LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Solidní vrstva mechu pohnojená dávkou strachu ve výlezu na vrchol udrží všechno.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140437 cest
Nové přelezy:
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C

Stěny
Horolezecká stěna Sobotka - Sobotka
DDM Stříbro - Stříbro
Lezecké centrum Mammut - Praha 7 - Holešovice

Prodejny
Rock Point Outlet Store - Praha 5 - Radotín
Rock Point - Smíchov - Praha 5 - Smíchov
Robert Janda - Treking sport - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

MČR v lezení na rychlost a obtížnost 1.12-2.12.2007

obr_smallAktualizace: celkové výsledky v PDF

Obtížnost:
Mrázek, Hlaváček, Stráník
Kudrová, Rajfová, Hrozová

Rychlost:
Hrozová, Karešová, Kotrbová, Raifová
Hroza, Šifra, Stráník, Švácha

Ze dne neděle 2. prosince

Vítězem Českého poháru se stal:

Martin Stráník před Kubou Hlaváčkem a Vaškem Malinou.

V ženách se na prvním místě v ČP umístila Soňa Hnízdilová, před Eliškou Karešovou a Kristýnou Ondrovou.

Jak probíhal tento závod?

obr


MČR 2007 Mráza

foto by © Luky


Finálová cesta vedla stejném profilu jako minulý rok. Spodek vedl po meších, ale pozitivních chytech a bych dost na sílu - natejkalo.
Asi ve dvou třetinách natahovací boulder do oblého volantu a tam výměna a pak po malých chytech. To už lezl jen Mráza.
Tomáš Mrázek tečoval topový chyt (top bylo cvaknutí expr.) a stává se vítězem MČR, za ním Kuba Hlaváček a na třetím místě Martin Stráník.
Martin Stráník asi doplatil na to, že lezl před finálem závod na rychlost.

Ženy finále obtížnost:

1.Kudrová, 2.Rajfová S.,3.Hrozová

obr

MČR 2007 Kuba Hlaváček

foto by © Luky


Rychlost ženy:
L. Hrozová, E. Karešová, D. Kotrbová, L. Raifová.

Muži:
L. Hroza, M.Šifra, M. Stráník, J.Švácha.

Dívky postupující do finále obtížnost:

N. Kudrová, S. Rajfová, S. Hnízdilová, K. Ondrová, E. Karešová, D. Dupalová, D. Sandová, D. Kotrbová, L.Hrozová a J.Mázlová.

Pěkná vyrovnaná cesta, která vedla v tom samém profilu co semifinále mužů. Cesta byla po menších pozitivních lištách s klíčem v převise, přebrání velkého oblého volantu. Odtud již vytrvalostní závěr.  Žádná z dívek nedolezla do topu.

Do finále postupují:

T. Mrázek, M. Straník, K. Hlaváček, J. Petečel, P. Resch, M. Šifra, A. Rozsypal, P. Havrda.

Semifinálová cesta mužů měla klasifikaci dle stavitelů asi kolem 8a.
V cestě byla dvě boulderová místa. První vyřadilo asi polovinu závodníků a bylo v půlce cesty, v traverzu doleva, v relativně málo převislé pasáži, byl to silově technický krok za menší oblé chyty.
Druhé místo bylo pak v převisu, zde se rozhodovalo o postupu, top se podařil jedině Tomášovi Mrázkovi.




Celkové výsledky


 CP2007MuziO.pdf
 CP2007ZenyO.pdf
 finalevysllist _Muži.pdf
 finalevysllist _Ženy.pdf
 PavouciMuzi.pdf
 PavouciZeny.pdf

JJ... Děkujeme závodníkům i divákům za výborné výkony a atmosféru. Team lezeckého centra.




Mistrovství České Republiky v lezení se blíží, takže posilujte, připravujte se, lezte, jezte a tak dále a tak dále. A pokud nechcete závodit. Tak se přijďte aspoň podívat a podpořit lezce.

Na stěnu Smíchoff 1.12.-2.12 2007, kde proběhne boj o titul mistra a (mistryně)České Republiky a to v závodech lezení na rychlost a v lezení na obtížnost.
Krom výtečného zážitku z pozorování těch nejlepších borců a borkyň pro vás připravíme i dostatek provozních kapalin a ostatních dobrot.

P.S.:a co by jste určitě měli vědět je samozřejmě časový harmonogram celé akce
Sobota
  8:30 - Začátek prezentace závodníků
  9:30 - Uzavření izolace mužů a žen
10:00 - Start kvalifikace mužů a žen  Obtížnost
15.00 – Start kvalifikace Rychlost

Neděle
  9:00 - Uzavření izolace mužů Obtížnost
  9:30 - Start semifinále mužů  Obtížnost
14:00 - Start finále žen Obtížnost
15:00 – Start semifinále ,finále Rychlost       
17:30 - Start finále mužů Obtížnost
19:00 - Vyhlášení výsledků MČR a celkové výsledky ČP 2007

plakat



MČR 2006

foto by © JirkaS



Zdroje:
Info najdete na Smichoff

Kuba   [úpravy] 15:44 06.12.2007Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 :p10:14:40 24.11.2007
na smichoff absolutni nichts..
odpurceodpovědět 
 Re: :p07:53:20 30.11.2007
nichts to je, ale v sobotu je to zadačo, tak jim tam pujdu osoupat podlahu a tekutiny si vezmu svý a dobroty taky. Jo byznys je byznes. Fakt off smichof.
Nepodepíšu se neb jsem závistivec největší, woeodpovědět 

 spaní16:45:08 24.11.2007
Je možno někde v arealu přespat z patka na sobotu/ soboty na nedeli??? diky za odpoved
ondraodpovědět 

 ?22:40:52 24.11.2007
Stene se ještě říká smichov? nebo už jen Hudy center?
:Dodpovědět 
 Re: ?10:28:43 25.11.2007
Hudy to koupil, To sem neveděl.
odpovědět 
  Re: ?09:00:07 26.11.2007
hudy nic nekupoval, pouze zasponzoroval. to je velky rozdil.
privrzenecodpovědět 
   Re: ?12:18:28 26.11.2007
Smích []ff
Smích []ffodpovědět 
   Re: ?14:03:45 30.11.2007
I počemu vy mě tože neskazali? u menja mnogo rublej, ja mogol tože zaplatiť... U vas chorošaja cenzura i totalita, ja eto ljublju! Moj krasivyj- kak vy skazajetě- gezicht mogol vyseť v nadživotnoj mocnosti v celom sportovisku. I vsjudě majo krasivoe oslovenie...
Mně eto nenraviťsja...Kol´ko ja dolžen zaplatit, aby vy vsjo premalovali i prepisali????
j.v.Stalinodpovědět 
    Re: ?12:47:27 01.12.2007
ty napisal něskolko ošibok, zamětno , što ty gruzin, nět ruskij
leninodpovědět 

