V neděli 17.4.2011 odpoledne se v oblasti Tiských stěn na Ústecku zřítil ze skály horolezec (Komíňák, lezl Hotel Savoy IXc nebo Liftboy Xa, Zeď, Hřebenové stěny). Do ústecké Masarykovy nemocnice ho dopravil vrtulník, jeho stav je vážný.
Do skal vyrazili na pomoc zraněnému ústečtí profesionální hasiči a dobrovolná jednotka z Tisé, informoval Právo Krajský mluvčí hasičů Lukáš Marvan. Po převozu vrtulníkem byl muž přijat na oddělení Emergency ústecké nemocnice.
„Muž byl přijat ve vážném stavu, jehož příčinou bylo poranění hlavy v souvislosti s pádem z výšky," řekl mluvčí Krajské zdravotní, a.s. Jiří Vondra s tím, že muž byl operován a následně umístěn na oddělení ARO.
"S ohledem na poranění hlavy lze zdravotní stav hodnotit stále jako závažný," dodal Vondra.
Přeju | 21:30:40 18.04.2011 | brzký uzdravení! | Jirka | odpovědět |
  | Re: Přeju | 15:07:03 19.04.2011 | Hlavně, aby byl zase brzo v pohodě! Přeju brzké uzdravení! | Vráťa | odpovědět |
?? | 23:30:04 18.04.2011 | víte někdo více podrobností?! alespoň o koho šlo?? každopádně taky přeju uzdravení! | špirůžek | odpovědět |
  | Re: ?? | 08:18:04 19.04.2011 | Stav se zlepšil, mluví, hýbe se,je na ARU v Ústí, držte Komináňovi pěsti!!! máma | | odpovědět |
  |   | Re: ?? | 09:25:03 19.04.2011 | Mrzí mě, co se stalo, a přeju ať všechno dobře dopadne! | Piškot | odpovědět |
  |   |   | Re: ?? | 10:31:17 19.04.2011 | Jeziš Komináku přeju ti brzké uzdravení držím ti palce! | Jeník Pleticha | odpovědět |
  |   | Re: ?? | 09:36:49 19.04.2011 | Drž se draku! dobrejch pískařů je málo. | Špicál | odpovědět |
  |   |   | Re: ?? | 10:57:35 19.04.2011 | Taky držim pěsti a přeju brzké uzdravení. A zas mě mrzí, že se zase najdou voli, kteří Komíňáka ani trochu neznaj, a hned si tady otvíraj hubu. No jo, lezec.cz a ty anonymní komentáře. Tak hlavně ať se z toho co nejdřív vylížeš! | Pavlik | odpovědět |
  |   |   |   | Re: ?? | 14:04:10 19.04.2011 | Dej se do kupy chlape
! ať Ti to brzy zase tak dobře leze. | Honza | odpovědět |
Přilba | 00:21:37 19.04.2011 | Taky přeji uzdravení a budiš poučení pro ostatní - kdy už češi budou používat přilbu. V zahraničí je to normální. Při lyžování taky. Lidi jsou nepoučitelní. | P | odpovědět |
  | Re: Přilba | 00:39:22 19.04.2011 | Závažné poranění hlavy se může stát i v přilbě. | stip | odpovědět |
  |   | Re: Přilba | 07:01:28 19.04.2011 | V prilbe muzes i umrit, fakt! Ale porad je riziko zraneni s prilbou nizsi. a nosi ji malokdo... | Danny | odpovědět |
  |   |   | Re: Přilba | 09:10:17 19.04.2011 | mel helmu? Drzim mu palce | R. | odpovědět |
  |   |   | Re: Přilba | 09:22:27 19.04.2011 | Tvé komenty jsou často velmi "zábavné". A hlavně, už skoro není článku bez tvých slintů. Méně ,je někdy i více ,Danny. Tvá sebereflexe má asi už trhliny. Radši víc lez. | Funny | odpovědět |
  | Re: Přilba | 09:15:28 19.04.2011 | lízt s helmou není normální. normální lidi nelezou na skály. prvních řekněme sto let lezli všichni pískaři bez přilby. potěšilo by mě, kdyby 90 % současných "lezců" zůstalo rači na překližce a do skal vůbec nechodili. | DTX | odpovědět |
  |   | Re: Přilba | 09:20:35 19.04.2011 | driv se na motorce taky nejezdilo s helmou a prijde mi to normalni, stejne tak jako mit na hlave prilbu kdyz sem ve skalach | R. | odpovědět |
  |   |   | Re: Přilba | 09:24:06 19.04.2011 | Mně zase příjde normální jezdit autem. | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Přilba | 09:35:28 19.04.2011 | me zas na kole.... s prilbou.. | R. | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Přilba | 09:41:59 19.04.2011 | A kolik etap dáš třeba do El Chorra? A chce se ti potom ještě lézt? Jo ty na skalách nelezeš? Tak to jo, tak to už radši nic . | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: Přilba | 10:07:15 19.04.2011 | po padu uz jedine s helmou. | R. | odpovědět |
