LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Když se tam udrží sníh, tak já taky.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
36.Kolomazník 10459
37.Drbohlav 10456
38.Kalvas 10438
Bouldry:
36.Svoboda 8759
37.Scheuerová 8703
38.Hapala 8678
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140451 cest
Nové přelezy:
Sensa Nome 8a
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+

Stěny
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
SAUNA - Plzeň

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Květoslav Padůče

Wanted!

Climbing police hledá lezce jménem Květoslav Padůče. Má důvodné podezření, že se jedná o virtuální postavu ze žebříčku. Krom podivuhodných přelezů je tento lezec schopný i neuvěřitelných přesunů, dokáže práskat ve dvou dnech v oblastech vzdálených i 1000 km. Může lezeckou komunitu o své existenci přesvědčit sám a přihlásit se některému z webmasterů, který s ním rád udělá interview. Obracíme se ale i na ostatní lezce s žádostí informace o tomto novém démonu žebříčků. Děkujeme.

Bída   [úpravy] 19:58 27.08.2009Tisk 

Reklama:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 hmmmm20:26:18 27.08.2009
............já ho neznám!
Lukodpovědět 
 Re: hmmmm20:30:56 27.08.2009
je to jasné, Ferenc Rohlík se přejmenoval!
"...jedna noha od země byla."
odpovědět 
  Re: hmmmm20:42:18 27.08.2009
Že by jsi náš oblíben Čermy změnil jméno? :-)
Už je to tu zase?odpovědět 
   Re: hmmmm22:04:52 27.08.2009
Je to další fantóm.Jako známý mistr Č.To je prostě nevýhoda žebříčku,umožňuje takovým psychoušum čmárat blbosti.
Radodpovědět 
    Re: hmmmm14:29:41 28.08.2009
Ani ne tak nevýhoda žebříčku, jako jeden z atributů publikování na internetu.
Honzaodpovědět 

 A do jako co...??23:04:10 27.08.2009
Má cenu pátrat po jeho existenci? Co dostane kdyz bude v zebricku prvni? Listky do bordelu?? Kdyz si obcas zebricek u nekterych lidi (ktere osobne dobre znam) prochazim, tak tam kolikrat taky nachazim veci odporujici zdravemu rozumu... No a co?? Sidi predevsim samy sebe...
Karelodpovědět 
 Re: A do jako co...??09:06:07 29.08.2009
... za první místo v žebříčku jsou lístky do bordelu ?????? .......ty wole, hned si ho jdu akualizovat...a napíšu si tam i nějaké 9a+ OS......hodina rozkoše se blíží :)))
gruwlockodpovědět 
  Re: A do jako co...??12:55:29 29.08.2009
No prave ze nejsou, tim jsem chtel naznacit ze prvni misto sice vyherci prinese libe pocity, ale uplne jineho charakteru nez ve vyse jmenovanem zarizeni...
Karelodpovědět 

 Čermák02:03:56 28.08.2009
Jasná věc :) Čermy má dvojníka. Stejně je neuvěřitelný jak se Čermák neumí postavit oficiálně za své přelezy. Trapnost předvedená v Montaně je never ending :) Ale je to jasný. Každý ať si dělá co chce :)
:)odpovědět 
 Re: Čermák08:01:40 28.08.2009
Každý si jistě může dělat co uzná za vhodné, když ale svým jednáním bude škodit ostatním, musí očekávat náležitou reakci. Když si budu zapisovat cesty které jsem nevylezl a v žebříčku budu kralovat tak v očích poctivých lezců ztrácí mou vinou žebříček na důvěryhodnosti a tím veřejně škodím(minimálně autorům). Pak se nemůžu divit a lze to očekávat, že mě někdo z autorů žebříčku ve slušnosti požádá, abych své přelezy doložil, případně odhalil svou neznámou podobu:)
Svoboda je dle mého o tom, že dělám co chci a nikdo mě neomezuje, ale má svoboda končí tam kde začíná svoboda kolegy kterému bych ani já neměl škodit, takže ublížené řeči (a ještě nepodepsané) jen ho neche ať si dělá co uzná za vhodné jsou lehce out.

