LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Scribo ergo sum. Zapisuj si cesty!
Hledání cesty

Hledání na Lezci

PRÁCE PRO LEZCE
Fasádní Servis
 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Update sprievodca Jelenec
Pomozte vydat knihu Dobrodružství v prášku… přidáte jen vodu
Křest lezeckého průvodce Vltavská žula

Závody
Secret Spot Bouldering 2024 (19.10)
MČR v bouldru (19.10)
Boulder OPEN 2020 LA SKALA (26.10)

Žebříček
Cesty:
28.H2 10632
29.Lachman 10620
30.Novák 10581
Bouldry:
28.Indrák 9150
29.Majdloch 9125
30.Vaňous 9053
Hory:
6.Punčochář 6758
7.Sejbal 6629
8.Černý 6591

Výsledky
MČR rychlolezení (13.10)
SP Praha (20.09)
EP obtížnost Bologna (14.09)

Deníčky
5667 lezců
1140180 cest
Nové přelezy:
Directa Co 8c
Geografia 7c
Výstřik Do 9+
206 9-
Příště To 7C+/8A
J´Ai Toujo 7c+
1.20 € Var 8a
Ofthalmopa 7c+
To Pantheo 8a+
Orgi Nerou 8a

Stěny
Sportcentrum Koloseum - Plzeň
Mariánské lázně - Mariánské Lázně
ZŠ Dukelská - Příbor

Prodejny
HUDYsport - Praha 2
ALPI SPORT CENTRUM - Příbor
Ksport - Třinec

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP v lezení na obtížnost Briançon (FRA)

Adam Ondra vyhrál

Adam Ondra vyhrál závod SP v lezení na obtížnost ve francouzském Briançonu. Jako jediný z mužů dal dnes večer ve finále top. V ženách zvítězila Italka Laura Rogora. Topovala shodně jako Slovinka Janja Garnbret, a o výhře rozhodovala lepší pozice ze semifinále.

Na druhém místě v mužích byl Slovinec Domen Škofič. Třetí skončil Rakušan Jakob Schubert, v ženách Francouzka Fanny Gibert.

Výsledky viz: 

IFSC - Climbing World Cup (L) - Briançon (FRA) 2020 - muži

IFSC - Climbing World Cup (L) - Briançon (FRA) 2020 - ženy

Adam Ondra finále

Adam Ondra - finále


Záznam finále na Youtube:



Finále dávala přímým přenosem i ČT Sport. Zde je záznam s českým komentářem:

www.ceskatelevize.cz/porady/10289323197-sportovni-lezeni/220471291184001-sp-v-lezeni-2020-francie/






Zpráva ze soboty:
Adam Ondra postoupil dnes večer jako jediný z našich do zítřejšího finále závodu SP v lezení na obtížnost ve francouzském Briançonu, a to z prvního místa v semifinále.


Eliška Adamovská skončila v semifinále 13., Jakub Konečný 14., Martin Stráník 24., Markéta Janošová 26.

Výsledky viz: 

IFSC - Climbing World Cup (L) - Briançon (FRA) 2020 - muži

IFSC - Climbing World Cup (L) - Briançon (FRA) 2020 - ženy

Adam Ondra

Adam Ondra


Eliška Adamovská

Eliška Adamovská


Jakub Konečný

Jakub Konečný


Martin Stráník

Martin Stráník


Markéta Janošová

Markéta Janošová


Záznam semifinále na Youtube:








Zpráva z pátku dopoledne:

Adam Ondra postoupil dnes z kvalifikace závodu SP v lezení na obtížnost ve francouzském Briançonu do večerního semifinále z prvního místa. Dále z našich postoupili Eliška Adamovská, Martin Stráník, Jakub Konečný a Markéta Janošová.

Eliška Adamovská postupovala z 6. místa, Martin Stráník ze 14., Jakub Konečný z 20., Markéta Janošová z 21.

Z dalších našich v kvalifikaci skončili: Šimon Potůček 29., Michaela Smetanová 30., Nikola Králíková 39. a 42. Štěpán Potůček stejně jako Tereza Širůčková.

Viz: 

IFSC - Climbing World Cup (L) - Briançon (FRA) 2020 - muži

IFSC - Climbing World Cup (L) - Briançon (FRA) 2020 - ženy

Semifinále je dnes od 19:30.

Zde bude přenos na Youtube:



Finále má být v sobotu 22.8. večer.

Přenos finále na Youtube se připravuje tady:



Z finále bude zítra v 19:30 přímý přenos i na ČT Sport. Viz:
www.ceskatelevize.cz/porady/10289323197-sportovni-lezeni/220471291184001-sp-v-lezeni-2020-francie/

Standa Holec   [úpravy] 21:45 22.08.2020Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 paráda19:08:17 21.08.2020
dobrá práce! a do finále aspoň po dvoua a pak dvě bedny. držte se.
Benodpovědět 
 Re: paráda21:42:36 21.08.2020
proč adam padal tam kde jakob a jde z pateho mista ?????
proč odpovědět 
  Re: paráda21:51:47 21.08.2020
Myslím, ze šlápl na nyt.
odpovědět 
   Re: paráda21:57:40 21.08.2020
na který ?
odpovědět 
  Re: paráda22:21:05 21.08.2020
Jakob jde taky nepochopitelně z druhýho místa abyl o dva chyty nad Megosem . Nějak to nechapu
odpovědět 
   Re: paráda22:23:07 21.08.2020
IFSC i 8a.mu má tyto výsledky:
1. Adam Ondra 39+
2. Jakob Schubert 39+
3. Alex Megos 36+
Takže v přenosu nějaký šotek. Já žádné šlápnutí na nýt neviděl.
Jirkaodpovědět 

