LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Ty stromy mus pry, chci se tu podn rozhldnout.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
V 16 - Plze
Rock 'n' Wall - Plze
SAUNA - Plze

Prodejny
Lezec-shop.cz - tchovice
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Po - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Zimn resum

aneb Tip na zimn seznu

Do zimn sezny jsem vstoupil s tm, e by to chtlo konen taky nco vylzt, a zas se troku posunout proti losku.

A ono se to vcelku i dailo. Pomrn velk tst na poas mi dopomohlo k pelezu 18-ti mixovch a ledovch vcedlkovch i horskch cest.


Mixovou seznu jsme oteveli o Vnocch fyzicky nesmrn nronm ptidennm pobytem v Tatrch na Popradskm plese. Na rozlez jsem chtl nalzt hlavn co nejvy poet metr, a tak jsme se zamili na dlouh leh cesty lezen v dernm alpskm stylu- co nejvce nalehko a co nejrychleji. Ndhern poas po celou dobu pobytu nm nedovolilo jakkoliv rest day a vsledkem bylo 5 cest v 5 dnech, v dlkch kolem 400-500m, a obtnostech kolem 4 UIAA, po ebrech Tup a Ostrvy. Ve spoust novho snhu a s nejkratmi dny v roce fyzicky docela nron polezenice. Zpt do Brna na oslavy Silvestra jsme se vrtili rozlezen, o 3 kila leh a hlavn namotivovan.


 

foto by archive vihy


Nepzniv lednov poas zapinilo moje zamen trochu jinm smrem: zaali jsme vyret na rakousk ledy. Prvnm takovm vjezdem byl Gastein 10.-11.1., kde jsme vylezli pr rozlezovek. Hned tden na to jsme dky idelnm teplotm vyrazili znovu podobnm smrem, clem byly tentokrt ledy v okol Halstttersee. V sobotu jsme nedokzali odolat (a on nm) mstnmu nejdelmu ledu, 300m dlouhmu Simplebachu (WI 5-), hlubokmu vylednnmu kaonu, jen se v lt vyuv ke canyonigu. Pardn lezen msty jen metr irokou rokl se stdalo s mohutnjmi vvihy a ve konilo posledn klovou dlkou s velmi kehkm ledem. Na nedli jsme si vybrali podle prvodce ,,jeden z neimpozantnjch ledovch tvar v Rakousku, superklasiku Schleierfall, WI 5, 230m. Vraznj oteplen zapinilo dkladnou sprchu z tajcho ledu ve strmch dlkch, na druhou stranu nebyla nikde ani noha. Po pr hodinch byl led n, i kdy ve vlezov dlce, kde pod 10 cm tlustm ledem huel vodopd, jsme pochopili, pro e u tu dnes nikdo neleze.
Po promarodnm vkendu jsme na rakousk ledy vyjeli znovu, a vyuivi mrazivho poas jsme zamili do pro Brky nejbli oblasti, Erlaufbodenu. Jeliko se sobotn rann vstvn pli nezadailo, na ledy jsme se dostali a v 11 hodin. I pesto jsme za odpoledne smrkli dv nejhez klasiky v sektoru BlueBox- Blue Steel, WI 5 a Deep Blue, WI 4+, ob kolem 150m dlouh. I kdy pravda, pi zvrenm slann jsme pkn zatmli, a kdy se seklo lano nad rampouchem za WI 6+, byla v ns mal duika. Nakonec jsme ho dol podle hesla ,,co nejde silou, mus jt jet vt silou njak sthli a v 20hod jsme mok a rozbit jak ciknsk hraky zalezli do stanu a do spack. Dal den jsme vcelku utahan vyrazili do sektoru SunBox, kde jsme si dali Earendil, WI4+, 130m s nepjemn nekvalitnm ledem, a tak jsme pak usoudili, e to pro tento vkend stailo.


 

foto by archive vihy


Posledn ledy tto sezny na ns ekali 14.-15.2., a to znovu v Gasteinu. Do Mordoru ns bohuel nepustila alarmujc lavinovka, ale v Klammsteinu jsme mli jet jeden restk: jeden z nejdelch rakouskch led, Glaspalast, WI 4+, 340m. Po celou dobu bezproblmov led konil o to nepjemnj zvrenou dlkou. Kvli sv orientaci byla znan odtt a zbvaly u jen posledn zbytky ledu pro pelez. Vechno klaplo a na nedli jsme vyrazili na samotn jih Bavorska na mstn nejvt led Kasmarie, WI 4+, 350m. A tam jsme poprv poznali, jak otesn podmnky mou taky na ledech panovat 10 cm tlust vrstva snhu pimrzlho k ledu postup neuviteln zpomalila a zpt k autu jsme se dostali a v 23hod. Pozitivum? Pondln kola padla
Pot se moje pozornost a aktivita pesunula zpt do Tater, zpt do mix. Pily stedokolsk jarn przdniny a s nimi dlouho oekvan 9ti denn vjezd na Brnlku. Po celonon jzd vlakem a vynce batoh na chatu nm zbvalo u pouze odpoledne, a tak jsme nalezli do krat, ale o to znmj mixov klasiky, Lavho Y, 5+ (M5-), 130m. Druhho dne jsme si vybrali modernj cestu, ktsk anabza, M4+, 140m. Ti dlky vyrovnanho lezen potily tlo i dui, ale dal den jsme museli vyhlsit rest day. V ter ns ekal u tet den ve stinn severn stn Malho Kemarku, konkrtn extrmn morlov, velice patn odjistiteln, trvov cesta Zlat strela, M5- (6 A0), 250m. Po spnm pelezu jsme s pocuchanmi nervy sestoupili na chatu a na dal den vymysleli nco kratho, avak o to t잚ho: ary, M5 (dlky: M4, M5, M5-),140m. Klov dlka, spra v hladk plotn, dala zabrat, ale nakonec pustila. Dal ti dny se poas skuten vydilo a kvli boulivmu vtru nemlo smysl ani vylzat ped chatu. Aspo byl konen as na klasick horolezeck verky. Posledn den, v nedli, se poas umoudilo a my vyrazili do posledn cesty: Rambo, 5+, A1, 250m. Jeden z nejhezch mix tto sezny se podailo pelzt tm ist, ale njak to A0 peci jen zstalo. Nezbvalo ne sebhnout na Bielou vodu na autobus a s pocitem pardn zvldnut kemarck pentalogie nastoupit mornou cestu vlakem zpt dom.


 

foto by archive vihy


K vybrouen sezny chybla u jen tenika na dortu: prvovstup. Krsnou linii jsem nael u o Vnocch. Jde o jeden z poslednch volnch smr na Galerii Satana. V pli bezna jsme se tedy vrtili naposledy zpt na msto inu. Po vymodlen prvn dlky (M5,velmi tko odjistiteln) nastoupil do dlky druh bratr. Ve u zanalo vypadat dobe, cesta se stvala leh, ale patn promrzl trvy se staly osudnmi: v poslednm t잚m kroku cepn prozl drn a park se odporouel v dvanctimetrovmu letu zpt na tand a jet n, bhem nho stihnul vytrhnout i dv skoby. Skonil relativn v podku- otesen a s bolestivm zrannm kotnku. Nebylo co eit, slanili jsme a li to zapt na Popradsk. Snad pt rok


 

foto by archive vihy



 

foto by archive vihy



 

foto by archive vihy


Sezna skonila malm karambolem, ale jinak byla krsn, jedinen a napnav. Prost takov, jak m bt. A pesn takov, na jakou se kad rok zase znovu tme!
Zvrem bych chtl podkovat firm Rock Pillars/Ocn za podporu, jejich materil fungoval bhem nalezen celkovch 5200 lezeckch metr vdy spolehliv a podle mch pedstav. Zejmna vazek Ocn Twist mohu doporuit kadmu horolezci, a to dky jeho rychl nastavitelnosti, kter je pi nasazovn vazu v situaci, kdy ji mte obut maky, a pi rznm objemu obleen na tle, nezbytnost. Dal dk pat firm HumiOutdoor, v jejich vybaven jsem celou tuhle dlouhou zimn seznu odlezl a pedevm kalhoty Shield a softshellov bunda Sokoke II se staly nedlnou soust m vstroje.
Spolulezci, co to se mnou vydreli: Tom Harata, Luk Mareek, Luk Abt, Ondej vihlek a pr dalch.

