LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Nedělej krok, ze kterého se nemůžeš vrátit.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
36.Kolomazník 10459
37.Drbohlav 10456
38.Kalvas 10438
Bouldry:
36.Svoboda 8759
37.Scheuerová 8703
38.Hapala 8678
Hory:
8.Černý 6591
9.Sukačová 6464
10. 6150

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140451 cest
Nové přelezy:
Sensa Nome 8a
Lokální Kv Xb
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+

Stěny
A-ProSystem s.r.o. - Most
HoSPORT - Staré Hodějovice
Boulder HO Domažlice - Domažlice

Prodejny
Luna Rossa - lezecké chyty a stěny - Děčín
HUDYsport - Praha 6
HUDYsport - Frýdek - Místek

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Adam Ondra podpořil Michala Horáčka v kandidatuře na prezidenta

Adam Ondra podpořil Michala Horáčka v kandidatuře na prezidenta a slíbil, ze mu pomůže sbírat podpisy. Viz před chvílí uveřejněné video na facebookovém profilu Michala Horáčka.

"Jsem upřímně hrdý na to, že naše země dokáže vychovávat sportovce, kteří svým výkonem ohromují svět. Adam je dalším z těch, kteří mi pomohou sbírat podpisy, jakmile to zákonodárci umožní," píše Michal Horáček u příspěvku s Adamem.



sth   [úpravy] 15:48 03.03.2017Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 povzdechnutí17:02:10 03.03.2017
ach jo...
ivanodpovědět 
 Re: povzdechnutí19:10:51 03.03.2017
tak nějak
odpovědět 

 Dva body dolu17:09:51 03.03.2017
za podporu veksláka a vítače. Dipsy, tohle nemáš zapotřebī..
Papoušodpovědět 
 Re: Dva body dolu17:16:24 03.03.2017
Vitace koho?
A vekslak, to by jeste slo, ale to ze delal plavcika, umyvace nadobi a skladnika, to mu nikdy neodpustim! ;)
odpovědět 
  Re: Dva body dolu17:54:47 03.03.2017
A privatizační kouzelník...
Nedoriodpovědět 
   Re: Dva body dolu18:13:59 03.03.2017
Toz se chlapci nebojte s tema vasema hrdinskejma hlaskama o vekclacich a privatizacnich kouzelnicich byt trochu vic konkretni.
odpovědět 
   Re: Dva body dolu17:23:44 11.01.2018
A nas*anej Nedori, ze rano musi vstavat do prace, co? Ach jo hosi.....
odpovědět 
 Re: Dva body dolu17:22:32 11.01.2018
A ty Papouchu uz nechlastej koralku a neurazej slusny lidi, kerejm soryjako...nesahas ani po kotniky!:-(
Pic* bych te rad videl jak bys za komousu lital na zapad na vapno. Naky komplexy, trebas pribejvajicima letama?Smutny
odpovědět 
  Re: Dva body dolu19:10:53 11.01.2018
Jooooooo
odpovědět 
  Re: Dva body dolu19:55:44 11.01.2018
vem písanku a pocvič podpis, hrdino z davu. Kořku piju zříkakdy, spíš pivo: goo.gl/xjUbMx

Enjoy ☺
Papoušodpovědět 

 Lichvář nebo vekslák17:51:06 03.03.2017
Tak prečo nie, keď na Slovensku je prezidentom bývalý úžerník (lichvář), tak v ČR to skúša vekslák. :-)
vKodpovědět 
 Re: Lichvář nebo vekslák18:18:22 03.03.2017
He he, aspon je videt nakolik ta srovnavani maji vahu. Samozrejme je vzdy dobre, ze vsech spolecnosti za kterymi clovek stoji vybrat dle potreb jednu a tou ho prezentovat idealne jeste dehonestujici nalepkou :).
odpovědět 
  Re: Lichvář nebo vekslák18:48:27 03.03.2017
Zatím je dost povrchní, víme kdo ho podporuje, víme ze si vsadil 100k na vítězství clintonky a prohrál, kolik má knížek - a to je málo. Me se Milouš taky nelíbí, ale když tam budou béčka, tak to proste vyhraje.
odpovědět 
 Re: Lichvář nebo vekslák07:37:40 04.03.2017
Pořád lepší lichvář, než soudruh z Prognostického ústavu, kterýho drží KGB za koule a proto leze Putinovi do řiti.
Prudičodpovědět 

 Platba 18:45:21 03.03.2017
Cash je Cash :-)
Strejda odpovědět 
 Re: Platba 19:04:37 03.03.2017
Také si myslím. Z Horáčka bych blil. A z AO v tomto případě také :-( Leze mu to, to ano, ale...
odpovědět 
  Re: Platba 20:06:11 03.03.2017
Napodobne. Skoda, ze nepodporil Milose, to by pak u nas safra stoupl!
odpovědět 

 ...19:22:38 03.03.2017
tu politiku bych nechal stranou. je to špína
hodpovědět 
 Re: ...20:12:39 03.03.2017
Navrhuji na VH hromade odhlasovat, ze Adam Ondra nesmi mit sve nazory. Pripadne je mozna jeste mekci verze a to, ze bude hlasat jen ty nazory, ktere si odhlasujeme na VH.
odpovědět 
  Re: ...11:55:54 06.03.2017
... a nebo ještě úplně nejlepší verze - jen ty názory, které mu schválíme tady v diskuzi!
Pavelodpovědět 

 smutné19:43:22 03.03.2017
pomáhat sbírat podpisy...super, dám mu hlas, protože ho podporuje tahle a tahle "celebrita"...zrovna u lezce mě tohle trochu mrzí, ať si každej volí jak chce, pěkně soukromně, ale lovit na jména dušičky?...
D.odpovědět 

