Král lezení: Chris Sharma | Interview na Climbing |
Nadneseným titulkem Král králů začíná rozhovor s Chrisem Sharmou, který otiskl americký časopis Climbing a je také v nezkrácené verzi na stejnojmenném webu.
Rozhodně lze tento poměrně dlouhý rozhovor doporučit. Píšou zde o Chrisovi, jako o lezci, který již poněkolikáté posunul hranice extrémního sportovního lezení a nejen proto je vůdčí postavou ve světovém lezení.
Chris Sharma v rozhovoru vysvětluje, že lezení na hranici lidských fyzických a psychických hranic znamená permanentní tlak a neustálé se vystavování situacím, kdy člověk zkouší vylézt stále těžší projekty a často odchází z boje poražený.
Film King lines je poslední z filmů od BIG UP production
foto s filmu King Lines
Tlaky na pohybový aparát, ale hlavně na lezcovu psychiku již zdrtily mnoho silnoprstých kouzelníku a jen ti nejsilnější zůstávají po delší dobu ve špičce.
V interview se tvrdí, že mezi všemi těmi lezci je právě Chris Sharma nekorunovaným králem.
Tento dnes 26 let starý lezec, který již přes deset let o sobě dává vědět svými výkony nejen na skalách, ale i v boulderingu, se v červenci, šest let od prvního potvrzeného 9a Realization předvedl opět v Ceüse, kde přelezl další projekt Three Degrees of Separation. Je to jen 8c+ (vylezeno 23.července 2007) avšak cesta je považována směrovku ve vývoji lezení. V tom smyslu, že v sobě kombinuje řadu obtížnostních prvků a k její přelezení je třeba plně zvládnout koordianci těla pro překonání řady dynamických přešahů a skoků. Zmínka o cestě je k přečtení zde na Lezci.
Ch. Sharma přelézá Three Degree of Separation
Trochu jsem se i zamýšlel při sledování všech těch videí, ve kterých Sharma vystupuje a které zná téměř celý lezecký svět a myslím, že největší pozoruhodnost tohoto lezce, kromě toho že fantasticky leze, tkví v jeho inovativním a marketingově zvládnutém přístupu k věci.
Film King lines hlavní postava převážně Chris Sharma
foto z filmu King Lines
Na stránkách climbing.com si pak můžete přečíst celé interview, kde Fitz Cahall vyzpovídal Chrise. (angl)
Uvidíme, jak dlouho bude král Chris kralovat a zda ho třeba jednou z jeho trůnu nesesadí například princ Adam.
Zdroj:
Z amerického serveru Interview na Climbing.com
Trailer na you tube :
King Lines Trailer
King Lines Web
King Lines | 09:33:57 07.12.2007 | http://www.torrentreactor.net/torrents/1234784/King.Lines | | odpovědět |
  | Re: King Lines | 11:11:36 07.12.2007 | musim mit na stazeni toho tvyho videa torentu v compu nebo ne? | jenda | odpovědět |
  | Oprava | 13:46:02 07.12.2007 | Tak Realization je považováno za 9a+ s potvrzenou klasifikací... | | odpovědět |
  | Re: King Lines | 14:58:00 07.12.2007 | nemate nekdo return 2 sender? mam torent,ale nikdo neseeduje... | h | odpovědět |
sharma a mejcup | 10:49:50 07.12.2007 | asi dobrej lezec, ale kdo zitra nebude na mejcupu, jak kdyby nebyl vubec | jj | odpovědět |
| 10:59:09 07.12.2007 | No mě tedy osobně nepřijde označení Chrise za Krále nijak nadnesené. :-) | | odpovědět |
  | Re: | 11:02:34 07.12.2007 | Mě ano, a to zatraceně moc!!! | | odpovědět |
  |   | Re: | 11:10:48 07.12.2007 | mě ne, je to borec | tom | odpovědět |
  |   |   | Re: | 11:12:23 07.12.2007 | Jo to teda to je borec jak nikdo!!!!! | wenda | odpovědět |
  |   | Re: | 11:26:03 07.12.2007 | je to chudak, na SP pred rozhodcima by si v obtiznosti ani neprd. v bouldrech mozna, ale nesmeli by ho disknout za doping. | starejhhhhh | odpovědět |
  |   |   | Re: | 11:32:41 07.12.2007 | zeby to bolo tym, ze pretekari trenuju specialne na preteky? keby si si precital ten rozhovor, tak by si sa docital, ze jeho trening je lezenie. lezenie skalnych projektov, ziadna preglejka. hmmm, mas pravdu, je to chudak :-D | | odpovědět |
  |   |   | Re: | 14:05:20 07.12.2007 | Doping? myslis to, ze si dal prda? Kdyz udelas zitra dopingovy zkousky, disknou vetsinu startovniho pole! Krome Adamka, ten na to ma jeste cas. | hnědka | odpovědět |
