LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Dobr horolezkyn doshne vrcholu, u v zkladnm tboe.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Boulder Bar - Praha 7
Rock 'n' Wall - Plze
Lezeck stna Kbely - Praha 9 Kbely

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Pertn - Praha 1
LANEX eshop - Bolatice
Lezec-shop.cz - tchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Pedseda HS Jan Bloudek on-line rozhovor

pozvnka na tvrtek 7. prosince 2017

On-line rozhovor na tma oddlovn i neoddlovn sportovnch lezc od eskho horolezeckho svazu s jeho pedsedou Janem Bloudkem pipravujeme zde na Lezci na pt tvrtek 7. prosince 2017 odpoledne.

"Kolem lnk o oddlovn/neoddlovn se piln diskutuje, ale bohuel se tam taky opakuje hodn nepravd nebo nepesnost.
Rd bych nkter vci uvedl na pravou mru nebo dovysvtlil (teba kolem dvod, kter ns vedly k sepsn t vzvy, kolem vsledk ve sportu nebo financovn, rozpotu apod..),"
napsal nm k tmatu, o kterm by chtl se teni diskutovat.

Pedseda HS Jan Bloudek navazuje na debaty kolem prohlen veden HS, kter poskytl ke zveejnn na Lezce v pondl 27. listopadu:

HS hj jednotu sportovnho lezen Komercionalizace by fatln pokodila dal rozvoj tohoto sportu

a nslednou reakci druh strany, zstupc spolku esk sportovn lezen z.s.:

esk sportovn lezen z.s. reaguje na prohlen HS za jednotu

Rozhovor zane v 15:00 a bude trvat zhruba hodinu.

(Pvodn vylo 30.11.2017)

sth   [pravy] 12:25 30.11.2017Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 u thni do p...e11:59:17 30.11.2017
najednou chce nco vysvtlovat?a kdy to lidi daj u dlouho,tak se na n sere,ale kdy ti zaalo tct do bot,tak to jde..peju mladm zvodkum,aby t nemuseli v ivot potkat a neboka tbt zrovna tak..
lexodpovdt 
 Re: u thni do p...e23:48:37 30.11.2017
Zajimav je to, e jsi nepedstavil njak jin program a nejsi dnes pedseda. V tom ppad tak me thnout do hajzlu a ne tady nco zbsil vykikovat!!!
odpovdt 
  Re: u thni do p...e00:42:31 01.12.2017
Kdy jsem tohle naposled slysel? Joooo, rikali to sportovcum :)
odpovdt 
  Re: u thni do p...e11:04:17 02.12.2017
ty se asi na hlavu ne...j o dnm programu nemluvm,jen o tom,jak se bloudek chov jako z.rd a hz pnu a ty si jeho holka,nebo t tv mma patn vychovala ty onuce.
lexodpovdt 
  Re: u thni do p...e11:04:36 02.12.2017
ty se asi na hlavu ne...j o dnm programu nemluvm,jen o tom,jak se bloudek chov jako z.rd a hz pnu a ty si jeho holka,nebo t tv mma patn vychovala ty onuce.
lexodpovdt 

 Bude to nkdo rychleji pepisovat?12:00:34 30.11.2017
Ty online rozhovory jsou sice fajn, ale moc se toho nestihne, na mnoho dotaz se neodpov nebo odpov na trochu nco jinho ne se tazatel pt a reakce u se vtinou nestihne. Stv se pak z toho trochu jednostrann PR lovka co odpovd. Nepemlte tedy o tom, e by Bloudkovi odpovdi pepisoval nkdo, kdo um hodn rychle pst? Bylo by vce prostoru i na reakce a jet by to mlo efekt, e dotazovan ml vce asu na rozmlen odpovd.

Jinak upmn doufm, e ten rozhovor ale nebude jak je tu pedstrno zase ve smyslu "nprav nepravd a nepesnost" od "toho druhho tbora" tak jak to bva zvykem. At to radji zkus konstruktivnji. Jako dobry odrazn bod by mohlo byt, e se pokus vyslovit jmna tech zlosyn o kterch napsal ten hysterick pamflet a zkus popemlet nad jejich motivac.
odpovdt 

 NE rozhovoru!!! Je nefr14:19:20 30.11.2017
Kdy o nco lo, kdy Bludek s Reschem potebovali pesvdit volie, natoili video, byli na nm oba. Pouh rozhovor zase bude snka manipulac, tko ovitelnch polopravd a obvm se, e tam me bt, vzhledem k absenci partnera, i ada tok a l.

