LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Jak piješ, tak lezeš. /Wie trinkst du, so kletterst du./
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
16.Klapal 10927
17.Churavý 10918
18.Melen 10848
Bouldry:
16.Kučera 9800
17.Nespoutaný 9631
18.Obal 9550
Hory:
26.Kaván 3148
27.Verner 3138
28.Malý 2920

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5668 lezců
1140437 cest
Nové přelezy:
Orgi Nerou 8a
Nymfa 8A+
Seastar 7C
Ortofrutta 7c
Koma Xc
Mr. Morgen 7b
Ri Rock 7b+
Les Furtif 8b+
Loose Cano 7b
Ajo En Vag 7C

Stěny
Flash Wall - Olomouc
Hannah Outdoor Centrum - lezení v ledu - !stěna zbourána! - Tanvaldský Špičák II
Vnitřní lezecká stěna - Juliska - Praha 6

Prodejny
HUDYsport - Praha 1
BIVAK SPORT - BERKNER - KRNOV
AIX -lezecké chyty a stěny - Praha

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Otevřený dopis VV HO Lokomotiva Brno k rukám VV ČHS

Vážení členové výkonného výboru,
jako členové ČHS a zástupci horolezeckého oddílu HO Lokomotiva Brno (o. č. 120) oceňujeme a podporujeme snahu výkonného výboru ČHS o vybudování partnerství s ÖAV a zprostředkování finančního zvýhodnění pro zájemce o kombinované členství  v ČHS a ÖAV.

Znepokojuje nás ale netransparentnost a nejasnosti spojené s kombinovaným členstvím na rok 2015, projednávaném a schváleném na zasedání výkonného výboru ČHS z 21.-23.11 2014 (bod jednání číslo 7).

Naše snaha zjistit zdroj peněz, které mají být použity pro vyplacení finančního daru ČHS členům, kteří uzavřou kombinované členství v ČHS a ÖAV prostřednictvím partnera (ALPY spol. s.r.o.) a způsob účtování prostředků byla marná. Jediná informace, která nám byla poskytnuta, a to telefonicky předsedou ČHS Janem Bloudkem, je, že náklady na finanční dar nebudou čerpány z pokladny ČHS, ale mají být hrazeny z daru anonymního dárce, který darování peněz podmínil jejich použitím právě k tomuto účelu a podpisem doložky o mlčenlivosti.

Přes zmíněnou doložku se podle našeho názoru jedná o prostředky ČHS a tento způsob dotování členství v ÖAV považujeme za neoprávněné nakládaní s prostředky svazu. Rozhodnutí o vyplácení prostředků takovým způsobem, a navíc v předem nezámé výši, náleží z našeho pohledu pouze valné hromadě. Navíc nerozumíme tomu, proč jsou příjemci členských příspěvků do ČHS soukromé subjekty (ALPY spol. s.r.o., OEAV.CZ s.r.o., sekce Edelweis Wien a Edelweis CZ, sekce Edelweis Wien) tedy partneři uvedení na webu ČHS, a nejsme si vědomi toho, že by stanovy ČHS či usnesení VH ČHS opravňovaly jakoukoliv fyzickou či právnickou osobu k držení finančních prostředků ČHS.

Vyzýváme Vás proto tímto dopisem k:
1. vysvětlení původu peněz, ze kterých má být hrazen dar členům ČHS, kteří uzavřou členství v ÖAV prostřednictvím smluvených partnerů,
2. zveřejnění informací o dárci peněz a zveřejnění uzavřených smluv, pokud se skutečně prostředky mají čerpat z vázaného daru,
3. zveřejnění výše finančního daru a způsobu vypořádání případných přebytků, resp. nedoplatků za členské příspěvky v ÖAV,
4. vysvětlení, jakým způsobem je ošetřen tok finančních prostředků určených na členské příspěvky do ČHS od partnerů na účet ČHS - jaké jsou pro něj právní záruky, zda-li členství v ČHS vzniká ve chvíli uhrazení příspěvků partnerovi, nebo teprve až po připsání peněz na účet ČHS, resp. jaká je lhůta pro převod těchto peněz na účet ČHS,
5. vrácení finančního daru v případě, že nebude dostatečně vysvětlen původ peněz a zodpovězeny výše položené dotazy, přičemž „zveřejněním“ a „vysvětlením“ zde rozumíme zpřístupnění těchto informací VŠEM členům ČHS prostřednictvím webu ČHS.

Za všechny členy Výkonného výboru a vedení horoškoly HO Lokomotiva Brno (číslo oddílu 120) ve složení Radek Lienerth (předseda), Lubomír Vidlák (místopředseda), Jan Blaťák, Jana Pospíšilová, Pavel Vrtík
a Ladislava Petráše (vedoucího horoškoly HO Lokomotiva Brno)
s pozdravem
Radek Lienerth



radek lienerth   [úpravy] 21:35 18.12.2014Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 Otevřený dopis Zobanovi21:51:42 18.12.2014
Sorry Zobane, ale tímhle jsi u mě klesnul dost hluboko. Chápu, že je to tvůj business a že Jirásko ho tvrdě válcuje, ale prostě byl zase zkušenější a obratnější. Konstruovat tyhle umělý účetní pochybení je prostě ubohý.
Pokud si člen neobjedná u Jiráska není dar. Jasně, není de fakto dar, ale provize a jestli si to Jirásko takhle postavil, tak na to ČHS přistoupil ve snaze získat benefit pro členy. Konstruovat, že je to dar ČHS a tudíž to jsou peníze ČHS je kokotina.
Komu se to morálně nelíbí, u Jiráska nekoupí.

Že jedná ALPY.cz neeticky si řešte na OEAV a neviřtě kvůli (pro členy ČHS) nepodstatný záležitosti vášně už v tak dost rozhádaným svazu.
HOWG, tos mě fakt nasral, jakoby nestačil Skácel...
Prudičodpovědět 
 Re: Otevřený dopis Zobanovi22:54:41 18.12.2014
Promiň, ale jak nemám Zobana rád, považuji tento dopis a požadavky za úplně v pořádku a měli by se k tomu připojit všechny oddíly a všichni členové. Že je jednání Alpy neetické a někteří to mohou považovat i za podvod, je jedna věc. Ale že se na tom asi podílí i ČHS a to jak aktivně, tedy plnou součinností, tak i pasivně, tedy utajováním vybraných skutečností, by mělo být pro všechny členy svazu alarmující. A že to přišlo od Zobana? Opět bych zbystřil pozornost. Zoban si sice chrání svůj byznys, ale zároveň se pohyboval ve svazu dost dlouho, aby věděl, jak to tam chodí a kdo za čím stojí. Z tohoto hlediska se jeho dotazy a požadavky dají považovat za přímé ukazatele na to, co tu nehraje. A podle mne dlouhodobě. Že se dosud mluvilo především o nejasnostech a nesmyslném vyhazování peněz v závodní části ještě neznamená, že to v jiných částech bylo lepší. Jediné, co svaz může zachránit, je nezávislý audit a transparentnost. Nevysvětlit členům původ peněz v pokladně nebo zatajovat zdroj, ze kterého má být svazem něco hrazeno, už je trochu silné kafe...
odpovědět 
  Re: Otevřený dopis Zobanovi23:35:19 18.12.2014
Podle me to Petr Resch vysvetlil pod minulym clankem celkem jasne a osobne se mi libi, ze se CHS snazi pro cleny zajistit vyhody, pripadne si rozsirit clenskou zakladnu - urcite se najde dost lidi, co si zaplati clenstvi v CHS jenom proto, ze to vyjde skoro na stejno jako samotny OEAV, coz zase pomuze svazu.

Osobne si myslim, ze podnet revizni komisi na prosetreni podal sam Zoban a nebo nekdo z jeho okoli, a pokud je tomu opravdu tak, tak je zverejneni tohoto dopisu bez vysledku setreni a nebo dokonce predtim, nez ono setreni vubec probehlo, hulvatstvi a v mych ocich to snizuje duveryhodnost predkladatelu.
odpovědět 
  Re: Otevřený dopis Zobanovi23:45:19 18.12.2014
Každýmu je jasný, že to nejsou peníze svazu, ale provize za prodanej AV. Každýmu je jasný, že to není v rozpočtu ani v příjmech ani ve výdajích, protože to nejsou peníze svazu. A každýmu normálnímu členovi, kterej netrpí bafuňofobií, je to vcelku u prdele, jestli je to dar od ALPY nebo provize pro ČHS, kterou ČHS dá členům.

Tahle šaráda s tvrzením, že to jsou peníze svazu a je nutný prokazovat původ a případně dary vrátit, je ryze účelová konstrukce Zobana a směřuje k jedinému, aby donutil ČHS tu slevu zrušit.
Proč jde Zobanovi o čistotu a morální princip je jasný, když prodává AV a tímto ho ALPY.CZ opět obešly.
prudičodpovědět 
   Re: Otevřený dopis Zobanovi00:16:39 19.12.2014
Já ti to se Zobanem neberu, asi máš pravdu, souhlasím. Ale nic to nemění na tom, že to, co se tu děje ohledně těch cen, není správné a hraničí to s podvodem.

On to ostatně potvrzuje i sám svaz. Praktika, kdy prodejce takto vrací peníze, bude na 99 % zakázaná a podvodná a neprošlo by to. Proto se svazem museli vymyslet tu šílenost s převodem, utajenými dárci, účelovými dary a podobně. Pokud by to od Alpy bylo čisté, dárek by vyplatily rovnou Alpy, ušetřilo by se dost komplikací. Pokud je vracení peněz v pořádku, proč se to tedy celé vymýšlelo a realizovalo takto složitě?

