LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Náčelník má vždycky pravdu.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
1.Ondra 13491
2.Šindel 12475
3.Votoček 12318
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11056
3.Volf 10962
Hory:
1.Groš 7777
2.Rojko 7436
3.Skopec 7324

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140170 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Na Nivách - Trutnov
Gymnázium Česká Třebová - Česká Třebová
Boulder HO Domažlice - Domažlice

Prodejny
HUDYsport - Praha 9
HANIBAL - Praha 2
HUDYsport - Mladá Boleslav

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Příběh téměř detektivní :)

Aby se čtenář mohl lépe orientovat v mých tabulkách je dobré abych napsal několik informací ještě před tím než se do nich podívá.

  Před rokem 2010 vedl drytool Martin Vrkoslav, kde Vlk a Zoban velice kritizovali Vrkoslavovi nominace. Cituji Vlka z jeho dopisu “… hlavně mi ležel v žaludku Šampón, který na to absolutně neměl….“

Reprezentanti v drytoolu dostávali před nástupem Zobana téměř stejnou finanční podporu od Čhs jako „letní disciplíny“.

Opět z dopisu Vlka, který kritizoval drytoolisty, že dostávají hodně.  Cituji Vlka „…Podívej se, stačí kdyby měli drytoolisti stejná kritéria na úhrady nákladů na závody jako mají naši reproši třeba v lezení na obtížnost a garantuji ti, že by nejel na svěťák ani jeden z těch dvou hochů…“

Zoban nastavil po svém nástupu velice tvrdá kritéria. Cituji z nominačních pravidel na rok 2010:

„Reprezentanti si hradí ze svého veškeré náklady spojené s účastí na závodech IWC, tedy startovné, cestovné i ubytování.“ Za umístění v semifinále bylo 0,25 Kč/km a za finále 0,50 Kč/km plus ubytování cca 25 euro.

Vkl, tehdejší člen VV se k tomu vyjádřil takto:

„Od roku 2009 nezpochybňuji nic, protože pravidla pro drytool jsou nastavená jasně a přesně a nikdo tam nejezdí na výlety za svazové peníze, ale za své a tak to má být.“

Takže pokud jde o finanční podporu, kterou v roce 2010 a 2011 (stejná pravidla platila i v r. 2011) Lucka získala, tak byla na základě velice dobrých výsledků. A ostatní reprezentanti bohužel Zobanova tvrdá kritéria nesplňovali a tak nedostali v podstatě nic. :(

Zoban tím, že nastavil takto tvrdá kritéria odstranil ty které kritizoval. Cituji Zobana:

„… kdyz jsem komisi prebiral, tak v ni byli lide (reprezentanti), kteri si uctovali neopravnene cestaky, lide kteri netrenovali a drytooling nebyl jejich hlavnim cilem, pouze to byl pro nektere zdroj penez ze svazu, z toho vyplyvaly kroky, ktere jsem ucinil….“

A nastavil pravidla tak, že na finanční podporu dosáhla jen Lucka. Ale když ty podmínky Zoban nastavoval, ani Lucka nevěděla, že se jí bude dařit a na tu podporu dosáhne.

Jak jsem psal tabulku?

Čísla se v podstatě shodují se Zobanovými údaji. Jen jsem se soustředil na dotace na SP. Zoban tam uvádí ještě dotace na „sranda závody“. Pokud byla zaplacena licence a pojištění závodníkovi, tak jsem jej rozpočítal na počet závodů SP, který ten závodník v tom roce absolvoval. Jak říkám, rozpor ve vydaných penězích se Zobanem nemám.

Co je na mé tabulce jiné?  Hlavně to, že uvádím i to, kolik si který závodník musel doplatit na jednotlivé závody. Samozřejmě, že každý nemusí mít u auta stejnou spotřebu, amortizaci, každý má jinak postavený pohled na kvalitu ubytování apod. Ale vycházím z toho, že os. auto jede za 3 Kč/km (i když moje se pod 4 Kč/km nedostane :( ). Vycházím z toho, že 25 euro s odřenýma ušima stačí na skromné ubytování. Pak za nutné výdaje považuji i licenci a startovné, letenku, vízum.

Vím, že kdo mě v tomhle bude chtít napadat, tak může tvrdit, že náklady jsou vyšší(amortizace auta, ubytování je dražší, strava je v zahraničí dražší a pod.) tak vlastně bude na mé straně. :)

V mé tabulce je vidět, na rozdíl od Zobanovy, kolik kdo dostal za jaké umístění. A také je tam vidět, kolik si kdo musel doplatit na závody SP. Takže se v tabulce můžete dozvědět, že Zobanův kamarád dostal za 51. místo 6 418,- Kč. Což dle mě i jiných závodníků pokreje nejnutnější výdaje  spojené s tímto závodem. Takže jednoduše řečeno, Zobanův kamarád jel na tento závod zdarma. A dovezl 51. místo. V tomhle roce také třeba Lucka jela na SP do Ruska, dostala od Zobana na tenhle závod směšných 284,- Kč a dovezla 2. místo. A zaplatila za nejnutnější náklady cca 25 000,- Kč (letenka, vízum, hotel, startovné, vlak).

S Mírou Matějcem a Luckou jsme se shodli na tom, že nejnutnější náklady na jednotlivé závody SP jsou:

Korea 2011 ................... 24 000,- Kč
Korea 2012 ................... 24 000,- Kč
Korea 2013 ................... 24 000,- Kč
Korea 2014 ... 500 euro (= cca 10 500,- Kč)
Švýcarsko ..................... 5 500,- Kč
Rumunsko ...................... 7 000,- Kč
Itálie ........................ 5 500,- Kč
Francie ....................... 6 000,- Kč
Rusko ........................ 25 000,- Kč

U SP v Koreji je ještě potřeba zmínit, že pořadatelé poslední tři roky přispívají závodníkům 500 euro. O to jsou závody v Koreji lacinější. Dříve Korejci přispívali podle toho, jak se kdo rok před Koreou umístil (jaká si odměna za celkový výsledek SP).

Disciplinární komise jednoznačně řekla, že price money které závodník případně na SP vyhraje nejsou dotací ČHS!

Podle těchto nejnutnějších nákladů jsem vypočítával, kolik si museli závodníci připlácet k podpoře od ČHS na samotný závod SP.

Uvedu příklad:

SP Francie 2012,
dotace ČHS 2 000,- Kč
nutné náklady 6 000,- Kč
doplatek závodníka 4 000,- Kč

Pokud by si závodník účtoval vyšší nutné náklady, samozřejmě že by byl jeho doplatek vyšší. Ale to by platilo pro všechny závodníky stejně. Takže to nemá hlubší význam, snad jen ten, že by se ukázalo, že podpora od ČHS je ještě menší.

Mě tady šlo o to ukázat, kolik si ten, kdo doopravdy jezdí na závody SP závodit musí minimálně doplácet. Oproti těm, kteří si jen vyzobnou jeden či dva závody s maximální podporou ČHS (Zobana) a ze svého nemusí tolik doplácet.

