LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Omluvenky nepadaj, jde se lzt.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Oblasti
 Reporte
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
KH Olomouc - Olomouc
Lezeck stna Salesko - Brno-Le
Vnitn lezeck stna - Juliska - Praha 6

Prodejny
Rock Point - OC Olympia - Olomouc 7
Outdoor Centrum Rock Point Po - Praha 1
HUDYsport - Jablonec nad Nisou

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

MR v lezen na rychlost a obtnost 1.12-2.12.2007

obr_smallAktualizace: celkov vsledky v PDF

Obtnost:
Mrzek, Hlavek, Strnk
Kudrov, Rajfov, Hrozov

Rychlost:
Hrozov, Kareov, Kotrbov, Raifov
Hroza, ifra, Strnk, vcha

Ze dne nedle 2. prosince

Vtzem eskho pohru se stal:

Martin Strnk ped Kubou Hlavkem a Vakem Malinou.

V ench se na prvnm mst v P umstila Soa Hnzdilov, ped Elikou Kareovou a Kristnou Ondrovou.

Jak probhal tento zvod?

obr


MR 2007 Mrza

foto by Luky


Finlov cesta vedla stejnm profilu jako minul rok. Spodek vedl po mech, ale pozitivnch chytech a bych dost na slu - natejkalo.
Asi ve dvou tetinch natahovac boulder do oblho volantu a tam vmna a pak po malch chytech. To u lezl jen Mrza.
Tom Mrzek teoval topov chyt (top bylo cvaknut expr.) a stv se vtzem MR, za nm Kuba Hlavek a na tetm mst Martin Strnk.
Martin Strnk asi doplatil na to, e lezl ped finlem zvod na rychlost.

eny finle obtnost:

1.Kudrov, 2.Rajfov S.,3.Hrozov

obr

MR 2007 Kuba Hlavek

foto by Luky


Rychlost eny:
L. Hrozov, E. Kareov, D. Kotrbov, L. Raifov.

Mui:
L. Hroza, M.ifra, M. Strnk, J.vcha.

Dvky postupujc do finle obtnost:

N. Kudrov, S. Rajfov, S. Hnzdilov, K. Ondrov, E. Kareov, D. Dupalov, D. Sandov, D. Kotrbov, L.Hrozov a J.Mzlov.

Pkn vyrovnan cesta, kter vedla v tom samm profilu co semifinle mu. Cesta byla po mench pozitivnch litch s klem v pevise, pebrn velkho oblho volantu. Odtud ji vytrvalostn zvr.  dn z dvek nedolezla do topu.

Do finle postupuj:

T. Mrzek, M. Strank, K. Hlavek, J. Peteel, P. Resch, M. ifra, A. Rozsypal, P. Havrda.

Semifinlov cesta mu mla klasifikaci dle stavitel asi kolem 8a.
V cest byla dv boulderov msta. Prvn vyadilo asi polovinu zvodnk a bylo v plce cesty, v traverzu doleva, v relativn mlo pevisl pasi, byl to silov technick krok za men obl chyty.
Druh msto bylo pak v pevisu, zde se rozhodovalo o postupu, top se podail jedin Tomovi Mrzkovi.




Celkov vsledky


 CP2007MuziO.pdf
 CP2007ZenyO.pdf
 finalevysllist _Mui.pdf
 finalevysllist _eny.pdf
 PavouciMuzi.pdf
 PavouciZeny.pdf

JJ... Dkujeme zvodnkm i divkm za vborn vkony a atmosfru. Team lezeckho centra.




Mistrovstv esk Republiky v lezen se bl, take posilujte, pipravujte se, lezte, jezte a tak dle a tak dle. A pokud nechcete zvodit. Tak se pijte aspo podvat a podpoit lezce.

Na stnu Smchoff 1.12.-2.12 2007, kde probhne boj o titul mistra a (mistryn)esk Republiky a to v zvodech lezen na rychlost a v lezen na obtnost.
Krom vtenho zitku z pozorovn tch nejlepch borc a borky pro vs pipravme i dostatek provoznch kapalin a ostatnch dobrot.

P.S.:a co by jste urit mli vdt je samozejm asov harmonogram cel akce
Sobota
  8:30 - Zatek prezentace zvodnk
  9:30 - Uzaven izolace mu a en
10:00 - Start kvalifikace mu a en  Obtnost
15.00 Start kvalifikace Rychlost

Nedle
  9:00 - Uzaven izolace mu Obtnost
  9:30 - Start semifinle mu  Obtnost
14:00 - Start finle en Obtnost
15:00 Start semifinle ,finle Rychlost       
17:30 - Start finle mu Obtnost
19:00 - Vyhlen vsledk MR a celkov vsledky P 2007

plakat



MR 2006

foto by JirkaS



Zdroje:
Info najdete na Smichoff

Kuba   [pravy] 15:44 06.12.2007Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 :p10:14:40 24.11.2007
na smichoff absolutni nichts..
odpurceodpovdt 
 Re: :p07:53:20 30.11.2007
nichts to je, ale v sobotu je to zadao, tak jim tam pujdu osoupat podlahu a tekutiny si vezmu sv a dobroty taky. Jo byznys je byznes. Fakt off smichof.
Nepodepu se neb jsem zvistivec nejvt, woeodpovdt 

 span16:45:08 24.11.2007
Je mono nkde v arealu pespat z patka na sobotu/ soboty na nedeli??? diky za odpoved
ondraodpovdt 

 ?22:40:52 24.11.2007
Stene se jet k smichov? nebo u jen Hudy center?
:Dodpovdt 
 Re: ?10:28:43 25.11.2007
Hudy to koupil, To sem nevedl.
odpovdt 
  Re: ?09:00:07 26.11.2007
hudy nic nekupoval, pouze zasponzoroval. to je velky rozdil.
privrzenecodpovdt 
   Re: ?12:18:28 26.11.2007
Smch []ff
Smch []ffodpovdt 
   Re: ?14:03:45 30.11.2007
I poemu vy m toe neskazali? u menja mnogo rublej, ja mogol toe zaplati... U vas choroaja cenzura i totalita, ja eto ljublju! Moj krasivyj- kak vy skazajet- gezicht mogol vyse v nadivotnoj mocnosti v celom sportovisku. I vsjud majo krasivoe oslovenie...
Mn eto nenravisja...Kolko ja dolen zaplatit, aby vy vsjo premalovali i prepisali????
j.v.Stalinodpovdt 
    Re: ?12:47:27 01.12.2007
ty napisal nskolko oibok, zamtno , to ty gruzin, nt ruskij
leninodpovdt 

