CamBridge

industriln DWS

Tento srpnov den zaal tm stejn jako jakkoliv jin pracovn den. Vbec nic nenasvdovalo tomu, e bychom se mohli vnovat jakkoliv innosti, kter by se by jen blila lezen.

Jedinou zmnou bylo pracovn msto. Majk (n f) rozhodl, e je teba napravit kody, kter mu doma zpsobila prtr bhem jarn opravy stechy, a udlat tak radost en. A tak jsem toho rna za doprovodu Banna vyrazil prastarm Espasem, kter by mohl pomatovat moje lezeck zatky, msto do Brixtonu, smrem  severnm.
Nam clem byl Barrington, malebn anglick vesnika u Cambridge. Nen teba tu rozepisovat n pracovn den skldajc se pevn z malovan, sthovn a zase malovn, podle pn Jo, Majklovy eny. Kdy se nae prce blila k spnmu konci, zavolal  nm Majkl, e za hodinku bude doma, a si dme njak to pivo a jestli nen libo ponting. Po vzjemnm ujitn, e to nem nic do inn s barvou jsme souhlasili.
Dobe zsobeni  plechovkami Stelly jsme byli naloeni nejprve do auta a o patnct minut pozdji i do lunu uprosted Cambridge.
Zmoeni prac, pivem a odpolednm sluncem jsme se spokojen nechvali unet lokou a pozorovali spoe odn dvata snac se bidlem postrkovat vlastn loky. Z pjemn letargie ns vytrhl Majk se slovy, e studenti mstn univerzity asto lezou pmo z lunu na mosty, a jestli my to taky umme. Myslm si, e moc dobe vdl, e takto clen vzv nebudu moci odolat. Zatmco j jsem obhlel, jak pokoit prvn most, Bann si otevel dal plechovku a nachystal fok. Jeho pr mosty nebav.
Po pr krocch v mohutnm pevisu jsem z hrzou zjistil, e veker moje sla byla splchnuta pivem, a tohle asi onsight nebude.


Ped koupeli

foto by archive Myssak



V poslednm vzepjet sil jsem se pokusil doskoit sloupek zbradl, ale potebn koordinace chybla, vzpt se nade mnou zavela studen vodn hladina.
Natst slunce pod jet hlo, a moje obleen spn vysychalo bhem dal projky, kterou jsme si zpestovali konzumac pizzy a piva a nezbytnm zdolvnm dalch most.


Big travers

foto by archive Myssak



Big travers

foto by archive Myssak



Big travers

foto by archive Myssak



Big travers

foto by archive Myssak



Big travers

foto by archive Myssak


Snad dky osvujc koupeli sly u nedoly, a tak jsem vodu v Cambridge u neokusil. Unaveni lezenm a prac, a zmoeni pivem a jdlem jsme pak byli posazeni na vlak dom, do postele


J a mj f

foto by archive Myssak



Jin most

foto by archive Myssak


Myk   [pravy] 14:00 08.05.2007

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 pamtk17:13:55 08.05.2007
v Cambridge asi nemaj pamtke... :)
Crosbyodpovdt 

 Titulek17:34:54 08.05.2007
slun exhybyce:)
Lukodpovdt 

 vpoho17:49:33 08.05.2007
Hmm ... aj tak sa d.
Miroodpovdt 

 lanek18:04:06 08.05.2007
Vcelku vtipn lnek. Alespo njak to odlehen od toho kdo kde co vylezl :-) Zakolik by asi byl ten most ? :-) 
Andyodpovdt 

 :-)18:58:19 08.05.2007
He's really heel-hooking
lysoopodpovdt 

 Taky z civilizace20:34:48 08.05.2007
No mne se takhle podarilo zatrenovat s mistnima borcema primo uprostred Belehradu. Maj tam tureckou pevnost (asi nejvetsi turisticka akce celeho Belehradu) s dobrejma hradbama a na nich se leze. A ne jenom traverzy, dokonce na nektere veze se leze s lanem a maj tam nabuseny i jisteni. Akorat jsem na to prisel az predposledni vecer z tech 4 dni, co jsem tam byl. Prijemny osvezeni v mejch jinak vesmes nesportovnich mestskejch destinacich...
Ohawaodpovdt 

 Rat plague21:21:47 08.05.2007
Mysaku, uz jsi slysel o rat plague, co je v Camu? Inkubacni doba pry par let ... ;)