 Efektivita ČHS09:44:44 22.08.2020
To jsou zase výsledky. To je samý společný VSCM trénink, skvěle prožité soustředění, kde si naše "hvězdy" Adamovská a Janošová zapisují super skalní přelezy, na webu horosvazu učůrávají z to toho, jak to bylo super a přínosné, a pak přijdou první závody a holky vypadají, že neumí lézt. Janošová absolutní propadák, nepřipravená (nebo nemocná?), Adamovská klasika, pomalá, váhává, Konečný tam shybuje bez nohou. Jak vypadala minulé měsíce příprava? Proč na závody tito nepřipravení lidé jezdí? A proč je tam ČHS pustí/pošle? Jsem si myslel, že s Gendovou přichází změna a nové světlo do tmy závodního lezení, ale tohle je stále vedené jako partička kámošů, ne vrchlový sport. Ach jo.
odpovědět 
 Re: Efektivita ČHS10:21:14 22.08.2020
:)) je to tady jak v pátek hospodě když se dědci baví o fotbale :)) jóó kdybych na hřišti byl já, to bych jim ukázal... si ubohy zamindrákovaný sráč, co neumí nic.. kryple.. kvalifikuj se ty a táhni do pi. če!!
pepikodpovědět 
  Re: Efektivita ČHS10:34:36 22.08.2020
Fakta jsou jasná, to ze kluci a holky si pěkné zalezou je fajn, ale výsledky musej bejt, jinak jde šéf od valu, tak to chodí v normálním světě.
odpovědět 
   Kvalita týmu10:58:03 22.08.2020
Nikoho lepšího než Sašu na tuto práci svaz nemá. To je třeba aby sis uvědomil. Myslím, že to dělá skvělé.
odpovědět 
    Re: Kvalita týmu11:42:28 22.08.2020
Definuj, co dělá skvěle. Jo, je fajn. A děti ji mají rády, je nekonfliktní, sociální cítění má dobré. Ale víš, čeho bych si u šéf trenéra cenil více? Kdyby si nechala předložit tréninkové plány za minulé dva tři měsíce, před závody u všech reprezentantů zkontrolovala výkonnost (šanci měla, 13.8. byl trénink VSCM) a nepřipravené by prostě na závody do Briançonu nepustila. Ženská může být skvělá, trenérka také, ale šéfová repre rozhodně dobrá není, pokud repre předvedla tohe. I když tedy je pravda že nevím, zda, pokud by chtěla být fakt tvrdá, vůbec má tu pravomoc tohle udělat. Dokud se tohle nezmění, nepohne se to. Šéf repre má být drsný a jít po výkonu, ne se starat, zda se nějaké děcko náhodou necítí ukřivděně. Tohle je vrcholový sport (a ještě ke všemu individuální), ne lezecký oddíl.
odpovědět 
     Re: Kvalita týmu11:59:10 22.08.2020
umíš to dělat líp? Předved to.
odpovědět 
      Re: Kvalita týmu12:07:00 22.08.2020
Píšeš hlouposti a víš to. Způsob, jak to prokázat, neexistuje. Je to otázka přístupu k závodnímu lezení a tento přístup ČHS měnit nechce. Jasně už dříve řekli, že jim nejde o výkon, ale zábavu. A že pokud bys udělal nominace podle výkonu, ne podle pořadí, tak by v repre nikdo nezbyl. Jak tohle chceš změnit?
odpovědět 
       Re: Kvalita týmu09:47:10 23.08.2020
Zbyl by tam Adam Ondra.To by asi i stačilo do doby,dokud bude závodit s výsledky které má.Samozřejmě,že se v "generátorech na dotační peníze" dříve nebo později najde nějáký individuál,který bude mít ne jen potenciál,ale i výsledky v požadované kvalitě pro "svěťák".Česká repre je až na Adama už několik let de facto směšná.Je to jen parta hobbíků kteří si ze skal odskočí na závody.Asi by to mělo být spíš opačně.Když už je lezení tím Olympijským sportem.
Antipepíkodpovědět 
        Re: Kvalita týmu13:28:51 23.08.2020
Souhlas, tak nějak to bylo od začátku myšleno. Jenže když se peníze vyhazují oknem a na podporu opravdových talentů nejsou peníze, a ještě, když něco dokážeš, to pak ČHS vydává za svůj úspěch, tak nejen mládež, ale i rodiče jsou znechuceni a podporovat to nechtějí. A nezaplatí-li rodič, má potomek smůlu.
odpovědět 
  Re: Efektivita ČHS10:58:34 22.08.2020
Pepíku, Pepíku, to není o tom, že kdybych byl na hřišti já, tak.. Tohle jsou výsledky porovnané se zprávami a články komise soutěžního lezení. Přečti se o VSCM, přečti si o trénincích, přečti si o placeném výletu repre do skal... nic proti, jsou to kamarádi, Gendová taková matka všech, kamarádka a vstřícná duše. Až potud ok. Jenže tohle má být zároveň naše reprezentace, která tohle vše předvádí za naše peníze? Klídek, pohoda, zábava... A podívej se na video ze semi. To není o tom, že já bych zalezl lépe. To je o tom, že s touhle výkonností nemají co dělat v repre a jezdit za naše peníze do zahraničí. Když chtějí být v repre, mají trénovat. Podle těch výkonů to ale vypadá, že většina léto trávila v klídku ve skalách a nějaký výkon jim byl u zadku. A tohle si platíme, na tohle dáváme peníze?
odpovědět 
   Re: Efektivita ČHS11:08:45 22.08.2020
Máš možnost se realizovat. Předveď, jak to umíš líp trenérský a manažersky. Takhle je to jen plkání. Věř tomu, že nás reprezentuje to nejlepší co máme a co má chuť závodit.
Čvachtaodpovědět 
    Re: Efektivita ČHS11:35:25 22.08.2020
Ano, to je naprostá pravda. A také ten základní problém. Proč nás reprezentuje to nejlepší, co máme, ale ne ten, který na to má? A že mám možnost se realizovat? Nemám. Repre stále není pojata výkonnostně a ČHS to ani nechce. Na výlety si prostě jezdí ti nejlepší u nás. A že chtějí reprezentovat? Já bych toho chtěl... Proč se tahle repre, pojatá takto široce, nezruší, a neudělá se repre z pár jedinců, co o to mají pravdu zájem jako o vrcholový sport? Vždyť máme desítky reprezentantů, kteří jsou v repre jen proto, že nelezou na české poměry úplně špatně, ale zároveň to mají jako zábavu, ne činnost, které se věnují naplno. Jenže tohle bylo a bude, nechápu, proč se repre a nominace jako takové nezruší a jen se jednou dvakrát za rok postaví cesta odpovídají semi a do repre by se podporovali jen ti, co zalezou na úrovni řekněme první světové desítky. A ušetřené peníze by těm pár na mnohem lepší trénink stačily. Ale to my ne. Svaz je bohatý, o výsledky vlastně ani tak nejde, nakoupí se auta a budeme spíš jezdit společně tmelit kolektiv a užívat si zábavy, sem tam se stavíme na závodech, aby se neřeklo, možná občas nějaký ten lepší výsledek padne, ale hlavně že jsme parta a máme se rádi...
odpovědět 
     Re: Efektivita ČHS11:52:02 22.08.2020
Však ti píšu, že máš možnost to změnit. Co jsi udělal pro zlepšení stavu? pokud nic, tak mlč. Jinak je to jen neadresné plkání z tvé strany a skutek utek.
A zkus se podepsat.
Čvachtaodpovědět 
      Re: Efektivita ČHS12:04:38 22.08.2020
Možnost něco změnit nemám. Pokud je tento přístup v ČHS nežádoucí, nelze ho změnit. A ani není možné být zvolen, protože skalním je to jedno a překližkáři s tímto souhlasit nebudou, nikdo se sám dobrovolně neodřízne od možností, které tam nyní jsou. Většině stav vyhovuje, nic moc neumí, trénovat a makat nemusí, a přesto jezdí do skal na soustředění a s kámoši za zábavou. Jediná možnost by byla založení vlastního národního týmu, ale to také není možné, může být jen jeden a to je ČHS. Takže ne, nemáš pravdu, možnost změny nemám.
odpovědět 
       Re: Efektivita ČHS12:19:10 22.08.2020
Jako bych slyšel poraženectví. Co kdybys přivedl do repre svoje svěřence, kteří budou špička. Pak bys mohl na tuto strukturu působit zevnitř. A pokud budou tví svěřenci výrazně lepší, tak se ti ve svazu šance naskytne.
odpovědět 
        Re: Efektivita ČHS12:55:35 22.08.2020
Nenaskytne. To jsou jen alibistické řeči, ale realita je jinde. Ve vedení jsou rodiče závodníků/dětí, kámoši celého vedení, a kurz je jasný. A druhý problém je příprava - pár talentů tu je, ale nejsou zdroje na přípravu. Byly by, jenže se rozpustí právě do průměrné většiny. Spousta lidí je podporována trochu, tak málo, že to na profi přípravu nestačí, místo toho, aby se dalo hodně nadějné špičce. To je zároveň i námitka na tvoji výzvu, ať přivedu dobré svěřence, co něco dokáží. Proč bych to dělal? Abych do toho investoval čas a peníze a ČHS se tím pak chlubil, jako jeho úspěchem? Já budu vše platit, moji svěřenci makat, ale pak na závody budeme jezdit společně s neuměteli z ČHS a našimi úspěchy se bude chlubit právě ČHS? Naše výprava získala... Nikdy. Většina schopných na tohle žaludek nemá a raději závodní lezení vzdají, nestojí jim za to. A zůstávají sociální typy, co to mají jako zábavu a setkání s partou, výsledky jsou až na druhém místě.
odpovědět 
         Re: Efektivita ČHS13:01:35 22.08.2020