  |   |   | Re: | 15:30:18 07.12.2007 | No ty jsi ale moula, trava ti asi moc nepomuze, jednalo se o Svetak v Mnichove. Navic Sharma, i kdyz nikdy nijak netrenoval, tak na stene zavodil a vyhraval junior kategorie no problemo a pozdeji X- games atd.Da se rici, ze temer vzdy, kdyz na vstene zavodil, tak vyhral. Takze asi tak. | nesmrtelný blázen | odpovědět |
  |   |   | Re: | 11:51:04 25.09.2008 | jasny ty vymastence a jaxis skrtnul ty na SP?, pocitam ze bys tam mohl tak maximalne mejt zachody... | hustak | odpovědět |
  | Re: | 12:28:17 07.12.2007 | kral lezenia ako takeho asi nie. ale kral sportoveho lezenia skor ano | tah-sha-tunga | odpovědět |
  | Re: | 11:01:19 08.06.2008 | To je otázka, už tu byli Gullich (ten setsakramensky předběhl dobu), Legrand, Hirayama. A budou i další. Nijak bych to nedramatizoval. | | odpovědět |
Trencle s windstoperem | 11:31:56 07.12.2007 | To si musím taky pořídit. Koukám že má červené trencle s windstoperem, asi aby mu nenafoukalo do zadku až to pofičí dolů. Ale stejně je to makáč. | Steve | odpovědět |
  | Re: Trencle s windstoperem | 11:43:32 07.12.2007 | asi jsi nepochopil, ze kdyz si das na trenky reklamu na realitni kancelar, tak ze ta realitni kancelar nemusi byt nutne v tech trenkach, ze? :-) | | odpovědět |
  |   | Re: Trencle s windstoperem | 13:38:28 07.12.2007 | fakt neeee??! takze on nema jako windstoprdku? ani po fazolich? | | odpovědět |
... | 12:22:20 07.12.2007 | ahha tak tento fesak nam vysi v praci na toalete:) | off | odpovědět |
  | Re: ... | 12:30:54 07.12.2007 | sharma se obesil u vas v praci na toalete? :-)))
co tam delal? kde pracujes? :-o | | odpovědět |
  |   | Re: ... | 13:01:19 07.12.2007 | kral je mrtev ..... at zije kral ADAM :o) .... jen jestli jim tam nevisi karma | usadlo | odpovědět |
  |   |   | Re: ... | 14:17:41 07.12.2007 | však taky Adama CH.S. jmenuje jako prvního z možných nových králů...na konci rozhovoru...str.10...jj...co dodat?-) | jíra | odpovědět |
  | Re: ... | 13:55:41 07.12.2007 | To by hralo, aby nam tu na toaletach visel visatec... | | odpovědět |
kůl chlápek tenhle šarma | 13:59:56 07.12.2007 | šarma je magor :)(v dobrém slova smyslu)...je to hodně borec a má to zmáknuté,jak lezení samotné,tak přístup k němu...mrkněte na King Lines,je to kůl snímek. Hudba parádní,kamera profesionální a hlavní postava božský Chris...co víc si přát:) | mir | odpovědět |
je dobrej | 14:12:45 07.12.2007 | Král skalního lezení. King lines ale i jiné filmy a videa to dokazují. Potkal sem ho letos v létě několikrát v Ceuse, kde byl i s Davidem Grahamem, který nacvičoval Realization a byl věčně usměvavý, přátelský a vůbec oba dva na mě působili kladně. Také tam zkoušel nový projekt vlevo od Realization, což bude zřejmě řádná šlupka! Pro mě No.1 . | George-jp | odpovědět |
Šarmovka štajl | 14:26:45 07.12.2007 | Víte co je to sharmův styl? Když v každém bouldru zařveš hrrrmmmmm jéééé béééé huuu ááááa!!!! | Miki | odpovědět |
  | Re: Šarmovka štajl | 14:28:21 07.12.2007 | Jo a je dobrej. Hlavne točí videjka, na ktery my konzumenti muzem cucet :) | M. | odpovědět |
  | Re: Šarmovka štajl | 14:36:59 07.12.2007 | nooo...to odkoukal od Zica :-)))
hele ale mozna ze v obtiznostech co lezes by se jen usmival na kameru, ne? | | odpovědět |
  |   | Re: Šarmovka štajl | 16:44:57 07.12.2007 | nojo, to by podával interviju a jeste si daval kaficko :))) | Miki | odpovědět |
  |   | Re: Šarmovka štajl | 02:56:26 10.12.2007 | Na Mikiho bacha, král Nového Boru je borec desítkař, to nejní jako my nýmandi :o) | stip | odpovědět |
  |   |   | . | 10:37:17 10.12.2007 | To ne, bacha akorát, když někdo půjde po mě na záchod, to je puch. Když Bor, tak vivat NB pískařum Prcasovi z Boru a Culdovi ze Sloupu. Těm to jde.
