Ke stažení je tu další - říjnové číslo horolezeckého měsíčníku severočeského regionu CAO News 10 / 2009.
CAO News 10/2009 ke stažení zde na Lezci tudy:
(dokument formátu pdf, velikost cca 4,8 Mb).
CAO News 10/2009 - download
:) | 09:25:02 11.11.2009 | moooc hezky to pan Sharma napsal :o)) | honza k. | odpovědět |
Dudy alpské | 10:13:34 11.11.2009 | Ty dva si tedy moc dobrou reklamu neudělali :)) | :) | odpovědět |
Cao - Blanc | 14:20:22 11.11.2009 | Muzu prosim vedet,co to bylo za hovada - ten cyklista a ten druhej typek? Prave z takovych debilku se mi dela v horach spatne... jednou sem zazil nahorach podobneho "borce" ... bourka jak prase a typek rekl, ze on ma kde spat - mel firemni dodavku, tak jasny... a zbytek at se nejak zaridi a nechal spat 4 lidi(2 holky) venku... hnus velebnosti...
Hore zdar | secan | odpovědět |
  | Re: Cao - Blanc | 23:31:00 11.11.2009 | Dobrej bulvár. Jména máš napsaný v článku. Obdivuju autorku, že je schopna to tak hezky popsat. Mnoho lidí by vzhledem k nepřiznání svého neúspěchu a vědomí chyby vybrání neprověřených parťáků regálovou metodou, raději tiše šoupalo nohama. | Jéčko | odpovědět |
  | Re: Cao - Blanc | 06:35:28 12.11.2009 | to je fakt sila. Predstava, ze se dostanes s podobnym typem lidi do krizovky, je desiva. | b | odpovědět |
  | Re: Cao - Blanc | 08:16:14 12.11.2009 | souhlas s predchozimi komentari. To by clovek fakt nepochopil. | mAdam | odpovědět |
  | Re: Cao - Blanc | 12:33:37 12.11.2009 | A to bych tipnul, že za to s klidem schrábnou oddílovej výstup roku v horách :) | george-jp | odpovědět |
  | Re: Cao - Blanc | 15:04:43 12.11.2009 | "Autorka kličkovala ze svitu té své bludičky"?.. No když si někdo na takový výstup nevezme pořádnou čelovku...Než odsoudíte veřejně ty dva, tak bych si vyslechla i jejich verzi příběhu. | Olga | odpovědět |
  |   | Re: Cao - Blanc | 15:56:08 12.11.2009 | Necht teda frajeri reaguji :-) dle toho, co jsem cetl se jedna pouze a jen o alibistickeho srace, co ma potrebu si neco dokazovat na ukor ostatnich a bejt pak jeste vostrej... proste dle meho je to kus vola.
Hezky den :-) | secan | odpovědět |
  |   | Re: Cao - Blanc | 17:23:20 12.11.2009 | mas sice pravdu, ze ferove by bylo vyslechnout i druhou stranu, nicmene pokud je pravda, ze autorka tem dvema celou cestu predem vyradila atdatd., tak to asi nebyla uplna zacatecnice, ktera by nevedela do ceho jde... | mAdam | odpovědět |
  |   | Re: Cao - Blanc | 18:22:02 12.11.2009 | Je fakt, že k tomu druhá strana nic neřekla. To by mohla(měla), ale třeba to ani nečetli. Tak jako tak pokud si Martina nevymejšlí, čemuž nevěřím, se to prostě nedělá, i když chápu, že Martina není nejrychlejší, takže propadli trošku panice :). | George-JP | odpovědět |
  |   |   | Re: Cao - Blanc | 19:44:22 12.11.2009 | V podstate s tebou souhlasim.
Kdyz tu dvojici zkusim hledat na netu, tak zjistim, ze on zrejme dost jezdi na bajku, ona zrejme dost beha. Takze fyzicky asi byli fakt nekde jinde nez autorka. A pokud jsou chozenim po zasnezenych horach nepolibeni, tak verim tomu, ze se jim mohl v hlave vylihnout takhle blbej napad. Predpokladam, ze lezeni neni jejich prioritou a ani bych se nedivil, kdyby po uspesnem vystupu na Mont Blanc je prestaly Alpy zajimat, protoze nic vyssiho tam uz neni. A to me tak trochu uklidnuje, protoze tim padem se asi v Alpach s nimi nepotkam. | jx zero | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Cao - Blanc | 09:49:45 13.11.2009 | Souhlas a na poměry lezce to ještě tady málo schytali. I když tedka by to bylo oprávněně. | Mim. | odpovědět |
  |   | Re: Cao - Blanc | 19:46:13 13.11.2009 | Ahoj všem,
reaguji na komentář Olgy - všechny mé alpské výstupy jsem podnikla s dobrými čelovkami Petzl Tikka a Black Diamond Spot. Myslím, že obě jsou dobré. Tuhle popisovanou noc jsem měla Diamonda. "Bludička" to byla v porovnání s tou Pavlovo čelovkou. Jestli jsi to někdy šla, dáš možná za pravdu, že v tom šutrovisku od Tete Rouse ke kuloáru, v čase po půlnoci, se prostě "kličkuje". Mnohem lepší to bylo loni v červenci, kdy to bylo celé na sněhu.
