LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když už nemůžeš rukama, začni konečně lézt nohama.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140426 cest
Nové přelezy:
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C

Stěny
HARLEM - Ústí nad Labem
HO Náchod lezecká stěna ZŠ TGM - Náchod
Družba boulder - Ostrava Poruba

Prodejny
HUDYsport - Praha 6
HUDYsport - Havířov
Rock Point - NC Šestka - Praha 6 - Ruzyně

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Rafiki Urban Boulder Race 2018

Na letošním ročníku Rafiki Urban Boulder Race, který se uskutečnil 6. října 2018, se sešlo neuvěřitelných 306 závodníků.

V časovém limitu sedmi hodin se konala kvalifikace v obchodním domě Kotva, ve víceúčelovém sálu Palác Arkopolis, na zídce v Riegrových sadech a na Dvořákově nábřeží. Šest nejlepších kluků a holek se probojovalo do finále, kde poměřili své síly na lodi Altenburg. Následoval poklidný sedánek (= takovej ten mejdanák, kdy už nikdo nemá sílu pařit, tak všichni jen sedí a pijou).

Nejlepší ženou se stala Verča Šimková, která jako jediná vylezla všechny čtyři finálové bouldery. Nejlepším mužem byl Martin Dvorský, který shodně se Štěpánem Pochmanem vylezl všechny čtyři bouldery, takže o jeho vítězství rozhodl až výsledek kvalifikace. Celkové výsledky najdete zde.

Děkujeme celému realizačnímu týmu za ochotu a obrovské nasazení. Závod by se letos neobešel bez finančního partnerství firmy Rafiki, která byla generálním partnerem. Děkujeme také všem participujícím firmám, jmenovitě pak Red Bull, Event Support, Alturas, Horoguru, Rock Point, Ocún, Climbing Technology, Lokalblok a Rafo. Mediálně nás podpořila horyinfo.cz, eMontana, Děkujeme všem.

1


2


3


4


5


6


8


7


9


10


11

Karča & Jurda   [úpravy] 06:10 10.10.2018Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Vysoká účast08:15:39 10.10.2018
Byli jsme již na třetím ročníku UBR, jako vždy, pěkné zajímavé lokace a zajímavé bouldery, přálo i počasí, ale nějak se z toho začala vytrácet ta pohodová atmosféra. Teď to byl víc boj s časem stáním ve frontách, než s bouldery. Je jasné, že zvyšujicí zájem potěší každého organizátora, ale né vždy vysoká účast je  k užitku a myslím, že tento ročník byl tím důkazem. Možná by organizátoři měli reálně zvážit stanovení maximálního limitu přihlášených. Protože jestli to půjde stejným tempem nahoru, tak si neumím představit příští ročník. Například limit 200 závodníků by asi zajišťoval stále vysokou, ale zvládnutelnou účast. Velmi kladně hodnotím, zavedení on-line zapisování. Celkově akce za mne palec nahoru, už teď se těšíme na příští ročník.
odpovědět 

 Verča12:40:36 10.10.2018
No vida, hned se Verča Šinková někde objevila, hned vyhrála...je dobrá! Dokonce porazila účastnici MS (která zrovna nemusela být v takové formě třeba).
R. odpovědět 
 Re: Verča13:47:35 10.10.2018
Dekujeme radiu Jerevan za odborny komentar!
odpovědět 
  Re: Verča11:59:25 12.10.2018
Proč? Chceš dokázat, že jsi debil?
odpovědět 
   Re: Verča12:32:49 12.10.2018
Nerozumim ti.
odpovědět 
    Re: Verča13:50:32 12.10.2018
Nedivim se.
odpovědět 
   Re: Verča20:43:34 13.10.2018
No. Nevim koho komentar dokazuje, ze vykracuje smerem ktery tu nesmyslne ty (nepodepsane R?) pises.
odpovědět 
    Re: Verča08:22:10 14.10.2018
Tvuj.
odpovědět 
     Re: Verča13:39:57 14.10.2018
Cim prosim ten muj (zde prvni) komentar to dokazuje?
odpovědět 
      Re: Verča14:29:04 14.10.2018
Úvodní úplně nekonfliktní věty. Nemá-li k tomu člověk co říct, nemusí reagovat, nikdo ho nenutí. Ale ne, musí vytáhnout rádio Jerevan, konflikt musí být.
odpovědět 
       Re: Verča10:58:18 15.10.2018
To jsem nenapsal ja, tak nepodsouvej nejake sve domnenky..

A co se tyka komentare o radiu Jerevan. Je to vec vnimani. Ty vypadas na citlivou dusi. Me osobne ten komentar pobavil, protoze pomerne vtipne reflektuje naivni formu prezentace toho prvniho komentare.

A je k zamysleni, co je vice pres casu. Relativne vtipna neagresivni byt popichujíci reakce, nebo primacare tupe nadavani do debilu.. Ale kazdy dle sveho gusta a schopnosti.
odpovědět 
        Re: Verča07:28:47 16.10.2018
Nenapsal jsem, žes to napsal ty (a ani jsem to tak nemyslel), tak nepodsouvej svoje domněnky.

Chtěl jsem to tím vysvětlit, zkusím to ještě jasněji: "Jerevan" (pracovně ho tak označíme :) zbytečně začal s agresivitou, nemá smysl si namlouvat nic o neagresivním popichování. Vtipné to není vůbec, dokonce i ty říkáš, že je to popíchnutí, ne vtip. Ani ty nedokážeš říct, v čem ten vtip je. Jo, komentář o debilovi není košér, ale je v reakci, v obraně na agresivitu "Jerevana", a to je hodně podstatný, kdo s agresivitou (nebo tedy popichováním, když chceš) začal a kdo ne, to jistě víš.

Jo - a Jerevanovi nikdo přímočaře do debilů nenadával, čti dvakrát. Vidím otázku, jestli chce (svým chováním) dokázat, že je debil. A i kdyby to tak bylo, podle mě jsi taková přecitlivá, křehká dušička, protože nadávání do debilů je přece v pohodě ;) Možná jsi to jen tupě a naivně napsal a úplně jinak myslel, co já vím.

odpovědět 
       Re: Verča11:01:02 15.10.2018
"Proč? Chceš dokázat, že jsi debil?"

Nastesti tato veta zadny konflikt nevytvari a ma co rici :)
odpovědět 
        Re: Verča07:28:49 16.10.2018
No aspoň že ty jsi (byť mezi řádky) přiznal, že ta reakce "Jerevana" je zbytečně agresivní. Nikdo netvrdí, že ta věta není konfliktní, nic nepodsouvej. Je konfliktní, ale konflikt nevytváří, konflikt vytvořil "Jerevan", "debil" je na agresivitu reakce. A to je pointa. A rozhodně má co říci a taky to dost jasně říká (jak ti to mohlo proboha uniknout? :DDD) - hrubým způsobem "Jerevana" upozorňuje, že na jeho chování je něco špatně.