Mnou uváděná čísla nejsou tak přesná na korunu jako Zobanova. Nemám přístup k účetnictví ČHS. A jsou mnou dopočítávána. A pokud jsou nepřesná, půjde s největší pravděpodobnosti pouze o stokoruny. Ale v tomhle problému to doopravdy není to nejdůležitější. Nejde o to zda závodník dostal 3 651,- Kč nebo jen 3000,- Kč, ale jestli vůbec něco dostal a proč.

Ještě bych chtěl upozornit na to, že tyto údaje jsou orientační :) a jsou dohledatelné a dopočítatelné s ne stoprocentní přesností na webu ČHS.

Proto se domnívám, že níže jmenovaní reprezentanti dle mých výpočtů obdrželi mnou publikované finanční dotace od ČHS. :)

A nebo ne, proč uvádět jména těch, co nechtějí :) Udělal jsem ke každému číslu jenž publikuje Zoban číslo u svých tabulek. Tak detektiv to lehce dohledá.

ALE TO HODNĚ DŮLEŽITÉ JE TO, ŽE LETNÍ DISCIPLÍNY BY ZA TAKOVÉ VÝSLEDKY JAKO MAJÍ TIHLE NÍŽE JMENOVANÍ DOSTALI AŽ ČTYŘIKRÁT VÍCE PENĚZ. A TO JE PROBLÉM !!!

ALE UŽ I NA JEJICH TABULCE SE PRACUJE !!!


Závody UIAA rok 2010 - 2014



tabulka 2010

tabulka 2011

tabulka 2012

tabulka 2013

tabulka 2014


Celý materiál zde:  Závody UIAA rok 2010 - 2014


Kolik si museli reprezentanti v roce 2014 min doplatit:
Hrozová ... 22 500,- Kč
Č3/2014 ...... 500,- Kč
Linerth ...... 500,- Kč
Matějec ........ 0,- Kč
Č5/2014 ........ 0,- Kč


Celkové shrnutí - Období 2011 - 2014

Hrozová - absolvovala 19 závodů SP a celkově si  musela doplatit minimálně 116 000,- Kč
Matějec 8 ......... 23 500,- Kč
Č4/2011 1 .......... 4 000,- Kč
Č4/2012 3 ......... 13 000,- Kč
Č7/2012 3 ......... 17 000,- Kč
Č5/2013 1 .......... 1 500,- Kč
Lienerth 3 ......... 3 500,- Kč
Č3/2014 2 ............ 500,- Kč
Č5/2014 2 .............. 0,- Kč

Vím, že není jednoduché se v tom vyznat, ani nejsem žádný tabulkový génius, ale pokud se o tuhle problematiku doopravdy zajímáte můžete si z ní udělat lepší obrázek.





Libor Hroza   [úpravy] 08:52 11.03.2014Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 O co tedy jde?10:31:09 11.03.2014
Tak máme lepší obrázek, seš dobrej, že svoje děti podporuješ, Co ale udělal Zoban špatně? A Vlk? Že jsi na ně tak nabroušenej? Co měli udělat jinak, aby ses choval slušně? Mě ani jedna ani druhá tabulka neukazuje nic za co by se dala jakákoli konkrétní osoba obvinit z nějakých nekalostí. Takže prostě typickej českej mimoňov. Na ČHS je mnoho shnilejších větví než zrovna drytool komise.
VLRodpovědět 
 Re: O co tedy jde?10:55:13 11.03.2014
Tak už je to venku, přetlak povolil, kostlivci ze skříní venku, teď nám tady ještě všem LRH slib, že už se budeš chovat vždycky jen slušně a já můžu konečně jít do toho důchodu.
MUDr Chocholoušekodpovědět 

 Dávná minulost ožívá10:32:25 11.03.2014
Začínalo to slibně, citovaná větička z Vlkova údajného dopisu v roce 2009 vypadala napínavě. Ale čekal jsem, že vytáhneš i nějaké starší dopisy a maily, třeba od Skandery nebo tak.
Juraodpovědět 
 Re: Dávná minulost ožívá10:44:07 11.03.2014
Celkově mi to nepřijde jako nějaké senzační odhalení. Čekal jsem něco pikantnějšího, podle těch komentářů které předcházely. Tohle mi přijde jako normálka. Asi by se ledaccos dalo dělat líp, OK, ale žádnou hrůzu v tom nevidím.
Dundeeodpovědět 
  Re: Dávná minulost ožívá11:04:34 11.03.2014
Za 4 roky zaplatit 116 tis. na 19 vejletů, kdybych místo toho jezdil na lyže, vyjde mě to dráž. To není zase tak drahý hobby ne? Třeba takovej motocross vyjde o hodně dráž.
Elementorodpovědět 
   Re: Dávná minulost ožívá13:39:30 11.03.2014
přesně
odpovědět 
    Re: Dávná minulost ožívá14:35:16 11.03.2014
No "musela si doplatit" - na Koreu jsou jednak prize money, ty by se asi započítávat neměly, ale pořád je tam 500E na účast. Takže sice ČHS na Koreu dává málo, ale závodník nedoplácí celý zbytek nákladů. A když je dobrej, jako že Lůca je, má pak ještě prize money.
To je asi přesnější, že?
odpovědět 
   Re: Dávná minulost ožívá15:43:10 11.03.2014
Za prve chapu to tak, ze ty cisla jsou dolni mez - 3 Kc/km (pri diskuzich zde na lezci uz tu hodne lidi vyblilo castky, ze s "kamarady" jezdi tak 8 Kc/km) a 25 ecek na ubytko, pripadne diety, je taky docela na hrane.
A za druhe, tady nejde o vylety, ale o reprezentaci clovekem, ktery vozil vyborne vysledky a je ceska i svetova spicka.
odpovědět 
    Re: Dávná minulost ožívá17:14:34 11.03.2014
Mas pravdu s reprezentaci a vybornejma vysledkama. Jenze reprezentace jako takova se tyka hlavne CR a ta nam na reprezentaci, pro všech 5 disciplin dava sakumpikum asi 150 tis. Az bude CR to nase reprezentovani brat vazneji, muzeme si vyskakovat. Takhle to i tak dotujeme z jinejch penez.
Tomasodpovědět 
     Re: Dávná minulost ožívá14:43:40 13.03.2014
Nemělo by se tedy někde sehnat víc peněz na reprezentaci? Tohle je opravdu jen koníček a amatérský sport :)
 martanodpovědět 
      Re: Dávná minulost ožívá18:10:49 13.03.2014
A kde? Na MSMT na to maji tabulky, výpočty a takhle blbě nám to podle nich vychází. Asi děláme blbej sport :-)
Petrodpovědět 
       Re: Dávná minulost ožívá09:19:49 14.03.2014
Např. změnit špatné tabulky?
 martanodpovědět 
        Re: Dávná minulost ožívá09:59:10 14.03.2014
Těžko říct, jestli to jsou špatné tabulky. Spíš to naše závodění je jen tak napůl v porovnání s jinými sporty. Máme málo lidí ve špičce, málo disciplín, v některých disciplínách málo závodících států i závodníků, tohle všechno jsou ve výsledku body dolů. Prostě nejsme primárně soutěžní sport a naše soutěže nejsou ani na mezinárodní úrovni kdovíjak rozšířené a propracované - ve srovnání s jinými. Zkus se jen podívat, v kolika různých disciplínách může závodit jeden dobrý závodník v jiných sportech. Pak přiveze i víc medailí, nakonec si dají štafetu, týmovou soutěž, štafetu mixů apod... Tohle všechno nám chybí. To nevyřešíš změnou tabulky, je to celková síla našeho sportu, která zatím není bůhvíjaká...
Petrodpovědět 
    Re: Dávná minulost ožívá09:59:43 12.03.2014
nebral bych to tak agresivně a volil bych jiná slova. ale skutečně, cena kilometru autem opravdu není jen benzín/nafta a tunely a rakouská známka (to jsou ty zhruba 3kč/km), u rozumných aut je to mezi pěti a desíti korunami (podle typu auta a nájezdu), necelé čtyři koruny je dolní mez u kupování pleček za desítku které při poruše házíme ze skály (a pak se smiřujeme s tím, že nás to může nechat ve štychu, vyčíslení by byla vyšší pojišťovácká matematika).
jiná věc je rozpočítávání nákladů mezi nejbližší kamarády, ostatní kamarády, známé a známé známých. je to něco podobného jako když jdu s někým do hospody a von si sám koupí jídlo a já mu buď koupím nebo nekoupím pivo.