| Miki + funclub Adama Ondry | odpovědět |
:)) | 14:56:33 07.12.2007 | je coool master!! ty jeho videa sou sila..nejlepci na tom je ze proste jen leze,a nijak specialne netrenuje...ma to holt zmakly.zivi ho sponzori a on si jen muze jezdit po svete a lozit...vysneny zivot kazdeho lezce:)) kazdopadne to musi mit pekne sporadane v hlave-kdyz leze v tech king-linesech ten projekt kde se ani neda cvakat,cele v previse-obdivuji fyzickou a zejmena psychickou vytrvalos!!! :)) | honza | odpovědět |
  | king is dead | 21:39:28 07.12.2007 | Absolutní král je pro mne Patxi Usobiaga. To co předvadí v posledních dnech je neuvěřitelné.Král je mrtev, ať žije král!!!!! | | odpovědět |
  |   | Re: king is dead | 21:53:33 07.12.2007 | Král je jenom jeden a to je Chris. Patxi sice řádí jak černá ruka,ale Chris toho dokázal daleko více. Patxi leze hlavně vytrvalostní dardy,ale Chris je top jak v boldrech, tak s lanem nebo bez něho DWS :-) Ale hlavně má opravdové charisma. Žádnej nafoukanej amík, několikrát jsem ho potkal ve skalách a vždy pozdraví.Úsměv na rtech a pozitivní energie z něj jen čiší. Navíc to umí fakt prodat, ty jeho videa popularizují tento sport! Vivat Chris Scharma. Jo a Laila k němu sedí :-) Jen mezi námi je mu co závidět. | | odpovědět |
  |   |   | Re: king is dead | 23:04:18 07.12.2007 | Kdo ci co je Laila? dik | l. | odpovědět |
  |   |   |   | Re: king is dead | 23:19:03 07.12.2007 | a co Andrada moc se nikde nepředvádí, ale výkony má ze všech asi nejlepší něco přes 10 9a nějaké to 9a+ to jeho 9b | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: king is dead | 23:28:37 07.12.2007 | nebo přes 1500 cest za 8a Dani taky má | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: king is dead | 09:13:34 10.12.2007 | Souhlas...Dani je nekde jinde nez Chris, kterej umi hlavne jen shybovat...a navic Dani je sympatickej tim, ze se nikde nepredvadi:-) | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: king is dead | 09:17:49 10.12.2007 | Souhlas...Dani je nekde jinde nez Chris, kterej umi hlavne jen shybovat...a navic Dani je sympatickej tim, ze se nikde nepredvadi:-) | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: king is dead | 18:29:19 08.12.2007 | Daila Ojeda | Steve | odpovědět |
  |   |   | Re: king is dead | 09:25:07 08.12.2007 | Daila... | | odpovědět |
  |   |   | Re: král králů | 09:41:08 08.12.2007 | Chris je king, to jo. Ale Adam Ondra je King of the Kings! | Miki | odpovědět |
  |   |   |   | Re: král králů | 09:51:00 08.12.2007 | To bych řek, že je brzo, ale časem možná | | odpovědět |
  |   | Re: king is dead | 13:04:43 08.12.2007 | Aj on je iste dobrý, no aby bol niekto "King" je potrebné asi viac ako vedieť dobre liesť , musí to byť aj osobnosť a Sharma zdá sa má všetkých "päť p" jak sa vravý. | Marek | odpovědět |
  |   |   | Re: king is dead | 13:59:46 08.12.2007 | liezť...vraví... | | odpovědět |
