Adam Ondra | Rozcvička a Kostitřas |
Adam Ondra se rozcvičuje boulderingem před přelezem druhé nejtěžší cesty v České republice. Tato cesta v Lidomorně v Moravském Krasu dostala název "Kostitřas Nesmrtelný 8c+/9a" a krátká ukázka z nedávného přelezu je zařazena na konci tohoto videa.
Celý přelez Kostitřase a další Adamovy kousky budou součástí nového filmu o nejlepších nebo nejzajímavějších českých lezcích a horolezcích, který od února 2009 natáčíme v různých částech Evropy.
Adam Ondra: Kostitřas Nesmrtelný - 8c+/9a
Více informací o filmu poskytnu zanedlouho:-)
Gratulace | 08:43:36 11.06.2009 | Původně jsem měl dneska restday, ale je to tak motivační ... Gratulace Adamovi i autorovi(ům) snímku. Oba jsou skvělí. Držím palce do dalších projektů! | ondráš | odpovědět |
  | Re: Gratulace | 09:47:51 11.06.2009 | Ondro Ty ses este neuchlastal a lezes??? | ...z Jablonce | odpovědět |
who | 08:46:57 11.06.2009 | asi sem se zamiloval,ale ne do adama | | odpovědět |
  | Re: who | 12:37:43 20.10.2009 | Jj. Krásná to žena! | Pavel | odpovědět |
kdo? | 08:47:17 11.06.2009 | Kteří nejlepší nebo nejzajímavější lezci tam budou? Na koho se mám těšit? | | odpovědět |
  | Re: kdo? | 09:28:44 11.06.2009 | Martin Čermák | | odpovědět |
  |   | Re: kdo? | 12:21:37 11.06.2009 | R.Štefánek? | | odpovědět |
  |   |   | Re: kdo? | 21:04:02 11.06.2009 | Pletan a papež. A polezou v kristuskách.
| Rad | odpovědět |
  | Re: kdo? | 10:53:15 11.06.2009 | Myslím, že co se sportovního lezení na skalkách, boulderingu, extrémního lezení v horách, lezení v mixů, ledů atd týče, tak je celkem jasné kdo tam asi tak může být nebo už je:-) Na písku je to horší, ale minimálně u ženských je i tady jasno;-) Něco je jasné, něco je ještě ve vývoji, a kritériem není jen být nejlepší, ale hlavně zajímavý, a film má omezenou minutáž, nebudu teď jmenovat :-DDD
Malinko napoví možná i tahle drobná upoutávka... http://vimeo.com/4520180 | Petan | odpovědět |
  |   | Re: kdo? | 11:40:45 11.06.2009 | mlžíš jako Sharma s mandalou ;-) | | odpovědět |
  |   | Re: kdo? | 12:29:08 11.06.2009 | nevim, jak u zenskych na pisku, ale chlapi asi jsou taky jednoznacni ne? Spek a jeho generace z Adru. Pro me teda motivace jako hrom. Viz teda Spekuv Dlanak na youtube. ruce vysusit piskem a 7B OS je tu | | odpovědět |
  |   |   | Re: kdo? | 13:33:08 11.06.2009 | Víš to máš tak, když je někdo schopnej vylézt v pohodě 7C, tak pak je možné v 7B zamachrovat. Jako ten kdo vyleze děvět, tak si dá sedmu v sandálech. Softmoveři hlavně softmoverky kolem čumí, ale je to mírně křečovitý, nebo ne? | S. | odpovědět |
  |   |   | Re: kdo? | 14:37:56 11.06.2009 | on to dal na OS??? jsem myslel ze to mel nacicene... | Adam Fiala | odpovědět |
  |   |   |   | Re: kdo? | 15:35:09 11.06.2009 | Doufám že tam nebude Dušan Stoupa Janák a jeho bicepsy | Hajzl | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: kdo? | 13:58:54 12.06.2009 | dlaňák na OS? to teda nevim nevim to je grifofka jako prase.. | | odpovědět |
  |   | Re: kdo? | 11:57:14 30.06.2009 | Dej si do videa koho chceš, na obsazení má každý tvůrce filmu právo. Von se vždycky potom sice najde někdo, kdo bude říkat, že tam měl bejt ještě ten a ten atd ..., ale na to se vykašli. Prostě není na tobě, abys určoval kdo si zaslouží být ve filmu a kdo už ne. To po tobě nikdo nemůže chtít. Jsi filmař, ne rozhodčí na závodech, nikomu se nemusíš zpovídat. Hodně zdaru v tvorbě. | stip | odpovědět |
