LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jasně že mám dobrej štand holka! Jistím tě za pěknej strom (pssst) -eček :)
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140275 cest
Nové přelezy:
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+

Stěny
Tendon Blok - lezecké centrum - Ostrava
Stěna Černožice - Černožice nad Labem
DDM Sova Cheb - Cheb

Prodejny
Lezecké centrum Vertigo - Bratislava
Rock Point - Smíchov - Praha 5 - Smíchov
HUDYsport - Frýdek - Místek

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Mistrovství České republiky v boulderingu

Martin Stráník a Nelly Kudrová zvítězili na Mistrovství republiky v boulderingu v sobotu 31.10. 2009 na brněnské stěně Rajče.

Výsledky ze stupňů vítězů:
Muži:
1. Stráník Martin
2. Hlaváček Jakub
3. Nevělík Ondřej
Ženy:
1. Kudrová Nelly
2. Rajfová Silvie
3. Pavlovičová Kateřina

Viz výsledky na: www.horosvaz.cz

Nelly Kudrová na prvním

Nelly Kudrová na prvním "problémku" a pohled do hlediště

foto © Vojtěch Vrzba www.climb4fun.cz


Ženské finálovky na 2., 3. a 4. bouldru

Ženské finálovky na 2., 3. a 4. bouldru

foto © Vojtěch Vrzba www.climb4fun.cz


Nepříjemná výměna na 4. bouldru

Nepříjemná výměna na 4. bouldru

foto © Vojtěch Vrzba www.climb4fun.cz


Michal Rožek v dynamu na bouldru č. 2

Michal Rožek v dynamu na bouldru č. 2

foto © Vojtěch Vrzba www.climb4fun.cz


Kuba Hlaváček v bouldru č. 3

Kuba Hlaváček v bouldru č. 3

foto © Vojtěch Vrzba www.climb4fun.cz


Martin Stráník v lištovačce na bouldru č. 4

Martin Stráník v lištovačce na bouldru č. 4

foto © Vojtěch Vrzba www.climb4fun.cz

Standa   [úpravy] 18:43 01.11.2009Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Gratulace19:38:31 01.11.2009
Vítězům GRATULUJU! Lezení zdar!!
Mattyodpovědět 
 Re: Gratulace20:44:02 01.11.2009
no,letos se tam moc teda nelezlo:)
odpovědět 
  Re: Gratulace21:11:55 01.11.2009
Byl sem tam prakticky celej den a bouldry byly docela zajimavy - zvlast 4. kvalifikace muzu a vymena v jednoprstovce me dost bavila. To finale bylo mozna malicko prestreleny, precejenom 5 topu za obe finale dohromady neni nic moc, ale je tezky to pri staveni odhadnout.
Ondra Zzodpovědět 
   Re: Gratulace21:17:41 01.11.2009
Mozna to bylo tim ze pocitali s Adamem, kterej se nakonec neukazal ;)
Modpovědět 
    Re: Gratulace21:22:24 01.11.2009
Zavody se prece nestavi kvuli jednomu zavodnikovi,ne?
olinodpovědět 
     Re: Gratulace22:44:35 01.11.2009
bohužel ano!
odpovědět 
      Re: Gratulace23:02:42 01.11.2009
tak at se potom nekdo nedivi ze klesa uroven a startovni pole.A i kdyby se zavody staveli pro jednoho zavodnika,tak prece on muze klidne dat vsechno na OS ne?a ostatni si rozeberou dva tri buldry
olinodpovědět 
       Re: Gratulace23:23:02 01.11.2009
Máš pravdu, trochu nuda:((
odpovědět 
        Re: Gratulace06:53:10 02.11.2009
jj, taky souhlasím...byl sem teda až na finále, ale myslím, že bouldry měly bejt lehčí, páč by to bylo určitě divácky zajímavější...ale na druhou stranu věřím, že je težký to odhadnout...
martinodpovědět 
     Re: Gratulace23:23:22 07.11.2009
Džanglí to já nepsal:). Já se dnes vrátil ze Špáňa:) Ale Peace s tebou, závody byly určo v pohodě. Víííc tréninku a těžký bouldry budou lehký;).Jinak pls podpis jasným, celým jménem. dík:)
Olin Klapalodpovědět 

 Bouldry08:11:10 02.11.2009
Pěkný den všem (jako první)!
Musím se zde zastat staveče, bouldry postavil dobré a odpovídající! Co se týče děvčat i kluků a jejich kvalifikací - bouldry nebyly těžké, jen je museli vymyslet, což se ne vždy stalo (závodníci sami to pak přiznávali), ale i tak na bouldru c.4 a c.1 topy byly a mohlo jich byt vice, kdyby vsichni tak nespechali:-)
Co se týká finále, tak u ženských bouldrů byl pouze ten samý problém jak v kvalifikaci - bouldry nebyly těžké a bylo to "otestováno" den před tím. Chlapi mohli určitě minimálně jeden top dát všichni.
Hlavní ale je, že se jednalo o MČR a ne žádný "oddílový závody"!
Každopádně "dobře míněná kritika" se vítá a bereme si ji všichni k srdci:-)