hm | 14:38:02 08.12.2007 | tak jsem shlidnul to video a musim rict, ze teda nic moc...jako leze tam pekne cesty, nektery jsou urcite i dost tezky, ale chtel bych ho opravdu nekdy videt v Labaku, jak by si daval smyce v ceste a tak...sportovni cesty se daji lozit opravdu dobre, ale pisek je pisek.... | F | odpovědět |
  | Re: hm | 14:47:08 08.12.2007 | pisek je ok pro ty co tam vyrostou a vypestujou si na nej moral-je to proste uplne jiny lezeni-prijed do krasu a uvidis:)) (nemam nic proti piskovymu lezeni-lozim na pisku u nas a mam ho moc rad-ale ten v cechach je spatne odjistenej a ja nelezu proto abych se zabil,ale proto ze je to proste pohoda) cau v krase :)) | ¨honza | odpovědět |
  |   | Re: hm | 14:53:09 08.12.2007 | jak by dopadl na pisku??? no nikdy na ceskem pisku nelez, vykonnostne bude nekde jako Adam (ten tam taky lezl jen parkrat) tak asi nejak podobne ne? tzn. pokud mas pocit, ze bys ho prelezl aspon tam tak na to zapomen :-) | | odpovědět |
  |   |   | Re: hm | 13:46:39 09.12.2007 | Myslím že na písek nejezdí protože tu jsou maximálně "jen" 8céčka... :) | Noo noo | odpovědět |
jasnej king | 20:25:58 08.12.2007 | jestli se tenhle borec dozije 50ti, tak bude lezt po kolmem skle | tiki | odpovědět |
  | Re: jasnej king | 23:42:41 08.12.2007 | Podivejte se Adam je malej klučina kterej hodně využívá svojí dětský váhy ale postupem casu co bude tezknout tak pak se ukaze jestli je to king myslim ze to tak zhavy nebude. Podivejte se na ambice v lezecky muzice na mlyho Hlavacka?? To bude nastupce vaseho kinga Adama malyho fakana | hegeš | odpovědět |
  |   | Re: jasnej king | 23:54:37 08.12.2007 | jooo...u adama to bude vahou...prece vsichni co vazi jako on lezou 9a :-) nebo ze by byl opravdu vyjimecny a nechces si to priznat? :-) on i chris vazil 40kg kdyz zacinal a heledme - myslim ze uz ma nejake to kilo navic a jde to... | | odpovědět |
  |   |   | Re: jasnej king | 00:17:31 09.12.2007 | To jo ale Chris kdyz se na nej podivas a jestli jsi se sni nekdy bavil tak je to clovek kterej nema v hlave hovna dal je vysokej asi tak 170 a hlavne je dusebne vyrovnanej a vis proc?? Protoze nejezdi na svetovy pohary ani na nejaky srackojidni zavody ktery jsou brutalne prolezly komerci, leze sam za sebe a za lidi kteri sponzorujou jeho konicky vcetne jogi. A co nas malej Adamek je to uz jen komercni chudak kluk kterej musi chudak placat hovna v hudy katalogu jak se mu paradne leze ve vecech a ze jsou super atd atd. Slapou mu chudakovi blbosti do kebule jak to musis vyhrat a tady nas musis reprezentovat chapete to Chris je clovek kterej je vyrovnanej ukazte mi videho kde "Sermic" vas pomalu nuti aby jste si koupili sedak od Petzla, triko od Prany a lezecky od Evolvy. Chris ani nemuze zavodit protoze mam spolecne s Dejvem doping na travu ale to uz je vec jina. Chudak Adam tohle je o tom ze se vyxrusi jakto bylo treba z Kyslikovou?? Proc nezavodi?? Kazdopadne jestli Adam cte tyhle veci tak mu muzu ric hele hochu bud sam sebou lez tak aby jsi byl spokojenej ty sam za to co delas. Lez tak aby jsi predevsim lezl sam za sebe a na za nejaky lidi kreri te maji pouze jako pejska. Hodne uspechu Adame hlavne at ti nevleze ta slava do hlavi jeste vic to by s tebou uz asi nebyla zadna rec. | hegeš | odpovědět |
