Kvalita spermií a magnesium | |
Tak nevím?Používání magnesia zvyšuje kvalitu spermií.
Používání magnesia zvyšuje kvalitu spermií. Izraelští vědci tvrdí, že je tomu právě tak? Čím častěji muži madžují, tím pohyblivější a plodnější spermie mají. Naopak se zdrženlivostí se prudce snižuje kvalita i pohyblivost spermií ve vagině.
Spermiím svědčí hlavně přísun magnesia v prášku, zjistili vědci i když tekuté také není k zahození
Mužům nebezpečně ubývá spermií!!!!
Jak nahradit spermie a vajíčka?
Doktor Eliajho Levitas z univerzity Davida ben Guriona ve městě Beer Sheeva zkoumal deset tisíc vzorků mužského spermatu horolezců, které pocházely od klientů kliniky Magnesia a.s. pro umělé oplodnění .
Dosud prý lékaři vybízeli muže mající problémy s početím dítěte, aby před snahou oplodnit svou partnerku několik dní abstinovali co se týče magnesia.
Doktor Levitas však nyní prohlašuje, že to nebylo zrovna šťastné doporučení, protože během abstinence magnesia kvalita spermií naopak klesá.
Již po dvou dnech abstinence ovšem začínají být spermie méně aktivní, méně přilnavé k vajíčku, takže nejsou schopny dokončit oplodnění.
"Zásadním průlomem našeho objevu je, že abstinence delší než tři dny má jisté poškozující účinky na semeno. Něco se stane, když spermie zůstávají v mužských orgánech. Z nějakého důvodu jsou poškozeny a mají zhoršenou schopnost oplodnit vajíčko," řekl izraelský lékař na odborném fóru v Kodani.
"Počet se sice výrazně nesníží, ale kvalita ano. Spermie, které zůstávají v reprodukčních cestách čtyři až pět dnů, jsou již velmi výrazně poškozeny."
Je to výrazný průlom do budoucna, takže ať se práší za kočárem.
Jose prasečí hlava [úpravy] | 13:25 21.10.2005 |
vymřou | 13:32:37 21.10.2005 | Tak toto je naprosto zásadní objev i článek. Ti, co nemádžujou a potí se, způsobujou pokles populace. Kdo nemádžuje, nepíchá! | Pen | odpovědět |
  | Re: vymřou | 14:06:27 21.10.2005 | to bude nejaka kravina ! driv se nemaglajzovalo a deti se rodilo !!! ted kazdej maglajzuje a deti se nerodej ! jste z toho Maglajzu neplodny ! | dedek | odpovědět |
  |   | Re: vymřou | 14:20:32 21.10.2005 | Doktor Eliajho Levitas z univerzity Davida ben Guriona ve městě Beer Sheeva dále tvrdí, že dřívější lepší kvalita spermií nebyla dána používáním magnesia, nýbrž lepším životním prostředím. Právě magnesium zlepšuje celkou nevyrovnanost a kvalitu spermií moderního muže, který žije ve stresu a špatných podmínkách. Je to vlastně takový elixír... | Jose prasečí hlava-Josef Lukáš | odpovědět |
  |   |   | Re: vymřou | 14:29:27 21.10.2005 | a prave proto, tim myslim ELIXIR Cesi vymiraj. dneska rikali v radiju ze se na dva mrtvi rodej jeden a pul novych ! ty pulky ma urcite na svedomi maglejs ! | dedek | odpovědět |
  |   |   |   | Re: vymřou | 14:34:46 21.10.2005 | Anebo třetina mrtvýho. To když se to vztáhne na jednoho živýho. | Papouš | odpovědět |
  |   |   |   | Re: vymřou | 14:37:58 21.10.2005 | Prdlajz! Ty půlky dorostou. Ovšem za stálého přísunu maglajzu. Proto je polovina lezecké populace na máču závislá. Je to horší než hérák. Evropská unie by s tím měla něco dělat! | dab | odpovědět |
Ohrazuji se | 13:56:24 21.10.2005 | Pan kolega bude čelit žalobě. Tento objev jsem již před lety publikoval a doporučoval mužům se sníženou potencí a sexuální sebedůvěrou používání magnezia při sexu.
Opravdu, do "postele" lze magnezium doporučit a tam je jeho pravé místo a uplatnění.