 MR17:31:39 25.11.2007
S pespnm se pro zvodnky nepot, ale v okol je dostatek mst kde se d pespat.
kubaodpovdt 
 Re: MR18:48:30 25.11.2007
tebas u vrtnho
odpovdt 
  Re: MR09:33:47 29.11.2007
na ndra ve vagonech. d se tam dobe sprejovat, pt pivo na stojka, vysrat se do kouta, pumpnout houmlese o cgo atd...
odpovdt 
   Re: MR22:17:59 29.11.2007
dloouho jsem se nezasml. dky
odpovdt 

 solo18:29:49 25.11.2007
A kdo tam bude jistit, kdy maj jistii dovolenou. MR v solo lezeni tte se.
odpurce 2odpovdt 
 Re:08:58:12 29.11.2007
to je prej zdravy na kotniky a na zada..zdravotni centrum pohoda smichoff..(a heslo maj vyfakuj se sam nebo te vyfakujem my:)))
odpurce3odpovdt 
  Re:09:19:27 29.11.2007
No, to fakt sed... se smju:) chtl jsem se vyfakovat, ale ne k tomu dolo, u jsem byl vyfakovanej...A to fakujcm profkem zpsobem m fascinujcm. A to jsem nesmle nadhodil tma k monmu zlepen slueb.
Rada pro ostatn: Dr hubu a krok, nic se ti nestane...
dal...odpovdt 
   Re:10:53:34 29.11.2007
dal.......... ublen neschopn jedinec?????
odpovdt 
    Re:11:40:47 29.11.2007
ne..dalsi co si z toho dela prdel...
bobr vydre bobra vydreodpovdt 

 pro webmastera10:03:46 29.11.2007
prosim webmastera o revizi poslednich komentaru k tomuto clanku. vylevy podobneho typu nepatri na server, jako je lezec. diky, katka
katkaodpovdt 
 Re: pro webmastera15:10:29 29.11.2007
nebrec:))))))))))))
pajaodpovdt 
 Cesnored15:10:45 29.11.2007
Smrd v censure :)
usadloodpovdt 
  Re: Cesnored22:20:19 29.11.2007
tady jsou komente jeden lep, ne druhej. fakt jsem se dlouho takhle nedusil smchem. dky jet jednou
odpovdt 

 trpen zvitek20:05:54 29.11.2007
To je snad njak nedopaten, ne? Uzaven izolace mui, eny, 9:00, start finle eny  14:00. Jakoe jentak si stihnout 5 hodin v izolaci!!!!!?????
nellyodpovdt 
 Re: trpen zvitek21:00:35 29.11.2007
az budes zkusena zavodnice budes vedet ze na zavodech je nejkrasnejsi izolace casem dlouha, avsak rozmery mala a neutulna, studena a smradlava se zakazem vstupu rodinym prislusnikum, psum a starcum
krutas zlejodpovdt 
  Re: trpen zvitek21:56:22 29.11.2007
tomu se rika odborne:"technika schnily slepeny prdele"..proste si tam posedis tak dlouho ze ti schnije zadek..
pajaodpovdt 
   Re: trpen zvitek22:22:41 29.11.2007
vidim ze Zloba team je nabity zlobou, tak tam s tema schnilejma prdelema poradne pohnete
krutej fanousek Zloba Teamuodpovdt 
   Re: trpen zvitek23:24:29 29.11.2007
A pak m pp do pp :-) nebo pp moj pp :-)
Sprvce RSDr.odpovdt 
    Re: trpen zvitek20:22:29 30.11.2007
Tebe ne,ty u jse zadanej!Nebo ne?Navc jsi jet dn 8a nevylez.dn pp do tv pp tedy nen na poadu dne brouku jeden. Sprvcovic. :-)
Rodpovdt 
     Re: trpen zvitek23:48:19 30.11.2007
A to lit po lititi. U se tm na 8a. To nebude jenom pstruh v Pottensteinu, ale i pdavek. Yeee! Amerykn stajl of lajf!
Sprvce RSDr.odpovdt 
 Re: trpen zvitek22:04:38 29.11.2007
v sobotu se ve dozv Kuba
odpovdt 

 lep info21:55:06 29.11.2007
Tak jet k tomu co psala Nelly...bych rd aby organiztor doplnil info k rychlosti. Jeliko u jsem ten jeden z mla co poleze jen rychlost, bylo by dobr vc ne jen zatek v 15:00. Teba do kdy se presentovat, do kdy bt v izolaci, jestli njak bude a to by snad i stailo, dky moc.
Jirka vchaodpovdt 
 Re: lep info22:05:45 29.11.2007
sta kdy se na rychlost pihls v sobotu ve 12.00 Kuba
odpovdt 
  Re: lep info22:29:48 29.11.2007
Tak OK...dkuju.
Jirka vchaodpovdt 

 Izolace21:59:42 29.11.2007
Pro upesnn. Propozice jsou pedbn,take se uprav dle poteby pmo na zvodech.Dky za pochopen.
kubaodpovdt 
 Re: Izolace22:08:35 29.11.2007
Ne to opravdu nechpu! Mon se nkdo sna udlat po nepovedenm MR v boulderingu i nepoveden MR v obtnosti.
:Dodpovdt 

 Smichac13:15:33 30.11.2007
Hele co mate proti smichaci?Ja tem byl jen jednou a docela dobry.Vypada to dle prispevku abych tam uz nechodil
R.odpovdt 
 Re: Smichac14:20:39 30.11.2007
kdyz se ti to zda dobry tak tam chod..a na nazor ostatnich kasli..a do slipacu si davej klidne bramboru kdyz se ti to zda pohodlny..proste co si myslej vostatni ti muze bejt uplne jedno..hlavne ze ses v poho...
pajuv hnedy mrskodpovdt 
  Re: Smichac15:38:30 03.12.2007
vtipny me jde o to jestli se tam krade ve skrinkach na baru a podobne proste vedet zkusenosti jinych
R.odpovdt 
 Re: Smichac20:16:01 30.11.2007
pokud se nechas ovlivnit takovymahle komentarema, tak to tam opravdu radsi nechod.
??odpovdt 
  Re: Smichac23:50:57 30.11.2007
tak jo. ja na to kalu. stna je nzk, pivo maj tepl a prky studen.
ten co vodpovdt 