 :-(19:54:58 03.03.2017
Adam pro mě a pro většinu z nás byl určitě někdo, kdo do teď DIKTOVAL. Asi se to změní a pro mě je tahle informace strašným zklamáním! Myslel jsem si, že ten kluk je dost chytrý na to, aby zůstal inertním k politice, ale moc s vidina peněz je asi silnější!
m.odpovědět 
 Re: :-(20:10:39 03.03.2017
Hruza, co? Ukazal svou odvahu a opovazil se nahlas projevit nekomu svou podporu. A takove cizacke nazory, to se u nas v lezecke komunite nenosi, to v zadnem pripade!!!! Za komunistu by se toto, soudruzi, tedy nestalo!
odpovědět 
  Re: :-(22:12:46 03.03.2017
Správně! I horolezci zvolali ožralého dobytka prezidentem a Stbáka jiné země ministrem financí. Tak ať drží pusu a sem to necpou. Už ta realita stojí za to sama o sobě...
odpovědět 
   Re: :-(18:24:12 05.03.2017
Zde vidíme jasnou diagnózu-sluníčkář!
Tomášodpovědět 
 Re: :-(20:11:49 03.03.2017
Taky mne to nastvalo, Horacek je asi kokot, ale asi Adamovi docela dost plati...ok, co naplat. Jinak mne Zeman nevadi, mam rad chytre lidi a nemam rad hajzly..to splnuje myslim.
Martas.odpovědět 
  Re: :-(20:13:40 03.03.2017
Kolik Adamovi plati? Kde jsou o tom prosim duveryhodne informace?
odpovědět 
   Re: :-(20:22:21 03.03.2017
Sice Horacka nijak nemusim, ale je porad lepsi, nez to, co tam mame ted!! Adam se pouze opovazil jit s hlavou na spalek a za to smekam!! Jak je ovsem vidno mezi lezci rozhodne neni vic "lepsich" jedincu, nez ve zbytku stadecka, jak se domniva.a to je fakt.co soudružky??!
Singl-tripodpovědět 
    Re: :-(20:36:12 03.03.2017
spiš mi jde o princip...pomůže mu sbírat hlasy? jak? jen tím že ho podporuje? když někdo dá hlas Horáčkovi (nebo komukoliv jinýmu koho někdo podporuje), není spíš to projev stádního myšlení, místo vlastního důvodu? když jdu volit, tak nekoukám kdo "známý" ho podporuje...
D.odpovědět 
  Re: :-(12:09:16 04.03.2017
Nahodou - horacek je celkem ok varianta kdyz zeman nebude moc kandidovat a nacpe se tam stropnicky....
odpovědět 
  Re: :-(17:30:55 11.01.2018
Kokot si Martasi sam kdyz pises tyhle kydy. Asi mladej kokot, kerej nezna historii, ale zas treba ti jde lezeni, tak to je to hlavni. Hele nebouch se nekdy vic nejak do hlavy? Vis neco vic o Horackovi, nez jen ze mel fortunu? Asi ne, asi mladi, ale to te neomlouva. Dvakrat mer, jednou rez....
odpovědět 

 Ale no tak...20:25:54 03.03.2017
Ajajaj! Když AO leze 9bčka, tak ho adorujete a když jeho výkony mají takovej dopad, že začne bejt zajímavej i pro Horáčky a jemu podobný, tak se z toho můžete potečkovat... Já ho sice za prezidenta nechci (ani AO, ani Horáčka), ale podepíšu se klidně, aby se mohl voleb účastnit. Stejně si nakonec zvolíme prézu jakýho si zasloužíme. Teď máme Zemana - stejnej hnůj, jako většina příspěvků v diskusi tady na lezci...
Petr Hapkaodpovědět 
 Re: Ale no tak...20:44:05 03.03.2017
Petře, nemáš už bejt náhodou tuhej? Nebo to píšeš ze záhrobí?
odpovědět 
  Re: Ale no tak...23:30:35 03.03.2017
Tak jsem se tady z toho začal v hrobě obracet, až jsem se na chvíli probudil a vykouk ven. A to sem neměl dělat, mrtví maj mít klid.
Petr Hapkaodpovědět 
   Re: Ale no tak...06:41:58 04.03.2017
Tady Wolfgang, Podporuji Helmuta, tak já zase jdu
odpovědět 
 Re: Ale no tak...18:28:24 05.03.2017
Děkujeme, že jsi se identifikoval-hnoji na lezci.
odpovědět 

 Kdyby tak..20:40:44 03.03.2017
...každej dělal to co umí nejlíp. Tj. AO lezl. Když se sporťáci začnou tzv. anagažovat, tak je to dycky solidní šlápnutí do lejna...
Kennyodpovědět 

 Ať žijou aparátčíci!20:49:59 03.03.2017
Sice mu to dobře leze, ale jinak je hošan trochu omezenej...
Choséodpovědět 
 Re: Ať žijou aparátčíci!22:45:54 03.03.2017
A jak víš, že nejsi omezený ty?
Martinodpovědět 
  Re: Ať žijou aparátčíci!23:10:46 03.03.2017
To je proste, kazdy kdo se neztotoznuje s Choseho smyslenim a nazory, je omezeny ;)
odpovědět 

 Adam22:12:18 03.03.2017
Adama osobně neznám, ale je to řízek. A po tomto co předvedl si ho vážím ještě mnohem a mnohem víc!! jít proti jednoduchosti, proti proudu, vidět věci v souvislostech a ne jen černobíle. Obdivuju při jeho věku. A myslím si, že za to může lezení a možnost cestování. Protože normálnní lidi jsou všude stejní: chtejí mít co jíst, mít kde spát, a mít pár pár přátel. Jenže pak se najde najde pár kokotů, kteří chtějí ovládat jiné....
Matejodpovědět 
 Re: Adam06:45:55 04.03.2017
To je teda doba, ten kdo projeví tvůj názor je hrdina, ostatní jsou nemyslící jedinci. Se pak div, ze kandidáti proti MZ nemůžou vyhrát. Sama elita a hovno z toho.
odpovědět 

 sazka sportka-větší bere07:03:41 04.03.2017
Adame, to bych čekal, že tě Horáček bude aspoň jistit. Zalomit si s někym mazácky ruku, to neni žádná důvěra! A důvěra, jak určitě víš, je v politice třeba.

