LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Hoď lano. ...ne celý!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140262 cest
Nové přelezy:
Hammer Kin 7c
Mucho Tron 7b+
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+

Stěny
Eset Centrum - Praha 2
gymnázium Orlová - Orlová-Lutyně
boulderingjicin - Jicin

Prodejny
BIVAK SPORT - BERKNER - KRNOV
bart´s port - Praha 2
HUDYsport - Hradec Králové

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

ČHS: Z funkce člena výkonného výboru odstoupil David Urbášek

učinil tak po odvolání Tomáše Bintera

Z funkce člena výkonného výboru ČHS odstoupil David Urbášek. Vedení svazu o tom informuje v zápisu z posledního zasedání VV s tím, že tak učinil následně po hlasování o odvolání Tomáše Bintera z funkce předsedy Komise soutěžního lezení, proti čemuž se vyslovil.

O odvolání Tomáše Bintera dal předseda Jan Bloudek včera večer zveřejnit na Lezci stanovisko (bez možnosti komentovat), které je ZDE. V zápisu z výkonného výboru se situace trochu více rozebírá. Viz:

"Situace v ČHS
VV projednal situaci v ČHS vyvolanou Komisí soutěžního lezení dospělých a přijal následující rozhodnutí: VV odvolává Tomáše Bintera z funkce předsedy Komise soutěžního lezení; toto rozhodnutí začne platit, pokud do 2. 9.2019 nedojde mezi VV a T.Binterem k dohodě o jeho odstoupení z funkce. Pro hlasoval J.Bloudek, P. Resch a M. Veselý; proti D. Urbášek; zdržel se P.Aksamit. Rozhodnutí o odvolání T. Bintera z funkce reaguje na dlouhodobé problémy vrcholící v posledních týdnech.

Samotnému hlasování o odvolání předcházela rozsáhlá diskuse, ze které mj. vyplynula nutnost oddělit obsazení funkce předsedy KSL a funkce hlavního trenéra a trenéra VSCM, které dlouhodobě zastává T. Binter, s cílem rozdělit působnosti a zatížení, které s sebou spojené funkce nesou, a stabilizovat situaci.

Následně po tomto hlasování odstoupil D. Urbášek z funkce člena VV ČHS.

Po ukončení jednání se M. Veselý telefonicky spojil s T. Binterem a seznámil jej s rozhodnutím VV včetně možnosti dohodnout se na odstoupení funkce, a s odstoupením D. Urbáška z funkce člena VV. Dohody se ve věci funkce předsedy KSL nepodařilo dosáhnout, a proto rozhodnutí VV nabylo 2. 9. 2019 platnosti."


Viz:

Zápis z jednání VV č. 25 - 30.8.2019

Tomáš Binter a David Urbášek na archivní fotce z MS 2018 v Innsbrucku:

vedení závodního lezení ČHS: Tomáš Binter a David Urbášek

Vedení závodního lezení ČHS - Tomáš Binter a David Urbášek sledují Adama Ondru v semifinále


David Urbášek na valné hromadě ČHS 2019:

David Urbášek na VH ČHS 2019

sth   [úpravy] 12:16 03.09.2019Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 ?12:48:30 03.09.2019
Spok is out?
Kopsodpovědět 
 Re: ?13:06:32 03.09.2019
Hop nebo trop...
Spokodpovědět 

 Kde je pravda?13:23:41 03.09.2019
Já si myslím, že dochází protože má na krku trestní oznámení v souvislosti s jeho působením ve VV.
odpovědět 
 Re: Kde je pravda?15:40:43 03.09.2019
Tady je snaha VELMI zamaskovat skutečný důvod. Urbášek má na krku trestní oznámení z ČOV. Bloudek měl Urbáška vyhodit už dávno a sám tím dost ublížil ČHS. Uvidíme kdy a jak vše vypluje na povrch. Odvolání Bintera je konečně správný krok, který ale přišel dost pozdě.
!odpovědět 
  Re: Kde je pravda?15:54:16 03.09.2019
Co Urbasek provedl, ze je na nej podano trestni oznaneni?
odpovědět 
   Re: Kde je pravda?16:16:03 03.09.2019
Pro to, aby na někoho mohlo být podáno trestní oznámení, nemusí on sám nic provádět.
odpovědět 
    Re: Kde je pravda?16:26:11 03.09.2019
To mi vysvetlovat nemusis, nejsem blbej. Na mem dotazu tva informace nic nemeni.
odpovědět 
     Re: Kde je pravda?16:41:44 03.09.2019
Nemáš pravdu. Správně ten dotaz zní: co měl Urbášek provést, že je na něj podáno trestní oznámení?
odpovědět 
      Re: Kde je pravda?16:51:29 03.09.2019
Měl? Kdyby to provést měl, asi by nepadlo trestní oznámení. Spíš provedl něco co neměl.
honzaodpovědět 
       Re: Kde je pravda?16:55:09 03.09.2019
Trestní oznámení může podat kdokoliv na kohokoliv, aniž by ten, na koho je podáno, něco provedl. A taky se to často děje.
Tohle ale není ten případ; a jak už se tu píše, nepatří to na veřejný web, přinejmenším zatím ne.
odpovědět 
      Re: Kde je pravda?16:52:47 03.09.2019
Dobra tedy, necht je po tvem.
odpovědět 
      Re: Kde je pravda?10:22:53 04.09.2019
A co treba misto toho proste odpovedet? Ten dotaz si jiste i tak pochopil, ze?
odpovědět 
       Re: Kde je pravda?10:33:01 04.09.2019
clověk má dobrou vůli tě trošku připovzdělat a ty takhle...
odpovědět 
        Re: Kde je pravda?17:51:30 04.09.2019
Jeho ne, to spis mne.
odpovědět 
        Re: Kde je pravda?23:11:59 04.09.2019
No jo, rozeny dobrak. Ber zase ty reakce na tebe jako vzdelavani tve osoby, ze i kdyz dotaz neni podle tvych predstav, da se i presto na nej misto planeho tlachani odpovedet.
odpovědět 
         Re: Kde je pravda?19:28:31 05.09.2019
Neodpověděl jsem, neboť odpověď je samozřejmá: nevím a nebudu se pouštět do spekulací, které někomu mohou velmi ublížit. Ne každý je podvraťák ;) A pro tvou informaci: správně se dá odpovědět jen na správně položenou otázku. Tedy žádné plaché tlachání. Já jsem tě vzdělal, tvojí reakcí byla agresivita, namísto abys řekl: máš pravdu. Ty? Ty planě tlacháš o údajném vzdělávání mé osoby; Snažíš se ze svého pochybení hloupě udělat přednost.