Pro tedy, kdy je modern doba a technologie to umouj, se neudl rozhovor s obma stranami najednou? To je tak tk se na chvli sejt? A pokud ano, nemohou si ob strany udlat chvli a pipojit se do telekonference, kde se mohou najednou vyjdit ob strany??

Nevm, ale jakkoliv rozhovor s jednou nebo druhou stranou by ml bt odmtnut. Postoj HS i druh strany znme, oba to dali psemn sem na Lezce, u obou probhla celkem slun diskuze. Na co dal jednostrann rozhovory?

Prosm, zkuste to. Dejte otzky, tmata, to je jedno co, ale nechte odpovdat a vyjadovat se ob strany najednou.     
odpovdt 
 Re: NE rozhovoru!!! Je nefr14:33:51 30.11.2017
No, je to tak... Souhlasim.

Je skoda, ze se boji jit do primych konfrontaci a vzdy to resi takto jednostranne (rozhovor jen s nim, newsletter ktery vse deli jen bilou a cernou, video, prohlaseni se zakazanymi komentari, ...), kde nas bez jakekoliv opozice informuje o tom, ze pohled druhe strany jsou nepravdy. Ale maly pokrok tu je, tentokrat pod svym prohlasenim dovolili komentare ;). Ale mam za to, ze prave tento trochu totalitni pristup docili jen toho, ze svaz pujde do sracek.. Cim dal castejsi rozpory a jejich reseni timto zpusobem az v dobe, kdyz s tim konstruktivne nejde moc nadelat, jsou toho dukazem.
odpovdt 
  Re: NE rozhovoru!!! Je nefr14:48:42 30.11.2017
Pesn tak, bu ob strany v diskusi, nebo nic!!
A hlavn a se ta druh strana nezapomene zeptat, co se dje okolo TBT!
odpovdt 
   Re: NE rozhovoru!!! Je nefr15:01:25 30.11.2017
Coby se mlo dt, NIC :-D Aspo podle vsledk SP
odpovdt 
    Re: NE rozhovoru!!! Je nefr15:07:20 30.11.2017
No ono to prv me bt hor ne jenom nic. Kdyby se nic nedlo, tak by to bylo jet v pohod :-)
A.
odpovdt 
   Re: NE rozhovoru!!! Je nefr13:50:42 05.12.2017
"Pesn tak, bu ob strany v diskusi, nebo nic!!"

To jsem psal j, beru zpt, nzor SL u mn ani nezajm. Pvodn jsem myslel, e je podpom. Te dvm od SL ruce pry.
odpovdt 
 Re: NE rozhovoru!!! Je nefr15:00:20 30.11.2017
pro? pedpokldm, e lezcomajsti rdi a peochotn daj prostor i druh stran. kdy teda vystoup z anonymity a bude chtt, nop.

mimochodem, lezec.cz nen dn veejnoprvn medium a me si dlat to, co uzn za vhodn.
Lukas B.odpovdt 
  Re: NE rozhovoru!!! Je nefr15:03:25 30.11.2017
Nezaspal jsi? Druh strana ji dvno z anonymity vystoupila :-) A ano, Lezec si me dlat, co chce. Tak proto se neodkazuji na zkony a nevyhrouji alobou, ale pouze dm o zven, zda by v tomto ppad nebyly nkter vci frovj, ne zveejnn odpovd pouze Bloudka. Teba alespo rozeslat otzky obma stranm a vdy zobrazit ob odpovdi?
odpovdt 
   Re: NE rozhovoru!!! Je nefr15:16:04 30.11.2017
hele, ty, jsi jeden z nich nebo ne? a kterej tedy jsi?
Lukas B.odpovdt 
    Re: NE rozhovoru!!! Je nefr15:19:42 30.11.2017
Aktuln ani jeden. Podle pedbnch informac novou aktivitu vtm, ale pro finln podporu nebo nepodporu mi chyb pomrn hodn dleitch informac. Byl bych tedy nerad, pokud by se upednostovala jen jedna strana, je jedno, kter.
odpovdt 
     Re: NE rozhovoru!!! Je nefr15:21:54 30.11.2017
dkuji za odpov na prvn otzku. a te na druhou, prosm.