Jako P.S.k článku dodávám, že všechno je pravda, nemám důvod si vymýšlet. Jména uvádím v článcích vždycky, nechybí tedy ani u tohoto článku.
Jak jsem uvedla - ano, věděli jsme všichni, že já jsem pomalejší než oni, proto jsme se také dohodli na tom, že musíme vyrazit dřív.
Zdravím všechny "horolezce", díky za milá slova, přeju všem dobré parťáky, fůru krásných výstupů a šťastných návratů!
Ciao Martina Marmoška | Autorka článku | odpovědět |
  |   |   | Re: Cao - Blanc | 18:35:48 15.11.2009 | Ježíšmarjá,ta jsi narazila ale na typy! To jsou ti zavilci, co jdou přes mrtvoly,výkon je výkon.Naštěstí jsem s podobnejma měl co do činění pouze u nás na skalách a ne v cizině a ještě k tomu v Alpách. Já bych se asi neudržel,dole jim nafackoval a jel domů vlakem :-)
Tak přeju už jenom samý normální parťáky(čky) a ne takovýhle psychopaty.Brrr. | petr | odpovědět |
  | Re: Cao - Blanc | 21:43:23 12.11.2009 | Mohu Vám jen závidět komentátorům, že jste podobných zažili tak málo. Já dost.
Jak bylo tohle nevím, četl jsem jen článek.
Důležitý je přeci úspěch, každý sám za sebe... a podobná hesla.
Před již desítkami let jeden borec zůstal se mnou v půlce kopce (stěny). "No a co vole, tady je taky hezky!" rozmluval mé výčitky z toho, že jsem mu to posral. Od té doby se to snažím vracet.
Ovšem, před těmi desítkami let jsme to nakonec dolezli, dokonce jsem mu (deleko lepší než já v 17.,. zkušenější...) byl v jednu chvíli hodně užitečnej. A pak jeden druhýmu ještě mockrát, nejen na horách. O tohle ti "ambiciozní" borci přichází. A dobře jim tak! :-) | Dag | odpovědět |
  |   | Re: Cao - Blanc | 11:09:55 13.11.2009 | vono to je riziko spolulezců a vůbec spoluprovozovatelů aktivit z inzerátů. vono stačí číst dětské knížky, Setonovo "neber si na výlet příliš slabé a malé kamaráry a neznámé děti" platí pořád. ostatně, šel-li bych na MB (popravdě, je to asi pěknej kopec, ale davy lidí nejsou to, co mě táhne do hor), šel bych radši sám než na inzerát.
a ještě odcituji bývatého předsedu našeho oddílu: ve vývoji (horo)lezce jsou tři fáze: v první fázi je důležité co se leze, v druhé kde se leze a ve třetí s kým se leze. jsou ovšem ubožáci, kteří se nedostanou dál než do první či druhé fáze. | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   | Re: Cao - Blanc | 11:19:59 13.11.2009 | ostatně i sólové akce jsou krásné a povnášející. musí se ovšem vhodně upravit obtížnost kopce, jde se jaksi opatrněji, více na jistotu, a velikým a zajímavým dobrodružstvím umí být kopce nízké a turistické. | Lukas B. | odpovědět |
  |   |   | Re: Cao - Blanc | 11:26:35 13.11.2009 | :-) Svatá slova!
Bych teda na inzerát taky s nikým nejel. Dokonce i z hlediska bezpečnosti to není zcela jednoznačné. Být sám je nebezpečné, ale jsou lidé, co nebezpečí násobí.
Ona je i druhá strana mince. Na jednom kopci nám cvakli (ledovec) na lano nějakou slečnu z Něměcka (takže jsem se s ní ani nedomluvil, anglinu předstírala že nezná)), že prý šla s nima, ale oni... jestli by nemohla jít zpět na chatu s námi. Po chvíli jsme pochopili, že se jí potřebovali zbavit. Slečna se zastavovala kdy chtěla, fotila, sedala... bez sebenaších ohledů k ostatním. Strašná pomsta za odsun, či co to bylo. :) | Dag | odpovědět |
Květoslav Padůče | 12:44:32 12.11.2009 | Tak si čtu,že i CAO News marně pátrá po Kvepadovi!Kdo ho vypátrá dostane lano :) | pankac | odpovědět |
  | Re: Květoslav Padůče | 18:19:18 12.11.2009 | To je jasněj Čermák a ted se baví jak ho všichni hledaj. Tutove je to von, ja bych si na to vsadil. Dokonce tu kdysi komentoval, když se do něj někdo pustil, že at radši zkontrolujou verohodnos Kvěpada. Prostě vytvořil vyrtuála a tam leze zas naplno. Asi se k tomu nepřizná a dokazovat se to bude těžko, ale kdyžtak to lano beru, kdyby se prokec :))) | George-JP | odpovědět |
|