LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Spra, to je jeden velkej chyt. Dole do n vraz ruce a na vrku je vythne.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
SAUNA - Plze
Boulder Bar - Praha 7
Rock 'n' Wall - Plze

Prodejny
Lezec-shop.cz - tchovice
Rock Point Plze Americk - Plze
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

MR ve sportovnm lezen - obtnost

vsledky semifinle

smallV Brn (lezeck stna Raje) tento vkend probhlo Mistrovstv esk republiky, vyhrli Martin StrnkEdita Vopatov.

Vtzov: Martin a Edita


T24 bude vyslat report ze zvod
odpoledne ve tvrtek 9.12.2010 v poadu Sport v regionech.


Od poadatel mme ji k dispozici vsledky i zhodnocen dosavadnch spch finalist MR:

odmny na MR





Vsledky finle MR 2010 - mui (5.12.2010):


(zvody ve sportovnm lezen na obtnost)



1. Martin Strnk 1990, Saltic, Singing Rock, Vertical Brno, HO Choce
- s lanem leze cesty obtnosti 8b, nepotan 8a, bouldery: 5x 8A+, mnoho 8A.
Na poslednm vjezdu si Martin do svho denku zapsal osmkrt 8A! a tikrt 8A/8A+.
Leton P 2010: 1. msto
Losk MR 2009: 2. msto
Losk P: vtz loskho pohru

2. Jaroslav Peteel 1983, HO Choce
Letos byl na P pouze jednou: celkem 10. msto
Losk MR 2009: 8. msto
ebek na lezci: 7. msto, 5x 8b, nepotan 8a+ a 8a
Oblben lezeck oblasti: Gorges du Tarn, Margalef, Frankenjura.

3. Karel Por 1979, Brno
Letos byl pouze na jednom P: celkem tedy 13. msto
Losk MR 2009: 4. msto
Losk P: 7. msto
Oblben oblast: Viov, 8b+ MissingLink (Osp)

---

4. (jun.) Tom Binter 1992, EGE esk Budjovice, dr design
Reprezentant R v kategorii junioi, ast na MS Junior v Edinburghu (38. z 65 zvodnk). Celkov v srii EYS 2010 20. msto!
Letos na P: 6. msto
Losk MR 2009: 22. msto
ebek na lezci: 20. msto, nkolik 8a, letos v lt Sonce v oach 8a+ (a je na to hrd, protoe bylo 35stup!)
Pesto je nejoblbenj oblast dr.

5. Dalibor Mur 1985, HO Hejnice, Vertical sport
Leton P: 2. msto
Losk MR 2009: nezvodil
Losk P: nezvodil
ebek na lezci 39. msto
Oblben oblast - Kalymnos (ecko), je hrd na Marci Mars 7c+ na OS.

6. (jun.) Roman Kuera 1993, H-Team Pardubice
Reprezentant R v kategorii A v Evropskm pohru junior, ast na MS Junior v Edinburghu (40. ze 70 zvodnk).
Mistr republiky 2010 v kategorii A
Na letonm P 12. msto
Losk MR 2009: 14. msto.
Na lezci podle ebku njak 8a
Oblben oblast Osp

7. Petr Havrda 1976, Stna Sobotka, HO Lomnice
Na letonm P 3. msto
Losk MR 2009: 20. msto
Losk P: 19. msto
Denek na lezci si nevede
Oblben oblast: Prachov, na svou velkou cestu zatm ek.

8. (jun.) Stanislav Pekrek 1992, Klub Val. Horolezc, Summit Ride Brno
Reprezentant R v kategorii juniors, ast na MS Junior v Edinburghu (37. z 65 zvodnk).
Celkov v srii EYS 2010 24. msto.
Na letonm P 5. msto
Losk MR 2009: neastnil se
Losk P: neastnil se
Na lezci m v cestch zapsno 2x 10- (8a+) a nkolik 8a.
Nejoblbenj lezeck oblast: Osp, kam ale bohuel letos nestihl jet.

finle zvod MR

mui

 MR Brno 2010 - vsledky mui



Sponzoi MR 2010 ve sportovnm lezen na obtnost:
Sponzoi MR 2010 ve sportovnm lezen na obtnost




Vsledky finle MR 2010 - eny (5.12.2010):


(zvody ve sportovnm lezen na obtnost)



1. (jun.) Edita Vopatov 1993, Hudy, Rock empire, www.nakovarne.com
Mistryn republiky mldee v kategorii A 2010.
Losk mistryn v kategorii A a 2. na MR dosplch 2009.
V eskm pohru dosplch 2010: 3. msto
Excelentn lezkyn na skalch vpno i psek
Vede v ench ebek na webu lezec.cz
Nejt잚 PP: ist 10! Mnoho 8a+
Pes spn vjezd do Ameriky je nejoblbenj oblast Labek, no a tedy nyn i Red River.

