LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Z komína se nepadá.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
Novoroční Open (11.01)
Novoroční pohárek (25.01)
SP boulder Keqiao (CHN) (18.04)

Žebříček
Cesty:
41.Zaoral 10119
42.Nosek 10098
43. 10094
Bouldry:
41.Paděrová 8706
42.Hapala 8678
43. 8653
Hory:
27.Malý 2820
28.Nehasil 2710
29. 2691

Výsledky
Kontinentální pohár a MČR v ledolezení (07.12)
EP v ledolezení Žilina (23.11)
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)

Deníčky
5679 lezců
1145669 cest
Nové přelezy:
Are You Re 7C/7C+ tr
Vila Veleb 7b+
Rebel With 7c
Me Pone Pa 7c
3éme Millé 7c
Viva Festi 7b
Rififi Au 7b
Mozaik 7c/7c+
Oktoberfes 8a
Pinot 7c

Stěny
V 16 - Plzeň
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely
Big Wall - Praha 9 - Vysočany

Prodejny
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Kategorie:
 Zastřelte mne!
Trošku jsem se odmlčel, ale jistě to nebylo tím, že komise mládeže pod vedením Dana Kadlece mi zdělila výstrahu, že pokud budu rebelovat, bude mým dětem zakázáno startovat na evropských a světových závodech.A že jim bude
Komentáře (70)30.09.2002... celý článek
 Lezení na Kokořínsku
O naší sobotní výpravě za pískovcem na Kokořínsko, která díky špatnému spojení skončila málem ledovou smrtí.
Komentáře (1034)30.09.2002... celý článek
 Neuville sur Ain
Během naší cesty jsme navštívili další příjemnou oblast, na kterou bych rád upozornil všechny milovníky francouzského vápna. A sice na přívětivé Neuville sur Ain.
Komentáře (1)30.09.2002... celý článek
 Nový boulder v Labáku
Nový boulder vzniknul na pravém břehu v Labáku. Jeho název je Autoportrét, obtížnost 8B Fb. Najdete ho v údolí Suché Kamenice (za Toreadorem) na blok Lesní vzduch.
Komentáře (8)30.09.2002... celý článek
 Doping
DIURETIKA

Diuretika ovlivňují množství vylučované moči a přímo působí na ledviny. Blokují zpětnou resorpci vody v tubulech a tím způsobují ztráty tekutin v hodnotách až několika litrů denně. V lékařství se používají k léčení vysokého krevního tlaku a při nadměrném zadržování tekutin v těle.
Ve sportu se diuretika používají ve sportech s váhovými kategoriemi, box, judo, zápas, vzpírání, a ve sportech, kde je výhodná nižší tělesná hmotnost. Kromě jezdectví to může být i lez
Komentáře (89)26.09.2002... celý článek
 Lezení v Sasku
Tak jako má Schmilka svůj velký stein Rauschenstein nebo Malý Zschand svůj Heringstein nebo Schrammsteiny svůj Falkenstein, mají i Affensteiny svůj Frienstein. Také je velice rozlehlý, ale výškou svých stěn nepřesahuje třicet a možná i méně metrů. I přesto, že stojí na kraji vysokého masívu, na který se však neleze. Kromě malého kousku jej lze celý pohodlně obejít. Z míst poblíž kraje masívu se nabízí krásný výhled do širokého údolí K
Komentáře (39)25.09.2002... celý článek
 Doping
ANABOLICKÉ LÁTKY

Biochemické procesy v organismu rozdělujeme na katabolické a anabolické. Při dějích anabolických probíhá výstavba nových tkání, při katabolických naopak. Anabolické procesy způsobují anabolické látky a právě ty jsou v současné době v dopingu závažným problémem. Můžeme je rozdělit na anabolické androgenní steroidy a na ostatní anabolické látky.
Proč jsou zneužívány androgenní steroidy? Již dříve si lidé všimli, že varlata zodpovídají za rozvoj sekundárních
Komentáře (1222)24.09.2002... celý článek
 Expedice Teng Kang Poche
V úterý 1. října odlétá z Frankfurtu malá Česko - Slovenská Expedice Teng Kang Poche 2002.
Komentáře (1182)24.09.2002... celý článek
 Pálava
Bývala to tradice - podzimní zájezdy spojené s návštěvou vinných sklípků jižní Moravy.
Komentáře (162)23.09.2002... celý článek
 Doping
STIMULANCIA

Používají se pro povzbuzení, pro potlačení únavy, zvýšení soutěživosti a agresivity. Mezi nejběžnější patří kofein, kokain, amfetamin, efedrin a pseudoefedrin.

AMFETAMINY: Mají podobný účinek i strukturu jako tělu vlastní hormon adrenalin. Ten je v těle vylučován v případě ohrožení  a zvyšuje krevní tlak, srdeční frekvenci a  připravuje tělo na útěk či boj. Tyto látky byly zneužívány k dopingu jako jedny z prvních. Jsou zaznamenány četná úmrtí,
Komentáře (688)19.09.2002... celý článek
<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   >>>  
 

Zastřelte mne!

Trošku jsem se odmlčel, ale jistě to nebylo tím, že komise mládeže pod vedením Dana Kadlece mi zdělila výstrahu, že pokud budu rebelovat, bude mým dětem zakázáno startovat na evropských a světových závodech.A že jim bude

úplně jedno, že se tam poctivě nominují! Prostě nevědí jak mi zavřít hubu, tak to jednoduše odnesou mé děti!
    Měl jsem snahu komisi vysvětlit, že i kdybych byl třeba osminásobný vrah, nemohou za to trestat někoho nevinného!




    Byly sice v historii dva systémy které tyto praktiky používali, jedenomu se říkalo, fašistický a druhému komunistický, ale mám dojem, že tuto etapu jsme překonali.
    Abych neplakal na špatném hrobě, podal jsem písemnou stížnost proti tomu na výkonném výboru ČHS.Bude to už čtvrtý měsíc a stále žádná odpověď.
    To jen tak pro zahřátí.Teď trošku z jiného soudku.


   

Stalo se, že prognostici našeho mládežnického lezení Dan Kadlec,Tomáš Kysilka usoudili, že některé \"málo\" výkonné děti nebudou podporovat finančně na účasti na MS ve Francii.
    Dohodl jsem se tedy s několika firmami, které naštěstí maji soudný rozum a tyto děti podpořily a odvezl jsem je svým autem na toto Mistrovství světa.
    To, co se pak odehrálo mně docela vyrazilo dech.
      Začalo to jednoduchou otázkou na Dana, jestli mmohou při lezení na rychlost šlapat na nejty? Jednoznačně odpověděl ano. Mé ženě řekl, že to budou tolerovat!
      Ptal jsem se, protože v Ravenně to bylo také otázkou diskuse a nakonec to rozhodčí povolili.
      Zeptat se \"šéfa juniorské reprezentace\"  Kysilky nešlo, protože ho tato disciplína nezajímá a úplně ji ignoroval,ona totiž bere peníze těm,co lezou na obtížnost. Ale my jsme tam byli za své!
    Naše Lucka se v pohodě dostala s šestým časem do finále! Ale přišel verdikt diskvalifikace, protože šlapala na nejty.
    Danův obličej zůstal v rozpacích, nejistě se vyptával a pak mi řekl, že nemyslel, že na ně bude šlapat, že se jich jen třeba dotkne.Na mou otázku jestli má pravidla, tak neměl a to jsem ho na problém pravidel upozorňoval před několika měsíci.




    A tak se stalo,že Lucka na start semifinále obtížnosti, které následovalo po kvalifikaci na rychlost, nastupovala se slzami v očích.
    Přišlo finále MS na rychlost.Děcka odešla do izolace, kde na ně měl čekat Dan jako kouč,nebo to jsem si alespoň myslel, protože doposud tam vždy s dětmi byl.Ověřit jsem si to nemohl, protože tam nikoho jiného nepouští.
      Vypuklo finále a zaplněná hala hučela jako úl.Po stěně se řítí nahoru Američanka a bez jakéhokoliv studu šlape na jeden nýt za druhým,ono to totiž dost zrychlovalo.Tu musí diskvalifikovat, okamžitě mne napadá, ale ono se nic neděje. Snažím se protestovat,ale jsem jem jeden z davu diváků a nemám šanci. Nastupuje Libor s Rusem Kozlovem, kterého Libor porazil v Ravenně.Start- a Kozlov šlape na jeden nýt za druhým a hrne nahoru. Libor se naopak nejtům vyhýbá jak čert kříži, vždyť sestra za to byla diskvalifikovaná v kvalifikaci.Libor nechápe, co se děje! Po první cestě prohrává jen o dvě desetiny.Po výměně cest, Kozlovovi pomáhají nejty ještě víc, Libor do toho dává maximum, ale nestíhá a padá.Kozlov nakonec končí celkově třetí!
      Od Libora se pak dovídám, že Dan v izolaci není a od Rusů , že se koučové dohodli, že ve finále se na nýty šlapat může!!!!!!! Musím to říct Elišce a Petře! Do izolace mne ale nepouští a tak začínám hledat Dana.