Jinými slovy, nemáš na to přivést své lidi na špičku, tak tady zkoušíš kyselé hrozny. To je o ničem. Až budou tví svěřenci na úrovni repre, tak přijď. Ale neobouvej se do Saši a party, která to dělá, když jsi zatím nedokázal ani to.
odpovědět 
          Re: Efektivita ČHS13:20:00 22.08.2020
Tak to je možná tvůj výklad a kyselé hrozny tvé. Nikdo do tohohle špičku nepřivede, AO byl extrém s vhodným rodinným zázemím. Ale projít klasicky přípravou národního svazu a dostat se do špičky, není reálné. A že se obouvám do Gendové? Obouvám se do toho, kdo je za stav odpovědný. Rád se jí omluvím, až to k tomu bude, ale současný stav je takový, že tu psala a nesmyslně vychvalovala soustředění ve skalách, že pořádá setkání pro repre, co vše se pro zajistilo... a přitom v jediném, na čem opravdu záleží, tedy ve výsledcích repre, zklamala. Neber si to osobně, ale prostě jednou je šéf repre, tak se podle toho má chovat. A nebo to nedělat. Ale dělat šéfa repre a pak ignorovat nepřipravenost a neřešit přípravu přihlášených závodníků, je selhání.
odpovědět 
     Re: Efektivita ČHS11:52:05 22.08.2020
Však ti píšu, že máš možnost to změnit. Co jsi udělal pro zlepšení stavu? pokud nic, tak mlč. Jinak je to jen neadresné plkání z tvé strany a skutek utek.
A zkus se podepsat.
Čvachtaodpovědět 
      Re: Efektivita ČHS14:12:51 22.08.2020
Ty tvoje argumenty jsou jak od dítěte z prvního stupně. Výsledky nemaj, ale není tam zas tak dlouho a sklízí plody i svých předchůdců. Takže bych ji dal čas. Na druhy straně pokud se soustředění skládá z přelezu 8a cest, tak je to fakt výlet pro kamarády. Za mých času soustředění byli o posilovně, sile, dvě fáze, tvrdá dřina. A z toho sportu o který nám šlo, tam toho moc nebylo. Obhajujes neobhajitelné.
odpovědět 
       Re: Efektivita ČHS14:31:37 22.08.2020
Saša tam sice nebyla jako šéf, ale v závodním lezení se pohybuje již dost dlouho. Nedobré základy byly položeny před dlouhou dobou, kdyby tohle byly z ničeho nic závody, nenapsal bych ani písmenko. Ale od ledna uplynulo dost času, ČHS se chlubil řadou soustředění a tréninků, ale už podle prvních reportů bylo jasné, že je to fraška, ne plnohodnotný trénink. A náplň a vzhled už ovlivnit mohla a měla. A jako šéf má být zodpovědná za přípravu. Na to, aby si u závodníků ohlídala dodržování tréninkového programu před závody, tedy výkony a rest, tam nemusí být několik let. Stačí sledovat sociální sítě, aby ti bylo jasné, co svěřenci kde dělají. Pokud to mlčky přehlíží, je to chyba.
odpovědět 
      Re: Efektivita ČHS10:01:21 23.08.2020
Kdo je Čvachta? Požírač řas z rybníka? Vodník s fajfkou? Pískař milující lezení a soutěživost? Proč by se ti měl někdo podepisovat prosím tě.Tady v tom hnoji "pepíků" to fakt není nutný.Já s tim nepodepsanym v lecčem souhlasím (vytlemenej smajlík).Ono je celkem jasný že lepší to nebude.V dřívějších dobách soutěžní lezení vždycky vedla nějáká "klika" navázaná na kámoše v komisi sportovního lezení.Nebo samotnní komisárci. Jde a vždycky tam šlo o prachy a vejlety zadáčo.Teď tam jde o dotace. Výkony nejsou důležitý.Důležitější je mít dost duší a účastníků zájezdu. (posmutnělý smajlík) Ale neva....dá se žít a lézt i bez reprošů.
Rodpovědět 
       Re: Efektivita ČHS10:12:51 23.08.2020
Třeba jsem staromódní, ale považuji za normální se pod své názory podepsat. Lidi mne pod touhle přezdívkou znají.
Čvachtaodpovědět 
        Re: Efektivita ČHS13:30:03 23.08.2020
Mě tedy čvachta nic neříká.
odpovědět 
         Re: Efektivita ČHS23:09:46 24.08.2020
Kdo nezná Čvachtu jako by nebyl 😉
Vašek Kubečekodpovědět 
     Re: Efektivita ČHS12:45:26 22.08.2020
Kamo, vsichni kdo jsou v Brianconu to delaji jako (pouziju tvou formulaci) vrcholovy sport. Pokud to nevis, nemas nahled do individualit. Zastitovat se tvrdym systemem je z tve strany mimo misu. Pepik vys placl neco o mindraku, a ja jak tu s tebou obecne diskutuji roky opravdu nezaujate, to ted z tvych postu fakt trosku citim.
semtamodpovědět 
      Re: Efektivita ČHS13:12:46 22.08.2020
To nemůžeš myslet vážně. Všichni z Brianconu to dělají jako vrcholový sport? To opravdu chceš říct, že po několika letech závodění a příprav naši lezci předvádí tohle? Viděl jsi to semifinále? Fakt vrcholovými sportovci nazýváš lezce, kteří po mnoha letech tréninku a mnoha mezinárodních závodech lezou takto? Jestli je tohle jejich maximum a výsledek letní přípravy, tak potěš. Že to dělají chápu, baví je to, ovšem že je někdo ponechá v repre, to mi do hlavy nejde. Ale ono se stačí podívat do deníčků. Ještě pár dní zpět tam Janošová má skalní přelezy a očividně trávila dost času ve skalách. To je profesionální příprava na závody? Ani náhodou.
odpovědět 
     Re: Efektivita ČHS12:31:12 23.08.2020
Jo, mít repre složenou z aspirantů na první světovou desítku, tak tam máš jen Adama a kdyby nelezl, tak nikoho. Mít to tak nastavený ve všech zemích, tak se ty závody nemusí pořádat. Jako podporu by zasloužili i účastníci semi. A ti horší, po pár výletech šmitec a pak třeba nějaký přezkoušení, jestli se něco zlepšilo. Samozřejmě mezi tím nic neproplácet.
odpovědět 
      K čemu?22:03:58 23.08.2020
Tak Němci, Slovinci i Rakušani to mají rovnoměrné. Mají závodníky v první desítce i níže, staří odcházení, noví stoupají. Takto to má vypadat. Ale k čemu je dobré si platit neumisťující se repre? Kromě zábavy pro děti a odměny pro ty, co jezdí na ČP, k čemu je dobrý repre závodník, co nemá umístění a ani perspektivu?
odpovědět 
 Re: Efektivita ČHS11:14:02 22.08.2020
Holky jsou mladý, sbírají zkušenosti, avšak to co předvedly ony tak se nepodařilo nikomu, Janošová opravdu slabota, Adamovská super až na ten závěr. Kluci by mohli také přidat, ještě, ze máme AO. Ten nikdy nezklame, držím palce ať to vyhraje o vagon.
odpovědět 
  Re: Efektivita ČHS12:00:22 22.08.2020
V budoucnost Adamovské už bych moc nesázel. Leze pomalu. Pokud nebyla schopná se za několik posledních let zrychlit, nevěřím, že s tím ještě něco udělá. To je podle mne její slabina, která na skalách nevadí, ale v závodech ano. Stačí se podívat i na tyto závody. Sekvenci, kterou leze okolo 1:40 a téměř celou dobu je v zátěži, lezou ostatní okolo 1:00 - 1:30 a ještě tam na pohodu vyklepávají. Leze dobře, ale pokud je tam dlouho, tak i když jí dojde po té samé době, jako ostatním, tak jde dolů, bohužel, níže.
odpovědět 
   Re: Efektivita ČHS12:55:00 22.08.2020
Ty jsi expert. Jain Kim, její styl a výsledky ti asi nic neříkají.
K těm dalším komentářům, co plivou na naše závodníky a Gendovou, to je fakt strašný. Co to tady proboha někteří trolíte? Vy se musíte děsně nudit a jediný co máte na práci je provokovat lidi na lezci k diskusi úchylnejma komentářema. Nemám k tomu lepší vysvětlení.
JirkaKodpovědět 
    Re: Efektivita ČHS13:21:29 22.08.2020
Hm, tak styl světové lezkyně má, super. Tak teď jen ty výkony, ne? No, když leze stejně, tak kdepak jsou?
odpovědět 
     Re: Efektivita ČHS17:52:03 22.08.2020
Co je vlastně světová špička? První bude vždycky jenom jeden, ale těch pár dalších, kolik? 5, 10?
odpovědět 
      Re: Efektivita ČHS19:16:55 22.08.2020
Světová špička je v tomto případě to, aby se vyplatilo do vrcholového sportovce investovat peníze na rozvoj, propagaci a závodění. Světová špička je pojem velmi relativní, souhlasím. Pokud má ČHS omezené zdroje a jedna z cest, kterými může ČHS i závodníci získávat finance, jsou sponzoři, je potřeba mít někoho na takové úrovni, aby se dostal do obecného povědomí a přilákal k tomuto sportu další diváky, aktivní závodníky i sponzory. U nás máme AO, ale ten je mimo systém, není to produkt systematické a cílené činnosti svazu při práci s dětmi a mládeží. K čemu je dobré mít přes 40 reprezentantů, když naprostá většina jsou z evropského/světového lezení podprůměr, po kterém ani neštěkne pes, jen odčerpávají peníze, které, kdyby šly na přípravu několika opravdu nadějných, jim mohou pomoci se dostat do finále nebo na medailové pozice? Až budeme mít několik, kteří se budou pravidelně dostávat do finále, přidejme k nim mladé, ať se otrkávají a postupně rostou. Ale nejdříve je potřeba vyrobit ty dobré, a ne dorost podmínkami dusit tak, že toho raději nechávají, vzdávají se snů na opravdové závodění a končí u toho, že si občas jen tak zalezou a zazávodí pro zábavu.

