LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Já slabě písknu, ty silně táhni.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
Vánoční závody Praha Ruzyně (24.12)
Novoroční Open (11.01)
Novoroční pohárek (25.01)

Žebříček
Cesty:
35.Lank 10290
36.Hronek 10285
37.Ondra 10253
Bouldry:
35.Chytil 9034
36.Hronek 9028
37.Oliva 8953
Hory:
17.Zaoral 4866
18.Najman 4632
19.Cibulka 4617

Výsledky
Kontinentální pohár a MČR v ledolezení (07.12)
EP v ledolezení Žilina (23.11)
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)

Deníčky
5679 lezců
1146616 cest
Nové přelezy:
Mr. Freeze 8A
Rocinante 7c
Kopa Kaban 8b
Okrimono 9+
Skyline 9
Inner Smil 9-
Pusht Bush 9-
Fandango 8A+
Dar Z Nebe 8A+
Loneliness 7b

Stěny
gymnázium Orlová - Orlová-Lutyně
Olympia - Brno - Modřice
Sokolovna TJ Sokol - Ledeč nad Sázavou

Prodejny
Rock Point Ostrava Avion - Ostrava jih
Namche - Outdoor, Travel & Climbinig Center, s.r.o. - Praha 8
Robert Janda - Treking sport - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Sanace skal v Labáku

Situace na levém břehu Labe rozhodně není tak kritická, jak naznačuje článek "Pozor! Destrukce Labáku".

Sanační práce, které provádí firma Strix, vzbudily mnoho obav. Správce zdejších skal J. Pleticha se proto zkontaktoval s vedením firmy, která projevila značnou vstřícnost se s horolezci domluvit. Příští týden proběhne přímo v terénu jednání, kde se dozvíme více informací o dalším postupu sanačních prací, jejichž cílem je ochrana železniční trati. O výsledku jednání vás budeme informovat a pokud to bude potřeba, začneme vše řešit se Správou CHKO Labské pískovce. V této chvíli ale "nepropadejte panice", jak říká známý Stopařův průvodce po galaxii!

B. Valentová   [úpravy] 10:14 30.10.2009Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Ja tam byl10:40:50 30.10.2009
Byl jsem se tam podívat, když jsme šli lézt před měsícem na Žlutou Žlebskou a musím souhlasit s článkem destrukce Labáku! Kdo tam byl před asanací a teď někdy v posledních týdnech ví své. Je to totální změna krajiny. Je mi z toho smutno.
Radekodpovědět 
 Re: Ja tam byl10:49:31 30.10.2009
Rybář, Jan - Stemberk, Josef - Suchý, Josef - Valigurský, Leoš - Schleiden, E.
Nebezpečí svahových pohybů v údolí Labe okresu Děčín: závěrečná zpráva.
[Landslides hazard in the Labe River valley of Děčín District: final report.]
Praha : Ústav struktury a mechaniky hornin AV ČR, 2000. 28 s.
Výzkumný záměr: CEZ:AV0Z3046908

Zvelebil, Jiří - Stemberk, Josef
CHKO Labské pískovce očima geomorfologa a inženýrského geologa.
[NPA "Labské pískovce" by the eyes of geomorphologist and engineering geologist.]
Pseudokrasový sborník. Praha : Zlatý kůň, 1999 - (Kopecký, J.) s. 82-91. ISBN 80-85304-64-3

0207358 - USMH-B 990141 RIV CZ cze J
Stemberk, Josef - Zvelebil, Jiří
Skalní řícení v kvádrových pískovcích v první polovině roku 1998 na Děčínsku.
[Rockfalls in sandstone during 1998 in the Děčín region.]
Geotechnika. Roč. 1, č. 4 (1998), s. 10-12. ISSN 1211-913X

0207184 - USMH-B 980013 CZ cze V
Rybář, Jan - Stemberk, Josef - Suchý, Jan
Zpráva o inženýrskogeologickém mapování svahových pohybů ve vybraných modelových oblastech v údolí Labe.
Praha : ÚSMH AV ČR, 1997. 34 s.
Grant: GA MŽP ZZ/630/1/97

0206908 - USMH-B 960101 CZ cze I
Zvelebil, Jiří - Stemberk, Josef
Nepřímá rajonizace rizik a návrh postupu prací k odstranění ohrožení železniční trati ČD mezi Děčínem a státní hranicí SRN skalními říceními.
Praha : ÚSMH AV ČR, 1996. 25 s.