 :(16:02:59 01.12.2007
achjo taky bych chtel, abychom si v ostrave mohli vybirat na kterou stenu budeme chodit:/
adam fialaodpovdt 
 Re: :(16:07:03 01.12.2007
Jasn:-) J u jsem sice doma v Praze, ale hezky to ilustruje jak jsou nkte zdej, skoro bych ekl, rdoby lezci rozmazlen... a to je s tmhle termnem etm... No jo, zlat impk v Havu:-)
Dandysodpovdt 
  Re: :(14:50:31 02.12.2007
Kdybys byl poradnej prazak tak ses taky rozmazlenej
jaodpovdt 
  Re: :(16:38:41 02.12.2007
chjo,zas nekdo, kdo zavidi lidem, co bydli ve meste..:)))
smarjapanoodpovdt 
   Re: :(09:15:37 03.12.2007
takove "radoby" mestacke kecy...pripravte se vy tam s toho mesta radeji nejaky krizovy a evakuacni plan,az vam tam napadnou tri cisla snehu
ostravakodpovdt 
    Re: :(12:23:59 07.12.2007
to se zas ozval nejaky fanousek toho radoby pisnickare co lezl do zadku STB
megaprazakodpovdt 

 finle10:05:34 02.12.2007
mamo vykosti je tam vecky!!!Budu na tebe myslet:)
momoodpovdt 
 to je slovo dcrky11:17:17 02.12.2007
:-D
m.odpovdt 

 ...19:28:35 02.12.2007
Jarda Peteel je NEJLEP !!!
Dorian Grayodpovdt 

 ...19:36:23 02.12.2007
Jarda Peteel je NEJLEP !!!
Dorian Grayodpovdt 
 Re: ...22:14:56 02.12.2007
Souhlas:)
Olinodpovdt 
 Re: ...22:19:07 02.12.2007
souhlas :)
mekodpovdt 
 Re: ...08:00:33 03.12.2007
Njelep jsem j.
ferda Mravenecodpovdt 

 kotel19:38:30 02.12.2007
To musela bt kotlzn cesta jestli mrza "jen" teoval top-chyt.
odpovdt 

 vsledky en21:10:10 02.12.2007
Chyb mi tu jak dopadly ensk?
Michalodpovdt 
 Re: vsledky en21:42:30 02.12.2007
1.Kudrov, 2.Rajfov S.,3.Hrozov
odpovdt 
 Re: vsledky en08:00:55 03.12.2007
Do finle postoupily i Hrozov a Mzlov,jinak by Lucka nemohla bt na 3-tm mst (viz.lnek) :)
otek :)odpovdt 
  Re: vsledky en15:38:57 03.12.2007
do finle snad postupovalo 8 holek a ne 1O, jak je te psno. nejdv dv, co postoupi ani nenapou a pak zase je tam napou vechny. je to mr a takovej bordel ve vsledcch. Dejte si s tm psanm trochu prce. :-)
odpovdt 

 hudba..09:08:38 03.12.2007
zvukovej podklad byl uchvatnej!
dekuju...
matejodpovdt 