ehm, když tedy mám auto služební a soukromé kilometry mám za hubičku, tak bych asi měl vozit všechny zdarma - to je asi na úrovni hele ty máš sklípek, víno si pěstuješ a děláš sám, takže to máš vlastně zadarmo tak u tebe budeme zadarmo chlastat. jo, sklípek sice nemám, ale kdybych měl, tak by skutečně bylo pár lidí kteří by u mě chlastali zadarmo, to nepopírám...
Lukas B.odpovědět 
     Re: Dávná minulost ožívá10:11:17 12.03.2014
No vidis a to je prave ten problem, kdy nekdo si amortizaci do "osobnich" nakladu pocita a nekdo ne. Proto jsem se do vycislovani nakladu nad ramec podpory CHS nepoustel a poustet nebudu.

Radek
zobanodpovědět 
      Re: Dávná minulost ožívá11:03:22 12.03.2014
ad absurdum by si závodník mohl nárokovat nějakou hodinovou mzdu za čas kdy trénuje. což mi připadá u takového malého sportu absurdní, to bylo dobrý tak ve zlatejch vosumdesátkách v endéér (plus bobule zdarma) nebo někde v temném orientu kde režim ukazuje jak se kladně vobráží i ve sportovních výsledcích svejch poddanejch.

tedy za mě - buď se domluvíte a zklidníte, nebo vám utáhneme kohouty, já jsem rekreant a softmover, mě těma svejma závodama žádnou službu neděláte, mi děláte těma hádanicema jen vostudu.
Lukas B.odpovědět 
       Re: Dávná minulost ožívá14:07:36 12.03.2014
No tak to je mozna poprve co se shodneme :-)
Je na danou situaci pohled mimo realitu nemam a vnimam prave i postoj softmooveru, kterych je ve svazu vetsina.
Radek
zobanodpovědět 
        Re: Dávná minulost ožívá14:18:17 12.03.2014
Jenže nezapomínej, že softmover povinnost být ve svazu nemá, kdežto závodník z repre ano. To je právě ten rozdíl. Vy závodníky nutíte ve svazu být, bez svazu to nejde. Kdežto softmover si může vybrat, ve svazu být může a nemusí. A přístup "musíš být členem naší organizace, bez nás si nezalezeš, ale my ti nic neposkytneme", také není správný. Takže požadavky závodníků jsou oprávněné, ostatně podpora je i v nějakých stanovách nebo kde.
odpovědět 
         Re: Dávná minulost ožívá14:56:32 12.03.2014
No jo, máš pravdu, někteří chudáci závodníci musejí zaplatit za členství v ČHS krvavé peníze, aby se dostali k těm pár mizerným desetitisícům podpory ročně. To je vůči nim vyloženě nespravedlivé.
Juraodpovědět 
          Re: Dávná minulost ožívá19:39:15 12.03.2014
Nejde o peníze, jde o to, že svaz se zavázal vytvářet podmínky pro sportovní lezce a závodníky včetně repre. A člen repre musí být členem svazu, tudíž je pochopitelné, když závodníci nějakou podporu od svazu očekávají a vyžadují. A dá se očekávat, že čím lepší závodník, tím bude očekávat lepší podporu. Závodník nemůže prohlásit, že mu tento svaz nevyhovuje, a jít do jiného. Za této situace tedy pro svaz vyplývá řada povinností.
odpovědět 
           Re: Dávná minulost ožívá19:48:24 12.03.2014
Rozlisoval bych mezi povinnosti a podporou.
Povinnosti je uhradit clensky prispevek do UIAA a IFSC, povinnosti je zprostredkovat vyrizeni licence, pripadne poskytnout servis souvisejici s prihlasovanim na zavody a komunikaci s UIAA a IFSC.
Podpora je uhrada casti nebo celych nakladu v dohodnutem rozsahu a za dohodnutych podminek.
Povinnost je zmeho uhlu pohledu neoddiskutovatelna vec, vyse a podminky podpory jsou veci dohody svazu a zavodnika. Zavodnik ma vzdy moznost podporu odmitnout, paklize se mu zda neodpovidajici, aniz by to melo vliv na plneni svazu v rovine povinnosti
zobanodpovědět 
            Re: Dávná minulost ožívá20:28:11 12.03.2014
Ale jo, Zobane, já to nemyslím špatně. Ani mi nejde o peníze, upřímně, to, co jsi tu vypsal, je "pár drobných" a nikoho, kdo dělá vrcholově nějaký sport, by to nemělo vytrhnout. A když už někdo dělá nějakou funkci (třeba právě ty), ať z toho taky něco má, je to přirozené A ani jsem nemyslel konkrétní výhody. Já měl spíše na mysli celkové prostředí a obecnou podporu třeba ve formě podmínek a klidu na soustředění na veškerý ten humbuk se závody spojený. A upřímně - to tu v poslední době tak nějak postrádám. U drytoolu i obtížnosti. Se tu tak hádáme a přeme o malichernosti a čas nám tak nějak protéká mezi prsty a konkurence se vzdaluje...
odpovědět 
             Re: Dávná minulost ožívá20:29:54 12.03.2014
vypadlo mi tam slovo, má být "ve formě tréninkových podmínek a klidu"
odpovědět 
              Jednotlivé části příjmů závodníka00:54:02 13.03.2014
Závodník má příjmy: vlastní+rodina, stát skrze ČHS, sponzoři, výhry ze závodů, a?
Nezapomnělo se tu na oddíly? Cosi jako fotbalový klub? Oddíl může vybírat příspěvky od členů navíc, můž mít sponzory, může podporovat a motivovat členy, když se ti to nelíbí, jdeš do jiného oddílu. Pořád pod jedním svazem. Zakládat Kraje v ČHS by bylo kontraproduktivní, komisí je snad akorát. Ale na oddíly se zapomnělo, nefungují. Jsou u nás ryze sportovní lezecké závodní oddíly? Jaké vybírají oddíly příspěvky a co nabízejí členům? Nemám špatný oddíl? Ve kterých jsou drytoolisti oddílech a co dostali v letech 2010-2014? To samé od sponzorů, chceme tabulky. Je to dobrá práce jejich oddílů a sponzorů? Nezasloužili by si víc? Také stát proč nedá více peněz na lezení?
odpovědět 
        Re: Dávná minulost ožívá20:45:47 12.03.2014
jááák poprvý se shodneme? sme se snad neshodli když jsem ti někdy před dvanácti lety na popradském vytlačoval auto ze závěje, he? nebo před dvaceti lety, když jsme se navzájem hostili sušenkama na ušatým sedle? (teda jsem přesvědčenen žes to byl ty - nejmladší nezletilej z partičky tří brňáků, se ti pak jeden kolega roztomile přiopil v přecpaném vlaku...)
Lukas B.odpovědět 
         Re: Dávná minulost ožívá22:22:43 12.03.2014
Myslel jsem v diskusi :-) radek
zobanodpovědět 
          Re: Dávná minulost ožívá20:10:39 13.03.2014
mimochodem, tenkrát na ušatém sedle - byls to ty nebo si tě s někým pletu? bylo to v červnu 1995, my jsme lezli weberovku, vy tuším SV hranu malého kežmaráku pěšky...
Lukas B.odpovědět 
           Re: Dávná minulost ožívá22:09:38 13.03.2014
Tam jsem se v tech casech hybal jen v zime :-) radek
zobanodpovědět 

