LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   "Technika je vždycky jenom skrytá síla" A.O.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
4.Trojan 12140
5.Štípek 11538
6.Nespoutaný 11416
Bouldry:
4.Stráník 10650
5.Pochman 10603
6.Novák 10575
Hory:
16.Louda 5220
17.Abt 5186
18.Chomová 4970

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140424 cest
Nové přelezy:
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C

Stěny
Lezecká stěna Salesko - Brno-Líšeň
Horolezecká stěna Lanškroun - Lanškroun
SAUNA - Plzeň

Prodejny
Horolezecké vybavení - VK-SHOP.CZ - Plzeň
HUDYsport - Praha 1
KIWI - svět map a průvodců - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP v lezení na obtížnost a rychlost Villars (SUI)

7.-8.7.2017; Jakub Konečný 13., Libor Hroza 14.,

Jakub Konečný skončil dnes 13. na závodě Světového poháru v semifinále lezení na obtížnost ve švýcarském Villars. Libor Hroza v pátek večer skončil v osmifinále na 14. místě v lezení na rychlost.

Obtížnost vyhráli Francouz Romain Desgranges a Slovinka Janja Garnbret.

Výsledky obou disciplín jsou zde:

IFSC Climbing Worldcup (L,S) - Villars (SUI) 2017



Zpráva z pátku 7.7.:

Libor Hroza skončil dnes večer 14. na závodě Světového poháru v lezení na rychlost ve švýcarském Villars. Jakub Konečný postoupil před tím v lezení na obtížnost ze 17. místa v kvalifikaci do sobotního semifinále.

Finále rychlosti bylo už dnes večer a vyhrál Íránec Reza Alipourshena, v ženách Francouzka Anouck Jaubert.

Libor Hroza při tom odpoledne postoupil z kvalifikace v lezení na rychlost s nejlepším časem 5,72 sekundy, v osmifinále měl pak čas 7,63 sekundy a z play off vypadl.

Zde záznam video přenosu finále v rychlosti:



Jakub Konečný byl v kvalifikační cestě č. 1 na 21. místě s výsledkem 35+  v cestě č. 2 byl 9. s výsledkem 35+.

Další naši reprezentanti skončili v kvalifikaci obtížnosti na následujících místech:

59. Štěpán Volf 27+ 53. 21+ 59
72. Tomáš Binter 13+ 73. 20+ 60.
75. Denis Pail 15 71. 18+ 75.
Ze 77 startujících závodníků

45. Lenka Slezáková 23+ 34. 19+ 52.
46. Gabriela Vrabliková 20 44. 26+ 44.
55. Tereza Kubátová 19+ 47. 19 55.
Ze 58 startujících závodnic

Na výsledkové listině z kvalifikace v rychlosti další naši nefigurují. Původně byli na startovce rychlosti ještě Petr Burian a Matěj Burian.

Výsledky obou disciplín jsou zde:

IFSC Climbing Worldcup (L,S) - Villars (SUI) 2017



Úvodní zpráva ze čtvrtku 6.7.:

Deset našich reprezentantů je startovce dalších závodů Světového poháru v lezení na obtížnost a rychlost, které jsou zítra a v sobotu ve švýcarském Villars.

V lezení na obtížnost mají startovat Denis Pail, Jakub Konečný, Štěpán Volf, Tomáš Binter, Lenka Slezáková, Gabriela Vrablíková a Tereza Kubátová, v lezení na rychlost Libor Hroza, Petr Burian a Matěj Burian.

plakát


Startovní listina je na stránkách IFSC.


Program:



pátek 7.7.

09:00-16:00    obtížnost kvalifikace
17:00-19:00    rychlost kvalifikace
21:00              rychlost finále (LIVE)
22:00              vyhlášení vítězů (LIVE)

sobota 8.7.

10:00-12:30    obtížnost  semifinále (LIVE)
20:00              obtížnost  finále (LIVE)
22:00              vyhlášení vítězů (LIVE)

Zde jsou detaily programu

sth   [úpravy] 23:50 08.07.2017Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 uz se tesim na hodnoceni22:00:28 06.07.2017
tak kdyz nevyjde ta kvalifikace... tak do skal kousek, ne?
odpovědět 
 Re: uz se tesim na hodnoceni22:50:44 06.07.2017
...chodz do picze!
odpovědět 
  Re: uz se tesim na hodnoceni09:50:49 07.07.2017
to je nejaka nova lezecka oblast?... neznam
odpovědět 
 Re: uz se tesim na hodnoceni08:43:58 07.07.2017
A na tom je snad něco špatného, lézt ve skalách? Naopak, lézt ve skalách je důležité. Aspoň podle Adama Ondry. A já s ním souhlasím.
odpovědět 
  Re: uz se tesim na hodnoceni09:11:45 07.07.2017
Tak se nabizi otazka, zda to stejne jako to delaji vsichni ostatni lezci to rovnou nenezvat vylet do skal a pro tentokrat prenechat posledni pricky zavodu nekomu jinemu.
odpovědět 
   Re: uz se tesim na hodnoceni09:27:03 07.07.2017
Není nad placený výlet do skal
odpovědět 
   Re: uz se tesim na hodnoceni10:15:48 07.07.2017
? Nedávno bylo ME v Itálii, v obtížnosti nikdo z reprezentantů nebyl na pár posledních příčkách.

