LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Climbing is my life!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
36.Kolomazník 10459
37.Drbohlav 10456
38.Kalvas 10438
Bouldry:
36.Svoboda 8759
37.Scheuerová 8703
38.Hapala 8678
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140451 cest
Nové přelezy:
Sensa Nome 8a
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+

Stěny
A-ProSystem s.r.o. - Most
Hořice v Podkrkonoší - Hořice v Podkrkonoší
Squashová hala - Bezdružice

Prodejny
Keen Concept Store - Palác Flóra - Praha 3
HUDYsport - Praha 6
Robert Janda - Treking sport - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Extrémny zjazd z Kežmarského štítu

Tatarkova cesta, VI

Vo vynikajúcom počasí sa nám v zložení Rasťo Križan

(Garmont,Mammut), Mates Hulej (Patagonia) a Katka Ovseníková podarilo zopakovať Tatarkovu cestu z Kežmarského štítu,v areáli lyžiarskeho strediska Skalnaté Pleso. Cestu sme použili ako zostupovku po výstupe horolezeckou cestou na Kežmarský štít.



Cesta je stále príkra 50 - 55 stupňov a veľmi exponovaná. Záverečný ľadopád po traverze sme skočili na lyžiach, cestu sme chceli narovnať až dolu, ale sneh chýbal už aj v pôvodnom variante, a tak sme boli nútení kúsok zlaniť.



Cesta začína nepríjemne sa zvažujúcim žliabkokm do prázdna, kde sa strmosť ustáli na cca 50 stupňov. Prvý ľadový prah je malinký vhodný ako rozcvička na záverečný ľadopád. Všetko sa to deje na svahoch nad 50 stupňov. Pekná cesta, plno vzduchu pod nohami...










Mates Hulej   [úpravy] 11:33 27.05.2005Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 :-)23:20:14 27.05.2005
Tak to teda jako že jo ... dost dobrý .. fakt kloubouk dolů ...  jako že jo ... nemám slov ... dobrá práce hoši
Honza Handrejchodpovědět 
 Re: :-)23:49:36 27.05.2005
Ehm, nebyli tam jen hoši. Jinak pro nás, pro který je upravená červená těžkej adrenalin, je tohle tak trochu z jinýho světa.
ZdenekTodpovědět 
  Re: :-)14:00:04 06.06.2005
souhlasím.myslím,že jinak než pádem bych se dolů nedostal:)
miroodpovědět 

 Nářez23:23:11 27.05.2005
nářez...ufuf Blahopřeju!
jeden germánskejodpovědět 

 úlet???00:41:23 28.05.2005
je vidět, že se moc ve světě extrémního lyžování nepohybujete, je to dobrý výkon, ale co jezdí světová špička, tak to je zas ještě někde jinde... slabším povahám bych to ani nedoporučoval shlídnout:) jinak jak jsem viděl z fotografií, tak někteří členové některé úseky scházeli...
wattsonodpovědět 
 Re: úlet???10:43:33 28.05.2005
Jasně. Musíme je aspoň trochu shodit, když už sem napsali.
Je to fakt úctyhodnej výkon, hoši a děvčata.
Michalodpovědět 
 Re: úlet???12:00:51 28.05.2005
Nic prosti, ale tou fotku kde podle tebe schází některý z úseků, myslíš tu, kde je zachycen výstup ?
To je fakt bezvadný výkon ! Congratulation !
Maraodpovědět 
  Re: úlet???16:45:16 28.05.2005
Akle Maro, na fotkach muze byt kde co, ale tady ta je zrejme ze sjezdo sestupu...
Skiman.odpovědět 
   Re: úlet???19:52:11 28.05.2005
Tak to asi myslíme každej jinou fotku .. Jediná, kde je někdo bez lyží, je jen ta , kde šlapou po hřebeni nahoru .. nevím, jestli najdeš takový místo ve stěně :o)
Maraodpovědět 
    Re: úlet???11:43:29 29.05.2005
Proč jsi tak liný Máro, že se na ty fotky ani nepodiváš?Antichartu jsi také podepsal?
Skiman.odpovědět 
     Re: úlet???18:12:05 30.05.2005
Nevím, co myslíš tou antichartou nebo co, ale to je jedno . Tak teda prosím řekni, na které fotce někdo slízá ? Asi sem fakt slepej.
Maraodpovědět 
      Re: úlet???21:29:45 30.05.2005
asi jses fakt slepej Maro .... na 5. fotce zhora prvni clovek vyrovnava po projeti uzkeho mista, druhy pak za nim /tesne nad zuzenim/ slape smerem dolu s lyzema na zadech. Bud mas spatnej monitor nebo si budes muset vycistit bryle, jestli tohle nevidis ... ;-)
Vitaodpovědět 
       Re: úlet???15:14:13 31.05.2005
Aha jo tam to .... Já se koukám na monitor celkem dost z dálky, takže mi ty lyže na zádech splývaly s okrajem skály. Tak timto se vám omlouvám , ale jak se říká; "Rozviň svůj klid :)" .
Maraodpovědět 
      Re: úlet???22:56:28 30.05.2005
Antichartu podepsalo plno lidí....jen ne Ti co ji četli....koukám, že máš i dost omezený všeobecný přehled.Ach jo.
Skimanodpovědět 
       Re: úlet???15:14:56 31.05.2005
Vubec nevim jakou.
Maraodpovědět 
 Re: úlet???16:29:43 28.05.2005
V tomhle světě se pohibuju, jo profíci to nejsou ale myslím že většina z lidí co sem píše (včetně mě)by si z toho na****a do trenek. fakt pěkný tiše závidim dobrodružství
cliffodpovědět 
 Cece ty si ulet07:25:44 29.05.2005
A co jazdia profici z inej dimenzie? By som povedal, ze toto je ovela narocnejsi zjazd ako Pallavinciho zlab, ktory okrem slovenskych a ceskych amaterov tiez vela profikov nedalo.

