LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Pardn finta, takovhle kroky jsem v prod jet nedlal.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Oblasti
 Reporte
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Crux - Karlovy Vary
Boulder club Kotelna Brno - Brno
Marinsk lzn - Marinsk Lzn

Prodejny
Rock Point Hradec Krlov - Hradec Krlov
HUDYsport - Ostrava
Dap Sport - Hradec Krlov

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Mistrovstv esk republiky v boulderingu

Martin Strnk a Nelly Kudrov zvtzili na Mistrovstv republiky v boulderingu v sobotu 31.10. 2009 na brnnsk stn Raje.

Vsledky ze stup vtz:
Mui:
1. Strnk Martin
2. Hlavek Jakub
3. Nevlk Ondej
eny:
1. Kudrov Nelly
2. Rajfov Silvie
3. Pavloviov Kateina

Viz vsledky na: www.horosvaz.cz

Nelly Kudrov na prvnm

Nelly Kudrov na prvnm "problmku" a pohled do hledit

foto Vojtch Vrzba www.climb4fun.cz


ensk finlovky na 2., 3. a 4. bouldru

ensk finlovky na 2., 3. a 4. bouldru

foto Vojtch Vrzba www.climb4fun.cz


Nepjemn vmna na 4. bouldru

Nepjemn vmna na 4. bouldru

foto Vojtch Vrzba www.climb4fun.cz


Michal Roek v dynamu na bouldru . 2

Michal Roek v dynamu na bouldru . 2

foto Vojtch Vrzba www.climb4fun.cz


Kuba Hlavek v bouldru . 3

Kuba Hlavek v bouldru . 3

foto Vojtch Vrzba www.climb4fun.cz


Martin Strnk v litovace na bouldru . 4

Martin Strnk v litovace na bouldru . 4

foto Vojtch Vrzba www.climb4fun.cz

Standa   [pravy] 18:43 01.11.2009Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Gratulace19:38:31 01.11.2009
Vtzm GRATULUJU! Lezen zdar!!
Mattyodpovdt 
 Re: Gratulace20:44:02 01.11.2009
no,letos se tam moc teda nelezlo:)
odpovdt 
  Re: Gratulace21:11:55 01.11.2009
Byl sem tam prakticky celej den a bouldry byly docela zajimavy - zvlast 4. kvalifikace muzu a vymena v jednoprstovce me dost bavila. To finale bylo mozna malicko prestreleny, precejenom 5 topu za obe finale dohromady neni nic moc, ale je tezky to pri staveni odhadnout.
Ondra Zzodpovdt 
   Re: Gratulace21:17:41 01.11.2009
Mozna to bylo tim ze pocitali s Adamem, kterej se nakonec neukazal ;)
Modpovdt 
    Re: Gratulace21:22:24 01.11.2009
Zavody se prece nestavi kvuli jednomu zavodnikovi,ne?
olinodpovdt 
     Re: Gratulace22:44:35 01.11.2009
bohuel ano!
odpovdt 
      Re: Gratulace23:02:42 01.11.2009
tak at se potom nekdo nedivi ze klesa uroven a startovni pole.A i kdyby se zavody staveli pro jednoho zavodnika,tak prece on muze klidne dat vsechno na OS ne?a ostatni si rozeberou dva tri buldry
olinodpovdt 
       Re: Gratulace23:23:02 01.11.2009
M pravdu, trochu nuda:((
odpovdt 
        Re: Gratulace06:53:10 02.11.2009
jj, taky souhlasm...byl sem teda a na finle, ale myslm, e bouldry mly bejt leh, p by to bylo urit divcky zajmavj...ale na druhou stranu vm, e je tek to odhadnout...
martinodpovdt 
     Re: Gratulace23:23:22 07.11.2009
Dangl to j nepsal:). J se dnes vrtil ze pa:) Ale Peace s tebou, zvody byly uro v pohod. Vc trninku a tk bouldry budou lehk;).Jinak pls podpis jasnm, celm jmnem. dk:)
Olin Klapalodpovdt 

 Bouldry08:11:10 02.11.2009
Pkn den vem (jako prvn)!
Musm se zde zastat stavee, bouldry postavil dobr a odpovdajc! Co se te dvat i kluk a jejich kvalifikac - bouldry nebyly tk, jen je museli vymyslet, co se ne vdy stalo (zvodnci sami to pak piznvali), ale i tak na bouldru c.4 a c.1 topy byly a mohlo jich byt vice, kdyby vsichni tak nespechali:-)
Co se tk finle, tak u enskch bouldr byl pouze ten sam problm jak v kvalifikaci - bouldry nebyly tk a bylo to "otestovno" den ped tm. Chlapi mohli urit minimln jeden top dt vichni.
Hlavn ale je, e se jednalo o MR a ne dn "oddlov zvody"!
Kadopdn "dobe mnn kritika" se vt a bereme si ji vichni k srdci:-)