To je zajímavej moment, sociologicky. Někdo začne s agresivitou, někdo se jí brání, ale najdou se minimálně dva lidi, kteří dávaj sežrat tu obranu vůči agresivitě, namísto aby agresorovi dali sežrat tu agresi, kterou úplně zbytečně začal. Lidi někdy fakt uvažujou zvráceně...
odpovědět 
         Re: Verča09:32:55 16.10.2018
Uffff. Sve domnenky a prani stavis do role faktu. Navic silne prekrucujes do smeru toho co chces slyset, debata nema smyslu. Dokonce se snazis ostatnim podsouvat jak co oni mysleli, coz je velmi absurdni... Jsi autor prvniho komentare, R, ze?
odpovědět 
          Re: Verča12:44:42 18.10.2018
Kterou myšlenku (nebo přání) jsem postavil do role faktu? Co jsem překroutil? Co se komu snažím podsouvat? Piš věcně. Stylem "mě se nelíbí, co píšeš" si sice můžeme názory vyměňovat, ale je to úplně k ničemu, pokud nejsou obsaženy konkrétní fakta. Jinými slovy - spousta slov, nulová informační hodnota.
odpovědět 
          Re: Verča12:47:46 18.10.2018
A jinak - pěkně ti Jerevan vytřel zrak :D byl to bezdůvodný útok. A jakej seš i se svejma teoriema o negaresivním popíchnutí...a ty budeš něco vykládat o překrucování a podsouvání toho, co kdo jak myslel :D :D :D to je totiž přesně to, co jsi udělal. Pěkně ses chytil do vlastní pasti, jen co je pravda... :D Počkej, kdo napsal, že s ta kovými lidmi nemá smysl diskutovat? Jo, tys to napsal! ;)
odpovědět 
        Re: Verča07:34:04 16.10.2018
dal bych tenhle příměř: čeká borec na zastávce na tramvaj, neznámej borec k němu přijde a jednu mu bezdůvodně mázne pěstí (popíchne ho :) no a ten napadenej mu ji vrátí, nebo se toho napadenýho někdo z davu zastane a toho útočníka zpacifikuje (taky pěstí). No a vy se zastáváte toho útočníka, protože přece ten útočník upad po ráně pěstí do bezvědomí, kdežto ten napadenej ne. Zvrhlé uvažování, hoši.
odpovědět 
         Re: Verča08:45:29 16.10.2018
Obrana musí být adekvátní útoku, pokud je nepřiměřená, jdeš si sednout :-)
odpovědět 
         Re: Verča09:34:39 16.10.2018
Jiste, vtipna poznamka o radiu Jerevan byl velmi agresivni utok. Na to je nadavani do debilu zcela adekvatni reakce na urovni :-D
odpovědět 
         Re: Verča09:39:48 16.10.2018
Tak to cumim. Tady se to jen hemzi moudrymi socio-kdovico myslenkami. Tak ja vam teda osvetlim, jak jsem to myslel. ANO, byl to bezduvodny utok a klidne ho udelam znovu protoze me to bavi ty jantare! :D
"Jerevan"odpovědět 
          Re: Verča09:46:40 16.10.2018
Jen ukazujes, jaky si debil a jaci jsme mi chytraci. Debile!
odpovědět 
           Re: Verča10:04:38 16.10.2018
Anooo, jesteeee!
odpovědět 
            Re: Verča14:00:56 16.10.2018
Na extremni agresi adekvatni reakce.
odpovědět 
  Re: Verča09:36:52 16.10.2018
Jak si vubec ty jeden vymrde zasranej dovelujes tu psat takovej hnus na tak super komentar, ty je ochablej curacku? Jsi jak male decko, co neumi nic jineho nez se agresivne vozit po ostatnich, zoufalce zasranej!!!!!
odpovědět 
   Re: Verča19:04:10 16.10.2018
Nejduchaplnejsi koment diskuze!!! :-)
odpovědět 
   Re: Verča10:23:51 17.10.2018
Dobry den pane prezidente.
odpovědět 
   Re: Verča10:53:47 17.10.2018
Radio Jerevan dekuje panu prezidentovi za jeho vecnou pripominku. Pro priste se zkusime polepsit a vezmeme ji na vedomi.
Jerevanodpovědět 

 Český rekord na Zlagboardu22:14:35 10.10.2018
Ještě bych k reportu doplnil, že se před finále konal Zlagboard contest, závod ve visu na 2cm lištách, kde výrazným způsobem padl český rekord Kuby Konečného. Mladý Jan Štípek dosáhl čas 2:05,15 a ve světovém rankingu by byl 11. hned za Markusem Bendlerem, po nějakou dobu neporazitelným fenoménem drytoolingu
Petr Jandíkodpovědět 
 Re: Český rekord na Zlagboardu00:22:44 11.10.2018
Nezapomeň také doplnit, že srovnávat dospělé a děti je nesmysl. To, že tam Štípek vydržel, není nic zázračného, třeba Mokroluský by to odvisel také, a možná ještě déle. To tam příště dá nějaký hlupák pětileté děcko nebo podvyživenou školačku a ona bude mít svěťák?
odpovědět 
  Re: Český rekord na Zlagboardu08:24:45 11.10.2018
Přeji krásný den , autorovi komentáře...vůbec nechápu o co Vám jde, když už se chcete navážet , tak se alespoň podepište. Jde o malé kluky a předhazovat tady coby kdyby je asi nesmysl. Zajímalo by mně komu leží můj syn v žaludku a nepřeji si aby si ho bral kdokoliv do pusy. Prostě se smiřte s výsledkem, Lukaš tam nebyl. Děkuji!!!!!
Iva Veselkováodpovědět 
   Re: Český rekord na Zlagboardu09:01:51 11.10.2018
Á, tohle je ukázka přesně toho nemyslícího rodiče, o kterém je tu tak často řeč. Malý Štípek visel, pravda, ale dovedete pochopit, že srovnávat malé dítě s dospělým nelze? I kdyby tam odvisel pět minut, nelze to počítat do žádných žebříčků dospělých. Dovolím si tvrdit, že děti 8-12 let by to jako Jan odvisely všechny, asi i nějaký ten rekord by padl, akorát že ostatní mají rozum, aby ty děti na lištách viset nenechávali, a pokud náhodou ano, dále to nekriticky nikam necpou a nechlubí se tím, ale drží to v tajnosti. Být normálním rodičem, tak za tu zprávu o visení na Zlagboardu se stydíte, ne že jste na to hrdá. prostě hnus - za tohle byste zasloužila Vy i Ruda trest, ne pochvalu. Tohle prostě do dětí nepatří.
odpovědět 
    Re: Český rekord na Zlagboardu09:41:35 11.10.2018
Ještě že mají ti nemyslící rodiče myslící anonymy na lezci, aby jim to vysvětlili :-)

Systematický trénink na kampusu pro děti opravdu není.

Není pravda, že by takovýhle čas uviselo kdejaké dítě. Dělám tyhle závody už několik let. Občas nějaké dítě přijde, že si to chce zkusit a nikdy takovýhle výkon od děcka nebyl.

Petr Jandíkodpovědět 
    Re: Český rekord na Zlagboardu09:42:17 11.10.2018
Ještě že mají ti nemyslící rodiče myslící anonymy na lezci, aby jim to vysvětlili :-)

Systematický trénink na kampusu pro děti opravdu není.

Není pravda, že by takovýhle čas uviselo kdejaké dítě. Dělám tyhle závody už několik let. Občas nějaké dítě přijde, že si to chce zkusit a nikdy takovýhle výkon od děcka nebyl.

Petr Jandíkodpovědět 
     Re: Český rekord na Zlagboardu13:20:34 11.10.2018
Jezajímavý, jak se tady dost lidí chytilo na tuhle jandíkovu reklamu na Zlagboard....
Apisologodpovědět 
     Re: Český rekord na Zlagboardu16:01:24 11.10.2018
U pravidelně lezoucích a závodících dětí ti to nevěřím. A děti ostatní? Chceš nám snad sdělit, že jsi tak hloupý a uděláš pro Zlagboard (nebo co to je) cokoliv, takže necháš na lištách viset do selhání netrénované a nezkušené děti?
odpovědět 
      Re: Český rekord na Zlagboardu20:09:12 11.10.2018
Nevěříš na základě zkušenosti, nebo na základě tvého subjektivního dojmu?
odpovědět 
   Re: Český rekord na Zlagboardu20:28:28 12.10.2018
Štípkovi,Štípkovi. Nepřejete si, aby si bral někdo Vašeho syna do pusy? Víte, není mnoho tak moc pomluvačných rodin jako zrovna ta Vaše. Co na tom, že pátek se s někým na závodech kamarádíte. V sobotu již hloupé a holé nesmysly o nich říkáte. Mluvte aspoň tišeji když už pusu plnou zášti, nesmyslů a pomluv o druhých většinou máte.
potrefená husa?odpovědět 
    Rodinky22:54:22 14.10.2018
Bohužel, nemáš pravdu. Podobných rodin je tam více, jen to dělají trochu chytřeji. O to je to pak horší, protože dělají nenávistné a pomlouvačné partičky a přenáší to i na děti, ty se pak chovají stejně :-(
odpovědět 
    Re: Český rekord na Zlagboardu08:06:55 15.10.2018
Plnou pusu zášti a pomluv tady všichni vidíme hlavně u tebe...
odpovědět 
  Re: Český rekord na Zlagboardu08:43:57 11.10.2018
Jeste je navadej. Znam osobne nekolik radobyrodicu malych CZ lezcu, u kterych bych se nedivil. Teda, vlastne se divim vzdycky.
odpovědět 
  Re: Český rekord na Zlagboardu14:25:42 11.10.2018
Přátelé diskutující, nepoužívejte prosím Lukáše Mokroluského ke srovnávání s tímto výkonem. Lukáš na závodě nebyl a není to k Honzovi Štípkovi férové. Díky.
Mirek Mokroluský- otec Lukášeodpovědět 
 Re: Český rekord na Zlagboardu08:37:20 11.10.2018
Veset desetilety decka na kampus a jeste je v tom nechavat "zavodit" je dobre psycho. Vyzdvihovat jejich vykony a porovnavat s nejlepsimi lezci sveta je ale jinej level. Sorry Mr. Jandiku, prestrelil jste, a hodne.
odpovědět 
  Re: Český rekord na Zlagboardu08:43:35 11.10.2018
Taky mi to prijde mimo...sorry.
odpovědět 
   Re: Český rekord na Zlagboardu09:33:33 11.10.2018
Nazdar zodpovědní rodičové. Když furt tvrdíte, že by to odviselo každý dítě ve věku 8-10 let, tak v čem je problém ....
...při velikosti ruky dítěte v porovnání s dospělým visí tedy na velké liště...
...tak teď nevím jestli tedy podvádí nebo hazarduje se zdravím????

