LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRŮVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jméno

 heslo 

 Registrace   |   Hrdinů jsou plný hřbitovy.
Hledání cesty

Hledání na Lezci

 Metodika
 Trénink
 Oblasti
 Reportáže
Knihy
Průvodce Elbtal 1 a 2
Mistr skal
Na trh přišla kniha o horách a řekách Dobrodružství v prášku

Závody
SP obtížnost Koper (SLO) (05.09)
3. liga - Lezeme Třináctku (20.09)
MS paralezení boulder, obtížnost, rychlost (21.09)

Žebříček
Cesty:
1.Šindel 12950
2.Votoček 12850
3.Trojan 12206
Bouldry:
1.Ondra 11534
2.Volf 11503
3.Konečný 11275
Hory:
1.Sejbal 8423
2.Y 8001
3.Groš 7768

Výsledky
MS mládeže v lezení (28.07)
SP Madrid (18.07)
SP obtížnost, rychlost Chamonix (FRA) (11.07)

Deníčky
5792 lezců
1179601 cest
Nové přelezy:
Allez Jump 7c+
Elle Reste 7c
Stroposkop 7C
Oblina Ve 10-
Oblina Ve 10-
Bagr 8A/8A+
Dolce Vita 7C+
The Face 7C+
Lokální Ná 9+/10-
66° North 9

Stěny
Olympia - Brno - Modřice
Venkovní lezecká stěna ZŠ Habrmanova - Česká Třebová
Stěna u Salesiánů - Praha 8

Prodejny
Ksport - Třinec
Outdoor Centrum Rock Point Futurum - Ostrava 1
2D chyty - Praha 6

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Leopold Sulovský postupuje do 2. kola voleb do Senátu

Horolezec Leopold Sulovský, který jako první Čech stanul na Mount Everestu, postupuje do druhého kola voleb do Senátu.

Jako kandidát Hnutí Ostravák v prvním kole předběhl o 67 hlasů v Ostravě-městě druhého postupujícího Karla Sibinského z ČSSD.

Viz: Google News

Standa   [úpravy] 07:53 14.10.2012Tisk 

Reklama:


Související články:

Komentáře

     
...nové příspěvkyNový komentář 

 2.Bohm09:26:44 14.10.2012
Nic proti tomu, ale jaksi jsem dospel k nazoru, ze kdo jde do politiky, rozhodl se trosku zamakat na svem financnim portfoliu, coz chapu. A take to rozhodne neodsuzuji,to delaji vsichni/tedy skoro, mozna Matka Tereza ne?/ ale pokud je to jinak, tak se Polda musel jedine zblaznit.
Martas.odpovědět 
 Re: 2.Bohm09:47:07 14.10.2012
tak za ty prachy nemusíš dělat nic a můžeš se věnovat tomu co tě baví, my ostatmí musíme zařezávat a kolikrát to nemáme vůbec zaplacený, ale raději tohle než ze sebe u dělat "panáčka igráčka" v senátu.
jeffodpovědět 
  Re: 2.Bohm16:54:04 14.10.2012
Jo. Přesně. A všichni víme, že i ten náš lezeckej svět má svý orly, jako Jaroš či Rakoncaj a jim podobní. A ti se na kolibříky mohou s klidem dívat vysoko seshora. Tam jim totiž prachy i politická vážnost jsou prd platný....
Honzaodpovědět 
   Re: 2.Bohm18:15:31 14.10.2012
tenhle příspěvek moc nemá hlavu ani patu...
odpovědět 
    Re: 2.Bohm22:52:26 14.10.2012
to nemá většina příspěvků na lezci :-)
odpovědět 