Jestli to neni celý od tebe tak trochu...loterije.
janodpovědět 

 Politika 07:16:19 04.03.2017
Politika je svinstvo a do sportu ji tahat není radno. V politik je šmejd který slíbí vše a uskuteční 0. Fungování státu je tam na posledním místě. Troufám si tvrdit že každý kdo takto podporuje politiku tak nalítl. Myslím ti podpora s dobrými úmysly.
Strejda odpovědět 
 Re: Politika 11:47:22 04.03.2017
Tvůj postoj je právě to, co dovoluje sviním, které se do polity dostaly, své plány uskutečňovat. Politika není nic špatného. Žádné svinstvo. Je to jediný nástroj jak měnit něco okolo nás, abychom nespadli do totality. Lidi jako ti jsou produktem bolševika, kde jediná možnost, jak přežít, byla zavřít se do bubliny a starat se jen o sebe.
Martinodpovědět 
  Re: Politika 13:19:33 04.03.2017
Sory ale z politiky je svinstvo. Stačí jen zkušenost z komunálních voleb. Je to na blití. To že je to svinstvo za to si taky můžeme sami....
Strejda odpovědět 
  Re: Politika 13:19:44 04.03.2017
Sory ale z politiky je svinstvo. Stačí jen zkušenost z komunálních voleb. Je to na blití. To že je to svinstvo za to si taky můžeme sami....
Strejda odpovědět 
   Re: Politika 23:35:35 04.03.2017
Abych to shrnul. Politika je svinstvo, můžeme za to my všichni a proto od ní máme dát ruce pryč? Je ti jasný, že 46 % toho, co vyděláš dáváš státu, aby mohl fungovat? Zamysli se nad tím. Fakt. Věnuj tomu čas a mozkové buňky, protože šířit tenhle názor je nebezpečný. Ne teď jako terorismus, ale dlouhodobě, jako totalita.
Martinodpovědět 
    Re: Politika 22:29:33 05.03.2017
Zkusil jsi někdy kandidovat? Uspěl jsi? Zkus to a uvidíš chytráku. Přestaň koukat na Chucka Norise....
Strejda odpovědět 
    Re: Politika 17:34:30 11.01.2018
Politika je jen politika. Pivo je jen pivo, a kdyz vam vadi vysoke dane, proc volite levicaky?
odpovědět 
  Re: Politika 22:13:42 04.03.2017
Jéje, jak by bylo dobře, kdyby se každej staral jen o svůj mikrosvět, pane aktivisto.
honzaodpovědět 
   Re: Politika 22:19:08 04.03.2017
Presne, volby zakazat, at si kazdy resi jen to sve doma a nesere nam do toho.
zaniceny komunistaodpovědět 
  Re: Politika 16:28:30 05.03.2017
víš jak by bylo krásně kdyby se každej staral sám o sebe - ale opravdu KAŽDEJ kdo může
odpovědět 
   Re: Politika 18:45:47 05.03.2017
mluvis mi z duse, soudruhu!
zaniceny komunistaodpovědět 
    Re: Politika 20:49:55 05.03.2017
tys to nepochopil, viď, Edo? No nic, řekni si mamince ...
odpovědět 

 Hazard07:29:08 04.03.2017
P. Horacka respektuji, stejně jako AO. Každopádně můj názor je trochu jiný a nechtěl bych v cele státu člověka co zbohatl na hazardu. Hazard mění charakter člověka spíše negativním směrem. A je tam mnohem více zničených lidských osudu, než těch, kterým to pomohlo. Samozřejmě každý svého štěstí strůjcem. Pokud ale získá dostatečnou podporu, tak to budu respektovat, protože byl zvolen většinou.
Elementodpovědět 
 Re: Hazard11:41:03 04.03.2017
Sázková kancelář není hazard.
Martinodpovědět 
  Re: Hazard12:13:41 04.03.2017
Sázení to je něco jako umírněný terorista.
odpovědět 

 palec dolů09:36:02 04.03.2017
I když odhlídnu od toho, že kandidatura MH je spíše beznadějnej podnikatelskej záměr (a Adam, ve své mladické naivitě, se tím zbytečně špiní), tak to video každou svou trapnou vteřinou dokládá, jak strašně nepřirozený a strojený tohle spojení je. O Horáčkově charakteru vypovídá konec konců i to, že je schopnej Adama takhle zneužít, místo aby za svou věc bojoval sám jako chlap.

Pro mě je to zklamání, ale nic, co bych Adamovi neodpustil. Z toho, že by to dělal pro peníze ho nepodezírám, myslím, že není ten typ, kdo by si nechal zaplatit a šel proti vlastnímu přesvědčení.
křovákodpovědět 

 Palec nahoru10:00:13 04.03.2017
AO si může podporovat koho chce a komu se to nelíbí, tak tu může anonymně brečet. Není ten Penzion Svět krásnej?
Bídaodpovědět 
 Re: Palec nahoru14:04:37 04.03.2017
A my zase můžeme glosovat co chceme...
P.S.: krásnej je možná tak chvíli po litru vína
Karel Mňauodpovědět 
  Re: Palec nahoru16:11:32 04.03.2017
Že bych byl hladinkář? :-D
Bídaodpovědět 
   Re: Palec nahoru08:09:42 06.03.2017
Vyžahlá flaška nemá hladinku!:-)))
odpovědět 
  Re: Palec nahoru18:44:27 04.03.2017
Glosa je dost vznesene oznaceni pro to, co se tu objevuje.
odpovědět 

 Otázka14:07:38 04.03.2017
Jediná otázka je: dělá to AO za prachy nebo z blbosti?
MKodpovědět 
 Re: Otázka18:45:26 04.03.2017
A ty sveho kandidata podporujes za prachy nebo z blbosti?
odpovědět 

 to je16:54:18 04.03.2017
pr.....vy jste banda de.... Co je vám do toho, koho Ondra podporuje, ať veřejně či soukromě. Jen a jen jeho věc. Jděte radši lézt..
sodíkodpovědět 
 Re: to je00:57:39 05.03.2017
Tak dokud to tady neviselo, tak nám to bylo jedno, takhle holt sem tam někdo reaguje .... to je ale překvapení:-).

Jinak mi to od AO nijak nevadí, pokud si myslí, že Horáček je ten pravý na prezidenta, tak mi přijde v pohodě, že ho podpoří. Já si to sice nemyslím, ale to je zase moje věc. I když, až možná uvidím ten ansámbl kandidátů ... třeba mi Horáček přijde míň nevolitelnej:-).

Ostatně, i minule to bylo klasické dilema, jestli je lepší šlápnout do hovna pravou nebo levou nohou.-).
MModpovědět 

 Horáček x Bureš19:58:00 04.03.2017
Jestli že to Adam udělal pro peníze, tak je to v souvislosti s Horáčkem menší zlo, než kdyby totéž  učinil ve spojejí se zl..., komančem a estébákem Babišem. Ocenil bych pokud by se Adam dokázal vymezit právě proti tomuto politikovi. Zatím není v ČR příliš moc celebrit, které by měly tu odvahu!
R.odpovědět 

 Adame fuj20:28:10 04.03.2017
podpořit takovou HAZARDNÍ STAROBNÍ HERKU?!

HORÁČEK JE HAZARDNÍ HRÁČ, jen ROZEHRÁL SVOJÍ NEJVĚTŠÍ ŽIVOTNÍ HRU - ČESKÁ REPUBLIKA VABANK.

LEZČE DRŽ SE SVÝCH LEZEČEK, anebo kandiduj na
prezidenta SÁM.
Teaserodpovědět 
 Re: Adame fuj22:34:21 04.03.2017
Kremloboti dorazili už i na Lezce. Co se dá dělat.
Kuba Turekodpovědět 
  Re: Adame fuj23:36:22 04.03.2017
Zapoměl sis vypnout Caps lock :-)
Maerinodpovědět 
  Re: Adame fuj08:11:32 05.03.2017
Nechce volit Horacka=je to rusky agent. Ještě ti tam chybí xenofob, rasista a rasista, ty ses fakt marnej.
odpovědět 
   Re: Adame fuj12:23:35 05.03.2017
Kremlobot má pár jednoduše rozpoznatelných znaků. S volebními preferencemi to ovšem nemá nic společného (ať už volíš zleva či zprava, blbce či chytráka, lháře nebo hazardního hráče):

1) Není to opravdový bot, ale má mozek tak naprogramovaný.