Takže se nediv, že to ostatním prodejcům vadí. A že každý ví, jak to je? Ano, ví. Ale stejně tak se může tvrdit, že každý ví, jak je to s penězi za repre nebo na dětské závody. Tam to také "každý ví". Takže bez ohledu na to, nakolik to je nebo není jasné, se jedná jen o domněnky a nezávazné řeči. Chceš-li svá slova potvrdit nebo jim dát nějakou váhu, zveřejni fakta, tedy smlouvy a dohody.
odpovědět 
    Re: Otevřený dopis Zobanovi00:33:29 19.12.2014
Vzdyt to same delaji i skoro vsechny cestovky. Koupis si dovolenou a daji ti k tomu brejle s ploutvema. Tady si koupis clenstvi a daji ti penize - jakej je v tom rozdil?
odpovědět 
     Rozdíl?02:02:34 19.12.2014
Spolek - zprostředkovatel - spolek. / Cestovka - zákazník.
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Rozdíl?10:20:53 19.12.2014
Asi jsem to blbe napsal, mel jsem namysli zprostredkovatele, co prodava zajezdy od nekolika cestovnich kancelari. Bezne rozdavaji darky a nebo poukazy na slevu na pristi dovolenou.
odpovědět 
       Re: Rozdíl?10:28:32 19.12.2014
Jo, to jo. Ale peníze nenabízí žádný.
odpovědět 
       Re: Rozdíl?14:12:04 21.12.2014
To pak není zprostředkovatel. To je cestovní agentura, čili prodejce cizích produktů (zájezdů produkovaných cestovní kanceláří), čili normální komerční firma.
Kuba Turekodpovědět 
     Re: Otevřený dopis Zobanovi10:05:50 19.12.2014
Právě že obrovský. Myslíš, že by pro tu agenturu nebylo jednodušší nabídnout peníze, na které slyší každý, než vymýšlet reklamní akce, které zajímají jen někoho? Ale prostě prachy nejsou přípustné. Kdyby byly, Invia a další už to dávno dělají.
odpovědět 
      Re: Otevřený dopis Zobanovi10:22:30 19.12.2014
Takze kdyby k clenstvi davali karabinu a nebo poukazku na nakup matrose, tak by ti to prislo OK? Me oboji prijde stejny.
odpovědět 
       Re: Otevřený dopis Zobanovi10:27:05 19.12.2014
No, ale není. Pro lidi, co se pohybují v obchodě a reklamě, je dobře vymyšlená prodejní akce, třeba ta karabina, úspěchem. Ale dávání hotovosti je prostě za hranou. Kdyby to bylo možné, prodejci by to dělali. Ale pokud by to nějaká třeba CA zkusila, CK by s ní okamžitě rozvázala smlouvu. Třeba akce parkování u letiště za 600 je v pohodě, vrácení 300 by v branži vyvolalo obrovskou nevoli a okamžitý zásah.
odpovědět 
        Re: Otevřený dopis Zobanovi11:01:49 19.12.2014
mee ee
odpovědět 
        Re: Otevřený dopis Zobanovi11:14:18 19.12.2014
ok, chapu jak to myslis, ale cela ta myslenka toho, ze penize jsou nepripustnej darek, mi prijde pokrytecka - oboji je vec, jak snizit cenu prodavane sluzby a zachovat stejnou cenovku. Pokud maji dohodu, ze vsichni prodavaji stejne draze, nemel by k tomu davat nikdo zadnou protisluzbu.

odpovědět 
         Re: Otevřený dopis Zobanovi11:29:44 19.12.2014
Neříkám, že ne. Ale v obchodě jsou nějaká pravidla, i nepsaná, a obvykle je dodržují všichni. Občas se samozřejmě najde někdo, kdo si pravidla zkouší vykládat podle sebe a z právního hlediska nic neporušuje a dokonce neporušuje ani přímo ta nepsaná pravidla, ale všichni normální se snaží držet toho, co pravidla chtěla říci a čemu měla zabránit, ne přesného znění. Nikdy se podobné praktiky nesetkávají s obdivem nebo souhlasem, jako v tomto případě. Alpy prodávají za danou cenu, Alpy žádnou slevu neposkytují, to vše je pravda, ale už jen samotný fakt, že aktéři museli ke slevě 200 vymyslet takto komplikovaný systém, svědčí o tom, jsou si vědomi toho, že to nemají dělat, a jen potřebují vymyslet, jak to obejít. A to je to, co mi vadí. Pokud by svaz příspěvek vyplácel sám, tedy řekl něco ve smyslu máme 20 % z každého kombičlenství, když si zažádáte, půlku z toho Vám pošleme zpět jako bonus, bylo by to v pořádku. Kdyby svaz ukázal výsledky, kde jedna firma nabídla svazu 10 %, druhá 20 % a třetí 5 %, a řekl, že si vybrali nej nabídku a část provize dají lidem zpět, bylo by to naprosto v pořádku. Ale tenhle systém v pořádku není, je to jen administrativní legalizace neoprávněného snížení ceny. A když k tomu připočtu ty tajné fondy a utajované sponzory a účelové dary ... nezlob se, ale tohle je od svazu opravdu pošahané myšlení a jen podporuje názory na různé tunely a neoprávněná čerpání financí z rozpočtu.
odpovědět 
        Re: Otevřený dopis Zobanovi13:53:33 19.12.2014
Ježíš, tak jim místo toho dejte karabinu ať je klid...
podpovědět 
        Re: Otevřený dopis Zobanovi23:11:16 19.12.2014
Hele to jsou zvyklosti z minulosti. Co třeba Cashback? Řada firem s ním v marketingu úplně normálně pracuje. I zvyklosti se docela rychle vyvíjejí.
Juraodpovědět 
         Re: Otevřený dopis Zobanovi18:18:56 20.12.2014
Tady má někdo dlouhé vedení - cashback poskytuje třetí strana, ne prodejce. Takže ať bonus poskytuje ČHS, bude to v pořádku. Ale tady ho vyplácí přímo Alpy a maskuje se to účelovými dary a skrytými dárci. Nikdo tu nenapadá bonus pro členy, ale neprůhlednou prasárnu, co okolo toho ČHS a Alpy vymyslelo.
odpovědět 
   Re: Otevřený dopis Zobanovi06:20:24 19.12.2014
Prudic: neda se nez souhlasit s tvym prispevkem. Pokud principielne nekomu ze clenu CHS vadi, ze dostava slevu, ktera predstavuje provizi, kterou si prodejci nechavaji, tak je magor a chova se neekonomicky nebo ve svych prispevcich sleduje jiny zajem. Jine vysvetleni pro to bohuzel neni.
Ty vole, aby nekdo rval "nechci slevu, dejte mi to draz" tak to v CR uz dlouho nebylo :D
belialodpovědět 
    Doplnění07:15:44 19.12.2014
Než tady někteří strhají otevřený dopis všech členů VV Lokomotiva Brno, nikoli pouze "Zobana", prosím zamyslete se nad obsahem.
ČHS je veřejnou organizací a jako taková se má chovat.
V naprostém pořádku by bylo, kdyby distributoři OeAV dohodli za každého člena částku, kterou odvedou do pokladny ČHS a o těchto prostředcích a jejich využití rozhodla valná hromada jako součásti rozpočtu. Nynější praxi pokládáme za netransparentní a pro svaz velmi nevýhodnou z dlouhodobého hlediska.
VV představil v listopadu smysluplnou koncepci, ale nyní máme pocit, že tato koncepce má základy v bahnitém, bezedném močálu a nikoli na pevné skále. A takto tedy z našeho pohledu dobrá stavba nikdy nemá šanci vzniknout.
Jako velký oddíl nás mrzí zejména stav, kdy si svaz členy kupuje, místo aby pro ně byl atraktivní svou činností a postoji které zastává.
Sám za sebe mohu říct, že je to poprvé co velmi vážně zvažuji nezaplacení členských příspěvků. Je myslím poměrně jedno jestli a z jakých důvodů členský příspěvek uhradím, ale je špatně, že mi postoje VV ČHS poskytují k tomuto uvažování prostor.
Radek
 zobanodpovědět 
     Re: Doplnění07:34:48 19.12.2014
Pro ČHS se mi tento postup jeví jako výhodný, protože rozšíří členskou základnu o lidi, kteří by jinak byli pouze v AV, ale když to je skoro za jedny peníze, tak pořídí kombičlenství.

Spíš nechápu, proč OEAV reguluje minimální prodejní cenu koncovým členům. Přirozený postup by mi přišel, že ty nebo Jirásko byste za každé prodané členství odvedli Alpenvereinu paušální částku a za kolik si to budete prodávat koncovkám, a to klidně třeba za dumpingový ceny, by byla čistě vaše věc.
honzaodpovědět 
      Re: Doplnění07:54:47 19.12.2014
měl jsem za to, že stanovování minimální prodejní ceny je dle úřadu pro ochranu hospodářské soutěže nezákonné. co tedy ten požadavek Alpenvereinu: nesmí jít žádná agentura pod částku 1 610,- Kč?
 Lumir9odpovědět 
       Re: Doplnění08:01:54 19.12.2014
Oeav neni produkt. Je to stejne jako prispevek do chs. Produkt se z toho nekteri lide snazi delat. Chs taky nechce vybrat min jak 400 na hlavu.
zobanodpovědět 
        Re: Doplnění08:48:22 19.12.2014
oeav samozrejme je produkt jako kazdy jiny. za svoje penize ziskavas clenstvi (stejne jako v golfovem klubu nebo jinde)
f.odpovědět 
        Re: Doplnění09:00:53 19.12.2014
A co to teda je kdy6 ne produkt?
podpovědět 
         Re: Doplnění10:23:14 19.12.2014
Produkt to je, ale má ho AV a Alpy jen zprostředkují prodej zákazníkovi. Když budeš mít třeba kurz lezení, který bude stát 2000, a kámoš ti přivede klienta, tak klient ti zaplatí a ty dáš kámošovi 200. Příště bude kámoš aktivní a sám aktivně bude nabízet lidem pojištění s tím, že ty máš lezecké kurzy za 2000 a jestli někdo chce, ať ti dá 2000 a ty za něj vyřídíš platbu a přihlášku.

Postupně se ti kamarádů přidá několik a všichni budou nabízet tvé kurzy za 2000, na kterých jste domluveni. A ty jim pak jednou za měsíc za každého účastníka dáš 200.

A teď si představ, že jeden z kamarádů dostane geniální nápad, jak si zvýšit atraktivitu na úkor tvých dalších kámošů, a najednou začne nabízet tvé kurzy za 1900, protože si nechá jako provizi jen 100. Ty mu to zatrhneš, protože tvé kurzy prostě stojí 2000, ne 1800, a on to začne řešit tak, že to sice změní na 2000, ale hned lidem začne vracet 150. Ostatní tví kámošové jsou za zloděje, protože to prodávají dráž, než jinde, nikdo to u nich nekupuje, takže mají problémy, a ty jsi za vola, protože jsi měl s kamarády nějakou domluvu a najednou tě někdo takto ochcává.






odpovědět 
          Re: Doplnění11:46:06 20.12.2014
Je to sice nepodepsany, ale budiz...

