LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Tohle tady lezou i báby s nůší.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Vyšlo 2. vydání průvodce pro bouldering v Divoké Šárce v Praze
Křest Perel východu a video ze Stránské skály
Křest knihy Perly východu

Závody
Melloblocco (07.05)
SP boulder Curitiba (BRA) (16.05)
SP boulder Salt Lake City (USA) (23.05)

Žebříček
Cesty:
38.Kubíček 10131
39.Fajkoš 10131
40.Hyžný 10128
Bouldry:
38.Kožich 9200
39.Zímová 9150
40.Bulička 9150
Hory:
11.Sukačová 5270
12.Abt 5236
13. 5018

Výsledky
ČP v lezení na obtížnost Praha (01.05)
SP obtížnost, rychlost Wujiang (CHN) (25.04)
Petrohradské Padání (25.04)

Deníčky
5732 lezců
1155573 cest
Nové přelezy:
Jahodová D Xc
Muka Obraz Xa
Menší Post 9
Rote Kante 9+
Rychlá Smr 10-
Monokrat XIa
El Bombóne XIc
The Big Ha 8A
Poslední P 7C+
Na Pohodu 8A

Stěny
Rock 'n' Wall - Plzeň
Big Wall - Praha 9 - Vysočany
Lezecké centrum SmíchOFF - Praha 5

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Poříčí - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Perštýn - Praha 1
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

REKLAMA NA LEZCI

Dovolte mi, abych zde otevřel otázku reklamy. Je to věc žhavá, jak je vidět z některých příspěvků a přitom v současném životě naprosto nezbytná. Pro zadavatele i pro poskytovatele.

Proč je to tak ožehavé téma? Je to dáno obecně tím, že reklamu považujeme za otravnou? Je to dáno způsobem, jakým je reklamy používáno? Je to dáno tím, co je propagováno? Je to dáno tím, koho se snaží oslovit?

Co je to reklama?
Je reklamou pozvánka na oddílovou schůzi? Je reklamou pozvánka na závody? Je reklamou pozvánka na filmový festival? Je reklamou pozvánka na akci pro veřejnost? Je reklamou pozvánka na nově otevřenou boulderovku? Je reklamou pozvánka na výprodej zimního oblečení?  Je reklamou inzerát, banner, televizní či rozhlasový spot, billboard, test výrobku, spotřebitelská soutěž, sponzoring expedice, zářivý obal výrobku, doporučení od kamaráda?


V jednom z dřívějších komentářů zde bylo dělení na:
1) obsah reklamy propaguje akce výdělečné => komerční reklama
2) obsah reklamy propaguje akce nevýdělečné => nekomerční reklama

Je tedy komerční expedice do hor? Je komerční filmový festival? Je komerční horolezecký kurz? Je komerční akce, která má sponzory nebo jenom akce, která vybírá vstupné? Je komerční pozvánka, která vyzívá k nákupu materiálu?
A nebo je komerční to, co přinese zadavateli zisk? Zisk finanční, materiálový nebo i jiný? Třeba pocitový? Dělá někdo akce bez zisku?

Jak by se k reklamě měl postavit správce Lezce? Má odmítat reklamu? Má mazat články, které něco propagují? Podle jakého klíče by to bylo vhodné posuzovat?

Já Lezce chápu jako super platformu pro lezení. Díky  Hopovo nápadu, každodenní práci realizačního teamu Lezce a všem, kteří přispívají články, komentáři, fotkami, průvodci atd., má Lezec obrovskou sledovanost a je zde velké spektrum názorů.

Protože Lezec je spolutvořen Vámi - lezci a je pro lezce, dovolím si Vám položit otázku:
Jak by se měl Lezec postavit k reklamě, jak by ji měl posuzovat a jakou formou zveřejňovat?