Hore zdar!

vihy   [pravy] 09:33 21.04.2009Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Omluva za zpodn08:04:20 21.04.2009
Omlouvm se za zpodn, autorovi i tenm, lnek jsem dostal u dve, ale trvalo mi to hrozn dlouho, ne jsem se dostal k tomu ho uveejnit. Ani jsem neekal, e zima skon tak rychle. Take sp to budou tipy na pt seznu.
Pkn foto.
 jirkasodpovdt 
 Re: Omluva za zpodn09:21:00 21.04.2009
Promi, ale styl lnku mi pijde jako sebechvstav zpov nabuenho pikovho sponzorovanho lezce. Jene kdy si pomyslm, e nkter z vyjmenovanch cest lezu i j, kter dn ambice nikdy neml a te u tuplem ne, tak mi Tvoje tyky a ptky pijdou k smchu.
Kuba Turekodpovdt 
  Re: Omluva za zpodn09:31:39 21.04.2009
tos blb pochopil... mon u z nzvu t mohlo napadnout, co je clem lnku. chpu, e posledn odstavec ti je trnem v oku:-)
vihyodpovdt 
   Re: Omluva za zpodn09:59:27 21.04.2009
au, beztak jsme se v tom Glaspalastu potkali, ne? Nebo se pletu?
slk a pedroodpovdt 
    Re: Omluva za zpodn10:28:31 21.04.2009
jo, potkali. a slbili jste mi fotky!:-)
vihyodpovdt 
     Re: Omluva za zpodn11:28:34 21.04.2009
Ty nemam ani j.. Sem te v prdeli, a budu doma, tak je snad z Ivana vymu a polu ti je. Kdybys ml njak fotky ty, tak mi je prosimt poli na mam.hlad@email.cz . Dky, jinak lnek pknej. Pedpokldam, e jsem T inspiroval psanm na Lezce.. :))
slk a pedroodpovdt 
     Re: Omluva za zpodn14:52:06 21.04.2009
Ty nemam ani j.. Sem te v prdeli, a budu doma, tak je snad z Ivana vymu a polu ti je. Kdybys ml njak fotky ty, tak mi je prosimt poli na mam.hlad@email.cz . Dky, jinak lnek pknej. Pedpokldam, e jsem T inspiroval psanm na Lezce.. :))
slk a pedroodpovdt 
   Re: Omluva za zpodn11:25:46 21.04.2009
au, beztak jsme se v tom Glaspalastu potkali, ne? Nebo se pletu?
slk a pedroodpovdt 
   Re: Omluva za zpodn13:29:52 21.04.2009
Pipojen piblbl reklama je u jenom tenikou na dortu.
Kuba Turekodpovdt 
  Re: Omluva za zpodn09:34:04 21.04.2009
Ahoj, myslim ze se autor nechvasta, nepise ze to byly nejake superskvele vykony, to ze je na konci pripojena kratka reklama, no a co, pokud mas sponzora tak musis (osobne si rad necham doporucit dobre vybaveni).... Ale jsme asi ovlivneny, vzhledem k tomu, ze autora celkem dobre znam, a vzhledem k tomu ze v zime leze druhou sezonu, rekl bych, ze to neni az tak zle. A pro nas ostatni, co v zime sotva zaciname to muze byt dobra inspirace na cesty.... Mozna bych priste zvolil smirlivejsi ton, ale kazdy mame svuj styl vyjadrovani, ale zkus se zamyslet nad tim, jak autora tvuj komentar bude asi mrzet a stvat. A zkus treba napsat clanek, kde nam doporucis cesty ty.
Ahoj Ondra
ondraodpovdt 
   Re: Omluva za zpodn09:50:17 21.04.2009
Po nch pjde k Turkovi:-)
Pokud bych se ml vyjdit k lnku:
Me bt inspirac pro zanajc lezce a to hlavn z hlediska,e si dokete obstarat sponzory i na takov light poiny...
Druh vc je kvalita lnku. Ta m pli neoslovila,ale je to i vsledek serveru lezec.cz,kter pomalu,ale jist upad v mch pedstavch.
Ondraodpovdt 
   Re: Omluva za zpodn13:30:53 21.04.2009
Moje doporuen najde na HD :-)
Kuba Turekodpovdt 
    Re: Omluva za zpodn13:50:50 21.04.2009
J tam nael tip na dvoje rukavice ( jedny za 60K - Turek doporuuje ), noname hlky a spoustu vyskakovac reklamy, kter se mus pod zavrat... Dky, ale toto je lep :-)
Martinodpovdt 
     Re: Omluva za zpodn20:19:12 21.04.2009
Tak to spatne hledas. Jsou tam i perly na pokracovani, jak se KT pohadal s nadrazakem pri nakladani kola do vlaku nebo jak se soudi o zarovku do dataprojektoru. :)
jx zeroodpovdt 
      Re: Omluva za zpodn23:32:22 21.04.2009
Mysl tu historku, jak na m potvaly esk drhy advoktn kancel, platily ji ti roky, i kdy bylo jasn, e mus u soudu prohrt, a taky se tak stalo? Mohlo by T zajmat, e Drhy prohrany spor proti m zaplatili taky z Tvch penz.
Kuba Turekodpovdt 
  Re: Omluva za zpodn09:52:01 21.04.2009
Jse zamindrkovanej idiot tatare!
odpovdt 
  Gut ! 09:53:47 21.04.2009
ty demente, nen tyka jako tyka, M4 a M5 je trochu nco t잚ho ne tyka na Rovii, nebo kam ty to jezd... Navc se mi zd, e se nkdo jinej podepisuje jako Kuba Turek, to snad ani nen mon, takov demence. Nhodou lnek je pknej, strunej, navc konen zase nco z hor..., i to podkovn sponzorovi mi pijde v pohod. vihyho neznm, ale fandm mu.
gut ! odpovdt 

 Pknej lnek10:15:05 21.04.2009
Dk za inspiraci a doporuen, ta ktsk anabza je fakt pkn a ostatn vyzkouim pt.. :-) tak zase za rok v Tatrch.
piclodpovdt 
 Re: Pknej lnek10:50:00 21.04.2009
Jo, jo taky bych rad nektere kritiky videl v prvni delce Skotske anabaze z kotle. Ja si tam o tyden pozdeji v takovych veselych podminkach zalezl az, az :-)
Jinak o kdo byl v Tatrach o vanocich tak vi, ze zas tak moc drsneho alpinismu vyrabet neslo a pokud budou kluci behat tyto cesty pravidelne, je jen otazkou casu, kdy se zacnou poohlizet po narocnejsich cestach.
Jinak osobne moc lezcu, kterym jeste neni pres dvacet a lezou samostatne zimni cesty v horach v soucasne dobe neznam nebo skoda ze o nich neni vedet.
radek
zobanodpovdt 
  Re: Pknej lnek11:46:40 21.04.2009
Taky si myslm e vihy nem moc vrstevnk kte by tolik tlaili na pilu v oblasti horskch vstup a je dobe, e nkter vstupy v lncch prezentuje. Ono to po finann strnce pro studenta nen pro zas a tak jednoduch a je dobe, e nkter firmy zasponzoruj n pmo vrcholov, ale urit perspektivn lezce.
Btw: Spoustu lid si rdo pete doporuen na zimn cesty a kdy to Kubovi vad, prost to nems st.
ajodpovdt 
  Re: Pknej lnek14:25:56 21.04.2009
Zobane, Vnoce v Tatrch mi moc nepipomnej, naped mi dobr kamard vltne pede mnou do cesty, protoe je ln lapat dl ke svmu nstupu a rozmlt v cest vechen snh na kai, take nic nedr a o mladch ani nemluvm, za tak dobe prolplho Puke to bylo aspo za pivo a oni nic:-)).
Vlkodpovdt 
   Re: Pknej lnek17:52:31 21.04.2009
Ale oni se to nauci :-) a ty budes muset zhubnout :-) my s Lukinem jsme se tolik neborili :-)
Radek
zobanodpovdt 
    Re: Pknej lnek18:25:09 21.04.2009
Jt to ped tebou, taky bych se tolik neboil, vdy jsi to rozryl jako "div svia":-).
Vlkodpovdt 
     tou se k vdk09:25:30 22.04.2009
Tak ja ti vyhrnu s Lukinem "hajway slo jedna", se schodama se dlme, plotny ometeme a on si ekne, e jsme to doryli jak diva svia :-) no tak tomu teda km vdk :-)
Radek
zobanodpovdt 