0206861 - USMH-B 960015 CZ cze V
Zvelebil, Jiří - Stemberk, Josef
Expertní vyjádření k podmínkám optimalizace trati ČSD v úseku Děčín - státní hranice SRN z hlediska možností ohrožení trati svahovými pohyby.
Praha : ÚSMH AV ČR, 1995. 6 s.

.....a mnoho dalsich informaci a hlavne jak dlouho a proc se to deje urcite od techto panu ziskate
B.odpovědět 
 Re: Ja tam byl14:26:03 30.10.2009
No, moc mě to prohlášení neuklidnilo:
--jsou práce zastaveny do avízovaného jednání v příštím týdnu? (já jen aby zatím neubylo "půl" labáku)
-- "na jednání se dozvíme" - jinými slovy, počkáme, co nám bude sděleno a pak možná požádáme CHKO o pomoc.

Dle mého laického názoru má ČHS minimální mandát jednat přímo s firmou - rozuměj omezit její činnost v labáku v případě, že firma nebude ochotna ústupkům. Z tohoto důvodu se domnívám, že by se to s CHKO a dalšími institucemi mělo řešit od začátku a nikoliv čekat, "co nám bude sděleno".



Příští týden proběhne přímo v terénu jednání, kde se dozvíme více informací o dalším postupu sanačních prací, jejichž cílem je ochrana železniční trati. O výsledku jednání vás budeme informovat a pokud to bude potřeba, začneme vše řešit se Správou CHKO Labské pískovce.
valyodpovědět 
  Re: Ja tam byl16:35:32 30.10.2009
tak az to uplne olepi betonem, nechte tam pridelat umely chyty ;-)
bzzodpovědět 

 achjo11:11:14 30.10.2009
a co ještě rozstřílet v ádru věže pážátko,páže a tři obry je to taky u trati..
kubaodpovědět 
 Re: achjo12:34:06 30.10.2009
jo jo ja bych tu akadu nechal zavrit:-p
smrt věděodpovědět 

 ?13:47:02 30.10.2009
1.Co takhle odstřelit tu trať? Nebo bude stále u nás pravidlem, že příroda musí ustoupit civilizaci?
2.Proč si nepostavíte kolem trati zábrany? Přemýšlím..byly tam dříve ty skály nebo ta trať?
3.Jaký je rozpočet na onu likvidaci?
Hašišodpovědět 

 trať15:40:24 30.10.2009
až na to, že ta trať je hlavní tah a schválně si zkus spočítat, kolik vlaků tam denně projede - osobních i nákladních. Sice tam není tak dlouho jako ty skály, nicméně byla tam dřív, než někoho vůbec napadlo na ty skaly lízt, takže tak. Ze stejného důvodu nebude nikdo střílet do věží v Ádru, páč tam nikoho ničím neohrožují. Stačí trochu soudnosti...
to je fukodpovědět 
 Re: trať16:17:09 30.10.2009
nojo projede tam vicemene par vlaku ale pokud to v kralovstvi trošku znáš tak např věž pážátko je ani ne 20metru od trati a to na svahu nad ní:) jasny je to rozdil když jezdi lokalka a tah do německa ale de už jenom o ten princip..
neni to fukodpovědět 
 Re: trať16:43:58 30.10.2009
to je trochu divnej argument - jako, že tam ta trať byla dřív než si lidi usmyslili lézt na skály - tady přece už vůbec nejde o lezení, ale o tom, že si destruujeme svoje přírodní bohatství, postavit pojebanou trať trvá pár týdnů, za jak dlouho myslíš, že vznikne pískovcovej masiv???
pažoutodpovědět 

