LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Climbing is my life!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
45.Pelíšek 10156
46.Lank 10131
47.Hebelka 10115
Bouldry:
45.Zíma 8600
46.Paděrová 8556
47.Plaček 8509
Hory:
31.Homolka 2838
32.HKvdf 2832
33.Halašta 2820

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140446 cest
Nové přelezy:
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b

Stěny
ZŠ Chřibská - Chřibská
Hořice v Podkrkonoší - Hořice v Podkrkonoší
Hotel Impuls - Havířov

Prodejny
Rock Point - OC Nisa - Liberec
HANIBAL - Praha 2
HUDYsport - České Budějovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Adam Ondra udělal a dal 11- ve Sloupu

Aktualizace - doplněno video z přelezu. 12.09.2006 Adam Ondra vytvořil a vylezl PP novou těžkou cestu ve Sloupu v Moravském krasu. Dal jí za 11- a nazval Výměna manželek.

Vyplývá to z databáze cest na Lezci, kam to ještě večer zapsal. Měla by to být jeho letos 12. cesta za 11- a těžší.

V popisu píše: Cestou Vyvolení k prodloužené erární expresce, pak mírně vlevo do Big Brothera a tím na konec. A dodává: Aby si někdo nemyslel, že je to ňáká nesmyslná kombinace, tak to vůbec není pravda!

Viz: http://www.lezec.cz/cesta.php?key=30275

Stáhnout video 640x320 (33 MB)



Zpráva původně vyšla 13.9. 2006.

L.cz   [úpravy] 10:20 15.09.2006Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 tyjo15:05:34 13.09.2006
se mi zdá,že ted je řeč jen o A.O....ten teda jede. Tu čtu,že vylezl v Juře 11-, tu zas,že vylezl XI v Labáku a dneska zas 11- ve Sloupu...se snad teleportuje tenhle človíček.Fakt super výkony....fandim...jen tak dál.
mmodpovědět 

 :)16:54:21 13.09.2006
zajímavá je jeho zřejmá inspirace reality show... Adame, ty na to koukáš? A kdy uděláš trosečníky?
Adam Fialaodpovědět 

 Labáčkovský onsajtér A.O.17:07:18 13.09.2006
Taky gratuluju, už možná tradičně :).
Adamovi fandim, pač se mi na tom wonderpacholkovi líbí, že NEkálí na české písky a stává se už z něho de facto pravidelný host Labáčku. Hold žádnej vápnař, ale climber univerzál. p.s.: Mráza by si mohl najít skulinu ve svým timetablu a zavítat na cesky sandíky, byl bych docela zvědavej :))))

Mikiodpovědět 
 Re: Labáčkovský onsajtér A.O.17:25:02 13.09.2006
Věř tomu, že by to na tom písku všechno pokosil, pak by se zase snižovala obtížnost
lugiodpovědět 
  Re: Labáčkovský onsajtér A.O.22:35:07 13.09.2006
A nebo taky zvysovala, pac i Adam rika ze neco neni 7b+ ani nahodou a sami to vime.
nonameodpovědět 
  Re: Labáčkovský onsajtér A.O.10:22:14 18.09.2006
A co takovej adr?:-)
Sedřený ruceodpovědět 
 Re: Labáčkovský onsajtér A.O.17:59:39 23.09.2006
hey
gururodpovědět 

 Spoluúčast20:26:40 13.09.2006
Hmm a je to tady, noonoo to nedáš, ani kdyby ses....
Paloodpovědět 

 respekt12:04:07 15.09.2006
Ty woe, kam to dává ty nohy? Čínský gymnastky hadr!
Pavelodpovědět 
 Re: respekt15:48:59 15.09.2006
no co kam dava nohy, ale ty ruce!! ??
mimonodpovědět 