a kterej e tedy jsi?

a ppadn i logickou tet: to nepodepsan, to je (zatm) jenom od tebe?
Lukas B.odpovdt 
      Re: NE rozhovoru!!! Je nefr15:28:06 30.11.2017
Ne, i kdy to me bt tko uviteln, ne ve pi j :-) A se tomu sm obas divm :-) I kdy je pravda, e jsem te na trninku mluvil s pr lidmi od dt a nzor podobn mmu mli tm vichni. Ale to mi samozejm vit me i nemus. Asi nejlep test by byl pijt na njakou stnu, najt si samostatn trnujc dt a jt se zeptat jistie, obvykle rodi, co si mysl. Nic za to ned a hned bude vdt, na em jsi.
odpovdt 
       Re: NE rozhovoru!!! Je nefr19:54:33 30.11.2017
ok, chpu, odpov vdy jen na jednu otzku: kterej teda jsi?
Lukas B.odpovdt 
        Anonymita je praivost22:58:47 03.12.2017
Anonymita v internetu je velk nevar a to, co si dnes nkte dovol na njakm internetovm fru, skryti za zvojem anonymity, by si urit nedovolili oteven ci pi njak diskuzi kdy by sedli na podiu nebo v hlediti.
Kdy zveejuji svj nzor, a u je jakkoliv, ml bych mt tolik morlu a odvahy abych se pod svj nzor jasn podepsal. Vdy snad o nic nejde. Teprve pak je cel vc dostaten korektn a vichni ti, kte s tmto nzorem souhlas nebo nesouhlas mohou - zase oteven a transparentn reagovat. Zajmalo by mne, eho se teba anonym boj, nebo co je jeho motivem aby jeho obliej byl schovn za zvojem.
Michael Beranekodpovdt 
         Re: Anonymita je praivost19:30:26 04.12.2017
Co ekne v hospod, v slu, na ulici a podobn se nearchivuje, to co nape na internet u nesmae, nem nad tm moc, nev, kdo a kdy se k tomu dostane a nkdo prost nechce, aby ho velk bratr vidl a to teba s chlapama v hospod, i se fem v prci nesouhlas i oteven.
anonymodpovdt 
  Re: NE rozhovoru!!! Je nefr20:16:33 30.11.2017
Coooo? Toto fakt snad uz na nikoho nezafunguje... Druha strana z anonymity davno vystoupila. A hlavne do anonymity ji dava Bloudek a lide jako ty presne tim stylem (ucelne?) argumentace co tu predvadis.

Nez zacnete jet to svoje o anonymite, tak byste alespon meli dat sanci te druhe strane byt vubec anonymni :-O. Tohle je to same, jako by kdyby si treba Drahose, predtim nez vubec oznami svou kandidaturu na prezidenta, oznacil za anonymniho zlorada, ktery se chysta rozvracet republiku.

Sportovci naznacuji, ze se chteji trhnout. Bud za to, jako clovek co o tom, ze nejsou potreba vyplodil nemalo prispevku, rad a podporuj je, kdyz ti a tobe podobnym vysli vstric. A hlavne nepredjimej dopredu...
odpovdt 

 Ofenzva14:24:06 30.11.2017
Nejlep obrana je tok. A Bludik rozjd plnou ofenzvu. Mus se ctit hodn ohroen. Pokud se bude esk Sportovn Lezen loudat s infem jako dosud, tak to projede i s nejpdnjmi argumenty i osobnostmi.
odpovdt 
 Re: Ofenzva14:32:12 30.11.2017
Proto by tak Lezec ml zafungovat jako rozumn prostednk a pistoupit ne pouze na jednostrann rozhovor, ale ml by pinst spolenou diskuzi obou stran.
odpovdt 
  Re: Ofenzva14:35:33 30.11.2017
A pro by to jako lezec.cz ml dlat, kdy u je dvno hlsnou troubou HS a fredaktor jezd za odmnu na erasmus?
odpovdt 
   Re: Ofenzva14:39:38 30.11.2017
Treba proto, ze kdyz svaz pujde do kytek, bude to blbe i pro lezec.cz. A predrecnik asi miri tam, ze tento zpusob komunikace s cleny vic nez hleda reseni jen prohlubuje krizi.