odpovědět 
       Re: Efektivita ČHS08:27:58 24.08.2020
To myslis vazne s tymi "nekolik, kteří se budou pravidelně dostávat do finále"?
Do finale postupuje len 8 pretekarov a ta tvoja predstava pri dnesnej konkurencii je nerealna.

Ak by si napisal "kteří se budou pravidelně dostávat do semifinále", tak to by som uz bral za realne a rozumny ciel.
odpovědět 
        Re: Efektivita ČHS09:24:47 24.08.2020
Chápu tento postoj. Ale řekni mi jednu věc - k čemu si má svaz platit závodníky, kteří nedosahují výsledků? Za své ať si jede každý sám, české závody ať se klidně pořádají. K čemu si ale vydržovat drahou repre, pořádat nekolikadenní výjezdy do zahraničí pro desítky lezců, proč každou chvíli pořádat nějakou repre akci? K čemu jsou tito reprezentanti dobří? Berou se na ně dotace? Je to ziskové? Pak to ale jen potvrzuje má slova, že repre je pro zábavu a za odměnu, že někdo přijel na české závody. Lezení na vrcholové úrovni je drahý a časově náročný sport. Proč tedy nezaplatit pár jen dobrých, ale místo toho se vydržuje přes 40 lidí, co si říkají repre? Uveď mi jediný důvod, k čemu je takto široká repre dobrá. K čemu je dobrá plošná podpora průměrných, místo aktivního vyhledávání talentů a podpory několika, u kterých se to vyplatí?
odpovědět 
         Re: Efektivita ČHS12:37:53 24.08.2020
Co se ti nelíbí na tom že státní peníze na podporu mládežnického sportu jsou používány na podporu sportování mládeže? (všem našim reprezentantkám je 16-19 let).
odpovědět 
          Re: Efektivita ČHS13:44:01 24.08.2020
Ale peníze na podporu repre přeci nejsou vhodnou podporou mládežnického sportu. Jestli má ČHS podporovat mládežnický sport, tak ať tak dělá, ale jinou formou. Podpora oddílů nebo organizace více závodů by se dotkly stovek až tisíců dětí mládeže, přilákaly by novou základnu, podpořily by lezení jako sport po celé ČR. Opravdu s touto podporou chceš srovnávat zaplacení týdenní repre pobytu pro 40 jedinců plus doprovod v Rakousku? Nákup nových dodávek a výlety s pár jedinci na SP podpora mládežnického sportu není. A navíc podpora repre má být investice, pokud poleze více závodníků třeba i v tom finále SP/EP, je větší šance na přenos v TV, více diváků, více zájemců, v tom okamžiku i zvýšený zájem sponzorů a další podobné finance přinášející věci. Ale koho bude zajímat TV přenos, když tam z Čechů nebude nikdo?
odpovědět 
    Re: Efektivita ČHS22:12:33 22.08.2020
Ale kdepak, to bude trolení někoho z partičky Binter & spol. Nikdo jiný by na Sašu takhle emotivně a nesmyslně neplival..
Juraodpovědět 
     Re: Efektivita ČHS23:05:35 22.08.2020
Juro, ty víš koukam všechno co? Jen nějak nevidíš , že tady jsou pitomci co trolej úplně každou diskusi, jen aby se pobavili nad tím jak ostatni rozhadaj...
Ada fan klub Zavistodpovědět 
     Re: Efektivita ČHS19:19:09 23.08.2020
Kdepak, tento typek uz dlooouho reje do svazu a organizace zavodniho lezeni, lhostejno kdo tomu prave veli.
odpovědět 
      Co dělá šéf repre?22:11:16 23.08.2020
Není důležité, kdo tomu velí, ale co se děje. Důležitá by byla změna v přístupu, ne zda se vymění jeden obličej za druhý. Má například šéf repre přehled o tréninkových plánech reprezentantů? Trénuje a leze a dělá aktivity repre závodník se souhlasem šéftrenéra? Pokud šéf repre připravuje závodníky s ohledem na nějaké závody, neměl by závodník poslouchat jeho pokyny? Jak mohl šéf repre před závody místo přípravy a restu závodníkům schválit pobyt ve skalách? Nebo to neschvaluje? Co tedy šéf repre dělá? To je tam Gendová jen pro ozdobu?
odpovědět 
   Re: Efektivita ČHS01:04:52 23.08.2020
Jsi kretén
odpovědět 
 Re: Efektivita ČHS12:44:36 22.08.2020
TB zalez prosimte :-)
odpovědět 
  Re: Efektivita ČHS13:50:23 22.08.2020
Taky tu marne hledam podpisy :) prip.kontakt, kdybych chtel s vseznalkem neco probrat....tohle anonymni kydleni do tmy moc smysl nema.
Sasa & comp.jsou skveli, az budou lepsi, at reprezentujou lip.
Sverenci TB s dost velkou podporou ze vsech stran nepredvedli na mezinarodnich zavodech lautr vubec nic-spis haldu vymluv a vyhovorek po kazdych zavodech. Dale prisliby do budoucna.
"Sbirani zkusenosti"je z tech vymluv ta nejmarkantnejsi.
A "LANO" ? : sver svoje dite deviantum..
Ada fan klub Zavistodpovědět 
   Re: Efektivita ČHS23:01:02 22.08.2020
No hlavně, že ty jsi se podepsal a dal kontakt...
Ada fan klub Zavistodpovědět 
 Re: Efektivita ČHS13:37:05 22.08.2020
Vtipné srovnání (odstraň dvě mezery):
www.horosvaz.cz/ soutezni-lezeni/ svetovy-pohar-na-obtiznost-v-brianconu-19-20-7-2019/
Petrodpovědět 
  Re: Efektivita ČHS13:49:34 22.08.2020
jó to byly jiný časy...za TB v tom vždy byla smůla na naší straně a obrovský kus štěstí u soupeřů
odpovědět 
  Re: Efektivita ČHS20:53:46 22.08.2020
Neřekl bych, že tam chybělo půl světa jako letos. Takže trochu nefér srovnání.
odpovědět 

 Live prenos14:02:31 22.08.2020
Link na vecerny live prenos: https://www.youtube.com/watch?v=aurno28Q4cA
m.odpovědět 

