LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Tři pevné body prvolezce: Naděje, že nahoře půjde založit, Láska i ktomu nejtitěrnějšímu chytečku a Víra ve svého výborného jističe.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Křest knihy Perly východu
Vyšla kniha Laviny v Česku
Update sprievodca Jelenec

Závody
Vánoční závody Praha Ruzyně (24.12)
Novoroční Open (11.01)
Novoroční pohárek (25.01)

Žebříček
Cesty:
1.Šindel 12447
2.Votoček 12262
3.Trojan 12246
Bouldry:
1.Konečný 11275
2.Stráník 11156
3.Volf 10812
Hory:
1.Groš 7855
2.Skopec 7324
3.Rojko 7286

Výsledky
Kontinentální pohár a MČR v ledolezení (07.12)
EP v ledolezení Žilina (23.11)
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)

Deníčky
5679 lezců
1147223 cest
Nové přelezy:
Aah,migo 7c
Au Va Home 8a+
Jaws 8A
Au Va Home 8a+
Bílá Garda 8A+
Megalit 8A
Pružina SD 8A
Luck Lucy 7c
Sangue Di 7c
Mele E Ser 7b

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
Rock 'n' Wall - Plzeň
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely

Prodejny
Rock Point OC Olympia - Brno
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Kategorie:
 Tomáš Mrázek
Věk: 20 let
Výška:  178 cm
Hmotnost: 60-62 kg
Leze:  5 let
Závodí: 3 roky
Komentáře (60)24.07.2002... celý článek
 Krupobití na Mlýňáku
O víkendu jsme znovu vyrazili na Mlýnský kopec. Chtěli jsme vyzkoušet poslední novinky a taky se porozhlédnout kde by se dalo ještě něco objevit.
Komentáře (0)23.07.2002... celý článek
 Ceuse
Tak prolétlo jaro, po něm léto, které je již v plném proudu a tak si možná rádi přečtete jeden z tipů, kde ho strávit.
Komentáře (412)22.07.2002... celý článek
 ME 2002 Chamonix
Letos opět po dvou letech přišlo na řadu Mistrovství Evropy. Pořadatelství si u ICC (mezinárodní instituce organizující závody ve sportovním lezení) zajistilo francouzské Chamonix. Horské středisko pod Mont Blancem je tradičním organizátorem velkých mezinárodních soutěží a letos navíc celou akci pojali jako Festival sportovního lezení. O evropský titul se závodilo v boulderignu, v lezení na obtížnost a v lezení na rychlost. Český mančaft
Komentáře (1)16.07.2002... celý článek
 Frankenjura
V poslední Montaně je opět opěvovaná Frankenjura a tak si myslím, že by nebylo od věci napsat taky něco o dalších možná ne příliš známých  oblastech, ve kterých si zaleze i „normální“ člověk. Ve všech posledních článcích týkajících se Frankenjury se omílají stejné oblasti. Přijde mi, že stále ještě je větší procento lezců pohybujících se kolem stupně sedm a do klasifikací s číslem osm, natož devět se pouštějí velmi zřídka. Spousta z ná
Komentáře (8)16.07.2002... celý článek
 Další průser aneb nejkrásnější hora světa 2002
Na počátku července jsme se po zkušenostech a doporučeních vypravili na nikým nevyhledávanou a hrozně hnusnou horu, nějaký to Matterhorn 4477,50 m.n.m.. Aklimatizaci jsme nepodcenili a Monte Rossa, respektive její předvrchol Punta Gnifetti 4559m.n.m., byl pohodovou, byť únavnou, záležitostí.
Ale to již se zrychleně tlukoucím srdcem vzhlížíme na onu pověstnou hranu Hörnli za G7 Bernské klasifikace, kde kdysi zažil starej Wajmpr to své
Komentáře (54)15.07.2002... celý článek
 Bouldr na Strahově
Pomalu ke klasice pro Pražáky patří miniaturní pískovcové skalní město kousek od Petřínské rozhledny na Strahově. Je to takový balvan (někdy zvaný i Bobek) z měkkého pískovce, kde se nechá dobře cvičit stěnové lezení, ale je tam i pár spárek: na ruku, pěst, kousek na prsty i širočina. Balvan má tak od 4 do 7 metrů.
Komentáře (1)15.07.2002... celý článek
 Marmolada
Jedeme lízt na Marmošku! Kdo to vymyslel nevím, nejspíš Johny který měl v Jižní stěně zavěšený už dva pytle a tak chtěl svoji sbírku rozšířit - v Messnerově variantě Vinatzera ještě pytel nemá. Jde do toho s motorkářem Čendou, já s polezem Magnuskem hodláme zavěsit Moderní časy.  Cesta autem je dlouhá, jedeme celou noc jelikož se nám nechce platit dálnice a průjezd Brenerem. V serpentýnách v Dolomitech se Čendovi udělalo nevolno al
Komentáře (602)08.07.2002... celý článek
 Turniská lezecká oblast
Počasí se opět umoudřilo, sluníčko vysvitlo a nás to táhlo daleko na východ.Slovo dalo slovo, padly další dva dny dovolenky a mi si to vesele fičeli na daleký východ Slovenska. Po shlédnutí internetových průvodců padla volba na Turniskou, lezeckou oblast blízko vesničky Kojšov, kterou by hodně lidí označilo jako totální prdel světa.
Komentáře (1341)08.07.2002... celý článek
 Muška jenom zlatá...
    Štěstí je jen muška zlatá...A mně taková muška zlatá(spíš posr...)vlítla do foťáku, když jsem měnil film, pak se zašprajcovala do uzávěrky a já si to nevšiml.Vesele jsem vyfotil během závodů v Imstu, Arcu a Ravenně deset filmů a všechno na prd!
    To zděšení při vyvolání!Jirka Sika má pravdu, že články bez fotek jsou suchý.Takže, o co jste přišli?
    O fotky k reportáži se dvěma velice zajímavými juniorskými talenty.
    Tím
Komentáře (3)04.07.2002... celý článek
<<<   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156   157   158   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177   178   179   180   181   182   183   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200   201   202   203   204   205   206   207   208   209   210   211   212   213   214   215   216   217   218   219   220   221   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233   234   235   236   237   238   239   240   241   242   243   244   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270   271   272   273   274   275   276   277   278   279   280   281   282   283   284   285   286   287   288   289   290   291   292   293   294   295   296   297   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325   326   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337   338   339   340   341   342   343   344   345   346   347   348   349   350   351   352   353   354   355   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403   404   405   406   407   408   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425   426   427   428   429   430   431   432   433   434   435   436   437   438   439   440   441   442   443   444   445   446   447   448   449   450   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471   472   473   474   475   476   477   478   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493   494   495   496   497   498   499   500   501   502   503   504   505   506   507   