LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Scribo ergo sum. Zapisuj si cesty!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
42.Nosek 10276
43.Galeová 10269
44.Fajkoš 10259
Bouldry:
42.Zímová 8606
43.Kalvas 8603
44.Bureš 8600
Hory:
16.Louda 5220
17.Abt 5186
18.Chomová 4970

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140265 cest
Nové přelezy:
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a

Stěny
BASE CAMP BAR - Přerov
SOU technického - Frýdek-Místek
Loděnice FTVS - Praha 7

Prodejny
Rock Point - NC Šestka - Praha 6 - Ruzyně
HUDYsport - Hřensko
HUDYsport - Frýdek - Místek

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Chřiby za letního pičasí

obr_smallTeplo by se dalo krájet a my po opět vydařeném obědě, kdy není překážkou ani teplota vzduchu, jsme se vydali na letní průzkum Chřibů.

Na místě činu se nenacházela ani stopa po vyhlížejících návštevnících okolních koupališť. Na bouldry nikdo nepřijel.
Opět sami v pekle. Po odpískaném výjezdu na Bor jsme se naladili a namazali faktorem 666 a průzkum mohl začít.

Letní prověrka pro mou osobu dopadla po měsíční abstinenci na chvalitebnou, zato kolega Zrzek na dostatečnou. Dostatečná kg se ani neprojevila a tím sem si užíval tobogán úspěchů i v tomto plačtivém počasí.

obr_01


Lezlo se co to dalo, samozřejmě, že na plný  Bioplyn až všude bylo cítit spálenou kůži. V tomto počasí nám nezbylo nic jiného než to chladit Mg. To pak bylo tření jako kosa na kámen.

obr_02


Po odpoledni, kdy už toho všeho bylo dost, jsme ještě  poklábosili, že by mohlo ještě trochu přitopit, neboť tj. ten správný kontakt se skálou. Peklo se nám vrylo hodně pod kůži až nám celá teplem a Mg shořela. A to byl ten správný důvod hodit na to párek v rohlíku a rozběhnout se k domovu. Formu máme jako plavčíci na kryťáku a tak pomýšlíme na opětovný útok na Chřiby. Dnešní ideální počasí je toho svědkem.

obr_03


obr_04


obr_05


Tímto zdravím všechny, kteří zahodili tak krásnou letní neděli a nechali se stáhnout na koupaliště.
Pozdrav z Pekla zasílá Krak…oš

Krakonoš   [úpravy] 13:32 01.10.2008Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 vaaau15:00:00 01.10.2008
Ta lokalita, ty pozice, ty pohyby, to lezení....
nesmrtelný blázenodpovědět 

 skvely nazov16:05:28 01.10.2008
Picasi - to teda muselo byt :)
odpovědět 

 Taky bych se zvezl16:27:19 01.10.2008
Na tobogánu úspěchu... to už mě dlouho nepotrefilo. Jsou prostě někteří štěstěnou políbeni.
Mochotodpovědět 

 Cože?17:01:09 01.10.2008
Au.
Au.
Au.
Pán asi posnídal vtipné kaše.
odpovědět 

 :))17:33:06 01.10.2008
vyborny chlapi!! jen do teho!! :)
honza odpovědět 

 Od fanatika18:10:01 01.10.2008
I když to má do dobré reportáže ještě daleko musím říci konečně sem někdo dal taky lezení obyčejných lidi na lehkých cestách.Už to tady dlouho nebylo. Jak se zdá i s malým kašpárkem se dá zahrát velké divadlo. Kde jsem to jenom slyšel? :-)


A na závěr malé upozornění na "zbožnou Moravu" pokud to už neudělala babička...

Leviticus 19
28 Nebudete svá těla zjizvovat pro mrtvého ani si dělat nějaké tetování. Já jsem Hospodin.



Pletanodpovědět 
 Re: Od fanatika20:01:50 01.10.2008
Diky Pleatne, ze resis lezeni a ne urcity jiny veci... Kde sem tohle sakra slysel?
odpovědět 
  Re: Od fanatika21:34:33 01.10.2008
vůbec jsem to nepochopil, ale je to super!!! :)))
michalodpovědět 
 Re: Od fanatika22:42:42 01.10.2008
Že s malým kašpárkem se dá hrát velké divadlo? To jsi pletane slyšel asi na hodinách náboženství. Nebo spíš viděl. Na vlastní oči.
Fridrichodpovědět 
 Re: Od fanatika00:17:26 02.10.2008
..jenže Krakonoš-to je Morava ryze satanistická, takže v tomto případě je tvé moralizování trochu bokem. Já, jako Krakonošův přední tatér ti ale zodpovědně tvrdím, že má tatérská činnost,je-li prováděna s láskou, je stejně Bohulibá, jako činnost pekaře, jenž s láskou peče housky.
Proč ale svou morálku opíráš pouze o jediný "boží" zdroj? Není tvůj vhled takto poněkud deformován? Co třeba argumentovat proti Krakonošovému tetování citacemi z Bhagavadgíty, Švejka, nebo z Honzíkovi cesty od Hrubína?(Kniha jako kniha) Takový Švejk kérky třeba vůbec neřeší. Klade však důraz na celkovou harmonizaci duše a to veršem: "To chce klid..."
kuba novákodpovědět 
  Re: Od fanatika14:47:05 02.10.2008
Mně přijde legrační když si vyzáží selští hoši hrajou na drsňáky a nechaj si počmárat části těla.
Nicméně dovedu si představit jak někdo paroduje v pětkách některé nekriticky bzožňované lezecké modly a, že to tady je cítím už z některých titulů článků. Jsem opravdu rád, že je tady konečně nějaká reportáž z něčeho lehkého. Myslím si, že si to asi ti kluci neuvědomili, ale možná oteřeli dveře svěžímu závanu vzduchu, který možná vyvětrá zatuchlou látku. Zkrátka i malý kašpárek na lehké cestě by mohl dokázat zahrát velké divadlo.

P.S. ty bezduché výkřiky nemá cenu komentovat.
Pletanodpovědět 
   Re: Od fanatika15:39:51 02.10.2008
Pletane, ty jsi asi děd vševěd a znáš niterné motivace všech lidí na světě. To, že ti potetovaní vyzní jako nabubřelí frajeři, neznamená, že to tak je.Věř mě. Denně tetuju 2 až 4lidi, takže mohu zodpovědně prohlásit, že tvé hodnocení je povrchní a opět se zakládá jen z tvého vlastního dojmu. Pokračuj a dále si statečně buduj image slepého spravedlivého-pak už tě opravdu nebude brát nikdo vážně, když tvá "osvěta" spočívá jen v odsouzení všeho, co nechápeš...
kuba novákodpovědět 
    Re: Od fanatika17:07:16 02.10.2008
To máš pravdu, on se Pletan shazuje sám, to je vždycky nejlepší. Spíš nechápu jinou věc a to kde se najednou vzal? ( myslím tím psaní komentářů ) Před cca 3 měsíci o něm na lezci nikdo neslyšel, nebo se pletu a ty jeho nesmyslné výkřiky už tu byly dřív? Nebo to dělá tak, že před rokem otravoval ovzduší na idnes, pak na novinkách a za půl roku bude řádit na balet.cz?
Antipletanodpovědět 
    Re: Od fanatika20:02:44 02.10.2008
Pletane, ty jsi asi děd vševěd a znáš niterné motivace všech lidí na světě. To, že ti potetovaní vyzní jako nabubřelí frajeři, neznamená, že to tak je.Věř mě. Denně tetuju 2 až 4lidi, takže mohu zodpovědně prohlásit, že tvé hodnocení je povrchní a opět se zakládá jen z tvého vlastního dojmu. Pokračuj a dále si statečně buduj image slepého spravedlivého-pak už tě opravdu nebude brát nikdo vážně, když tvá "osvěta" spočívá jen v odsouzení všeho, co nechápeš...