 no to teda fuck nejni15:52:15 30.10.2009
ehm je uplne jedno jak tam je dlouho trat a jak dlouho skaly - je snad jasne, ze to co vytvoril clovek jde vzdy nejak predelat, zmenit, upravit..skaly muze znovu vybudovat clovek?..to je ta trat taky jedinecna na svete?..nemyslim si..
Jackalodpovědět 
 Re: no to teda fuck nejni16:17:03 30.10.2009
do ádru nebude nikdo rejpat do tý doby, dokud nebude v cestě nějaké dálnici, pak ho taky zasanujou...
v.odpovědět 
  Prachy ovlivňují rozhodnutí18:04:10 30.10.2009
Je otázkou, nakolik je žel. trať potenciálním pádem kamenů, nebo sesuvem věží ohrožena.

Věřím, že v některých místech Labáku je trať ohrožena, ale nevěřím, že je ohrožena ve všech místech, kde práce proběhly, probíhají, nebo budou probíhat.

Kšefty které financuje stát byly vždy silně motivující, zejména v době hospodářské recese.
Honzaodpovědět 
   Re: Prachy ovlivňují rozhodnutí18:24:38 30.10.2009
kde sou ochranaři připevnující se na stromy řetězama?strom vyroste další ale zničit takhle jedinečné udolí?v labskem udoli bude hluboká jizva:( necháváme nádherné dědictví našim potomkům...
odpovědět 
    Re: Prachy ovlivňují rozhodnutí15:25:00 01.11.2009
a kde jsou lezci?
odpovědět 
     Re: Prachy ovlivňují rozhodnutí21:30:04 03.11.2009
Děkuju anonymovi za otázku a připojuju se...
J.Hušekodpovědět 
      Re: Prachy ovlivňují rozhodnutí10:11:01 04.11.2009
Lezci z DŽC na ten problém upozornili, jestli jsem si dobře všiml.
Piškotodpovědět 
       Re: Prachy ovlivňují rozhodnutí21:32:25 04.11.2009
Piškote, a všiml sis taky kde a jakým způsobem na to DZC upozornili? Tedy brekem na Lezci. Úcinek této akce je nižší než desetiminutová hladovka před lampárnou na hlavním nádraží. Lze to vnímat jenom jako výzvu komukoliv jinému, aby udělal to, co mohli dávno udělat sami - ptát se, jednat, žádat, protestovat na patřičných místech atd.
JHodpovědět 
        Re: Prachy ovlivňují rozhodnutí09:22:10 05.11.2009
Upozornění na tu věc vedlo minimálně k tomu, že o tom ví spousta dalších a ti třeba také něco dělají.
Pokud vím, včera měl mít v Labáku schůzku Jenda Pleticha, ví o tom ČHS a snad i na základě výsledků té schůzky nějak zareaguje, reaguješ tady na to i ty, Jirko.
Koneckonců i ty bys mohl jako ochranář přispět trochu věcněji, jiným než čistě lezeckým pohledem a třeba i nějakou informací z jiné strany, co já vím - i když se ti asi nechce.
Já jsem se do té věci teda nechtěl vůbec míchat, protože ačkoli mě to, jak to na postižených místech vypadá (a pomaličku začalo vypadat už před pár lety), hodně znechucuje, necítím se kompetentní posoudit, nakolik jsou ty bloky opravdu nebezpečné, nebo jestli by bylo reálné řešit to jinak. Nějaký ochranný betonový "bunkr" nad tratí, který by ještě trochu zarostl, by mi asi přišel nakonec jako přijatelnější zásah do krajiny než tohle, ale to jsou asi zase jiné peníze.
Zareagoval jsem jen proto, že mě zase trochu podráždil obligátní skepticko-didaktický tón, se kterým tu někteří zástupci OP občas vystupují :))
K anonymovi pode mnou: nepochopil jsem, na koho a co reaguješ. Pokud na mě, tak jsi asi nepochopil ty ten můj horní komentář.
No a diskusím na Lezci by hodně pomohlo, kdyby se přispěvatelé podepisovali. Není to jedno. Už se mi taky trochu z těch anonymních debat tady zvedá žaludek a byl bych všema deseti pro tu povinnou registraci všech komentujících. Nechápu, proč máš potřebu zůstávat anonymní, i když nikomu nenadáváš a píšeš celkem věcný příspěvek.
Piškotodpovědět 
         Re: Prachy ovlivňují rozhodnutí22:38:02 05.11.2009
Přesto se domnívám, že "upozornění" spíš emotivním než věcným výkřikem na Lezci je velmi laciné a pohodlné - spoléhá na to, že někdo z těch, kteří skenují zdejší diskusi, začne konkrétně jednat. To mohli upozorňovatelé dávno udělat sami, je to koneckonců jejich domácí hřiště a jsou zde sportovní lezeckou elitou. To, že Jeník Pleticha jedná, je správné a s ohledem na jeho aktivitu i očekávatelné, ale má se to jako správce oblasti dozvídat z příspěvku na webu nebo ho mohli "upozornit" přímo? Omlouvám se za skepticko-didaktický tón, který tentokrát nevychází z pozic ochrany přírody, nýbrž z nespokojenosti s občanskou nevyvinutostí a zpupnou stavovskou namyšleností lezecké komunity. Ostatně pokud čtu diskusi pozorně, ochranářské mentorování tam nenacházím, na rozdíl od primitivně vulgárních protiochranářských výkřiků.
Reagovat ochranářským pohledem se mi skutečně nechce, protože nemám dostatečné informace a nejsem schopen formulovat přiměřeně kompetentní názor. Labák znám jenom z rychlíku. Doporučuju zeptat se na Správě CHKO Labské pískovce - těžko ovšem očekávat, že přistoupí na debatu na tomto problematickém fóru, pokud ho ovšem vůbec sledují.
JHodpovědět 
       Re: Prachy ovlivňují rozhodnutí08:31:14 05.11.2009
milej zlatej. lezci dzc se oproti tobe snazi neco delat a ne jenom kecat. oslovili pry i tevizi Prima viz vysílání z 4.11. http://www.r1lyra.cz/vysilani/.
odpovědět 