Kysilka jako šéf juniorské reprezentace se na finále rychlosti ani nepřišel podívat.Lítám po hale jako blázen a nakonec Dana najdu jak vrká s blonďatou finkou a závody jsou mu šuma fuk.(Dan je juniorský mistr světa v lezení na rychlost?????????)Finka kouká jako vyoraná myš,když Dana nekompromisně posilám za holkama do izolace.
    Nakonec z toho bylo nejlepší umístění v juniorkách pro Českou republiku, a to skvělé třetí místo Elišky Karešové a páté Petry Melicharové!


Eliška Karešová s tátou Mírou


    Chci tímto také poděkovat firmám LANEX Bolatice,SINGING-ROCK,SALTIC a DOLDY za podporu.
    Jsem z toho co se děje v mládežnickém lezení unaven, ale nepřestanu.Zastřelte mne!Jen teď přesně nevím jak to vysvětlit Lucce a Liborovi.

                                Rebel     

Libor Hroza   [úpravy] 23:33 30.09.2002Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

Nový komentář 

 
Bordel, špína, hnus...............flus
Zapsal: Luk, 03:44:11 01.10.2002
 Vyjadri se Kadlec?
Byl bych moc rad, kdyby se vyjadrila i druha strana, abych si mohl udelat objektivnejsi nazor na DALSI PRUSER v mladeznickem sportovnim lezeni u nas.
Zacal jsem totiz se svym prckem jezdit na zavody a pokud by treba jenom pulka z toho vseho byla pravda, tak bude asi rozumne prejit na jiny sport, nerad bych dopadl jako Rebel a jeho deti.
Takze pokud k tomu maji Dan a Tomas co napsal, sem s tim, prosim.
jakub
Zapsal: jakub urban, 09:03:36 01.10.2002
 
No tak to je nářez.Jestli je tohle pravda a to asi je,jelikož pochybuji o tom že si Libor jen tak slintá,tak vám teda řeknu že to je pěkné svinstvo.Můj kluk si teďka vybral lezení jako stěžejní sport.Je mu 8 a leze pěkně.Přes zimu si ho vezmu na paškál a začnu ho pořádně trénovat.Mám s ním samozřejmě jako každý otec plány veliké a řeknu vám až začne jezdit po soutěžích,tak si to řádně ohlídám.Jestli je teď pořadatelům Libor trnem v oku,tak ať se těší na můj režim.Mojí velkou předností je,že miluji pravidla a dokážu s pravidly velice dobře operovat.
A ten, kdo bude nadržovat jiným,nebo nebude dobře vykonávat svojí práci se popakuje rychlostí blesku.Pojedu po něm tak že mu vezmou i rodnej list.
Tak teď počkáme na vyjádření druhé strany ať zase někomu zbytečně neublížím.Je potřeba si uvědomit že se stále jedná o sport a ten má být provozovaný s čistotou.Mě by rozhodně netěšilo,kdyby moje dítě vyhrálo podvodem.Vždyť si vychováváme generaci,která by měla mít ten nejlepší pocit z dobře vykonané práce.Neučme je tomu v čem jsme žily mi!
Zapsal: Himbajz, 10:42:49 01.10.2002
 Díky Petro!
Já věděl, že se vyplatí vsadit na vás! Na vás jako na děcka(i když tobe už je snad osumnáct)!A stejně tak to pochopili i v Lanexu, Singing rocku, Salticu a u Doldiho a umožnili vám startovat .Nechci jim zde dělat reklamu, ale upřímně poděkovat!
Zapsal: , 12:51:27 01.10.2002
 Fuj Fuj Fuj
Je to bordel takoví lidé si nezaslouží trénovat nikoho ani děti. Jenže těm našim byrokratům z ČHS je to jedno. Hlavně, že maj svý jistý.
Zapsal: Daja, 12:53:14 01.10.2002
 byrokrati z čhs
tak je svrhněte. valná hromada bude pravděpodobně opět na začátku března. Ale důvod, proč se okolo toho motají furt ti samí je takovej, že nikdo jinej to dělat nechce. a v takové atmosféře má pár ambicioznějších intrikánů úplnej ráj. Melloun vám to tady furt dokola píše, a vždycky se vynoří další člověk, který začne vykřikovat cosi o dinosaurech.
mimochodem, ve všech lezeckejch periodikách postrádám nějak pobouřenou reakci na to, že na valné hromadě 2000 se zjistilo, že značná část závodníků čerpala dotace na reprezentaci, a přitom nebyla v čhs. (ovšem to se nějak napravilo zpětně) viz http://web.archive.org/web/20021001040020/http://humanita.n.cz/valna.htm (snad se na mne nebude KT zlobit, ale on je takový velký zastánce všeobecné informovanosti)
Zapsal: Lukas B., 13:06:30 01.10.2002
 Re: Himbajz
... nevim jestli znas Kysilku ... ale jsem fakt zvedavej jak s timhle "....." uspejes. Nemyslim ze zrovna tento pan by se pakoval, natoz pak aby mu sebrali rodny list ... ani kdybys mu po zadech poskakoval ... :-((
Zapsal: , 13:38:34 01.10.2002
 +Himbajz
Myslim Himbajzi, ze v tom nezustanes sam. Poskakovani po zadech je prima zabava, obzvlast nekomu, kdo se pevne drzi. Staci se podivat na nas politicky vykvet ( Kato ) a je jasny, ze ty zada budou dost kluzky...
Zapsal: Maty, 13:44:18 01.10.2002
 Kde je zakopaný pes?
Sleduju tento Liborův boj už skoro rok a neumím si najít pravdu.

Skoro před rokem se Liborův hněv obracel vůči Solanskému. Změnil se předseda a je to zase špatný?

Předseda je jasný, ten je jmenovaný či volený VV, řekl bych.
Ale kdo je komise? Podle vzoru ostatních komisí to jsou ti lidé, kteří se přihlásí předsedovi, že chtějí něco dělat. Libore, to tam podle Tvého pohledu není žádný "slušný"? Jak to že Rebelů není více? Jsi ty sám členem komise? A jestli ne, tak proč?

Já prostě nějak neumím pochopit, proč, když se kolem tohoto závodění pohybuje spousta dětí a především jejich rodičů, proč nespokojen je jenom Libor. Nebo jen všichni držej hubu a krok?

A stejně nemohu uvěřit, že by se v komisi sešli jen samí "špatní".

Ale jestli ryba smrdí od hlavy a míníš, že je třeba vyměnit Dana, opět Tě odkazuji na VH. V březnu budou regulerní volby a budou očekáváni protikandidáti.
Je třeba najít vhodného kandidáta, kterého bude nominovat nějaká autorita (nejlépe oddíl) a s dostatečným předstihem dát dohromady nějaký volební program co jako hodlám dělat jinak a lépe než předchůdce. Tyto materiály dostaneme my účastníci předem a budeme posuzovat a podle toho volit. Emotivní vystoupení před plénem to ale asi neřeší.
Víc se myslím demokraticky dělat nedá ale je to dost.

Jestli se na VH sjedou lidi, kterým je mládežnické lezení u p....., pak se dá těžko něco dělat. Ale koho tam vyšleme.....opět obehraná písnička.

Martin Mellan
Zapsal: melloun, 16:46:16 01.10.2002
 Zakopaný pes
Mám dojem, že Melloun to vyjádřil velmi přesně. Když si přečtu Liborův příspěvek napadají mne taky podobné otázky. Kromě toho znám Toma Kysilku a nezdá se mi, že by byl svině. Pokud je balík peněz malý, vždycky se někomu musí dát míň a ten je zákonitě nespokojený. Chtělo by to opravdu znát stanovisko druhé strany. Mohl by se Dan Kadlec k tomu vyjádřit?
Zapsal: Petr Jandík, 17:11:37 01.10.2002
 Tip na zbraň 2
Možná by byla lepší upilovaná brokovnice použitá ze 2 m, ale jen za předpokladu, že kolem Libora bude všude igelit.
Zapsal: S. Colt, 17:15:48 01.10.2002
 Mellounovi
Všechno je to v pravidlech a ty nejsou!Pak v pocitu moci!
Dalším a ne nepoctatným problémém je počet dětí, kteří mohou jet.
Eliška a Petra jet nemohly a tak sem je vzal já.Nakonec jsou nejúspěšnější závodnice od nás, ještě se Štěpánem Stránikem.
Peněz je kupodivu dostatek, ale jde o přerozdělení!Ono je totiž možné rozdělit čtvrt milionu mezi dvacet dětí, ale stejně tak dobře je možné je rozdělit mezi dětí šest!
A schválně hádej Meloune jakou variantu propagují rodiče šesti nejúspěšnějších dětí!
Zapsal: , 18:38:47 01.10.2002
 Tak to tu máte!
Odpovídám jen na komentář Jakuba Urbana, Mellouna a Petra Jandíka. Ostatní zato nestojí.