KacaCodpovědět 
 Re: Bouldry08:34:33 02.11.2009
kdyby vsichni tak nespechali:))))) no jasneeeee,tam byla casu hromada!!:))) jasne,je to mcr,ma to byt tezky,ale ne divacky nudny
jarynodpovědět 
 Re: Bouldry08:35:38 02.11.2009
Co takhle se přihlásit předem, aby se vědělo pro koho se to má stavět.
odpovědět 
  Re: Bouldry08:41:55 02.11.2009
jono,to by taky hodne vyresilo
odpovědět 
 Re: Bouldry08:41:27 02.11.2009
dodatek: no o mcr se jednalo,ale mi se to spis zdalo skoro jako sp,minimalne to finale. no a stim ze byly bouldry odzkouseny,no jasne,byly,CELY predesly den se zkousely. byli dva staveci,tak bych to udelal tak,ze jeden postavi buldr a tomu druhemu na to da 5 minut at to preleze a ne at to ladi cely den...ale jinak respekt,urcite to je tezke postavit a sam bych to nezvladl
jarynodpovědět 
  Re: Bouldry08:55:32 02.11.2009
Tys tam byl, ze vis jak se to stavelo atp.:-)Delalo se co se dalo;-)
KacaCodpovědět 
   Re: Bouldry09:46:50 02.11.2009
nevim,nebyl jsem tam,ale budu rad,kdyz mi to prozradis!
jarynodpovědět 
 Re: Bouldry09:20:06 02.11.2009
jj chápu, že jde o to, že je potřeba borce rozřadit, ale divácky bych si topů přál víc...ale rozhodně to nechci psát jako kritiku, spíš konstruktivní kritiku :-)
martinodpovědět 
  Re: Bouldry14:33:33 02.11.2009
U finale zen bylo jediny stesti, ze byla pred zacatkem presunuta ta zona u bouldru 1 na predchozi chyt, jinak by ve finale stacilo na 3. misto 1 zona. U tech chlapu vypadal jeste ten prvni boulder tak nejak normalne, ale ten skok ve 2. byl fakt z rise snu a dali ho vlastne jen 2 dlouhani (K.H. a O.N. - ne ze by to nebylo tvrdy i pro ne) a 2 dalsi. Jo a mohl by tu nekdo napsat, jak byl zamyslenej ten 3. finalovej bouldr u chlapu? A ctvrtej byl fakt ulet.
Ondra Zzodpovědět 
   Re: Bouldry16:42:27 02.11.2009
trochu se pleteš, na třetí místo by stačily zony 2, na čtvrtý jedna....to jenom na upřesnění
odpovědět 
    Re: Bouldry17:15:09 02.11.2009
Od 4. do 7. mista daly zeny jenom tu "lehci" zonu v prvnim bouldru, takze tu by nemely - takze 4. misto by bylo bez jediny zony -> na treti misto by stacila 1 zona.
Ondra Zzodpovědět 

 Tragédie09:20:23 02.11.2009
Svůj názor ohledně bouldrů na MČR jsem napsal na AIX.cz a upozorňuji že je velice kritický. Bouldry byly úplně na hovno.
Jirousodpovědět 
 Re: Tragédie09:45:51 02.11.2009
souhlas
odpovědět 
  Re: Tragédie18:49:48 03.11.2009
Nesouhlas - bouldery rozhodně nebyly na hovno! Byly to těžký bouldery, toť vše.
odpovědět 
   Re: Tragédie08:37:41 04.11.2009
Uff! když postaví stavěči na plánovaném MČR na Cibulce kvalifikační cestu za 8c+, tak přesto že bude sebekrásnejší, bude taky na hovno.
Užto chápeš?
Ty bouldry byly na hovno v tom, že byly extratežké, absolutně netrefené pro startovní pole zůčastněných.
Jirousodpovědět 
    Re: Tragédie12:39:29 04.11.2009
Pravdu máte oba. Bouldry byly hezké-zase trochu jinačí než bývají na jiných ČP, ale prostě obtížnostně přestřelené. I to bych relativně pochopil. Jediné co mi nejde do hlavy je, proč stavěči po kvalifikaci-kdy viděli, že už i ta je hodně těžká, navíc byli upozorněni na to, že by to měli udělat, finálové bouldry nezlehčily...i kdyby nakonec všichni dali 4 na 4 tak byli rozhozeni z kvali a asi by to byla i lepší podívaná než plácání se na nástupu...
ondra n.odpovědět 
 Re: Tragédie18:11:39 02.11.2009
takže zase sme u toho: Za všechno může Harry Potter!
Tenkdovívícošarmověkarměodpovědět 
 Re: Tragédie19:31:38 02.11.2009
Souhlas ,pro diváky a hlavně závodníky úplně na hovno.Pokut se padá na začátku tak to nemá smysl.
odpovědět 

 this competition was shit13:13:51 02.11.2009
sorry ale tohle byl teda ulet  po několika stránkách.návrat zpátky o několik let. Smutný je že závod pořádá šéf komise soutezniho lezeni.to by mělo být ukázkový.
jendaodpovědět 