 Poveden akce10:08:13 03.12.2007
Dky vem za povedenou akci. I ve stavitelsky nronch profilech (kolmice) se cesty povedly. Organizace lapala (no to losovn kvalifikace...), rychlost byla z mho pohledu nuda, ale asi to nkoho bav. Mon bych pece jenom ml malou poznmku na tma stavn finlov cesty. Asi se vichni shodneme na tom, e nem cenu stavt cestu Tomi Mrzkovi. kal, e by to mohlo bt klidn i finle SP. Tak hold to v pohod vyleze jako semifinle a na ostatn sta m psn metr. Mon se potom nestane, e tyi lidi spadnou na tech chytech. Faktem ale je, e situaci nechtn znepehlednil Martin Strnk tm, e se zrubal na rychlosti. Mimochodem tam dal traov rekord na prav cest, koda, e mu lev nesedla a proto v n rval chyty, aby to bylo nm zajmav.
Jet jednou dk a pt rok na vidnou na Smchov.
Petr Reschodpovdt 
 Re: Poveden akce10:54:21 03.12.2007
Nemohu s tebou souhlasit ohledne rychlosti.Videl jsem to poprve a doslova me to nadchlo.Slovo nuda je skoro urazka tech co to absolvovali.Zavod to je jako kazdy jiny a kdo na to ma tak to dela a asi v budoucnu jich bude vic.Dobry lezec umi rycle a i obtizne.Je to videt i na M.Stranikovi.Je obdivuhodne, ze se dokazal dostat na bednu v odouch disciplinach.Mel jsi to taky zkusit , zda na to mas.
aldaodpovdt 
  Re: Poveden akce11:49:21 03.12.2007
nejde o to,na to mit nebo ne. je to proste divna disciplina. to uz lezci muzou delat i shbyby na rychlost nebo na mnozstvi nebo skoky (uz se deje), aby to bylo nejak divacky zajimavy, ale proste to s lezenim bude mit min spolecneho.
odpovdt 
  Re: Poveden akce12:46:06 03.12.2007
V rychlosti skonej vtinou ti co jim nejde obtnost. Taky jsem si to te po ase zkusil a na njakej as mm dost. Urit bych mohl na rychlost potrnovat a bejt tak Liborovi rovnocenm soupeem, tak jak to dokzal Martin bez trninku, ale nen to disciplna kterou bych chtl trnovat.
To mj nzor.
Jirousodpovdt 
   Re: Poveden akce14:47:33 03.12.2007
Asi nemas pravdu.Protoze na druhem miste skoncil Martin Sifra, ktery byl, jak jsem koukal chytre v rychlosti odkaucovanej.A to k teto discipline take patri.A tenhle mladicek, taky zalezl dobre v obtiznosti.A zlepsuje se od jednoho zavodu k druhemu.Ony ty dve discipliny asi k sobe jdou.Jen je to potreba dobre sladit.Martin Stranik nebyl po rychlosti ani utahany .Jen se asi rozehral na provozni teplotu.A kolik z vas by dalo za to nevim co jen aby jste dolezli v obtiznosti tam kam on.Tak se uklidnete.Zavody byly zajimave a mely spad.
Pavelodpovdt 
    Re: Poveden akce15:24:59 03.12.2007
No to bych ekl, e byl po rychlosti utahan. Ty jsi s nm mluvil? Chlapi a holky, prosm nemalujte si to tak, e jako kdo v obtnosti postoup do semifinle SP, ten je u ns poraziteln. Ten rozdl je prost propastn. Sta se vrtit k semifinlov cest, kde jet zalezl Martin prv ten rozdl tdy, zatmco zbytek zase popadal na jednom (prvnm) opravdu tkm mst. Tm nechci snit profesorsk vkon Kuby Hlavka ve finle, kdy prv vyuil onoho historickho okamiku, kde se jet dalo shnout na MR na stbro. Pt u to zase mon nepjde.
A jet jeden pklad toho propastnho rozdlu. Brcha pestal mt zjem o zvody SP prv v okamiku, kdy se ta propast prohloubila. V dobch Kamzka, Havlka nebo Ciencaly (snad mu moc neprznm jmno) se dal jet njak vsledek ve svt zalzt, to jet Zdenda postoupil do semifinle, ale o pr let pozdji, kdy ho na MR porazil z naich jenom Mrazk, konil v SP kolem padestho msta. Zdenda mi to urit promine, protoe je jako j realista a um se pravd podvat do o. Pestame snt, ten sport je dneska ve svt opravdu hodn jinde. O to lpe, e mme dva zvodnky dospl a jednoho mladho, kter to svtov dn spoluvytv. Obdivuju Mrzu, e to vydr tak dlouho - je to jeho OSM titul v republice.
Tak to jenom jako nvrat na zem.
Petr Reschodpovdt 
     Re: Poveden akce16:30:11 03.12.2007
...depa, proste porazit prof. Ufona Chapadlone je kurna vobtizny
l.odpovdt 
     Re: Poveden akce22:10:45 03.12.2007
hele....to uz je fakt moc....
chyskaodpovdt 
      Re: Poveden akce09:55:37 04.12.2007
Tak napi, s m nesouhlas. Za sebe musm ct, e pro m je hodn zajmav slyet nzory t piky. Napsat je tu samozejm nemu, tak jenom vychzm z toho, co jsem zail. V roce 1994 se na MR v Ruzyni sela pomrn slun rove lezc ze zahrani. Krom tady psobcch lezc z bval SSSR i brati Bindhammerov. Tehdy byl mistr republiky celkov v zvodu na ptm mst, ve finle byli pouze dva ei. J jsem prost jenom stran rd, e tu piku mme a chtl bych, aby si toho vili i ostatn a uvdomili si onen propastn rozdl, kter je ve vkonosti a samozejm i v pstupu k trninku a lezen samotnmu. Ono to nen jen tak se vyvihnout dopedu a j mm trochu strach, e sluebn mlad generace si to ne vdy pln uvdomuje. Taky m zar, e do finle postupujou pod ti sam pardi, jako ped lety a e tam postoupm j, jakoto absolutn nespecialista na tuhle disciplnu. Nco nedobrho je v naem sportu, kdy ti "dchodci" pod um poret nadjn kluky. Pro m byl nejhezm objevem finle Martin ifra, urit taky ztahanej z rychlosti. Hr, mladej kluk, nov tv.
No nic, pojme trnovat, nkdo do zbrusu novch boulder center, nkdo se povsit na ty ti chyty v "pedsni". Kdy ti v "pedsni" budou hodn na tch tech chytech viset, mon se s tmi specialisty sejdou pt rok zase ve finle. Co ty na to lo...
Petr Reschodpovdt 
       Re: Poveden akce17:05:43 05.12.2007
M to jednou za ivot sta:) leda e by se ostatn zhorovali rychleji ne j:) Samo bez devnch palk nad futrama cesta do finle nevede...
Alaodpovdt 
   Re: Poveden akce15:08:32 03.12.2007
No, Jirousi, co jsi napsal je pkn blbost! Jestlie podle tebe lezou rychlost jen ti, co nemaj anci bt dob v obtnosti nebo boulderingu, tak nechpu, jak je pak mon, e Lucka Hrozov vyhrla MR v boulderingu a v obtnosti na MR byla 3. To, e vyhrla i rychlost jen ukazuje jej vestrannost a ne neschopnost v jinch disciplnch.
A co se te Libora, tak ten vbec zvodit neml, protoe byl nemocn, a taky to bylo ne nm vidt.
Pokud chce nkdo srovnvat asy Martina a Libora, sta, kdy se podv na vsledky letonho MS v rychlosti, kde v kvalifikaci ml Libor as 26,25 a postupoval z 8. msta a Martin Strnik 37,95, co mu stailo na 37. msto.
Pokud ty se chce srovnvat s Liborem, tak je na SP nebo MS a pak me kritizovat, ale takhle jen ur vc lid, vetn Eliky Kareov a Martina ifru. Ti tak neumj lzt obtnost? Podle tebe asi ne, ale pro byl Martin ve finle 6.??? Ty mus bt asi hodn natvanej, e ses do finle nedostal, jinak si neumm vysvtlit ty tv kecy. Pt a bude nco pst, tak u toho i trochu mysli.
Kubaodpovdt 
    Re: Poveden akce15:37:06 03.12.2007
No Lucka se ted hodne zlepsila, to je pravda, ale zobecnovat z toho, ze lze byt vsestrany, je nesmysl. V rychlosti soutezilo vcera 5 zen, z toho dve to lezly poprve nebo podruhe v zivote a spis jen proto, ze tam teda byly ...
V obtiznosti zavodilo zen 10, a na MCR v Bouldrech nezavodila Silva ... z tak male ucasti vyvozovat, ze je nekdo vsestranny ...
Je skoda, ze aspon v obtiznosti nesoutezi vice lidi, pak by ty vysledky byly asi hodnotnejsi. Nebo prinejmensim nenapadnutelne takovymi rypaly ;-)
odpovdt 
     Re: Poveden akce15:54:50 03.12.2007
A Helena tak nelezla.
:Dodpovdt 
      Re: Poveden akce22:17:07 03.12.2007
No, to m sice pravdu, e Helena tak nelezla, ale kdov, jestli by MR v bouldru vyhrla prv ona, kdyby zvodila. Vdy na zvodech v Teplicch byla tet a v kvalifikaci dokonce est. A to byl zvod tak bez asti Silvy. Teba by MR Helena opravdu vyhrla, kdyby tam byla, ale tak by se klidn mohlo stt, e by se ani do finle nedostala.
Je tak mon, e by vyhrla i MR v obtnosti, ale kdy ani tam nezvodila, tak nem smysl vc o tom plkat, co by bylo, kdyby...:-)
odpovdt 
       Re: Poveden akce10:31:39 04.12.2007
Nemla by vbec anci, na svku bylo vidt oproto naim holkm, e je slab.
odpovdt 
    Re: Poveden akce15:50:47 03.12.2007
Netvrdim e rychlost lezou jen ti co nemaj anci bt dob v obtnosti nebo boulderingu, anci maj vichni. Podle m maj tito lezci jen vt tendenci uchylovat se k rychlosti a aspo tak se prosadit.
Libor je borec a je to svtov pika ale na MR nebyl nedostinej a to jsem i v pspvku psal.
Martina s Liborem jsem srovnval na tomto zvodu a nebyl tam velk rozdl as. To e byl Libor nemocnej je jen jeho vc, stjn jako wervolfovo utren poutko v prstu.
Jestli jsem nkoho urazil tak a se ozve.
A natvanej ani rozlobenej nejsem, na rychlost jsem el ze srandy a ve jsem napsal svj nzor tak jako ty svj.
Jirousodpovdt 
     Re: Poveden akce23:58:24 03.12.2007
Jasn, m pravdu, je to jeho vc, e startoval nemocnej a taky s tm asi musel potat, e nepod svj standardn vkon. Co m ale zar, je sp to, e kdy Liborovi zvod moc nevyjde, tak je hned s nkm srovnvn. Ale o tom, e Martin skonil na MS v rychlosti 37., tedy za Liborem tm o 30 mst, samozejm nikdo nenapsal ani slovo. Ale kdyby byl za Liborem tsn, tak to by se urit njak dobrk nael, co by o tom rd napsal.:D