  |   | Re: Přilba | 09:23:04 19.04.2011 | predpokladam ze ty taky patris mezi soucasne "lezce" a do skal vubec nelezes! | strejda | odpovědět |
  |   |   | Re: Přilba | 09:42:12 19.04.2011 | za těch 25 let co lezu jsem měl přilbu jednou, pučenou, v dolomitech, páč tam padaj šutry. na písku je to holá zbytečnost, pokud člověk při lezení používá mozek, což ovšem posledních cca 15 let postupně jaksi vyšlo z módy. zdejší diskuse jsou toho pěkným dokladem. | DTX | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Přilba | 10:25:15 19.04.2011 | 1. Držim palce ať se rychle a bez následků uzdraví.
2. Byla to jeho hlava a rozhodl se že přilbu nevezme, jeho svobodná volba a jeho problém že teď má v hlavě trochu kaši. Kokos neni jen proti "něčemu shora", ale i proti "hlava do něčeho narazí" - hlavou do šutru na podlaze, pendl o stěnu, zaháknout při pádu patu za lano a fláknout zádama + zátylkem o stěnu. Zkus vzít kladivo a řachnout se mezi oči přes kokos a pak bez něj, schválně jestli poznáš rozdíl ;-) Prostě to že přilba je zbytečnost neni pravda, dost často se hodí i na tom písku. Škoda že jí dotyčnej neměl na palici - místo boje vo holej a strachu jestli z něj nebude epileptik nebo debil by ho nejspíš prohlídli a pustili domu. Ale to je jen kdyby. Kdyby se měly vyloučit všechny rizika, tak by jeden nemohl ani vylízt z postele. Ale zase říkat že chránit se je zbytečnost, to je pěkná oslovina. | | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Přilba | 10:33:46 19.04.2011 | nevylejzat z postele to je riziko z kardio hlediska:-) Nicmene mas naprostou pravdu a vubec nechapu blbecky tady co obhajujou zbytecnost helmy. at ji nenosej ale zbytecnost to rozhodne neni. | R. | odpovědět |
  |   | Re: Přilba | 10:11:23 19.04.2011 | pane, ja myslim ze toto je taky pisek:
http://www.youtube.com/watch?v=B3ekaCdoA9Y
a mozna s helmou by to bolelo min ..... | strejda | odpovědět |
  |   |   | Re: Přilba | 10:25:54 19.04.2011 | to video už se kdysi viděl. padat na písku neni jako padat na vynejtovanym žebříku v Arcu nebo podobně. se to musí umět. letěl sem i přes 15 metrů, blembák sem nepotřeboval. ale proti gustu žádný dištputát... | DTX | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Přilba | 10:43:31 19.04.2011 | tak tohle je ale argument:-D | R. | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: Přilba | 17:40:12 19.04.2011 | nech ho, panacek je hrdina az do momentu ... | | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Přilba | 18:48:59 19.04.2011 | A když spadneš nohama do plotny, když se ti ulomí chyt? To si taky myslíš, že je to o nějakym umění, jestli to přežiješ nebo ne? Hele, ty tvoje argumenty mi trochu připomínají "tak tam neměl lézt, když na to neměl". Myslím, že se zabilo už i dost lidí, který "na to měli", akorát že byli v blbej čas na blbym místě. | Mrož | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Přilba | 21:20:35 19.04.2011 | To D.T.X: Ty ho opravdu nepotřebuješ...tam není co ztratit. | Jožin | odpovědět |
Přilba a Helma noví králíci kouzelníka Pokustóna | 09:32:52 19.04.2011 | Bude nošení prvků ochrany palice jednotlivce uzákoněné? A co páteřák? Co třeba místo dopadiště pod bouldery trampolína? A budou nosit boulderisti na PADání na palici kokosy? Nebo budou mít melouny? Co na to pořadatelské duo RH?