 Dělání cest21:54:25 15.09.2006
Já teda těmhle vysokejm číslům nerozumim, ale když vylezu půlku jedný cesty a pak to dolezu půlkou druhý cesty, tak jsem udělal novou cestu? Myslel jsem, že udělat cestu (zde na vápně) == najít linii, vyvrtat, nabušit BH/nejty/... a je udělaná. V tom případě jsem udělal nemálo cest na písku, kdy jsem někam nalez a jinudy dolez. :-?
uplne jinej martinodpovědět 
 Re: Dělání cest00:31:39 16.09.2006
je sice super, ze leze tezky cesty, na ktery nikdo z nas nema, ale takovej styl delani "novych" cest se mi taky moc nezda...
jenaodpovědět 
  Re: Dělání cest08:31:28 16.09.2006
Adam je autorem i obou propojených cest, Big Brothera 10 vylezl loni ( cesta má dnes několik přelezů ), cestu Vyvolení 10+ letos v létě ( druhý přelez Martin Stráník ). Vzájemné propojení je naprosto logická linie s nejtěžším vkrokem mezi cestami, Big Brother se leze téměř celý. . Původní projekt Vyvolených vedl právě takto, jeho narovnáním vznikla krásná "lehčí" cesta. Adamova slova: Big brother má v podstatě nelogický nástup k tomuhle. Vyvolení zas takovým útěkem doprava. Výměna manželek je teprve pořádná a jasná LINIE.
Evaodpovědět 
   Re: Dělání cest08:53:21 16.09.2006
Zase ale fakt, ze jste mohli zverejnit a zaroven podekovat i tomu, kdo steny opatril borhakama, pokud jste to samozrejme nevrtli sami.
Vím, ze na Morave jsou jiný pravidla, bylo by to ale pekny gesto. Treba i historii steny, kdo se uz o to pokousel, lezlo se to drive technicky a dalsi blabolky :)))

Mikiodpovědět 
    Re: Dělání cest09:31:37 16.09.2006
Bohuzel, k původním projektům se nikdo nehlásí.
Bokulaodpovědět 
    Re: Dělání cest14:58:42 18.09.2006
Kdo navrtal, neni důležitý. Podstatný je, kdo čistě přeleze. Nikoho ve světě prostě nezajímá, kdo navrtal (ani vpřípadě, že to je ze spoda). Taky jsem navrtal pár cest, co pak přelez někdo jinej (Hop, Azbest, Štěpán..) Oni jsou pak prvovýstupci a budiž jim přáno. Zaslouží si to.

Adamovi samozřejmě velká gratulace.
Lukyodpovědět 
     Re: Dělání cest10:16:33 24.09.2006
Přesně tak. Dělání cest na vápně se nemůže porovnávat s pískem. Na písku se totiž alespoň doufám jejich většina dělá odspoda, což znamená, že už jen jejich udělání je většinou ten největší výkon. Na vápně, alespoň tuším, se většina dělá seshora a právě proto ten rozdíl. Je hezké, že někdo navrtal cestu a může se zkoušet, ale teprve až přelezením se určí, o co vlastně jde.
Taky nevidím naprosto žádný problém ve všemožných variantách na vápně. Když je to hezká linie, která se bude lézt, tak proč ne.
Jinak gratulace Adamovi k skvělým přelezům.
Daliborodpovědět 
   Re: Dělání cest10:58:56 17.09.2006
"Já teda těmhle vysokejm číslům nerozumim, ale když vylezu půlku jedný cesty a pak to dolezu půlkou druhý cesty, tak jsem udělal novou cestu?" No a to vysvětlení od Evy mi v té hlavě nadělalo zmatku ještě více, nejsem to schopen bez nákresu pochopit. Ale nějak se zaobejvám myšlenkou, že ty původní dvě cesty asi byly udělaný nelogicky (vlastní slova autora), takže to možná chtělo trochu více počkat až na tu správnou linii (pardón -LINII). Kolik tedy je novejch lezeckejch metrů ve "Výměně manželek", nebo se to počítá jenom na kroky - kolik tedy je třeba novejch kroků, abych pospojováním cest udělal prvovýstup. Může mi k tomu někdo z Krasu odpovědět. Logicky tu totiž hrozí, že podle stejného mustru začne vznikat hafo nových cest v nižších obtížnostech. Nechtěl bych potom bejt v roli zpracovatele průvodce. A to do toho radši nemotám starty ze sedu.
Ještě úplně jinej Martin
jeste uplne jinej Martinodpovědět 

 hezký10:57:18 16.09.2006
Hezký, ale ty jména? To musej borci fakt přemýšlet dlouho, než na něco takovýho přijdou. Ne že by každá cesta musela mít extra romantický název, jako Hřbitovní kvítí, Převozníkův hněv atd... ale trochu vkusu by neškodilo. (P.S. za duchaplné komentáře: až si vylezeš 11-, pojmenuj si ji jak chceš, předem děkuji).
stipodpovědět 
 Re: hezký15:34:13 16.09.2006
mas pravdu, taky se mi libi, kdyz mne krome linie a obtizi cesty zaujme i nazev. zel, puzen svym zvracenym vkusem, tihnu k cestam s nazvy jako "sopliva zelen","my vsichni z Fakerova", "zvratky nasi matky", "vojizdec mrtvol" apod. vetsinou vsak na ne nemam kondici, takze mi ani nehrozi, ze bych lezl TV porady.
janisodpovědět 
  Re: hezký14:25:15 22.09.2006
Chystá se nová Reality show s názvem Vojížděč mrtvol.
odpovědět 

