LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   OS, RP,... to zná každej, ale ZK? Zelenej ksicht:(
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
49.Bartoš 10088
50.Nyč 10087
51.Zaoral 10075
Bouldry:
49.Skála 8503
50. 8503
51.Šauli 8409
Hory:
9.Sukačová 6464
10. 6150
11.Švihálek 6070

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140284 cest
Nové přelezy:
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A

Stěny
K2-Poprad - Poprad
Bongo Brno - Brno
9a - Olomouc

Prodejny
Ing. Jan Zavadil - PROFITSPORT - Plzeň
Mapis - mapové informační středisko - Praha 5
HUDYsport - Zlín

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Lucka Hrozová hlásí přelez dalšího bouldru za 8A+

Přelez dalšího bouldru za 8A+ oznámila na Instagramu Lucka Hrozová. Boulder problém má název "Je To Boj ! (Ale Krásnej)" a je v oblasti Rybníček na Petrohradě (Jesenicko u Rakovníka). Z přelezu zveřejnila krátké video:




Zápis bouldru v databázi na Lezci je zde:

Je To Boj ! (Ale Krásnej).

O Lucčině bouldrování jsme naposledy psali loni v listopadu, kdy se jí povedlo dát druhé 8A+, viz zde:

Lucka Hrozová: druhý boulder za 8A+

Standa Holec   [úpravy] 10:15 24.03.2021Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Okres?10:42:09 24.03.2021
a muze se to?
odpovědět 
 Re: Okres?10:49:39 24.03.2021
Taky by mně zajímalo. Třeba tam bydlí. Jinak výkon pěkný.
D.odpovědět 
 Re: Okres?10:51:24 24.03.2021
Ja myslel, ze napises spis neco jako "peknej vykon v tomhle marastu", ale, bohuzel zavist zvitezila nad obdivem. Koupe housky v Lidlu mezi duchodcema bych videl jako vetsi zlocin, nez plasit veverky na Petraci.
Hamyodpovědět 
  Re: Okres?11:48:58 24.03.2021
Souhlasím s borcem. Holka evidentně sere na pravidla a ještě se s tím chlubí. O nějaké závisti nemůže být řeč. Kdo by záviděl, že někdo jiný vylezl na 2 m vysoký šutr? Takový člověk by musel být prohlášen za blázna. A vy zoufalci to ještě obhajujete. Typický příklad české pitomosti, se kterou tento ani žádný jiný boj nevyhrajeme
odpovědět 
   Re: Okres?12:01:57 24.03.2021
Text komentáře je pro vulgrání, urážlivý nebo nezákonný obsah skrytý.
odpovědět 
    Re: Okres?16:38:44 24.03.2021
Text komentáře je pro vulgrání, urážlivý nebo nezákonný obsah skrytý.
Michalodpovědět 
   Re: Okres?12:26:51 24.03.2021
Kdo by ji zavidel? No, prece zrovna zrovinka takovej malej malinkej nebo velkej velikej chudacek, chudak jako jsi ty. :-D Ty, chudacku ubohej, ty asi nemas zivnostak a pracovni smlouvu se sponzory, kterou musis plnit kazdy mesic, vid? Mimochodem, proc te nezajima stejny problem taky u Martina Stranika v predchozim clanku s jeho prelezem 8c v Labaku? No, jo, uz vim, jsi hrdina, ktery si na silneho chlapa netroufa, tak musi prudit do drobne krehke holky. Jo, hrdino, zavist nebo vztek je velka kruta svine.
Mirekodpovědět 
    Re: Okres?12:42:09 24.03.2021
Jo, pravda je, ze Stranas si zapisoval bouldry i minulej týden, ale stejne jako Lucka má pracovní smlouvy se sponzory, tak klidek a nakonec i pro neprofiky, pro rohlíky do Lidlu nebo na lezecky závody v min. týdnu je horší, ale spis ty rohlíky než závody, vlastně urcite
odpovědět 
    Re: Okres?12:43:47 24.03.2021
Vymrdalo s tim xxx lidi. Staci sledovat prelezy... Ja celkem chapu ze ten kdo to dodrzuje je rozcarovan ale toto hejtovani konkretniho cloveka je ubohe...
odpovědět 
     Re: Okres?14:14:40 24.03.2021
Ja jsem treba (krome jineho) celkem rozcarovanej ze vsech lidi, co na to serou - ale kdyby potrebovali kyslik, tak se do nemocnice dovizt nechaj a nebudou lapat po dechu doma. Na druhou stranu vnimam i to, ze pravdepodobnost nakazit se venku na skalach je mala a Lucka to jako profik dela zrejme legalne.
calimanodpovědět 
      Re: Okres?15:00:11 24.03.2021
Proto kdybych mel nutnost lapat kyslik, si platim celej zivot zdravotni pojisteni!!!! A proto, abych tu nutnost nemel se o svoje zdravi aktivne staram a nenecham o nem tupe rozhodovat par vystrasencu a svedku covidovych. Nechapu, ze i mezi lezcema se najdou takovyhle slabomyslny ovce.
odpovědět 
       Re: Okres?15:58:58 24.03.2021
A právě proto jsou plné nemocnice, doktoři jsou unavení, stejně tak celý zdravotnický personál. Mají problém si vybrat dovolenou, atd.. A taky právě díky takovému smýšlení velké části populace tu máme současná omezení.
odpovědět 
        Re: Okres?16:05:06 24.03.2021
Ne takova omezeni tu mame proto, ze je tolerujem. A proto, ze ty co po nich volaji nedokazou prevzit zodpovednost za svoje zdravi a svuj zivot. A kecy s preplnenyma nemocnicema, skoro by mne ukapla slza. Kdyby se doktori soustredili na to lecit nemocny a ne na tom varit, tak tu mame mozna i min mrtvejch. Ale kdo chce kam, pomozme mu tam. Jo a btw tem doktorum pomaham prave tim, ze na ne vydelavam, stejne jako ostatni, co jeste muzou.
odpovědět 
         Re: Okres?16:14:16 24.03.2021
myslim ze jsi trochu vedle. Ne tim ze ti naprosto chybi empatie ale ze nejsi schopen interpretovat fakta.
odpovědět 
          Re: Okres?18:01:55 24.03.2021
Empatie? S kym ted presne? S detma co jim chybi socialni kontakt? Se staryma lidma co umiraj na samotu? S mladyma holkama samozivitelkama, co uz ani najem nedokazou zaplatit? S zenskyma a detma, co zazivaj enormni narust domaciho nasili? S lidma co celej zivot budovali firmu a ted koukaj jak sem jim jejich zivot rozplyva pred ocima? Nebo snad s doktorama, co umele udrzujou tu bublinu nafouknoutou? Nebo s kym prosimte nemam dostatek empatie?!
odpovědět 
           Re: Okres?18:37:09 24.03.2021
kolik doktoru znas kteri udrzujou bublinu umele nafouknutou a napakovali se na ni?
Jsi blb, priteli. Doufam jen ze tve prozreni nebude prilis bolestive.
odpovědět 
            Re: Okres?18:46:33 24.03.2021
Pakujou šéfové nemocnic, ne řadový doktoři