 Celkový výsledek?10:37:27 11.03.2014
Díky za přehled. Můžeš tam prosím přidat i price money, abychom viděli celkový součet, jestli je v plusu nebo v mínusu? To by mohlo hodně lidí zajímat ne? Sice to nejsou peníze od ČHS jak píšeš, ale to co si kdo přibližně doplácí, taky nejsou peníze od ČHS, mělo by se to porovnat, ať je tabulka fér.
Lubošodpovědět 
 Re: Celkový výsledek?10:40:14 11.03.2014
Price money sice nevyplácí přímo ČHS, ale platí členské příspěvky do UIAA cca 100 tis., většinou platí i licence, startovné, je členem UIAA které price money platí... Tak úplně nezávislé to zase není.
Tomášodpovědět 
  Re: Celkový výsledek?10:52:05 11.03.2014
Price money se možná dají dohledat i na stránkách UIAA. Bude zítra další článeček? Kdo převezme štafetu? Podklady jsou připravené, dobrá práce. Třeba se konečně dozvíme všechno.
Plšákodpovědět 
   Poděkování11:28:48 11.03.2014
Dekuji za zpracovani prehledu. Jsem rad ze se cilsa podpory ze svazu nelisi a dokonce se vicemene nelisi ani od clanku prezentovaneho mnou v roce 2012 ( http://www.lezec.cz/clanky.php?key=10029). Takze by mne zajimalo, pro Libor podaval disciplinarni rizeni, kdyz s tim ted sam souhlasi, ze to takto bylo co se tyce % nakladu. No co uz.
Jinak prize money se dohledavaji zpetne dost blbe, jsou vetsinou v propozicich jednotlivych zavodu.
Napr. v roce 2013 to v korei znamenalo za 5. miato 700 Eur, v oce 2013 v Kirove 3 misto 500,- Eur, atd...
Bylo by to dost prace dohledat.
Ale vlastne vzhledem k tomu, ze nekteri zavodnici budou podle vyjadreni svych treneru od pristiho roku zavodit za Azerbajdzan a ti ostatni se na to asi se znechucenim vybodnou, tak je to vlastne jedno.
Zobanodpovědět 
    Re: Poděkování11:56:42 11.03.2014
Jak tak na to koukám, ani nemusim moc počítat, tak kdyz se obcas zadari, obcas i neco malo prihodi sponzor, tak na cepiny a vybaveni jeste nejaka koruna zbyde, a mozna i trosku vic. Kdyz jeste prictu treba prispevek za vystupy roku, tak to urcite neda na normalni mesicni plat, ale taky zadnej hlubokej minus. Jenze s tim se musime smirit, lezeni neni tenis nebo hokej, zavodnim lezenim se na zivobyti v CR da vydelavat blbe a uz vubec ne jen z prispevku od CHS. Me to celkově prijde mnohem lepsi, nez jsem cekal. Diky kluci, jste oba dobry a Lucka skvela!
Lonyodpovědět 
     Kluci už se nebudete hádat?12:04:58 11.03.2014
moc děkujeme
čtenářodpovědět 
     Re: Poděkování15:56:04 11.03.2014
Tohle jsou tve domnenky nebo to mas podlozene? At vim, jak brat informaci o tom, ze to sice na normalni mesicni plat nedosahne, ale je to slusny.
odpovědět 
      Re: Poděkování17:19:00 11.03.2014
Presneji podlozene to ma akorat Libor. Me to staci takhle, nemusim mit uplne presny cisla. Jen je videt, ze to se zapoctenim vsech vstupu nejspis jakz-takz sedi, i kdyz vysledek asi nebude zadnej zazrak, kterej by nekdo mohl zavidet.
Lonyodpovědět 
 Re: Celkový výsledek?11:34:17 11.03.2014
Souhlas. Pokud se někde peníze "vytrácí", tak ať se ví kde a kolik.
App. Ono dnes nejsme v socialismu, aby se vše hradilo špičkám a soudruhům. Dnes má prostě na vrcholovej sport jenom pár lidí, co na to maj (a to nejen výkonem). Dnes i páni sponzoři si vybíraj a to bez ohledu na výkon.
Honzaodpovědět 
 Re: Celkový výsledek?15:39:13 11.03.2014
Prize money bych do toho netahal. Jsou zavisle od vysledku. Asi tezko, kdyz nekam jedes, budes pocitat s tim, ze je dostanes a tezko si je budes zahrnovat do svych financnich uvah... Navic je to odmena pro zavodnika za dobre vysledky coz chapu jako zcela jinou kategorii financi nez jsou veci spojene s minimalnimi nutnymi naklady na ucast.
odpovědět 
  Re: Celkový výsledek?17:21:33 11.03.2014
Proc ne? Kdyz budes dobrej, vyplati se ti objizdet vsechno, protoze dosahns na prize money. Kdyz budes prumernej, obcas si zajedes na nejakej blizsi zavod, ale nebudes se cpat na pro tebe drahy zavody. Normalni samoregulace. Co je spatne?
Petrodpovědět 
   Re: Celkový výsledek?17:37:41 11.03.2014
Tak pak zruš repre. Když si bude jezdit každý za sebe, tak by to sedělo. Ale když reprezentuješ ČR nebo nebo nějaký spolek, bylo by fajn, kdyby přispěl alespoň trochu.
odpovědět 
    Re: Celkový výsledek?19:40:07 11.03.2014
Copak on nepřispívá vůbec? Co to plácáš za nesmysly? Jen nemůže a nechce přispívat 100% a jak vidno, tem dobrým se i tak muze start vyplatit.
Ufounodpovědět 
     Re: Celkový výsledek?22:15:17 11.03.2014
Muzes prosim uvest ty informace z kterych vyplyva, ze se to dobrym vyplati? Z tech tabulek (jak od Zobana, tak od LRH) to vypada jinak..
odpovědět 
      Re: Celkový výsledek?22:44:41 11.03.2014
Zkus si k tomu cvicne pridat price money a nejakeho sponzora, bez ktereho se dnes zadny spickovy zavodnik neobejde a urcite ti nevyjde minus. Myslet si, ze by se mely vsechny naklady ufinancovat jen z prispevku od CHS a zbytek ze ma byt bonus za uspechy je asi Hroz..... Pic..... tedy chtel jsem rict Ptakovina.
Ufounodpovědět 
       Re: Celkový výsledek?20:02:00 13.03.2014
Muzes byt vic konkretni? Mas castky nebo jen fabulujes?
odpovědět 
        Re: Celkový výsledek?07:17:19 14.03.2014
Hele a neprehanis? Tohle už opravdu jsou osobní finance, do kterých nikomu nic není. To už je jako kdybys se začal dožadovat, aby tady všichni provozovatelé stěn zveřejnili svoje tržby.
Dušanodpovědět 
         Re: Celkový výsledek?08:34:08 14.03.2014
Po tom je každému uplný ho..o.
odpovědět 
         Re: Celkový výsledek?08:34:27 14.03.2014
Spis mi jde o to, ze jednoduche tvrdit jak se ma nekdo dobre, protoze ma prachy od sponzoru. Tak me zajimalo, jestli je to jen autorova domnenka nebo o tom taky neco vi.
odpovědět 
          Re: Celkový výsledek?14:37:36 14.03.2014
Tady snad někdo tvrdil, ze se někdo ma kdovijak dobře? Jediný co jsem pochopil, že to jde i bez mínusu.
luftodpovědět 
          Re: Celkový výsledek?14:39:23 14.03.2014
Tady snad někdo tvrdil, ze se někdo ma kdovijak dobře? Jediný co jsem pochopil, že to jde i bez mínusu.
luftodpovědět 