Nicméně po přečtení výše uvedeného deníčku jsem moc nepochopil výzvu, jsou tam pěkné přelezy, ale né nijak nereálné a při zběžné prohlídce jsem žádné zásadní rozpory v oblastech také nezahlédl(tedy 10 a 11.7.08 bych vzhledem k obtížnostem přelezů, které v deníčku nejsou zásadní považoval za překlep)... Třeba už autor po upozornění vše srovnal:)

Tak jako tak je asi na řadě Květoslav, aby vystoupil ze stínu a buď se omluvil, nebo aby alespoň ukázal prostředník. Jinak skončí jako tajemný MČ.
 BBodpovědět 
  Re: Čermák08:51:56 28.08.2009
uprimne receno, co vas trapi, dyk zda se ze svou denickovou karieru zakoncil prelezem 5+kveho komina nekdy loni v prosinci a vod ty doby nic...
nejspis to byl komin pravdy:))
Jinak cece Breto, 8B tr, bych za hodnotny vykon povazoval, je to sice traverz a autor Rosta Skubanku obcas trochu cislo nadhodi, ale presto. Mechanicky pomrdanc 8A a Sneznikofsky Be Strong za 7C+ jsou taky kruty buldry...
odpovědět 
   Re: Čermák09:08:01 28.08.2009
jj, bouldry jsem přehlédl, ale neřekl jsem, že to jsou nehodnotné přelezy, psal jsem že nejsou nereálné a tím jsem chtěl říci, že v zásadě nemám důvod mu je nevěřit.
BBodpovědět 
 Re: Čermák14:31:04 28.08.2009
ale tak Cermy ma aspon blog :} http://cermyboulder.blogspot.com/
tah-sha-tungaodpovědět 

 ach jo08:49:10 28.08.2009
Ok jsem to ja. Jsem fakt dobrej. Jen nechci byt popularni. Tyhle rychle prelezy skonci az prodam letadlo. mej te se letim do francie a zitra do ospu
Padůčeodpovědět 
 Re: ach jo11:45:29 28.08.2009
padúče, zober ma prosim zo sebou, ten osp tak na dva dni, potom zase domov k zene a detom, nikomu nic nepoviem, prisaham
kmetoodpovědět 
 Re: ach jo12:44:39 28.08.2009
Staci dat moje jmeno do google...najdete moje osobni stranky, mam i profil na face booku...
kvetoslav
Kvetoslav Paduceodpovědět 
  Re: ach jo14:43:02 28.08.2009
Tak jsem si to zkusila z srandy podle tveho navodu vyhledat, ale nejak mi pan google nic nenasel, krome par clanku tady samozrejme. Zajimalo by me, pod jakym jmenem jsi k nalezeni. Spis je to zase nakej vtip co..:)
Katkaodpovědět 
   Re: ach jo15:42:40 28.08.2009
taky sem nic nevygůůglil :(
si tady někdo dělá prdel...
mart.odpovědět 
    Re: ach jo15:52:24 02.09.2009
nějaká prdel, zkoušel Google i FB a nic
Johny25odpovědět 

 spolulezec10:20:56 28.08.2009
Nemohl by nejaky info poskytnout Vojta Salamandra? Vzdyt ho ma Květoš u spousty cest uvedeneho jako spolulezce.
Mihalodpovědět 
 Re: spolulezec10:26:34 28.08.2009
A ze "Vojta" je zrovna "Vojta Vrzba" si myslis proc? :)
jodpovědět 
  Re: spolulezec10:59:27 28.08.2009
Vida, to je úderná protiotázka. Odhadoval jsem to podle toho, ze s "Vojtou" Kvetoš hodne lezl v Anglii, kde to Salamanra dobre zna a mnoho z prelezenych cest jsou do databaze zadany prave od Vojty.
Mihalodpovědět 
   Re: spolulezec15:26:21 28.08.2009
Ja květoslava viděl jestli to teda byl skutečně on. Snad řikal že je od někaď ze severu Česká lípa nebo tak něco.
A nebo to možná byl jinej květoš nebo vubec někdo jinej?
Andyodpovědět 