odpovědět 
             Re: Okres?12:34:19 26.03.2021
a proč to píšeš jemu? A ne tomu, kdo tvrdí, že doktoři pakujou?
odpovědět 
            Re: Okres?21:35:04 24.03.2021
Rekni mne, co z toho neni fakt? Myslim, ze 25 tis je proti tomu celkem smesny cislo. Obzvlaste, kdyz vime jak se to cislo pocita.
odpovědět 
            Re: Okres?22:38:29 24.03.2021
Já jsem třeba doktor a nefňukám, na nařízení seru měrou úměrnou svému zdravému úsudku a dosud jsem se já, ani nikdo z příbuzenstva nenakazil. Nechodit ven, nebo chodit s rouškou po ulici nikomu nepomohlo. Možná se někdo někde nakazí ve výtahu, ale většinou se to šíří, tam kde se lidi vyskytují delší dobu pospolu v uzavřeném prostoru. Na držku padaj jen ti z covidárii, ostatní se kopou do prdele, protože nic nemůžou. Normálně by se stalo, že by se přechodně zvýšila úmrtnost, ale o o to by se v těch dalších letech snížila. Žel ty opatření už jsou tak zrůdný a mediální hysterie tak velká, že se bojím, že bude ještě "kolaterální" vlna, ze zanedbané prevence a ekonomického úpadku. Smrt a "nesmyslné" utrpení (utrpení, kterému by se dalo snadno zabránit, či ho zmírnit) i za časů před coronou bylo dost, jenom na to všichni srali, protože se měli dobře, v tom je to největší pokrytectví malovačů piškvorek na Staromáku.
A takovýto pohoršování se nad někým, je úplně k ničemu. To možná platí pro oficiální představitele, kteří si to vymysleli a tedy by to měli dodržovat.
Lucka navíc to asi má jako výkon povolání, takže nasrat.
Mravnostní policie by měla spíše stát v supermarketech, kde se to ohroženou skupinou hemží s ušmudlanýma respíkama na půl huby a nikam nespěchají. Naštěstí policajti v Praze jsou rozumný a lidi za neškodné věci neprudí.
odpovědět 
             Re: Okres?23:02:24 24.03.2021
Doktor anonym :-D jasně...:'-D
Kokosodpovědět 
              Re: Okres?12:56:53 25.03.2021
právě proto
odpovědět 
               Re: Okres?18:09:44 25.03.2021
Pan doktor by rád důchodovou reformu, co? BTW kdyby se nepoužívaly respirátory tak těch mrtvých je tu asi 15x-30x víc (podle toho jestli by byly roušky nebo nic), zahlcený systém zdravotvictví atd. Ono i dneska standarní pokoje na covidariich jsou spíš light jipky s podporou dýchání... Aspoň situace zde v Brně. Árařů tu znám víc jak půlku a žádné žůžo to teda není. A že mechanická bariera nefunguje může říct jen, no slušně řečeno ignorant. V lese je to fuk,venku na normální porojítí je to fuk, ale v uzavřených prostorech to smysl má pane "doktore" :-)
Kokosodpovědět 
                Re: Okres?19:59:35 25.03.2021
Oni mi i rousky nebo respiratory možná fungovaly, ale lidi by si to museli měnit po par hodinách, nedělá to nikdo
odpovědět 
                 Re: Okres?20:20:01 25.03.2021
Rouška beru, respirator tam to tak neni. Od výrobce máme povoleni maximální použití max 48 hodin, lze i opakovaně po desinfekci (alkoholovým rozprašovačem). Navíc roušky nejsou dnes povoleny jen nano... ;-)
Kokosodpovědět 
                  Re: Okres?21:03:40 25.03.2021
a kdo to dezinfikuje ted, nikdo? a do ted byly jen rousky a kdo to měnil, nikdo
odpovědět 
                   Re: Okres?22:18:11 25.03.2021
Podle sebe soudím tebe? :-) Je to otázka 2 vteřin, normálně to fíkneš a necháš uschnout dalších cca 20 vteřin než se odpaří alkohol :-) Lifehack ;-).
Kokosodpovědět 
                  Re: Okres?21:07:58 25.03.2021
rok tu byly jen rousky ani ne měsíc tu jsou respiratory...
odpovědět 
                   Re: Okres?22:12:13 25.03.2021
Tak já nevím, u nás v nemocnici nosíme respirátory od pozdního jara pořád. Roušky jsou zakázané. Ale asi je to různé... Nicméně s ostatními kolegy co znám, tak je to stejné, i v ambulancích. Pane "doktore" :-).
Kokosodpovědět 
                    Re: Okres?23:15:56 25.03.2021
Ja nejsem ten pan doktor co to psal, nikdo z mých známých ani ze známých jejich známých si nic rozhodne nedezinfukuje a když vidíš s jak špinavým respiratorem sedí lidi v metru... takže ano, rousky pro běžné občany byly cely rok.
odpovědět 
                    Re: Okres?16:16:34 26.03.2021
to nejsem já, to je někdo jinej
odpovědět 
                Re: Okres?16:15:36 26.03.2021
pan doktor tvrdí, že nosit roušku/respirátor venku je holá píčovina, která lidi primárně odradí, nasere a způsobí, že ty OP jsou pak uvnitř provlhlé a tedy nefukční, protože lidi jima šetří. Pak doktor také netvrdí, že na ARU je hej, ale tam nebylo hej nikdy. A ještě v dobách míru bylo volných pár lůžek a ty "zavřená" limitoval počet sester. Pan doktor tvrdí, že se míchají opatření naprosto nesmyslá, či svou proporcionalitou neadekvátní s nařízeními účinnými a hlavně se neřeší a včas neřešili ty věci opravdu podstatné. V kontextu toho je takové omezení základních práv a svobod naprosto nepřípustné. V roce 2020 se absolutní počty zemřelých zvedly o cca. 15%, kdežto mediální masáž o zdravotnictví a utrpení se zvedla o několik set, možná tisíc procent. Byl bych rád, kdyby v i v dobách "míru" se referovala o zdravíčko více a byl tu třeba trvalý tlak na dofinancovánaí různých sociálních zařízení, zejména těch nějak specializovaných. Smrt není to nejhorší, co se člověku může stát.
odpovědět 
                 Re: Okres?16:17:48 26.03.2021
pan doktor ale nikterak nezpochybňuje nošení těch OP uvnitř, nebo třeba v davu typu demostrace, koncert...
odpovědět 
             Re: Okres?13:25:32 25.03.2021
Pane doktore, muzete me prosim odkazat na odpovidajci studii ktera zistila, ze ' chodit s rouškou po ulici nikomu nepomohlo'?
odpovědět 
              Re: Okres?20:47:05 25.03.2021
Ja bych zas chtel videt tu studii, že to někomu pomohlo. A taky tu studii, že to dlouhodobym nosenim neskodi. To snad neni mozny, jaky ovce mezi lezcema jsou.
odpovědět 
               Re: Okres?22:08:41 25.03.2021
Např...

