LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Místní klasifikace: mluví; nemluví; nemluv na mě!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
51.Zaoral 10075
52.Zedek 10072
53.Gospoš 10037
Bouldry:
51.Šauli 8409
52.Palivec 8403
53.Stadtherr 8403
Hory:
15.Y 5373
16.Louda 5220
17.Abt 5186

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140420 cest
Nové přelezy:
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c

Stěny
Orel Břeclav - Břeclav
Fitpark - Uhříněves
BalvanBoulder - Horažďovice

Prodejny
HUDYsport - Praha 1
PROVIDE + YETTI Havlík - Děčín
Rock Point Liberec - Liberec 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP Briancon (FRA)

obtížnost

smallSvětový pohár v lezení na obtížnost vyhráli o víkendu ve Francii Ramón Julian Puigblanque a Jain Kim.



Výsledky:

1. Ramón Julian Puigblanque (ESP) 47+ 33+ (5.) 39 (9.) Top (1.)
2. Sachi Amma (JPN) 46+ 39+ (1.) 41+ (2.) 39+ (10.)
3. Cédric Lachat (SUI) 39+ 35+ (3.) Top (1.) Top (1.)
50. Tomáš Binter (CZE) 10+ (53.) 25 (47.)
53

1. Jain Kim (KOR) Top 35+ (6.) Top (1.) Top (1.)
2. Mina Markovic (SLO) 52 41+ (1.) Top (1.) Top (1.)
3. Hélene Janicot (FRA) 50+ 38 (3.) Top (1.) Top (1.)
48

poster



Zdroje:
ifsc-climbing.org

Marťan   [úpravy] 08:35 22.07.2013Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 více trénovat13:53:10 22.07.2013
Má cenu , aby tam naši jezdili pro poslední místa? Neměli by radši opravdu tvrdě trénovat?
nesmrtelný blázenodpovědět 
 Re: více trénovat14:37:02 22.07.2013
neviem či to pomože, chýba lezec svetového formátu vylezený nielen na umeline ale hlavne vylezený na skale ( že to je potrebne si človek všimne na výsledkovej listine ked sveťáky valcujú skúsený vylezený borci a nie svalnatí bobuláci z umelých stien, Adam taký je a asi na suťaženie prdí čo je škoda ale nedivím sa mu) pri českej lezeckej základni sa čudujem že sa nenájdu lezci schopní podať súťažný výkon na úrovni aspoň semifinále. U slovákov nemám očakávania kedže u nás je špička podstatne užšia a sústreduje sa najma na podávanie "výkonov" v domácich hnusných umelých oblastiach typu višňové čo je pri ich potenciále myslím škoda ale je to ich voľba.
svkodpovědět 
  Re: více trénovat15:06:40 22.07.2013
Krásne si to napísal, najmä tie "výkony" slovenských borcov v úvodzovkách sa mi páčia :-D
pjtbodpovědět 
 Re: více trénovat14:47:37 22.07.2013
stará píseň, každý vím proč se naši přední lezci reprezentace vyhýbají
odpovědět 
  Re: více trénovat14:50:35 22.07.2013
Já to třeba nevím, prozraď něco. :-) Kdo z těch lepších seděl (a) doma?
odpovědět 

