LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Hrdinů jsou plný hřbitovy.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
18.Melen 10848
19.Volf 10818
20.Vlk 10806
Bouldry:
18.Obal 9550
19.Horáček 9525
20.Pařík 9503
Hory:
9.Sukačová 6464
10. 6150
11.Švihálek 6070

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140333 cest
Nové přelezy:
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A

Stěny
Masacre Room - České Budějovice
K2-Poprad - Poprad
KH Olomouc - Olomouc

Prodejny
HUDYsport - Praha 9
SAMBAR sport Kladno - Kladno - Kročehlavy
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Höllenthal

Zda sa, ze bohuzial nepekne ceske renome o vynaliezavosti ako co najlacnejsie co najviac dostat (ospravedlnujem sa vsetkym serioznym) sa nam cez vikend v Hollenthali potvrdilo.

Caute vsetci.Tento vikend sme boli v hollenthali v Rakusku (RaxAlpen), urcite to mnohi poznate. Spi sa zadarmo na parkovisku/kempe pri ceste a cez vikendy tam byva uz dost vela ludi. Neuveritelne nas ale sokovalo, ked v piatok vecer tak cca o 11h zastavil pri kempe autobus z brnenskou znackou a cedulkou zajazdu CK KUDRNA a vysadil tam okolo 40 ludi, ktori mali co robit aby si v preplnenom kempe nasli miesto. Je to NEUVERITELNA DRZOST, ze niekto vyuziva pohostinnost rakusanov, ktori zadarmo poskytnu miesto na kempovanie a zachody na KOMERCNE UCELY!!! (ucastnici nam potvrdili, ze je to komercni zajazd). Skutocne chceme aby nam aj toto miesto kvoli ceskej "vynaliezavosti" zavreli!!!??? Robme s tym nieco!

ozima   [úpravy] 16:53 11.06.2007Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Proč sem?17:10:45 11.06.2007
Ahoj Ozimo,
je to smutné, ale přijde mi to tady trošku jako výkřik do tmy. Poslal jsi to např. do samotného Kudrny, s tím, jeslti by se k tomu vyjádřili? Mohl bys sem to vyjádření vyvěsit? Nebo jsi nám tím chtěl naznačit, že to máme udělat my? Protože jedině to mi přijde jako nějaký konstruktivní krok, ptát se tam, kde to vzniklo. Jsem přesvědčen, že všem, kteří navštěvujeme tyto stránky a jezdíme do Höllentalu to také vadí, takže v tom jsme na stejné lodi. Na druhé straně, nevidím způsob, jaký použít jiný nátlak, nežli nátlak morální. A ani ten nebude příliš účinný, vzhledem k tomu, že Kudrna se profiluje jako "dobrodružná nízkonákladová" cestova a přesně něco takového je v jeho stylu. Tak co s tím? Napíšeš do Kudrny ty, nebo já?
Gejzaodpovědět 
 Re: Proč sem?17:12:39 11.06.2007
Tak vidím, že už se to řeší i v diskusi. Ozka prosím dej nám vědět, jak odpoví z Kudrny. Zdravím vás s heslem "Za Hollental prázdnější" :-)
Gejzaodpovědět 
  Re: Proč sem?19:24:27 11.06.2007
Reknu ti to takhle, slusny clovek dnes podnikat nemuze... musis mit kachni zaludek abys tohle dokazal takze vase stiznost je naprosto zbytecna, protoze vas akorat odbydou pokud budou mit aspon tu slusnost odpoved... Pokud je ta cestovka registrovana v asociaci cestovnich kancelari tak bych poslal stiznost hlavne tam.. s tim ze kazi jmeno CR v zahranici... ti s tim spise dokazou neco udelat..
steepanodpovědět 
   Re: Proč sem?17:44:58 13.06.2007
...já si myslím, že většina podnikatelů jsou slušný lidi. Bohužel, více jsou vidět ti druzí....
Matyodpovědět 
  Re: Proč sem?07:51:35 12.06.2007
Gejzo, spise mam ten pocit, ze se zase dalsi bratr slovak hodla navazet do bratru cechu.

TomEeKodpovědět 
   Re: Proč sem?08:51:28 12.06.2007
a na to asi ako prisiel bratu???
m.
matuskoodpovědět 
    Re: Proč sem?10:15:50 12.06.2007
v tomto pripade sjem se mylil, nicmene uz jsem startoval dle predchozich dizkusi na jakekoliv tema, kde se vzdycky nekdo podobny ze slovenska najde ;-)
TomEeKodpovědět 
   Re: Proč sem?10:24:46 12.06.2007
tak takto som to urcite nemyslela!!!! ale ako som uz pisala zatial tam bolo vidno iba cestovky z CR.
ak nabuduce este uvidim cestovku (dufam, ze nie) a je jedno ci bude zo Slovenska, Madarska, Ciech, Polska a lebo z NOveho Zelandu urcite vyuzijem rady: 1) odfotit a poslat na financnu policiu do WR Neustadt 2) napisat do zdruzenia CK va danej krajine, ze to nie je vhodne a ze dost kazia meno ostanym CK z danej krajiny!!!!
ozkaodpovědět 
  Re: Proč sem?10:31:11 17.06.2007
Čím kazí to jméno? To cestovka narozdíl od jednotlivců může jen tam, kde je to zpoplatněné? Nebo tam byl zákaz autobusů? V čem je rozdíl mezi 10 auty jednotlivců a jedním zájezdovým autobusem (který mimochodem zabere méně místa)? A jak tu kdosi píše, že si z toho někdo dělá "obchod", tak ta možnost tu přespat je jak pro ty, co mají na to jet autem, tak pro ty, co z nějakého důvodu jezdí busem a pod stan. I Kudrna pokud vím nabízí zájezdy do hotelu a můžete si vybrat... Co vlastně je špatně?
martin dubenodpovědět 
 Re: Proč sem?17:23:50 11.06.2007
Ziadala som Kudrnu o oficialne vyjadrenie aj na tejto stranke.
odpovědět 
  Re: Proč sem?17:25:47 11.06.2007
Ak by vsak do Kudrny mozno napisalo viac ludi, alebo niekde inde by rozvirili diskusiu ohladom tejto temy urcite by to bolo fajn.
odpovědět 
 Re: Proč sem?17:50:53 11.06.2007
taky sem tam zažil zájezd CK a moc se mě to nepozdává jako seriózní.Tento druh kempů je podle mě určen jedlotlivcům a ne ke komerčním účelům
pavelodpovědět 
 Re: Proč sem?14:47:29 26.08.2007
OZIMA wrote: "Zda sa, ze bohuzial nepekne ceske renome o vynaliezavosti" - podle me je tohle o cesich co jsi napsala a myslim si, že zo slovenska ty zajezdy zatim nejsou vzhledem k mensi rozvinutosti a vyspelosti zeme :o) lidi co tady resite? horolezec jako horolezec jestli prijede autem, nebo busem! Pokud si nekdo nemuze dovolit cestu autem, da min za autobus a neco si vezme kudrna za organizaci. Nehlede na to, ze cloveka, ktery tam nikdy nebyl alespon provedou oblasti a priste muze jet sam autem:) Navic autobus zabere min mista nez deset roztahlych aut.. Nechapu ze tady resite nejake stiznosti k financnimu uradu, vzdyt se vam tam vysmeji.. Proste jen nejaky brat videl ceskou SPZ a nasel si duvod pro vecnou rivalitu :o))) "nepekne ceske renome o vynalezavosti" :o))) mejte se..
wolkerodpovědět 