 Nemusí pršet14:10:22 22.08.2020
Hlavně když kape. Co jsme včera všichni viděli. Viděli jsme závod bez Japonců, Korejců a dalších. Viděli jsme závod bez diváků. Při semifinále jsem si chvílemi připadal jako při open mistráku Francie. Ovšem asi nebudu sám, kdo byl rád adpoň za to. Ženská cesta se úplně nepovedla. Laura Rogora působila jako z jiné kategorie. Zbytek se tam uvařil na stejném místě, pokud ovšem zvládl boulder do struktury. Chlapi - Adam a Jakob jsou někde jinde. Právě díky nim a Lauře stálo za to přetrpět přímý přenos. Adamovo způsob přelezení bouldru do headwallu byl geniální. Prostě koncert, radost pohledět na nejvyšší úroveň dnešního sportovního lezení. V cestách dost chyběly stupy, takže ti menší občas museli šlapat vzduch. V porovnání s minulostí a cestovkou TB docela dobré výsledky všech. Historie se neptá, kdo zrovna startoval a semifinále, či první třicítka je úspěch a dobrá zkušenost do budoucna. Pokud se zadaří příště, tak už tu je zkušenost ze semifinále SP. Myslím si, že repre je na dobré cestě a ani svazácké vyznění reportů na horosvazu to nezmění. Těším se na finále a další závody. Snad nějaké budou...
Bídaodpovědět 
 Re: Nemusí pršet15:11:56 22.08.2020
SOUHLAS :)
odpovědět 
 Re: Nemusí pršet18:56:15 22.08.2020
Skvele napsany, souhlasím
Jeremy odpovědět 
 Re: Nemusí pršet19:18:55 22.08.2020
Pohled amatéra?
odpovědět 
  Re: Nemusí pršet20:15:07 22.08.2020
Ano, pohled bez licence trenéra ;)
Bídaodpovědět 
 Re: Nemusí pršet01:35:50 25.08.2020
bylo tam 5000 diváků
odpovědět 
  Re: Nemusí pršet06:28:25 25.08.2020
Při finále.
Bídaodpovědět 
   Re: Nemusí pršet11:17:02 25.08.2020
Na semifinále taky přišlo dost diváků.
odpovědět 

 Klid 20:46:32 22.08.2020
Já bych to zase tak nehrotil, jsou to první závody této úrovně po dost dlouhé době. Takže ano, úplná hitparáda to nebyla, ale počkal bych co dál.

AO je samozřejmě kategorie sama o sobě, toho nemá cenu vůbec hodnotit.
MModpovědět 

 Laura20:55:54 22.08.2020
Wow, zenske finale stalo za to a Laura to ziskala zasluzene.
m.odpovědět 
 Re: Laura21:21:44 22.08.2020
To jsem tu už četl od Bídy. A pořád to nemohu nějak pochopit tyhle názory. Vždyť ona nijak zázračně neleze. Je malá, hubená, šlachovitá, mám obrovskou relativní sílu. Co jsem tak viděl, tak se spoléhá na to, že to prostě udrží. Lezení to není ani hezké, ani dobré. Za mě o ničem, je to jen o hubenosti a malé váze, nic víc. Ostatní holky se lezecky předvedly lépe.
odpovědět 
  Re: Laura21:56:08 22.08.2020
Biduv koment se tykal semifinale. Ve finale dala top. Adamek krasne.
Papoušodpovědět 
  Re: Laura21:57:23 22.08.2020
adam vyhrál jako jedinej top
gorbiodpovědět 
  Re: Laura22:41:50 22.08.2020
Ty mas dost
odpovědět 
   Re: Laura23:08:15 22.08.2020
143cm a 37kg. To je vážně kus ženský)))
odpovědět 
    Re: Laura07:43:56 23.08.2020
147cm.. o to ale přeci vůbec nejde, jde o to že lezla naprosto famózně a byla to skvělá podívaná
odpovědět 
     Re: Laura08:19:31 23.08.2020
Nebyla to famózní podívaná. Nevím, kdo jsi a jak moc tomu rozumíš, ale lezení stylem "jsem malá a lehká, to uržím" je spíše prasárna. Jo, topla, ok, ale podobní skřeti tam nemají co dělat, to postě není lezení. Pro mne ani ty její devítky nebo co to leze nemají cenu. Někdy si u těžkých cest pusť porovnání jak to leze někdo normální, a ona. A ne, na ženu tyhle míry fakt normální nejsou.
odpovědět 
      Re: Laura09:57:01 23.08.2020
Vypadá to, že holka má dispozice lézt těžké cesty a to není diskvalifikujici faktor. Jsou sporty jako box, kde jsou váhové kategorie, což by bylo v lezení nesmysl. Subjektivní pocity několika jedinců by neměly být určujícím faktorem pro budoucí vývoj.
odpovědět 
      Re: Laura11:18:57 23.08.2020
Aka prasarna? Preteky/cesty jej sadli, to je cele. Zenska semifinalka sa stavacom nie prilis podarila. Nebyt toho jedneho kroku, tak tipujem, ze Janja to vyhra.
Tie jej proprocie maju svoje plusy a aj minusy. Je mala a chuda a neposobi pekne ale no a? O tom to nieje. To jej lezenie vobec nevyzeralo zle.
Lezenie nieje len o jednej veci.
Takze niekde bude mat vyhodu, niekde nie. Dokonca niekde smolu kvoli svojej vyske.Bolo to vidiet v jednych pretekoch tusim minuly rok. Ashima jeden krok nedala, lebo bola jednoducho nizka.

Vyhrala jeden pretek. Som zvedavy na dalsie , kde budu ine cesty ako si v nich poradi.
odpovědět 
      Re: Laura12:49:03 23.08.2020
Lol
odpovědět 
      Re: Laura15:44:50 23.08.2020
Chlapce chlapce, najednou "tam nemaji co delat"??? Ale copak, vzdyt to devce splnuje tve dosud JEDINE kriterium (pro "placenou" repre), ktere zde uz nejakej ten patek tak hyperpresvedcene propagujes: Ma vysledky na vrcholove interconti scene. Uz hezkejch par let. Vono asi ten pepik hned zkraje diskuse mel preci jen kousek pravdy ohledne tvejch mindraku... Trosku mne mrzi ze tvy plivani nejspis ctou i decka, ktera si jeste jedna a jedna dokupy nedaji a budou mit nedobrej pocit, ale dnesni svet tak trosku psychousum tvyho druhu nahrava.
semtamodpovědět 
       Re: Laura17:05:11 23.08.2020
Sleduji ji už dlouho, takže vím, od kdy a co leze. A také vím, jak vypadají závody dospělých s dětmi. Proč myslíš, že se ani na sranda open závodech nenechávají lézt holky 10-14 let s dospělými? Většina holek věku 11/12 let ti dospělé ženy přeleze. Důvody si dohledej sám. No a prostě postavička 143/37 mezi dospělé ženy nepatří, je to hříčka přírody. V regulích o tom nic není, závodí, respektuji to, vyhrála dle pravidel, ok. Ale k obdivu to prostě není.
odpovědět 
        Re: Laura18:37:00 23.08.2020
tak to je dobrej blábol
odpovědět 
         Re: Laura09:16:34 24.08.2020
A proto lezkyním, jako je Rogora, a jejich národnímu svazu před nějakou dobou IFSC rozesílalo dopis a požadovali potvrzení od lékaře, že jsou zdravé, viď?
odpovědět 
          Re: Laura09:47:03 24.08.2020
reagoval na ten blábol že 11 leté holky přelezou dospělé ... včera laura 9a na 3 pokus během jednoho dne... btw. laura má 153 cm 42 kg stejné míry jako Ja-in Kim....
odpovědět 
           Re: Laura10:11:39 24.08.2020
To by mě zajímalo, kolik bude měřit zítra. Už tady bylo 143, 147, teď 153... Chudák holka, ještě že to tady nečte, o hodně by přišla.
odpovědět 
            Re: Laura10:29:02 24.08.2020
Tak on se internet v tomto dost rozchází, údajů lze nalézt více.
odpovědět 
      Re: Laura15:49:31 23.08.2020
Chlapce chlapce, najednou "tam nemaji co delat"??? Ale copak, vzdyt to devce splnuje tve dosud JEDINE kriterium (pro "placenou" repre), ktere zde uz nejakej ten patek tak hyperpresvedcene propagujes: Ma vysledky na vrcholove interconti scene. Uz hezkejch par let. Vono asi ten pepik hned zkraje diskuse mel preci jen kousek pravdy ohledne tvejch mindraku... Trosku mne mrzi ze tvy plivani nejspis ctou i decka, ktera si jeste jedna a jedna dokupy nedaji a budou mit nedobrej pocit, ale dnesni svet tak trosku psychousum tvyho druhu nahrava.
semtamodpovědět 

