LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Nelez do cesty na kterou nem!
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
V 16 - Plze
Rock 'n' Wall - Plze
Boulder Bar - Praha 7

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Pertn - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Po - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

SP v Kranji 17.-18.11.2012

small Aktualizace vsledk: Posledn SP v lezen na obtnost vyhrli Rakuan Jakob Schubert a Slovinka Mina Markovi. Vtzi letonho pohru se stali Japonec Sachi Amma a Slovinka Mina Markovi.


Vsledky SP v Kranji


1. Jakob Schubert, 90 (AUT) 43+ 36+ Top Top
2. Sachi Amma, 89 (JPN) 34 36+ Top Top
3. Magnus Midtboe, 88 (NOR) 33+ 34+ Top Top
45. Tom Binter, 92 (CZE) 22+ 14+
48

1. Mina Markovi, 87 (SLO) 37+ 39+ Top Top
2. Momoka Oda, 94 (JPN) 37+ 38+ Top 40+
3. Maja Vidmar, 85 (SLO) 37+ 37 Top Top
31. Andrea Pavlincov, 96 (CZE) 25+ 28
35. Tereza Svobodov, 95 (CZE) 23+ 23+
36

1. Japonsko (JPN) 256
2. Slovinsko (SLO) 251
3. Rakousko (AUT) 242
16.-20. esk republika (CZE) 0
20 (JPN, SLO, AUT, FRA, KOR, RUS, NED, ITA, NOR, GER, ESP, CAN, SUI, BEL, SWE, CZE, GBR, IRI, POL, SVK)

Vsledky SP ve sportovnm lezen na obtnost 2012


V poslednm z devti letonch zvod se poad na pici zmnilo jen u mu. Jakob Schubert pelezl Kanaana Seana McColla a zskal bronz, Sachi Amma bral zlato msto Ramna.

1. Sachi Amma (JPN) 600
2. Ramn Julian Puigblanque (ESP) 568
3. Jakob Schubert (AUT) 538
87 bodovanch

1. Mina Markovi (SLO) 675
2. Jain Kim (KOR) 617
3. Johana Ernst (AUT) 522
87 bodovanch

1. Rakousko (AUT) 1942
2. Francie (FRA) 1746
3. Japonsko (JPN) 1688
27.-35. esk republika (CZE) 0
26 bodovanch z 35 zem

Pvodn lnek z 16.11.2012:
I letos je posledn zvod SP na obtnost v Kranji, ptomni jsou jsou tak vichni z prvnch pek ebku. Za tden bude jet Panamerick mistrovstv junior v Santiagu a EPJ Junior v Kranji, tm zvodn sezna ve svt letos kon.

program

Pm penos IFSC.TV


Program
Sobota 17.11.2012
9:00 kvalifikace mui
14:00 kvalifikace eny
20:00 semifinle
Nedle 18.11.2012
15:45 finle


zvodnci


esk repre v Kranji:
Tom Binter
Andrea Pavlincov
Tereza Svobodov
.


Tom Binter

Tom Binter (1992)
esk Budjovice
archiv Rockstars.cz
Profil na IFSC / Profil na Lezci / Profil na Rockstars.cz
ast na EYS od roku 2008, na SP od roku 2010
12. msto (juniors) na European Youth Cup - Veliko Tarnovo (BUL) 2011
38. msto (juniors) na World Youth Championship - Edinburgh (GBR) 2010
45. na SP - Puurs (BEL) 2011



Andrea Pavlincov

Andrea Pavlincov (1996)
Brno
archiv Horosvaz.cz
Profil na IFSC
ast na EYC 2010-2011
3. msto (youth B) na European Youth Cup - Veliko Tarnovo (BUL) 2011
3. msto (youth B) na World Youth Championship - Edinburgh (GBR) - 2010
9. msto (youth A) na  EYC - Linz (AUT) 2012


Tereza Svobodov

Tereza Svobodov (1995)
Praha
archiv Marie Dichtlov
Profil na IFSC / Profil na Lezci
ast na EYS 2009-2012, na SP od roku 2011
3. msto (youth B) na European Youth Series - Veliko Tarnovo (BUL) 2010
6. msto (youth A) na World Youth Championship - Imst (AUT) 2011
26. msto na MS - Arco (ITA) 2011
26. msto na SP - Kranj (SLO) 2011
2. msto (youth A) na European Youth Cup - Voiron (FRA) 2012
10. msto (youth A) na MEJ - Gmozac (FRA) 2012
11. msto (youth A) na MSJ - Singapore (SIN) - 2012
32. msto na Svtovm pohru - Imst (AUT) 2012
39. msto na MS - Paris (FRA) 2012



Slovinsk reprezentace

Slovinsk repre v Kranji:
Klemen Bean, Jure Bean, Martin Bergant, Sergej Epih, Urban Primoi, Jure Raztresen, Izidor Zupan, Domen kofic,
Tjaa Kalan, Mina Markovi, Maja Vidmar, Anja erbinek, Tina uteri

vtzov


Poad SP ped poslednm zvodem v Kranji:
Chamonix (FRA), Brianon (FRA), Imst (AUT), Puurs (BEL), Atlanta (USA), Xining (CHN), Mokpo (KOR), Inzai (JAP)

