Metodika
 Trénink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Ostaš Bouldertopo 2026: nové vydání + spuštěný předprodej
Slovenské průvodce
Vyšla nejnovější kniha Reinholda Messnera Symboly

Závody
SP Praha (04.06)
2. liga Pardubice (13.06)
SP rychlost Zakopane (POL) (14.06)

Žebříček
Cesty:
1.Šindel 13034
2.Votoček 12550
3.Širůčková 11897
Bouldry:
1.Trojan 11325
2.Novák 11075
3.Pochman 11075
Hory:
1.Sejbal 7951
2.Groš 7322
3.Skopec 7183

Výsledky
SP Madrid (28.05)
SP Bern (22.05)
EP boulder Liptovský Mikuláš (SVK) (16.05)

Deníčky
5938 lezců
1227033 cest
Nové přelezy:
Jelínkova 10-
Ví To Celá Xc
Člověk Bez XIa
Hróňova Sé Xa
Ludva 9+/10-
Protéza 7b
Luhr på tu 7c+
Tvrdá Změk 7C
Krkavčí Ma 9+/10-
Power of n 8C

Stěny
Boulder Bar - Praha 7
Rock 'n' Wall - Plzeň
Lezecká stěna Kbely - Praha 9 – Kbely

Prodejny
Rock Point Plzeň Americká - Plzeň
Lezec-shop.cz - Štěchovice
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
ŠÉFREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
standalezec.cz
hoplezec.cz

Kategorie:
 Čech František D'Agostino, Yosemity: 3 těžké bigwally za 2 týdny
Čech František Agostino - Yosemity: 3 těžké bigwally za 2 týdnyČeský lezec František D'Agostino má za sebou mimořádně úspěšné působení v yosemitském údolí. Společně s Američanem Samem Strohem během dvou týdnů volně přelezli tři těžké vícedélkové cesty: El Niño (5.13c), Golden Gate (5.13a) na El Capitanu a Father Time (5.13b) na Middle Cathedral Rock.
Největší pozornost vzbudil jejich přelez Golden Gate na El Capitanu, který dvojice zvládla za 26 hodin a 10 minut.
Komentáře (0)29.05.2026... celý článek
 SP boulder Bern, Švýcarsko
SP boulder Bern (SUI) Lukáš Mokroluský semifináleLukáš Mokroluský skončil dnes na 16. místě v semifinále závodu světového poháru v boulderingu v Bernu ve Švýcarsku.
Finále pak vyhrál Japonec Sorato Anraku, 2. byl Francouz Mejdi Schalck, 3. Belgičan Hannes van Duysen.
Komentáře (0)24.05.2026... celý článek
 Kalymnos rebolting report
Ahoj. Takže zhruba měsíc a půl po tragédii touto formou předávám novinky z Kalymnosu. Prosím, nečekejte vytříbený sloh ani stylistickou úpravu. Ani technické údaje nejsou 100%.
Komentáře (0)19.05.2026... celý článek
 EP boulder Liptovský Mikuláš, Slovensko
Ema Galeová skončila dnes 7. ve finále evropského poháru v boulderingu v Liptovském Mikuláši na Slovensku. Do finále postoupila jako jediná z našich. V semifinále byla ještě Viktorie Konečná, které v něm skončila na 20. místě. V ženách nakonec vyhrála Rakušanka Jakoba Rauter, v mužích zvítězil Ital Matteo Reusa.
Komentáře (0)17.05.2026... celý článek
 Pískovcové věže Etiopie
Letadlo dosedne v Addis Abeba. Tak opět po roce Afrika. Proč jsou pískovcové věže vzdálené 1000 km z hlavního města? Musíme si je zasloužit. Vystrčit nohu z auta, v ruce držet lano umí každej…. Ale dostat se v Africe do bodu B je jinej level.
Na netu jsem našel lezeckou oblast Tigray.
Komentáře (0)10.05.2026... celý článek
 Lezecký park Davle: Z ošklivého lomu lezecký ráj
Před šesti lety to byl jen starý, nevzhledný lom u benzínky, kolem kterého většina lidí bez povšimnutí projela. Já se ale zastavil. Viděl jsem stěny schované pod nánosem suti a hlíny a v hlavě se mi spustil plán: vize lezecké oblasti, co by kamenem dohodil od Prahy, kde si zalezou i rodiny s dětmi.
Komentáře (0)09.05.2026... celý článek
 Petrohradské Padání 2026
Padání do reality všedního pracovního života bylo v pondělí tvrdé. Úměrně s tím si moc vážím krásného víkendu v partě více než tří stovek lidí. Ti všichni rozhodli, že uděláme maximum pro to, abychom se příští rok sešli na stejném místě.
Komentáře (0)29.04.2026... celý článek
 Reinhold Messner v Praze o lásce k horám, strachu a nebezpečí
Reinhold Messner, první člověk, který zdolal všech 14 osmitisícovek bez kyslíku, přijel do Prahy na svou poslední velkou horolezeckou přednášku The Final Expedition. Před večerním vystoupením v sálu O2 Universum si dnes ještě udělal zastávku na tiskovce na lezecké stěně Smíchoff, kde po boku své ženy Diane Messner odpovídal na dotazy novinářů a horolezeckých nadšenců.
Komentáře (0)28.04.2026... celý článek
 Instruktor lezení na umělé stěně a na skalách
Nové kurzy pro instruktory na umělé stěně v Lezeckém centru na Ruzyni