Kubaodpovdt 
      Re: Poveden akce09:06:19 04.12.2007
A tak je to pece vdycky. Stejn jako by se psalo kdyby nkdo lapal na paty Mrzovi.
Jirousodpovdt 
  Re: Poveden akce12:49:27 03.12.2007
V rychlosti skonej vtinou ti co jim nejde obtnost. Taky jsem si to te po ase zkusil a na njakej as mm dost. Urit bych mohl na rychlost potrnovat a bejt tak Liborovi rovnocenm soupeem, tak jak to dokzal Martin bez trninku, ale nen to disciplna kterou bych chtl trnovat.
To mj nzor.
Jirousodpovdt 
   Re: Poveden akce15:12:54 03.12.2007
Docela si foukas.Ty by jsi mohl byt Liborovi rovnoceny souper.Asi jsi zase fetoval,ne.
odpovdt 
    Re: Poveden akce15:44:16 03.12.2007
ne to ty jsi extazi boy
settyodpovdt 
    Re: Poveden akce15:56:23 03.12.2007
V prci nonstop fime tu vichni.
Jirousodpovdt 
     jak to vlastn je...16:45:10 03.12.2007
Teba Pba nefetuje tak kvalitn jako dv a naopak dostv rozum. Asi nen tajemstvm, jak moc finalisti trnujou a jak asto lezou. Nkdo na lan od lta nelez, nkdo obas na psku, nkdo se stnm vyhejb jak ert ki. Sta si trochu zabouldrovat a finle je doma. Je pak jasn, kde se bere ta propast mezi mrzou, adamem, martinem a tmi ostatnmi. Nen problm se mrknout,jak se leze venku a pak je zbyten nad nm mudrovat. Nen mlo holek, co maj vylezen 8c. A copak lezou nae finalistky a finalisti? Bez prce nejsou kole ale jenom kolky...
nrodn socialistaodpovdt 
     Re: jak to vlastn je...19:58:17 03.12.2007
Tak teba j si kadej rok njak to 8b prsknu a na 8c doufm budu mt pt rok vce asu. Letos jsem se snaila o co nejlep vsledek v srii SP a myslm, e to nebylo tak patn (5.msto SP 2007 v bouldrech).
Silvie Rajfovodpovdt 
    Pba a SP v rychlosti...16:54:57 03.12.2007
J bych na Pbu vsadil, je to vestrann talent. To se v rychlolezen jasn ukzalo. Na poprv byl famzn. Sice mi na tch dvou cestch prolez boty, neudl 10 shyb na jedn ruce, ale zato je lik mazanej. Jestli bude trochu trnovat, tak na nj pt rok vszim. A klidn i na jeho ast ve finle .. :)
alaodpovdt 
   Re: Poveden akce07:21:51 04.12.2007
Kura Jirous, te to bude mt pod na tali, take ti nakonec nezbude ne lzt na rychlost.
Dvej si pozor co pe:-)
Koriodpovdt 
    Re: Poveden akce15:09:49 04.12.2007
ze jo, kdyz to tak nakous. Mel by do toho jit. Je to kluk sikovna, na bedne ho chceme!:)!:) rychlej jirous! rychlej jirous!
Jirousuv rychlostni funklubodpovdt 
     Re: Poveden akce13:20:13 05.12.2007
neboj nic, v pristim roce Jirous nejen, e bude ve finale na svetaku v rychlosti, ale take zarucene na bouldrech bude ve finale nebo snad i na bedne. ma teorie vychazi z toho e na lonskem mejcupu skonil Jirous na uzasnem 2.miste a Martin na 4.
Jen nevim proc na mistrovstvi sveta byl Jirous 87. a Martin se stal vicemistrem. tu mi ta ma teorie nejak pokulhava, no mozna Jirous nemel zrovna formu, nebo, ze by to bylo tim, ze ve svete se stavi uplne jine cesty nez u nas? kazdopadne, jestli Jirous Martina porazi i na letosnim mejcupu, tak se mozna dockame v pristim roce dalsiho noveho vicemistra nebo ze by mistra sveta?
Jirkaodpovdt 
 Re: Poveden akce11:56:47 03.12.2007
rekordy v obou cestach mel Libor, kdyz te rychlost nezajimala tak proc jsem pises nejake info a jeste ke vsemu spatne
qvipodpovdt 
  Re: Poveden akce13:23:10 03.12.2007
Nkde jsem na finle ekat musel... Martin dal vpravo 13,90, asi jsem se blb koukal, ale jinej as pod 14 jsem nevidl.
Petr Reschodpovdt 
   Re: Poveden akce14:21:00 03.12.2007
Libor nemusel jit vubec naplno, taky nesel, kdyz sel prave s Martinem tak mel oba casy tesne nad 13 a i tak si jistil jen vitezstvi.Vim to z prvni ruky;)
qvipodpovdt 
    Re: Poveden akce14:35:31 03.12.2007
potom je ovem koda e nepedvedl e m (totln ?) pevahu. mrza v obtnosti nechal ostatn daleko za sebou.
:Dodpovdt 
     Re: Poveden akce14:40:30 03.12.2007
lovk vypust maximln konec kdy u si to jist...ostatn mus jt naplno..to je prost fakt, take tak pl vteiny a vteinu by to snad dt mohlo, nic vc...doufam,zrovna na tomhle zvodu byl Libor zase pelezitenej, koda snad pt se vemi prsty...:-)
Jirka vchaodpovdt 
     Re: Poveden akce15:25:38 03.12.2007
Libor byl nemocnej, tak neml dvod se vc namhat, ne ne by musel, kdy na vtzstv to stailo.
odpovdt 
    Re: Poveden akce14:38:48 03.12.2007
aa pan hnedy, analni speleolog.)
.)odpovdt 
   Re: Poveden akce15:32:30 04.12.2007
nejlepsi cas vpravo byl 13,33 a udelal ho tusim Libor v semifinale (casem jsem si jisty, kdy vznikl uz tolik ne)
tomodpovdt 
 Re: Poveden akce12:34:11 03.12.2007
anebo by ostatni mohli zacit poradne trenovat ne? :)
chyskaodpovdt 
  Re: Poveden akce13:26:43 03.12.2007
U aby to bylo, ale jmna na prvnch pti mstech se od loska nezmnila. A kdyby se Martin nehoupal na rychlosti, mon by bylo i na chlup stejn poad jako vloni. Takhle si to Martin s Kubou prohodili. Take vlastn nuda i v obtnosti...
Petr Reschodpovdt 
   Re: Poveden akce22:54:05 05.12.2007
Krom Mrzy, kter byl naprosto skvlej a jedinenej, cel MR byla skuten dost velk nuda. Jet, e tam Mrza byl, jinak by nemlo smysl tam chodit. Pozorovat nkolik let stejn "dchodce" v podstat s jejich stejnmi vsledky = jedn velk nuda. Dokonce mnohem vt, ne byla rychlost. Co se te finlovky, j jakoto obyejnej divk, jsem byl moc rd, e cesta byla dlan pro Mrzu, protoe chci vidt naeho borce v pln pard. Kdyby byla cesta mnohem leh a ostatn kluci by dolezli teba 2 metry pod top, nebyl by tak moc vidt rozdl mezi Mrzou a ostatnma. A jestli si nkdo z tch "dchodc" chce vc zalzt, tak nemus na MR vbec zvodit, na to mu sta esk pohr, kde Mrza nejezd a cesty jsou tam urit leh.
J a m kmoi jsme pli kvli Mrzovi, a ne kvli part "dchodc", co by chtli mt na MR leh cesty. Kvli Mrzovi platme vstupn a rdi, ale ne kvli nejak part "dchodc". Tak doufm, e v ptm roce stavi moc nevymknou a Mrza opt bude moct ukzat v tvrdch cestch svou vyjmenost. :-D