Nevím z čeho usuzuješ to, že si myslím, že ti hoši jsou nabubřelí frajeři nikde jsem to nenapsal. Lidé se mnohdy nechávají tetovat, aby si zvedli sebevědomí a mnozí si hrajou na drsňáky.Děd vševed jsi ty když si myslíš, že poznáš lidi mezi tím co je hyzdíš svýma čmáranicema.
PLETANodpovědět 
     Re: Od fanatika20:46:15 02.10.2008
To, co jsem napsal,usuzuji z tvého příspěvku nad námi-jen jsem možná zvolil jiné pojmy,ale podstata snad zůstala stejná.
Pletane-vůbec mě neznáš. Nemůžeš tedy posoudit mou práci a to, jak ji vykonávám. Jak je ten citát z tvé oblíbené knihy? Nesuď, aby jste nebyli souzeni? Taky ti dám jednu moralistickou radu pro dnešní večer. Otevři si nějaké pořádné pornostránky, potáhni si za toho svého kašpárka a uvidíš, jaký bude klídek..:-)Pochva-len buď ježíš kristus
kuba novákodpovědět 
      Re: Od fanatika16:05:07 03.10.2008
Ty neusuzuješ ty spekuluješ. Já neposuzuji kvalitu tvých obrázků dělaných zřejmě podle šablony, ale možná si je i vymýšlíš to opravdu nevím a ani to není důležité. Víš oháníš se "Nesuďte, aby jste nebyli souzeni" jako nějakým zaklínadlem bez hlubší znalosti Bible vytrhávaje ji s kontextu. Já nikoho nesoudím protože do lidí nevidím.To je v kompetenci Boží. Já pouze upozorňuji, jinak špatnosti padnou na moji hlavu budu-li k nim mlčet.
Pletanodpovědět 
       Re: Od fanatika18:29:35 03.10.2008
Kdo tu Pletane spekuluje když né ty? Spekuluješ o mé práci,domýšlíš si špatně čím je, domýšlíš si, že škubu od chudáků potetovaných prachy. Domýšlíš si, že znám bibli povrchně. Znáš mou minulost? Vůbec mě neznáš. Tvé soudy o mě a o mé práci jsou pouhé spekulace. A já ti je tu pouze vyvracím.Opravdu nejsi odborník na všechno.
kuba novákodpovědět 
       Re: Od fanatika12:40:25 04.10.2008
Jak tak sleduji. Tak Ti mně napadla myšlénka, že Ty jsi vlastně světlonoš. Viz. Tvůj blud o setmělém lezeckém webu, kam jest zapotřebí vnésti světla.

Jestli ano - napiš to. Jak si to představuješ. To bude zajímavé.
Mno a dále.
Tak nějak cejtím teho spodního vejra, zase.
Ty se budeš vydávat za světlonoše jezuitského a v tom cejtím pořádnýho háka.
Ty budeš chtít jejich majetky. A potom třeba pálit nás tmáře. Odpadlíky od víry.

Ale co mne děsí je další vejr.
Ty vole - víš kdo byl první propagátor světla?
Nějakej ten Lucipher = Světlonoš.
Takže, když jsem s těma svejma vejrama došel až sem. Tak s klidem a pocitem vyrovnanosti použiju Tvé zbaně:

Pletánek = ten kdo vnáší světlo do setmělé diskuze na lezci
Pletánek = ten kdo prosvěcuje
Pletánek = ten kdo osvětluje
Pletánek = ten kdo nám přináší světlo
Pletánek = světlonoš
Pletánek = Lucipher
Pletánek = Ďábel

Neposlouchejte jej, lidé dobří. On jest Lucipherem, on jest dílem Satanovám.
Odvraťte tváře své od díla Ďáblova.
Spaste své duše před Ďáblem, kterýmžto on jest.

Halelujá. Halelujá. Apage Satanas, apage Pletanas.
Datelodpovědět 
        Re: Od fanatika17:03:28 04.10.2008
Tohle je super.
Jorgeodpovědět 
         Re: Od fanatika09:25:40 05.10.2008
skromné díky.
Dlouho jsem si nezalezl, tak musím přemýšlet nad výkony ostatních. Výkon Pletanův jest na první pogled skfjély, ale nalézá se v něm vnitření tragedie sekulárně freudisticko komplexu potlačované potřeby překonat rodičovské legendy o rudých agitátorech. V těchto bludech, s určitou dávkou trpělivosti, uvidíme intimní projekci touhy po překonání pátera Koniáše.
Jak se domnívám. Tato potřeba vznikla po přečtení příručky o škodlivosti masturbace a potřebě oplachování přirození vlažnou vodou. Což samozřejmě jest viditelný vliv Postřižin a taktéž mistovského kusu Kladiva na čarodějnice.
Jak mnozí cítíme - ne vždy je potlačované ego spolu s potlačovaným chtíčem dobrou cestou k ventilování svých nitěrných potřeb.

Ale, jak říká klasik, chčije a chčije a chčije. Takže vpřed. Zdar.
Datelodpovědět 
        Re: Od fanatika14:32:41 07.10.2008
Podla mna je Pletan divny lepsie povedane iny, ale to co si napisal ty by som si napisat nedovolil ...robit si srandu z takychto veci sa naozaj nevyplaca bracho...aj ked v nic neveris mozno len v seba vporiadku ale robit si srandu z tychto veci by som ti neradil...viera a sily ktore tu funguju by som si nechcel pohnevat ..neverim ale nerobim si srandu
MTodpovědět 
     Re: Od fanatika20:57:29 02.10.2008
Ano, někdo se nechává tetovat, někdo chodí do kostela, někdo obtěžuje svéma nazorama na internetu. lidi mají různé koníčky, tak je to správné, kdyby jsme byli všichni stejní, byla by to nuda. Přeposílal jsem tvoje odpovědi a tvoje komentáře svému věřícímu kamarádovi - říkal, že se za tebe stydí a chápe proč na tebe lidi reagují, tak jak reagují. jsi moc aktivní, skoro jak pojištovák, který si pořád mele svou, vyhodíš ho dveřma a on se vrátí oknem, nedá prostor na argumentaci, všechny fakta překrucuje a hlavně neuznává názor druhých. Možná je tě zde na lezci škoda - za chvíli jsou volby - neuvažovals o kandidátce?
odpovědět 
      Re: Od fanatika21:20:26 02.10.2008
Tak když si mé názory posílal "věřícímu" kamarádovi, tak ať ten tvůj kamarád rozebere v čem jsem v rozporu s katechismem. A propos i satan věří v existenci Boha.