Vážně si myslíte že lezec s helmou a přilbou je normálnější než ten bez ní? Víte co vám na vaší "normálnost" řekne člověk ,který neleze? Ne?Tak se ho zeptejte. | Fabulátor | odpovědět |
  | Re: Přilba a Helma noví králíci kouzelníka Pokustóna | 09:35:02 19.04.2011 | rekl bych ze je uvedomelejsi. | R. | odpovědět |
  | Re: Přilba a Helma noví králíci kouzelníka Pokustóna | 10:11:54 19.04.2011 | A co na to Jan Tleskač? ;) | Mush | odpovědět |
... | 09:59:04 19.04.2011 | ...Pád se stal na nepřístupném místě, proto musela helikoptéra nouzově vysadit záchranáře na hlavní křižovatce Tisá - Sněžník - Libouchec. "Vrtulník zde přistál a vyskočili z něj dva záchranáři s výbavou na zádech. Byla to podívaná jako ve filmu," uvedla pro Ústecký Deník jedna z obyvatelek Tisé, která pristání na silnici pozorovala.
| | odpovědět |
  | Re: ... | 11:34:37 19.04.2011 | ..normálka, čekáš na bus a přistane vrtulník :-) | D. | odpovědět |
Držím palce | 10:24:12 19.04.2011 | Držím palce a přeju brzké uzdravení!! | soguun | odpovědět |
liftboy | 11:06:19 19.04.2011 | Jestli Kominak lezl Liftboye, tak to docela chapou.. k prvnimu kruhu je to dost neprijemny. Nevite nekdo detaily? Mel cvaknutou tu erarku pod kruhem? Preju brzky uzdraveni! | musado | odpovědět |
  | Re: liftboy | 11:54:18 19.04.2011 | Erárky prý někdo všechny vyndal, takže si tam každý musí dávat vlastní smyčky a ty všechny vyzipoval. | Jířa | odpovědět |
  | Re: liftboy | 13:07:00 19.04.2011 | Lezl Hotel Savoy...Liftboye dal předtim. Ta horní erárka tam byla a měl ji cvaklou. | | odpovědět |
  | Re: liftboy | 13:33:20 19.04.2011 | Lezl Hotel Savoy...Liftboye dal předtim. Ta horní erárka tam byla a měl ji cvaklou. | | odpovědět |
  |   | Re: liftboy | 16:44:48 19.04.2011 | Ty cesty příliš neznám. Z komentářů se mi zdá, že prvolezec při pádu vytrhl smyce včetně nějaké erárky..? Může to někdo obeznámenější popsat? Na písku nebo v Jizerkách (na rozdíl od hor nebo třeba HISu) taky lezu bez helmy, přestože dobře vím o rizicích (někdy lezu i bez lana). Přilba má i nevýhody. Jsou třeba komíny nebo zářezy, kde rozhodně neprojde a sakramensky nutně tam musíte nacpat hlavu. Ti co lezou s přilbou mají jistě větší šanci přežít. Nikomu z "přilbáčů" bych se nikdy nepoškleboval. Nošení je rozumná věc. U mě je příčinou nenošení často lenost nebo nechuť tahat další krám. | moták | odpovědět |
  |   |   | Re: liftboy | 21:47:50 19.04.2011 | jo, je potřeba zhodnocení rizika jestli víc hrozí fláknout hlavou o skálu nebo se na přilbě uškrtit. to první hrozí aci devadesátkrát častěji. každej ať si dělá co uzná za vhodné. | Lukas B. | odpovědět |
  | liftboy byl a bude | 19:32:09 19.04.2011 | no, super cesta.. pod prvnim jsem málem před dvaceti lety taky vypad, doteď si pamatuju jističe "na zeleno" a večerní sadu piv. žádná erárka pod prvnim nebyla. ať žije písek... | A. | odpovědět |
Přání | 14:45:09 19.04.2011 | Přeju taky hodně síly na uzdravení a rychle sundat pytel z tý cesty a vys..t se na kecy vo helmě nebo nehelmě. | FERY | odpovědět |
drž se ! | 16:31:09 19.04.2011 | Ty vole Davide doufám, že budeš vpohodě, dost by si na písku chyběl ! | George-jp | odpovědět |