508   509   510   511   512   513   514   515   516   517   518   519   520   521   522   523   524   525   526   527   528   529   530   531   532   533   534   535   536   537   538   539   540   541   542   543   544   545   546   547   548   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562   563   564   565   566   567   568   569   570   571   572   573   574   575   576   577   578   579   580   581   582   583   584   585   586   587   588   589   590   591   592   593   594   595   596   597   598   599   600   601   602   603   604   605   606   607   608   609   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628   629   630   631   632   633   634   635   636   637   638   639   640   641   642   643   644   645   646   647   648   649   650   651   652   653   654   655   656   657   658   659   660   661   662   663   664   665   666   667   668   669   670   671   672   673   674   675   676   677   678   679   680   681   682   683   684   685   686   687   688   689   690   691   692   693   694   695   696   697   698   699   700   701   702   703   704   705   706   707   708   709   710   711   712   713   714   715   716   717   718   719   720   721   722   723   724   725   726   727   728   729   730   731   732   733   734   735   736   737   738   739   740   741   742   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761   762   763   764   765   766   767   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778   779   780   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791   792   793   794   795   796   797   798   799   800   801   802   803   804   805   806   807   808   809   810   811   812   813   814   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825   826   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841   842   843   844   845   846   847   848   849   850   851   852   853   854   855   856   857   858   859   860   861   862   863   864   865   866   867   868   869   870   871   872   873   874   875   876   877   878   879   880   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900   901   902   903   904   905   906   907   908   909   910   911   912   913   914   915   916   917   918   919   920   921   922   923   924   925   926   927   928   929   930   931   932   933   934   935   936   937   938   939   940   941   942   943   944   945   946   947   948   949   950   951   952   953   954   955   956   957   958   959   960   961   962   963   964   965   966   967   968   969   970   971   972   973   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989   990   991   992   993   994   995   996   997   998   999   1000   1001   1002   1003   1004   1005   1006   1007   1008   1009   1010   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021   1022   1023   1024   1025   1026   1027   1028   1029   1030   1031   1032   1033   1034   1035   1036   1037   1038   1039   1040   1041   1042   1043   1044   1045   1046   1047   1048   1049   1050   1051   1052   1053   1054   1055   1056   1057   1058   1059   1060   1061   1062   1063   1064   1065   1066   1067   1068   1069   1070   1071   1072   1073   1074   1075   1076   1077   1078   1079   1080   1081   1082   1083   1084   1085   1086   1087   1088   1089   1090   1091   1092   1093   1094   1095   1096   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109   1110   1111   1112   1113   1114   1115   1116   1117   1118   1119   1120   1121   1122   1123   1124   1125   1126   1127   1128   1129   1130   1131   1132   1133   1134   1135   1136   1137   1138   1139   1140   1141   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152   1153   1154   1155   1156   1157   1158   1159   1160   1161   1162   1163   1164   1165   1166   1167   1168   1169   1170   1171   1172   1173   1174   1175   1176   1177   1178   1179   1180   1181   1182   1183   1184   1185   1186   1187   1188   1189   1190   1191   1192   1193   1194   1195   1196   1197   1198   1199   1200   1201   1202   1203   1204   1205   1206   1207   1208   1209   1210   1211   1212   1213   1214   1215   1216   1217   1218   1219   1220   1221   1222   1223   1224   1225   1226   1227   1228   1229   1230   1231   1232   1233   1234   1235   1236   1237   1238   1239   1240   1241   1242   1243   1244   1245   1246   1247   1248   1249   1250   1251   1252   1253   1254   1255   1256   1257   1258   1259   1260   1261   1262   1263   1264   1265   1266   1267   1268   1269   1270   1271   1272   1273   1274   1275   1276   1277   1278   1279   1280   1281   1282   1283   1284   1285   1286   1287   1288   1289   1290   1291   1292   1293   1294   1295   1296   1297   1298   1299   1300   1301   1302   1303   1304   1305   1306   1307   1308   1309   1310   1311   1312   1313   1314   1315   1316   1317   1318   1319   1320   1321   1322   1323   1324   1325   1326   1327   1328   1329   1330   1331   1332   1333   1334   1335   1336   1337   1338   1339   1340   1341   1342   1343   1344   1345   1346   1347   1348   1349   1350   1351   1352   1353   1354   1355   1356   1357   1358   1359   1360   1361   1362   1363   1364   1365   1366   1367   1368   1369   1370   1371   1372   1373   1374   1375   1376   1377   1378   1379   1380   1381   1382   1383   1384   1385   1386   1387   1388   1389   1390   1391   1392   1393   1394   1395   1396   1397   1398   1399   1400   1401   1402   1403   1404   1405   1406   1407   1408   1409   1410   1411   1412   1413   1414   1415   1416   1417   1418   1419   1420   1421   1422   1423   1424   1425   1426   1427   1428   1429   1430   1431   1432   1433   1434   1435   1436   1437   1438   1439   1440   1441   1442   1443   1444   1445   1446   1447   1448   1449   1450   1451   1452   1453   1454   1455   1456   1457   1458   1459   1460   1461   1462   1463   1464   1465   1466   1467   1468   1469   1470   1471   1472   1473   1474   1475   1476   1477   1478   1479   1480   1481   >>>  
 

Tomáš Mrázek

portrét

Věk: 20 let
Výška:  178 cm
Hmotnost: 60-62 kg
Leze:  5 let
Závodí: 3 roky

Bydliště: Brno
Zaměstnání: profesionální lezec
Stav: svobodný
Sport:  doplňkově - kolo, plavání, posilovna
Hobby: auta

Sponzoři:
Rock Pillars
Ocún
Wan Gansenvinkel
MLO

Nejoblíbenější oblast:  Arco, Orgon - ostatně všude je pohoda

Osobně nejváženější OS:  ...vážím si současné schopnosti dávat 8a...