Jsou mnozí obrácení potetovanci které tobě podobní sprosťáci počmárali, aby je oškubali o jejich peníze. Tvá "práce" je na úrovni toho co dělá prostitutka nebo Biblický celník. Z mnohých potetovaných lidí jsou dnes skvělí křesťané a mrzí je, že se těch čmáranic dá špatně zbavit.
PLETANodpovědět 
       Re: Od fanatika21:32:50 02.10.2008
Debata je zbytečná. ale jenom pro upřesnění, to s tím věřícím kamarádem nepsal Kuba Novák, ale já, zapomněl sem se "podepsat"
Antipletanodpovědět 
       Re: Od fanatika21:33:55 02.10.2008
pěkně-tak jsem se dozvěděl, že má práce je na úrovni prostitutky atd. atd. Máš úžasné telepatické schopnosti. Nikdy jsme se neviděli a už dokonce znáš přesnou povahu mé práce. S tebou bych chtěl jet na měsíční zájezd do chamonix. Užili by jsme si spolu spousty legrace. Mám vzít i strojek? Udělám ti za dara přes celé záda hlavu ježíše krista-chceš?:-))
odpovědět 
        Re: Od fanatika21:35:17 02.10.2008
zapoměl sem podpis
kuba novákodpovědět 
        Re: Od fanatika22:06:25 02.10.2008
Nebo bychom si mohli užít spolu někde v lámavem terénu. V nebezpečí života tě mohu i pokřtít.:-)
PLETANodpovědět 
         Re: Od fanatika09:46:31 03.10.2008
Jejda, ty lezeš i v horách? Pamatuju se, že jsme měli jet spolu do Alp, hooodně hooodně dávno, ale tys něco, že je to moc nebezpečný... Ale lidi se mění, to je normálka, tehdy jsi katechismus asi ještě neznal. Jinak mám hodně tetovaných kamarádů- třeba i budhistů a těm to skutečně nevadí. Jsou to i lékaři, vědci, učitelé a těm to skutečně nevadí.Mají motiv, který je i nějak charakterizuje, jsou spokojení. Třeba taky napiš Mrázovi, jaký je to potetovaný chudák...
Víš Mílo, snahu máš třeba dobrou, ale děláš to nějak špatně, spoustu lidí to otráví a myslím, že je i dost těch , co by ti flákli přes pusu. Líto mi přijde, že takto vymýváš mozky svým dětem, nemají možnost volby. Opatruj se.
nesmrtelný blázenodpovědět 
          Re: Od fanatika10:26:34 03.10.2008
Jó Mrázek! Taky jsem měl tu čest a i já se podílel svým tetovacím umem ke zhanobení jeho těla:-)
kuba novákodpovědět 
          Re: Od fanatika15:12:22 03.10.2008
Já někde napsal, že lezu v horách copak mi to podsouváš? Proč jsi anonimní? Já si takto nevzpomínám na situaci jakou popisuješ, ale je možné že jsi obyčejný lhář, nebo jsi byl tehdy hlupák podceňující nějaké skutečné nebezpečí. Jsem přesvědčen, že se mnozí nebudou rádi chlubit tím, že jsou počmáraní a budou dělat ramena a pokud jim to skutečně nyní nevadí kde je napsáno, že jim to nebude vadit v budoucnosti? Vzal jsi si do svých úst mé děti svým bezduchým výkřikem proto nám tu vysvětli co považuješ za vymývání mozků? Považuješ za vymývání mozků klasickou katolickou pravověrnou nauku? Kdopak tobě vymyl mozek, že operuješ tímto slůvkem? Ano je dost lidí co by mi rádi dali přes pusu, ale to samé chtěli udělat i Ježíšovi a i on spoutu lidí otravoval a asi to dělal nějak "špatně", že ho za to potom ukřižovali.
Pletanodpovědět 
           Re: Od fanatika15:56:20 03.10.2008
Milo, zastav.. delas sve veci sluzbu znacne medvedi. Timhle nesmiritelnym bojem za svou viru celou zalezitost vetsine neinformovanych jen znechutis a dosahnes ucinku presne opacneho nez zamyslis.
Drz se lezeni, nepoustej se do okrajovych temat jako tetovani (ono je to fakt kazdeho vec...) - debaty na netu maji tendenci se vymknout z ruky a behem dvou odstavcu se tu muzou kamenovat a navzajem zatracovat lidi kteri by v realu nasli spolecnou rec.
Jen tak na okraj - clovek ktery se podepisuje jako Nesmrtelny blazen nezustava v anonymite, pod touhle prezdivkou sem pise uz radu let, zjevne te taky spoustu let zna.
Duraodpovědět 
            Re: Od fanatika16:32:57 03.10.2008
Vspamatuj se anonym zůstává anonymem i po mnoha letech. Možná ho tu někdo zná, ale já ne. Ve tvé souvislosti o medvědí službe mě napadá Biblický citát: Hlásej slovo Boží, ať přijdeš vhod či nevhod, usvědčuj, domlouvej, napomínej v trpělivém vyučování. Neboť přijde doba, kdy lidé nesnesou zdra­vé učení, a podle svých choutek si seženou učitele, kteří by vyhověli jejich přáním. Odvrátí sluch od pravdy a přikloní se k bájím. Avšak ty buď ve všem střízlivý, snášej útrapy, konej dílo zvěstovatele evangelia a cele se věnuj své službě. (2 Tim 4,2-5).
Pletanodpovědět 
             Re: Od fanatika17:02:15 03.10.2008
Viděls film "Až na krev"? Připomínáš mi toho mladýho pošuka hlásajícího víru. Taky, když tě někdo rozčílí, už se neudržíš a začneš používat urážky, které se nakonec obrátí proti tobě, hehe. Dobrý. Tak šupky hupky pro dévédé, to tě poučí:-)
nesmrtelný blázenodpovědět 
              Re: Od fanatika17:52:30 03.10.2008
Raději odpověz a nedělej z komára velblouda anonyme. Uráží tě, že jsem tě nazval lhářem když tu lživě tvrdíš to co jsem nenapsal?
Pletanodpovědět 
               Re: Od fanatika18:24:47 03.10.2008
Milo, ja se tu taky podepisuju jakousi prezdivkou a muzes me tim padem taky snadno nazvat anonymem. Lhar je dost silne slovo, i na netu... navrhoval bych jednu vec: zaregistruj se tady, at je jistota ze prispevky podepsane PLETAN jsou skutecne od tebe. Zacinam mit dojem ze si tu nekdo dela ze vsech nehoraznou srandu - pise utocne a urazlive prispevky pod tvym jmenem a kralovsky se u toho bavi. Na tema medvedich sluzeb .. pomerne snadno bych snadno dokazal najit v bibli citaty ktere zavrhuji netolerantni pristup a neochvejnou jistotu svou jedinou pravdou, beze stopy sebereflexe..ale tohle je fakt lezeckej server. Tvuj pristup pripomina sireni viry ohnem a mecem.. a vis sam jak to zvysilo popularitu cirkve a krestanske filosofie jako takove.
Duraodpovědět 
                Re: Od fanatika19:50:21 03.10.2008
Moje "filmy" jsou podepsané a je u nich i moje přezdívka. Podívej Ďuro ty asi budeš od Křivoklátu, tam znám jednoho co se mu tak říká bydlí v okolí Rakovníka s Pítrsem, ale neznám nikoho komu se říkalo "Nesmrtelný blázen" Já zaregistrovanej jsem a píšu slušně na rozdíl od těch co mi tu sprostě nadávají takže ty Biblické citáty můžeš použít mně totiš nebaví si pořád povídat jenom o chytech a stupech pro mně je to zábavné v kombinaci.
Pletanodpovědět 
                 Re: Od fanatika20:29:35 03.10.2008
jo, ja budu asi od Krivoklata ;-) ..

Zaregistrovat jsem myslel opatrit svoji prezdivku heslem, aby ji nemohl pouzivat nikdo jinej (http://www.lezec.cz/registr.php).

Je pravda ze ti tu dost lidi znacne vulgarne spila, ale rek bych ze ty si taky moc nevybiras, hazis lharema a prostitutkama hlava nehlava. To neni zrovna dobrej zaklad konstruktivni diskuse, at uz je to pouzito primo nebo v podobenstvi. Jo, bavit se jen o stupech a chytech je za nejakej cas nezazivne, ale ..tohle je lezeckej server, takze neni radno se prilis odchylovat od tematu. Jsou lidi co tu diskutujou i o tematech nelezeckych, ale chce to trochu lehkosti a nadhledu, kdyz do nich hned zacnes tepat jak husita do krizaku, diskuse nebude mit dlouhyho trvani.

Na tema biblickych citatu .. vis sam ze i treba evangelium lze interpretovat ruzne, podle toho kteryho apostola ctes. Jako vedlejsi cetbu navrhuju svatyho Augustina, svatyho Frantiska z Asisi .. ani jeden necitil potrebu svym bliznim hrozit ohnem pekelnym. Bacha na dogmata...

at ti to leze.
Duraodpovědět 
                  Re: Od fanatika20:54:32 03.10.2008
mě osobně nejvíce z křesťanských autorů zaujal mistr Eckhart a Jan od kříže-temná noc(nepopletl jsem ten název?).Není tam žádné posílání do pekel, žádné dokmatické argumentování . Spíše je to velice niterný popis fungování lidské psychiky jazykem tehdejšího paradigmatu. Do dnes z té knihy velice čerpám.Křesťan Jan od kříže je tak schopný oslovit a obohatit jak věřícího, tak i ateistu. Čím mě ale zde obohatil Pletan? Svým nekompromisním fanatizmem, jenž nepřipouští jiný pohled na život?
kuba novákodpovědět 
                   Re: Od fanatika21:41:39 03.10.2008
Jo to je ale těžká četba, já to nečet. Tys to pochopil? Klasikou už je to, že si mnozí myslí, že posílám do pekla. Opak je pravdou já na jeho existenci upozorňuji a varuji před ním. Jinak nemysli si, že se z chyb tady nepoučím. Těžko na cvičišti, lehko na bojišti.

Vehlasný kardiologDr. Maurice S. Rawlings mluví ve filmu

Do Pekla a Zpet: Zážitky z Klinické Smrti: http ://www.insightsofgod. com/downloads/CZ_video_Do_Pekla_a_zpet_DrRawings.avi

stahni si mezery
odpovědět 
                    Re: Od fanatika09:37:41 05.10.2008
A já upozorňuji na spratky Ďáblovy.
Ony Homo Diabolis Lucipherium.