Jako soukromá osoba vůbec nemám chuť se k Liborově překrouceným šplechtům vyjadřovat. Bohužel, ale z pozice mě funkce svěřené, je mou povinností některé věci vysvětlit. Ne však kvůli Liborovi, protože s ním nemá cenu o ničem diskutovat, protože je absolutně přesvědčen o své neomylnosti a diskuse s ním se mění v jeho monolog. Ale právě kvůli rodičům, které chtějí věnovat svůj čas dětem a lezení. I když jde o takovýhle bulvár.

Asi nemá smysl psát co všechno jako předseda komise mám na starosti (není to jen reprezentace) a jaká spousta dobré práce se v komisi udělala, protože o to teď asi nikdo nestojí. Ale hlavně podotýkám, že nikdo za to nemá ani korunu, ba naopak nás samotné to stojí dost peněz. O míře zodpovědnosti za bezpečnost svěřených dětí ani nemluvím. A nikdy a nikdo žádnému dítěti nic neukřivdil.

Ale něco k oné křivdě. Žádná oficiální pravidla nepovolují šlapání na nýty. Zasvěcení vědí oč v Raveně a jejich pravidel běží. Je pravda, že před závody byla diskuse nad tím, že jsou nýty velmi blízko u sebe, a že pokud někdo smekne tak na něj může šlápnout, s tímto jsem se šel rozhodčími se zeptat. Rozhodčí mi řekla, že to budou akceptovat. Moje chyba byla v tom, že jsem žil v předchozí diskusi. A nedošlo mi, že Libor otázkou, jestli může šlápnout na nýt, míní lezení po nýtech. Bohužel jsem řekl ano. Což hned Libor Lucce řekl. Spolu s Luckou diskvalifikovali i několik dalších závodníků. Hned jsem šel za onou rozhodčí s nesouhlasem diskvalifikace. Bohužel mi řekla, že omylem na nýt nešlápla, ale evidentně po nich lezla. Ten to problém jsem ještě řešil s vrchním dohlížitelem z ICC, ale potvrzoval rozhodnutí rozhodčích, proto jsem se rozhodl nepodat oficiální protest, na který je záloha 100 CHF. A teď co se týče mladého Libora. Izolaci na rychlost uzavírali ještě v době, kdy jsem byl v izolaci se semifinalisty na obtížnost, proto jsem tam nešel. A když jsem přišel tak už jsem tam nemohl jít. Tady si Libor trochu vymýšlí, protože pro zrychlení změnili čas uzavření izolace a Libor mi s úšklebkem vyčetl, že jsem si to nezjistil. Takže věděl, že tam nejsem. Skutečně se stalo, že nýty povolili, ale všem závodníkům to v izolaci sdělili! Pak přišel na řadu Libor s Kozlovem a stalo se co se stalo. To co Libor píše o mě a blondýnce je jen známka jeho neurvalosti, kterou obvykle oplývá při svém jednáni. Říkat, že jsme čekali na výsledky semifinále a přitom konverzovali? Pravda, to do bulváru nepatří! Vyvěšování průběžných výsledků na MS je totiž kapitola sama pro sebe. Finka skutečně koukala jako vyoraná myš, protože Libor k nám přilít a na plnou hubu na mě začal řvát a sprostě mi nadávat. Myslím, že kdyby těm nadávkám rozuměla, nezůstalo by jen u té vyorané myši. Libor nejprve tvrdil, že o tom mladý Libor nevěděl pak, že něco věděl, ale nerozuměl dobře angličtině. Měl pravdu, že bylo potřeba to říct holkám. Chvilku mě dalo přemlouvání a argumentování, aby mě rozhodčí pustili do izolace, protože nejde o to jestli jste coach nebo ne, izolace je uzavřená a tím to hasne. Nakonec mě pustili a šel jsem za holkami. Ty mě řekli, že to vědí. Angličtině prý pořádně nerozuměli a tak se zeptali Slovenek a ty jim to potvrdili. Petra mi na to řekla, že si řekli, že nýty používat nebudou.

Teď můj soukromý závěr. Mám podíl viny. Kdybych byl všude a vše věděl tak se to nestalo, ale jsem jenom člověk. Nikde není napsáno co musím nebo nemusím. Nemám za to ani korunu a někdo mě obviňuje z teplého fleku, naopak si musím vybírat dovolenou, abych s nimi mohl jet, a to vše dělám pro cizí děti. To asi někomu nedochází. Ještě bych mohl napsat svůj názor na Libora tady za ten šplecht, ale to sem nepatří. Klidně si s někým o tom promluvím soukromě, ale na úrovni!

PS: Melloune, problém je v tom, že si Libor dělá obecenstvo z lidí, kteří o tom nemají téměř ani páru. Naštěstí je dost rozumných lidí, kteří za mnou přijdou a chtějí si to nechat vysvětlit a chápou to, proto nikdo jiný neřve. Story s Liborem mají totiž nekonečné podtexty, ale ty už nikdo neví! Nikdo z vedení se s ním už nemíní bavit, já byl ten poslední, kdo s ním jednal, skončil jsem.
Zapsal: Dan Kadlec, 18:57:42 01.10.2002
 Jandíkovi
Problém mezi mnou a Kysilkou je také v tom,že jsem odmítl udělat podraz na našeho sponzora přes sedáky a přejít k jiné firmě. Jistě si domyslíte k jaké!Bylo by to krásné, kdyby celá repre lezla v jeho sedácích!Pak na soustředění naší Lucku kvůli tomuto předevšema dětma strapnil.
Eliška s Petrou by vám mohly říct jak jim bylo Danem naznačeno,že mohou mít problémy,když propagovaly firmu, která jim pomohla se na MS dostat!A ne tu "správnou"!
Zapsal: , 19:19:48 01.10.2002
 Bojim bojim!!
Jsem blb, napsl jsem to pod jinej příspěvek, tak ještě jednou:

Teda bojim bojim!
Bojím se nejbližších závodů mládeže v Orlové - nerad se peru a tam tuším vhodnou příležitost až budou vyplavovány emoce z nedávnýho MSJ!
A bojim se bojim ještě víc, až i naše zatím malý děti budou sahat po reprezentaci a v ní bude vládnout podobná atmosféra jakou popisuje Libor a jakou mě líčil i Míra Kareš po telefonu ještě přímo z Francie(mimochodem moc blahopřejem Ele i jejímu ocíkovi k "životnímu" úspěchu!!)!
Doufám, že za ty dva tři roky, kdy se to bude doufejme týkat i těch našich mrňat Aničky, Terky, Zuzky, Dominiky, Anety, bude už zcela jiná pohoda, na který ve spolupráci s Ditou Čermákovou usilovně pracujeme už nyní!! Děcka si nezasloužej abychom jim mi "dospělí" kazili radost z lezení a ze závodění! Ale o tom už se popsalo hodně papíru a prodiskutovalo hodně závodů a následných večerů! Asi fakt občas nemáme rozum a zaměřujeme se jen na ty naše děti a nezajímá nás to základní - pořádnej dětskej spolupracující kolektiv. Krásně to fungovalo např. v tolik podceňovaný Ravenně, kde byli všichni v pohodě, jak rodiče, tak děcka a výsledky to jasně dokazují!!! Taková atmosféra se jen tak někde nezažije! Díky za ni!!!
Mějte se , lezte a neblbněte!!!

Málem bych nerad zapoměl - Štěpo, parádní výkon, supr úspěch!!!!Jen tak dál!!!

Zapsal: Houmless 01.10.2002 13:18:15
Zapsal: Houmless, 19:45:02 01.10.2002
 úvazy
Předpokládám, Libore, že jsi to psal ty, i když ses nepodepsal. Záležitost s úvazy nelze posoudit, protože píšeš celkem přirozeně věc pouze ze svého hlediska. Co tu ale chybí je, proč to Kysilka odmítl. Nějaký důvod k tomu mít musel. Dokud tu není vyjádření druhé strany, nelze o tom diskutovat.
Zapsal: Petr Jandík, 20:07:56 01.10.2002
 Tak to tu máme
Tak tu máme vyjádření obou stran a už to nevypadá tak černobíle, jako na začátku. Na jedné straně emotivně vyhraněný a poněkud sebestředný Libor Hroza, na druhé straně celkem i přes ostré napadení celkem racionální Dan Kadlec. Kde je pravda? Nenašel jsem u Dana odpověď na to, proč ty tzv. "málo výkonné děti", které se tedy nakonec dobře umístily, nebyly na cestě na MSJ podporovány a jak to vlastně bylo v tomto bodě. Jinak si myslím, že většina těch Liborových výpadů byla Danem celkem logicky vysvětlena a že to asi bude všechno trošku jinak.