Jindraodpovdt 
    Re: Poveden akce23:44:03 05.12.2007
Hj, co to je??? O jak part dchodc tu vlastn mluv?? A chodit na Mrzu jak do ZOO, no super ;)
Zdenkodpovdt 
    Re: Poveden akce10:47:21 06.12.2007
cos to tady, predsedo mrazova fanklubu, vyplodil? kdyz se divam na rocniky narozeni zucastnenych, tak sou to vesmes vsechno mladi pardalove, az na par vyjimek (nemluve o juniorech). a pokud jim to leze, tak co sejde na veku? vsichni zustali za mrazou o velkej kus, vek nevek.
odpovdt 
     Re: Poveden akce16:06:10 06.12.2007
No, abys to pochopil, o em je e, tak si mus pest vechny pspvky, co zde psal Petr Resch. Byla to pouze reakce k tm jeho lnkm, kde pe, e je nco nedobrho v naem sportu, kdy pod ti sam "dchodci" na zvodech por nadjn kluky. A v jinm lnku zase pe o tom, e cesty mly bt mnohem leh, to aby si vichni mohli vc zalzt.
Tak jsem prost napsal svj nzor, nic vc.
Jo, a na Mrzu nechodm jak do ZOO, ale je to asi tak, e urit dm pednost napklad vystoupen L.Pavarottiho, ped kdkavm hlasem m sousedky. Mimochodem dchodkyn, ale to u opravdov:-)

Jindraodpovdt 
      Re: Poveden akce22:47:37 07.12.2007
na pavarottiho bych zasel stebou ale neco mi rika, ze nestihame...
hehodpovdt 

 hudba..10:08:37 03.12.2007
zvukovej podklad byl uchvatnej!
dekuju...
matejodpovdt 

 Petr12:08:23 03.12.2007
Rychlost byla super! A kdy se to um tak je parda se na to koukat! Vidl jsem to poprve a dost m to bavilo!
Rychlostodpovdt 
 Re: Petr14:54:34 03.12.2007
Rychlost byla opravdu krom souboje o zlato nuda. Pod dokola ta sam lehk cesta, kter se zejm. v ppad en lezla nudn pomalu. Je to slep ulika, a kdo to nevid jsou jen zaslepen rychlostnci, kte si nechtj piznat pravdu, avak zjem a rov startujcch jasn mluv o nezjmu. Nemluv o tom, e i divci se radi tratili k baru.
odpovdt 
  Re: Petr17:09:17 03.12.2007
J s tebou moc nesouhlasm. k lehk cesta, kterou lezly holky pomalu. Neodporuje si to? Rychlost je disciplna, kter v R v podstat teprve zan a zle pouze na lidech, jak tomu bude v budoucnu. Kadopdn SP v rychlosti je jin podvan a to je taky cl do budoucna.
Daliborodpovdt 
  Re: Petr20:48:01 03.12.2007
ooo jak je tento narod maly...prijde na zavody, vidi co este nevidel a vsetko vi. tyhle zavody se absolutne nedaji srovnavat se zavody, ktere se konaji ve svete(snad mozna jen v cestach na obtiznost, a to jen a pouze sektor, kde je ta ktera cesta), tim nechci kritizovat smichov, protoze se jen ujal toho co bylo potreba udelat, ale ne proto, ze by to chtel udelat... zavody by nemely byt je o postaveni cest a dovezeni lavicek... bohuzel na svazu vubec tady v tom prdnkove chybi nekdo kdo by to pochcopil. emigrace! mier vsetkym.
ja I.odpovdt 
   Re: Petr10:09:46 04.12.2007
hehe,ty ses teda partak do nepohody. hovno udelat, trochu si zamrmlat a vypadnout za lepsim. dneska uz ale nikam emigrovat nemusis, staci se prestehovat, ty truhlo.
ja druhejodpovdt 