A v cem je v tem prispevku problem? Tak at to ty ostatni kamosi delaji taky tak. Nebo jestli to jsou opravdu takovy kamosi, tak prestan kamaradit s tim jednim. Jste vubec kamosi nebo spis zmrdi (terminus technicus)?
jx zeroodpovědět 
           Re: Doplnění18:20:42 20.12.2014
Zmrdi jsou ti, co porušují domluvená pravidla, případně vymýšlí píčoviny, aby je mohli porušit, ale vypadalo to, že tak nedělají.
odpovědět 
          Re: Doplnění03:51:11 22.12.2014
Ja nevim odkud jsi spadl, ale toto se v obchode naprosto bezne deje. Pokud bude Jirasko, ktery urcite zamestnava lidi slunickovy deda, velmi rychle na to dojede.
To co sam popisujes je proste byznys a je jedno jestli prodavas auta, pojisteni nebo kloubni nahrady.
odpovědět 
           Re: Doplnění10:48:40 22.12.2014
Dobrá, rád se ti omluvím a přehodnotím svůj názor, ale můžeš mi jen ukázat třeba jednu jedinou cestovní agenturu, a že jich jsou stovky, která prodává například zájezd od Čedoku levněji, než ostatní? Jeden jediný příklad prosím. Děkuji.

odpovědět 
            Re: Doplnění12:04:40 22.12.2014
Nejsem kovany v cestovnich agenturach, ale garantuju ti, ze kdyz prijde nekdo, ze chce tento konkretni zajezd od Cedoku potencionalne pro 10tis. lidi, tak se o cene rozhodne jednat bude.
odpovědět 
             Re: Doplnění18:44:50 22.12.2014
Je vidět, že nejsi kovaný ve více věcech a opravdu tomu nerozumíš, neumíš ani konkretizovat dotaz. Přijde kam? K té agentuře, nebo k CK? Podle smluv, které CA s CK mají, by klidně k CA mohl lidí přijít milion, ale CK CA smlouvu vrátí, prostě pokud bude na smlouvě cena jiná, CK smlouvu neakceptuje. Samozřejmě se dá udělat individuální dohoda mezi CA a CK, ale obvykle to funguje tak, že CA prodá zaměstnanci firmě zájezd za stejnou cenu, jako je obvyklé, ale firma pak zaměstnanci vyplatí příspěvek z FKSP. A CA pak firmě zaplatí ten příspěvek.

Tedy model účetně obdobný, jako byl použit tady, ale peníze vyplácí Alpy, ne svaz. A to je právě ten problém. Kdyby to vyplácel svaz, bylo by to ok, ale takhle není. A že o tom ví i ČHS a Alpy svědčí celá ta složitá konstrukce s účelovými daru a utajenými dárci. A kritika je oprávněná, protože vlastně nejde ověřit, zda v tom nelítají úplatky a malé domů. Protože je vše utajeno, není možné dokázat nebo vyvrátit, zda třeba náhodou svaz na Alpy nedoplácí, nebo zda se naopak netvoří černý nebo před členy skrytý fond (provize od Alpy může být vyšší, než je příspěvek ČHS, rozdíl by zůstal utajen).
odpovědět 
              Re: Doplnění07:20:13 23.12.2014
Prijde do CA. Mne se u tebe porad vytraci podstata tveho problemu. Tobe vadi, ze CHS "teoreticky jeho vedeni" ma profit z prodeje a nevadi ti, ze clenove CHS "prukazne" maji profit z toho ze si to koupi?
Pak promin, ale pokud te fakta ovlivnuji mene nez konspirace, tak je jen nekolik moznosti.
1) jsi prodejce AV a tudiz zaujaty
2) zavidis
Pamatuj totiz, ze "podle sebe soudim tebe" neni prislovi, ktere lze.
odpovědět 
       Re: Doplnění10:10:19 19.12.2014
Vy jste fakt idioti. Některé komodity a některé režimy prodejů prostě takto nefungují. Zájezd je také produkt, ale agentury ho smí prodávat jen za cenu danou cestovkou. Trafikant také smí časopis, třeba national geografic, také prodávat za dodavatelem stanovenou cenu.

Prostě když AV má pojištění, tak zprostředkovatelé to jen zprostředkovávají, tedy na jedné straně AV, na druhé zákazník, nemohou do ceny zasahovat, ten produkt není jejich. Ale přečti si to tom více v jiném vlákně.
odpovědět 
        Re: Doplnění03:56:59 22.12.2014
Meles hovna. To ze je na casopise napsana cenovka neznamena, ze je jasne dana cena. Naopak si troufam tvrdit, ze dohoda, kdy je nabizen jeden produkt, ktery nema konkurencni produkt, za stejnou cenu, je klasicka kartelova dohoda. Zajimalo by mne, co by na to rekl urad pro ochr. hosp. souteze. Ver, ze nic pekneho.
odpovědět 
         Re: Doplnění10:43:41 22.12.2014
A proto se to všude prodává za stejno... Chudáčku, doplň si vzdělání, minimálně se nauč obchodní modely, a pak někam piš. Děláš si jen ostudu.
odpovědět 
          Re: Doplnění12:16:06 22.12.2014
Jak se jmenuje obchodni model, kdy se casopis prodava za stejnou cenu? To jsem teda zvedavy.
odpovědět 
           Re: Doplnění20:08:28 22.12.2014
Nebudu ti nic jmenovat, stejně by tě to nepřesvědčilo. Místo toho si obejdi několik trafik a podívej se, za co se v které prodává třeba Reflex. A pak se zamysli, proč některé zboží je v různých trafikách levnější nebo dražší, a některé druhy zboží mají cenu stále stejnou. Třeba ti to dojde :-)
odpovědět 
            Re: Doplnění07:12:21 23.12.2014
Ja netvrdim ze to tak neni. Tvrdim, ze se to jmenuje cena DOPORUCENA a nelze ji naridit. Nelze to udelat v zadnem odvetvi. To ze se tu verejne dohaduji, ze byli domluveni na cene je pro urad pro hosp. Soutez opravdu podnetna diskuse. Ver si tomu nebo ne.
odpovědět 
             Re: Doplnění19:45:02 23.12.2014
Auuu, to už skoro bolí. Nikdo se nedomlouval, za jakou cenu to smí kdo prodávat, ale bavili se o tom, kdo a za jakých podmínek bude prodej zprostředkovávat.
odpovědět 
              Re: Doplnění15:06:36 24.12.2014
Tak v čem je problém když je to levnější?
odpovědět 
     Re: Doplnění08:12:44 19.12.2014
Zobane tak nezaplať, je to tvůj boj, už mi tady s tou veřejnou proklamací začínáš připomínat LRH, asi jsi za tu dobu v komisi drytoolingu od něj pěkně načichl.
Vlkodpovědět 
      Re: Doplnění13:18:01 19.12.2014
Zobane co tu hraješ za komedii vždyt je známo,když se lezci budou pojištovat u ČHS ty nebudeš mít tak velké provize pojištění kdyby se lezci pojistili u tebe,takže ti jde jen o prachy o nic jiného,jak píše Vlk vystup z ČHS,když nesouhlasíš tímto postupem a hotovo.
PS:Pojistku si pořizuji UNIQA má lepší krytí.
Jeník Pletichaodpovědět 
       Nechci slevu zadarmo :-D14:28:46 19.12.2014
Ze "suchého nářadí" repre sám sobě trenérem suchý podnikatel a ještě sušší politik... My Zobane víme, že to "myslíš upřímně" :-D
Bídaodpovědět 
       Re: Doplnění14:36:05 19.12.2014
A jak se díváš na to, že nějaká firma, tedy nyní AV, se domluví s několika prodejci na nějakých podmínkách a pravidlech, oni do toho jdou, a jeden z nich je pak tato domluvená pravidla obejde, takže pro ty ostatní se to stává prakticky likvidační a produkt neprodejný?
odpovědět 
        Re: Doplnění04:02:26 22.12.2014
Mozna se budes divit, ale je to naprosto v poradku. Vitej v byznysu. Ten co obesel udajnou domluvu se jen snazi prezit stejne jako ti co tu vypisuji picoviny pod zaminkou fair play. Kdyby mohli, udelali by to same, ale asi uz nemaji s cenou kam jit.
odpovědět 
         Re: Doplnění10:51:25 22.12.2014
Tak to je jen tvé zbožné přání :-) Tohle vypadá, že se jen snažíš vylepšit obraz ČHS a ALPY, když tu lidem předkládáš, že je to úplně normální. Není. Zatím jsi tu několikrát napsal, že se tohle děje vždy a všude, ale konkrétní příklad jsi tu zatím neuvedl ani jeden, i když jsi o něj byl žádán.
odpovědět 
          Re: Doplnění12:18:03 22.12.2014
Jak to ze ne. Cely outdoorovy byznys frci timto zpusobem. Existuji doporucene ceny, vsichni se dohodli ze je budou respektovat a mrkni se na heureku ... hned zjistis ze na to 25% obchodu totalne sere. proste tak to je a uplne ve vsem.
odpovědět 
           Re: Doplnění18:29:28 22.12.2014
Promiň, ale už si připadám jak u debilů. Seš mentálně zaostalý, nebo jak to máš? Nákup a prodej a zprostředkování služeb jsou dvě odlišné věci.
odpovědět 
        Re: Doplnění16:04:52 23.12.2014
To jsem zvědav jestli V-Tour nebo Zoban s AV skončí :)
odpovědět 
       Re: Doplnění07:51:51 20.12.2014
Jeniku, je naprosto v poradku ze si vyrizujes pojistku Uniqua. Stejne jako je v poradku, ze ja si vyrizuji OeAV.
Co v poradku neni, ze svaz dle sveho vyjadreni zvyhodnuje urcitou skupinu svych clenu, takze zatim co ty platis CHS 400,- Kč, tak někdo jen proto, že uzavře členstvi v OeAV Insbruck u CK Alpy platí 260,- Kč.
Navíc tímto zcela mimo rozpočet a mimo kontrolu valné hromady tečou prostředky v odhadované výši 200,000,- až v krajním teoretickém případě 2.000.000,-, to asi zrovna tobě nemusím připomínat že je rozpětí od citelné až do značné částky celkového rozpočtu ČHS.
To co tedy kritizujeme jako VV vybor HO Lokomotiva Brno je netransparentnost vytvářející prostor pro dohady. Jsou např. členové VV ČHS členy OeAV? Které sekce? Neodsouhlasili si tak vlastně slevu i pro sebe? Nemají náhodou OeAV od CK Alpy zcela zdarma? My neříkáme, že to tak je, my poukazujeme na to, že je špatně, když pro takové otázky vzniká prostor, protože to je to co poškozuje ČHS. Už vůbec nehovořím o tom, co si o nás myslí v Rakousku a jaké je vyjednávací pozice ČHS ve vztahu k OeAV. Jetliže totiž někdo umožňuje porušovat uzavřené dohody, je to jako by je porušoval sám. U každého dalšího jednání bych měl já osobně tuto zkušenost na paměti.
Radek
zobanodpovědět 
        Re: Doplnění12:18:37 20.12.2014
Chápu to dobře, že VV ČHS chce vyjednat a do budoucna nabízet kombinované členství bez Alp, bez V-Touru a dalších komerčních zprostředkovatelů? Tomu tleskám! Ubudou tyhle diskuse o konspiračních teoriích. Nebo neubudou a Zoban bude zase řvát o konkurenci? Jestli je tomu skutečně tak, zdejší pobouření diskutéři jsou mimo mísu? Zase se budeme hádat jen kvůlivá závodům a mg?
odpovědět 
         Re: Doplnění17:12:08 20.12.2014
Naopak, zeptej se clenu VV co jsem jim rekl uz hned pri prvnich tahanicich o kombinovane clenstvi. Tedy vybodnete se na distributory a vstupte do primeho jednani s OeAV, bude to pro cleny CHS nejvyhodnejsi a nejcistsi. Bohuzel praktikami jako je ta posledni si CHS v Rakousku znacne ztizil vyjednavaci pozici.
Radek
zobanodpovědět 
          Re: Doplnění06:59:44 21.12.2014
No v dobách nedávno minulích, tak po tobě chtěli vyjádření k tvému čerpání peněz na závody.Taky po tobě chtěli vyjádření k rozdělení peněz závodníkům.A co jsi udělal Ty.Mrtvého brouka a až po trapné, dlouhé diskuzi mezi LRH jsi ze sebe něco vypotil.Tak je lepší si nejdřív zamést před svým prahem a nedělat ze sebe blbce.
odpovědět 
           Re: Doplnění07:21:10 21.12.2014
Zobanovy stránky
1. http://www.climbingschool.cz/?bcoid=12