Problém trenéři kontra ambiciózní rodiče je starý jako sport sám a vždycky se bude vyskytovat tam, kde je nějaký trenér zodpovědný za výsledky a dělající nominace a výběry.
Zapsal: Petr Jandík, 20:25:49 01.10.2002
 Závody naživo
V malém městečku Cantelev se konalo MS ve sportovním lezení na umělé stěně na obtížnost a rychlost. Přes potíže s vedením reprezentace se nám podařilo odjet s podporou sponzora ( Elišky a Petry) Lanexu a Libora Hrozy, který nás přemluvil, že nás tam odveze se svými dětmi. Bez jejich podpory by se historický úspěch tj. 3. místo na MS v juniorkách nekonal. Přestože Eliška byla nejúspěšnější juniorkou v minulém roce na MS a tento rok 2. na ME, nebyl zájem vedení reprezentace, aby se tento rok MS Eliška a Petra zúčastnily. V sestavě Lucka Hrozová, Libor Hroza, Eliška Karešová, Petra Melicharová, Hrozovi a já odjíždíme na MS.
Eliška odjíždí s chřipkou, což se odrazilo hned první den na obtížnosti, kde na první cestě dává top a na druhé cestě jí došla síla, padá a postup do semifinále je ztracen. Podobně dopadla i Petra.
Druhý den se koná kvalifikace na rychlost. Eliška se probojovala mezi 16 nejlepších z 29 závodnic. Postupuje jako desátá. Chci Elišku ze závodů odvolat, Eliška nesouhlasí přestože má problémy s dechem a ošklivě kašle. Má 10 hodin na to, aby se dala dohromady. Kupujeme eukalyptové mentolové bonbóny ( pomáhají) a jde si do auta lehnout.
Ještě s lepším výsledkem postupuje ve starší kategorii Petra jako osmá.
Večer ve 20.30 začíná boj se světem. Sál je plný - nádherný pocit! Závidím Kanadě, USA, Slovincům a vlastně všem, kteří podporují své závodníky. Za Česko je tu pouze naše malá skupina. Ostaní z ČR to nezajímá. Pro ně je lepší neúspěch v obtížnosti, než úspěch na rychlost. Hrozná politika!!!
Elišky soupeřka se psychicky složila a vzdává závod - jsme mezi osmi nejlepšími!
Petra bojuje jako lev a též postupuje jako osmá.
Eliška dostává druhou soupeřku z Ruska, která se v kvalifikace do osmifinále umístila na 2. místě. Eliška ji na první cestě poráží o 6 sekund a Ruska druhou cestu vzdává - jsme mezi čtyřmi nejlepšími. Je to nádhera!
Petra boj prohrává a je celkově na 5. místě. Paráda!
Ve finále zůstává závodnice USA, Rakouska, Ruska a Eliška z ČR.
S Rakušankou Eliška prohrává - to samé Ruska s Američankou. Začíná boj o 3. místo. První cestu Eliška prohrává s Ruskou o více než 3 sekundy. Na druhé cestě se Eliška ujímá vedení, jde perfektně, Ruska riskuje, chce dohnat ztrátu, prosmekává se a padá. Máme bronz a nejlepší umístění v historii ČR v juniorkách.
Na závěr: upřednostňovat jenom obtížnost, jak to dělá naše reprezentační vedení, je krátkozraké. 90% závodníků ze zahraničí se závodů na rychlost zúčastňuje a ti, kteří se probojovali do finále jsou většinou ve finále i na obtížnost. Je vidět, že to jinde jde.
Ale hlavně - po celou dobu byly ostatní státy tým, což se o ČR říct nedá!
Abych nezapomněl na nádherné 3. místo Štěpána Stráníka v obtížnosti.
K Liborovi: vše se zakládá na pravdě!
K Danovi: závody na obtížnost skončily v 18.30 a závody na rychlost začaly ve 20.30. Dane, nevím ve které izolaci jsi byl?
Zapsal: Míra Kareš, 20:46:22 01.10.2002
 Fakta a lži
1-Je pravdou, že jsi pravidla s sebou neměl
2-Je pravdou, že jsi si nebyl jistý jestli se může nebo nemůže šlapat na nýty
3-Je pravdou, že na největších závodech pro mládež do 15 let v Ravenně se může lézt po nýtech.Ono je totiž dost problematické,aby rozhodčí určil, zda to bylo úmyslně či ne.
4-Je pravdou, že jsi na přímou otázku zda mohou šlapat po nýtech odpověděl ano
5-Je pravdou, že Libor nevěděl ,že se na nýty může šlapat.Děvčata se to dozvěděla od Slovenek až když už tam Libor nebyl.
6-Je pravdou, že byla jen jedna izolace a to byste se tam museli potkat

I -Je lží, když tvrdíš, že jsi byl v izolaci s dětma na obtížnost a nemohl si jít za těma na rychlost.Obtížnost skončila a začali se stavět cesty na rychlost.Navíc Američanka která lezla jako první na rychlost, lezla skoro jako poslední na obtížnost.Podle tvého tvrzení by musela sedět ve dvou izolacích!
II-Je lží, že urychlili uzavření izolace na rychlost,jak by to řekli třeba těm co nebyli v hale
III-Je lží když tvrdíš, že jsem věděl,že nejsi v izolaci
VI-Je lží když řeknu, že jsi dobrý lhář
VIII- Je lží když řeknu, že jsi tu Finku přefik

Dane strašně mne mrzí,že ses kvůli tvé samolibé ješitnost nechal vmanipulovat do pozice lháře.
Když jsem pro tebe zvedal ruku, věřil jsem ti.Ale kam ses dostal kvuli pocitu tvé moci ti nezávidím.
Zapsal: , 20:49:25 01.10.2002
 Pohled do svědomí
Upřímně - zamyslete se, jak byste se zachovali na Liborově místě, kdyby se jednalo o vaše vlastní děti ...
Zapsal: Tom, 20:51:21 01.10.2002
 ..to tu mame..
Dane zapomnel jsi opravdu zminit "malo vykone deti", ale na strane druhe jsi se na "bulvaru" Lezci [jak rikas] neopomnel v jinem clanku "dve treti mista z MSJ" pochvalit jak "jsme" byli na MS uspesni.......Prase aby se v tom vyznalo, jeste ze neplanuju mit z deti sampiony......
Zapsal: Honza, 20:55:08 01.10.2002
 Závody naživo
V malém městečku Cantelev se konalo MS ve sportovním lezení na umělé stěně na obtížnost a rychlost. Přes potíže s vedením reprezentace se nám podařilo odjet s podporou sponzora ( Elišky a Petry) Lanexu a Libora Hrozy, který nás přemluvil, že nás tam odveze se svými dětmi. Bez jejich podpory by se historický úspěch tj. 3. místo na MS v juniorkách nekonal. Přestože Eliška byla nejúspěšnější juniorkou v minulém roce na MS a tento rok 2. na ME, nebyl zájem vedení reprezentace, aby se tento rok MS Eliška a Petra zúčastnily. V sestavě Lucka Hrozová, Libor Hroza, Eliška Karešová, Petra Melicharová, Hrozovi a já odjíždíme na MS.
Eliška odjíždí s chřipkou, což se odrazilo hned první den na obtížnosti, kde na první cestě dává top a na druhé cestě jí došla síla, padá a postup do semifinále je ztracen. Podobně dopadla i Petra.
Druhý den se koná kvalifikace na rychlost. Eliška se probojovala mezi 16 nejlepších z 29 závodnic. Postupuje jako desátá. Chci Elišku ze závodů odvolat, Eliška nesouhlasí přestože má problémy s dechem a ošklivě kašle. Má 10 hodin na to, aby se dala dohromady. Kupujeme eukalyptové mentolové bonbóny ( pomáhají) a jde si do auta lehnout.
Ještě s lepším výsledkem postupuje ve starší kategorii Petra jako osmá.
Večer ve 20.30 začíná boj se světem. Sál je plný - nádherný pocit! Závidím Kanadě, USA, Slovincům a vlastně všem, kteří podporují své závodníky. Za Česko je tu pouze naše malá skupina. Ostaní z ČR to nezajímá. Pro ně je lepší neúspěch v obtížnosti, než úspěch na rychlost. Hrozná politika!!!
Elišky soupeřka se psychicky složila a vzdává závod - jsme mezi osmi nejlepšími!
Petra bojuje jako lev a též postupuje jako osmá.
Eliška dostává druhou soupeřku z Ruska, která se v kvalifikace do osmifinále umístila na 2. místě. Eliška ji na první cestě poráží o 6 sekund a Ruska druhou cestu vzdává - jsme mezi čtyřmi nejlepšími. Je to nádhera!
Petra boj prohrává a je celkově na 5. místě. Paráda!
Ve finále zůstává závodnice USA, Rakouska, Ruska a Eliška z ČR.
S Rakušankou Eliška prohrává - to samé Ruska s Američankou. Začíná boj o 3. místo. První cestu Eliška prohrává s Ruskou o více než 3 sekundy. Na druhé cestě se Eliška ujímá vedení, jde perfektně, Ruska riskuje, chce dohnat ztrátu, prosmekává se a padá. Máme bronz a nejlepší umístění v historii ČR v juniorkách.
Na závěr: upřednostňovat jenom obtížnost, jak to dělá naše reprezentační vedení, je krátkozraké. 90% závodníků ze zahraničí se závodů na rychlost zúčastňuje a ti, kteří se probojovali do finále jsou většinou ve finále i na obtížnost. Je vidět, že to jinde jde.
Ale hlavně - po celou dobu byly ostatní státy tým, což se o ČR říct nedá!
Abych nezapomněl na nádherné 3. místo Štěpána Stráníka v obtížnosti.
K Liborovi: vše se zakládá na pravdě!
K Danovi: závody na obtížnost skončily v 18.30 a závody na rychlost začaly ve 20.30. Dane, nevím ve které izolaci jsi byl?
Zapsal: Míra Kareš, 20:57:36 01.10.2002
 ? vysledky
Trochu od veci, ale jsou nekde na webu k mani oficialni vysledky celeho MS? Diky!
Zapsal: honza, 21:03:36 01.10.2002
 