Vyspal jsi se dobře? já jo.
To víš. 2 pivka za 500. to potěší.

pa pa pa
Datelodpovědět 
           Re: Od fanatika16:54:18 03.10.2008
Mílo, já ti nic nepodsouvám, já se tě ptám. Bylo to v r. 1992, to jsi byl asi úplně jiný člověk, někde je fotka z té doby, jak jsi "ukřižovaný ". Tehdy jsi žral bobule a nic nebylo lepší než makrobio. To bylo OK, jen to smrdělo, ale co...
K těm dětem- právě, jestli tyhle s prominutím demagogický kecy mají na stole každý den, tak je to škoda. A asi mají.
Hele, čoeče, dals komentář pod článek, neodpustil sis svoje hloupé rýpnutí a takový je výsledek- všichni tě rozcupují, nikdo tě pořádně neviděl a už by ti dal do držky, není to škoda? Proč se SAKRA nedržíš lezení? Tohle je lez server a podsouvání tvých žvástů tu nikoho nezajímá.
nesmrtelný blázenodpovědět 
            Re: Od fanatika18:22:40 03.10.2008
Anonyme, když mě tak dobře znáš tak proč se ptáš zda lezu v horách. Pokud někoho dobře znám nebudu mu podsouvat to co jsem neřekl více vykladovou ironickou větou. Lámavé cesty snad nejsou jenom v horách či ano? Nebo, že bys mně tak dobře neznal? Pořád od tebe nemám uspokojivou odpověď, udělej rozbor té "mé demagogie " jinak je to jenom takové tlachání do větru. "Zachraň" mně ze spárů ŘKC.Na tu fotku jsem se zrovna nedávno díval je u ní nápis "Příroda ztrácí svůj smysl když do ní člověk nesmí" Byla určena v jiném kontextu než v jakém jsi ji nastínil ty ochráncům přírody. Nepřipadám si od všech nějak cupovanej, ale připadá mi to tady jako v tom románu od Jiráska "Proti všem" Jo je to lezeckej servr jako bych to už četl na křesťanském servru kde se vnucují ateisté se svými "žvásty". Nicméně mně to nevadí a není nic snadnějšího než mně tady zablokovat, tak o to požádej a budeš mít klid.

P.S. pořád si myslím, že je makrobiotická strava to lepší.
Pletanodpovědět 
             Re: Od fanatika18:30:00 03.10.2008
Hele Mílo, já nejsme žádný anonym, co to tu meleš? Mám tady dole nicku,tak co tě vede? Bizarní je, že si tvé větičky musím číst několikrát, abych je alespoň z kousku pochopil, o pravopisu nemluvě. Takže, vlastně nechápu, co si tím vůbec chtěl říct. Osvětli, prosím. Jací ochránci přírody, já jim nic nenastiňuju. Mílo, ty jsi fakt úplně mimo. Zajímavé je, že si to tady myslí skoro nebo úplně všichni. Samozřejmě , že tě neznám, ježišmarjá, ještě to tak-..
Demagogie je evidentní, netřeba rozebírat.
pa
nesmrtelný blázenodpovědět 
              Re: Od fanatika20:06:05 03.10.2008
Re: Od fanatika 18:30:00 03.10.2008
Hele Mílo, já nejsme žádný anonym, co to tu meleš? Mám tady dole nicku,tak co tě vede?

- nicku je u tebe "Nesmrtelný blázen" pokud ano jsi i nadále anonym.

Bizarní je, že si tvé větičky musím číst několikrát, abych je alespoň z kousku pochopil, o pravopisu nemluvě. Takže, vlastně nechápu, co si tím vůbec chtěl říct. Osvětli, prosím. Jací ochránci přírody, já jim nic nenastiňuju.

- no vzpoměl jsi tu fotku z doby kdy jsem byl ještě "ateista", tak bys měl vědět když mně znáš, že tam byla vlevo dole cedulka se zmíněným textem určeným ochranářům jako jistý můj protest, který jsem jim poslal poštou když uvažovali o zákazech.

Mílo, ty jsi fakt úplně mimo. Zajímavé je, že si to tady myslí skoro nebo úplně všichni.

-no jasně máš pravdu. I za Hitlera si většina myslela, že má pravdu.

Samozřejmě , že tě neznám, ježišmarjá, ještě to tak-..

- tak znáš nebo neznáš? Měli jsme jet do Alp nebo ne proč jsem nejel s tebou? Uveď důvod.


Demagogie je evidentní, netřeba rozebírat.

- neusíš rozebírat všechno stačí když rozebereš jednu. Tak se nevymlouvej a do toho.
Pletanodpovědět 
               Re: Od fanatika12:46:24 04.10.2008
S tím Hitlerem s eopakuješ, bratře.
A jak je to tedy s Tvým prvotním hříchem onanie.
Zkoušel jsi to?
Pověz. Ať víme něco o Tobě. Vyser se na propagandu - otevři své nitro a řekni nám co se v Tobě skrývá.
Datelodpovědět 
               Re: Od fanatika16:23:59 05.10.2008
Neznám tě, troubelko. Měls jet v našem autě, ne lézt s námi, přemýšlej trochu, jen jsme ti to tehdy navrhli, protože ses ptal.
Mimochodem, ten nápis před foto s ukřižovaným Pletánkem - to je ale fakt kravina, nemyslíš? Příroda je tu kvůli nám?
Hmmm, trocha dějepisu- za Hitlera si většina myslela, že má pravdu. Hoho, která většina? Většina křesťanů? Většina Evropy? Definuj většinu:-) bavíš mě:-)
nesmrtelný blázenodpovědět 
             Re: Od fanatika12:44:51 04.10.2008
Jak tak sleduji. Tak Ti mně napadla myšlénka, že Ty jsi vlastně světlonoš. Viz. Tvůj blud o setmělém lezeckém webu, kam jest zapotřebí vnésti světla.

Jestli ano - napiš to. Jak si to představuješ. To bude zajímavé.
Mno a dále.
Tak nějak cejtím teho spodního vejra, zase.
Ty se budeš vydávat za světlonoše jezuitského a v tom cejtím pořádnýho háka.
Ty budeš chtít jejich majetky. A potom třeba pálit nás tmáře. Odpadlíky od víry.

Ale co mne děsí je další vejr.
Ty vole - víš kdo byl první propagátor světla?
Nějakej ten Lucipher = Světlonoš.
Takže, když jsem s těma svejma vejrama došel až sem. Tak s klidem a pocitem vyrovnanosti použiju Tvé zbaně:

Pletánek = ten kdo vnáší světlo do setmělé diskuze na lezci
Pletánek = ten kdo prosvěcuje
Pletánek = ten kdo osvětluje
Pletánek = ten kdo nám přináší světlo
Pletánek = světlonoš
Pletánek = Lucipher
Pletánek = Ďábel

Neposlouchejte jej, lidé dobří. On jest Lucipherem, on jest dílem Satanovám.
Odvraťte tváře své od díla Ďáblova.
Spaste své duše před Ďáblem, kterýmžto on jest.

Halelujá. Halelujá. Apage Satanas, apage Pletanas.
Datelodpovědět 
           Re: Od fanatika12:43:25 04.10.2008
Jak tak sleduji. Tak Ti mně napadla myšlénka, že Ty jsi vlastně světlonoš. Viz. Tvůj blud o setmělém lezeckém webu, kam jest zapotřebí vnésti světla.

Jestli ano - napiš to. Jak si to představuješ. To bude zajímavé.
Mno a dále.
Tak nějak cejtím teho spodního vejra, zase.
Ty se budeš vydávat za světlonoše jezuitského a v tom cejtím pořádnýho háka.
Ty budeš chtít jejich majetky. A potom třeba pálit nás tmáře. Odpadlíky od víry.