PhDr Kokotek | PhDr Kokotek | odpovědět |
  | Re: Ohrazuji se | 15:47:27 21.10.2005 | Už ve 40.letech minulého století Dr.Rashple experimentoval s MG,jeho použití pro extrémně vlhké ženy, se ovšem osvědčilo pouze při použití bílého prostěradla....MG bohužel zanechává skvrny...
| Saloš | odpovědět |
Maglajz zachrání lidstvo! | 14:04:34 21.10.2005 | Tento převratný objev je přímo požehnáním české populace. Maglajzpytlík do každé ložnice! Bílá je dobrá! | dab | odpovědět |
maglajs | 14:53:03 21.10.2005 | jsem uz skoro starej a mam blbe prokrveny nohy, boli to jako svina, tak jsem stim byl u doktora a on mi predepsal Horcik ! V lekarne jsem dostal Nemeckej pripravek a je na nem napsano MAGNESIUM. Takze jsem na stary kolena zacal macovat taky ! | dedek | odpovědět |
  | Re: maglajs | 15:04:14 21.10.2005 | Jak říkám kudy praší, tudy léčí.
Co se v mládí naučíš, ve stáří jako když namadžuješ. | Jose prsečí hlava-Josef Lukáš | odpovědět |
  | Re: maglajs | 15:07:23 21.10.2005 | Jak říkám kudy praší, tudy léčí.
Co se v mládí naučíš, ve stáří jako když namadžuješ. | Jose prsečí hlava-Josef Lukáš | odpovědět |
spermie na trenie | 14:56:27 21.10.2005 | urob babu cez madzovy pytlik a budes urcite spokojny | trubka | odpovědět |
mg rulezz | 15:32:20 21.10.2005 | konecne neco o magneziu, co dava smysl:-) kdyz jsem zacal vic lezt, tak jsem tu zmenu citil.. ted uz vim ze to nebyla zadna sugesce! | Musado | odpovědět |
pozor | 15:41:22 21.10.2005 | Pozor na kombinaci s mariujanou, poté nastává přeměna rychlých spermií a stávají se z nich pomalu pohybující se objekty | Iwo | odpovědět |
  | Re: pozor | 16:01:54 21.10.2005 | ktery nezvladnou ani Feratu | dedek | odpovědět |
Apel na webmastery | 17:19:33 21.10.2005 | Hope, Jirko, Stando..., neohlížejte se prosím na věci jako je "svoboda projevu". Lezec je Váš a bude takový, jaká Vy nastavíte pravidla. Umožnit každému prezentovat na těchto stránkách téměř cokoliv je sice zajímavá myšlenka, ale myslím, že některé "články" z poslední doby (a tento nesmysl řadím mezi ně) jsou jasnou ukázkou, že takovýto přístup je pro solidní médium cestou do pekel. Proto Vám doporučuji, v rámci zachování kvalitativní a kulturní úrovně Lezce: mažte, mažte, mažte, nebo nastavte určitý způsob verifikace příspěvků. | Rosťa Štefánek | odpovědět |
  | Re: Apel na webmastery | 18:10:51 21.10.2005 | Ajta, Štefánku, chceš nás vychovávat? Pozoruhodné! | Václav Širl | odpovědět |
  | Re: Apel na webmastery | 18:40:49 21.10.2005 | Navrhuji nemazat. To by byla cenzura a to se neslusi. Spis pridat treti sloupec na uvodni stranku. Asi jako, ze vlevo by bylo skutecny lezeni, uprostred zajimave informace a vpravo totalni hovadiny a jine vedecke objevy.
(Koneckoncu, suprova diskuze. Nikdo se zatim nehada a pritom to je o magu.)
Mimochodem, chapu tenhle clanek spravne, ze kdyz budu hodne magovat, tak si devce nebude muset hlidat tabletky? Obcas mam pocit, ze ja casteji maguju nez ona bere tabletky. Az se desim, kdy na to dojedu. :))
| J. | odpovědět |
  |   | sorry... | 20:26:05 21.10.2005 | Omlouvam se za logicky nesmysl. Pri psani prispevku jsem nejak "prepnul" a otocil to. | J. | odpovědět |
  | Re: Apel na webmastery | 18:58:20 21.10.2005 | Rosťo, taky souhlasím, ale...!
Jakmile slyším o zákazech (mazání) v souvislosti s něčím takovým jako "kulturní úroveň" a podobné krycí výrazy, tak tuším příchod věcí neblahých.
Jádro věci je v tom, ajk určit, co je "nekulturní pitomost", co už by bylo smazání něčího názoru.
Svět není černobílý, a toto určit je strašně těžké. Krajní polohy určíš snadno, např. tenhle článek o maglajzu a spermiích je hovadina, smazat. Článek o praní lana je skvělý, zachovat.
A co dál?
Pak zamíříš ke středu, k věcem "na rozmezí". Co dál? Ty máš objektivní metodu, jak posoudit, co je zajímavé, hodnotné? (Ono totiž co zajímá tebe, nemusí zajímat druhé, a opačně).
Další problém - a ten souvisí s webmastry - co chtějí, a co jsou ochotní kvůli tomu risknout.
Říci, že web je jejich, je hezké. Je to tak, to ví každý. Ale co? Klíčem je, co sami webmástři od webu očekávají.