1. Ramn Julian Puigblanque (ESP) 539
2. Sachi Amma (JPN) 520
3. Sean McColl (CAN) 447
4. Jakob Schubert (AUT) 438

1. Mina Markovi (SLO) 630
2. Jain Kim (KOR) 597
3. Johanna Ernst (AUT) 510
4. Hlne Janicot (FRA) 422

Zdroje:
Ifsc-climbing.org
Worldcupkranj.com


Maran   [pravy] 09:00 19.11.2012Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 A tohle tak platilo HS?10:00:42 20.11.2012
Doporuuji http://youtu.be/sESh6azAxTo, zejmna as 1:20:27  Malou pedstavu nronosti konkrtnho msta pak utvo pelez jin zvodnice v 2:57:00 .  A shodou okolnost, kdy 2 minuty vydrte, opt vs bude v 2:59:00 ekat dal zajmav pohled.

Nzor nech si kad utvo sm.
Jraodpovdt 
 Re: A tohle tak platilo HS?13:13:48 20.11.2012
A co Pavlincov ta zznam nem?Nebo to je schvln?
odpovdt 
  Re: A tohle tak platilo HS?13:39:45 20.11.2012
Andrea Pavlincov zznam samozejm m, ale nepiel mi tak "zajmav", abych ho vypisoval.
Jraodpovdt 
   Re: A tohle tak platilo HS?14:56:41 20.11.2012
...a co je na tch zznamech zajmavho? Njak to nechpu.
odpovdt 
   Re: A tohle tak platilo HS?15:02:54 20.11.2012
Ahoj Jro, njak komplexy, ne?
No tak se Terce nedailo a lezla patn. Tomu se k sport - prost j to nelo a kdo ji zn, v, e skoky neum a nem rda.
Pro srovnn si teba pus video ze zvodu ve Francii (z mldee), kde byla ve finle a skonila druh (a porazila vechny ty stejn star holky, co ji to "nandaly" te v Kranji)
http://www.eyc-voiron.com/video.html
dole druh video zleva
Terka je nkde kolem 1:08..

Pro tv uspokojen si prohldni 27:17, kde slovinka spadla na nstupu, i to se stv a stt se to naim, tak bys ml u v listopadu vnoce, co?

btw ho sem link na sebe v njakm 8a+ na flash...
odpovdt 
    Re: A tohle tak platilo HS?17:00:21 20.11.2012
Ale j peci nic nehanl ani nepomlouval. Ani jsem nekritizoval, kde kdo spadl. Dal jsem sem zznam s uvedenm as naich dvou zvodnk. Ve o kydn pny a hann psali ostatn.

Jinak kdy u jsme u toho, tak spadnout samozejm me kdokoliv kdekoliv. Sta se podvat, jak dopadl Ramon nebo McColl. J tu fakt nic patnho pst nechci a nebudu. Na video se me kouknout kad a nzor si udlat tak. Fakt nechpu, pro jsem obviovn z kydn pny :-( Je na kadm, jak si vkon (nejen dosaen chyt, ale i celkov dojem z pelezu, jistotu, silovou vybavenost a dal komponenty) pebere. Teba se na to lidi kouknou a eknou, e to bylo super a e nae reprezentace a HS odvd super vkon.
odpovdt 
   Re: A tohle tak platilo HS?20:47:42 20.11.2012
Nepilo "zajmav" protoe lezla velice slun. I kdy to bohuel na semi nestailo.
Andrea: 0:53, a 2:22, pohledn lezen teprve 16let dvky.
odpovdt 
 Re: A tohle tak platilo HS?15:58:36 20.11.2012
Kydame spinu, kydame? Teda az na to ze zadnou nevidim. Ano, na tomhle SP nase repre nedopadla dobre, ale to se holt ve sportu stava. Take se mi nelibi jak CHS funguje, ale takhle hloupe hanet repre, to je hnus velebnosti.

Jina moznost nez se rvat s temi nejlepsimi k uspechu nevede, i za cenu ze bude dany reprezentant par let obsazovat pouze spodni pricky.

A nikdo z nas tady nema dost informaci aby bylo mozne diskutovat o tom zda dany lezec ma ci nema potencial souperit se svetovou spickou a nakolik je spravne podporovat ho z penez CHS (a jak moc podporovat), atd ...

A kdyz se ti zdaly ty kroky na ktere poukazujes na videu tak desne jednoduche ... ty tohle na flash davas??
M.odpovdt 
  Re: A tohle tak platilo HS?16:50:02 20.11.2012
Vte, co je zajmav? J tu nic o vkonech patnho nepsal. Ani slovo. Jen jsem sem dal odkazy. A najednou se zanou ozvat lid, e hanm. To je fakt dobr. J tu zveejnm odkaz na video na repre a snese se na mne kritika, e ji hanm a kydm pnu. U to samo o nem svd...