Na rozdíl od mnoha zdejších ředitelů zeměkoule vidím lezení na skalách jako součást tréninku. I kdyby to byl jen placený výlet do skal pro reprezentaci, proč vlastně ne? Tady je to ještě k tomu spojeno se závody.
odpovědět 
    Re: uz se tesim na hodnoceni10:22:49 07.07.2017
Jak? Není to ani rok co trenér reprezentace psal, že ve skalách se slábne! Tak to jsi asi ředitel zeměkoule ty, když obhajuješ placené slábnutí naší špičky.
odpovědět 
     Re: uz se tesim na hodnoceni16:41:50 07.07.2017
Hloupý přspěvek. Viz odpověď níže.
odpovědět 
      Re: uz se tesim na hodnoceni01:26:02 08.07.2017
???
odpovědět 
    Re: uz se tesim na hodnoceni10:43:40 07.07.2017
To jako fakt vazne???

54. Volf Stepan
60. Binter Tomas.
Z celkem 65 závodníků

45. Vrablikova Gabriela
55. Kubatova Tereza
Z celkem 59 závodnic

Projed si vysledky za posledni rok dva, asi to pro tebe bude pocteni plne novinek :)

Slabnuti pri lezeni ve skalach ti potvrdi i Adam Ondra, ty experte... Zkus se podivat, kolik svetove spicky zaroven pri svetacich nejak vice leze venku.
odpovědět 
     Re: uz se tesim na hodnoceni11:11:04 07.07.2017
Kdo ze špičky leze venku? Všichni ty experte. Jenom naše repre nesmí, protože je asi lepší klikovat a lézt po jedné noze, podle TB, než se naučit techniku ve skalách
odpovědět 
      Re: uz se tesim na hodnoceni11:18:07 07.07.2017
Nemáš pravdu, naopak, ti špičkoví, pokud se soustředí na závodní sezonu, si stěžují, že nemohou lézt ve skalách tak často, jak by chtěli. Prostě skála a překližka jsou odlišné věci, stejně ta příprava na přelez ve skalách a příprava na závody. Nejde to dohromady. Možná na naší hobíkovské úrovni MČR ano, ale pokud chceš být špička světová, tak trénink a skály dohromady nejdou.
odpovědět 
       Re: uz se tesim na hodnoceni11:23:22 07.07.2017
Máš pravdu! Ale asi by bylo zajímavé vědět, co je to "ne tak často, jak by chteli" :). Hlavně ale TB mladší by potřeboval škály jako prase drbání, aby se naučil stát na nohách
odpovědět 
        Re: uz se tesim na hodnoceni11:30:50 07.07.2017
Jak by mohl stát na nohách, když má ukopnutý palec
odpovědět 
      Re: uz se tesim na hodnoceni12:48:50 07.07.2017
Napis konkretni fakta, at si muzu udelat predstavu co myslis tim, ze vsichni ze spicky (na preklizce) lezou venku.
odpovědět 
       Re: uz se tesim na hodnoceni13:10:32 07.07.2017
Napiš konkrétní fakta, ať si udělám představu, že nelezou
odpovědět 
        Re: uz se tesim na hodnoceni13:43:47 07.07.2017
Jak pes zahnany do kouta.. Predpokladam, ze tva fakta jsou na stejne urovni, jako ze nepovazujes 60. misto z 65 za posledni pricky :)
odpovědět 
         Re: uz se tesim na hodnoceni13:48:39 07.07.2017
60 místo z 65 je krásné před před před před předposlední místo, navíc zaviněné stavěčskou pastí
odpovědět 
         Re: uz se tesim na hodnoceni13:48:41 07.07.2017
60 místo z 65 je krásné před před před před předposlední místo, navíc zaviněné stavěčskou pastí
odpovědět 
     Re: uz se tesim na hodnoceni16:41:02 07.07.2017
Nebude to pro mě překvapení. Pár jsou dva, ne pět, nebo šest.

Lezení není jen o síle. Adam Ondra xkrát řekl, jak důležité je mít nalezeno na skalách. Taky řekl, že síla není nejdůležitější. Síla je jen jedna složka výkonu.

Pak házej expertama...
odpovědět 
      Re: uz se tesim na hodnoceni20:00:24 07.07.2017
:) Tech tvych par plati hlavne u tvych argumentu, coz? A.O. treba taky rekl, ze sila je jen prevlecena technika. Navic Adam moc nezavodi a asi te opet prekvapi, kdyz si zjistis skladbu jeho treninku v sezone, kdy to myslel s preklizkou vazne.. A technika na skalach a na umelce jsou dve velmi rozdilne veci. Lezes vubec?

Nikdo netvrdi, ze si obcas neodskoci do skal, ale trenink na tom nestoji a ani to moc neprinasi. Stejne jako kdyz si jde fotbalista zaplavat atd. Neplet si to s tim, kdyz po sezone nebo po ukonceni zavodni kariery borci vyrazi do skal.
odpovědět 
       Re: uz se tesim na hodnoceni21:28:11 07.07.2017
no, myslim, že řekl že technika je jen převlečená síla. Aby bylo jasno :)
mm.odpovědět 
        Re: uz se tesim na hodnoceni21:44:52 07.07.2017
Jo jasne. Tak jsem to i myslel, jen napsal naopak..
odpovědět 
       Re: uz se tesim na hodnoceni12:20:57 08.07.2017
Opět překvapí? Opět nepřekvapí. Buď neumíš číst, nebo nečteš pořádně, nebo nerozumíš textu. Nepřekvapí, dobře to vím. Ty jsi takovej mistr světa amoleta, viď. Vidíš lidem do hlavy, už dopředu víš, kdy budou překvapení. Teda "překvapení". Přitom jeden diskuzní faul za druhým.