KacaCodpovdt 
 Re: Bouldry08:34:33 02.11.2009
kdyby vsichni tak nespechali:))))) no jasneeeee,tam byla casu hromada!!:))) jasne,je to mcr,ma to byt tezky,ale ne divacky nudny
jarynodpovdt 
 Re: Bouldry08:35:38 02.11.2009
Co takhle se pihlsit pedem, aby se vdlo pro koho se to m stavt.
odpovdt 
  Re: Bouldry08:41:55 02.11.2009
jono,to by taky hodne vyresilo
odpovdt 
 Re: Bouldry08:41:27 02.11.2009
dodatek: no o mcr se jednalo,ale mi se to spis zdalo skoro jako sp,minimalne to finale. no a stim ze byly bouldry odzkouseny,no jasne,byly,CELY predesly den se zkousely. byli dva staveci,tak bych to udelal tak,ze jeden postavi buldr a tomu druhemu na to da 5 minut at to preleze a ne at to ladi cely den...ale jinak respekt,urcite to je tezke postavit a sam bych to nezvladl
jarynodpovdt 
  Re: Bouldry08:55:32 02.11.2009
Tys tam byl, ze vis jak se to stavelo atp.:-)Delalo se co se dalo;-)
KacaCodpovdt 
   Re: Bouldry09:46:50 02.11.2009
nevim,nebyl jsem tam,ale budu rad,kdyz mi to prozradis!
jarynodpovdt 
 Re: Bouldry09:20:06 02.11.2009
jj chpu, e jde o to, e je poteba borce rozadit, ale divcky bych si top pl vc...ale rozhodn to nechci pst jako kritiku, sp konstruktivn kritiku :-)
martinodpovdt 
  Re: Bouldry14:33:33 02.11.2009
U finale zen bylo jediny stesti, ze byla pred zacatkem presunuta ta zona u bouldru 1 na predchozi chyt, jinak by ve finale stacilo na 3. misto 1 zona. U tech chlapu vypadal jeste ten prvni boulder tak nejak normalne, ale ten skok ve 2. byl fakt z rise snu a dali ho vlastne jen 2 dlouhani (K.H. a O.N. - ne ze by to nebylo tvrdy i pro ne) a 2 dalsi. Jo a mohl by tu nekdo napsat, jak byl zamyslenej ten 3. finalovej bouldr u chlapu? A ctvrtej byl fakt ulet.
Ondra Zzodpovdt 
   Re: Bouldry16:42:27 02.11.2009
trochu se plete, na tet msto by staily zony 2, na tvrt jedna....to jenom na upesnn
odpovdt 
    Re: Bouldry17:15:09 02.11.2009
Od 4. do 7. mista daly zeny jenom tu "lehci" zonu v prvnim bouldru, takze tu by nemely - takze 4. misto by bylo bez jediny zony -> na treti misto by stacila 1 zona.
Ondra Zzodpovdt 

 Tragdie09:20:23 02.11.2009
Svj nzor ohledn bouldr na MR jsem napsal na AIX.cz a upozoruji e je velice kritick. Bouldry byly pln na hovno.
Jirousodpovdt 
 Re: Tragdie09:45:51 02.11.2009
souhlas
odpovdt 
  Re: Tragdie18:49:48 03.11.2009
Nesouhlas - bouldery rozhodn nebyly na hovno! Byly to tk bouldery, to ve.
odpovdt 
   Re: Tragdie08:37:41 04.11.2009
Uff! kdy postav stavi na plnovanm MR na Cibulce kvalifikan cestu za 8c+, tak pesto e bude sebekrsnej, bude taky na hovno.
Uto chpe?
Ty bouldry byly na hovno v tom, e byly extratek, absolutn netrefen pro startovn pole zastnnch.
Jirousodpovdt 
    Re: Tragdie12:39:29 04.11.2009
Pravdu mte oba. Bouldry byly hezk-zase trochu jina ne bvaj na jinch P, ale prost obtnostn pestelen. I to bych relativn pochopil. Jedin co mi nejde do hlavy je, pro stavi po kvalifikaci-kdy vidli, e u i ta je hodn tk, navc byli upozornni na to, e by to mli udlat, finlov bouldry nezlehily...i kdyby nakonec vichni dali 4 na 4 tak byli rozhozeni z kvali a asi by to byla i lep podvan ne plcn se na nstupu...
ondra n.odpovdt 
 Re: Tragdie18:11:39 02.11.2009
take zase sme u toho: Za vechno me Harry Potter!
Tenkdovvcoarmovkarmodpovdt 
 Re: Tragdie19:31:38 02.11.2009
Souhlas ,pro divky a hlavn zvodnky pln na hovno.Pokut se pad na zatku tak to nem smysl.
odpovdt 

 this competition was shit13:13:51 02.11.2009
sorry ale tohle byl teda ulet  po nkolika strnkch.nvrat zptky o nkolik let. Smutn je e zvod pod f komise soutezniho lezeni.to by mlo bt ukzkov.
jendaodpovdt 