2) Někteří jsou placení Putinem, ale většina jsou užiteční idioti.

3) Používá verzálky.

4) Uráží své názorové oponenty i politické figury, které prosazují svobodnou společnost.

5) Vykřikuje nedoložitelná tvrzení, vždy v neprospěch svobody a demokracie.

6) Používá prefabrikované fráze, kterým sám ani nerozumí, a neumí je vysvětlit.

7) Uveřejňuje různé neurčité výzvy a hrozby vůči názorovým oponentům.

8) a tak podobně...
Kuba Turekodpovědět 
    Re: Adame fuj22:26:34 05.03.2017
Ty to máš těžký, ono by to bylo i k smíchu. Kazdopadne nálepkování ti jde dobře. Dotyčný v prvním příspěvku tohoto vlákna se možná trochu rozhohnil, ale nepsal nic jiného než svůj názor na Horacka. A mužů s nim souhlasit, nebo nesouhlasit, ale urážet ho nebudu. Mohu si myslet o jeho projevu co chci a pokud s nim chci diskutovat, tak použijí logické argumenty proč je H lepší. Všechno ostatní je tvoje vlastní propaganda, která připomíná doby nedávné, ačkoliv vlastně už vzdálené, protože mnozí z čtenářů lezce si nepamatuji propagandu za bolševika. Fakt me z tebe mrazí.
odpovědět 
     Re: Adame fuj22:56:09 05.03.2017
Nezapomínej, co Kuba Turek za bolševika dělal (a je to veřejně známo). A co se v mládí naučíš... k stáru nezapomeneš.
Holt by měl spíš držet pusu, ale ne nadarmo se říká, že starýho psa novým kouskům nenaučíš; leda sloužit novému pánovi.
odpovědět 
     Re: Adame fuj23:08:03 05.03.2017
Capslockovou "hazardni starobni herku" za urazku nepovazujes a "kremlobota" ano?
A samozrejme, jako urazku jde i vnimat prirovnani k bolsevickemu propagandistovi.
odpovědět 
      Re: Adame fuj01:11:45 06.03.2017
Gratuluji. Podle návodu jsi poznal kremlobota. Při tom je návod nestranný :-)
Kuba Turekodpovědět 
       Re: Adame fuj06:38:47 06.03.2017
Strc si svoje návody. Nepotrebuji tě, dokážu si udělat názor sám.
odpovědět 
      Re: Adame fuj06:36:53 06.03.2017
A jsme zase u toho. Vy jste normální demagogove, někoho nazval starou herkou a je to ruskej agent, kremlobot. A za tou bolševickou propagandou si stojím.
odpovědět 
       Re: Adame fuj10:38:54 06.03.2017
A jsme zase u toho. Vy jste normální demagogove, někoho nazval kremlobotem a hned je to bolševicky propagandista.
odpovědět 
        Re: Adame fuj07:06:00 08.03.2017
Ten kdo označoval lidi jako agenty cizích mocnosti, byli pravě bolševici.
odpovědět 
    Je to správné ?09:59:42 07.03.2017
Michal Horáček je nepochybně inteligntní muž. Založil svoji kariéru na hazardu. Hazard je touha po rychlém bezpracném zbohatnutí. Je to legální, ale rozhodně to není nic úctyhodného. Naopak, dobrovolně vstoupil na stranu zla.

Proto osobně považuji za drzost, pokud se takový člověk staví do role zachránce morálky.
retezodpovědět 
  Re: Adame fuj08:11:39 05.03.2017
Nechce volit Horacka=je to rusky agent. Ještě ti tam chybí xenofob, rasista a rasista, ty ses fakt marnej.
odpovědět 
   Re: Adame fuj12:26:00 05.03.2017
Nepremyslel jsi nad tim, ze vubec nejde o to "nechce volit Horacka", ale o tu nesnasenlivost k tomu, ze se Adam nebal projevit svuj nazor ci podporu a styl vyjadrovani?
odpovědět 
 Re: Adame fuj17:37:35 05.03.2017
No myslím kdo tady likviduje ČR a je největší hrozbou je soudruh Babiš a jeho mafiánský spolek ANO.další naprostý ID... sedí na hradě obklopen dalšíma mafiány směřující k Rusku.A Vy se můžete posr..., že AO vyjádřil svůj názor.
odpovědět 
 Re: Adame fuj15:50:04 06.03.2017
Teaser...gratulace za tvůj spontánní názor! Souhlas s tebou.
Richard LBodpovědět 
  Re: Adame fuj17:47:56 11.01.2018
LB uz radej nelez, je to pro tebe velice nebezpecny, vis k lezeni je nutnej casto mozek.
odpovědět 
 Re: Adame fuj17:42:10 11.01.2018
Hele blbeckove mladosky, v cem by ste sapali na ty skalky nebejt lidi jako Horacek, Havel , disent,rady dalsich a Gorbi v soujuzu? V podlepenejch kopackach nebo backurkach, a doma , hezky doma. No a gdybyste se chovali jako Bures Hnizdo, tak by vas za odmenu pustili do sojuzu, tam maj hor habadej.
Tak se to bud doucte tu historii, a nebo radej mlcte aby si ctenarska populace neudelala dojem, ze co lezec, nebo horolezec, to idiot:-)
odpovědět 

 achjo21:52:24 04.03.2017
...tos posral adame, snad z toho nějak elegantně vybruslíš...
bidloodpovědět 