 strategie jak vyhrát seriál SP?11:41:03 11.03.2014
Libore je to pěkné. Dovedu pochopit změny vedení komise a vývoj myšlení. Od zdi kez zdi, výměna předsedy komise a znovu dokola. Podpora výsledků versus podpora nových nadějí. Je to všude stejné. Je logické, že žádný začátečník nepojede někm do Ruska, proč by to dělal, nemá na to čas ani prostředky. Kdo chce závodit celý SP roztahaný po zeměkouli, musí si sehnat podporu. To jsou ty výdaje navíc za závody daleko. Rozhodně z toho moc nevyplývá malá domů.
Martinodpovědět 
 Re: strategie jak vyhrát seriál SP?12:02:23 11.03.2014
Jak to teda je, vyplatí se objíždět všechny závody daleko? Má z toho Lucka zkušenosti, sponzory, lepší celkové pořadí a jméno, nebo svaz peníze a národ chloubu. Kdo by měl ty výjezdy doplácet?
odpovědět 
  Re: strategie jak vyhrát seriál SP?12:15:01 11.03.2014
Z objíždění SP kdesi v dáli nemá ČHS nic. Možná Lucka price money a sponzory. Ale je hodně dobrá, tak ji ČHS i na vzdálených závodech částečně podporuje, to je přece v pořádku. Jen by za to neměl ČHS sklízet tolik nadávek. Ale to už teď bude lepší že Libore? ;)
Tomášodpovědět 
  Re: strategie jak vyhrát seriál SP?15:58:19 11.03.2014
Ja bych tu reprezentaci ve vsech disciplinach zrusil, pripadne je nechal vyjet jednou za rok nekam pobliz hranic.
odpovědět 
   Re: strategie jak vyhrát seriál SP?17:23:46 11.03.2014
Jo jo, jasne a hobiky bych zavrel do blazince, postavil jim tam jednu preklizkovou stenu a usetri se i za jisteni. Pak ze neni prostor pro uspory.
odpovědět 

 letni disciplina12:24:43 11.03.2014
"ALE TO HODNĚ DŮLEŽITÉ JE TO, ŽE LETNÍ DISCIPLÍNY BY ZA TAKOVÉ VÝSLEDKY JAKO MAJÍ TIHLE NÍŽE JMENOVANÍ DOSTALI AŽ ČTYŘIKRÁT VÍCE PENĚZ. A TO JE PROBLÉM !!!"  Libore ty ses jenom netrefil, Lucka by mela hrat tenis. Provizi za genialni napad poslete  na chov lednich vcel do zoo praha.
mananegerodpovědět 
 Re: letni disciplina12:37:40 11.03.2014
Cytrikrat asi ne, ale Libor mladsi dostava penez urcite o dost vic nez Lucka. Jestli se kvuli tomu pak doma hadaj, tak chapu, ze to muze byt neresitelna komplikace.
Drytool je proste mensi rozvijejici se disciplina, kterou by bylo skoda zariznout, ale stejnou podporu jako ostatni discipliny nejspis hned tak mit nebude. Proste to zatim dela jen par lidi, az se drytool rozjede stejne jako lezeni na obtiznost, bude podobny pocet domacich zavodu, podobny pocet zavodniku, podobna konkurence ve svete, bude potreba to srovnat uplne na ferovku. Ted se podminky pozvolna priblizuji, posun videt je a ne uplne zanedbatelny, nemuze byt vsechno hned.
Petrodpovědět 
 Re: letni disciplina15:36:29 11.03.2014
Horolezci neměli odcházet z ČSTV. Potom by asi nikdo nespekuloval zda je lezení sport, nebo životní styl. A sportovci by byli uznávání jako sportovci.
Šurdaodpovědět 
  Re: letni disciplina17:35:06 11.03.2014
Co je tohle za úlet? Kde jsi vyhrabal, že horolezci odešli z ČSTV? ČSTV se přejmenoval na ČUS a horolezci v něm pořád jsou. Dokonce bývalý předseda ČHS Zdeněk Hrubý byl ještě vloni ve výkonným výboru ČUS.
Čurdaodpovědět 

 Nesouhlasím13:38:30 11.03.2014
Má dělat sport a ne takovou blbost !
janodpovědět 
 Re: Nesouhlasím14:46:32 11.03.2014
Hele klídek, nerozjižděj tady žádný flamy..
Honzaodpovědět 

 Je ideál uprostřed?16:04:44 11.03.2014
Myslel jsem, že když děcko začně závodně sportovat, dělá to proto, že ho to baví, ne kvůli penězům. To že se postupem času vypracuje, začne vozit placky, reprezentovat a dělat rodičům radost, je jedině dobře, ale přece to automaticky neznamená, že bude "sát ze žíly" dle svejch představ (a každý ty představy může mít jiný).