 Adam?!13:19:07 02.11.2009
A kde byl Adam?! Kdo v?! :)
odpovdt 
 Re: Adam?!15:02:25 02.11.2009
A kde Lucka H.? koda, urit by zvod okoenili.
odpovdt 
  Re: Adam?!16:15:38 02.11.2009
a hadej trikrat proc nedorazila:)
odpovdt 
   Re: Adam?!19:17:53 02.11.2009
1, 2, 3 a nic. Ty to v?
odpovdt 
    Re: Adam?!19:54:32 02.11.2009
staci procist par diskuzi a pochopis;)
odpovdt 
     Re: Adam?!09:27:16 03.11.2009
Msl, e kvli pr pitomcm co se jim navezli do novej stnky, by nepijela na MR? To si nemyslim. V tom bude jinej hk :D
odpovdt 
      Re: Adam?!20:16:40 04.11.2009
bohuzel neni
odpovdt 
      Re: Adam?!20:25:51 04.11.2009
bohuzel neni
odpovdt 
  Re: Hrozov11:30:30 03.11.2009
Slyela jsem,e byla na zvodech v Rumunsku!
Tassodpovdt 

 A zase nespokojenost,jako u kadch zvod :-)13:48:34 02.11.2009
Je moc hezk,e jsou vichni nespokojen :-),jen pro pt,zkuste si to postavit pt sami,ano?:-) Ka m pravdu,bouldry prost nevymysleli zvodnci,holt jejich problm.Kdyby to bylo zase lehk,nadvali byste stejn :-).Vte,nen lehk to odhadnout,ale kecat do toho to je snadn :-).Take kdy jste tak chytr,pt mete radi pomoct :-).
spinkyodpovdt 
 Re: A zase nespokojenost,jako u kadch zvod :-)14:46:53 02.11.2009
no ja si myslim,ze mezi takto tezkymi buldry a buldry ktere se davaji na OS je jeste DOST velky prostor.postavit to neni lehky,to je jasny, ale minimalne to slo upravit po prezentaci kluku, kdy se vedelo,ze teda nejlepsi lezec na svete zavodit nebude
lukodpovdt 
 Re: A zase nespokojenost,jako u kadch zvod :-)22:18:07 04.11.2009
Souhlas Pijde mi, e se do toho plete komerce. Aby prej bylo co na koukn. A hodn top. J jsem tam nebyl, ale ekl bych ,myslm si, e i kdyby (do absurdna) nkdo jen tak na stnu dal chyty bez pemlen a uspodal na tom zvody, tak je to fr.. Skla se taky nept, kde m puknout. Fakt nechpu, co se komu nezd..
Martinodpovdt 

 Svt naruby :)15:07:56 02.11.2009
Myslite, ze by bylo mozny, aby se po nejakym zavode jako prvni ozvali staveci a sprdli zavodniky, ze se spatne pripravili na zavod? :)

http://media.bandzone.cz/track /nu/nuckchorrisgang/49146.mp3  (mezera pryc)
Mr. Mejcuppuciniodpovdt 
 Re: Svt naruby :)16:13:53 02.11.2009
co to meles. taky muzu udelat zavody,kdy tam hodim jednu rezku doprostred a reknu zavodnikum,ze sou blbci, kdyz jsou dva tri lidi na planete kteri to prelezou. zavod by mel byt dimenzovany tak,aby vitezi vylezli,stredni sracky aspon dali dva topy a uplne sracky nejakou tu zonku- tentokrat to vypadalo,ze vitezove jsou ty sracky:)
odpovdt 
  Re: Svt naruby :)16:18:51 02.11.2009
Udelej. Ja prijdu :)
Mr. Mejcuppuciniodpovdt 
   Re:Stavi zvod a stavi obecn20:55:43 02.11.2009
Postavit kvalitn problmy pro boulderov,ale i pro "lanov" zvody nen pr..el,a kad stav vdy nese svou ki na trh ped hromadu lid co vtinou neum postavit nic kloudnho.Kecat samozejm um vtina.Relevantn nzor me mt pouze zvodnk co se zastnil,a teba Jirous ho zde vyjdil.Um se aspo podepsat vlastnm "jmnem",na rozdl od jinch.A taky si myslm,e zrovna on je jednm z lid co um stavt bouldery a me se tedy k nim i vyjadovat.Jsou i dal,jako Lahvo,Majkl, i Oliv by piel s trokou do mlna,taky Andrejko a v Brn se snad taky nkdo najde.Teb Pilkyn?Nkte by poadatele poslali kamsi,p taky chtj zvodit,nkte mon ne.Jsou i dal lidi co um pelzt tk vci venku a u nezvod.Sta mrknout do bouldrovho ebku,poslat pr mail,zavolat atd.Teba se ale jen pletu a mm to trochu zkreslen.
Radodpovdt 

 ...00:56:17 03.11.2009
Asi by nebylo moudr hrt si v thle zleitosti na mrtvho brouka. Take prvn bych se rd omluvil vem zvodnkm a divkm,kterm se bouldry (potamo zvody) nelbily. Vslednou kvalitu bouldr ovlivnilo nkolik faktor,na kter se ale nehodlm vymlouvat. Byl jsem hlavn stave,take veker odpovdnost a kritika jde na mou hlavu. Rd bych k tomu ekl jen toto: vte mi,e m to,e se zvod a tak nepovedl mrz ze vech nejvc... Dangli
dangliodpovdt 
 Re: ...07:23:14 03.11.2009
respekt se k tomu takle postavit
hionzacodpovdt 
 Re: ...08:41:36 03.11.2009
Vsak bud v klidu Dzangli, taky jsem uz hodne veci podelal a vim jak se ted citis. Priste to vyjde lepe.
Kritiku ber jako konstatovani faktu. Kdo tam nebyl, nema co komentovat a kdo nestavel nikdy nic, taky netusi jaky nervy to jsou.