 Květoš16:42:10 28.08.2009
je jistě lezecky dosti zdatný, ale podle statistiky "Četnost jmen a příjmení v ČR", stránky mvcr.cz, není občanem České republiky, ani "osoba živá s platným pobytem v ČR". Je to buď turista, nebo zde krátkodobě pracuje, nebo zde žije ilegálně, nebo...
ivošodpovědět 
 Re: Květoš16:49:21 28.08.2009
Nebo dostal občanství až po výzkumu...tak!
komixákodpovědět 
  Re: Květoš18:41:03 28.08.2009
Ten komín za 5+ co má naposledy v deníčku zapsaný /doba posledního zápisu se náramně shoduje s dobou, kdy začaly první pochybnosti/, bych mu klidně i věřil!
M.odpovědět 
 Re: Květoš13:38:47 31.08.2009
Je to Mongol s rumunským pasem a preskama s nápisem "Sdělano b CCCP"
toaletní papírodpovědět 
 Re: Květoš14:02:01 31.08.2009
Používá pseudonym. Ve skutečnosti se jmenuje Keyser Soze.
 pbla4024odpovědět 

 deníčky a nočníčky09:32:38 29.08.2009
Kolik si tak tipujete, že je v deníčcích zápisů malinko přibarvených (TR jako RP, nedolezená  cesta jako dolezená...) a zcela vymyšlených? Já bych to šacoval... takovéééjch, nóóó... moc, hodně moc.
Vedou mi k tomu zkušenosti z reálu, kdy jsem zůstával štajf nad mírou bájné lhavosti mých bližních. A to lhali do očí člověku který je některé znal a lezl s nimi.
Ukázalo se přivelmi často, že cestu, o které mluvili jako o přelezené, dokonce v pohodě přelezné, zkoušeli s TR, jen její část a bezvýsledně. Případně si "spletli" cestu co vylezli (V a podobně) za cestu hned vedle (VIII a více).
Někteří experti mluvili o svých hrdinských činech na skále, ke které neznali ani přístup.
Jak se musí lhát virtuálně! Každý neleže, to dá rozum, ale těch bájných bude myslím hafo.
A tenhle si z toho dělá asi kozy :-).
dagodpovědět 
 Re: deníčky a nočníčky10:07:19 29.08.2009
KOukám do nočníčku a borec si osnul Superku na Cimu Grande za 8+. To by nebylo špatný, ovšem něco mi říká, že se jenom podíval na nákres a bylo to. Jinak ta délka za 8+ je hodnocení v AF, navíc dle Packů. Je společná s délkou novější cesty Phantom der Zinne (tuším Heinz a spol.) a tady má hodnotu 9+ RP. Takže tak, jen aby se vědělo.
Willhemodpovědět 
  Re: deníčky a nočníčky16:30:47 29.08.2009
jj más pravdu.RP Superky je o něčem jiném,nez o 8+ :)
Kvepad měl taky zapsanou cestu Camillotto Pellesier na Flash,v komentáři u této cesty tvrdil ze se spletl a vylezl ji ,,jen,, PP,uz to ale neopravil.
Zajímavá diskuze je i u bouldru-Levý dírky 7C na Snězníku.
mart.odpovědět 