Ano, rvt se s nejlepmi. Tak by to mlo bt. Jene toto nen rvan se s nejlepmi, ti jsou o tdu jinde. Mon o dv. Nejlepm dkazem toho byla akce s nzvem Mistrovstv R. Cesty o jednu a dv klasy leh, ne na svku, po kvalifikaci museli kluci finle jet dle zlehit.

Sv videa sem dm hned, jak polezu za penze HS a dalch lid. Pak bych se ml ze svch vkon zodpovdat a prezentovat je veejn. Ale zatm lezu za svoje, nikdo z vs mi nepispl ani korunu, take nevidm dvod, pro rozebrat m vkony.
odpovdt 
  Re: A tohle tak platilo HS?19:07:20 23.11.2012
A je v repre vubec nekdo, kdo by se byl schopen pravidelne dostavat alespon do semifinale? A zduraznuji to pravidelne. Ne ze se mu to jednou za rok povede, a nasledne se na to po cely zbytek roku odkazuje.

Si pamatuju jak to bylo pred Zahrobskou v lyzovani. Tehdy nas taky presvedcovali o dokonalosti svych sverenkyn, ktere za celou sezonu parkrat postoupili z kvalifikace SP, vyjeli si nejakej ten bod. V ramci CR na tom byly dobre, ale z hlediska svetove konkurence daleko za ostatnima. A sance, ze se to zmeni nulova. Presto kdyz na to nekdo poukazal, ze je to na hovno, je protezovat, tak byl poslan s odkazem na tech vyjetejch par bodu do hajzlu.
Teprve po tom co je prevalocvala Zahrobska, tak se v plnem svetle ukazalo, ze na to nemaj, a ze to uz davno meli v SP zabalit.
Geoodpovdt 
   Re: A tohle tak platilo HS?09:13:59 24.11.2012
Geo, bohuel nevm kdo jsi, ale jako bys mi z due hovoil.
Libor rebel Hrozaodpovdt 

 A jet jednou10:15:42 20.11.2012
http://youtu.be/Itp7o_mUtDs, asy 50:20 a 2:29:30

Jraodpovdt 

 Gratulace12:14:32 20.11.2012
Gratuluji vem naim k spchu.
Janaodpovdt 

 proJru16:21:08 20.11.2012
Ty uboh zamindrkovan Jro! Pouze hlupk poukazuje na chyby druhch.
Yvetaodpovdt 
 Re: proJru16:37:14 20.11.2012
Vechno patn - pouze hlupk nepoukazuje na to, e se jeho penze hzej do kanlu. Uvdom si, e toto je nae reprezentace, kter trnuje a jezd na soustedn a na zvody za penze len. Kdy si poleze za svoje, a si pedvd, co chce. Ale leze za penze len, mla by se jim peci odpovdat a jej vkony by mly bt pravideln hodnoceny. Nen to soukrom akce, je to nm i placen repre. U ti to dochz?
odpovdt 
  Re: proJru16:52:32 20.11.2012
Ale jde i o formu. Pokud by poukazal na to ze dany clen reprezentace jiz dlouho dobu ukazuje ze na to nema a nemel by byt nadale podporovan ze strany CHS, tak je vse v poradku.

Ale tady se jednalo o pomerne ubohe shazovani clenu repre na zaklade jednoho videa.
M.odpovdt 
   Re: proJru17:02:54 20.11.2012
Nen ve v podku - na to, e nae repre v lezen na obtnost na rozumn vkony nem, se poukazuje ji velmi dlouho. A nic se nedje, naopak se situace hor, treni nikde, podpora se sniuje...
odpovdt 
  Re: proJru17:19:24 20.11.2012
Ty jsi taky nic nepochopil. Tohle je nae reprezentace - ti nejlep kter mme. Ty nechce podporovat reprezentaci ve sportu kter t bav? Nebo ji bude podporovat jen v ppad, e bude kad zvod na bedn?
odpovdt 
   Re: proJru17:35:26 20.11.2012
Ach jo, dal omyl - toto nejsou ti nejlep, kter mme. Toto jsou ti nejlep, kte jsou ochotni zvodit. A kte na to maj i finann podporu. To je rozdl.
odpovdt 
    Re: proJru18:00:27 20.11.2012
Kdo lep sed doma? Jmna, sla, fakta..... Podporu by mli stejnou, take zejm chyb jen ta ochota. Ale bez n to nepjde.
odpovdt 
     Re: proJru18:40:22 20.11.2012
Tak jo, jen namtkou - kdo e to m dnes nej lezce na svt? A dle - Tom Binter skonil na MR tet. Ti dva ped nm nejsou lep?
odpovdt 
      Re: proJru19:38:21 20.11.2012
Tak a jedou na svk i oni, vdy repre me mt vc len, ne? Jene vm vad jmno Binter ne cokoliv jinho.
odpovdt 
       Re: proJru20:58:23 20.11.2012
No to prv nen tak jednoduch. Nemohu jmenovat ani to nemohu to nijak doloit a je to jen mj nzor, ale myslm, e pr schopnch lezc skonilo jen kvli lidem v HS. O Bintera mi vbec nejde, pijde mi v pohod, normln sympatick kluk. Ani o Terezu. A si svaz nebo komise vede klidn mj nejvt osobn neptel. Ale a to dl tak, a se na to d koukat. Pro se jako nominace mus lzt njak zvod v R s podivnou kvalitou? Pro se neekne, e kdo chce na svk, mus pelzat nco okolo 8b-8c? A je to. Kdo nem na 8b, nem tam co dlat. Pak by bylo jedno, zda se jmenuje Binter nebo Vomka. A pravidla by byla jasn, repre konkurenceschopn. Ml bys snad nco proti? Nastavme nominaci do repre podle semifinlovch cest ve svku a je po debatch. Kad by vdl, co a a jak a co mus dokzat. A tak se me stt, e v repre bude 10 lid, a nebo tak nikdo. To je ivot. Ale pod lep, ne tento paskvil.
odpovdt 
        Re: proJru21:16:53 20.11.2012
Jene pak bude nsledovat dal kolo pochybnost a pomluv: 8b jsou lehk, normln a tk. OS, RP? Vylezeno v minulm roce nebo letos? Na psku nebo na vpn? S MG nebo bez? Zvody jsou spravedlivj zrovna leton nebyly njak pochybn. Jen kolik pochybnost je kolem pelez cest. Navc pokud bude trnovat, tak bude lzt jen na stn. Na skaly moc asu mt nebude - a jsme zase u zvod....
odpovdt 
         Re: proJru21:30:52 20.11.2012
Jsem si naprosto jist, e Honza Zbranek s Viktorem Pazkem by cestu srovnatelou se semifinle na svku postavit zvldli. A vzhledem k Honzov zkuenostem a certifikaci by snad pochybnosti ani nebyly.
A jsme u toho - kdy bys chtl trnovat na svk, kde m u ns na stnch natolik kvalitn cesty?