2. (jun.) Kateina vecov 1994, Triop, SPL Pustim, SmchOff, Grif
2. msto v P mldee 2010 v kategorii A
1. msto v P dosplch 2010

3. Gabriela Vrblkov 1990, HO elezn Brod, Mammut
Pskaka, vpno m tak rda, oblben (tak domovsk) oblast Suky.
4. msto na P dosplch 2010


---

4. (jun.) Romana Vlanov 1994, SPL Pustim, Triop, SmchOFF, Rock Point
Reprezentantka R v kategorii A v Evropskm pohru junior, ast na jednom zvodu EYS.
3. msto v P mldee 2010 v kategorii A
2. msto na MR mldee 2010 v kategorii A
6. msto na P dosplch 2010

5. (jun. )Michaela Zboilov 1993, HO Rebel Pustim, Klajda
Reprezentantka R v kategorii A v Evropskm pohru junior, ast na MS junior, a vech zvodech EYS.
26. msto celkov v EYS 2010.
8. msto na P dosplch 2010, ast pouze ne jednom zvodu.

6. (jun.) Markta Pavlkov 1992, HO TJ Sokol Uhersk Brod
Reprezentantka R v kategorii juniorky v Evropskm pohru junior, ast na dvou letonch zvodech EYS.
9. msto na P dosplch 2010, ast pouze ne jednom zvodu.

eny

 MR Brno 2010 - vsledky eny


Sponzoi MR 2010 ve sportovnm lezen na obtnost:
Sponzoi MR 2010 ve sportovnm lezen na obtnost




Fotografie z MR 2010


(zvody ve sportovnm lezen na obtnost)




Zde je pr ukzek fotografi od Viktora ulce, na ostatn fotky se mete podvat ve fotogalerii www.viktorio.net












Celkov vsledky eskho pohru v lezen na obtnost 2010



MUI:
1. msto Martin Strnk (v beznu v Lomnici 1., v dubnu v Brn, 2., na MR v Brn 1.)
2. msto Dalibor Mur (3., 4., 5.)
3. msto Petr Havrda (2., 8., 7.)
 Vsleky eskho pohru 2010 - obtnost - mui - www.horosvaz.cz

ENY:
1. msto Kateina vecov (5., 3., 2.)
2. msto Lucie Hrozov (2., 1., -)
3. msto Edita Vopatov (4., -, 1.).
 Vsleky eskho pohru 2010 - obtnost - eny - www.horosvaz.cz




Vsledky semifinle MR (5.12.2010):


(zvody ve sportovnm lezen na obtnost)



1. Martin Strnk 90,  TOP
2. Jaroslav Peteel 83,  50-
3. (jun.) Roman Kuera 93,  44-
4. (jun.) Tom Binter 92,  39-
5. (jun.) Stanislav Pekrek 92,  39-
6. Petr Havrda 76,  38
7. Dalibor Mur 85,  32
8. Karel Por 79,  30-
---
9. Petr Potil 85,  30-
10. Eichmeier Ale 84,  30-
11. Michal Por 77,  30-
12. Josef Sobek 87,  30-
13. Jan eovsk 75,  30-
14. (jun.) Dominik Uher 92,  28+
15. (jun.) Vojtch Liko 91,  28+
16. (jun.) Halas Filip 92,  28
17. (jun.) Martin ifra 91,  28
18. (jun.) Filip Harna 92,  28-

Roman Kuera

MR 2010 Brno - obtnost, semifinle

foto by archiv HS


Roman Kuera

MR 2010 Brno - obtnost, semifinle

foto by archiv HS






Pvodn lnek: 4.12.2010 13:50
Kvalifikace se astnilo 18 mu a 6 en. tyi mui - Martin Strnk, Karel Por, Jaroslav Peteel a Dalibor Mur - topovali ob cesty, Edita Vopatov jednu. Krom uvedench mu dolezli prvn cestu jet ti dal zvodnci a druhou rovn ti.


