Petrohradsk Padn 2009

prvn vsledky

Petrohradsk padn 2009 vyhrli dnes Rosa tefnek a Slovenka Katarna Fickuliakov. Adam Ondra a Nmka Layla Mammi byli druz, Martin Spilka a Ruska Alexandra Balakireva tet.

Zvody letos poprv dvoudenn a pilo si zalzt vce ne 350 lid. Podrobn vsledky a informaci piprav Petr Resch v ptch dnech.


Rosa tefnek na Padn 2009

foto Michal Madera



Adam Ondra na Padn 2009

foto standa@lezec.cz



Stupn vtz en na Padn 2009

foto standa@lezec.cz

Standa   [pravy] 16:45 26.04.2009

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 super akce16:52:49 26.04.2009
dky vem orgm za upr akci, pt jedem zas :)
doufm, e budou pkn fotky z hajlajny :D a z bouldr taky, samo..
Kwjetodpovdt 

 Fajn akce17:59:42 26.04.2009
Vborn akce, vborn zzem, kemp, kapely, prvodce taky pardn, akort se obas podle nj lovk h orientoval a hledal se mezi kameny, kde vlastn je, ale jinak na pohodu. 
Romanodpovdt 

 good18:25:46 26.04.2009
Velik gratulace Rosovi!
Mattodpovdt 
 Re: good22:07:06 26.04.2009
a kde je pochybovacny komentar od tomance???
erpeodpovdt 
  Re: good17:17:46 27.04.2009
pamtm si jednu star montanu kde tomanec pitchoval do tefnka,, boli vo fonti si nieo dokazova,.. je to u fakt pr rokov,,, ako to vlastne skonilo... vtedy sa mi to zdalo skr e mal tomanec pravdu.. iadne fotos, video, istila ma babika a pod. bolo to tak, e tefnek nieo prikrloval?? ale zrove mal potencil.. a dnes u skutone lezie dardy a me to aj potvrdzova na saiach a trochu sa za histriu hanb,, alebo to ostalo na sudku itateov? a tomanec ete pitchuje? dk.
majoodpovdt 
   Re: good20:56:32 27.04.2009
Co j vm tak Tomanec byl trochu pouk,ale vechny cesty co vylezl ml krut vyden...byl poctivej a nikdy nikoho ani nenapadlo mu njak jeho pelez nevit...vtzstv Rosovi samozejm peju, ALE nevm pro zstv z toho vsledku divn pachu...Rosa je pro m tak trochu fantm...vidl jsem ve skalch spoustu krsnch pelez a mraky bojovnejch vkon od spousty lezc(Majzlk,OndraB.,Tomajda,Adam O.,Mrza, Andrej,Majkl,Martin Spilka, Lautna a spousta dalch)...bohuel jsem za ty roky nikdy ve skalch nepotkal Rosu a nevidl ho v akci. Jednou za as si lovk pete pochybovan koment o jeho pelezech nebo zaslechne njakou historku o lezen s Hudym nebo jak ho jist jeho otec pi pelezech nebo jak to bylo pi jeho pelezech cest v Krase...Tak jeho vkony na "opravdovch zvodech s rozhodmi" teba na loskm Mellobloccu byli ve srovnn s Mrzou a Adamem absolutn nkde jinde...nevm co si o tom mm myslet...kadopdn mj obdiv a uznn za sv vkony maj pln jin lezci ne je on.
elbrusodpovdt 
    Re: good22:07:19 27.04.2009
Konecne nekdo kdo se ozval a absolutni souhlas s Elbrusem! Sice sem byl na Padani jen v sobotu, ale za ten den sem Rostu v poradny akci nevidel-coz u ostatnich ktery se prali a snazili o prelezy rict nemuzu cela spicka co tam byla,tak byla videt Rosta ne! Proc? Ja jen slysel "tak sem to dal,sice po limitu,ale pocitat si to budu". Kdo videl Rostu z tech 342 zavodicich a tech X prihlizejicich neco vylezt tak at se prihlasi. Nicmene pro me je stejne vitez Adam! A myslim, ze je nas takovejch vic.. Tot vse. Diky. Cao Majkl
Majklodpovdt 
     Re: good22:24:30 27.04.2009
Hm,zajmav je i ze ty jmenovan maj natoen dost vide tezsich pelezu a Rosta nic,teda ja nic nevidel.
Jinak aby to nebylo tak negativn,tak v sobotu sem ho vidl pelezt buldr Magnesium 7C+/8A(podle pruvodce),jak to bylo s dalsimi bouldry nevm.
Padistaodpovdt 
      Re: good23:04:03 27.04.2009
taky je tady fotka jak Stefanek leze-Zavi oi brouku 8A,nevim jestli z pelezu,nebo pokusu.To v asi jen fotograf :~)
odpovdt 
      Re: good03:50:02 28.04.2009
Zdravm, j jsem vidl Rosu v nedli pelzt Biceps moll 7B
ajodpovdt 
       Re: good12:59:34 28.04.2009
eh, to je tak 6A...
Vencaodpovdt 
     Re: good22:57:28 27.04.2009
jj
"tak sem to dal,sice po limitu,ale pocitat si to budu"
jsem taky slysel a protoze furt do nekoho reju tak tady si prisadim a souhlasim i s Elbrusovo pripominkou Mellobloco vs. PADani.
Nekdo proste hraje Fair play jinej hraje za kazdou cenu urvat co to da.
Nicmene vykonnost ma Rosta vysokou, jen si to stale necim kazi.