A co se tk t podivnosti, tak se d najt cel ada vc. Napklad ten bouldrov zatek, ast, e MR v obtnosti vyhrl bouldrista, e dlouholet zvodnice byla poraena Ivou Vejmolovou, co mla celou sezonu problmy se zrannm... Zvody jako takov byly v pohod, ale spe ty vsledky asi mnoho lid pekvapily. Obtnost cest nebyla nejvy a pesto se jet v njakm rozhovoru na webu T pe, e kdy kluci vidli ty nae lezce v kvalifikaci, plnovanou finlovou cestu radji pedlali a zlehili ji. Pesto nikdo netopoval. Fakt rove lezen.
odpovdt 
         Re: proJru22:24:04 20.11.2012
jak jako 8b lehk, tk..8b je 8b. A kdo stav zvody v. A zvody m stavt ten, kdo v, ten kdo m pehled co je 8b,teba. Hlavne SP se leze na OS, tak, e vkony na skalch te, nebo minul rok na PP, RP s maglajzem nebo bez jsou irelevantn. V kadm ppad, kdy chceme nominovat reprezentanty s vkonost s jakou je HS nominuje a podle vzorce jak je nominuje, tak za chvli budeme soutit o pedposledn msta s Pobem Slonoviny. Kdy si tam vymysl stnu..teda
odpovdt 
          Re: proJru12:29:44 22.11.2012
No nevm, kdyby cesty na zvodech ml stavt kad, kdo v, co je 8b, tak pro by svky stavli stavi s mezinrodn licenc?? Jestli budou zvodn cesty stavt kamardi ze stn, kte v, co je 8b, tak to bude dopadat tak, e nai reprezentanti nebudou schopni konkurovat tm, kte mohou trnovat na cestch, postavench tmi, kte jsou na to prokoleni a certifikovni a kte stav na zvodech svtovho nebo evropskho formtu.
odpovdt 
           Re: proJru12:33:27 22.11.2012
koda e u nestav cesty Rosa Tomanec!
Jarmilodpovdt 
            Re: proJru12:42:21 22.11.2012
:-D :-D :-D
odpovdt 
           Re: proJru16:17:35 22.11.2012
jasn, j jsem jen reagoval na to 8b lehk atd. Jist, e cesty na zvodech by mli stavt stavi s licenc (a ti prv vd jak m bt postaven cesta za xy b, c)
To prv koresponduje s tm, pro nejsou na zvodech ze kterch se nominuj lezci na SP cesty rovn prv SP. Zaleze dobe kvalifikace teba TOP a jede, ne a sed cel repre. doma. V plavn jsou na mistrovstv evropy, mistrostv svta limity, kdy je nikdo nespln, tak taky sed cel repre doma
odpovdt 
            Re: proJru16:21:26 22.11.2012
souhlas
odpovdt 
             Re: proJru12:36:58 23.11.2012
Nesouhlas - nereln. Srovnat lezen a plavn dost dobe nejde. A bude mt plavec jen jeden zvod, jeden pokus na splnn limitu - pak ano, pak to srovnat pjde. Moc plavc by s tmhle stylem nominace na zvody nejezdilo.
odpovdt 
              Re: proJru13:57:51 23.11.2012
Lezec - zvodnk - me mt postavenou cestu tak, aby odpovdala alespo piblin cestm SP. A je docela pehled o tom, kam dolzaj finalist na SP, take je srovnateln, jestli zvodnk m alespo na semifinle, nebo zstane v poli poraench. Kdo doleze do uritho limitu, a jezd,pro zbytek je koda penz na experimenty.
odpovdt 
               Re: proJru14:07:05 23.11.2012
U jsi nkdy vidl zvodn cestu nebo alespo jedny zvody? :-) To jako zkoprujeme cestu a kdo ji nevyleze tak bude sedt doma? Nebo ji certifikovan stav za tek prachy postav, v horn polovin udlme ru a kdo ji nepeleze tak sed doma nebo nem nadji?
odpovdt 
                Re: proJru15:13:05 23.11.2012
Kdo chce, hled een. Kdo nechce, hled vysvtlen, pro to nejde. A jinak s tou arou je to SUPER npad. Mohlo by se spotat, kolik by stly HS "tk prachy" pro certifikovanho stave a kolik stoj ast pseudoreprezentant na SP. No a pouilo by se levnj een. Pokud toto nebude, tak pod budeme st polemiky o tom, jak neuven se erpaj penze na repre. :-D
odpovdt 
                Re: proJru17:59:28 23.11.2012
To nen patn npad. V zsad by to tak bt mohlo. Vid, kdy chce, dovede vymyslet i nco dobrho.