Adam říká, že je slabší než ostatní a tak dobrý je proto, že má strašně nalezeno na skalách. Proto říká, jak je důležité mít nalezeno. Ze skal se to na závody přenese, tak to je.

Lezu.

P.S. pár jsou dva odjakživa, co je to proboha za jloupoučký komentář. Lol.
odpovědět 
        Re: uz se tesim na hodnoceni18:38:58 08.07.2017
Tak ti nevím, zda naopak není hloupoučké brát za bernou minci to, co říkají jednotliví závodníci. Neznám ani jednoho, který by o své přípravě a zdravotním stavu nemlžil. A AO není výjimka.
odpovědět 
         Re: uz se tesim na hodnoceni19:39:44 08.07.2017
Nedjřív argumentuješ slovy Adama, pak říkáš, že ho nelze brát vážně... Nějak sis neuvědomil, že můžeš buď jedno, nebo druhé, ale ne oboje zaráz :))) Přece nemůžeš argumentovat slovy, které nelze brát vážně - jako to podsouváš mě.
odpovědět 
          Re: uz se tesim na hodnoceni19:43:46 08.07.2017
A ještě hloupější je si neuvědomit, že nepodepsané příspěvky mohou být od více lidí :-)
odpovědět 
          Re: uz se tesim na hodnoceni21:18:51 08.07.2017
Tak ty si ani nepamatujes, ze s argumentaci AO si zacal ty a evidentne si ani nepochopil jak ta reakce "Adam taky rekl ..." byla myslena.
odpovědět 
        Re: uz se tesim na hodnoceni21:16:26 08.07.2017
No samozrejme mas ve vsem pravdu, fakt tomu rozusmis a vedes krasnou logickou diskuzi! To bys chtel slyset? :)
odpovědět 
    Re: uz se tesim na hodnoceni14:04:45 07.07.2017
Ano, možná nebyli na přesně posledních místech, ale jen téměř posledních.
Těch posledních 5 někdy posledních 10 se leckdy neumí pořádně ani "navázat" a jdou si to jen tak zkusit, rozdíl je v tom, že si to, ale nezkouší na každém sp dokola jako naši. Leckdy jsou i na těch úplně přesně posledních místech místňáci, úplní nováčci nebo ze zemí, kde se skoro ani neleze.
Průšvih, ale není, že jsou poslední, ale to, že to neumí přiznat.
odpovědět 
     Re: uz se tesim na hodnoceni14:23:41 07.07.2017
Největší průšvih je trenér, který sám věří tomu, že to průšvih není
odpovědět 
     Re: uz se tesim na hodnoceni16:12:30 07.07.2017
Tak to je slovo odborníka! Závodí místní co jdou zrovna kolem, ani se neumí navázat nebo ze zemí kde se neleze. SP je fakt pro všechny - proč tam nejsi?
odpovědět 
      Re: uz se tesim na hodnoceni18:20:38 07.07.2017
Není to tak dávno, kdy na SP v Norsku závodilo jen u mužů 18 Norů. Netřeba ozřejmovat, že obsadili poslední příčky. To ti místňáci. A řekl bych, že ty 2 poslední Američanky, na tomto SP, které si na mistrovství USA ani neškrtnout, se oproti holkám jako Ashima, Margo, Brooke (USA) neumějí ani navázat. Škoda fanouškům lezecké komunity, že ty úžasné lezkyňe jsme tu vidět nemohli.
odpovědět 

 tak jeste jednou14:20:30 07.07.2017
Muj uplne prvni prispevek byl minen asi takto (pro nechapave): udelame si vylet do skal v ramci  cesty na svetak, kde skoncime v kvalifikaci na krasnych cestnych mistech a budeme to vydavat za slechetnou Coubertainovskou myslenku, ze neni nutne zvitezit, ale zucastnit se. Nemam nic, proti trenovani ve skalach!... ale za svy. Vlastne za moje uz to neni, ja uz CHS kvuli temto aktivitam (a nejen kvuli tomu) neplatim.
odpovědět 
 Re: tak jeste jednou14:47:20 07.07.2017
A proč ti tak vadí, že si naše špička zajede po nevydařeném svěťáku za svazové peníze do skal? Vždyť si na ně zasedli stavěči na celém světě. Zapomněl si jak minulý rok šli po našich reprezentantkách? Když postavili moc lehkou kvalifikaci a neřekli, že mají vylézt do topu a tím je zmátli. Letos na kluky přichystali stavěčskou past. Alespoň si ve skalách uklidní nervy z té nespravedlnosti kterou na nich páchá smůla a stavěči
odpovědět 

 Mladí16:50:57 07.07.2017
Ještě bych vypích, že snad krom Tomáše Bintera, Adama Ondry a Iva Vejmolové na ME byli závodníci z mládežnických kategorií. Tereze Kubátové je 16. Vzhledem k tomu podali většinou dobrý výkon. Žádná díra do světa, ale taky ne propadák.