uzdrav se! | 17:27:52 19.04.2011 | Máme ještě řízení na ten Morovej sloup! Takže nedělej v ty nemocnici žádný píčoviny a brzo se ukaž! | Kuba | odpovědět |
Drž se!!! | 19:40:03 19.04.2011 | Kurec Komíňáku ty larvo jedna přeji co nejrychlejší uzdravování ať už jsi co nejdříve v pořádku zpátky na písku. Tatuš | Tatuš | odpovědět |
savoy | 19:54:28 19.04.2011 | Preju rychly uzdraveni, v Usti ma chlapik nastesti dobrou sanci, ze narazi na dobryho doktora. Na Savoj Liftboy jdou (asi) 3 smycky, posledni je dobra, ale casto ucpana erarkou a musi bejt spravne zatizena, takze vetsinou vidim cvakat pouze erarku. Jistic musi bejt u steny a musi dat prokluz, na coz se casto jistic vybodne a prvni si ho nenasmeruje. Na Eveline je pod prvnim jednoducha smycka v dire mirne vlevo (tutovka), ktera jde snadno vyjmout a neni treba nic cpat do spary, nicmene co vim, davam ji tam asi jenom ja, protoze mnozi jsou liny se rozhlidnout a sparka primo pod kruhem je vetsinou uhrane. Da se s ni odjistit asi prvnich 7m i na skaldovi, kde v tech 7 je dalsi, ale dava se docela blbe. Chlapi, davejte smycky, ty cesty tak byly delany a sekyrujte jistice, ja uz jsem taky celej dojebanej a mnohymu jsem mohl predejit, O. | O.J. | odpovědět |
  | Re: savoy | 22:17:24 19.04.2011 | Okamžitě se uzdrav!!! A Zuzka řika že tě pak osobně zmlátí :DDD protože by to tak nešlo, sotva tě poznala a ty si hned spadneš :D | Aleš | odpovědět |
  | Re: savoy | 22:23:37 19.04.2011 | Okamžitě se uzdrav!!! A Zuzka řika že tě pak osobně zmlátí :DDD protože by to tak nešlo, sotva tě poznala a ty si hned spadneš :D | Aleš | odpovědět |
  |   | Re: savoy | 22:47:29 19.04.2011 | Brzy se uzdrav kámoš z Panťáku | Šakalík | odpovědět |
  |   |   | Re: savoy | 06:56:30 20.04.2011 | Na konci spárek jde naprosto tutovej uzlík, ale chce si to s tím pohrát a chvilku tam vydržet. Co jsem viděl, tak ho tam spoustu lidí nedává, protože se jim tam nechce hnít. Přeji Komíňákovi brzké uzdravení. | Pavel | odpovědět |
stav je stabilizovaný | 07:20:07 20.04.2011 |
Dávám zprávu všem Davidovým kámošům. Včera jsme byli v nemocnici v Ústí, denně tam někdo z rodiny jede. Mluví, pohybově v pořádku a ví, že se stala chyba - utrchl se chyt.Nerozumím vaší terminologii, tak jen opakuju. Hlava je v pořádku,nic jiného závažného na něm neshledali a stav se každým dnem zlepšuje.
Děkujeme, že Ti, co s ním byli, zavolali brzkou pomoc!! Inka a spol. Zdraví Vás Irena Grigerová
| kOMIŇÁKOVA MÁMA | odpovědět |
  | Re: stav je stabilizovaný | 08:07:27 20.04.2011 | Uff..doufám, že se vyzdravíš bez komplikací..kdo Komíňáka neznáte, tak do něj nerejte.ale j fakt von byl dycky trošku praštěnej.. | Sumec | odpovědět |
  | Re: stav je stabilizovaný | 08:14:13 20.04.2011 | Hlavně že sme se nedávno bavili o těch úrazech... Drž se chlape. Nedori | | odpovědět |
  |   | Re: stav je stabilizovaný | 08:27:04 20.04.2011 | Tak to je super zpráva. Neděle byla na urvaný chyty plodná, já jsem jeden utrh při cvakání 2 kruhu a jen velká pohotovost jističe (popálený ruce) a smyčka mě neposlala do nemocnice. Nakonce sem si jen dupnul nohama na zem. Jak málo stačí a je to vprdeli. Ty smyčky se zdaj někdy zbytečný, když je kruh blízko a po dobrejch, ale nejsou !