Osobně nejváženější RP:  Underground 9a, Massone, 2002

Osobně nejváženější umístění:
1. místo na Rock Master - Arco (ITA), 2001
1. místo na MS Juniorů - Imst (AUT), 2001

Přehled nejtěžších výstupů.

Přehled umístění na mezinárodních závodech.

Přehled umístění na domácích závodech.

Foto z ME v Chamonix 2002:








Portrét připravil Vlasta Volák  (SUMMIT DRIVE, s.r.o.) při Mistrovství Evropy ve francouzském Chamonix v roce 2002.

Vlasta Volák   [úpravy] 13:39 24.07.2002Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

Nový komentář 

 Hmmm
A co jako...?
Zapsal: Ondra, 16:28:56 24.07.2002
 mmm
Jako to, že tu je profil našeho nejlepšího lezce s pěknejma fotkama a linkama. Dddíky!
Zapsal: tomash, 16:34:31 24.07.2002
 mmm
Informační hodnota článku je rovna 0!
Zapsal: R, 07:10:15 25.07.2002
 Teda tys mě dostal
R to je jako Retardovanej? No ja jsem se z clanku, na rozdil od tveho komentare, dozvedel spoustu informaci. mmm lidi jsou dneska naky divny. Ale co, ze ja vubec reaguju na anonyma.
Zapsal: Hop, 07:31:14 25.07.2002
 Správně Hope
- vykašli se na anonym. Mě se ty informace laké líbí.
Zapsal: Tomas, 07:53:20 25.07.2002
 Mně se to nelíbí...
Je vo deset kilo lehčí a vo deset cenťáků větší - to je ňáký divný ne ?
Zapsal: Ležec, 08:17:14 25.07.2002
 Re: Ležec
no ale tezko rict, v kom z vas je chyba :-)))))
Zapsal: Kojot, 09:10:34 25.07.2002
 ???????
????????????????
Zapsal: Daja, 09:54:55 25.07.2002
 Přemrázkováno
Vždyť o Tomáši Mrázkovy se píše všude. Kdo je pozornější čtenář Montány ví o něm víc, než se dozví tady v tom CV.
Zapsal: Ondra, 10:10:29 25.07.2002
 :-))
pokud si pamatuju, kvalitni rozhovor s mrazou sliboval papouš. aji kvuli tomu shanel jeho mobil. ale zatim kde nic tu nic.. :-)))
Zapsal: Kojot, 10:15:08 25.07.2002
 :-)
To je super. Už jsem se tak dlouho a upřímně nezasmál jako teď, když jsem si přečetl reakce na jednotlivé komentáře. Dík za zlepšení nálady. Jupíííííííííííííííí.
Zapsal: Pták, 10:59:32 25.07.2002
 OK
Nahodou Vlasta prinesl krasne, fakt krasne reportazni zabery. Muze se o nem (Mrazovi) psat do nekonecna, proc ne, ale v Montanach je fakt vse, jeho trenink, nazory, vyziva... Pouze se to dokola neopakuje. Inspirujme se a furt si nestezujme...
Ave!
Zapsal: Zico, 14:22:29 26.07.2002
 Re:Zico
Nejsi ty nahodou ten slavny prizrak RT?
Zapsal: , 14:45:23 26.07.2002
 Já nejsu Zico ani slavný přízrak RT
Já nečtu Montanu, jsem šetřílek a sleduju jenom net. Takže mě info o Mrázovi prostě potěší... Já fakt o něm celý rok nic nevím, akorát když mi leze nad hlavou na Brumlovce, tak su auf. Takže díky za info zadarmo! Montanu si asi koupím teprve až se budu fakt cítit jako lezec. Jestli ušetřím;)
Zapsal: tomash, 18:58:23 26.07.2002
 tajnej tip
hele vy zuřiví reportéři, za metr piv vám zařídím setkání s nejlepším indonézským pískařem (totiž jediným...). Jmenuje se Ali, tuhle s náma byl na Prachově.
Zapsal: Lukas B., 12:51:46 30.07.2002
 Ještě lépe
Já vám zase můžu zprostředkovat rozhovor s lezoucím transsexuálem a dozvíte se tak jeho (její) originální názory na lezení na písku respektive lezení vůbec.
Zapsal: HUGO, 14:04:31 30.07.2002
 Medailónek: Maty
Věk: God knows
Bydliště: třebas Praha
Zaměstnání: profesionální vydavatel
Sport: doplňkově - lezení
Hobby: mapy
Sponzoři: Žaket
Nejoblíbenější thermo prádlo: žaket
Nejoblíbenější měřítko: 1:44 500
Nejoblíbenější oblast: skalky Hnědky
Osobně nejváženější oponent na Lezci: Papouš

Co takhle :-)?
BH in SL
Papouš
Zapsal: Papouš, 15:16:45 30.07.2002
 Lukasi B. a HUGOVI
Prosím, prosím.... V telce stejně nic nedávají a tady na Lezci je alespoň trochu svěží vzduch, vanoucí ze skal a hospod ... :-)))
Zapsal: Gamp, 15:53:44 30.07.2002
 Proč ne
Mně se portrét zamlouvá. Klidně by to mohla být i samostatná rubrika Kdo je hů.
Zapsal: David, 16:06:00 30.07.2002
 For Ondra a případné další neználky

Ty voďo, začínám z Vás mít fakt dost. Nechci tady mluvit moc sprostě, ale fakt si hoši nevidíte do huby.
Píše se o kdejakým vonáskovy, že vyleze pochybný 8a a vy se tady beze studu oháníte, že je přemrázkováno. Děte někam. Pokud Mráza bude podávat neuvěřitelný výkony, který podává tak nechápu proč by se o něm VŠUDE nepsalo.
A v momentě, že s lezením skončí, tak si zasluhuje daleko! větší ovace než jaký měl Hudy.
Hudy byl bourák ve svý době, Mráza je v týhle.
To kdo je či byl větší je nesrovnatelný a nehodlám to zkoumat.
Takže se sklidněte a tiše trénujte.