Je blbý aby ten kdo přiveze placku dostal míň jak kolega za 51.místo. Zároveň to ale nejde řešit stylem, že se všechny lezecký discipliny srovnaj do latě  a všem bude měřeno stejně. to je jak za komančů, ne?

Jinak nechci bejt drsnej, ale pane Hroza, on by se potenciál Mammutu, dal taky ještě dost poladit, stačí mrknout ke konkurenci..a možná že při vhodný koncepci by z toho mohla těžit i Lucie.
Jan Holýodpovědět 
 Re: Je ideál uprostřed?16:32:44 11.03.2014
Tvé představy o tom sátí ze žíly jsou opravdu prapodivné. Neznám spolek, kde by reprezentanti na světové úrovni si financovali své výjezdy,kdy reprezentují pod vlajkou.
Šurdaodpovědět 
  Re: Je ideál uprostřed?16:43:38 11.03.2014
jak vidíš, tak takovej spolek existuje a funguje, byť to asi není the best of.

spíš nechápu, proč se to řeší na úrovni lezce.cz a svaz spíš netlačí na MŠMT, s požadavkem o navýšení příspěvků (což asi dělá, nevím).

spíš nechápu, proč se nehledaj jiný cesty k financování. (což asi ČHS opět dělá, nevím)

Ale nemám v tomto přehled, ode mě to byl jen postřeh "zvenčí".
JHodpovědět 
   Re: Je ideál uprostřed?17:30:53 11.03.2014
Jestli to náhodou nebude tím, že na MŠMT tlačí ještě nějakejch 80 jinejch svazů. Nejsme jediný. Naše pozice se sice o něco zlepšila, ale tenis nebo hokej pořád nejsme a nikdy nebudeme.
Tomášodpovědět 
  Re: Je ideál uprostřed?17:27:59 11.03.2014
Ale to víš že jo, ve všelijakejch obskurních sportech, jako je ten náš, nebo ještě obskurnějších, si to taky financujou z části sami, i když jedou jako reprezentace. Nemotej sem olympijský zavedený disciplíny, s těma se zatím nemůžeme měřit ani zdálky.
Čurdaodpovědět 
   Re: Je ideál uprostřed?17:37:48 11.03.2014
Takový curling je zavedená olympijský disciplína.
pbla4024odpovědět 
    curling je prima 18:48:41 11.03.2014
Hi curly is your mama at home?
Josef Tygrodpovědět 
    Re: Je ideál uprostřed?19:47:45 11.03.2014
Je a tudíž pokud by curlingari vozili medaile z OH, dostanou peníze na pokryti komplet nákladu, na profi tym a od sponzorů i na slušné živobytí pro špičkové závodníky. To u nás zatím nehrozí, taková je bohužel realita, zkuste někdo přesvědčit ministerstvo, sponzory i MOV, ze to má byt jinak.
Tomasodpovědět 

 Krutá pravda17:46:06 11.03.2014
Čekání na tunel jako prase se vyplatilo, pravda je mnohem horší, než jsme čekali.

To jsou tak zdrcující čísla, že by se měl ihned odvolat VV, který schválil tak ostudná nominační kritéria. To je zvěrstvo, zažalovat je za nehospodárné nakládání majetkem. 

Zaveďte ihned trenérskou radu, která projede každého závodníka a posoudí, jestli přiveze medaili nebo ne. Koho trenérská rada odepíše, nedostane ani pětník, nač živit lůzry a darmožrouty. Dej to to Lucce a Adamovi.

A měly by se zvýšit příspěvky, protože závody jsou drahý špás.
odpovědět 
 Re: Krutá pravda17:46:49 11.03.2014
Podpis: Prudič
Prudičodpovědět 

 už ne...17:59:38 11.03.2014
Tohle mě fakt nebaví číst, nemá to tu co dělat. Občas sem zašel do Mammuta...ale děkuji, propříště už si to odpustím...
Honzaodpovědět 

 furt do kola18:28:48 11.03.2014
Tedy články na toto téma a s podobným nádechem jak je Lucka nedostatečně podporována mě trochu unavují. Sice leze krásně atd.. ale tímhle podlě mě trochu ztrácí. Neche te si to vyřídit na pískovišti, kde si rozbijete hlavy kyblíčkem, a dát s tím jednou provždy pokoj?
vilikodpovědět 
 Re: furt do kola21:41:10 11.03.2014
Má se to řešit v ČHS, ale když už to dali ven, ať to dořešej venku. Nejde tu přece jen o Hroza familly. Za pár let dorostou nový lezci a situace se bude opakovat..
odpovědět 
  Pro nechápajícího22:18:38 11.03.2014
Jen pro ujasnění - co konkrétně se bude opakovat? Přiznám se, že v této situaci vůbec nevím, co si o jednotlivých stranách myslet. Kdyby další závodníci vyrůstali v současném stavu, bylo by to dobře, nebo špatně? Upřímně - doplatit si za několik let 120 000 není žádná tragédie, vždyť to jsou v Praze cca 3 platy, dvě dovolené... Kdyby Libor věnoval čas promarněný osočováním ČHS zlepšování své lezecké stěny, vydělal by několikrát tolik. Tím se nezastávám Zobana, ale celé to nechápu. Může mi to někdo srozumitelně vysvětlit včetně dopadu současné situace na buducí vývoj drytoolingové repre?
odpovědět 
 Re: furt do kola22:17:46 11.03.2014
Trochu masochysta, ne? Proc je ctes, kdyz ti tak vadi?
odpovědět 

 Kde je sakra ten problem??10:14:07 12.03.2014
At ctu jak ctu, at koukam jak koukam, kde je vlastne sakra problem? V CHS je hodne problemu, ale v tomto konretnim pripade se problem jmenuje LRH!

Dle slov Libora, srovnal Zoban podminky pro drytool tak, aby na zavody nejezdili ti kteri na to nemaji za penize CHS. Za svoje at si klidne jezdi dal. A v ramci rozpoctu drytoolu dostava Lucka celkem spravedlivy dil. Navic se rozpocet drytoolu, pod Zobanovym vedenim, v poslednich letech vyrazne navysil.

LIBORE: proc porad utocis na Zobana? Z tebou predlozenych dukazu plyne akorat to ze Zoban dela svou praci dobre!

Ano, v obtiznosti dostavaji vic a bude to tak porad, dokud drytool nebude mit stejne velkou clenskou zakladnu (popularitu) jako obtiznost. Rozdil by mozna nemel byt tak velky a neuspesni zavodnici v obtiznosti by nemeli dostavat tolik (spis nic). Ale to neni problem Zobana, ale lidi jako Binter a spol.

Myslim ze kdyby jsi nebyl zaslepeny cholerik,tak uz davno se Zobanem spolupracujes (po prislusne omluve z tve strany) a drytool by na tom mohl byt o hodne lepe.