A ty tk prachy za stave? Nen smutn, e HS dnho takovho nem? Pak to podle toho vypad. Nae repre oblz Smchov a Klajdu a kdy pak nkde postav pimenou cestu Honza Zbranek, tak popadaj, jak pezrl hruky.


odpovdt 
     Re: proJru18:48:46 20.11.2012
A krom toho, ast na zvodech peci nen povinnost nebo prvo, ale mla by to bt pro zvodnka urit odmna za tvrdou prci na jeho vkonnosti. Podle tebe by to bylo tak, e kdyby tu nebyl lep lezec, ne co leze estky, tak by ml jet na svk on? To je peci blbost.
odpovdt 
      Re: proJru19:55:22 20.11.2012
On Adam moc dobe v pro nezvod. st si po kadm zvod tyhle vae kydy - to fakt dobr motivace.
odpovdt 
   Re: proJru15:32:38 21.11.2012
To nen pravda,e to jsou ti nejlep. Ti dob a nejlep se u na vechno vykalali. Nemaj zjem reprezentovat a pitom si vechno platit sami.Tam do dopracovalo stvajc veden. Kdyby takovm lidem jako je Martin Strnk udlali podmnky, tak by zvodnka mli hned. To co dnes reprezentuje je tet kategorie.
Janaodpovdt 
    Re: proJru16:39:00 21.11.2012
Jak by podle tebe, Jano mli vypadat podmnky? Co vechno by ml svaz udlat aby ml zvodnka a vsledky?
odpovdt 
     Re: proJru19:14:36 21.11.2012
Omlouvm se, jednak e nejsem Jana a jednak e odpovdm otzkou. Ale je pravdiv nsledujc hlka?

Krsn pklad je soustedn repre na obtnost v rakouskm Imstu. Zastnili se ho 3 reprezentanti!
Binter ml. ,Svobodov, ermk a jako kou Binter st. Celkem 4 lidi, jeli dvma auty :-) za cesk dostali proplaceno nco pes 12 tisc. A mlad Ev Kov z Brna ekli, e se tam mus dostat njak sama. :-( Eva tam teda nejel :-(