Hlavne ze jsou jeste lidi s chuti neco usporadat, pripadne prijet zavodit.
Jirousodpovdt 
 Re: ...11:15:19 03.11.2009
Pozor j tam nebyl:-).

Ale nemyslm si, e jsi za to mohl sm.A navc dle rznch nzoru zvod nebyl upln na ho.....
Dangli jsi pak stav se k tomu elem.
Nyn kdybych chtl stavt zvody co se asi nestane:-)
Tak bych t chtl jako hlavnho stave to myslm vn dn ironie.
To je mj nzor.

Tak nkdy nkde pa
Koriodpovdt 
 Re: ...19:01:14 03.11.2009
J to nechpu, asi jsem jedinej, komu se bouldery lbily, fakt. Diky dangli za n...
PiDiodpovdt 
  Re: ...20:27:05 04.11.2009
Nejse jedinej, mn se lbily taky.
odpovdt 

 Blesk11:39:58 03.11.2009
Nazdar Vojto, to si na takovehle akci nikdo nestezoval, ze jim blyskas do oci? Asi ne, kdyz si to snim fotil;) Ale trochu me prekvapilo kolik toho mas s bleskem.
MYSSAKodpovdt 
 Re: Blesk13:14:02 03.11.2009
blesk nikomu nevadil (ani o tom nevdli, kdy jsem se ptal), taky jsem nebyl pln u nich :) a pro jsem vlastn blejskal? protoe tam byla UKRUTN tma (stna nebyla vbec speciln nasvcena) a pi f2,8 jsem ml asy kolem 1/30 a to by bylo vechno mzl
vojtaodpovdt 
  Re: Blesk14:32:08 03.11.2009
Ze tam byla tma je videt u D200 to hold moc isem nedozenes;)
Budes v Brne na SP?
MYSSAKodpovdt 
   Re: Blesk14:45:14 03.11.2009
j mm D70ku...take jet h:)
no na SP bych rd byl..taxnad to vyjde. Ty pijede taky?
vojtaodpovdt 
    Re: Blesk14:55:36 03.11.2009
Nevim proc jsem myslel, ze mas dvoustovku;)
Do Brna se chystam, tak se mozna uvidime.
MYSSAKodpovdt 
     Re: Blesk19:17:03 04.11.2009
Ahoj Mysaku, ja jsem ten co jsi ho fotil v zari(?) ve Stanage na The Butterfly direct a lezl s tebou tu E3... neco. Mohl by jsi mi poslat nejakou tu fotecku please? Jak se jinak dari?
Pozdravuj Katku (?).
Dik Marek S.
Marekodpovdt 
      Re: Blesk19:22:06 04.11.2009
Ahoj, snazil jsem se vas najit na skypu, nekoho jsem nasel, ale jestli jste to vy?
Jinak mi muzes napsat na email myssak@email.cz, ale musim se podivat, jestli jeste neco z toho dne mam v pocitaci, dost jsem to promazaval. Nejak neni misto ani na jednom disku:(
MYSSAKodpovdt 

 k organiztorm18:45:08 03.11.2009
vichni to tu vali na stave,ale podle m stave vybral organiztor.a sorry stavm ale nemyslm si e jste kompententn k tomu stavt mr.nen to o tom jak kdo leze nebo lezl ale jak m zkuenosti se stavnm.lucka rajfov...stav.omyl.dangli taky nen idel.
zolinekodpovdt 
 Re: k organiztorm10:17:28 04.11.2009
Souhlas.Kritiku vidm takt spe v organizaci, kter z MR udlala zmatek,i na divky i na zvodnky to psobilo jako mepoveden esk pohr.. K boulderm jako takovm musm ci, alespo za baby, e stailo pidat njakou ezku na odraz pro mal, aby to nepsobilo,jako e to je stavn cel pro douhny.. Jinak ale na obhajobu stav musm ci, e bouldery se mi zdly kreativn a rznorod.
rezodpovdt 