2. zvýhodněné členství (Zobanovy stránky)
Výše členských příspěvků OeAV sekce Austria v kombinovaném členství s ČHS na rok 2015

http://www.climbingschool.cz/?bcoid=289

A otázka závěrem o kolik bude mít člen levnější pojištění přes ČHS než přes Zobana ???
odpovědět 
            Re: Doplnění09:00:19 21.12.2014
Clen CHS majici clenstvi kat. A OeAV u pana Jiraska ma oproti sekci Austria, kterou zastupuji ja clenstvi v CHS o 240,- Kc levnejsi.
A to je to o co tu jde, nikdo tu nerekl ze CK Alpy dava svym clenum dar 240,- Kc. Dar dava CHS vybrane skupine svych clenu a to je to co kritizujeme.
Takze bud dava dar z neznamych penez CHS a to je sakra spatne, nebo dava dar Jirasko, CHS nemusi zajimat jak to dela a to je uplne jina pisnicka.
V srpnu 2014 byla podepsana dohoda zastupcu sekci OeAV a distrubutori jsou povinni se touto dohou ridit. Jeji porusovani je za hranici smluvni etiky.
Takze ano, u nas clensky prispevek zahrnuje zvyseni zakladniho clenskeho prispevku v OeAV a ano, zahrnuje i pohyby kurzu koruny vuci Euru v poslednim roce. Soucasne respektujeme psane dohody i za cenu ekonomicky horsiho vysledku. Protoze jsetli jsem se neco v lezeni naucil, tak ze dane slovo plati a nebudu na tomto nic menit. Ekonomicky prinos nebyl nikdy duvodem, proc jsem se distribuci OeAV zacal zabyvat.
Radek
zobanodpovědět 
             Re: Doplnění10:11:10 21.12.2014
jaká vybrana skupina lidí ??? Jako člen ČHS se mohu rozhodnou co uhradím a v jaké výši a kde.A ne jak říkáš "určitá vybraná skupina" lidí, ale všichni členové ČHS mají stejné podmínky.
odpovědět 
              Re: Doplnění10:37:00 21.12.2014
Jenom mi vysvětli, proč mám být bitej na tom, když se rozhodnu že to od Jiráska kupovat nechci?
odpovědět 
              Re: Doplnění08:21:40 22.12.2014
A co když chci byt jen člen ČHS. To znamena že když chci být jen ČHS platím 400,- a když chci být i OeAV Insbruck platím jen 160,-? Sory to je u mne preferovani vybrane skupiny členů.
Radek
zobanodpovědět 
           Re: Doplnění08:52:23 21.12.2014

Cerpani dryttolingu za celou dobu co jsem se o komisi staral naleznes tu:
http://www.lezec.cz/clanky.php?key=11561

Jinak dat dohromady takovy material, dohadovat se ci jmeno smis a nesmis publikovat, omlouvam se, ale neni to zalezitost na jeden vecer. I z toho duvodu jsme vedeni drytoolingu prenechal schopnejsim a lepsim coz je mimo jine na letosni sezone hmatatelne videt.

Pro objektivitu prikladam i reakci strany, kterou zrejmne zastupujes. Necht si kdo bude mit zajem osvezi pamet a udela nazor.
http://www.lezec.cz/clanky.php?key=11563
zobanodpovědět 
            Re: Doplnění17:50:01 21.12.2014
Nebudes se ted tvarit, ze si to dal dohromady z vlastni iniciativy, ne? ;)
odpovědět 
             Re: Doplnění19:21:47 21.12.2014
Budes se divit, ale proti vuli rady lidi. Rad kdyz nejakou vec koncim, tak koncim s cistym stolem. Vedel jsem ze nebudu mit se starostmi se stenou tolik casu a neco musim dat pryc a navic mne opravdu nebavilo si od nekterych lidi nechat... na hlavu. Myslim, ze po zverejneni tedy bylo na miste.
Radek
zobanodpovědět 
        Re: Doplnění08:08:42 21.12.2014
Zobane dohady s Rebelem i s lidma z Klajdy a momentálně ČHS o pojistném společná věc jde o prachy. Je zajímavé, že když si měl výhody na Klajdě,tak ti to moc nevadilo? Hele já to vidím tak plno lidí si udělá pojistné od ČHS protože je to výhodné a dokonce i ti co tady píšou,jak je špatné a nemorální jen se nepodepíšou.Dále mi prostě nesedne tvůj styl boje o své provize z pojistného!!!!
Jenik Pletichaodpovědět 
         Re: Doplnění10:11:31 21.12.2014
O prachy jde kazdopadne az na prvnim miste, ale nejsou nahodou Klajdari ta strana, ktera si neumela stanovit podminky (stenu poskytovalo oni..nikdo je k tomu nenutil) a pak zacali brecet a hazet klacky pod nohy, kdyz zjistili ze s nimi Hudy nechce nic mit v ramci stavby Dura a ze jim navic v Brne vyroste dost silna konkurence? Kolik toho Jeniku vis o podminkach ktere Hudymu Klajdari "nabidli" a s kterymi je poslal k sipku? Nemaji naopak maslo na hlave trochu oni...na vice stranach? Zadny z tebou uvadenych neni Mirek Dusin, jen uz vetsina lidi neni schopna rozumne uvazovat kdyz vidi jmeno Zoban, a to i tehdy, kdyz ma docela rozumne uvahy a pozadavky...coz jsi potvrdil i ty...
odpovědět 
          Re: Doplnění10:35:51 21.12.2014
A jako člena co mě zajímá nějaká Klajda, Brno a Hudy v placení příspěvků.
odpovědět 
           Re: Doplnění10:29:34 22.12.2014
Nezajímá, jen Jeník přesně potvrdil, že vytahuje argumenty, o kterejch ví houno a ještě jsou zcela mimo diskusi ...
odpovědět 
      Re: Doplnění16:07:50 23.12.2014
jj, jeden za 18 a druhý bez dvou za 20.
odpovědět 
       Re: Doplnění18:14:51 24.12.2014
Tohle přísloví jsem nikdy nechápal. Co má vlastně znamenat?
odpovědět 
   Re: Otevřený dopis Zobanovi10:14:26 19.12.2014
Hele, anonymní Prudiči. Zoban napsal zcela otevřeně žádost na Svaz o transparentní vysvětlení finančních machinací, které se týkají komb členství v AV. Chápu, že jseš buď členem vv,
obyčejná ovce, nebo z jiných důvodů loajální s vedením Svazu. Ale to co zde předvádí Bloudek je už za hranicí tolerovatelnosti. Mě by ještě zajímalo, proč se při uzávěrce svazovýho rozpočtu v roce 2013 nepřevedlo na rok 2014 asi 800 000 Kč.
Nemá náhodou fin. dar v podobě slevy na členství v AV zalepit také oněch 800 tisíc?
S.odpovědět 
    Re: Otevřený dopis Zobanovi10:39:02 19.12.2014
Dopis Radka je logickou reakcí na prasárny , které už dlouhou dobu Svaz dělá. ČHS vydatně pomáhá při budování monopolu na prodej AV u onoho prodejce, kterému umožňuje prodávat AV pod minimální cenou. Činnost komise alpinismu je dokonce záměrně tlumena proto, aby nekonkurovala podnikatelským aktivitám zmíněného prodejce. Radku a spol., pořádně se do toho opřete.
Krajsosodpovědět 
     Re: Otevřený dopis Zobanovi18:48:55 19.12.2014
Pleteš se, VV naopak monopol zrušil a chtěl, aby každý vymyslel a nabídl zvýhodnění, jaké považuje za nejlepší. Ostatní se Zobanem v čele nenabídli ani tu karabinu, prostě se chtěli napakovat co nejvic, včetně provize, kterou mohli legálně použít, ale nenabídli nic. OK, jejich rozhodnutí. A teď se ve jménu boje za morálku opět snaží zrušit výhodu všem, stejně jako vloni. Ale přitom jim vůbec nejde o jejich vlastní kapsu, ne to ne, z toho přece Zobana nelze podezírat, jemu přece o peníze nikdy nešlo.
Alešodpovědět 
      Re: Otevřený dopis Zobanovi19:57:07 19.12.2014
Aleši, když podle tebe ČHS zrušil monopol, tak proč znovu zvýhodňuje toho prodejce, kterému monopol rušil. Vždyť nemusel na jeho nabídku přistupovat. Přijde mi poněkud nevkusný poskytovat výhodu pro členy, která v budoucnu může odstranit konkurenci a stane se tak nevýhodou.
Krajsosodpovědět 
       Re: Otevřený dopis Zobanovi20:07:01 19.12.2014
Alesi, tohle neokecáte, to jste přehnali.
Krajsosodpovědět 
        Re: Otevřený dopis Zobanovi04:11:27 22.12.2014
Co to meles?
odpovědět 
      Re: Otevřený dopis Zobanovi08:01:52 20.12.2014
Aleši, bohužel se pleteš. Ostatní nabídli transparentní proces, tedy odvod sponzorského daru do rozpoctu CHS. Toto bylo jednajicimi cleny VV CHS odmitnuto, protoze ti chteli penize dat konkretnim clenum, to je ovsem prime snizeni minimalniho clenskeho prispevku stanoveneho u kat. A na 2015 ve vysi 1610,- Kc.
Zamysli se nad jednou veci, CHS bude chtit rozsirit svou clenskou zakladnu a zacne prostrednictvym zastoupeni distribuovat clenstvi v Rakousku.
Distributorovi na servis da provizi a ditributor v rakousku slevni clensky prispevek o polovinu teto 2/3 teto provize. Rada lidi od nas uzavre clenstvi prostrednictvim tohoto distributora, protoze to bude o smesny peniz levnejsi. CHS v konecnem dusledku vybere min penez a bude moci poskytnout mensi servis.
Podotykam, ze se zde bavime o clenskych prispevcich, nikoli nejakem komercnim produktu. Jsem clenem OeAV nebot mi poskytuje servis a soucasne se mi cinnost tohoto spolku jeví prinosnou. A jsem clenem CHS, protoze jina organizace na uzemi CR za nas kopat nebude, ale bohuzel jsem clenem CHS se stale vetsim skripotem zubu a to mi vadi.
Radek
zobanodpovědět 
       Re: Otevřený dopis Zobanovi19:19:14 20.12.2014
Ne. ČHS řekne rakouskému distributorovi, že z každého jím prodaného členství chce (nevim třeba) 250 Kč a nechá na svobodné vůli distributora, aby si nastavil marži jakou chce, kladnou nebo zápornou.
honzaodpovědět 
        Re: Otevřený dopis Zobanovi19:33:05 20.12.2014
Ale to je hloupost. Členský poplatek by měl být stejný bez ohledu na to, kde členství zaplatíš.
odpovědět 
        Re: Otevřený dopis Zobanovi23:32:15 20.12.2014
Fajn, takze v duchu teto logiky jsem mel na ucet CHS poukazat pouze 160,- Kč. Svaz totiz dava najevo ze mu tato vyse prispevku staci.
Ze ja blbec na to neprisel, dekuji za otevreni oci, jen skoda, ze uz jsem svoje 400,- na ucet svazu poslal.
Pevne verim, ze takovach pitomcu se najde i vic a hlavne ze se sejdeme i na valne hromade. Tentokrat to totiz nebude o sezrani bagety, ale o rozhodovani kam bude svaz dale smerovat. Zda si bude cleny kupovat a nebo bude dustojnou organizaci hajici zajmy lezouci obce na uzemi Ceske republiky.
Radek
zobanodpovědět 
         Re: Otevřený dopis Zobanovi01:28:08 21.12.2014
V duchu logiky ČHS se máš přestat ve všem šťourat, máš být zticha a máš být vděčný za každý prd, co k tobě od ČHS přivane. A pokud s tím nepřestaneš, tak to utajíme, zneprůhledníme a uděláme z tebe druhého Hrozu. Je jedno, že máš pravdu, my už si nějaké zdůvodnění vymyslíme.
odpovědět 
         Re: Otevřený dopis Zobanovi09:50:55 21.12.2014
Nevidím důvod, proč by měl být členský poplatek stejný bez ohledu na to, kde ho zaplatím. Praxe ukazuje, že členský poplatek za samostatný AV není stejný už teď, nevím tedy, co je divného na tom, že členský poplatek za kombičlenství by v duchu této dobré praxe nebyl stejný i nadále. Vždyť já Zobane obhjuju volnou čistou soutěž mezi prodejci kombičlenství, což je to samé, co chceš i ty, ne? Tak proč se do mě navážíš;)? Tím, že tento postup neobsahuje žádný regulace, tak není co ochcávat.