 Hollental17:57:34 11.06.2007
A až se pustíte do boje, nezapomeňte také oslovit CK Horal a ještě asi 2 další cestovky, které to místo využívají. Jsi si jistá, že kdyby to místo neměla nadosah nějaká slovenská cestovka, že to taky nevyužije? Jsem proti tvému zobecňování "české vynalézavosti". P.S.tohle místo jsem navštívila 2x, poprvé s Kudrnou, aby mi to místo ukázali a seznámili mě podmínkami, podruhé na vlastni pěst.
Evaodpovědět 
 Re: Hollental18:21:22 13.06.2007
ciao, nezdá se Vám, že jste někteří až moc národnostně zainteresovaní?
sandošodpovědět 

 dopis17:59:03 11.06.2007
pravda pravdouci.... napsal sem jim par slusnych vet co si o tom myslim..snad to alespon trochu pomuze.skuste se jim taky nekdo dalsi ozvat. cau
honza k.odpovědět 
 Re: dopis18:08:05 11.06.2007
pre Evu: nechcem to zobecnovat len na cechov, bratislava je od Hollenthalu vzdialena len cca 150km..., ale bohuzial zatial tam boli len ceske cestovky. Nechcem vsak aby predmetom diskusie bolo ktory narod taketo nieco organizuje.
Predmetom tejto diskusie by malo byt zabranenie KOMERCNEHO vyuzivania bezplatne poskytnutych miest. Pretoze po case sa nam moze stat ze z bezplatneho miesta sa stane spoplatnene a som zvedava kolko ludi tam bude chodit potom.
odpovědět 
  Hollental asi zavřou20:49:22 11.06.2007
Dopadne to tak , že rakouští policajti budou vyhazovat a pokutovat všechny našince z parkplatzu u řeky nebo to udělají za tučnější poplatek jako ve Wildalpen. CK Kudrna by měla zajezdy na toto místo ukončit!! Za chvíli by tam třeba mohli přespávat a blokovat místa klienti cestovky za cestou do Chorvatska. Řešení = vykažte cestovku z tohoto fleku, který není určen pro povolené podnikání horolezectví v Rakousku a můžou z toho mít pěkný flastr od místního finančního úřadu ve WR. Neustadtu.
tomodpovědět 
  Re: dopis23:42:44 14.06.2007
no ked to zpoplatni konecne tam nebude tlacenica.
cervikodpovědět 

 Ozimo, Ozimo...21:47:39 11.06.2007
Ozimo,chápu tvé rozhořčení,ale zároveň si myslím,že tvůj příspěvek neřeší danou situaci.V tom článku naprosto zbytečně narážíš na to nekonečné téma mezi ČR a SK.Myslím si,že lze podniknout řadu kroků proti CK KUDRNA,některé už zde zazněly.Tím,že jsi použila spojení "česká vynalézavost" je vlastně tak trochu hájíš(v davu se člověk lépe ztratí).Už dávno jsi mohla CK KUDRNA udělat "reklamu" i na jiných webových portálech,na slovenských jsem zatím nic neviděl...A pokud nosíš u sebe pytel na český odpad,pokus se to někdy přebrat.Děkuji!
Ondraodpovědět 
 Re: Ozimo, Ozimo...00:52:04 12.06.2007
prepac ale nemyslim si ze dany prispevok ma nieco spolocne s temou CZ&SVK. aj keby to boli anglicania tak to vzbudi pohorsenie.
odpovědět 
 Ondro09:56:18 12.06.2007
Uz som raz pisala, ze tato tema nema nic spolocne s narodnostou (proste zatial tam ludia videli iba cestovky z CR:-( )
urcite vyuzijem radu, ze ich treba nafotit a dat na financny urad vo WR Neustadt. Nabuduce to urcite zrealizujem, a ak by sa o to pokusili aj ostatni urcite by to len pomohlo...
Daj radsej dalsie napady ako tomu zabranit. dik
ozkaodpovědět 
  Re: Ondro14:28:29 12.06.2007
Ahoj,byl jsem překvapen kladným postojem CK Kudrna k vyjádření vzniklé situace.Myslím si,že by tuto situaci neměly řešit Rakouské úřady,ale asociace českých cestovek s tím,že jakékoliv porušení ustanovení by měla tvrdě(nejlépe finančně nebo zákazem)trestat.Dále si myslím,že by tato skutečnost měla být viditelná hlavně v médiích,která se zabývají tématikou outdoorových sportů.Dále bych očekával veřejnou omluvu(např.na úvodu stránky lezec.cz)přímo od CK Kudrna),tím by si určitě napravili reputaci.A v neposlední řadě bych požadoval vysvětlení vedoucího zájezdu CK KUDRNA přímo na místě vzniklé situace.S využíváním těchto míst pro komer.organizace také NESOUHLASÍM!Měj se pěkně a čau Ondra
Ondraodpovědět 

 Upozorneni08:27:02 12.06.2007
Taky jsem jim napsal, protoze jsem jednoznacne proti zneuzivani rakouske pohostinosti!!!! Hold Cesi no...
Solnaodpovědět 

 Reakce CK Kudrna09:59:00 12.06.2007
Dobrý den, ráda bych za CK Kudrna reagovala na tento nelichotivý stav věci. Na toto tábořiště jezdíme již řádku let a nikdy nebyly s přespáním zde žádné problémy. Nejsme jediná česká cestovní kancelář, jež ho využívá, ale vzhledem k současnému stavu věci jsme se rozhodli zde již nadále nejezdit a nalézt vhodnější placené ubytování.
Marie Klementovaodpovědět 
 Re: Reakce CK Kudrna10:04:34 12.06.2007
Velmi si vazim vasej reakcie a pristupu k danemu problemu a najma rieseniu. Urcite vam bude mnozstvo milovnikov prirody velmi vdacnych - ja samozrejme tiez.
Co sa tyka ostatnych cestovnych kancelarii, urcite budem na nich apelovat rovnako.
Vdaka.
ozkaodpovědět 
 Re: Reakce CK Kudrna10:10:49 12.06.2007
Diky za Vas postoj. Jeste me napada jina vec. Kdyz uz to nejaka cestovka takhle vyuzije, coz takhle poslat Videnskym Vodovodum nejaky obolus jako prispevek na udrzbu ? (ne ze by asi mely Vodovody malo penez) :-)
odpovědět 
 Re: Reakce CK Kudrna10:14:45 12.06.2007
sem necekal ze to pujde takto hladce, dekuji CK kudrna za takovouto reakci,mozna si u vas koupim nejaky zajezd
zdenekodpovědět 
 Re: Reakce CK Kudrna10:19:33 12.06.2007
Maruška ví, jak na vás. Pozor.
reklamákodpovědět 
 Re: Reakce CK Kudrna10:55:23 12.06.2007
Take velmi ocenuji pristup Vasi cestovni kancelare!!!!
Solnaodpovědět 
 Re: Reakce CK Kudrna13:50:16 12.06.2007
By mě zajímalo, jestli tohle tábořiště fakt přestane Kudrna používat. Další zájezd tam jede až 14.září a do tý doby se na to zapomene. Dokud tam nebude cedule, že cestovky to využívat nesměj a u tý cedule nebude stát policajt, nebo je tam nekdo 14.9. nenafotí a nepošle na ACK nebo rakouskejm policajtum, tak si myslim ze to budou vesele využívat dál. Otázka vlastně je, jestli se veřejný tábořiště v Rakousku nesměj používat pro komerční účely.Třeba je to legální, protože Rakušáky nenapadlo, že by to někdo začal takhle zneužívat. Potom neni co řešit...
Hermošodpovědět 
 Re: Reakce CK Kudrna14:17:42 12.06.2007
By mě zajímalo, jestli tohle tábořiště fakt přestane Kudrna používat. Další zájezd tam jede až 14.září a do tý doby se na to zapomene. Dokud tam nebude cedule, že cestovky to využívat nesměj a u tý cedule nebude stát policajt, nebo je tam nekdo 14.9. nenafotí a nepošle na ACK nebo rakouskejm policajtum, tak si myslim ze to budou vesele využívat dál. Otázka vlastně je, jestli se veřejný tábořiště v Rakousku nesměj používat pro komerční účely.Třeba je to legální, protože Rakušáky nenapadlo, že by to někdo začal takhle zneužívat. Potom neni co řešit...
Hermošodpovědět 
  Re: Reakce CK Kudrna14:51:44 12.06.2007
a slíbený odkaz (odstraň mezery): http://www.kudrna.cz/ publik_syst/x_za_zajezdy.php? akce=view&id=320&vztazne_id=
Lukas B.odpovědět 
 Re: Reakce CK Kudrna14:38:23 12.06.2007
By mě zajímalo, jestli tohle tábořiště fakt přestane Kudrna používat. Další zájezd tam jede až 14.září a do tý doby se na to zapomene. Dokud tam nebude cedule, že cestovky to využívat nesměj a u tý cedule nebude stát policajt, nebo je tam nekdo 14.9. nenafotí a nepošle na ACK nebo rakouskejm policajtum, tak si myslim ze to budou vesele využívat dál. Otázka vlastně je, jestli se veřejný tábořiště v Rakousku nesměj používat pro komerční účely.Třeba je to legální, protože Rakušáky nenapadlo, že by to někdo začal takhle zneužívat. Potom neni co řešit...
Hermošodpovědět 
  Re: Reakce CK Kudrna14:44:55 12.06.2007
Presne tak. Pokud neni vyslovne nekde napsano, ze taboriste je pouze pro nekomercni ucely, cili ne pro klienty cestovek, tak nechapu, proc by je vlastne nemohly vyuzivat. Z nejakeho hlediska moralniho to spravne neni, ale pokud to by to legislativa povolovala, tak nevidim duvod k rozhorceni. Pokud to nekde vyslovne je zakazano, tak beru predchozi vety zpet. Ostatne, cela debata nedava moc smysl, protoze neobjasnuje, proc ti nekomercni vlastne radi kempuji zcela zdarma? Proc si nekde neco nezaplati? Proc neprispeji k vyvoji regionu, kdyz ho tak radi navstevuji?
Hansodpovědět 