 Adam?!13:19:07 02.11.2009
A kde byl Adam?! Kdo ví?! :)
odpovědět 
 Re: Adam?!15:02:25 02.11.2009
A kde Lucka H.? Škoda, určitě by závod okořenili.
odpovědět 
  Re: Adam?!16:15:38 02.11.2009
a hadej trikrat proc nedorazila:)
odpovědět 
   Re: Adam?!19:17:53 02.11.2009
1, 2, 3 a nic. Ty to víš?
odpovědět 
    Re: Adam?!19:54:32 02.11.2009
staci procist par diskuzi a pochopis;)
odpovědět 
     Re: Adam?!09:27:16 03.11.2009
Mslíš, že kvůli pár pitomcům co se jim navezli do novej stěnky, by nepřijela na MČR? To si nemyslim. V tom bude jinej hák :D
odpovědět 
      Re: Adam?!20:16:40 04.11.2009
bohuzel neni
odpovědět 
      Re: Adam?!20:25:51 04.11.2009
bohuzel neni
odpovědět 
  Re: Hrozová11:30:30 03.11.2009
Slyšela jsem,že byla na závodech v Rumunsku!
Tassodpovědět 

 A zase nespokojenost,jako u každých závodů :-)13:48:34 02.11.2009
Je moc hezký,že jsou všichni nespokojení :-),jen pro příště,zkuste si to postavit příště sami,ano?:-) Káča má pravdu,bouldry prostě nevymysleli závodníci,holt jejich problém.Kdyby to bylo zase lehký,nadávali byste stejně :-).Víte,není lehký to odhadnout,ale kecat do toho to je snadný :-).Takže když jste tak chytrý,příště můžete radši pomoct :-).
spinkyodpovědět 
 Re: A zase nespokojenost,jako u každých závodů :-)14:46:53 02.11.2009
no ja si myslim,ze mezi takto tezkymi buldry a buldry ktere se davaji na OS je jeste DOST velky prostor.postavit to neni lehky,to je jasny, ale minimalne to slo upravit po prezentaci kluku, kdy se vedelo,ze teda nejlepsi lezec na svete zavodit nebude
lukodpovědět 
 Re: A zase nespokojenost,jako u každých závodů :-)22:18:07 04.11.2009
Souhlas Přijde mi, že se do toho plete komerce. Aby prej bylo co na koukání. A hodně topů. Já jsem tam nebyl, ale řekl bych ,myslím si, že i kdyby (do absurdna) někdo jen tak na stěnu dal chyty bez přemýšlení a uspořádal na tom závody, tak je to fér.. Skála se taky neptá, kde má puknout. Fakt nechápu, co se komu nezdá..
Martinodpovědět 

 Svět naruby :)15:07:56 02.11.2009
Myslite, ze by bylo mozny, aby se po nejakym zavode jako prvni ozvali staveci a sprdli zavodniky, ze se spatne pripravili na zavod? :)

http://media.bandzone.cz/track /nu/nuckchorrisgang/49146.mp3  (mezera pryc)
Mr. Mejcuppuciniodpovědět 
 Re: Svět naruby :)16:13:53 02.11.2009
co to meles. taky muzu udelat zavody,kdy tam hodim jednu rezku doprostred a reknu zavodnikum,ze sou blbci, kdyz jsou dva tri lidi na planete kteri to prelezou. zavod by mel byt dimenzovany tak,aby vitezi vylezli,stredni sracky aspon dali dva topy a uplne sracky nejakou tu zonku- tentokrat to vypadalo,ze vitezove jsou ty sracky:)
odpovědět 
  Re: Svět naruby :)16:18:51 02.11.2009
Udelej. Ja prijdu :)
Mr. Mejcuppuciniodpovědět 
   Re:Stavěči závodů a stavěči obecně20:55:43 02.11.2009
Postavit kvalitní problémy pro boulderové,ale i pro "lanové" závody není pr..el,a každý stavěč vždy nese svou kůži na trh před hromadu lidí co většinou neumí postavit nic kloudného.Kecat samozřejmě umí většina.Relevantní názor může mít pouze závodník co se zůčastnil,a třeba Jirous ho zde vyjádřil.Umí se aspoň podepsat vlastním "jménem",na rozdíl od jiných.A taky si myslím,že zrovna on je jedním z lidí co umí stavět bouldery a může se tedy k nim i vyjadřovat.Jsou i další,jako Lahvoň,Majkl, i Oliváč by přišel s troškou do mlýna,taky Andrejko a v Brně se snad taky někdo najde.Třebááá Pilkyn?Někteří by pořadatele poslali kamsi,páč taky chtějí závodit,někteří možná ne.Jsou i další lidi co umí přelézt těžké věci venku a už nezávodí.Stačí mrknout do bouldrového žebříčku,poslat pár mailů,zavolat atd.Třeba se ale jen pletu a mám to trochu zkreslené.
Radodpovědět 

 ...00:56:17 03.11.2009
Asi by nebylo moudré hrát si v téhle záležitosti na mrtvýho brouka. Takže prvně bych se rád omluvil všem závodníkům a divákům,kterým se bouldry (potažmo závody) nelíbily. Výslednou kvalitu bouldrů ovlivnilo několik faktorů,na které se ale nehodlám vymlouvat. Byl jsem hlavní staveč,takže veškerá odpovědnost a kritika jde na mou hlavu. Rád bych k tomu řekl jen toto: věřte mi,že mě to,že se závod až tak nepovedl mrzí ze všech nejvíc... Džangli
džangliodpovědět 
 Re: ...07:23:14 03.11.2009
respekt se k tomu takle postavit
hionzacodpovědět 
 Re: ...08:41:36 03.11.2009
Vsak bud v klidu Dzangli, taky jsem uz hodne veci podelal a vim jak se ted citis. Priste to vyjde lepe.
Kritiku ber jako konstatovani faktu. Kdo tam nebyl, nema co komentovat a kdo nestavel nikdy nic, taky netusi jaky nervy to jsou.