...jo, a zeptejte se maminky, jak se jmenujete. Ať se příště můžete podepsat.
SLABOUCHodpovědět 
    Re: Český rekord na Zlagboardu09:58:23 11.10.2018
Jasně, lišta je vzhledem k malým prstům větší. Na druhou stranu je pro něj ten úchop podstatně širší a to zase hraje proti. Když se podíváš na fotky u mne na stránkách, má tam ruce v úhlu kolem 90 stupňů.
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: Český rekord na Zlagboardu09:59:58 11.10.2018
Urážet mně anonymně, že jsem nemyslící maminka a zasloužila bych trest??!!!za co?? zato, že máme zvědavé, všetečné a úžasné dítě. Pane anebo paní o co tady jde , prostě tam chtěl, zkusil si to, visel tam ...výsledek je jasný.Jestli mně chcete dále urážet, podepište se.
odpovědět 
     Re: Český rekord na Zlagboardu10:21:30 11.10.2018
dychat, dychat, popremyslet o smyslu veci, mozna i o textu a zase dychat... kratka prochazka a relaxacni muzika taky udela sve, fakt, taky se snadno rozcilim...
l.odpovědět 
      Re: Český rekord na Zlagboardu19:48:25 11.10.2018
Když si myslíš, že je rozčilená, proč ji štengruješ ještě víc?

Zachoval ses jako úplnej ubožák...
odpovědět 
     Re: Český rekord na Zlagboardu17:51:15 11.10.2018
Ja jsem Lex a dam vam vsem do drzky!
Lexodpovědět 
      Re: Český rekord na Zlagboardu13:17:10 12.10.2018
proč se za mě vydáváš ty šašku?
lexodpovědět 
      Re: Český rekord na Zlagboardu13:28:48 12.10.2018
jo už chápu..ty jsi ten moula z minulé diskuze,co by mi do očí nic neřekl..ty z toho máš teda slušnej komplex..
lexodpovědět 
    Re: Český rekord na Zlagboardu10:11:15 11.10.2018
Hazarduje se zdravím.
DXodpovědět 
    Re: Český rekord na Zlagboardu10:41:39 11.10.2018
Ono tady ale přeci nejde jen o velikost lišty, ale především o onen výkon na hranici schopností. Pokud jsi někdy opravdu trénoval izolovanou sílu na lištách, campusu atd. víš dobře o co tady jde...
odpovědět 
     Re: Český rekord na Zlagboardu11:14:35 11.10.2018
Petře Jandíku, jdeš proti proudu ČHS, vytrvalost flexorů prstů se dle svazové metodiky testování testuje na liště 3 cm s vložkou 7 mm na úplně jiné desce. Abys nešel na kobereček :-D
K.odpovědět 
      Re: Český rekord na Zlagboardu11:24:08 11.10.2018
Tohle není trénink, ale jednorázový závod, co dělám tak jednou - dvakrát do roka a tyhle lišty jsou tam proto, že to je mezinárodní formát, který takhle dělá vertical life na svěťákách a veletrzích.