Ale co mne děsí je další vejr.
Ty vole - víš kdo byl první propagátor světla?
Nějakej ten Lucipher = Světlonoš.
Takže, když jsem s těma svejma vejrama došel až sem. Tak s klidem a pocitem vyrovnanosti použiju Tvé zbaně:

Pletánek = ten kdo vnáší světlo do setmělé diskuze na lezci
Pletánek = ten kdo prosvěcuje
Pletánek = ten kdo osvětluje
Pletánek = ten kdo nám přináší světlo
Pletánek = světlonoš
Pletánek = Lucipher
Pletánek = Ďábel

Neposlouchejte jej, lidé dobří. On jest Lucipherem, on jest dílem Satanovám.
Odvraťte tváře své od díla Ďáblova.
Spaste své duše před Ďáblem, kterýmžto on jest.

Halelujá. Halelujá. Apage Satanas, apage Pletanas.
Pletánekodpovědět 
           Re: Od fanatika14:39:19 07.10.2008
NAjprv som si ta zastal ale toto je uz fakt nejak uletene bracho...prirovnavat sa k Jezisovi no fu si musel vela lysohlavok zjest..alebo LSD ??
MTodpovědět 
         Re: Od fanatika12:42:17 04.10.2008
Zhřešil jsi i myšlénkou, BRATŘE. Ty myslýš na jeho nahé tělo?
Apage Satanas, APAGE PLETANAS
Datelodpovědět 
       Re: Od fanatika21:36:41 02.10.2008
potraty, homosexualove, tetovani, muslimove. Prosim te, dej nejakej seznam, kde ve vsi sve nekoncne toleranci a lasce nekompromisne proti, abychom byli pripraveni.
Filaterie, barveni vlasu, hrani karet, hrani na housle... nejak treba seznam by se siknul. Tobe vadi kdejaka ptakovina do ktery ti nic neni (Buh tvou pomoc snad nepotrebuje na boj s kerkama, pokud se mu eklujou), ze fakt uz se obavam dalsiho.
Zubni protezy? Mobilni cisla zacibajici na 6?
bvodpovědět 
        Re: Od fanatika22:08:39 02.10.2008
Jak může "někdo" tvrdit, že satan věří v boha??? :-)
To zní jako nezvratný fakt :-)))
Ale jestli to někde psali tak to jooo...to musí být pravda :-)
hklodpovědět 
        Re: Od fanatika23:11:10 02.10.2008
Jako seznam stačí Desatero Božích přikázání.
Pletanodpovědět 
         Re: Od fanatika23:59:50 02.10.2008
jj...nepotetuj bližního svého...
hklodpovědět 
          Re: Od fanatika09:50:28 03.10.2008
Nebudeš na osobu stejného pohlaví se zalíbením hledět ani jí ošahávati.
Nebudeš na penis svůj gumu navlékati ani pilulek požírati.
Ono z toho desatera bude takove Pletanovo stotero.

I když pochopitelně z desatera všechno plyne, tak jako a věty "dnes je pátek" jasně plyne, že je třeba dodat borháky do cesty blabla, No jasně, jdu, tam, zabil bych se, lezu v sobotu.... jasně!
bvodpovědět 
         Re: Od fanatika12:46:56 04.10.2008
HONIL JSI SI HO?
Datelodpovědět 
       Re: Od fanatika12:41:03 04.10.2008
Jak tak sleduji. Tak Ti mně napadla myšlénka, že Ty jsi vlastně světlonoš. Viz. Tvůj blud o setmělém lezeckém webu, kam jest zapotřebí vnésti světla.

Jestli ano - napiš to. Jak si to představuješ. To bude zajímavé.
Mno a dále.
Tak nějak cejtím teho spodního vejra, zase.
Ty se budeš vydávat za světlonoše jezuitského a v tom cejtím pořádnýho háka.
Ty budeš chtít jejich majetky. A potom třeba pálit nás tmáře. Odpadlíky od víry.

Ale co mne děsí je další vejr.
Ty vole - víš kdo byl první propagátor světla?
Nějakej ten Lucipher = Světlonoš.
Takže, když jsem s těma svejma vejrama došel až sem. Tak s klidem a pocitem vyrovnanosti použiju Tvé zbaně:

Pletánek = ten kdo vnáší světlo do setmělé diskuze na lezci
Pletánek = ten kdo prosvěcuje
Pletánek = ten kdo osvětluje
Pletánek = ten kdo nám přináší světlo
Pletánek = světlonoš
Pletánek = Lucipher
Pletánek = Ďábel

Neposlouchejte jej, lidé dobří. On jest Lucipherem, on jest dílem Satanovám.
Odvraťte tváře své od díla Ďáblova.
Spaste své duše před Ďáblem, kterýmžto on jest.

Halelujá. Halelujá. Apage Satanas, apage Pletanas.
Datelodpovědět 
       Re: Od fanatika14:35:12 07.10.2008
zase uz neprehanaj Jasan??
MTodpovědět 
      Re: Od fanatika16:18:22 03.10.2008
Kuba: ...nedá prostor na argumentaci, všechny fakta překrucuje a hlavně neuznává názor druhých.

Pletan: Pokud řekneš Á musíš říci i BÉ takže co konkrétně jsem překroutil? Mám uznat komunistiké názory např. na potrat? Možná se zeptáš proč komuniscistické názory? Umělé potraty zavedl Lenin.Názory masových vrahů opravdu neunávám.
Podpovědět 
       Re: Od fanatika18:24:33 03.10.2008
jaké fakta jsem anonymní zbabělče překroutil?(schovávat se za "P"?Jak hrdinské!)Pouze se bráním tomu, který mou práci srovnává s prací děvek. A to fakta rozhodně jsou-přečti si to tu. Ano-nahoře jsem pletanovu narážku na potetované neocitoval doslovně-interpretoval jsem ji vlastními slovy,možná tvrději než to původně znělo.
kuba novákodpovědět 
       Re: Od fanatika18:47:11 03.10.2008
Mílý Pochvo P. ani nevíš co mluvíš, že tady pomlouváš chlapa který ví co mluví a taky do lezení mluvit má. To Ty se nauč ABECEDU a koukej mazat volit Grebeníčka ty Jaryne!!
Krakonošodpovědět 
       Re: Od fanatika12:48:30 04.10.2008
Mýlíš se, bratře ve víře.
Umělé potraty zavedli již dříve ďáblovy spratci.
A těmi jsou dochtoři.
Pletánekodpovědět 
       Re: Od fanatika13:21:45 04.10.2008
Jsem Lucipher a kaji se.
Bueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Pletánekodpovědět 
       Re: Od fanatika14:44:27 07.10.2008
Aha ty P milujem takych dementov ako ty...dam priklad ked si tak proti potratom...ide tvoja 19 rocna dcera po ulici zrazu hop z krikov 5 ciganov hnusnych smradlavych zhnitych a vsetci sa na nej urobia dva krat a dajme tomu ze ju nechaju zit...to decko co sa jej ma narodit po tomto hroznom zazitku si ma nechat??? podla teba ano ma s tym deckom zit a cely cas jej ma pripominat tu hroznuý udalost??? zamysli sa magor sprosty...
MTodpovědět 
 Re: Od fanatika07:43:38 02.10.2008
bojím, se pouze jedné věci: až se s internetem naučí pracovat více duševně nemocných lidí jako Pletan. Pak se budu smát už ne 1x za 3 dny, jak sem píše fanatik, ale tak často jak sem jemu podobní budou psát svoje nesmysly
satanodpovědět 
 Re: Od fanatika19:07:26 02.10.2008
Od cesty k Bohu nejvíc odrazují takoví exoti a pomatenci jako je Pletan, je to škoda, že si lidé potom spojují věřící s takovými magory.
K.odpovědět 
  Re: Od fanatika20:24:19 02.10.2008
To jsou mi, ale věci a já naivka jsem si myslel, že od víry v Boha odrazují ti, kteří se tváří jako křesťané a přitom se ani za mák nesnaží dodržovat desatero Božích přikázání.
PLETANodpovědět 
   Re: Od fanatika21:54:23 02.10.2008
Od víry v bohy osvobozuje lidi především mozek. Těm, kteří jej nemají, jistě nějaký ten bůh pomůže.
Fridrichodpovědět 
    Re: Od fanatika22:03:55 02.10.2008
A jak to souvisí s tím o čem zrovna diskutujeme? Doporučuji když mluvíš o mozku tak skus zagooglovat a zadej "Ach ti černí"
PLETANodpovědět 
     Re: Od fanatika16:45:05 03.10.2008
"Odevzdávám Ti svou paměť, rozum, vůli, duši i tělo spolu se svou sexualitou." tohle je ze stejnyho webu.. jedna se v podstate o nevedomou modlitbu za orgasmus, kteryzto se dotycna snazi vyhandlovat na Jezisovi za ztratu vlastniho usudku a vlastniho ja. A o tom je vetsina nabozenstvi, o ztrate vlastni identity, o touze o zjednouseni videni sveta , o zmenseni vlastni zodpovednosti sama pred sebou a o touze byt manipulovan.
Freuduv synovecodpovědět 
      Re: Od fanatika18:36:01 03.10.2008
Ateismus a většina náboženství jsou o ztrate vlastni identity, o touze o zjednouseni videni sveta , o zmenseni vlastni zodpovednosti sama pred sebou a o touze byt manipulovan. Opakem těchto bludů je vztah křesťana ke zmrtvýchvstalému Kristu, Synu Boha živého.
Tolik názor L. Halíka pravoslavného kněze
Pletanodpovědět 
       Re: Od fanatika19:39:59 03.10.2008
E!
sem ztracenodpovědět 
       Re: Od fanatika20:07:39 03.10.2008
Pletane, věř si čemu chceš...jen to tu prosiiiim kuuurva pořád necpi...koho tady zajimaji nějaké náboženské citace...? Nejhorší je, když si někdo myslí, že pouze ta jeho "pravda" je ta jediná a správná a snaží se ji někomu (všem) vnutit...
Nedávno u mě zvonili jehovistti a taky mi přišli sdělit tu svou náboženskou "pravdu"...o co vám chlapi jde? :-) My o to nestojíme...
hklodpovědět 
       Re: Od fanatika12:50:22 04.10.2008
Bratře, kolikráte jsi smilnil se svojí rukou.
Pakliže ne, pak kolikráte jsi na to myslel?