Jinak dik organizatorum za paradni akci!
 jirousodpovdt 
      Re: good00:42:47 28.04.2009
Vci pirozen spj k tomu, e lezeck vkon vysok rovn na skalch (speciln boulder i jednodlka) bude k uznn pouze tehdy, pokud bude vcelku zaznamenn na videu.
ivoodpovdt 
      Re: good09:05:32 28.04.2009
Tak kdy u jste se do toho takhle pustili, pokusm se pidat svj nzor. Jsou lezci zvodnci, kte miluj davy, divci je enou dopedu, chtj tu dusnou atmosfru...
Pak jsou lidi, kte tohle nesn, naopak je to rozptyluje, ubr koncentrace...
Kolik vc jste pnov vidli pelzt m? A zvody? Nakonec kdy to setu, mm lep vsledky z lana, ne z boulderingu, protoe tam mi ta moje roztkanost v zvodn atmosfe tolik nevad.
Nebudu mluvit za Rosu, ale kdo byl na Mellu v, jak je tam atmosfra. 10 olku pro 1500 prezentovanch. Rosa tam byl, udlal si obrzek. J tam ani jet nechci, protoe tohle je nco, co podle mho nem s prodnm boulderingem nic spolenho. I proto dlme vdycky takovou hroznou borci boulder. Aby se lidi rozutekli a aby mli svj alespo relativn klid na lezen, aby si nali teba nci ne pln nej, ale nco, co je ponkud v klidu, mimo zjem vtiny. Mon je to tm, e jsem vlastn v "lese" vyrostl. Vyrostl jsem ve stnu petrohradskch strom a kdy jsem trnoval, tak sm. Nikdy jsem nebyl soust njak party, kter by hecovala. Miluju lidi, rd je vidm se smt (nakonec proto to PADn dlme), rd si s nimi i zalezu, ale pokud chci pedvst njak vkon, potebuju svj klid.
Nic vc, ne nzor. Mete ho pijmout, nemuste. PADn si vak vdycky bude chtt dret onoho ducha, kdy regulrnost je vdy a pouze na dobr vli astnk. Snad i proto se tak hrozn brnm oznaen "zvod" a i proto jsem odpskal jakkoli nesmyslnn snahy zaadit zvod do eskho rankingu. Lezeme proto, e ns to bav.
Petr Reschodpovdt 
       Re: good09:48:47 28.04.2009
Jj, taky rd trnuju sm, ale v band je pak vt hec na vkon.
R.odpovdt 
       Re: good11:06:06 28.04.2009
Pesn tak.Podle m tyto ob akce(vetne Padn) nemaj nic spoleneho,s tm jak byl chpn duch boulderingu.Co by nato ekl J.Gill? :)
Sou lidi,kte na Petr jedou jen jednou za rok a prv na Padn,ani je teba moc nezajm lezen,jako paba s kmosi :-)
A boulderu,nebo rovnou sektoru by mohlo bt vce,snad pod kazdm sutrem bylo kolem dvactky lid a klid byl hodn relativn.
Nikomu nic neberu,prost nkdo m rd zvody,nkdo ne.Kazd si mze vybrat.
modpovdt 
        Re: good13:05:51 28.04.2009
J a pr dalch jsme Rosu chytali v Nzkch pudech ke konci "zvodu". A potvrdil bych Petrv nzor, R m rd klid, aspo podle mne.
Vencaodpovdt 
      Re: good11:27:46 29.04.2009
Mm rd konspiran teorie. Napklad si myslm, e Kennedyho zabili mimozemani, aby tak zabrzdili vesmrn program USA a oddlili svoje odhalen. Na druhou stranu k podobnm teorim tkajcm se moj osoby jsem se nauil nereagovat. Tentokrt ale udlm vjmku. sten proto, e pedstava kdy sedm nkde za bukem a msto lezen vypluju formul, m opravdu pobavila. A taky proto, e se tentokrt (tady na lezci velmi neobvykle) nejedn o anonymn komente.