P.S: Jo a nehodlám s někým diskutovat, že lezení je víc než sport a že o sportovní stránku v lezení nejde.Na takovou diskusi upřímně kálim. A kdo ji v této souvislosti rozjede je fakt smíšek s malym...

:) Tak toliko výchovnej příspěvek ode mě pa a


Zapsal: Oliváč, 22:36:45 30.07.2002
 RE : Oliváč
Neschazuju Mrázův sportovní význam. Jde mi jen o to, proč dávat na Lezce informace, kterých je všude dost. Jak říkám, o Mrázovi se píše skorem všude. Kdo je pozornej sledovatel lezce má o něm širší přehled než lecjaký sportovní redaktor. Prostě radši uvitám informace které jsem ještě nikde neslyšel či nečetl. A šmitec...
Zapsal: Ondra, 08:22:26 31.07.2002
 Re: Olivac a Ondra
Ondro, ne kazdej odebira Montanu, nekdo skutecne zna Mrazu jen z Lezce a pro ty, nebo ty co dosud o Mrazovi neslyseli jsou tyto informace. Kdyz umre prezident, tak taky o tom pisou vsichni, je to holt vrcholna udalost doby.
Olivaci, vychovne to moc nepusobilo, ale souhlasim s tvymi nazory, az se tomu sam divim.
Zapsal: Maty, 09:03:44 31.07.2002
 pár dotazů
tak jo. ve všech článcích jsem se dověděl podrobně, jakýho má sponzora, jesli jí maso a kde se jak umístil. teď teda dotaz: když se na každém jeho úspěchu přiživuje několik "omáček", jako že je to úspěch komise mládeže nebo bůhvíkteré z horolezeckého svazu, zajímalo by mě, z kterého je oddílu.
a druhá otázka. na předposlední fotce mu ňákej maník šahá do uzlu na sedáku. je to proto, že byl po dolezení tak vyšťavenej, že sám uzel nepovolil, nebo jsou nějaký pravidla, podle kterejch musí každýho navazovat pořadatel?
Zapsal: Lukas B., 09:22:24 31.07.2002
 Fuj
Stejně je to lumpárna že byl zcenzurován můj článek s rozhovorem s jedním mým známým. Nechapu tedy co tady dělá tento článek a proč nebyl zrušen, když mám daleko nižší informační hodnotu než ten můj. Proto žádám odstranění toho článku, na všechny stejným metrem.
Zapsal: HUGO, 15:44:35 31.07.2002
 Reakce a komentáře
Reakce a komentáře

Na základě reakcí na tento „portrét“ jsem nucen reagovat.
S realizačním týmem lezce jsme chtěli více přiblížit závodní scénu na těchto stránkách. Hop dal dohromady seznam českých závodů s prolinky na jednotlivé závodníky a jejich umístění. Velký kus práce jestli mohu soudit.
Dále chceme na těchto stránkách nabídnout „základní“ informace alespoň o nejlepších závodnících. Tento článek byl prvním ze série o lezcích z naší reprezentace. Neříká mnoho, ale je rozhodně bohatší než ten na oficiálních stránkách ICC.
Srovnání s papírovými médii ze svého pohledu vidím jako nepřiměřené. Lezec si žije svůj vlastní internetový život a realizační tým lezce se snaží nabídnout co nejvíce informací. Je samozřejmé, že některé informace se budou objevovat ve všech titulech píšících o lezení. Doufáme, že lezec bude vždy informovat jako jeden z prvních a navíc vždy bude možné se k jakékoliv informaci snadno zpětně vrátit a najít relevantní odkazy. Tak jako v tomto článku je například aktuálně propojen deníček, výsledky na mezinárodních závodech a výsledky na domácích závodech.

Jsme si vědomi toho, že většina přispěvatelů (včetně mě) nemůže kvalitou článků soupeřit s profesionály (např. Papouš, mafra). Na druhou stranu si myslím, že lezec je aktivní medium se spoustou informací. Díky tomu, že na lezce přispívá mnoho „nadšených“ lezců neprofíků, je lezec živější, než by tomu asi bylo při několika málo profi redaktorech. Je to adekvátní daň za aktuálnost a šíři informací? Krom toho, kdo by je platil?

V návaznosti na tyto „portréty“ připravujeme rozhovory s jednotlivými závodníky a ve velmi blízké době zde bude zveřejněn rozhovor s koučem repre Slávkem Vomáčkem. Osobně doufám, že se vše podaří.

S pozdravem

Vlasta Volák
SUMMIT DRIVE, s.r.o.
Zapsal: Vlasta Volák, 17:32:52 31.07.2002
 Milý Vlasto,
oslovil jsi mě, tak tedy:

- na Lezce vstupuji jako soukromá osoba a nijak neakcentuji, kdo mě živí. To, že je to poznat z toho, co je za zavináčem, je jen moje lenost zřizovat si k soukromé komunikaci extra adresu.

- právě v tomto bodě se, Vlasto, lišíme. Ty si chceš z Lezce dělat privátní byznys, proto příslušnost ke svému zaměstnavateli zdůrazňuješ. O.K. nic proti tomu, jak píšeš, jsi domluven s vydavateli. Jen aby bylo jasno.

- nabízíš tu ovšem různé kurzíky, které pořádá Tvůj zaměstnavatel. Taky neva, ale mohlo by to být extra, aby z toho bylo vidět, že je to reklama (banner, sólo rubrika - jako třeba na chyty Hot Stone vlevo). Jako to dělají ve všech dobrých novinách - extra zpravodajství, extra komentáře a úplně extra reklama.