Mimochodem, takove otazky typu "Proc by se svaz mel starat lepe o sportovce, kdyz jsou mensina a navic z nich s malymi naklady docela tezi?" uz tu byly a kam vedly ;)
odpovdt 
   Neutralita?14:40:36 30.11.2017
Protoe Lezec je sice hlavnm medilnm partnerem, ale to jet neznamen servilnost a povinnost zveejnit ve, co mu HS pedlo. Vem, e si kluci uvdomuj, o tu b, a co se te vlastn dje, a e se k tomu postav elem a zstane neutrln. Teba ne, nevm, ale doufm v to.
odpovdt 
    Re: Neutralita?15:05:07 30.11.2017
Lezec je nezvisl na HS, mediln partnerstv se tk jen brtovan inzerce, nikoli obsahu. Nabdku na online rozhovor od pedsedy jsem pijal, protoe jsme tu jako platforma pro diskusi. A jsem rd, e Lezec zde me k oteven diskusi poslouit. Druh strana sporu m na Lezci tak prostor k vyjden, Lezec je j srovnateln k dispozici. Jsem s Olivem a spol v kontaktu a ekm jejich avzovan vyjden.
Je vdy otzkou, jakou konfrontaci jsou pedseda nebo zstupci z druh strany ochotni podstoupit, jestli takov nebo jin rozhovor, panelovou diskusi nebo nevm, co ve jet by lo technicky zorganizovat. Uvidme...
 Standaodpovdt 
     Re: Neutralita?15:24:44 30.11.2017
Jasn Stando, souhlasm. Ale jako problm vidm, e dv na sob nezvisl vyjden ve finle budou mt nulovou hodnotu, protoe kad ze stran me pout... ale, co bych ti psal, vdy jsi zkuen dost. Jen se obvm, e dva nezvidsl rozhovory skon stejn, jako souasn dv oznmen, a vstupem bude snaha o rozhovor dal, kde se ob strany budou snait vyvrtit a opravdit trzen protistran, kter te zazn. Tak jsem si jen myslel, e by do toho Lezec mohl vstoupit aktivn v roli prostednka/modertora, ne jen zveejovat, co vm kdo zale. Vae povinnost to samozejm nen, ale peci jen, jako hlavn lezeck server uritou spoleenskou roli plnte.
odpovdt 
      Re: Neutralita?19:32:07 30.11.2017
To je legran. Nejenom e anonymn hlasy u pln samozejm vyslovuj poadavky a tak, ale dokonce si s nkm tu a tam i ptelsky dvrn poklbos, obrazn ho poplcaj po ramenou. Jet njak mrn intimita tam chyb, jako takov ibalsk mrknut, jakoe my anonymov pece jsme tady pod s tebou a vme, fakt vechno vme, Stando...
P(ikot).odpovdt 
       Re: Neutralita?20:36:08 30.11.2017
Pro me si tedy stejny anonymim jako kazdy dalsi tu, ale to je jedno. Ja tu pozadavky nevidim, spis tu vidim navrhy. Ale asi zalezi jak to ma kazdy nastaveny v hlave... Nekdo bojuje s pozadavky, nekdo vita navrhy, kterymi se muze inspirovat.
absolutni vetsinaodpovdt 
       Re: Neutralita?21:40:38 30.11.2017
Pokud je to tak, jak si myslm, bylo osloven v podku.
odpovdt 
        Re: Neutralita?00:33:35 01.12.2017
Enigmatitj ne vtrna v Delfch. Jedin, co m teda napad, je, e Standa v, kdo jsi, a e to jsi ty. Mon jo. Kadopdn navenek to psob zvltn. Tak jako e pan Dleit se dv vidt jen tomu, komu chce - ale tak aby to ostatn vdli. (Stejn jako je tu u dvno divn cel diskuse, ve kter se lovk orientuje dost obtn. Protoe sem nechodm eit rbusy, na snahu orientovat se u vtinou kalu.) Ale tvoje vc, a redaktor Lezce, j to tu nedm, ani nechci. Ovem kdyby tohle byla cel tvoje akce, a j to zjistil, tak kvli tomuhle divnmu anonymnmu jednn t nepodpom, i kdy jinak bych to asi udlal.
P(ikot).odpovdt 
     Re: Neutralita?16:23:51 30.11.2017
Forma rozhovoru, kdy ob strany budou mt prostor reagovat na otzku, ale jejich odpovdi budou zveejnny a pot, co pijdou odpovdi z obou stran (nsledovny dal otzkou modertora), by mi pila zajmav a n moc konfrontan.
honzaodpovdt 
      Re: Neutralita?20:19:51 30.11.2017
Dvam hlas pro.
odpovdt 
  Re: Ofenzva14:36:19 30.11.2017
Asi ano. Ale chapu, ze to Bloudek chce cele resit drive nez se vubec druha strana oficialne vyslovi.. Ale je pravda, ze nikdo nerika, ze na to maji clenove pristupovat. Na druhou stranu, lezec je medialnim partnerem CHS, tak asi musi.
odpovdt 
 Ignorovat Bloudka14:41:39 30.11.2017
Nejlepe bude ho ignorovat a na nic se ho neptat. Vzdyt on do ted taky vsechny ignoroval.
odpovdt 
 Re: Ofenzva14:42:26 30.11.2017
e je situace zral na jasn razantn een je zejm ji docela dlouho. Nyn se alespo uvid zda-li ve sportovnm lezen dozrly osobnosti, kter jsou schopn zmny dovst do konce a maj jasnou vizi. Pokud ano bude to jen dobe ve finle pro vechny, pokud ne, tak vznikne njak kokopes a definitivn een se oddl.
Vlkodpovdt 
 Re: Ofenzva14:59:06 30.11.2017
Ofenzva :-D tak urit, dcka, vdy je to jen boj o dcka, dtsk, nebo ddsk vlka? Asi oboj, nebudou dcka, nebudou prachy pro ddka. Jednoduch jako facka. O kvalitu sportovn lezen vbec nejde, tady jde o ztrtu pjmu pro pebujel ednick apart, pstup k dotacm a vlastn plat...
J. Hazlodpovdt 