Hlavne ze jsou jeste lidi s chuti neco usporadat, pripadne prijet zavodit.
Jirousodpovědět 
 Re: ...11:15:19 03.11.2009
Pozor já tam nebyl:-).

Ale nemyslím si, že jsi za to mohl sám.A navíc dle různých názoru závod nebyl uplně na ho.....
Džangli jsi pašák stavíš se k tomu čelem.
Nyní kdybych chtěl stavět závody což se asi nestane:-)
Tak bych tě chtěl jako hlavního stavěče to myslím vážně žádná ironie.
To je můj názor.

Tak někdy někde pa
Koriodpovědět 
 Re: ...19:01:14 03.11.2009
Já to nechápu, asi jsem jedinej, komu se bouldery líbily, fakt. Diky džangli za ně...
PiDiodpovědět 
  Re: ...20:27:05 04.11.2009
Nejseš jedinej, mně se líbily taky.
odpovědět 

 Blesk11:39:58 03.11.2009
Nazdar Vojto, to si na takovehle akci nikdo nestezoval, ze jim blyskas do oci? Asi ne, kdyz si to snim fotil;) Ale trochu me prekvapilo kolik toho mas s bleskem.
MYSSAKodpovědět 
 Re: Blesk13:14:02 03.11.2009
blesk nikomu nevadil (ani o tom nevěděli, když jsem se ptal), taky jsem nebyl úplně u nich :) a proč jsem vlastně blejskal? protože tam byla UKRUTNÁ tma (stěna nebyla vůbec speciálně nasvícena) a při f2,8 jsem měl časy kolem 1/30 a to by bylo všechno mázlý
vojtaodpovědět 
  Re: Blesk14:32:08 03.11.2009
Ze tam byla tma je videt u D200 to hold moc isem nedozenes;)
Budes v Brne na SP?
MYSSAKodpovědět 
   Re: Blesk14:45:14 03.11.2009
já mám D70ku...takže ještě hůř:)
no na SP bych rád byl..taxnad to vyjde. Ty přijedeš taky?
vojtaodpovědět 
    Re: Blesk14:55:36 03.11.2009
Nevim proc jsem myslel, ze mas dvoustovku;)
Do Brna se chystam, tak se mozna uvidime.
MYSSAKodpovědět 
     Re: Blesk19:17:03 04.11.2009
Ahoj Mysaku, ja jsem ten co jsi ho fotil v zari(?) ve Stanage na The Butterfly direct a lezl s tebou tu E3... neco. Mohl by jsi mi poslat nejakou tu fotecku please? Jak se jinak dari?
Pozdravuj Katku (?).
Dik Marek S.
Marekodpovědět 
      Re: Blesk19:22:06 04.11.2009
Ahoj, snazil jsem se vas najit na skypu, nekoho jsem nasel, ale jestli jste to vy?
Jinak mi muzes napsat na email myssak@email.cz, ale musim se podivat, jestli jeste neco z toho dne mam v pocitaci, dost jsem to promazaval. Nejak neni misto ani na jednom disku:(
MYSSAKodpovědět 

 k organizátorům18:45:08 03.11.2009
všichni to tu vali na stavěče,ale podle mě stavěče vybíral organizátor.a sorry stavěčům ale nemyslím si že jste kompententní k tomu stavět mčr.není to o tom jak kdo leze nebo lezl ale jaké má zkušenosti se stavěním.lucka rajfová...stavěč.omyl.džangli taky není ideál.
zolinekodpovědět 
 Re: k organizátorům10:17:28 04.11.2009
Souhlas.Kritiku vidím taktéž spíše v organizaci, která z MČR udělala zmatek,i na diváky i na závodníky to působilo jako mepovedený český pohár.. K boulderům jako takovým musím říci, alespoň za baby, že stačilo přidat nějakou řezku na odraz pro malé, aby to nepůsobilo,jako že to je stavěné celé pro douhány.. Jinak ale na obhajobu stavěčů musím říci, že bouldery se mi zdály kreativní a různorodé.
rezodpovědět 