Lezete a chcete mít možnost si tím přivydělat i nějaké peníze? Nebo uvažujete o vedení zájmového kroužku ve škole či jiném sportovním zařízení? Pak zkuste účast na kurzu pro instruktory na umělé stěně, abyste složili profesní zkoušku a stali jste se instruktorem.
Komentáře (0)21.04.2026... celý článek
 Jana Švecová vylezla 3. boulder za 8C: Drift na Holštejně
Jana Švecová vylezla další boulder obtížnosti 8C, a to Drift na Holštejně v Moravském krasu. Je to původní varianta jejího bouldru Tokyo Drift, který dala jako prvovýstup koncem března.
Komentáře (0)17.04.2026... celý článek
1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   ...   1542    
Strana: z 1541
 

Čech František D'Agostino, Yosemity: 3 těžké bigwally za 2 týdny

Golden Gate dal za 26 hodin a 10 minut

Čech František Agostino - Yosemity: 3 těžké bigwally za 2 týdnyČeský lezec František D'Agostino má za sebou mimořádně úspěšné působení v yosemitském údolí. Společně s Američanem Samem Strohem během dvou týdnů volně přelezli tři těžké vícedélkové cesty: El Niño (5.13c), Golden Gate (5.13a) na El Capitanu a Father Time (5.13b) na Middle Cathedral Rock.
Největší pozornost vzbudil jejich přelez Golden Gate na El Capitanu, který dvojice zvládla za 26 hodin a 10 minut.

František o výkonu informoval na Facebooku, kde uvedl, že šlo o „největší lezecký den jejich života“. Cestu lezli odspodu, střídali se v nástupech do délek a oba vedli i obávanou délku Downclimb (5.13-). Klíčovou pasáží byl slavný A5 Traverse, který oba přelezli až na pátý pokus v plném slunci.

Předtím dvojice 2. května volně přelezla El Niño na El Capitanu za 18 hodin a 21 minut. Následně 14. května přidali i Father Time na Middle Cathedral Rock, kde strávili necelých 15 hodin. Podle amerických lezeckých médií patří všechny tři cesty mezi nejprestižnější a nejobtížnější velké volné výstupy v Yosemitech.

Pětadvacetiletý František D'Agostino (původním příjmením Bulička, to nové přijal po manželce - viz komentáře pod článkem), bývalý člen výběrového mládežnického týmu ČHS Sokolíci, působí dlouhodobě mezi českou lezeckou špičkou. Partner Sam Stroh je známý především rychlými volnými přelezy velkých yosemitských stěn; v roce 2021 se stal nejmladším lezcem, který přelezl Freerider na El Capitanu za jediný den.