  Lenka K.
Lenka K.odpovdt 

 hmm08:19:44 09.05.2007
a co jako
odpovdt 

 A co jako?09:34:58 09.05.2007
Nechapu, na co si tam ten clovicek hraje. Proc si takhle nelezes s jednou nohou za krkem treba po skrini v obyvaku? Asi proto, ze tam na tebe necumi tolik lidi.
Tomasodpovdt 
 Re: A co jako?20:57:53 09.05.2007
Jo Tome, kdybychom tak velikou skrin meli a kdyby ta to vydrzela.... Byly casy, kdy mel Mysak v loznici bouldrovku, no uz nema, ma me, a tak mu zbyvaji mosty a krida a stromy a vse co je dostupne, kdyz do prirody je daleko. TAk je to
NAtalieodpovdt 

 Trochu cty09:41:31 09.05.2007
Ono se k: "Vechno se m zkusit." Ale dle mho nzoru by ml lovk mt trochu ctu k pamtkm. I kdy vm, lk to! Peci jen je to star a kdyby se "nco pokodilo" byla by to koda. Kdy u, tak ten devnej most beru. Nechceme si peci proti sob potvat taky pamtke ne?
Pavlukodpovdt 
 Re: Trochu cty21:17:30 09.05.2007
Zrovna ten drevenej most je jedna z nejvetsich pamatek. Mathematical bridge a mel by byt sestaven
bez pouziti jedineho hrebiku (aby vam to nakonec nespadlo na hlavu, az nekde blbe zaberete...)
martinodpovdt 
  Re: Trochu cty22:06:30 09.05.2007
NO vidis, to my nevedeli, takze k necemu tento clanek prece jen byl.
Na lezci bylo zase co cist. Muj vecer plny tvoreni kompilatu originalnich myslek k prijeti na postgradual byl zprijemnem ctenim komentaru a snahou se pobavit odpovidanim a k tomu jako vystudovany dejepisar, jsem se dovedela neco, co jsem nevedela, a to me historie trochu zajima, i kdyz architektura moc ne.
Mysak rikal, ze o hrebech nebo nehrebech moc nevi, ale o holubich hovinkach ano.
NAtalieodpovdt 

 A mne sa to paci.10:14:31 09.05.2007
Napriek vsetkym negativnym komentarom - mne sa tento clanok fest lubi. Super fotky, netradicna akcia, a hlavne - konecne ziadne "vykony". :)) Sak uz je to nuda citat furt to iste, kazde spestrenie je pre mna bonus. Konecne vidim ze anglicko nie je len seda hmla a dymiace kominy s preplnenymi mestami. Pre mna osobne prinos. ;))
branoodpovdt 
 Re: A mne sa to paci.11:49:13 09.05.2007
Tak to m se to fakt nep.Pnos? Jakej?A Anglie fakt nen jen mlha a komny.Chtlo by to holt jen vyrazit z msta,ale tam obdivn vzdychn turist nen tak "adrenalin extra-action".
Patrikodpovdt 
  Re: A mne sa to paci.16:56:45 09.05.2007
No vidis, Patriku, a tady jsi vedle. Ale treba jinde zase vedle nebudes. Mysak venku leze a dost. A ani tam nema o obecenstvo nouze vzhledem k tomu, co leze. Ale ze by to delal z nedostatku pozornosti? Na to leze dost dlouho a dost dobre.