  |   |   |   | Re: jasnej king | 08:38:50 09.12.2007 | Jáká přezdívka, takovej komentář :-) | George-jp | odpovědět |
  |   |   |   | Re: jasnej king | 08:46:09 09.12.2007 | Jinak to vypadá jako by tě úspěch A.O. dost trápil. Hele neptrap se tím. Sharma to určitě taky rozdejchal, tak to zkus taky a ty svoje hovna si nech na WC a netahej je sem, je to hloupý a zbytečný. | George-jp | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: jasnej king | 21:05:26 15.12.2007 | kdyz nekdo napise svuj nazor,tak to neznamena,ze by ho to trapilo.proc si lidi hned myslej,ze je to zavist,nebo neco podobnyho.proste jen napsal svuj nazor,vy mate zase svuj,tak vo co go?to jak dopadne adam,nevi nikdo z nas,ani adam sam.mimochodem,kdyz adam zacinal s lezenim,tak mel vahu urcite mnohem nizsi nez 4Okg.rekl bych tak maximalne 30.ale to je stejne fuk.vaha ma sice urcite jisty vyznam v lezeni,to vime asi vsichni,ale u kazdeho z nas to hraje jinou roli.jestli to bude v budoucnu adamovi vadit nebo ne,to se teprve uvidi.samozrejme,ze se muze stat,ze nebude dosahovat tak skvelych vykonu,jelikoz nektere hvezdy nekdy proste zhasnou,ale stejne tak se muze stat,ze bude z nej jeste daleko vetsi hvezda nez je ted.Jinak ja bych spis jako vetsi problem videl spise v tom,kdyby
adam nejak extremne vyrostl,nez nejaka ta kila.ale taky se treba pletu,jelikoz momentalne vychazim z toho,ze nejakej dlouhan,co by lezl extremne tezky cesty zatim neni znam.dlouhani mivaji horsi koordinaci a to je mnohem horsi nez vaha.jestli adam nebude tak velkej jako treba Kuba Hlavacek,tak si myslim,ze poleze jeste hooodne tezky cesty,i kdyz bude mit o 20kg vic nez ted. | petr | odpovědět |
  |   |   |   | Re: jasnej king | 09:43:44 09.12.2007 | hehehe, hegeš, to sou kecy, to svět neviděl. možná by ti božský chris mohl trošku té vyrovnanosti půjčit... | jj | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: jasnej king | 11:01:46 09.12.2007 | Ahoj lidi prijde mi, že zase jsou tady nejaký rozpory? Myslim si, že hegeš je pěknej vůl, ale něco na tom jeho komentaři je. | hukule | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: jasnej king | 11:47:19 09.12.2007 | a co přesně na tom komentáři je? že kupodivu hegeš přesne vyjmenoval Sharmovi sponzory, ač se skoro zdálo, že v žádné reklamě nevystupuje? vždyť Sharma je, na rozdíl od Adama, profesionál a vzhledem ke svému životnímu stylu je na sponzorech naprosto závislý. ale jasně, s trochou prostoduchosti to jde napsat tak, že leze za lidi, co mu zaplatí jógu. taky není pravda, že nezávodí. nakonec, závody v počátku dost Sharmu "udělaly". ale jestli to chápu dobře, tak teď nemůže závodit, protože je furt zhulenej? nebo jak to bylo myšleno?
jinak kecy o tom, že je Adam lehkej atd. už tady zazněly tisickrát a furt mu to kupodivu leze.