 Situace není kritická?19:24:55 30.10.2009
Paní (slečno?) Valentová, při pohledu na fotografie nechápu vaše sdělení.
Bídaodpovědět 
 Re: Situace není kritická?21:14:42 30.10.2009
Hoši a děvčata koho by překvapilo kdyby ted nekdy do jara NAHODOU se zřítil blok ZLYCH skal na trat tesne po přejezdu jedné známé soupravy?
Bejt to v emerice a bejt takhle kolem 11 tyho zaří.... .
Jukněte někdy na www.zeitgeist.com a podobně a mozná se leccos vosvětlí.
Hezkou dobrou noc bdělejm.
V2odpovědět 

 Sanace skal v Labáku10:06:37 31.10.2009
Myslim že ČHS tedy jeho vedení mohlo vyvinout podstatně větší aktivitu co se týče získání informací pro své členy a hlavně už jednat v případě ,že se v Labáku děje co se sanací týče něco co je nad rámec sanace což mi jen z fotek příde víc než jasné.Kde jsou Ti co mají na starost správu a ochranu CHKO či NP to ví čert.
Bahnoodpovědět 

 Tohle fakt nepochopim10:09:17 31.10.2009
Jestli tyto prace probihaji kvuli ochrane zeleznice, tak je vazne neco spatne. Vzdyt ke kazatelne se jde dobrych (mozna to prezenu) 200 m hustym lesem, tudiz trat by teoreticky mohly ohrozovat pouze valici se kameny. Pred temi lze trat chrani plotem z pletiva tesne u trati. To je jedne vec.