Že se Rus, Němec, nebo Španěl, Italka, Norka nebo Polka neumí navázat na lano? To snad ne. Takže Puigblanque se neumí navázat na lano...aha :)


odpovědět 
 Re: Mladí17:56:10 07.07.2017
A proč tam ti mládežníci vlastně jezdí? Když ani na svých EP, kde soutěží jen 2 ročníky proti sobě jim to nejde? Nevšiml jsem si, že by na posledních EP krom Elišky z holek někomu šlo?!
odpovědět 
  Re: Mladí18:56:06 07.07.2017
Koukám, že diskuze s tebou je zhruba o tomto: svou myšlenku uceleně vyjádřit nedovedeš, jen reaguješ a vždy posuneš pointu někam jinam. Člověk ti vždycky něco vyvrátí, tak se posuneš k dalšímu argumentu, nebo spíš "argumentu", aniž bys řek: jo, to jsem sekl, Ramon se fakt navázat umí apod.

K tomuto argumentu: Nominovali se. To přece úplně stačí.
odpovědět 
   Re: Mladí01:25:24 08.07.2017
Klasika, cim mene argumentu a cim zoufalejsi reakce, tim vice reci o nedostatku argumentu u ostatnich...
odpovědět 
    Re: Mladí12:15:37 08.07.2017
To na tebe sedí jako zadek na hrnec, jak se říká. Akorát mě překvapuje, jak ses sám setřel :) Nojo, prohrál jsi, tak aspoň poslední manipulativní štěk, viď :)
odpovědět 
     Re: Mladí12:37:42 08.07.2017
Tohle snad musí psát ten tajtrdlik Bintera, nebo jak se ten učitel tělocviku jmenuje
odpovědět 

 dobře on17:47:03 07.07.2017
Tomáš krásné 72 místo a není poslední z našich ...začíná  se blýskat na lepší časy.
klasikodpovědět 
 Re: dobře on18:11:55 07.07.2017
Zajimave je, jak si zvlada udrzet tu patou pricku od konce. To uz neni nahoda!
odpovědět 

 češi18:21:38 07.07.2017
jak čtu zdejší komentáře, tak se nemůžu ubránit pocitu, že snad zdejší přispěvatelé snad těm závodníkům závidí. Je snad jejich vina v tom, že splnili nominační kriteria, že tvrdě trénují, že se opravdu snaží? Je jejich vina, že nemají stejné tréninkové možnosti, jako třeba Slovinci? To je furt musíte tak uboze pomlouvat? Jsme národ nepřejícných Švejků, co rozumují o všem a všechno znají nejlépe. Od vaření po kvantovou fyziku. A co je nejsmutnější, že si i mezi sebou závidíme nos mezi očima. Vím, že můj komentář je zbytečný ale musel jsem. Tak někdy za dlouho na shledanou...
enzoodpovědět 
 Re: češi18:47:59 07.07.2017
asi nás sere stav v repre. trenér repre má lezecké maximum někde kolem 6a , velice diskutabilní vzdělání a schopnosti mdlé. s těmito předpoklady by mohl trénovat tak přípravku nebo žáky . jediné co má opravdu na výši je hroší kůže...to on nejvíc připomíná švejka, protože si ze všech dělá srandu.
klasikodpovědět 
 Re: češi20:01:29 07.07.2017
Jak se to rika, soudim druhe podle sebe? :)
odpovědět 
 Re: češi23:29:14 07.07.2017
naprosto souhlasim, 100% diskuzi k clankum, neprejicne a chytracke sracky ... pochopil bych to, kdyby dane subjekty alespon jednou podobne zkusili, ale nezda se mi ... vse vidi nejlepe, ale akorat tak od kompu :D ... jen takovy postreh "proc tam ta 16ti leta jede?" ... prave proto, ze se kvuli sve pili a odhodlani kvalifikovala, chce se posunout a proto to dela, pomerit sily se zkusenejsimi a treba videt, jak to jde delat lepe ... reprezentanti, nenechte se nektertymi komentaremi znechutit, nema cenu si to pripoustet, ja vam fandim
wondrisodpovědět 
  Re: češi01:23:53 08.07.2017
Fakt to neposuzuj jen podle sebe. Ne kazdy jako ty za kritikou vidi jen neprejicne a chytracke sracky...
odpovědět 
   Re: češi13:53:08 08.07.2017
na tebe se neda ani poradne reagovat, kdyz nevim jaky texty tu pises, kdyz nejses ani schopnej se podepsat ... presne o tomhle mluvim .. KRITIKA ... proste nic jinyho nez kritika ... a tim jsem nemyslel, ze vsichni (100%) kritizujou, ale ve 100 procentech clanku se vzdycky najde kritika a to nemyslim, jen 1-2 komenty, ale pulka tech komentu jsou sracky typu, proc tam jezdej? na to nemaj a podobny sracky ... ubohy . jestli ty to nedelas, tak nemusis ani reagovat, pac s tebou problem nemam
wondrisodpovědět 
    Re: češi21:17:10 08.07.2017
:D
odpovědět 
  Re: češi11:25:27 08.07.2017
Když to tady tak čtu, tak si neodpustím připomínku. Podívám li se na výkonnost semifinalistu SP na skalách, tak se pohybuje od cca 8c do 9b chlapi, ženský 8c do možná 9a. Tak to je asi potom jasný, co lze od našich závodníků čekat! Nebo to ten slavný trenér Bintera nemá soudnost a čeká zázrak? Přijde mi, že když jeho synek vyleze na brzdy 8b+, tak jeho umístění odpovídá jeho kvalitám, podobně i další. Svetak stojí prachy a tak by snad měl mít někdo soudnost a nemyslet si, že kvalifikovat se je důvod jezdit na SP. Výkonnost na nějaký výsledek mají max dva z našich. Což i je potvrzené teď Kubou Konečným... Který vlastně v Massone dal 8c+.
odpovědět 
  Re: češi11:25:32 08.07.2017
Když to tady tak čtu, tak si neodpustím připomínku. Podívám li se na výkonnost semifinalistu SP na skalách, tak se pohybuje od cca 8c do 9b chlapi, ženský 8c do možná 9a. Tak to je asi potom jasný, co lze od našich závodníků čekat! Nebo to ten slavný trenér Bintera nemá soudnost a čeká zázrak? Přijde mi, že když jeho synek vyleze na brzdy 8b+, tak jeho umístění odpovídá jeho kvalitám, podobně i další. Svetak stojí prachy a tak by snad měl mít někdo soudnost a nemyslet si, že kvalifikovat se je důvod jezdit na SP. Výkonnost na nějaký výsledek mají max dva z našich. Což i je potvrzené teď Kubou Konečným... Který vlastně v Massone dal 8c+.
odpovědět 
  Re: češi11:25:28 08.07.2017
Když to tady tak čtu, tak si neodpustím připomínku. Podívám li se na výkonnost semifinalistu SP na skalách, tak se pohybuje od cca 8c do 9b chlapi, ženský 8c do možná 9a. Tak to je asi potom jasný, co lze od našich závodníků čekat! Nebo to ten slavný trenér Bintera nemá soudnost a čeká zázrak? Přijde mi, že když jeho synek vyleze na brzdy 8b+, tak jeho umístění odpovídá jeho kvalitám, podobně i další. Svetak stojí prachy a tak by snad měl mít někdo soudnost a nemyslet si, že kvalifikovat se je důvod jezdit na SP. Výkonnost na nějaký výsledek mají max dva z našich. Což i je potvrzené teď Kubou Konečným... Který vlastně v Massone dal 8c+.
odpovědět 
   Re: češi11:12:44 10.07.2017
ale prece neni dulezite vyhrat, nybrz zucastnit se... no, kdo z vas se muze pochlubit, ze byl na tolika svetacich... nikdo. Tak nezavidte :)
odpovědět 