myslím, že jsou to prostě oba obyčejní kluci, který to lezení hafo baví a jde jim to, není nutný si je nějak zbožťovat. | jj | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: jasnej king | 12:28:07 09.12.2007 | Tak jak čtu zase ubohý komentáře...tady v čechách vládne taková závist???Pomlouvání kde co a jak a závěrem fakt se směji co by dal na písku autor tohoto komentáře je fakt borec, rád bych ho viděl lozit:-)..Jidiná rada tak na to nekoukejte.Já osobně jsem rád, že někdo natočí pěkný video, rád se na to podívám je to prostě kotel.Reklama patří v dnešní době už ke všemu. A že pár lidí žije a vydělává peníze z tohoto sportu a něco dokázali tak to je super a držím jim palce.No a nějakej českej honza co leze v roztrhanejch teplákách ať si leze je to jeho věc, ale nechápu proč tolik pomluv asi to tady jiný nebude..... | Márty | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: Adrenalin | 12:43:42 09.12.2007 | Jen bych řekl,že Chris je borec nejen pro jeho perfektní výkony,ale i pro styl jakým to podá.Myslím,že kdo ho vidí lízt,tak mu proudí krev v žilách při jeho řvaní a maximu,který do toho dává:)čus | otoč | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: jasnej king | 13:45:04 09.12.2007 | Ani bych nerek, ze v CR vladne zavist...to, ze se tu maji potrebu tahhle vyjadrit 2 lidi myslim nic neznamena... | | odpovědět |
  | Re: jasnej king | 14:54:43 09.12.2007 | jo,drzim chrisovi pesti-at mu to zvysovani limitu v lezeni vydrzi,dalsi generace bude mit hranice diky tomu nekde jinde.jestli jste videli king-linesy, tak je tam vidno ze, chris zacinal klasickyma komercnima zavodama-a byl nich nejlepsi,to bylo kdyz byl mladej.ted holt pochopil,ze tenhle zivot zavodni opice neni nic pro nej,a pochopil ze muze zit i jinak a sponzori ho budou zivit nadale-tak si uziva spokojenej zivot sklaniho lezce....jestli bude Ada lizt za X let zavodne nebo ne,je jen ciste a ciste na nem..tak si nechte blby kecy a bezte trenovat..jinak krasnej vykon vcera na mejcupu ado!! jen tak dal:)) hasta luego | honza | odpovědět |
  |   | jasnej king???? | 15:11:39 09.12.2007 | mám takovej pocit jestli náhodou božskýho Chrise nesesadil (po včerejším mejcupu) Adámek!!!!!!! nářezově zalez | jjjj | odpovědět |
  |   |   | Re: jasnej king???? | 15:43:31 09.12.2007 | myslim ze top3 je vcelku jasne a imho se nema cenu bavit kdo ze je ten king...kazdy v necem trochu jinem... | ondra | odpovědět |
  |   |   | Re: jasnej king???? | 16:25:41 09.12.2007 | a jak vlastne mejcup dopadl? | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: jasnej king???? | 18:05:52 10.12.2007 | dobre :) | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: jasnej king???? | 18:12:16 10.12.2007 | me bylo blbe :) | | odpovědět |
je to machr... | 20:19:21 09.12.2007 | ...ale to ze nebyl na mejcupu, uz po nekolikate, mu nikdy neodpustim! :) | stepka | odpovědět |
  | Chris a Adam a MEJCUP | 15:22:35 10.12.2007 | Nad tím MEJCUPEM, by se měl Chris už vážně zamyslet. Anebo pořadatelé? Teď nevím..každopádně Adam, o kterým Chris ve zmíněným intervjů hovoří jako o budoucím kingovi, který by mohl dokázat přelézt jeho fururistické projekty v Ceuse, by si Chrise na MEJCUPU zasloužil, aby měl aspoň trochu konkurenci. Loni bylo finále docela napínavý, letos to bylo prostě jasný: pro osm borců byly postavený bouldry za hranicí jejich možností (Olin a "jeho" trojka je výjimkou potvrzující pravidlo), pro A.O. to byl takovej chlebíček se šunkou a ruské vejce k tomu, prostě si to dal jako svačinu. A to tak rychle, že si ho diváci dohromady užili v akci cca 1,5min;)) | janek | odpovědět |
  |   | Re: Chris a Adam a MEJCUP | 18:05:18 10.12.2007 | Vana udelal s Adamem rozhovor pro Xstream a mam dojem ze neco o Chrisovi povidal.....:)))) | chyska | odpovědět |
  |   |   | Re: Chris a Adam a MEJCUP | 08:54:22 13.12.2007 | s tím králem nevím, myslím, že lidi co lezou svěťák jsou na tom stejně výkonostně. Např. Patxi přelezl za poslední cca. měsíc 2x 9a+, 3x9a, 1x8c OS a dokonce má teď i vůbec 1. 8c+ OS na světě. + celkovej vítěz letošního světového poháru. | | odpovědět |
  |   |   |   | ENCANTADO/PSYCHO | 16:02:16 13.12.2007 | Zdarec nemáte někdo terrent na filmy Encantado nebo Psycho??Díkes | otoč | odpovědět |
|