PS: Co na to byvala 1. dama slovenskeho ski extremizmu Iva Filova? :-)
Kleki Petraodpovědět 
  jak to ale dopadlo?12:38:21 29.05.2005
Neodpustim si ale jeden komentar - bavil jsem se o tom s kamaradem od HZS VT a doslova cituji:<br>
"Ten zjazd skoncil zachrankou. Ta kocka moze byt rada, ze zije."<br>
Takze na jednu stranu je to urcite uctyhodne, ze se do toho pustili, na druhou stranu by ale mohli priznat, jak to dopadlo...

Petr
hopetodpovědět 
   Re: jak to ale dopadlo?13:03:11 29.05.2005
Nedavno zhucala nejaka Zilincanka pod Kezmarakom, ale to som pochopil, ze sa odviazala z lana etc... alebo ide o iny pripad?
Kleki Petraodpovědět 
    Re: jak to ale dopadlo?17:03:10 30.05.2005
je to tato Katka z tohto članku a bolo to v tejto ceste. co pisali v novynach boli bludy a realita o tom uraze bola ina.
aaodpovědět 
  čo porovnávaš?17:01:15 30.05.2005
nizsie som sa vyjadrila k tejto ceste.
relne nebezpečenstvo čo hrozí pri zlyžovavávani takcýhto ciest či to su v Alpách alebo Tatrách 50 stupnové cesty sa nedá porovnávat s podmienkami v ktorých robia ex. lyž. profíci na nejakcyh Red buloch pretekoch a podobne. tu ide o niečo iné. Idé o lyžovnaie ale aj o výstup. Akých profíkov tu chcete porovnávat s nami amatérmi? Tých čo vidíte na filmoch, čo sa vyvezu hore helikoptérov a potom idu kilometre dole dokonalym prašanom a tie pády su z filmu vystrihnuté? Profi ľudí z ktorými by som ja porovnávala tento druh lyžovania su taký ako boli napr. Heini Holzer, Pierre Tardivel, Patrick Vallençant, Jean-Marc Boivin, Davo Karničar ... Ked budete vedieť čo všetko a ako zlyžovali títo ľudia tak vám bude jasné o čom je lyžovanie v horách, spojené s horolezectvom a výstupom.
Takže vieš prečo veľa z tých profíkov čo pretekajú (alebo akých máš na mysli) napr. nelyžovalo taký Pallaviciniho kuloár, ktorý nie je ani extrémne tažký? Pretože by si ho museli aj výnsť. A na výstup je to už horolezecká cesta, za zlých podmienok aj istit musíš. No proste lyžovať individuálne v horách nejaké tažké cesty sa nedá porovnávať s pretekami v ex. lyžovaní. oni pred štartom nebivakujú niekoľko nocí v horách, nešlapú dlhé hodiny pod steny atd...
ivaodpovědět 
 Re: úlet???10:45:21 30.05.2005
Zliezla som len posledny ľad, cca 4,5 metra, nebolo to ani na šírku lyží, vzhľadom na obtiažnost cesty som mala "rešpekt", chalani to skočili, klobúk dole. Po tom zoskoku sa cesta aj tak dala uz len zlaňovať.Pod tým ľadom už končila. Katarina
K.odpovědět 
  Re: úlet???10:58:45 30.05.2005
Ešte na upresnenie, ano zviezol ma dole uz vrtuľník. Ten ľad na samom konci cesty, čo som mala pred ním rešpekt ho preskočiť cca 4,5 metra sa mi stal aj tak osudným, zliezla som ho a dole som sa preborila do vzduchovej medzery a prepadla dozadu, nasledoval cca do 200m dlhy pád, neodporúčam opakovať po mne, prevažne skalami. Celé som to inak zlyžovala a tam kde som ja padla sa to aj tak dalo už len zlaňovať. Choďte si to pozreť a potom machrujete. Inak som OK, dákym zázrakom som to prežila bez zranení. Bolo to dosť exponované, šialené, keď som videla kde padnem keby som ten skok nezvládla rozhodla som sa to radsej zliezť, čo bola asi nakoniec chyba, presne do toho, čoho som sa obávala som spadla. K.
Katarinaodpovědět 
   Re: úlet???13:41:45 30.05.2005
http://www.flashweb.sk/ freerride/fotoclanky/ index.php?subor=15dir/&co=14&kolko=15 (bez medzier).