Ta druha: Proc zrovna kazatelna, vzdyt to je kompaktni pevna zelezita skala. Teda nevim jak vypadal vrchol, na nem jsem nebyl.
odpovědět 
 Re: Tohle fakt nepochopim10:11:17 31.10.2009
Pardon jeste dodatecne podpis, at nezustavam v anonymite;)
Kutikodpovědět 

 hrozne12:16:01 31.10.2009
to co sa tam pre boha u vas deje ??? to si nechate ?
Slovakodpovědět 
 Re: hrozne13:36:26 31.10.2009
ano, necháme. Jsme přeci Češi. Ty neumí nic jinýho než klábosit
anoodpovědět 

 Bezpečnost??17:07:28 31.10.2009
Samozřejme nesouhlasím s ničením skal a odstřelováním kamenů. Chtěl bych spíš reagovat na ty názory tady, co srovnávají trať vs. skály.

Nenapadlo Vás že jde o ty lidi v tom vlaku, a ne o ten vlak??
Aldikodpovědět 
 Re: Bezpečnost??18:58:14 31.10.2009
No právě, proto musíme vyhodit do vzduchu tu lokomotivu..
Hašišodpovědět 
  Na co ČHS?07:12:21 01.11.2009
Nějak se mi puvodně nechtělo reagovat, ale po přečtení některých vyjádření zkrátka musím.
Sekretariát byl informován o nějaké situaci v Labáku, dohodnul schůzku na velmi blízký termín a informoval o tom lezeckou veřejnost.
Část této lezecké veřejnosti je za to posílá do prd... a ze meli udelat vic. A tim jako co, privazat se ke stromum pod skalou?
Uvedom te si, ze byt se nam to nelibi, ta firma ma zrejmne vsechny byrokraticke nalezitosti v poradku a pokud budeme chtit něčeho dosahnout tak pouze korektnim, velmi obratnym a konstruktivním jednáním.
Takže mne mrzi, že místo kvitování toho, že se na sekretariátu problémem okamžitě začali zabývat, tady někteří plivou a je otázkou, jestli sami na činnost ČHS přispívají, když už jej tak kritizují.
Co se situace týče, tak se mi také nelíbí, také s ní nesouhlasím a v porovnání s "estetickým poškozováním skal" MG mi přijde více než absurdní, ale za to bohužel ČHS skutečně nemůže!!!
Co se týče oprávněnosti argumetů pro sanaci nevím, nebot nemam dost informaci pro objektivni zhodnocení, takže si na vysledek jednani počkam a doufam, že se podaří nalézt řešení, které nezasáhne do lezeckých linií v sektoru, to že řešení zasáhlo krajinu v tomto sektoru je bohužel zřejmé.

Radek
zobanodpovědět 
   Re: Na co ČHS?10:05:03 01.11.2009
Tak tohle konecne vypada na rozumny a konstruktivni krok v reseni cele veci. Aspon nekdo je schopen formulovat oc tu bezi a co je realne v nasich silach ovlivnit. S internetovymi tlachali je treba se smirit, nebyli, jsou a bohuzel vypada to ze jich bude stale vic.
Cervajsodpovědět 
   Re: Na co ČHS?19:26:19 01.11.2009
Přesně tak. Správce oblasti a ČHS dělá všechno, co v současný době může legálně dělat (vynechávám možnost přivázat se ke skalám a podobně).
To není poraženectví, jen konstatování.
Díky všem, co do toho rejpou nejen hubou na www, ale i v reálu.
Dagodpovědět 
    Re: Na co ČHS?21:52:43 03.11.2009
Jene, přivazování se ke stromům/skalám není třeba vynechávat z legálního repertoáru prostředků, kterými lze vyjádřit občanský postoj. Gándhího občanská neposlušnost a pasivní rezistence byla zcela legitimní v kontextu společenských poměrů v Indii před rokem 1947, stejně tak blokáda Trojmezenského pralesa Hnutím Duha v roce 1999. Ostatně úspěšnost této taktiky je obecně známa. Jenže problém je v tom, že tyto krajní metody lze oprávněně použít pouze po vyčerpání všech ostatních nástrojů, kterými občanská společnost v demokratickém prostředí disponuje (a že jich je dost...). Navíc prosazovaný postoj/názor musí být kompetentní, kvalifikovaný, založený na detailní znalosti problému a ověřených informacích. Nic z toho ovšem u zde diskutujících nenacházím, a tak pokud bych jim měl nějaké přivazování doporučit, pak ke kandelábru někde na periferii a co nejdále od PC :-). Zdraví
Jirka Hušekodpovědět 
   Re: Na co ČHS?22:55:17 01.11.2009
Tak domluvil to sekretariát, nebo správce Labáku Jeník Pleticha? A na schůzce bude v bojovém nasazení kdo? Nevím kdo, ale někdo se tu chlubí cizím peřím ...
odpovědět 