Vrtm se kus zptky. Po pedloskm PADn mi byl vtkn u nkterch boulder kontaktn spotting s tm, e m docela urit Veronika vude vytlaila a bez jej "pomoci" bych nic nepelezl. Na tom loskm jsem si tedy dal velmi zleet na tom, aby se ke mn pi lezen nikdo nepiblil na mn ne metr. Souasn jsem si naprosto jist, e u kad z vc za 7C a vce (a na leh verzi Zabjeky sn za 7C) se pi mch pelezech vyskytovalo minimln 5 - 10 pihlejcch zevlist. Pokud si vzpomnm sprvn, tak napklad pmo u pelezu Krucistisku 8A+, kter odolal Adamovi i Mrzovi m fotil Azbest. Jinmi slovy, na mm psoben na loskm PADn si pochybovai mohou jen tko smlsnout. Vsledek? 2 x 8A+, 2 x 8A, z toho jedno flash, njak 7C+ a 7C. Rozhodn nejlep vkon, jak jsem kdy na nkterm z ronku tto akce pedvedl. Neekal bych, e se nsledn objev komente ve stylu: "Tak ono to s tm rosou asi nebude tak zl, je vidt, e i kdy je vechno podle naich pedstav, leze pln stejn vci, jako kdy ho nemme pmo na och" nebo nco v podobnm duchu. Zas a tak takovou naivitou netrpm :) Ale nenapadlo by m, e o rok pozdji zanou podobn ei, potamo od stejnch lid, nanovo. Zvl᚝ v situaci, kdy jsem za dvojnsobnou dobu pelezl polovinu toho, co rok pedtm. Je ale pravda, e posledn vc v sobotu jsem mon dolezl a po pt hodin, tedy po stanovenm limitu. as jsem nekontroloval, tou dobou se ve skalch pohybovalo a lezlo jet pomrn velk mnostv lid, vetn vs, kte tuto skutenost kritizujete. Vta, kterou tady citujete, skuten padla, v tu chvli v nadszce, jako joke a nenapadlo m, e se mi takovm pknm zpsobem vrt. Nicmn pokud se tm nkdo ct pokozen, omlouvm se a jsem ochoten split sv vojky... chci ct diplom.

Dvod, pro m u lezen nevid lid jako Majkl je celkem prost. Ve skalch trvm pomrn mlo asu a mm-li tu monost, trvm ho vtinou v mstech, kde se davy neshlukuj. Zvednte ruku vy, kdo byste rdi proili ti odpoledne spottingem pod pevisem El pako ve lebu pi mch pokusech v 8B+ (podotkm, e v okol nen pro bouldering nic ne 4 dal bouldery mezi 7A a 8A). Druhm dvodem je, e pokud chci podat absolutn vkon, potebuju klid. Vad mi pak konverzace, hlasit povzbuzovn, e fouk vtr, bzuej vely.... :) e takovou pohodu bude mon zat pi PADn, samozejmn neoekvm, ale jet o nco vc mi vad atmosfra podezvn a ekn na moje selhn. (Mon trochu paranoia, ale je moje a mm j rd :-) )

Nakonec bych se rd vyjdil k narce na moje vkony na PADn vs. Melloblocco. Nco takovho by m nepekvapilo od lid vci zcela neznalch, ale od tebe, Jirousi, bych to neekal. Vtina lid, kte o mm lezen nco vd, tu, e funguje na tech jednoduchch rovnicch. Mal ostr chyty, optimln kolm stna = OK. Obliny, spoky = ani prd. Nco mezi tm = jak kdy. Val di Mello je pedevm o oblinch. Na loskm Mellobloccu bylo k dispozici 8 hodnocench boulder (joker). 3 8B, kter byly v aktulnch podmnkch vpodstat neleziteln (a na jednu vjmku v podob UFOAdama). Jedno 8A, po obl hran stropu, kter jsem ani nezkouel. Dv 7C+, z nich jedno jsem vylezl, druh, s nzvem Little Karma, po boulch, na kterch bych se neudrel asi ani v poloen plotn, jsem obeel velkm obloukem a dv 7B. Pot, co mi ti pokusy, kter jsem poteboval pro pelez jednoho z nich zabraly nco pes hodinu (zkuste si pedstavit frontu dvaceti a vce osob ekajcch na nstup jednoho boulderu...) jsem druh s radost vynechal a odeel zkouet vci, kter nebyly prmiov a tm pdem v takovm obleen. Na rozdl od toho nabz Petrohrad daleko vt mnostv vc, kter mi stylov vyhovuj a z nkolika destek t잚ch problm si mu vdycky vybrat nco, na em moje prsty funguj. Tm konm slohovku a peju pkn lto ve skalch :)
rosa tefnekodpovdt 
       Re: good11:58:22 29.04.2009
Parda Roso a dk za vyjden. Jen objasnm co m vedlo k pedchozmu vyjden.