Re:pro Dana Kadlece.
Z jistého úhlu pohledu si Vás vážím,ale dovolím si něco podotknout.Práce s mládeží je VŽDY opakuji VŽDY na úkor volného času,rodiny,přátel…… a VŽDY je ZADARMO!!(teda pakliže nepracujete v domě dětí).Spousta z nás si již pěknou řádku let ukrajuje ze svých dovolených a peněz.Řeknu Vám jedno:BAVÍ NÁS TO!Nikdy jsem si nestěžoval na to,že mi ten benzín nikdo neuhradí a nikdy jsem neříkal že chci raději balit holky než sedět u rybníka a strachovat se o děti.Neznám Vás osobně a rozhodně nemohu komentovat něco kde jsem nebyl,ale Libor není jediný kdo si stěžuje.Jak se říká „na každém šprochu pravdy trochu“.Jak jsem již psal v minulém příspěvku,jde teď o děti!Když půjde o nás tak mi se vždy nějak srovnáme u piva.Dospělí si to vyříkají zalejou to mokem a jede se dál (teda pakliže se už nejedná o sport kde je za první místo 100.000,-eur).
Ve většině případech se jedná o pohár za 125,-Kč , lano od Lanexu a DOBRÝ POCIT NAŠICH DĚTÍ.Vy jste nikdy neměl jako malý kluk radost z čokoládové medajle za dobře odvedený výkon ve sportu?
A co takhle rodiče kteří vstávají 3xtýdně ve čtyři hodiny ráno aby jeli se svými i cizími dětmi na zimák,jelikož jen v tuto hodinu si můžou v klidu zatrénovat,protože odpoledne a večer hrají „taťkové“ kteří přece ráno – ve svém věku vstávat nebudou.
Jinak,abyste věděl,nepatřím k lidem co navrhují Vaše svrhnutí a svrhnutí ostatních.Nemám za vás náhradu a sám na to NEMÁM MORÁL A ANI HLAVU (v klidu to přiznávám).Vaše práce obnáší určitě mnoho odříkání ve všech směrech.Chce se to,ale vyvarovat takovýmhle chybám.Podívejte se z pohledu Libora.Vy řeknete stala se asi chyba a já si dám asi příště pozor-teda jestli nezapomenu (takhle ta Vaše skoro omluva vyzněla).To je jako když řeknete „ promiň sousede já jsem ti při couvání zbořil plot.Příště se možná podívám do zpětného zrcátka.Tak ahoj příště“ a když to uděláte po třetí a soused začne pěnit a vykřikovat,tak ho před celou ulicí nazvete hulvátem a rebelem co rozvrací pořádek a klid ve vaší ulici.
Chce to opravdu vážit slova.Možná,by stálo za to podat ten protest.To se vám těch 100 CHF zdálo moc?Určitě byste na to nebyl sám.Když by se vás složilo pět,tak je to na každého dvacka.Co to je?Nic.Třeba byste neuspěli,ale určitě by se spousta lidí na Vás koukala jinak.
Jak říkám.Tento problém nikdo z nás nezná do detailu.Většina z nás to má s doslechu.Proto se nedivte některým přehnaným reakcím.Všichni jsme jen lidé a doufám že se tato debata dobere ve vší slušnosti nějakého přijatelného konce.
Přeji příjemný zbytek večera.

Pavel Himbajz Sklenář

Re:S.Colt a podobný
Stojí ti to za to?Není lepší utratit peníze za připojení k internetu třeba za žvejkačku?

Zapsal: Himbajz, 21:05:25 01.10.2002
 
Jek bude pan Kadlec reagovat na dalšího svědka Míru Kareše?Bude to snad také rebel?Tak na to si počkám.
Zapsal: Himbajz, 21:08:11 01.10.2002
 Prosba
Nemáte náhodou někdo kontakt na sestry Čintalovy?
To jsou ty Slovenky výše zmiňované.Možná by nám pomohly najít tu druhou izolaci v které údajně byl Dan jak tvrdí.A určitě by do problému vnesly světlo!
Zapsal: Libor Hroza, 21:57:23 01.10.2002
 Trochu jinak
Bylo jasné, že článek tohoto tipu rozvýří pouze diskusi, ale ne takovou jaká by měla být. Došlo k urážení, napadání, vyčítání k čemu všemu ještě? Také mějte na mysli, že vždy mají největší váhu první z komentářů a proto zvažte svá slova. Vždyť právě tato ohnivá diskuze naprosto zničila hlavní cíl článku - vyzdvyhnout úspěch Elišky Karešové, Petry Melicharové a samozřejmě i Štěpána Stránika jako skvělý a překvapující výkon. A hlavně nevěřte tomu, že závody v lezení na rychlost jsou jen pro srandu, jsou to rovnocenné závody, v zahraničí stejně uznávané jako obtížnost nebo bouldering. Snad aspoň mne nikdo nenapadne, nesu bílou vlajku.

Dalas
Zapsal: Dalas, 22:27:13 01.10.2002
 ČHS
Mám se obrátit na ČHS a požadovat dodatečně pro náš "B" tým stejnou finanční podporu jakou měli ostatní?
Zapsal: Libor Hroza, 07:15:20 02.10.2002
 Re: CHS
Jo, Libore. Bude te to stat maximalne trochu casu, nic neztratis. Naopak tim ziskas dalsi informace. Pak se o ne podel. S patricnou rozvahou rebeluj dal.
Zapsal: Maty, 09:15:13 02.10.2002
 Bordel
Musím taky trochu do diskuse neboť se to týká Petry a její další motivace. Máme jednu reprezantaci a licence podepsané J.Novákem. Samozřejmě jsou lepší a horší výkony jednotlivých závodníků ale to je ve všech sportech. Pokud jsou v repre tak na základě něčeho a tudíž by běli reprezentovat naši zemičku za stejných podmínek.Jak je vidět tak i favorité mohou sklamat a druzí překvapit. Jezdil jsme dva roky s repre, bez nároku na odměnu ale měl jsme tam Patru. Fungovalo to dobře, taky se platilo ale přiměřeně. Taď se dá říci že je peněz více ale podmínky jsou jenom pro někoho.Nevím jak si chceme vychovat juniory a dospěláky. Zbytou jen Ti " dobří" jeden a jedna? Protože ostatní to už nebude motivovat. Je to vidět na ČP kolik tam je žen a kolik juniorek. U chlapů to asi nehrozí. Ty nezaměstnává rodina jako ty ženy.Díky Libore, že jsi vzal naše děvčata ze severu na MS a jim přeji ať neztratí motivaci a neskončí někde v krčmě se stříkačkou v žilách. Nezjistil jsem, zdali pravidla "placení" byla schválena svazem či ne? Nikde na svazových stránkách o tom nebyla zmínka takže si myslím, že měli jet všichni a za stejných podmínek.Marvan
Zapsal: Marvan, 10:16:31 02.10.2002
 K izolacii
Je pravda, ze s finalistami na rychlost nikdo v izolacii nebol. Ale nesuhlasim s tym, ze my sme deckam z Ciech povedali o zmene pravidiel a na nity sa slapat moze. Sice sa nas na to pytali, ale my sme nerozumeli tak isto ako aj oni, cize sme ich o ziadne nove poznanie neobohatili. Jedine co som z dialky pocula boli nejake reci o nitoch, ale nerozumela som im. To ze by povolili slapat na nity ma ani nenapadlo, takze sme ich nepouzivali.
ahoj, prajem pekny (a pokojny)den
Zapsal: Z. Cintalova, 14:14:53 02.10.2002
 Danovi
Ještě chvilku a řekneš, že Eliška vyhrála, protože ostatní závodnice osleply!
Dane, jestli se pokusíš snižovat výkon holek, tak jako že nejsem jejich táta, tak ti dám přes držku!!!
A klidně to můžeš použít proti mě!