 Česká repre15:08:57 22.07.2013
Adam anoncuje, že od podzimu chce opět závodit a to i celý příští rok. A bude to fajn. Ale nic to nezmění na tom, že trio DBZ naši repre vedou do slepých uliček. Neustálá snaha tohoto tria podporovat reprezentanty, kteří snad... jednou... možná... v budoucnosti... budou mít výsledky, nebo taky ne. Je dle mého názoru slepou uličkou a vyhazováním peněz Čhs.
LRHodpovědět 
 Re: Česká repre15:36:12 22.07.2013
Ale oni nebudou lepší, je málo skutečně fundovaných trenérů / stačí se podívat na video Megose, jak vypadají kvalitní tréninky , nebo jsou k dohledání videa ze soustředění Frantíků / a pak člověk vidí Terku Svobodovic jak leze na Smíchově bez nějakého systému- prostě si jde zalézt a třeba z toho něco bude. To by musela být fakt veliký talent aby to takhle fungovalo.Nehledě na to, že to jde i s trendem poslední doby- lidem se nechce dřít, něco opravdu obětovat, asi jim stačí, že jezdí na Svěťáky a doma jsou na špici.Vždyť jaké mají tito reprezentanti výsledky na skalách?
nesmrtelný blázenodpovědět 
  Re: Česká repre16:26:18 22.07.2013
Jednou jsem videl, jak "trenuje" Tereza na Smichove. Myslel, jsem ze okouknu nejaky system, figl... nic. Proste jen lezla, tak nejak, bez systemu, nejakeho premysleni. Asi jako kdybych si sel zacutat s merunou, ze to bude na ligu stacit. Treba trenuje jinde tvrde, nevim, ale skoro bych si dovolil pochybovat ze to tak je
odpovědět 
   Re: Česká repre16:33:11 22.07.2013
Viděl jsi zmiňovaná videa jak trénuje špička? Myslíš že jim u toho asistuje celý osazenstvo Smíchova? No vlastně, viděl někdo trénovat Adama? :-) A proč vůbec řešíte Terezu, která na těch závodech ani nebyla?
odpovědět 
    Re: Česká repre16:38:33 22.07.2013
Trochu na obranu Terezy. Posuzovat závodníka podle jednoho, vlastně třeba i podle víc shlédnutí jeho tréninku nelze vůbec usuzovat jak kvalitně trénuje. Ale je fakt, že výsledky nevozí nijak oslnivé. A postavit karieru na tom, že jednou byla 25 na MS je trochu málo.
LRHodpovědět 
    Re: Česká repre18:23:02 22.07.2013
Dobře, že tam nabyla. Že by ji to už došlo, že na SP nemá. To by musela trénovat u pana Rebela. Ten jediný dnes dokáže připravit lezce na bednu. Maminky ať dělají svačinky.
odpovědět 
     Re: Česká repre19:19:54 22.07.2013
Jo? Jooo, v drajtůůlu...
odpovědět 
   Re: Česká repre10:06:08 23.07.2013
Adama může vidět trénovat v podstatě kdokoli. Jen je potom trošku smutný pohled na ty, kteří si říkají trenéři a provozují taky jako trénink ....
odpovědět 
  Re: Česká repre17:16:01 22.07.2013
Trenéři a trenérky by byli, ale ČHS o závodníky nemá zájem. Vytvořte nějaké podmínky a lezců bude dost. Mám na mysli i peníze. Před třemi roky tady bylo v juniorských kategoriich celkem dost lezkyň a lezců. Kde teď jsou? Kdo jim to znechutil? Ve skalách je vidím a lezou skvěle. Proč nezávodí? Slyším pořad dvě jména!!
odpovědět 
   Re: Česká repre19:22:55 22.07.2013
Jak skvěle?
nesmrtelný blázenodpovědět 
   Re: Česká repre22:37:14 22.07.2013
Nežij v minulosti. Koho myslíš tím neuznaným lezcem nebo lezkyní který by měl mít dobré výsledky? Ono totiž jde celkem snadno dohledat výsledky juniorů v roce 2010. :-) Kdo z pořadí v ČP za tento rok by podle tebe měl na semifinále v SP? Finanční podmínky nebudu zmiňovat - takový LRH by ti hned napsal že toho mají dost....
odpovědět 
   Re: Česká repre22:41:48 22.07.2013
Jaké výsledky? Co mají ti skvělí junioři vylezeno? Možná ještě napiš jaké podmínky by sis představoval aby svaz vytvořil pro repre?
odpovědět 
    Re: Česká repre08:23:49 23.07.2013
Tréninkové podmínky? Už se to tu probíralo. Nejde o peníze, ale o kvalitné tréninkové zázemí. A nejde ani tak o stěny a materiální zabezpečení, jako o odborníky, kteří by s tréninkem poradili. K Binterovi se Svobodovou nemám důvěru s ohledem na jejich děti (když Tereza a Tomáš předvádí to, co předvádí, asi těžko budou dobří s cizími), Lipenská je na pravidelný dlouhodobý trénink poněkud z ruky, Libor netrénuje... Takže i když bychom tu měli několik hvězd světové úrovně, tak já jako rodič tuto hvězdu dotáhnu možná na super juniorské výsledky v republice, ale pochybuji, že jako rodič budu mít na to, abych zvládl úspěšný přechod do dospělých a dosáhli jsme nějakých lepších výsledků na MS a SP. Nemám ČHS za zlé nějaké peníze nebo že mi nezaplatí cestu někam, ale podle mne je do budoucna opravdu dlouhodobý problém, že tu nemáme nikoho, kdo je schopen nabídnout systematický a úspěšný trénink. A obávám se, že současné vedení již prokázalo, že s ním ani mít nebudeme :-(
odpovědět 
     Re: Česká repre08:46:45 23.07.2013
Ozvi se mi prosím. Třeba s tím trénováním něco uděláme. Libor
LRHodpovědět 
     Re: Česká repre08:56:22 23.07.2013
S tím se dá jen souhlasit. Jen možná trochu pleteš úlohu Bintera a Dichtlové – to nejsou trenéři reprezentace ale vedoucí komisí. To že trénují svoje (a pár cizích) dětí nemá s jejich funkcí v ČHS nic společného. Pokud si přečteš jejich odpovědnost tak nikde není uvedeno, že jsou trenéry reprezentace, jen že zajišťují činnost. To si sice můžeme vyložit i jako péči trenérskou, ale to asi ne. Takže oni mají na starost organizaci a systém závodů, rozpočet, zabezpečení (třeba přihlášení na závody a dresy) a takovou tu koncepční práci okolo. Trenér je pak osobní věcí každého závodníka. Je otázkou diskuze, zda by měla mít reprezentace ještě nějakého trenéra (trenérkou radu) a jaké by měl mít pravomoci a náplň práce. Tohle si ale musí závodníci a jejich trenéři vyříkat sami mezi sebou. Plky v diskuzi na Lezci nebo narychlo vypálený návrh na VH to nevyřeší. Navrhuji ať se udělá nějaké sezení, prodiskutujme (třeba s moderovanou diskuzí ať se hned na začátku nepopereme) co vůbec chceme v oblasti tréninku a třeba i v systému závodů a pak udělejme nějaký závěr. Komise a VV pak bude mít reálné (a možná i nereálné) požadavky, ze kterých může vycházet. Kdo chce, ten ať se vyjádří, kdo nechce ať navždy mlčí. :-)
odpovědět 
      Re: Česká repre08:59:25 23.07.2013
Tím, že nevíme kdo jsi. Se těžko začíná. Je to možná horší než ten můj pokus na VH.
LRHodpovědět 
       Re: Česká repre09:39:09 23.07.2013
Co třeba posoudit obsah návrhu a až potom osobu navrhovatele?
odpovědět 
        Re: Česká repre16:20:02 23.07.2013
Co se napřed představit a pak vstoupit do diskuse?
Kuba Turekodpovědět 
         Re: Česká repre18:45:28 23.07.2013
A co chcete dělat když na to nejsou vyčleněné žádné peníze.A je to okrajová část v ČHS.Budete to sponzorovat ? Hroza může nabídnout zázemí a kdo co dalšího ? Turek o tom napíše článek jak je vše špatně a....nic.V dnešních podmínkách je to jen na podpoře rodiny a to je, ale ve všech sportech.
odpovědět 
         Re: Česká repre22:26:18 23.07.2013
To je povinnost? Nebo jen slušnost? Bez toho se nedá slušně diskutovat? Tak si založ diskuzi kde mohou přispívat jen registrovaní a máš to. Ten příspěvek výše byl jediný trochu konstruktivní a vy dva ho prostě smetete protože zřejmě není z vašeho spřízněného mozkového trustu.Jsi prostě Turek a jiný nebudeš. :-)
odpovědět 
          Re: Česká repre10:05:50 24.07.2013
Slušný člověk má slušnost za povinnost, kapišto? Klidně si anonymně diskutuj jak chceš a navrhuj co libo, ale nediv se, že Tě nikdo nebere vážně.
Kuba Turekodpovědět 
           Re: Česká repre13:02:22 24.07.2013
pokud ke prispevek konstruktivni a slusny a vy o tom debatujete je neslusne ho kvuli anonymite shodit. Protoze povinnost se podepsat tu neni. Toto resi napriklad povinna registrace.
nejanonymovatejsi anonymodpovědět 
           Re: Česká repre17:21:03 24.07.2013
...a co máš za povinnost ty? To by mě teda zajímalo.
Bídaodpovědět 
           Re: Česká repre20:01:20 24.07.2013
S tim branim vazne.. Kdyz je prispevek konstruktivni, rekl bych, ze valne vetsine lidi je jedno, jestli je pod nim treba napis Lozja nebo jen prazdne misto.
Navic to podepisovani ma i stinne stranky, je tu par uzivatelu, ktere nikdo nebere vazne a jejich jmeno je pak dobry identifikator prispevku, ktere nema smysl brat seriozne, protoze budou vicemene jen o tom se do nekoho navest, nepriznat svoji chybu, presvedcive krafat blbosti, ... (kazdy si jiste dalsi veci doplni sam) ;)
odpovědět 
           Re: Česká repre22:33:50 24.07.2013
Turek a Bída. Pokud nějak poslední dobou přispívají / na lezce /, tak vždy blah blah blah o anonymech a jak je to špatně.Jsou už starší ročník a nesmířili se s tím, jak funguje net, no. Turka vzhledem k jeho minulosti i docela chápu- dělat u komunistický kontrarozvědky mělo s anonymitou také co dělat. Stigmata, hmm.
nesmrtelný blázenodpovědět 
            Re: Česká repre00:25:50 25.07.2013
Blázne (nesmrtelnej rozhodně nejsi), pochopil jsi řazení komentářů? Ptám se Turka, proč zrovna on si bere do huby slušnost. Takhle mi to připadá, že mě napadáš a házíš do jednoho pytle s Turkem, tam teda rozhodně nepatřím.
Bídaodpovědět 
             Re: Česká repre13:39:18 25.07.2013
OK Bído, sorry, jen jsem si vzpomněl na tvý starý komentáře. Nesmrtelný jsem, je to věc náhledu na život.
nesmrtelný blázenodpovědět 
             Re: Česká repre14:01:23 25.07.2013
Kuba Turek byl komunista a dělal u kontrarozvědky ? Tak proto všemu tak rozumí.Tam byli samí odborníci a lidé s čistým svědomím prostě soudruzy.Budu se těšit na další Turkovy věcné poznámky k věci.
odpovědět 
              Re: Česká repre01:24:26 26.07.2013
Hahaha, tak Bído, vidíš kam až Tě dovedly diskuse se mnou :-) Jsme spolu na jedné lodi, to sis ani ve snu nepředstavoval, že ne?