 Proč?23:10:12 22.08.2020
Stráník 23, Konečný 14 ? Co je špatně? Nechce se tolik makat, jako Adamovi? Kde je problém? Mládí, zdraví a dokonce i podmínky. Kámoším se s guruem v lezení na vrcholu a končím 14 a 23? Hej? Co to je? Chlast, děvy nebo nechcu tolik? Nechápu.
Funodpovědět 
 Re: Proč?00:17:47 23.08.2020
Samozrejme by bylo super, mit ve finale vic ceskych lezcu, na druhou stranu je konkurence velika a skoncit 14 na svete znamena, ze patris mezi sirsi svetovou spicku. Kdyby se nikdo krome Adama neprokousal ani do semi, chapa bych kritiku a znechuceni, ale takto?
Realne krome toho, ze mame Adama a pred lety Mrazu, nejsme zadna lezecka supervelmoc..
aTomodpovědět 
  Re: Proč?08:23:57 23.08.2020
Nezapomeň, že půlka světa chyběla. A pak nejde o pořadí jako takové, ale o to, co kdo předvedl a jaký je tam rozdíl mezi těmi opravdu dobrými.
odpovědět 
 Proč?00:26:46 23.08.2020
Urcite kluci maji i navic, ale vzdy se dari podle predstav. Jentak mimochodem Kuba je po Adamovi druhy profik, ktery ma cas jen na lezeni. Martin chodi na plny uvazek do prace i tak minuly rok podal fantasticke vykony v plne svetove konkurenci a mezi "amatery" vyhral hodnoceni sp! Snad pristi rok budou dalsi zavody a kluci ukazi co v nich je, prislib do budoucna jsou kluci Potucci. V holkach po dlouhe dobe mame lezkyni, ktera bude mit na finale sp, uvidime co Marketa. Adam k tomu neni co dodat, vyjimecny sportovec! TBT parta nepodala nic, ty clanky a vynluvy jsou na cvokare.
Pavelodpovědět 
  Re: Proč?07:32:10 23.08.2020
Samozrejme ne vzdy se dari podle predstav, ale 5 semifinale je skvelych.
Pavelodpovědět 
  Re: Proč?22:56:15 24.08.2020
Martin říkal, že nechodí na plný úvazek do práce. Už dva roky zpět informoval, že s podporou může práci velmi omezit.
odpovědět 
   Re: Proč?01:40:23 25.08.2020
To už je minulost. To bylo před lety.
odpovědět 
    Re: Proč?14:17:43 25.08.2020
Ani letos nechodí Martin na plný úvazek do práce.
odpovědět 
     Re: Proč?15:06:31 25.08.2020
Chodí, něco o tom vím 😁 jinak jak se tu psalo.. V příchodu Saši do pozice trenéra vidím velká pozitiva oproti TB a výkony Elišky, Markéty a kluků Potůčků jsou příslibem do budoucna, udělali velký progres, zkuste je spíše povzbudit než hejtit. Vidíme se v Teplicích.
Noo nooodpovědět 
      Re: Proč?14:58:00 26.08.2020
Hm. Martin je skvělej o to víc, že už musí pracovat, škoda , že nemá lepší podmínky pro trénink. Myslím, že mu všichni držíme palce i ostatním a myslím, že se všichni snažili a přivezli super vysledky.
odpovědět 
 Re: Proč?00:36:24 23.08.2020
debílku
.odpovědět 

 .00:46:20 23.08.2020
ADAM JE TOTÁLNÍ HOVADO. MAŠINA. NÁŘEZ!!!
.odpovědět 

 odpad01:21:53 25.08.2020
"To jsou zase výsledky. To je samý společný VSCM trénink, skvěle prožité soustředění, kde si naše "hvězdy" Adamovská a Janošová zapisují super skalní přelezy, na webu horosvazu učůrávají z to toho, jak to bylo super a přínosné, a pak přijdou první závody a holky vypadají, že neumí lézt. Janošová absolutní propadák, nepřipravená (nebo nemocná?), Adamovská klasika, pomalá, váhává, Konečný tam shybuje bez nohou. Jak vypadala minulé měsíce příprava? Proč na závody tito nepřipravení lidé jezdí? A proč je tam ČHS pustí/pošle? Jsem si myslel, že s Gendovou přichází změna a nové světlo do tmy závodního lezení, ale tohle je stále vedené jako partička kámošů, ne vrchlový sport. Ach jo."

:-D :-D :-D dobrej odpad :-D

odpovědět 
 Re: odpad16:06:32 27.08.2020
Vedena včetně Fyziogym, které je tam stálicí bez výběrového řízení a tahá tam celou rodinu včetně svých malých děti,..takto profesionalita nevypadá.
odpovědět 

 gratulace01:33:58 25.08.2020
Výborný výsledek repre, tolik závodníků v semifinále nepamatuji. A nezáleží, že tam třeba někdo nebyl, protože spekulace, co by kdyby, jsou prostě jen spekulace. Gratulace Saši Gendové. Tím ale neříkám, že není co zlepšovat. Kuba Konečnej shyboval, Markéta Janošová to semifinále pohnojila úplně, to bylo fakt nepochopitelný, ale na druhou stranu, dostala se do semifinále a to je úspěch. Eliška lezla dobře, 13. místo je dobrej výsledke, zvlášť pro 19 letou holku, ale dost váhala. Martin měl jen smůlu, jinak vloni předváděl super výsledky a tipuji si, že by na to finále měl i letos, nebýt té smůly.

Žádná repre nemá všechny závodníky ve špičce a přesto na závody jezdí, nechápu, o čem tady ti lidi blábolí, ale je to sranda, aspoň se člověk zasměje.

odpovědět 
 Re: gratulace08:57:25 25.08.2020
"Eliška lezla dobře, 13. místo je dobrej výsledke, zvlášť pro 19 letou holku..." Jako myslíš dobrý výsledek na to, že už je stará? Leze už hodně dlouho, ale progres žádný. 19 jí je, ale nepřelezly ji rozdílem třídy holky, kterým bylo 16? I když se možná Adamovská bude snažit zlepšit, ty ostatní holky také nebudou spát na vavřínech. A když se jí to nepovedlo do teď, těžko se to povede v letech dalších. A to tam nebyla polovina lezeckého světa. 3/4 včetně Adamovské by měli vyřadit a o ušetřené peníze zvednout podporou pro Maki, protože tohle selhání snad byla je jednorázovka, jinak ji považuji za jednu z mála talentovaných, u kterých by se podpora vyplatila.
odpovědět 
  Re: gratulace11:32:40 25.08.2020
:-D to je hejt jak prase, přelezla ji jedna holka, které je 16, a rozhodně ne rozdílem třídy - 24+ vs 26+. A podle mě se zlepšila, v kvaldě dokonce 6. A ať mi nikdo neříká, že je to tím, že v kvaldě nelezou naplno. Stará rozhodně není, je ještě hodně mladá, má spoustu času se zlepšit. A že ji přezely mladší soupeřky, to nemusí nic znamenat, lezci můžou být na hodně dobré úrovni už v hodně mladým věku, ale o dalším vývoji jejich výkonnosti to nic neříká. A vzhledem k tomu, že se teď zlepšila, je tvrzení, že když se nezlepšila teď, nezlepší se ani potom, bezpředmětný (ale podle je to tvrzení úplnej nesmysl, proč by se někdo nemohl zlepšit ve 20, 21, 22, 23, nebo dokonce 24, 25 letech...) Co se týká té Markéty, to máš pravdu, ta je určitě taky talentovaná, stejně, jako je talentovaná Eliška. Obě lezou moc pěkně.
odpovědět 
   Re: gratulace11:56:46 25.08.2020
Myslím, že další debaty nemají smysl. Může se zlepšovat, to jistě, ale když po tak dlouhé době lezení je, tam, kde je, nevsadil bych na ní. Mohu se plést, můžeš se plést ty, těžko předjímat nějaké závěry, ukáže budoucnost.
odpovědět 
    Re: gratulace12:01:19 25.08.2020
Tak to jsem ti musel vytřít zrak, jinak bys nikdy nenapsal, že další debaty nemají smysl, ale debatoval bys do rozbití klávesnice :-D A co, k tomu, že ji přelezla jen jedna 16 letá, nic nenapíšeš? Chováš se jako pěkněj sráč. Hlavně dělat, jako že nic, zatloukat, zatloukat, zatloukat. Ty bys měl jít do politiky...