 MČR17:31:39 25.11.2007
S přespáním se pro závodníky nepočítá, ale v okolí je dostatek míst kde se dá přespat.
kubaodpovědět 
 Re: MČR18:48:30 25.11.2007
třebas u vrátnýho
odpovědět 
  Re: MČR09:33:47 29.11.2007
na nádraží ve vagonech. dá se tam dobře sprejovat, pít pivo na stojáka, vysrat se do kouta, pumpnout houmlese o cígo atd...
odpovědět 
   Re: MČR22:17:59 29.11.2007
dloouho jsem se nezasmál. díky
odpovědět 

 solo18:29:49 25.11.2007
A kdo tam bude jistit, když maj jističi dovolenou. MČR v solo lezeni těšte se.
odpurce 2odpovědět 
 Re:08:58:12 29.11.2007
to je prej zdravy na kotniky a na zada..zdravotni centrum pohoda smichoff..(a heslo maj vyfakuj se sam nebo te vyfakujem my:)))
odpurce3odpovědět 
  Re:09:19:27 29.11.2007
No, to fakt sedí... se směju:) chtěl jsem se vyfakovat, ale než k tomu došlo, už jsem byl vyfakovanej...A to fakujícím profíkem způsobem mě fascinujícím. A to jsem nesměle nadhodil téma k možnému zlepšení služeb.
Rada pro ostatní: Drž hubu a krok, nic se ti nestane...
další...odpovědět 
   Re:10:53:34 29.11.2007
další.......... ublížený neschopný jedinec?????
odpovědět 
    Re:11:40:47 29.11.2007
ne..dalsi co si z toho dela prdel...
bobr vydre bobra vydreodpovědět 

 pro webmastera10:03:46 29.11.2007
prosim webmastera o revizi poslednich komentaru k tomuto clanku. vylevy podobneho typu nepatri na server, jako je lezec. diky, katka
katkaodpovědět 
 Re: pro webmastera15:10:29 29.11.2007
nebrec:))))))))))))
pajaodpovědět 
 Cesnored15:10:45 29.11.2007
Smrd v censure :)
usadloodpovědět 
  Re: Cesnored22:20:19 29.11.2007
tady jsou komentáře jeden lepší, než druhej. fakt jsem se dlouho takhle nedusil smíchem. díky ještě jednou
odpovědět 

 trápení zviřátek20:05:54 29.11.2007
To je snad nějaký nedopatření, ne? Uzavření izolace muži, ženy, 9:00, start finále ženy  14:00. Jakože jentak si střihnout 5 hodin v izolaci!!!!!?????
nellyodpovědět 
 Re: trápení zviřátek21:00:35 29.11.2007
az budes zkusena zavodnice budes vedet ze na zavodech je nejkrasnejsi izolace casem dlouha, avsak rozmery mala a neutulna, studena a smradlava se zakazem vstupu rodinym prislusnikum, psum a starcum
krutas zlejodpovědět 
  Re: trápení zviřátek21:56:22 29.11.2007
tomu se rika odborne:"technika schnily slepeny prdele"..proste si tam posedis tak dlouho ze ti schnije zadek..
pajaodpovědět 
   Re: trápení zviřátek22:22:41 29.11.2007
vidim ze Zloba team je nabity zlobou, tak tam s tema schnilejma prdelema poradne pohnete
krutej fanousek Zloba Teamuodpovědět 
   Re: trápení zviřátek23:24:29 29.11.2007
A pak mě píp do píp :-) nebo píp mojí píp :-)
Správce RSDr.odpovědět 
    Re: trápení zviřátek20:22:29 30.11.2007
Tebe ne,ty už jseš zadanej!Nebo ne?Navíc jsi ještě žádný 8a nevylez.Žádný píp do tvý píp tedy není na pořadu dne brouku jeden. Správcovic. :-)
Rodpovědět 
     Re: trápení zviřátek23:48:19 30.11.2007
Ať to liští po lištišti. Už se těším na 8a. To nebude jenom pstruh v Pottensteinu, ale i přídavek. Yeee! Amerykn stajl of lajf!
Správce RSDr.odpovědět 
 Re: trápení zviřátek22:04:38 29.11.2007
v sobotu se vše dozvíš Kuba
odpovědět 

 lepší info21:55:06 29.11.2007
Tak ještě k tomu co psala Nelly...bych rád aby organizátor doplnil info k rychlosti. Jelikož už jsem ten jeden z mála co poleze jen rychlost, bylo by dobrý víc než jen začátek v 15:00. Třeba do kdy se presentovat, do kdy být v izolaci, jestli nějaká bude a to by snad i stačilo, díky moc.
Jirka Šváchaodpovědět 
 Re: lepší info22:05:45 29.11.2007
stačí když se na rychlost přihlásíš v sobotu ve 12.00 Kuba
odpovědět 
  Re: lepší info22:29:48 29.11.2007
Tak OK...děkuju.
Jirka Šváchaodpovědět 

 Izolace21:59:42 29.11.2007
Pro upřesnění. Propozice jsou předběžné,takže se upraví dle potřeby přímo na závodech.Díky za pochopení.
kubaodpovědět 
 Re: Izolace22:08:35 29.11.2007
Ne to opravdu nechápu! Možná se někdo snaží udělat po nepovedeném MČR v boulderingu i nepovedené MČR v obtížnosti.
:Dodpovědět 

 Smichac13:15:33 30.11.2007
Hele co mate proti smichaci?Ja tem byl jen jednou a docela dobry.Vypada to dle prispevku abych tam uz nechodil
R.odpovědět 
 Re: Smichac14:20:39 30.11.2007
kdyz se ti to zda dobry tak tam chod..a na nazor ostatnich kasli..a do slipacu si davej klidne bramboru kdyz se ti to zda pohodlny..proste co si myslej vostatni ti muze bejt uplne jedno..hlavne ze ses v poho...
pajuv hnedy mrskodpovědět 
  Re: Smichac15:38:30 03.12.2007
vtipny me jde o to jestli se tam krade ve skrinkach na baru a podobne proste vedet zkusenosti jinych
R.odpovědět 
 Re: Smichac20:16:01 30.11.2007
pokud se nechas ovlivnit takovymahle komentarema, tak to tam opravdu radsi nechod.
??odpovědět 
  Re: Smichac23:50:57 30.11.2007
tak jo. ja na to kašlu. stěna je nízká, pivo maj teplý a párky studený.
ten co víodpovědět 