V nedli probhne semifinle a finle mu, eny postupuj do finle z kvalifiakce. Pot bude nsledovat vyhlen vtz eskho pohru a mistr republiky, vetn vyhlen juniorskch mistr podle vsledk MR.

Vsledky sobotn kvalifikace MR (4.12.2010)


(zvody ve sportovnm lezen na obtnost)



mui
1.-4. Martin Strnk 90, Saltic, Singing Rock, Vertical Brno, HO Choce
1.-4. Jaroslav Peteel 83, HO Choce
1.-4. Karel Por 79, Brno
1.-4. Dalibor Mur 85, HO Hejnice, Vertical sport
---
5. (jun.) Tom Binter 92, EGE esk Budjovice, dr design
6. Petr Potil 85, HO elezn Brod
7. Ale Eichmeier 84, Pigidius Brno, Syntetic Power
8. Michal Por 77, Brno
9. (jun.) Roman Kuera 93, H-Team Pardubice
10. Petr Havrda 76, Stna Sobotka, HO Lomnice
11. (jun.) Filip Halas 92, Freesport Brno
12. Josef Sobek 87, HO Lipnk n. Bevou, Vertical VUT
13. (jun.) Stanislav Pekrek 92, Klub Val. Horolezc, Summit Ride Brno
14. (jun.) Dominik Uher 92, HK Orlov - HO TJ Bank Karvin
15. (jun.) Martin ifra 91, Akuna, Saltic, Camurra, HK Lankroun
16. (jun.) Filip Harna 92, Rockhorn, Hartman, Singing Rock, KH Hortez
17. (jun.) Vojtch Liko 91, HO Lipnk n. Bevou
18. Jan erovsk 75, HO Hoice

eny
1. (jun.) Edita Vopatov 93, Hudy, Rock empire, www.nakovarne.com
2. Gabriela Vrblkov 90, HO elezn Brod, Mammut
3. (jun.) Michaela Zboilov 93, HO Rebel Pustim, Klajda
3. (jun.) Kateina vecov 94, Triop, SPL Pustim, SmchOff, Grif
---
5. (jun.) Romana Vlanov 94, SPL Pustim, Triop, SmchOFF, Rock Point
6. (jun.) Markta Pavlkov 92, HO TJ Sokol Uhersk Brod




Lezeck stna Raje

foto by archiv lezec.cz


Program zvod - nedle:
10:00 semifinle mui
16:30 finle
18:30 vyhlen P
19:00 vyhlen MR

Zdroje:
Vsledky zvod na www.horosvaz.cz






Mistrovstv R v lezen na obtnost v TV



Sport v regionech T4 tvrtek 9.12.2010 v 15:35 hod (+00:17:20 - 00:23:30)