 Kuba jede13:28:55 08.07.2017
Tak myslím že 13.místo je hodně slušnej výsledek. Na Toma tam zase čekala past škoda.
JardaPodpovědět 
 Re: Kuba jede13:43:25 08.07.2017
Přeji Kubovi,aby teď v Ceüse vylezl Biographii.Aby kritici závodních výletů záviděli ještě víc!:-)
odpovědět 
  Re: Kuba jede14:16:28 08.07.2017
Kubovi to, ale všichni přejí. O tom, že on na to tu výkonnost má není pochyb. Ať Kuba jezdí a sbírá zkušenosti a když mu to párkrát nevyjde, budeme mu fandit dál. Je, ale na zvážení zda mládežníci, kteří mohou sbírat zkušenosti na svých mládežnických závodech se mají drát na světový pohár, když jsou pod průměrem i na svých závodech. Vyjma Elišky, ta výkonnost v mládežnících má.
odpovědět 
   Re: Kuba jede17:34:12 08.07.2017
Přece Kuba je podle zdejšího kritika jeden z těch, co tam nemají co dělat :p

Přece psal "A proč tam ti mládežníci vlastně jezdí? Když ani na svých EP, kde soutěží jen 2 ročníky proti sobě jim to nejde??!"
odpovědět 
    Re: Kuba jede21:20:39 08.07.2017
Kde kdo psal, ze Kuba tam nema co delat? Kubu nikdo nezpochybnuje a nevidim to ani zde v diskuzi. Hadas se trochu sam se sebou, teda s tim, co si vytvaris ve sve hlave a je to docela legracni.
odpovědět 
 Re: Kuba jede17:33:32 08.07.2017
Přece Kuba je podle zdejšího kritika jeden z těch, co tam nemají co dělat :p

Přece psal "A proč tam ti mládežníci vlastně jezdí? Když ani na svých EP, kde soutěží jen 2 ročníky proti sobě jim to nejde??!"
odpovědět 
  Re: Kuba jede17:49:21 08.07.2017
Kritikům je i jeho loňský titul Mistra Evropy málo!A až jim to docvakne(tedy pokud),tak obrátí svou pozornost na ty "slabší",kteří jsou ale pořád o dost silnější než oni.;-)
odpovědět 
   Re: Kuba jede19:41:54 08.07.2017
já myslím, že byl ten zdejší kritik slušně uargumentován :)
odpovědět 
   Re: Kuba jede21:59:18 08.07.2017
Jakuba tu nikdo nezpochybnoval ted ani kdy jindy. To je silak a jde mu to jako malo komu. Snazis se odvest pozornost vykriky, kde se o nej opiras od toho co nam vadi a to Jakub urcite neni.
odpovědět 
  Re: Kuba jede21:21:29 08.07.2017
Ne. Ta hlava, ta hlava ...
odpovědět 