 13:19:57 03.12.2007
Nebyly by nhodou kompletn vsledky?
odpovdt 
 Re:13:56:34 03.12.2007
m teda rychlost nadchla tak, e jsem troku popemlel. Rychlost je hold zvltn disciplna, kter se trnuje jinak. Neleze ji zatm moc lid a nen se emu divit, kdy chce nekdo lzt dobe na skalch,nen dvod rychlost trnovat. Mli bychom j podpoit, jako dal dosciplnu. Vdy je to sport jako kad jin...
satarelodpovdt 

 Proc nezavodil Adam Ondra?15:33:15 03.12.2007
Moc tem zavodum nerozumim, ale muze mi nekdo odpovedet proc nezavodil ten mlady supertalent Adam Ondra, treba by toho Mrazka porazil, nebo ne?
vttodpovdt 

 Proc nezavodil Adam Ondra?15:33:34 03.12.2007
Moc tem zavodum nerozumim, ale muze mi nekdo odpovedet proc nezavodil ten mlady supertalent Adam Ondra, treba by toho Mrazka porazil, nebo ne?
vttodpovdt 

 Proc nezavodil Adam Ondra?15:34:09 03.12.2007
Moc tem zavodum nerozumim, ale muze mi nekdo odpovedet proc nezavodil ten mlady supertalent Adam Ondra, treba by toho Mrazka porazil, nebo ne?
vttodpovdt 
 Re: Proc nezavodil Adam Ondra?15:39:43 03.12.2007
Protoe mal dti nesm zvodit :-) ast je povolena od estncti tum.
pbla4024odpovdt 
  Re: Proc nezavodil Adam Ondra?15:58:01 03.12.2007
NO kdyby moh zavodit, to by bylo konecne poradny drama.
Michalodpovdt 

 Foto, video?16:07:56 03.12.2007
Ahoj, bude njak video nebo aspo foto ze zvod? Njak odkaz na strnky? M nkdo nco? Dky moc.
Radekodpovdt 
 Re: Foto, video?18:31:44 03.12.2007
Ahoj, nco mlo fotek a to pouze ze semi-mui je zde: http://www.nolimits.estranky.cz/, omlouvm se, pt jich bude vc. Jrda Peteel, Jrda Peteel...JE NEJLEP.
Dorian Grayodpovdt 
 Re: Foto, video?18:53:48 03.12.2007
Ahoj, nco mlo fotek a to pouze ze semi-mui je zde: http://www.nolimits.estranky.cz/, omlouvm se, pt jich bude vc. Jrda Peteel, Jrda Peteel...JE NEJLEP.
Dorian Grayodpovdt 
  Re: Foto, video?19:34:22 03.12.2007
Neni, jenom si to o sob mysl a ostatn mu to erou:)
alaodpovdt 
   Re: Foto, video?19:43:04 03.12.2007
Jra Peteel :-)...
Dorian Grayodpovdt 
   Re: Foto, video?19:43:47 03.12.2007
... a fotky bych udlal lep, kdybych ani nesundal krytku obktivu a msto filmu tam oupnul toalek. Kdy jet nech fok namoit 2h v zkysu, to jsou pak foteky. M se jet co uit...:)
Jenom fotky egypana kabaha ujdou...
a.odpovdt 
    Re: Foto, video?20:09:01 03.12.2007
Dkes, Dahaba to pot :-D...
Dorian Grayodpovdt 
     Re: Foto, video?07:57:46 04.12.2007
to smrdi samochvalou nebo jsi teply?
odpovdt 
      Re: Foto, video?09:51:55 04.12.2007
Me bt na sebe hrd, jist T to stlo hodn sil, abys mohl toto konstatovat. Pesti Ti nedm :-D. Rd bych si dovolil tak jedno konstatovn..."sem takov vci nepat".
Dorian Grayodpovdt 
     Fylozofie08:58:10 04.12.2007
S tm tvrdm y je to recese?
o..odpovdt 

 Kdybych byl moudr tak vidm, e je to zcela mimo.17:14:21 03.12.2007
Strhan brutln nerozumn naden gladito na olti touc po potlesku a poklepn po rameni. Za co vlastn? Nikdy bych se s nimi nemil, protoe zbable brutln trnuj. Postav se pod stnu bez t kretnsk peten ppravy! A te uka, co v tob vlastn je pikolku. Nebu robot, bu normln jako j. Zvod je jinak vyhran ji dvno dopedu ve smradu tlocviny, kde nikdy nebudu (j budu na horch a skalch). Pak je otzka, k emu to komu je? Alespo, e ta reklama na pedraen vrobky pro pomlen tristy funguje. Je to sice klamav reklama, ale budi, cepi na to maj.
PS: Koupm uml chyty a magensium.
Moudrk
Moudrodpovdt 
 Re: Kdybych byl moudr tak vidm, e je to zcela mimo.17:28:39 03.12.2007
kazdy mu nekdy slabsi chvile, to prejde, v nejhorsim blbej umres...
l.odpovdt 
  Re: Kdybych byl moudr tak vidm, e je to zcela mimo.17:51:21 03.12.2007
Blznova moudrost... to u nkdy nkdo napsal. Myslm, e jsem to nedoet,ale tohle za peten stoj. koda, e se poeta a milovnk prody vc nerozepsal... :)
alaodpovdt 
   Re: Kdybych byl moudr tak vidm, e je to zcela mimo.18:14:17 03.12.2007
Vkony tch zvodnk jsou asn a pro mne absolutn nedostin. Ale vedlo mne to k hlasitmu zamylen. Asi bylo lep si to nechat pro sebe. Sorry.
Moudrk
Moudrodpovdt 
    Re: Kdybych byl moudr tak vidm, e je to zcela mimo.19:16:07 03.12.2007
anebo pemejlet trochu jinak na zklad provench informac...
a.odpovdt 

 foto a video18:38:34 03.12.2007
Nejvce by se toho mlo objevit na www.smichoff.cz
prosm o trplivost je toho dost co se jet mus dodlat.a zvod
kubaodpovdt 
 Re: foto a video18:59:13 03.12.2007
A vsledkov listina je psn tajn dokument?
pbla4024odpovdt 
  Re: foto a video19:55:13 03.12.2007
ne jen jsem ji dnes poslal na hs a lezce,tak se snad objev
kubaodpovdt 
   vsledky00:32:00 05.12.2007
Kubo dky, koda jen, e ji u nen nikdo schopen nkde zveejnit. Snad vce k rnu se ji ve naprav a j si budu moci posti v kompletnch vlsedkch.
m.odpovdt 