Autorem tvarů té desky je Ital Stefano Ghisolfi.
Petr Jandíkodpovědět 
       Re: Český rekord na Zlagboardu11:43:10 11.10.2018
Nepoznáš rozdíl mezi slovy test a trénink, a pak píšeš o závodu a dál o něčem jiném? Ale jdi.
K.odpovědět 
        Re: Český rekord na Zlagboardu14:22:34 11.10.2018
Jo, pardon, překoukl jsem se. Nešlo trénink, ale testování. Tenhle závod není testování, ze kterého by se oficiálně něco vyvozovalo. Jediné, co z toho vyplývá, je informace pro účastníka, jak dlouho dokáže v danou chvíli viset na 2 cm lištách. Nic víc a nic míň. S ČHS a testováním reprezentantů to nijak nesouvisí.
Petr Jandíkodpovědět 
         Re: Český rekord na Zlagboardu14:36:15 11.10.2018
A k čemu je taková informace dobrá?
odpovědět 
          Re: Český rekord na Zlagboardu15:14:21 11.10.2018
To už si musí každý vyhodnotit sám. Pro přeborníka v gaučingu k ničemu, pro lezce je určitě dobré vědět, že na lištách vydržím nějakou chvíli. To mi třeba dá vice klidu při hledání dalšího chytu ve stěně.
Někdo, kdo je soutěživý, může být potěšen, že vydrží dýl než lezec X, nebo ho může motivovat, že mu ještě zbývá tolik a tolik, aby dohnal lezce Y. Vždycky, když se takový závod dělá, mám problémy skončit v plánovaném čase, protože se to pořád někdo chce zkusit ještě jednou a dosáhnout lepšího výsledku.
Petr Jandíkodpovědět 
          Re: Český rekord na Zlagboardu19:51:04 11.10.2018
Právě ses zařadil do soutěže o nejhloupejší komentář všech dob. Gratulace ;)
odpovědět 
           Re: Český rekord na Zlagboardu13:38:48 14.10.2018
Jo, ta jeho otazka byla fakt super hloupy komentar. Nastesti si mu to velmi inteligentim komentarem vysvetlil!
todpovědět 
      Re: Český rekord na Zlagboardu12:05:19 11.10.2018
Deska á nebo deska bé, výpovědní hodnota pro lezecký výkon bude hodně podobná.
odpovědět 
    Re: Český rekord na Zlagboardu18:46:37 11.10.2018
Můžeš si odpovědět sám - jestliže, vzhledem k malým rukám, visí dítě na subjektivně mnohem širší liště, tak proč je ve výsledkách srovnáváno s dospělými? Jestli Jandík chce prodávat Zlagboard i dětem a bláznit jejich rodiče, tak ať si udělá samostatnou kategorii, ale prostě zařadit dítě do žebříčku dospělých je hloupost. Třeba Rudovi a Ivě ta zaslepenost a fanatičnost jednou dojde, až se Jan dostane alespoň do juniorů, ale zatím jsou ukázkový příklad zfanatizovaných rodičů (už jen ta veřejná sebeprezentace, že máte "úžasné" dítě a jeho nazývání zdrobnělinou "Honzíkem" mluví samo za sebe). A pro Ivu - nikdo se s vítězstvím "Honzíka" smiřovat nemusí, každému je to jedno, někdo první být musí, debata je o jeho nesmyslném zařazení mezi dospělé, ne o jeho výkonu. To jen tak na okraj, když jsi zmínila tu "nemyslící".
odpovědět 
     Re: Český rekord na Zlagboardu11:19:27 15.10.2018
Přiznám se, taky jsem fanatická matka, své děti (starší než Honzík) nazývám zdrobnělinou a myslím si, že jsou úžasné, ať podají jakýkoliv výkon.
takyfanatickamatkaodpovědět 
      Re: Český rekord na Zlagboardu15:35:17 15.10.2018
Možná zdejším autorům nenávistných komentářů jejich maminky nikdy neříkaly zdrobnělinou a za nic je nechválily a právě proto jim teď nedostatek mateřské lásky brání v tom, aby přáli komukoliv jakoukoliv radost.
odpovědět 
       Re: Český rekord na Zlagboardu16:14:38 15.10.2018
Myslíš: "Jak nám ten Jeníček pěkně papá, jakej nám udělal hezkej bobeček a už mu roste třetí zoubek."???
odpovědět 
        Re: Český rekord na Zlagboardu16:38:03 15.10.2018
Ano, přesně tohle.
odpovědět 
 Re: Český rekord na Zlagboardu14:37:40 11.10.2018
Dobrý den pane Zlagboard. Děkujeme za doplnění.
PS. Asi se to moc neprodává, co?
odpovědět 
  Re: Český rekord na Zlagboardu15:23:51 11.10.2018
Jako PR fajn, ale v poměru kvality a ceny je to vydřidušina.
odpovědět 
   Re: Český rekord na Zlagboardu15:30:47 11.10.2018
Proč? Je to inovativní produkt oceněný několika medailemj na ISPO s docela znatelnou přidanou hodnotou k tomu prkýnku.
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Český rekord na Zlagboardu15:28:40 11.10.2018
Dík za voptání, nestěžuju si. A co u vás, stále kvoká?
Petr Jandíkodpovědět 
   Re: Český rekord na Zlagboardu15:35:32 11.10.2018
Inovace ve stylu appky je super, ale onu přidanou hodnotu bych akceptoval tak rok-dva. Momentálně je podobných aplikací hromada na výrazně kvalitnější produkty.
odpovědět 
    Re: Český rekord na Zlagboardu15:39:02 11.10.2018
...takže si říkám, proč ta cena? Protože se musí zaplatit silná mediální masáž. A to už mi sympatické nepřijde.
odpovědět 
    Re: Český rekord na Zlagboardu15:59:49 11.10.2018
"Momentálně je podobných aplikací hromada na výrazně kvalitnější produkty."
Tomu nerozumím. Jaké to mají být produkty a v čem jsou kvalitnější? Zlagboard Pro mám už několik let a kromě toho, že je ohmataný, stále drží a myslím, že mne přežije. Nevím, v čem by mohl být kvalitnější.
Petr jandíkodpovědět 
     Re: Český rekord na Zlagboardu16:11:50 11.10.2018
Ohmataný?! A magnézium znáš?
odpovědět 
      Re: Český rekord na Zlagboardu16:17:32 11.10.2018
Používám terkutý.
Petr Jandíkodpovědět 
       Re: Český rekord na Zlagboardu21:03:25 11.10.2018
Tak jak pro blbce. Zlagboard jako deska mi prijde shit. Nebavim se o matrosi, i kdyz jsou mnohem vhodnejsi masivy nez je buk. Bavim se o tvaru, ergonometrii, hlave a pate uchopu a v neposledni rade i designu. V dnesni dobe tam neni jakakoli pridana hodnota. Treba Ghisolfiho origo podpis, cokoli jineho, abych tam videl onu hodnotu produktu.
odpovědět 
        Re: Český rekord na Zlagboardu22:06:26 11.10.2018
Zlagboard Pro není z buku, ale z olše. Pokud je pro tebe něčí podpis na prkýnku přidaná hodnota, tak je asi zbytečné diskutovat o něčem dalším.
Petr Jandíkodpovědět 
         Re: Český rekord na Zlagboardu22:21:13 11.10.2018
Zbytečné to samozřejmě je. Každý máme svou pravdu. Raději si koupím dva Beastmakery než toto prkýnko.
odpovědět 
          Re: Český rekord na Zlagboardu23:23:57 11.10.2018
Budiž ti přáno. Beastmaker je taky špičková deska a ve většině světových center jsou se Zlagboardem vedle sebe. No a pokud by sis nechtěl pouštět stopky sám, má Vertical Life taky Zlagboard Vario, to je deska s mufnama, na který di můžeš ten Beastmaker přidělat a využít výhodu spojení s aplikací :-)
Petr Jandíkodpovědět 
           Re: Český rekord na Zlagboardu23:32:41 11.10.2018
Co vim, tak Anglani maji na svou desku svoji apku. Takze proc vymyslet neco vymysleneho. Zlagboard mw vychytany trening, ale proc se mucit na spatne desce nevim...
odpovědět 
            Re: Český rekord na Zlagboardu08:13:24 12.10.2018
Appka na Beasmaker neposkytuje ten základní komfort, co poskytuje kombinace aplikace a desky Zlagboard, to znamená rozpoznání, že jsi cvičení začal a že jsi ho skončil a v návaznosti na to možnost vedení tréninkového deníku podle skutečnosti.
Kdyby byl Zlagboard špatná deska, neměli by ho v kdejaké bouldrovce v zahraničí, třeba v Café kraft v Norimberku. Myslím, že sis na něj nikdy nesáhl, trénink nevyzkoušel a jen kecáš. možná sis ani nevyzkoušel ani ten Beastmaker.
Jestli to chceš dohnat, zajdi si do Ruzyně - tam ho myslím mají nainstalovaný v posilovně. Nebo na stěně v Jablonci, nebo u Hudyho v Ústí nad Labem třeba. Vyzkoušej si trénink a pak až budeš vědět, můžeš případně něco konkrétního kritizovat.
Petr Jandíkodpovědět 
             Re: Český rekord na Zlagboardu08:34:35 12.10.2018
:-)
odpovědět 
             Re: Český rekord na Zlagboardu11:04:24 12.10.2018
Mají ho aji na Hudy v Brně, nad futrama do umyvárny na chyty, tam patří. Opracování pěkný, chyty z větší části hrůza. Ve spojení s appkou, kde je načasovaný i vysrání se, asi dobý. Návštěvnost tam si netroufám odhadovat (možná Zoban?), ale ovšem, mají ho všude, což výrobci stačí.
Willhemodpovědět 
              Re: Český rekord na Zlagboardu11:16:56 12.10.2018
Vyrobci asi jo, Jandikovi (ktery v zivote nevisel na nicem jinem) urcite :-).
odpovědět 
             Re: Český rekord na Zlagboardu08:04:24 13.10.2018
Jejiž, už ho nekrmte, nebo se pan Zlagboard nikdy nezastaví... Už bylo dost tlachů o tak průměrné až podprůměrné desce jako Zlagboard. Navíc pan Zlagboard dlouhodobě opakuje pořád to samé, tak se nic nového nedozvíme.
odpovědět 
              Re: Český rekord na Zlagboardu21:07:39 13.10.2018
Třeba někdo pověsí Jandíka hned vedle tý magický desky. :D
odpovědět 

 Odborník Jandík15:32:06 11.10.2018
Nechat děti viset na lištách v jakékoli formě a při snaze o maximální výkon je prasárna na entou a ten, co takové soutěže pořádá by si měl sám nafackovat. A pokud to pořádá jako podporu marketinku, tak ať si nafackuje ještě jednou.
Bídaodpovědět 
 Re: Odborník Jandík15:37:56 11.10.2018
Dík za bídnou radu z gauče. Já poskytuju desku a obsluhu. Povzbuzování k maximálnímu výkonu dělá publikum a v tomto případě i rodiče :-). Doufám, že tě netlačí polštářek, jseš nějak zpruzenej :-)
Petr Jandíkodpovědět 
  Re: Odborník Jandík15:41:43 11.10.2018
Jasný, chápu, asi jako když někdo točí dětský porno a pak říká, že on jen dodal kameru.
odpovědět 
   Re: Odborník Jandík16:53:18 11.10.2018
Přesně..
odpovědět 
   Re: Odborník Jandík20:12:10 11.10.2018
:-) trefný!
odpovědět 
   Re: Odborník Jandík08:04:56 13.10.2018
:-D
odpovědět 
  Re: Odborník Jandík17:59:15 11.10.2018
rada? bylo to konstatování holých faktů.
odpovědět 
  Re: Odborník Jandík10:59:13 14.10.2018
Bráno Jandíkovskou logikou, pak IG Farben také „jen“ vyráběla a dodávala Cyklon B do koncentračních táborů a neměla tak na holokaustu žádný podíl. Podobně jako ty, Jandíku, nemáš nic společného s poškozováním dětských chrupavek a šlach visy na 2cm lištách při honbě za ziskem.