Jo taky bys moh napsat clanek. Vlastne vsichni, co jen tukate komentare, napiste alespon jeden kratky clanek s jednou fotkou. (No ja bych taky mohla jeden napsat, ale ja je alespon opravuju a davam do cestiny.)
NAtalieodpovdt 
   Re: A mne sa to paci.21:37:30 09.05.2007
Pokud tento jedinec nepotebuje pozornost,tak by zajist lezl v triku;)..a co se tk narky na tzv."kafraly",neumm si pedstavit,e bych mezi tento idiotsk lnek vloil nco z mch uskutennch sn(nemu to tvrdit o vech lncch na lezci.cz).To,e se tady ohn pekladatelstvm...nen to trochu egoistick?...stejn jako tvj mostn pavouk?Co jsi tm chtla vlastn ct?
Pavel Jakodpovdt 
    To Pavel21:52:50 09.05.2007
Natalka se prakladatelstvim neohani, pouze odstranuje moje pravopisne chyby ( a ze je to obcas dost potreba ). Jinak, jestli jsi clanek cetl, tak ti mohlo dojit, ze az do koupele jsem v tricku lezl, ale mokre fakt nemusim.
Jinak celemu prostredku Tveho komentare jsem nerozumel, a to jsem ho cetl trikrat.
Mysakodpovdt 
     Re: To Pavel22:03:11 09.05.2007
To je zajmav,j jsem tomu rozuml dobe.A Pavel m pravdu...pokud nemus mokr triko,tak se nemus ani pedvdt.Pt si napi na sv svalnat zda "Nejsem z eska"(Natlka ti to pelo do cizho jazyka...)
Pjechodpovdt 
      Re: To Pavel22:18:03 09.05.2007
Hezk m pravdu Pjechu!Home jej Pavlovm psm.Dlaj nm ostudu tito egomani!
Duchekodpovdt 
       Re: To Pavel10:44:56 10.05.2007
Jezis je to prdel ne. Secko berete vazne.
Alodpovdt 
      Re: To Pavel09:32:02 11.05.2007
nechapu o co ti jde!! pro by ml lezt v triku, kdy mue spadnout do vody. Pro to tady vubec e??!
maraodpovdt 
 Re: A mne sa to paci.11:59:33 09.05.2007
Me se tenhle clanek taky libi, ne sice tolik jako ostatni Mysakovo clanky, ale libi. Lezeni v podstate o nicem, ale dobra atmosfera.
jx nilodpovdt 
  Re: A mne sa to paci.21:39:46 09.05.2007
Dobr v em ty vole?Potebuje se taky takhle vystavovat...?
Jardaodpovdt 

 .12:48:40 09.05.2007
dobry clanek Mysaku. Trochu trening na DWS :-) A pro ty, co si mysli, ze to nebylo klise kvuli turistum a starymu mostu - zkuste tomu pokuseni odolat po par pivech a vyzve - "ze se po tom normalne leze". Nema mago, takze zadny fleky a mam pocit, ze ten most jednou zacas nejaky toho piclyho nadsence vklidku zvladne.
v.jesterodpovdt 
 Re: .21:44:13 09.05.2007
Hmm...ty m ctu tak akort ke sv prdeli uten kradenm paprem,e?
Vencaodpovdt 

 Turisti, pamatky & spol.19:19:38 09.05.2007
Pred par dny jsem si po dlouhe dobe otevrel noviny a co nevidim. Prvniho kvetna je naprosto bezne delat v Oxfordu skoro to same, co se deje v Cambridge. Hlavni rozdil je jen v tom, ze studenti nejprve do vody skacou z mostu, aby po nem vylezli zpet na breh. A deje se to i pres to, ze policie toto skakani v roce 2005 zakazala. Duvodem tohoto zakazu nebyla ohrana pamatek, nybrz pocet zranenych, ktery dosahl cifry 40. Toto cislo muze poskytnout predstavu, jakemu naporu jsou mosty vystaveny.Tipnul bych si, ze v Cambridge to nebude o moc jine.
Dale existuje pruvodce Secret night climbing in Cambridge, takze je jasne ze s mosty se vsichni nespokoji.
Tim se nechci obhajovat pred temi, kteri nesouhlasi s mym jednanim. Jen jsem doplnil par faktu. A jeste pro Patrika a podobne. Predvadet se pred turisty je opravdu ten posledni duvod, na to lezu uz prilis dlouho..
Mysakodpovdt 
 Re: Turisti, pamatky & spol.19:47:45 09.05.2007
Sorr,unhlil jsem se.Jsem vysazenej na adrenalisty lezouc hlavn ve mst kvli pozornosti a ve skalch po nich nen ani vidu ani slechu.Take popel na mou hlavu.us
Patrikodpovdt 
  Re: Turisti, pamatky & spol.21:00:18 09.05.2007
NO my ho v barbeque mame dost, kdyby pochybelo:-)

NAtalieodpovdt 
 Re: Secret night climbing20:36:17 10.05.2007
tak to me moc pobavilo. nemame taky nejakej takovej in Prague
veronodpovdt 