 Spider-man17:11:11 29.08.2009
Podle jeho deníčku bych ho spíš překřtil na Květoslava PAVŮČE!
M.odpovědět 
 pohádkáři18:08:57 29.08.2009
To mně jednou kámoš líčil,jak nacvičuje nejmenovanou cestu)převislou hranu na
Suškách).No jezdil na to asi dva měsíce,a vyprávěl jak mu tam chybí už jenom pár přešahů a má to v kapse.Uplynulo půl roku ticho po pěšině.Sedíme v hospodě a kámoš řiká,ty vole víš že f. vylez tu převislou hranu o.s. to bych do něj v životě neřek.
pavelodpovědět 
  Re: pohádkáři20:28:25 29.08.2009
Tomu se říká "Letošní on side!":))
M.odpovědět 
   Re: pohádkáři23:31:59 30.08.2009
a co na tom nacvičoval...lezení po madlech ???
odpovědět 

 virtuální strašidlo?19:59:47 29.08.2009
že by?Koukám  co sem jen nakukuju a leta nelezu, je to čím dál zajímavější, někdo bude sepisovat  pohádky pro horolezčata?
wendyodpovědět 

 První místo - motivace21:15:14 29.08.2009
Nicméně tato diskuse určitě nebyla k ničemu a vygenerovala "squělý nápad", za který se plně stavím, a to že za první místo v žebříčku by mohly být i ty lístky do bordelu.
M.odpovědět 
 Re: První místo - motivace22:10:04 31.08.2009
Jakože do parlamentu?
Zdeněkodpovědět 