odpovědět 
          Re: Kde je pravda?23:14:40 05.09.2019
Jen bych te rad upozornil, ze trochu svym predpokladem strilis vedle. Ostatni snad ani nema smyslu komentovat, snad jen, mozna mene domnenek by prospelo.. A pokud to co tu predvadis povazujes za vzdelavani, tak to potes koste, asi jsi z velmi nenarocneho kraje.
odpovědět 
   Re: Kde je pravda?16:40:36 03.09.2019
Není to nic, co by patřilo na veřejný web. Není to ekonomická kriminalita nebo něco obdobného a zkuste si uvědomit, že trestné činy mají nejen pachatele, ale i oběti.
odpovědět 
    Re: Kde je pravda?16:42:30 03.09.2019
Naopak. Co kdybych chtel poslat svoje nezletile dcery na vyjezd repre?
odpovědět 
     Re: Kde je pravda?16:51:53 03.09.2019
Ale jasně. Ovšem v tom případě se ptej přímo na ČOV a ne na webu. Nepochybně obdržíš uspokojující odpověď.
(Navíc se mi ze znění otázky zdá, že dost možná víš, o co jde; pak je zbytečný to tu řešit.)
odpovědět 
  Re: Kde je pravda?16:06:40 03.09.2019
Bloudek Urbáška jen tak vyhodit nemůže, Urbášek byl přímo zvolený valnou hromadou.
Martinodpovědět 
  Re: Kde je pravda?09:18:29 04.09.2019
Malér tohohle typu se nanaštěstí může stát v kterékoliv organizaci, která pracuje s dětmi a mládeží a asi tomu nejde stoprocentně zabránit. Velký průser ovšem je, pokud dotyčná organizace – místo aby to sama, okamžitě a důsledně řešila – se to snaží zametat pod koberec a pořádně se neprobere ani po důkladném kopanci zvenčí. Což je, bohužel, případ současného ČHS.
odpovědět 
   Bloudek se asi zblaznil12:51:33 04.09.2019
Pokud jsou mě informace správně, tak se Bloudek asi zbláznil. Když na veřejnost před několika měsíci pronikla info, že by Urbásek mohl mít problém. Tak místo toho aby si pozval mámu dotyčné dívenky a celou věc prošetřil, tak na ni poslal svého právníka s tím, že by mohlo jít o poškozování dobrého jména chs. A na dotyčnou mámu by mohl podat trestní oznámení. To máme předsedu. Všechna cest.
odpovědět 
    Důkazy lezou... 13:52:38 04.09.2019
Už chápeš, proč jsem psal, že bych raději dítěti zpřerážel ruce, než ho poslal do repre? Napsal jsem "Raději bych dítěti zpřerážel ruce, než svěřil potomka do rukou lidem z komise". A takové ty historky o tom, jak si na naše reprezentanty chodili v noci stěžovat zahraniční trenéři jiných repre, protože naši na hotelu dělali ještě ve dvě ráno takový bordel, že na ostatních pokojích nešlo spát, a naši zátupci nikde, znáš? Někteří z mládeže tím bavili kamarády i dospělé na závodech i trénincích ještě dlouho po tom...
odpovědět 
     Re: Důkazy lezou... 15:56:32 04.09.2019
po te kauze v americke gymnasticke repre me fakt zarazi tohle slyset, doufam, ze aspon ma zakaz jezdit s mladezi