odpovdt 
      Re: proJru20:39:38 21.11.2012
...ty nejsi Jana - ty jsi Rebel!
odpovdt 
      Re: proJru14:48:04 22.11.2012
to je dobe e tam Eva nejela dyt leze tragicky
odpovdt 
     Re: proJru19:54:21 21.11.2012
To ,e ve stvajc reprezentaci je druh a tet kategorie zvodnk v snad kad kdo se kolem sportovnho lezen pohybuje. Tko budeme do sportovnho lezen chtt vthnout ty co toho vliven Bintnera a Dichtlov nechali. Te musme zat u tch nejmladch a dodrovat nastaven pravidla, nemnit je tak jak se to komu hod. Dt dtem anci. Podchytit rodie a trenry ,aby vdli ,e m trnovat smysl a e bt reprezentantem je vrchol.
Zbavit se parazit a lh ,kte nco jinho kaj a nco jinho dlaj, nebo vlastn nedlaj. Tla jenom svoje dti.
Bylo by dobr ,aby se k tomu vyjdili i jin rodie. Pro teba na to soustedn nejala Vincourkov, Zachrdlov, Pokorn, Ustohal, Kligr, Kuera?
Tyhle dti pelezou Bintnera i Svobodovou a za dva ti roky by i snad ve svtku se dostvali do semifinle. Ti co tam te jsou na to nemaj a mt nikdy nebudou. To snad v u kad.
Janaodpovdt 
      Re: proJru20:46:26 21.11.2012
O jakm soustedn se bavme? Kde bylo zveejnno, kde je napsan kdo ho zastnil, kde jsou fotky, kdy to bylo? Bylo to vbec organizovan komis a pispvala na to komise? Navc si myslm, e jedno soustedn v Imstu z tch jmenovanch neudl finalisty - ani z jednoho z nich. Imho letos ve finle byla jen Zachrdlov v Lincu, ne? Tak zkus dal npad pro zlepen.
odpovdt 
       Re: proJru22:21:01 21.11.2012
Na to je odpov velmi jednoduch - prakticky ti nelze oponovat, protoe jakmile se najde jeden konkrtn pklad, zpochybnte ho nebo vdy njak vysvtlte. Ale tady nejde o jednu jedinou vc. Ale jde o celek, o celkov dojem, o cel komplex dlch malikost. Asi se na to nejlpe hod poekadlo Stokrt nic umoilo osla. Samozejm opt mete kontrovat tm, a uvedu pklad a vysvtlte, jak to bylo patn pochopeno a e to bylo podle pravidel nebo splovalo vechny nleitosti nkde vypsan. Ano, asi ano. Ale za sebe mohu ct, e e po nkolika rozhovorech s funkcioni z HS bylo ve oficiln v podku, nikdo mi neekl nic patnho nebo mne nevyhodil, ale pesto z toho byl ctit nezjem, neochota a naprost arogance. Jsou to prost vci mezi dky. Je to jako s vaenm. Nkdo udl jdlo, kter se ned rt, ale vechny ostatn pesvduje o tom, e je to dobrota, protoe tam dal pln pesn ve, o co je v receptu. kol byl splnn, jdlo se uvailo podle receptu, ingredience tam jsou vechny, tedy kucha je spokojen. A e se ned rt? To nen mon a vichni si vymlte, vdy je tam peci ve, co m. Take ano, kucha bude mt pravdu, protoe tam opravdu dal ve, m na to i svdky. A to je dleit. Nepoivatelnost u je jen takov vedlej efekt, kter kuchae u nezajm.
odpovdt 
        Re: proJru22:36:42 21.11.2012
Estli kucha va podle receptu, tak je jitrnica. Mistr kucha dv od veho kolik ho napadne a jak chce. Hlavn je vsledek a to nejen v hrncu, kam vid jen on, ale taky na talu pro jedlka;-)
Willhemodpovdt 
       Re: proJru08:19:25 22.11.2012
Najde se nkdo a d odpov na ty otzky?
Elaodpovdt 
      Re: proJru14:51:29 22.11.2012
s tm nesouhlasm Svobodovu by nepelezli a co maj ty dcka pelezeno na skalch vm e se bavme o zvodech, ale to k tomu pat
odpovdt 
       Re: proJru15:11:17 22.11.2012
Pokud je Tereza takov borec, pro to neuke alespo na cestch v P. Zatm ji tam tyhle dcka dvaj tce na frak. Teba Vincourkov.
odpovdt 
        Re: proJru15:18:02 22.11.2012
Asi jo. A co Ustohal ten na P nejezd pro jistotu vubec.
odpovdt 
         Re: proJru16:29:53 22.11.2012
Ustohal a jin nadenci u neml asi chu se hdat s Dichtlovou a spol. koda toho kluka. Snad a odejde Dichtlov tak zanou.
Aldaodpovdt 
          Re: proJru16:58:14 22.11.2012
kecy bud chce nebo nechce
odpovdt 
           Re: proJru23:40:30 22.11.2012
A co bu chce nebo nechce? Jako e se chce nebo nechce hdat s Dichtlovou?
odpovdt 
       Re: proJru16:26:11 22.11.2012
Jak se to vezme. Sklu jsou jin minimln v tom, e tam jde, kdy se ti chce a kdy se ct. Ale zvody maj pesn dan termn, na kter se mus pipravit.
odpovdt 
        Re: proJru16:55:48 22.11.2012
Nic proti. Vincourkov leze skvle, ale jej nejlep umstn je 9. msto na EYC a Tereza se dostv do finle skoro pokad a kdy ne tak je tomu blzko a minulej rok se dostala do semi na MS.
odpovdt 
         Re: proJru23:45:47 22.11.2012
Nen nhodou Vincourkov o dva roky mlad? Mezi vkem 45 a 47 je rozdl mal, ale u Svobodov a Vincourkov je rozdl dva roky celkem dost.
odpovdt 
         Re: proJru23:45:48 22.11.2012
Nen nhodou Vincourkov o dva roky mlad? Mezi vkem 45 a 47 je rozdl mal, ale u Svobodov a Vincourkov je rozdl dva roky celkem dost.
odpovdt 
          Re: proJru07:41:25 23.11.2012
Co teba se podvat na fakta. Vsledky Terky ve vku Jany: female B 2010 - Kranj - 9 msto, Annecy - 7 msto, Tarnovo -3 msto.
odpovdt 
           Re: proJru09:18:30 23.11.2012
Ani takov srovnn nesed. Je poteba vidt kdo a kolik lezkyn na uvedench zvodech bylo. Ale fakt je jeden, dnes Tereza na Janu nem. koda, e veden sportovn komise je zahledno do svho dtte a kolem sebe nevid.Ale tak se vrcholov sport ned dit.Celkov d byl snad sepsn dobe, ale neustle zmny a ignorace specifickch podmnek jednotlivch zvodnk je zloin. Nae sportovn lezen umr a VV se na to kouk a ml. Snad se to zlep a jim dorostou vlastn dti, nebo vnouata.
Martinodpovdt 
            Re: proJru10:40:39 23.11.2012
Konstatovat e nae sportovn lezen umr a nikdo s nm nic nedl je dost siln:-). Tady na Lezci vichni jen bre jak je vechno patn ale nikde jsem neetl njak konkrtn nvrh na zlepen.
odpovdt 
             Re: proJru14:17:23 23.11.2012
Nen toho poteba dlat mnoho. Sta jen dodrovat dan pravidla. Vyhnat z veden rodie, kte protuj jen svoje dti. Kadmu mit stejnm metrem. Pak za pr let z tch dnench nejmench nco vyroste v zdravm sportovnm prosted.
odpovdt 
              Re: proJru15:30:25 23.11.2012
Tys jet pod nepochopil, e lezen dt lze dlat jen s rodii nebo za penze?
odpovdt 
               Re: proJru16:19:20 23.11.2012
To si peci neprotie. A dti trnuj s rodii nebo za penze. Ale mly by pak mt ance podle vkonu, ne podle toho, dt to je. A s tm souvis i dal vc - dtsk zvody organizovan HS. Podmnky, kter asto na zvodech panuj, jsou, eknme to velmi mrn, ponkud nedstojn. A pokud do to HS investovat as a nmahu nechce, neml by to dlat. Ale stav, kdy se svaz chlub vsledky, na kterch nem dn podl, je tak divn. Viz Adama a Libor letos.
odpovdt 
                Re: proJru13:08:28 25.11.2012
Jmenuj mi alespo jeden dtsk zvod v nedstojnch podmnkch. Kde to bylo tak stran?
Mraodpovdt 
                 Re: proJru13:59:13 25.11.2012
stranej je nebo byl tendon v Ujezd
odpovdt 
           Re: proJru14:59:56 25.11.2012
Myslm si, e Jana sama vem odpovdla. B se Maru se svoji elite skupinou nechat vycpat.
odpovdt 