 Smesne..14:01:04 12.06.2007
Jako smesne mi pripadnou prispevky Ozky, ve kterych zcela proti duchu sveho clanecku tvrdi, ze z jeji strany prece nejde o zadny nacionalismus. Ja myslim, ze neustale opakovani spojeni "ceska vynalezavost" neni nicim jinym, nez tupym generalizovanim, s kterym by jsi laskave mela otravovat na jinych serverech. Nemas v ruce vubec zadnou statistiku, ktera by ukazovala, ktere cestovky a z kterych zemi toto misto vyuzivaji. To ti ale vubec nebrani hazet Cechy do jednoho pytle a prisuzovat jim jakousi imaginarni vynalezavost. Zni to, jako by nasi bratri Slovaci byli nejaka eskadra andelu, ci co.... Priste pis o konkretnich pripadech a mluv o ceske cestovce, ne vseobecne o Cesich, jinak se naseru a budu tady do nekonecna psat osobne zazite historky o "slovenskych dementech a jejich dementnim chovani za hranicemi jejich dementniho statu". Libi?
Honzaodpovědět 
 Re: Smesne..14:08:14 12.06.2007
Akorát že s tou českou vynalézavostí má pravdu, stačí se kouknout co čecháčci prováděj ;-)
Rakušáky nejspíš opravdu ani ve snu nenapadlo, že na malý tábořiště bude jezdit cestovka s autobusem..
Gl.odpovědět 
  Re: Smesne..14:18:38 12.06.2007
Jsem si jistej, ze pravdu nema. Momentalne ziju nejakej ten rok v USA a kdybych se uchylil ke stejne tupemu mysleni (zevseobecnovani), musel bych konstatovat, ze uplne nejhur (co s etyce byvaleho vychoniho bloku) se tu chovaj Slovaci, hned po Polacich. Ale neudelam to, protoze vim, ze dementi jsou proste vsude. A v Evrope? Ted momentalne si vzpominam na skupinku Slovaku, kteri zhruba pred 10 lety nezaplatili jednomu chatari v Rakousku par noci ve winterraum, kdyz byla chata precpana. My jsme poctive zpalatili. Prihoda z Korsiky: parta Slovaku odmitla zaplatit poplatek opet v preplnene chate, prej za spanek na zemi nic platit nebudou. Okazale si postavili stan kousek od chaty, coz neni povoleno, ale chatar se na ne vybodnul. To jen tak dva pripady, co me ted napadly, ale rozhodne nebudu mluvit o nejake slovenske vychcanosti, protoze podobne veci jsem zazil u rady prislusniku jinych narodnosti.
Honzaodpovědět 
   Re: Smesne..19:17:39 12.06.2007
Kdysi byly v Montaně popsaný vlastnosti lezecích národností - Češi-oblíbená lezecká oblast-všude, kde se dá zadarmo kempovat.. Myslim, že to sedí;-) Jinak že dementi a slušný jsou všude je pravda. A že slovani celkově jsou takový švejci vyčůraný od přírody je pravda taky.
Gl.odpovědět 
    Re: Smesne..20:39:39 12.06.2007
No, mne se prave to narodnostni kategorizovani vubec nelibi. Ja jsem uvedl ty slovanske narody jen jako priklad vhodny k teto lokalni debate. Moje dlouholeta zkusenost z cestovani po tehle planete je totiz takova, ze lidi jsou v jadru stejni, jejich chovani zavisi jen na okolnostech a prilezitosti. Kdyz si vzpomenu na kempy v USA, zvlaste na ty divoke, za par babek, a na bordel, ktery po sobe zanechavaj prislusnici naroda, kteri si rikaj Americane...... Podpapiraky, plechovky vseho druhu.... Jo, a kdyz vyrazi na vejlet takova particka Hispancu, to je teprva narez....:-) Kazetak na plny kule, oblaka nikotinu.... A kdyz je neco nekde zadarmo? Musis bejt fakt drsnej a rychlej, abys take neco urval. Napr. na tzv. pseudonakupovani jsou zdaleka nejvetsi experti cernosi, kam se na ne superkseftari a la Polaci hrabou. :-) A kdyz bylo neco zadarmo v Munsteru, v Nemecku? Nemam ani jedno triko a neuzmul jsem ani jednu plechovku zdarma. Jsem byl proste moc pomalej anebo jsem o akci nevedel, zatracenej pech, asi nejsme dost dobrej Slovan na to, abych prechcal Nemcoury. Holt, tyhle narodnostni blaboly vetsinou nemaj zadnej smysl. Pravda, v poradkumilovnem Rakousku a i Nemecku muze byt bezohledne a vychcane chovani jako pest na oko, ale ta pest nemusi byt zdaleka jen slovanska, to mi ver. A Svejka do toho netahej, to je uplne neco jineho, pojem svejkovstvi je blbost, kterou muze rict jen ten, kdo Svejka nikdy necet, co samozrejme nemusi byt tvuj pripad.
Honzaodpovědět 
     Re: Smesne..11:41:56 13.06.2007
Nj, ale proč třeba v Chamonix konzervy s českejma/polskejma nápisama potkávám často a francouzský/německý jen sem tam?? Nebo co třeba třeba švýcar když vidí bordel tak ho uklidí a čech k němu přisype svůj?
Švejk blba jen hrál, ve skutečnosti byl pěkně vyčůranej;)
Gl.odpovědět 
      Re: Smesne..14:06:07 13.06.2007
No, k tomu Svejkovi: mozna, ze ho hral, ale to jen proto, aby tu valku prezil a tenhle duvod se neda aplikovat na nejakou narodni povahu, ci co, to je prosty nesmysl, ale tahle debata patri na nejake literarni stranky... Pojem svejkovstvi je uz davno odepsanej nesmysl (viz napr. Jan Patocka). O kterych Cesich to mluvis? Kterej Cech si po sobe neuklidi? Jake je to procento? Opiras se o nejakou statistiku? Jasne, ze delaj VETSI bordel nez treba Svycari nebo Nemci, ale ne VSICHNI, rekl bych, ze to procento nebude nijak vysoke, z mych ceskych pratel to nedela nikdo! Ono totiz staci jedna mala skupinka debilu, ktery nejenze nemaj na to, aby si zasli do svycarske hospy na jidlo, ale i ty Hame konzervy nejsou schopni po sobe uklidit. A je to, staci jeden debil, bordel po nem zustava dlouhodobe a pak se ovsem vzdycky