jinak ty historky jsou ceska klasika, vseci sou borci ale pak podle toho vypadaji i vysledky, bez discipliny uspechy neprijdou
klatrerodpovědět 
      Re: Důkazy lezou... 16:19:40 04.09.2019
Ono to bohužel souvisí se způsobem nominace do repre. Pokud by byla nastavená přísná výkonnostní pravidla, byli by tam makající lidé, co si toho váží a ví, co je stálo se tam dostat, proč tam jsou a co by měli dělat. Při zařazení do repre jen na základě pořadí tam jsou i lidé, co to mají jen za účast, neváží si toho, je jim to jedno, ví, že na slušný výkon nemají, a tak to prostě mají jen jako zábavu a výlet.
odpovědět 
       Re: Důkazy lezou... 16:34:08 04.09.2019
Není to nutně pravda. Vybavuji se z dřívějška více případů, kdy závodník umístůjící se na předních místech juniorských evropských/světových závodů zrovna v 10hod v posteli neležel...
Diskuterodpovědět 
        Re: Důkazy lezou... 19:58:34 05.09.2019
Mám zato, že se do repre nominuje na základě výsledků ve vysení na kampusu. Což je podobně úchylná metoda, jako samotní trenéři, potažmo VV, jak se ukazuje...
...odpovědět 
       Re: Důkazy lezou... 16:42:11 04.09.2019
Tak teda nevim, z čeho vycházíš... tys v této sezoně žádné "slušné výkony" u mládežníků nezaznamenal?
odpovědět 
        Re: Důkazy lezou... 17:00:08 04.09.2019
Asi to nemá cenu rozebírat více. Jen mohu dodat, že i když jsem nedávno četl, že žena vypadla z destátého patra a přežila to, tak raději budu dolu chodit po schodech nebo jezdit výtahem.
odpovědět 

 Binter17:41:12 03.09.2019
Akce jede na plne kule...Binter skoncil na vlastni zadost i jako hlavni trener repre...
odpovědět 
 Re: Binter19:48:05 03.09.2019
No hurá. Žába na prameni odstraněna. Teď jsem zvědavý jak to vše půjde samo a lépe. Možná to fakt bude všechno lepší
Robinodpovědět 
  Re: Binter10:24:10 04.09.2019
Zalezi jak moc je to ted zmrvene... Asi to bude mit nejakou setrvacnost.
odpovědět 
 Re: Binter20:30:25 03.09.2019
Starej ješita :-D Kdyby potlačil ego, mohl se za rok podívat na olympiádu aspoň jako trenér.
Martinodpovědět 
  Re: Binter20:42:39 03.09.2019
Je to kampaň. Je to kampaň. Je to kampaň. Urbásek spal s Binterem. A Bloudek chtel mit Urbaska jen pro sebe.
odpovědět 
   Re: Binter09:17:32 04.09.2019
Přesně. Kdo chce všechno, nemá nic.
odpovědět 

 frenologie01:04:09 04.09.2019
Text komentáře je pro vulgrání, urážlivý nebo nezákonný obsah skrytý.
odpovědět 
 Re: frenologie08:39:40 04.09.2019
Tak to sedí přesně. Ale strůjci této krize jsou Bloudek s Reschem.
odpovědět 
 Re: frenologie08:51:11 04.09.2019
Posli sem svoji fotku
odpovědět 

 ještě tam něco plave13:40:17 04.09.2019
K té situaci se hodí celkem jedna hláška z Vesničko má středisková:

"To víno, co jsi nám nalil, není zas tak úplně čistý. Ještě v tom něco plave, že předsedo."
ACodpovědět 

 odjinud15:14:54 04.09.2019

Uvedení na pravou míru


Nedá mi to se neozvat, abych uvedl určité nepravdy na pravou míru. Ta největší nepravda je fakt, že Tomáš Binter byl odvolán mimo jiné proto, protože nepodal v Hachioji protest na moje šlápnutí na nýt. Tomáš jej podal, ale nevyšlo to. I když jsem jej kritizoval na základě jiných věcí, ve znalosti pravidel je velmi znalý a zrovna na tomto poli podávání protestů mu nelze upřít velke zkušenosti a schopnosti.

Dále protest nepodali Japonci, ale jiné národy, kterým šlo o postup či nepostup. Nebudu jmenovat, ale čtenář si může zjistit. Můžeme spekulovat, zda českým lezcům kombinační formát jde či nejde. Proběhly zatím dva závody, v loňském roce jsem byl stříbrný, letos jsem byl diskvalifikován.

Tento článek je psaný na základě domněnek a nepodložených faktů. Dle mého názoru se takto novinařina nedělá.

Autor Adam Ondra 
Datum a čas4.9.2019 12:39
odpovědět 
 Re: odjinud15:40:16 04.09.2019
Ale Turek nikde nepíše, že by Binter byl odvolán kvůli tomu. Turek je v tomto téměř geniální, v tom článku netvrdí nic z toho, na co Ondra reaguje :-) Si kluk trochu naběhl.
odpovědět 
  Re: odjinud16:06:20 04.09.2019
V článku tato informace byla, ale pan Turek ji po reakci Adama hned opravil...nějak se ovšem pozapomněl omluvit....
Saša Gendováodpovědět 
   Re: odjinud16:15:55 04.09.2019
Tak to je jiná, to se samozřejmě nedělá.
odpovědět 
    Re: odjinud16:23:18 04.09.2019
Je zjevné, že J. Turek čerpá z ověřených zdrojů, jakým jsou například úchvatné diskuse na Lezci.cz. V původním znění textu byly všechny ty spekulace uvedeny, jako by to byla fakta.
DTXodpovědět 
     Re: odjinud17:26:14 04.09.2019
Ale no snad ne...
Kuba Turekodpovědět 
      Re: odjinud18:12:34 04.09.2019
No napsal jsi to nepravdivě a omluvit se neumíš. To je zřejmý fakt. Je to ubohé
Robinodpovědět 
       Re: odjinud18:22:27 04.09.2019
Je. A najednou se obvykla silna angazovanost KT pretransformovala jan na "to snad ne" u vcelku vystizneho prispevku.
(Ale chapu, ze v hlave toho pana se vse interpretuje uplne jinak).
odpovědět 
        Re: odjinud13:37:20 09.09.2019
Moje diskuse se odehrávají tam, kde se o tématu píše. Kapišto? Mimochodem ona "brigádnice" je hlavní editorkou čtyř webů už pěkných pár let. Mj. jí projde rukama většina mých textů.
Kuba Turekodpovědět 
         Re: odjinud16:55:06 09.09.2019
Kdybych psal voloviny, neoháněl bych se žádným kapišto, ale ty jsi koukám z jiného těsta :-DDD ono tady se totiž o tématu píše!