you tube | 09:08:01 11.06.2009 | v diskusi jsi psal, ze se to da najit na you tube? hodis sem link? s | | odpovědět |
  | Re: you tube | 09:29:08 11.06.2009 | http://www.youtube.com/watch?v=HNLb8oIGK7w | ja | odpovědět |
... | 09:29:00 11.06.2009 | taku isticku chcem aj ja :) | peto | odpovědět |
  | Re: ... | 09:34:23 11.06.2009 | postav sa do radu a zober si poradové číslo :-D | | odpovědět |
  |   | Re: ... | 09:48:28 11.06.2009 | Jj, libovy masicko.. | Gremlin | odpovědět |
Pro Peťana... | 09:50:05 11.06.2009 | Peťane a co takhle uvolnit film Matrix-v té podobě, jak se vysílal na festivalech?? Myslím že bys tím potěšil nejen mě... | Olda | odpovědět |
  | Re: Pro Peťana... | 10:54:02 11.06.2009 | Dočkej času, něco se chystá :-) | Petan | odpovědět |
konečně | 09:52:59 11.06.2009 | konečně nějaké slušné video české produkce, kde je pěkná kamera a nehraje tam metal :D...líbí,těším se na celý film | Sayid | odpovědět |
  | Re: konečně | 12:38:35 11.06.2009 | Souhlas, konečně to dostalo úroveň, kterou si Adam zaslouží. | PetR | odpovědět |
Ach jo | 09:54:05 11.06.2009 | kde takovej ještěr přišel k tak hezký holce? | kubula | odpovědět |
Jistička | 10:04:05 11.06.2009 | Ale myslím že váží víc než Adam :-)... | Martin | odpovědět |
příjemné | 10:53:47 11.06.2009 | Myslím, že nedávno tu byla kritika na videa o Adamovy.
Alespoň já mám pocit, že tohle je přesně ten směr.Takže moc se mě líbilo.
Děkuji Kori
| Kori | odpovědět |
Parádní video | 11:18:19 11.06.2009 | Uklidňující a přitom s nábojem, taková esence sportovního lezení. Těším se na další kousky. | Steve | odpovědět |
Zaplaťpánbůh | 11:19:46 11.06.2009 | že má lezec světové špičky taky konečně slušné video. Možná se mi trochu nezdá to skandování davů na začátku a asi bych uvážil domixovat do muziky i trochu reálného zvuku. K vrcholnému lezení trochu toto řvaní patří. To jsem ale jen drobnosti, jinak konečně je tu něco, co by mohlo být na úrovni odpovídající alespoň trochu Adamovu lezení. | Petr Jandík | odpovědět |
  | Re: Zaplaťpánbůh | 11:28:44 11.06.2009 | Díky, je to fakt jen rychlá ukázka, parádního (tedy doufám) materiálu nejen s Adamem je hrozná spousta. Tady u toho boulderu na rozcvičenou Adam ani nepípl a u ukázy z Kostitřase jsem záměrně nic nedal, je to jen preview pár záběrů, ve filmu bude uplne jiná hudba a kontaktní zvuk a Adamovo specifické řvaní k tomu patří SAMOZŘEJMĚ :-) Opakuji, tohle je jen opravdu jen miniukázka či nastínění směru, který se ubíráme, žádné hotové dílo... | Petan | odpovědět |
  |   | Re: Zaplaťpánbůh | 14:27:15 11.06.2009 | Chvilku jsem si myslel že to točí Pletan. :-) | | odpovědět |
  |   |   | Re: Zaplaťpánbůh | 14:36:18 11.06.2009 | Myslím, že filmová tvorba Petana a Pletana se dá jasně rozlišit už od prvního záběru | Petr Jandík | odpovědět |
  |   |   |   | Re: Zaplaťpánbůh | 16:45:04 11.06.2009 | Podle jména | | odpovědět |
Tak aspoň jedno mínus :) | 14:28:37 11.06.2009 | Vůbec nic proti Adamovi, a oceňuju i snahu natočit o něm něco jiného než dosud (a prezentovat ho na lepší úrovni), ale na mě osobně ta upoutávka působila velmi kejčovitě.