 Uboh...21:23:59 09.05.2007
Nevm svm vlastnm om.Vechny pedchoz komente psob kladn proti tto debiln exhibici.Je to normln pedvdt se na historick pamtce jako cvien(esky mluvc)opice?Je to uboh..mrz m,e se tento lnek objevil na www.lezec.cz!
Ondraodpovdt 
 Re: Uboh...21:35:26 09.05.2007
Tak si Ondro misto cteni lezce vem sve kotvy (anchors po americky) and koberce (nam racks zni stejne) a bez si zalizt.
NAtalieodpovdt 
  Re: Uboh...21:50:42 09.05.2007
Souhlasm s Ondrou!Natlko,je tk pistoupit na stranu sprvnho nzoru kdy mu sami nerozumme...
Majkiiiodpovdt 
   Re: Uboh...21:57:26 09.05.2007
..ono to bude asi v nem jinm <->..jinak souhlas s Ondrou!
Vencaodpovdt 
   Re: Uboh...22:03:07 09.05.2007
Chapu, ze tezke poznat co je spravne a co spatne. Hlavne se kdyz v ruznych zemich a ruznych dobach nazory dost lisi.
Chce to trochu si rozsirit obzory.
Mysakodpovdt 
    OMLUVA22:05:27 09.05.2007
Jeste jsem se chtel omluvit vsem, kterych se tento oddechovy clanek dotkul. Priste uz budu psat jen o vykonech.
Mysakodpovdt 
     Re: OMLUVA22:14:22 09.05.2007
Radji tu nepi vbec nic,OK?
Ondrashodpovdt 
      Re: OMLUVA22:28:58 09.05.2007
Kdyz nebudu nic psat, tak nic nevyhraju. Chapes?
A navic se nebudu moct pred nekym predvadet. Chapes?
A HLAVNE PAK NEBUDU MUSET CIST VASE SPROSTY KOMENTARE. Chapes?

Uz mlcim, jdu spat. A tesim se, ze treba jednoho dne se tu objevy clanek podepsany treba Markus, Venca nebo Jarda.
Mysakodpovdt 
       Re: OMLUVA23:01:10 09.05.2007
Pkn.Ty tady pe velkm psmem "SPROST KOMENTE".Sprost m pijde tv chovn.Ty komente jsou z tohoto hlediska zaslouen.Mysl si,e t mohou kritizovat pouze lid,kte zde pispvaj lnky?Oni jsou pouze teni a tu m jejich nzor...Myslm si,e nejsi hoden dobr kritice.Buildering na historickch pamtkch provd jen unk tob podobn...
O.H.odpovdt 
        Re: OMLUVA23:09:00 09.05.2007
Nepijde ti teba skla troku star pamtka? A leze po n? Pravda je to "JEN" pamtka prody...
Bananodpovdt 
         Re: OMLUVA23:31:54 09.05.2007
Z velk sti m pravdu.O tom bychom mohli diskutovat velmi dlouho.Ale co se te historickch pamtek...Pedstav si lovka,kter neleze,ale stav mosty,taky nedojede do dru a nestav tam betonov mosty ze skly na sklu,ale pokud tam pijede,chov se s ctou k prod.Tak i my bychom se mohli chovat s ctou(tedy neoral)k historickm mostm,kter jsou chrnny stejn jako skly.Vcemn se m jednalo o ten trapn exhibicionismus.
O.H.odpovdt 
          Re: OMLUVA23:35:39 09.05.2007
Sem tam taky dlm blbosti,ale nemusm se u toho fotit jako impanz,je m to pak vzcnj..
Petrodpovdt 
       Re: OMLUVA23:08:47 09.05.2007
J to nechpu...ty prodv na vietnamsk trnici?
Hroudaodpovdt 
       Re: OMLUVA23:09:47 09.05.2007
...Myku?
Hroudaodpovdt 
      Re: OMLUVA10:47:02 10.05.2007
Ondrashi bez do studeny sprchy, at zklidnis to moralni rozhorceni. A ty Mysaku pis!
Radek J.odpovdt 
       Re: OMLUVA12:39:57 10.05.2007
...to znlo od tebe teple!
Ondrashodpovdt 
    Re: Uboh...22:12:50 09.05.2007
..tak pokud reaguje na Pavla Jake,e nerozum jeho lnku,potom by sis ml rozit obzor ty!Mohl by teba vyfotit sv lejno na severnm plu a vylepit na nstnku www.lezec.cz hnedle vedle tvho lnku..
Markusodpovdt 
     Re: Uboh...01:59:18 10.05.2007
Pavel Jaks a severni pol? To mi google nebere. Jo, kdyby to nebyl Pavel, ale Miroslav, a kdyby prijmeni nebylo Jaks, ale Jakes, tak bych o jednom vedel. Ale treba ten skromny Pavel Jaks skutecne na severnim polu byl a ja mu jenom krivdim.
jx nilodpovdt 
      Re: Uboh...09:21:31 10.05.2007
..prv hledat Pavla na google.com je zbyten,on nepe o sob.Ml by jsi zat odebrat vce cestovatelskch vtisk.
Jraodpovdt 
 Re: Uboh...12:14:34 14.05.2007
Ty si Brendn Wol nebo Dylin?
Rudaodpovdt 