No a nic jsi se ani nepokusil vyvracet, takže je to tak, jak tady lidi píšou. nauč se s věcma nakládat jako člověk. Jestli je tvoje obživa závislá na tomhle a nějak tě to nutí chovat se tak, jak se chováš, tak obživu změn. Nikdy není na změnu pozdě. Budeš se pak moc podívat do zrcadla.

P.S. ani jsi se svoji ediorku nepokusil opravit, že píše nesmysly. Smutné. vyžer si to, můžeš si za to sám.
odpovědět 
          Re: odjinud20:34:19 09.09.2019
Díky za nevyžádané rady, milý anonyme. Jistě chápeš, že se jimi budu stěží řídit.
Kuba Turekodpovědět 
           Re: odjinud09:52:39 10.09.2019
Nejlepší obrana je útok = chybu nepřiznat a kdo na ní upozorní z toho udělat vola. Jak Rusko...
odpovědět 
           Re: odjinud10:28:56 10.09.2019
to co je v poslední době za kravinu, s těma nevyžádanýma radama?:-D s tím se roztrhl pytel, přitom taková blbost.

Jako těmi radami se možná řídit budeš, možná ne, zjevně jsi měl ale potřebu se vymezit, že ty se tedy jako těmi radami řídit nebudeš!!! Abys mi ukázal. No to jsi mi tedy ukázal... :-DDD

Ale že je kravina tady někomu psát, že diskutuješ o tématu tam, kde se o něm píše a přitom se o něm píše, to je faul, to je hnusárna a je to nezpochybnitelný a je úplně jedno, jestli je to vyžádaný, nebo nevyžádaný. nepochybně si tě nezískají lidi jako já, kteří tě usvědčí ze lži, to je mi jasný.
odpovědět 
            Re: odjinud - Turků 13:35:42 10.09.2019
Me by zajímalo jestli to ten Turek teda vysvětlí, zatím to docela neúspěšně zakecava....
odpovědět 
             Re: odjinud - Turků 12:31:56 11.09.2019
Nevysvětlí nic, nemá na to, dokonce se schovává za sukni své redaktorky. Dokonce zašel tak daleko, že popřel, co v článku skutečně bylo napsáno. Po takovým člověku nemůžeš nic chtít. Naráží tady na anonymy, přitom pod některý anonymní věci v diskuzi bys klidně mohl napsat "čau Kubo!" a nespletl by ses :-) Jedno se mu ale povedlo - totálně se odkopat.
odpovědět 
              Re: odjinud - Turků 16:40:15 11.09.2019
Takže klasickej přizdisráč
odpovědět 
               Re: odjinud - Turků 22:51:47 11.09.2019
Je pravda, že Tvůj předřečník je přizdisráč. Asi s tím nechce nic dělat a přizdisráčem chce zůstat i nadále. A s tím my dva nic neuděláme.
Kuba Turekodpovědět 
                Turek fake07:36:59 12.09.2019
Žádné vysvětlení nepravdivé informace, jenom okecáváš.
odpovědět 
                 Re: Turek fake13:30:49 12.09.2019
Slušně se představ, pozdrav, zeptej se na konkrétní věc, kterou chceš vědět, a já Ti milerád odpovím. Samozřejmě diskutuj tam, kde se o věci píše. Čusbusautobus.
Kuba Turekodpovědět 
                  Re: Turek fake15:38:18 12.09.2019
Milý Jakube, děkujeme za nevyžádané rady a nevyžádané hodnocení ostatních diskutujících. Ale nešlo by to, alespoň občas, proložit nějakou informací k věci?
Frantaodpovědět 
                   Re: Turek fake17:58:27 12.09.2019
Milý Franto, jsem velmi rád, že jsi si vzal moji radu k srdci. Asi jsi ji ale nedočetl až do konce. Takže jestli chceš moji odpověď, přestaň lhát a ptej se na správném místě. Kapišto?
Kuba Turekodpovědět 
                    Re: Turek fake21:35:55 12.09.2019
Už jsme Ti jednou poděkoval za nevyžádané rady. To Ti nestačí?