Ke komunismu: Ano, během části povinné vojny jsem byl naverbován a navelen ke kontrarozvědce. Ne, nikdy jsem komunista, svazák (s výjimkou jednoho měsíce na vojně) ani pionýr nebyl, na to jsem docela hrdý, opravdu málokdo z mé generace to může o sobě říci. Nikdy jsme se tím netajil. Tady jsou dokumenty, které se zachovaly: http://1url.cz/wHTh
Kuba Turekodpovědět 
               Re: Česká repre09:22:53 26.07.2013
tybrdo Jakube Turku ted si me zaujal, ani ne tak tema kontrasema, to se o tobe vi. Ale jak se vyhnul pionyru, svazactvi, to mi hlava nebere. Ja nebyl jenom v jiskrickach, za trest prej. Do pindoura museli uz vsichni... asi jako do prvniho maje.
lacoodpovědět 
                Nekomunistický tunelář09:46:28 26.07.2013
Kluci :-) taky se přidám trochu k vašemu tématu. Myslím, že už je to dost dlouhá doba, kdy bylo aktuální jestli někdo byl nebo nebyl u komoušů. Tedy pokud to nebyl, jooo nějakej parchant. Teď mi spíš vadí lidi, kteří se bijí v prsa, že u komoušů nikdy nebyli, ale republiku rozkrádají a devastují tak, že komouši jsou proti nim břídilové.
LRHodpovědět 
                 Re: Nekomunistický tunelář11:14:38 26.07.2013
Me jen v prokrastinacni minute zaujalo jen to jak asi vyjebal s tim pionyrem. To mi prijde nespravedlivy, vic nez rozdelovani penez CHS :) Me malem vyloucili ze zakladky a to jenom za vysmrkani se do pionyrskyho satku.
l.odpovědět 
                  Re: Nekomunistický tunelář11:51:06 26.07.2013
To já jsem s pionýrem vyjebal taky. :-) Byl jsem na operaci slepého střeva :-) když náš pionýrský oddíl "Kosmík" :-) měl slib :-). Ale potom mě navlíkli do stejnokroje i bez slibu. :-). A největší ránu komoušům jsem zasadil tím, že jsem na nějakém sjezdu komoušů, jako malý pionýr při předávání květin omdlel. A přerušil jsem jim ten jejich sjezd. :-)))))
LRHodpovědět 
                   Re: Nekomunistický tunelář12:05:48 26.07.2013
Jak mi to připomíná tu scénu ze Slunce seno... "To oni!" :oD
odpovědět 
                   Re: Nekomunistický tunelář13:55:57 26.07.2013
chapu, tak to se pak Havel uz jen vezl. Ja byl bohuzel rezimem zmanipulovanej a ve ctvrty ci paty sem prispel k jeho utvrzeni slozenim basne "Vojak vezme bodak a hlida mir, nas socialisticky cil" dostal sem sice za jedna a privodil nasi soudruzce na CJ mirny orgasmus, ale dusevni trauma si nesu do dnesnich dnu ;)
l.odpovědět 
                  Re: Nekomunistický tunelář15:21:45 26.07.2013
Pan Turek vyjebal s pionýrem, Laco pak s nejednou pionýrkou :-)))
Kokolokoodpovědět 
                   Re: Nekomunistický tunelář15:24:03 26.07.2013
těch pionýrek byl celej dvoupatrovej Neoplan :-)
teda aspoň u jednoho místního Lacoklona...
Papoušodpovědět 
                    Re: Nekomunistický tunelář17:31:22 26.07.2013
Konečně normální diskuse.
To Laco:
"Slibuji dnes přede všemi
jako jiskra jasná
že budu žít pro svou zemi
aby byla krásná."
Večer si to přeříkej a budeš jako většina ostatních :)

P.odpovědět 
                Re: Česká repre12:47:11 26.07.2013
Nevyjebal. Prostě mě do něj moji rodiče nepřihlásili. Do Socialistického svazu mládeže jsem se nepřihlásil já. Byly z toho nějaké drobnější i větší potíže, ale to už je stará a dlouhá historie.