 Hodnotm kladn10:37:49 21.04.2009
M se lnek lbil dost. Foto je taky pkn, je strun vcn napsan a kdo chce tip, tak ten si ho tady me skvle najt. Dk.
Steveodpovdt 

 supr akci!!13:33:58 21.04.2009
no supr chlapci..jen tak dl!!! co tak nkdy vzt sebou i ensk osazenstvo?;-)
Janeodpovdt 

 supr akci!!13:34:13 21.04.2009
no supr chlapci..jen tak dl!!! co tak nkdy vzt sebou i ensk osazenstvo?;-)
Janeodpovdt 
 Re: supr akci!!14:20:10 21.04.2009
To je dobrej frek :)))
tulakodpovdt 
  Re: supr akci!!14:29:45 21.04.2009
brt na zimn hory ensk osazenstvo je dobrej frek:-P
vihyodpovdt 
   Re: supr akci!!14:33:09 21.04.2009
No vihy, moc se nekasej, znm baby, co jsou pkn drsaky a moc se s tm v horch nemaou, neha toto plm do jednoho pytle, nemuselo by se ti to vyplatit:-)).
Vlkodpovdt 
    Re: supr akci!!15:59:50 21.04.2009
sp je to fork ve smyslu vihy a dvata:-))
ajodpovdt 
     Re: supr akci!!20:05:58 21.04.2009
Pesn tak, ajda rozum :))
tulakodpovdt 
      Re: supr akci!!21:59:20 21.04.2009
j myslm, e to s dvaty bylo dobr! a kdyby vihk tuil, e bude dal den restday, tak myslm, e bychom jet koukali!
asuodpovdt 

 dobr, ale...15:01:58 21.04.2009
lnek nechci kritizovat, snahu velmi oceuji!, ale na mj vkus a pli strun a tabulkov, prost nzvy cest + obtnosti vychrlen za sebou. A prv proto, e autor lnek zamlel jako "tip na horsk lezen", ekal bych lpe rozepsan prbh cest, protoe tohle pro m nen tip. Urit nenalezu do cesty jen proto, e tu vihy napsal jej nzev a obtnost. Mohl se zamit teba jen na pr nejlepch cest a ty podn popsat.
Hurvajzodpovdt 

 Turkv maloesk chlvek:))15:02:32 21.04.2009
Turku, Turku, po nch pjde k Turkovi. Mladej vihy tu celkem normln napsal, co v zim dlal, aby nezlenivl a ty tu plc jedy ze sv zvistiv paty. Zkus se pt trochu zamyslet: na tento server me poslat lezeck lnek kadej, a pokud je zajmav, tak ti ho tu jirkas:)) vystav. Nkdo jezd na skalky na jih, nkdo jezd pes zimu Tatry a Alpy, oboj m sv plus, mnus. ..... Jo, a e v zvru pochvlil sedk, nebo jin kus materilu, ..... dlme to pece mezi kamardy kadej: v tomhle se mi leze lp, a tohle mi zase nesed. Zdar.
samecodpovdt 
 Re: Turkv maloesk chlvek:))15:09:37 21.04.2009
Ono na vtinu podobnch server me poslat lnek kadej. A taky na vtin na n me kadej reagovat. No a co?
Kuba Turekodpovdt 
  Re: Turkv maloesk chlvek:))15:29:15 21.04.2009
Tak tu dobrovoln nedlej ze sebe vola:)).
samecodpovdt 
   Re: Turkv maloesk chlvek:))16:03:58 21.04.2009
Hele Same, co nejsi ani schopn se pedstavit, kdy mne ur, a pipodlan pokikuje jako malej kluk za rohem: Dovol, abych si sm rozhodoval, kdy, jak a co budu kat.
Kuba Turekodpovdt 
    Re: Turkv maloesk chlvek:))19:14:19 21.04.2009
Kdy to nejde veselou cestou, tak ti to napu rovnou: "Turku, Turku, zvist je zl vc"!
samecodpovdt 
     Re: Turkv maloesk chlvek:))23:33:42 21.04.2009
Jii, komu podle Tebe co zvidm?
Kuba Turekodpovdt 