https://demagog.cz/diskuze/ bezpecnost-noseni-respiratoru

Odkazy, zdoje vše tam je.
Kokosodpovědět 
               Re: Okres?22:48:24 25.03.2021
Klid. V debatách na Lezci žádní aktivní lezci nejsou, většinu tvoří onanisté z kanceláří a důchodci.
Alexodpovědět 
                Re: Okres?19:48:01 26.03.2021
Tak jsi se pojmenoval. Onanista v důchodu
odpovědět 
              Re: Okres?16:22:35 26.03.2021
tak ono nejde úplně o studie. EBM je debata na hodiny, doporučuji prostudovat pojem "replikační krize", ale o nějaké všeobecné vzdělání, přehled a též smysl pro nějakou biologicko-fyzikální představivost. Z dostupných dat, kde se lidé nejčatěji nakazí, lze odvozovat, že to není pod slunce, ale tam, kam slunce přímo nesvítí.
odpovědět 
             Re: Okres?22:18:54 26.03.2021
Souhlas s doktorem... Nejen v Praze jsou policisté rozumní. Včera jsem to řešil za sebe a nevěděl jsem, jak jim více poděkovat pro nadhled. Jeden policista, jeden voják, jeden kraj a jeden šofér v prekérce. Je to těžké i pro ně a přesto to dávají. Díky všem, že jsou i nadále lidmi.
odpovědět 
              Re: Okres?06:29:50 27.03.2021
Tak nějak. Je blbost soudit policii jako celek podle šaška v červeným, co si čuchl k moci.
odpovědět 
             Re: Okres?03:33:36 28.03.2021
I mezi doktory jsou volove :-) Vole by bylo 50tisic mrtvol bez jakychkoliv opatreni musel bys jak politici nekeri mit ochranku!:-))
odpovědět 
           Re: Okres?03:29:57 28.03.2021
Ne kazda samozivitelka je skutecne samozivitelka, tech skutecnych se takhle poznamka netyka, lez dik "samozivitelkam" jsou na to skutecny samozivitelky hure.
-Nebo snad s doktorama, co umele udrzujou tu bublinu nafouknoutou?
Jsi idiot! Tobe bych za tyhle kydy zamitl doktory az je budes potrebovat. A jednou jednou skutecne budes na to vem jed!
odpovědět 
         Re: Okres?03:24:53 28.03.2021
Ty jsi fakt vul neskutecnej. To ze VK starej to vylezel doma neznamena, ze to vylezis ty sam, datle od klavesnice:-)
odpovědět 
        Re: Okres?17:06:29 06.04.2021
Chodíš do práce? Pro Lucku je tohle práce. A do ty se chodit může i mimo okres. Já taky jezdím na hory mimo okres, protože to je moje práce. Asi jsi se měl líp učit aby jsi nemuset te´d smrdět v praci na home ofisu :)))
karelodpovědět 
      Re: Okres?16:21:02 24.03.2021
jojo, jako ten starosta malebné šumavské vísky, co si tuhle pouštěl hubu na špacír o zlejch pražácích, co mu v katastru obce běžkujou a nakažujou, až se zjistilo, že to některý z místních přivezl z montovny nebo ze supráče, kde cestou z montovny nakupoval, a při sousedské chlastačce v pečlivě zatemněné garáži si to předali. ale důležité je, že se semkli, protože v jednotě je síla, a Bába přece tou svou husákovštinou blekotal, že je potřeba se semknout a společně to porazíme.
Lukas B.odpovědět 
       Re: Okres?09:26:14 25.03.2021
Presne tyhle lidi me serou nejvic. ;-) Uplne porad nechapu, ze si lidi tu hrozbu neuvedomujou a mel jsem takovy chovani i v sirsi rodine - my rousky nosit nebudeme ...
 calimanodpovědět 
     Re: Okres?15:06:08 24.03.2021
Vidíš, já třeba podle přelezů soudím, že to dodržuje víc lidí, než bych vzhledem ke svobodomyslnosti lezců čekal. Výrazně víc..
Valmarodpovědět 
      Re: Okres?09:30:17 25.03.2021
Mas pravdu. Myslim, ze v cely tyhle debate by nemelo zaniknout, ze valna vetsina lidi se chova (relativne) zodpovedne. Ad lezci a ty prelezy: (i) lidi mozna min zapisujou, (ii) byla zima a to pro preklizkare neni. To se ted zmeni. Vcera bylo na Braniku narvalo, jen jsem nostalgicky vzpominal na ty romanticke zimni vecery ...
 calimanodpovědět 
      Re: Okres?09:38:22 25.03.2021
Mas pravdu. Myslim, ze v cely tyhle debate by nemelo zaniknout, ze valna vetsina lidi se chova (relativne) zodpovedne. Ad lezci a ty prelezy: (i) lidi mozna min zapisujou, (ii) byla zima a to pro preklizkare neni. To se ted zmeni. Vcera bylo na Braniku narvalo, jen jsem nostalgicky vzpominal na ty romanticke zimni vecery ...
 calimanodpovědět 
       Re: Okres?09:42:01 25.03.2021
Klid záďas
Modpovědět 
        Re: Okres?12:26:49 26.03.2021
On očividně je klidnej. Akorát ty ho chceš nasrat, debile.
odpovědět 
         Re: Okres?17:23:36 29.03.2021
Diky za podporu. Me to nevadi, jen jsem si uvedomil, ze diskuze v tohle formatu (bavit se s anonymy) nema cenu. Proto jsem odpovedel tady pouze Valmarovi. Ale pobavila me ta jasnozrivost, v lete jsem hodil slusny zada v Prachove. Cumici turisti se hned rozutekli ;-).
calimanodpovědět 
       Re: Okres?08:29:00 27.03.2021
Ty pady zadama napred se ti zjevne podepsali na psychice. Uz nevis kudy vede cesta vpred Zádys
odpovědět 
   Re: Okres?13:57:03 24.03.2021
Typický příklad české pitomosti je ten puvodni dotaz.
odpovědět 
   Re: Okres?15:04:44 24.03.2021
Boj? Bojovalo se u Stalingradu.U Moskvy.U verdunu.U Dien Bien Phu.Ale tady u nás bojuje jenom soudruh Gamáček.
odpovědět 
   Re: Okres?17:39:39 24.03.2021
Už máš na hlavě aluminiovou čepičku a chvěješ se jako vzácnej pes ve sklepě ???
jepisodpovědět 
   Re: Okres?18:34:00 24.03.2021
Krom toho, ze lucka i martin ma asi ofiko pracovní smlouvy se sponzory, tak muzu rict, ze pro prazsky lepsi petrac nez hlava na hlave narvany hlubocepy, horsi jak prime time na smichaci, ale furt lepsi jak vylet do jeste vic prervanyho alberta, lidi.
odpovědět 
   Re: Okres?17:03:40 06.04.2021
Ano soudruhu, asi by se to mělo hlásit na STB a hlavně anonymě, přesně tak jako to dělám já.
Jde nám přeci všem o dobro ne?
anonymodpovědět 
 Re: Okres?10:58:38 24.03.2021
idiot
danielodpovědět 
 Re: Okres?11:08:16 24.03.2021
Může. Je to profesionální lezkyně. Takže tam byla pracovně.
odpovědět 
 Re: Okres?11:23:34 24.03.2021
Vyhrabáno že
odpovědět 
 Re: Okres?21:31:41 24.03.2021
booooze...ale jsko zalad pro flame paradni, budes mit uspech a jiste vecer pod perinou...ojoj.
odpovědět 