 :(16:02:59 01.12.2007
achjo taky bych chtel, abychom si v ostrave mohli vybirat na kterou stenu budeme chodit:/
adam fialaodpovědět 
 Re: :(16:07:03 01.12.2007
Jasně:-) Já už jsem sice doma v Praze, ale hezky to ilustruje jak jsou někteří zdejší, skoro bych řekl, rádoby lezci rozmazlení... a to je s tímhle termínem šetřím... No jo, zlatý impík v Havu:-)
Dandysodpovědět 
  Re: :(14:50:31 02.12.2007
Kdybys byl poradnej prazak tak ses taky rozmazlenej
jaodpovědět 
  Re: :(16:38:41 02.12.2007
chjo,zas nekdo, kdo zavidi lidem, co bydli ve meste..:)))
smarjapanoodpovědět 
   Re: :(09:15:37 03.12.2007
takove "radoby" mestacke kecy...pripravte se vy tam s toho mesta radeji nejaky krizovy a evakuacni plan,az vam tam napadnou tri cisla snehu
ostravakodpovědět 
    Re: :(12:23:59 07.12.2007
to se zas ozval nejaky fanousek toho radoby pisnickare co lezl do zadku STB
megaprazakodpovědět 

 finále10:05:34 02.12.2007
mamo vykosti je tam všecky!!!Budu na tebe myslet:)
momoodpovědět 
 to je slovo dcérky11:17:17 02.12.2007
:-D
m.odpovědět 

 ...19:28:35 02.12.2007
Jarda Petečel je NEJLEPŠÍ !!!
Dorian Grayodpovědět 

 ...19:36:23 02.12.2007
Jarda Petečel je NEJLEPŠÍ !!!
Dorian Grayodpovědět 
 Re: ...22:14:56 02.12.2007
Souhlas:)
Olinodpovědět 
 Re: ...22:19:07 02.12.2007
souhlas :)
mekodpovědět 
 Re: ...08:00:33 03.12.2007
Njelepší jsem já.
ferda Mravenecodpovědět 

 kotel19:38:30 02.12.2007
To musela být kotlózní cesta jestli mráza "jen" tečoval top-chyt.
odpovědět 

 výsledky žen21:10:10 02.12.2007
Chybí mi tu jak dopadly ženský?
Michalodpovědět 
 Re: výsledky žen21:42:30 02.12.2007
1.Kudrová, 2.Rajfová S.,3.Hrozová
odpovědět 
 Re: výsledky žen08:00:55 03.12.2007
Do finále postoupily i Hrozová a Mázlová,jinak by Lucka nemohla být na 3-tím místě (viz.článek) :)
Šotek :)odpovědět 
  Re: výsledky žen15:38:57 03.12.2007
do finále snad postupovalo 8 holek a ne 1O, jak je teď psáno. nejdřív dvě, co postoupi ani nenapíšou a pak zase je tam napíšou všechny. je to mčr a takovej bordel ve výsledcích. Dejte si s tím psaním trochu práce. :-)
odpovědět 

 hudba..09:08:38 03.12.2007
zvukovej podklad byl uchvatnej!
dekuju...
matejodpovědět 