Krásné mladé zasněné tváře v nehybných dlouhých detailech a tak... Bouldruje jako za zrcadlem...
Něco trochu podobnýho bylo už u Natalie Gross, pochodovala v nějakém filmu v kožíšku zasněženou krajinou, no příšernost (i když vážná hudba k lezení té Hysterie mi pak nevadila ani trochu).
Tohle mi prostě přijde přetažený. Trocha humoru, nadhledu, přirozenosti a dynamiky by tomu podle mě hodně prospěla. | Piškot | odpovědět |
  | Re: Tak aspoň jedno mínus :) | 14:46:24 11.06.2009 | Brzy snad bude i Tvé drsné horolezecké srdce uspokojeno :-))) http://vimeo.com/2280147 | Petan | odpovědět |
  |   | Re: Tak aspoň jedno mínus :) | 15:09:20 11.06.2009 | Tak jo, těším se. | Piškot | odpovědět |
  | Re: Tak aspoň jedno mínus :) | 14:49:46 11.06.2009 | hele tohle mi nabidnul youtube jako RELATED VIDEO k tomu vod Petana
http://www.youtube.com/ watch?v=5B5dLFFVzw4&feature=dir
fakt nekecam, takze bud je ten prelez podle youtube ftipnej, anebo si youtubni kod poplet Adu s Harym, coz je taky mozny... | laco | odpovědět |
  | Re: Tak aspoň jedno mínus :) | 14:49:56 11.06.2009 | Mam stejnej nazor jako Piskot. Ale zrejme je to autoruv pohled na vec. Co sem videl jeho ostatni kousky, tak jsou podobne ladene.
Technicky pekne, zejmena ten jerab (kdo si ho taky vsimnul? :) ). | O. | odpovědět |
  | Re: Tak aspoň jedno mínus :) | 14:51:51 11.06.2009 | Jménem HO Teplé Banán se připojuji se ke kritice. Toto našim přísným kritériím rozhodně vyhovět nemůže. | Fr | odpovědět |
  |   | Re: Tak aspoň jedno mínus :) | 15:01:10 11.06.2009 | :-DDD Hehe, dík, mějte se :-) | Petan | odpovědět |
  |   |   | Re: Tak aspoň jedno mínus :) | 21:18:12 11.06.2009 | Dobrý je to! Pro holky je tam pěknej kouzelník,pro kluky pěkný jistítko a pro vyznavače výkonů všechno ostatní.Navíc v požadované obrazové kvalitě.Peťane,jen houšť! | Radek | odpovědět |
  | Re: Tak aspoň jedno mínus :) | 08:45:21 16.06.2009 | Plnej souhlas s Piškotem.
Ale ono obecně, někdo leze, někdo čumí na video ;) | | odpovědět |
blabla | 00:01:23 12.06.2009 | hmm adamovi nasli frajerku :) | | odpovědět |
Supr! | 00:22:26 12.06.2009 | Jooo, po dlouhé době slušné video z lezecké scény...díky! | Venca | odpovědět |
  | Re: Supr! | 08:08:08 12.06.2009 | dle mého laického názoru je to hodně dobrý video včetně hudby....jen úvodní skandování bych vypustil....tak mě napadá, že zajímavé, řekl bych "trochu odlišné" pojetí, z něj dělá asi jedno z nejlepších, který jsem poslední dobou viděl.....jen tak dál | jirka | odpovědět |
  | Re: Supr! | 07:38:22 13.06.2009 | jax to poznal? pouč stareho cipa mi to prijde všecko takove... podobne. jeden leze, druhy jisti, nebo jedna jisti, druhy leze , oba lezou , oba jisti... zdravim ho zlate banan a vsecky milovniky lezeke kinematografie.
| bidlo | odpovědět |
kamera | 08:08:41 12.06.2009 | Taky mi to přijde trochu kýčovitý, ale je to koneckonců trailer a k tomu to tak nějak patří.