 Nepropadám panice, ale je mi smutno...10:46:59 01.11.2009
Paní Valentová, schůzka Jeníka Pletichy se zástupci firmy je určitě dobrý krok. Mám za to, že Horosvaz by měl vyzvat také zástupce SCHKO. Nechci soudit oprávněnost "asanace", podle mého spíše destrukce, skalního útvaru, ale je zřejmé, že dochází k poškozování stromů pod skalami. Realizační firma přistoupila k ochraně stromů velmi svérázně-citlivě vyjádřeno-prostě to "očůrali". Nehledě na oprávněnost či neoprávněnost zásahu do skalního masívu, tak jak to dělají je PRASÁRNA !!!
martasodpovědět 

 asanace17:59:56 01.11.2009
Zdá se že tam používaj míň rozum a víc sbíječku
Tomodpovědět 
 Re: asanace10:00:06 04.11.2009
Aby vás vy zelený mozky cholera sklátila a mráz prdel roztrhal at de hnutí duha a všichni tyhle přiblblý ochránci přírody do prdele .kvůli vám se nedá jezdit do prahy po dálnici která už mohla bejt dávno hotová pořád zakazujete lezení tajdle a zase támhle vytváříte akorát neustálou pakárnu jenom abyste si dodali důležitosti.Za komunistů ste byly jedna banda s policajtama a dneska je to eště horší,nakonec když se vám zaplatí tak všechno de akorát nechápu jak se s váma může někdo kamarádit a vo něčem diskutovat votrapové zasraný
ondraodpovědět 

 Výsledek schůzky?14:36:59 05.11.2009
Jak dopadla ta schůzka? je někde zveřejněnej závěr? kde? díky za info
valyodpovědět 

 Foto dne:
Bibendum
Ceuse
 Databáze cest:
Všechny cesty (180167)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Apología Del Sika Hard 7B Arico Nuevo
Apología Del Sika 6B+ Arico Nuevo
Press Enter For Rebirth 6c Leonidio
Extensión Nave Espacial 7B Arico Nuevo
Nave Espacial 7A+ Arico Nuevo
Nově komentované:
There Is No Rich Man In ... 6b+ Leonidio
There Is No Rich Man In ... 6b+ Leonidio
Houpačka 8 Skály U Kutné Hory A Malešova
El Sarcofago De Nuremberg 8a Chulilla
Oběšencova 4+ Holý Vrch

 Nově v diskusi:
Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami |

 Nové komentáře:
Re: ucta | Re: Vácman | Re: Vácman | ucta | Re: **** | Re: **** | Vácman | Re: Achttausend drüber ud drunter | Re: **** | Re: **** |

 Kde to vře:
Mára Holeček: porovnejte si můj pohled a prohlášení SHS JAMES (76)
Ondrova hvězda (69)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (38)
Video: Adam Ondra a Jakob Schubert zkouší DNA 9c od Seba Bouina (31)
Zkusíme to znova (30)
Salzburskou cestou na Watzmann, (21)
Berounské Vánoční OPEN 2024 (6)
EpicTV: Videomedailon o Pepovi Šindelovi (6)
Kontinentální pohár v ledolezení na obtížnost v Brně (5)

 Nově v inzerci:
Prodám skialp boty | Přilba PETZL SIROCCO | Wánachten na lyžích | Scarpa ALIEN RS | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Praha Big-Wall | Ve dvou se to lépe leze | Rád poznám parťačku, která už ví, co chce | Pinguin Gelanots XP |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 798 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 717 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 599 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 637 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 533 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.