PS. Turek někoho osočuje ze lži potom, co sám lhal ve svém článku. To už chce hodně pokřivenou osobnost.
Frantaodpovědět 
                     Re: Turek fake08:46:09 13.09.2019
+1 dobře mu dáváš, dobře mu ukazuješ tu jeho nesmyslnost!
odpovědět 
                      Re: Turek fake14:14:14 13.09.2019
A pořad nic. Kapišto, čusbus, dík za skvěle faktické argumenty. Stále si myslím, ze ve vlakne, které rozjel boryš, je to správně misto pro vysvětlení nepravdivé informace. Pokud existuje jiná diskuze, nápis kde, odkaz at si to tam mohu dočíst.
odpovědět 
                       Re: Turek fake14:51:50 13.09.2019
To je jak Myloš s Peroutkou. Nevysvětlí nic, jen hledá bláto na každého kdo si dovolí kritizovat. Předhazuje anonymitu, špatné vlákno, diskutuje se jinde atd, jen kecy a k věci nic. Nemá smysl řešit, stačí vědět co je zač.
odpovědět 
                       Re: Turek fake17:09:16 13.09.2019
tinyurl.com/y2muda3l
Kuba Turekodpovědět 
                        Re: Turek fake19:04:34 13.09.2019
Jaka smutna a pochroumana duse cilene zamnenuje "doplneni nove zjisteni skutecnosti" za "opraveni v tichosti lzivych informaci po tom, co je primo ucastnena autorita oznaci za lzive"...?

Mimochodem, pokud osoba se jmenem skutecne existuje, tak opravdu plati vrana k vrane seda...
odpovědět 
                        Re: Turek fake20:13:18 13.09.2019
Děkuji, každopádně tam je to stejný jako tady. :(
odpovědět 
           Re: odjinud17:02:39 10.09.2019
Ty nevyžádaný tady jsou kokotina, co se teď rozmohla. Četl jsem na to nějaký články a autoři zaměňují rady např. za rozkazy a podobné základní chyby. Jasně, nevyžádanej rozkaz může podráždit, ale na nevyžádané radě není a priori nic špatného. Možná si lidi špatně vyložili, nebo přeložili anglický originál a proto je z toho v ČR takovej směšnej paskvil.

Nevyžádané rady (záměrně píšu rady, ne rozkazy) jsou problém je pro jájíky, kteří v tom vidí zpochybnění jejich schopností; radí mi - takže si myslí, že jsem blbej. To je samozřejmě blbost. Pro normální
odpovědět 
            Re: odjinud10:14:37 11.09.2019
Rada a rozkaz jsou opravdu dvě různé věci. To snad nikdo nezpochybňuje, abys na to musel psát elaborát.

Za nevyžádanou radu jsem Ti pěkně poděkoval již výše, milý anonyme.
Kuba Turekodpovědět 
             Re: odjinud12:27:46 11.09.2019
Nepochopils. Ten elaborát byl o tom, že to, co autor považuje za nevyžádané rady, jsou ve skutečnosti nevyžádané rozkazy. Takže ta celá teorie je nutně nesmysl, protože staví na mylném předpokladu.

A kde je to vysvětlení? Kde přiznání? Bojíš se?

Takže: Kdybych psal voloviny, neoháněl bych se žádným kapišto, ale ty jsi koukám z jiného těsta :-DDD ono tady se totiž o tématu píše!

No a nic jsi se ani nepokusil vyvracet, takže je to tak, jak tady lidi píšou. Nauč se s věcma nakládat jako člověk. Jestli je tvoje obživa závislá na tomhle a nějak tě to nutí chovat se tak, jak se chováš, tak obživu změn. Nikdy není na změnu pozdě. Budeš se pak moc podívat do zrcadla.

P.S. ani jsi se svoji ediorku nepokusil opravit, že píše nesmysly. Smutné. vyžer si to, můžeš si za to sám.

jestli jsi formát, tak se těmi radami řídit budeš. Jestli ne, tak ne.
odpovědět 
              Re: odjinud22:49:09 11.09.2019
Už jsme Ti jednou poděkoval za nevyžádané rady. To Ti nestačí?
Kuba Turekodpovědět 
         Re: odjinud20:29:29 09.09.2019
Slusny, pisu picoviny a jeste pouzivam sve oblibene argumentacni gesto "kapisto". Sebereflexe level 0, lepsi uz to nebude..
odpovědět 
          Re: odjinud20:35:47 09.09.2019
Slušný... zase bez podpisu. Být slušným lidem je teda dost odporná práce.
Kuba Turekodpovědět 
           Re: odjinud21:18:00 09.09.2019
A co ted treba neco k veci?
odpovědět 
           Re: odjinud21:52:22 09.09.2019
A hele, smrdutý skunk vylezl z díry a ptá se: "Tady snad něco nevonělo? Nechápu, kde máte problém!"
Juraodpovědět 
            Re: odjinud10:30:33 10.09.2019
+1 Kuba Turek má mentalitu "ostatní dělají něco špatného, tak je to v pořádku a já můžu taky". Jako malé dítě.
odpovědět 
             Re: odjinud14:03:19 10.09.2019
No spise "Ja delam neco spatneho, picoviny, tak musim rychle vymyslet, ze i ostatni delaji neco spatneho (vetsinou trivialni a nerelevantni veci), aby byl svet v poradne (Turkovske) rovnovaze".
odpovědět 
              Re: odjinud16:51:30 10.09.2019
vždyť je to to stejný.
odpovědět 
         Re: odjinud07:13:27 10.09.2019
Kdo ví, co jí ještě projde rukama :-D
odpovědět 
   Re: odjinud18:19:48 04.09.2019
Klasika... Ze mu jeste nekdo dava vahu.
odpovědět 
    Re: zaručené a ověřené zprávy12:25:44 05.09.2019
Taktika podnikatele, který se tváří jako novinář, ale ve skutečnosti zpeněžuje mediální dopad neověřených fantasmagorických výkřiků a konspirací. Vždycky to někomu nedá a zběsilým titulkem opatřenou ptákovinu si prostě musí přečíst, i když celkově zájem nejspíš dost klesá. Nejlepší taktika je nečíst vůbec, nereagovat a nepřihrávat mu tržby za reklamní prokliky.
Juraodpovědět 
     Re: zaručené a ověřené zprávy13:48:53 05.09.2019
A jeste se schovava pod sukne sve prostinke brigadnice. ;) par kliku nic neznamena je to proste format.
odpovědět 
     Re: zaručené a ověřené zprávy19:26:55 05.09.2019
Nejhorsi je, ze k realite ty vykriky nemaji casto tak daleko. Jen se to cele totalne zekrivi tou praci s fakty a subjektivnimi interpretacemi.