 No coment12:47:40 16.09.2006
Je vidět, že někteří pomatenci už ani neví, co mluví, zamyslete se nad sebou!!!!
Paloodpovědět 

 Visnove11:08:28 17.09.2006
Vypada to ze z toho zachvily bude takove male visnove... zleva..zprava...primo
odpovědět 
 Adam Ondra21:01:33 17.09.2006
Je super lezec a cesty myslím osadil on s rodiči/nebo se mi to zdá?/, ale nechápu mentály, kteří , ač oji jmenovci, kritizují názvy cest a nesmyslnost linií. Jeďte se do Sloupu podívat, jak to vede a pak snad už názvy a lini nebudete řešit.Budete jen blbě čumět! Mimochodem by mne zajímalo jaké geniální nápady jste měli vy ve třinácti letech.
Martinodpovědět 
  Re: Adam Ondra22:37:16 17.09.2006
Big Brothera navrtal Svišť, ve Vyvolených dával nějaké borháky taky Svišť a Pólo, navíc Janzen se do toho pustil od spodu a přidal tam nějaký nýtek, takže pěkná motanice a já jsem nad Vyvolené dodal slaňák :-)). Hlavně to u nás chlapci nikdo neřeší a hlavně, že se leze se :-)).Dobré je, že ty cesty tam jsou a je co lézt zase něco nového těžkého.
Vlkodpovědět 
  Re: Adam Ondra22:44:41 17.09.2006
Já si můžu kritizovat co chci a jak chci. Souvislost s blbým názvem a vysokou obtížností totiž nevidím, ať čumím jak čumím. Navíc proti Big Brotherovi nic nenamítám a dokonce ani po nikom nechci aby toho Orwella taky četl, když už ho leze. Nicméně doporučuju, není to špatný.
stipodpovědět 
   Re: Adam Ondra23:00:57 17.09.2006
Myslím si, že autora tato kniha neinspirovala, spíše neúspěšná ( alespoň u nás )reality show. :-)). Jinak si klidně kritizuj, co chceš, to je tak jediné, co s tím můžeš udělat. :-)).
Vlkodpovědět 
  Re: Adam Ondra09:19:08 18.09.2006
Ty nechápeš mentály, ale "mentálové" se jenom optali, protože neví, kolik kroků musí udělat mezi exisujícíma dvojkama, aby si mohli nárokovat nový prvovýstup. Má na to vrcholová komise nějakej mustr?. byl to prostě jenom dotaz.
odpovědět 
   Re: Adam Ondra09:27:30 18.09.2006
Pravda, občas hluboké myšlenky nechápu :-)), já reagoval pouze na komentář ohledně názvů :-)), mně osobně nevadí žádný název a ani mě neuráží, nejsem totiž romantik, ale spíše cynik :-)). Jinak OVK nemá žádný mustr, prostě podle toho jak si pamatujeme, že se cesty lezly či ne včetně nejrůznějších variant, se buď řekne ano či nikoliv, zejména mladí jsou schopni páchat "nové staré cesty" :-))).
Vlkodpovědět 