 Vánice!10:49:27 24.03.2021
Prima vánice :)
odpovědět 

 Wow!10:55:47 24.03.2021
Ohromná gratulace. V takovým marastu vylézt tak těžkej boulder. Jsi skvělá!
odpovědět 
 Re: Wow!11:00:36 24.03.2021
Tak se mi to libi :)
Hamyodpovědět 

 Chumelenice12:00:25 24.03.2021
Tohle vypadá jako řádná chumelenice, super Luco
odpovědět 

 Gratulace12:27:07 24.03.2021
Pěkně Lucko, super výkon!
Pro mě je velkou inspirací, že jsou ještě lezci, kteří nekecají a makají...
Pe.odpovědět 

 Gratulace12:31:52 24.03.2021
Lucko, gratuluji k paradnimu prelezu a hloupe reci hloupych, zavistivych a vzteklych tupcu si nevsimej. :-)
Mirekodpovědět 

 Parada13:53:50 24.03.2021
Paradny prelez :) Myslim si, ze Lucka je tak nejak uz na lad, sneh a zle pocasie zvyknuta :D
Miroodpovědět 

 hezký14:22:56 24.03.2021
Video nemá chybu, v tomhle by mě ani ve snu nenapadlo jít na skalky/bouldery. :D

Každopádně gratulace!
Hanzodpovědět 
 Re: hezký20:49:09 24.03.2021
Ty moc neboldruješ, páč by jsi věděl, že je boudrova sezóna.
odpovědět 
  Re: hezký21:57:16 25.03.2021
Pravda pravdouci.
Bouldrista ze me nikdy nebude, ale to nevadi, lano me bere vic. Bouldry venku hlavne na videich a jinak v zime indoor boulder, to me bavi moc. Bohuzel teda letos jaksi bez nej.. :/
Hanzodpovědět 