Pravda ti se alespoň neschovávali za alibistický úpis, který, myslím, také o ledasčem vypovídá...
JiBodpovědět 
   Re: Odborník Jandík19:08:36 14.10.2018
O jakém zisku to tady meleš Babačo? Udělat Zlagboard Contest, o což mne požádala Karina, mne stoji dva dny času, nemám za to ani korunu. A jestli si někdo myslí, že si u nás snad lze vydělat prodejem Zlagoardů pak je opravu zcela mimo.
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: Odborník Jandík20:27:34 14.10.2018
Jandíku, jak jsem měl možnost poznat tebe a tvé aktivity, tak si troufnu tvrdit, že se věnuješ pouze tomu, kde se pro tebe rýsuje nějaký osobní profit. Ať už přímý a nebo zprostředkovaný. Tak tady nehraj divadlo. Na to tě znám moc dobře. Vždyť i diskusi o tvých závodech na Zlagboardu jsi sem pod článek o závodech Urban Boulder Race zavlekl ty sám…
JiBodpovědět 
     Re: Odborník Jandík21:33:55 14.10.2018
Nechci se Jandíka zastávat, nemám ho rád a ani nesouhlasím s těmi dětmi na podobných závodech a jeji míchání s dospělými, ale pokud byl závod na té desce součástí té boulderšaškárny, tak sem ta zprávička patřila. A pokud nebyla součástí reportu, zmínka alespoň v diskuzi je v přádku.
odpovědět 
      Re: Odborník Jandík22:17:15 14.10.2018
Jandík je pověstný tím, že se velmi rád vetře všude tam, kde může mít nějaký svůj osobní prospěch. Proto pokud organizátoři nějaké akce necítili potřebu se o jeho PR akcičce jakkoli zmínit, tak podle mne tím jen dali najevo, jakým způsobem se na dané akci Jandík nachomýtl. Kdo Jandíka zná trochu víc, tak se vůbec nediví.


JiBodpovědět 
       Re:Babača šiřitel pomluv08:05:07 15.10.2018
Babača je pověstný tím, zneužije jakoukoliv příležitost k pomluvě na adresu některého ze svých oblíbenců. Jako podklad k jakémukoliv tvrzení mu stačí jeho vlastní výmysly. Viz např. známý případ https://tinyurl.com/y7bmf85n nebo stačí se podívat do nedávné minulosti jak se nevybíravými pomluvami snažil protežovat svého synka který závodní v rychlosti.
Soudní lidé vědí, co je zač a vědí, co si myslet o jeho výplodech.
Petr Jandíkodpovědět 
        Re:Babača šiřitel pomluv11:05:52 15.10.2018
Stejně jako vědí co si myslet o tvých výplodech...
odpovědět 
        Máš to marný21:48:56 15.10.2018
No, máš to marný, Jandíku, jsi tou svou vyčůraností již provařený. A to se velkým obloukem vyhýbám přiléhavějším výrazům…
Nebyl jsem to já, kdo tady do diskuse zavlekl Tvou PR-akcičku a kdo se pak, když byl přistižen v nedbalkách, začal tady vykrucovat, že on nic, že on muzikant….
JiBodpovědět 
         Re: Máš to marný12:36:45 17.10.2018
Alespoň dlouhodobě nevzbuzuje pocit, že je psychicky nemocný.
odpovědět 
          Re: Máš to marný17:18:55 17.10.2018
Tak jistě statečný anonyme/ko, charakterové vady se mezi duševní nemoci nepočítají.
JiBodpovědět 
    Re: Odborník Jandík11:04:06 15.10.2018
Aha, takze se to opravdu neprodava, kdyz ani takove promo nevynese ani korunu...
odpovědět 
   Re: Odborník Jandík09:31:58 15.10.2018
Tvl, to už musí bejt slušná osobní animozita, když jsi schopen vykoumat paralelu mezi holocaustem a visem na zlgboardu. A to s tim pornem taky, ale to jsem bral jako takovou anonymní nadsázku.
Byly to snad dětské závody v boulderingu? Nebyly. Byly to závody určené zejména dospělým. Související akce ve visu na liště taky. Za dítě, které se chce účastnit čehokoli odpovídá rodič – tečka. Stejně tak, jako když se chce účastnit závodů v boulderingu pro dospělé. Jak asi takový rekordman trénuje, co? Já ho neznám, ale úplný ořezávátko to asi nebude, oproti jeho normálnímu tréninku budou dvě minuty na liště nic.
A k tomu, že dětský výkon se nemůže počítat do výkonů dospělých.. To myslíte vážně? Každý v každém okamžiku hraje s tím co má, ať to je menší váha, menší prsty apod. Chlapy s velkejma prackama mají taky místo žábovice prstovku, koho to zajímá? Pravidlo zní jasně – vydržet co nejdéle na 2cm liště.
Aby nedošlo k omylu, podle mě není dobré účelově trénovat děti ve visech na lištách, a ani to neobhajuju. Ale z toho povětšinou anonymního lynče na Petra Jandíka mi je fakt zle.
Bejbsodpovědět 
    Re: Odborník Jandík10:31:00 15.10.2018
Chce to myslet trošku v souvislostech českých reálií, Bejbsi. Takový jakože základní rozhled a schopnost přemýšlet, víme? Třeba by ti docvaklo, že existuje určitá pravděpodobnost, že se dětem (rodičům) to visení na liště + appka + řízené tréninky atd atd prostě zalíbí - a ještě v něm mohou mít nehynoucí slávu v podobě absolutního ČESKÉHO REKORDU.
odpovědět 
     Re: Odborník Jandík11:09:39 15.10.2018
Dětem (jejich rodičům) se může zalíbit ledacos – třeba motokros, box, a nebo taky třeba, moment, to bolí, moc to bolí, zkouším přemýšlet, přemýšlet v souvislostech českých reálií… závodění v boulderingu, kde máš možnost stát na bedně a vyhrát medaili, nebo dokonce, pozor, zlatý POHÁR! A jsme zpět u rodičů, kteří jsou zopovědní za svoje děti a jejich zdraví, fyzické i duševní. Ale to už tak hezky nezapadá tady do toho anonymního lynče.

Btw. co se možnosti zranění týče, tak tvrdím, že závodit v bouldrech je, co se týče možnosti zranění, horší, než si zazávodit ve visu liště.
Bejbsodpovědět 
      Re: Odborník Jandík11:38:38 15.10.2018
Ale zapadá, a dokonce úplně hladce a přesně zapadá - kdo asi 10-ti letým dětem dohlíží na jejich trénink, kdo to organzuje, financuje? Rodiče. Na koho emoce je tedy třeba v marketingu cílit? Odpověz si sám, vlastně to ve svém příspvku zmiňuješ. Jsou to zas rodiče, kteří by měli mít soudnost. A když ji nemají (pozor, teď to přijde), tak každý, kdo jim jejich nesoudnost nerozmluví přestože o ní ví, resp. je v této nesoudnosti podporuje a dokonce ji využije, je u mě lump. Proto ten "lynč". A pokud to dělá něvědomky, tak pro tento případ jsou tu v diskusi páchány právě ty pokusy o osvětlení jak se věci v dětském těle a v hlavách rodičů také mohou mít. Co mezi sebou mají JB a PJ a jak a proč to prezentují na veřejnosti je mi zcela volný a se základní podstatou celé téhle dětskokampusové debaty to nijak nesouvisí.
DXodpovědět 
       Re: Odborník Jandík11:46:15 15.10.2018
Aby nedošlo k mýlce - osobně v tom nevidím výhradně touhu PJ po zisku, a už vůbec si nemyslím, že se prodejem Zlagboardu v ČR dá uživit, jak zde v některých příspěvcích zjednodušeně padá. Spíše v tom vidím (možná v dobré víře) úmysl promovat ZB systém, komunitu atd. co nejširšímu spektru lidí. Což chápu - něco mám rád, žiji tím, oslovuji další ať do toho jdou také. Jen se rozcházíme v tom, kde přibližně je hranice bezpečností takovéhoto šíření téhle konkrétní hračky.
DXodpovědět 
        Re: Odborník Zlagman12:56:56 15.10.2018
Ostatní sponzoři, partneři atp. Urban boulderu by měli tuhle diskuzi využít k šíření svého jména jako Mr. Jadík alias Zlagman... Jinak
ten či onen?odpovědět 
        Re: Odborník Zlagman12:57:37 15.10.2018
Ostatní sponzoři, partneři atp. Urban boulderu by měli tuhle diskuzi využít k šíření svého jména jako Mr. Jadík alias Zlagman... Jinak
ten či onen?odpovědět 
        Re: Odborník Jandík13:32:11 15.10.2018
Já tvým důvodům proč „lynčovat nezodpovědnost“ organizátora akce rozumím. Ale když už se tedy chci bít za zdravý fyzický vývoj našich mládežníků, bylo by pokrytecké zůstat s „lynčováním“ u příležitostného soutěžení na zlgboardu. Co právě třeba lezecké závody, v jejichž rámci se zlgboard contest pořádal? Příklad - když Urban race vyhraje desetileté dítě (a jedno takové jsme už v ČR měli), je to z hlediska jeho zdraví v pořádku? Možnost stát na bedně, vede ke zdravé motivaci, nebo nezdravé motivaci? Pro mě prostě je jeden závod ve visu na liště kapkou v moři tréninků, ambicí rodičů, vedoucích a trenérů a motivovanosti samotných dětí. „Když rodiče nemají soudnost..“ jak píšeš, tak je podle mě všechno marný.