 Má to zapotřebí?12:54:41 14.10.2012
Hm, z Poldy bude stejnej ko*ot jako Mr. Bém...
Alfonzodpovědět 

 invaze12:57:10 14.10.2012
To je asi teď nějaká móda jak se horolezci serou do politiky. Do zastupitelstva lib. kraje zas kandidovala Čepelková a Nedvědická...
Švejkodpovědět 
 Re: invaze16:00:18 14.10.2012
A za koho? Za KSČM a nebo Štěpánovu KSČ?
JiBodpovědět 
  Re: invaze16:14:49 14.10.2012
Za "Změnu pro Liberec", což je obskurní partička, která celou svojí činnost staví na opozici vůči kriminálním aktivitám místní pobočky ODS...
Ony byly/jsou holky trochu do ruda? To jsem nevěděl...
Švejkodpovědět 

 jojo13:47:48 14.10.2012
on Polda byl vždy tak trochu na prachy ne?
sokolodpovědět 
 Re: jojo16:08:19 14.10.2012
to je sice pravda, ale myslel jsem, že jich má už dost a tohle nemá zapotřebí...
..odpovědět 
 Re: jojo16:16:09 14.10.2012
Já jsem o Poldovi nikdy neměl valné mínění, ale tohle mne trochu překvapilo...
Oskarodpovědět 