 Nic-moc lnek - diskuse plodn10:11:25 04.11.2009
Tak z tohoto lnku jsem se o zvodech nic nedozvdl. Vce se d zjistit z diskuse. Et jsou tam ty fotky, jinak bych tento pspvek navrhnul smazat.
Nedoku si pedstavit, e bych o zvodech informoval tmto zpsobem. Sponzoi by mn urit podkovali. Minimln tm, e pt by se na njak sponzorovn mohli vy...
Neme bt problm dt sem kompletn vsledky (nebo aspo finalisty), trochu to okecat - kolik lid tam bylo celkem etc.
Na MR dost nzk rove prezntace - o zvodu samotnm nic nevm, tak nekomentuju.
Snad jen - stavn je alchimie a dl se to fakt blb. Chce to kotel zkuenost a i tak se mete seknout. Osobn zkuenost je nadeve.
Bea Leblochodpovdt 
 Re: Nic-moc lnek - diskuse plodn10:26:56 04.11.2009
Obvykle po moj vodn krtk zprv o tom, kdo vyhrl (dle vsledk, kter zskvm velijak, vce i mn komplikovan) polou organiztoi nco delho. Te se ozval jen Vojta s fotkama. Asi zjevn ani ostatn nesthaj. Ale j jsem oproti tob nzoru, e je lep aspo tato informace ne dn, dky za zjem a hore zdar
 Standaodpovdt 
  Re: Nic-moc lnek - diskuse plodn12:45:38 04.11.2009
Stando - to nebylo nic proti tob (pokud tedy nepat do party organiztor - jakoe asi ne). Bylo to meno na organiztory - oni jsou pece ti, kte by mli v prvn ad chtt prodat sv zbo aby pak za to mohli dostat zbo jin - podporu od sponzor. To ve. Jinak souhlasm, e lep nco ne nic. Bez tohoto lnku bych si ani neviml, e MR bylo, a e se ROH zase pardn pedvedl.
Bea Leblochodpovdt 
 Re: Nic-moc lnek - diskuse plodn10:29:50 04.11.2009
Souhlas.Opt to napovd nco o organizaci.. :)
rezodpovdt 
  Re: Nic-moc lnek - diskuse plodn10:55:09 04.11.2009
a j teba myslm e ne o organizaci ale o lenech. Podle m je otzka co j dm organizaci a ne co mi d organizace;)
U ns se toho dl hodn, ale pod jsou to tak njak ti stejn.
 martanodpovdt 
   Re: Nic-moc lnek - diskuse plodn11:47:12 04.11.2009
Organizac nebyla mylena instituce,ale organiztoi zvodu, esi to teda dobe chpu. Ale to je stejn jedno. Hlavn, e to fakt bylo, co by byla ostuda velik, a e si vichni zalezli.
rezodpovdt 

 da se to delat i jinak14:40:52 04.11.2009
Jeden muj kamarad z z USA se vyjadril po zhlednuti boulderovych zavodu v Polici, ze takovou nudu pro divaky jeste nevidel a ze v USA jsou bouldery na zavodech staveny akcne se skoky a dynamy.. aby byly atraktivni pro divaky. Nikoho nezajima jak nekdo 15m od nej drti chyt ktery on ani nevidi. Myslim si ze na tomto nazoru je hodne zajimaveho..
kokolokoodpovdt 