 Ostuda22:20:53 09.05.2007
Vymate to!Je to ostuda...
Penodpovdt 
 Re: Ostuda22:26:58 09.05.2007
Tikrt fuj, dl projekty nkde v kanlu a pitom mme rozdlanej prvovstup na M v Novym Mst...Kdy to tam konen natluem?Kdy?Kdy?
Saloodpovdt 

 jestli chcete frajerinu,co treba tohle...22:23:44 09.05.2007
http://www.youtube.com/watch?v=e-AvYGrkPsY
xodpovdt 
 Re: jestli chcete frajerinu,co treba tohle...22:35:25 09.05.2007
Fakt dobry, skoda, ze neumime surfovat. Ale co chudaci rybicky? A jenom jestli se ten surfar nahodou jen tak nepredvadel, prece jen mel ten oblecek tak na telo....
NAtalieodpovdt 
 re: komente22:43:58 09.05.2007
Nenech se znechutit. Je to legrace zvl᚝ s tou jasn piknikovou atmosfrou. Upln t chpu. Musel jsem pr msc trvit v rovin, kde jedin zchrana byla sednout do auta a hodinu jet k desetimetrov skalce nebo hodinu jinm smrem do nejbliho lesa. Alespo si dobe pamatuju kde ili Siuxov:) Jenom dvej pozor aby jsi pt po pr pivech nespadl z mostu do lodi:)
motkodpovdt 

 jiny kraj...00:49:54 10.05.2007
pro ty, co si mysli, ze lizt po budovach je absolutne nelegalni bych jen pripomenul, ze v Manchesteru je jednou za rok akce, kde se to deje oficialne+nejaky ten bouldering - Urban climbing nebo tak neco. Takze pokud to vadi pamatkarum v Praze, ale navadi to tem v Cambridge, tak nevim, proc by se kvuli tomu mel nejaky Peta z Dolni horni kvuli tomu vztekat. A kdyz slunicko pali, tak si tricko taky sundam a je mi jedno, kolik ostatnich turistu (treba na prachove) nebo lezcu (treba ve Stanage) je zrovna kolem.
v.jesterodpovdt 
 Re: jiny kraj...10:29:26 10.05.2007
Kdyz jsem byl asi pred 8 lety v Anglii makat, tak v OTE vysel krasny clanek i s foteckama, jak nejaky manik prelez most primo v Londyne. Akorat ho zatkli policajti. Ale ne za to, ze nici pamatky, ale ze se bali, ze je to teroista achce most odpalit :-). Myslim, ze ty negativni komentare jsou trochu zbytecne. navic, kdyz to (podle autora) bezne delaji i mistni....
Bublinaodpovdt 