Rebel
PS.
U počítače se nenudím, bavím se tvou lží, popíjím kávičku,přikusuju jahodovej dortík, občas zabrouzdám na erotické stránky a je mi prima.
Zapsal: Libor Hroza, 15:09:46 02.10.2002
 rozsudek
celé jsem to přečetl a můj pocit je, že pravda se dělí na dvě části - libor 80% dan 20%
Zapsal: šalamoun, 18:19:48 02.10.2002
 Z. Čintalové
Byly na MS dvě izolace? Jedna pro obtížnost a druhá pro rychlost?
Rebel
Zapsal: Libor Hroza, 21:03:47 02.10.2002
 To se mame na tesit
Prosim vsechny. Vychladnete do Orlove trochu. Opravdy neni pekne videt nezaujate pozorovatele jak se nekde hadate do krve. Danovi uz to reknu osobne, jelikoz je na ceste k nam do Orlove a Libor si to pri te sve kavicce s dortikem precte. Vim ze mi do toho nic neni, jelikoz v repre nikoho nemame a asi mit tak brzo nebudem. Pravda je asi na obou stranach. nestihl, jsem se podivat na stranky kdo je nakonec v repre. Ale pokud vim, tak jsi to byl prave ty Libore, kdo strasne chtel nominacni zavody (byly, nebyl jsem tak nevim jak probihaly) s tim ze z nich vzejde repre. Takze pokud nekdo neni v repre dle pravidel, ktere jsi sam prosazoval, tak je asi logicke, ze tam nekdo jel za sve. NECHCI, ABY VYZNELO ZE JSEM JEN NA Danove strane. Mam od toho dost odstup, takze muzu jen spolehat na muj pocit z chovani obou aniz bych do toho absolutne videl. Ale jak zminil uz Houmles a Himbajz. Jde tu hlavne o decka a ty opravdu nemusi videt ani slyset jak si dva kohouti predhazuji sve chyby. Stacilo mi, kdyz jsem to videl loni v Chocni a pak v Polici.

K dotazu kdo je komise mladeze:
predseda Dan Kadlec
misto predseda pro repre. Kysilka
-,,- pro CPML. Cermak
-,,- pro regionalni zavody. Houmles.

clenove: VSICHNI TRENERI (resp. rodice) oddilu, ktere se ucastni CPML
Zapsal: Lumi, 22:46:00 02.10.2002
 RE.Lumi
Nominační závody byly!!!!!!
Libor,Lucka,Petra,Eliška je splnili !!!!!!!
Výsledky byly zveřejněny také na stránkách svazu. Teď jsem tam kouknul a už je to smazané!

Rebel
Zapsal: Libor Hroza, 07:13:04 03.10.2002
 Vydržte
Hele vydržte fakt do tý Orlový a zkusme tam V KLIDU!!!! všechno vyřešit, nebo se o to aspoň s dobrým úmyslem pokusit!! Prosím Vás ne jménem svým, ale jménem a vzájmu DĚTÍ!!!!
Hoj Houmless.
Zapsal: Houmy, 13:12:39 03.10.2002
 Pro vsechny
Vsechny vas zdravim.
Tak si sedim na netu a premyslim, na kterou stranku bych mohl zavitat. Kdyz jsem otevrel LEZCE a zacal cist tuhle diskusi, byl jsem trochu mimo.
Pane Hroza, sice Vas neznam, ale podle toho, co jsem zde cetl, jsem opravdu rad, ze jsem za vaseho "kralovani" uz nebyl clenem juniorske reprezentace.
I kdyz, ono by to mozna bylo fajn.Vy byste se o vsechno staral, vsechno byste zaridil, chodil byste do izolace prekladat slova poradatelu, proste fantazie.
Prosim Vas, nedelejte z tech decek cviceny opice. Myslim, ze uz jsou dost stara na to, aby se aspon minimalne dokazala o sebe postarat.Fakt jste me dostal, kdyz jste srdceryvne vypravel o tom, jak chudacci deticky nevedeli co muzou a co ne. Ono je hrozne jednoduche svest na nekoho vinu, kdyz neco nevyjde.Myslim, ze byste mel zvazit, jestli je dulezite, aby o tom vedeli vsichni nebo by bylo lepsi promluvit si o tom s Danem o samote.
Vite, taky jsem byl v reprezentaci a nemuzu rict, ze by o nas nekdy nebylo postarano.Ale nechodil za nama nikdo a neptal se nas, jestli vsemu rozumime, jestli nam neco nechybi, ... A fungovalo to.
Asi jsou me nazory ovlivneny tim, ze jsem vetsinou na zavody jezdil sam a nemel jsem rad rozmazleny a "ofrkly" decka ktery si mohli delat co chtely, protoze tam mely maminku nebo tatinka.Tim nechci rict, ze by Vase deti takove byly, ale na me pusobite jako prave ten "typicky" rodic. Myslim si, ze Dana znam uz docela dlouho a vzdycky to byl ferovej kluk zapalenej do lezeni a fakt mi k nemu nesedi to, co jste o nem napsal.
Zkuste byt s tim osocovanim trochu zdrzenlivejsi a vic o takovych vecech premyslejte, nez je podrobite verejne diskusi.Diky.

PS:Jestli to zni drze, tak se omlouvam.
S pozdravem RP
Zapsal: Radek Pavlíček, 13:23:54 03.10.2002
 nominace
Vážení.
Jak se zdá, tý svý reprezentaci máte pěkný bordel. Nevím, jestli ze strany vedení, nebo těch ostatních "rejpalů".
Především každý sportovní celek má dány svá nominační pravidla.A TA MUSÍ PLATIT. Jestli v nich rozhoduje valná hromada, nebo pouze hlavní trener, je jedno. Jestliže se dodržují, můžou ostatní pouze držet hubu, i kdyby se jim děla nevímjaká křivda. To si mají vyříkat na ústředí (svazu) a tam si vyvodit důsledky a třeba i s postihama.
Jiná věc je, jestli podle nějakých mezinárodních úmluv mají možnost na mezinárodní závody jet soukromě.
Pak si mají svoje problémy řešit sami včetně poplatků a neplivat na reprezentaci. A děcka vybírat opravdu bez ohledu na rodiče, ale ti ať potom sedí doma a drží hubu. Protože jinak by to tak akorát mohlo skončit hospodskou rvačkou.
Zapsal: wtc, 14:07:59 03.10.2002
 re: wtc
.....drzet krok a hubu , to uz jako bych pred par lety nekde zaslech.....
Zapsal: honza, 14:57:46 03.10.2002
 re: honza
Nemyslím Honzo, že wtc psal o tom držet hubu a krok je to správné. Největší humus kterej ze strany ČHS může bejt je vyhrožovat rodičům, že pokud budou do nečeho kecat, tak nepustěj jejich děti na závody a myslím, že se to bohužel děje. Znám samozřejmě Libora velmi dobře a s problémem reprezentace dětí mě už vypráví od tý doby co děti závoděj a my se známe. On bohužel neumí moc dobře psát a všechny jeho maily jsou strašně nesrozumitelný,ale když si s ním o tom pokecáš a máš možnost si nechat všechno vysvětlit, tak tomu pak porozumíš a je ti z toho na blití co se při rozhodování o tom kdo na závody může a kdo ne. A nemyslím si, ze by si Libor musel vymýšlet, vždyť kdyby to nebyla pravda, tak ho každej pošle do pr.... Proto hlavně pro pány z ČHS - stanovte pevný pravidla pro nominace na všechny závody, který se nebudou měnit, tak jak to bude vyhovovat Vašim dětem a nebudou problémy. Nebo se mýlím? Michal
Zapsal: Michal, 15:36:45 03.10.2002
 Dobro a zlo
Neznám detailně situaci v našem mládežnickém lezení, ale Liborův článek, kde ti stoprocentně zlí a mocní a ubližují těm stoprocentně hodným je dost hloupý. V životě nic tak černobílé nebývá. Dan podíl viny přiznal, Libor zarputile trvá na svém a maximálně stupňuje svůj už tak dost přemrštěný slovník. Trochu sebekritiky neškodí.
Zaujaly mě taky názory na rovnoprávnost jednotlivých závodních disciplín. Mému myšlení je rozhodně bližší obtížnost a bouldering, tam se dělá to samé o co se zpravidla snažíme na skalách. Spěchat se na skalkách nemusí, kazí to styl a radost z dobrého chytu, kde se dá sklepnout.
Zapsal: David, 16:47:05 03.10.2002
 Rekapitulace
Vezmu to zpětně.Rovnoprávnost disciplín?Co je ti bližší v atletice Davide, osmistovka nebo patnácet metrů?Pokud jde o mne, jsou mi z lezení nejbližší střední hory.Je to o toleranci toho druhého!
Můj slovník? Omlouvám se všem, kterých se dotknul!
Samozřejmě není nic černobílé,ale lež zůstane lží a pravda pravdou!
Pravidla nominace? Vlastně žádná schválená nejsou!Je jen návrh a ten je??????
Radku Pavlíčkovi.Vždycky jsem žil v tom,že horolezci si mezi sebou tykali.Ale asi je jiná doba.Dan odjel na MS v Imstu, kde se stal vícemistrem světa v lezení na rychlost, díky tomu, že jsem na tuto akci půjčil třicet tisíc ze svého. S Danem jsme byli dobří kamarádi!A abys vše lépe pochopil, zkus si přečíst od Mňačka "Jak chutná moc".
Pokud jde o pohodlí dětí? Já jsem byl vždy proti tomu,že musí spát po hotelích, že musí mít s sebou kuchařky, že s nima musí jet rodiče! Byl jsem vždy umlčen, že si musím uvědomit, že to nejsou žádní horolezci, ale sportovní lezci a ti nemohou spát na karimatce!
Oni ani nemohou jet Tranzitem, protože by je to unavilo! Přesto,že na děti je od svazu víc peněz než v minulosti, tito vůdcové chtějí, aby jezdilo jen pár dětí a byly v co největším luxusu, vždyť to jsou jejich děti!
To jak tihle rodiče dokážou dát těm druhým najevo ,že je nechtějí mezi sebe je až odporné a Dan je měkký a pod jejich vlivem.Když mu poplácají po ramenou je v sedmém nebi a pro tento pocit je ochoten udělat hodně!"Jak chutná moc"
Jistě uznáte,že není možné rozdělovat peníze svazu stylem,"Už jsem se rozhodnul, jim dám tolik a tobě tolik"!Ale to už je při případné kontrole o něčem hodně vážném!
Proto jsem se rozhodl jezdit s dětmi za vlastní a na tohle handrkování se vykašlat. Tak jsem se zařídil i na toto MS, ale bohužel tam jsem musel brát informace od Dana za bernou minci.V tomhle ovšem Dan sklamal.
Já jsem chtěl být i v tomhle ohledu samostatný a informace si zjišťovat sám, ale to mi Dan rezolutně zakázal"Jak chutná moc", ale jisté lidi na technický mítink vzal!
A nakonec, pokud nebudou jednoznačná pravidla, která se nebudou moct měnit, jak se vedoucímu zalíbí, problémy budou.Ono je totiž pro ty co jsou u kormidla lepší pravidla nemít!
Ale snaha je mít není moc velká ani ze strany VV!
Mou obrovskou chybou bylo ,že jsem pravidla neprosadil, když jsem byl ve vedení mládeže.Omlouvám se za to.
ale o všech důležitých věcech hlasovali všichni dospělí co byli přítomní na dětských závodech a proto to bylo demokratické i když to nebylo na papíře!