Jinak ale krásnej obraz (a šikovnej kameraman samo), co je to za kamču? | B. | odpovědět |
david lynch | 11:29:02 12.06.2009 | Filmový znalec si zcela jistě musel povšimnout v tomto svěžím dílku vliv Davida Lynche. Ten např. v seriálu "Městečko Twinpeaks" mistrně oslovil diváky napříč celým spektrem jejich ražení.Hlubší podtext díla lehce rezonuje v záměrně naivní "limonádce" ,která účelově osloví nenáročného diváka, jenž hledá u TV pouze odpočinek a ne těžké hloubání nad existenciálními tématy. Náročnější divák bez urážky prohlídne tento závoj třpitivého tématu o mladé lásce a plnými sousty se nechá sytit hutným materiálem vytěženým přímo ze syrové podstaty lidské existence. Ano-poněkud hořké-leč pravdivě osvobozující. Jsem napjatý ,jak seriál o Adamovi dopadne. Fandím tomu a těším se na další díly :-) | kuba novák | odpovědět |
  | utok na USA | 11:42:09 12.06.2009 | Nejen ze maji Chris a Dave a jim podobni tezkou hlavu z prizraku ze stredu Evropy, oni i bratri Lowellove maji namet k zamysleni...hodne by me zajimalo, co bude v boulderingove casti... | Smrzak | odpovědět |
  | Re: david lynch | 13:32:26 12.06.2009 | Jojda, Twinpeaks, to byl extrakejč! Ta hudba. Ježiši! Prej hlubší! To pouze předstíralo hloubku - snobolapka :))) | Piškot | odpovědět |
  |   | Re: david lynch | 13:57:49 12.06.2009 | my intelektuálové přece víme, že naše revoluční myšlenky nejsou schopny oslovit široké publikum. Jenže i intelektuál a génius musí jíst a tak hledá projev, jenž by přitáhl sílu peněženek běžných konzumentů a přitom by byl schopen nést hlubší poselství, nebo převratnou informaci, která většině zůstane ukryta. Ano-stejně jako v tomto případě líbivý povrch prodává a pouze tak sytí potřeby účinkujících a tvůrců. To však nebrání tomu, abychom za tímto třpitivým obalem nemohli nahlédnout k základnímu poslání tohoto snímku které zní: "lidé! začněte konečně třídit odpad! Šetřete surovinami a omezte konzumaci masa!!". Každý, kdo se aspoň trochu vyzná v základní symbolice obrazu, tento odkaz nemohl nepochytit. | kuba novák | odpovědět |
  |   |   | Re: david lynch | 14:47:10 12.06.2009 | Kubo a jakej mela odkaz "Mazaci hlava"? Nedavejte deti za topeni, ergo: I mala karma muze byt tak tvarna, ze snadno ovlivni svoje okoli? | O. | odpovědět |
  |   |   | Re: david lynch | 15:04:27 12.06.2009 | Má nějaký hlubší obsah i slovo třpitivý? Všemu rozumím, ale tomuhle slovu ne, tak jestli to nebude tím skrytým poselstvím. | Kočka | odpovědět |
  |   |   |   | Re: david lynch | 17:10:39 12.06.2009 | třpitivý? Cože? Mělo tam být jinačí íí? Nevadí. My intelektuálové jsme povzneseni nad formou :-D | kuba novák | odpovědět |
  |   | Re: david lynch | 14:51:19 12.06.2009 | Sorry Piskote,ale Twin Peaks je pro me ta nejkultovnejsi zalezitost jaka muze existovat. | Lukas | odpovědět |
  |   |   | Re: david lynch | 15:24:28 12.06.2009 | tak to budes "svobodne uvazujici" studentka z let devadesatych, pro ne to totiz D.L. koncipoval | l. | odpovědět |
  |   | Re: david lynch | 15:21:06 12.06.2009 | Sorry, ale zrovna na Twin Peaks nám nešahej, i když chápu, že ne každý pochopí jak to ten Dejv vlastně myslel;-))) A vidíš, po této "kultovní limonádě" udělal třeba Lost highway, která (aspoň místy) musí uspokojit i drsné muže bez bázně a hany a se smyslem pro přímou akci bez kýčovitých obalu a keců:-DD | Petan | odpovědět |