P.S. Objevily se zde kriticke pripominky k Mamutu a ja se tez pridam. Stoji to za houby, v porovnani s ostatnimi stenami Mamut uz proste neobstoji.
Lukasodpovědět 
 Re: Kde je sakra ten problem??13:41:36 12.03.2014
Přesně, k tomu názoru se musím jedině přidat.
Kdyby LRH dokázal ty TerraWatty negativní energie, který nacpe do špinění ČHS, žabomyšího boje se Zobanem a dalšími lidmi přesměrovat do zlepšování svojí stěny, určitě by na tom dnes byl nesrovnatelně líp. A určitě by mu to přineslo mnohonásobně víc než pitomejch 120 tis. za 4 roky.
Takhle se akorát užírá kravinama a na stěně mu už dávno ujel vlak.
Já bejt pan Mammut, tak mu okamžitě zakážu používat moji značku, protože Mammut je prémiová a drahá značka a ta holešovická špeluňka ji jedině znehodnocuje.
LRH, vykašli se na pomlouvačné kampaně na Lezci, vykašli se i na ČHS, zajdi se podívat na BigWall, popřemejšlej a dej se do práce v Holešovicích.
Budeme ti držet palce a těšit se na výsledek.
Ufonodpovědět 
  Re: Kde je sakra ten problem??13:54:27 12.03.2014
Já budu držet palce radílkům, aby se jim náhodou někdy nestalo, že povedou nějaký svůj projekt za svoje peníze a na svoje triko. Jinak by museli poslouchat podobné kecy...

Jenom pro příklady: Mammut? Prémiová značka? Kde žiješ? V Čechách? Většinu zboží prodává přes supermarkety.

Víš kdo chodí lézt do Holešovic? A kdo na Bigwall nebo na Smíchoff? Asi by ses dost divil, kdybys zjistil, o jaké příjmové a sociální skupiny jde.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: Kde je sakra ten problem??14:22:45 12.03.2014
Kubo, přece ho do toho nikdo netlačil, je to jeho soukromá aktivita. Proti mammutu vyloženě nic nemám, když tam půjdu za ty drobný. Ale za plný bych si představoval trochu jiný servis, nové cesty, péči o cesty i o blbý skříňky-imrvere tam jsou špinavý podlážky. Když se koukneš okolo, personál tam moc nekmitá, je to prostě celý tak nějak..na pohodu.
Ok, nemusí jet všichni na top, ale ono se to pak v těch financích projeví. A to říkám s vědomím toho, že bych Lucii vyšší dotace od svazu fakt přál, ale rvát to silou přece není řešení. Možná jsou i jiný způsoby jak si vydělat, to že na ně ještě nikdo nepřišel neznamená, že to nejde.

Ale zas nechci tady dělat z Hrozovic nějaký žebráky a myslím, že to o to ani nejde, že LRH jde spíš o princip. Ale místama mi to připomíná lkaní typu, já chci hrát taky NBA, i když mám ve srovnání s jinejma jen metr šedesát (drytool). A tak to LRH natahuje na skřipec, aby tam ten metr90 dorval. No třeba se mu to podaří, já mu svým způsobem fandim, otázka je, kolik toh cestou vybagruje a otráví:)
JHodpovědět 
    Re: Kde je sakra ten problem??17:12:05 12.03.2014
no tak hlavně, že na BigWallu personál kmitá o 106 :D
RModpovědět 
     Re: Kde je sakra ten problem??17:57:42 12.03.2014
Další Hrozův agent? :)
No, jestli si to vyrovnávání s konkurencí představuje takhle, tak to se asi daleko nedostane.
HBodpovědět 
     Kdo kmitá a kdo ne?09:27:06 15.03.2014
Tak je personál a personál. Asi bude dost velký rozdíl, zda se ti fláká personál na recepci, nebo stavěči. Lidi na recepci mne celkem nezajímají, nechodím tam kvůli nim. Chodím tam lézt. A když porovnám kvalitu cest a rychlost, s jakou se cesty obměňují nebo vznikají nové, tak myslím, že BigWall vede o několik délek. Práce, kterou stavěči na BigWallu odvádějí (Viktor, Art of Route, Olin...), moc chyb nemá. A jak často vznikají nové cesty v Holešovicích a jaké jsou kvality? Nedobré zázemí nebo zašlost by se přejít daly, ale absence dobrých cest a jejich značení se na lezecké stěně přechází špatně.
odpovědět 
   Re: Kde je sakra ten problem??14:25:39 12.03.2014
Koukám, že jsi odborník No.1 úplně na všechno, jen žasnu. Navrhuju jednoduché oveření:
1) Otevři si třeba sport-schuster.de, mají tam poměrně kompletní nabídku všech silnějších značek
2) Najeď si třeba na Bergschuhe a Wanderschuhe
3) Nech si seřadit nabídku od nejvyšší ceny po nejnižsí
Nahoře se ti objeví nejdražší značky v tomto pořadí: Mammut, Sportiva, Hanwag, Scarpa