Jinak za mě zlgboard contest geniální marketing a zároveň super doplněk právě k lezeckým závodům.

A nedá mi to na závěr, vis obouruč všemi prsty bez přidaného závaží na 2cm liště je podle mě jedním z nejbezpečnějších tréninkových prostředků (co se týče možnosti zranit se).
Bejbsodpovědět 
         Re: Odborník Jandík13:53:45 15.10.2018
děti by neměly mít přístup do soutěží dospělých. To je bohužel trend posledních let, kdy (povětšinou pod tlakem rodičů) organizátoři umožňují dětem účast. Aby si to zkusili, aby viděli jak na tom jsou apod ptákovinoidní argumenty. A ve výsledkové listině a na bedně pak tyhle děti zůstanou "před dospělými". Mají zcela jiné fyzio parametry než dospělí, v některých momentech ztrácejí, v jiných zase získávají. Nemá smysl říkat, přestože to na první pohled dává jasnou logiku, třeba: "on je sice menší, ale zase se mu líp drží mikrochyty". Je to fakt srovnávání hrušek s jabkama - oba druhy ovoce jsou fajn, ale nechat je soutěžit proti sobě je prostě mimo. Myslím že hranice 16 let tak jak je nyní nastavena, je z tohoto pohledu v pořádku. U mládežnických kategoorií bych se přimlouval za 3-leté intervaly, ať si závodníci každé 3 roky vyzkouší rozdíl - být zas ten mladší, méně zkušený. To jsou zkušenosti, jejichž obtížné překonávání jim později velmi užitečné.
DXodpovědět 
          Re: Odborník Jandík14:41:18 15.10.2018
Za mě ok, co tedy doporučíme organizátorovi zlgboard contestu, abychom ho příště nemuseli „lynčovat“? Asi se shodneme, že samostatné kategorie dětí po třech letech by nebylo nejvhodnější. Je lepší omezit účast na závodu od 15 let? Nebo od 18? Stejně jako zdraví škodlivý tabák a alkohol. Sice kucí (holki) lezete osmcéčka, ale na legraci na liště (a myslím si, že o nic jiného nejde) si počkejte do 18...
Bejbsodpovědět 
           Re: Odborník Jandík15:09:18 15.10.2018
To je fakt. Alkohol povolit prodavat detem uz od dvanacti, kdyz uz to ty deti stejne delaji!
odpovědět 
         Re: Odborník Jandík08:15:30 16.10.2018
Sorry Bejbsi, tahle debata nemá cenu. Nejdřív ti vadil příměr s holocaustem. O pár postů později srovnáváš bouldrový závod, kde (jak se obhajujíc ZB vyjádřil i PJ) jsou "...lišty možná i menší, než 2 cm..." s visením na kampusu do odpadnutí. Citím z tebe (velmi příjemný) optimismus mládí, který si bude sám časem upravovat mantinely s přicházejícími životními zkušenostmi. Hezkej den.
odpovědět 
          Re: Odborník Jandík09:34:21 16.10.2018
Hele, asi nemá. Každý v tom má svůj díl odpovědnosti, rodiče i organizátor. Podle mýho názoru mají ten zásadní rodiče.

Podruhé anonymně místo vypořádání se s argumenty hodnotíš mojí osobu.

Na základě svých zkušeností tvrdím, že viset na 2cm liště všemi prsty bez závaží i do odpadnutí, je co se možnosti zranění týče plně srovnatelně se závodem v boulderingu (podle mě i bezpečnější). V tom má PJ pravdu.
Bejbsodpovědět 
           Re: Odborník Jandík20:02:26 17.10.2018
Jenže tady ani tak nejde o to, zda vysení, bouldering nebo lezení jsou pro děti zdraví škodlivý, nebo jestli je blbý srovnávat výkony dětí s dospělými. Ani nejde o to, že PJ vvyužil pro svuj marketing tuhle diskuzi. Blbý je, že poněkud necitlivě pro to využil děti, což po právu rozlítilo jejich rodiče. Tzn. více etiky do toho byznysu by se pro příště tady hodilo....
odpovědět 
       Re: Odborník Jandík10:32:24 16.10.2018
Ahoj. Znám Rudu a jeho syna jen ze stěny . A musím říci že sem ne jednou viděl a hlavně slyšel :) jak svému Hozovi nadává ať okamžitě sleze z toho kampusu že má na to ještě dost času. Mám také syna 9 let a věř že kdybych byl na nějaké akci a jako doprovodný program bylo něco podobného a syn ke mě přišel že to chce zkusit tak bych mu to nezakázal.
Pavel
Pavelodpovědět 
        Re: Odborník Jandík19:47:39 16.10.2018
Co z příspěvku plyne? Pokud máš pravdu, tak:

1. V rodině mají problémy s výchovou a malý Honzík je nevychovaný a nebere Rudu moc vážně, když i ty sám říkáš, že mu Ruda opakovaně něco zakazuje a on to stejně dělá kolem dokola znovu a znovu

2. potvrzuješ předchozí příspěvky, které kritizují děti mezi dospělými, protože pokud říkáš pravdu a opravdu je to tak, jak píšeš, tak ačkoliv malý Štípek kampus vůbec netrénuje a zároveň by dítě fungovalo stejně, jako dospělý, hned dal rekordní čas, což je nesmysl.

3. moc o tom nevíš, protože kdybys věděl, tak pokud by se visy někde opravdu jako doprovodný program objevily, nikdy bys na ně netrénované a nezkušené dítě nepustil.
odpovědět 
         Re: Odborník Jandík17:25:38 17.10.2018
Teda ty jsi hotovej detektív. Ale určitě nemáš děti. Jinak by jsi takovej blábol nenapsal.
odpovědět 

 Amatér pan Jandík20:28:01 11.10.2018
Nabývám přesvědčení, že pan Jandík je prostě naprosto ve všem, co dělá, amatér. V tomto případě dokonce zdraví škodlivý amatér.
Práce pro ČHS v oblasti IT nebude snad tolik zdraví škodlivá. Tam to bude jen ta amatérština.
odpovědět 
 Re: Amatér pan Jandík22:03:49 11.10.2018
Ovšem na ametérštinu slušně placená práce pro chs....proto se divím, že cpe PR na nějakou shitdesku sem do diskuze, která by se jinak linula vcelu v klidu.
double agentodpovědět 
  Re: Amatér pan Jandík22:11:04 11.10.2018
Jaké PR máš na mysli? Doplnil jsem report o událost, která v rámci RUBR taky proběhla. Nikdo na ten komentář nemusel reagovat. To. že je tu víc diskuse o Zlagboardu než o URB už je činnost zfanatizovaných frustrovaných tělocvikářů :-)
Petr Jandíkodpovědět 
   Re: Amatér pan Jandík22:25:53 11.10.2018
Protože ten tvůj Contest je reklamní propagace tý desky. Na rozdíl od Urban boulderu. To je podobný, jako kdyby tady začal RedBull rozebírat chut svýho nápoje
double agentodpovědět 
    Re: Amatér pan Jandík22:44:23 11.10.2018
diskuse ke zmince o zlag contestu by nebyla zadna, resp. ja bych ji nezacal, kdyby v one zmince PJ nebyl tak vyrazne vyzdvihoval, ze se jej ucastni takto male deti.
odpovědět 
     Re: Amatér pan Jandík22:46:49 11.10.2018
a (mimoradne) zcela presne jak pise Bida!je to na par sebereflexnich facek.
odpovědět 
     Re: Amatér pan Jandík08:39:56 12.10.2018
Účastnil se tento jeden kluk. Kdyby výrazně nevyhrál, asi by po tom neštěkl ani pes.