Vysokou návštěvnost? Pak "svobodu projevu", a tím i bulvár a lechtivou primitivnost tu musí mít.
Vysokou kvalitu? Pak ale webmástři musí pracovat, korigovat to, mazat, moderovat = věnovat tomu čas, fungovat jako redakce = potřebují na to peníze. Někdo namítne, mají přeci reklamu, banery, atd. No jo, ale protože s přísností a seriózností klesne návštěvnost. Jak to udělat tak, abych se trefil do správné míry. Tak co teď?
Pak píšeš - verifikovat (přeložím: potvrdit správnost). Jak? Na webu? Ježíšmárja, to je strašně složitá věc!
Co s tím?
Určitě ale NE mazat, mazat, mazat. To je taky cesta do pekel, aspoň pokud za cílovou hodnotu bereme fakt, že Lezec.cz je č.1 mezi horolezeckými weby při současné minimální práci webmástrů.
Jsou to spojité nádoby, chceš tohle, s těmito prostředky, projeví se tímhle. Ale omezíš tohle, a bude to mít tyhle důsledky. A z téhle pasti neunineš.
| TomasK | odpovědět |
  | Re: Apel na webmastery | 19:07:54 21.10.2005 | Urcite nemazat, od chvile kdy jsem zacal magovat mam uz dve deti! | ROKO | odpovědět |
  | Apel na autory | 20:28:42 21.10.2005 | Nemazat.
Jose, nedavno ses tu rozhorcoval nad anonymama. Ja bych mel zase poznamku k tomuhle desne vtipnymu clanku - snad by to stacilo poslat jako 7859. vtipnou odpoved do nektere uz rozjete debaty o MgO, koho to bavi, jiste si to tam najde. A koho to tema uz na lezci sere, nemusel by se s nim zase setkat na hlavni strance. | jk | odpovědět |
  | Re: Apel na webmastery | 08:01:10 22.10.2005 | Cus Rosto, asi mas pravdu, nabizim elegantnejsi reseni! Stacila by nekde v pravym dolnim rohu rubrika POPELNICE, kluci by nic mazat nemuseli, jen by tyhle koksoviny zahazovali. Po prokliknuti by se z ni stala 'hlavni stranka' s moznosti prejmenovnani dle volby usera. Lidi (rozumej podobni uchylove jako ja) by si pocetli hovadiny , nejaky by doplnili a jednou za rok by nas vyvezl bobr na smetak:) | Laco | odpovědět |
  |   | Re: Apel na webmastery | 09:58:33 24.10.2005 | čau Laco, s rubrikou POPELNICE naprosto souhlasím. Mě prostě vadí, že když přijdu na Lezce, přečíst si něco o lezení, musím články a zprávy, které s lezením souvisí, hledat v záplavě mozkomíšních zvratků. | Rosťa Štefánek | odpovědět |
  |   |   | Re: Apel na webmastery | 10:47:59 24.10.2005 | Je třeba osvěžit diskuzi o mágu. Zdá se mi to celkem vtipné.
Veselá mysl = půl zdraví+mago=celé zdraví :-)))
Smích je kořením života. | Jose prasečí hlava-Josef Lukáš | odpovědět |
  |   |   | Re: Apel na webmastery | 11:11:07 24.10.2005 | jojo , i na me je tu v posledni dobe 'dost husto'. Taky bych prispevky z hlavni stranky trochu prohrab, ne ani tak kvuli me, jako spis kvuli lidem co si pripojeni k siti plati. | Laco Šaolin | odpovědět |
  |   |   | Apel na Štefánka | 11:30:54 24.10.2005 | Chlapče, neber si to tak - život je krátkej!
Slunce v duši a jasno v ksichtě přeje V. Š. | Václav Širl | odpovědět |
Pozor na Mg - způsobuje degeneraci mozku | 22:03:52 21.10.2005 | To je radosti, ale nejásejte předčasně... Právě jsem se dočetl, že to má vedlejší účinky. Kopíruju bez komentáře.
--
(Praha, Tokio) Vlnu zájmu o výzkum magnézia
vyvolal nedávno průzkum týmu doktora Eliajho Levitase, prokazující blahodárný vlv použití magnézia na kvalitu spermí. Ale nejnovější studie tvrdí, že pozoruhodné substance má i další účinky, a některé nejsou vůbec pozitivní!
Dosud nejzávažnější jsou výsledky výzkumu, který provedl prof. Mechičiko se spolupracovníky z Nechtanamkvakinské research university v provincii Hokkaidó. Narozdíl od širokého dotazníkového průzkumu dr. Levitase, prof. Mechičiko provedl klinickou studii za přísně kontrolovaných podmínek. Dvě skupiny dobrovolníků byly vystaveny vlivu práškového magnézia v různých dávkách, jedna skupina používala tekuté magnézium a kontrolní skupina byla bez magnézia (pouze s mírnou dávkou klasické propagandy).