 Bídáku,už zase honíš fantomy?16:29:13 30.08.2009
Jsem nucen souhlasit s Břeťou (BB),pokud budu data brát jako překlep,není to nereálné,je fuckt,že jestli Kvepad leze tak,jak píše,nezbývá mi,než tiše závidět,ale budiž.A co se přibarvených zápisů týče,těch tady je...Ideální by bylo,kdyby nám Pletan vysvětlil,jestli nadhodnocené přelezy jsou lež a tím pádem smrrrtelný hřích...
 Ollyodpovědět 
 Re: Bídáku,už zase honíš fantomy?22:30:14 30.08.2009
Tak jsem si počečl v moři příspěvků-fakt sranda!!
Skutečný Padůče je ted na lodi vrací příští týden!!
Když jsem mu napsal co se tu píše,tak mi po
telefonu zdělil,že dodá fotografie do deníčku a poskytne i interwiew.
Fakt je tak dobrej,jen je moc skromnej...
Jinak od zminovaného komínu vylezl dost dalších hodnotných prásků-podělí se s nima ve svém deníčku
Zdar VŠEM!!
Vojta
vojtaodpovědět 
 Re: Bídáku,už zase honíš fantomy?22:36:35 30.08.2009
Tak jsem si počečl v moři příspěvků-fakt sranda!!
Skutečný Padůče je ted na lodi vrací příští týden!!
Když jsem mu napsal co se tu píše,tak mi po
telefonu zdělil,že dodá fotografie do deníčku a poskytne i interwiew.
Fakt je tak dobrej,jen je moc skromnej...
Jinak od zminovaného komínu vylezl dost dalších hodnotných prásků-podělí se s nima ve svém deníčku
Zdar VŠEM!!
Vojta
vojtaodpovědět 
  Re: Bídáku,už zase honíš fantomy?23:18:42 30.08.2009
No snad se z Bídy nestane nakonec "Tomanec" jen ještě uspořádat nějaké to divadlo kolem jako pojeď mě to ukázat já Ti nevěřím vždyť ani já se v tom nehnu :-)....no jestli jde vážně zase dodávám od Bídy o zprávu "jako z BLESKU" a tam jak víme všichni se píše jen pravda pravdoucí :-). A náhodou se spletl. Tak by za to potřeboval možná malinko přes...drž....protože někoho veřejně nařknout a nemět to podložené tak to je opravdu BÍDA :-).
Mártyodpovědět 
   Re: Bídáku,už zase honíš fantomy?07:27:22 31.08.2009
To máš tak. Když si někdo napíše Superku za 8+ OS, tak mi přijde, že se jenom podíval, za kolik to je, doslechl se, že se to moc neleze a hotovo. Možná by se mohl podělit, co je v cestě za jištění, co? Štefánka bych raději nekomentoval, znám jen z doslechu... A že si Bída hraje na Tomanca? Holt dělá špinavou práci, která je potřeba neb když je člověk moc skromnej a zároveň dá všem vědět, co přelezl, je to trochu divný. Jinak rozbití držky v rámci komentáře je velice jednoduché, to se ví. Takže klid na duši a do stěn.
Willhemodpovědět 
    Re: Bídáku,už zase honíš fantomy?07:54:06 31.08.2009
jo jo klid, špinavá práce hmmmm....to jsou zatím jen keci a keci a keci ono někoho osočit a nevědět o něm vůbec nic umí každej hňup(a zatím si stojím)...nikoho se nechci zastávat,ale prostě je mě to proti srsti.A jak píšeš tady(Wilheme) o Rosťovi a neznáš ho....zase nic nevíš jen jsi něco slyšel a už tady hodíš jméno do placu jsi fakt borec zatím Bída a Wilhem jsou naši soudci a nebo co jo vlastně borci přes špinavou práci a tady budete mít v těchto většinou přiblblejch komentáří podporu vždyť tohle lidi baví.já zase Rosťu znám dobře a prostě to dal a nemám to z doslechu jako Ty.A co kdybch napsal jojo nějakej Wilhem jo to jsem slyšel jak ke....a nic nedá..jojo a radši se nebudu zmiňovat,ale to je to samí jako něco nevylést a říc, že jsem gooru :-) a nebo někoho nařknout a vědět o tom s prominutím h.....a k tomu ještě z doslechu..no radši malinko přibrzdit a něco si o tom zjistit.
Mártyodpovědět 
     Re: Bídáku,už zase honíš fantomy?15:14:52 31.08.2009
To máš pravdu, to s tím Štefánkem mám jen z doslechu a když ho tak dobře znáš, tak OK. Mě jen zaujala ta Superka neb jsme to měsíc zpět lezli (starý dobrý AF) a trošku vím, o co tam jde, tak mě zaujal ten styl a číslo. Jinak já a soudce? S těma je dobrý být za dobře, tak nezlob...
Willhemodpovědět 
      Re: Bídáku,už zase honíš fantomy?17:55:57 31.08.2009
jojo se soudcem :-) tak to brzdím a stahuji se do ústraní:-)...jen mě serou keci v kleci o ničem a někom kdo ani neví..kdo si ho bere do huby a vypouští do světa bludy :-)...no a s Bídou jestli tak někoho rozmáznul a nic z toho tak by měl aspoň koupit dotyčnému suda a posypat si MG celou hlavu a týden se nemýt...no jsem zvědavej PS:prej Bída vylezl 9b OS (a v uzkých kruhách se hovoří, o solu no nechci to tady nijak rozebírat, ale asi dobrej borec :-) )..ale tamní climbing policie :-)si na to dohlídne jestli to není fáma, ale myslím,že šéfa asi nezatknou :-)....no sranda musí být :-)
Martyodpovědět 
       Re: Bídáku,už zase honíš fantomy?12:13:37 01.09.2009
Márty nedělej z toho tady kovbojku. Climbing police pouze vyslovila podezření, že s deníčkem Padůčeho to není moc v pořádku. A pokud je Květoslav "real climber", jistě není problém to doložit, dodat fotky, odkázat na spolulezce /jistě takové prásky nelezl sám/. Navíc se určitě nevylíhl do "desítek" ze dne na den /to ani Adam ne/ a má za sebou oblasti kde začínal a lidi, co ho znají. Toť vše. V takové případě potom nepochybuji o omluvě ze strany autorů článku a i já bych se připojil.
M.odpovědět 
        Re: Bídáku,už zase honíš fantomy?13:39:36 01.09.2009
Jo to máš pravdu, ale kovbojku tady začli dělat sami autoři(jsme na lezci a v komentáři vlastně v bulváru) a já jsem se jen ohradil proti zbývajicím komentářům( a autorovi), že to může být jinak a malinko jsem si dobral "AUTORA článku" a proč....mrkni se na kometáře, tady lidi hledají senzace a když je někdo na pranýři tak hnedka by ho rosekali na kousky :-)(no konečně je někdo horší než já jojo tak mu to nandáme) a AUTOR tož Bída to tady vyvolal a nařkl člověka o kterém nic neví a nikde už NENAPSAL jestli to není pravda tak se omlouvám a beru to vše zpět. Jen arogantně jako někdo kdo vše ví a zná tady to rozmáznul, ale tahle se to snad nedělá....toď vše.
Mártyodpovědět 
         Re: Bídáku,už zase honíš fantomy?15:10:59 01.09.2009
Malá technická poznámka. Nelze napsat, jestli něco je, nebo není pravda, když někdo někoho vyzve, aby se mu ozval a on se (jak to tak vypadá) ještě neozval. Když se na článek podíváš bez emocí, je to sice pochybnost, ale spojená s výzvou, která, pokud bude vyslyšena, může být následována nápravou a případnou omluvou.
Kočkaodpovědět 
          Re: Bídáku,už zase honíš fantomy?16:04:10 01.09.2009
Jo může a nemusí.No jsem zvědavej jak to dopadne, ale fandím záporňákovy :-)celej lezec(diskutéru) je proti němu a climbing policie s ředitelem Bídou :-).No, ale za svým názorem si stojím a je léto tak to člověk může být v tahu jak už někdo tady psal a radši se v práci věnujte práci a ne čumění do netu za firemní peníze :-)
odpovědět 
   Re: Bídáku,už zase honíš fantomy?09:43:20 31.08.2009
A co je vlastne ted s Tomancem? ani vidno ani slechno po nem
R.odpovědět 
    Re: Bídáku,už zase honíš fantomy?12:33:02 31.08.2009
medituje a je mu dobre
odpovědět 
     Re: Bídáku,už zase honíš fantomy?14:41:48 01.09.2009
Tomanec to dělá dobře,alespoň neřeší virtuálního neexistujícího Květoslava a pacienta Čermáka.P.S.V žebříčku funguje Čermák....tak proč ne skvělý a jistě pravdomluvný a čestný Květoslav?
Zdeněkodpovědět 
      Re: Bídáku,už zase honíš fantomy?20:37:30 01.09.2009
Problém je v tom že jeden debil Čermákova formátu je na lezce až až.
odpovědět 