 Gratulace a to ostatní09:46:10 18.09.2006
Jak jinak gratulace. Je velmi pěkné, že Adam vytváří nové cesty, protože až se dostane do závodního kolotoče, asi na to nebude mít tolik času.
Kombinace??? Výsledkem je poměrně jasně vedená cesta. Kdo chce, může pochybovat o vytvoření nejprve těch lehčích cest, ale myslím,že je to přirozený vývoj. Stejně přirozeným vývojem byla i cesta Bílá oblaka v Labáku a teprve později, až na to dozrál um lezců, došlo k natažení odspodu. Berte to tak, že vytvořením těchto tří cest se rozšířil výběr, co na tomto kousku skály lézt a to je určitě pozitivní. Kombinace vznikají na celém světě a tato je tou z logičtějších, o to více, že klíčové místo je nové!!! Před Adamem smekám a zároveň díky, že u nás je a bude co lézt. Skal není mnoho.
A názvy? Myslím, že to je (ne)zralostí. S o několik řádků výše debatujícími filozofy bych se rád setkal v jejich třinácti letech a docela bych byl zvědavý, co by z nich lezlo za názvy...(bez urážky). Pokus o trochu pragmatizmu.
Petr Reschodpovědět 
 Re: Gratulace a to ostatní10:42:44 18.09.2006
Pragmatismus je fajn, ale problém je že od neplacené reklamy je už jen kousek k reklamě placené. Podobně jako máme Gambrinus ligu a HC Hamé (tady nic proti tomu), tak budeme mít brzo cesty jako Salewa project či Mammutí chobot (to už by mi trochu vadilo).
stipodpovědět 
 Re: Gratulace a to ostatní11:05:29 18.09.2006
Jo a co se mě týče, tak jediná cesta jejíž jsem hrdým autorem nese název "Čtyřka z dusíku" a je to čtyřka. Nevím kolik mě bylo, když jsem tu zarostlou spárku plnou jehličí vylezl, ale žádné VK jsem to raději nehlásil. To ze strachu, že ji někdo zopakuje a řekne, že je to jen trojka. To by pak ztratilo to kouzlo. Ale co, čtyři mušketýři byly taky jenom tři, nebo tak nějak. Prostě není to s těmi názvy jednoduchý.
stipodpovědět 
  Re: Gratulace a to ostatní11:26:22 18.09.2006
Tři mušketýři nebyli čtyři, ale dva
viz epilog
odpovědět 
   Re: Gratulace a to ostatní13:09:38 18.09.2006
Dartaňan?
zedodpovědět 

 3mušetýři15:01:28 18.09.2006
..Patos a Portos!
cajodpovědět 
 Re: 3mušetýři20:15:10 18.09.2006
Jenom pro zajimavost trend nazvů plynoucich z TV pořadů,nebo jejich učastníků,hvězd a hvězdiček rozjeli pánové Pilka a Kořán a myslim si že Adam se tohoto trendu jenom chytnul.Jo pro upřesnění cesta Samer Issa 10 Holštejn.jo a ti dva pánové už jsou poněkud odrostlejší chlapeckým střevícům tak ted filozofujte.(co se jim asi honí hlavou)
cokoodpovědět 
  Re: 3mušetýři23:29:20 18.09.2006
Sámer Isa 10? Jímá mě mrákota! To snad ti športovci příliš čichají magnmeziové výpary či co? Vyzývám proto všechny klasiky aby obuly botky s podrážkou z ručně vydělané kamzičí kůže, navázali se na konopné lano a na protest okamžitě vytyčily cestu "Magdalena Dobromila Rotigová II (nástup jako Sámer Issa 10, pak křovím okolo skály a přímo na vrchol).
stipodpovědět 
   Re: 3mušetýři07:23:34 19.09.2006
Bohužel Stipe už přicházíš s křížkem po funuse, Sámer má souputnici s názvem Dolly Buster :-)), a vůbec tato část Lidomorny má samé pěkné názvy mohu citovat: např. Kontraverze, Averze, Extáze, Detoxikace, Perverze a potom i nějaký ten PR : Černá Hora, Starobrno, atd... Prostě romantici u nás už vymřeli :-).
Vlkodpovědět 
    Re: 3mušetýři23:57:42 19.09.2006
No dyť, romantiky či hlubokých myšlenek netřeba, ale jistě i ty cítíš ty drobné nuance mezi názvy Detoxikace 9+ a Tescoma Prima vařečka 11-.
stipodpovědět 
     Re: 3mušetýři08:34:36 20.09.2006
Jasně, "Tescoma Prima vařečka" je název o dost vtipnější. Nehledě na to, že lidi, co jí budou zkoušet si to stejně zkrátí:"Tak se zase rozhákujem na Vařečce, né?"
Lukyodpovědět 
  Re: 3mušetýři12:27:47 19.09.2006
asi jsou slusne vymasteny, prominte ale cestu s nazvem TV shitporadu a samera nechapu, rozhodne nebudu splhat po nejakym prihratym radoby zpevakovi, to si dam radsi neco mnohem napaditejsiho napr. nebojte se hromu nebo neco v tom smyslu
kobrodpovědět 
   Re: 3mušetýři12:46:53 19.09.2006
Pokud tím slovem vymaštění myslíš autory názvů, tak to je trochu přeháňka, nemyslíš? V tom případě bych velmi pochyboval o úrovni tvého řekněme sociálního IQ, osobně takovéto jedince řadím až za IQ houpacího koně. Dle mého názoru má autor právo dát název jaký chce a zde bych se vůbec neomezoval nějakými konvencemi. Vždyť jde o zábavu a hlavně jestli je cesta pěkná a leze se, než o nějaké duchaplné názvy.
Vlkodpovědět 
    Re: 3mušetýři13:13:45 19.09.2006
s tvou posledni vetou absolutne souhlasim. A jestil ma tvurce pravo na nazev, ma clovek taky pravo na nazor. A muj nazor je, ze pokud clovek pojmenuje cestu po samerovi, neco se mi na tom nezda. BTW s IQ houpaciho kone si to trochu prehnal ne, asi je to tvuj oblibeny zpevak ze sis to vzal takhle s srdci. Ja souhlasim se stripem
odpovědět 
    Re: 3mušetýři13:18:33 19.09.2006
s tvou posledni vetou absolutne souhlasim. A jestil ma tvurce pravo na nazev, ma clovek taky pravo na nazor. A muj nazor je, ze pokud clovek pojmenuje cestu po samerovi, neco se mi na tom nezda. BTW s IQ houpaciho kone si to trochu prehnal ne, asi je to tvuj oblibeny zpevak ze sis to vzal takhle s srdci. Ja souhlasim se stripem
odpovědět 
    Re: 3mušetýři13:30:46 19.09.2006
na otazku ktera padla o pak komentaru vyse >co se jim asi tak honi hlavou, panum v letech< jsem napsal, ze jsou asi drobatko vymasteni. V zadnem pripade to nebyla urazka a pripoustim ze jsem tam mohl dal smajlika. Pokud se ohrazujes proti jinemu nazoru nez je ten tvuj takovejdlema kecama o IQ. Musim rict, ze za tvuj komentar ohledne tveho nechapani hlubsich myslenek co jsi psal kousek vejs si smajliky psal nemel. Strc si svoje pripominky na mou adresu do pytliku s magem......diky
kobrodpovědět 

