LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Kdyby tu tak byl Boriš! Ten umí po skalinách!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
Vánoční závody Praha Ruzyně (24.12)
Novoroční Open (11.01)
Novoroční pohárek (25.01)

Žebříček
Cesty:
1.Šindel 12447
2.Votoček 12262
3.Trojan 12246
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11156
3.Volf 11006
Hory:
1.Groš 7855
2.Skopec 7324
3.Rojko 7286

Výsledky
Kontinentální pohár a MČR v ledolezení (07.12)
EP v ledolezení Žilina (23.11)
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)

Deníčky
5679 lezců
1146644 cest
Nové přelezy:
Mr. Freeze 8A
Rocinante 7c
Kopa Kaban 8b
Okrimono 9+
Skyline 9
Inner Smil 9-
Pusht Bush 9-
Fandango 8A+
Dar Z Nebe 8A+
Loneliness 7b

Stěny
V 16 - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

REKLAMA NA LEZCI

Dovolte mi, abych zde otevřel otázku reklamy. Je to věc žhavá, jak je vidět z některých příspěvků a přitom v současném životě naprosto nezbytná. Pro zadavatele i pro poskytovatele.

Proč je to tak ožehavé téma? Je to dáno obecně tím, že reklamu považujeme za otravnou? Je to dáno způsobem, jakým je reklamy používáno? Je to dáno tím, co je propagováno? Je to dáno tím, koho se snaží oslovit?

Co je to reklama?
Je reklamou pozvánka na oddílovou schůzi? Je reklamou pozvánka na závody? Je reklamou pozvánka na filmový festival? Je reklamou pozvánka na akci pro veřejnost? Je reklamou pozvánka na nově otevřenou boulderovku? Je reklamou pozvánka na výprodej zimního oblečení?  Je reklamou inzerát, banner, televizní či rozhlasový spot, billboard, test výrobku, spotřebitelská soutěž, sponzoring expedice, zářivý obal výrobku, doporučení od kamaráda?


V jednom z dřívějších komentářů zde bylo dělení na:
1) obsah reklamy propaguje akce výdělečné => komerční reklama
2) obsah reklamy propaguje akce nevýdělečné => nekomerční reklama

Je tedy komerční expedice do hor? Je komerční filmový festival? Je komerční horolezecký kurz? Je komerční akce, která má sponzory nebo jenom akce, která vybírá vstupné? Je komerční pozvánka, která vyzívá k nákupu materiálu?
A nebo je komerční to, co přinese zadavateli zisk? Zisk finanční, materiálový nebo i jiný? Třeba pocitový? Dělá někdo akce bez zisku?

Jak by se k reklamě měl postavit správce Lezce? Má odmítat reklamu? Má mazat články, které něco propagují? Podle jakého klíče by to bylo vhodné posuzovat?

Já Lezce chápu jako super platformu pro lezení. Díky  Hopovo nápadu, každodenní práci realizačního teamu Lezce a všem, kteří přispívají články, komentáři, fotkami, průvodci atd., má Lezec obrovskou sledovanost a je zde velké spektrum názorů.

Protože Lezec je spolutvořen Vámi - lezci a je pro lezce, dovolím si Vám položit otázku:
Jak by se měl Lezec postavit k reklamě, jak by ji měl posuzovat a jakou formou zveřejňovat?

Vlasta Volák   [úpravy] 20:07 26.09.2002Tisk 

Reklama:

Komentáře

Nový komentář 

 Milion zbytečných otázek
Vlasto, na co se vůbec ptáš? Máš tam tři prdele otázek a ta poslední se mi zdá úplně mimo. Ale dobře, podle mě by měl Lezec uvádět jen ty reklamy, které mu mohou přinést určitý profit. Jinak zde podle mě jen zabírají plochu, na které by mohla být třeba nějaká holá baba.
Zapsal: Bída, 09:36:13 27.09.2002
 recenze versus reklama
Je reklama představení nového modelu auta/nového filmu v motoristickým/filmovým časopise? Reklama může být užitečnou informací, stejně tak nezávislý pohled může být reklamou. Tady bych to viděl na míře objektivity pohledu. Myslím, že možnost vložit svůj komentář tu objektivitu zaručuje (více pohledů), což v papírovém magazínu dost dobře nejde. Pokud se nedozvím v lezci např. že tyhle žvejkačky, prací prášek, cigarety, dámské vložky atd. jsou pro lezení nejlepší, tak bych to neřešil.
Zapsal: Petr Šlajer, 09:37:35 27.09.2002
 
Hlavně si všichni vzpomeňte na pana Vajíčka a lišku, co prodrbla čtvrtku rypákem. A na to, jak jste hltali germánský reklamy, protože tam bylo aspoň na co koukat. Sám Lezec je reklama, ale to málokdo ví.
Zapsal: Azbest, 17:18:57 27.09.2002
 brrrrrrrrr
obecně souhlasim s bídnou tlučhubou, ale snad jen bych chtěl říci, že ta reklama je spjata většinou s pěknejma lotrama
Zapsal: Luk, 19:32:36 27.09.2002
 RE - Luk
Luku můžeš být konkrétnější? Kdo je podle Tebe na Lezci lotr a proč?
Zapsal: Špica, 21:33:25 27.09.2002
 