 A.R.07:04:36 10.05.2007
hele ja treba chapu ty negativni komentare,taky se mi nelibi niceni pamatek... Ale taky to snad jde napsat normalne , tady po tech komentarich bych se priste mohl vys... na to napsat treba sebelepsi clanek! Jo jeste , rika vamneco treba neco jmeno A. Robert? Dela uplne to stejny aobdivuje ho i rada lezcu. Ale jakuz jsem rikal , ja sobne bych to asi nedelal.
Jirkasodpovdt 
 Re: A.R.07:51:47 10.05.2007
J bych ty komente vbec neeil. Je to jenom pokus o rekordn poet koment a to jinak, ne negatvn udlat nejde. Super lnek o super odpoledni. Celkem si dovedu pedstavit, jak po nkolika pvech vyvdm podobn vci. "Tm se na den, kdy budeme vici hodn, ukznn a spravedliv, budeme dodrovat vechny zkony, sranda bude jenom na povolen a vychzejc z leglnch mylenek. Nae mylen a iny se budou pohybovat jen v prostoru danm planmi zkony a morlkou spravedliv spolenosti. Tm se na den, kdy nae tla nebudou pedmtem tlesnch dost a budou dobrovoln-povin zahalena v ed mundr skrvajc nae fyzick pednosti, ale i nedostatky. Vichni si budeme rovni. TO BUDE MAZEC"
Aleodpovdt 
 Re: A.R.08:01:54 10.05.2007
Diky Jirko,a par ostatnich, co jste se me zastali. Nevadi mi nesouhlasne komentare, vcelku je i chapu, ale vadi mi komentare sproste a urazlive. Vlastni nazor jde snad napsat i bez toho.
Jinak je zajimave, ze moje prijemne stravene odpoledne,se tak hluboce dotklo par lezcu v Cechach. Ale kupodivu nikoho v Cambridge. Uz jsem se tu marne pokusil vysvetlit, ze v Anglii a v Cechach jsou nazory na stejne veci casto rozdilne.
Jinak jsem potesen vsemy tituly ktere jsem si tu za nekolik let vyslouzil, diky..
Mysakodpovdt 
  Egoismus10:59:17 10.05.2007
Egoismus z toho clanku a fotek smrdi az sem musel otevrit okno. Delej si co chces, lez si treba po karlaku nebo orloji, ale proc se u toho musis nechat fotit a pak to davat na lezce? Asi proto, aby jsi si pote mohl precist ty obdivne komentare...ale bohuzel (pro tebe) 90% z nich je jineho zneni. A jeste k tomu dneska vyfocenej nejakej frajer na zdi na foto dne...Jo, kazdej dela obcas nejaky chujoviny, hlavne kdyz mu k tomu pomuze nejaky ten mok (treba sem lez po strukture na hotelu v usa). Jsem ale nazoru, ze by se sem meli davat clanky, ktere k necemu jsou, popisuji nejaky vystup ci cestu, mene zname oblasti apod. asi neco jako summitpost. Bohuzel to neni na adminech ale na nas, ctenarich.
Honzaodpovdt 
   Re: Egoismus11:26:42 10.05.2007
Bonku, tak se z toho tady ici neposesouvejte. Ani j z toho nejsem naden, ale aby to zpsobilo takov mravn rozhoen (a to jet ve stylu "dlej si co chce, ale hlavn se u toho nefo" nebo jet lpe "Myslm si,e tento lnek nepat na lezce.Nejsem si toti zcela jist,zda m tento lnek pobavil",hehehe)mi pijde troku pehnan. Ti Skoti to tam rozdejchali, v Maroku taky, tak proc se lte vy? A e leze bez trika nad vodou, kam asi za chvili zhu? A co teprve ti dva polonaz kuci na loce na 3. fotce. Ten jeden dokonce vypad, e m zatnut lev prso!
jjodpovdt 
    Re: Egoismus20:50:25 10.05.2007
tak to me pobavilo snad jeste vic nez clanek :-D
velmi trefne! ale asi ne kazdymu to dojde. asi tady plati - podle sebe soudim tebe - jinak si nedokazu predstavit proc by nekdo autora clanku oznacoval za exhibicionistu, kdyz je to tak evidentni recese.
veriodpovdt 
     Re: Egoismus18:35:07 14.05.2007
jj, souhlas :-))))
kohoutodpovdt 
   Re: Egoismus11:36:46 10.05.2007
Ahoj Fici. Nen tak hodn egoismu v ppadnm prvovstupu na K2? Nebo pedvdka ped turistkama na Ble na Srbsku? Kdo nikdy nelezl na bark nebo nco podobnho a se ozve. J jsem i pro takov lnky. A a te jsem si viml fotky dne. Kdo dl dry co vypadaj jak okna do skly? tikrt fj a kleet na hrch do kouta.
Ahoj Tom
Trdloodpovdt 
    Re: Egoismus15:19:43 10.05.2007
Jo, ted si tomu dal tresinku na dort. Srovnavat prvovystup na K2 s mostem pres stoku v Cambridge. Vzdyt sem rikal, aby ses predvadel, kde chces, ale kua proc to musis davat hned do novin (coz mi pripada, ze lezec je)?
Honzaodpovdt 