 Jen tak dál....17:49:33 24.03.2021
Super výkon,kloubouk dolů.
V dalších sportech se v diskuzích pod výkony, nesetkávám s tak negativníma komentáří, to jste lezci a nebo fakt sračky ?
Mártyodpovědět 

 smutné22:59:03 24.03.2021
dodržovat opatření není vzor ctnosti ani slušnosti,je to výraz ubohého otroka kterej podlehl strachu z možné svobody a okovy mu slouží k navození pocitu bezpečí.naopak nedodržovat opatření je důkaz zachování si přirozené inteligence , za socializmu bylo taky spousta dementních omezení a jejich porušování je dnes glorifikováno a stavěno za důkaz osobní statečnosti a morálního uvědomění.je to jenom úhel pohledu.smutné je hlavně to ,když si dnes někdo myslí že má nějaký morální právo na to osočovat kohokoli za jakýkoli názor na tuto vskutku ubohou situaci v které se nacházíme.nemusíme si to dělat horší buďme k sobě tolerantní,není nutný zaklekávat lidi na potkání ,že nemají roušku nebo opustili okres,
danielodpovědět 
 Panebože do čeho jsi duši dal06:30:33 25.03.2021
Můžeš mi prozradit, ubohemu otrokovi, na které škole se studuje tato disciplína.
odpovědět 
  Re: Panebože do čeho jsi duši dal10:22:08 25.03.2021
tobě to muže být jedno,počítám že jsi fanatik a příznivce otrokářského systému.a takový tam neberou. taky si o tobě můžu myslet co uznám za vhodné stejně jako ty o mě .důležité je to abys mě neomezoval tvejma názorama,který můžu považovat za hloupé,to je všechno co sem tím chtěl říct.je mi jedno pokud nosíš roušku i doma v koupelně a nechceš cestovat jinam než do práce.je to tvoje věc.stejně tak jako moje rozhodnutí srát na omezení a obcházet je každým možným způsobem.nepřijímám pocit viny a strachu ani žádnou snahu o to aby mě někdo napadal kvůli mému názoru.přeju všem pevné zdraví a rychlý návrat do "normálu".
danielodpovědět 
   Re: Panebože do čeho jsi duši dal11:49:06 25.03.2021
Takže Vysoká škola života? ...ale bacha, náčelník Boční vítr už hodil ručník do ringu.
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Panebože do čeho jsi duši dal16:03:07 25.03.2021
Hele Kubo, někdy koncem listopadu jsme tu měli spolu debatu, kdy jsem Ti vypočítával, že c19 je stejnej průser, jako Španělská chripka a jediná dnešní výhoda, díky které není mrtvých více, je vyšší úroveň lékařských možností. No, nesouhlasil jsi, dost jsi to zlehčoval. Ale beru, že názor je možné změnit na základě poznaného.

Tak teď říkám další věc k zamyšlení: Slepé dodržování vládních opatření nikoho nezachránilo, naopak vede jen ke zhoršení situace. Jediné co snižuje pravděpodobnost nákazy je použití rozumu a vlastní zodpovědnost. Inteligentní člověk ví co má dělat i bez nařízení.

Příklad pro Tebe: Nenapadlo by mě v únoru jet vlakem do Brd, i když to bylo legální. Podle mě se jedná o zbytečné zvýšení rizika. Ne ty Brdy, ale ta hromadná doprava. Naopak pojedu kamkoliv, kde nebudou davy lidí, sám autem, i když to je momentálně nelegální. Riziko je minimální.
retezodpovědět 
     Re: Panebože do čeho jsi duši dal18:04:33 25.03.2021
Milý Řetězi, já jsem v listopadu zlehčoval koronavir? Opravdu? Nepleteš si mě s někým jiným?

A propos: v této debatě nijak neadoruji ani nezlehčuji opatření proti koronaviru.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Panebože do čeho jsi duši dal20:06:46 25.03.2021
Dohledal jsem diskusi a je to tak, že rozporoval to někdo jinej a Ty jsi pod to jenom napsal "tak nějak". Takže to uzavírám že jsem si to špatně vysvětlil jak souhlas, a tedy se omlouvám.
r.odpovědět 
       Re: Panebože do čeho jsi duši dal23:13:59 25.03.2021
OK
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Panebože do čeho jsi duši dal17:20:25 25.03.2021
kubo taky jsme už spolu vedli nějakej rozhovor, a pořád trvám na to že s tebou to jinak nejde než říct " ano máš pravdu".
danielodpovědět 
     Re: Panebože do čeho jsi duši dal18:06:05 25.03.2021
No tak trvej. A co já s tím? Proč mi to píšeš?
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Panebože do čeho jsi duši dal12:01:14 25.03.2021
obávám se chlapče, že jsi ukázkovým jájistou
jepisodpovědět 
 Re: smutné06:37:04 25.03.2021
Souhlas
odpovědět 
 Re: smutné06:52:26 25.03.2021
Tak určitě, a peníze rostou na stromě.
odpovědět 
  Re: smutné07:38:36 25.03.2021
Souhlasím, idioti co sedí doma jsou zaměstnání a jde jim 70% bože nedej že vic , a na to 2 živnostníci, kteří maji 3 děti a oba zavřeno ? Ty vole lidi vzbuďte vzbuďte se.......
Anoodpovědět 
  Re: smutné10:25:54 25.03.2021
nerostou a už se ani netisknou.vznikají z židovský podstaty věčného dluhu.
dodpovědět 
   Re: smutné03:45:33 28.03.2021
Tisknou hnupe brzo to poznas a pak zaplaces:-))
odpovědět 
    Re: smutné20:47:01 28.03.2021
Vláda lže a přitom tiskne, ta dalších po volbách bude dělat to samé...
Pták ohnívákodpovědět 
 Re: smutné12:53:58 26.03.2021
někdo někoho zaklekává na potkání, nebo o čem tady mluvíš, pane ovce? A když záleží na úhlu pohledu, tak logicky nemohou mít jedni pravdu a druzí ne, ale podle tebe to tak je.