najde nejakej trouba, kterej vykrikne: Hle, podivejte, Cesi, jaky jsou to prasata! Tomu, co se ti mota v hlave, se rika generalizovani, v ponekud prenesenem vyznamu kolektivni vina. Ale kdyz bych se uchylil k tomuhle nizkemu posuzovani, jizni narody (Francouzi, Italove, Spanelaci) delaj obecne vetsi bordel , nez my, to je moje zkusenost. V Ombleze jsme narazili na malou jeskynku a v te nebyly zdaleka jen konzervy z CZ, hovna a vajgly jsem k zadne narodnosti nedokazal prisoudit. A sajrajt, ktery Talosi poustej na svoje plaze, je taky italskej. A o rozdilech v poradku ve francouzskych vesnicich a nasich treba moravskych uz psat nebudu. Nebo mexickych, nebo arizonskych, nebo marockych, nebo peruanskych, nebo balkanskych, nebo ukrajinskych, nebo tureckych... Pokracovat uz doufam nemusim. A bordel po americkym, nemeckym nebo ceskym koncerte je uplne stejnej, opet vlastni zkusenost. Takhle by se dalo pokracovat do nekonecna.
Honzaodpovědět 
       Re: Smesne..14:43:39 13.06.2007
Vlastne s tebou souhlasim. Jen mam asi smulu, ze casto nekam prijdu zrovna po tech par prasatech, tak jsem na ten bordel alergickej.. Vzdycky kdyz vidim cesky konzervy, tak se stydim i kdyz s nima krome narodnosti nemam nic spolecnyho.
Gl.odpovědět 
        Re: Smesne..17:25:58 13.06.2007
Jo, jo, ja ti rozumim, me to taky stve a nekdy se stydim, ale snazim se na to divat z nejakeho globalnejsiho a pozitivnejsiho hlediska. Myslim, doufam, ze casem, az bude vic a vic Cechu mit na obed ve Svajcu, tak zmizej i ty cesky plechovky. Jinak, osobne dodrzuju pravidlo: bez penez do hospody nelez.
Honzaodpovědět 
    Re: Smesne..20:53:44 12.06.2007
S tim spanim na divoko a sranim po lesich - tezce me to nebavi, kdyz je o kus dal kempik za par ecek, ale co by clovek neudelal pro adrenalin. Me ale staci adrenalin na skalach, proto rad platim. Aspon se osprchuju a nesmrdim.
yakuzaodpovědět 
     Re: Smesne..11:48:51 13.06.2007
Hlavně že v hádej kde si stavíš stan, tomu říkám adrenalin :-D
PS: Začalo se s bouráním chatiček :-o
Gl.odpovědět 
 Re: Smesne..14:18:32 12.06.2007
Tak ty si teda dobrý dement! V ktorom ústave majú verejný internet pre pacošou?
Mám rád všetkých horolezcov ( dokonca aj maďarov ) a rád s nimi pokecám v horách a o všetkom. Tam sa akosi všetky problémi strácajú a tak to má byť.
Zostaň prosím ťa vo svojom ústave a neotravuj svojimi kecami nás normálnych!!!
Mikiodpovědět 
  Re: Smesne..14:20:48 12.06.2007
Klidek, ta veta byla v zavorkach, coz by prumerne inteligentni clovek mel chapat jako nevyrceny a nezamysleny priklad, jak by se take mohlo psat o nekom jinem, nez o Cesich.
Honzaodpovědět 
   Re: Smesne..14:28:57 12.06.2007
Oprava...v uvozovkach....
Honzaodpovědět 
   Re: Smesne..14:29:11 12.06.2007
odpoveď bola pre dementa Honzu, ktorý nazval Slovensko dementným štátom.
Mikiodpovědět 
    Re: Smesne..14:35:12 12.06.2007
:-))) A odpovedel ti ten dement Honza. Opet opakuji, ta veta byla v uvozovkach, doufam, ze ty, "normalni", chapes smysl interpunkce. Jinak, mam mezi Slovaky radu pratel a Slovensko mam rad, takze tady busis do nespravneho pytle. Mimochodem, ta poznamka "dokonce i madarov", to znamena, ze ses teda tak "normalni", ze mas dokonce rad i Madary? Tak teda klobouk dolu, smekam....:-))
Honzaodpovědět 
    Re: Smesne..14:44:17 12.06.2007
To je fakt prdel tohlencto. Všichni lezci maji díru do kapsy a cpou se zdarma do kempu. Češi i Slováci bez rozdílu. Jsou jako plyn. Jen přijede trochu agresivnější plyn, to jako ta zmíněná nemorální a drzá česká cestovka, už je zle. Rakušákům je to jedno, že tam spí celý autobus. Jim nevadí, že je kemp plný. To jen ti kdo zdarma využívají milodary se bojí, že o ně přijdou. Styďte se. Nemáte trochu hrdosti. To jste evropani? Prd jste jako váš charakter. Je mi z toho stydno. Uznáváte moje výhra tvoje prohra. Špatná filozofie. Nemyslete si, že okolní domorodci nemaj na vás vytvořený názor. A vyšší společenská vrstva vašich kolegů taktéž.
vaše černý svědomí
svědomíodpovědět 
     Re: Smesne..14:49:02 12.06.2007
Asi tak nejak. Uz to napsal vyse Hans. Ti, kteri neplati vubec nic, valej se nekde zdarma, neprispivaj danemu regionu ani vindru, poziraj ve stanu konzervy Hame, tady vykrikujou, jak je desne nemoralni, kdyz tam prijede nejaka ceska cestovka. Rakusakum je to fakt u prdele, pro ne jsme proste vsichni sber z Vychodu, ktera nema ani na to, aby si zaplatila nejakej kemp nebo chatu. Je jedno, jestli Slovaci nebo Cesi. Je to tak, bohuzel.
Honzaodpovědět 
 Re: Smesne..15:43:07 12.06.2007
honza, hozna..zamysli sa nad sebou :-(
marenkaodpovědět 
  Re: Smesne..17:00:57 12.06.2007
Ale, ale, to ja (Honza, nikoli Hozna) delam dnes a denne, zvlaste pak kdyz jsem konfrontovan s pseudomoralizovanim lidi, kteri se sami snazi urvat kdeco zadarmo a kdyz jim nekdo vleze do zeli, ohani se hloupyma narodnostnima kriteriema. To jen tak k te moralce. A pokud jde k te vete v uvozovkach (o Slovacich), tak ta je v uvozovkach, jasne je tam vidim a jasne z toho vyplyva, ze to nemyslim vazne. Ale to uz je jen mlaceni prazdne slamy.
Honzaodpovědět 
 Re: Smesne..12:08:51 15.06.2007
a dpci...:)brzdi fesak!!!!
offodpovědět 