 Koncepce hs18:05:13 20.11.2012
Komise si vyhrazuje v ppad vraznho propadu vkonnosti reprezentanta (dva zvody za sebou umstn v poslednch 20% startovnho pole) zastavit proplcen dal podpory jak pro zvody MS v Korei, IWC, MSJ tak pro zvody EP, nebo naopak, zaadit do reprezentace zvodnka, kter proke v prbhu sezny stabiln dobrou vkonnost (postup do semifinle).
Komise si vyhrazuje prvo snit navren poet len reprezentace, pokud na nominanm zvod neproke odpovdajc vkonnost dostaten poet zvodnk.

  Tohle napsal do pravidel drytoolu  Zoban

Na druh stran Binter st.pedseda sportovnho lezen obhajuje zvodnky se patnmi vsledky, e je nutn aby byli podporovan a na zvody jezdili. Tak jak to tedy m hs nastaven?
Libor rebel Hrozaodpovdt 
 Re: Koncepce hs18:23:36 20.11.2012
Vzdyt je to uplne to same:) Ta prvni cast o drytoolu pouze rika ze kdyz zavodnik dvakrat ujede tak ho CHS muze zbavit podpory, kdyz se ji bude chtit. Ale pokud se chtit nebude, tak zavodnik muze bejt klidne porad posledni a podporu od CHS dostavat bude.

Jsou definovana prava komise, ale nikoliv jeji povinnosti!

Melo by byt zaroven definovana hranice vykonosti kdy komise proste zavodnika podpory zbavi (bez ohledu na kamaradske ci rodinne vztahy).
Lukasodpovdt 
  Re: Koncepce hs18:44:43 20.11.2012
Luki, souhlasm s tebou! Je to pesn jak pe, kdy se nkomu zalb, zato s tebou... a podle jeho pravidel. Teda podle pravidel hs.
Libor rebel Hrozaodpovdt 
  Re: Koncepce hs18:45:41 20.11.2012
Jsou definovana prava komise, ale nikoliv jeji povinnosti!