 Dky15:21:24 21.04.2009
Dky za lnek. I kdy vtinu cest znm, tak je to pkn seznam, co se d v horch dlat. Ano, tak jak je lnek napsan, tak to trochu zavn vychloubnm, ale j myslm, e je to nedopaten. Hlavn se nenechej zdeptat z koment. O horch je toho tady neskuten mlo. A j jsem rd za cokoli novho. Vbec mi nevad, e jste nelezli nco super tkho. Naopak. Jsou to cesty pro 90% ns vech co lozme v zim v horch. To se tu jako mus pst jen top vkony nebo co? Jsme na komunitnm serveru! Dky za lnek, kmo!
Honzaodpovdt 
 Re: Dky16:21:11 21.04.2009
Aby nedolo k nedorozumn! Taky jsem si rd peetl lnek od vihybuam z hor. Urit radi, ne skalkask popisy kadho kroku, nebo dokonce reporty z lezen v tlocvin. Jenom mi prost nesedlo, e vihy ho stylizoval (a tm pdem sm sebe) do katalogovch a asopiseckch text velkch boucha, kterm firmy plat mimo jin za to, e je propaguj. Kdyby napsal normln, coe je tam za lezen, jak se ct rekrean horolezec, jak to jsou dobr nebo patn cesty, tak nic proti tomu. Kdy se net, ale je namotivovan, kdy nezane lzt, ale otevr sezonu, kdy neleze lehk ebra ve Zlomiskch, ale vydv se na fyzicky nesmrn nron tden, kdy neleze tatranskou estku, ale extrmn morlovou cestu, a na zvr by chtl podkovat Ocnu, tak mi to pijde dost divn. (J vm, mlo by bt ct editora, aby lnek vyznl lpe, a vihy je v tomm trochu nevinn.)
Kuba Turekodpovdt 
  Re: Dky16:49:59 21.04.2009
Kura Kubo... tak pkn popodku: kdy pu o lezen, mm asto trochu problm, v thle tmatice se vrazy dost opakuj, zvl᚝ kdy to pe strun, tak je poteba tch jazykovch prostedk trochu vyut: nap. ,,otevt zimn seznu" mn pilo jako vcelku pknej obrat, motivace je v dnen dob veobecn mdn slovo. No a dl: e lzt v pl metru praanu pt dn v kuse bez restu ebra ve Zlomiskch je technicky jednoduch, ale dost fyzicky nron, to snad souhlas,ne? Nebo e blb odjistiteln estka v zim pocuch nervy kdekomu.
vihyodpovdt 
   Re: Dky16:52:51 21.04.2009
jinak nkdy navtiv ty nae strnky a klidn si vyber njakej lnek na HD. Jsou tam lnky jinho raen ne tenhle.
vihyodpovdt 
    Re: Dky17:30:13 21.04.2009
Samozejm, e je tu :-) U proto, e lezete cesty, kter jsme lezl j, nebo m zajmaj do budoucna. Dky za nabdku. Obas na n dvm odkazy do rubriky Odjinud.
Kuba Turekodpovdt 
   Re: Dky17:32:36 21.04.2009
M pravdu, ale jen v rmci ns rekreanch horolezc. Jinak jsou Tvoje vrazy spe spojovan s absolutn hodnotou a ta je u pikovch horolezc o mnoho stup v.
Kuba Turekodpovdt 
    Re: Dky18:57:50 21.04.2009
Svihy se uci lezt i psat. Pokud ma ambice na velke veci, musi se otrkat v obojim. A kde jinde se najde lezecke publikum jazykove tak kvalitni a ochotne kritizovat styl, nez na lezec.cz
Tomasodpovdt 
     Re: dkesz19:55:22 21.04.2009
Byl jsem v noru ve V.TATRCH, a nevm nevm kde to spje. Samej na pudrovanej skialpinista tkzv. Snobeck outdoryng s Mamutem vyitm na koleni bych to tak njak popsal, ale k tomu nic, jen e sem za ten prodlouen vkend na snnicch nepotkal dnho lezce. V dnen dob lid bouldruj schovni ve sklepch na peklkch a chod si zalzt na skalku dva metry od parkovyt, no ono s toho bol noiky kdy peklk dojde pod cestu nkam dl, on radji bude krytyzovat na netu lovka kter vylezl v zim nco pknho. Posledn dobou mm pocit e na tomto vebu jsou jenom skalky a peklky. Bohu Dk tomu klukovy za pkn potenko a par fotek s Tater jen tak dle bajbaj:-)))))
krtekodpovdt 
      Re: dkesz08:16:40 22.04.2009
kdy je metr praanu, tak je prost lep jezdit na tch skialpech, ne se frzovat nkam pod stnu a pak ometat chyty ve stne. Pro ti to vad, aspon jsou voln linie, ne ? :)
s mamutem na koleni:) odpovdt 
  Re: Dky20:42:09 21.04.2009
Naprost souhlas. Smi se s tm, e tento web je "komunitn" (ti zaprdn) a z toho vyplv, e nkomu je pno, nkomu ne.
Rakinodpovdt 
   Re: Dky20:45:15 21.04.2009
Che, odpov neum navzat na patin pspvek. To patilo k Turkov pspvku.
Rakinodpovdt 
    Re: Dky22:28:38 22.04.2009
m pjde, e KT vad, e vihy nepe ve stejnm stylu jako on...j taky lezu na skalch 00prd a pesto jsem namotivovn, protoe na to celou zimu trnuju a mm njak sv cle na svch hranicch, kter chci doshnout...."a netim se pouze na nedln vlet s dtikama do skal na "lezen pro vechny" jako KT ve svch lncch"...prost jin pojet stejn vci holt nesed vkusu KT - jedin dobe, e vyel lnek na lezci.cz, protoe KT by ho na HD rozhodn pekopal, dle jeho vkusu...dky lezci.cz
jirkaodpovdt 
     Re: Dky23:55:31 22.04.2009
Asi mi vid do hlavy vc ne j sm sob. Dalekoshl zvry dl z jedn moj poznmky, e snaiv a zatm prnrn lezec napsal ponkud chvstav a sebeoslavn lnek, nebo se znme njak bl?
Kuba Turekodpovdt 
      Re: Dky09:30:16 23.04.2009
znm pr tvch lnk z ihned (nebo idnes?), znm pr tvch "publikac" a je to u hodn dlouho, co jsem prkrt byl na HD, taky vm jak vypadaly pvodn lnky dvou kmo a jak "se zmnily" po zveejnn na HD...vechno na jedno kopyto...dle znm tv komente z lezce, take si o tob urit obrzek doku udlat...
j.odpovdt 
       Re: Dky10:16:12 23.04.2009
Pr publikac - tak toho moc nebylo. Byl jsem vedoucm autorskho kolektivu nkolika Outdoorovch prvodc a kdysi dvou brour sestavench z test masnch vrobk a sportovnho zbo (hlavn slovo mly v obou ppadech editoi nakladatelstv Grada). lnky jinde - mon je zn z Ihned i Idnes. Obas m osobn i lidi z redakce HD podaj Hospodky, MF Dnes a dal noviny a asopisy, abychom pro n nco konkrtnho napsali, co jejich redaktoi neumj. Editace - napsat lnek a ppadn k nmu nco nafotit je obyejn emeslo. Tak, jako zednk v, e bark mus mt dobr sklep, podezdvku, zdi a stechu, tak editor dl dobr titulek, podtitulek, perex, zahjen a stavbu textu. Kdyby to zednk udlal patn, tak v barku nebude nikdo bydlet. Kdy to udl patn editor, nikdo nebude st lnek. (Klidn mi soukrom napi, o jak kmoe lo, a j Ti mohu vysvtlit, pro a jak jsme jim formln pekopali jejih lnky.) Komente na Lezci - naprost vtina se jich tk faktickch pipomnek. Vm, e kdy nco v lezen potebuju vdt, velmi mi pomou poznatky jinch lid. Tak se zase snam pomhat dalm s tm, co znm j.
Kuba Turekodpovdt 
        Re: Dky12:05:58 23.04.2009
ano Kubo, napsat lnek me bt bu emeslem nebo i UMNM. Umnm jsou teba piclovy lnky i kdy teba nespluj "editorsk standardy" a nikdy by tud nemohly vyjt v tisku i na "upravovanch" strnkch. Tv lnky jsou emeslem dle jednoho kopyta, kter spluje "editrosk standardy". Bohuel vsledkem je uniformita a nedostatek rozmanitosti lnk, co se formy te. Proto jsem rd, e se na lezci nic neupravuje i kdy obas musm pest lnek hor kvality. Z tvch komet zde, mm prv pocit, e lnek dle tebe o "lehkm lezen" neodpovd "tvmu pojet lnk o lehkm lezen", a proto ho kritizuje. M se naopak lbilo pojet touto formou - lep ne njak such standard dle ablony...
j.odpovdt 
         Re: Dky12:53:43 23.04.2009
Asi si moc nerozumme. Je mon, e moje lnky jsou na jedno kopyto, to nedoku posoudit. Protoe jsou to asto obyejn zprvy, tak maj jednotnou stavbu, nebo jejich elem nen umn, ale sdlen informace. Jetli se text a fotky povedou, jako nkdy piclovi, tak je to jedin dobe. Editoi by do jeho text hrbli podle toho, zda by to mlo vyjt v novinch, asopise, na zpravodajskm serveru, na oborovm serveru nebo nkde jinde. Nemli bychom ale zapomenout, e cel tato debata vznikla pod jednm lnkem mladho kluka, kter vylezl na svj vk a rekrean zpsob lezen srii pknch cest, ale dal tomu formu, kterou vyetl v horolezeckch katalozch a oslavnch lncch, ktermi se prezentuj sponzorovan lezci. V tom ctm velk rozpor a ten jsem prezentoval ve svm prvnm diskusnm pspvku. Prv takovmu pelapu by editor zejm zabrnil. Editoi toti nepracuj proti tenm ani proti autorm, ale pomhaj jim spolu komunikovat. e se z jednoho pspvku rozvinula debata o HD a urky m osoby, je jin vc.
Kuba Turekodpovdt 
          Re: Dky13:10:55 23.04.2009
Me ten styl prisel taky malicko usmevnej, ale proc ne? Je to prece kazdyho vec, jak to napise, zvlast na serveru typu Lezce. Trosku me vadi, ze se tady furt snazis dokazat ze je to objektivne napsany spatne, me taky prijde vtipny, ze si koupis rukavice v supermarketu a pak napises clanek TEST zimnich rukavic, pouzivas tam vyrazy jako "posledni ze serie testu" a podobny a taky ti tam nepisu 10 komentaru ze bys to mel zredigovat, je to prece tvoje vec
Petrodpovdt 
           Re: Dky14:56:13 23.04.2009
Pete, m by ale pln stailo napsat jeden koment, kter jsem nemyslel nijak urliv a jen jsem chtl upozornit, e si prost spletl styl. To, e se tady strhla takov debata, asi znamen, e jsme pchl do vosho hnzda. Pokud m nkdo ur, ppadn argumentuje proti mmu nzoru, tak vysvtluji, o co jde. Myslm, e od 3. diskusnho pspvku v tto diskusi ji vbec nejde o to, jestli nkdo nkde vylezl tyky a ptky a pak o tom napsal na Lezce. To je samozejm koda.
Kuba Turekodpovdt 
            Re: Dky10:35:44 24.04.2009
Kubo, j ti rozumm, pouze s tm nesouhlasm...Tvj nzor: lnek o lehkm lezen prmrnho lezce nesm/nem mt formu lnku o top vkonech top lezc...Mj nzor: nic patnho na tto skutenosti na webu lezec.cz nevidm - naopak jsem rd, e formu lnku nikdo nekoriguje, kort na "volnoasovm" webu...jinak bych ekl, e tn tvch prvnch koment (slova jako "trapn" atp.) byl docela prudrn...
j.odpovdt 
             Re: Dky10:51:40 24.04.2009
le n. lnek me mt formu jakou chce. J jen upozornil, e v tomto ppad forma nesed k obsahu a vypad to smn. A mimochodem: slovo "trapn" jsem j ani dn ze zdejch diskutr v cel debat nenapsali :-)
Kuba Turekodpovdt 
              Re: Dky11:20:09 24.04.2009
m pravdu - myslel jsem nap. tohle: "Pipojen piblbl reklama je u jenom tenikou na dortu."
odpovdt 
               Re: Dky11:22:46 24.04.2009
Je to piblbl reklama, protoe se tv jako sdlen kamarda kamardovi, ale ve skutenosti je zaplacen (pinejmenm vybavenm). To taky vihy odnkud okoukal.
Kuba Turekodpovdt 
                Re: Dky15:40:09 24.04.2009
Kubo, tys snad maar ne Turek ;-)...kdy k nkomu pjde a ekne, e jeho dlo (i st) je piblbl, tak je to jednoznan prudrn a vyvol to dal negativn reakce napadenho i jeho sympatizant - O TOM BYLA E v souvislosti s prudrnm tnem - ne o tom, zda to skuten piblbl je i nen. I kdyby to piblbl bylo, tak se to d vyjdit jinak...ale myslm, e tys nslednma komentema potvrdil to, co vihy hned vistih - trnem v oku ti je sponzorstv dle tebe "nmanda". to e to dl svd na formu prezentace je u jen podrun.
odpovdt 
                 Re: Dky16:38:49 24.04.2009
1) Co jako pn mysl slovem prudrn v tto souvislosti? Doporuuju slovnk cizch slov, anebo aspo vkladov slovnk etiny. 2) Piblbl je prost piblbl. Je to dost blzk nablblmu a blbmu. 3) Kad a si vydlv, jak uzn z vhodn, teba sponzoringem. Je mi to jedno, kdy to nejde z m kapsy. Ale a mi to netla do hlavy a netv se jako kamard, co mi chce poradit. 4) Pokud pu, e to je podle m tenika na dortu, myslm, e zkladn problm je nkde jinde.
Kuba Turekodpovdt 
                  Re: Dky15:20:43 27.04.2009
Kubo, to tv komente jsou piblbl!
j.odpovdt 
                   Re: Dky21:13:56 27.04.2009
Dal anonym...
Kuba Turekodpovdt 