Na jednu vtipnost jsem si ale právě vzpomněl. Byl jsem v dětské oddíle, jehož zakladatel (vrstevník Foglara) se pionýru víceméně vyhnul, některé děti a vedoucí tam pionýři byli, jiní ne. Když jsem se stal vedoucím, tak jsem ale byl vyslán oddílem do rady Pionýra v Praze (nějak se předpokládalo, že všechny dětské oddíly kromě TOM jsou pionýři) a nějakým omylem jsme byl zvolen i do jejího užšího vedení. Bylo dost vtipné, když jsem šel na podium se představit a oni před nějakou stovkou lidí v modrých krojích a s červenými šátky na krku zjistili, že tam kráčí mánička s koženou čelenkou kolem čela ve vytahaném svetru. Ještě větší rána je čekala, když mě pozvali do zákulisí a zjistili, že nejsem pionýr, svazák ani komunista a ani se jím nehodlám stát. ...skončilo to tak, že jedno volební období jsem spolurozhodoval o nějakých dotacích pro dětské turistické oddíly (přesněji řečeno jsem se díval do papírů, kde psali, jaké chtějí stany a spacáky a všechno doporučoval) a pak už mě radši ani nepozvali na jednání. Tohle je historka z relativně civilizované doby okolo 1982-1984.
Kuba Turekodpovědět 
                 Re: Česká repre17:34:02 26.07.2013
No a vo takovýmhle hrdinství točí Hřebejk filmy :)
P.odpovědět 
                  Re: Česká repre18:55:30 26.07.2013
Ale ty nekončej tím, že dotyčnej vstupí do Ksč a na vojně, kdy se poprvé musí člověk začít rozhodovat sám za sebe a je na něho vystaven větší nátlak.Buď vydrží a nebo ne.
odpovědět 
                  Re: Česká repre20:06:46 26.07.2013
To nebylo žádné hrdinství. To bylo snad jen udržení trochu lidské důstojnosti. Ostatní byla goteskní doba, ve které jsme žili, někdy nám to došlo, někdy ne, někdy jsme s tím něco mohli dělat a někdy ne. Jasné je pouze to, že za to mohli komunisti, kteří našim rodičům znechutili velkou část život a nám mládí. ...jo a zalezli jsme si v Sasku, někdo v Rile a na Piatře, šťastlivci v Prokletije a Julkách. A jezdili jsme do Tater. Takže bylo vlastně dobře nonéééé?
Kuba Turekodpovědět 
                   Re: Česká repre21:30:50 26.07.2013
Ne, ne, Kubo. Nemohli za to pouze komunisti. Stejně tak za to mohli nekomunisti, kteří poslušně drželi krok a většinou i hubu, s výjimkou hospody večer po deváté. A občas něco i podepsali - a tím nemyslím jen vázací akt, aby ses necítil dotčenej, ale spíš Anticharty a podobné. Kolik bylo lidí, kteří si jednoduše nenechali srát na hlavu?
Nelžeme si do vlastní kapsy, je to nebezpečný. On tenhle problém je aktuální i dneska.
Robertodpovědět 
                    Držme se tématu09:23:28 07.08.2013
Ta ktohle opravdu nebyo o závodech ani reprezentaci... Díky za pochopení ;)
 martanodpovědět 
                 Re: Česká repre19:30:38 26.07.2013
Mě dostává jak každej píše jak to bylo dřív hrozný a jakej byl odbojář a bojoval s režimem. Dneska nám rozkrádaj stát pod rukama a každej místo toho aby něco dělal, tak akorát vzpomíná jak zatočil s komunistou. Pokud někdo namítne, že se to lezení netýká, tak se stačí podívat jaké problémy má exČSTV nebo spíše ČUS a sportovní svazy vůbec. :-(
Jaroodpovědět 
  Re: Česká repre19:48:51 22.07.2013
Kde sa dajú prosím ťa dohľadať tie videá od frantíkov? Zatiaľ som nič nenašiel - po francúzsky neviem a anglické heslá mi asi nepomôžu, že?
odpovědět 
   Francouzská repre10:15:54 23.07.2013
Něco takového?
tinyurl.com/ll8wvzd

Nebo takového?
tinyurl.com/jwnq6fn

Nebo takového?
tinyurl.com/ke5c7ly

pbla4024odpovědět 
    Re: Francouzská repre11:56:53 23.07.2013
první dva klipy byly o tom, že trenink je de fakto bouldrovka, druhy ukazal, ze maji kondicniho trenera, ktery jim vychytava slabiny (břicho,...). A o tom se tu každý baví - že tady nejsou. Mně teda nechybí, jakýkoli profesionální sport považuju za hovadinu, ale prostě tyhle filmečky neukázaly jak na to
odpovědět 