Jinak převedení ducha této logiky do praxe sis vyložil špatně. To, jestli by svaz akceptoval platbu 160 Kč, není závislé na tvé vůli, ale na svazu. Čili svaz by mohl říct - ok - 160 Kč pro všechny bez rozdílu, ale stejnětak by svaz mohl říct - ok - od překupníků chci 160, od individuálů chci 250, anebo by dokonce svaz mohl říct, že od velkejch překupníků chce 160, od malejch 200 a od individuálů 250. Funguje to tak třeba u pojišťovacích agentů. Když přijdeš přímo do pojišťovny (jakože na Strahov), zaplatíš pálku, když jdeš za agentem (jakože Jirásko nebo ty), zaplatíš míň.
honzaodpovědět 
          Re: Otevřený dopis Zobanovi10:10:10 21.12.2014
honzo, to máš naprostou pravdu. Tohle všechno by jistě bylo možné. Ať se na tom strany domluví a pak to dodržují. Ale tohle není o tom. Tohle je o tom, že strany se na něčem domluvily, podepsaly dohodu, a jedna strana se s přispěním ČHS snaží tuto dohodu očůrat.

Nikdo tu nikomu nevytýká lepší pojistné nebo slevy, ale jednání, kterým se daného dosáhlo. Za slevy mohou být členové samozřejmě rádi, ale neměli by být rádi, JAK toho bylo dosaženo. Výsledek a způsob dosažená výsledku jsou dvě odlišné věci a "účel světí prostředky" by určitě nemělo platit.

Jestli někdo považoval podmínky, které AV měl, za neférové, neměl dohodu popisovat. Ale podepsat dohodu s tím, že jí pak stejně oklikou poruším, není v pořádku. Takže já nevím, jak ty, ale třeba já tu neřeším slevy a regulérnost podmínek smluv, ale nestandardní a podvodem zavánějící jednání ČHS.
odpovědět 
    Re: Otevřený dopis Zobanovi16:33:10 19.12.2014
:D Neboj, z VV nejsem, mě jenom serou sportovci, ale kvůli tomu se do VV nepohrnu ....
Prudič odpovědět 
     Re: Otevřený dopis Zobanovi17:07:31 19.12.2014
Když tě serou sportovci, proč tedy prudíš v ČHS, které je spolkem sportovců a v této diskuzi, která se týká spolku sportovců?
Krajsosodpovědět 
      Re: Otevřený dopis Zobanovi17:54:29 19.12.2014
Krajsíku, řekl bych, že už delší dobu máš nálady jako stará panna. Kde jsi byl na tom, že ČHS je spolek sportovců, řekl bych, že ve stanovách nic takového není, aspoň bys je orientačně mohl znát. Řekl bych, že Prudič je ve spolku naprosto oprávněně i když není sportovec, může splňovat i jiná kritéria uvedená ve stanovách:-).
Vlkodpovědět 
       Re: Otevřený dopis Zobanovi18:48:43 19.12.2014
Zdar Vlku. Měl jsem zato, že Horosvaz má už v názvu uveden druh sportu, který by měl zastřešovat. Očekával bych tedy, že i ve stanovách našeho spolku by mělo být uvedeno, že se stará o zájmy horo(lezců). Každý, kdo se stane členem a získá průkazku Horosvazu, včetně různých výhod, například zlevněného členství v AV, by měl mít s tímto sportem něco společného. Proto se divím, že nějaký prudič, co ho serou sportovci je ve spolku sportovců. Ale je možný, že chce jenom prudit a tady ta diskuze mu k tomu dává prostor.
Krajsosodpovědět 
       Re: Otevřený dopis Zobanovi21:11:08 19.12.2014
Presne! CHS nema se sportem vubec nic spolecneho. Jak to vubec muze nejakeho naivku napadnout ;).
odpovědět 

 :-(08:55:35 19.12.2014
Tak koukám že lezení už dávno není o lezení...
pavelodpovědět 
 Re: :-(09:40:52 19.12.2014
Odkud jsi vylezl? Jasně že někdo jen leze a nestará se o nic a žije v domění, že se všechno děje SAMO. V tomto ohledu má Zoban i celé ČHS oproti tobě navrch. Zatímco ty jen lezeš v duchu "lezení", oni se starají, aby jsi měl kde a po čem. Ty jo, takové sluníčkáře miluju.
odpovědět 
  Re: :-(12:41:22 19.12.2014
Nevrtejte do skal díry na borháky, lezte po svým jištění, budete mít omezenější počet cest, ale nemusíte se zabývat, co ČHS dělá správně nebo špatně! Lezu po svých, členem nejsem. Skály tu byli už před ČHS! Mějte se fajn :-)
sluníčkář :-)odpovědět 
  Re: :-(14:12:02 19.12.2014
Ale jasně, když k tomu lezení ty hádky nutně potřebujete, tak já vám je určitě neberu, jen se tady klidně dohádejte do krve, když se bez toho údajně nedá lízt. Jestli toto je nutnost potřebná k lezení, tak to asi lezete nějakou jinou ligu než já...
pavelodpovědět 
 Re: :-(09:43:24 19.12.2014
Naštěstí je lezení o lezení... jen nelezeš ve vzduchoprázdnu. Podle mě není řešení neplatit příspěvek ČHS, řešení je, když si myslím, že něco není v pořádku, na to upozornit. HO Lokomotiva to udělal veřejně, neanonymně... ty s jejich názory buď souhlasíš či ne, je to pro tebe důležité či ne. To je tvoje právo.
Rodpovědět 

 hlavně že máte dárek10:05:13 19.12.2014
Jak jsem napsal pod druhým článkem na toto téma. Tahle svazová akce a ALPY.cz je prostě klička a ochcávka jasného nařízení OEAV z Rakouska, kterému se nelíbilo šmelení s cenami JEJICH produktu. Zprostředkovatelé NEJSOU vlastníky produktu, ale jen prodejci. A mluvit o tajném dárci, tak to prohlédne asi i pětiletý dítě. Platím-li někam nějaké příspěvky, chci aby tato organizace měla transparentní financování a hrála fér. Osobně to vnímám jako populismus nejhoršího ražení, srovnatelný tak se zrušením poplatků u doktora.
honzányodpovědět 

 Toto není dobře10:13:13 19.12.2014
Jsem přesvědčen o tom, že ČHS jako instituce by v zájmu získávání/udržení členů neměla používat praktiky, které předvádí tato sestava VV ČHS. Za posledních pár let je to již x-tá variace na dané téma, kdy tito stále stejní chlapci předvádí, že etické mravní chování jim nic neříká a už ani není žádná naděje, že k tomu dospějí. Když si uvědomím, že se před nedávnem narychlo nechali zvolit na další tři roky, aby, cituji: "... mohli své dílo dokončit", tak to mě tedy jímá hrůza, jak to skončí.
zdenek strnadodpovědět 
 Re: Toto není dobře18:58:47 23.12.2014
To jsou tedy věci.. Zdeněk Strnad tady káže o etickém mravním chování, že by se i Immanuel Kant rozplakal, Zobanovi vůbec nejde o ekonomický prospěch. Už jenom zbývá, aby si tu začali stěžovat tchoři, jak moc jim vadí zápach v blízkosti jejich pelíšků. :D
Johnyodpovědět 

 nechápu10:28:06 19.12.2014
Moc tady nechápu většinu komentujících. Ceny nařizuje prakticky každý prodejce všeho (v lezecké branži). Každý hledá kličky jak vám dát slevu (na ČHSku, na kartičku studenta, ...) a nikomu to nevadí. Při pojištění je to najednou problém? Proč nikomu nevadí, že v RP nebo v HUDY nakoupí na kartičku levněji než druhý? Moralisti! Místo ocenění práce druhých jen kritizujete a špiníte konkrétní osoby. Pokud si u toho aspoň honíte péra, tak je to v pořádku, ale pokud to fakt myslíte vážně, měli by jste si dát rychle facku a min. 3x otčenáš.
odpovědět 
 Re: nechápu10:31:27 19.12.2014
Jak tato akce ochcává nějakou dohodu s AV, tu už popsáno bylo. Mohl bys uvést, jak podle tebe nějaké dohody ochcává věrnostní kartička HudySportu?
odpovědět 
  Re: nechápu04:25:39 22.12.2014
Prakticky vsichni vyrobci lezeckeho matrose maji doporucene ceny, za ktere se jejich vyrobky prodavaji. Ja jsem prodejce a Hudy se svoji kartickou obchazi nepsane dohody. Jak k tomu ja prijdu, kdyz hudy da na CHS 6% slevu? Asi vystoupim z Chs, protoze se mi to zda netransparentni. Hudy timto porusuje vsechny dohody.
odpovědět 
   Re: nechápu11:02:00 22.12.2014
Ano, doporučená cena je doporučená cena. Tedy dodavatel doporučuje nějakou cenu a ostatní se tím řídit nemusí. Ani to jako závazné mít nesmí. Obchod koupí a prodá. Žádná dohoda není.