 Povedená akce10:08:13 03.12.2007
Díky všem za povedenou akci. I ve stavitelsky náročných profilech (kolmice) se cesty povedly. Organizace šlapala (no to losování kvalifikace...), rychlost byla z mého pohledu nuda, ale asi to někoho baví. Možná bych přece jenom měl malou poznámku na téma stavění finálové cesty. Asi se všichni shodneme na tom, že nemá cenu stavět cestu Tomáši Mrázkovi. Říkal, že by to mohlo být klidně i finále SP. Tak hold to v pohodě vyleze jako semifinále a na ostatní stačí míň přísný metr. Možná se potom nestane, že čtyři lidi spadnou na třech chytech. Faktem ale je, že situaci nechtěně znepřehlednil Martin Stráník tím, že se zrubal na rychlosti. Mimochodem tam dal traťový rekord na pravé cestě, škoda, že mu levá nesedla a proto v ní rval chyty, aby to bylo něčím zajímavé.
Ještě jednou dík a příští rok na viděnou na Smíchově.
Petr Reschodpovědět 
 Re: Povedená akce10:54:21 03.12.2007
Nemohu s tebou souhlasit ohledne rychlosti.Videl jsem to poprve a doslova me to nadchlo.Slovo nuda je skoro urazka tech co to absolvovali.Zavod to je jako kazdy jiny a kdo na to ma tak to dela a asi v budoucnu jich bude vic.Dobry lezec umi rycle a i obtizne.Je to videt i na M.Stranikovi.Je obdivuhodne, ze se dokazal dostat na bednu v odouch disciplinach.Mel jsi to taky zkusit , zda na to mas.
aldaodpovědět 
  Re: Povedená akce11:49:21 03.12.2007
nejde o to,na to mit nebo ne. je to proste divna disciplina. to uz lezci muzou delat i shbyby na rychlost nebo na mnozstvi nebo skoky (uz se deje), aby to bylo nejak divacky zajimavy, ale proste to s lezenim bude mit min spolecneho.
odpovědět 
  Re: Povedená akce12:46:06 03.12.2007
V rychlosti skončej většinou ti co jim nejde obtížnost. Taky jsem si to teď po čase zkusil a na nějakej čas mám dost. Určitě bych mohl na rychlost potrénovat a bejt tak Liborovi rovnoceným soupeřem, tak jak to dokázal Martin bez tréninku, ale není to disciplína kterou bych chtěl trénovat.
Toť můj názor.
Jirousodpovědět 
   Re: Povedená akce14:47:33 03.12.2007
Asi nemas pravdu.Protoze na druhem miste skoncil Martin Sifra, ktery byl, jak jsem koukal chytre v rychlosti odkaucovanej.A to k teto discipline take patri.A tenhle mladicek, taky zalezl dobre v obtiznosti.A zlepsuje se od jednoho zavodu k druhemu.Ony ty dve discipliny asi k sobe jdou.Jen je to potreba dobre sladit.Martin Stranik nebyl po rychlosti ani utahany .Jen se asi rozehral na provozni teplotu.A kolik z vas by dalo za to nevim co jen aby jste dolezli v obtiznosti tam kam on.Tak se uklidnete.Zavody byly zajimave a mely spad.
Pavelodpovědět 
    Re: Povedená akce15:24:59 03.12.2007
No to bych řekl, že byl po rychlosti utahaný. Ty jsi s ním mluvil? Chlapi a holky, prosím nemalujte si to tak, že jako kdo v obtížnosti postoupí do semifinále SP, ten je u nás porazitelný. Ten rozdíl je prostě propastný. Stačí se vrátit k semifinálové cestě, kde ještě zalezl Martin právě ten rozdíl třídy, zatímco zbytek zase popadal na jednom (prvním) opravdu těžkém místě. Tím nechci snížit profesorský výkon Kuby Hlaváčka ve finále, kdy právě využil onoho historického okamžiku, kde se ještě dalo sáhnout na MČR na stříbro. Příště už to zase možná nepůjde.
A ještě jeden příklad toho propastného rozdílu. Brácha přestal mít zájem o závody SP právě v okamžiku, kdy se ta propast prohloubila. V dobách Kamzíka, Havlíka nebo Ciencaly (snad mu moc neprzním jméno) se dal ještě nějaký výsledek ve světě zalézt, to ještě Zdenda postoupil do semifinále, ale o pár let později, kdy ho na MČR porazil z našich jenom Mrazík, končil v SP kolem padesátého místa. Zdenda mi to určitě promine, protože je jako já realista a umí se pravdě podívat do očí. Přestaňme snít, ten sport je dneska ve světě opravdu hodně jinde. O to lépe, že máme dva závodníky dospělé a jednoho mladého, který to světové dění spoluvytváří. Obdivuju Mrázu, že to vydrží tak dlouho - je to jeho OSMÝ titul v republice.
Tak to jenom jako návrat na zem.
Petr Reschodpovědět 
     Re: Povedená akce16:30:11 03.12.2007
...depa, proste porazit prof. Ufona Chapadlone je kurna vobtizny
l.odpovědět 
     Re: Povedená akce22:10:45 03.12.2007
hele....to uz je fakt moc....
chyskaodpovědět 
      Re: Povedená akce09:55:37 04.12.2007
Tak napiš, s čím nesouhlasíš. Za sebe musím říct, že pro mě je hodně zajímavé slyšet názory té špičky. Napsat je tu samozřejmě nemůžu, tak jenom vycházím z toho, co jsem zažil. V roce 1994 se na MČR v Ruzyni sešla poměrně slušná úroveň lezců ze zahraničí. Kromě tady působících lezců z bývalé SSSR i bratři Bindhammerové. Tehdy byl mistr republiky celkově v závodu na pátém místě, ve finále byli pouze dva Češi. Já jsem prostě jenom strašně rád, že tu špičku máme a chtěl bych, aby si toho vážili i ostatní a uvědomili si onen propastný rozdíl, který je ve výkonosti a samozřejmě i v přístupu k tréninku a lezení samotnému. Ono to není jen tak se vyšvihnout dopředu a já mám trochu strach, že služebně mladší generace si to ne vždy úplně uvědomuje. Taky mě zaráží, že do finále postupujou pořád ti samí pardi, jako před lety a že tam postoupím já, jakožto absolutní nespecialista na tuhle disciplínu. Něco nedobrého je v našem sportu, když ti "důchodci" pořád umí porážet nadějné kluky. Pro mě byl nejhezčím objevem finále Martin Šifra, určitě taky ztahanej z rychlosti. Hůrá, mladej kluk, nová tvář.
No nic, pojďme trénovat, někdo do zbrusu nových boulder center, někdo se pověsit na ty tři chyty v "předsíni". Když ti v "předsíni" budou hodně na těch třech chytech viset, možná se s těmi specialisty sejdou příští rok zase ve finále. Co ty na to Álo...
Petr Reschodpovědět 
       Re: Povedená akce17:05:43 05.12.2007
Mě to jednou za život stačí:) leda že by se ostatní zhoršovali rychleji než já:) Samo bez dřevěných špalíků nad futrama cesta do finále nevede...
Alaodpovědět 
   Re: Povedená akce15:08:32 03.12.2007
No, Jirousi, co jsi napsal je pěkná blbost! Jestliže podle tebe lezou rychlost jen ti, co nemají šanci být dobří v obtížnosti nebo boulderingu, tak nechápu, jak je pak možné, že Lucka Hrozová vyhrála MČR v boulderingu a v obtížnosti na MČR byla 3. To, že vyhrála i rychlost jen ukazuje její všestrannost a ne neschopnost v jiných disciplínách.
A co se týče Libora, tak ten vůbec závodit neměl, protože byl nemocný, a taky to bylo ne něm vidět.
Pokud chce někdo srovnávat časy Martina a Libora, stačí, když se podívá na výsledky letošního MS v rychlosti, kde v kvalifikaci měl Libor čas 26,25 a postupoval z 8. místa a Martin Stránik 37,95, což mu stačilo na 37. místo.
Pokud ty se chceš srovnávat s Liborem, tak jeď na SP nebo MS a pak můžeš kritizovat, ale takhle jen urážíš víc lidí, včetně Elišky Karešové a Martina Šifru. Ti také neumějí lézt obtížnost? Podle tebe asi ne, ale proč byl Martin ve finále 6.??? Ty musíš být asi hodně naštvanej, že ses do finále nedostal, jinak si neumím vysvětlit ty tvý kecy. Příště až budeš něco psát, tak u toho i trochu mysli.
Kubaodpovědět 
    Re: Povedená akce15:37:06 03.12.2007
No Lucka se ted hodne zlepsila, to je pravda, ale zobecnovat z toho, ze lze byt vsestrany, je nesmysl. V rychlosti soutezilo vcera 5 zen, z toho dve to lezly poprve nebo podruhe v zivote a spis jen proto, ze tam teda byly ...
V obtiznosti zavodilo zen 10, a na MCR v Bouldrech nezavodila Silva ... z tak male ucasti vyvozovat, ze je nekdo vsestranny ...
Je skoda, ze aspon v obtiznosti nesoutezi vice lidi, pak by ty vysledky byly asi hodnotnejsi. Nebo prinejmensim nenapadnutelne takovymi rypaly ;-)
odpovědět 
     Re: Povedená akce15:54:50 03.12.2007
A Helena také nelezla.
:Dodpovědět 
      Re: Povedená akce22:17:07 03.12.2007
No, to máš sice pravdu, že Helena také nelezla, ale kdoví, jestli by MČR v bouldru vyhrála právě ona, kdyby závodila. Vždyť na závodech v Teplicích byla třetí a v kvalifikaci dokonce šestá. A to byl závod také bez účasti Silvy. Třeba by MČR Helena opravdu vyhrála, kdyby tam byla, ale také by se klidně mohlo stát, že by se ani do finále nedostala.
Je také možné, že by vyhrála i MČR v obtížnosti, ale když ani tam nezávodila, tak nemá smysl víc o tom plkat, co by bylo, kdyby...:-)
odpovědět 
       Re: Povedená akce10:31:39 04.12.2007
Neměla by vůbec šanci, na svěťáku bylo vidět oproto našim holkám, že je slabá.
odpovědět 
    Re: Povedená akce15:50:47 03.12.2007
Netvrdim že rychlost lezou jen ti co nemají šanci být dobří v obtížnosti nebo boulderingu, šanci maj všichni. Podle mě mají tito lezci jen větší tendenci uchylovat se k rychlosti a aspoň tak se prosadit.
Libor je borec a je to světová špička ale na MČR nebyl nedostižnej a to jsem i v příspěvku psal.
Martina s Liborem jsem srovnával na tomto závodu a nebyl tam velký rozdíl časů. To že byl Libor nemocnej je jen jeho věc, stějně jako wervolfovo utržený poutko v prstu.
Jestli jsem někoho urazil tak ať se ozve.
A naštvanej ani rozlobenej nejsem, na rychlost jsem šel ze srandy a výše jsem napsal svůj názor tak jako ty svůj.
Jirousodpovědět 
     Re: Povedená akce23:58:24 03.12.2007
Jasně, máš pravdu, je to jeho věc, že startoval nemocnej a taky s tím asi musel počítat, že nepodá svůj standardní výkon. Co mě ale zaráží, je spíš to, že když Liborovi závod moc nevyjde, tak je hned s někým srovnáván. Ale o tom, že Martin skončil na MS v rychlosti 37., tedy za Liborem téměř o 30 míst, samozřejmě nikdo nenapsal ani slovo. Ale kdyby byl za Liborem těsně, tak to by se určitě nějaký dobrák našel, co by o tom rád napsal.:D