 navrh na anketni otazku...14:53:33 30.11.2017
Navrh na anketni otazku:
Kolik si myslite, ze tady diskutuje lidi?
1? 2? 3? Vic?

Anketni otazka cislo 2:
Ma smysl diskuze s nekym, kdyz ani nevite, jestli to je jeden, dva, nebo tri lidi?

Odpovedi nemusite podepisovat, nezajimaji me, jen tak si tady trollim stejne jako ty/vy.
jx voidodpovdt 
 Re: navrh na anketni otazku...14:57:09 30.11.2017
Je cokoliv z toho, na co jsi se zeptal, dleit?
odpovdt 
  Re: navrh na anketni otazku...17:08:36 30.11.2017
Neni to dulezite. Asi jako diskuze, u ktere se neda vysledovat, kolik lidi diskutuje, kdo si co mysli a kdo reaguje na co. Proste jenom takovy blabol, aby se zabil cas.
jx voidodpovdt 
   Re: navrh na anketni otazku...20:29:43 30.11.2017
Jasne. Vsem nam je prece jasne, ze my absolutni vetsina jsme jednotni s Bloudkem a vsechna ta kritika a nespokojenost je vyplod jednoho (jiste choreho, hloupeho, srabackeho, podvratackeho, ...) cloveka (teda max. 3 lidi, dle moznosti v ankete) a proto neni dulezite tomu davat jakoukoliv vahu.