Ale u AV je to jinak, prodejci jen zprostředkovávají cizí produkt (jsi schopen pochopit rozdíl, mezi nákupem a prodejem a zprostředkováním?) a tedy existuje cena produktu a každý zprostředkovatel má uzavřenou extra smlouvu o zastupování a o tom, za jakých podmínek smí produkt zprostředkovat. Ale stále je to produkt dodavatele a zprostředkovatel nemá právo, pokud není ve smlouvě stanoveno jinak, do obchodního vztahu mezi dodavatelem a zákazníkem, vstupovat a podmínky upravovat a to včetně cen. tedy zde dohoda existuje, ale je to obvykle mandátní smlouva o zastupování dodavatele. Proto se na to také nemůže vztahovat nařízení o zákazu určování maloobchodních cena a podobně.

Bohužel, k této problematice se tady vyjadřují lidé, co nemají ani potuchu o tom, jak to v podobných případech chodí, ale přesto to rádi hodnotí a znají vše nejlépe. Kdyby přišel někam lezecký amatér a při lezení nerozlišoval třeba statické a dynamické lano, každý by se mu vysmál. Pro neználka je špagát jako špagát, z dálky to vypadá stejně, ale funkčnost je úplně jiná. A stejně tak je to i v obchodě. Doplňte si vzdělání, zjistěte si podrobnosti a pak pište.
odpovědět 
    Re: nechápu12:22:53 22.12.2014
Nemas zase pravdu. Jak ty muzes vedet jake na bazi b2b existuji smlouvy? Kdo ti rekl, ze obchodnik nakoupi a proda. Vis se hlavne na internetu se to deje zprostredkovane? Kdyz uz jsi u smluv, proc mne chodi ruzne nabidky na pojisteni od ruznych pojistitelu? Mam auto pojistene u Generali a pri 10 oslovenych se dozvim 8 cen. Cim to je?
odpovědět 
     Re: nechápu18:33:29 22.12.2014
Že by to bylo tím, že pojišťovna má vypsanou minimální částku, co za to chce, a zbytek je provize a zprostředkovatel si s tím může naložit podle sebe?

Bohužel, je to úplně jiný model, než to, že cena je koncová a zprostředkovatel má pak provizi zpětně.

Vzhledem k tomu, že poslední pět let jsou právě podobné smlouvy předmětem mé činnosti, opravdu vím, o čem mluvím.
odpovědět 
 Re: nechápu10:55:09 19.12.2014
Jednou se třeba dočkáme inzerátu slevových firem jako vykupto, zapakatel, zlateslevy, atd. (použil jem googl;-)): Členství v ČHS na rok 2015, původní cena 400,-, sleva 75%, akční cena 100,- Kč...
Rodpovědět 
  Re: nechápu11:06:47 19.12.2014
Prave i na toto se nami publikovany dopis pta. Je to cesta kterou chceme jit?
Radek
zobanodpovědět 
   Re: nechápu16:12:44 19.12.2014
A proč ne? V současné době je členství v CHS produkt jako každý jiný...
duhový Kamilodpovědět 
    Re: nechápu19:30:05 19.12.2014
Soudruhu Zobane před rokem jsi ještě kopal za čhs a podpora závodů, kde někteří závodnici lezli cesty dříve než na závodech.Proplácení tebe a tvojich přátel na závody a pak si udělat pěkný výlet za prachy svazu.A teď brečíš PROČ ? Už nemáš VÝHODY z let minulích, už nerozhoduješ o penězích a tak začneš kopat a hovat se jako sráč co mu sebraly hračku....
odpovědět 
     Re: nechápu08:04:36 20.12.2014
Soudruhem jsem se nastesti nemel ani hypotetickou moznost byt, zrejmne narozdil od tebe.
Jinak mozna si zjisti, kdo, co, jak a proc a pak se vyjadruj.
Ja sve postoje nemenim na rozdil od jinych jestli to pro mne je ci neni prinosne. Proste kdyz si za necim stojim, tak vzdy.
Radek
zobanodpovědět 
      Re: nechápu15:44:52 23.12.2014
Zobane, Zobane, ty se začínáš malovat na žluto nebo snad už na růžovo ? Kdo tě zná, tak dobře ví jak to s tebou je... To označení o soudruhovi je trefné, rétorikou se jim dost podobáš.
odpovědět 
       Re: nechápu16:02:54 23.12.2014
No aspon se proti tobe za A umim podepsat a za B si stojim za svym slovem.
Radek
zobanodpovědět 
        Re: nechápu10:19:38 24.12.2014
Tvoje slovo nestojí ani za zlámanou grešli Zobane. Začni se už chovat jako chlap a nehořekuj pokaždé, když ti vezmou hračku. Už si tak dost pro smích.
jeníkodpovědět 
 Re: nechápu11:07:42 19.12.2014
Ty a mnozí další asi nechápou o co se "moralistům" jedná. Pokud se dělají kličky, ochcávky a možná nekalé praktiky na linii producent-prodejce/přeprodejce-zákazník, tak je to věcí těchto subjektů a ostaním nezúčastněným lidem to může být relativně šumák. Tady je to ale úplně jiná situace. Je do toho NAVÍC zataženo účetnictví občanského sdružení a tím i jeho členové bez ohledu na to, jestli s tím souhlasí nebo ne a dokonce i ti, kteří AV vůbec nechtějí. Bezesporu se jedná o účelovou machinaci, která má za cíl něco obejít - jinak by se ta šaškárna s darama nedělala. Bez o hledu na to, jestli je to zákonné či nezákonné se mi to jako členu ČHS nelíbí. Na takovéto čachry nemá občanské sdružení z principu přistupovat bez ohledu na to, jestli z toho mají členové materiální zisk či nikoliv.
Honzaodpovědět 

 Všude stejné11:58:33 19.12.2014
A ignorujme i nákup členství Alpenvereinu v Namche, protože, tam nabízejí za členství slevu 350,- z nákupu.
odpovědět 
 Re: Všude stejné12:25:26 19.12.2014
To nemá s umořováním svazovýho dluhu pomocí fin. darů nic společného. Navíc, může jít o reakci na svazovou prasárnu.
odpovědět 
  Re: Všude stejné12:36:25 19.12.2014
To už tam měli loni, možná dříve. O nic nejde, já jen, když se tady píše o tom obcházení...
odpovědět 
 Re: Všude stejné12:47:01 19.12.2014
Podle mně trefná poznámka .... linčujme Namche že dává slevy !!!
odpovědět 
  Re: Všude stejné12:53:42 19.12.2014
Nebo na v-tour.cz roční členství Alpenvereint + roční předplatné Everest. U kudrny zase získáš zákaznickou kartu na slevy. Koukám, že to obcházejí všichni, očekávám debatu, kdo s tím začal.:-)
odpovědět 
  Re: Všude stejné12:54:13 19.12.2014
Tak tady by chtělo rozlišit, zda byl loni požadavek na jednou cenu také, nebo ne. Pokud ne, byla sleva v pořádku.

A nikdo nelynčuje za slevy, ale vytýká porušování pravidel a smluv.
odpovědět 
   Re: Všude stejné13:00:24 19.12.2014
Slevy přetrvávají doteď, co bylo loni není úplně podstatné.
Poskytování dárku k pojištění není obcházejí pravidel a dohod?
odpovědět 
    Re: Všude stejné13:04:47 19.12.2014
Ohledně dárků je to popsáno výše. Pokud mají slevy na AV kombi i nyní, v pořádku to asi není.
odpovědět 
  Re: Všude stejné13:44:28 19.12.2014
Že to dělá Namche mě relativně nezajímá. Je to komerční subjekt a je jeho věc, jakou si buduje pověst. Já jako lezec nejsem s Namche nijak propojenj. Jsem ale členem občanského sdružení ČHS, a že to dělá ČHS mi vadí, protože se domnívám, že to poškozuje jeho pověst jako férového subjektu, kterého bych byl rád i nadále členem. Ať si Alpy obcházejí podmínky AV jiným způsobem, než přes účetnictví ČHS!
Honzaodpovědět 
   Re: Všude stejné14:12:33 19.12.2014
To není obhajoba žádného ze subjektů. To je jen konstatování stavu věci.
odpovědět 
   Re: Všude stejné22:17:11 19.12.2014
Hele Honzo,.. Co když dalších několik tisíc členů tohle chce, bez ohledu na tvůj názor. Co budeš dělat? Přemýšlel jsi navíc někdy o možnosti, že to s ČHS není tak jak si myslíš? Podívej se na to reálně. Poptávka po výhodném kombinovaném členství je obrovská. Kdyby to členové nechtěli mít levnější, tak to vedení ČHS složitě nezařizuje. Závidíš dotyčné skupině členů sdružení, že chce využívat něco co ty ne, i když to nejde ze společné kasy a celek na tom ještě profituje zvýšenou základnou? Já výhodné kombinované členství vítám a jak znám kámoše šetřílky... Jsou jen dvě dvě možnosti. První skupinu tvoří konkurence a druhou závistivci.
odpovědět 
    Re: Všude stejné23:19:46 19.12.2014
Pro zajištění nabídky by nemělo být důležité, jestli to tisíce členů chtějí, nebo nechtějí, ale zda je ta nabídka slučitelná s nějakými pravidly a odehrává se za férových podmínek. Teprve pokud ano, pak se může nabídka realizovat. To, že nemáš prachy, a existuje šance, jak něco očůrat a ušetřit tak pár stovek, tě ještě neopravňuje k tomu, abys to dělal.
odpovědět 
    Re: Všude stejné07:31:12 23.12.2014
Naprosto s tebou souhlasim. Jsem clen a jsem vdecny za to ze usetrim. Jestli tim byla porusena dohoda, ktera nektere cleny CHS poskozuje, je mne uplne jedno. Predpokladam, ze pravne je vse v poradku.
odpovědět 