 skály19:44:15 08.07.2017
Proč vlastně kritikům vadí, že jedou reprezentanti po závodech na skály?
odpovědět 
 Re: skály19:56:18 08.07.2017
Závist.
odpovědět 
  Re: skály21:03:38 08.07.2017
Myslel jsem mládežníky, kteří končí podprůměrně ve svých kategoriích, protože pak nedává smysl jezdit na SP i pro dospělé a odebírat finanční prostředky, které by mohly jít pro lidi se skutečnou výkonností, když sbírat zkušenosti mohou i na svých mládežnických mezinárodních závodech. Kuba podprůměrně ve své kategorii nekončí. Kubu jsem tím nemyslel. Tento příspěvek zrovna mířil na mládežnické dívky, proto ta zmínka o Elišce, která tu výkonnost má. O tom, že Kuba tu výkonnost také má není žádný pochyb. Omlouvám se, že to tak vyznělo a že jsem to nerozvedl přesněji. Promiň te. Kubovi velmi držím palce jako všichni z nás. A také dalším jako např Elišce, Ivce, Martinovi S. A myslím si, že by právě tito závodníci měli být podpořeni více. Když bych to mohl shrnout. Většině lidí tu vadí pár závodníků, kteří tu výkonnost nemají, asi netřeba říkat o koho jde. Argument, že se nominovali je zavádějí, protože možná kdyby kritéria pro reprezentaci nestanovil pan Tomáš Binter byla by v repre jen polovina dnešního počtu závodníků a už tak malá podpora svazu by pak směřovala k lidem, kteří si ji opravdu zaslouží.
odpovědět 
 Re: skály21:13:11 08.07.2017
To nekomu vadi nebo si jen nepochopil, co vadi?
odpovědět 

 Asi zase mel TB svalovou horecku15:09:35 09.07.2017
Tak treba to vyjde TB na pristim svetaku, ne? Je to treba zkouset a hlavne vytrvat...
odpovědět 

 Tomas Binter´s Tears14:18:53 11.07.2017
http://tbtraining.cz/home.html

Nový TBTales ;-) Doporučuji!!! Forma jako hrom, šli do toho srdíčkem, štěstíčku naproti, lezli svůj styl smůle navzdory. Škoda, medaile byly přitom tak blízko, jen kousek přes 40-70 míst...
B.odpovědět 
 Re: Tomas Binter´s Tears15:05:01 11.07.2017
Binter Sweet Symphony.
odpovědět 
  Re: Tomas Binter´s Tears18:28:26 11.07.2017
lol
:Dodpovědět 
 Re: Tomas Binter´s Tears19:00:18 11.07.2017
Je nějakej jinej reprezentant v čemkoliv za ČR s tak dlouhodobě mizernýma výsledkama?
odpovědět 
  TBTraining Co věta ,to perla20:56:55 11.07.2017
Tomáš se na rozlezu cítil skvěle, cesta č. 1, v níž zahajoval, se mu zdála vysloveně sympatická a příznivá pro jeho silné stránky. To, že v ní nikoho neuvidí, ho nijak neděsilo, dobře si ji prohlédl a měl pocit, že o všech případných problémech ví. S totální převahou dokráčel do místa, kde už spadl jeden ze dvou závodníků, kteří lezli před ním, ale o tom Tomáš nevěděl a problém tu vůbec nečekal.....v této cestě o 73.–77.
odpovědět 
   Re: TBTraining Co věta ,to perla07:55:31 12.07.2017
Škoda,že tam nebyl ten Smíchoffskej "Číňan".To už není "reproš"?
odpovědět 
    Re: TBTraining co lidem vadi?08:08:15 12.07.2017
Asi hlavně to, že si Mr. Binter senior nevidí na špičku nosu, vystupuje arogantně, nepokorně a na závodech se chová jako dřevák nejen ke svým vlastním svěřencům, ale i k ostatním závodníkům od kterých by se mohl mnohé naučit. Trénink reprezentace je tak trochu jako kroužek lezení a nikde ani zmínka o tom, že by se třeba sám někde chtěl přiučit. Není ravda, že v denšní době nejsou akreditovaní a dobří trenéři na lezení, jen se nikomu nechce ... at už kvuli současným bafuňářům a jejich netransparentnímu a nefér jednání, nebo kvůli té kupě smradlavého hnoje, kterou by musel po Bintorvi napřed přeorat a začít znovu. Ryba smrdí jako vždy od hlavy a neohrožené pozice člověka bez potřebných schopností a jeho arogantní, lživý a mnohdy až směšný popis reality je jen důsledkem. Tolik můj názor. V.
odpovědět 
     Re: TBTraining co lidem vadi?09:19:53 12.07.2017
Celkem dost se pleteš, TB píše reporty ze SP jen pro plezír. Má radost, když tady tak konspirujete jak ňoumové :-).
Uctívač stavěčských pastí TBodpovědět 
      Re: TBTraining co lidem vadi?09:38:38 12.07.2017
hmm, to je teda inspirativni osobnost, vysledky rozhodne nejsou ke chlubeni, ale hlavne ze z toho ma plezir, ze to nekomu vadi ...
odpovědět 
       Re: TBTraining co lidem vadi?10:13:41 12.07.2017
Máš pravdu, je to osobnost hodná následování. Když jde přede mnou po minovém poli, sleduji kam šlape a snažím se být jako on. Když řekne skoč, tak poskočím. Ale smutné je tvé neporozumění dvou řádkům textu. Co jsi nepochopil na tom, že to píše pro plezír (psaní mu přináší rozkoš, příjemný pocit nebo rozptýlení). A tvé vyvození už je úplně mimo, vrať se do školky, třeba tam probírají sarkasmus a tebe pak něco trkne.
Uctívač stavěčských pastí TBodpovědět 
        Re: TBTraining co lidem vadi?18:51:37 12.07.2017
Ach Tome jsi trubka
odpovědět 
    Re: TBTraining Co věta ,to perla12:02:45 12.07.2017
Smíchoffský Číňan tvrdí, že závody světového poháru jsou buržoazní zábavou pro několik vyvolených a masivně sponzorovaných jedinců. Svůj názor ostatně vyjádřil stavbou smíchoffské cesty Smrt kapitalistům. Co jsem slyšel, tak dále žádá ČHS o umístění kapesního vydání knihy Myšlenky Mao Ce Tunga ke každé vrcholové knížce v České republice. ČHS zatím vyčkává, jak se vyvine naše další spolupráce s Čínou.
Insiderodpovědět 
  Re: Tomas Binter´s Tears13:41:26 12.07.2017
Kdyby byl poslesdni a jezdil za svy penize, tak by to nikoho tak neprudilo, ale takto.
Korunu vsemu prida kdyz se po te napise, jake pasti byly pro cesky tym nachystany, ale neni to jen t.binter.
Report na horosvazu uvadi, ze se divkam nedarilo z důvodu slunce v ocich T.Kubat., lezla moc na zacatku L.Slezak , a G.Vrab., uklouzla noha,jen je podivne, ze v ceste, ve ktere ji uklouzla noha skoncila temer na misto stejne v jako jeji druhé ceste, kde ji noha jiz neuklouzla, ale tohle vsechno se muze stat. Jen je podivne, kdyz by se to melo dit porad.
odpovědět 