Zapsal: Libor Hroza, 18:37:53 03.10.2002
 Pro Libora
Mam na tebe par otazek:
1)Kolik bylo tento rok v Cechach detskych zavodu na rychlost a kolik na obtiznost a kdy byly nominacni zavody na rychlost?
2)Jaka byla jednaci rec na "technickem mitinku" a do jake miry ji ovladas?
3)Ma Dan v reprezentacnim tymu nejakeho pribuzneho nebo sverence?
4)Koho navrhujes ty jako predsedu pro pristi rok?
5)Cetls i jine knizky mimo "jak....".
Zapsal: Z, 19:48:50 03.10.2002
 Pro Libora
Mam na tebe par otazek:
1)Kolik bylo tento rok v Cechach detskych zavodu na rychlost a kolik na obtiznost a kdy byly nominacni zavody na rychlost?
2)Jaka byla jednaci rec na "technickem mitinku" a do jake miry ji ovladas?
3)Ma Dan v reprezentacnim tymu nejakeho pribuzneho nebo sverence?
4)Koho navrhujes ty jako predsedu pro pristi rok?
5)Cetls i jine knizky mimo "jak....".
Zapsal: Z, 20:19:51 03.10.2002
 Mala pripominka
Nazdar lidi! Cetl jsem vsechny clanky a mam jenom malou pripominku k nekolika z nich. Zkuste psat spisovne!!! Meli by jste umet pouzivat "s" a "z" nebo "i" a "y". Urcite vetsina z Vas umi dobre anglicky nebo nemecky, tak zkuste psat spisovne i svuj rodny jazyk. Diky moc. P.S. Nejsem ucitel ceskeho jazyka.
Zapsal: Trojkař, 21:53:50 03.10.2002
 Pro pana Z

Jsem na tom asi takhle:

a, zvládnu se podepsat pod to, co napíšu
b, zvládnu i napsat svou internetovou adresu
c, jiné knihy jsem četl, teď naposledy mne zaujal Ferda mravenec, ale Zlatovláska ho v mnohém předčí
d, na předsedu bych navrhl Klementa Gottwalda - on byl takový chudý a spravedlivý,teď by přicházel v úvahu ještě žijící Fidel Castro - on to myslí s lidma taky dobře
e, v repre Dan má příbuzné, FBI po nich už pátrá
f, jaká byla jednací řeč na technickém mítinku nevím, ale byla vzdálená angličtině, protože tu Dan ovládá a téhle nerozuměl
g, kolik bylo závodů v Čechách v akrobatických skocích na lyžích nevím, ale máme v něm olympijského vítěze
Rebel
Zapsal: Libor Hroza, 23:25:18 03.10.2002
 Teď vážně pro pana Z
V loni byly dva oficiální nominační závody na rychlost a vítěz obou dvou na MS nejel!!!Nedali mu licenci!
Jel tam chlapec, který se ani jednoho tohoto závodu nezúčastnil!!! Je pravda, že v té době Dan nebyl předsedou.Letos je pro jistotu vůbec nevyhlásili, ale jinak závody na rychlost letos byly troje.
Rebel
Zapsal: Libor Hroza, 23:55:58 03.10.2002
 glosa
Mám zato, že kdyby pan Hroza vyvinoval tolik úsilí pro svaz, když byl předsedou, tak dneska je celé mládežnické lezení v tom nejideálnějším stavu.
Zapsal: rebel II, 09:13:36 04.10.2002
 Re:Trojkař
Tak začni u sebe a piš s háčky a čárkami.
Zapsal: Dvojkař, 09:23:12 04.10.2002
 postreh
Jak to tak pročítám, mám pocit, že Libor není rebel. Je to vůl!
Zapsal: sam, 10:55:28 04.10.2002
 Re: Dvojkař
Nazdar Dvojkaři! Dostal jsi mne, ale čekal jsem tuto připomínku. Na psaní háčků a čárek jsem totiž moc shnilý. Jinak Ti dávám 1* za spisovnost.
Svůj předešlý článek jsem nemínil jako poučování, jen jsem chtěl trochu odlehčit atmosféru této diskuze a přitom nepsat bláboly, které jsou úplně od věci. Díky!
Zapsal: Trojkař, 12:59:21 04.10.2002
 Pro pana Y
Matematicky máte pravdu.
Rebel
Zapsal: Libor Hroza, 13:30:38 04.10.2002
 Re. postřeh
Jestli jsem vůl?Když si to myslí nějaký anonym, tak je mi to šuma fuk!
Rebel
Zapsal: Libor Hroza, 13:42:07 04.10.2002
 Pro všechny
Pan hroza je v jistém smyslu nemocný. Minulý rok sprostými řečmi a svým vlastním přístupem vyštval z repre. p. Solanského. A znechutil T.Kyslíkovi práci s reprezentací. Proto, že téměř nikdo z rodičů nepíše na jeho články odpovědi je pouze ten, že vše co napíšeš a řekneš Libor otočí proti tobě. Diskuze s Liborem na schůzích mládeže se mnění v monolog, kde jeden hovoří a ostatní rodiče poslouchají, kroutí hlavou a nedostanou se ke slovu. Dík Dane . Dík Libore, že v Orlové jsi nám všem ukázal jaký jsi.
Zapsal: Rodič, 19:10:16 06.10.2002
 
to se ani jeden nestydite za to ca tady prudite do Dana nebyt jeho a Kysilky jeli by ste vsichni akorat tak do prdele tak si trhnete
Zapsal: , 13:01:22 07.10.2002
 Systémově
To se to rozjelo co jsem tu pár dní nebyl.

Znovu navážu na svůj příspěvek někde hluboko v čase.
Vycházím z příspěvku (Zapsal: Lumi, 02.10.2002 22:46:00). Podle toho jsou v komisi mládeže zástupci všech oddílů, jejichž členové (děti) se závodů zúčastňují.
Jak tedy funguje demokracie? V této komisi nefunguje diskuse? V této komisi nefunguje hlasování? A jestli jo, tak v čem je problém? Jestli přímo v komisi zasedají zástupci VŠECH zúčastněných oddílů, tak co více si můžeme přát?
Jestli jsou pravidla-nepravidla tak hrozná, jestli Dan opravdu nedělá předsedu komise dobře, jestli se dějí takové či onaké nepravosti, co dělá komise?

Opět říkám, že tomu nerozumím. Proč Libor vysílá do světa zoufalé výkřiky o pomoc jako by vězel v nějaké totalitě? Kde se ta Liborem naznačovaná totalita narodila?

Ještě jeden poznatek z minulé VH, které jsem byl účastníkem a Libor tam měl ono poněkud nešťastné vystoupení. Z reakcí okolosedících jsem vytušil kromě jiného naprostý nezájem o tuto problematiku. Možná i to je důvod. Za nezájmu mlčící většiny si ti s ostřejšími lokty možná prosadí svou.