nikto tu nemachruje, ale zliezat si to mala radsej istena/s cepinom.
odpovědět 

 Extrem sjezd08:13:53 28.05.2005
Svělé !!!!
Martinodpovědět 

 Lyze11:02:56 28.05.2005
Co je to za brutalni lyze, na te predposledni fotce??
Vitaodpovědět 
 Re: Lyze16:26:10 28.05.2005
slope-style freeride, takový dva malý snowboardy je to širší a lýp to plave, a navíc můžeš jezdit i pozadu
cliffodpovědět 
  Re: Lyze19:20:56 28.05.2005
a k čemu je to v takovýmhle terénu dobrý, krom toho že to celý můžeš sjet pozadu?? ;-)
odpovědět 
  Re: Lyze19:26:50 28.05.2005
BTW: clife, cos měl z češtiny?? Já se teda ani moc nepohybuju ani líp neplavu, ale Tvůj češťyna mňě fakt pobavylo ;-) ... nic ve zlým :)
odpovědět 
   Re: Lyze14:11:27 29.05.2005
Zapíchni tyhle lyže před hospodou plnou ženskejch a uvidíš na co jsou... nevim ale kluci co na nich jezdí si je děsně vychvalujou.
cliffodpovědět 
    Re: Lyze14:26:49 29.05.2005
konečně to někdo přizná... :o))... nicméně já dávám v tomto terénu přece jen přednost mačkám... :o), a věř že jeté mačky na batohu udělají v davu žen také svoje... :o))
Petrodpovědět 
   Re: Lyze17:34:23 29.05.2005
Náhodou češtinář mi má rád ,teda nedávno mi řekl že kdyby to nemělo fatální důsledek na jeho další život tak mi dá pěstí
cliffodpovědět 

 to uz hej15:01:49 28.05.2005
lyzujem zlaby, ale toto ...
hodnotim to ako vyborny vykon (a motivacia pre mna do buducej sezony)
nech vam to lyzuje dalej
ex-manodpovědět 
 Názor.16:42:58 28.05.2005
Reaguji na kritiku poznámky pana Wattsona/nebo paní/.Podle mne tento nekritizoval autory článku, ani jejich výkon, jen k nekritickému obdivu některých přidal svůj postřeh.
A to stačilo aby byl napaden davem. Proto dav nemám rád /a naopak/.
Skiman.odpovědět 
  Re: Názor.09:47:13 29.05.2005
Akle Skimane, tady Tě přece má rád každej :)
Maraodpovědět 

 kdy to bylo?20:09:22 28.05.2005
a kdy že se to sjelo?
bobodpovědět 

 Gratulace10:41:49 29.05.2005
Jdu si vymenit trencle , nadelal jsem si do nich jen pri cteni. Holt kdo umi ten umi
Richardodpovědět 

 Obdiv09:21:38 30.05.2005
Ahoj všem.