1) Tvj joke jsem nepochopil a v tu chvli kdy jsi tu vtu pronesl, to na fr nevypadalo. Nedvno jsem byl svdkem podobn "hlky" nco ve stylu "dl u to nepolezu, je to mokr a tady u je to stejn vylezen" co jsem tehdy taky nepochopil, take m tyhle bomby celkem trujou do obrtek.

2)Na lonskm Mellu jsem nebyl take charakter a bodovan bouldry neznm, nicmn pedchoz ronky byly dost po litch a z toho jsem soudil e to loni bylo podobn. Tvoje vyhoen m dost udivilo, obzvlt pak kdy jsem slyel kdo vechno t pelezl.

Kadopdn rozumm tv poteb klidu pi lezen a dost mon to i vysvtluje ji zmnn nespch na Mellu.
A to nejen tob leze!
 jirousodpovdt 
        Re: good12:17:18 29.04.2009
no j to mello nepovauju ze svho pohledu za dnej propadk. ty 8B bych v tom poas nedal ani nhodou, bez ohledu na okol. To 8A a 7C+... mon, vnovat se kad z tch vc dlouho, nelzt celej vkend nic jinho... a to zbyl 7B, to jsem docela urit pelzt mohl, ale ml jsem to udlat prvn den, kdy tam nebyly jet takov davy. pak se tam nahrnula tak neskuten masa lid, e pokusovat v thle vcech byl neskutenej vopruz.
rosa tefnekodpovdt 
       Re: good12:19:27 29.04.2009
Pekna slohovka, fakt, bud shovivavej Rosto. Zloba maximalni je nakazliva, podivej na Bengora, moc visi na liste a pak pise punkovy ody na tri chyty u posledniho nejtu, kluci se zrejme nakazili zlobou maximalni, lepsi nez praseci chripka. A Jirous ten musi, bo by nebyl Jirousem:)
epidemo(l)ogodpovdt 
       Re: good15:43:17 29.04.2009
Supr Rosto, sem rad, ze jsi se ozval protoze jenom tak zvysis duveryhodnost tvejch prelezu, o ktery mi ale v podtate tedko vubec neslo. Slo o to, ze si verejne rek "ze je to po limitu, ale pocitat si to budu" A to je to, co me rozcililo a to co nechapu. Ze si verejne nedodrzel pravidla.
Ted rikas, ze to byl joke, ale ten joke jak vidis v podstate nikdo nepochopil...A i ty sam asi ne, kdyz ted chces vratit diplom..Joke by to byl, kdyby ses tomu zasmal a v nedeli to vylezl znova..Je pravda, ze my jsme tam taky byli a taky lezli, ale rozhodne po limitu uz nezapisovali. Je to na tvym svedomi a me to muze bejt fuck.
Jinak, co se tvyho lezeni a stylu tyce je mi jasny co ti sedi a co nesedi a ze mas rad klid, taky mam rad svuj klidek jen nechapu jak to delas, ze i na tom PADani te nikdo moc nevidel?
Protoze, zrovna to je misto kde se da ukazat, ze na to mas. A ver mi, rozhodne mi nejde o to videt neci neuspech, ale prave naopak! Sem rad kdyz muzu videt spickovy vykony. Adam a Ufobaba SD. Kuba a Noodledream. Atd..
Co se Mella tyce, taky sem tam loni nebyl, jen sem cekal, ze zalezes lip, ale z predeslych rocniku vim, ze je to boj dostat se na boulder a dat kloudnej pokus psycho takze souhlas.