 co třeba dobré úmysly?18:54:42 14.10.2012
Připouštíte si možnost, že třeba kandiduje do senátu proto, že si myslí, že by tam moh udělat něco pozitivního?
Pokud by totiž platil předpoklad, že do politiky jdou jenom parchanti, co se chtějí obohatit, případně, že se tam z každýho takovej parchant stane, tak by taky muselo platit, že to tady stojí tak za prd, že už to horší skoro být nemůže. Což zjevně není pravda, jak ví každej, kdo byl někde na východě, nebo na jihu, nebo leckde jinde.
pavelodpovědět 
 Re: co třeba dobré úmysly?19:19:40 14.10.2012
No ,vzhledem k tomu ,že vyhráli komouši ,tak bude asi nejlepší odjet do Arca. Tam se to dá vydržet.
Laďaodpovědět 
  Re: co třeba dobré úmysly?19:45:15 14.10.2012
Jo, a už se nevracej.. Pokud nechápeš, proč vyhráli, tak jsi horší než oni. Je tragédie když 22 let po plyšáku komanči takhle dominují. Ale rozhodně to není ostuda těch lidí co je volí..
Oskarodpovědět 
   Re: co třeba dobré úmysly?20:36:32 14.10.2012
Možná to není jejich ostuda, dejme tomu:))), ale určitě je to jejich blbost, protože volit bolševiky lze sice v těchto sračkách čistě lidsky pochopit, ale jen u lidí .. nooo .. řekněme méně inteligenčně vybavených:-). A samozřejmě u přesvědčených sviní:-))))
MModpovědět 
    Re: co třeba dobré úmysly?22:00:03 14.10.2012
Taky bych to tak viděl.
vencaodpovědět 
    Re: co třeba dobré úmysly?22:51:48 14.10.2012
Je vskutku od Vás pokrytecké, vážení demokraté, spílat voličům komunistů za jejich volbu, to je snad principem demokracie, že se respektuje hlas lidu či v demokracii jsou možné jen takové volby, které se vám líbí??
Oskarodpovědět 
     Re: co třeba dobré úmysly?00:39:16 15.10.2012
Průšvihem demokracie je, že když jí někdo chce zakroutit krkem, tak ho klidně. Pak zakroutí krkem mnoha lidem nejen obrazně, ale i doslova. Obvykle to jsou levičáci všeho druhu. Gottwald se tím netajil a netají se tím ani současní komunisti. Spílat je tedy zcela oprávněné.
Kuba Turekodpovědět 
     Re: co třeba dobré úmysly?09:10:18 15.10.2012
V mnoha demokratických zemích jsou komunisté zakázáni. To jen tak pro představu.
Vencaodpovědět 
     Re: co třeba dobré úmysly?18:42:50 15.10.2012
Nějaký Uljanov(a že ač lidsky hajzl, tak blbej nebyl ani trošku) kdysi napsal, že kriteriem teorie je praxe ... a soudruzi(rozuměj rudé bolševické svině) už jasně všem a všude mnohokrát ukázali, co jsou zač. Pokud to někdo nechápe, je prostě blbej. Pokud to chápe a nevadí mu to, je zkrátka svině. To není žádné spílání, to je prosté konstatování faktu;-)
MModpovědět 
      Re: co třeba dobré úmysly?23:16:26 15.10.2012
Hošani chtěl bych mít taky tak ve všem jasno jako Vy...
Oskarodpovědět 
       Re: co třeba dobré úmysly?00:23:14 16.10.2012
Pokud jsi to nezažil osobně, doporučuji navštívit několik pamětníků (45+), přečíst pár historických knih a zhlédnout pár filmů o té době - dokumentů i hraných. Nic těžkého to není. Pokud ani to nezvládáš a jenom lezeš, tak si třeba představ, že nemůžeš odjet za lezením za hranice.
Kuba Turekodpovědět 
        Re: co třeba dobré úmysly?13:51:34 16.10.2012
Kubo, osobně jsem to zažil, jsem o pár let starší než Ty. Jinak z Tvých příspěvků obecně vane trochu arogance, víc pokory by Ti neuškodilo...
Bolševici nám vládnou od Sametu bohužel pořád. Ty vyčůraní se transformovali do ODS, ty závistiví do ČSSD a jen ti hloupí zůstali v KSČM. Stačí se podívat na životopisy poslanců napříč všemi stranami a zjistíš, že vrcholní proletáři se přes noc transformovali na vrcholné kapitalisty... Proto moc nechápu tu hysterii z úspěchu KSČM.
Oskarodpovědět 
         Re: co třeba dobré úmysly?14:13:04 16.10.2012
Znám osobně dva poslance (shodou okolností oba za ODS. Ani jeden nikdy nebyl komunista a nemaj s nima nic společnýho. A taky vím, jak komunisti celkem nedávno vládli v jednom pidiměstečku na vysočině. Hysterie je na místě
pavelodpovědět 
         Re: co třeba dobré úmysly?15:23:36 16.10.2012
Oskare nezlob se na mě, ale jestli nechápeš, že jsme o víkendu překročili další hranici v toleranci zla, tak je to fakt blbý pro Tebe, ale i pro nás ostatní. Přesně takhle to tady probíhalo už jednou. Nejprve to byli komunističtí snílci a "intelektuálové", za pár let se z nich stali politici bez rukaviček, ovládli stát zdola (v čemž jim hodně pomohli jejich kámoši fašisti a nacisti), pohltili socany (kteří si nejprve mysleli, že pohltili oni je), pak nastala řežba (doslova), vraždili se mezi sebou a nevynechali při tom všechny lidi v této zemi, jenom strach z atomové války jim zabránil zahájit tažení do Německa a odstěhovat tuzemské obyvatelstvo na Sibiř, a pak už jenom otravovali život (a to už si jistě oba pamatujeme, jak to bylo nepříjemné, a většina z nás si myslela, že je to do konce života).
Kuba Turekodpovědět 
       Re: co třeba dobré úmysly?15:56:53 16.10.2012
Hošane, za totáče jsem stihl být soudruh student, soudruh inženýr, soudruh četař...i na ppor. v záloze jsem to dotáhl:-))), a dědeček dokonce stačil být i odsouzený(v rámci toho i slušně obraný) ... těm se překvapivě soudruhu neříkalo:-). Takže konkrétně v tomto mám fakt jasno, a pro člověka, který není úplný trotl, to není vůbec složité.