jisteni?!? | 14:59:24 12.06.2009 | dobree! Libilo se mi to :o) Zatim nejlepsi co jsem s AO (do kvality nahravky) videl. Jen me zarazil jeden detail, ze zminovana holcina jistila pres osmu... zvlastni... | cerv | odpovědět |
  | Re: jisteni?!? | 15:04:20 12.06.2009 | Osma je naprosto standardní jistící prostředek, navíc pro Kras ji doporučuje deset z devíti lékařů. kdy už konečně pochopíte, že to není o tom čím jistím, ale jak jistím!:-). | Vlk | odpovědět |
  |   | Re: jisteni?!? | 15:38:58 12.06.2009 | Hele Vklu..vím že si ledasčeho znalej,ale přece jen..osma je především slaňovací pomůcka..jinak to videjko je parádní..jen tak dál | Pavel | odpovědět |
  |   |   | Re: jisteni?!? | 17:15:12 12.06.2009 | stojím za Vlkem. Též se hlásím k Osmě. Prostě s ní mě to jde ze všech těch jistítek nejlíp. Možná to nejlíp takto sedí i té holčině, tak ten výběr nechme na ní. Jestli jistí lezčíky v takovýchto dardách ,tak určitě se něco pádů nachytala. | kuba novák | odpovědět |
  |   |   |   | Re: jisteni?!? | 08:40:56 15.06.2009 | Já přešel od osmy k reverzu a rozhodně se mi s ním nejistí hůř než s osmou (není to reklama) | tom | odpovědět |
  |   |   |   | Re: jisteni?!? | 08:40:59 15.06.2009 | Já přešel od osmy k reverzu a rozhodně se mi s ním nejistí hůř než s osmou (není to reklama) | tom | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: jisteni?!? | 23:26:14 15.06.2009 | a mě zase děcka pláčou že se jim lano kouše v kýblýku nebo reverzu a že radši chtějí osmu, každý si může vybrat ;) | martan | odpovědět |
  |   | Re: jisteni?!? | 23:44:26 12.06.2009 | "kdy už konečně pochopíte, že to není o tom čím jistím, ale jak jistím!"... Tak se na to videjko Vlku podívej pořádně:)Podle mě teda holčina jistí dost svérázně:)) Ale proti gustu žádný dišputát žejo:)) | Hurvajz | odpovědět |
  |   |   | Re: jisteni?!? | 08:42:06 13.06.2009 | Hurvajzi, o čem jsem psal, přečti si to pořádně, bylo to ne s čím, ale jak:-)). | Vlk | odpovědět |
  |   |   |   | Re: jisteni?!? | 09:51:10 13.06.2009 | Však já Vlku nemluvím o tom, čím jistí, ale jak jistí:)) Ještě jednou proto říkám, podívej se na to videjko pořádně:) Dobře, pojďme mluvit konkrétně, prostě podle mě to lano drží dost divně, protože ho drží v pravé ruce podhmatem místo nadhmatem...To snad uznáš sám, že je to dost "svérázný" způsob jištění:D | Hurvajz | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: jisteni?!? | 00:55:22 14.06.2009 | presne tak nechtel jsem to tady uvadet, aby se na me nesysapala hromada komentaru... ale zpusob jisteni me ponekud zarazil... no nic netreba to dale komentovat, kazdy si udela obrazek sam ;o) | cerv | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: jisteni?!? | 10:42:13 14.06.2009 | Je pravda, že by bylo škoda, kdyby nám Áďa hodil podlahu kvůli nějaké chybě jističe. Ani nechápu jak k takovému návyku dochází. S halbmastwurfem uz snad prvolezce jisti ze země na jednodýlkách jen v rakousku :) Ale připojuji se ke gustu a dišputátu.. Když někdo bude chtít jisti jako klasik přes tělo, tak ať. Zdar | Karlík | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: jisteni?!? | 20:43:27 15.06.2009 | Vsadim se, ze ta holcina nachytala vic padu nez vy vsichni chytraci dohromady. Ja radu let jistil treba jen HMSkou a jen lenost me donutila prejit na Gri gri. | . | odpovědět |