Davide doufám, že tě brzo pustěj a budeš OK . | George-jp | odpovědět |
  |   |   | Re: stav je stabilizovaný | 10:18:37 20.04.2011 | Moc milá zpráva, i REFO drží palce. | Jindřich | odpovědět |
  |   | Re: stav je stabilizovaný | 08:48:42 20.04.2011 | Tak to je super zpráva. Neděle byla na urvaný chyty plodná, já jsem jeden utrh při cvakání 2 kruhu a jen velká pohotovost jističe (popálený ruce) a smyčka mě neposlala do nemocnice. Nakonce sem si jen dupnul nohama na zem. Jak málo stačí a je to vprdeli. Ty smyčky se zdaj někdy zbytečný, když je kruh blízko a po dobrejch, ale nejsou !
Davide doufám, že tě brzo pustěj a budeš OK . | George-jp | odpovědět |
  |   |   | Re: stav je stabilizovaný | 11:27:12 20.04.2011 | Jestli vona ta neděle nebyla na urvané chyty plodná proto, že od úterka do čtvrtka večera pořádně chcalo a v sobotu moc nesvítilo, takže ne všude to mělo šanci vyschnout. | Prudič | odpovědět |
  |   |   |   | Re: stav je stabilizovaný | 14:46:56 20.04.2011 | přesně tak | Papouš | odpovědět |
  | Re: stav je stabilizovaný | 09:18:10 20.04.2011 | No slava. Kdyz ctu tyhle clanky tak je mi vzdy spatne. drzim palce | R. | odpovědět |
  | Re: stav je stabilizovaný | 10:08:11 20.04.2011 | Ježiš tak to jsem rád, že to vypadá dobře! Tak se brzo dej úplně do kupy a už žádný padání!;) | Pavlik | odpovědět |
  | Re: stav je stabilizovaný | 11:29:20 20.04.2011 | Komíňáku držim palce, doufám že to bude ok. | Kuba z Ostrova | odpovědět |
  | Re: stav je stabilizovaný | 21:04:05 20.04.2011 | Paráda, hned mi to zlepšilo neveselou náladu, tak tedy co nejrychlejší regeneraci těla i morálu přeji :-) | Tatuš | odpovědět |
Urvanej chyt | 12:22:57 20.04.2011 | No já bych asi ještě počkal s tím pískem, zima byla přeci jen dlouhá a nedávno celkem zachcalo. jo a ti chytráci, co tu pruděj s blembákama, tak ti na písek naštěstí nejezděj, páč tam na takovýho vola nenarazíš, leda tak horoškola. | Zdeněk | odpovědět |
  | Re: Urvanej chyt | 12:26:36 20.04.2011 | To chceš říct, že když lezu na písku s helmou tak jsem jako vůl!!!??? | Pavel | odpovědět |
  | Re: Urvanej chyt | 12:44:24 20.04.2011 | Hlasim se, ze jsem dalsi vul s helmou na pisku. Docela obcas cumim, kolik dalsich volu s prilbama byva videt. A kolikrat i drivejsich rocniku narozeni...
PS: To jsi snad nemohl myslet vazne?!? | MŠ | odpovědět |
  |   | Re: Urvanej chyt | 13:00:59 20.04.2011 | Tyhle komentáře se snaží vytvářet negativní atmosféru vůči nošení helmy a to je nebezpečné a nezodpovědné.