Kubaodpovědět 
      Re: Povedená akce09:06:19 04.12.2007
A tak je to přece vždycky. Stejně jako by se psalo kdyby někdo šlapal na paty Mrázovi.
Jirousodpovědět 
  Re: Povedená akce12:49:27 03.12.2007
V rychlosti skončej většinou ti co jim nejde obtížnost. Taky jsem si to teď po čase zkusil a na nějakej čas mám dost. Určitě bych mohl na rychlost potrénovat a bejt tak Liborovi rovnoceným soupeřem, tak jak to dokázal Martin bez tréninku, ale není to disciplína kterou bych chtěl trénovat.
Toť můj názor.
Jirousodpovědět 
   Re: Povedená akce15:12:54 03.12.2007
Docela si foukas.Ty by jsi mohl byt Liborovi rovnoceny souper.Asi jsi zase fetoval,ne.
odpovědět 
    Re: Povedená akce15:44:16 03.12.2007
ne to ty jsi extazi boy
settyodpovědět 
    Re: Povedená akce15:56:23 03.12.2007
V práci nonstop fičíme tu všichni.
Jirousodpovědět 
     jak to vlastně je...16:45:10 03.12.2007
Třeba Příba nefetuje tak kvalitně jako dřív a naopak dostává rozum. Asi není tajemstvím, jak moc finalisti trénujou a jak často lezou. Někdo na laně od léta nelez, někdo občas na písku, někdo se stěnám vyhejbá jak čert kříži. Stačí si trochu zabouldrovat a finále je doma. Je pak jasný, kde se bere ta propast mezi mrázou, adamem, martinem a těmi ostatními. Není problém se mrknout,jak se leze venku a pak je zbytečný nad něčím mudrovat. Není málo holek, co maj vylezený 8c. A copak lezou naše finalistky a finalisti? Bez práce nejsou koláče ale jenom koláčky...
národní socialistaodpovědět 
     Re: jak to vlastně je...19:58:17 03.12.2007
Tak třeba já si každej rok nějaký to 8b prásknu a na 8c doufám budu mít příští rok více času. Letos jsem se snažila o co nejlepší výsledek v sérii SP a myslím, že to nebylo tak špatný (5.místo SP 2007 v bouldrech).
Silvie Rajfováodpovědět 
    Příba a SP v rychlosti...16:54:57 03.12.2007
Já bych na Příbu vsadil, je to všestranný talent. To se v rychlolezení jasně ukázalo. Na poprvé byl famózní. Sice mi na těch dvou cestách prolez boty, neudělá 10 shybů na jedný ruce, ale zato je lišák mazanej. Jestli bude trochu trénovat, tak na něj příští rok vsázim. A klidně i na jeho účast ve finále .. :)
alaodpovědět 
   Re: Povedená akce07:21:51 04.12.2007
Kurňa Jirous, teď to budeš mít pořád na talíři, takže ti nakonec nezbude než lézt na rychlost.
Dávej si pozor co píšeš:-)
Koriodpovědět 
    Re: Povedená akce15:09:49 04.12.2007
ze jo, kdyz to tak nakous. Mel by do toho jit. Je to kluk sikovna, na bedne ho chceme!:)!:) rychlej jirous! rychlej jirous!
Jirousuv rychlostni funklubodpovědět 
     Re: Povedená akce13:20:13 05.12.2007
neboj nic, v pristim roce Jirous nejen, že bude ve finale na svetaku v rychlosti, ale take zarucene na bouldrech bude ve finale nebo snad i na bedne. ma teorie vychazi z toho že na lonskem mejcupu skončil Jirous na uzasnem 2.miste a Martin na 4.
Jen nevim proc na mistrovstvi sveta byl Jirous 87. a Martin se stal vicemistrem. tu mi ta ma teorie nejak pokulhava, no mozna Jirous nemel zrovna formu, nebo, ze by to bylo tim, ze ve svete se stavi uplne jine cesty nez u nas? kazdopadne, jestli Jirous Martina porazi i na letosnim mejcupu, tak se mozna dockame v pristim roce dalsiho noveho vicemistra nebo ze by mistra sveta?
Jirkaodpovědět 
 Re: Povedená akce11:56:47 03.12.2007
rekordy v obou cestach mel Libor, kdyz te rychlost nezajimala tak proc jsem pises nejake info a jeste ke vsemu spatne
qvipodpovědět 
  Re: Povedená akce13:23:10 03.12.2007
Někde jsem na finále čekat musel... Martin dal vpravo 13,90, asi jsem se blbě koukal, ale jinej čas pod 14 jsem neviděl.
Petr Reschodpovědět 
   Re: Povedená akce14:21:00 03.12.2007
Libor nemusel jit vubec naplno, taky nesel, kdyz sel prave s Martinem tak mel oba casy tesne nad 13 a i tak si jistil jen vitezstvi.Vim to z prvni ruky;)
qvipodpovědět 
    Re: Povedená akce14:35:31 03.12.2007
potom je ovšem škoda že nepředvedl že má (totální ?) převahu. mráza v obtížnosti nechal ostatní daleko za sebou.
:Dodpovědět 
     Re: Povedená akce14:40:30 03.12.2007
člověk vypustí maximálně konec když už si to jistí...ostatní musí jít naplno..to je prostě fakt, takže tak půl vteřiny až vteřinu by to snad dát mohlo, nic víc...doufam,zrovna na tomhle závodu byl Libor zase přelezitenej, škoda snad příště se všemi prsty...:-)
Jirka Šváchaodpovědět 
     Re: Povedená akce15:25:38 03.12.2007
Libor byl nemocnej, tak neměl důvod se víc namáhat, než než by musel, když na vítězství to stačilo.
odpovědět 
    Re: Povedená akce14:38:48 03.12.2007
aa pan hnedy, analni speleolog.)
.)odpovědět 
   Re: Povedená akce15:32:30 04.12.2007
nejlepsi cas vpravo byl 13,33 a udelal ho tusim Libor v semifinale (casem jsem si jisty, kdy vznikl uz tolik ne)
tomodpovědět 
 Re: Povedená akce12:34:11 03.12.2007
anebo by ostatni mohli zacit poradne trenovat ne? :)
chyskaodpovědět 
  Re: Povedená akce13:26:43 03.12.2007
Už aby to bylo, ale jména na prvních pěti místech se od loňska nezměnila. A kdyby se Martin nehoupal na rychlosti, možná by bylo i na chlup stejný pořadí jako vloni. Takhle si to Martin s Kubou prohodili. Takže vlastně nuda i v obtížnosti...
Petr Reschodpovědět 
   Re: Povedená akce22:54:05 05.12.2007
Kromě Mrázy, který byl naprosto skvělej a jedinečnej, celé MČR byla skutečně dost velká nuda. Ještě, že tam Mráza byl, jinak by nemělo smysl tam chodit. Pozorovat několik let stejné "důchodce" v podstatě s jejich stejnými výsledky = jedná velká nuda. Dokonce mnohem větší, než byla rychlost. Co se týče finálovky, já jakožto obyčejnej divák, jsem byl moc rád, že cesta byla dělaná pro Mrázu, protože chci vidět našeho borce v plné parádě. Kdyby byla cesta mnohem lehčí a ostatní kluci by dolezli třeba 2 metry pod top, nebyl by tak moc vidět rozdíl mezi Mrázou a ostatníma. A jestli si někdo z těch "důchodců" chce víc zalízt, tak nemusí na MČR vůbec závodit, na to mu stačí český pohár, kde Mráza nejezdí a cesty jsou tam určitě lehčí.
Já a mí kámoši jsme příšli kvůli Mrázovi, a ne kvůli partě "důchodců", co by chtěli mít na MČR lehčí cesty. Kvůli Mrázovi platíme vstupné a rádi, ale ne kvůli nejaké partě "důchodců". Tak doufám, že v příštím roce stavěči moc nevyměknou a Mráza opět bude moct ukázat v tvrdých cestách svou vyjímečnost. :-D