 Repre kouč11:58:07 23.07.2013
Vy tady pořád šijete do koučů repre T. Bintera st. a M. Dichtlové. Ale zapomněli jste na to, že díky jim je teď historicky nejvyšší finanční podpora české repre. Nikdy v historii Čhs nedostávali reprezentanti tak hodně peněz, za tak špatné výsledky. Za to jim patří dík. Jsem na jejich straně.
Neúspěšný závodníkodpovědět 
 Re: Repre kouč13:07:56 23.07.2013
a jaci reprezentanti to jsou a kolikrat do roka?
strejdaodpovědět 
 Re: Repre kouč13:08:57 23.07.2013
Tak tohle je největší blbost co jsem tady za posledních několik roků četl. Ti dva a ještě jedna paní se postarali o likvidaci českého sportovního lezení. Peníze došli ,protože se změnila situace ve Sportce a Sazce. Bintner a hlavně Dichtlová jedou jen na svoje děti. Kdo to myslí v prospěch celého kolektivu je jen Hroza.
odpovědět 
  Re: Repre kouč13:35:57 23.07.2013
Hroza snad někdy navrhnul něco konkrétního? Něco co by vedlo ke zlepšení? To že to myslí dobře ještě neznamená že to dobře dopadne.
odpovědět 
   Re: Repre kouč14:29:34 23.07.2013
Hroza skoro vždy mluvil velice konkrétně, proto se ho všichni bojí.
odpovědět 
   Re: Repre kouč12:56:53 24.07.2013
Hroza dal par velmi logickych a konkretnich navrhu, ale nekomu (a vime komu) ten bordylek velmi vyhovuje. To jsou takove pijavicky, co si za penize poradaji vylety (pardon, soustredeni, kde prevladaji bafunari nad vybranymi "reprezentanty"), vytvareji vyjimky z vlastnich pravidel pro vyvolene, chteji jet zadarmo na Olympiadu atp.
odpovědět 
   Re: Repre kouč20:04:09 24.07.2013
Staci pohledat a odpoved jiste najdes velmi rychle..
odpovědět 
  Re: Repre kouč15:54:59 23.07.2013
Máš to v hlavě v pořádku? Přečti si pořádně příspěvek a podpis, třeba ti to dojde.
odpovědět 
   Re: Repre kouč16:15:10 23.07.2013
náhodou, u tomáše bych viděl jasné zlepšení min. o jedno až dvě místa oproti standartu..
paráda, jen tak dál. jaképak plýtvání časem penězi? :)
odpovědět 
    Re: Repre kouč16:23:39 23.07.2013
:)))
odpovědět 
     Re: Repre kouč16:50:28 23.07.2013
Souhlasím, plýtvání to není! Co rok, to o dvě místa lepší. Už jen 25 let a máme zlato.
neúspěšný závodník.odpovědět 
      Re: Repre kouč12:58:46 24.07.2013
zapomnel jsi kalkulovat s promennou jako jest pocet zucastnenych zavodniku... treba jich prijede min a na predposledni misto bude stacit byt 30. :-D
odpovědět 

  21:42:50 23.07.2013
Podla mna viac ako system dotacii, absencia trenerov a co ja viem co este lezcov od pretekov odradza to vecne frflanie v diskusiach na lezcovi a tlak na vykony od miestnych nimandov.
odpovědět 
 Re: 12:50:16 24.07.2013
Tak tohle je vyrok tydne... lidi se boji zavodit kvuli frflani na lezci, uaaa :-)
odpovědět 
  Re: 15:25:32 24.07.2013
Ja s tim souhlasim, ať zalezou na naše poměry jakkoliv dobře, tak je tak maximálně ticho a když se dobře neumístí , tak zejména dětem bafuňářů to dáte pěkně vyžrat. To měla stejné Silva, Adam - i když měl výsledky a teď to odnáší Tomáš s Terkou.
A co asi čekáte, to že Adam je přírodní úkaz je přece jasné.
odpovědět 
   Re: 15:53:43 24.07.2013
Adam není přírodní úkaz. Je veliký talent a má trénink velice dobře promyšlený. A dře! Aspoň jsem to tak pochopil, když jsem s ním problematiku tréninku probíral. Je jeden z mála lezců, který má v hlavě svůj trénink srovnaný a dlouhodobě naplánovaný.
LRHodpovědět 