Až si to projdeš, můžeš nám tady udělit další lekci ze strategického marketingu o pozicování značek, rád se něco přiučím :)
Ufonodpovědět 
    Re: Kde je sakra ten problem??20:05:26 13.03.2014
To serazeni podle ceny nam ma rict co? Schuster je takovy lepsi sportovni obchod, ale zrovna TOP vytobky si v zadnem odvetvi nevybira.
odpovědět 
   Re: Kde je sakra ten problem??17:10:11 12.03.2014
Zdá se, že LRH už nastrčil do akce svého PR agenta. Jen si to Kubo odpracuj, bude to ale sakra práce.
Igorodpovědět 
    Re: Kde je sakra ten problem??17:28:29 12.03.2014
Celý problém by vyřešilo, kdyby se LHR stal členem VV. Měl by kandidovat. Určitě by rozhýbal klidné mrtvé vody ČHS. Spolek ,který prosadí náhubkové ustanovení není demokratický. LHR by ho jistě okamžitě zrušil. K vůli té náhubkové směrnici jsme spolek ovcí.
Konecodpovědět 
     Re: Kde je sakra ten problem??18:00:40 12.03.2014
Co máš pořád s tím náhubkem? Přines na VH potvrzení od psychouše, že už se LRH uzdravil a zrušíme to rovnou tam. To bude fakt rychlý.
Nebo jak tady už někdo navrhoval, složíme se LRH na jednosměrnou letenku do Ulánbátaru v Mongolsku pod podmínkou, že už tam zůstane, a bude klid hned. Náhubek se zruší k datu jeho odletu, stačí připravit návrh na VH.
Lonyodpovědět 
     Re: Kde je sakra ten problem??18:59:24 12.03.2014
Sám by zrušil leda tak zbytky svejch chatrnejch nervů.
Zvonecodpovědět 
     Re: Kde je sakra ten problem??15:26:13 13.03.2014
S tou kandidatůrou to už tady bylo a to kromě předsedy na všechny funkce.Jelikož na VH jezdí samí blbci tak to nějak nevyšlo. Zato několikanásobný návrat LHR do příšerného ČHS se podařil vždy.Jestli von tam nemá nějakýo bafuňáře podplacenýho.
odpovědět 
    Re: Kde je sakra ten problem??07:49:07 13.03.2014
Já teda jakožto další agent v žoldu LRH podotýkám, že tam má Rebel fakt fajnový spáry.
honzaodpovědět 
     Re: Kde je sakra ten problem??09:21:02 13.03.2014
Jo to máš určitě pravdu. Ale z některýho bince se tam fakt skoro zvedá kufr, stačí zajít do šatny.. Dřív tam přibývalo víc nových cest, profilů, byly vidět nový nápady a snaha to postrkávat dál. Teď mám dojem, že se vývoj nějak zastavil, ale o to víc přibylo otravných pseudoproblémů tady ve fóru.
Igorodpovědět 
      Re: Kde je sakra ten problem??10:46:10 13.03.2014
Agent přichází s následujícím heslem: Lezba není pro slečinky! Pod Branickou skalou bylo např. v jedný slaňovací linii nasráno a jak si všichni libovali!
honzaodpovědět 
       Re: Kde je sakra ten problem??12:10:31 13.03.2014
A kolik se tam platilo vstupný?
Zdá se, že na návštěvníky v Mammutu budou čekat ještě všelijaká překvapení, až zajedou žábou do spáry..
Igorodpovědět 
        Re: Kde je sakra ten problem??14:31:25 13.03.2014
;)
honzaodpovědět 
   Re: Kde je sakra ten problem??18:23:24 12.03.2014
Někdo pozorně poslouchá kecy od zákazníků i radílků a snaží se držet podnik na rozumný úrovni, někdo na podnik kašle, všechnu energii věnuje výrobě pamfletů a rozjíždí nový a nový konflikty, zatímco podnik upadá a zároveň si tím věčným humbukem nasírá i zbytek zákazníků. Kdo chce kam ...
Martinodpovědět 
   Re: Kde je sakra ten problem??19:22:51 12.03.2014
Kubo neříkám, že nemáš teď pravdu. Ale Ty máš nějaké zkušenosti s provozem stěny od jejího projektu až po provoz a nebo s jiným projektem za statisíce, které jsi musel zainvestovat a pak to celé držet v chodu a dál se rozvíjet abys nespadnul na hubu.. a nebo o tom jen píšeš ??? Nechci tě napadat, ale určitě je jednoduší o něčem psát,recenzovat a nebo to realizovat za svoje.
mártyodpovědět 
 Zde je sakra ten problem!19:27:25 12.03.2014
Velmi poucny vyklad vsech tabulek je zde: http://goo.gl/Zw2pR
zaradime zpatecku?odpovědět 
  Re: Zde je sakra ten problem!21:43:26 12.03.2014
Tak to je fakt dobry! :)
Honzaodpovědět 
  Re: Zde je sakra ten problem!00:11:59 13.03.2014
zrovna jsem si říkal, že takhle kolektivně se onanuje naposled snad na druhým stupni základky..a i tam to má důvod ujistit se že "jsem vpořádku a jsem muž"...ale ono to někoho bere až do zralýho věku, hm.
Fejkodpovědět 
  Re: Zde je sakra ten problem!08:17:36 13.03.2014
Ačkoliv článek byl zajímavej, tak nemůžu zcela souhlasit. Já jsem třeba na lezci několikrát uznal, že pravdu má protistrana (jeden příklad bych asi i dohledal).
honzaodpovědět 
   Re: Zde je sakra ten problem!09:35:43 13.03.2014
Já jsem naopak řadu diskusí tady radši vzdal, protože jsem měl dojem, že protistrana nehodlá vůbec vzít do úvahy moje argumenty, zesměšňuje je, útočí na něco úplně jinýho než o čem se diskutuje, vybere si jen co se zrovna hodí a pořád dokola mele svoji. Velkej odborník je na to třeba Kuba Turek, debata s ním mi občas přijde vyloženě hnusná. To je něco, co by se v normální debatě dvou nebo více lidí nejspíš v takový míře nestalo. A když se k tomu přidá navíc kupa anonymů a podivných nicků, pravděpodobně často i jako vícenásobná identita některých účastníků, přešla mě postupně i chuť se v takové debatě vůbec podepisovat.
odpovědět 
    Re: Zde je sakra ten problem!10:42:50 13.03.2014
Pokud se nejsi ani ochotnej podepsat, tak pak těžko můžeš plakat, že se s tebou nikdo nechce bavit na úrovni.
honzaodpovědět 
     Re: Zde je sakra ten problem!12:06:09 13.03.2014
Ono to s podpisem ani náhodou nebylo na lepší úrovni, akorát že pak ty útoky člověk bere osobněji a víc ho štvou.
odpovědět 
     Re: Zde je sakra ten problem!12:41:31 13.03.2014
A ty máš dojem, že "honza" bez mailu jako podpis je zásadně jinej než nic? Podle mě to vyjde úplně nastejno.
takyhonza / Honza / chytrý honzaodpovědět 
      Re: Zde je sakra ten problem!14:27:57 13.03.2014
Stačí, anonymní chytráku?
honza plocekodpovědět 
       Re: Zde je sakra ten problem!17:32:29 13.03.2014
No nevim. A četl jsi ten článek? Nechováš se tim "chytrákem" úplně stejně?
honza novákodpovědět 
        Re: Zde je sakra ten problem!20:08:49 13.03.2014
Četl. Proč?
honzaodpovědět 
       Re: Zde je sakra ten problem!20:11:36 13.03.2014
Pobavil si. Podepises se Honza, coz je jedno z nejcastejsim jmen a prudis anonymy.
anonymni chytrak :oodpovědět 
        Re: Zde je sakra ten problem!22:26:35 13.03.2014
A jak se ty vole asi tak mam podepisovat, když se tak jmenuju?
honzaodpovědět 
         Re: Zde je sakra ten problem!08:36:09 14.03.2014
Podepisuje se jak chces, ale zdrz se pak kecu o anonymech ;).
Honzaodpovědět 
          Re: Zde je sakra ten problem!08:37:58 14.03.2014
Jeste dodam, opravdu nejsi ten jediny, skutecny, nejznamejsi honza, tech je urcite vic.
Honzaodpovědět 
           Re: Zde je sakra ten problem!14:11:20 18.03.2014
Trochu pozdě, ale přece jsem si přečet tady tu vtipnou diskuzi. Je mi fuk s kym se Libor hádá,nicméně mě rozesmívají komentáře o tom, jak jsou v mamutu furt stejný cesty a stojej za prd:-) Jen pro ilustraci,počty nových cest od září po měsících: září 26, říjen 29, listopad 27, prosinec 21, leden 34, únor 16, březen do dnešního dne 25 (3-9 UIAA). Komu to připadá málo, je blázen. Kdo si myslí, že cesty jsou nekvalitní, at si přijde zalizt a podiskutovat:-) budem rádi... Tož mám pocit, že největší problém bude ten, že lezci se plácaj po ramenou, když je vše ok a maj plno keců, když to tak z jejich pohledu neni. Očekávám, že mi sem všichni kritici napíšou, že jsem idiot a že o tom nemám páru. Nepřekvapí mě to... chtěl jsem jen přispět trochou objektivní statistiky...
kemaodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri
Confetto ... 6c+/7a Massone

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (49)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 353 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 311 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 281 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 279 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 251 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.