 CHS + Alpy sro. +sekce AV innsbruck 13:25:07 19.12.2014
Podle jistých znaků se CHS stane servisní organizací pro jiráskovu sekci AV v Praze. Začátkem roku to jede Bloudek a spol dojednávat do Rakouska. Takže to vypadá, že monopolizace prrodeje AV v Čechách bude v příštím roce dokončena.  Jsem ještě zvědav jak si Bloudek pojistí svoji neodvolatelnost ve vedení Svazu. Protože se ze Svazu stává výhodnej byznys projekt. První známky tu podle mě už jsou. Nedávné jednání na Vysočině se zástupci největších oddílů o jejich právní subjektivitě nasvědčuje tomu, že se vedení Svazu snaží omezit jejich vliv na hlasování na Valné hromadě.
odpovědět 
 Re: CHS + Alpy sro. +sekce AV innsbruck 04:33:51 22.12.2014
Tak to uz je moc :D
odpovědět 
  Re: CHS + Alpy sro. +sekce AV innsbruck 16:05:52 23.12.2014
A co kdyz ne? Ty znas podminky smlouvy? Ja ne a proto mne setsakra jako predsedu jednoho z nejvetsich oddilu v CR zajimaji.
K cemu se CHS zavazal? Co za to CHS dostava? CHS je obcanske sdruzeni, nikoli obchodni spolecnost. Mozna nemusi zverejnovat smlouvy dle prava, ale minimalne dle elementarnich zakladu slusneho fungovani obcanskeho sdruzeni / zapsaneho spolku ANO.
Radek
zobanodpovědět 
   Re: CHS + Alpy sro. +sekce AV innsbruck 17:06:49 23.12.2014
..... a ještě víc mne jako nejmenšího prodejce Alpenvereinu žere, že to zase vyžere Jiráko.... :-)
klofanodpovědět 

 Nemůže to být něco jako tunel?14:41:40 19.12.2014
Mimochodem, když se prodej vyplatí komerčním organizacím, proč to pojištění neprodává i ČHS? Vzhledem k tomu, že velká většina zájemců je zároveň i členy ČHS, nebylo by to logické? Svaz by pak nemusel někde získávat nějaké podmínky, ale provize z prodeje by mu zbyla úplně celá.

Takhle mi to ani tak nepřipadá jako nějaké výhodné podmínky pro členy, jako udržování a zabezpečení zajímavého zdroje příjmu, na kterém se ČHS podílí, ale který neproteče přes jeho účetnictví a je tedy mimo kontrolu členů.

Proč ČHS nenabízí AV pojištění přímo, ale využívá k tomu prostředníky?
odpovědět 
 Re: Nemůže to být něco jako tunel?15:02:13 19.12.2014
Protože Alpenverein už neumožňuje vznik dalších sekcí nebo skupin v České republice.
Petrodpovědět 
  Re: Nemůže to být něco jako tunel?15:11:51 19.12.2014
OK, to jsem nevěděl, díky.
odpovědět 
   Re: Nemůže to být něco jako tunel?15:33:38 19.12.2014
V tomhle případě se Svazu navíc hodí, že už nemůže být sám prodejcem AV. Vždy jsem si říkal, jak to VV dělá, aby některý příjmy nemusel dokládat v účetnictví. Teď už mi to začíná být jasné. Využívá k tomu účet Alpy s.r.o..
Přeju Bloudkovi bohatýho Ježíška.
odpovědět 
    Re: Nemůže to být něco jako tunel?22:20:15 19.12.2014
Podobné obludy si můžeš vymyslet o komkoliv velice jednoduše, ve stylu podle sebe soudím tebe.
odpovědět 
     Re: Nemůže to být něco jako tunel?23:21:09 19.12.2014
Naprostá pravda. A právě proto by mělo být hospodaření transparentní. Praktiky, jako jsou tajemní dárci a podobně, nemají ve společnosti co dělat.
odpovědět 
  Re: Nemůže to být něco jako tunel?17:14:33 19.12.2014
To neumožňuje, taky nejsme Rakušáci, žejo. Naposledy byly sekce na území ČR za C.K. mocnářství.
honzaodpovědět 
   Re: Nemůže to být něco jako tunel?20:06:04 19.12.2014
Rád bych věděl, proč tomu tak je. Vím naprosto jistě, že minimálně v Británii a Nizozemí existují samostatné sekce.
El escalador hermosoodpovědět 
    Re: Nemůže to být něco jako tunel?22:15:33 19.12.2014
No tak to není Nizozemí ale Belgie, nicméně na smyslu příspěvku to nic nemění :)
 El escalador hermosoodpovědět 
    Re: Nemůže to být něco jako tunel?09:25:58 20.12.2014
To je ale dáno historicky. Tyto zahraniční sekce vznikly už dávno, taky jsmě meli sekce na našem území před válkou, ale v padesátých letech se vše obrátilo a nyní to již není možné.
Honzaodpovědět 

 Kombi 20:16:00 19.12.2014
Zkusím pohled z trochu jiného úhlu:
- Tímto krokem vedení ČHS opět! rozdělilo lezeckou veřejnost. Pokolikáté už???
- Netransparentnost celé akce pouze svádí k dohadům typu: Proč? a hlavně Kolik? za to vedení dostalo do kapsy. Nikoho nepodezřívám, pouze to k tomu svádí.
- Když už se vedení tolik angažuje v jednání s AV proč nedohodlo pro své členy také slevy na chatách? To by byla každopádně větší podpora, než pracně vracet ušmudlené dvě stovky.
- Proč vedení neinvestuje čas, peníze a úsilí raději organizaci lezeckých akcí (pohár v dry toolingu...)
- Na Vysočině se hodně jednalo o propagaci ČHS mezi lezci nečleny - obavám se, že toto je v propagaci krok zpět.

Osobní pohled na závěr: Vzhledem k vývoji v ČHS (a akce s kombi členstvím je poslední kapkou) mě vede k rozhodnutí NEBÝT členem takovéto organizace a členství v čhs neprodloužím.
Petrodpovědět 
 Re: Kombi 22:26:06 19.12.2014
Obecně lze říci, že rozumný člověk hodnotí organizaci nebo jedince podle faktů a výsledků, resp. nestaví svůj úsudek pouze na základě výkřiků v diskusích. Čili to, že tu někdo ČHS pomlouvá ještě neznamená, že to je nedůvěryhodná organizace.
odpovědět 
  Re: Kombi 22:49:41 19.12.2014
Čhs se stava neduveryhodnou svymi skutky! Nepruhlednosk, nekoncepcni rozhodnuti, ztrata vize proc by vubec mela existovta...
petrodpovědět 
  Re: Kombi 18:26:35 20.12.2014
No kdyby jsi sledoval jejich "činy" za poslední rok dva, nemohl bys říct, že ČHS je důvěryhodná organizace. Je to jedno kontroverzní rozhodnutí za druhým.
Martinodpovědět 
  Re: Kombi 19:02:16 20.12.2014
A jaké důvěryhodné a skvělé výsledky že tato organizace podává? Jen letmým pohledem vidím totální rozesrání závodního lezení, kde výkony šly dolů a peníze mizí neznámo kde, v oblasti skal tu začínají problémy s oddíly, zástupci ČHS začínají být arogantní a snaží se tváří tvář důkazům okecat i ochranáře, v oblasti hospodaření tu čtu, jak svaz sám mluví o skrytých dárcích a účelových darech, účetnictví a financování je tajné, po předchozích letech šetření a navyšování rezerv se plánuje profesionalizace.

Kde tu máš něco, za co bych mohl být na svaz hrdý a mohl bych to označit za úspěch a dobrý počin?
odpovědět 