 Adam Ondra21:42:37 18.09.2006
no neviem čo mám  aneho povedať.On je proste dobry ale neviem čo bude liezť ked bude mať 15 rokov.
 kikaodpovědět 
 Re: Adam Ondra22:56:22 18.09.2006
Další mamlas(ka). Co by asi měl lízt? To je snad jeho věc nééé?!!! Už tu akorát chybí, že si zničí šlachy a nepoleze. Opravdu se už někteří zamyslete nad tím co sem píšete a běžte si radši schladit hlavy někam ven na skály.
Hanesodpovědět 
  to Hanes17:20:48 19.09.2006
blbe, skor nez zacnes kritizovat, nauc sa po slovensky chapat zakladne frazy. ved ona ho pochvalila. zda sa, ze len cakas, kedy rypnut... nez nabuduce nieco napises, pocitaj do 10 (ak ti to tvoje schopnosti umoznia) alebo si to daj prelozit rozumnejsim.
odpovědět 
   Ješito18:59:09 19.09.2006
Zalez zpátky do jeskyně čobole!!!
odpovědět 
    Re: Ješito20:48:09 19.09.2006
A Ty jsi vylezl odkud JeShite?
Žebříkodpovědět 
 Re: Adam Ondra23:01:48 18.09.2006
Já to pochopil tak, že komentující si myslí, že Adam už vše vyleze a nebude mít už co lézt :-).
Tak snad bude dost nevylezených projektů pro jeho silné prsty.
 jirkasodpovědět 
  Re: Adam Ondra23:27:41 18.09.2006
Tak to každopádně :-)
Hanesodpovědět 
   Re: Adam Ondra00:02:22 19.09.2006
No vidíš, ono je to jinak, co? Tak už se jenom omluvit...
zedodpovědět 
    Re: Adam Ondra13:18:50 19.09.2006
je to kofr a jestli si tím zničí šlachy bude ho škoda.. každopádně si ale myslím, že na lezení toho tady bude mít mraky.. to mluvím za nás co se zatím plácáme na 5+.. .)
Shebeeodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179403)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
AW III Bielatal
Nově komentované:
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 287 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.