Podle mě, říkejte si co chcete, ale to co partička zmákla na Kežmarském štítě je obdivuhodné. Jen by mě zajímalo jak dlouho to trvalo nahoru a jak dlouho dolů.
Každopádně klobrc dolů.

REO 11
REO 11odpovědět 
 Re: Obdiv12:49:33 30.05.2005
Zliezla som len posledny ľad, cca 4,5 metra, nebolo to ani na šírku lyží, vzhľadom na obtiažnost cesty som mala "rešpekt", chalani to skočili, klobúk dole. Po tom zoskoku sa cesta aj tak dala uz len zlaňovať.Pod tým ľadom už končila. Katarina
Katarinaodpovědět 
  Re: Obdiv12:51:41 30.05.2005
Ešte na upresnenie, ano zviezol ma dole uz vrtuľník. Ten ľad na samom konci cesty, čo som mala pred ním rešpekt ho preskočiť cca 4,5 metra sa mi stal aj tak osudným, zliezla som ho a dole som sa preborila do vzduchovej medzery a prepadla dozadu, nasledoval cca do 200m dlhy pád, neodporúčam opakovať po mne, prevažne skalami. Celé som to inak zlyžovala a tam kde som ja padla sa to aj tak dalo už len zlaňovať. Choďte si to pozreť a potom machrujete. Inak som OK, dákym zázrakom som to prežila bez zranení. Bolo to dosť exponované, šialené, keď som videla kde padnem keby som ten skok nezvládla rozhodla som sa to radsej zliezť, čo bola asi nakoniec chyba, presne do toho, čoho som sa obávala som spadla. K.
Katarinaodpovědět 
   Technický dotaz15:42:51 30.05.2005
Gratuluji. Mám tech.dotaz:Při takovéhle expozici , která se nejčastěji jezdí v dubnu, květnu se často za vyšší teploty stane, že vlivem doskoku se uvolní horní kluzná vrstva sněhu, která jede s Vámi dolů a může ohrozit vespod skákající lyžaře. Zasažení lyží touto těžkou kluznou masou je velice nepříjemné pro spodního lyžaře, který neodskočí do nového oblouku a může na pohybující se mase sněhu vyletět ze žlabu.
Jak řešíte tento problém v uzkém prostoru ?
Jak dlouhé lyže k poměru postavy používáte. Osobně mám dobré zkušenosti o 20cm kratšími než je výška postavy , jsou obratné a ještě něco udrží. Díky
Tomas, Brnoodpovědět 
   Technický dotaz15:42:52 30.05.2005
Gratuluji. Mám tech.dotaz:Při takovéhle expozici , která se nejčastěji jezdí v dubnu, květnu se často za vyšší teploty stane, že vlivem doskoku se uvolní horní kluzná vrstva sněhu, která jede s Vámi dolů a může ohrozit vespod skákající lyžaře. Zasažení lyží touto těžkou kluznou masou je velice nepříjemné pro spodního lyžaře, který neodskočí do nového oblouku a může na pohybující se mase sněhu vyletět ze žlabu.
Jak řešíte tento problém v uzkém prostoru ?
Jak dlouhé lyže k poměru postavy používáte. Osobně mám dobré zkušenosti o 20cm kratšími než je výška postavy , jsou obratné a ještě něco udrží. Díky
Tomas, Brnoodpovědět 
   Technický dotaz15:42:54 30.05.2005
Gratuluji. Mám tech.dotaz:Při takovéhle expozici , která se nejčastěji jezdí v dubnu, květnu se často za vyšší teploty stane, že vlivem doskoku se uvolní horní kluzná vrstva sněhu, která jede s Vámi dolů a může ohrozit vespod skákající lyžaře. Zasažení lyží touto těžkou kluznou masou je velice nepříjemné pro spodního lyžaře, který neodskočí do nového oblouku a může na pohybující se mase sněhu vyletět ze žlabu.
Jak řešíte tento problém v uzkém prostoru ?
Jak dlouhé lyže k poměru postavy používáte. Osobně mám dobré zkušenosti o 20cm kratšími než je výška postavy , jsou obratné a ještě něco udrží. Díky
Tomas, Brnoodpovědět 
    Re: Technický dotaz08:31:59 01.06.2005
Viem, co mas na mysli. Aj tam sme mali takyto sneh. Mali sme medzi sebou poriadne rozostupy. Teda hlavne medzi prvym a druhym, ktorym sa pod nohami ten sneh sypal. Treti uz bol v pohode. Napr. som zisiel cely hlavny zlab z vrcholu na jeden sup po rampu. Az potom isiel dalsi. A tiez rampu aj so skokom bez lytziara nad sebou. Lyze mam 184 cm, rozmer 113-74-99, radius 19. Lyziarky Garmont Adrenalin, viazanie Diamir Freeride. Na strme lyzovanie sa mi viacej osvedcuju dlhsie lyze. -20 cm sa mi zda prilis kratke. Ale zavisi od chute a zvyku. Kazdopadne dlhsia hrana pride vhod. Treba dat este pozor na to, aby lyze pri vacsom vykrojeni neboli prilis tvrde. Inak riskujes, ze na tvrdom povrchu budes vybrovat na spicke a pate a potom sa obluky (preskoky) tahsie ukludnuju (tyka sa to hlavne strmosti 50 a viac a uzkych partii, kde nie je priestor na rozlyzovanie do stran).
rasto krizanodpovědět 
    Re: Technický dotaz08:33:32 01.06.2005
Zabudol som uviest dolezity udaj k lyziam - mam 183 cm
rasto krizanodpovědět 
     Re: Technický dotaz09:08:38 01.06.2005
OK diky za odpověď. Nádhernej , velice těžký, nebezpečný a náročný extrém. S tou delší hranou máš pravdu. S hodně krojenýma carvingovými lyžemi ( radius 18m )mám na svazích okolo 40 st. spíš horší zkušenost- hrana se zařízne do povrchové rozměklé vrstvičky jarního firnu jenom na špici a zadku lyží,dál se nedostane přes ztuhlou střední vrstvu,a pod těžištěm zůstává nezaseknutá. Propad jsem se tak o 4m a nebylo to nic příjemného.Osvědčil se mi spíš umírněnější radius cca 20-25m. Botky Garmont jsou super, mám je taky -odlehčenou verzi G lite.
Tomas,Brnoodpovědět 
     Re: Technický dotaz09:08:40 01.06.2005
OK diky za odpověď. Nádhernej , velice těžký, nebezpečný a náročný extrém. S tou delší hranou máš pravdu. S hodně krojenýma carvingovými lyžemi ( radius 18m )mám na svazích okolo 40 st. spíš horší zkušenost- hrana se zařízne do povrchové rozměklé vrstvičky jarního firnu jenom na špici a zadku lyží,dál se nedostane přes ztuhlou střední vrstvu,a pod těžištěm zůstává nezaseknutá. Propad jsem se tak o 4m a nebylo to nic příjemného.Osvědčil se mi spíš umírněnější radius cca 20-25m. Botky Garmont jsou super, mám je taky -odlehčenou verzi G lite.
Tomas,Brnoodpovědět 
     Re: Technický dotaz09:08:41 01.06.2005
OK diky za odpověď. Nádhernej , velice těžký, nebezpečný a náročný extrém. S tou delší hranou máš pravdu. S hodně krojenýma carvingovými lyžemi ( radius 18m )mám na svazích okolo 40 st. spíš horší zkušenost- hrana se zařízne do povrchové rozměklé vrstvičky jarního firnu jenom na špici a zadku lyží,dál se nedostane přes ztuhlou střední vrstvu,a pod těžištěm zůstává nezaseknutá. Propad jsem se tak o 4m a nebylo to nic příjemného.Osvědčil se mi spíš umírněnější radius cca 20-25m. Botky Garmont jsou super, mám je taky -odlehčenou verzi G lite.
Tomas,Brnoodpovědět 