 talent09:37:02 24.07.2013
Tak si to tady pročítám.... a vypadá to, že cesta na špičku, vede přes hodně peněz a kvalitní trenéry. 
Pokud, ale někdo nemá talent, tak na špici nikdy nebude. Tak jak, asi ve všech jiných sportech.
Allodpovědět 
 Re: talent12:29:27 24.07.2013
K tomu talentu - nenech se zmast, talent je jenom tvrda drina..
odpovědět 
  Re: talent, dřina, výzkum :-)12:59:50 24.07.2013
Talent není drsná dřina. Ale drsnou dřinou se dá dosáhnout mnohé. Ale když dře i ten talentovaný, tak ten co dře bez talentu prostě na něj nemá. A v lezení v každé závodní disciplíně jsou ve špičce ti co dřou, a navíc jsou talentovaní. A to si trio BDZ nějak nechtějí uvědomit a proto jejich "koně" prostě na tu světovou špičku nestačí. A nepomůže jim ani víc jak sto tisíc korun za jakési výzkumy na FTVS , které prosadili u VV Čhs. Dle mého soudu jsou to vyhozené peníze ČHS. A konkrétní dopad na závodníky a jejich případné zlepšení to nebude mít žádný vliv. Maximálně si někdo na fakultě udělá diplomku za peníze Čhs. Jsem velice zvědav zda se výstupy z těchto výzkumů dostanou i k ostatním trenérům, nebo je budou mít k dispozici jen BD?
LRHodpovědět 
   Re: talent, dřina, výzkum :-)13:05:03 24.07.2013
Usiobaga o sobe tvrdi ze jeho talentem je byt k sobe masochysta ale ze talent na lezeni nema:-)a neleze spatne;-)
strejdaodpovědět 
   Re: talent, dřina, výzkum :-)13:42:12 24.07.2013
:-) příspěvky podepsaný LRH, mě tady kolikrát namíchnou :-) (nemyšleno nijak špatně) ale tentokrát, bez výhrad souhlasím.
Allodpovědět 
   Re: talent, dřina, výzkum :-)15:18:38 24.07.2013
Výsledky měření mají k dispozi všichni závodníci, kteří se měření zúčastnili a dali souhlas se zveřejněním svých údajů ostatním zúčastněným. Takže všichni kromě Libora, který má teda jen své údaje, které zase nemají ti ostatní.
taky rádoby trenerodpovědět 
    Re: talent, dřina, výzkum :-)15:46:10 24.07.2013
Bohužel pro Libora, jeho data má i T. Binter st. Z jakého důvodu? Proč by měl tyto data mít člověk, který s jeho tréninkem nemá nic společného? Co na to říká náhubková směrnice. Kolik dostanou závodníci ze společné kasy Čhs peněz na závod je tajné. Ale citlivá data o zdravotním a fyziologickém stavu závodníka je věc veřejná?
LRHodpovědět 
     Re: talent, dřina, výzkum :-)15:59:50 24.07.2013
Najednou jsou to citlivá data, která nesmí nikdo vidět? Neodporuješ si trochu? Nepsal jsi výše, že by se to mělo poslat ostatním trenérům? Takže ty můžeš vidět citlivé údaje všech, protože jsi trenér, ale Binter ne, i když je vedoucí komise a trenér. No hlavně, že to není osobní.
odpovědět 
      Re: talent, dřina, výzkum :-)16:20:03 24.07.2013
Nerozumíš mi. To, že jsou to citlivá data je jasné. To, že ty data, která jsem viděl dali ti lidé na známost je taky jasné. Ale problém je v tom, že ten kdo nechtěl dát ty data, byl v podstatě donucen pod určitou újmou je dát, ale navíc je dostal do rukou někdo, komu je dát nechtěl. A já se zajímám o to jaké výsledky( nemyslím konkrétních jedinců) tahle akce za 110 tisíc přinesla? Na co by si třeba měli dát pozor jiní trenéři či závodníci.
LRHodpovědět 
   Re: talent, dřina, výzkum :-)15:22:20 24.07.2013
Proč zrovna ty LRH, který se velmi dobře orientuješ v lékařském a sportovně-vědeckém přístupu k tréninku, zpochybňuješ snahu o změření, zvážení a kineziologické vyhodnocení závodníka? Výstup je přínosem stejně jen pro konkrétního jedince a jeho trenéra. Zjistí svoje slabiny o kterých by třeba nikdy nevěděl a může na nich zapracovat. Má konkrétní kineziologický rozbor a ví co dělá špatně, kde je jaká disbalance a co by měl dělat pro její odstranění. Podívej se okolo sebe kolik chodí nahrbených lezců ze shybování. Kdyby se podařilo odstranit jen tohle nebo zabránit zbytečnému zranění tak je to přínos. Můžeme vést debaty o ceně - ale svaz je ten kdo poptává a FTVS bude mít svoje monopolní postavení (a svoje ceny). Když uvážíme že se měří tak 30? lidí, 3x za rok? vychází cena na jednoho 1000,-Kč což se mi nezdá zas tak mnoho. Minulý týden jsem za zdravotní prohlídku u obvoďáka zaplatil 600 a ani se na mě nekouknul. Nebo Libor ml. na tom měření nebyl a ty jsi výsledky měření a kineziologický rozbor neviděl?
odpovědět 
    Re: talent, dřina, výzkum :-)15:41:03 24.07.2013
Protože jsem viděl neoficiálně většinu "měření" a i Libor na jednom měření byl. Tedy bál se tam nejít. Protože v pozvánce od T. Bintera st. bylo napsáno, že pokud se nezúčastní "mohlo by to mít vliv na jeho finanční podporu od Čhs". A ty výsledky měření, to je jedna velká legrace. V Motole ti na tělovýchovném lékařství udělají VO2max za cca 1200Kč to je cca 90 měření, a to je cca 30 lidí po třech měřeních. A to už nějaký význam má. I když i ten je diskutabilní. Ale za 110 tisíc vědět, jak dlouho ten či onen reprezentant vydrží viset na hrazdě mi přijde trochu málo. Neviděl jsem konkrétní vyhodnocení této akce,a protože ta akce by měla být prospěšná celku, jak se psalo v návrhu. Tak jsem zvědavý co z této akce vyplyne a co celek obdrží za 110 tisíc korun. Navíc je tahle akce velice problematická v tom, že jde o velice citlivá data jednotlivých účastníků. Tak mi z toho plyne jediný závěr. B a D si za peníze svazu chtěli zjistit, jak na tom jsou ostatní závodníci a závodnice, aby jim to pomohlo řešit trénink jejich "koníků"
LRHodpovědět 
     Re: talent, dřina, výzkum :-)15:53:05 24.07.2013
no nekoukjte moc na americky filmy. Ten duvod bude jednodussi:-)
strejdaodpovědět 
     Re: talent, dřina, výzkum :-)19:32:58 24.07.2013
Libore, mohl bys napsat, jak ta data pomohou tréninku Terezy a Tomáše? I kdyby měli k dispozici o soupeřích úplně vše, k čemu jim je to dobré? Abych řekl pravdu, já v tom žádnou výhodu nespatřuji. Něco jiného by bylo, kdybych se pak mohl domluvit s organizátory a stavěči, aby třeba cestu udělali tak, aby více vyhovovala zrovna mému svěřenci. To by šlo. Ale buď mám nějaké parametry nedostatečné a potřebuji se zlepšit a na to nepotřebuji vědět, jaké parametry má Tonda odvedle, nebo mám ty parametry dobré a dostačující a opět nepotřebuji vědět, jak je na tom Tonda odvedle. A kromě toho, bavíme se tu o SP a MS nebo mezinárodních soutěžích. Zda na české písečku přeleze Pavlincová Svobodovou nebo obráceně, je úplně jedno. A neveřím, že by Tereze pomohlo znát zdravotní údaje Andrei. A na SP? I kdyby Dichtlová znala úplně přesně údaje celé české repre, pořád nevím, jak by jí to v tréninku pomohlo, aby porazila závodnice z Rakouska nebo Číny. Jo, něco jiného by bylo, kdyby ty testy byly jen pro ony dva vybrané jedince. To by bylo nefér. Ale pokud k nim má přístup celá repre, problém v tom nevidím. Nejsem příznivcem současného stavu ČHS, ale zrovna to, že Marie zná VO2max mého svěřence, mne nepálí. Spíše je otázka, zda jsou to účelně vynaložené prostředky a zda se s výsledky bude umět pracovat a jak se výsledky zohlední při tvorbě tréninkových plánů. No a pak se také může stát, že testy třeba ukáží něčí úplnou nevhodnost pro další rozvoj v lezení na obtížnost nebo celkový nízký rozvojový potenciál pro lezení jako takové a ten bude mít smůlu a bude podporován méně. Ale to už je pak trochu jíná kapitola.
odpovědět 
      Re: talent, dřina, výzkum :-)09:30:45 25.07.2013
Jak může pomoct znalost měřitelných údajů konkurenčních závodníků, k vlastnímu zlepšení? Dám příklad. čtyři závodnice jsou na tom dle výsledků ze závodů stejně. Někdy vyhraje ta, jindy ona. Když to zjednoduším a řeknu, že o tom rozhodují tyto faktory. ( je jich samozřejmě víc)
a, lezecká technika - těžko měřitelná
b, psychika - těžko měřitelná
c, vytrvalost - měřitelná
d, silová vytrvalost- měřitelná
e, maximální síla - měřitelná
f, obratnostní schopnosti - měřitelné
g, pohyblivost - měřitelné