Zdroje:

climbing.com: How Sam Stroh and František Agostino Freed 3 Grade VI Yosemite Routes in 2 Weeks

horyinfo.cz: Golden Gate na El Capa volně



Standa Holec   [úpravy] 08:00 29.05.2026Tisk 


Související články:
Zobrazit další (69)

Komentáře

Nový komentář 

 Sbohem královno
Sbohem královno v Tisé je podle mě nějakých 9-/9, možná pouze 9-. Lezl jsem to OS až do dunivého spoďáku, který jsem se jednoduše bál zatížit, takže jsem z toho zase vycouval. Asi bych to ani neoznačil jako sportovní cestu, ale spíš jako dunivou zběsilost, kde člověk přivírá oči už pod prvním kruhem. Na Hřebenových věžích je dle mého názoru více věcí, které by se daly označit jako sportovní, např. Škalda a ostatní Xa, která jsou okolo jsou docela slušně odjištěné cesty. Stejně tak bych sem zařadil klasiku "Evženova Amerika", což je nádherný a taky dobře odjištěný, podle mě asi tak 9 UIAA.
Zapsal: pr, 14:56:49 15.10.2002
 Jak jako?
Tyhle prásky nelezu, ale proč pr uvádíš klsifikaci v UIAA, ta tam přece nepatří. Nebo se začne i v Tisé dělat bordel v klasifikacích? Vyjádři se ve správný stupnici.
Zapsal: Maty, 15:05:27 15.10.2002
 Ptákovina ze všech ptákovin nejptákovinovatější
Správně, Maty. Já bych navrhoval C Dur.
Zapsal: Magnusek, 15:24:54 15.10.2002
 Pro pr a Matyho
Nejprve pro pr: v prvním seznamu byly jen cesty s nejasnou klasifikací RP přelezu. Proto tam nejsou poměrně často lezené dnes už skoro klasiky, jako je Tebou jmenovaná Evženova Amerika (souhlas s 9) nebo Škalda.
Pro Matyho: kdyby to bylo v UIAA byl by v tom menší bordel než dnes. Někdo klasifikuje podle Labáku, někdo podle Saska a někdo dle Balady o snu (VIIc na Teplickou věž) jako Prcas. Nemůžeme mít v Čechách takový pořádek v průvodcích jako Němci, v tom vidím výhodu Lezce, že si tu můžem lecos ujasnit. Nejtěžší cesty z písků jsou v databázi převedeny do UIAA kvůli Top ČR, protože převodní tabulka na Lezci je stavěna na saskou stupnici a to by hodnotu těchto cest zbytečně sráželo. Dokud budou vycházet nové průvodce ve stejné kvalitě jako na Ostrov nebo na Křížový vrch, tak se bez těchto ujasnění asi neobejdeme (myšleno my - sportovní máča).
Zapsal: Bída, 15:44:42 15.10.2002
 Další nejasnosti
Co takhle ACDC, Cesta Pro nebo přímej Sandokan v Tisé? Jak vidíte RP u těch to málo lezených cest?
Zapsal: R.K, 16:12:45 15.10.2002
 Další jasné nejasnosti
AC/DC je psán RP Xa. Sandokan, Krupobití, Cesta plná krup, Kláda, Internacionální pomoc, Plodná spolupráce atd. atd., tak to je pískařská vyšší dívčí slibující morálový zážitek kolem 8. stupně UIAA. Ještě jsem si vzpomněl na Bohužel (Kosí věž), jestli to někdo polezete, přeji příjemné prodírání skrz větve. I z Evženovy Ameriky jsem měl dobrou jizvu na zádech, kdo by to do toho modřínu řekl.
Zapsal: Bída, 16:25:08 15.10.2002
 