Odpověz, pomatenče.

Jinak si dej večer 1 000 0000 zdrávas.
Datelodpovědět 
 Re: Od fanatika22:02:21 02.10.2008
http://www.gra nosalis.cz/modu les.php?name=New s&file=arti cle&thold=-1&mode=flat&order=0&sid=1863

ve jménu Krista vymaž mezery a čti!
odpovědět 
  Re: Od fanatika13:35:26 07.10.2008
"ve jménu krista vymaž mezery" no to sem se kua nasmál, tady v práci na mě teď všichni čumí jako na samého Satana
janekodpovědět 

 A to mágo!!!22:48:51 01.10.2008
:(
odpovědět 
 Re: A to mágo!!!00:20:09 02.10.2008
Mágo v boulderingu muší bejt! Jinak to nejede! Navíc chřiby sou moravské pískovce a tam se zákaz MG jaksi neujal.Prostě jiný kraj,jiný mrav-jiný sport,jiné náčiní..
kuba novákodpovědět 
 Re: A to mágo!!!00:20:09 02.10.2008
?
odpovědět 
  Re: Až ....07:09:50 02.10.2008
Až ztichnou bílé skály ............
Jsem pro striktní zákaz všude.
honza Hodpovědět 
   Re: Až ....07:52:53 02.10.2008
Až ztichnou bílé skály, tak to znamená, že v krase strašně pršelo, tak nikdo nedojel - jsem pro povelení - všude - bílé fleky se mi líbí. pá-pá
Břeťa Leblochodpovědět 
   Re: Až ....09:04:30 02.10.2008
..a je to tu zase. Mega MG šou začíná:-))
kuba novákodpovědět 
    Re: Až ....10:34:07 02.10.2008
no jsem zvedavej co se tu rozjede driv :-) Pletan show neba mega MG show :-) ?
Tom Vidlakodpovědět 
     Re: Až ....11:40:54 02.10.2008
a kde ze se ty boldry presne nachazeji??
rajceodpovědět 
      Re: Až ....12:09:53 02.10.2008
sv. Jan Zlatoústý kdysi řekl: "Kdo šetří mágo, nenávidí skály své, ale kdo je miluje, včas je tresce tímto prachem."
Čajodpovědět 
       Žalm 80:1612:24:15 02.10.2008
Skálu tu, kterouž obílila pravice tvá a pískovcové věže, kteréž jsi zmocnil sobě, od potu nečistého svého chraň.
Steveodpovědět 
        Re: Žalm 80:1616:18:42 02.10.2008
Ježíš na kříži:
" Ty vole s mágem sem na tom udělal 43 shybů-navíc úchopem na široko.Dobré, ne?..."
A uslyšeli to římané a probodli mu kopím bok.
Mat 41:12
...odpovědět 
        Re: Žalm 66616:25:23 02.10.2008
Ty kdo o mágu plácati budou, ty vydám do pekel, kde jen nekonečné roviny jsou a skály nenejdou více.
Ty však, kdo šalebné spory vyhledávají, ty vydám na pospas chytrolínům, provokatárům a potulným kazatelům.
Hle, vydal jsem již lezce.cz na pospas jednomu šiřiteli svého momentálního osvícení--přesvícení a vydám další servery autdórové podobným.
A to máte za to mágo, borháky fšude a že si cákáte voňavky na xicht! Kýýýš, kýýýýš!
Slyšeli jsme slovo Zboží.
dagodpovědět 
         Re: Žalm 66617:07:22 02.10.2008
satan s nami a zle pryc. Ano, pekla jsou ruzna a cestu si musi kazdy najit sam. apropo,... sem asi prepracovanej ze mi hned nenapadlo, ze je Mila kolega... mno snad se aspon nejake ovecky podarilo svest na zcesti. Welcome and see you http://www.youtube.com/watch?v=XFGrQMD6Uqc
l. odpovědět 
         Re: Žalm 66617:12:37 02.10.2008
p.s. to prvni peklo je docela dost desivy:)
odpovědět 

 KDE???18:13:59 02.10.2008
Muzu mit dotaz?? Kde ty skalky najdu? Chriby docela znam, ale podle fotek to nejak nemuzu poznat.. Dik.
Totmiodpovědět 
 Re: KDE???19:55:10 02.10.2008
JE TO KOUSEK OD HRADU BUCHLOV. TOŠ HLEDEJ :-)
PLETANodpovědět 

 pouceni05:37:37 03.10.2008
...pokud vas nepoucila babicka, tak tady vas muze poucit par odborniku na slovo vzatych :-)
http://www.youtube.com/ watch?v=hUJLfsm2lnI
http://www.youtube.com/ watch?v=21SmEN2UUBc
odpovědět 
 Re: pouceni17:42:55 03.10.2008
Budto je ten Pletan magor (neber to osobně), nebo to píše všechno Kuba a stal se z něho schizofrenik...
m.odpovědět 
  Re: pouceni18:40:30 03.10.2008
Ano! Kápl jsi na to! Pletan a já jsme jedna osoba! Že Pletane! :-))
Né. Pletan vážně není Já a Já není Pletanem-i když by to bylo určitě krásné a vzrušující soužití..
kuba novákodpovědět 
 Re: pouceni18:32:03 03.10.2008
Podíval jsem se na to a musím říci, že byli doby kdy bych se tomu i zasmál. Nicméně mi to připadá zbabělé protože k muslimům by si to nedovolili. Pravoslavný kněz Halík to vidí takto: No na tom závěru je, že když odsoudili Bibli,uhodil do nich hrom, ale i do toho, který se začal modlit k Ježíši. Pak všichni vstali z mrtvých a radovali se s ženskou postavou anděla-což je divné-andělé nejsou v Bibli nikde ženy. S tou andělkou pak zpívali Ježíš je Pán. Asi to je nějaké rouhání, i když není zcela přímočaře jasné, takže někdo se může nad existencí Boha soudce i zamyslet-když si odmyslí tu andělku. Myslím, že je to reakce na současnou pololiberální teologii, která slibuje všem zesnulým a potrestaným jen a pouze nebe a nikomu peklo. Ve skutečnosti až lidé vstanou z mrtvých, pro ty, kteří se chovali LEHKOMYSLNĚ-z vážných věcí jako je zázrak přechodu moře pod vedením svatého Mojžíše si dělali jen legraci, kdo se chovali lživě a zbaběle, kradli a vraždili (zejména malé děti umělým potratem), to bude hrozné utrpení. Po smrti už Bůh nikomu žádný těžký hřích nepromine. Napravit se- činit pokání z těžkých hříchů je možné pouze v tomto životě. Převtělování neexistuje, neexistuje ani posmrtný očistec pro těžké hříšníky.
Pletanodpovědět 
  Re: pouceni18:46:51 03.10.2008
Jak tohle Pletane všechno víš? Ty jsi už byl v pekle? V nebi? řekl bych, že tohle nemůžeš vědět. Tomu můžeš jen věřit. A tvou víru samozřejmě můžeme respektovat, pokud ty budeš respektovat víru naši. Já věřím v dobro tetování, ty v neomilnost bible. Respektujme své vidění skutečnosti a zavládne mír. Pokud však tvá víra nebude respektovat víru jinou, pak se nediv, že ssebou přináší jen konflikt a rozpor.Amen . Pochválen buď potetovaný motorkář ...
kuba novákodpovědět 
   Re: pouceni21:28:46 03.10.2008
Když ateisté nemají 100% důkaz, že není věčné pekelné utrpení pro hříšníky, tak se nedivte, že já jako křesťan v existenci pekla věřím.
Pletanodpovědět 
    Re: pouceni21:47:42 03.10.2008
Jo to je ale těžká četba, já to nečet. Tys to pochopil? Klasikou už je to, že si mnozí myslí, že posílám do pekla. Opak je pravdou já na jeho existenci upozorňuji a varuji před ním. Jinak nemysli si, že se z chyb tady nepoučím. Těžko na cvičišti, lehko na bojišti.