A teď když si dáš výsledky těch čtyř závodnic vedle sebe, tak u jedné třeba zjistíš, že proti těm zbývajícím u těch měřitelných hodnot, je má velice slabé. Pro ni je to velice dobré, protože to hovoří pravděpodobně o tom, že má velice dobrou lezeckou techniku. A dál se může ve výkonosti posunout, když zapracuje na tom ostatním. Pak je tu případ opačný, kdy jedna závodnice bude mít oproti těm ostatním vše super, ale závodní výsledky má téměř stejné jako ta první, to svědčí o tom, že problém bude v těch těžko měřitelných údajích. Závěr je takový. Kdo stagnuje, tak i porovnání se stejně výkonnými závodníky je pro něj velikým přínosem.

Pak je tu ale ještě druhý problém těchto" povinných" měření. A to je, Adam a Libor, popř. Lucka. Tihle tři jsou na světové špičce ve svých disciplínách. A v takové úrovni už i špičkový trenéři mnohdy tápou, proč jsou ti jejich svěřenci o třeba jen o maličko horší, když přitom ti jejich mají vše na špičkové úrovni. A v tenhle okamžik májí informace o konkurenci cenu zlata.

To, že by Adam ,Libor nebo Lucka nechtěli o sobě něco prozradit nehovoří o tom, že by nechtěli pomoct české reprezentaci. Oni jí pomáhají svými výsledky. Ale hovoří to o tom, že si nechtějí pod sebou řezat větev. Svými zkušenostmi mohou pomoci české reprezentaci v budoucnu, třeba tím, že se stanou kvalitními trenéry.

LRHodpovědět 
    Re: talent, dřina, výzkum :-)18:06:32 24.07.2013
Pokud někoho trénuješ déle jak deset dnů a takové banality nevidíš a potřebuješ na to měření na fakultě, tak zanech trénování a dej se na rybaření.
Rýšaodpovědět 
    Re: talent, dřina, výzkum :-)18:53:02 24.07.2013
Štve mě to. Ale LRH má zase pravdu. Bintner a Dichtlová nikdy nic osobně nevylezli a kdo nikdy nic nevylezl tak nemůže sportovního lezce trénovat. To by musel být opravdu genius. A jako menežeři stojí za prd. Ovšem jako rodiče jsou skvělí a pro své děti udělali maximum.
Pavlíkodpovědět 
     Re: talent, dřina, výzkum :-)19:53:26 24.07.2013
Tak asi závěrem.Mimo Adama nemáme nikoho kdo by reprezentoval ČR v lezení na obtížnost SP.Pak jsou tady závodníci podporovaní ČHS, ale podle dosavadních výsledků jim to moc "nejde".Je otázka kdyby neměli na svazu rodiče jestli by se vůbec dostali na závody ? ČHS nám zatajuje jak investuje naše peníze a přitom posílá děti rodičů co jsou na svazu a rozhodují o tom.Příjde mě to úplně to samé jak ve vládě.A tam jak víme panuje nesmírnej bordel mírně řečeno.
odpovědět 

 Ujíždí nám vlak?09:46:10 25.07.2013
To, že někteří lidé mají pocit, že nám v závodění ujíždí vlak, si myslím, že to není až tak pravda.
  Na tak malou závodní základnu jakou v Česku máme je úžasné, že máme ve třech, spíše ve čtyřech disciplínách závodníky na absolutní světové špičce.
    Tam , kde v zahraničí mají větší úspěchy, je to dle mého názoru dáno hlavně tím, že mladým závodníkům se věnují ti, kteří již mají svou závodní kariéru za sebou. A to se u nás neděje. Copak Mráza nebo spousta jiných v minulosti úspěšných závodníků někoho trénují? V tomhle já spatřuji hlavní problém. Protože vůdcové dosazeni VV místo, aby nastavili podmínky pro všechny stejné v tom smyslu, že o podpoře rozhodují výsledky. A ne nějaké vize, těch co objevují objevené.
Ano vlak ujíždí těm, co nechtějí pochopit, že s traktorem se formule F1 vyhrát nedá, a mistrem světa se může stát jen jeden.
LRHodpovědět 
 Re: Ujíždí nám vlak?10:42:23 25.07.2013
Zapomněl jsem na Helenu Lipenskou. To je příklad toho jak to dělají v zahraničí. Lezla výborně a teď trénuje. A výsledky má. Ale bohužel v zahraničí je takových Helen hodně a tím se u nich zvyšuje konkurenceschopnost a lepší výsledky. Potřebovali by jsme do přípravy mládeže víc zapojit bývalé závodníky.
LHRodpovědět 
  Re: Ujíždí nám vlak?11:46:12 25.07.2013
LHR na hrad!! on najde resení na vsechno :)
lcodpovědět 
  Re: Ujíždí nám vlak?15:18:20 25.07.2013
Závodění je jedna věc, kvalitní trénování druhého pak druhá. Jedno neznamená automaticky druhé. Z deseti bývalých špičkových závodníků může být třeba jen jeden kvalitní. Nebo taky na deset rodičů ve VV připadá minimálně pět jejich potomků v reprezentaci :-).
Vencaodpovědět 
   Re: Ujíždí nám vlak?10:01:29 26.07.2013
Venco, prosím konkrétně, kdo z členů VV ČHS má potomka v repre? Aby jsi to měl snažší, napiš i kdo ho měl v minulosti, dík.
odpovědět 
  Re: Ujíždí nám vlak?15:40:39 25.07.2013
Pane LHR vy rostete. Máte ve všem pravdu. Přála bych vám i takové výsledky. Držím vám palce.
Blbkaodpovědět 
   Re: Ujíždí nám vlak?16:31:33 25.07.2013
Paní "Blbko" jakéže to máte namysli úspěchy co mi přejete?
LRHodpovědět 
    Re: Ujíždí nám vlak?17:05:45 25.07.2013
no treba Libore aby jednou tvoje decka byli treba mistri evropy nebo aspon na bedne ve svetaku. Kecu mas tolik a vysledky zadne :-)
jjodpovědět 
     Re: Ujíždí nám vlak?18:29:38 25.07.2013
Tak tohle je úlet roku :-) O to srandovnější, že se ME letos konalo ve Francii, kde dotyčná působí. Co tak se podívat na výsledky rychlosti letos v Chamonix?