A bohuzel diky tomu nikdy neni vyhra na spravne strane. Bud se uskodi tomu o kom jsou spatne informace nebo nejakemu zloduchovi da naboje na tvrzeni neverte tomu ani slovo, vidite ze to jsou lzi.

odpovědět 
     Re: zaručené a ověřené zprávy22:00:40 06.09.2019
.. a proto jsi zareagoval:)
honzaodpovědět 
      Re: zaručené a ověřené zprávy09:39:18 07.09.2019
Řeč byla o návštěvách a klikání na seriózním zpravodajském portálu Hnilobné Delirium, neboli HD.
Juraodpovědět 
       Re: zaručené a ověřené zprávy18:12:06 08.09.2019
No, zdejší médium je podobně hnilobné
odpovědět 
        Re: zaručené a ověřené zprávy12:11:22 10.09.2019
Slušný... zase bez podpisu. Být slušným lidem je teda dost odporná práce.
odpovědět 
         Re: zaručené a ověřené zprávy14:05:06 10.09.2019
Presne, odporni anonymove!!! Slusni Cesi vymreli. Turek, pak ta bandicka co se navezla do toho divadla a zbytek samy povl..
odpovědět 
       HI: HD je bezpečnostní hrozba14:46:27 11.09.2019
https://bit.ly/2kHhAgH
Papoušodpovědět 
        Re: HI: HD je bezpečnostní hrozba15:57:51 11.09.2019
Je to jasný, Bloudek si najal na slušného lida Turka Symantec, aby ho pomocí Norton antiviru zlikvidoval.
Juraodpovědět 
        Re: HI: HD je bezpečnostní hrozba16:00:27 11.09.2019
Podivny clanek, ktery jakoby informuje o malware a pritom nevaha dokola opakovat ke clanku irelevantni informace.. Je opravdu ta hlavni napln clanku informace o malware?

A to je problem pana Turka. Svoji praci s fakty pak dava naboje ruznym proaktivnim noshledum z druhe strany a tim se odvadi pozornost od problemu. A to bohuzel i v situacich, kdy ta druha strana ma hromadu popela na hlave i bez Turkova vykladu novinarske prace.
odpovědět 
         Re: HI: HD je bezpečnostní hrozba18:01:27 11.09.2019
Jandikovi po tomhle pamfletu uz taky kolem usz ulpela jista Bludna bila hmota. Uplne zbytecny a hlavne ukazal, kam se nominuje.
odpovědět 
          Re: HI: HD je bezpečnostní hrozba18:09:05 11.09.2019
Tak Jandik je malware sám o sobě. Resp. Bloudkův dvorní odvaděč pozornosti od tématu v diskuzích, který nějak kritizujou chs.
odpovědět 
           Re: HI: HD je bezpečnostní hrozba07:31:11 12.09.2019
Nedá si někdo Zlagboard?!
odpovědět 
            Re: HI: HD je bezpečnostní hrozba07:41:59 12.09.2019
:-D
odpovědět 
             Jandik je bezpečnostní hrozba11:10:42 12.09.2019
To Jandik je hrozba. Jeho obhajování Bloudka je až trapné. Spíš je to takové doprdele lezení. Bloudek mu za to hodí sem tam ohlodanou kost. A Jandik si pomlaskava.
odpovědět 
 Re: odjinud14:28:24 05.09.2019
Neškodilo by uvést, že je to citace (dát do uvozovek), a uvést zdroj.
Jirkaodpovědět 
  Prasárna ze strany CHS19:18:32 10.09.2019
Nikoli úchylárna D.Urbáška, ale neochota CHS se dohodnout na pravidlech hry se sportovními lezci. Keci v komentářích pod timhle příspěvkem,zakazane komentare pod ostatnimi clanky k tomuhle tematu a rezignace na fce sport.lezců to potvrzují...
Bývalý člen obskurního spolku CHSodpovědět 
  Prasárna ze strany CHS19:18:35 10.09.2019
Nikoli úchylárna D.Urbáška, ale neochota CHS se dohodnout na pravidlech hry se sportovními lezci. Keci v komentářích pod timhle příspěvkem,zakazane komentare pod ostatnimi clanky k tomuhle tematu a rezignace na fce sport.lezců to potvrzují...
Bývalý člen obskurního spolku CHSodpovědět 