U subjektů byla kromě kvality spermií měřeny různé neurologické, psychologické a neurolozické parametry a sledovány hodnoty OS/RP indexu. Výsledky potvrdily závěr dr. Levitase, ale ukázaly, že cenou za vyšší kvalitu spermí je u práškového magnézia horší funkce mozku. Index OS/RP se mezi skupinami nelišil (ale prof. opatrně podotýká, že výsledky nejsou průkazné u opravdu vysokých hodnot OS/RP, kterých dosáhlo jen velmi málo subjektů).
Ocitujme přímo z abstraktu článku, který bude publikován v příštím čísle prestižního časopisu Journal of Vertical Epistemology and Rock Conservation: "Prokázali jsme, že magnézium ovlivňuje funkci mozku substitucí některých přirozených neutrotrasmiterů, převším moradrenalinu a chitividinu. Efekt je podobný jako působení opiátů na endorfinové receptory, ale o 15% silnější." Podobně jako u opiátů tak vzniká závislost.
Přímočařeji změny popsal asistent Klecina, pověřený ošetřováním subjektů. Na některých totiž magnézium zanechalo trvalé následky: "Připomínaj opičáky, akorát lezou, kopulujou a řvou. To hučení a skřeky jsou fakt nepříjemný," uvádí Klecina. Výzkumný tým je z bezpečnostních důvodů drží zavřené ve zvláštní hale P-6, do které jsme měli možnost nahlédnout, ale pro hustý oblak bílého prášku jsme se neodvážili vstoupit.
Pro laika teď může být náročné rozhodnout se, jak tedy správně postupovat a nevystavovat se zbytečnému riziko. Obrátili jsme se s přímým dotazem na prof. Mechičkiho, který je zrovna v Praze, kde svůj objev bude prezentovat na výročním zasedání Cerebral Holomedicine Society (CHS). Celou odpoveď v japonštině otiskneme v naší vědecko-technické rubrice, až se nám ji podaří přeložit z japonštiny. Prozradíme, že profesor upozorňuje, že u kontrolní skupiny používající tekuté magnézium se degenerace u transmiteru chitividinu neprokázala a kvalita spermatu byla srovnatelná se skupinou práškové magnézium zůstala téměř stejná. Prof. také doporučil pozornosti dřívější zcela nesouvisející práci, kterou zveřejnil dr. Piss Cott. Obsahuje zcela praktické doporučení k dávkování magnézia, při kterém jsou nežádoucí vedlejší efekty minimalizovány. (Práci je možné najít v elektronickém archivu ble-printů lezec.cz).
Téma budeme dále sledovat. | Pad L. Hejkal | odpovědět |
  | Re: Pozor na Mg - způsobuje fsechno | 22:31:31 21.10.2005 | Ja teda nerad, ale kdyz uz... Na podobnuch vecech jsem badal a v Montane publikoval jiz pred deseti lety, tohle byly lezacky.. http://dagles.wz.cz/Montana.htm (to druhe: Hari, Hari...) | jan pus | odpovědět |
mgzat ci ne | 22:19:51 21.10.2005 | Mazat ci nemazat? Takovych otazek? Zvysuje pouzivani mg kvalitu spermii? A opacna implikace? Zvysuje pouzivani spermii kvalitu megnezia? Zvysuje pouzivani magnezia kvalitu muzu a zvysuje pouzivani muzu kvalitu spermatu? Zvysuje pouzivani mazani kvalitu... muzu, magnesia, spermatu?
A co pozivani???
To jsem zvedav, jestli mi nekdo v debilite trumfne? | jan pus | odpovědět |
  | Re: mgzat ci ne | 09:16:31 23.10.2005 | vcera jsem striknul spermat do mag. pytliku. ted je brzo rano a porad to jeste nesmichalo a neni suchy. Akorat to nadelalo takovy zmolky. az to uschne tak stim zkusim lizt. Doum ze mi potom uz ty 10ky pujdou lip , | keny | odpovědět |
  |   | Re: mgzat ci ne | 19:49:35 24.10.2005 | Ty vole, prilepis se v pulce steny a uz te nikdo nesunda:-DD | Fido | odpovědět |
... | 20:38:29 22.10.2005 | to je téma do pranice...:-) | Klara | odpovědět |
  | Re: ... | 12:09:07 24.10.2005 | Já teda magnezium používám: Suchý značky MALOX, když mě pálí žáha a tekutý, MAGNEZIE z Karlových Varů. A to mě teda nikdo zakazovat nebude!!! | Ťéša | odpovědět |
  |   | Re: ... | 14:57:48 26.10.2005 | davej si pozor, v Adru se za to platej pokuty a policajti te dokonce muzou sestrelit ze steny kdyz ti v baglu neco najdou. | keny | odpovědět |
|