 da se to delat i jinak14:40:54 04.11.2009
Jeden muj kamarad z z USA se vyjadril po zhlednuti boulderovych zavodu v Polici, ze takovou nudu pro divaky jeste nevidel a ze v USA jsou bouldery na zavodech staveny akcne se skoky a dynamy.. aby byly atraktivni pro divaky. Nikoho nezajima jak nekdo 15m od nej drti chyt ktery on ani nevidi. Myslim si ze na tomto nazoru je hodne zajimaveho..
kokolokoodpovdt 
 Re: da se to delat i jinak16:09:43 04.11.2009
Co bys ekal, kdy to "uvd" njak holka co oividn nem se sportem, nato s lezenm, moc osobnch zkuenost a vtinu asu je ticho jen se obas ozve "poj", "pkn" atd.Fakt to nebylo ani tak o bouldrech jako takovch..
sivaodpovdt 
  Podpora pro Dangliho17:48:58 04.11.2009
Trocha s podivem sleduju kolik krutosti a zcela zbytench vpad bez jakkoliv vypovdac hodnoty je teba vmstnat do diskuse, jak prv tato. Stavitelstv zvodnch boulder je opravdu velmi nron innost - prce - krvav dina, na jej nejist vsledek, kter se beztak vtinou projev a po sputn zvodu, m vliv skuten cel destka faktor, co me Dangl zajist potvrdit. Jen na okraj poznamenm, e s Danglm jsem ped rokem stavl MR na Smchov a jako asi mlokdo z pispvatel do diskuse mohu prohlsit, e je to velmi kreativn a bystr chlapk, kamard a stavitel, jeho npad a pipomnek si dodnes velmi cenm. Nic mn pestelen i neodhadnut obtnosti je jev zaznamenateln teba i na svtovch pohrech. Take stv se to...Mm s tm sv zkuenosti, proto radm odstup, nadhled a mrnou hlavu...Jedin tak lze reflektovat pouen pro budouc...Tma stavitelstv boulder a jeho skal nosm v hlav u docela dlouho, tak teba to vyd na samostatn lnek. Zmnm vak alespo dva faktory, kter mohou mt zcela zsadn vliv na vsledek. Predevm poet dvou rovnocench stavitel - partner( rovnocen pedevm zkuenostmi )by ml bt standard, ale nen... Pro spolen zkouen, npady a pipomnky to je zcela zejm fakt. Zajitn skupinky zkoue, je rovn dleit. Vidt v boulderu nezvisle na sob alespo 3-5 lezc dodv odstup, mnoh nedostatky se ozejmuj...rovn nen bn...Dle dostatek asu. 3 dny je dle mho nzoru minimum. A tak dle. Je toho spousta, tak to psnu nkde jinde... Na zvr jen phodika vnovan specln Danglmu.
Z 2006 MR - Vclavk. Dole na Mstku stoj obrovsk podium a na nm 5 profil. kol zn za ptek postavit 16 boulder. Jsem na to sm... Zanam v 8 rno. Oliv - organiztor a potenciln zkoue lt nkde po Praze, pokld dlabu v BBesu, co j vm...Na podium kadou chvli vysko bu njakej piopilej angln, nebo istokrevn alk, blzen apod. Do kuchyn mi zatm kouk cel Mstek...Pijdj stnky, auta s coca colou atd., odskakuji od rozdlanch problmu, hrabu se ve schvlenm plnu magistrtu na rozmstn... Je to moje prce? nen...Tak podobn to jde cel den. Npady, zkouen, nekonen pehazovn, oten, tam ezka, tam litika... Oliv pijd ve 4 odpoledne, vyzkou 4 problmy a jede pry. Pijd znova po sedm veer...Konme v 1 rno, ne ve je spravn odhadnuto, ale to ve se teprve dozvm...Bouldery, pevn finlov dmsk jsou znan pesteleny, kvalifikace mu te ne finle a tak... Veern Vclavk se rozpait krbe na hlav...Co dodat. Non mra stavitele je na svt...Pba mi dal na aix.cz tenkrt za 3. Otzkou je koho nebo pesnji co vlatn ohodnotil, a jakou toto sdlen speciln pro mne mlo hodnotu...Co myslte? Take never more tentokrt dostv Pba za svj "Zvod na hovno". Klidn sla vtz Dangl
Tom Doubravskodpovdt 
  Podpora pro Dangliho17:50:55 04.11.2009
Trocha s podivem sleduju kolik krutosti a zcela zbytench vpad bez jakkoliv vypovdac hodnoty je teba vmstnat do diskuse, jak prv tato. Stavitelstv zvodnch boulder je opravdu velmi nron innost - prce - krvav dina, na jej nejist vsledek, kter se beztak vtinou projev a po sputn zvodu, m vliv skuten cel destka faktor, co me Dangl zajist potvrdit. Jen na okraj poznamenm, e s Danglm jsem ped rokem stavl MR na Smchov a jako asi mlokdo z pispvatel do diskuse mohu prohlsit, e je to velmi kreativn a bystr chlapk, kamard a stavitel, jeho npad a pipomnek si dodnes velmi cenm. Nic mn pestelen i neodhadnut obtnosti je jev zaznamenateln teba i na svtovch pohrech. Take stv se to...Mm s tm sv zkuenosti, proto radm odstup, nadhled a mrnou hlavu...Jedin tak lze reflektovat pouen pro budouc...Tma stavitelstv boulder a jeho skal nosm v hlav u docela dlouho, tak teba to vyd na samostatn lnek. Zmnm vak alespo dva faktory, kter mohou mt zcela zsadn vliv na vsledek. Predevm poet dvou rovnocench stavitel - partner( rovnocen pedevm zkuenostmi )by ml bt standard, ale nen... Pro spolen zkouen, npady a pipomnky to je zcela zejm fakt. Zajitn skupinky zkoue, je rovn dleit. Vidt v boulderu nezvisle na sob alespo 3-5 lezc dodv odstup, mnoh nedostatky se ozejmuj...rovn nen bn...Dle dostatek asu. 3 dny je dle mho nzoru minimum. A tak dle. Je toho spousta, tak to psnu nkde jinde... Na zvr jen phodika vnovan specln Danglmu.
Z 2006 MR - Vclavk. Dole na Mstku stoj obrovsk podium a na nm 5 profil. kol zn za ptek postavit 16 boulder. Jsem na to sm... Zanam v 8 rno. Oliv - organiztor a potenciln zkoue lt nkde po Praze, pokld dlabu v BBesu, co j vm...Na podium kadou chvli vysko bu njakej piopilej angln, nebo istokrevn alk, blzen apod. Do kuchyn mi zatm kouk cel Mstek...Pijdj stnky, auta s coca colou atd., odskakuji od rozdlanch problmu, hrabu se ve schvlenm plnu magistrtu na rozmstn... Je to moje prce? nen...Tak podobn to jde cel den. Npady, zkouen, nekonen pehazovn, oten, tam ezka, tam litika... Oliv pijd ve 4 odpoledne, vyzkou 4 problmy a jede pry. Pijd znova po sedm veer...Konme v 1 rno, ne ve je spravn odhadnuto, ale to ve se teprve dozvm...Bouldery, pevn finlov dmsk jsou znan pesteleny, kvalifikace mu te ne finle a tak... Veern Vclavk se rozpait krbe na hlav...Co dodat. Non mra stavitele je na svt...Pba mi dal na aix.cz tenkrt za 3. Otzkou je koho nebo pesnji co vlatn ohodnotil, a jakou toto sdlen speciln pro mne mlo hodnotu...Co myslte? Take never more tentokrt dostv Pba za svj "Zvod na hovno". Klidn sla vtz Dangl
Tom Doubravskodpovdt 
   Re: Podpora pro Dangliho13:20:06 05.11.2009
Co tolik vzteku ze se neco posralo? Zlomil si tam nekdo nohu? Pater? Nekdo onemocnel? Vsichni sou zdravi a tak to resej. Takze si z toho vemte priklad a priste to bude lepsi. Jde o hovno. O nic vic fakt nejde.Chleba levnejsi nebude:-)
R.odpovdt 
   Re: Podpora pro Dangliho16:33:41 05.11.2009
Dovolim si zareagovat na Toma:

Podmnky za jakych bude stavec stavet zavody si urcuje on!

nekolik nosnych bodu:
za jaky prachy budu stavet?
kde a na cem se poleze?
jaky na staveni budu mit cas?
pomuze mi nekdo?
jasne ujasneni co se po me zada (jen postavit bouldry_ nebo budu i rozhodci? atd. )
kde budu spat? a dalsi podobny bomby.
chci to vubec stavet?

Za sebe si myslim ze postavim zavod klidne sam bez pomocniku, jasne necham si za to nalezite zaplatit a cena se bude odvijet od podminek me nabidnutych.

Mozna prave kvuli prachum jsem dlouho nic nestavel. Nechci tu zlehcovat zodpovednost stavece ale je opravdu jen a jen na nem jak se rozhodne. Moje cena za staveni bouldry/lano zacina na 10 000,- K za zvod
Jirous - Pbaodpovdt 
    Re: Podpora pro Dangliho22:24:39 05.11.2009
Tak Jirous me predbeh a v podstate to vsechno napsal i za me kdyz mi to taky behalo hlavou. Podminky do kterejch stavec jde jsou jen na nem a od toho se to cely odrazi. Musi alspon predem vedet za kolik, kolik casu na to ma a kdo mu bude k ruce nebo dva rovnoceny staveci.. To co tady pises ty Tome je sice podpora Dangliho a je to vsecko pravda, ale to co nechapu, kdyz byla kvalifikace takova jaka byla a bylo videt kolik bylo topu a hlavne kdo prijel a kdo zustal doma proste nechapu proc finale nezlehcili...Je sice pravda, ze sem tam nebyl, ale vsichni s kym sem mluvil a co byli Lautna, Kuba , Jirous, Vojta byli hodne nastvany a ja byl rad, ze sem zustal doma..Na druhou stranu se to snazim pochopit, ze kluci si uz asi nebyli jisty vubec nicim a nehazel bych to jenom na Dzangliho pokud vim nestavel to sam a Dzangliho cesty na Smichove patrej k tem nejlepsim! Takze hlavu vzhuru a jedeme dal! Cao Majkl
Majklodpovdt 
  Re: da se to delat i jinak15:36:07 05.11.2009
Myslm si,e tento pspvek charakterizuje cel problm celkovho zvodnho lezen.Nem to tvu a dui.Proto se obecn zvod zastuje mlo lid.My , ale stave co dok nco vymyslet nemme.Potom jsou veker zvody pro divka nudn.Ale nad tm by se mli zamyslet kompetentn inovnci HS.Pokud je to zajm?
S.odpovdt 
 Re: da se to delat i jinak22:28:33 04.11.2009
No jo pokrok. Aby se to lbylo divlm.. Kamard z U S A... V USA tam je te jednoduchost mylen in. ale je to nakaliv..
Martinodpovdt 
  Re: da se to delat i jinak13:00:15 05.11.2009
v jednoduchosti je sila!
odpovdt 
   Stavn boulder u ns15:02:02 09.11.2009
Je jasn, e stavitel pejm odpovdnost za sv rozhodnut. Ale souasn je si poteba pipustit a uvdomit, e se vdy a vude orientuje a rozhoduje v nastavench podmnkch, se kterma, alespo co jsem si poviml, toho zas a tak moc nenadl. Stavitel by neml bt vnmn jako nmezdn sla...Jeho jedinou starost by mla b kvalita boulder...! Vnmejme ho, pro nzornost mho nazrn na vc, jako choreografa, kter pijede inscenovat pedstaven do njakho divadla, s njakmi tanenky, v njakm ase, za njak penze...M njakou dovednost, chce pijmat vzvy, rozvjet se...Kdyby ve bylo ideln ( zejmna v naich podmnkch ), byl by astnj, ale tak tomu nen...Pes to chce inscenovat, ct se bt pi choreografii sm sebou, je na svm mst...Jeho nesnze a pekky pravda zanaj na penzch urench na vpravu cel inscenace...V eskm umn, stejn jako v eskm lezen, se moc penz zrovinka neoto, a kdy oto tak v prstech mnohdy nekompetentnch lid...( smn a naivn stky od HS na P v boulderingu apod., Knk v Nrodn galerii...hehe...). Choreograf nen manaer divadla...Je umlec...Urit zn svoji cenu, neije peci ze sedmikrsek...Jsem vak pesvden, e za souasnch podmnek je zzrak, e se vbec hraje...( mm pr zkuenost z eskho pohrovho zkulis )Take pijd do postavench kulis...Kulisami vnmm souhrn ve co neovlivn...Otzka ber nebo neber m sv opodstatnn, ale hraje se pouze 3-5 pedstavn do roka, as b, ztra u tu nemusme bt a lovk m sv schopnosti a dovednosti...Je to snadn rozhodnut...Dalo by se v thle metafoe pokraovat dl, tak to zkrtm...Je teba, aby se na pprav a kvalit P podleli skuten kompetentn lid, s jasn rozdlenmi koly, tak aby se kad mohl pln soustedit jen a pouze na svj kol, a souasn odvst za sebe opravdu to nejlep...Co myslte? Never more pro Pbu byl jen a pouze za styl a stroh konstatovn...Pro ztrcet as pevykovnm slmy...?Je teba peci rovnou hledat cesty, jak vci mnit... Vm, e vte kam mm...Take co te? Kdo te?