Situace vyresna, rozhovor ani novy svaz neni potreba, co tu mame dalsiho?
absolutni vetsinaodpovdt 
 Re: navrh na anketni otazku...20:24:03 30.11.2017
Odpovedi 1 si nam chtel rici, ze to cele delas sam?
(jakozte ty sam jeden z diskuteru. Asi dobra schyza, co? Snazit se dehonestovat diskuzi, kteoru sam aktivne tvoris)
odpovdt 
 Re: navrh na anketni otazku...23:55:03 30.11.2017
Myslm, e jako obykle max 5. Kdy jsem zjioval nzor na tuto diskuzi asi u dalch 20 lidi ze sportovnho prosted, vichni kali, e sleduj, ale chyb podkaldy pro rozhodnuti. To, co hlsaj novtoi, tak nen moc pehledn a dvryhodn.
odpovdt 
  Re: navrh na anketni otazku...00:45:57 01.12.2017
Ty, JX void, Lukas B., sth, P, A., ja, KT, F, Martin, Vlk, ...
odpovdt 

 Aby to cel nezapadlo do uplku15:54:16 30.11.2017
Byl bych rd kdyby tato "afra" byla konen impulzem pro opravdu otevenou, upmnou, konstruktivn diskusi o elu, struktue, monostech a vizch svazu. Na zatku diskuse by bylo myslm dobr, zrekapitulovat, koho lze aktuln povaovat za profesionla, koho za dobrovolnka a na zklad tchto informac rozvjet diskusi, zda jsme profesionalizovni dostaten nebo nedostaten. Je poteba diskutovat o efektivit naich profesionl. Je poteba, aby se zrekapitulovala innost komis, tedy jejich posln, el, ppadn zda maj vbec smysl a nebylo by lep je slouit. Je poteba, aby zejmna 3 nejdleitj pyle na innosti ( zvody,instruktoi-treni,skly) velice profesionln pracovali PRO lenskou zkladnu, nikoliv aby lensk zkladn nutili sv mnohdy zastaral, nefunkn i kontrovern modely innosti. Je teba se ptt k emu jsou nm odborn komise od kterch by se logicky ekaly vstupy distribuovan pmo lenm a nepichzej. Byla by dobr diskuse o tom jak servis lenov vbec oekvaj a zda, ppadn jak, by mli mt monost ovlivovat personln sloen pedstavitel jednotlivch komis. Bylo by dobr, kdyby se vci tkajc se len hs vrtili na pdu hs, tedy nap jejich www a umonili jim tam v rmci monost oteven dialog a prezentaci. Bylo by dobr uvaovat o rozvoji struktury a rozhodovacch pravomoc smrem do region, po vzoru jinch sport, atd...
Djaodpovdt 
 Re: Aby to cel nezapadlo do uplku18:26:10 30.11.2017
Obvm se, e toto nebude mon. Ne proto, e by nakonec teba i lidi nechtli, ale myslm si, e jsou duevn nastaveni na njak zpsob jednn a zen a ten e se jim nepoda pedlat, ani kdyby chtli. Kad mme njak dispozice a jednme v rmci uritch mantinel. A e by dlouholet kovan autokrat ekl nco jako "ok, tak od ztra to povedu demokraticky" a opravdu s tm zaal a byl spn, tak tomu nevm. Me bt donucen to zkusit, me mt snahu to dlat jinak, ale je to jen petvka, mylen je nastaveno jinak, nebude vdt, co a jak pro vlastn dl, a asem stejn bude sklouzvat zpt. Myslm, e fungovn pod HS by asi mon bylo, ale s jinmi lidmi a jinm zpsobem zen. e by kluci pitlaili na svaz a Binter jim to odsouhlasil a od ledna zaal dlat ve obrcen, ne dosud, je jen fantazie.
odpovdt 
  Re: Aby to cel nezapadlo do uplku23:03:47 30.11.2017
Ano, pesn tak, je to v tch lidech. Pokud je Binterovo smlen podlan, hled pedevm svj prospch (nebo tch, co mu ho zase njakm zpsobem vrac, co vede ke korupci a favoritstv) tak njak sliby o zmnch jsou przdn. Jedin e by se promnil tak eeno v srdci (a s nm dal), co je nereln.