 NEpoveden akce20:58:40 03.12.2007
Komu se to libilo at sedne na vlak a jede se podivat na okresni prebor do Polska, ci saske zavody, pak bych poprosil o komentare...
NO to snad neodpovdt 
 Lomnice00:54:48 04.12.2007
Jedee :)
Dafeodpovdt 

 fotky08:30:07 04.12.2007
Byly-li by njak fotky?
Dk,Z.
Zdenkodpovdt 
 Re: fotky21:27:15 04.12.2007
Voln po informacch se zd zbyten.Posledn divk odeel a poadatel to maj "za sebou". Vsledky a ostatn u je za darmo a tak to podle toho vypad. koda, e ani LEZEC.cz nen lep.
Honzaodpovdt 
  offical vysledky22:32:09 04.12.2007
Ahojte, vcera a dneska jsem mel fofr a tak jsem nestihl ty vysledky na svazu zverejnit. Rychlost musim jeste upravit z pavouka na souhrnku. takze se tam co nejdriv objevi. Pokud se vse podari tak uz zitra.:)
zatim dobrou
Lumiodpovdt 
   Re: offical vysledky13:29:36 05.12.2007
Vsledky co jsem si sthl na Hudyoff jsou minimln u m patn!!!! Mm bt dest.
9. Zozulk Jan 56,00 54,00
9. Pibil Ji 76,00- 52,00-
U MR by se asi stvat nemlo...
Jirous VSLEDKYodpovdt 
    Re: offical vysledky15:10:05 05.12.2007
Ahoj Jirousi,
nejedna se o chybu informacni ale tiskovou :-).
Kdyby ses pozorne podival, vysledek v pravem sloupci je spravne a v levem si nekdo nevsiml dvou devitek pod sebou. Prijmi omluvu a ver, ze se nam takovato chyba stane maximalne jednou za deset let.
tomasodpovdt 
     Re: offical vysledky15:37:37 05.12.2007
Vak hej, vichni dlme chyby. J nejvc pravopisn.
Zdruf
Jirousodpovdt 
     Re: offical vysledky16:23:32 05.12.2007
Ahoj Jirousi. tak jak psal tomas. Jedna se pouze o chybu v zobrazeni. V soucasne dobe probiha vyvoj nove aplikace, ktera bude spolecna pro vsechny typy zavody od obtiznosti, pres bouldering az po rychlost. Jak u mladeze, tak u dospelych.

Tato aplikace se testovala rovnez v praze a paralelne se delaly vysledky v excelu. Proto i ty zameny mezi mekkym a tvrdym i ve tvem jmene. Ty sestavy se stale ladi a upravuji, takze diky za nahlaseni, opravdu jsme si toho na miste primo nevsmli a doma jeste nekontrolovali. takze opravime a na svaz zverejnime jiz v poradku:).
Vysledkyodpovdt 
    Re: offical vysledky17:11:06 05.12.2007
Ahoj Jirousi,
nejedna se o chybu informacni ale tiskovou :-).
Kdyby ses pozorne podival, vysledek v pravem sloupci je spravne a v levem si nekdo nevsiml dvou devitek pod sebou. Prijmi omluvu a ver, ze se nam takovato chyba stane maximalne jednou za deset let.
tomasodpovdt 
  Re: fotky00:05:51 05.12.2007
skoda, honzo, ze kdyz uz neumis psat, ze neumis ani cist. Pak se taky stane, ze o par prispevku vyse pise kuba, ze jiz vysledky na patricna mista odeslal. Vzhledem k tobe ale NA DARMO :-)
tomasodpovdt 
  Re: fotky13:35:31 12.12.2007
nco z Actherm MR v lezen je k vidn na http://www.youtube.com/profile?user=bukajj42
Kubaodpovdt 
   Re: fotky14:45:24 12.12.2007
A te je ji mono se tam dostat i pes www.smichoff.cz kde jsou u i fotky.
kubaodpovdt 

 Fotky13:46:46 06.12.2007
J tedy stle ekm na ten odkaz na njak fotky, jet se nikde nic neobjevilo.
Michalodpovdt 
 Re: Fotky12:10:06 07.12.2007
Tak, tak, tm po tejdnu cel tyi fotky, troku slabota. Nco s tm udlejte...
nellyodpovdt 
  Re: Fotky16:28:30 07.12.2007
Jsem rd, e se nkdo pidal, ale asi u na to nikdo nekouk, tak snad pt. Jinak ti poslm gratulaci z st za prvn msto.
M.odpovdt 
   Re: Fotky22:40:42 07.12.2007
popravde, ostuda velika!:-)
fotky by se mely objevit predevsim na domovskych strankach smich-offa, mista tam je dost...
prozradi mi kuba ci tomas proc tomu tak neni ani po takrka tydnu? nemelo by byt na tech staronovych strankach neco navic???
maiaodpovdt 
  Re: Fotky22:42:31 07.12.2007
neboj neboj, fotek je hafo, bude i dvd. kuba ma trosku honky ve skole, tak nestiha...:)
sladicodpovdt 
   Re: Fotky19:19:10 09.12.2007
Aby to jeste nekoho zajimalo ;) Letos jsem se rozhodl ze nebudu natacet ani fotit, jelikoz to za me udela spousta jinych, a ono houbelec. Neztracejte cas s DVD a dejte to na net.
kvejlinodpovdt 

 foto i video10:37:30 12.12.2007
neco uz je na www.smichoff.cz, je ale, dle meho mineni prilis komprimovane, pokusime se vylepsit :-) a pridat
tomasodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.