 Nove vedeni CHS18:30:21 11.09.2019
Jaka je nadeje a pravděpodobnost, ze by na dalsi VH tohle vedení uz nebylo ve vedeni? Nechysta se nekdo to alespon castecne zkusit vzit do ruky? Me uz to fakt zacina hodne vadit.
odpovědět 
 Re: Nove vedeni CHS19:40:37 11.09.2019
Částečně to nejde, někdo by musel sestavit tým, který by komplet vyměnil celé vedení. Tak jak to kdysi udělal Zdeněk Hrubý. Obávám se však, že se nikdo nenajde. Dopadne to tedy tak, že budou cirkulovat ve vedení lidi poplatní dosavadnímu VV.
odpovědět 
  Re: Nove vedeni CHS09:52:21 12.09.2019
Zbývá jen vyřešit poslední otázku :-) A tou je Kdo a proč by to dlouhodobě dělal? Vedení svazu už je čistě manažerská věc, doba, kdy to mohli dělat lezci jako součást své zábavy, už je dávno pryč. Kdo chce lézt, tak leze a nemá čas se věnovat papírování a byrokracii. Že by to někdo dělal pro peníze? Ha ha... To by se odměny musely zdvoj až ztrojnásobit. Kdo další? Rodiče od dětí, kteří se v komisi angažují už nyní? Jediné, proč to dělají, jsou výhody a zabezpečení vlastních dětí. Z dlouhodobého hlediska z mnoha důvodů nevhodné. Kdo další? Co řízení lidem z VV přináší? Nevím, zda se svaz nenachází v té nějblbější pozoci, jakou může mít - na dobrovolníky a zájmovou činnost je svaz již moc velký, na profi vedení zatím ještě malý, tolik peněz nemá. Takže? Co za lidi to tam tak může řídit a jaká může být jejich motivace? Nechci se nikoho dotknout, ale férové a poctivé lidi, kteří by pracovali jen pro dobro a rozkvět ČHS, tak těžko nalákáš. Buď se najdou peníze a svaz si zaplatí schopné manžery, nebo to bude pokračovat i nadále takto, kdy odměna pro management bude ve formě, která se mnohým nebude zdát vhodná.

Ono se řekne nové vedení. Ale kde tým schopných, kteří by to chtěli dělat jen tak pro radost, najít?
odpovědět 
   Re: Nove vedeni CHS10:41:44 12.09.2019
Plácáš píč., Svaz už je dávno profesionalizovaný, v rozpočtu 18 mega se musí najít peníze na financování managementu. Tak jako se najdou téď, ale nemluví se o nich.A kdo jiný by měl vést spolek lezců než lezci? V základně 20 tis lidí a ve skutečnosti o dost větší, se určitě vyskytují lidé, kteří by na to měli, ..
odpovědět 
    Re: Nove vedeni CHS11:03:44 12.09.2019
Vtipné :-) To, co se tam dává, je almužna, za kterou ti nikdo schopný nebude pracovat. Také to tam píšu, naučit se číst. Vím, že svaz je "profesionalizovaný", zřetelně tam uvádím "To by se odměny musely zdvoj až ztrojnásobit." :-)
odpovědět 
     Re: Nove vedeni CHS12:47:21 12.09.2019
Kecáš, snažíš se navodit dojem, že ve Svazu moc peněz není, a to proto, že kopeš za současný VV. Pokud by to tak bylo, tak by se ani Bloudek svýho koryta tak vytrvale nedržel, Hobl kterej jede po prachách jak slepice po flusu...
odpovědět 
      Re: Nove vedeni CHS13:24:41 12.09.2019
Ale jo, jen jsi vůbec nepochopil, proč to píšu. Zkus nejdříve myslet a pak psát. Samozřejmě je to tak, jak píšeš. To, co jsme napsal, z toho jen vychází.

Opět tě mohu jen odkázat na větu Buď se najdou peníze a svaz si zaplatí schopné manžery, nebo to bude pokračovat i nadále takto, kdy odměna pro management bude ve formě, která se mnohým nebude zdát vhodná.