Koncim a preju hodne uspechu vsem a at se dari nejen na skalach! Cao Majkl

Majklodpovdt 
        Re: good21:47:48 29.04.2009
Na tvoji reakci musm Roso reagovat. Jedn se mi hlavn o ten "kontaktn SPOTTING" i jak tomu k...Pe, e na pedloskm PADn ti byl vytn a tak jsi si dal na loskm pozor.J narozdl od kluk na Mellobloccu 2008 byl a vidl t na vlastn oi a nebyl jsem sm(min. 30lid) konkrtn v bouldru OBSCURITA (7b-7c?) a musm ct, e tam sis na "KONTAKTN SPOTTING" rozhodn pozor nedal!!!V podstat jsem na to valil bulvy jako blzen, protoe nco takovho jsem jaktiv nevidl!!!
Plandav o slo vt triko vypadl z kalhot a kdy si byl sotva pl metru nad zem tak u ti ruce tvoj dvky dvaly pehnanej"SPOTTING" a vbec nebylo vidt jestli t dr, nebo co jako??? Vbec jsem nechpal jak si lezec(bouldrista) takovho kalibru me nco takovho dovolit zvl᚝ ped tolika lidma!!! Vdy jsi byl ten rok, jestli se nepletu, dokonce snad i 3-t v boudrovm rankingu 8a-nu!!!Musm jet ct, e nco podobnho jsem u nikoho z ptomnch zvodnk, vlastn ani jinde ve skalch nevidl. Nechpu pro to bagatelizuje...cituji t "e m ruce moj Veroniky vynesly nahoru"...sm pece mus nejlp vdt, e pi nkterch dynamickch krocch rozhoduj milimetry a takov open tla o ruku"SPOTTING" me hodn pomoct.
Kdy u jsme u Mella 2008...mm jt jednu historku: Martin Strnk vylezl boulder LITTLE KARMA 5min. po asovm limitu a kluci co ho jistili rychle utkali za odchzejcm rozhodm, s tm, e ho vidli a a Martinovi pelez odkrtne...rozhod se ale nenechal ukecat...ekl, e jsou tu jasn pravidla, e to bylo po limitu a Martin KARMU musel vylzt jt jednou druh den. To je asi tak ve....
dlabisodpovdt 
         Re: good10:11:21 30.04.2009
Tak tedy jet jednou, a opravdu naposledy. Pokud to bylo pi pelezu Obskurita opravdu tak dramatick, pro jsi se v tu chvli neozval? Pro neprotestoval nikdo z tch ticeti lid? Pro se neozval rozhod, kte (jak sm pe) byli jinak tak psn? Pe, e kluci beli za rozhodm, aby uznal Martinovi pelez 5 minut po limitu. Z toho se d usuzovat, e byli pesvden, e na pti minutch nesejde. Pokud jsem v tomto ppad pelezl j boulder pr minut po limitu (a opravdu nevm, jestli to bylo vas nebo u po), tak v tomto ppad na nich zle? To, co jsem ekl u Uvtacho vboru, kde jsme se potkali, bylo v reakci na Ondru Benee jeho vtu jsem pochopil jako nadszku a stejn tak jsem reagoval. Ale je samozejm mon, e mj cit pro jazyk a intonaci m sv nedostatky. A pokud chcete bt opravdu spravedliv. Pipad vm fr nacviit si nco jeden den po limitu a druh den to pak pelzt? Netvrdm, e to tak bylo, ale z toho co pe, Majkle, by se to dalo odvodit. Tak by m zajmalo, co to znamen, kdy tvrd, e m nikdo moc nevidl. O kus v nebo n v komentch nkdo pe, e m vidl pi pelezu Magnzia (co si sm neuvdomuju), kdy jsem lezl Projekt Rex, sledoval m Andrej. To jsou dv ze t nejt잚ch vc, kter jsem na tomto ronku pelezl. Nedv teda rovntko mezi nikdo a j?
rosa tefnekodpovdt 
          Re: good10:16:10 30.04.2009
A opravdu posledn poznmka. Kdy mi nco vad a mm tu monost, eknu to dotynmu osobn. Nenapadlo by m mlet a kritizovat a nsledn v internetov diskuzi. Ale alespo dky za podpis. Na anonymn vkiky bych nikdy nereagoval.
rosa tefnekodpovdt 
           Re: good13:59:01 30.04.2009
Tak taky naposled i kdyz mi to pripada uz zbytecny svoje vim a obrazek sem si udelal. Rovnitko mezi nikdo a ja. Tak to rozhodne nedavam a prave proto jsem to psal. Doufal jsem, ze mi to nekdo vyvrati a rekne, co te videl vylizt. Rikas, ze u Magnesia te nekdo videl, ale kdo Padista...? To je pro tebe duveryhodna osoba? Pises, ze na anonymy nereagujes a tady anonym vyuzivas ve svuj prospech. S Andrejem sem nemluvil, ale byl bych jenom rad kdyby ti to potvrdil. Co se lezeni tyce je to sport, kterej je na kazdym z nas. Pr. ja kdyz reknu, ze sem byl vcera na Petraci a dal 8A+ tak je jen na vas jestli mi to budete verit. Nekdo si rekne, ze ten Majkl je ted nakej hustej a jinej rekne ze keca. Samozrejmne tam budu sam popripade s pritelkyni nebo s tatou. A to je cely o co tu ted jde.
Co se tvyho "spottingu" tyce- no comment videl jsem to predloni na tom PADani a taky sem nic nerek, jen cumel, na to se totiz ani nic rict neda. Jo a jeste k tomu, ze sem ti to nerek osobne-v sobotu sem musel rychle upalovat a nechtel sem se poustet do nekonecnejch debat a tim koncim i tady. A bylo by mi to i jedno kdybys "nevyhral"
PS:Jak psal Jirous vykonnost mas vysokou, ale porad si to necim kazis. Cao mier Majkl
Majklodpovdt 
            Re: good21:13:49 30.04.2009
kdy jsem u bvalou ptelkyn, mla bych na rosu hzet pnu a nebo nic nect. Ale nakonec jsem se rozhodla reagovat. Kontaktn dren...sama vm, e mi vyhovuje a budu ho dlat furt. Psychicky m vyrovnv a mu se soutedit na vkon a ne na mon pd. S rosou jsem se naekala a nastla hodin pi pokusech (s konktakntm i nekontaktn chytnm). Chyta samozejm ct, jestli se mu do rukou lezec opel i ne. Pokud se tak stalo, hned jsem mu to oznmila (jet m sprdnul a byl natvanej, e jsem mu to ekla pozd a e musel udlat o krok navc:). U z toho je vidt, e mu asi o "heverovn" nejde. A pokud tento ronk si na to dval pozor a vidli ho ostatn lidi, tak to asi o nem svd...
Veruodpovdt 
   Re: good16:00:24 29.04.2009
A co je vlastne s Tomancem? Zije jeste? Jak se ma? Co dela? Leze vubec? Nebo uz jenom medituje? Docela mi chybi jeho clanky v Montane. Sice sem tak se 3/4 nazoru co psal nesouhlasil, ale ty diskuse o tom ve skalach i po hospodach pak staly za to!
Maoodpovdt 