pr jako Petr Resch, kterej se zase cpe tam kam nemá! Srbáč už je asi dost malej pro tohoto FENOMÉNA, takže si své nečisté praktiky opět přenáší někam kam nemá. Až na písku nebudeš patlat, mlátit a řvát, tak to možná skousnu, ale takhle zase zalez do tý svý díry. NAzdar
Zapsal: PetrC, 17:03:59 15.10.2002
 Pro PetraC
Petr Resch sice není žádná ideální osobnost, ale musím se jej zastat. Škalda OS a bez vlastních smyček je dost dobrý výkon, jako další cesty ve Žlebu, které dal OS nebo RP. Na rozdíl od některých jedinců na přírodních skalách neseká a že udělal umělé cesty ve v lomech je jedině dobře. Faktem zůstává, že je to srbský fenomén, ale úvod k průvodci na Český kras prý nepsal on. Krom toho se dost zasloužil o vývoj lezení ve středních Čechách, tak proč by si doma nemohl být fenoménem. To rozhodně mnozí z nás na svém domácím písečku nejsme. A tak dál zůstávejte jako správní ortodoxní pískaři doma a nejezděte do děr ani na Srbsko, ani na Jesenicko. Zkuste se vyjadřovatk věci, k těžkým cestám v Labských pískovcích.
Zapsal: Bída, 18:15:32 15.10.2002
 Úvod k průvodci
Sorry za off topic, ale na titulu knihy je jako autor uveden Petr Resch a uvnitř v knize jsou u pouze u povídky Šída a Ajšek uvedeni jiní autoři. Ani u úvodu, ani u historie není uveden nikdo jiný a proto to tedy musel psát PR. Pokud ne, mělo to tam být napsáno jako, abych citoval autora "Vyjímka". (Ze kterépak jímky ta výjimečná vyjímka asi pochází?).
Ale je fakt, že leze dobře.
Zapsal: Petr Jandík, 19:51:45 15.10.2002
 Mistrovský komentář
Další mistrovský komentář od P. Jandíka. Opět něco jako o RP a PP Undergroundu kdysi v minulosti. K tomu si neodpustím jednu poznámku mimo mísu. Napadlo Tě někdy, že vycvakat po sobě presa z jakékoliv převislé cesty je mnohdy větší dřina než onu cestu vylézt? Leckde už neřeší rozdíl mezi PP a RP a to ani v Anglii, kde nainstalují čoky ze slanění a pak dělají přelez zdola. Budiž toto ukázka snadného odbočení od tématu, takže příště radši k věci.
Zapsal: Bída, 09:00:33 16.10.2002
 RP-PP
Bído, tvoje argumenty jsou skutečně pozoruhodné. Proč se nedá Undeground přelézt RP je celkem jasné. Jednak na to momentálně nikdo na světě nemá, jednak se v převisech špatně cvakají i vycvakávají expresky. To ale nezdůvodňuje proč by se PP přelezu mělo říkat RP. Od jaké převislosti cesty se podle tebe RP a PP už neřeší? Je to převis 120 stupňů, nebo až 150 stupňů? Nebo radši 180 stupňů? A proč vůbec nějaké styly uvádět, když je to stejně jedno a neřeší se to? Proč třeba nelézt TR a neříkat tomu taky RP? Všichni přece vědí, že se to neřeší? To je prostě jako s tou říjnovou revolucí co všichni vědí že byla v listopadu, že? A když už se vezme ta tabulka TOP cest, jaké že to RP se to v ní vlastně počítá? To s expreskama nebo bez? A proč se vůbec dohadovat o nějakých půlstupíncích klasifikace, když je to jedno? A proč se tedy vlastně rozlišuje PP a RP, když je to jedno?

Zapsal: Drzý kacíř, 19:00:18 16.10.2002
 Re: Bida
Kdyz uz tak zkousis mluvit o Anglii tak doufam, ze taky vis jak si to mistni hlidaji. A muzu ti rict, ze to co ty nazyvas cok je kolikrat neco do ceho se bojis i sednout nerkuli skocit. A zadalsi nezapomen, ze do toho coku pak teprve zapinas expresu a pak az lano. nevim jak ty, ale tam se mi zda,ze je o jednu "instalaci" navic. Jinak proti tomu nic jinyho nemam a doufam, ze se ti tve "ONSIGHTY" na treti pokus budou darit.
Zapsal: Stepan, 21:58:41 16.10.2002
 