 Nesnasenlivost nazoru ostatnich ...22:17:09 04.03.2017
No kdyz tak ctu zdejsi komentare, jsem uprime rad, ze lezecka komunita neni moc velka..
odpovědět 
 Re: Nesnasenlivost nazoru ostatnich ...00:55:47 05.03.2017
Taky bych řekl...
Trojkařodpovědět 
  Re: Nesnasenlivost nazoru ostatnich ...13:51:06 05.03.2017
Mě zas přijde smutný jak se Adam zmýlil v té lezecké společnosti. A nebo má více štěstí a nemá kolem sebe takovouhle bandu nesnášenlivých hňupů...
Kulaodpovědět 
   Re: Nesnasenlivost nazoru ostatnich ...14:55:09 05.03.2017
Adam mel odvahu jen verejne vyjadrit svuj nazor a tady v diskuzi banda id.... netolerantnich k jinemu nazoru nez ma sama se z toho muze po.......
odpovědět 
    Adam Ondra je fér 15:09:42 05.03.2017
Ano, je moc hezké, jak se Adam při všem tom tréninku a pobytech v zahraničí tak dobře orientuje i v českých zákonech a přesně ví, co se děje, a že poslanci otálí s nějakou novelou. To je přeci úžasné, jaký má Adam Ondra rozhled a co vše ho zajímá. Jsem si jist, že to, že nemůže Horáček sbírat podpisy, Adam Ondru jistě velmi trápilo, kdybychom se o to zajímali více, třeba bychom přišli na to, že to vše byla vlastní iniciativa AO. Je to od něj hezké, politika Adama jistě trápí, opoždění novely také, tak sám od sebe oslovil Horáčka a sdělil mu to, třeba mu i přispěje na kampaň. Ty kamery okolo jsou jistě jen náhoda a určitě to Horáčkův volební spot není.
odpovědět 
     Re: Adam Ondra je fér 15:46:47 05.03.2017
Rozhodne-li se nekoho verejne podporit nejaka osobnost (at uz je motivace jakakoliv), uz z logiky veci si to nenecha pro sebe.
A to ostatni co pises jsou pouhe spekulace a vroucna prani za ucelem kydani hnoje a maji nulovou vahu.
odpovědět 
   Re: Nesnasenlivost nazoru ostatnich ...17:03:09 05.03.2017
Adam přece jasně říkal v "lezecké společnosti" a né ve "společnosti bandy zamindrákovaných hlupáků, kteří si hrají na horolezce". :-)
JZodpovědět 
    Re: Nesnasenlivost nazoru ostatnich ...23:13:15 05.03.2017
asi tak. Bohužel těch mindráčků je dnes většina.
odpovědět 
   Re: Nesnasenlivost nazoru ostatnich ...17:05:31 05.03.2017
Adam přece jasně říkal v "lezecké společnosti" a né ve "společnosti bandy zamindrákovaných hlupáků, kteří si hrají na horolezce". :-)
JZodpovědět 
 Re: Nesnasenlivost nazoru ostatnich ...17:51:03 11.01.2018
Lezecka k... je velka, skoda, je to holt moda dneska, az nebude, nebude ani takovejhlech diskusi, protoze ostanou ti normalni, ne komouskoanarchisticko priblbla mladez:-)
odpovědět 

 je za tim Blaník22:42:39 05.03.2017
!
Papoušodpovědět 
 Re: je za tim Blaník08:53:15 06.03.2017
Konecne pokus o posun diskuze spravnym smerem.
Ja teda doufam, ze za timhle Tonda neni. Ani Libor. I kdyz byla by to zajimava otazka, kdo pase Horacka.
Jinak dekuji za upozorneni, uplne mi uniklo, ze uz jede dalsi rada.
jx zeroodpovědět 
  Re: je za tim Blaník10:53:52 06.03.2017
ještě link: goo.gl/MESzgL
Papoušodpovědět 
  Re: je za tim Blaník10:53:55 06.03.2017
ještě link: goo.gl/MESzgL
Papoušodpovědět 
   Re: je za tim Blaník15:21:53 06.03.2017
Diky, jednou mi to staci. :)
Vecer se na to samozrejme podivam. Ted v praci to moc nejde.
jx zeroodpovědět 
    Re: je za tim Blaník20:31:58 06.03.2017
Tak hlasim, ze jsem prisel z prace, skouknul celou serii a fakt ze jo. Ten Tonda je demon a prezidenstka kampan jeste bude mit grady.
jx zeroodpovědět 

 tfic06:46:58 06.03.2017
AO muze podporit kohokoliv chce a je to jen ciste jeho osobni vec. Podle vetsiny reakci jde bohuzel videt, ze vetsina lezcu jsou nevzdelani knedlici typu gambrinus deset volim zemana, kteri ani tuto zakladni vec nechapou.
helenkaodpovědět 
 Re: tfic07:45:53 06.03.2017
Na jednom nedávném zájezdu mě !kamarádi! lezci ujistili, že jejich rozhled po politické kultuře v česku je opravdu alarmujicí.Jejich nejlepší politik je Andrej Babiš, ten si posvítil na nepoctivce a opravdu to myslí podle lezců s náma dobře.A tak v tomto duchu probíhá zde diskuze.
Dálé máme lidového sjednotile co trůní na hradu jeho jméno je Miloš Zeman a asi mnoha LEZCŮM jeho styl vyhovuje a budou ho podporovat v dalších volbách...
Nejlepší politik je Andrej Babiš podle lezcůodpovědět 
  Re: tfic10:41:00 06.03.2017
Nejsem příznivcem Miloše Zemana, ovšem jednu věc na něm opravdu obdivuji. A to skutečnost, s jakou grácií vždy dokáže hnout žlučí tolika id.......
lkodpovědět 
   Re: tfic10:48:29 06.03.2017
Jak se pozna, ze to jsou id....?
odpovědět 
    Re: tfic22:44:30 06.03.2017
Přece ti, kdo mají jiný názor, než neidiot Zeman. I houpací kůň bude na hradě lepší
glumodpovědět 
     Re: tfic09:14:54 07.03.2017
TRUMP TRUMP TRUMP!!!!!
odpovědět 
  Re: tfic18:00:43 11.01.2018
No estli to nebude tim, ze ti lezci jsou vlasne mladicci povetsinou co berou za samozrejmost ze si muzou v Hudaci koupit laso co se jim zamane a tak dal....
Na druhej strane zas muzou bejt zamindrakovani starci, kerejm se nepodarilo "zbohatnout"? Tak trochu ve zkratce asi vse.
odpovědět 
 Re: tfic08:57:07 06.03.2017
Dvě nohy špatné, čtyři nohy dobré.. kde jsem to sakra jenom..
honzaodpovědět 
 Re: tfic10:24:06 06.03.2017
AO sice může podpořit koho chce, ale my se zas můžeme veřejně vyjádřit, co si o tom myslíme. Nechápu jak tato prostá skutečnost souvisí se stravou (viz. zmínka o knedlících). Nic nepomohlo Milošovi na Hrad tolik jako podobná povýšenecká schémata od lidí, kteří si myslí že jsou tzv. "na úrovni".
militantní veganodpovědět 
  Re: tfic10:47:33 06.03.2017
Samozrejme, ze muzete vyjadrovat co chcete a take se pak musite smirit s tim, jaky to vase vyjadrovani budi v nekterych lidech dojem.
A docela by me zajimalo kolik lidi zde by zvladlo ty sve nazory na Horacka a Adama rici takto verejne za svoji osobu stejne jako to udelal Adam?
odpovědět 
   Re: tfic18:58:58 06.03.2017
A proč by to dělali? To zaprvé. A za druhé - toto není, že by Adam někde prohlásil svůj názor, ale zinscenované setkání, kam museli oba přijet a hrají tam dost stupidní divadlo. Kdyby Adama někde prohlásil, že podporuje Horáčka, asi by nikdo nic neříkal. Ale když na videu AO udělá pár stupidních kroků na boulderu a pak přednese umělohmotný text, něco o férových lidech a že mu vadí odkládání jakési novely a pak se ho Horáček zeptá, jestli i s podpisy mu pomůže, tak je to obyčejný reklamní spot. Takže se tu nebavíme o tom, že AO projevil názor, ale že AO učinkoval v hloupé politické reklamě/agitce.