 Zimn Resum20:15:50 21.04.2009
Kalhoty s mamutem mm a jsou dost dobr u jsem je v pr stnch provtral,lnek je dobrej slab je to s nkterejma komentema.
Bahnoodpovdt 

 Pekn lnok20:57:35 21.04.2009
Nahodou celkom dobre tanie,dobre polezenie,vcelku seriozne cesty na tuto mizernu tatr.zimu,dobra aktivita.
JSodpovdt 

 Pekn lnok20:58:32 21.04.2009
Nahodou celkom dobre tanie,dobre polezenie,vcelku seriozne cesty na tuto mizernu tatr.zimu,dobra aktivita.
JSodpovdt 
 Re: Pekn lnok22:17:43 21.04.2009
pod 10 cm tlustm ledem huel vodopd, jsme pochopili, pro e u tu dnes nikdo neleze.

Tomu hovorim zaciatocnicka chyba, ktora nastastie nebola potrestana, stary horolezec - dobry horolezec.
stary pesodpovdt 
  Re: Pekn lnok09:28:20 22.04.2009
Taky bych odpovedel citatem klasika: "liezt sa da vzdy, len to niekedy dlhsie trva" :-)
nicmene to nepopira ten predesly, ktery je potreby mit stale na pameti. Nicmene i ti stari horolezci meli dobra pravidla a jedno z nich je asi nejpodstatnejsi : "Na posrani je vzdycky casu dost"
Takze at to leze :-)
Radek
zobanodpovdt 

 pkn, pkn12:20:41 22.04.2009
vihy! Dy ty mixi v kemru-to je docela kotel! Pkn ses rozlezls, jen co je pravda!
kuba novkodpovdt 
 Re: pkn, pkn16:32:24 22.04.2009
taky si myslm...Turku, Turku radi se zamysli nad blikajcmi reklamami a "bulvrnm" i senzacechtivm pojetm tvch lnk na HD, kdy u jsme u toho srovnvn
jirkaodpovdt 
  Re: pkn, pkn18:00:40 22.04.2009
Prv jsme se zamyslel. Nic novho ze m ale nevypadlo. Co bych ml podle Tebe vymyslet?
Kuba Turekodpovdt 
   Re: pkn, pkn20:11:00 22.04.2009
zani u mn blikajcch strnek ;-)
Ondraodpovdt 
    Re: pkn, pkn20:18:50 22.04.2009
M v zloze njak byznyspln? Sem s nm. (Anebo jet lpe: Zkus ho realizovat.)
Kuba Turekodpovdt 
     Re: pkn, pkn22:15:01 22.04.2009
myslm, e pr dalch outdoorovch web to zvld i s mn agresivn reklamou a mn bleskoidnm pojetm lnk...ale jo, je to tvj styl a tvj web m na netu urit sv msto, tak jako teba blesk mezi novinami...jen se mi to nezamlouv, a proto tam nechodm...prost m oslovil mnohem vce tenhle lnek ne "tvj web", a tak jsem se ho zastal...
jirkaodpovdt 
      Re: pkn, pkn23:46:13 22.04.2009
e se na Lezci u po nkolikt e HD, mi pipad ponkud vtipn.
Kuba Turekodpovdt 
       Re: pkn, pkn01:22:29 23.04.2009
Na frovku... Otevt si HD a prvn, co musm udlat je fknout reklamu pes celou strnku, to je opruz. Buzynes pln - no dobr... Za dal: vihyho lnek byl docela dern a bez omek, pjemn zmna nejen ve virtuln textov realit. vihy m podle veho nalpnuto a drm mu palce do budoucna. Za dal: Doprovodn video z outdoorov akce (tedy vletu :-) ), kde se na mne tlem rovnou KT, nem s outdoorem nic spolenho krom ega autora a spolehliv mne odrad od jeho si putn a tm pdem i dozvdn se teba neho, co by mne zajmalo jako doplnn jinak zajmavho textu.
Osobn je mi beka, kdo si co leze. Nen mi ale beka mchat hruky s jablkama. Zlatej Lezec i pes obasn lety pr figur v diskuzch... Viz Snka, lanovka a pojet problematiky v titulku lnku "tam jinde". Kubo, dr se svho kopyta a teba pibrdnm v titulcch a pidnm v kvalit obsah text, kter zvejuje "doma", doshne alespo deseti procent reakc, co se najdou na Lezci pod prakticky kadm textem... Nen klik jako klik :-)
Honza Pok.odpovdt 
        Re: pkn, pkn01:43:33 23.04.2009
Jestli to dobe chpu, tak mi doporuuje, aby se na HD diskutovalo o Lezci, lidi se nevzjem ureli jako tady, dlali jsme klidn pjemn PR msto seriozn novinsk prce a celkov abych se snail snit tenost HD na rove Lezce. Nezlob se, ale k tomu smovat nebudu.
Kuba Turekodpovdt 
         Re: pkn, pkn09:23:35 23.04.2009
"kvalitn novinsk prce" hmmm, tak to hovo za ve
odpovdt 
          Re: pkn, pkn10:00:13 23.04.2009
Bu neum st nebo nerozum vznamnovm rozdlm cizch slov. Kvalitn se nerovn seriozn. Zatmco prvn slovo je hodnotc (a proto bych ho vi sv prci nikdy nepouil, to pslu tenm), druh je neutrln (popisuje druh urnalistiky, kermu se vnuji a nehodlm to mnit).
Kuba Turekodpovdt 
 Re: pkn, pkn22:08:49 22.04.2009
Prmrn denek prmrnho lezce.
Petrodpovdt 

 J nechci k Turkovi!!!!11:22:34 23.04.2009
Jakub Turek a jeho "byznys" pln na leton rok:
Budu negativn kritizovat vechny lnky na serveru lezec. Tm pdem si vtina z nich rozmysl jestli uveejn lnek lehkho raen, protoe ne vichni jsou takov prskai jako J.
Vlet na Koz hbet u Ralska m takovou pohodovou a rodinnou atmosfru.Vynikajc stih.Jen ta hudba m tam nesedla,byl by problm tam dt njakou smrt od Sepultury?A pak ten tvj pohled do kamery...pro si nepiznal,e jsi v "Pletanklanu"?
Ondr z Rakuodpovdt 
 Re: J nechci k Turkovi!!!!11:29:18 23.04.2009
:))))koukal jsem se na nj,to nem chybu.Turku,m t nkdo rd nebo m rd jen sm sebe?
Georgeodpovdt 
  Re: J nechci k Turkovi!!!!11:33:52 23.04.2009
A je to venku!Pletan to thne s Turkem..:D.Pokud bych ml ty dva srovnat,tak Pletan je pro lezce takov zpesten,kdeto Turek takov parazit,hnidopich..
Vontodpovdt 
   Re: J nechci k Turkovi!!!!12:00:53 23.04.2009
Ty woe chlapi, vy si fakt nevidite do huby. Muzete mi uvest jmena lidi, o kterych si myslite, ze jsou na ceskem internetu lepsim zdrojem informaci o lezeni v horach pro prumerne lezce, nez je Kuba Turek? Na okraj podotykam, ze ho osobne neznam a v zivote jsem ho nevidel.
Vildaodpovdt 
    Re: J nechci k Turkovi!!!!14:24:27 23.04.2009
tohle si vihy nezaslouil. Mladej nadjnej lezec a pod jeho lnek obrn diskuze o Turkovi. Turek by mohl kolit na univerzit ve fakultativnm pedmtu jak nasrat lidi, ale o jeho pnosu pro lezen by se dalo s uspchem pochybat. A kdy chce informace o lezen v horch , co se teba poohlednout po servrech typu tatry.nfo, ta3guide , bergsteigen... ale nevim no, na HD jsme jako relavantni informacni zdroj nikdy nepouzival, ale mozna se to zmen..
odpovdt 
 Re: J nechci k Turkovi!!!!11:46:47 23.04.2009
No, dost si skutenost pibarvuje. Letos jsem kritizoval jeden (tento) lnek na Lezci a to jedin kvli jeho nabubel form. Obsahu jsem se ani nedotkl.
Kuba Turekodpovdt 
  Re: J nechci k Turkovi!!!!12:09:03 23.04.2009
Video na HD fakt dost dobry, skoda ze nemam zvuk. Mozna by stalo zato ho prihlasit do souteze nejakejch outdoorovejch filmu :)
Kubo myslim, ze kdybys otevrene priznal, ze HD je takovej lezeckej Blesk a bral to trochu s nadhledem, tak by te lidi hnedka vnimali trochu jinak.
Petrodpovdt 
   Re: J nechci k Turkovi!!!!12:38:03 23.04.2009
Ani lezeck, ani Blesk. Jestli si tohle opravdu mysl, tak nete HD (kolek je tam lnk o horolezectv? Ptina, estina?) a nev co je to bulvr ani tabloid (celebrity, soukrom, nahota, vulgarita, kratik texty...)
Kuba Turekodpovdt 
    Re: J nechci k Turkovi!!!!14:35:57 23.04.2009
no nahotu bych v lezeckech casacich uvital :-D
Bdaodpovdt 
     Re: J nechci k Turkovi!!!!14:58:33 23.04.2009
Outdoorov pornografick asopis nos v hlav u nkolik let Sejk. Nevm, nevm, jestli s nm proraz...
Kuba Turekodpovdt 
      Re: J nechci k Turkovi!!!!22:32:10 23.04.2009
"Reka v pozadi ma typicky ledovcovy nasedly zakal." Autorem jest nejmenovany metodik nejmenovaneho svazu v nejmenovane posledne vydane metodiceeeeeeee Rulandske modre a bile mysky, mysky a kocicky...Kecupovy.
Radek J.odpovdt 
       Re: Bod pro Radka10:45:08 24.04.2009
:-)))))))