Bídný Bído Brzdi......
Zapsal: Luk, 00:01:31 17.10.2002
 Pro Pjandíky, Stepana a Luka
Jak už jsem zde dvakrát uvedl, vyjadřujte se laskavě k tématu nebo k tomu, čemu rozumíte, že P. Jandíku. Mimochodem Underground má třetí přelez, takže 3 lidé asi neznamenají nikdo a expresky nastálo visí i v lehčích cestách. A expresky s čoků visí předem i v té Anglii, ne vždy samozřejmě. Na západě už rozdíl mezi PP a RP prakticky ignorují a PP pro ně asi znamená První Procvaklá. Stejně už neřeší rozdíl mezi OS a Flash. Jestli někdo chce pokračovat v jakékoli debatě mimo téma výše uvedeného článku, můžem pokračovat v Diskusi, je tu pro to na Lezci taková speciální kolonka.
Zapsal: Bída, 11:37:48 17.10.2002
 Pro Bídu
Myslím si, že nemáš pravdu. Rozdíl mezi RP a PP je dost velkej. Cvakni si kruh v těžkém místě nejdřív presem a pak si naber lano nebo půl metru pod ním v dobrym naber a cvakej špičkama prstů. Ten 20ti cm rozdíl je setsakramentsky znát. OS a FLASH? Neříkej mi, že když kámoš vyleze OS cestu a ty ho jistíš, že to polezeš jinak. Ne ne, řekneš si: "Pěkně to vytáh, ten dlouhej krok s vykozenou nohou, ten se mu poved." A budeš se snažit to jít stejně, protože to tak prostě je. Nebo se nerad přiučíš? Měj se fajn.
Zapsal: Pták, 13:04:56 17.10.2002
 Rozdil to urcite je, ale...
uz to opravdu nerozlisuji. Svetove nejznamejsi server www.8a.nu, ktery se snazi delat sverovej zebricek lezeni jiz nerozlisuje RP a PP prelez, pro vsechny ma jednotny nazev Redpoint. Ale to sem asi nepatri ne ?
Zapsal: JirkaS, 13:22:57 17.10.2002
 Bída tomu pořád nerozumí
Bído, bído. Jetli tomu někdo nerozumí, jsi to ty. Na jedné straně děláš lezeckého policajta a honíš Čermáky a sekače, na druhé straně nechápeš, že když se vykašleme na hranice stylů někde, musí se říct kde, protože když už to bereš tak, že se rozdíl mezi RP a PP na Západě neřeší (a kdo může říct, že zrovna ten Západ má pravdu - na konferenci UIAA v Innsbrucku hodnotili - podle tebe patrně z neznalosti - naopak vysoko naše pískovcové lezení) pak třeba může někdo říkat RP tomu, že se chytil nejtu, protože pro něj RP = Ring Povolen :-). Ostatně zde na Lezci se RP a PP rozlišuje a kdo není úplně blbej jasně ví, jak velkej rozdíl výkonu to může u některých cest bejt.

Představ si třeba, jestli je rozdíl mezi RP a PP irelevantní, že tedy můžu mít v jištění nacvakaný expresky a bude to podle tebe taky RP. Co když budu mát v jednou kruhu ty expresky dvě, jednu třeba dva metry dlouhou a jednu normální. Morálovou cestu s těžkým dolezem k jištění tím můžu czela degradovat, ale pořád to bude to tvoje bídné RP, když se to tedy nerozlišuje. Vzpamatuj se, Bído. Vždyť je to úplná kravina, co tady pořád meleš. Domysli to do důsledku, nebo už nic nepiš, vem si skrytou kameru a jdi radši natočit Čermáka jak švindluje, ať máš důkazy.

Pokud se Undergroundu týká, asi neumíš číst. Já jsem nenapsal, že ho nikdo nepřeleze, ale že ho nikdo nepřeleze stylem RP, to jest bez nacvakaných expresek. A na tom nic nemění, že ho přelezl někdo další - nejspíš zase s těma expreskama napevno co tam jsou.

Nechápu, proče se tak zuřivě bráníš nazvat styl vylezení této cesty tím správným pojmenováním, tím spíš, že se, jak říkáš, PP hodnotí stejně jako RP.

Odpovědi prosím do diskuse.
Zapsal: Petr Jandík, 13:24:25 17.10.2002
 Pokračování v Diskusi!
Díky.
Zapsal: Bída, 14:21:22 17.10.2002
 dvě presa...
...to máš Lukasi snadný. Napřed do toho kruhu bouchneš několik HMSek a ty presa až do nich. Tím se ti počet možných pres výrazně žvýší... dokoce by to šlo domáknout a ušít preso, co by vypadalo jako dlouhej žebříček (tak 15; 20m). A cvakáš po metru :-))))
Zapsal: Tomáš F., 16:01:25 17.10.2002
 
Klasifikace, tak jak jsou v článku v Montaně, jsem psal v době, kdy mi ještě některé z cest chyběly. Asi bych dnes trochu revidoval. Nevím jestli tu Montanu mám. Podívám se a pošlu ti meila.
Hele a nechceš to v tom Sasku ověřit? Po zimě? A třeba se mnou?
Zapsal: Jarda Maršík, 17:48:35 26.10.2002
 Beru
To si piš, Ty pardále! A jak rád.
Zapsal: Bída, 08:57:07 29.10.2002
 xhmKPyaDvzPj
Rn1l8u I value the blog. Awesome.
Zapsal: RwFXHvTT, 11:32:29 20.12.2013
 TNOZUfcMiq
ygs4vV I loved your article.Much thanks again. Great.
Zapsal: WByGSVUYCxVoXvSBp, 21:40:33 20.12.2013
 YmhjGqHBew
3kaXoQ Thank you ever so for you post.Thanks Again. Keep writing.
Zapsal: EwOKQWFZDlK, 05:07:50 06.08.2014


 Vložení nového komentáře 
Název
Jméno
Email
Text

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.