Každý než se pověsí podepisuje, že tak činí dobrovolně a na vlastní odpovědnost, v případě nezletilého jeho rodič. Jan Štípek se předtím zúčastnil kvalifikace na UBR, kde se v městských boulderech také vyskytují lišty možná i menší, než 2 cm, to vám ale nevadí.
Ke srovnání dětí a dospělých: každý leze s tím, co má. Není kategorie velkých, malých, hubených, tlustých. Chcete Adamovi Ondrovi škrtnout Martina Krpana, protože byl malý když ho lezl? A co Marek Jeliga? Ten leze, závodí, nikomu nevadilo, že byl vloni ve finále UBR a taky lezl i po těch malých chytech? A u Štípka to vadí, protože vyhrál?

Tady jde o něco jiného: Za každou cenu najít něco jakoby špatného a rochnit se v tom, pánové.

Tak dobrou zábavu, já jedu lézt, protože jsem si včera odtrénoval na Zlagboardu Patxiho medium program, den 6, jako penzista můžu i v pátek a bude pěkný den, který přeju i vám.
Petr Jandíkodpovědět 
      Re: Amatér pan Jandík09:36:50 12.10.2018
"...lišty možná i menší, než 2 cm..." Jo a visi se na nich bez noh do odpadnuti, jaaaasne.
odpovědět 
       Re: Amatér pan Jandík11:20:08 12.10.2018
Nejvetsi smrt distributoru je totalni neznalost problematiky v oboru jimz se zivi :-).
odpovědět 
        Re: Amatér pan Jandík11:48:59 12.10.2018
Záleží na tom komu prodáváš. Pokud profíkům, jsi v p*deli, pokud lamám, jsi král.
odpovědět 
      Re: Amatér pan Jandík10:12:25 12.10.2018
hatery at trefi zlag!
odpovědět 
      Re: Amatér pan Jandík21:21:30 12.10.2018
Ty jsi vůbec nepochopil, o čem je řeč - podstata problému není, že visí i děti nebo že mají nejlepší čas. Podstata je ta, že mícháš děti do dospělých, což by nemělo být, protože to není stejné. Kdybys udělal kategorii Dospělí 16-99 a kategorii děti 8-16, tak nikdo ani nepípne, je jedno, kdo to vyhrál. Proč neuděláš mládež samostatně?
odpovědět 
       Re: Amatér pan Jandík20:52:32 18.10.2018
Protoze tech visatcu je tak malo, ze se to nevyplati delit na dve kategorie. A kdyz adolescent kupuje Shitboard tak mu to stejne calujou rodice, takze reklama musi cilit na ne....
pepaodpovědět 
   Re: Amatér pan Jandík07:47:19 12.10.2018
On sem něco psal Tomáš Binter?!
odpovědět 
   Re: Amatér pan Jandík08:08:22 13.10.2018
Jake PR? No treba to, co dlouhodobe opakujes porad dokola a neodolal si to vecpat i do teto diskuze. Stejne jako to, ze pod Urban boulder das prispevek o tom o trochu nesmyslne soutezi na Zlagboardu.

A samozrejme, nikdo te nenuti dal reagovat.
odpovědět 

 neuvěřitelný14:24:26 15.10.2018
Teda já nestačím zírat jakej hnus dokáže část lezecké komunity zplodit tady v diskusi díky tomu, že je to anonymní. Na stěnách, skalách a horách si všichni hrajou na úžasnou skupinu co si navzájem fandí, pomáhá a přeje si úspěch , ale tady není jediná diskuse, kde se nikdo neuráží, nenapadá, nepomlouvá a podobně. Jako v tomhle vláknu. Malej kluk něco vyhraje a dojde se k pornu, holokaustu a  urážkám rodičů. Jediná kdo má koule se podepsat je máma kluka, kterej si dovolil vyhrát v nějaký soutěži. Máma si dovolí přiznat, že je na něj pyšná a je pro ni úžasnej a hned se najde zoufalec co ji a její rodinu začne hnusně urážet. A samozřejmě se tenhle srab nepodepíše, stejně jako ostatní mistři světa tady ....
Chápu, že nemůžou mít všichni lidi stejný názor na všechno, i to že se nemusí mít všichni lidi rádi, ale tohle je teda celkem síla.
Jarda Beníšekodpovědět 
 Re: neuvěřitelný14:34:10 15.10.2018
Stěžovat si na anonymy a ani se nepřihlásit, nebo neuvést mail a ještě k tomu v podstatě napadat svobodnou diskusi. Fakt neuvěřitelný.
odpovědět 
  Re: neuvěřitelný14:45:07 15.10.2018
Já se na rozdíl od tebe podepsal. A tady máš na mě i email hrdino. - bejarda@seznam.cz
Jarda Beníšekodpovědět 
  Re: neuvěřitelný06:53:30 16.10.2018
To si děláš srandu? On se podepsal.

Jdi někam s tímhle trollováním.
odpovědět 
   Re: neuvěřitelný09:39:04 16.10.2018
Presne. V dobe kdy podpis nic neznamena, nechci zit!
Vahimed Veselovic Bourecnostnyodpovědět 
 Re: neuvěřitelný14:44:09 15.10.2018
Ve skalach si nikdo na nic nehraje. Nevim o tom, ze by se snad nekdo snazil o vytvareni dojmu nejake idealni komunity. Vubec ne, je to kurva boj a jde o body v denicku, nic vic, nic min. Kdo mele kecy o stylu zivota, tak to rika jen proto, ze ma malo bodu a nebo ze nedal milesovku na OS!
odpovědět 
  Re: neuvěřitelný17:13:20 15.10.2018
Milesovka tu na Lezci ma jen jeden prelez a jeste k tomu jen AF, zadarmo to neni.
odpovědět 
 Re: neuvěřitelný15:28:51 15.10.2018
Zajimavy vyklad toho co se tu odehralo, ale budiz. Me treba ta paralela mezi kamerou u porna a zlagboardem u zavodu prisla jako docela vtipna reakce na komentar, ktery napsal Petr Jandik - dlouhodoby distributor a prosazovac zminene desky. Proste v tom kontextu to byl docela dobry vtip.

Jinak nejake velke urazky tu nevidim (asi jsem to necetl tak dukladne a s tak negativne naladenou mysli jako ty). Spis tu vidim polemiky (pravda, asi i hrubsi) o tom, zda ma vyznam aby na listach soutezili deti a zda ma pak nejaky vyznam vysledek deti srovnavat s vysledkem dospelych. Pro me oboji hovadina, ale jak vidno, kupce jak z rad soutezicich tak z rad divaku si to najde.
todpovědět 
  Re: neuvěřitelný17:18:54 15.10.2018
A že nějaký rozumný dospělý člověk tráví čas tím, že visí na jakési liště, ti jaké hovadina nepřipadá?
odpovědět 
   Re: neuvěřitelný17:50:55 15.10.2018
Ne.
todpovědět 
  Re: neuvěřitelný07:04:12 16.10.2018
Když jsi to nečetl důkladně, jak se vůbec stran těch urážek můžeš vyjadřovat?