 škoda že nie celá16:39:08 30.05.2005
Ano je to pekne a gratulacie hodne, ale ma to tiež svoje minus. Zopakovali ste len čast tejto cesty - nedokončili ste ju až po spodok, lebo ste si vybrali nevhodné snehové podmineky a čas na jej zrealizovanie a tym ste si znižili latku tejto cesty, a nebolo to za zimných podmienok ako ju robil Tatrka a opakoval po ňom Štofan. Prirovnala by som to v horolezectve k tomu že urobiš paradnu cestu na nejaky super kopec ale nedolezieš kôli počasiu či podmienok až hore. Škoda že ste ju nešli teda robiť o par tyždnov skôr alebo buducu sezonu ked by bola cela vysnežená a zopakovala by sa v takej hodnote v akej bola urobená.
ivaodpovědět 
 Re: škoda že nie celá13:40:26 01.06.2005
Ten dolny usek, ten kusok co nema ani 35 stupnov? O ten kusok ide? A nevieme ako to lyzoval Tatarka presne, ci ten posledný ľad skákal, čo ho chalani skočili. S Bohušom Š. som sa o tom rozprávala, on to teda určite neskakal. Takže chalani to skocili možno ako prvý. Bol to skok na šikmej rampe tak do 4,5m. Myslím že tu je podstatná tá časť cesty čo je ťažká, dole ten kúsok to je ako keď zlyžuješ od vleku k parkovisku k autu, o nič tam už nešlo.
Katarinaodpovědět 
  Re: škoda že nie celá15:32:04 01.06.2005
ved mne je to jasne, a super vam to hodnotim. To čo bolo prelyžovane je bomba.
to bol len pokus o drobny podpich, neber to važne.
ivaodpovědět 
  Re: škoda že nie celá16:26:10 01.06.2005
Ber to tak, ze Gipsy to dal. A dlho pred vami.
Kleki Petraodpovědět 
  Re: škoda že nie celá21:17:00 20.06.2005
zdravim cesku stranku tatarkovu cestu som ako prvy zopakoval ja pred tromi rokmi a to v marci cize zima rasto a spol zial ajked skocili prah ale ostali v polovici cesty odkial k. spodla a nastastie sa nezabila zvysok mansaftu druhu polovicu pre nevhodnost obdobia na lyzovanie zliezali takze najtazsiu cast zlyzovali ale nezlyzovali tatarkovu cestu pre neznalost terenu a vyvoja zimy v tatrach mozno im to vyjde inokedy a bez urazu
bohusodpovědět 