- tím, že kladeš důraz na svého chlebodárce, vypadá to, že něco prodáváš. Ale to, co prodáváš, je nuda a už to bylo (Montana, RT). To je statistika, sponzůrci, dva, tři drbíky. To by mohlo být v rubrice Deníčky a vypadalo by to mnohem efektněji (s těmi barvičkami). BTW. Mrázkův deníček tady stojí za pendrek, chop se ho!

Berg Heil
Papouš
Zapsal: Papouš, 19:50:34 31.07.2002
 reklama,Reklama, REKLAMA!
Jen takové malé doplnění a skrytá reklama.
Celá tato akce co se týče deníčku a portrétů a rozhovorů s lezcema pochází z Prahy z jednoho nejmenovaného baru. S Hopem sme o tomhle asi před půl rokem měli docela dlouhé diskuse, které však z několika důvodů prostě nevyšly a víceméně už asi nevyjdou.Je fajn, že se kluci do toho pustili a že se o něco podobného pokoušejí.
Za nejmenovanou umělou stěnu mohu oznámit, že se chystají nové lezecké stránky, které nehodlají konkurovat Lezci,ale zvětšit výběr informací a stylu jejich vedení.
Jak se tyto stránky budou jmenovat už asi většina tuší...:)
Takže za měsíc a něco se na nich móžná někdy uvidíme.
P.S. Zdravím Hopa, omlouvám se mu za můj dementní mobil a těším se až si o všem pokecáme :)
Zapsal: Oliváč, 20:12:54 31.07.2002
 Poklona
Teda! Jsem jen o cenťák větší, než Tomáš, ale, že bych vážíl 60 až 62 se rozhodně říci nedá. Těch mejch 69 mi přitom nepříjde tak moc. Tak jsem se asi spletl, to musí držet asi nějakou tvrdší dietu. Já si neumím představit den bez pěkného nadlábnutí v devět večer. Asi se budu muset víc snažit a nepřežírat se tak.

P.S. pro Tomáše:
Jo a s těma závodama - jan tak dál, jde ti to skvěle

Dalas
Zapsal: Dalas, 22:20:08 06.08.2002
 To: Hugo
... nezbývá než v podzemí mimo dosah reflektorů čekat na svou příležitost :( . To víš, klasici se smyčkami a bez mága u pasu, to tak neletí...
Zapsal: Gamp, 16:31:10 07.08.2002
 ... pokračování z minule
... a tak mu povídám: Pane, nechte toho psíka, vždyť se snad tolik nestalo, má to cenu takhle řádit pro jeden kontryhel? Mělo ...
Zapsal: Pyskáčková, 14:00:26 08.08.2002
 a ozvěna
.... bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Zapsal: kure, 15:11:50 08.08.2002
 RP Underground
Tedy, při vší úctě k úžasnému výkonu, jakým je přelezení Undergroundu, musím protestovat proti označení tohoto přelezu jako RP. Počasí mne vyhnalo z Dolomit do Arca a tak jsem se šel na ten skvost podívat. Celá cesta, i sousední Pietra Murata, má expresky našroubované ocelovými karabinkami natrvalo na nýtech a takovýto přelez není RP, ale PP. Nebo si Tomáš přinesl žebřík a před finálním pokusem si ty expresky s použitím plochého klíče číslo 10 odšrouboval? To asi těžko.
Takže se domnívám, že RP přelez UNDERGROUND zatím vůběc nemá, pouze PP. RP by bylo ještě o dost větší maso, kdyby si lezec musel pěkně šáhnout na sedák, dosáhnout k nýtu (a ne jen k expreskou prodloužené karabině), cvaknout expresku a cvaknout lano.
Nazývejte věci pravými jmény.
Zapsal: Petr Jandík, 15:20:16 11.08.2002
 :)))
Souhlasím s Petrem Jandíkem, že RP by to byl o trošku větší kotel.
Mráza to opravdu RP nedal a taky proč?
Chtěl bych znovu podotknout, že RP styl v těžkých cestách už dááávno odešel do věčných lovišť a OS téměř neexistuje...
Nemá smysl diskutovat o tom, že RP sou cesty těžší...:)
Zapsal: Oliváč, 22:04:35 11.08.2002
 RP
No dobrá, RP styl odešel, to chápu, proč se tomu pak ale říká RP. když to RP není? Nebo jako že mají všichni vědět, že od 8b- nebo kolika, se pod RP myslí PP? To je na makovici.
Zapsal: Petr Jandík, 12:10:06 12.08.2002
 Re :))) Oliváč
RP je RP!!!!!!!!!! A nemá cenu o tomhle diskutovat.Ovšem u vás je to OK.Je to jako na překližce viď?Nechceš si dát všude presa?Budeš se cejtit jako doma a budeš moct lízt RP? :))))
Nicméně platí že Mráza je borec a já bych to nedal ani na rybu.
To rejpnutí je jen proto že jednou se něco označí tak se tomu pak nedá říkat jinak.Nebo chceš jezdit po chodníku a říkat tomu dálnice,jen pro to že tam nikdo nechodí a autem tam jezděj všichni?Trochu větru do palice?
:))))
Hore zdar

Bobr
Zapsal: Petr, 19:45:16 12.08.2002
 :)))
Ach jo :))) vy ste smíšci hádavý.
Díky Petře.Jaký sem to byl ale Neználek.Už jsem moudřejší a teď už konečně vím, že RP je něco jinýho než PP.
Ovšem obtížnost to nezvyšuje.
Cílem Vaší diskuse je,aby si to Mráza přepsal v deníčku. Jasná věc.Ať to Mráza nebo kdo mu deníček zavedl udělá.Dyť je to přece nefér, že tam má ERPÉ...

P.S. :) jo a ještě. Nemůžu pořád rozlousknout větu:"Ovšem u vás je to OK". Tady teda fakt tápu.Pomůže mi s tím někdo?Díky, díky.