Pokud toto nechápeš, je zbytečné psát další. Promiň, ale tvé chápání je někde na úrovni základní školy, možná ani to ne :-( Jednoduché, přímočaré, bez schopnosti uvažovat v širším kontextu :-(
odpovědět 
       Re: Nove vedeni CHS13:53:41 12.09.2019
Pochopil jsem to dobře...Kdo neumí hospodařit s 18 mega (připadá mu že, se v nich nenajdou peníze pro management (3 lidi) plus sekretářka plus odměny pro předsedy komisí) nemá ve vedení co dělat.
odpovědět 
        Re: Nove vedeni CHS14:13:31 12.09.2019
Např. hrubá mzda 100 tis/rok pro 3 lidi, tj. 3200 000, plus sekretářka polovinu 600 tis/rok je celkem 4200 000 za rok. Takže při 18 megovým rozpočtu na to Svaz má.Problém vidím spíš v tom, že člen statutárního orgánu spolku (například předseda) může být současně i zaměstnancem spolku , ale náplň pracovní činnosti nesmí být shodná s činností, kterou člen statutárního orgánu spolku vykonává jako statutární orgán spolku. To se Hobl snažil obejít tím, že chtěl v rámci CHS založit sro-čko. Pokud to tak již neučinil, oficiálně či skrytě lze to udělat. Management by pak byl placen z tohoto sro-čka.
odpovědět 
         Re: Nove vedeni CHS15:23:47 12.09.2019
100 000 hrubého ročně je 8300 měsíčně, za to chce někdo mít manažera? srandovní.
odpovědět 
          Re: Nove vedeni CHS15:32:03 12.09.2019
To je překlep pokud jsi to čet dál, zrovna tak má být 3600000,-/rok místo 3200 000,-
odpovědět 
          Re: Nove vedeni CHS15:32:05 12.09.2019
To je překlep pokud jsi to čet dál, zrovna tak má být 3600000,-/rok místo 3200 000,-
odpovědět 
         Re: Nove vedeni CHS15:46:50 12.09.2019
Že svaz peníze má ještě neznamená, že je smí použít na mzdy :-) Nejsou něco z toho třeba nějaké účelem vázané dotace a podobně? :-)
odpovědět 
          Re: Nove vedeni CHS18:40:41 12.09.2019
Rozpočet je dokonce 21 mega, 4,6 mega je cca 20%, snad mi nechceš tvrdit, že přes 80 prc. Jsou vázaný prostředky strejdo...
odpovědět 
           Re: Nove vedeni CHS21:36:28 12.09.2019
Tak ještě jednou. Samotná čísla jsou k ničemu, když nevíš, jaké je jejich rozdělení. Jestli chceš být konkrétní, tak ok, můžeme, ale nejdříve udělejme audit. Pak se můžeme bavit o tom, kde se dá ušetřit a kde přidat. Ale to, co píšeš, je holý nesmysl.
odpovědět 
            Re: Nove vedeni CHS13:22:56 13.09.2019
Takže o holém nesmyslu se můžeme bavit až po auditu.
Vezmi si historii rozpočtu, stále roste a každý rok je utracen téměř beze zbytku. Takže je to o prioritách, na co se ten rok peníze alokujou. Kdyby VV tolik stál o profesionální managery, tak si je už dávno najal i za cenu, že prachy někde ušetří aby man. mohl zaplatit. Už by se mu to vrátilo. Ale nestojí o to, protože ví že si prachy raději vyplatí sám sobě (Hobl a jeho patolízalové). A že ho někdo z členstva kritizuje za prasárny ho zajímá jen do té míry, do jaké to má ošetřený cenzurou, pomluvama, ostrakizací, odváděním od tématu v diskuzích na netu atp.
odpovědět 
             Re: Nove vedeni CHS14:33:05 13.09.2019
Ach jo...

1. přesně tohle o postupu současného vedení více méně píšu.

2. Zde se ti trochu rozchází terorie s praxí. Pokud by to bylo vše tak snadné, jak píšeš, proč na každé volební VH nestojí frontu týmy (nebo alespoň jednotlivci), kteří by to chtěli dělat jinak a lépe??

Ty tady řešíš nějaké hypotetické otázky a teorie o možnostech, ale praxe je taková, že to prostě nikdo nechce dělat. Proč? Položil sis tu otázku? Současný VV všem vadí, prohlašujete je za zloděje, tuneláře, lháře... A podle tebe tu možnosti, jak zajistit rozumné financování vedení a úředníků, existuje. Fajn. Proč se tedy za uplynulých deset let nebo kolik neobjevil nikdo (ne jen lepší, kdo by vyhrál, ale on se neobjevil ani nikdo horší, prostě nikdo, nikdo neměl zájem lidi v současném vedení nahradit)?? Až vysvětlíš toto, můžeš pokračovat ve svých úvahách nad financemi :-)
odpovědět 
              Re: Nove vedeni CHS18:28:17 13.09.2019
To vysvětlovat nemusím, řeč byla o penězich pro manažery, který by svaz zaměstnal. Takže buď jseš natvrdlej, nebo odvadiš pozornost od toho o čem jsem mluvil...
odpovědět 
               Re: Nove vedeni CHS19:45:45 13.09.2019
No však, vždyť přesně o tomhle píšu.
odpovědět 
       Re: Nove vedeni CHS15:41:29 12.09.2019
Nepřijde vám tento diskutér, který všechno ví, všechno zná, všemu rozumí a který poslední rok vytváří tak 80% obsahu diskuzí lezce už trochu únavný?

Nějaká vleklá rehabilitace, upoutání na lůžko? Nebo proč to?
bodpovědět 
        Re: Nove vedeni CHS17:02:19 12.09.2019
Spíš mi přijde, že by se hodil pořádný audit fv CHS.
odpovědět 
        Re: Nove vedeni CHS17:02:20 12.09.2019
Spíš mi přijde, že by se hodil pořádný audit fv CHS.
odpovědět 
        Re: Nove vedeni CHS17:02:23 12.09.2019
Spíš mi přijde, že by se hodil pořádný audit fv CHS.
odpovědět 

 Už ne člen ČHS08:48:25 12.09.2019
Já už jsem rád, že nejsem člen ČHS.
odpovědět 
 Re: Už ne člen ČHS13:36:25 16.09.2019
Duchaplné, zřejmě od silné osobnosti.
odpovědět 

 Trestní oznámení05:41:49 22.09.2019
Urbášek osahával malý holky ve sprše nebo o co tam šlo?
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179371)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Hrebeň Končisté 3 Batizovská Dolina
JZ Komín III Prachov
Foreign Afair 6a Krraba
Shadow On The Wall 6b Krraba
Uigi Uigi 6a+ Krraba
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Mussulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu |

 Nové komentáře:
Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu | Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (26)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 358 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 284 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 285 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 254 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.