A pokud ti z výše popsaného vyplývá, že současný stav považuji za ráj na zemi, tak je závada na tvém přijímači. Ale řešit šlápnutí do hovna skokem do žumpy, může fakt jen fekální nadšenec.
MModpovědět 
  Re: co třeba dobré úmysly?11:52:23 16.10.2012
A byl jsi volit, Láďo?
K.odpovědět 
   Re: co třeba dobré úmysly?22:03:42 16.10.2012
Já byl a bylo mi to prd platný.
Steveodpovědět 
 Re: co třeba dobré úmysly?19:43:04 14.10.2012
Božee to je zase dedukce.. Můžu Ti jmenovat mraky lidí co tam šli se "zaručeně dobrými úmysli", ale "nějak" je to asi semlelo...
..odpovědět 
  Re: co třeba dobré úmysly?20:23:10 14.10.2012
Ať je to jakkoliv, přeju Poldovi ať se do Senátu dostatne, ať tam nezblbne a ať tam dělá něco užitečnýho.
V Arcu je fajn, ale obávám se, že ty komouše budu muset nějak přečkat tady...:)
pavelodpovědět 
   Re: co třeba dobré úmysly?07:22:00 15.10.2012
"Pokud by totiž platil předpoklad, že do politiky jdou jenom parchanti, co se chtějí obohatit, případně, že se tam z každýho takovej parchant stane, tak by taky muselo platit, že to tady stojí tak za prd, že už to horší skoro být nemůže."

To pravda není, to máš recht. Ale tvá implikace je taky nesprávná. Protože stále máme docela rozumnou ústavu, žádnej parchant nemá ústavní většinu, není tady diktatura nějakýho kokota, máme jakejstakejs právní řád, infrastrukturu, není tu válka, je tu příznivý klima, nejsou tu nemoci, jsme celkem vzdělaní. To jsou důvody, proč to tady nestojí tak za prd, nikoliv to, že by politici byli slušní.
honzaodpovědět 
    Re: co třeba dobré úmysly?09:57:56 15.10.2012
To samý, co jsi napsal, platí třeba pro Ukrajinu, Bulharsko, Albánii nebo Řecko. Přesto pochybuju, že by jsi s nima měnil :)
pavelodpovědět 
     Re: co třeba dobré úmysly?12:34:33 15.10.2012
Však to taky v těchdle zemích nestojí tak za prd, že by to nemohlo bejt ještě výrazně horší. Ale tak jasně, měnit bych neměnil.
honzaodpovědět 
 Re: co třeba dobré úmysly?21:57:55 14.10.2012
Mně nějak není jasné, co může (za momentální situace) užitečného udělat senátor... To křeslo je jen pěkná trafika, momentálně nic jiného.
Raskinodpovědět 
  Re: co třeba dobré úmysly?22:02:24 14.10.2012
Tak to o politickém systému asi moc nevíš. Beru to obecně, ne tenhle náš pokřivený algoritmus.
odpovědět 
   Re: co třeba dobré úmysly?08:12:33 15.10.2012
No právě že vím :-)
Raskinodpovědět 
  Re: co třeba dobré úmysly?10:21:13 15.10.2012
To už je politika, ale nešť - Senát je tady hlavně od toho, aby Parlamentu zatrhnul úplné ptákoviny. Za těch pár šušníků, co ročně stojí, to zatím vypadá, že je dost důležitý. Proto je také hned po prezidentovi druhou nejdůležitější institucí v zemi fakticky i protokolárně. Je to zajištěné tak, že zatímco do Parlamentu volíme poměrně na 4 roky (neboli se tam dostane skoro každý jouda, co se na okrese protlačí stranickou organizací), do Senátu většinově na 6 let (neboli se na jednom člověku musí shodnout většina voličů ve volebním obvodě, a tak to je obvykle osobnost s vlastními názory). Mimochodem - z outdoorové branže je v Senátu například extrémní vodák Štětina, turista Pakosta, cyklista Regec, skaut Bratský.... O horolezci nevím.
Kuba Turekodpovědět 
   Re: co třeba dobré úmysly?14:13:26 15.10.2012
Kubo, podívej zde: http://www.senat.cz/xqw/xervlet/pssenat/hlasy?G=12750&O=8
Hlasování o zrušení doživotní imunity poslanců. Většina lidí si ho přeje. A jak dopadlo hlasování v senátu o jedné z největších ptákovin?: ANO=27, NE=10, NEPŘÍTOMEN=33, ZDRŽEL SE=11. Je to jen jedno hlasování, ale není to obrázek o tom, že senátoři k tomu v prvé řadě přistupují jako k dobře placeným trafikám? Ono dělat komunální politiku, je moc pracné. Sulovský také opouští komunální politiku. A jako o "mém" komunálním politikovi jsme toho moc neslyšel.
Raskinodpovědět 
    Re: co třeba dobré úmysly?17:05:49 15.10.2012
To je pravda, že v nových zákonech není Senát dobrý (právě proto že je tam hodně lidí se svými silnými názory - nemusejí být nutně všeobecně prospěšné). Jeho síla se ale ukazuje v tom, že nepouští výstřelky v nových zákonech, co nějak na koleni a pod vlivem lobistů ukuchtí parlament. Určitě teď můžeš mít spoustu protiargumentů a příkladů plných špatností a budeš mít pravdu. Obecný trend je ten, co popisuji. Aspoň zatím než tam nastoupí komouši - pak se děj vůle boží.
Kuba Turekodpovědět 
 Re: co třeba dobré úmysly?13:53:07 16.10.2012
Hehe, stačil jeden měsíc prohibice aby národ vystřízlivěl a komunisti jsou zpátky :-D
Švejkodpovědět 
  Re: co třeba dobré úmysly?19:07:02 17.10.2012
:DDD Smutné ale pobavilo!
Martinaodpovědět 