Jinak já vycházím z obecnýho principu a ten říká, že lezec se rozhdoně může zlepšit po 19. roce věku, příkladů je dost, takže se nepletu a ty se pleteš. Jak to bude konkrétně s Eliškou, to samozřejmě nemohu vědět. Slez si z vedení.
odpovědět 
     Re: gratulace12:37:26 25.08.2020
Nevím, zda jsi mi vytřel zrak. A ani nevím, co jsi napsal dále, po první přečtené větě jsem klikl na odpovědět a píši to. Prostě mne jen nebavíš, stejně jako celá další diskuze. Přeber si to, jak chceš.
odpovědět 
      Re: gratulace12:52:06 25.08.2020
Přebral jsem si to, jak jsem chtěl ;) - vytřel jsem ti zrak a znovu jsi to potvrdil, jinak by ses mne nesnažil snižovat tím, že tě nebavím a že jsi nečetl, co jsem napsal (což jsi samozřejmě čel). Zjevně tě navím nebo "bavím", několikrát jsi reagoval...opět lžeš a opět to lze snadno dokázat. Pěkně se tady shazuješ. Neboj, lidi si to přečtou.
odpovědět 
       Re: gratulace14:06:34 25.08.2020
Asi to myslis dobre, ale tohle je fakt spatnej hrob. Schiza + menecennost, vlastnosti tak typicke pro agresivni internetove zvanilky. Schopnost racionality kolisava. Bojovat ani vysvetlovat smysl nema. Cim vic reakci, tim spokojenejsi, holt ma panacek zatemneno. Ale co my vime cim si prosel, asi bych ho nesoudil.
odpovědět 
        Re: gratulace14:33:33 25.08.2020
Tak samozřejmě, že to myslím dobře. je to tak, člověk, kterej se chová jako on, si musel projít něčím špatným, to je bez diskuze, ale zároveň to neznamená, že se mu nemůžeš snažit vysvětlit, že dělá něco špatnýho.
odpovědět 

 Finále 07:10:16 25.08.2020
Tak to tu dlouho nebylo. Musel si to užít každý fanoušek lezení, i když podle zdejších komentářů vlastně ne 😆 Patrně by někteří "odborníci" uvítali přidané hodnocení výkonu jako technické provedení, umělecký dojem a decibely potlesku, či dokonce soutěž krásy. Doporučuji si ty, co byli na bedně, pustit znova. Adam profesorsky, i to místo, kdy nejen komentátorům na ČT4 zatrnulo, působí najednou na jistotu, na jistotu síly. Už když Adam nastupoval, bylo vidět, že jde vyhrát. Na podium vpadla bestie, po opakovaném cvakání prvního presa se zkoncetrovala tak, že kyselina sírová zbledla na vodu. A pak už to byl koncert. Finální backhand přídrž a uždímaní topu - přesně tohle všichni chtěli od vítěze vidět a že na podobné chvíle se letos čekalo dlouho. Domen Skofic parádní výkon. Jakob Schubert tak dlouho průběžně odpočíval, až se uvařil. V místě jeho pádu zpět k Adamovi, z jak nízké pravé nohy zvedne levou nohu a zapatuje. U žen by se hodila elektronická tužka u nabrání struktury v traverzu na začátku headwallu pravou rukou. Obě topařky opět stojí za to pustit si opakovaně. I u nich i laik najde chyby, ale když lezec či lezkyně neudělá následně chybu silovou, či vytrvalostní, že, tak prostě leze dál. To se to leze, když je z čeho brát. To se to bojuje. Každopádně se na to dobře kouká a že bylo na co. Až na to ženské semifinále povedené závody a pro ČR hodně úspěšné. Chceme další!
Bídaodpovědět 
 EP/SP09:01:21 25.08.2020
Tak to bys ale musel zařídit prodloužení covid stavu, protože až tam najedou i ostatní země a název bude odpovídat osazení, situace bude odlišná. Tohle nebyl SP, ale spíše EP. Chlubit se tímto naším umístěním na SP sice není lež, ale zavádějící manipulace ano.
odpovědět 
  Re: EP/SP11:07:53 25.08.2020
To je spekulace, coby kdyby. Možná by to tak bylo, možná ne. Tvrdit, že je to manipulace, je hulvátství a lhaní.
odpovědět 
   Re: EP/SP11:47:30 25.08.2020
Ne, není. Tvrdit, že jsi měl dobré umístění na světových závodech, když tam přitom z důvodu omezení kvůli koronaviru půlka svět chyběla, je prostě jen využití situace k chlubení se něčím, co by za normálních podmínek bylo nereálné. A stejně tak jsou jen výmluvy a snaha omluvu tvé řeči o tom, že nikdo neví, jak by to dopadlo, protože prostě česká repre na špičkové závodníky a závodnice z Asie a Ameriky prostě nemá. Jestli potřebuješ nějakou výmluvu a hledáš obezličky, aby ses cítil lépe, je možné vymýšlet všelijaké teorie, ale realita je jen jedna.
odpovědět 
    Re: EP/SP11:58:01 25.08.2020
Jo, je a nechápu, jakej má smysl, opakovat dvakrát to samý, už jsem to četl a reagoval na to, seš jak zaseklej gramofon.

Nikdo neví, kdo by pak byl kolikátej, tak to prostě je, smiř se s tím. To, že se ti to nelíbí, na tom nic nemění. V žádným případě to není snaha o omluvu, omlová se ve chvíli, kdy se stalo něco závadnýho, já ale v článku horoszavu nic závadnýho nevidím, takže o tom, že bych se něco snažil omlouvat, nemůže být řeč.
odpovědět 
     Re: EP/SP12:35:34 25.08.2020
Já se s tím smiřovat nemusím, mě je to úplně jedno :-) Mě je celkem fuk, kdo jak leze a kdo vyhrál, mě se jen líbí ten místní přístup. Reaguji ne na závodníky, ale na nekritický výběr jen části informací, na kterém někteří budují falešný obraz stavu české repre. A ani se nebojím se, že by si toho nebyla Gendová vědomá, jenže náprava by znamenala změnu přístupu a to změnit nemůže/nechce, bohužel není ta tvrdá, za kterou by zůstával odpad, co nestíhá nebo na to nemá, raději zpomalí a přizpůsobí se slabým, takže vše jde háje. Ale to je problém celé společnosti, stejný případ je inkluze ve školách a další podobné sr..ky.
odpovědět 
      Re: EP/SP12:48:50 25.08.2020
No tak jedno ti to určitě není, to lžeš, všechny ty příspěvky tada to dokládaj. Kdyby ti to bylo jedno, nenapíšeš buď nic, nebo toho napíšeš mnohem míň.
odpovědět 
  Re: EP/SP11:19:26 25.08.2020
To jako že by někdo porazil Adama? A co mají letos říkat cyklisté? Opačný případ. Sezóna narvaná do 3 měsíců. Giro se kryje s Paříž - Roubaix? Budou mít letošní výsledky Pekla severu menší historickou hodnotu, protože Sagan a mnoho dalších budou na Giru? Těžko. Ovšem bylo by super pro nás diváky, kdyby takto zhuštěnou sezónu měli lezci. Fanoušci cyklistiky mají teď hody. Zatím. Ti lezečtí byli rádi za Briancon a zajímalo by mě, kolik se na to koukalo lidí. Už jen tím to svěťák byl.
Bídaodpovědět 

 napřesdržku07:44:17 25.08.2020
"143cm a 37kg. To je vážně kus ženský)))"

"No a prostě postavička 143/37 mezi dospělé ženy nepatří, je to hříčka přírody."