 Nic-moc článek - diskuse plodná10:11:25 04.11.2009
Tak z tohoto článku jsem se o závodech nic nedozvěděl. Více se dá zjistit z diskuse. Eštěžě jsou tam ty fotky, jinak bych tento příspěvek navrhnul smazat.
Nedokážu si představit, že bych o závodech informoval tímto způsobem. Sponzoři by mně určitě poděkovali. Minimálně tím, že příště by se na nějaké sponzorování mohli vy...
Nemůže být problém dát sem kompletní výsledky (nebo aspoň finalisty), trochu to okecat - kolik lidí tam bylo celkem etc.
Na MČR dost nízká úroveň prezntace - o závodu samotném nic nevím, tak nekomentuju.
Snad jen - stavění je alchimie a dělá se to fakt blbě. Chce to kotel zkušeností a i tak se můžete seknout. Osobní zkušenost je nadevše.
Břeťa Leblochodpovědět 
 Re: Nic-moc článek - diskuse plodná10:26:56 04.11.2009
Obvykle po mojí úvodní krátké zprávě o tom, kdo vyhrál (dle výsledků, které získávám všelijak, více či méně komplikovaně) pošlou organizátoři něco delšího. Teď se ozval jen Vojta s fotkama. Asi zjevně ani ostatní nestíhají. Ale já jsem oproti tobě názoru, že je lepší aspoň tato informace než žádná, díky za zájem a hore zdar
 Standaodpovědět 
  Re: Nic-moc článek - diskuse plodná12:45:38 04.11.2009
Stando - to nebylo nic proti tobě (pokud tedy nepatříš do party organizátorů - jakože asi ne). Bylo to mířeno na organizátory - oni jsou přece ti, kteří by měli v první řadě chtít prodat své zboží aby pak za to mohli dostat zboží jiné - podporu od sponzorů. Toť vše. Jinak souhlasím, že lepší něco než nic. Bez tohoto článku bych si ani nevšiml, že MČR bylo, a že se ROH zase parádně předvedl.
Břeťa Leblochodpovědět 
 Re: Nic-moc článek - diskuse plodná10:29:50 04.11.2009
Souhlas.Opět to napovídá něco o organizaci.. :)
rezodpovědět 
  Re: Nic-moc článek - diskuse plodná10:55:09 04.11.2009
a já třeba myslím že ne o organizaci ale o členech. Podle mě je otázka co já dám organizaci a ne co mi dá organizace;)
U nás se toho dělá hodně, ale pořád jsou to tak nějak ti stejní.
 martanodpovědět 
   Re: Nic-moc článek - diskuse plodná11:47:12 04.11.2009
Organizací nebyla myšlena instituce,ale organizátoři závodu, esi to teda dobře chápu. Ale to je stejně jedno. Hlavně, že to fakt bylo, což by byla ostuda veliká, a že si všichni zalezli.
rezodpovědět 

 da se to delat i jinak14:40:52 04.11.2009
Jeden muj kamarad z z USA se vyjadril po zhlednuti boulderovych zavodu v Polici, ze takovou nudu pro divaky jeste nevidel a ze v USA jsou bouldery na zavodech staveny akcne se skoky a dynamy.. aby byly atraktivni pro divaky. Nikoho nezajima jak nekdo 15m od nej drti chyt ktery on ani nevidi. Myslim si ze na tomto nazoru je hodne zajimaveho..
kokolokoodpovědět 