Ale jinak samozřejmě právo na to má, já bych to za nějakou slušnou částku udělal také. Akorát že mě ji za to nikdo nedá :-)
odpovědět 
    Re: tfic22:36:57 06.03.2017
Tak jiste do toho Adama nikdo nenuti. Nebal se verejne vystoupit na podporu kandidata, je jedno jaka jeho motivace. A jiste mu neuniklo, ze se o te jeho podpore dozvedi lide. Proti tomu se tu stavi razni, ale skryti diskuteri projevujici nesnasenlivost k Adamove kanani.

Dost me zajima, na cem stavis sva presvedceni. Kde se da prosim zjistit, ze je to zinscenovane, ze to je neco proti Adamove presvedceni atd.? Neboj se sva tvrzeni podporit dukazy.
odpovědět 
     Re: tfic09:05:53 07.03.2017
Tobě to video nepřijde trapný? Ať už by tam byl s Adamem kdokoliv?
odpovědět 
      Re: tfic09:58:51 07.03.2017
Nemá cenu se s ním bavit. Pomud mu video nepřijde zinscenované a slova Adama Ondry mu připadají přirozená, nemá smysl mu cokoliv vysvětlovat.
odpovědět 
       Re: tfic11:56:03 07.03.2017
Tak kazde video je zincenovane. Z ceho chlapci ale vychazite pri svych tvrzenich? Z pocitu, ci z prakazatelnych faktu?
odpovědět 
        Re: tfic12:00:00 07.03.2017
Jakých tvrzení? Jaká konkrétní tvrzení máš na mysli?
odpovědět 
         Re: tfic15:14:50 07.03.2017
Acho jo.. Tohle ma jako zafungovat? :) Tvrzeni o tom, ze je to zinscenovane / reklama / proti Adamove presvedceni / doplne si dalsi ... a ze to Adam dela jen pro penize.
odpovědět 
          Re: tfic08:40:21 08.03.2017
Aha, tak tohle... Opravdu si myslíš, že to zinscenované nebylo, že si Adam zrovna popolézal na boudrovce a že přesně v tu dobu okolo něj šel úplnou náhodou Horáček?
odpovědět 
           Re: tfic08:41:37 08.03.2017
Jo, a čirou náhodou tam byl někdo s kamerou, kdo to spontánní setkání stačil zaznamenat... :-)
odpovědět 
            Re: tfic12:25:20 08.03.2017
Neni dulezite co si myslim, ale jaka jsou fakta. Domnenky a pocity nic neznamenaji, obzvlast v komunite internetovych lezcu.
A jak uz jsem psal, kazde video je dle urcite definice zinscenovane, jinak by ho nemel kdo natocit... A kdyz se nekdo rozhodne verejne nekoho podporit (at je motivace jakakoliv), z logiky veci si to nenecha pro sebe. Treba se pri tom necha natocit na video, nebo o tom napise nejaky text.

Vy se tu ale snazite predkladat lidem neco o motivaci Adama Ondry k tomuto cinu (podpore Horacka pri sbirani podpisu), proto se ptam, na cem sva tvrzeni zakladate?
odpovědět 
 Re: tfic10:40:25 06.03.2017
Milá Helenko, mám dvě firmy, z toho jedna mezinárodní. Nežiju si úplně špatně, zaměstnávám pár lidí, většinu času mám volného na děti a zábavu. A věř tomu nebo ne, za prezidenta jsem volil Zemana a ve volbách ANO, tedy Babiše. V dalších volbách budu volit stejně.
odpovědět 
  Re: tfic10:51:11 06.03.2017
A jake firmy to mas?

A proc myslis, ze mnoziny lidi s vlastnostmi, ktere si vyjmenoval ty a ktere helenka jsou disjunktni?
odpovědět 
   Re: tfic05:15:02 07.03.2017
Úvěrovou a vymahačskou!:-)))))
odpovědět 
    Re: tfic11:50:19 07.03.2017
Když to nese peníze, tak proč ne :-)
odpovědět 
     Re: tfic10:13:10 09.03.2017
Hodne penez taky nese kradeni.
odpovědět 
      Re: tfic10:18:52 09.03.2017
Jo, ale je to tak nějak nelegální a postižitelné. Kdežto poskytovat úvěry a vymáhat dluhy jde i legálně a bez postihu.
odpovědět 
  Re: tfic13:36:47 06.03.2017
Milí pane podnikateli, když mě bylo sedmnáct zvonil jsem s tátou klíčema, aby komunisti co naši rodinu okradli, dědu zavřeli šli do prdele.Teď podnikám a nemám se taky špatně, ale největší zlo vidím v a A.Babišovi, jak taková svině může rozhodovat, lhát a diktovat co je podle něho dobré a mi ho budeme poslouchat..když vidím jak se blížíme spět k socialismu (spíše komunismu) likvidace střední třídy, kterou má nahradit stát řízený komunisty, velké řetězce a pod., tak je mě zase z toho na blití.Když vidím tohgo idiota na hradě a jeho mafiánskou sebranku okolo, tak je mě z toho taky na blití...a když někod prohlí že bude volit tak velké zlo tak mě je z něho taky na blití...omlouvám se za tvrdé slova, ale oni taky na nás z vrchu serou a jen ti kteří táhnou s takovýma sviněma saně ti je budou volit a jsou stejní jako oni. END.
odpovědět 
   Re: tfic14:14:36 06.03.2017
No vidíš. Já klíčema nezvonil, mě nevadili, nic mi neukradli, měl jsem se dobře i za komunistů. A celkem určitě se budu mít dobře i za Horáčka, pokud to vyhraje. S Babišem často souhlasím, se Zemanem také, mě se jejich názory líbí :-) Ale máš samozřejmě plné právo na opak, od toho tu jsou volby. Já půjdu volit, ty půjdeš volit, další lidé půjdou volit, pak uvidíme. Ale i když to vyhrají Zeman s Babišem, tak byse měl být spokojen, ne? Přesně za toto jsi cinkal klíčema. Lidé jako Adam Ondra mohou projevit svůj názor, ty si můžeš o politicích včetě prezidenta psát na web co chceš, naši vládnoucí, i pokud to bude Zeman a Babiš, budou zvolni v demokratických volbách. Ideál, ne? Tak proč se rozčiluješ?
odpovědět 
    Re: tfic15:31:59 06.03.2017
Přemýšlím, co prohlášení "měl jsem se za komunistů dobře" vypovídá o člověku, jeho charakteru a jeho tužbách...
odpovědět 
     Re: tfic15:45:21 06.03.2017
A co jsi vymyslel?
odpovědět 
      Re: tfic21:17:33 06.03.2017
takový člověk je asi a) nenapravitelný optimista a stačí mu málo ke štěstí, b) nežije v československu a tak ho režim nevopruzuje, c) je dobrým soudruhem/jeho rodiče jsou/, d) český legionář bojující proti nacistickému německu v 2.sv. válce, živnostník, skaut, opoziční politik, živel, šlechtic či duchovní s masochistickými sklony. další možnosti, komu se dařilo dobře za komunismu?
odpovědět 
       Re: tfic22:16:40 06.03.2017
Tak třeba bod a jsou podle mne šťastní lidé :-)
odpovědět 
       Re: tfic14:41:34 07.03.2017
komu se dařilo dobře za komunismu?