  |   |   |   |   | Re: jisteni?!? | 01:41:09 16.06.2009 | Nevim, co to pindáš. Pokud ho jistí podhmatem, tak je to naprosto správně (ne, že bych to používal)- | Pepan | odpovědět |
  |   |   |   |   |   | Re: jisteni?!? | 10:28:19 16.06.2009 | O lezeckých ani jističských kvalitách dotyčné nepochybuji...Spíš jsem to jen vypíchl jako zajímavost onoho videa, protože jištění podhmatem se nevidí často a logicky hned jak jsem to viděl mi v hlavě vyvstala otázka, zda je to opravdu 100% bezpečný způsob. Proto jsem to tu zmínil, protože od toho je tu diskuze. Nikoho tím nenapadám:)Toť vše, nic víc nic míň. Ahoj | Hurvajz | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   | Re: jisteni?!? | 12:21:22 16.06.2009 | Jištění osmou podhmatem se učí snad v každé horoškole a skoro nikdo ho nepoužívá. Jinak důvodem je to, aby se ti při chytání pádu nedostal palec do osmy. Nikdy mi to nepřišlo moc praktický, ale očividně se na to dá zvyknout... | Pepan | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   | Re: jisteni?!? | 13:52:43 16.06.2009 | jako fakt jo? a když podhamtem zasekneš lano v osmě tak máš ruku docela vykloubenou na to aby jsi něco udržel ne? | | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: jisteni?!? | 16:42:11 17.06.2009 | správně... ;o) | cerv | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: jisteni?!? | 18:15:11 26.06.2009 | na prvním jsem raději jištěná přes osmu, pády jsou měkčí, protože se lano nekousne. Pokud jistím já, smí si prvolezec vybrat... | sally | odpovědět |
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | Re: jisteni?!? | 11:23:34 28.06.2009 | Mě spíš zarazilo, že je v jednu chvíli lano jistící rukou zcela puštěno a holčína drží lano jen levou rukou. | Tom | odpovědět |
jisteni?!? | 15:58:34 12.06.2009 | dobree! Libilo se mi to :o) Zatim nejlepsi co jsem s AO (do kvality nahravky) videl. Jen me zarazil jeden detail, ze zminovana holcina jistila pres osmu... zvlastni... | cerv | odpovědět |
video | 23:27:45 12.06.2009 | pěkně udělaný video; už aby se takhle točily všechny videa:-) v HáDéčku, více kamery, jiby, dolly,... jé to je sen :-) | Kouďa | odpovědět |
hudba | 13:54:35 13.06.2009 | Ahoj, chtel bych se zeptat, kde s e dá podobná hudba sehnat. dik. Jiank to vypadá fakt pekne. | Ivan | odpovědět |
  | Re: hudba | 16:43:51 13.06.2009 | Hudba je od Bonoba http://www.youtube.com/watch?v=lTrzTk7vXM0&feature=related | Mrkwa | odpovědět |
oh my ... | 09:08:33 16.06.2009 | neni co dodat,100%pracicka.radost pohledet | mikes | odpovědět |
Motivačka | 19:11:06 18.06.2009 | Tak to je solidní. Motivace jak bejk! Super video, ta otmosféra na mne přímo dejchla. Asi začnu víc trénovat... | Lukin | odpovědět |
komentare | 18:53:58 20.06.2009 | http://www.vide oclimb.com/2009/06/16/adam-ondra-war ming-up/#comments | | odpovědět |
nádhera | 22:14:36 21.06.2009 | waw nádhera pekne spracované, veľmi motivujúce. skvelá práca. dík. teším sa na celé video | Miro | odpovědět |
|