Radku... bod!.
Jet bys mohl a ml zapropagovat Houbovu jonovskou rubriku ;-)
Tom F.odpovdt 

 Turek si tu dl promo19:37:09 23.04.2009
TURKU b u do iti s tma kecama. Nejsem zvdavej ani na tv HD, ani na tvoje hodnocen vihlkova slohu, ani na to kde a kam pe. Plete si trochu hit, ho si triko nkde jinde, kmo!
M.odpovdt 
 Re: Turek si tu dl promo20:27:03 23.04.2009
Mil hloup M. Pokldm minimln za slunost, kdy se m nkdo na nco zept, abych mu odpovdl. Pokldm za seriozn vysvtlit m stanovisko, kdy mu nkdo vyt vadnou argumentaci. Nen moj vinou (natopak zmrem), aby se na Lezci diskutovalo o HD. Dokonce jsem toto tma ani nenaal.
Kuba Turekodpovdt 
  Re: Turek si tu dl promo20:32:15 23.04.2009
Re: Omluva za zpodn 13:30:53 21.04.2009
Moje doporuen najde na HD :-)
Kuba Turek
.....Ani pam u ti neslou, fakt b do iti, asi bude ke vemu jet nemocnej!
M.odpovdt 
   Re: Turek si tu dl promo21:13:17 23.04.2009
u se perou!!!
ajodpovdt 
   Re: Turek si tu dl promo21:30:50 23.04.2009
Mil M., kter jsi zejm jet hloupj, ne jsem si dokzal pedstavit, moje odpov byla na jasnou Ondrovu vzvu: "A zkus treba napsat clanek, kde nam doporucis cesty ty." Co jsem mu podle Tebe ml asi tak odpovdt, kdy na HD jsou jen ode m podrobn popsan destky horskch vstup v Tatrch a Alpch v obtnostech II-VII? To sem mm koprovat odkazy, nebo aspo nzvy regionlnch rubrik, nebo co?
Kuba Turekodpovdt 
    Re: Turek si tu dl promo22:27:55 23.04.2009
Mil pane Turku,
po krtkm rozmlen jsem se rozhodl reagovat na vae pipomnky k textu. Jsou svm stylem ostatn stle stejn. Vam clem se zd bt pouze kontroverze a ponovn. Kdy se podvte lpe na reakce ostatnch na vae komente, nen vm alespo trochu npadn, jak jsou na vs asto vichni lehce nabrouen? e by vy jedin mte svatou pravdu a dokete se vyjdit ke vemu? Nen to na zamylen?
Hypaodpovdt 
     Re: Turek si tu dl promo22:34:38 23.04.2009
Turek by se mohl vyjdit k tomu jak testoval a sedk Singinrock zakoupen v Hudy sportu a nsledn prohlsil v MF Dnes,e Hudy sport prodv nekvalitn vybaven.No,jen bych pipomenul pane Turek,e sedk velikosti M,testovat na figurn velikosti L je ponkud vsledek va inteligence...
Tak jak to bylo?Budete zase lidem lht???odpovdt 
      Re: Turek si tu dl promo23:39:28 23.04.2009
Ach jo, to jsi zase Ty? To je otrava, u jsme to nejmn 2x tady na Lezci spolu eili. Mohl by sis to najt v archivu MF Dnes sm, ne? Ale v kostce: Nakoupili jsme sedky, nechali je testovat ve sttn certifikovan zkuebn v Radvanicch. Ta nkter roztrhala a vydala edn protokol. Ten jsme opsali a vydali lnek. Jeden z testovanch vrobc se ozval a my jsme zjiovali, o co lo. Nala se chyba va zkuebn. Ta se pot v MF Dnes veejn omluvila. Za chvli najdu text omluvy a nakopruju ji sem.
Kuba Turekodpovdt 
       Omluva sttn zkuebny00:24:55 24.04.2009
lnek vyel 12.3.1997, take jist chpe, e mi nalezen v mm archivu trochu trvalo... Omluva vyla 9.4.1997. Podstatn st znla: "Vdeckovzkumn uheln stav, a.s., Sttn zkuebna . 214 se omlouv redakci MF DNES a vrobci sedacho vazu typ Peak firm Climbing, Beneov n. Plounic, e pi pedvn vsledk zkouek sedacch vaz neinformovala redakci MF DNES o nevhodn velikosti zkouenho sedacho vazu typ Peak firmy Climbing pro zkouky na zkuebnm zazen podle normy UIAA. Negativn vsledek nebyl zpsoben nevyhovujcmi vlastnostmi vazu, ale nevhodnou velikost dodanho vzorku."
Kuba Turekodpovdt 
        Re: Omluva sttn zkuebny08:51:44 24.04.2009
A kdo u toho byl?Tamtadada-da-d dement Turek!!!!
Etalianoodpovdt 
         Re: Omluva sttn zkuebny09:30:14 24.04.2009
Je pznan, e vulgrn nadvky pou do diskus anonymov. Doporuuji pest na toto tma star lnek v IDNES : "Prasata z internetu vs nazvou idiotem nebo krvou. Co jsou za?"
Kuba Turekodpovdt 

 MADE IN TUREK22:25:31 23.04.2009
Prosm administrtory,aby reagovali na lnek J.Turka,kter dnes zveejnil na svm portlu.Diskuze zaruena:D...
Turku,povz nm,co ti dlali v dtstv?
Ondra Mlekodpovdt 
 Re: MADE IN TUREK22:38:55 23.04.2009
Tak to je sla...Turku,prv jsi vyvedl hndka ze stje na svou hlavu,v to?
Ondr z Rakuodpovdt 