Tom Doubravskodpovdt 
   Stavn boulder u ns15:02:14 09.11.2009
Je jasn, e stavitel pejm odpovdnost za sv rozhodnut. Ale souasn je si poteba pipustit a uvdomit, e se vdy a vude orientuje a rozhoduje v nastavench podmnkch, se kterma, alespo co jsem si poviml, toho zas a tak moc nenadl. Stavitel by neml bt vnmn jako nmezdn sla...Jeho jedinou starost by mla b kvalita boulder...! Vnmejme ho, pro nzornost mho nazrn na vc, jako choreografa, kter pijede inscenovat pedstaven do njakho divadla, s njakmi tanenky, v njakm ase, za njak penze...M njakou dovednost, chce pijmat vzvy, rozvjet se...Kdyby ve bylo ideln ( zejmna v naich podmnkch ), byl by astnj, ale tak tomu nen...Pes to chce inscenovat, ct se bt pi choreografii sm sebou, je na svm mst...Jeho nesnze a pekky pravda zanaj na penzch urench na vpravu cel inscenace...V eskm umn, stejn jako v eskm lezen, se moc penz zrovinka neoto, a kdy oto tak v prstech mnohdy nekompetentnch lid...( smn a naivn stky od HS na P v boulderingu apod., Knk v Nrodn galerii...hehe...). Choreograf nen manaer divadla...Je umlec...Urit zn svoji cenu, neije peci ze sedmikrsek...Jsem vak pesvden, e za souasnch podmnek je zzrak, e se vbec hraje...( mm pr zkuenost z eskho pohrovho zkulis )Take pijd do postavench kulis...Kulisami vnmm souhrn ve co neovlivn...Otzka ber nebo neber m sv opodstatnn, ale hraje se pouze 3-5 pedstavn do roka, as b, ztra u tu nemusme bt a lovk m sv schopnosti a dovednosti...Je to snadn rozhodnut...Dalo by se v thle metafoe pokraovat dl, tak to zkrtm...Je teba, aby se na pprav a kvalit P podleli skuten kompetentn lid, s jasn rozdlenmi koly, tak aby se kad mohl pln soustedit jen a pouze na svj kol, a souasn odvst za sebe opravdu to nejlep...Co myslte? Never more pro Pbu byl jen a pouze za styl a stroh konstatovn...Pro ztrcet as pevykovnm slmy...?Je teba peci rovnou hledat cesty, jak vci mnit... Vm, e vte kam mm...Take co te? Kdo te?

Tom Doubravskodpovdt 
    Re: Stavn boulder u ns16:49:36 09.11.2009
Zdar.Myslm, e oba mte uritm zpsobem pravdu - vyzdvihujete rzn aspekty stejnho problmu. Nevm, jak a co bylo v Brn, tak sp obecn.
Je jasn, jak pe Jirous a Majkl, e by stav ml pejmat za svoji prci, tvorbu odpovdnost, a sm vm, e se mi kolikrt nepovedlo a to prv z dvodu, e jsem si nedodrel podobn pravidla jak tady nastnil Jirous. Ideln by bylo kdyby se povinnosti stave zavedly do pravidel, zbytek vci by bylo ist na jeho vli.
Na druhou stranu, nabdky k stavn, protoe to je krsn, kreativn prce se odmtaj tko a kdy tak vtinou a po patnejch minulejch zkuenostech. Pijede nkam stavt a jsi domluven, e nkdo nkdy doraz a to se v prbhu stavn 3x posouv, chyb ti ebk atakpod, kdo je takovej tvrk, e den ped zvodem ekne, e to zabal?
Vildaodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (190388)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1
Nov komentovan:
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1472 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.