Ne na Lezci! Ale jako všeobecně, a taky se to docela gut rýmovalo......
Zapsal: Luk, 23:43:09 28.09.2002
 Re: Luk
Já se v podstatě reklamou živim, bez ní by to v obchodě nefungovalo ani v jednom směru, že jsem lotr vím :-).
Je přece jen na rodičích Lezce, co tam pustěj a co ne. Když tady budou jen samé reklamy a žádný článek, tak sem nikdo nepoleze. A to rodiče přece nechtěj, chtěj co nejvíce kamarádů pro své dítě.
Luku, ono to tržní ( fuj to je zprofanované slovo ) hospodářství funguje všude.
Zapsal: Maty, 12:06:30 30.09.2002
 Inzerce
Pěkný Papouši, vážně.
Jsem sice téměř nesvéprávnej, ale nahoře na liště je políčko "inzerce". Myslím, že veškeré pozvánky a upozornění ( at komerční nebo jiné ) by mohli být tam. Nebo na jakémkoliv místě, které jim Hop určí.
P.S. Zametení před vlastním prahem ( určeno kritikům reklamy, té všudypřítomné hnusoty ): kolik Vám výrobci lezeckých věcí platí za propagaci firmy? Nebo si z kalhot, lezaček, sedáků, pres atd. strhaváte, vybrušujete, nebo zamalováváte jejich loga?
Zapsal: Maty, 13:36:28 01.10.2002
 Zaujatý Papouš
Mylsím, Papouši, že jsi vůči Summitu zbytečně zaujatý. Podle mě se může každý podepisovat pod své reklamy a výtvory jak chce a toto právo by mu neměl nikdo odpírat. Mě se taky nelíbí to tvoje - Berg Heil Papouš - a přesto to tady pořád neomílám. Navíc si myslím že články o metodice, které kuci píší, jsou více než skvělé a to, že pod nimi figurují jejich přesná jména a jména jejich firem si jistě zaslouží. Alespoň se neskrývají za nic neříkající přezdívky Papuoš, Hop, Oliváč a já nevim co ještě.
Berg Heil
Hop
Zapsal: Hop, 15:16:04 01.10.2002
 Skryté identity, někdy entity
Pravé jméno se většinou dozvíte podle maila, prostě klikněte na tučně vytištěného autora a můžete mu nadávat a nadávat, co se do něj vejde. Zrovna Papouš se moc neskrývá, Hop také ne a Oliváč, ten je ukrutně maskovanej, toho nikdo nezná. Horší jsou jiný typy, co na sebe ani nedaj kontakt. No, ale je fakt, že pod určité výtvory bych se taky nepodepsal, natož pravým jménem, například pod tento. Heil.
Zapsal: ANONYM, 15:30:00 01.10.2002
 Anonymní prudičové!
Je od vás velmi bídné špiclovat a neuvádět svá jména. Je to ANTIreklama, která by měla být podrobena stejné debatě jako reklama.

Noře zmar
Ara

P.S. Oliváč by měl být propasírován na olej a sdělit, kdy již otevře svého slavného bouldra.cz. Vznikla by tak další aréna pro pruzení.
Zapsal: Ara, 16:16:22 01.10.2002
 
Ara, ha, ha.
Zapsal: , 16:41:56 01.10.2002
 :)
Vy ste fakt vtipný :)
!Pozor!
Reklama...
"kdo mě chce osobně poznat a rozvést přeukrutnou diskusi o čemkoliv a o ničem, tak mě (když jsem v Čechách) najde skoro každý den v BB."
Konec reklamy...
Proč nedávám mejla jsem už jednou rádoby vtipně vysvětloval,ale vzpomínám si, že jsem na sebe jednou na Lezci práskl svůj mobilní telefon...
!Pozor!
Reklama...
"Stránky boulder.cz se už blíží do finále a už opravdu brzy se rozjedou.Nicméně Aro musím Tě zklamat, protože arena pro pruzení bude tvrdě potlačena...:) bude to pouze a jenom info server o lezeccích a lezeckých výkonech a samozřejmě o...:)))"
Konec reklamy...
Zdravím Prudiče a věřím, že sakra jednou pozná toho Oliváče :)))

Na úspěch!

Zapsal: Oliváč, 21:47:23 02.10.2002


 Vložení nového komentáře 
Název
Jméno
Email
Text

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 Foto dne:
Bibendum
Ceuse
 Databáze cest:
Všechny cesty (180170)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Sim Sala Bim 6 Mlynická Dolina
Une Dose De EPO L2 8a+ Pratdip
Une Dose De EPO L1 7a+ Pratdip
Apología Del Sika Hard 7B Arico Nuevo
Apología Del Sika 6B+ Arico Nuevo
Nově komentované:
There Is No Rich Man In ... 6b+ Leonidio
There Is No Rich Man In ... 6b+ Leonidio
Houpačka 8 Skály U Kutné Hory A Malešova
El Sarcofago De Nuremberg 8a Chulilla
Oběšencova 4+ Holý Vrch

 Nově v diskusi:
Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami | Re: nohavice s výstužami |

 Nové komentáře:
neni to kretén... | Re: **** | Re: **** | Re: **** | Re: **** | Re: **** | Re: ucta | Re: Vácman | Re: Vácman | ucta |

 Kde to vře:
Ondrova hvězda (75)
Mára Holeček: porovnejte si můj pohled a prohlášení SHS JAMES (72)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (37)
Video: Adam Ondra a Jakob Schubert zkouší DNA 9c od Seba Bouina (31)
Zkusíme to znova (30)
Salzburskou cestou na Watzmann, (21)
Berounské Vánoční OPEN 2024 (6)
EpicTV: Videomedailon o Pepovi Šindelovi (6)
Kontinentální pohár v ledolezení na obtížnost v Brně (5)

 Nově v inzerci:
Prodám skialp boty | Přilba PETZL SIROCCO | Wánachten na lyžích | Scarpa ALIEN RS | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 | RAB DOWNPOUR ECO-membránová bunda pánská | Praha Big-Wall | Ve dvou se to lépe leze | Rád poznám parťačku, která už ví, co chce | Pinguin Gelanots XP |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 798 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 721 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 602 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 638 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 534 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.