Vehlasný kardiologDr. Maurice S. Rawlings mluví ve filmu

Do Pekla a Zpet: Zážitky z Klinické Smrti: http ://www.insightsofgod. com/downloads/CZ_video_Do_Pekla_a_zpet_DrRawings.avi

stahni si mezery
Pletanodpovědět 
     Re: pouceni21:52:59 03.10.2008
Re: Od fanatika 20:54:32 03.10.2008
mě osobně nejvíce z křesťanských autorů zaujal mistr Eckhart a Jan od kříže-temná noc(nepopletl jsem ten název?).Není tam žádné posílání do pekel, žádné dokmatické argumentování . Spíše je to velice niterný popis fungování lidské psychiky jazykem tehdejšího paradigmatu. Do dnes z té knihy velice čerpám.Křesťan Jan od kříže je tak schopný oslovit a obohatit jak věřícího, tak i ateistu. Čím mě ale zde obohatil Pletan? Svým nekompromisním fanatizmem, jenž nepřipouští jiný pohled na život?
kuba novák

Mazal se probudil a zase si hraje na boha odpovídal jsem na tento smazaný příspěvek ještě mám diskusi před sebou stáhnu si ji necenzurovanou :-)
Pletanodpovědět 
      OMLUVA MAZALOVI22:32:00 03.10.2008
Máš můj obdiv, že dnes nemažeš jako minule jak se zdá ten příspěvek tu je stále a stratil se mi z očí díky mé paranoie pouze na chvíli :-)
Pletanodpovědět 
     Re: pouceni12:52:34 04.10.2008
Jak tak sleduji. Tak Ti mně napadla myšlénka, že Ty jsi vlastně světlonoš. Viz. Tvůj blud o setmělém lezeckém webu, kam jest zapotřebí vnésti světla.

Jestli ano - napiš to. Jak si to představuješ. To bude zajímavé.
Mno a dále.
Tak nějak cejtím teho spodního vejra, zase.
Ty se budeš vydávat za světlonoše jezuitského a v tom cejtím pořádnýho háka.
Ty budeš chtít jejich majetky. A potom třeba pálit nás tmáře. Odpadlíky od víry.

Ale co mne děsí je další vejr.
Ty vole - víš kdo byl první propagátor světla?
Nějakej ten Lucipher = Světlonoš.
Takže, když jsem s těma svejma vejrama došel až sem. Tak s klidem a pocitem vyrovnanosti použiju Tvé zbaně:

Pletánek = ten kdo vnáší světlo do setmělé diskuze na lezci
Pletánek = ten kdo prosvěcuje
Pletánek = ten kdo osvětluje
Pletánek = ten kdo nám přináší světlo
Pletánek = světlonoš
Pletánek = Lucipher
Pletánek = Ďábel

Neposlouchejte jej, lidé dobří. On jest Lucipherem, on jest dílem Satanovám.
Odvraťte tváře své od díla Ďáblova.
Spaste své duše před Ďáblem, kterýmžto on jest.

Halelujá. Halelujá. Apage Satanas, apage Pletanas.
Datelodpovědět 
   Re: pouceni13:01:59 04.10.2008
pravdu díš, bratře.
Halelujá všem lidem dobré víry.
Jistý stup a suchou skálu, přeji Vám.
Datelodpovědět 
   Re: pouceni17:47:17 05.10.2008
Myslím že pro Pletana je závazné to, co řekne kněz L. Halík. K tomu s upnul a to je jeho modla. A Pletanovo neštěstí, sám Pletan je asi milej a hodnej člověk.
odpovědět 
  Re: pouceni18:47:58 03.10.2008
Kaktože neexistuje převtělování? Máš na to nějaký důkaz?
Milanodpovědět 
   Re: pouceni21:31:12 03.10.2008
A ty máš 100% důkaz, že převtělování existuje?
Pletanodpovědět 
    Re: pouceni21:55:10 03.10.2008
jo nekdy se stane v chyba matrixu a i v novem tele si celkem dobre pamatuji hned nekolik predchozich zivotu. Vcelku neprijemne vzpominky mam na konec jedny telesny schranky co mi spalili na namesti v severnim Spanelsku nejaci trumberove v kutnach, snazila jsem se jim vysvetlit ze prevtelovani existuje, ale chteli nejaky 100% dukaz. Nekolik staleti jsem davala prednost holubum a zpevnym ptakum, nez jsem to znova riskla u lidi. Ted ziju v jednom desnym chlivakovi a pisem spolu hlouposti na Lezce, jo zivot je zmena.
Vsimnete si: soul..souli..sauli
my soulodpovědět 
    Re: pouceni22:32:52 03.10.2008
Přečti si třeba pár knížek od Stanislava Grofa.Jeho transpersonální psychologie, která se opírá hlavně o PRAXI, byla nucena připustit, že jev zvaný reinkarnace v nevědomí klientů opravdu existuje.To samozřejmě není důkaz o reinkarnaci samotné. Tak jako tvé odkazy o tématu pekla nedokazují, že peklo existuje. Opět v to můžeme jen věřit, či nevěřit. A tou svou vírou peklo, či reinkarnaci, nebo nebe vlastně uskutečňovat.Každý si ale uskutečňujeme vlastní víru, vlastní přesvědčení, ke které nás přivedla naše vlastní SKUŠENOST.Ano-můžeš nám předat skušenost tvé víry. Ale tím, že pošlapeš skušenost jiných,se ti to moc nepovede. (Já mám opravdu skušenost takovou, že mnohé osůbky tetováním rozvíjím-záleží samozřejmě na motivu)
kuba novákodpovědět 
     Re: pouceni09:42:11 05.10.2008
Osobně mohu doporučit četbu Stanislava Lema.
Pokud chce Pletan uvidět i jiné věci. Například:
М.И. Рижский - Русская библия, история переводов библии в России.
Pak snad pochopí, co viděl pravoslavný kněz Halík.

:), fakt. Vážně!
Datelodpovědět 
      Re: pouceni09:43:09 05.10.2008
Hm, ať si to převede do UNICODE - je to v ruštině.
Datelodpovědět 
    Re: pouceni16:29:12 05.10.2008
Ano, přijď dnes večer ve 21.15 ke trojce na Smícháči, dostaneš po papuli, uvidíš světelný tunel a pak se probudíš třeba jako Escherichia Coli ve stěně střeva frontmana skupiny Root.
Milanodpovědět 
  Re: pouceni19:00:58 03.10.2008
Pletane... nic ve zlém, ale tohle si opravdu nezasloužím. Hodinu anebo dny neplacené bohuslužby prosím ne. Ser na to...bud v klidu, dej si prášek a nechovej se jako Spasitel. Dík. S pozdravem 666.
Krakonošodpovědět 
   Re: pouceni22:52:46 03.10.2008
Za fším být marťani, já už to napsat ve sfych Buche- kniškach. Nic nevite, to marťani. Krakonoš, kuba, pletan fšechno jsou marťani.
Erich von D-anikekenodpovědět 
  Re: pouceni21:53:17 03.10.2008
Pravoslavný kněz Halík to vidí... hele, ale myslíš že fakt vůbec někoho zajímá, co si myslí pravoslavný kněz Halík když kouká na televizi? :-)
Jste sice fakt asi dobrá dvojka, ale vaše nápady zase tak nosný nejsou, aby to udělalo program na tolik stránek co jsi popsal.
odpovědět 
  Re: pouceni12:52:16 04.10.2008
tak kolikrát jsi smilnil?