 Cel Brita22:52:10 23.04.2009
Two, jak zrm na tuhlectu dikuzi, tak Turn je u oupln tahlecta cel brita! Kdy je ho fude plno!
Za chvli bude prodvat v Bleku sv nahat fotky za mega.
e m nmitky k formln podob lnku, to se na nj nezlobte. On si peetl nkde o tom, jak m vypadat stuk tra lnku a od t doby to v, je to jeho vra, to se s n vo to hdat, to je jako se hdat s P. o nboenstv, a jin nic moc spolenho nemaj (jedin snad e jsou z flotily vesmrnch lid, ale kadej z jinho tale, to se nepot.
Vono nm se lb jin lnky, netruktrovan podle pruky mladho urnalisty, ale mme smlu, nebo jsme odkzan na servery, kam jet dn naformovan editoi nepronikli a kde se me pst normln, lidsky a tiv.
P, p, haf haf.
Dagodpovdt 
 HOVOUSEK23:53:35 23.04.2009
ten Turek bude asi fakt takovej TRAMP a Hovosek jak ten Martin Minak co VYLEZL na tu zvlhenou Anapurnu, co na to Turku pisne??????
Polak odpovdt 
  Re: HOVOUSEK00:26:41 24.04.2009
Nic. Vbec nevm, co to plc.
Kuba Turekodpovdt 
   Re: HOVOUSEK08:04:14 24.04.2009
Pesn Dagu, vihy je mladej, lnek je nestruktrovanej:)), surovej, ale jinak dobe napsanej a je urit inspirac pro hodn zanajcch lezc, co nechtj zstat na peklice.
....Jinak nechte toho hovouska ut si svch pr minut slvy, kdy se mu /pes jeho velmi odborn lnky:))/ na jeho serveru ji nedostv. TURKU a co na to eran Atar???
M.odpovdt 
 Re: Cel Brita09:08:29 24.04.2009
Hola, dagologu,
galerijka polobrit je taky u mho ajdola Baumaxe: http://www.xavi.litvinoff.cz/.
Papouodpovdt 
  Re: Cel Brita...potet10:42:43 24.04.2009
:-)))
Je trochu smutn, e se dns u opravdu dobe pobavm pi komentch vs dvou (za to dkuju)... a obas kdy komentuje Radek J.
btw: a to je dvod, pro st ty Vae blogy :-))))


(reklamu na Dagoy a Papouovy strnky dlm rd a bezplatn... to pro trce istoty soute... pokud mi polou bannrek, tak ho vyvsm u sebe)
Tom F.odpovdt 
   Re: Cel Brita...potet14:21:04 24.04.2009
Hola, hola, to ne moje stranky, lebrz reditelskyho Mikiho, ja tam akorat sekretarkuju. Reditel me za to vozi do ciziny, naposled do bzlo do Birminghamu. Fakt krasny mesto
Papouodpovdt 
    Re: Cel Brita...potet16:37:56 24.04.2009
Nojo, no. J vm, e to njni jen tvj blog :-)))
Ale stejn mi poli banrek 159x49 bez rmeku (vka do 49) nebo 161x51 s (ideln) ernm rmekem (vka do 51).
Tom F.odpovdt 
     Re: Cel Brita...potet16:38:45 24.04.2009
px (pochopiteln)
Tom F.odpovdt 

 Turek odhalen s milenkou na pli,rodina ple...09:01:01 24.04.2009
Turku..pro t nem NIKDO rd?Neohnj se tenost svho portlu,jsem si vdom faktu,kolik lid te Blesk a nemyslm si,e by ti lid byli uvdoml o problmech a lch,kter Blesk pe...stejn jako ty.A ty jsi opravdu hlupk,v se to o tob,tak vypadli z lezce a nech ns,uvdoml,t!
Antiturekodpovdt 
 Re: Turek odhalen s milenkou na pli,rodina ple...09:33:25 24.04.2009
Doporuuji naped zvldnout zklady pravopisu, utdit si mylenky, nastylizovat je tak, abych je ml monost pochopit, a potom m nazvvat hlupkem, kdy u to mus bt.
Kuba Turekodpovdt 
  Re: Turek 10:32:37 24.04.2009
Prodm pistoli co2 WALTHER CP 99 RE 4,5 mm nmeck kvalitn vroba dn napodobenina. Zrun list msc star. Plus nhradn pabika, zsobnk na diabolky a kufk.
Broaodpovdt 
  Re: Turek odhalen s milenkou na pli,rodina ple...10:42:49 24.04.2009
Turku, nen nhodu tvj brcha Stpn Turek, alias song "Stvka DJ"???...... To by ledacos vysvtlovalo, no i kdy vlasn asi ne, ten je toti originln.
M.odpovdt 
   Re: Turek odhalen s milenkou na pli,rodina ple...10:53:24 24.04.2009
Mil hloup M. Nemm dnho pbuznho se jmnem tpn.
Kuba Turekodpovdt 
    Re: Turek odhalen s milenkou na pli,rodina ple...11:33:59 24.04.2009
Tak to jsem Kubku total hloupej:)). Jdu si koupit ten Walther.
M.odpovdt 
     Re: Turek odhalen s milenkou na pli,rodina ple...16:48:19 24.04.2009
To asi opravdu ano.
Kuba Turekodpovdt 