 Vysvětlení16:01:07 02.09.2009
Po výtce jednoho dospělce, že píši jako zhulený zastydlý puberťák jsem přestal používat smajlíky, úvozovky a 3 tečky. Budu je muset opět zavést, protože spousta lidí neumí číst mezi řádky, natož pochopit celý text, a že je tento velmi dlouhý. A také asi nemají tamtu věc, jak se to jmenuje, aha, už vím, smysl pro humor. Od takových lidí nečekám, že se podepíší aspoň s mailem, natož aby napsali komentář přihlášeni. To sice není povinné, ale vzhledem k obsahu některých komentářů zde na lezci by to byla slušnost. A o to mi jde, aby se na těchto stránkách pročistil vzduch. Jsem pro zavedení povinného přihlášení pro psaní komentářů. Z přihlášení by mělo být patrné, že dotyčný existuje. Skvělá by byla i povinná fotka, abyste si pak někde mohli dát do držky doopravdy. Také by se nestalo, aby se objevil virtuální lezec. Na virtuální přelezy jsme si u jednoho jedince už zvykli, ale celý neexistující lezec? Jeden tu krátce byl, ale Čermy už ho sám umrtvil. Nejsem žádný soudce, jednám na popud informátorů climbing police, ano ano, máme své práskače (ty vole, ty smajlíci apod. fakt chybějí, sakra, tohle bylo pubertální). Škoda, že oproti stavu před půl rokem je Padůčeho deníček trochu promazán, byly tam lepší perly, teď už zůstal je jeden bleskový přesun. Květoslav musí být i zdatný chodec, protože takového turistu jsem v Labáku ještě nepotkal. Tlačítko Delete je odjištěno, ale ještě chvíli počkáme.
 Bídaodpovědět 
 Re: Vysvětlení18:47:53 02.09.2009
Po dlouhé době konstruktivní připomínka. Taky jsem pro povinnou registraci pro psaní komentářů. ANo, nebude tady sice 200 komentů u článku s mg, hodně anonymů přijde o svou zábavu, možná se trochu sníží návštěvnost (?), ale konečně se tenhle web trochu očistí a probere od urážlivých a neslušných anonymních příspěvků.
A Květoslav mě taky opravdu zajímá, prot jsem se k tomuhle dostal:)
Adam Fialaodpovědět 
  Re: Vysvětlení20:32:46 02.09.2009
jasne, jsem taky pro komenty "jen" zaregistrovanejch, aspon nebudu anonymne prudit :)
jirousodpovědět 
   Re: Vysvětlení22:54:40 02.09.2009
Naprosto souhlasím.
Přemekodpovědět 
    Re: Vysvětlení07:43:13 03.09.2009
Trapné, ve skupině takových egocentriků.
Trapné, Velice trapné,