P.P.S. musím znovu podotknout, že diskuse tohoto typu mě Ohromně baví, protože jsou velmi poučné a nápadité. Rád se do nich zapojím, protože vše by se mělo nazývat pravými jmény! Jen tak dál hoši. Musí se v tom přece udělati pořádek...

Zapsal: Oliváč, 20:26:06 12.08.2002
 RP-PP
Oliváči, na cestě typu Undergroundu styl RP obtížnost oproti PP (= s nacvakanejma expreskama) zvyšuje a pokud jsi dobrej lezec, víš to sám dost dobře. Prostě se musí na těch chytech-nechytech viset dýl a při cvakání dosáhnout dál, když si má borec cvakat i expresky. To musí přece vidět každej. Cílem mého příspěvku je, aby se neříkalo čistě alpský výstup na osmitisícovku lezení v bandě se šedesáti dalšími borci z jiných států na pronajatých fixech a aby RP bylo to, co má být, to jest bez nacvakaných expresek. Jinak se prostě mlží a znedůvěryhodňuje to příslušné výkony.
Zapsal: Petr Jandík, 22:21:20 12.08.2002
 RE:RP-PP
Petře, Oliváč samozřejmě myslel, že při RP se nezvyšuje stupeň obtížnosti (neboli číslíčko). Jiný výklad mě nenapadl a docela se divím , že tebe ano.
Pokud někdo za Mrázu blbě vyplnil styl v deníčku, měl by to opravit, ale silně pochybuju, že tu někdo chtěl mlžit, protože u Mrázy není důvod a určité cesty v Massone, ale i jinde se prostě RP nelezou. Takže to buď někdo napsal z nepozornosti a duchem nepřítomen a nebo to psal lezecký neznalec.
Zapsal: David, 00:52:16 13.08.2002
 :)))
A jedééém...
Takže když to vylezu RP není to 9a, ale 9b...:)

Já myslim, že už to všichni dávno pochopili.
Už to Tomovi opravte.Dyť to znedůvěryhodňuje jeho výkony.

Zapsal: Oliváč, 00:57:49 13.08.2002
 Tě pic Davide
Telepatie...:)
Jaktože eště nespíš? A píšeš skoro stejný komentáře.
Zapsal: Oliváč, 00:59:55 13.08.2002
 RE
Protože jsem Tvůj pseudonym.:))?:
Zapsal: David, 01:07:19 13.08.2002
 RE
Protože jsem Tvůj pseudonym.:))?:
Zapsal: David, 01:08:12 13.08.2002
 RP-PP
Pokud se uvádí odlišná klasifikace při lezení (třeba na písku) AF a RP, nepřipadá mi tak blbé mít i jinou klasifikaci pro PP a RP. Je-li klasifikace obrazem výkonu (a právě podle něj, tedy subjektivním dojmem lezců se klasifikace určuje), který je třeba pro vylezení dané cesty daným stylem, pak by u takových cest MĚLA být odlišná klasifikace při RP a PP a u každé klasifikace by také měl být napsán styl, jakým byla vylezena, a to ten, kterým byla opravdu vylezena a ne jiný, jak je to v tomto případě.
Zapsal: Petr Jandík, 19:44:26 14.08.2002
 Ještě RE:RP-PP
Cesta má jen jednu obtížnost, lišit se může styl, kterým cestu této obtížnosti přelezeš - OS, OSF, RP, RK, PP, TR - tzn. více či méně hodnotný. Stylem AF nepřelézáš cestu, pouze její jednotlivé kroky či pasáže a klasifikace pro souvislé přelezení se tu samozřejmě použít nedá. Protože např. na písku má tento styl své zastánce, mívá i svou klasifikaci, ale ideální by bylo, kdyby byla např. v odlišné stupnici než klasifikace pro tzv. sportovní lezení, protože se jedná o odlišný typ výkonu.
A nešťourej pořád do RP-PP Undergroundu, bylo to nedopatření.
Zapsal: David, 20:35:51 14.08.2002
 :)
Když sme u těch stylů...:)
Docela prdel by bylo pojmenovat styl který sem několikrát viděl na skalách a vypadá následovně:
Frajer nacvaká cestu,patřičně si prodlouží expresky a v traverzu si je přilepý tejpkou ke skále aby se mu líp cvakala. Co vy na to? Exemplární případ je třeba cesta Za staro kolo blah blah blah.Například tuhle cestu tímhle stylem vylezl upizdovanej Uroš Perko.Výkon parádní,ale co říci stylu? Nebo sem několikrát viděl jak si dojčlandi prodloužej topovou karábly několika expreskama a pak to cvaknou z místa pod bouldrem,chytěj presa a nazdar.Cesta vylezena (příklad Tabou v Buoux). To sou věci co :))) ?
No nic už to vážně tomu Mrázovi přepište...:)
Zapsal: Oliváč, 22:51:35 14.08.2002
 jejich problem
At si kazdej leze jak chce a pise co chce, kdyz ho to samotnyho uspokoji...
Na zavodech jsou rozhodci, tam jde o vykony, venku kazdej leze pro sebe, az na par vyjimek, ktere lezou i pro sponzory...
Mraza je proste borec. Ale fakt by me zajimalo, jestli nekdo z tech nejlepsich to 9a leze RP? A jak se posuzuje u techto cest rozdil mezi RP a PP? Je to fakt takovej rozdil? Asi blba otazka, ale lezu asi o 8 stupnu niz...
Zapsal: Maty, 16:51:22 15.08.2002
 pro Matyho
Tak ještě jednou chlape...RP is dead :)
Najde se sice pár pankáčů, kteří se o RP pokoušejí,ale těch je tááák malounko.
Jo a samozřejmě, že je každýho věc jak si kdo leze a čím se prezentuje.Mě je to taky fuk.
Hoši já se tady u těch blábolů po pracovním dnu dycky tak odreaguju.
To je pohoda vivat Lezec.
Zapsal: Oliváč, 21:59:46 15.08.2002
 já to maslel vážně
Oliváči, já ten dotaz myslel vážně, v kruzích top lezců se nepohybuju, ale zajímá mě to. Jaký je teď teda standard?
A že je RP dead, mi vůbec nevadí, nikdy jsem ho nelezl.RP je mrtev ať žije PP!
Zapsal: Maty, 09:26:47 16.08.2002
 RP x PP x Freepoint x TR