 dky za zvody18:49:04 26.04.2009
Dobr akce, mal kluci maj radost z diplom i triek. dkujeme za zvody i pabu.
martanodpovdt 

 Skvl a jet lep PADn19:20:32 26.04.2009
Asi zatm nejlep Padn, kter bylo, organiztorm dky, utry byly skvl, vopravdu ndhern boulderproblmy, pkn linie, prvodce nem chybu, kdo nebyl prohloupil.
Steveodpovdt 
 Re: Skvl a jet lep PADn21:05:31 26.04.2009
Hey Steve,

Have we met before?

A
 Andrewodpovdt 
  Re: Skvl a jet lep PADn22:59:13 26.04.2009
Ahoj Andreji
Jo ve Frankenjue, vzpomnm na to, snad jet se nkdy v echch objev.
odpovdt 

 Kolik lid21:59:53 26.04.2009
Oficiln se zaprezentovalo 332 lidiek, tedy toto je slo, kter rozhoduje pro tipovac sout. Co m vak tilo snad jet vc je duch t akce, e tam byly cel rodiny, nelezouc nebo jen trochu lezouc a neprezentovan partiky, zkrtka to mlo zase tu pohodovou atmosfru... V nedli rno jsem v kempu napotal kolem 150 aut
Petr Reschodpovdt 
 Re: Kolik lid23:02:16 26.04.2009
Tak to nakonec vyhrl Alesak. A to jsem Ti pl ast o rovnch sto lidiek vy. No nic, no. Je vidt, e na mj odhad je spoleh jakona odhad v opravn aut :-D. Vtzi velk gratulace. A stejn velk gratulace a dk pat i organiztorm za proveden akce.
odpovdt 

 Pochvala + ztraty a nalezy23:22:58 26.04.2009
Panove organizatori, bylo to vynikajici! Pekne pripraveny bouldriky a super atmosfera pres den i vecer. Kapely hrali jak vo zivot a pogovalo se jak za mlada ;)
Mel bych maly doporuceni k lepsi orientaci -> v dobe zavodu by mohli bejt po lese sipky s popisem k vyznamenjsim sutrum, pripadne nektery z nich i oznacit. Ne ze by to neslo najit, ale nekdy se proste dyl bloudilo. No vim, ze toho mate nad hlavu, proste jen takovej tip.