Ale na druhou stranu v tom je prv ten hek. Kde mme zruku, e to sam se nestane kdy "moc" nad sportovnm lezenm pevezme nkdo jin?

Na to jsem upozoroval v pedchoz diskusi:
Je opravdu nutn o tom realisticky uvaovat a vci analyzovat s nadhledem.
Frustrace okolo HS mou vst ke zkratkovitmu een, kter ovem nen zrukou svtlch ztk.

A.
odpovdt 

 vmna veden20:51:56 30.11.2017
Jak to tak vechno tu, napad m, jestli nejvt pinou celho rozkolu nejsou sami zstupci veden HS? ekl bych, e a u odtrhnout, nebo neodtrhnout, tak situace uvnit HS je slun eeno minimln neuten. Veden nen schopn se domluvit, boj se, e se zvoci trhnou. Nebylo by pro HS nejlep, kdyby jednodue odstoupili a dali svoje funkce k dispozici nkomu schdnjmu k dohodm? Prost svoji prci odvedli, slun by se jim podkovalo a vidlo by se jestli to nejde dlat lp? Nevm tomu, e by se nkdo nenael. Dy to klidn me bt nkdo ze zvok. Do te byli svym zpsobem pod hobkama, tak pro to na chvli neotoit. Teba to bude fungovat lp. ... J vim, asi nejsem prvn kdo to navrhuje a urit to kluci dokou taky vymyslet sami, ale tak jsem si ikal, e kdyby si to nhodou peetli, e by je to mohlo trknout.
Martinodpovdt 
 Re: vmna veden21:39:45 30.11.2017
To m minimln dva hky. Prvn asi je ten, e zvoci asi nechtj fovat celmu svazu, ale chtj se starat jen o to svoje, tedy zvodn lezen. A hek druh - pokud veden odstoup, kde vezme jin? Pokud ve volbch, tak co kdy bude zvoleno opt dal veden, kter nebudou zvoci zjmat? Stle jsme u toho, e jsou v menin a pokud budou volby, skalkai je pehlasuj. Tedy nov veden by nic neeilo. Zvoci to dlat nechtj (veden celho HS), jin zvolen parta opt nemus bt zvokm naklonna, je velk pravdpodobnost, e ve volbch ani zvodn naklonn zvoleni nebudou.
Take een bych vidl jinde. pln odtren od HS je asi a krajn vc, ale zvokm by se mla v rmci HS umonit urit autonomie, aby sice spadali pod HS, ale o svm vcech a svch lidech si mohli v rmci sv sekce rozhodovat sami.
odpovdt 
  Re: vmna veden23:30:44 30.11.2017
Pesn tohle ty kluci svazu navrhli. A co na to svaz? Boudkv Bulletin...
F.odpovdt 
  Re: vmna veden23:34:49 30.11.2017
Stejne jako vsem ostatnim sekcim. Tedy reforma svazu...
odpovdt 
   Re: vmna veden19:50:19 02.12.2017
Autonomie i ve financich a partnerech? V tom vidim problem.
odpovdt 
  Re: vmna veden08:47:18 04.12.2017
V cel diskuzi nejde o dobro jednoho nebo druhho. Za vm hledejte jen penze :-).
odpovdt 
  Re: vmna veden16:48:16 04.12.2017
Tak jine vedeni muze byt trochu proziravejsi, a tu sice malou, ale dost dulezitou skupinu pro sve fungovani, si muze spis hyckat nez upozadovat. Byl by to vcelku logicky dusledek. Myslim, ze i ted by Bloudek volil jiny pristup, kdyby byval vedel, kam jeho pocinani povede.
odpovdt 
   Spolek neni firma14:24:53 07.12.2017
Problem vidim v tom, ze si ani jedna ze stran (CHS, Csl,csld, nebo jak jsou ty zkratky) neuvedomuje podstatu, jak ma fungovat Spolek. Ma predevsim zastupuvat zajmy svych clenu. To znamena nabizet jim a hlavne delat pro ne to, co by od komercniho subjektu nedostali, nebo by mu za to museli platit. Vsichni navrhovatele, krome Obrocnikova planu, premysleji jen v intencich zisku.
Krajsos (654321)odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.