 dopis na CK Kudrna14:54:17 12.06.2007
Teprve dnes jsem na Lezci zjistil, že jsem nebyl sám koho jednání CK Kudrna v Hollentalu pohoršilo, takže jen připojuji text mailu, který jsem na CK Kudrna zaslal již hned v pondělí po příjezdu.

Text:

Vážení,

    O tomto proběhlém víkendu (9.-10.června) jsem měl možnost se seznámit s Vaší cestovní kanceláří při svém pobytu v rakouském Raxalpe.
    Vzhledem k tomu, že po Vašem odjezdu se mezi přítomnými horolezci strhla poměrně živá debata na téma Vaší cestovní kanceláře , rozhodl jsem se pro napsání tohoto mailu.

Ale k věci:
  Nebudu nijak komentovat průběh Vašeho zájezdu (na webu jsem jej našel pod označením č. 271804 Raxalpe – rakouské feráty pod Vídní) a zaměřím se pouze na jedinou věc a to je místo k přespání – tábořiště v Hirschwangu (Kaiserbrunnenu).

    Na toto tábořiště jsme začali jezdit cca před 12 lety a do této doby jej pravidelně několikrát v sezóně využíváme.
    Toto „tábořiště“ bylo zbudováno na náklady městečka Reichenau a je jím také pravidelně udržováno. Již od samotného vzniku bylo koncipováno jako tábořiště pro horolezce, turisty nebo vodáky, kteří INDIVIDUELNĚ přijedou do této oblasti. Vzhledem k nevalné pověsti turistů z našeho bývalého Ost bloku bylo tábořiště zachováno jako bezplatné , a to s jediným cílem – aby návštěvníci nespali na divoko někde po lesích v tomto chráněném území.
  S postupem několika let se oblast Raxalpe velmi zpopularizovala, navíc tuto možnost zjistili i naši sousedé z Polska a Maďarska  a výsledkem je dnešní situace – a to zcela přeplněné tábořiště.

    Za celá ta léta se ale všemi zúčastněnými dodržovala jedna jediná podstatná věc. A to , že toto tábořiště nevyužívaly ŽÁDNÉ cestovní kanceláře.
    Bylo sice jedno období, kdy došlo k několika pokusům podobných podnikavců jako jste Vy , ale byl jsem svědkem toho, že došlo i na fyzické inzultace poté, kdy se z jedné takové Karosy vyvalilo 50 lidí , vybalili cca 5 beček piva, které dali schladit do řeky Schwarzy  a ráno pak smrad z nastartované Karosy zamořil kompletně všechny stany.

  Váš páteční příjezd na tábořiště byl velmi trapný a bylo mi až líto Vašich klientů , kteří pobíhali mezi postavenými stany a snažili se urvat aspoň metr místa, kde by mohli přespat. Navíc jste tímto příjezdem způsobili to,  že další lidé, kteří přijeli až po Vašem autobusu pak již marně hledali volné místo na spaní a postavili si pak stany přes silnici, kde je již soukromý pozemek. A jestli jsou rakušáci na něco hákliví, tak právě na stavění stanů na soukromých pozemcích.
  Zcela náhodně jsme se dali do řeči i s několika Vašimi klienty a tato situace byla trapná také jim, neboť dle jejich vyjádření vůbec netušili, že budou spát právě zde a počítali se standartním kempem, tak jak je u slušné CK zvykem.
  Všichni se shodli na tom, že způsob jakým jste „vyřešili“ přespání svých klientů velmi připomínal dávné doby těsně po revoluci, při objevování Evropy.

  Také Vás chci upozornit, že za ta léta co do Raxalpe jezdíme jsme se seznámili s místním člověkem, který byl dlouhou dobu starostou v městečku Reichenau (které jak jsem psal tábořiště zbudovalo) a v současné době je členem místního zastupitelstva.
  I když se to na první pohled nezdá, tak místní obyvatelé a radnice mají velmi dobrý přehled o tom, co se na tábořišti děje a kdo tam jezdí. Pominu-li skutečnost , že na tábořišti rakouskou značku v podstatě neuvidíte, tak z rozhovorů s tímto člověkem vyplynulo , že jsou zatím ochotni současný stav tolerovat , ale co jim zásadně vadí, jsou právě pokusy některých CK o využití tohoto tábořiště pro svoje „podnikání“. O tom jaký mají přehled , pak svědčí jeho dotaz,  proč toho zneužívají pouze ČESKÉ CESTOVKY (mluvil pouze o nich , nikoliv slovenských, polských nebo maďarských !). Vězte, že na takové dotazy je velmi nepříjemné  odpovídat.

    Podobná situace nastala před cca 3 roky na nedalekém Peilsteinu, kde bylo ještě méně oficiální tábořiště. Dlouho bylo místními tolerováno až do okamžiku, než se našlo několik chytráků (jaká náhoda, že opět z ČR) , kteří přišli na to, že by mohli vzít menší autobus a vozit sem za úplatu méně solventní horolezce. Opět se stalo to, že počet lidí byl takový, že někteří stanovali na soukromých pozemcích a výsledkem bylo několik policejních kontrol, pokuty a kompletní zákaz stanování.

  Jelikož mi není lhostejné, že k podobnému průběhu se Vaší vinou schyluje i v Raxalpe, tak Vás tímto žádám, abyste při svých zájezdech do této oblasti upustili od přespávání na tábořišti v Hirschwangu/ Kaiserbrunnenu a využívali k tomu určené oficiální kempy. Oddychnou si všichni horolezci na tábořišti a Vaši klienti také zajisté ocení, že jim poskytnete to, co je v dnešní době snad již standartem.

    Pokud se tak nestane,  jsem po nedělním rozhovoru s naším přítelem z Reichenau domluven na tom, že když budu mít tu „čest“ se s Vaší CK na tábořišti v Hirschwangu potkat, tak stačí jeden telefonát a on již s místní policií zajistí vše ostatní.


S pozdravem
Jan Smolík


HonzaSodpovědět 

 dopis na CK Kudrna15:00:06 12.06.2007
Teprve dnes jsem na Lezci zjistil, že jsem nebyl sám koho jednání CK Kudrna v Hollentalu pohoršilo, takže jen připojuji text mailu, který jsem na CK Kudrna zaslal již hned v pondělí po příjezdu.

Text:

Vážení,

    O tomto proběhlém víkendu (9.-10.června) jsem měl možnost se seznámit s Vaší cestovní kanceláří při svém pobytu v rakouském Raxalpe.
    Vzhledem k tomu, že po Vašem odjezdu se mezi přítomnými horolezci strhla poměrně živá debata na téma Vaší cestovní kanceláře , rozhodl jsem se pro napsání tohoto mailu.

Ale k věci:
  Nebudu nijak komentovat průběh Vašeho zájezdu (na webu jsem jej našel pod označením č. 271804 Raxalpe – rakouské feráty pod Vídní) a zaměřím se pouze na jedinou věc a to je místo k přespání – tábořiště v Hirschwangu (Kaiserbrunnenu).

    Na toto tábořiště jsme začali jezdit cca před 12 lety a do této doby jej pravidelně několikrát v sezóně využíváme.
    Toto „tábořiště“ bylo zbudováno na náklady městečka Reichenau a je jím také pravidelně udržováno. Již od samotného vzniku bylo koncipováno jako tábořiště pro horolezce, turisty nebo vodáky, kteří INDIVIDUELNĚ přijedou do této oblasti. Vzhledem k nevalné pověsti turistů z našeho bývalého Ost bloku bylo tábořiště zachováno jako bezplatné , a to s jediným cílem – aby návštěvníci nespali na divoko někde po lesích v tomto chráněném území.
  S postupem několika let se oblast Raxalpe velmi zpopularizovala, navíc tuto možnost zjistili i naši sousedé z Polska a Maďarska  a výsledkem je dnešní situace – a to zcela přeplněné tábořiště.

    Za celá ta léta se ale všemi zúčastněnými dodržovala jedna jediná podstatná věc. A to , že toto tábořiště nevyužívaly ŽÁDNÉ cestovní kanceláře.
    Bylo sice jedno období, kdy došlo k několika pokusům podobných podnikavců jako jste Vy , ale byl jsem svědkem toho, že došlo i na fyzické inzultace poté, kdy se z jedné takové Karosy vyvalilo 50 lidí , vybalili cca 5 beček piva, které dali schladit do řeky Schwarzy  a ráno pak smrad z nastartované Karosy zamořil kompletně všechny stany.