A nejsou ta prva uren k tomu, aby svaz mohl efektivn a prun reagovat na situaci a teba zbyten nepltvat prostedky a podobn? Pokud svaz tato prva nevyuv a hodnovrn to nezdvodn, nechov se jako dobr hospod a nenakld dobe s jemu svenm majetkem/penzi.
odpovdt 
   Re: Koncepce hs19:08:01 20.11.2012
To se najednou vyrojilo kauz okolo Zobana.
A dokonce ve sprvnm ase. Nevybraj se ted nhodou pspvky za lenstv?
odpovdt 
   Re: Koncepce hs19:18:24 20.11.2012
Ano komise by mla vyuvat sv prva. Souhlasm. Ale mysl, e je teba takovto akce v jejich prvu? Prvo si udlat pjemn vlet?
Krsn pklad je soustedn repre na obtnost v rakouskm Imstu. Zastnili se ho 3 reprezentanti!
Binter ml. ,Svobodov, ermk a jako kou Binter st. Celkem 4 lidi, jeli dvma auty :-) za cesk dostali proplaceno nco pes 12 tisc. A mlad Ev Kov z Brna ekli, e se tam mus dostat njak sama. :-( Eva tam teda nejel :-(
Libor rebel Hrozaodpovdt 
    Re: Koncepce hs20:06:12 20.11.2012
Libore, prachy jsou hlasovac lstky. Objektivn kdy lenov HS plat pspvky, nevad jim, e v komisch pro zvodn lezen sed lid, kte proplcej cesky a startovn za vkony, kter jsou takov jak jsou, tak vlastn hlasuj pro tento stav. Sponzoruj pedposledn msta v SP.Odhlasovno
Urit by bylo zajmav, kdyby zvodn lezen platili sponzoi, kte by se zajmali o to, jak se jejich hlasy(penze) perozdluj
afiodpovdt 
    Re: Koncepce hs12:31:51 22.11.2012
Hrzo,Rebeli,Jano.............. tohle u jsi tu psal obsah a STYL stejn jenom ta anonimita njak pokulhv. U se na to prost vyser.
odpovdt 
     Re: Koncepce hs12:53:37 22.11.2012
Plete se. Kdybych j byl Hroza, vypadalo by to jinak. Libor sice hodn mluv, ale jinak je celkem mrn. Kdybych byl na jeho mst j, nejvt polokou v rozpotu HS by byly vdaje za prvnky. Inicioval jsem letos ve svm oboru nkolik soudnch spor a vechny jsem vyhrl. A mohu t ujistit, e podle mne by se na svaz nkolik spnch alob vytvoit dalo.
odpovdt 
      Re: Koncepce hs13:52:12 22.11.2012
no jaaaaasn :-))))
To bych fakt rd vidl tu komedii, kdyby se tahle (virtuln) banda kolem Hrozy pokusila splcat cokoli, co by se alespo vzdlen podobalo racionlnmu argumentu a jt s nm jinam, ne na internet. HS by za ty prvnky utrcet nemusel, na to sta jednoduch vpis Hrozovch vrok porovnan s prokazatelnou realitou, e? ;-)

Vn, je opravdu koda, e sta jeden psychopat na to, aby otravoval takovou dobu tolik lid.
odpovdt 
       Re: Koncepce hs14:46:31 22.11.2012
Kdybys pemlel, nesml by se s tolik. Kdy jeden ekoterorista dovede paralyzovat teba sttn zakzky a stavby za x miliard, tak dostat do zkch jeden mal svaz... Spe je vidt, e nem pedstavu, co ve je mon pi dslednm vyuvn zkon a vech jeho kliek. Logika tu dnou roli nehraje.
odpovdt 
       Re: Koncepce hs16:45:40 23.11.2012
No, rd bych pipomnl, e Libor Hroza vyhrl spor ped disciplinrn komis a Zoban m kvli tomu zkaz funkc. Take to nen jenom v internetovm rybnku.
Kuba Turekodpovdt 
        Re: Koncepce hs17:26:36 23.11.2012
Kubo, rd bych pipoml, e Zoban m ten zkaz podmnen. Take pro ns je to jet hor. :-(
Dotace pro Lucku na pt rok na vechny zvody SP jsou celkem 12 000K tj. 2400K na zvod SP. Loni byly 19 000K a pedloni cca36 000K. Souvislost mezi spory Hroza versus Zoban, a dotac od Zobana Lucce nesmm ani naznaovat :-). A pitom kdy Lucka mla dotace tch 36 tisc mi napsal pan Binter,:" Uvdomuji si, e vzhledem k Lucinm vsledkm je ta podpora minimln a budu se snait to njak eit". Nevyeil :-(. Chtl bych pipomenout :-), e junioi dostali na jeden zvod do Singapuru kad cca 40 000K.
Libor rebel Hrozaodpovdt 
         Re: Koncepce hs21:45:25 23.11.2012
A ta Lucka je nesvprvn,nebo neumi pst a jednat sama za sebe.
odpovdt 
          Re: Koncepce hs23:19:39 23.11.2012
a ty se jako neum podepsat, to jsi jako negramot, nebo co?
Kuba Turekodpovdt 
 Re: Koncepce hs19:42:23 20.11.2012
Pro sem pod mot ty svoje motyky. Tohle je lezen trochu jinde. :-) To ti nesta jedno vlkno v diskuzi a mus ty svoje nzory tapetovat i tady pod jinm lnkem?
odpovdt 
  Re: Koncepce hs22:54:18 20.11.2012
Kad rno, kdy se na sebe dvm do zrcadla, si km jednu kouzelnou vtu: "Dv se do tve lovka, kter je zodpovdn za tv tst!"
odpovdt 
   Re: Koncepce hs17:59:18 21.11.2012
a za nase nestesti, to ti ale nevadi. Ovsem kdo ma ty tvoje sracky placky furt cist!
Nazgulodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.