 da se to delat i jinak14:40:54 04.11.2009
Jeden muj kamarad z z USA se vyjadril po zhlednuti boulderovych zavodu v Polici, ze takovou nudu pro divaky jeste nevidel a ze v USA jsou bouldery na zavodech staveny akcne se skoky a dynamy.. aby byly atraktivni pro divaky. Nikoho nezajima jak nekdo 15m od nej drti chyt ktery on ani nevidi. Myslim si ze na tomto nazoru je hodne zajimaveho..
kokolokoodpovědět 
 Re: da se to delat i jinak16:09:43 04.11.2009
Co bys čekal, když to "uvádí" nějaká holka co očividně nemá se sportem, natož s lezením, moc osobních zkušeností a většinu času je ticho jen se občas ozve "pojď", "pěkně" atd.Fakt to nebylo ani tak o bouldrech jako takových..
sivaodpovědět 
  Podpora pro Džangliho17:48:58 04.11.2009
Trocha s podivem sleduju kolik krutosti a zcela zbytečných výpadů bez jakékoliv vypovídací hodnoty je třeba vměstnat do diskuse, jaká právě tato. Stavitelství závodních boulderů je opravdu velmi náročná činnost - práce - krvavá dřina, na jejíž nejistý výsledek, který se beztak většinou projeví až po spuštění závodu, má vliv skutečně celá desítka faktorů, což může Džanglí zajisté potvrdit. Jen na okraj poznamenám, že s Džanglím jsem před rokem stavěl MČR na Smíchově a jako asi málokdo z přispěvatelů do diskuse mohu prohlásit, že je to velmi kreativní a bystrý chlapík, kamarád a stavitel, jehož nápadů a připomínek si dodnes velmi cením. Nic méně přestřelení či neodhadnutí obtížnosti je jev zaznamenatelný třeba i na světových pohárech. Takže stává se to...Mám s tím své zkušenosti, proto radím odstup, nadhled a mírnou hlavu...Jedině tak lze reflektovat poučení pro budoucí...Téma stavitelství boulderů a jeho úskalí nosím v hlavě už docela dlouho, tak třeba to vydá na samostatný článek. Zmíním však alespoň dva faktory, které mohou mít zcela zásadní vliv na výsledek. Predevším počet dvou rovnocených stavitelů - partnerů( rovnocení především zkušenostmi )by měl být standard, ale není... Pro společné zkoušení, nápady a připomínky to je zcela zřejmí fakt. Zajištění skupinky zkoušečů, je rovněž důležité. Vidět v boulderu nezávisle na sobě alespoň 3-5 lezců dodává odstup, mnohé nedostatky se ozřejmují...rovněž není běžné...Dále dostatek času. 3 dny je dle mého názoru minimum. A tak dále. Je toho spousta, tak to písnu někde jinde... Na závěr jen příhodička věnovaná specílně Džanglímu.
Září 2006 MČR - Václavák. Dole na Můstku stojí obrovské podium a na něm 5 profilů. Úkol zní za pátek postavit 16 boulderů. Jsem na to sám... Začínam v 8 ráno. Oliváč - organizátor a potenciální zkoušeč lítá někde po Praze, pokládá dlažbu v BéBesu, co já vím...Na podium každou chvíli vyskočí buď nějakej přiopilej anglán, nebo čistokrevný alkáč, blázen apod. Do kuchyně mi zatím kouká celý Můstek...Přijíždějí stánky, auta s coca colou atd., odskakuji od rozdělaných problému, hrabu se ve schváleném plánu magistrátu na rozmístění... Je to moje práce? není...Tak podobně to jde celý den. Nápady, zkoušení, nekonečné přehazování, otáčení, tam řezka, tam lištička... Oliváč přijíždí ve 4 odpoledne, vyzkouší 4 problémy a jede pryč. Přijíždí znova po sedmé večer...Končíme v 1 ráno, ne vše je spravně odhadnuto, ale to vše se teprve dozvím...Bouldery, převážně finálové dámské jsou značně přestřeleny, kvalifikace mužů težší než finále a tak... Večerní Václavák se rozpačitě škrábe na hlavě...Co dodat. Noční můra stavitele je na světě...Příba mi dal na aix.cz tenkrát za 3. Otázkou je koho nebo přesněji co vlatně ohodnotil, a jakou toto sdělení speciálně pro mne mělo hodnotu...Co myslíte? Takže never more tentokrát dostává Příba za svůj "Závod na hovno". Klidná síla vítězí Džanglí
Tom Doubravskýodpovědět 
  Podpora pro Džangliho17:50:55 04.11.2009
Trocha s podivem sleduju kolik krutosti a zcela zbytečných výpadů bez jakékoliv vypovídací hodnoty je třeba vměstnat do diskuse, jaká právě tato. Stavitelství závodních boulderů je opravdu velmi náročná činnost - práce - krvavá dřina, na jejíž nejistý výsledek, který se beztak většinou projeví až po spuštění závodu, má vliv skutečně celá desítka faktorů, což může Džanglí zajisté potvrdit. Jen na okraj poznamenám, že s Džanglím jsem před rokem stavěl MČR na Smíchově a jako asi málokdo z přispěvatelů do diskuse mohu prohlásit, že je to velmi kreativní a bystrý chlapík, kamarád a stavitel, jehož nápadů a připomínek si dodnes velmi cením. Nic méně přestřelení či neodhadnutí obtížnosti je jev zaznamenatelný třeba i na světových pohárech. Takže stává se to...Mám s tím své zkušenosti, proto radím odstup, nadhled a mírnou hlavu...Jedině tak lze reflektovat poučení pro budoucí...Téma stavitelství boulderů a jeho úskalí nosím v hlavě už docela dlouho, tak třeba to vydá na samostatný článek. Zmíním však alespoň dva faktory, které mohou mít zcela zásadní vliv na výsledek. Predevším počet dvou rovnocených stavitelů - partnerů( rovnocení především zkušenostmi )by měl být standard, ale není... Pro společné zkoušení, nápady a připomínky to je zcela zřejmí fakt. Zajištění skupinky zkoušečů, je rovněž důležité. Vidět v boulderu nezávisle na sobě alespoň 3-5 lezců dodává odstup, mnohé nedostatky se ozřejmují...rovněž není běžné...Dále dostatek času. 3 dny je dle mého názoru minimum. A tak dále. Je toho spousta, tak to písnu někde jinde... Na závěr jen příhodička věnovaná specílně Džanglímu.
Září 2006 MČR - Václavák. Dole na Můstku stojí obrovské podium a na něm 5 profilů. Úkol zní za pátek postavit 16 boulderů. Jsem na to sám... Začínam v 8 ráno. Oliváč - organizátor a potenciální zkoušeč lítá někde po Praze, pokládá dlažbu v BéBesu, co já vím...Na podium každou chvíli vyskočí buď nějakej přiopilej anglán, nebo čistokrevný alkáč, blázen apod. Do kuchyně mi zatím kouká celý Můstek...Přijíždějí stánky, auta s coca colou atd., odskakuji od rozdělaných problému, hrabu se ve schváleném plánu magistrátu na rozmístění... Je to moje práce? není...Tak podobně to jde celý den. Nápady, zkoušení, nekonečné přehazování, otáčení, tam řezka, tam lištička... Oliváč přijíždí ve 4 odpoledne, vyzkouší 4 problémy a jede pryč. Přijíždí znova po sedmé večer...Končíme v 1 ráno, ne vše je spravně odhadnuto, ale to vše se teprve dozvím...Bouldery, převážně finálové dámské jsou značně přestřeleny, kvalifikace mužů težší než finále a tak... Večerní Václavák se rozpačitě škrábe na hlavě...Co dodat. Noční můra stavitele je na světě...Příba mi dal na aix.cz tenkrát za 3. Otázkou je koho nebo přesněji co vlatně ohodnotil, a jakou toto sdělení speciálně pro mne mělo hodnotu...Co myslíte? Takže never more tentokrát dostává Příba za svůj "Závod na hovno". Klidná síla vítězí Džanglí
Tom Doubravskýodpovědět 
   Re: Podpora pro Džangliho13:20:06 05.11.2009
Co tolik vzteku ze se neco posralo? Zlomil si tam nekdo nohu? Pater? Nekdo onemocnel? Vsichni sou zdravi a tak to resej. Takze si z toho vemte priklad a priste to bude lepsi. Jde o hovno. O nic vic fakt nejde.Chleba levnejsi nebude:-)
R.odpovědět 
   Re: Podpora pro Džangliho16:33:41 05.11.2009
Dovolim si zareagovat na Toma:

Podmínky za jakych bude stavec stavet zavody si urcuje on!

nekolik nosnych bodu:
za jaky prachy budu stavet?
kde a na cem se poleze?
jaky na staveni budu mit cas?
pomuze mi nekdo?
jasne ujasneni co se po me zada (jen postavit bouldry_ nebo budu i rozhodci? atd. )
kde budu spat? a dalsi podobny bomby.
chci to vubec stavet?

Za sebe si myslim ze postavim zavod klidne sam bez pomocniku, jasne necham si za to nalezite zaplatit a cena se bude odvijet od podminek me nabidnutych.

Mozna prave kvuli prachum jsem dlouho nic nestavel. Nechci tu zlehcovat zodpovednost stavece ale je opravdu jen a jen na nem jak se rozhodne. Moje cena za staveni bouldry/lano zacina na 10 000,- Kč za závod
Jirous - Příbaodpovědět 
    Re: Podpora pro Džangliho22:24:39 05.11.2009
Tak Jirous me predbeh a v podstate to vsechno napsal i za me kdyz mi to taky behalo hlavou. Podminky do kterejch stavec jde jsou jen na nem a od toho se to cely odrazi. Musi alspon predem vedet za kolik, kolik casu na to ma a kdo mu bude k ruce nebo dva rovnoceny staveci.. To co tady pises ty Tome je sice podpora Džangliho a je to vsecko pravda, ale to co nechapu, kdyz byla kvalifikace takova jaka byla a bylo videt kolik bylo topu a hlavne kdo prijel a kdo zustal doma proste nechapu proc finale nezlehcili...Je sice pravda, ze sem tam nebyl, ale vsichni s kym sem mluvil a co byli Lautna, Kuba , Jirous, Vojta byli hodne nastvany a ja byl rad, ze sem zustal doma..Na druhou stranu se to snazim pochopit, ze kluci si uz asi nebyli jisty vubec nicim a nehazel bych to jenom na Dzangliho pokud vim nestavel to sam a Dzangliho cesty na Smichove patrej k tem nejlepsim! Takze hlavu vzhuru a jedeme dal! Cao Majkl
Majklodpovědět 
  Re: da se to delat i jinak15:36:07 05.11.2009
Myslím si,že tento příspěvek charakterizuje celý problém celkového závodního lezení.Nemá to štávu a duši.Proto se obecně závodů zůčastňuje málo lidí.My , ale stavěče co dokáží něco vymyslet nemáme.Potom jsou veškeré závody pro diváka nudné.Ale nad tím by se měli zamyslet kompetentní činovníci ČHS.Pokud je to zajímá?
S.odpovědět 
 Re: da se to delat i jinak22:28:33 04.11.2009
No jo pokrok. Aby se to líbylo diválům.. Kamarád z U S A... V USA tam je teď jednoduchost myšlení in. ale je to nakažlivý..
Martinodpovědět 
  Re: da se to delat i jinak13:00:15 05.11.2009
v jednoduchosti je sila!
odpovědět 
   Stavění boulderů u nás15:02:02 09.11.2009
Je jasné, že stavitel přejímá odpovědnost za svá rozhodnutí. Ale současně je si potřeba připustit a uvědomit, že se vždy a všude orientuje a rozhoduje v nastavených podmínkách, se kterýma, alespoň co jsem si povšiml, toho zas až tak moc nenadělá. Stavitel by neměl být vnímán jako námezdní síla...Jeho jedinou starostí by měla bý kvalita boulderů...! Vnímejme ho, pro názornost mého nazírání na věc, jako choreografa, který přijede inscenovat představení do nějakého divadla, s nějakými tanečníky, v nějakém čase, za nějaké peníze...Má nějakou dovednost, chce přijímat výzvy, rozvýjet se...Kdyby vše bylo ideální ( zejména v našich podmínkách ), byl by šťastnější, ale tak tomu není...Přes to chce inscenovat, cítí se být při choreografii sám sebou, je na svém místě...Jeho nesnáze a překážky pravda začínají na penězích určených na výpravu celé inscenace...V českém umění, stejně jako v českém lezení, se moc peněz zrovinka neotočí, a když otočí tak v prstech mnohdy nekompetentních lidí...( směšné a naivní částky od ČHS na ČP v boulderingu apod., Knížák v Národní galerii...hehe...). Choreograf není manažer divadla...Je umělec...Určitě zná svoji cenu, nežije přeci ze sedmikrásek...Jsem však přesvědčen, že za současných podmínek je zázrak, že se vůbec hraje...( mám pár zkušeností z českého pohárového zákulisí )Takže přijíždí do postavených kulis...Kulisami vnímám souhrně vše co neovlivní...Otázka ber nebo neber má své opodstatnění, ale hraje se pouze 3-5 představění do roka, čas běží, zítra už tu nemusíme být a člověk má své schopnosti a dovednosti...Je to snadné rozhodnutí...Dalo by se v téhle metafoře pokračovat dál, tak to zkrátím...Je třeba, aby se na přípravě a kvalitě ČP podíleli skutečně kompetentní lidé, s jasně rozdělenými úkoly, tak aby se každý mohl plně soustředit jen a pouze na svůj úkol, a současně odvést za sebe opravdu to nejlepší...Co myslíte? Never more pro Příbu byl jen a pouze za styl a strohá konstatování...Proč ztrácet čas přežvykováním slámy...?Je třeba přeci rovnou hledat cesty, jak věci měnit... Věřím, že víte kam mířím...Takže co teď? Kdo teď?