  Váš páteční příjezd na tábořiště byl velmi trapný a bylo mi až líto Vašich klientů , kteří pobíhali mezi postavenými stany a snažili se urvat aspoň metr místa, kde by mohli přespat. Navíc jste tímto příjezdem způsobili to,  že další lidé, kteří přijeli až po Vašem autobusu pak již marně hledali volné místo na spaní a postavili si pak stany přes silnici, kde je již soukromý pozemek. A jestli jsou rakušáci na něco hákliví, tak právě na stavění stanů na soukromých pozemcích.
  Zcela náhodně jsme se dali do řeči i s několika Vašimi klienty a tato situace byla trapná také jim, neboť dle jejich vyjádření vůbec netušili, že budou spát právě zde a počítali se standartním kempem, tak jak je u slušné CK zvykem.
  Všichni se shodli na tom, že způsob jakým jste „vyřešili“ přespání svých klientů velmi připomínal dávné doby těsně po revoluci, při objevování Evropy.

  Také Vás chci upozornit, že za ta léta co do Raxalpe jezdíme jsme se seznámili s místním člověkem, který byl dlouhou dobu starostou v městečku Reichenau (které jak jsem psal tábořiště zbudovalo) a v současné době je členem místního zastupitelstva.
  I když se to na první pohled nezdá, tak místní obyvatelé a radnice mají velmi dobrý přehled o tom, co se na tábořišti děje a kdo tam jezdí. Pominu-li skutečnost , že na tábořišti rakouskou značku v podstatě neuvidíte, tak z rozhovorů s tímto člověkem vyplynulo , že jsou zatím ochotni současný stav tolerovat , ale co jim zásadně vadí, jsou právě pokusy některých CK o využití tohoto tábořiště pro svoje „podnikání“. O tom jaký mají přehled , pak svědčí jeho dotaz,  proč toho zneužívají pouze ČESKÉ CESTOVKY (mluvil pouze o nich , nikoliv slovenských, polských nebo maďarských !). Vězte, že na takové dotazy je velmi nepříjemné  odpovídat.

    Podobná situace nastala před cca 3 roky na nedalekém Peilsteinu, kde bylo ještě méně oficiální tábořiště. Dlouho bylo místními tolerováno až do okamžiku, než se našlo několik chytráků (jaká náhoda, že opět z ČR) , kteří přišli na to, že by mohli vzít menší autobus a vozit sem za úplatu méně solventní horolezce. Opět se stalo to, že počet lidí byl takový, že někteří stanovali na soukromých pozemcích a výsledkem bylo několik policejních kontrol, pokuty a kompletní zákaz stanování.

  Jelikož mi není lhostejné, že k podobnému průběhu se Vaší vinou schyluje i v Raxalpe, tak Vás tímto žádám, abyste při svých zájezdech do této oblasti upustili od přespávání na tábořišti v Hirschwangu/ Kaiserbrunnenu a využívali k tomu určené oficiální kempy. Oddychnou si všichni horolezci na tábořišti a Vaši klienti také zajisté ocení, že jim poskytnete to, co je v dnešní době snad již standartem.

    Pokud se tak nestane,  jsem po nedělním rozhovoru s naším přítelem z Reichenau domluven na tom, že když budu mít tu „čest“ se s Vaší CK na tábořišti v Hirschwangu potkat, tak stačí jeden telefonát a on již s místní policií zajistí vše ostatní.


S pozdravem
Jan Smolík


HonzaSodpovědět 
 Re: dopis na CK Kudrna15:48:24 12.06.2007
Vazeny pane Smolíku, ačkoli jsem Vám dnes již odepisovala emailem, přesto bych ještě jednou zde veřejně uvedla na pravou míru některé informace, které trochu zkresleně podáváte. Naši klienti byli měsíc před odjezdem na tento krátký zájezd informováni, že budou spát na tábořišti. Zároveň jim byla nabídnuta za příplatek i horská chata - této možnosti nikdo nevyužil. Píšete, že za léta, kdy na toto tábořiště jezdíte Vy, jej nevyužívaly žádné cestovní kanceláře - věřte mi, že jste spíše neměl to štěstí je tam potkat, jelikož nejsme zdaleka sami, kdo toto tábořiště používal. Tolik k veřejnému vyjádření na tomto serveru, další reakce naleznete ve své emailové poště.
Marie Klementováodpovědět 
  Re: dopis na CK Kudrna19:51:46 17.06.2007
Milá Marie,
musím se malinko smát.."Naši klienti byli měsíc před odjezdem na tento krátký zájezd informováni, že budou spát na tábořišti. Zároveň jim byla nabídnuta za příplatek i horská chata - této možnosti nikdo nevyužil" A kdo by využil?? Dobře víte jak to v Rakousku nejen chodí se spaním. Váš záměr byl jediný..."vytřískat" z toho nejvíce peněz s nejmenšíma nákladama a to na úkor naší pověsti v zahraničí, která není nikterakt valná aspoň tak to cápu a ty keci okolo to je jen omáčka.Tento kemp pobere určíty počet lidí a když tam přijede k tomu ještě Váš autobus plný klientů hmmm. Tak se nedívím autorovy tohodle článku, že to tady rozmáznul a byl pěkně naštvaný.
Tak doufám až tam příště pojedem tak na nás nebudou ukazovat prstem to jsou ty z čech co tady dělají bordel a když jim ukážeš prstík tak ti sežerou celou ruku a tohle je Váš případ tak jen tak dále s vaším podnikáním.
Mártyodpovědět 
 Re: dopis na CK Kudrna15:50:40 12.06.2007
Souhlasím s tebou,několikrát jsem na tomto diskutovaném tábořišti spal.Rozhodně můžeme být rádi,že něco takového v této oblasti je a pokud Rakušanům dojde trpělivost,máme prostě smůlu všichni.Bohužel zde se projevuje ukázněnost a odlišná mentalita a jistá nevychovanost návštěvníků z východu.Jen doufám,že české rádoby cestovky na toto místo zapomenou.
Radekodpovědět 
 Re: dopis na CK Kudrna18:42:14 12.06.2007
nevím, nevím jestli by místní policie něco svedla... pokud není zakázáno cestovkám tábořit na tomto místě, je to v podstatě povoleno a policie s tím neudělá nic. Navíc, lidi, kteří jedou s cestovkou jsou stejní lidé jako ty nebo někdo jiný, kdo tuhle službu využívá, jen nemají tu odvahu jezdit na vlastní pěst...
Prostě využívají stejné pohostinnosti Rakušanů jako každý, kdo na tomto tábořišti je..
maryodpovědět 
  Re: dopis na CK Kudrna19:09:10 12.06.2007
Vyřeší to jednoduše-zakáže se táboření, stejně jak na Peilsteině...
Gl.odpovědět 
  Re: dopis na CK Kudrna16:04:44 14.06.2007
jo, zakazem....ale proc by meli ostatni slusni lidi pikat za nejakou cestovku??!! to si teda nenechame libit!! hamba...
honza k.odpovědět 

 Höllental19:11:43 12.06.2007
Źiji a lezu v Rakousku už 27 let a vím přesně jak to dopadne. Někdo, nějaký majitel nebo obec se naštve a táboření zakáže pro všechny. Když  to bude velký pruďas, tak si pro jistotu vymůže i zákaz lezení. Zákon v Rakousku sice zaručuje volný vstup do lesa, ale zavrtání borháku už do toho nepatří. 
Pašikodpovědět 

 O co de?19:27:36 12.06.2007
100% souhlasim s prvni pulkou reakce od:Svedomi.
Kdo Vas pasoval do role soudcu kteri by chteli rozhodovat o tom kdo na tomto usmudlanem taboristi muze spat a kdo ne? Mozna by bylo lepsi kdyby tam tech 40 klientu prijelo radsi ve svych vlastnich autech ne? Pokud chci spat jako clovek a ne jako cikan v prachu u cesty tak si za to zaplatim. A nenadavam ze to ubytovani ktere je ZADARMO je precpane. Zdarec
Vladaodpovědět 
 Re: O co de?20:44:37 12.06.2007
mluvite hovna panove, je rozdil tam jezdit individualne a nebo vozit tam lidi za prachy komerčně
zdenekodpovědět 
 Re: O co de?20:45:40 12.06.2007
mluvite hovna panove, je rozdil tam jezdit individualne a nebo vozit tam lidi za prachy komerčně
zdenekodpovědět 