 Gratulacie10:32:36 31.05.2005
Pekná cesta
Lenšeodpovědět 
 Parada16:30:44 01.06.2005
Parada,
garatulujem, znovu ako som uz pisal minule niektory ludia co sem pisu ich "super" nazory su dost mimo. To co predviedli na tom kezmaraku je extrem ako prasa, to je jasne a myslim ze akekolvek vycitky, podpichovanie, ohovaranie si nezasluzia!!! To ci vyzula kvoli strmemu ladu a tazkemu skoku, nezjazdili nejaku posratu 35tku kvoli podmienkam je nepodstatne, dolezite je co ty ludia dokazali a do coho sa pustili... Myslim ze je takychto ludi na slovensku a cesku malo a treba si ich vazit. Hlavne Krizan je pán extremista staci si pozriet jeho skalpi!!
Este raz gratulujem a povazujem to za jedne z naj extremov v tatrach za poslednych par rokov...
viliamodpovědět 
  Re: Parada21:28:04 20.06.2005
prepac ale mas slaby prehlad
bohusodpovědět 
  Re: bolo toho viac.09:24:09 21.06.2005
za poslednych par rokov sa v tatrach urobili take extremy o ktorych ty ani netusis a dlho nebudes kedze ich nerobis a tatry z tohto hľadiska nepoznas. A ked chces o niecom napisat ako "naj" tak si najprv zisti historiu o urobenych ski extremoch.
i.odpovědět 

 nazdar mates18:04:39 01.06.2005
celkom sa vam to podarilo. na nejaku podobnu akciu by som sa k vam celkom rad pridal. inac pozdrav vsetkych
miro astaryodpovědět 
 Re: nazdar mates18:40:22 01.06.2005
HOHO,cau Mirko,no ved sa ozvi dakedy,rozhodne to nebola posledna vec v roku co sme sli.
Ohladom par otazok vyssie:
-tie siroke lyze su ELAN M999,pod lyžou 99mm a je to paráda, super v prasane ale aj na takýchto svahoch,poctivý sandwich,kludna jak prase.radius pri 181cm asi 27m.pod 95mm pod lyzou by som uz ani nesiel
- od skalnateho plesa nam to trvalo asi 2-3 hodiny?cas nadherne letel...a dolu?pokial sme lyzovali tak ratam na minuty, ked sme zlanovali prirataj daku hodinku, to vtedy sa uz cas vliekol.
Mates Hulejodpovědět 

 piekne13:27:29 11.12.2006
Przeskurwysyny
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179404)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talbac Ext. 7a Leonidio
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
Nově komentované:
Sensa Nome 8a Calvario
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 288 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.