Vlasta Volák   [úpravy] 20:07 26.09.2002Tisk 

Reklama:

Komentáře

Nový komentář 

 Milion zbytečných otázek
Vlasto, na co se vůbec ptáš? Máš tam tři prdele otázek a ta poslední se mi zdá úplně mimo. Ale dobře, podle mě by měl Lezec uvádět jen ty reklamy, které mu mohou přinést určitý profit. Jinak zde podle mě jen zabírají plochu, na které by mohla být třeba nějaká holá baba.
Zapsal: Bída, 09:36:13 27.09.2002
 recenze versus reklama
Je reklama představení nového modelu auta/nového filmu v motoristickým/filmovým časopise? Reklama může být užitečnou informací, stejně tak nezávislý pohled může být reklamou. Tady bych to viděl na míře objektivity pohledu. Myslím, že možnost vložit svůj komentář tu objektivitu zaručuje (více pohledů), což v papírovém magazínu dost dobře nejde. Pokud se nedozvím v lezci např. že tyhle žvejkačky, prací prášek, cigarety, dámské vložky atd. jsou pro lezení nejlepší, tak bych to neřešil.
Zapsal: Petr Šlajer, 09:37:35 27.09.2002
 
Hlavně si všichni vzpomeňte na pana Vajíčka a lišku, co prodrbla čtvrtku rypákem. A na to, jak jste hltali germánský reklamy, protože tam bylo aspoň na co koukat. Sám Lezec je reklama, ale to málokdo ví.
Zapsal: Azbest, 17:18:57 27.09.2002
 brrrrrrrrr
obecně souhlasim s bídnou tlučhubou, ale snad jen bych chtěl říci, že ta reklama je spjata většinou s pěknejma lotrama
Zapsal: Luk, 19:32:36 27.09.2002
 RE - Luk
Luku můžeš být konkrétnější? Kdo je podle Tebe na Lezci lotr a proč?
Zapsal: Špica, 21:33:25 27.09.2002
 
Ne na Lezci! Ale jako všeobecně, a taky se to docela gut rýmovalo......
Zapsal: Luk, 23:43:09 28.09.2002
 Re: Luk
Já se v podstatě reklamou živim, bez ní by to v obchodě nefungovalo ani v jednom směru, že jsem lotr vím :-).
Je přece jen na rodičích Lezce, co tam pustěj a co ne. Když tady budou jen samé reklamy a žádný článek, tak sem nikdo nepoleze. A to rodiče přece nechtěj, chtěj co nejvíce kamarádů pro své dítě.
Luku, ono to tržní ( fuj to je zprofanované slovo ) hospodářství funguje všude.
Zapsal: Maty, 12:06:30 30.09.2002
 Inzerce
Pěkný Papouši, vážně.
Jsem sice téměř nesvéprávnej, ale nahoře na liště je políčko "inzerce". Myslím, že veškeré pozvánky a upozornění ( at komerční nebo jiné ) by mohli být tam. Nebo na jakémkoliv místě, které jim Hop určí.
P.S. Zametení před vlastním prahem ( určeno kritikům reklamy, té všudypřítomné hnusoty ): kolik Vám výrobci lezeckých věcí platí za propagaci firmy? Nebo si z kalhot, lezaček, sedáků, pres atd. strhaváte, vybrušujete, nebo zamalováváte jejich loga?
Zapsal: Maty, 13:36:28 01.10.2002
 Zaujatý Papouš
Mylsím, Papouši, že jsi vůči Summitu zbytečně zaujatý. Podle mě se může každý podepisovat pod své reklamy a výtvory jak chce a toto právo by mu neměl nikdo odpírat. Mě se taky nelíbí to tvoje - Berg Heil Papouš - a přesto to tady pořád neomílám. Navíc si myslím že články o metodice, které kuci píší, jsou více než skvělé a to, že pod nimi figurují jejich přesná jména a jména jejich firem si jistě zaslouží. Alespoň se neskrývají za nic neříkající přezdívky Papuoš, Hop, Oliváč a já nevim co ještě.
Berg Heil
Hop
Zapsal: Hop, 15:16:04 01.10.2002
 Skryté identity, někdy entity
Pravé jméno se většinou dozvíte podle maila, prostě klikněte na tučně vytištěného autora a můžete mu nadávat a nadávat, co se do něj vejde. Zrovna Papouš se moc neskrývá, Hop také ne a Oliváč, ten je ukrutně maskovanej, toho nikdo nezná. Horší jsou jiný typy, co na sebe ani nedaj kontakt. No, ale je fakt, že pod určité výtvory bych se taky nepodepsal, natož pravým jménem, například pod tento. Heil.
Zapsal: ANONYM, 15:30:00 01.10.2002
 Anonymní prudičové!
Je od vás velmi bídné špiclovat a neuvádět svá jména. Je to ANTIreklama, která by měla být podrobena stejné debatě jako reklama.