Ale je-li tomu tak všeobecně, proč jsou na VH zástupci, kteří nemají o tuto problematiku zájem? Odpověď je zřejmá. Protože jsme je tam vyslali. Všichni ti, kteří zde mají zájem nejenom kecat, ale i něco řešit, vyšlete na VH správného zástupce!
Za sebe přiznávám také nezájem. V našem oddílu není žádné závodící dítě a ani žádný dospělý člen nebyl závodícím dítětem.

Ale i kdyby VH byla v tomto ohledu bezzubá, tak se ptám. Co dělá komise, která je podle všeho složená ze zástupců oddílů, "které mají zájem"?

Nerozumím tomu
Martin Mellan
Zapsal: melloun, 15:46:03 07.10.2002
 NECHAPU

Nechápu tuhle debatu .Většina lidi má pocit že se musí vyjádřit (i j ho mam) ale připadá mi že nikdo kdo tam nebyl nemá právo soudit jednu nebo druhou stranu .Nikdo z nás neví co se tam opravdu stalo (mluvim o lidech co tam nebyli) . To je vše co jsem chtěl říct.
Zapsal: jyry, 19:19:40 09.10.2002
 
Budtě radi že se o to nekdo stara za svuj volny cas,ale stejně takovej bordel je tu už dlouho.kdybyste aspon danovi pomohli,to by byla jina,ale vy tady odsuzujete a možna anni nevite koho
Zapsal: , 19:35:20 09.10.2002
 
Fašisticky a nacisticky????co to sem pleteš,jdi se vycpat HROZO
Zapsal: , 19:46:12 09.10.2002
 Je mi z toho zle
Omlouvám se, že jsem se neozval hned po závodech v Orlové.Odjel jsem na týden do Arca a tak reaguji až nyní.
Vůbec jsem se nechtěl hádat a taky jsem se nehádal.Vyslechl jsem si Danovu omluvu Lucce a Liborovi.Omluva mne fakt zahřála u srdce a jak řekla "svazačka" no co bys chtěl ještě?
Po té jsem byl vyzvám takovým tím svazáckým přístupem jedné matky k tomu, abych vysvětlil své hysterické projevy na "Lezci".Když se mne zastal Míra Kareš, byl okamžitě sestřelen jinou z matek, která skvělým způsobem chtěla zhodit výkon Elišky na MS.Udělalo se mi z toho úplně fyzicky zle.To mi potom jiná matka vytýkala, jak to ,že si na"L ezci" dovolím napsat, že koukám na porno!(Já napsal, že občas zabrouzdám na erotické stránky.A to ještě ironicky.)Ale po mé výtce jestli ji nevadí skutečně pornografické obrázky, které zasílá s oblibou jeden z těch, co je na její straně barikády, mi odpověděla, že je to jen legrace.Pěkná legrace, když se třináctiletému děcku objeví na monitoru ...... škoda mluvit.
Pochopil jsem, že každá matka porodila to nejgeniálnější dítě na světě, a přesto nejede vlak.Zdělil jsem davu svůj názor a odešel jsem.Tím jsem všechny urazil, protože jsem jim nedal šanci mne roztrhat na kusy, ale fakt mi z toho bylo úplně zle!
Vyjadřovat se k anonymům nemá cenu!

Rebel
Zapsal: Libor Hroza, 13:59:04 13.10.2002
 Hrozovi
Hrozo ty jsi lump a lhář.To co tady pišeš neni ani trochu pravda.Jsi nemocen běž se léčit nebo běž vystupovat do variete.Bohužel sobe již více ubližit nemuzeš.Skoda tvych deti.
Zapsal: rodic, 18:03:10 14.10.2002
 "rodičovi"
Trochu mne mrzí, že "rodič" nenapsal kontakt. Soukromě bych mu poslal adresu odesilatele těch "obrázků".Třeba by si měli co říct.

Libor
Zapsal: Libor Hroza, 23:05:31 14.10.2002
 Kukovi
Já nechci ubližovat!Jsem přesvědčen,že až do této chvíle jsem nikomu neublížil, alespon ne vědomě.Tím, že bych toto zveřejnil, bych tomu člověku mohl dost ublížit, a to nechci!Ale pokud napíšeš veřejně svůj kontakt, soukromou poštou ti na něj pošlu adresu.A pokud ti to zapře,přepošlu ti to i s jeho odesílací adresou!A pak bude na tobě jestli budeš takový hrdina a zveřejníš to!

Libor
Zapsal: Libor Hroza, 06:48:19 15.10.2002
 Hrozovi
Já si na hrdinu nehraju jsem slaboch , alespon pred tebou, protože před tvýma účelovýma kecama je slaboch každý.Všechno překroutíš a manipuluješ ve vlastní prospěch.Hraješ si s vlastním jménem jako by to byl štít a obrana, ale stejně skrýváš vlastní pocit neuznaného a neváženého mstitele.U tebe nejde o věc , ale o tvé ego.A to je nenasytné, jak je videt.Zaštítuješ se svyma dětima a jejich ochranou , ale jak jsem viděl na závodech v Novém Boru tak ty to absolutně nepotřebujou, ty si umeji poradit bez tvoji pomoci.Děláš si ze všech lidí co to tady čtou jen blazny.
Zapsal: Kuk, 08:04:40 15.10.2002
 Kukovi
Jestli se nepletu, tak v příspěvku šlo o to, že Lucka byla diskvalifikována za něco, co jí kouč výpravy povolil. A otci se to nelíbí. Já se nedivím...
Zapsal: Doktor, 08:23:18 15.10.2002
 Ukamenování?
Vy chcete Libora ukamenovat? Skoro to tak vypadá. Stejným způsobem se bavili lidé ve středověku, když jeden hodil kamenem, ostatní se přidali, většinou proto, že chtěli mít vlastní názor. Pro hromadné anonimy a všechny, kdo tento odkaz sledují: problémy nemá jen Libor a jeho děti. Dokonce bych řekl, že je toho o trochu víc, než čemu může normální rozumný člověk věřit. Bude mezi vámi ještě někdo, kdo hodí kámen stranou?

Dalibor

Dalibor
Zapsal: Dalibor, 14:16:34 24.10.2002
 iXqkbHTwysoRdun
yPmZlQ A big thank you for your blog article.Really thank you! Want more.
Zapsal: RUIVOMWlfiAyycTh, 14:23:17 20.12.2013
 mQYcnShorFYK
8aSrBR I really like and appreciate your article post.Really looking forward to read more. Fantastic.
Zapsal: bnCiqnFZeLkEqI, 20:42:06 20.12.2013
 jq9UycuMIPnB
I had been to Impact scoohl on 4,5 June 2012.Students of the Impact scoohl was mainly the members in the community where the Impact scoohl was.The students were keen on learning English from us,the HKUST Connect .And we really had a great time with them.And I hoped The Impact School could help more student to learn English,If you want to become a great volunteer,teaching in The Impact School would be a good choice.
Zapsal: 2c1CTGFJqyj, 22:13:34 09.12.2015


 Vložení nového komentáře 
Název
Jméno
Email
Text

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 Foto dne:
Daxenstein
Klavier direkt, VIIc
 Databáze cest:
Všechny cesty (180004)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Dilemma 6b+ Leonidio
Loskot Problem 7A Arico Ortiz
Me Pone Palote Que El Eki Me D 7c Margalef
El Mal Rollito 7a Margalef
Březová 4 Držková
Nově komentované:
El Tractorista 7c+ Garx
La Cambra 7c Chulilla
El Tractorista 7c+ Garx
El Tractorista 7c+ Garx
El Tractorista 7c+ Garx

 Nově v diskusi:
Re: CHS a vyberko | Re: CHS a vyberko | CHS a vyberko | Re: Treadwall | Re: Treadwall | Treadwall | Re: foto dne vcera | Re: socialní průjem | Re: Juraj Durifuk solo Himalaje | Re: Juraj Durifuk solo Himalaje |

 Nové komentáře:
Re: kolka varianta situacie toto je? | Re: borec | Re: Stanovisko SHS JAMES | Re: kolka varianta situacie toto je? | Re: ..myslím, že tu lidi málo čtou | Re: ..myslím, že tu lidi málo čtou | Re: kolka varianta situacie toto je? | Re: borec | Re: kolka varianta situacie toto je? | Re: borec |

 Kde to vře:
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (105)
Mára Holeček: porovnejte si můj pohled a prohlášení SHS JAMES (85)
Zkusíme to znova (52)
Video: Adam Ondra a Jakob Schubert zkouší DNA 9c od Seba Bouina (16)
Křest knihy Perly východu (12)
Berounské Vánoční OPEN 2024 (3)
Jugal Base Camp Bouldering Guidebook (3)
Kontinentální pohár v ledolezení na obtížnost v Brně (2)
Mára Holeček: Při sestupu z Langtangu zahynul Ondrej Húserka (2)

 Nově v inzerci:
Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43 | Finale Ligure | Rychlá půjčka a financování | Pískovcová šťáradla | Statická a dynamická lana | Lezení MALTA | Pruty. | Sedák BD Zone | Boty Lowa Locarno GTX LO | Jurek DOME 3 |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 723 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 629 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 545 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 561 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 480 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.