Zotročený. zamindrákovaný ovce jako ty Danieli, neschopný uvažování, jsou problém.
odpovědět 
  Re: smutné00:32:27 27.03.2021
12:53:58 . nejsem zamindrákovanej nemám být z čeho,schopnej uvažování myslím jsem..a ty jsi co za kokot????nepsal sem nic o tom kdo má nebo nemá pravdu,psal sem že záleží na úhlu pohledu a na tom aby si někdo nepřisvojoval právo rozhodovat o tom kdo se má jak chovat nebo si co myslet.pokud nerozumíš psanému textu je to možná pro to že se špatně vyjadřuji a nebo ????možná ze jsi prostě jenom pomalejší.v každém případě mír s tebou.
daniel odpovědět 
 Re: smutné03:42:57 28.03.2021
A ty jsi zil za socializmu kdyz o nem mluvis? Myslim ze ne , ale to je fuk.
Nezaklekavalo se kvuli nerousce na hube, ale za neuposlechnuti policajta.
Skus to venku jak k tobe budou tolerantni Dane:-)
odpovědět 

 Opatření09:49:55 25.03.2021
Gratulace Lůce! Nevim proč tu tolik lidí řeší opatření, to k tomuhle článku moc nepatří... ale když už se to tu rozjelo tak dle mě je idealni zlatá střední cesta. Přijde mi že lidi jsou buď jeden nebo druhý extrém a čím dál víc lidí se od sebe vzdaluje (nejen fyzicky) zkrátka tu jsou 2 skupiny který na sebe nadávaj ba i se nenáviděj, což narůstající sociální krizi moc nepomáhá.
Michalodpovědět 

 ?10:02:38 25.03.2021
Na jednu stranu super vykon.. na druhou stranu zbytecna provokace a sobectvi... kdyz uz jedu v tvrdym lockdownu lizt a mam to vpici tak to aspon neventiluju vsude mozne na netu..  to same Martin S. A to i kdyz se clovek muze vymluvit na zivnostak a sponzory :D
Tadytozasjedeodpovědět 
 Re: ?11:16:59 25.03.2021
Jsi ko.ot.
odpovědět 
 Re: ?11:17:29 25.03.2021
Sebectvi? Mela jet radeji, v ramci sveho okresu, do Hlubocep? Tam, kde bylo uplne narvano lidma? Neni mnohem lepsi a v podstate zodpovednejsi z hlediska covidu, jet nekam kousek dal, kde je uplne sama na sutru? Nemel by clovek pouzivat take mozek z hlediska tech nouzovych opatreni? Nebo je lepsi tupe dodrzovat pravidla, i kdyz paradoxne muze hrozit vetsi nebezpeci prave, ze ta opatreni slepe dodrzis? Nemluve o tom, ze v ramci sve smlouvy tam Lucka mohla byt.
Mirekodpovědět 
 Re: ?11:33:09 25.03.2021
Heleď, včera hrála fotbalová repre, před pár dny Slavie taky támhle někde v Tramtárii... Dokonce to šlo živě v TV. A pohoršuje se nad tím někdo?
A u profi lezců, kteří se lezením živý, je to samé. Jen to nepřenáší televize. Prostě dělají jen svoji práci, ač pro mnoho jiných je to zábava, jako třeba ten fotbal.
Pták ohnívákodpovědět 
 Re: ?14:57:11 25.03.2021
Ona tam jela legálně, to si ještě nepochopil
odpovědět 
 Re: ?19:17:08 25.03.2021
Ti dva, a další jim podobní, nejsou placení od mluvení, ale aby předváděli výkony. Tak proč by nemohli lezt všude možně, když lezou dobře.
odpovědět 
 Re: ?09:15:30 26.03.2021
martin Stráník toho Warriora přelezl ještě před zákazem přejíždět okresy.
odpovědět 
  Re: ?10:03:58 26.03.2021
Jo , ale další bouldry si Stranas zapisoval mimo okres i po zákazu už, ale tak či tak , oni tam jezdí legalne, co vím, Lucka normálně jezdí se smlouvou od sponzorů, ja se taky nevzdal přivýdělku ve skladu i když je tam spousta lidi , daleko víc než na sutrech v lese. Takže za a legálně a za b v rámci možnosti daleko lepší než pražský plotny.
odpovědět 

 ústavní soud13:05:57 25.03.2021
ÚS dnes sice nezrušil únorový NS, ALE ve svém zdůvodnění jasně napsal, že vláda nemůže obcházet sněmovnu a vyhlašovat si NZ jen tak opakovaně bez jejího souhlasu ze stejného důvodu a nutno podotknout, že současný 4. celkově , 3. na sebe navazující od 17.10., NS je z důvodů stále stejných a to epidemie SARS-CoV-2, ergo onemocnění covid-19. Takže strhat roušky a hurá do skal, policajtům ukažte rozhodnutí US a ať vám to pošlou do přestupkovýho, bude to velmi zajímavý.
Právo, spravedlnost a rozum, vítěží nad hloupostí, lží a populismem!
Aneb nebát se a nekýchat!
spravedlivý mezi covidyodpovědět 
 Re: ústavní soud13:08:49 25.03.2021
"Jestliže pak ústavní zákon o bezpečnosti České republiky kogentně stanoví, že vláda může vyhlásit nouzový stav nejdéle na dobu 30 dnů a uvedená doba se může prodloužit jen po předchozím souhlasu Poslanecké sněmovny (čl. 5 odst. 1 ve spojení s čl. 6 odst. 2), jiný postup při prodloužení nouzového stavu není možný. Nezmění-li se skutečnosti, na základě kterých byl vyhlášen nouzový stav, nelze „nově“ vyhlásit nouzový stav vládou od okamžiku, kdy „povolený“ nouzový stav skončil a Poslanecká sněmovna s jeho prodloužením nesouhlasila."
odpovědět 
  Re: ústavní soud13:09:32 25.03.2021
https://1url.cz/qKzz8
odpovědět 
   Re: ústavní soud15:17:42 28.03.2021
Trocha právní osvěty:
1. Nejde o usnesení, ale o nález ÚS. (To je pro – zdejší potřebu – asi ne moc podstatné.)
2. Ta výše citovaná pasáž je obsahem pouze jednoho bodu (22), a to jako „obiter dictum“ – to znamená (tlumočeno pro zdejší potřebu) něco jako „námět k zamyšlení“.
3. Vlastním obsahem toho nálezu byl závěr, že ÚS není příslušný k rozhodování o dané věci (jestli je konkrétní nouzový stav vyhlášen oprávněně).
4. Poslanecká sněmovna parlamentu, která je jediná příslušná k legitimaci nouzového stavu, jak ten minulý vyhlášený, tak i stávající nouzový stav svým usnesením posvětila. (I to se říká v onom nálezu ÚS.)
Ne, že bych se chtěl zastávat jak těch figur ve vládě, tak vyhlašovaných opatření. Ale rozhodně není řešením, projevovat se stejně debilně/nekompetentně jako oni.
D.odpovědět 
    Re: ústavní soud10:57:37 30.03.2021
Díky, jsta právní laik, stále nechápu, jak to PS posvětila? Jednak ten Hejtmanský, jednak ten, co skončil v neděli? A ano nyní máme PS posvěcené prodloužení, ovšem, ten posvěcený podle mne nebyl vyhlášet správně, právě proto, že byl "jako nový", ale vlastně nebyl, protože ty důvody jsou od 17.10. pořád stejný. Nebo jsem v těch zdůvodněních opravdu podstatné rozdíly? Myslím, že nejsou stále je to epidemie Covid-19? To je jako vyhlašovat nouzový stav stále znovu, protože třeba Německo jednou útočí přes Polsko, podruhé přes Rakousku, po třetí spolu se Slováky ze Slovenska, ale pořád je to Německo, ne? (Jedná se o myšlenkový experiment, nebrat vážně)
odpovědět 
 Re: ústavní soud14:47:35 25.03.2021
coz o to klidne bych to usneseni ukazal ale az ti naridi to otocit a ty pojedes dal tak pak sem nezapomen napsat jak dopadla honicka s pistolnikama...
odpovědět 