Martin Tuka   [pravy] 18:45 05.12.2010Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Kde jsou eny?15:23:50 04.12.2010
Ve vsledcch je asi nco patn, vdy tam je jen jedna ena, jinak tam vidm 5 juniorek. Kde jsou Nelly, Lucka, Kristna, Ajka, Lenka, atd.??? Na MR pijelo pouze est pknejch kousk a z toho pt kutek, to je njak dsiv mlo...
Kubaodpovdt 
 Re: Kde jsou eny?15:33:21 04.12.2010
Dnes jsou jet minimln dva zvody v boulderingu, tak uvidme, ale jak je vidt, zvodnci i letos opt mldnou:)
 martanodpovdt 
  Re: Kde jsou eny?15:43:14 04.12.2010
V Lomnici to ale lo, tam bylo bbovek 15, v Brn na P u jen 5, a te v Brn na MR 6. No, to je fakt bda.
odpovdt 
   Re: Kde jsou eny?15:52:28 04.12.2010
nkomu se mon nechtlo jezdit v tom snhu po na nejvyhlenj haj-weji?
odpovdt 
    Re: Kde jsou eny?16:17:35 04.12.2010
Ono to je asi naprosto v nem jinm.HS povauje zvodnky za njak hnusn novotvar a nechce do nich nic pustit a njak je namotivovat.Potom se nedivte, e na M pijedou jen ti nevt fanatici.
Bodyodpovdt 
    Re: Kde jsou eny?19:23:27 04.12.2010
V esti lidech zvodit dva dny? Dle je nutno potat s cestou a ubytovnm od pa do ne. Co nabdne HS, jak jsou vypsan teba odmny ?
Janaodpovdt 
     Zvody 19:41:00 04.12.2010
Star znm psnika...Zvody nepod HS ALE organiztor. HS umouje ztitu P i MR. Je na organiztorech, aby sehnali podn ceny, zzem atd atd. Organiztor m usilovat o to, aby byl soust P a MR a udlal pro to maximum. Zvody na Rajeti se bohuel u po nkolikt osvdili (usvdili) v tom, e tam zvodnci prost nejezd. m to? Kad v ppadn tu. Jedin vchodisko je silnej tm lid, kte v jak na to a pustj se do toho. V boulderech se u nco takovho opt rsuje. Dokonce dvojmo :). Te jet, aby nkdo drapnul lano a zvodn lezen se me konen hnout dopedu...
Olivodpovdt 
      Re: Zvody 21:44:04 04.12.2010
No jen pro upesnn zvody v bouldru se rsuj dokonce trojmo je o n prost vt zjem.I kdy pamatuji ,e prv ty Jirko jsi se na podn zvod taky vykalal.Raje letos bylo pro velkzjem poadatal vchodiskem z nouze .Mon kdyby tvoje kritika byla konkrtnj bylo by to ku prospchu vci a ne jen pro poadatele na tchto zvodech kde mimochodem nejsi ani jsi nebyl.
Ceny v hodnot 30 000k se m zrovna jako mal nezdaj a to nemluvm o jaksi morln podpoe MR minimln od reprezentant.Omlazen v zvodnm poli jist prospje.Pravda je ,e se dost lid omluvilo ale ty m asi jin info.
Jura ermkodpovdt 
       Re: Zvody 08:20:16 05.12.2010
Jen pro upesnn jsme zvody v boulderech podali sedm let a bez aktivity Bbesa by dn ucelen zvody nebyli. Take prosm nepi, e jsem se na zvody vykalal :) Vypustil jsem pouze dva roky. S malou u nen tolik starost a mu se krom norml prce opt pustit do podobnch blbinek.
To e je o boulder zvody poadatelsk zjem je super a pro lezen to bude jenom pnosem. Jen je trochu nekoncepn na tak malm hiti jako je R trojmo dat potenciln partnery o podporu na tu samou vc :). Ale to u jsem prkrt probral s druhou partou, ale pes to nejede vlak :)
Co se lana te, tak je jasn, e je to sloitj, protoe je to pravdpodobn dra. Ikdy je opravdu? A je to fakt o tolik? Nejlep pedstavu o tom bude mt Rak, ale ten na P z pro m nepochopitelnch dvod hodil bobek. Cel podn je o dobr strategii a elnu. Samozejm Juro je lep, e jste zvody udlali, protoe jinak by nebyli. Vo tom dn a klobouk dol. Je jasn, e napadlo moe snhu a lidi tak nepijeli. Za to taky nemete. Co zlepovat do budoucna? Smchov ukzal jak by to mohlo s lanem fungovat. Take mon je opt poteba zmnit zvodn formt, aby si lidi vce zalezli. To se ostatn mus udlat i u boulder, protoe jak zvody v boulderech maj nvtvnost pes 200 lid? Aha :). No a ceny pro zvodnky? Jsou a nejsou dleit. Na MR mi 30 000 pijde mlo. My jsme na pr zvodech rozdali pes 150, ale je jasn, e kdy se nco ije horkou jehlou, tak to nebv ideln...Cel podn zvod je hrooozn jednoduch. V podstat je u to vlastn jenom ta teinka na dort. Nejdleitj je na to sehnat balk penz a v tom to cel vzne a nikdo nic nedl. Je to toti hromada prce s nejistm vsledkem. Take kdo v kdy a zda vbec se lano pohne...