Jelikož jsem Tomášovi do databáze zadal cesty já, tak jsem ten, kdo zapříčinil zmatení části lezecké populace. Za což se omlouvám. Nicméně z mého pohledu praxe trochu předběhla striktní katalogové dělení a přelezy zejména těžkých cest jsou zpravidla uváděny jen jako RP. Pro zjednodušení. Tak jsem učinil i já.
Podle mého názoru to vychází z „moderního“ přístupu k lezení, kde je důležité cestu přelézt odspodu v kuse. Jištění je tam jen proto, aby se člověk nezranil, či nezabil. Obtížnost cesty je tak tedy dána obtížností kroků a délkou cesty.
Například na stránkách 8a.nu vůbec nerozlišují RP a PP a jdou dokonce tak daleko, že za RP přelez považují, když si lezec lanem procvakne jednu, či více expresek a pak sleze nebo skočí na zem, aniž by bylo lano v akci. Následně může dávat další pokusy odspodu s tím, že pokud spadne, stáhne lano k předem procvaklým expreskám a jde do toho odspodu znova. Údajně taková je praxe na některých těžkých cestách.
Dále na stránkách 8a.nu označují za Freepoint takový přelez, kdy lezec má lano cvaklé v jakékoliv expresce (není důležité jak byla cvaknuta) a cestu přeleze bez pádu. Pro zkomplikování situace, tak takovýto (skoro top-ropový ) přelez oni hodnotí o stupeň méně než RP přelez.
Zapsal: Vlasta Volák, 22:25:34 16.08.2002
 písmenka a písmenkáři
Teď sem lezl cestu na Suškách - myslím, že se jmenovala Levitace a v průvodci byla napsaná obtížnost VIIIb,RP VIIIc/XIa nevíte někdo jak je to možný...? Taky by mě zajímalo za kolik je to, když sem to dal os...- stejný jako RP? - mám v těch písmenkách bordel...No popravdě mě to ani tak netrápí, protože lezu spíš lehčí cesty pro radost - většinou os a nepotřebuju si psát nějaký deníčky, abych si něco dokazoval a ukazoval ostatním co jsem všechno přelezl... - protože na nic jinýho podlemě ty deníčky nejsou - a jestli si nepomatujete cesty, který jste lezli tak vás fakt lituju a tím spíš je vidět, že lezete jen kvůli tomu, že je to extreme-outdoor-mega-super-in-giga-Bravo-Cosmorebelský a že po tom máte o čem kecat před babama jak jste velký HOROlezci atd.(neřikám, že taky někdy něco neřeknu:) Jestli se mýlim a zatím jsem nepřišel na to, proč jsou ty deníčky na netu dobrý, tak mi to kdyžtak napište... - já teda doufám, že si to všichni píšete jen kvůli tomu abyjste mohli zafrajeřit a srovnat se z ostatníma a že nejste ty druhý případy: hurá do BB - překližka je nejlepší - tam nemusíme bodat cepíny do skály a mlátit skoby do těch pískovcovejch věží...;) a moknout když se zkazí počasí. Joo, přelez sem 9 - bylo to napsaný na stěně pod cestou - rychle si to napíšu do deníčku - jé, ono to bylo jen číslo na dveřích - no to je jedno, když to v tom deníčku mám napsaný tak už to přece nebudu mazat... atd. - znám jich hodně (ale taky to jsou lidi)-teda většinou diskofylové... Cau Vojťas
Zapsal: Vojťas, 21:33:42 21.08.2002
 písmenka a písmenkáři
Teď sem lezl cestu na Suškách - myslím, že se jmenovala Levitace a v průvodci byla napsaná obtížnost VIIIb,RP VIIIc/XIa nevíte někdo jak je to možný...? Taky by mě zajímalo za kolik je to, když sem to dal os...- stejný jako RP? - mám v těch písmenkách bordel...No popravdě mě to ani tak netrápí, protože lezu spíš lehčí cesty pro radost - většinou os a nepotřebuju si psát nějaký deníčky, abych si něco dokazoval a ukazoval ostatním co jsem všechno přelezl... - protože na nic jinýho podlemě ty deníčky nejsou - a jestli si nepomatujete cesty, který jste lezli tak vás fakt lituju a tím spíš je vidět, že lezete jen kvůli tomu, že je to extreme-outdoor-mega-super-in-giga-Bravo-Cosmorebelský a že po tom máte o čem kecat před babama jak jste velký HOROlezci atd.(neřikám, že taky někdy něco neřeknu:) Jestli se mýlim a zatím jsem nepřišel na to, proč jsou ty deníčky na netu dobrý, tak mi to kdyžtak napište... - já teda doufám, že si to všichni píšete jen kvůli tomu abyjste mohli zafrajeřit a srovnat se z ostatníma a že nejste ty druhý případy: hurá do BB - překližka je nejlepší - tam nemusíme bodat cepíny do skály a mlátit skoby do těch pískovcovejch věží...;) a moknout když se zkazí počasí. Joo, přelez sem 9 - bylo to napsaný na stěně pod cestou - rychle si to napíšu do deníčku - jé, ono to bylo jen číslo na dveřích - no to je jedno, když to v tom deníčku mám napsaný tak už to přece nebudu mazat... atd. - znám jich hodně (ale taky to jsou lidi)-teda většinou diskofylové... Cau Vojťas
Zapsal: Vojťas, 21:34:55 21.08.2002
 