Noře zmar
Ara

P.S. Oliváč by měl být propasírován na olej a sdělit, kdy již otevře svého slavného bouldra.cz. Vznikla by tak další aréna pro pruzení.
Zapsal: Ara, 16:16:22 01.10.2002
 
Ara, ha, ha.
Zapsal: , 16:41:56 01.10.2002
 :)
Vy ste fakt vtipný :)
!Pozor!
Reklama...
"kdo mě chce osobně poznat a rozvést přeukrutnou diskusi o čemkoliv a o ničem, tak mě (když jsem v Čechách) najde skoro každý den v BB."
Konec reklamy...
Proč nedávám mejla jsem už jednou rádoby vtipně vysvětloval,ale vzpomínám si, že jsem na sebe jednou na Lezci práskl svůj mobilní telefon...
!Pozor!
Reklama...
"Stránky boulder.cz se už blíží do finále a už opravdu brzy se rozjedou.Nicméně Aro musím Tě zklamat, protože arena pro pruzení bude tvrdě potlačena...:) bude to pouze a jenom info server o lezeccích a lezeckých výkonech a samozřejmě o...:)))"
Konec reklamy...
Zdravím Prudiče a věřím, že sakra jednou pozná toho Oliváče :)))

Na úspěch!

Zapsal: Oliváč, 21:47:23 02.10.2002


 Vložení nového komentáře 
Název
Jméno
Email
Text

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 Foto dne:
Stoneage
Waidachstube, 7-
 Databáze cest:
Všechny cesty (183897)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Nářez 7A Kozí Hřbety
Smoking Guns Xb Labské Údolí - Pravý Břeh
Rozvaděč IXa Labské Údolí - Pravý Břeh
Big Tasty 7B+ Černá Skála
Král Je Mrtev,ať žije Král IXa Skály U Kamenického šenova
Nově komentované:
Monokrat XIa Labské Údolí - Levý Břeh
Monokrat XIa Labské Údolí - Levý Břeh
Monokrat XIa Labské Údolí - Levý Břeh
El Bombóne XIc Labské Údolí - Levý Břeh
Monokrat XIa Labské Údolí - Levý Břeh

 Nově v diskusi:
Re: podlaha na Smíchoff | Re: podlaha na Smíchoff | podlaha na Smíchoff | Matterhorn podmínka | Re: Lezení Praha navijáky? | Re: Lezení Praha navijáky? | Re: Expreska | Re: Expreska | Expreska | Re: Lezení Praha navijáky? |

 Nové komentáře:
Re: Podnět k zamyšlení | Re: Podnět k zamyšlení | Re: Podnět k zamyšlení | Re: ČHSS | Re: Bloudek bloudí a blouzní | Re: Bloudek bloudí a blouzní | Re: to už je fakt na vyhazov | Re: Bloudek bloudí a blouzní | Re: ČHSS | Re: lezci vs. (horo) lezci |

 Kde to vře:
Český horolezecký svaz má nové logo (64)
Tři Češi vylezli v těchto dnech na Mount Everest (24)
Lezení v hale může být rizikové kvůli částicím z lezeček (22)
Adam Ondra: trad cesta Lexicon za E11 na flash (8)
Zákaz lezení na Kozlovi (3)
Adam Ondra: závod v Praze bude mým posledním svěťákovým bouldrem (3)
Jazda Olympanov (3)
Bouldering na Kubu Island v Botswaně (2)
SP v lezení Bali, Idonésie (2)
Lezení kde hadi dávaj dobrou noc (1)

 Nově v inzerci:
Nález | La sportiva Miura 44 | Lano Roviště Hafty | stary kruh s drikem | Kouba Permon Biaxial vel.6 | zapomenutá lišta | VW Transporter obytný | Kobereček | Pohorky Garmont Tower 2.0 | La Sportiva BoulderX |

 Anketa:
Líbí se vám nové logo ČHS?
 Ano 
 282 
 Ne 
 283 
 Nevím 
 95 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.