 Nic moc09:12:29 10.05.2007
Myslm si,e tento lnek nepat na lezce.Nejsem si toti zcela jist,zda m tento lnek pobavil.Autor tady srovnv mentalitu u ns a v UK,kde jsem 7 let il a mm tam rodinu.Tedy nastavil pytel a hodil tam vechny jak jej napadlo ani by ty lidi znal.Pokud se v tvm ppad nikdo neozval,v tomu,e to nkter bude hlodat a budou to doma dlouho rozebrat(Ti echoslovci..).Pokus se pt napsat lnek,kter bude nkomu uiten.Tento lnek byl velmi egocentrick.
Martinodpovdt 

 Kam se podl smysl pro humor?09:45:43 10.05.2007
Tak se mi z reakc zd, e dost komentujcch bere lezen a server lezec.cz a pli vn. "Pokud to nen o super vkonech, velkch horch, zvodech a tahanicch s ochrani, pry s tm z lezce. Lezen je vn vc a dn sranda v nm nem msto!"
Myku, fajn lnek. Pidvm se k tm kte to hodnot jako prima zpesten.
Oasodpovdt 

 Se normln bavm,12:15:15 10.05.2007
toliko zti a nepochopen jsem nezail ani na strnkch mladch chovatel domcho zvectva. Kdo jsi bez viny, ho karabinou. Bych chtl mt dvojdomek s jednm z tch rpal. Asi zanu na lezce pst podobn lnky jako Myk, stoj za to st tyhle vyb....y.
Aleodpovdt 

 No,myslm12:20:34 10.05.2007
e bude lep dl si rpotat nudn lnky kdo vylez 8b+ nebo 9a-.J jsem sice taky postienej,ale radi polezu po betonov zdi uprosted jiku,ne po Snu sv.Luitgardy na Karlov most.Zkuste se nad tm zamyslet.
Zdenkodpovdt 
 Re: No,myslm12:38:03 10.05.2007
Ale na jiku ti nikdo nezatlesk a nikdo t nebude fotit..co mysl?Jinak s tebou naprosto souhlasm!
Spuxodpovdt 

 Hnus12:35:01 10.05.2007
Hlod m pocit,e se lezec.cz stal obt serveru lide.cz, nen nic jednoduho jak na sebe upozornit.Pr pknch pz,kec o tom jak sme byli sjet a free.Jet pipi slo na icq,jestli jsi heterosexul a u nebudu hledat dvod pro tu nechodit.
Petisodpovdt 
 Re: hnus17:18:13 10.05.2007
Stm souhlasm....dnen lezci zanaj na sebe stran upozornovat,kdy u bych el lst,tak jenom kdy tak nebudou dn lid,a bude se stmvat!!stejn neni nad to,si najt klidn msto nkde jinde..ne je msto...
petrodpovdt 
  Re: hnus17:51:30 13.05.2007
Tak s tm nesouhlasm! To bys mohl ct o 90%vech lnk! Podle m-dobrej odvaz,m by taky nebavilo jen tak plout v loce rychlost 3km/h kdov jak dlouho. A k anglick pamtky m vbec nezajmaj, maj si je hldat.
Ondejodpovdt 
   Re: hnus22:06:01 13.05.2007
"A k anglick pamtky m vbec nezajmaj, maj si je hldat" - to je fr, nebo je autor vn blb?
makyodpovdt 
    Re: hnus18:31:45 15.05.2007
Co je, co je??? To je nejak pamtka jo? Takovch most mme doma 856:-) Aspo z nich dv opad omtka a teba to dv oprav!
pitelodpovdt 

 Lezen v klasickm stylu10:47:41 15.05.2007
Pkn, e je to vechno lezen pkn postaru - bez magnzia, bez lezaek a bez lana. Jen tak dl hoi.
Vaodpovdt 
 Re: Lezen v klasickm stylu14:49:44 15.05.2007
hmm tepl echci vylezli na azuro?
Proti vemodpovdt 
  Re: Lezen v klasickm stylu18:37:10 15.05.2007
Jn, taky se mi to tak jev. To v, kdy se trochu nalitej, tak ztrc zbrany.
se proti vemodpovdt 

 echci...16:06:56 18.05.2007
Vidm,e se na tch fotkch vichni smj do roztrhn..to musela bt prdel!!!..nebo echci ukzali svtu,e jsou z kraj,kde se roztrhl pytel hoven?Jste opravdu "-u-r--c-i"!!!!
jizvaodpovdt 

 Tradice v CamBridge??19:22:49 16.10.2007
http://nightclimbers.blogspot.com/
odpovdt