 Kde vzít kemp ?05:19:36 13.06.2007
Já bych placený kemp se sprchou uvítal, ale pokud vím, v Raxu žádný není ?!
Michalodpovědět 

 Kde vzít kemp ?05:22:59 13.06.2007
Já bych placený kemp v Raxu uvítal, ale pokud vím, žádný tam není ?!
Michalodpovědět 
 Re: Kde vzít kemp ?09:24:48 13.06.2007
Z jiného soudku. Před lety jsem začal jezdit do Halstatu, je tam kousek za městem koupaliště se sociálním zázemím. Léta se dodržovalo že se tam nesmí nechat stát stan přes den atd .... Postupně se to rozkřiklo čím dál víc a už je to neudržitelný stav a jen čekám až to místní úřady vyloženě zakáží. je tam taky sciální zázemí, WC a posledních pár let to chátrá, protože už radnici v Halstatu nebaví vyvážet plné koše českých konzerv...je to škoda.
Jardaodpovědět 

 Je to otázka slušnoti.10:14:10 13.06.2007
Ozka,
Tvoj prispevok chapem ako upozornenie a varovanie. V každom pripade pohar trpezlivosti Rakuskych občanov pomaly preteká. Situacia začina byť naozaj neunosná a je len otazkou času kedy sa celou záležitosťou začnú zaoberať a patrične ju aj riešiť. Domáci lezci tiež nie sú z toho nadšení. Lezenie v nedalekom Adlitzgrabene v zásade nie je povolené, ale domáci sa vždy dokázali dohodnúť s majitelom pozemkov.  Pamätám si, že keď sme začali chodiť liezť do Hoellenthalu tak na uvedenom mieste prespavalo zopar jedincov. Dnes sa to rozrastlo na masové kempovanie. Nehovoriac, že taborisko bolo pôvodne určené a vybudované pre vodákov. Určite si mnohí pamätajú, že obdobna situacia sa svojho času udiala v Talianskom Finale a vysledok - zákaz kempovania. V každom prípade taborisko využivať na komerčné účely asi nie je to najlepšie. Argument, že ponúknuté ubytovanie v horskej chate nikto nevyužil neberiem. Potom zájazd neorganizujem. Ak cestovka urobí zájazd do Paríža a ludia odmietnu spať v hoteli, tak potom pôjdete prespať do mestského parku? Vela vecí sa nedá zakázať a ani prikázať. Je to na osobnom rozhodnutí, ohladuplnosti a slušnosti. To sa netýka iba CK ale každý sám si musí vedieť zvážiť čo je vhodné a čo nie a je úplne jedno kto odkiaľ pochádza.
Patrik
Patrikodpovědět 
 Re: Je to otázka slušnoti.14:32:47 13.06.2007
Pekní mailík, snáď ho pochopí aj známy dementík...
Mikiodpovědět 
 Re: Je to otázka slušnoti.16:45:52 13.06.2007
V podstate je to to same v blede modrem, co jsem se snazil vyse vysvetlit, ale bohuzel nekteri hlupaci to nepochopili. Ja bych jen dodal, ze pokud nekdy nekde bude neco zadarmo, driv nebo pozdej se najde nekdo, kdo toho zacne vyuzivat a je skutecne jedno, jake je narodnosti. Z tohoto pohledu jsou vykriky o "ceske vynalezavosti" neopodstatnene, nerku-li hloupe a urazlive. Z vlastni zkusenoti, z cestovani po tehle planete, mohu prohlasit, ze Cesi nejsou o nic mensi nebo vetsi cunaci a vychcanci nez zbytek planety. Problem je v tom, ze nemecky mluvici zeme jsou v podstate jakysi extrem, kultura kempovani je tam miziva, vetsinou se bydli v penzionech nebo na chatach, na coz samozrejme cast ceske populace proste nema a tak vyuzije nabidek zdarma. To mi pripadne logicke a neni to rozhodne vysada Cechu, takto se chovaji treba i Francouzi, staci si zajet do parku Camarque v Provence, napriklad.... O Hispancich nebo US cernosich ani nemluve a na Araby radsi ani nemyslim. Je proste jen na Rakusanech, aby se tomuto stavu prizpusobili a zridili vetsi mnozstvi kempu, kterych je tam opravdu poskrovnu. Uvedu jeden priklad nesmyslneho narodnostniho generalizovani: Jezdime pravidelne na vylety na Zapad USA. Pred nasim prvnim vyletem se nam jeden nas znamy posmival, ze jsme "typicti cesti pastikari", ve jeho hlavicce je uhnizdena predstava, ze vsichni Cesi s sebou vezou hromady konzerv a spej pod stanem, aby usetrili, on sam nikdy pod stanem nespal, to je pod jeho uroven. Jake bylo nase prekvapeni, kdyz jsme zjistili, ze kempy na Zapade USA jsou precpane stejnymi "pastikari", ovsem v drtive vetsine americkymi. Musim prohlasit, ze konzervu jsme s sebou nemeli ani jednu. A dost casto jsme to byli prave my, kdo si zasel na veceri nebo obed do nejake restaurace. Duvod? Cepovane pivo...:-)
Honzaodpovědět 

 Tábořiště v Hollentalu17:17:28 13.06.2007
Ahoj lezci, píšu za CK HORAL, která je také jednou z cestovek, které tábořiště využívají. Nikdy jsme na tábořišti neměli kapacitní problémy, protože část účastníků spí v nedaleké chatě. Část účastníků pak spí na tábořišti, a to ze stejných důvodů, proč tam spíte vy všichni ostatní. Každý si může vybrat. O problému malé kapacity tábořiště informujeme předem. Nicméně určitě je v našich silách poslat do chaty všechny účastníky a budeme se o to maximálně snažit. Situace v Hollentalu se nám také nelíbí a tábořiště je pro nás pouze východištěm z nouze, není to žádná naše vychytralost ani zneužívání, jak se objevovalo v diskuzi. Problém je, že v oblasti žádný placený kemp není. Kdyby byl, určitě bychom ho využívali a o tábořišti vůbec neuvažovali. Ale opakuji, že se vynasnažíme poslat příště všechny naše klienty do blízké chaty. Horám zdar!
Tonda Hrabica - CK HORAL
Tonda Hrabica - CK HORALodpovědět 
 Re: Tábořiště v Hollentalu13:19:04 14.06.2007
Nejlepsí by bylo , kdyby taboriste zavreli a zalozili normalni camp se vsim vsudy. Nejvetsi ostuda pro nás si myslím ( poláky, cechy, slováky, madary) , ze kdyz sem tam spal nedavno , taboriste plne ,tak v hospode naproti zcela prázdno.
Na taboristi sami chudaci v oktavkach a jinych "levnych" autech. Proste sme prasata a neumime se ani odvdecit za pohostinnost
Michalodpovědět 
 Re: Tábořiště v Hollentalu13:22:17 14.06.2007
Proste je nas kurva moc na tym svete
Michalodpovědět 
  Re: Tábořiště v Hollentalu14:25:13 14.06.2007
tak pod tohle se podepisu. jeste ze to maj cinani a japonci tak daleko :)
odpovědět 