Apage satanas
Datelodpovědět 
  Re: pouceni13:08:39 04.10.2008
Bratře, oni se radovali ýbržto smilnil? Jaksi nechápu tok Tvých myšlének.
Ty nám sděkuješ, že myslíš na společné obcování můžů a žen a kozlů satanových? Tam no tam kdesi na Karlových kamenech?

Apage Satanas
Datelodpovědět 
  Re: pouceni13:08:52 04.10.2008
Bratře, oni se radovali ýbržto smilnil? Jaksi nechápu tok Tvých myšlének.
Ty nám sděkuješ, že myslíš na společné obcování můžů a žen a kozlů satanových? Tam no tam kdesi na Petrových kamenech?

Apage Satanas
Datelodpovědět 

 praso lezci17:59:11 03.10.2008
Tak vám nevím hoši,
když vás tam vidim s takovym bagorem plnym haše u nohou, jak se plácáte na třímetrovej šutřík, vážně nevím, jestli bych tomuhle zrovna říkal lezení.Spíš je to hodné krytiky, už jen ty flekance s tunama mágla v jasnejch madlech?
Chlapy to ho tam rovnou můžete nahazovat lopatou
nebo stříkat pistolí :o(
Jdetě si raděj příště prasit na nějakou z pražskejch bouldrovek hmm, tohle vážně není na pochvalu :o(((
Sokolodpovědět 
 Re: praso lezci18:36:53 03.10.2008
Dyť to taky lezení není. To je bouldering. A magnézium v boulderingu-to už je taková tradice tohoto sportu. Mágo k tomu prostě patří jak k tenisu míček. Ale asi tento sport moc neznáš, protože jinak by ti to bylo celkem jasné. Toto není tradiční pískovcové lezení na nějakou 60ti metrovou věž kdesi v čechách.Toto je úplně jiný sport na úplně jiném hřišti..
kuba novákodpovědět 
  Re: praso lezci18:59:11 03.10.2008
Nechte těch plků vo tým lezení (stejně ty šutre sou jen posrané od racků), mne zajímá jak je to s tím Bohem a spasením a tak všelijak. Bo, Kuba je věru osvícená hlava a Vlk, který mi slíbil vysvětlit princip modlení a dobu postů pro lepší odhad suchosti skal v Moravském Krase jel přejišťovat zdrbané cesty na Kalymnosu. No a díky této diskuzi se mi doufám podaří podkrýt tajemství skryté pod šábesdeklem a být osvícen poznáním.
Čajodpovědět 
   Re: praso lezci22:56:29 03.10.2008
Vlk sežral Karkulku.To ví každý. A možná musel na ten kalymnos zdrhnout.
PT.odpovědět 
 Re: praso lezci18:55:21 03.10.2008
vulgární smazal admin
Krakonošodpovědět 

 Mg na písku22:39:59 03.10.2008
Prosím pěkně, co si myslíte o mágování na písku?
A co o cestách Karla Běliny?
Jaký máte názor na potrestání Adama Ondry?
Co ochranáři, jsou fajn, že!
ČHS vzkvétá, myslím že je na správné cestě!

Ufff, to by se snad mohlo chytit... :-))))))
Dagodpovědět 
 Re: Mg na písku22:41:46 03.10.2008
Nudite se..? kupte si medvidka myvala ;-))
Duraodpovědět 
 Re: Mg na písku13:10:26 04.10.2008
Cesty Karlovy jsou boží.
Bůh ho ochraňuj před Satanovými spratky a jinou podobnou holotou
Pletánekodpovědět 
 Re: Mg na písku13:39:19 06.10.2008
1. Mg na písku - Sračka včetně těch co ho používají.
2. Cesty K.B. - Boží - Karel má čim dál tím větší cit pro dobré cesty - Ti co mu to nepřejí a dělají všechno proto aby mu to znechutili a zničili co nejvíc práce se odměny taky dočkají - že LESNÍKU.
3. Potrestání bylo dobré ale malé a potrestaných bylo málo Maglajzpytlíčků :)
4. Ochranáři jsou fakt posunutý dost mimo kluci zelený v čele s LESNÍKEM.
5. ČHS - zajímavá organizace - dokud bude tato firma nakažena takovými zaměstnanci jako je LESNÍK a jemu podobní co najust nechávají vytloukat pěkné cesty a co stahují z věží pěkně malované knížky a budem jim toto počínání schvalovat tak to nebude stát furt za nic. Kdyby radši šla tvrději po těch vystresovanejch používačích Mg prachu díky jejich strachu :)
FERYodpovědět 
  Re: Mg na písku09:47:36 07.10.2008

Fery. Mluvíš jak fašoun-černobílé vidění světa a nic mezi tím neexistuje. Zkrátka připomíná mi to hlášky o tom, jak jsou všichni ŽIDI špatní a dobrá je jen Árijská rasa. Zvlášť když VŠECHNY maglajzisty přirovnáváš k sračkám.A co ti maglajzisti, co mágujou u nás ve chřibech, kde to zakázané není? Nebo všude jinde ve světě? Ano, pro mnohé je svět tak složitý, že si jej musí zjednodušit do zavádějících schémat.Zde uvedu pár příkladu tohoto zjednodušení světa slaboduchých:
Magnézium-zlo
opocená ruka-dobro

Boulderista ve značkovém oblečení-zlo
Horolezec v kostkované košili-dobro

Muslim, modlící se na koberečku před ropnou věží-zlo
Západní, bílí člověk, jenž bojuje za svobodu iráku-dobro

Mohl bych napsat celý seznam těchto deformací. Ale určitě není třeba. Sami máte ve svém okolí určitě dostatek "černobílistů".
kuba novákodpovědět 

 Díky!!23:07:46 03.10.2008
Venku zuří Velká Hospodářská Krize (při pohledu na obchodní účet se mi dělá mdlivo) a taky je to tak nějak útulně postaru - jenom to mágo už se nějak nechytá.Kdož jsi bez viny, první hoď kamenem!
FrantaSodpovědět 
 Re: Díky!!12:54:45 04.10.2008
Pravdu díš, sem daleko od odmova a vidím to den co den
Asi si pudu dát jedno černý za 250 Kč. To je tady běžná ce.

A co na to náš Lucipher Pletánek?
Datelodpovědět 
 Re: Díky!!12:58:45 04.10.2008
Pravdu díš, sem daleko od odmova a vidím to den co den
Asi si pudu dát jedno černý za 250 Kč. To je tady běžná ce.

A co na to náš Lucipher Pletánek?
Datelodpovědět 
  Re: Díky!!13:38:15 04.10.2008
Kuuua Datle - jdi si vzít taky nějaký ten prášek...
hklodpovědět 
   Re: Díky!!17:12:44 04.10.2008
Kujva dvuat.
Sem si dal dve cerny a btto. 500-00 vo co gou?
Na rozdíl od agitátora je to smutná realita.
Tak řekl datel.

:) všem pohodu a nakonec i tomu Pleťasovi.
:) Ať nám to, ale opravdu všem, pěkně leze.
Datelodpovědět 
    Na rekord???10:12:17 06.10.2008
Kua tady se zase diskutuje na rekordní počet komentářů? Asi se začnu modlit aby nám top vyšlo
Břeťa 666 Lebloch
B. Leblochodpovědět 
    Na rekord???10:12:49 06.10.2008
Kua tady se zase diskutuje na rekordní počet komentářů? Asi se začnu modlit aby nám top vyšlo
Břeťa 666 Lebloch
B. Leblochodpovědět 
     Re: Na rekord???10:32:26 07.10.2008
Fakt nelzu, 2 zejdliky za cca. 500 Kč.

Bueeeeeeeeee
Datelodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179372)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (26)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.