OK, každý by měl vědět, jestli to, co má v hlavě stojí za to chránit, nebo ne. Ale je to každého věc a jestli tedy helmu nosit nechce a neměl by svými zcestnými názory terorizovat ostatní. Venca Širl nosil helmu i v dobách, kdy byl naší pískařskou špičkou. Helma na hlavě říká něco pouze o zodpovědnosti toho, kdo ji nosí a ne o jeho lezeckém umění, jak se tu někdo snaží naznačovat. S tím, že by se chytům měla dát šaqnce proschnout ovšem souhlasím. Lišty na hřebenových věžích v Tisé ve mně ne vždycky budí nějakou velikou důvěru a ke kruhu nebývá vždy blízko... | Petr Jandík | odpovědět |
  |   |   | Re: Urvanej chyt | 08:38:58 21.04.2011 | ostatně starej Širl běhá vesele po světě živej mimojiné proto, že před pár lety když (coby již zasloužilý šedesátník) spadnul tak nebyl prostovlasý. | Lukas B. | odpovědět |
  |   | Re: Urvanej chyt | 13:02:43 20.04.2011 | jsem dalsi vul co leze s helmou na pisku, Volum trikrat zdar ;-) | nikita | odpovědět |
  | Re: Urvanej chyt | 15:40:35 20.04.2011 | panove.. klid. zase se projevilo ze kdo nepouziva helmu nema mozek kterej by stal za ochranu. | | odpovědět |
  |   | Re: Urvanej chyt | 17:56:04 20.04.2011 | Nechci virit vodu a kritizovat legendy,ktere uznavam,ale neni spis problem v tom,ze je vetsina cest ne pisku nebezpecne odjistena?Nikde ve svete jsem nevidel lizt tolik s hornickem,ale to me nebavi a na prvnim me manzelka nechce jistit,tak nezbyva nez vyrazit do zbytku sveta,kde se sportovni lezeni vydalo jinou cestou.Tan,treba na Kalymnosu kupodivu i zminene legendy vrtaj novy cesty normalne. | fufik | odpovědět |
  |   |   | Re: Urvanej chyt | 18:14:12 20.04.2011 | .. nezbyde nez vymenit manzelku. | | odpovědět |
  |   |   | Re: Urvanej chyt | 20:49:51 20.04.2011 | Řeknu ti to takhle, písek není vápno, neříkal bych to z toho důvodu, že kdo na to nemá, ať na něj nejezdí, ale písek nevydrží to co vápno. Je dobře, že to je tak jak to je, nebo chcem pro další generace zachovat cesty s vyšlapanejma schodama nebo dopracovat to tak, že se všechno zakáže? Myslím, že kdo chce, tak si vybere, i začátečníci, stačí se zeptat a lézt trochu s respektem! | Míra | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Urvanej chyt | 10:56:03 21.04.2011 | Stim s tebou naprosto souhlasim, ikdyz ja jsem zrovna ten co by to tam nechal cely vynytovat abych si tam zalezl ;-) ale je mi jasne ze by to slo ihned do kytek a takovou krasu si prece neznicime jen proto ze si tam nekdo jako ja chce zalezt. | strejda | odpovědět |
  | Re: Urvanej chyt | 21:01:18 20.04.2011 | Nemyslím si že je dobrý nápad nadávat těm co lezou s helmou (ať už jsi to myslel jakkoliv). Někdo leze S a někdo BEZ, to je přece na každým. A určitě to neznamená, jak psal někdo výše, že ti s helmu jsou ti horší a ti bez jsou ti lepší. Až uvidíš na písku 2 helmičky tak to jsem já s přítelkyní :-) | Jirrik | odpovědět |
  | Re: Urvanej chyt | 21:03:37 20.04.2011 | Nemyslím si že je dobrý nápad nadávat těm co lezou s helmou (ať už jsi to myslel jakkoliv). Někdo leze S a někdo BEZ, to je přece na každým. A určitě to neznamená, jak psal někdo výše, že ti s helmu jsou ti horší a ti bez jsou ti lepší. Až uvidíš na písku 2 helmičky tak to jsem já s přítelkyní :-) | Jirrik | odpovědět |
  | Re: Urvanej chyt | 22:12:15 20.04.2011 | Myslím, že Zdeňkův koment je horkým kandidátem na nejblbější koment roku 2011 na www.lezec.cz, to se bude těžko překonávat... | | odpovědět |
  | Re: Urvanej chyt | 22:41:54 20.04.2011 | Měl jsem kamaráda. Lezl obvykle s helmou, ale jednou ji v Domoradicích půjčil manželce a vypadl na prvním. Nebyl to dlouhej pád, ale ťuknul se do hlavy, ztratil vědomí a praštil sebou o skálu tak nešikovně, že si vrazil zlomený žebra do plic. Od tý doby lezu jen s přilbou. | P. | odpovědět |
je to stále lepší | 08:37:30 21.04.2011 |
Milí přátelé našeho Davida -Komiňáka,
zpráva po včerejší návštěvě je taková, že stav je čím dál lepší a po nějakých dalších vyšetřeních vnitřních orgánů to vypadá, že by v dohledné době mohl být přemístěn z ARA na normální pokoj!Lékaři říkají, že se obdivuhodně regeneruje. Jsme všichni doma moc šťastní a zdravíme vás!! za rodinu Irena Grigerová | kOMIŇÁKOVA MÁMA | odpovědět |
  | Re: je to stále lepší | 09:33:53 21.04.2011 | To je výborná zpráva!!