Tom Doubravskýodpovědět 
   Stavění boulderů u nás15:02:14 09.11.2009
Je jasné, že stavitel přejímá odpovědnost za svá rozhodnutí. Ale současně je si potřeba připustit a uvědomit, že se vždy a všude orientuje a rozhoduje v nastavených podmínkách, se kterýma, alespoň co jsem si povšiml, toho zas až tak moc nenadělá. Stavitel by neměl být vnímán jako námezdní síla...Jeho jedinou starostí by měla bý kvalita boulderů...! Vnímejme ho, pro názornost mého nazírání na věc, jako choreografa, který přijede inscenovat představení do nějakého divadla, s nějakými tanečníky, v nějakém čase, za nějaké peníze...Má nějakou dovednost, chce přijímat výzvy, rozvýjet se...Kdyby vše bylo ideální ( zejména v našich podmínkách ), byl by šťastnější, ale tak tomu není...Přes to chce inscenovat, cítí se být při choreografii sám sebou, je na svém místě...Jeho nesnáze a překážky pravda začínají na penězích určených na výpravu celé inscenace...V českém umění, stejně jako v českém lezení, se moc peněz zrovinka neotočí, a když otočí tak v prstech mnohdy nekompetentních lidí...( směšné a naivní částky od ČHS na ČP v boulderingu apod., Knížák v Národní galerii...hehe...). Choreograf není manažer divadla...Je umělec...Určitě zná svoji cenu, nežije přeci ze sedmikrásek...Jsem však přesvědčen, že za současných podmínek je zázrak, že se vůbec hraje...( mám pár zkušeností z českého pohárového zákulisí )Takže přijíždí do postavených kulis...Kulisami vnímám souhrně vše co neovlivní...Otázka ber nebo neber má své opodstatnění, ale hraje se pouze 3-5 představění do roka, čas běží, zítra už tu nemusíme být a člověk má své schopnosti a dovednosti...Je to snadné rozhodnutí...Dalo by se v téhle metafoře pokračovat dál, tak to zkrátím...Je třeba, aby se na přípravě a kvalitě ČP podíleli skutečně kompetentní lidé, s jasně rozdělenými úkoly, tak aby se každý mohl plně soustředit jen a pouze na svůj úkol, a současně odvést za sebe opravdu to nejlepší...Co myslíte? Never more pro Příbu byl jen a pouze za styl a strohá konstatování...Proč ztrácet čas přežvykováním slámy...?Je třeba přeci rovnou hledat cesty, jak věci měnit... Věřím, že víte kam mířím...Takže co teď? Kdo teď?

Tom Doubravskýodpovědět 
    Re: Stavění boulderů u nás16:49:36 09.11.2009
Zdar.Myslím, že oba máte určitým způsobem pravdu - vyzdvihujete různé aspekty stejného problému. Nevím, jak a co bylo v Brně, tak spíš obecně.
Je jasný, jak píše Jirous a Majkl, že by stavěč měl přejímat za svoji práci, tvorbu odpovědnost, a sám vím, že se mi kolikrát nepovedlo a to právě z důvodu, že jsem si nedodržel podobný pravidla jaký tady nastínil Jirous. Ideální by bylo kdyby se povinnosti stavěče zavedly do pravidel, zbytek věci by bylo čistě na jeho vůli.
Na druhou stranu, nabídky k stavění, protože to je krásná, kreativní práce se odmítaj těžko a když tak většinou až po špatnejch minulejch zkušenostech. Přijedeš někam stavět a jsi domluvený, že někdo někdy dorazí a to se v průběhu stavění 3x posouvá, chybí ti žebřík atakpod, kdo je takovej tvrďák, že den před závodem řekne, že to zabalí?
Vildaodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179372)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 359 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.