Tak takovéto komentáře jsou napřesdržku. Nikdo nemůže za to, jak narostl, nebo třeba jak je chytrej. Takové komentáře mohou opravdu ubližovat. Když už je někdo hulvát, tak ať si to aspoň myslí v soukromí, kde nemůže nikomu ublížit.
odpovědět 
 Další hulvát08:48:53 25.08.2020
I ty ses pochopitelně zařadil k hulvátům v této diskusi...
K.odpovědět 
  Re: Další hulvát10:59:12 25.08.2020
Jak to dokázal?
odpovědět 
 Re: napřesdržku08:49:50 25.08.2020
Blbost, naopak to na veřejnost patří. Caster Semenyaová takhle také narostla sama od přírody, ale IAAF ji vyřadila i CAS to potvrdil.
odpovědět 
  Re: napřesdržku11:01:28 25.08.2020
Caster Semenayová je úplně jiný případ, srovnáváš nesrovnatelné. Ta je napůl muž, napůl žena. Navíc Laura měří 153 cm, což je normální výška pro lezkyni - vidím ale, že pro někoho je problém tuhle jednoduchou informaci pochopit. Těch 143 cm a 37 kg měla, když byla dítě.
odpovědět 
   Re: napřesdržku11:53:49 25.08.2020
Není muž, pouze má vyšší hladinu testosteronu. Klidně může dál závodit za ženy, pokud si hladinu testosteronu sníží.
odpovědět 
    Re: napřesdržku12:02:44 25.08.2020
To je jak u blbečků na dvorečku. Je tam napsáno, že je NAPŮL MUŽ, NAPŮL ŽENA. Tzv. hermafrodit. Má obojí pohlaví orgány.
odpovědět 
    Re: napřesdržku12:07:54 25.08.2020
ale není žena
odpovědět 
    Re: napřesdržku12:21:08 25.08.2020
ale není žena
odpovědět 

 lezla pěkně11:06:42 25.08.2020
Každej, kdo tady píše, že lezení Laury je jen o hubenosti resp. o tom, že se udrží, by se měl na to podívat znova. Lezla hodně rychle, rozhodně, takže určitě se nějak zvlášť nespoléhala na to, že se udrží, lezla dobře technicky, dobře četla cestu. Zralý výkon.
odpovědět 
 Re: lezla pěkně11:15:16 25.08.2020
leze skvěle, klobouček
odpovědět 

 zkušení16:24:41 25.08.2020
Líbí se mi, jak se Saša Gendová dohodla s Adamem a Martinem Stráníkem a možná i dalšími zkušenými a předávají zkušenosti. To za Bintera nebylo, alespoň ne v takové míře. Ten Adama neměl v lásce, z jeho slov to doslova čišelo. Asi mu záviděl úspěch (za kterým nestál on sám).
odpovědět 
 Re: zkušení18:16:40 25.08.2020
A stál TB vůbec za nějakým výraznějším úspěchem? Viděl sem, jak se snažil naučit rychlolezce lezt obtížnost i bouldrovat a obojí byla komedie
odpovědět 
 Re: zkušení11:26:28 26.08.2020
Tak ono se za poslední roky opravdu změnilo pár věcí k lepšímu, nekteré za Tomáše, některé v bezvládí, nekteré za Saši Gendové a další se jistě budou měnit i dál. Celkově to jde dopředu hlavně ve smyslu celkového rozhledu, možností, komunikace s nejlepšími atd. fyzioterapie, možnosti nakouknot do i jiné fyzické přípravy něž silové drily, práce hlavou atd. Myslím že přibližně podzim 2017 začala dobrá éra - a i pokud nebude znamenat úspěchy měřitelné v medailích, semi/finálových účastech, jistojistě znamená už teď nižší riziko zranění a lepší psychopohodu pro naši lezeckou špičku. Hele, jsou to pořád většinou děti, které však ve svém sportu neskutečně dřou a prostě občas potřebují trošku pomoci s rovnováhou - i tak je třeba to brát.
semtamodpovědět 

 zlatíčka moje14:05:40 26.08.2020
Něčemu nerozumim. Proč na ty závody jezdí tolik lidí? Já bych to té zbylé třicítce příště zatrhl, vždyt' to je taková ostuda.. nechápu, kde se ti lidé berou, měli by mít soudnost. Vysvětlete mi, kdo v tom má prsty, jaký svaz tohle podporuje? Každá země měla vyslat toho jednoho nejlepšího a šlus. Bordel todlencto, kdo se na to má dívat.
kokotamusodpovědět 

 Foto dne:
Děčínský Sněžník - Skalní město…. 6C
Skalní město 6C
 Databáze cest:
Všechny cesty (179365)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
El Col-leccionista 7a+ Siurana
Roby Legend 8c La Gola
Geografia 7c Ulassai
Resta Way 7c+/8a La Gola
African Reggae Plus 8a+ La Gola
Nově komentované:
Souhvězdí Marmota 7C Hradby U Kozla
Příště To Zalepím :) 7C+/8A Tisá - Modřín
Paradisi Musulmani 6b+ Jerzu
Tesoro Mio 7+ Geyikbayiri
Absinth 9- Geyikbayiri

 Nově v diskusi:
Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Re: Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování | Přírodní kotevní body a jejich použití pro jištěí, slanování... | Re: Slanění z nýtu | Re: Chýba SERENE |

 Nové komentáře:
Re: Není to jednoduché | Re: Gratulacia | Gratulacia | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta | Re: Cesta Járy Vdolečka | Re: Není to jednoduché | Re: Cesta Járy Vdolečka |

 Kde to vře:
Ukrajinský top lezec Maksym Petrenko padl při obraně Ukrajiny (50)
Video: Seb Bouin a Alain Robert lezou solo na mrakodrap v Paříži (22)
Mára Holeček a Ondrej Húserka vylezli na vrchol Langtangu (19)
Will Bosi přelezl boulder Spots of Time a potvrdil klasu 9A (17)
MČR v rychlolezení (16)
Film: Adam Ondra a nejtěžší cesta Vysokých Tater Corona 10+/11- (15)
Secret Spot Bouldering 2024 pozvánka (12)
MČR v bouldru vyhráli Lukáš Mokroluský a Michaela Smetanová (5)
Expedice Máry Holečka na Langtang Lirung se chystá do stěny (4)
Marjan (4)

 Nově v inzerci:
druhý konec lana | Batoh Deuter Aircontact 65+10l | Z teplem | Hledám děvče do skal | koupím Zlagboard | Kalhoty MONTURA SKI STYLE PANTS Man vel.L | Nepromokavá bunda The North Face vel.L | Nové lezečky Scarpa Instinct VSR vel. 43,5 | Srbsko | boulder pytel EVOLV |

 Anketa:
Jaké technologie nebo aplikace používáte při lezení a jak vám pomáhají?
 GPS a mapové aplikace 
 357 
 Lezecké aplikace pro sledování výkonu 
 314 
 Sociální sítě pro sdílení a inspiraci 
 283 
 Vzdělávací aplikace pro techniky a trénink 
 282 
 Aplikace pro evidenci a sdílení výstupů 
 253 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.