 Kopnete si do Turka..16:50:40 24.04.2009
JT v nekterych kruzich moc popularni asi neni,ale takovejhle davovej utok trochu postrada dustojnost...
odpovdt 
 Re: Kopnete si do Turka..17:17:35 24.04.2009
Kld, Paroubka taky spousta lid nenvid, ale tak ho spousta miluje, no....je pravda, e turka asi moc lid nemiluje, kadopdn vce lid ho dost nemus.
nesmrteln blzenodpovdt 
  Dkuji za pozoruhodn hodnocen m osoby17:58:42 24.04.2009
Co kdybychom se na tuto diskusi podvali z druh strany? Hrub se mnou nesouhlas Nesmrteln blzen, JX Zero a aj. Jaksi zbabl anonym si mysl, e jsem idiot, dal e Maar. Gut m m za dementa. Samec mi nadv do vol. Vont do parazit. M. m posl do iti. Ondr z Raku chce asi ci, e si kadm na hlavu. Polk ve m shledv Hovoska (ale pi tom m srovnv s vbornm horolezcem Minakem). Podle Antiturka jsem hlupk. To je tak vechno. Vichni bez tve, vichni bez jmna. To se to nadv, co? Komplexy, malost, podlost, ustraenost... vechno v jednom.
Kuba Turekodpovdt 
   Re: Dkuji za pozoruhodn hodnocen m osoby18:17:58 24.04.2009
Nemas horecku, boreliozu, syfilis ci encefalitidu? Me tudle bylo velmi spatne a taky mi pekne hrabalo. Pak je dobre se vyhnout vaznym rozhodnutim ale napr. i verejnemu vystupovani, psani na internet, jinak jestli je pan zdrav, tak bych se nad tim Samcovym vyrokem vazne zamyslel. Ale mozna, ze te to cini jenom stastnym, provokovat, aby ti lidi nadavali, kazdej jsme holt nakej...je to jenom trochu votravny, nicmene snad jinak neskodny.
lodpovdt 
    Re: Dkuji za pozoruhodn hodnocen m osoby18:20:22 24.04.2009
jezisku ja to napsal anonymne, promin Kubo Turku neuvedomil sem si, ze ses na to citlivej
 Laco aolinodpovdt 
     Re: Dkuji za pozoruhodn hodnocen m osoby18:36:44 24.04.2009
To by u snad stailo, ne mldenci? Chovejte se k nmu trochu ohledupln, vdy je zjevn ponkud nervov labiln.
pbla4024odpovdt 
   Re: Dkuji za pozoruhodn hodnocen m osoby18:43:02 24.04.2009
jje, ty se fakt troku jinej...zvltn...kadopdn vybouje z mejnstrmu
nesmrteln blzenodpovdt 
   Re: Dkuji za pozoruhodn hodnocen m osoby20:43:33 26.04.2009
Jmenuji se Jan lek a su z Brna. T mne.
ajodpovdt 
 Re: Kopnete si do Turka..17:50:49 24.04.2009
To nen pravda, ale kdy si o nakopn do p.... tak poctiv koleduje, tak pro mu nevyhovt, e?
M.odpovdt 
  nohy do ka20:32:14 24.04.2009
ten Turek by se ml trochu osvit a netlemit furt do obrazovky,
Polakodpovdt 
   Re: nohy do ka22:50:55 24.04.2009
Kubku, zkus na tu svoji horkost kapiku jalovcov vod hajnho, anebo si rovnou sko za krakonoem pro troku livho lupen, kamen a hulen, p takle bys byl v tch zatracenejch horch oupln ztracenj!
samecodpovdt 
    Re: nohy do ka23:31:03 24.04.2009
Chlapci, chpu vae rozpoloen a tak dtinsk vtipkovn, mm tak pubertln potomky. Ale trochu jste se odklonili od pedmtu debaty, nen-li pravda?
Kuba Turekodpovdt 
     Re: nohy do ka15:04:59 26.04.2009
Kubo, jak to sleduji, maj t na lezci rdi jak Voldemorta v Bradavicch. Nechce se njak politicky zvraznit? Jsi zajmav typ, kter by skvle doploval nai politickou scnu. Turek na hrad!
polosamecodpovdt 
      Re: nohy do ka21:41:12 26.04.2009
Z eho soud, e m lezci nemaj rdi? V tto diskusi se takhle ponkud primitivn vyjdili Nesmrteln blzen, JX Zero, aj (Jan lek), dva anonymov, Gut, Samec, Vont, M., Ondr z Raku, Polk, Antiturek a Vla auli. Tyto pny pokld za reprezentanty cel lezeck komunity?
Kuba Turekodpovdt 
       Re: nohy do ka22:59:00 26.04.2009
Mil Kubo, nemyslm si, e by m vyjden k tmatu bylo primitivn. Mon by nebylo od vci, pestat se touto debatou stle zabvat a svmi komenti pilvat olej do ohn. Tak trochu mm pocit, e chce mt za kadou cenu posledn slovo. Vyje radji na skly - je pkn.
aj (Jan lek)odpovdt 
        Re: nohy do ka23:24:30 26.04.2009
Promi. Omlouvm se. Zahrnul sem T mezi anonymn kiklouny v tto diskuse. Spletl jsem se v t zaplav pspvk. Ohledn poslednho slova: Nereaguju na urky. Reaguju pedevm na zavdjc nebo liv tvrzen.
Kuba Turekodpovdt 
       Re: nohy do ka10:16:35 27.04.2009
Mil Kubo, plku z nich znm a jev se, v rmci monost, aspo tolerentn. Znm v podstat celou komunitu z Krasu a nikdo si nedovol veejn shazovat vkony druhch.Sp jde o hecovn a pozitivn motivaci. Kad leze, na co m, a pokud m nkdo radost z toho, e pelezl za V v Tatrch, nebo jin z njak 9 na Holtejn, je to jist jeho subjektivn pocit, ale nen teba ho za to jebat. To by tady mohly bt jen lnky o Adamovi, nebo Tomovi. Nevm, jak jsi star, ale j lezu u 20 let a tento sport byl kdysi zejmna o radosti a pocitech. Vrcholov sport se z toho stal a pozdji.
polosamecodpovdt 
        Re: nohy do ka11:36:57 27.04.2009
Mil Polosame! Vdy se vbec nelime. Se vm, cos napsal, souhlasm. V em vid rozpor?
Kuba Turekodpovdt 
         Re: nohy do ka12:37:43 27.04.2009
Lime s mon zsadn v tom, e j jsem samice. A Kubo, raduj se ze ivota, nech druh, a maj sv drobn radosti a jestli se ct sm, kup si medvdka mvala:)
polosamecodpovdt 
          Re: nohy do ka13:59:20 27.04.2009
Mil samice! Dkuji za rady do ivota. Zadil jsem si ho ale sm podle sebe. Tot doporuuji i Tob.
Kuba Turekodpovdt 
           Re: nohy do ka18:18:11 27.04.2009
Polosamice:)) m pravdu, pedsedo!!!
samecodpovdt 
            Re: nohy do ka18:29:21 27.04.2009
Jak to teda mte: Kdo je chlap, kdo ensk a kdo hermafrodit?
Kuba Turekodpovdt 
             Re: nohy do ka18:38:31 27.04.2009
Polosamec m svaly jako hypersamec, ale ve skutenosti je to samice, kter nkdy kme polosamice, ale to nem rda a klidn t za to i zbije. Take jestli nem jet vt svaly, teba jako j samec, tak si mus dvat bacha na to co k, co me potvrdit nejeden slab skorosamec. Howg.
samecodpovdt 
              Re: nohy do ka19:13:31 27.04.2009
Jsem z toho janek. Svaly nemm. Nevm kdo je smaec, polosamec a samice.
Kuba Turekodpovdt 
               Re: nohy do ka19:33:52 27.04.2009
kol znl jasn: "Zmtnout Turka". /Te vn, opravdu si nevymlm a jsou to real-persons. P.S. medvdka mvala si nekupuj, kdo je "in", pod si Nartouna/
samecodpovdt 
                Re: nohy do ka19:49:03 27.04.2009
Turek vod vokurek nev, kde nrtouna hledat a jak ho sprvn pout. A dky za zastn, Velk vezre, ale ty bicky si jet pemme.
polosamecodpovdt 
                 Re: nohy do ka20:09:37 27.04.2009
Te jsi provalila kdo jsem!
Oskar Trnkaodpovdt 
 Re: Kopnete si do Turka..06:24:48 25.04.2009
N, osobn se mi zd, e u to je "posedlost Turkem". On zase tak ernej nen (J, k tomuhle i k minulmu pat smajlky... up - (:-))^2 ). HD by sice mohly spravit u po letech kdovn a vbec technickou rove webu, barevn je to pro mne stran, vtinou tak jdu a zase odejdu, neb na mne vybafne nco pes celou strnku, to stylizovn a grafika lnk na jedno brdo mi taky nebere... ale je tam spousta dobrejch informac, nkter lnky (i od Kuby) jsou zajmav, dobr a tiv.
T J.K. sm nen tak ernoern zlo. :-) :-)
Dagodpovdt 
  Re: Kopnete si do Turka..20:35:12 27.04.2009
Z ve uvedench pspvk plyne, e Turek pestv blbolit, pokud je zmaten pohlavn identitou odprc. Pnov, mte know-how.
polosamecodpovdt 
   Re: Kopnete si do Turka..21:01:43 27.04.2009
:-D
kuba novkodpovdt 
    KLUCI a EVATA13:42:13 28.04.2009
j Turka mm docela Rd, myslm si e byste toho mli necht a neblbolit pod do kola... Turek je docela milej kluina a klidn bych si ho vzal do stanu nebo takhle njak na vkend do prody na vlap,no nic. co Ty na to Turku?
Lukekodpovdt 
     Re: KLUCI a EVATA14:24:26 28.04.2009
Co bych jako ml?
Kuba Turekodpovdt 
      Re: KLUCI a EVATA14:28:33 29.04.2009
E?
odpovdt 
  Re: Kopnete si do Turka..18:53:20 29.04.2009
No na HD nechodim protoze ta grafika je desny a clanek ktery vzplodil tuto diskuzi jsem necetl (a tudiz obsah prispevku KT nejsem s to odnotit), ale behem cele diskuze je KT jedn z male ktery reaguje na komentare ctenaru a vicemene se snazi argumentovat radsi nez nadavat. Trochu mi pripada ze ostatni ho apriori nemaj radi a hnidopissky hledaj jak ho napadnout a urazit. Jinak KT neznam....
pecenacodpovdt 

 erven hadr?06:59:44 30.04.2009
Pnov a dmy, je skuten tristn jak jedin poznmka KT k form lnku Vs doke vytoit dobla.
milanodpovdt 

 vihy fandm ti!22:45:52 16.05.2009
Chtla bych veejn podpoit vihyho, lovka, kterho znm a moc mu fandn. Vm, e jednou vylze opravdu nco velkho, pak to nape na lezce.cz a u nikdo si nedovol pst tak nelidsk komente, e mil pane Turku :-)?
P.S. Ten lnk mi pijde moc fajn.
Banatniceodpovdt 
 Re: vihy fandm ti!23:00:41 16.05.2009
Jaj.vihy m konen babu !)
Gegodpovdt 
  Re: vihy fandm ti!16:24:09 08.12.2009
Myslm e to psala vihyho maminka i babika, aby to cel nevypadalo tak blb...:-D
Derekodpovdt 
 Re: vihy fandm ti!02:06:27 17.05.2009
Napite mi na mail. Meme si vyjasnit mj postoj ke vztahu lezen tkch cest a nedotknutelnosti jejich pelezc. Tady bych se do uzaven debaty poutl jen nerad.
Kuba Turekodpovdt 
 Re: vihy fandm ti!10:48:15 17.05.2009
VIHY, M ZASE JSTE TY A TVOJE PRELEZY PLN UKRADENY :-D
Pedroodpovdt 
  Re: vihy fandm ti!15:35:38 08.12.2009
Chlapci kdyby vae vytrvalost jakou mte pi een"zsadnho problmu"byla takov i v tch horch tak mme lhen jako svina.Vyserte se u na to a jedte radi lzt,stejn hovno vyete.Nebudte jak ti poslanci...Martas
Martasodpovdt 
   Re: vihy fandm ti!15:38:40 08.12.2009
A takov hezk lnek to byl.Kubo nic se vihym nemm ani ho neznm...Martas
martasodpovdt 
   Re: vihy fandm ti!15:38:44 08.12.2009
A takov hezk lnek to byl.Kubo nic se vihym nemm ani ho neznm...Martas
martasodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
Goretexov bunda | Ppk BCA Tracker DTS | Garmin Fenix 5X Sapphire Gray Optic, Black band | Scarpa Maestrale RS skialp boty | Maky Petzl Lynx | Spack Nanok | Hilleberg Jannu | Bky Atomic skate 192 nov | Dtsk uvazek | Pik Pobdy |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1395 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.