 Zalepte si držku izolepou14:56:42 25.03.2021
Tak koukám že i mezi lezci jsou zavistivé hovada.. Koho by mohla Lucka asi v tom lese nakazit mě hlava nebere.. Pominu li to, že video bylo natočeno jako promo pro sponzory, takže pracovní cesta. Jo a všichni kovid pomatenci, vyserte si voko..
Zdendaodpovědět 
 Ale ty historky15:36:44 25.03.2021
Dovedete si představit, po letech, jak nabobtnají ty historky o překonávání vojensko-policejních kontrol abychom se dostali na přilehlé skalky? Už se těším. A odjíždím, je nádherně.
John, Plzeňodpovědět 
  Re: Ale ty historky20:45:11 25.03.2021
Prostřilel se z Plzně na Kozelku :o)...
odpovědět 
   Re: Ale ty historky07:21:10 26.03.2021
Zátarasy objíždím zprava. A pak zadem okolo golfového hřiště. Nenapadne zkrz Pihel. A poté plnou rychlostí do stoupání a přes ručku na lesní cestu. Přes auto maskovacî síť.
odpovědět 
    Re: Ale ty historky12:50:58 26.03.2021
Kašparák?
Papoušodpovědět 
     Re: Ale ty historky14:28:57 27.03.2021
Prostřílel se z Práglu na Kobylu jako Mašíni do Západního Berlína.
odpovědět 
     Re: Ale ty historky17:32:03 27.03.2021
Ne. Na odbočce k vodarně jsou většinou zátarasy.
odpovědět 

 Sociální...19:00:11 25.03.2021
Lezec je moje nejoblíbenější sociální síť.
troubaodpovědět 
 Re: Sociální...07:17:03 26.03.2021
To bylo dobrý.:)
ev.č.39: Plynové potrubíodpovědět 

 Pollert07:55:55 26.03.2021
Dobry rozhovor s Pollertem:
https://1url.cz/KKzNa

Hlavne se z toho nezblaznit.
jx voidodpovědět 
 Re: Pollert09:18:30 26.03.2021
Tyjo to je narcis jak bič. Hroznej týpek, hroznej rozhovor.
odpovědět 
  Re: Pollert10:06:21 26.03.2021
Za mě super rozhovor, typek sympatak jak hrom
odpovědět 
   Re: Pollert11:29:18 26.03.2021
Tak to seš fakt pako.
odpovědět 
   Re: Pollert16:26:29 26.03.2021
Jako řiká věci, na kterých něco je, ale to ego se nezapře. Bral bych s rezervou.
odpovědět 
    Egomaniak Pollert a další07:23:53 29.03.2021
Klasický egomaniak a populista, stejně jako Pirk, Šmucler, ezoterik Hnizdil atd. atd. Vím o tom celkem prd, prezentuju svoje myšleky, odpovědnost žádná, vždyť je to můj názor a na ten mám právo! Řešení nemám, ale obecnou pravdu ano... A když se něco posere tak, to já né, já na to nejsem odborník, to ste se měli ptát epidemiologů, vakcinologů, imunologů :-D. Hlavně že mám mediální prostor a puiblicitu. Svět se zbláznil.
HUHULAKodpovědět 
     Re: Egomaniak Pollert a další13:34:00 29.03.2021
pro mě tedy jsou ti jmenovaní důvěryhodnější, jsou to praktikující lékaři s konkrétními výsledky, než nějací egomaniaci co nikdy neviděli pacienta, dojiči rozpočtů, lovci v kalných vodách a obchodníci s čímkoli a kýmkoli a lékaři s pověstí ambiciozních blbů fušující do úplně jiné oblasti medicíny, než kterou se zabývali (ministři zdravotnictví a tváře omezení za poslední rok).
mimochodem, dva ze jmenovaných "odstrašujících případů" jsem už párkrát potkal, a přišli mi dost v pohodě. tedy úplně v pohodě ne, ten dědek zatracená mě pěkně rozčiluje, a co mi to dá práce, abych ho na běžkách do kopce předjel.
Lukas B.odpovědět 
      Re: Egomaniak Pollert a další14:28:16 30.03.2021
Tipnu si Pirka a Šmuclera... z televize, viď? :-)
odpovědět 
       Re: Egomaniak Pollert a další16:44:14 30.03.2021
z terex-janouškovky a z vodňanský blanice, vole.
Lkas B.odpovědět 
 Re: Pollert10:25:31 26.03.2021
Podle mě úplnej úlet, neetickej blázen, co by už doktora ani dělat snad radši neměl. On musí být vždycky v opozici, je úplně jedno o co se jedná. "když je nějaká viróza, na kterou zrovna umřely dva miliony lidí". Proložený nesmyslama a různejma argumentačníma faulama (no jo covid, ale co průjmy/rakovina atd). To že se to tady vede od desíti k pěti, bez plánu s destrukcí vzdělanosti a sektoru služeb sice souhlasim, ale kecy typu "se nechci omezovat rouškama" jsou úplně mimo mísu.
Pártyodpovědět 
  Re: Pollert11:02:37 26.03.2021
Ty kecy nejsou mimo, “nechci se omezovat rouskama”, jsou na místě, lidi si to nemění a to je holej fakt a pak je riziko nákazy ještě větší než s měsíc nasazenou rouskou
odpovědět 
   Re: Pollert11:33:54 26.03.2021
To není pravda. Navíc je to jen jeden z těch keců.
odpovědět 
 Re: Pollert12:24:04 26.03.2021
...tak to se právě Lukášovi očividně nepovedlo :)Ježiši, ten žvaní. To je prakticky co odpověď, to argumentační fauly. jen ovce, který chcou slyšet to, co prostě chcou slyšet, to ale nedokáží odhalit. Ty vidí bezva týpka, kterej říká pravdu.
odpovědět 
  Re: Pollert20:59:39 26.03.2021
Hej, tak mne poucte, jaky argumentacni fauly? Jsem ten typek, co vidi fajn typek, co neni ovce a nevidi jen jeden uhel pohledu. Tak sem s tim..
odpovědět 
   Re: Pollert21:05:34 26.03.2021
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Argumentačn%C3%AD_klam Hledej, šmudlo :)
odpovědět 
    Re: Pollert14:31:51 27.03.2021
Ty si blb Kejchale. Nechci hledat,napis to ty.
odpovědět 