Na obdivuhodné Komíňákově regeneraci má nejspíš lví podíl i preventivně užívaná vydatná strava - kvalitní uzenina a flákota v množství větším než malém :))
(Ještě jednou dík za ten salám ve Španělsku :) | Piškot | odpovědět |
  |   | Re: je to stále lepší | 11:50:17 21.04.2011 | Myslím že největší podíl na tom má KREMŽSKÁ ! | Aleš | odpovědět |
  | Re: je to stále lepší | 10:01:56 21.04.2011 | Výborné zprávy - jen tak dál!!! Drzime palce!! | Baruzbaru | odpovědět |
  | Re: je to stále lepší | 10:40:57 21.04.2011 | Je to jasné, za okny azuro a pískovcové věže čekají - není možné ztrácet lezecké minuty ve špitále :)) | Tatuš | odpovědět |
  |   | Re: je to stále lepší | 17:33:08 21.04.2011 | Super, už se těším, jak pokecáme v Adru. | George-jp | odpovědět |
  | Re: je to stále lepší | 08:44:20 22.04.2011 | super! tak to se nám všem ulevilo | šp. | odpovědět |
Už je v chrudimské nemocnici | 18:48:23 22.04.2011 |
Přátelé,
Komiňák už je od dnešního odpoledne na traumatologii v chrudimské nemocnici a je to stále lepší! máma | máma | odpovědět |
  | Re: Už je v chrudimské nemocnici | 19:39:28 22.04.2011 | Super :-)
KG a H se s | K | odpovědět |
  | Radost | 19:51:15 22.04.2011 | Komíňáku děláš nám radost ,tak někde někdy ahoj | štika | odpovědět |
  | Re: Už je v chrudimské nemocnici | 16:42:36 23.04.2011 | Paráda, jsem společně s vámi moc rád. Tak ať jsi brzy z nemocnice venku a zase zdravej jak rybička! | pól | odpovědět |
  |   | Re: Veselé Velikonoce | 18:51:04 25.04.2011 | Za nás ,asi za všechny co neznáme aktuální stav ,prosím mámu o pár řádek jak je Davidovi ?? | Štika | odpovědět |
  |   |   | Jiny pad s helmou o neco stastnejsi | 20:54:58 25.04.2011 | http://www.hruboskalsko.cz/ | Anna | odpovědět |
  |   |   | Jiny pad s helmou o neco stastnejsi | 21:17:54 25.04.2011 | http://www.hruboskalsko.cz/ | Anna | odpovědět |
  |   |   | Re: Veselé Velikonoce | 19:48:11 26.04.2011 |
Milí přátelé,
David je od pátku 22.4.2011 na traumatologickém oddělení nemocnice v Chrudimi. Dnes 26.4. po velké vizitě mu bylo řečeno, že během několika dnů bude propuštěn domů.
Mějte se všichni pěkně a zdraví vás Davidova máma
| | odpovědět |
Komíňák | 07:30:12 27.04.2011 | Včera jsem za ním byl ve špitále. Probírali jsme, jak jinak, návrat do skal. Protože nebude moct jistou dobu požívat žádnej C2H5OH (etylalkohol) poroste mu šíleným tempem forma, tak se těšte. | Ťéša | odpovědět |
Uzdravení | 13:41:51 27.04.2011 | Taky Ti přeji brzké uzdravení. | David P. | odpovědět |
  | Čerstvé zprávy | 11:49:25 02.05.2011 | Už si doma v pohodě Komíňáku a je ti dobře??? | štika | odpovědět |
|