Co k tomu říct. No, snajenom to, že je to opravdu trapné. To vaše tlápání.
Datelodpovědět 
 Re: Vysvětlení15:50:38 03.09.2009
Bídáčku,promiň,kdybych tušil,co tady jedním nevinným a (snad) humorným komentářem vyvolám,radši bych se na to...No nic,sypu si hlavu mágem,zalévám Svijanama a místo canců pod články jdu radši lézt...Tož viel Glück pro pátrání a Berg Heil.
 Ollyodpovědět 

 Skutečně existuji!!00:38:42 04.09.2009
Po telefonickém rozhovoru s vojtou jsem se doslechl co se tu na lezci děje a dnes jsem dorazil domů a vše si přečetl!!Fakt hrůza či i sranda?!
Vím,že mne moc lídí ani nezná a co se týče deníčku,no pár chyb,tam je,no aco,vedu si ho pro svou orientaci!Pokud to nákému Bídovy vadí-či anesedí,tak at si to tlačítko delete zmáčkne-snad pak bude spokojen!!To že někde nesedí nějaký datum?no a co?Letadlo nevlastním!!!
Jinak jak už tu psal vojta-poskytnu intervwieu-příští týden!I foto bude!
Kvěpad 
padůčeodpovědět 
 Re: Skutečně existuji!!11:15:47 04.09.2009
Padůče, vy spolu s Vojtou bydlíte, nebo používáte stejný počítač s IP adresou 77.95.40.69? Nějaký Dobkovice kousek od Děčína?
 Bídaodpovědět 
  Re: Skutečně existuji!!14:31:50 04.09.2009
Bída je na stopě! :o))
(já smajlovat muzu)
 odpovědět 
 Re: Skutečně existuji!!11:28:23 04.09.2009
Tak sme zvědaví,jak na foto,tak na interwjů.
Jo a příště by jsi prosím mohl psát komentáře jako přihlášenej,at víme že si to ty(pravej).
mart.odpovědět 
  Re: Skutečně existuji!!16:19:27 05.09.2009
Jojo,psát komentáře až po přihlášení,toť fajn nápad,tak to zkus taky...
 Ollyodpovědět 
 Re: Skutečně existuji!!14:04:16 13.09.2009
Haha, tak čekám...ticho po pěšině :-)
Pavelodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179404)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talbac Ext. 7a Leonidio
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
Nově komentované:
Sensa Nome 8a Calvario
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 288 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.