 Foto dne:
Adam Ondra, kvalifikace
SP 2026 lezení na obtížnost Praha
 Databáze cest:
Všechny cesty (191943)
Top cesty v ČR
Top bouldery v ČR
Nejnovější cesty:
Z hranka II Příhrazy
Normální cesta II Příhrazy
Normální cesta III Příhrazy
Normální cesta I Příhrazy
Normální cesta II Janské Lázně
Nově komentované:
Scalo ma non brontolo 4a Monte Cucco
Čerte Vstávej 5B Čertovy Nohavice
Prstový šlem 7B+ Tisá - Modřín
Beer catcher Xb Bezděčín
Beer catcher Xb Bezděčín

 Nově v diskusi:
Re: Gesto | Re: Mobilní web?! | Re: Pád na Prachově | Pád na Prachově | Re: Mobilní web?! | Re: Mobilní web?! | Re: Mobilní web?! | Isfc | Re: Gesto | Re: Gesto |

 Nové komentáře:
Re: skloňování | Re: Peace | Re: Ale prd... nenechám Hrnčíře zavřít | Re: Peace | Re: Peace | Re: neřešte kraviny - nejsme politici | Re: Peace | svobodu vyjadřování ano, ale... | Re: Peace | Diletantismus |

 Kde to vře:
Na svěťáku na Štvanici závodí i tři ruští lezci (96)
Pepa Šindel přelezl cestu obtížnosti 9b. (52)
Lezecký park Davle: Z ošklivého lomu lezecký ráj (32)
Čech František D'Agostino, Yosemity: 3 těžké bigwally za 2 týdny (22)
Video:Will Bosi a Jana Švecová v top boulder projektu ve Skotsku (17)
Plánovaný přesun na nový server: v pondělí 18. 5. 2026 (13)
V Adršpachu se vážně zranil lezec po pádu z 15 metrů (13)
Světová lezecká elita míří do Prahy, na Štvanici začíná svěťák (13)
Kalymnos rebolting report (12)
Video: Elias Iagnemma a jeho 4letá cesta za prvním 9A+ na světě (5)

 Nově v inzerci:
Statická a dynamická lana | Lezecké kalhoty OCUN Honk Pants Blue Opal, L | Titanové závětří Vesuv pro Evernew 0,9 l | Labak | úterý 9.6. lezení na písku | Ztratil jsem expesky | Do skal ve dvou | Karabiny | Lano | Dětský sedák |

 Anketa:
Posuzuješ bezpečnost jištění před nástupem do cesty?
 Ano – aktivně si zjišťuji informace  
 1084 
 Ano – spoléhám hlavně na vizuální kontrolu 
 1176 
 Kombinuji obojí (něco si zjistím + vizuálně posoudím) 
 1390 
 Řídím se doporučením ostatních 
 1363 
 Neřeším to – lezu vše 
 1044 

 Návody:
Jak psát na lezce ...
Lezecké mapy

 Partneři:
Treking.cz
Hledáte si pěkné ubytování v ČR na Váš výlet či dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz v sekci chaty a chalupy pronájem. Pokud plánujete cestovat na Slovensko a potřebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlepší ubytovací zařízení, chaty, chalupy, roubenky naleznete na stránce chaty na prenájom.
Na webu NaVylet.cz objevíte pestrou paletu turistických cílů a tipů na výlet napříč celou Českou republikou. Nechybí ani oblíbené lezecké oblasti jako Český ráj s pohádkovými skalními věžemi či dramatické Labské pískovce, které lákají dobrodruhy i horolezce z celé Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  průvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobních údajů       ceník reklamy © 2000–2026 Lezec.cz


Zobrazit desktopovou verzi