 Jen ne Politika09:05:10 15.10.2012
Horolezectví a politika, podle mě nemají NIC společného. Politika je prostě pokřivená zálžitosta a horolezectví tam, stejně jako na olimpiadu ( o čem jsem psal v jiném příspěvku) prostě nepatří.
Jimmyodpovědět 
 Re: Jen ne Politika10:43:22 15.10.2012
A proč by měly mít něco společného ? Horolezectví je koníček a politika práce, takže nechápu, proč bys měl tyto 2 činnosti srovnávat.
Petrodpovědět 
  Re: Jen ne Politika11:38:43 15.10.2012
V tom ti musím dát jen za pravdu !
Proto nechápu proč se to všude spojuje ?
Titulky tipu HOROLEZEC SE DOSTAL DO SENÁTU apd…
Jimmyodpovědět 
   Re: Jen ne Politika14:32:08 15.10.2012
Horolezci, kteří se cpou do politiky, dosáhli určitého úspěchu, uznání a popularity v lezení. Když zestárnou, tak si chtějí svůj orgazmus z popularity protáhnout, a tak se začnou cpát do veřejných funkcí, kde budou zas vidět.
Blbí je, že některé přerostou ambice vyniknout natolik, že se z nich na politickém poli stanou svině. Ale to asi platí obecně.
pepaodpovědět 
    Re: Jen ne Politika22:02:35 16.10.2012
Politika ovlivnuje lezeni velmi vyznamne napriklad zeleni u vesla to je pro lezeni v prirode celkem katastrofa. A treba takovy komunisti u vesla by v budoucnu treba zavedli vyjezdni dolozky a devizove prisliby. To uz tu ale nebudu. ;)
Jiricekodpovědět 
     Re: Jen ne Politika07:24:46 17.10.2012
Zelená lezení nesvědčí, ale spíš ve spáře než ve sněmovně.
honzaodpovědět 

 Foto dne:

Pumplori, 11
 Databáze cest:
Všechny cesty (186630)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Allez Jump! 7c+ Bavella
Elle Restera Dans Mon Anal 7c Bavella
Chaude Pisse 6b Bavella
Psí Hrana 6 Skály U Držkové
Psí Ráno 7 Skály U Držkové
Nově komentované:
Kurdistán IXc Tisá - Modřín
Mucho Trabajo No Dinero 7 Josefovské Údolí
Štěrbův Kout 6+ Josefovské Údolí
Posedlost IXc Labské Údolí - Pravý Břeh
Promiň E.T. Xa Údolí Loubenského Potoka