Jindraodpovědět 
    Re: Povedená akce23:44:03 05.12.2007
Héj, co to je??? O jaký partě důchodců tu vlastně mluvíš?? A chodit na Mrázu jak do ZOO, no super ;)
Zdeněkodpovědět 
    Re: Povedená akce10:47:21 06.12.2007
cos to tady, predsedo mrazova fanklubu, vyplodil? kdyz se divam na rocniky narozeni zucastnenych, tak sou to vesmes vsechno mladi pardalove, az na par vyjimek (nemluve o juniorech). a pokud jim to leze, tak co sejde na veku? vsichni zustali za mrazou o velkej kus, vek nevek.
odpovědět 
     Re: Povedená akce16:06:10 06.12.2007
No, abys to pochopil, o čem je řeč, tak si musíš přečíst všechny příspěvky, co zde psal Petr Resch. Byla to pouze reakce k těm jeho článkům, kde píše, že je něco nedobrého v našem sportu, když pořád ti samí "důchodci" na závodech poráží nadějné kluky. A v jiném článku zase píše o tom, že cesty měly být mnohem lehčí, to aby si všichni mohli víc zalízt.
Tak jsem prostě napsal svůj názor, nic víc.
Jo, a na Mrázu nechodím jak do ZOO, ale je to asi tak, že určitě dám přednost například vystoupení L.Pavarottiho, před kdákavým hlasem mé sousedky. Mimochodem důchodkyně, ale to už opravdová:-)

Jindraodpovědět 
      Re: Povedená akce22:47:37 07.12.2007
na pavarottiho bych zasel stebou ale neco mi rika, ze nestihame...
hehodpovědět 

 hudba..10:08:37 03.12.2007
zvukovej podklad byl uchvatnej!
dekuju...
matejodpovědět 

 Petr12:08:23 03.12.2007
Rychlost byla super! A když se to umí tak je paráda se na to koukat! Viděl jsem to poprve a dost mě to bavilo!
Rychlostodpovědět 
 Re: Petr14:54:34 03.12.2007
Rychlost byla opravdu kromě souboje o zlato nuda. Pořád dokola ta samá lehká cesta, která se zejm. v případě žen lezla nudně pomalu. Je to slepá ulička, a kdo to nevidí jsou jen zaslepení rychlostníci, kteří si nechtějí přiznat pravdu, avšak zájem a úrověň startujících jasně mluví o nezájmu. Nemluvě o tom, že i diváci se radši tratili k baru.
odpovědět 
  Re: Petr17:09:17 03.12.2007
Já s tebou moc nesouhlasím. Říkáš lehká cesta, kterou lezly holky pomalu. Neodporuje si to? Rychlost je disciplína, která v ČR v podstatě teprve začíná a záleží pouze na lidech, jak tomu bude v budoucnu. Každopádně SP v rychlosti je jiná podívaná a to je taky cíl do budoucna.
Daliborodpovědět 
  Re: Petr20:48:01 03.12.2007
ooo jak je tento narod maly...prijde na zavody, vidi co este nevidel a vsetko vi. tyhle zavody se absolutne nedaji srovnavat se zavody, ktere se konaji ve svete(snad mozna jen v cestach na obtiznost, a to jen a pouze sektor, kde je ta ktera cesta), tim nechci kritizovat smichov, protoze se jen ujal toho co bylo potreba udelat, ale ne proto, ze by to chtel udelat... zavody by nemely byt je o postaveni cest a dovezeni lavicek... bohuzel na svazu vubec tady v tom prdánkove chybi nekdo kdo by to pochcopil. emigrace! mier vsetkym.
ja I.odpovědět 
   Re: Petr10:09:46 04.12.2007
hehe,ty ses teda partak do nepohody. hovno udelat, trochu si zamrmlat a vypadnout za lepsim. dneska uz ale nikam emigrovat nemusis, staci se prestehovat, ty truhlo.
ja druhejodpovědět 