třeba většině lezců v Adršpachu - odkroutit směnu u hasičů/geologů/v myslivně a hajdy do skal
přečti si pískaře

i díky tomu jim to tak dobře lezlo, že na jejich cesty třeba koukáš jenom v průvodci na míse
odpovědět 
        Re: tfic15:16:00 07.03.2017
Zacina me z te nasi lezecke komunity mrazit...
odpovědět 
        Re: tfic22:26:20 07.03.2017
Nejen v Ádru. Spousta lidí (ne všichni samozřejmě), co chtěla život naplnit i něčim jinym než prací (rodina, koníčky,...) se za bolševika měla líp než teď. Případné kritiky chci upozornit, že se jich rozhodně nezastávám. Mě třeba za podpis Charty vyhodili z VŠ. Ale myslim že už je čas se na to všechno podívat trochu s odstupem. A za sebe můžu říct, že vývoj po plyšáku byl a je pro mě obrovskym zklamáním v mnoha ohledech...
lkodpovědět 
         Re: tfic12:32:37 08.03.2017
To je fakt, tech konickum kterym jsme se mohli venovat, to byla parada. To cestovani, to poznavani noveho, ta absence strachu rikat vlastni nazor, ta absence kadradvani, ty moznosti, ta svoboda. Jo to jsme se meli.

Konickum a rodine se muzes venovat i ted a to do temer nepredstavitelnych dimenzi. Ale je to na tobe a tvych schopnostech. Ale jiste tato doba je spise narocnejsi pro mene zdatne jedince, kteri nemaji schopnosti na to, si zivot sami za sebe zaridit jinak.

Tak i tak, ten tvuj "blahobit" byl na konci 80. let na hranici totalnicho ekonomickeho bankrotu, tak by stejnak nevydrzel.
odpovědět 
          Re: tfic12:51:19 08.03.2017
Naprosté většiny lidí se to netýkalo.
odpovědět 
           Re: tfic13:14:31 08.03.2017
Týkalo. Akorát buď si to nepřipouštěli, nebo jim to bylo jedno, nebo mlčeli.
Kuba Turekodpovědět 
            Re: tfic18:06:21 09.03.2017
A co jsi za komancu dělal ty?
odpovědět 
           Re: tfic13:20:55 08.03.2017
Tak jiste, kdyz ti ke stesti stacilo drzet hubu, sedet doma na zadku a cucet na majora Zemana, tak se te to jiste netykalo (dokud by ten tvuj dream system ekonomicky nezkolaboval).
Naprosta vetsina lidi, ale nehce stat ve fronte na vlozky, naprosta vetsina lidi chce vyjadrit svuj nazor (tak jak to ted delas i ty) aniz by za nej byla trestana, naprosta vetsina lidi se chce aspon parkrat podivat za humna, a tak jde pokracovat do nekonecna..
odpovědět 
            Re: tfic17:44:31 08.03.2017
Když myslíš, brát ti to nebudu. V každém případě to nepatří na Lezce, takže zde pokračovat nehodlám :-)
odpovědět 
      Re: tfic22:41:10 06.03.2017
Moc pozitivnich veci me nenapada. Ale uznavam, ze asi typci drz hubu a krok, staci lahvac, nic nevim nic nechci dokazat ci udavacske podrztazky, mohli mit takove kladne pocity.
Jen vim, ze takove lidi nechci vydat.
odpovědět 
       Re: tfic09:54:39 07.03.2017
Komu je nechceš vydat? On je někdo chce?
odpovědět 
    Re: tfic15:38:04 06.03.2017
Proc se by se rozciloval a proc by nemel byt spokojen? Asi proto, ze je to jeho svobodna volba a rozhodnuti projevit svuj nazor na vysledek voleb a to mu tezko upres.
Pokud by meli byt vsichni lide spokejeni s jakymkoliv vysledkem voleb, postradaly by volby smysl.
odpovědět 
     Re: tfic16:04:01 06.03.2017
Ale já mu to neberu. Spokojenost se netýkala výsledku voleb, ale jejich demokratičnosti. A rozčilovat se nad výsledkem? Proč? Vždyť je to úplně jedno, zda tam bude Zeman, nebo Horáček nebo Klaus. stejně se nic nezmění.
odpovědět 
      Re: tfic22:43:04 06.03.2017
To, ze ty nevidis rozdily, neznamena, ze nejsou. Jinak souhlas s hlasem nize, prosim nechod volit (je to totiz jedno) ;)
odpovědět 
       Re: tfic09:56:14 07.03.2017
Z hlediska politické situace ano. Ale mě baví sledovat pak právě takové prskaly a remcaly, takže volit půjdu. Zemana a Babiše.
odpovědět 
        Re: tfic11:45:19 07.03.2017
kdo volí babiše musí mít v hlavě nasrá.o
odpovědět 
         Re: tfic11:47:43 07.03.2017
přesně tak, zato voliči Sobotky nebo Kalouska patří mezi elitu národa :-)
odpovědět 
        Re: tfic15:19:54 07.03.2017
Da se opet jen zopakovat to, ze kdyz ty nejsi schopny vnimat rozdily, tak to rozhodne neznamena, ze nejsou :)
A volbou Zemana a Babise velke prskani ala diskuze na novinky.cz neudelas, to bys musel volit jinak.
odpovědět 
   Re: tfic14:14:47 06.03.2017
A jsme v pohádce! Jsou tu jen Ti hodní a Ti zlí! :-)
odpovědět 
  Re: tfic21:54:54 06.03.2017
Prosím, nechoď volit :-)
Martinodpovědět 

 Cenzura na Lezci ?09:01:02 07.03.2017
Zhora jsem přispěl tímto článkem:
Horáček x Bureš 19:58:00 04.03.2017
Jestli že to Adam udělal pro peníze, tak je to v souvislosti s Horáčkem menší zlo, než kdyby totéž  učinil ve spojejí se zl..., komančem a estébákem Babišem. Ocenil bych pokud by se Adam dokázal vymezit právě proti tomuto politikovi. Zatím není v ČR příliš moc celebrit, které by měly tu odvahu!