 Nově v diskusi:
Re: Zpětná vazba | Re: Zapomenutý friend BD vel. 5 | Re: Zapomenutý friend BD vel. 5 | Re: Zapomenutý friend BD vel. 5 | Re: autistický pseudohumor | Re: autistický pseudohumor | Re: autistický pseudohumor | Re: autistický pseudohumor | Re: Nemeli by byt | Re: Nemeli by byt |

 Nové komentáře:
Re: Petícia : Chaty nepatria iba KST a SHS JAMES | Re: Petícia : Chaty nepatria iba KST a SHS JAMES | Re: Petícia : Chaty nepatria iba KST a SHS JAMES | Re: Petícia : Chaty nepatria iba KST a SHS JAMES | Re: vyjadrenie JAMESu | Re: Hvizdak, Go Home | Re: Hvizdak, Go Home | Re: vyjadrenie JAMESu | Re: Hvizdak, Go Home | Re: Hvizdak, Go Home |

 Kde to vře:
Výběr nových správců na tatranské horské chaty (97)
SP v lezení na obtížnost Koper, Slovinsko (19)
Bouldrové závody na Fesťáku (18)
Italský horolezec prohlášen včera za svatého (18)
Video: Adam Ondra trénuje na Arco Rock Master (18)
Kleiner Südpfeiler (270m, IV+) (17)
Nové stěny a cesty v Českém Krasu (16)
ČHS: František D’Agostino přelezl vícedélku Histoire Sans Fin 8b (8)
Průvodce Elbtal 1 a 2 (7)

 Nově v inzerci:
LS Cobry 37 málo lezené | Ferraty, stěna | Naviják na Telco | spolulezec na písek či okolí Prahy | Ztráta průvodce | Nákoleník | Nabízím odkoupení noclehu v tatrách | Hledám lezkyni | Hledá se parťák na lezení z okolí Hořovic/ Berouna | Dodávka na cestování |

 Anketa:
Jaký film na Fesťáku 2025 je nejlepší?
 1000 Miles Adventure 2024 
 209 
 50 dní v divočině 
 141 
 Alter Traum. Příběh nejstarší desítky na písku 
 167 
 Andrea 
 154 
 Ashima 
 115 
 Barkley Marathon 
 170 
 B.I.G. - světové prvenství 
 145 
 ESSENCE: Story of Johnny Dawes 
 134 
 Gálfy - Horský život 
 124 
 Jak se staví ledovec 
 111 
 JAMES - Století nad oblaky 
 169 
 Kupkolo.cz MTB Trilogy 2024 
 142 
 Lezci z Manína 
 149 
 Nespoutaný živel - deset let terapie dobrodružstvím 
 144 
 Operace Nos 
 131 
 Plamen nikdy nezhasne 
 121 
 Pohlednice z konce světa 
 140 
 Pomíjivost ledu 
 127 
 Reel Rock: Jezdci v bouři! 
 142 
 Reel Rock: Smrt padouchů 
 134 
 Rhapsodia Corcontica 
 122 
 Sama 
 137 
 Šampioni zlatého údolí 
 137 
 S lyžemi v oblacích 
 155 
 Tenaya Traverse Challange 
 134 
 Tenkrát na východě 
 135 
 Velká alpská silnice - 73 
 134 
 Za oponou velehor 
 187 
 Zápasník Dee Dee 
 143 
 Životní výprava 
 125 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.
Na webu NaVylet.cz objevíte pestrou paletu turistických cílů a tipů na výlet napříč celou Českou republikou. Nechybí ani oblíbené lezecké oblasti jako Český ráj s pohádkovými skalními věžemi či dramatické Labské pískovce, které lákají dobrodruhy i horolezce z celé Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.