 lol17:04:39 12.07.2017
"Re: Kuba jede 21:20:39 08.07.2017
Kde kdo psal, ze Kuba tam nema co delat? Kubu nikdo nezpochybnuje a nevidim to ani zde v diskuzi. Hadas se trochu sam se sebou, teda s tim, co si vytvaris ve sve hlave a je to docela legracni."

"Re: Kuba jede 21:59:18 08.07.2017
Jakuba tu nikdo nezpochybnoval ted ani kdy jindy. To je silak a jde mu to jako malo komu. Snazis se odvest pozornost vykriky, kde se o nej opiras od toho co nam vadi a to Jakub urcite neni."

"Re: Mladí 17:56:10 07.07.2017
A proč tam ti mládežníci vlastně jezdí? Když ani na svých EP, kde soutěží jen 2 ročníky proti sobě jim to nejde? Nevšiml jsem si, že by na posledních EP krom Elišky z holek někomu šlo?!"

Tak jsou ti lidi blbí, nebo neumí číst? :)))


Z toho plyne, že Eliška Adamovská je jediná mládežník, který má na svěťáku co dělat. Kuba Konečný nezmníněn, takže spadá dle autora do kategorie "mládežník, kterému to nejde".
odpovědět 
 Re: lol17:07:00 12.07.2017
Tak doufám, že si autoři (autorú) prvních dvou citovaných příspěvků šáhnou do svědomí :)
odpovědět 
 Re: lol22:41:48 12.07.2017
Ahoj, těmi mládežníky proč tam jezdí jsem nemyslel Kubu, mířil jsem na Kubátovou, která na svém posledním evropáku skončila úplně poslední a to pouze ve své věkové kategorii.
Zkušenosti může sbírat na evropáku pro mládež a pokud tam končí úplně poslední v té své kategorii nevidím opravdu důvod objíždět za peníze svazu SP.
odpovědět 
  Re: lol23:00:40 12.07.2017
Přijměte mou omluvu. Nemysle jsem si, že by na můj komentář někdo vztahoval Kubika a nechtěl jsem vypisovat konkrétní jména, která jsem myslel.
odpovědět 
  Re: lol00:07:15 13.07.2017
co vsechno plati svaz?
odpovědět 
   Re: lol05:27:29 13.07.2017
Přečti si na Horosvazu Pravidla proplácení a zjistíš,že i mládež jezdí na tyto závody v podstatě za "svoje" peníze.Zdejší kritici nemaj tucha o tom,jak obtížně se někteří závodníci vůbec dostávají i na něco tak prostého jako je sraz repre.
odpovědět 
    Re: lol06:57:38 13.07.2017
no tak za "svoje" asi moc ne, ledaze by k tem dvoj ci trojfazovym treninkum a studiu na stredni skole a posilovani a relaxaci atd jeste chodili na brigadu :-) cili pokud jsem to dobre pochopila, zatahnou to rodice, je to tak? a pokud to tak skutecne je, proc je vetsina zdejsiho osazenstva pobourena a sarkasticko/zavistive/nenavistne komentuje bidne vykony? kdyz to plati rodice, tak jim mohu leda tak vytknout nedostatek soudnosti. na stranu druhou, kdyz si to plati a svaz na ne pece, neni toto jedina cesta jak se zlepsovat? kdyz obcas na zavodech vidim profi pristup rakusaku ci francouzu (organizovana doprava a ubytovani, koucove, maseri, lektorka jogy...) a na druhe strane chaos a amaterismus cz tymu ala spani na travniku u dalnice, pristavene toitoiky, kalba do rana atd, tak se divim, ze se ti nasi reprezentanti umi vubec navazat :-) jejda to jsem se rozkecala, pardon..
odpovědět 
     Lzi Tomase Bintera st.07:33:00 13.07.2017
Ja si myslim, ze nejvic lidi prudi lzi a manipulacni clanky seftrenera o jeho synovi a reprezentantech, kteri mu lezou do za.ku.
odpovědět 
      Re: Lzi Tomase Bintera st.08:52:17 13.07.2017
Když on je pan Binter oslněn sám sebou a ne moc chytrý na to, aby mu vůbec něco přišlo divné. Jakoukoli kritiku smázne ze stolu a nedokáže poznat konstruktivní připomínky. Možná je to trochu jeho stihomam a všechnu kritiku vnímá jako neoprávněné kverulanství. Mezi lezci je spousta inteligentních a pokorných lidí, kterým tato hloupost a arogance poměrně dost vadí. Je něco jiného napsat např.: nedařilo se, pokazili jsme to, příště musíme zabrat víc než napsat: staveči udělali past, bli jsme nejlepší a měli jsme smůlu. Je těžké si přiznat, že nan něco nemám kvalifikaci, když jsou to snadné peníze. Obecně hloupí lidé těžko chápou kritiku a neuvažují v souvislostech. Není náhoda, že má pan Binter tolik kritiků. Bohužel je odtržen od reality současného závodního lezení, neumí komunikovat s lezeckou veřejností a jeho postavení v rámci ČHS je asi neotřesitelné ... proto tolik negativních komentářů. Prostě plebejce už sere ta arogance ...