Jeste prosim Lukase, se kterym sme v sobotu lezli, aby se me ozval, mam jeho pruvodce, kdyz sme se vzajemne ztratili na Brane.
Ondejodpovdt 
 Re: Pochvala + ztraty a nalezy08:44:01 27.04.2009
Diky - paradni sutry, paradni sipky, prima guide - trochu boj s orientaci - obcas pomohlo cislo sutru na sutru a zeleny cislo - cedule na sutrech nebo strome u sutru by lidu leznemu trochu ten sber klistat usnadnila, nic proti faune.. - Druha Layla coby inostranec byla v sobotu mirne orietacne mimo, ale to bude mozna pruskou narocnosti na popis a servis u zavodu....nastesti gravitace vsude stejna, ve stinech kaminku mirne vetsi, tezkovitost dle tvrdosti sutru takze tvrda, uff...
Supodpovdt 
 Re: Pochvala + ztraty a nalezy17:36:56 27.04.2009
Supr, j vdl, e se tu nkde ozve ;) - napi mi na mejla lbrozovsky@centrum.cz a domluvme se...
Lukodpovdt 

 Jak koupit-splait prvodce01:02:31 27.04.2009
Ahoj. Je mi lto, e jsem se nemohl zastnit. Ped sout se kalo, e prvodce pjde pak i koupit. Mme o nj fakt zjem, tak jak na to prosm. Dky
Pasovecodpovdt 
 Re: Jak koupit-splait prvodce08:30:24 27.04.2009
Nejrychlej zpsob asi te bude, kdy mi pole mail: resch@filmix.cz, j ti to hodm do poty. Petr
Petr Reschodpovdt 
  Nejmodernj lezeck prvodce15:51:20 27.04.2009
Jako vniv sbratel prvodc lezeckch mohu vem subjektivn potvrdit, e prvodce je nejlep z eskch a dopovd modernm trendm, laka je hodn vysoko.
Nkresy kamen a fotky lezc jsou bombov. Seznam cest je pmo pod nkresama nebo hned na protj stran i s obtnost a poznmkou ppadnho omezen nebo orientace. Fotoprvodce vznamnjch nebo sloitjch kamen s barevnmi cestami a vyznaenmi zkazy tak pomohl (pod fotakmi je tak vdy seznam cest a klasifikace). Trojjazyn informace,... Dky pnov!
GPS souadnic jsem sice nael jen pr na konci knihy, ale osobn je v tomhle prvodci nepotebuji, jmna prvovstupc zase nepoteebuje vtina boulderist, ikdy by byly zajmav.
Sice kdy jsem si porovnal schema sektor a schema utr a vyrazil k dalmu sektoru tak jsem vtinou piel jinam, ale j na to pt pijdu jak mm knihou otet;) u to tady nkdo psal.
Nejen my ale i okoln lezci v lese obas eili jestli nohy na spodnm kamenu ano nebo ne (u nkterch boulder je v prvodci i poznmka), ale vtinou dolo ke shod tvrdho een bez nohou - nakonec jsme po marnch poskusech shledali, e pelzt si to pro sebe s tma lehma nohama je tak zitek, by "nezvodn".
* Na stran 138 chyb v nkresu slo 606 t kamen "U Lafety", d se dopsat tukou do nkresu;)
martanodpovdt 

 Dk a gratulace!07:08:30 27.04.2009
Dk organiztorm za obdivuhodn zvldnut takto velik akce a gratulace Rosovi tefnkovi za neskuten vkon!
Houbaodpovdt 

 Nejlep doposud08:33:42 27.04.2009
Pete velk dk, snad sesbr slu na dal ronk, protoe speciln tenhle byl jist pro tebe a tvoji rodinu velmi nron, ale podle mho i nejlep. A to ve vech ohledech!
 jirkasodpovdt 
 Re: Nejlep doposud10:04:34 27.04.2009
To teda. Koukal jsem, e synci se pi vyhlaovn vsledk inili - pleli vrchol Nonku, jeden i pokropil malin, aby zalo. Asi celej tatnek :-)

utry pardn, i proto e nastal progres - padly i njak ptice (loni jenom tverylky). Dky za povedenou akciku.
Papouodpovdt 
  Re: Nejlep doposud12:17:56 27.04.2009
tak koda e jsme spolu nedali pivo, asi pokud vim
martanodpovdt 