Tady fakt někteří cítí potřebu vyjádřit se k čemukoliv, i přesto, že nemaj přehled. A ještě to na sebe autor sám bonzne :) Jasně, šlo o to to celý tak trochu shodit (nenápadně říct, že autor mele hovadiny - "zajímavý výklad toho, co se tady odehrálo"), dostat do toho tu negativně naladěnou mysl...: já mám míň negativně naladěnou mysl než ty = já mám většího pinďoura než ty. A to prosím ten člověk klidně napíše přesto, že jedním dechem přizná, že si to pořádně nečet a neví, k čemu se vyjadřuje.

Nepřekvapil by mě koment ve stylu: máš negativně naladěnou mysl, proto v tom vidíš poměřování pinďourů, o který mi ale vůbec nešlo. Nebo něco podobnýho.
odpovědět 
   Re: neuvěřitelný09:40:09 16.10.2018
Tak ses nam vypovidal a co ted treba neco k veci?
odpovědět 
 Re: neuvěřitelný08:43:44 16.10.2018
Kéž by to bylo takto jednoduché. Jardo, ty máš tu výhodu (nebo nevýhodu?) že patříš k té slušné a pohodové menšině. Denisa není na úplném vrcholu, leze si svoje jen tak pro zábavu, ty i manželka jste nekonfliktní, vyjdete skoro s každým a z vaší strany si nejsem vědom žádné levárny nebo nečeho neférového. Ale ne všichni to tak mají a důvodů k útokům a anonymitě je více. Jednak část lidí nemůže Rudu vystát a bere to tu jako příležitost k určité pomstě. A no pak tu máš lidi, co si toto třeba opravdu myslí, chtějí sdělit svůj názor, ale fakt nemají potřebu se tu podepisovat právě proto, že se obávají, že by pak byly terčem ze strany určitých rodit právě oni a jejich děti. A sám víš, že pro některé rodiče není problém další závodící děti otevřeně urážet nebo proti nim naočkovat své děti. A ani to nemusí být vědomé, někdo se chová jako hulvát, ubližuje tím ostatním, a ani si toho nemusí být vědom. Pokrytectví a přetvářka vládnou i světem lezení, jeden bych chtěl skoro napsat, že čím blíže závodům a penězům, tím je to horší, ale když si přečteš nějaké věci ze skal, je to všude stejné. Debilové a kokoti jsou prostě všude.
odpovědět 
 Re: neuvěřitelný14:21:35 17.10.2018
Neuvěřitelný možná je, že máma dá svoje dítě závodit v něčem co by mělo být pro děti nepřípustné. Zneužití nevědomosti dítěte. Někdo je na to pyšný, někdo by se za to styděl.
A jestli toho hnusu, o kterém píšete nejde často zrovna od jejích rodiny. Jó, né v tomhle vláknu, ale třeba v jiných.
odpovědět 
  Re: neuvěřitelný17:27:06 17.10.2018
Ty jsi ale slušnej blb :-))
odpovědět 

 Reklama na ZB15:24:50 15.10.2018
Podle mě je celá tahle debata geniální promo akcí PJ Harvyho na henten clakbórd. Mam si ho pořídit se svejma 100 kilama?
Papoušodpovědět 
 Re: Reklama na ZB16:31:53 15.10.2018
Rozhodně. Tuto inovativní desku s inovativní aplikací musí mít každý. Od malého 15 kg klučiny až po 100 kg lamáka!
odpovědět 
  Re: Reklama na ZB16:48:33 15.10.2018
no tvl, sem kouk na cenu a to stojí ekvivalent 384 plzní, když sou u nás v kaufláči v akci. A kdybych to přepočítal na braníky, tak to bude eště víc. Asi budu lemtat pivo, spíš...
Papoušodpovědět 
   Re: Reklama na ZB22:10:13 15.10.2018
To uděláš dobře. Je to jen pro docenty, na zadní straně je cedulka "1 person 100 kg."

Jinak se to dá taky přepočítat na návštěvy stěny. Jeden tříměsíční program je 32 tréninků, když vezmeme vstupné 160,- Kč třeba na Hudy stěnu v Ústí, tak za to se ZB EVO pořídí celkem v pohodě, ZB PRO už skoro taky. Může si ho pořídit víc lidí dohromaqdy. Jeden trénink trvá necelou hodinu - obvykle 50 minut, takže se může vystřídat víc lidí.
Petr Jandíkodpovědět 
    Re: Reklama na ZB09:45:25 16.10.2018
Jiste, nedelas promo. Nutno dodat, ze sis pro sve srovnani vzal cenu nejvyssiho vstupneho a nesrovnovnal to treba, svete div se, s permanentkou na 30 vstupu ktera by mnohem lepe odpovidala tveme srovnani, nebo s boulderem, nebo s navstevou i jiny nez mimo prime time...

A jiste, vis jen na tak omezene desce jako Zlagboard da stejne jako 32 treninkovych jednotek na stene, kde mas mnohem sirsi treninkove moznosti...
odpovědět 
    Re: Reklama na ZB11:03:44 16.10.2018
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Teď už zbývá jen vstát z podlahy, kam jsem spadl z gauče, vzít hadr a utřít poprskaný monitor.
Bídaodpovědět 

 RUBR 1817:50:19 15.10.2018
TVL na to že to měla být diskuse o RUBR18 tak se to dost zvrhlo na něco jiného,holt není nad to se pohádat o kravinách že.
 chvojsaodpovědět 
 Re: RUBR 1809:52:34 16.10.2018
aa
iodpovědět 
  Re: RUBR 1811:23:27 16.10.2018
bb
jodpovědět 

 Odborne nazory na kampus u deti16:12:52 16.10.2018
Jen pro zajimavost pridam clanek podlozeny odbornymi studiemi co se campus boardu a mladistvych tyce https://bit.ly/2RTyt3u

Je to jednoznacne. Pokud rodic podporuje sve dite v lezeni, mel by si v prve rade ujasnit, co je vhodne a co ne. Pokud to nevi, tak by mel trening prenechat odbornikovi.

Je rozdil, kdyz dite visi s plne uzavrenym uchopem na prolezacce, kde se pusti hned jak mu dojde ve srovnani s kampusovou listou, kde visi na prstech a tlak okoli formou souteze jej nuti to urvat co nejvic.
odpovědět 
 Re: Odborne nazory na kampus u deti19:52:42 16.10.2018
Jenže to je právě ten problém. Jsou tréninkové techniky, které jsou z dlouhodobého hlediska kontraproduktivní, ale z hlediska krátkodobého zvednou výkonnost tak, že na tebe konkurence nemá a ty jsi hvězda. A řada rodičů tomuto neodolá. Pak v U sice s přehledem vítězí a ve dvanácti jsou hvězdy, ale tím to pak také obvykle končí
odpovědět 

 Komentar radia Jerevan20:29:08 17.10.2018
Dle analyzy radia Jerevan panu Jandikovi v momentalni situaci muze pomoct tak jedine foto dne s lezcem, kterej maguje na TR den po desti v Normalce na Kapelnika. Po dotazu, ktery jsme smerovali na mluvci CHMU se bohuzel zadny dest v pristich dnech konat nema a po zapocitani vsech promennych jsme dospeli k prognoze, ze lync bude kulminovat zitra a potrva minimalne do patku, kdy cast lezcu odjede na pisky, pseudolezci budou v Jure, gaucaci v hospode a Bida bude davat RP pokus na Milesovku.
odpovědět 
 Re: Komentar radia Jerevan23:28:07 17.10.2018
:-D :-D :-D p... jedeš!! J..!!
odpovědět 
 TV Barrandov17:30:09 18.10.2018
Naprosto mylná dedukce. Zde už bude klid, mluvili jsme o tom v Snídani Jaromíra Soukupa. I když prognóza počasí je správná a ve fotu dne by asi opravdu nestačila obvyklá prdel dne, tak toto téma se každopádně přesune pod ING MČR na ZliČíně. Zeptám se na MČR v Týdnu s prezidentem a doufám, že opět něco vzkáže ekonomickým zmrdům. Sám uvažuji, že Zlagboard Contest uspořádám v pořadu Tvoje tvář je Jaromír Soukup. Máte se na co těšit.
Jaromír Soukupodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179400)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
AW III Bielatal
S-kante VII Bielatal
Dévertige Direct 7A Fontainebleau
Seastar 7C Fontainebleau
Nově komentované:
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 286 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.