 Držím palce22:22:30 19.12.2014
Je mi zle z praktik, které svaz poslední dobou předvádí. Kauzy a netransparentnosti tu střídají jedna druhou. Je mi zle z mnohých z vás, kteří jsou schopni sáhnout po ní a schvalují slevu za cenu takové prasárny. Jak už jsem nedávno říkal, příští rok už příspěvek poprvé po 15 letech nezaplatím. Nechci být členem tohoto spolku, pokud bude VV provádět takové věci a VH mu na to většinově kývá.
Zobane, dík a držím palce, tlačte na svaz a pokuste se ho přimět k nápravě.
Petrodpovědět 
 Re: Držím palce07:15:05 20.12.2014
Asi to nebude tak horké, když mistr KT k tomu nic nemá.A to on umí i z prdu udělat "velkou věc".
odpovědět 
  Re: Držím palce12:10:30 20.12.2014
Anebo si Horosvaz loajalitu KT už koupil. Všiml sem si, že na webu HD přestal psát novinky ze zákulisí horolezců
odpovědět 
   Re: Držím palce19:11:02 20.12.2014
Anebo je Turek už na horách.
honzaodpovědět 
    Re: Držím palce19:36:36 20.12.2014
Když jsem viděl, jak podle mne nekriticky a nesmyslně obhajoval ČHS nedávno v jiné diskuzi, tak už tehdy jsem si říkal, čím si svaz jeho obrat tak zasloužil.
odpovědět 
     Re: Držím palce14:16:02 21.12.2014
Chlapci vy jste fakt pitomci... Všechno tohle jsou sice důležité věci, ale spíš malé půtky. Takže to dám dohromady až příští týden. P.S.: Byl jsem s kamarády ve Svatém Janu a ne na horách, jestli Vás to fakt zajímá...
Kuba Turekodpovědět 
      Re: Držím palce16:43:34 21.12.2014
Mě to zas tak bezvýznamná věc nepřijde. Když si uvědomím, co zatím vše může být. Vezmi si třeba dlouhodobou snahu o profesionalizaci bafuňaření. Proč například si VV neodhlasuje odměny úměrný práci, kterou odvádí. Jednoduše neuzavřou pracovní smlouvy, jako to mají zaměstnanci na sekretariátu a začnou hrát čistou hru? Místo toho mi přijde, že vymýšlejí způsoby, jak ze svazovýho rozpočtu pro sebe vyždímat co nejvíce.
Počínaje dotacema (za dotaci si třeba VV může úměrnou částku vzít z rozpočtový rezervy a rozpočet zůstává vyrovnaný) a konče darem za nákup komb.členství AV, (dar si VV vynákladuje a odpovídající částku si vezme z rozpočtu. Účetnictví zas zůstáne vyrovnané. Stačí se dohodnout s Jiráskem, který za slevu umožní odpis daru.)
K.odpovědět 
       Re: Držím palce16:51:04 21.12.2014
Jo.
Kuba Turekodpovědět 
       Re: Držím palce18:21:45 21.12.2014
K. a proč jim to nepředvete jak se to má dělat.Jestli kradou tak podejte tresné oznámení.Jinak tady plácáte prázdnou slámu od PC a nakonec si zaplatíte výhodnější pojištění.
odpovědět 
        Re: Držím palce19:21:33 21.12.2014
Jsi mimo mísu. Nikdo netvrdí, že tu někdo krade. To by totiž bylo to nejmenší a nejjednodušší. Spíše jde o to že je možné, že velká část peněz není vynakládána tak, jak by měla, nebo vůbec neprojde účetnictvím nebo že jsou uzavírány nevýhodné smlouvy a podobně. To trestné není. Ale to máš to samé, jako s Bémem nebo Grossem. Nikdo nepochybuje, že se státu nebo městu stala škoda, ale nic nelegálního, za co by měli být potrestáni, se jim neprokázalo.
odpovědět 
         Re: Držím palce11:14:20 22.12.2014
Rozdíly jsou prokazatelné a hmatatelné. Sleva na kombinované členství přímo šetří jednotlivým lidem peníze. Pražský tunel saje peníze hlavního města pro jeho obyvatele. Boj V-Touru palec dolů, ale palec nahoru diskutérům co hlídají VV ČHS. Ať vědí, že tunely by jim u horolezců neprošly.
odpovědět 
          Re: Držím palce20:05:55 22.12.2014
To je od tebe pouhopouhý pokus o demamgogii, protože všechny ty tunely byly odůvodňovány přínosem pro obyvatelstvo. I když se snažíš, prostě to neokecáš. I když hovno pozlatíš a navoníš, možná se někomu začne líbit, ale pořád to bude hovno.
odpovědět 
        Re: Držím palce20:03:44 21.12.2014
Možná tady už snaha byla, ale Bloudek udělal ojebávku s volbama.
K.odpovědět 
      Re: Držím palce17:35:25 21.12.2014
Dnesni drytool na Perstejne taky super, dokonala psychohygiena :-)
Radek
zobanodpovědět 
       Re: Držím palce08:17:00 22.12.2014
Akorát oproti loňsku se ti to Zobčo trošku prodražuje, aby sis zalezl s cepíny:-).
Vlkodpovědět 
       Re: Držím palce09:53:35 22.12.2014
Jestli se tam smi, nebo nesmi drytoolovat, to uz by bylo zas na jinou diskuzi. Kapla z toho naka kacka, dodrzel si minimalni tarif horskeho vudce, bacha na etiku!!!
r0binodpovědět 
      Re: Držím palce18:08:03 21.12.2014
Mistr KT do dá dohromady a konečně se dozvíme asi jak to bylo, anebo jak to mohlo být aneb jak by to udělal lépe a nakonec nás všechny poučí, hlavně ty zlí v ČHS.
odpovědět 
       Re: Držím palce21:01:40 21.12.2014
Jak to teda je? Mistra Turka zaplatil ČHS, aby o něm psal dobře, nebo aby o něm nepsal, nebo někdo zaplatil, aby psal špatně o ČHS? A ví to vlastně anonym, automat, nebo nějaký nepodepsaný připosránek? Že mu to není jedno...?
Kuba Turekodpovědět 
        Re: Držím palce09:47:51 22.12.2014
Kubo, že ti vůbec stojí za to na ně reagovat. Ať napíšeš tak nebo pravý opak, najdou se tu pokaždé takoví, kteří ti začnou nadávat jenom proto že jsi Kuba Turek. ;) To už je taková jejich úchylka, nechal bych je trpět bez odezvy ...
Petrodpovědět 
         Re: Držím palce10:41:46 22.12.2014
To je diskutabilní. Ona řada lidí přestala na Turka reagovat a odpovídat mu, protože Turkova zaslepenost a neschopnost přijmout fakt nebo přiznat svoji chybu je téměř stoprocentní. Tedy diskuze s Turkem jsou zbytečné, většina mu už neodpovídá. Takže je úplně jedno, zda sem píše, nebo ne :-)
odpovědět 
         Re: Držím palce11:02:10 22.12.2014
Číst nepodepsané komentáře k jakékoliv osobě na lezci je dobrá léčba iluzí o tom lepším v člověku :-)
Kuba Turekodpovědět 
          Re: Držím palce11:16:31 22.12.2014
Až to nebudeš číst, budeš lepší? :) Stejně tě to baví ;)
odpovědět 
           Re: Držím palce12:08:32 22.12.2014
Ne. Proč si to myslíš?
Kuba Turekodpovědět 
            Re: Držím palce18:15:33 22.12.2014
Já to mám kombinovaný i se Svazem zahrádkářů a se Spolkem přátel krásné literatury a bramborových koláčů ....
Arab a jeho děloodpovědět 

 S pravdou ven ?20:08:56 23.12.2014
Píše se tady o intervenci jiných prodejců AV v ČR směrem k ÖEAV za účelem stanovení min. cen. To na tebe Zobane přesně sedí. Nejsi to především ty kdo se o to zasadil, aby jsi si mohl ukrojit z koláče kombi-členů víc a udržel si marže jako dosud ? Nemělo to za účel vyšoupnot Jiráska, který prostě dal ČHS lepší podmínky na úkor marže své ? A teď má svaz i Jirásko svázané ruce a brání se tímto "oslím můstkem" ?
jenikodpovědět 
 Re: S pravdou ven ?21:14:59 23.12.2014
Jasne ze je cilem maximalne pospinit svaz a Jiraska za ucelem vlastniho blahobytu. kdo o tom pochybuje je divny. je to na cele te veci vic nez patrne. proc bych se mel jako nestranny zajimat o to, jak svaz dosahl slevy? proste mam to levnejsi a to je pro mne jako radoveho clena zasadni. pokud se mi to nebude libit, tak k tomu budu mit rozhodne jiny duvod nez fakt, ze jsem dostal lepsi cenu .. toto je smesne.
odpovědět 
 Re: S pravdou ven ?07:48:30 24.12.2014
Minimalni cena je predepisovana od te doby, co ja se distribuci zabyvam a domnivam se ze byla i driv.
Dovolim si poznamenat, ze jsem byl prvni, kdo s prodejni cenou v CR sel na tu minimalni.
Problem byl, ze pak nekteri zacali chodit pod minimalni cenu a to je porusovani dohodnutych pravidel.
Jednani ohledne tohoto bodu jsem vzhledem ke svym obratum neinicioval, nicmene s nim souhlasim a dal jsem jasne najevo, ze vysledek tohoto jednani budu bez vyhrad respektovat.
Takze jak jsem psal uz v jinych komentarich. OK pojmete te to jako boj o koryto, nemam s tim problem. Nicmene to bude ve vysledku vsechno trochu jinak. Divat se dal nez za prvni roh uz mi nejednou zachranilo zivot, takze sorry, ale nebudu na tom nic menit.
Radek
zobanodpovědět 
  Re: S pravdou ven ?13:25:18 24.12.2014
Takže vlastně Zobane to je tvůj boj a tvůj kšeft.Tak proč do toho zapojuješ např.VV HO Lokomotiva Brno, to jsi jim slíbil ještě lepší cenu a nebo se takto lépé kritizuje než bys to napadl sám (jako podnikatel)a radši se "skreješ" za skupinu lidí i když je to tvůj kšeft, tvoje podnikání.
odpovědět 
   Re: S pravdou ven ?15:21:34 24.12.2014
Hele, ti ostatní nejsou svéprávní, aby se nechali do podpisu zmanipulovat Zobanem? Nebo je tam Zoban podepsal, aniž by s tím souhlasili? Pokud ne a podepsali to sami a dobrovolně, tak co napadáš Zobana? Neměl by ses zeptat jich?
odpovědět 
    Re: S pravdou ven ?16:02:18 24.12.2014
Jde o to, že je to Zobanův kšeft a je odstaven od "koryta" tak křičí.Když se podíváte zpět na Zobanovi diskuze,( když byl on u koryta), tak je to byla vždy jiná písnička.A jako soukromý subjekt, který rozhodoval o penězích ČHS a ještě v tom oboru podnikal, tak neprotestoval a ani VV HO Lokomotiva Brno a že toho bylo na Zobana dost.
odpovědět 
     Re: S pravdou ven ?16:50:54 24.12.2014
Ze bychom zverejnili ip adresy? Myslim ze by se leccos ukazalo. Klidne svatky radek
zobanodpovědět 
     Re: S pravdou ven ?18:13:08 24.12.2014
To je všechno možné, ale jak to souvisí s tím, že se zoban "skrejvá" za nějaké jiné lidi? Ti lidé jsou svéprávní a i když to třeba dal dohromady zoban, oni to podepsali a připojili se na základě vlastního rozhodnutí a vlastního uvážení, ne? Bez ohledu na důvody, ze kterých to zoban dělá, ty požadavky NEJSOU mimo mísu. Že máš něco proti zobanovi chápu, ale co máš třeba proti bodu jedna nebo bodu čtyři z jeho dopisu?
odpovědět 

 Zpráva revizní komise10:01:47 26.01.2015
http://www.horosvaz.cz/res/data/087/014081.pdf - je toto skutečně odpověď na nejasnosti ?
PPodpovědět 
 Re: Zpráva revizní komise13:24:05 13.02.2015
Dopis předsedy ČHS - http://www.horosvaz.cz/res/data/088/014144.pdf - oba dokumenty stejně neobjasnily, zda dárcem nakonec nebyl partner Alpy.
PPodpovědět 

 Foto dne:

Agnes
 Databáze cest:
Všechny cesty (179403)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Al Di La Del Fico 6b Ulassai
Giugno Piovoso 6b+ Ulassai
Gemisto Kalamari L1 6c Manikia
AW III Bielatal
Nově komentované:
Pioggia Di Maggi 6c Ulassai
Banana Split 5c Paklenica
Zollamt 6A+ Bor
Hammer King 7c Brseč
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... |

 Nové komentáře:
Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Cesta | Re: Problém na sestupu | Re: Problém na sestupu | Problém na sestupu |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (29)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Marjan (4)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)

 Nově v inzerci:
Master 9.7 50m Bicolour (nelezené-nové) | druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 361 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 315 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 285 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 287 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 256 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.