 Dky12:50:11 27.04.2009
Tiscekrt dky. Oekvn velk, skutenost jej pedila.
Jarda Markodpovdt 

 Hoi, dkujem13:15:26 27.04.2009
...nenapad m nic, co by mohlo dostaten vyjdit moj radost, jak se to tenhle rok povedlo. Pro m je PADn nco jako druh Vnoce:). koda jen, e msto toho mechu tam nemou ze zem rst nov kameny...
Vaek S.odpovdt 

 hec14:57:33 27.04.2009
Ahoj. Byl jsem poprv a docela fajn. Urit bych ekl dobr akce, kdybych tam zstal oba dny, ale nemohl jsem. Vytknul bych aktivnm lezcm na PADn, e se mlo HECOVALI! Myslel jsem si, e tam vc uslym slova jako "poj, poj - dobe :-)" nebo "dvej, dvj" a nebo "nebu mslo, pebu to!", "alealeal" a dal hlky, kter by podpoily zvodn atmosfru :-) Tolik posteh a kritiky :-)
Kouaodpovdt 
 Re: hec15:31:21 27.04.2009
Hele j nevim - mi se zdlo, e toho bylo tak akort!-) Asp.tam nebyl tak velk rachot. Jinak orgm veeelk dky. Pipomkuji ale drobet hor orientaci pro lidi co se na Petri pohybuj jen pravideln 1x za rok ev. lidi zpoza hranic (co si vybavuji j i lidi kolem m, bvalo to njak pehlednj). Samozejm ale klobouk dol, hl. ped Tebou vynaloenou energi, Pete. Take u te potm s dalm ronkem.
jraodpovdt 

 foto18:08:17 27.04.2009
nemate niekto foto na webe, alebo fotky, co sa premietali vecer na afterparty? videl som tam vela fotografov...
adiodpovdt 
 Re: foto20:32:21 27.04.2009
podvej se na web EC, tam je pr fotek a i pr odkaz na dal reporty
odpovdt 
  Re: foto22:17:20 27.04.2009
Nejake fotky jsou vedle v clanku od Petra.
Neco malo pak zde http://flow.kmo.tul.cz/ gallery/main.php/ mysak/PADani/ (odstran mezery).
MYSSAKodpovdt 
   Re: foto22:56:42 27.04.2009
Pardn fotky Mysaku!
Skoda ze jich nen vce :)
.odpovdt 
  Re: foto23:30:22 27.04.2009
EuroClimbing
http://cs.euroclimbing.com/?p=5254

Martin Spilka
http://www.a6.cz/msfoto/ gallery/main.php

Philippe Ribiere
http://philipperibiere. blogspot.com/2009/04/ evolution-tour- tchequie-le- retour.html


Foton
http://fotonec.blogspot.com/ 2009/04/ petrohradske-padani.html

Mrnda
http://www.lezba.net/foto/ Petrohradske_PADani_25.4.09/ album/index.html

aj
http://casnacaj.blogspot.com/ 2009/04/ pterohradske-padani-2009.html

odpovdt 
 Re: foto23:11:16 27.04.2009
Pr fotek na www.msfoto.unas.cz
Martinodpovdt 
  Re: foto11:52:38 28.04.2009
Kuba v Acetonu- Kuba ma zase nekompromisne nejkrasnejsi fotku!
lacoodpovdt 
 Re: foto23:27:37 27.04.2009
Taky jsem udlal pr fotek, jsou na http://jurazak.rajce.idnes.cz/Petrohrad_padani_09/#album
Jirka kodpovdt 
  Re: foto09:55:38 28.04.2009
Ty jo Juro ty jsi tam byl taky?
tak dobr fotky nemm;) mal kluci m navc pi lezen vytili, ale je tam pr fotek z lesa, kempu a z kotle, bombov kapela ta MeGusta tuim.
Ns ale fotil Zipp od Rakovnik tak pr nco pole http://ufonek.rajce.idnes.cz/ Petrohradske_Padani_4-09/
martanodpovdt 
 Re: foto10:52:07 28.04.2009
pr fotek mm tady, ale vc jsem lezla ne fotila...
http://sedinka.rajce.idnes.cz/Petro hradske_padani_2009/ (odstra mezery)
Jiiodpovdt 
  Re: foto12:30:57 28.04.2009
povdn a foto i tady
horomirek.blogspot.com
haky.rajce.idnes.cz/PADani_09/
modpovdt