 13:19:57 03.12.2007
Nebyly by náhodou kompletní vásledky?
odpovědět 
 Re:13:56:34 03.12.2007
mě teda rychlost nadchla tak, že jsem trošku popřemýšlel. Rychlost je hold zvláštní disciplína, která se trénuje jinak. Neleze ji zatím moc lidí a není se čemu divit, když chce nekdo lézt dobře na skalách,není důvod rychlost trénovat. Měli bychom jí podpořit, jako další dosciplínu. Vždyť je to sport jako každý jiný...
satarelodpovědět 

 Proc nezavodil Adam Ondra?15:33:15 03.12.2007
Moc tem zavodum nerozumim, ale muze mi nekdo odpovedet proc nezavodil ten mlady supertalent Adam Ondra, treba by toho Mrazka porazil, nebo ne?
vttodpovědět 

 Proc nezavodil Adam Ondra?15:33:34 03.12.2007
Moc tem zavodum nerozumim, ale muze mi nekdo odpovedet proc nezavodil ten mlady supertalent Adam Ondra, treba by toho Mrazka porazil, nebo ne?
vttodpovědět 

 Proc nezavodil Adam Ondra?15:34:09 03.12.2007
Moc tem zavodum nerozumim, ale muze mi nekdo odpovedet proc nezavodil ten mlady supertalent Adam Ondra, treba by toho Mrazka porazil, nebo ne?
vttodpovědět 
 Re: Proc nezavodil Adam Ondra?15:39:43 03.12.2007
Protože malé děti nesmí závodit :-) Účast je povolena od šestnácti tuším.
pbla4024odpovědět 
  Re: Proc nezavodil Adam Ondra?15:58:01 03.12.2007
NO kdyby moh zavodit, to by bylo konecne poradny drama.
Michalodpovědět 

 Foto, video?16:07:56 03.12.2007
Ahoj, bude nějaké video nebo aspoň foto ze závodů? Nějaký odkaz na stránky? Má někdo něco? Díky moc.
Radekodpovědět 
 Re: Foto, video?18:31:44 03.12.2007
Ahoj, něco málo fotek a to pouze ze semi-muži je zde: http://www.nolimits.estranky.cz/, omlouvám se, příště jich bude víc. Járda Petečel, Járda Petečel...JE NEJLEPŠÍ.
Dorian Grayodpovědět 
 Re: Foto, video?18:53:48 03.12.2007
Ahoj, něco málo fotek a to pouze ze semi-muži je zde: http://www.nolimits.estranky.cz/, omlouvám se, příště jich bude víc. Járda Petečel, Járda Petečel...JE NEJLEPŠÍ.
Dorian Grayodpovědět 
  Re: Foto, video?19:34:22 03.12.2007
Neni, jenom si to o sobě myslí a ostatní mu to žerou:)
alaodpovědět 
   Re: Foto, video?19:43:04 03.12.2007
Jára Petečel :-)...
Dorian Grayodpovědět 
   Re: Foto, video?19:43:47 03.12.2007
... a fotky bych udělal lepší, kdybych ani nesundal krytku oběktivu a místo filmu tam šoupnul toaleťák. Když ještě necháš foťák namočit 2h v zákysu, to jsou pak fotečky. Máš se ještě co učit...:)
Jenom fotky egypťana kabaha ujdou...
a.odpovědět 
    Re: Foto, video?20:09:01 03.12.2007
Díkes, Dahaba to potěší :-D...
Dorian Grayodpovědět 
     Re: Foto, video?07:57:46 04.12.2007
to smrdi samochvalou nebo jsi teply?
odpovědět 
      Re: Foto, video?09:51:55 04.12.2007
Můžeš být na sebe hrdý, jistě Tě to stálo hodně úsilí, abys mohl toto konstatovat. Přesti Ti nedám :-D. Rád bych si dovolil také jedno konstatování..."sem takové věci nepatří".
Dorian Grayodpovědět 
     Fylozofie08:58:10 04.12.2007
S tím tvrdým y je to recese?
o..odpovědět 

 Kdybych byl moudrý tak vidím, že je to zcela mimo.17:14:21 03.12.2007
Strhaní brutálně nerozumně nadření gladiátoří na oltáři toužící po potlesku a poklepání po rameni. Za co vlastně? Nikdy bych se s nimi neměřil, protože zbaběle brutálně trénují. Postav se pod stěnu bez tý kreténský přetížený přípravy! A teď ukaž, co v tobě vlastně je pikolíku. Nebuď robot, buď normální jako já. Závod je jinak vyhraný již dávno dopředu ve smradu tělocvičny, kde nikdy nebudu (já budu na horách a skalách). Pak je otázka, k čemu to komu je? Alespoň, že ta reklama na předražené výrobky pro pomýlené tůristy funguje. Je to sice klamavá reklama, ale budiž, cepři na to maj.
PS: Koupím umělé chyty a magensium.
Moudrák
Moudrýodpovědět 
 Re: Kdybych byl moudrý tak vidím, že je to zcela mimo.17:28:39 03.12.2007
kazdy mu nekdy slabsi chvile, to prejde, v nejhorsim blbej umres...
l.odpovědět 
  Re: Kdybych byl moudrý tak vidím, že je to zcela mimo.17:51:21 03.12.2007
Bláznova moudrost... to už někdy někdo napsal. Myslím, že jsem to nedočet,ale tohle za přečtení stojí. Škoda, že se poeta a milovník přírody víc nerozepsal... :)
alaodpovědět 
   Re: Kdybych byl moudrý tak vidím, že je to zcela mimo.18:14:17 03.12.2007
Výkony těch závodníků jsou úžasný a pro mne absolutně nedostižný. Ale vedlo mne to k hlasitému zamyšlení. Asi bylo lepší si to nechat pro sebe. Sorry.
Moudrák
Moudrýodpovědět 
    Re: Kdybych byl moudrý tak vidím, že je to zcela mimo.19:16:07 03.12.2007
anebo přemejšlet trochu jinak na základě prověřených informací...
a.odpovědět 

 foto a video18:38:34 03.12.2007
Nejvíce by se toho mělo objevit na www.smichoff.cz
prosím o trpělivost je toho dost co se ještě musí dodělat.Říďa závodů
kubaodpovědět 
 Re: foto a video18:59:13 03.12.2007
A výsledková listina je přísně tajný dokument?
pbla4024odpovědět 
  Re: foto a video19:55:13 03.12.2007
ne jen jsem ji dnes poslal na Čhs a lezce,tak se snad objeví
kubaodpovědět 
   výsledky00:32:00 05.12.2007
Kubo díky, škoda jen, že ji už není nikdo schopen někde zveřejnit. Snad více k ránu se již vše napraví a já si budu moci počísti v kompletních výlsedkách.
m.odpovědět 