 hrozný12:50:14 26.03.2021
Hrozný videjko. Hytericky Umělý smích fandících v pozadí, zvuky, který Lucka po přelezu vydává taky nezní zrovna autenticky a samy o sobě jsou dost strašný...

A tohle? "Říkali musí to mít dobrý tření, nevím proč jsem slyšela místo tření “hřmění” 🤣" to není vůbec vtipný, možná nějak situačně by mohlo, nebo ve 10 letech věku, ale takhle fakt ne.
odpovědět 
 Re: hrozný13:28:26 26.03.2021
Mně přijde zrovna vtipný a to fandeni je tak od srdce upřímný, palec nahoru
odpovědět 
  Re: hrozný14:19:53 26.03.2021
;) no jasně šmudlo. To ale nemyslíš vážně. Teda, jsem schopen věřit, že ti ten "vtip" přijde vtipnej, znám lidi, co mají tenhle druh "smyslu pro humor" (s úvozovkama, protože to smysl pro humor fakt není), ale fakt ti nevěřím, že neslyšíš, jak je ten smích neupřímnej. To lžeš.

Jinak jestli jsi to myslel, tak, že je vtipný to video samo o sobě, tak to ti není pomoci. To video není vtipný žádným myslitelným způsobem, teda aspoň ne pro lidi, kteří nejedou na nějaké dosud neznámé droze.
odpovědět 
   Re: hrozný14:43:39 26.03.2021
Jo, jasne, ti co fandili ji tak hodne neprali, ze se zmohli jen na hystericky neuprimny smich. Jdi si trolit jinam.
odpovědět 
    Re: hrozný12:26:12 31.03.2021
Neupřímnej smích ještě neznamená, že jí fandící nepřáli...achjo. Jsou to věci, mezi kterejma není žádná příčinná souvislost. Jdi si trollit jinam.
odpovědět 
   Re: hrozný16:37:20 26.03.2021
Mne se video libi, tobe nemusi. To je OK. Pro me jsou zase hrozny totalni kreteni, kteri si zde hraji na velky inteligenty, presto, ze o inteligenci ani jen nezakopli. Hraj si svou trapnou hru na inteligenta klidne dal, kdyz to potrebujes. Taky muzes natocit svoje video, dat ho na Lezce, a moc radi se kouknem, jak takovy inteligent vypada a treba mu za vykon jeste zatleskame. Tak se ukaz a nenech se prosit. ;-)
M.odpovědět 
    Re: hrozný12:24:10 31.03.2021
Ygelitent by měl znát rozdíl mezi líbí a vtipný ;)
odpovědět 
   Re: hrozný19:40:53 26.03.2021
No já si to snad pustim, a aj si k tomu zapnu zvuk!
P.odpovědět 

 Vysmech22:19:09 26.03.2021
Tak jsem si vcera taky byl zalizt. Mimo okres, neb v okrese mam h.. Vsem doporucuju. Nebudete pak resit s.acky. Taky uz jsem zacinal byt trudomyslny a najednou uz mne zas ty rouskovy svedkove covidovi prijdou k smichu. Dokonce i to, ze jsou mezi lezcema. Tak at vam to leze a u toho lezeni vydrzite, neb jak uz rikal Gullich: klettern heisst frei sein :) pusu kotata.
odpovědět 
 Re: Vysmech06:25:19 27.03.2021
Hrdino :D
odpovědět 
 Re: Vysmech06:26:26 27.03.2021
To jsi sebral odvahu az teď a máš potřebu to sdílet?
odpovědět 
  Re: Vysmech10:06:20 27.03.2021
Dává dobře holka...Je to její kaše,práce snad!?Ale kdyby to mrskla s rouškou bylo by to hodnotnější a uznání hodné.Je pravda že v lese při práci také respik nechodím i když smrad z pily by to možná řešilo...No zatím se nenatáčím,che,che.Horám Zdar!!!
Lupulin OSVČodpovědět 

 Láska je kurva12:28:31 27.03.2021
Krucipuesek, to je název pro boulder! Úplně mě to sundalo.
Papoušodpovědět 

 Gratulace07:15:35 29.03.2021
Peknej pocin Lucko, gratulace a jen tak dal. At se dari. Vona Lucka, byla vzdycky trosku Rebel ;-) A vo tom to je  "Je to boj, ale krasnej"
jakubodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179373)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Les Furtifs 8b+ Manikia
1. Senza Nome 6a+ Coltura
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Nově komentované:
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 360 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.