 povolení20:49:23 13.06.2007
Protože jsem letos už také na toto tábořiště vyrazil, rád bych se vás všech zeptal na jednu podstatnou věc - kde se dá najít zmínka o povolení táboření v tomto místě? Na parkovišti jsem našel jen cedule zakazující stanování a rozdělávání ohně - stejně jako na všech okolních odpočívadlech a parkovištích. Za jednu takovou jsem měl nataženou šňůru :P
Lukyodpovědět 
 Re: povolení11:09:59 14.06.2007
jednak je to oznaceno v mape a druhak je primo na taboristi cedule (na okraji smerem k rece) informujici o tom, ze to je taboriste a kdo ho zridil ...
odpovědět 
  Re: povolení16:07:22 14.06.2007
taky mám pocit že už tam stojí cedule zákaz stanování
Katkaodpovědět 

 povolení21:00:13 13.06.2007
Protože jsem letos už také na toto tábořiště vyrazil, rád bych se vás všech zeptal na jednu podstatnou věc - kde se dá najít zmínka o povolení táboření v tomto místě? Na parkovišti jsem našel jen cedule zakazující stanování a rozdělávání ohně - stejně jako na všech okolních odpočívadlech a parkovištích. Za jednu takovou jsem měl nataženou šňůru :P
Lukyodpovědět 

 camp21:48:36 13.06.2007
Nejbližší camp je:
Campingplatz Teichhof
Strebniger Gúnser Straße
2700 Wiener Neustadt
pašíkodpovědět 

 By the way16:14:45 14.06.2007
By the way, chodia tam aj cestovky zo slovenska (CK Adrentour), takze Oza, ked sa ti tam nepaci, Weichtalhaus je za 8eu. Myslim si, ze Rakusanom skor bude vadit ked tie Hausy naplnia Auslanderi a nebude tam miesto pre nich, ako to ze pseudokemp je narvany...
aklmanodpovědět 
 Re: By the way06:53:57 15.06.2007
schon meglich,
k tym cenam nemnozka pridaj

Unsere Nächtigungspreise 2006:

(pro Person und Nacht inklusive Frühstück)


Nächtigung Zimmer /Nichtmitglieder 18,50-- Euro
Nächtigung Zimmer /Mitglieder 15,50-- Euro
Nächtigung Lager / Nichtmitglieder 15,50-- Euro
Nächtigung Lager / Mitglieder 12,50-- Euro
Nächtigung für Kinder bis 8 Jahre am Lager ohne Frühstück / Nichtmitglieder 6,50-- Euro
Nächtigung für Kinder bis 8 J. am Lager ohne Frühstück / Mitglieder 5,00-- Euro
Leihgebühr f. Hüttenschlafsack 2,00-- Euro
Kaufpreis Hüttenschlafsack 12,00-- Euro
Reinigungsgebühr f. Hunde bei Nächtigung am Zimmer 2,00-- Euro



Das Hüttenfrühstück (süß, salzig oder käsig) gibt es mit Kaffee, Tee oder Kakao!

Solltest du besonders früh frühstücken wollen, teile uns dies bitte am Vorabend mit!

60 Plätzen in Matratzenlagern
5 Zimmer insgesamt 12 Betten
Duschmöglichkeit (Etagendusche)
Waschräume
Wickelraum
verschließbarer Rucksackaufbewahrungsraum

Unsere speziellen Gruppenpreise erfragen Sie am besten
telefonisch ( 0043 / (0)2666 / 53620
oder per e-mail ( weichtalhaus@gmx.at ) ..
aklwomanodpovědět 
  Re: By the way10:18:22 15.06.2007
Kudrna takhle funguje asi uplne vsude - aby zajistil svym klientum levne ceny hleda si ubytovani zadarmo - napr. ve skandinavii vyuzivaji (lepe receno zneuzivaji) chatek, ktere maji slouzit jen a pouze pro pripad nouze jako ubytoven - nekolikrat jsem se setkal se zapisi v knihach na techto chatkach, kde byli lidi a psali, ze jsou od kudrny - neprijde mi to moc ferove jednani.my si vzali svoje stany a spali na povolenem miste o par kilaku dal - no problem - nevim proc to tak je, nebo mozna asi vim - jsou za tim prachy vazeni.nenavidim cestovky, nikdy s nima nikam nejezdim a ani to nemam v planu.at chcipne tnehle bussines nebo jak se to pise.
Bublinaodpovědět 
  Re: By the way12:06:23 15.06.2007
Pre mna je samozrejme ze lezes v Rakusku s Alpenvereinom alebo niecim ekvivalentnym (nie preukazom jamesu) takze potom 8 EUR.
aklmanodpovědět 
   Re: By the way12:08:02 15.06.2007
To co uvadzas su Preise 2006 teraz je uz 2007!
aklmanodpovědět 
    Re: By the way12:11:05 15.06.2007
Sorry plati to aj pre 2007, ale to su ceny s fristukom!!! A ten nie je povinny, takze 8 EUR!
aklmanodpovědět 
 Re: By the way18:12:32 15.06.2007
By the way Aklman - blizku chatu velmi dobre pozname kazdy vikend ked sme v hollenthali tam kazdy z nasej posadky necha v priemer 30eur na obcerstveni. Mne osobne nebude vadit ked bude kemp spoplateny. Mne vadi, ze si niekto z toho robi business!
ozkaodpovědět 
  Re: By the way19:33:38 15.06.2007
My jsme tam teda zadnou ceskou cestovku nezazili, zato zminovanou slovenskou CK Adrentour hned dvakrat....:-((
Carlosodpovědět 

 Nic proti16:28:45 16.06.2007
Nic proti Tvému názoru, ale v čem je rozdíl - ty jsi tam spal, oni tam spali. Ty jsi věděl, že je to zadarmo, oni věděli, že jedou na zájezd, kde budou spát na takových místech a zadarmo. Buď tu ta možnost takto spát je nebo není. Nevidím rozdíl v tom, zda někdo má auto a dojede tam autem, nebo stopem nebo si nemá auto, netroufne si sám do hor nebo má jiný důvod a jede s cestovkou. I CK Kudrna a jiní mají své zájezdy s ubytováním, je to o výběru. Pokud to zavřou, tak stejně tak kvůli CK Kudrna, tak kvůli nájezdů takových jako jsem já nebo ty, kterých je stále víc...
Martin Dubenodpovědět 
 Re: Nic proti12:10:52 18.06.2007
Caves. Videl som nazivo asi pred pol rokom, ako autobus menovanej cestovky zaparkoval v strede kempu a ked tam vecer prislo vela aut a to zaplnilo, tak rano sa odtial nevedel dostat. Skoncilo to tak, ze z autobusu vystupilo asi 8 ludi a za blatniky prenieslo 2 auta, aby sa odtial dostali. A pritom mohli zaparkovat kludne na parkovisku pri krcme...
odpovědět 
  Re: Nic proti14:23:50 18.06.2007
To asi tazko, lebo parkovisko pri krcme je pre hosti!
Stale nechapete: TO NIE JE KEMP, ale parkovisko, na ktorom nam Mesto Vieden dovoli prespat!!! To nikdy nebude plateny kemp, lebo jedinym dovodom preco je to tak, je aby megatuny cechov, madarov, slovakov a poliakov nesralo a nespinilo po lesoch do ich pitnej vody. A urcite im je jedno ci ty sraci by boli dovezeny cestovkou alebo individualne.
Pre Ozu: ked zastavi na dialnicnom odpocivadle autobus s CK a vsetci vystupia a ZADARMO sa vyseru, tak ta ani nenapadne ze niekto na to zaraba. TOTO je podla mna presne to iste.
aklmanodpovědět 
   Re: Nic proti17:52:50 29.06.2007
nemohu s Tebou souhlasit, myslím, že když tam přijedu autem, tak mám mnohem luxusnější hovno než když mne tam doveze bus... :-) Na druhou stranu to ... z busu má mnohem sociálnější duši... :-)
Martin Dubenodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179392)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Chimaera 8- Beycik
Yandance 6 Beycik
Zikkim 5+ Beycik
December Pain 9 Beycik
Triska 8- Beycik
Nově komentované:
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.