 NEpovedená akce20:58:40 03.12.2007
Komu se to libilo at sedne na vlak a jede se podivat na okresni prebor do Polska, ci saske zavody, pak bych poprosil o komentare...
NO to snad neodpovědět 
 Lomnice00:54:48 04.12.2007
Jedee :)
Dafeodpovědět 

 fotky08:30:07 04.12.2007
Byly-li by nějaké fotky?
Dík,Z.
Zdeněkodpovědět 
 Re: fotky21:27:15 04.12.2007
Volání po informacích se zdá zbytečné.Poslední divák odešel a pořadatelé to mají "za sebou". Výsledky a ostatní už je za darmo a tak to podle toho vypadá. Škoda, že ani LEZEC.cz není lepší.
Honzaodpovědět 
  offical vysledky22:32:09 04.12.2007
Ahojte, vcera a dneska jsem mel fofr a tak jsem nestihl ty vysledky na svazu zverejnit. Rychlost musim jeste upravit z pavouka na souhrnku. takze se tam co nejdriv objevi. Pokud se vse podari tak uz zitra.:)
zatim dobrou
Lumiodpovědět 
   Re: offical vysledky13:29:36 05.12.2007
Výsledky co jsem si stáhl na Hudyoffě jsou minimálně u mě špatně!!!! Mám být desátý.
9. Zozulák Jan 56,00 54,00
9. Přibil Jiří 76,00- 52,00-
U MČR by se asi stávat nemělo...
Jirous VÝSLEDKYodpovědět 
    Re: offical vysledky15:10:05 05.12.2007
Ahoj Jirousi,
nejedna se o chybu informacni ale tiskovou :-).
Kdyby ses pozorne podival, vysledek v pravem sloupci je spravne a v levem si nekdo nevsiml dvou devitek pod sebou. Prijmi omluvu a ver, ze se nam takovato chyba stane maximalne jednou za deset let.
tomasodpovědět 
     Re: offical vysledky15:37:37 05.12.2007
Však hej, všichni děláme chyby. Já nejvíc pravopisný.
Zdruf
Jirousodpovědět 
     Re: offical vysledky16:23:32 05.12.2007
Ahoj Jirousi. tak jak psal tomas. Jedna se pouze o chybu v zobrazeni. V soucasne dobe probiha vyvoj nove aplikace, ktera bude spolecna pro vsechny typy zavody od obtiznosti, pres bouldering az po rychlost. Jak u mladeze, tak u dospelych.

Tato aplikace se testovala rovnez v praze a paralelne se delaly vysledky v excelu. Proto i ty zameny mezi mekkym a tvrdym i ve tvem jmene. Ty sestavy se stale ladi a upravuji, takze diky za nahlaseni, opravdu jsme si toho na miste primo nevsmli a doma jeste nekontrolovali. takze opravime a na svaz zverejnime jiz v poradku:).
Vysledkyodpovědět 
    Re: offical vysledky17:11:06 05.12.2007
Ahoj Jirousi,
nejedna se o chybu informacni ale tiskovou :-).
Kdyby ses pozorne podival, vysledek v pravem sloupci je spravne a v levem si nekdo nevsiml dvou devitek pod sebou. Prijmi omluvu a ver, ze se nam takovato chyba stane maximalne jednou za deset let.
tomasodpovědět 
  Re: fotky00:05:51 05.12.2007
skoda, honzo, ze kdyz uz neumis psat, ze neumis ani cist. Pak se taky stane, ze o par prispevku vyse pise kuba, ze jiz vysledky na patricna mista odeslal. Vzhledem k tobe ale NA DARMO :-)
tomasodpovědět 
  Re: fotky13:35:31 12.12.2007
něco z Actherm MČR v lezení je k vidění na http://www.youtube.com/profile?user=bukajj42
Kubaodpovědět 
   Re: fotky14:45:24 12.12.2007
A teď je již možno se tam dostat i přes www.smichoff.cz kde jsou už i fotky.
kubaodpovědět 

 Fotky13:46:46 06.12.2007
Já tedy stále čekám na ten odkaz na nějaké fotky, ještě se nikde nic neobjevilo.
Michalodpovědět 
 Re: Fotky12:10:06 07.12.2007
Tak, tak, téměř po tejdnu celé čtyři fotky, trošku slabota. Něco s tím udělejte...
nellyodpovědět 
  Re: Fotky16:28:30 07.12.2007
Jsem rád, že se někdo přidal, ale asi už na to nikdo nekouká, tak snad příště. Jinak ti posílám gratulaci z Ústí za první místo.
M.odpovědět 
   Re: Fotky22:40:42 07.12.2007
popravde, ostuda velika!:-)
fotky by se mely objevit predevsim na domovskych strankach smich-offa, mista tam je dost...
prozradi mi kuba ci tomas proc tomu tak neni ani po takrka tydnu? nemelo by byt na tech staronovych strankach neco navic???
maiaodpovědět 
  Re: Fotky22:42:31 07.12.2007
neboj neboj, fotek je hafo, bude i dvd. kuba ma trosku honky ve skole, tak nestiha...:)
sladicodpovědět 
   Re: Fotky19:19:10 09.12.2007
Aby to jeste nekoho zajimalo ;) Letos jsem se rozhodl ze nebudu natacet ani fotit, jelikoz to za me udela spousta jinych, a ono houbelec. Neztracejte cas s DVD a dejte to na net.
kvejlinodpovědět 

 foto i video10:37:30 12.12.2007
neco uz je na www.smichoff.cz, je ale, dle meho mineni prilis komprimovane, pokusime se vylepsit :-) a pridat
tomasodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179403)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
AW III Bielatal
Nově komentované:
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 287 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.