A na výsledky Drytoolingu v Busteni, taky letos?
Petr Jandíkodpovědět 
      Re: Ujíždí nám vlak?18:30:40 25.07.2013
Aha, to bylo panu anonymovi JJ, ten asi ve Francii nepůsobí.
Petr Jandíkodpovědět 
       Re: Ujíždí nám vlak?18:43:18 25.07.2013
Pane Jandík já si výsledků dětí pana LHR velice vážím. Kdybychom měli jeho syna v týmu, byla by to pro nás veliká čest. Vím jak ten kluk musí dřít. My tady máme pár rychlosťáků a brzy Liborovi soupeře vyrobíme. Máme už tady ruského trenéra. On si s tím jistě poradí. Těšte se na pořádné soupeření.
Blbkaodpovědět 
       Re: Ujíždí nám vlak?07:26:14 26.07.2013
Petre! Prober se, to byl vtip! Je fakt asi horko :-)
jjodpovědět 
    Re: Ujíždí nám vlak?18:45:38 25.07.2013
Doslechla jsem se, že máte malou holčičku.
Blbkaodpovědět 
     Re: Ujíždí nám vlak?19:24:52 25.07.2013
Máme 15 měsíční Sáru :-). K tomu trenérovi. To mi před léty pan Piratinskyj z Ruska, šéf ruského závodění říkal, že Libor nikdy nemůže vyhrát na rychlost, protože některý z Rusů bude vždy lepší než Libor. Co z toho plyne? Prostě jsem dobrej trenér :-)))) To berte prosím s nadsázkou. Mohu vědět kdo je ten ruský trenér.
LRHodpovědět 
      Re: Ujíždí nám vlak?19:52:46 25.07.2013
Menja zavut Zevl Fofrov
odpovědět 
      Re: Ujíždí nám vlak?10:04:25 26.07.2013
Jsem na závodech v Imstu. Ozvu se příští týden. Mám tady 4 závodníky.
Blbkaodpovědět 
       Re: Ujíždí nám vlak?10:22:25 26.07.2013
Kdo je ta tajemná a extrémně sebevědomá (z čeho proboha raší to sebevědomí???) blbka? Hořím zvědavostí.
odpovědět 
        Re: Ujíždí nám vlak?15:53:34 26.07.2013
Liberec nebo Brno?
odpovědět 
         Re: Ujíždí nám vlak?17:26:43 26.07.2013
Liberec snad ne.
odpovědět 
          Re: Ujíždí nám vlak?17:31:18 26.07.2013
že by saltic team?
odpovědět 
           Re: Ujíždí nám vlak?14:50:26 31.07.2013
..ten už vůbec ne!
odpovědět 
       Re: Ujíždí nám vlak?14:32:45 31.07.2013
Tak jsem se vrátila z Imstu. Ja jsem s našim lezcema spokojéná. Trochu jsem sledovala lezce z Česka. Jako Češka jsem hrdá na pana Zbranka. Ale vás ostatní lituji. To vaše vedení, to je síla. Kde jste ji vyhrabali?
Blbkaodpovědět 
        Re: Ujíždí nám vlak?14:41:39 31.07.2013
To je jeden z mála příspěvků, kde s tebou souhlasím :-(
odpovědět 
         Re: Ujíždí nám vlak?15:08:00 31.07.2013
A co tedy říkáš na vedení francouzů? Pokud mám správné informace, tak díky svýmu vedení málem sledovali obtížnost jen z hlediště :-) Přezdívka ti sedí.
odpovědět 
          Re: Ujíždí nám vlak?17:48:48 31.07.2013
Chybička se vloudila. To se stává ,ale máme dost nadějí, které byli ve finále. Evropská špička je velice vyrovnaná. Ale finále je nutnost.Závodníci chtějí na sobě dělat a to je důležité. Dobře ,že to nabyla 40 místa ,to bychom asi měli problém.
Blbkaodpovědět 
        Re: Ujíždí nám vlak?15:51:57 31.07.2013
Hrdá? Francouzi v obtížnosti bez jediné medaile, to už dlouho nebylo.
odpovědět 
   Re: Ujíždí nám vlak?10:33:37 26.07.2013
Tak od někoho kdo se tu prezentuje jako člověk co trénuje a brzo bude mít "ty nejlepší závodníky na světě" bych čekal trochu větší přehled. Hrozovi chtě nechtě patří do světové špičky. Překvapuje mě, že to nevíš ...
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179399)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
AW III Bielatal
S-kante VII Bielatal
Dévertige Direct 7A Fontainebleau
Seastar 7C Fontainebleau
25. Jahrestag VII Bielatal
Nově komentované:
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 286 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.