odpovědět 
       Re: Lzi Tomase Bintera st.08:59:09 13.07.2017
gut, akceptuju, souhlas ... mame vsak nekoho jineho, kdo to bude ochoten a schopen delat lepe? existuji konkretni jedinci, kteri jsou vice erudovani, schopni, kteri budou vzorem mladezi, kteri jsou lepsi lezci a treneri, kteri pozvednou uvadajici a chabnouci kvalitu CZ repre na vyssi level? existuji alespon nejake konkretni navrhy? nevim, netusim, ptam se a dekuji
odpovědět 
        Re: Lzi Tomase Bintera st.09:05:42 13.07.2017
Jsou. Ale soucasnemu VV Chs to bohuzel vyhovuje.
odpovědět 
         Re: Lzi Tomase Bintera st.10:14:19 13.07.2017
Současný VV Bintera neodvolá, moc toho ví a že to není zrovna Mirek Dušín je známo.
K.odpovědět 
         Re: Lzi Tomase Bintera st.10:23:13 13.07.2017
takzeee protoze velky kluci na CHS na sebe vedi ruzny svinarny, je nase repre odsouzena k neuspechu :-) cool, cili cekame az umrou nebo odejdou do duchodu?
odpovědět 
          Důchod ani smrt nepomohou14:28:37 13.07.2017
To si mezi tím přivedou a vychovají nástupce, takže takhle růžově bych to neviděl. Osobně si myslím, že jediná šance by byla zvolit jiné vedení, nespojené s tím současným.
odpovědět 
        Re: Lzi Tomase Bintera st.14:03:13 13.07.2017
kde jsou? mas nekoho konkretniho na mysli? diky
odpovědět 
       Re: Lzi Tomase Bintera st.09:16:14 13.07.2017
"Tomáš nevěděl a problém tu vůbec nečekal. Když zjistil, že původně vymyšlené řešení nefunguje, otočil ruku na spoďák a aniž by se zdržoval hledáním pozice, prostě to napálil." Tento text je opravdu výstižný. Český reprezentant se prostě nezdržuje. Už to tady zaznělo, víc skal, techniky a méně skoků. Je dobrý umět skákat, když je to nutný, ale do... u lezení se musí zapojit i hlava a přemýšlet, taktizovat. Dobrá stabilní pozice je základ dalšího přesného pohybu, a to i při skoku, když už to neumí staticky. Taky jsem kdysi jezdil na závody a skok bez rozmyslu jsme používali jen ve dvou případech. 1) když už nebyla síla na další krok 2) když jsme si byli více-méně jistí postupem a nic neriskovali či ve finále, kdy se ten risk mohl vyplatit. Fandim našim reprezentantům, na to jaký maj tréninkový podmínky lezou fakt dobře. Musíme si uvědomit, že trénujou v podstatě individuálně sami, neboť společný trénink repre se zavázanýma očima či svázanou nohou-rukou nelze považovat za smysluplný trénink. S takovou přípravou by uspěli tak maximálně na paralympiádě až zhasnou.
Zavažte si očiodpovědět 
  Re: lol14:24:20 15.07.2017
Tak to jsi napsal fakt blbě, ještě když jsi explicitně vypíchl Elišku Adamovskou jako jediného, kdo na tom svěťáku má být. Z toho jasně vyplynulo, že i Štěpán Volf, Kuba Konečný tam podle tebe nemají co dělat. A pak se tady do mě naváží.

Samozřejmě, autoři těch kydů si do svědomí nešáhli. Někdo prostě úroveň nemá.
odpovědět 
  Re: lol14:30:10 15.07.2017
Plus taky Lenka Slezáková. No, napsal jsi to fakt hodně nešťastně.

K Terce Kubátové - prostě si nominaci vybojovala, má právo na svěťák jet, tak proč by nejela. Zkušenosti se budou hodit.
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179399)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
AW III Bielatal
S-kante VII Bielatal
Dévertige Direct 7A Fontainebleau
Seastar 7C Fontainebleau
25. Jahrestag VII Bielatal
Nově komentované:
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 286 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.