jej ono se to udelalo dvakrát tak sorry
Zapsal: , 21:36:46 21.08.2002
 písmenkáři
Milý Vojťasi,
až polezeš dvacet a více let, budou se ti ty cesty už pěkně plést. Budeš vědět, že jsi něco lezl na takovou tu věž s tim zahnutým vrcholem ve Schmilce a že tam byl hroznej komín a pod ním křížovej přešah, ale nezvpomeneš si zaboha jak se ta věž menovala, jenom že to byl nějak Weg na nějakj Turm. No a na to se právě velice hodí takovej deníček, protože průvodce, do kterejch si cestu asi zapíšeš, se pořád vydávaj nový a kdo to má z těch startejch pořád opisovat.
Taky jsem si kdysi myslel, že si budu všechny cesty pamatovat, ale po pár letech... a sešitky se poztrácejí... Tak jenom abys věděl, že motivy mohou být různé. Kromě toho jsou deníčky provázané na databázi cest. Zapisem do deníku se cesta přidá do seznamu, pokud tam ještě není. Pak se jí taky přičte přelez a tím pádem taky do statistiky lezenosti cest.
Kdyby si deníčky psali všichni, dalo by to celkem pěknej obraz co se jak často leze a tím pádem i co stojí za to lézt.
Zapsal: Petr Jandík, 22:20:08 21.08.2002
 deníčky
To s tou statistikou cest, může bejt docela dobrý, ale jak si říkal - že uz si ty cesty bohužel nepomatuješ, tak tím líp, ne? aspoň si to zase můžeš dát napoprvý a mít z toho větší zážitek...
Zapsal: Vojťas, 23:12:26 21.08.2002
 ad deníčky
Bohužel, zase až takovou sklerózu nemám. Spíš si pamatuju, jak to před léty bola brnkačka a teď se tam pomnalu nezvednu od země :-)) To je tzv. vzpomínkový optimismus - velmi nebezpečná věc.

Jo, a protože si ty cesty za pár let nepamatuješ, je dobrý je někam zapsat, aby ses tam mohl podívat. Kdykoliv jsem to neudělal, zákonitě jsem to zapomněl a občas už se to nedá dodatečně najít.
Zapsal: Petr Jandík, 23:54:52 21.08.2002
 Proč ne
Mráza je prostě dobrej a jestli se to někomu nelíbí(nebo mu snad závidí)tak ať si ho nevšímá.Díky za portrét.
Zapsal: David, 20:55:13 27.08.2002
 proč ne
Po velkém přečíslování bude provedena změna názvů servrů.Lezec.cz bude změněn na MAGOR.cz, diskuze provádějte na KOKOTCHAT. dík.
Zapsal: zlá bůča, 19:50:36 06.10.2002
 galerie
Na jedné straně myslím, že fakt není dobrý neustále preferovat hvězdy, i když si to zřejmě a pochopitelně zaslouží, na druhé straně proč ne?!. Proto doporučuju prostě zřídit galerii těch nejlepších lezců i s úspěchy(a u nás jich fakt není málo a pro výkony přelezů je asi jiná rubrika...) s tím, že tam bude každej jenom 1x. A pokud možno i s popisy jejich začátků v mateřských oddílech, z nichž vyšli. Tam se ta sláva už tak neprezentuje, stejně jako je tomu i v ostatních sportech (bohužel). Peníze a sponzoři jsou asi důležitější...
Zapsal: Honza, 10:49:06 23.06.2003
 Matymu
"Proc Mraza? Hele, o mrazovi se fakt pise i jinde. Napiste neco o mne, to jeste nikdo nikde neotisk, takze to bude pro R a podobny troubaliny fakt zajimavy."
Nechceš to zkusit rozvést? Díky. Nemám jak ti poslat mail. T.R.
Zapsal: Tomáš R., 12:48:18 23.06.2003
 mrazek je dobry
FAKT VELMI OBDIVUJEM T.M. za to ako rychlo sa stihol vymakat k takým vysokým výkonom,a drzim mu prsty aby to skoro nenechal.
Ale ja chcem byt este lepsí:).alebo
len ma to hecuje a nedava mi to pocit ziarlivosti.
HOR SA DO HOR!!!
Zapsal: ulver, 22:16:40 15.07.2004


 Vložení nového komentáře 
Název
Jméno
Email
Text

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 Foto dne:

El Chorro
 Databáze cest:
Všechny cesty (180336)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Aah,migo 7c Guia Pinell
Jaws 8A Töpfer
Jam 7B Töpfer
Au Va Home Va 8a+ Guia Pinell
Luck Lucy 7c Ulassai
Nově komentované:
Pupeční Šňůra 10 Srbsko
Viktorka 6- Svatý Jan
Rodinný Výlet 7C Brána
Věra Kotasová 7C+ Pečínkova Skála
Věra Kotasová 7C+ Pečínkova Skála

 Nově v diskusi:
Re: Eliska Adamovska | Re: Eliska Adamovska | Re: Eliska Adamovska | Re: Eliska Adamovska | Re: Eliska Adamovska | Re: Eliska Adamovska | Re: Eliska Adamovska | Re: Eliska Adamovska | Re: Eliska Adamovska | Re: Eliska Adamovska |

 Nové komentáře:
Re: hnus julius | Re: hnus | Re: Zas nosny tema | Re: hnus | Re: hnus | Re: hnus | Re: hnus | Re: hnus | Re: hnus | Re: hnus |

 Kde to vře:
Ondrova hvězda (69)
Mára Holeček: porovnejte si můj pohled a prohlášení SHS JAMES (42)
Donald Trump chce přejmenovat Denali zpět na McKinley (34)
Video: Adam Ondra a Jakob Schubert zkouší DNA 9c od Seba Bouina (31)
Stanovisko SHS JAMES k neštěstí pod Langtang Lirung (30)
Zkusíme to znova (30)
Salzburskou cestou na Watzmann, (21)
Berounské Vánoční OPEN 2024 (6)
EpicTV: Videomedailon o Pepovi Šindelovi (6)

 Nově v inzerci:
Statická a dynamická lana | Ocún Weebee Lady, vel. M | La Sportiva Olympus | La Sportiva Muira | Handry na Vrbatce | Prodám skialp boty | Přilba PETZL SIROCCO | Wánachten na lyžích | Scarpa ALIEN RS | STANOVÉ KOLÍKY - SET 8+1 |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 834 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 754 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 633 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 676 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 563 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.