V originál textu bylo slovo "zloděj" napsáno v plné podobě !!!

Dejte si spojení "Babiš zloděj" do vyhledevače a koukněte kolik článků od nezávislých redaktorů se objeví !
odpovědět 
 Re: Cenzura na Lezci ?09:04:53 07.03.2017
Shora ne zhora, omlouvám se, čtu po sobě až po odeslání.
odpovědět 
 Re: Cenzura na Lezci ?09:30:10 07.03.2017
Ano, pokoušíme se diskuse uhlídat, když je tam nějaká vulgarita, anonymní spam, nebo snad dokonce trestná činnost apod.
 Standaodpovědět 
  Re: Cenzura na Lezci ?11:14:37 07.03.2017
Poslechněte si znovu co AO v nahrávce říká! Slíbil Horáčkovi, že ho bude volit? Neslíbil. Odpověděl jen na Horáčkovu sugestivní otázku, zda mu pomůže sbírat podpisy. Dejte do souvislosti jeho odpověď dohromady s jeho posudkem parlamentu a hned vám bude vše jasnější.
starejodpovědět 
   Re: Cenzura na Lezci ?11:52:00 07.03.2017
Chtělo by to nějakýho státníka formátu Masorryjaka (z pera TMBK) :-)
Papoušodpovědět 
    Re: Cenzura na Lezci ?13:17:44 08.03.2017
Čili který levoboček posledního Karla se hlásí?
Kuba Turekodpovědět 
 Re: Cenzura na Lezci ?14:51:18 08.03.2017
Silně pochybuji, že existují nezávislí redaktoři... "Pane redaktore".
Richard LBodpovědět 
  Re: Cenzura na Lezci ?16:09:00 08.03.2017
Ale jo, jsou takovi. Ti, kteri nepodlehaji americke propagande, propagande Evropske unie a propagande mainstreemovych medii a tedy pisou cistou pravdu!
odpovědět 
   Re: Cenzura na Lezci ?19:35:51 08.03.2017
Jistě. Především v médiích co zatajují své majitele. Nikdo neví kdo mě platí, tudíž jsem nezávislý, no ne?
odpovědět 
   Re: Cenzura na Lezci ?18:26:45 11.01.2018
Ty blbce blbej kdyby nebylo ty ameriky, tak by nebylo ani CSR ....1918...a nebejt toho vstupu do EU, tak se mas dneska zhruba tak, jako se maj Bulhari....ty blbe nevzdelanej zamindrakovanej. Protoze z ho*na dum nepostavis a v 89 jsme meli po 40 letech bolsevismu holou prd*l. 40 let koumousky diktatury, z toho 20 let rusky vojensky okupace. Bohajeho to nedokazal ani nemec:-)...1938-1945.....1948-1968..1968-1989.tecka
odpovědět 

 Laciné body12:48:09 09.03.2017
Mluviti stříbro, mlčeti zlato myslím zde platí dvojnásob! Stojí Lezci za očekávané vysoké množství shlédnutí a komentů zveřejňovat vše co se kde objeví na webu ? Nebo to znamená posun k angažované lezecké žurnalistice? Že by ožehavá lezecká témata již netáhla "diskuze"? 
maca stodpovědět 
 Re: Laciné body13:17:17 09.03.2017
Taky si myslim, ze by se to melo cenzurovat a melo by se uverjnovat jen to, co schavali centralni schvalovaci komise. Nechces byt nas hlavni cenzor a vyberci pristupnych temat?
lezci.czodpovědět 
  Re: Laciné body14:21:56 09.03.2017
To se Vám musím omluvit,ve výběru lezeckých témat jste skvělý! Spíš jsem měl na mysli předem očekávatelnou "vysokou politologickou" úroveň diskuse pod článkem (videem), která dle mne nemá s lezením pranic společného. Dík za pochopení.
maca stodpovědět 
   Re: Laciné body16:21:12 09.03.2017
Nic společného s lezením? Jeden z aktérů rozhovoru je nejlepší lezec světa.
Steveodpovědět 
    Re: Laciné body17:23:43 09.03.2017
Přesně jak říkáš, to video je správně na facebooku pana Horáčka, toho času usilujícího o politickou kandidaturu na prezidenta,ne do ČHS a soukromá podpora Adama jako férovýho sportovce je pro něj pozitivní věcí. Když to samý však předhodíš na lezce, tak jsou výsledkem urážky a celkový negativní dojem.A to mi přijde zbytečný,to hravě zvládnou jiná media.Nebo se mýlím a diskuse výše pomáhá tříbit politické názory lezecké komunity?
maca stodpovědět 
     Re: Laciné body18:47:42 09.03.2017
Tribit ne, ale jiste pomaha k vytvareni si nazoru na lezeckou komunitu.
Do posuzovani, co jeste je "lezecke" a co neni bych se fakt nepoustel..
odpovědět 
      Re: Laciné body06:52:51 10.03.2017
Neberte to tak vážně. Normální diskuze. Někdo vyjádřil svůj názor takový a druhy makový. Řeči o obrázku lezecke komunity jsou vtipný, ale absolutně mimo. Nemyslím, ze lezecká komunita je něčím výjimečná od zbytku populace. Hajzly a bejvaly komouse najdeš všude. Trocha nadhledu a méně pocitu vlastní důležitosti.
odpovědět 
       Re: Laciné body11:01:54 10.03.2017
Ja zase myslim, ze je na tom vyrazne hure nez zbytek..
odpovědět 

 AO jako panáček pro štěstí22:09:25 11.03.2017
Horáček si může plácat s kým chce, proti Milošovi Z. v druhém kole nemá šanci...
Olaf Ž.odpovědět 
 Re: AO jako panáček pro štěstí18:08:11 11.01.2018
A tvuj Milousek nema sanci v druhem kole proti Drahosovi, ty Olafe.
Fak si myslite, ze vam zemani a buresove zajistej vic chechtaku za min prace aby jste mohli uz jen cestovat a splhat po kamenech? Jste naivni blbci...
odpovědět 
  Re: AO jako panáček pro štěstí19:04:10 11.01.2018
Tak to ti nezajistí nikdo z nich a dokud budeme v eu, tak budeme kmitat na černý a čím dál víc.
odpovědět 
  Re: AO jako panáček pro štěstí20:01:54 11.01.2018
Vždyť je to jedno, Losna nebo Mažnak, akorát ze sebe všichni delaj trubky a hlavně aby nekartàčovali a nelezli někomu do analu.
AntiKartacodpovědět 

 ????17:34:45 12.01.2018
Krasna diskusia...Na úrovni...Odpovedá tomu kde sa stredná a východná europa ocitla a kam smeruje...asi si to zaslužime...
odpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179404)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Talbac Ext. 7a Leonidio
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
Nově komentované:
Sensa Nome 8a Calvario
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 288 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 257 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.