Olivodpovdt 
        Re: Zvody 10:04:45 05.12.2010
Ptel, to e lidi nejezd na zvody je v nem naprosto jinm.Kadmu poadateli zvod bych nechal postavit sochu.Ryba smrd od hlavy.Veden sportovnho lezen stoj za ... .Zlat Dan Kadleca a Tom Rak.Podvejte se na nvtvnost zvod u dt.Ve starch kategorich je to hrza a nikdo nic nee.Kad tla jen ty svoje dti a zbytek to v, ti star u maj mozeka vid to.Vinit za vechno jen prachy, me jen blbec.
Bodyodpovdt 
         Re: Zvody 11:40:03 05.12.2010
Ho ho hooo...Nula bodou Body :) Je vidt, e v kulov. Ohledn chvalozpv a organizace jako takov. V prv ad je poteba dt dohromady hezkou hromdku penz a zbytek u je jen rutina. HS bych vynechal. Nen to firma a lidi tam dlaj vcemn dobrovoln za nic i za njakej symbol. Zvod jako takovch se mus chopit nkdo zven kdo v tom bude ctit byznys. Pokud se tak nestane, tak to bude pod o tom samm pli...
Olivodpovdt 
          Re: Zvody 12:25:35 05.12.2010
Olivi, ten tvj ryze komern pstup ke sportu je virtualn sen.Ten se neuchytil ani ve fotbale, hokeji,tenise, nebo golfu.Nikdo nek, e to bez penz jde, ale penze si dobrou vc vdycky najdou.Sponzoi a meceni rdi vid sebe na mramorovm podstavci.To pat do jedn z prvnch pouek sportovnho marketinku.Ml jsi se lpe a vce uit.Zpsob zvodu, kter udlal Rak je ta sprvn kombinace.Prachy,zitek, slva a uznn/potlesk/.To je ono.Pak bude na kadch zvodech plno.
Bodyodpovdt 
           Re: Zvody 13:41:41 05.12.2010
M to,ekl bych,jednu vadu. Mus bt majitel stny a ta t nesm prioritn ivit. A tak nejak je to asi s Rakem. M stnu, prioritn ho neiv, ale kdy mu to trochu nasype tak dobr (pominu to,e si mus vydlat na provoz).Je tedy nutno udlat zvody takov, aby mu tam lidi pili,ne takov aby tam pilo 18/6 asi "zoufalejch nadenc" s adekvtn vkonost. Rak to pochopil a prachy v tom asi vycejtil. Mon se uil dobe henten marketing. e by tedy ten komern pohled byl patnej? Nevim nevim. Jsem sp pro Olivv pohled na vc. Dobrej oumysl zadarmo je jen takov (nenaplniteln) vize.
odpovdt 
           Re: Zvody 14:43:38 05.12.2010
Posledn pspvek pro Nobody :) Jse prost mimo msu, ale to u jsem ti psal prve. Nejdve mus mt love a pak teprve me zvod uspodat. U zvod od Raka to platilo prvoad. Byli ikovn a sehnali je. Na price money nalkali piku a tak to m bt. Dobr lezen pro lezce a tak to taky m bt. J tvrdm, e nen problm sehnat penze na zvody jen je poteba podn bodnout do hnzda, aby se toho nkdo chopil a el do toho. Jinak to bude pod hnt, tak jak to hnije. Bouldery se opt rozjedou a bude to fajne. U lana jsou prvoad problm fufn, aby se nemuseli stavt spel stny a dalo se zvodit teba na stn jako Ruzyn atd.
Olivodpovdt 
            Re: Zvody 15:06:02 05.12.2010
A jet bych rd, aby ses podval pro jsem tuhle diskusi zaal. Nen to kritika Jury, ale systmu, kter by bylo fajn zmnit, protoe se u dlouhodob ukazuje jako nefunkn...
Olivodpovdt 
           Re: Zvody 15:38:25 05.12.2010
Body, tys m teda pobavil. Komern pstup se neuchytil ani ve fotbale, hokeji, tenise, golfu?
Potom nechpu, pro fotbalist, hokejist, tenist, golfist za sv vkony berou penze a pro nedvno fotbalist Slvie stvkovali, kdy nedostali praule.
odpovdt 
        Re: Zvody 14:34:18 05.12.2010
Zajmalo by m, jestli za MR jsou i njak penze, nebo jen vcn ceny v hodnot 30000. A jestli se dv nco i za celkov vyhodnocen P. Jinak mn tch 30 litr taky nepijde zrovna moc, vdy to zahrnuje ceny pro vechny finalisty, a pokud lovk vyhraje napklad batek, prodat ho me jedin pod cenou, a tak se dotynmu finalistovi nevrt ani jen nklady na cestu a ubytovn. V kadm sportu hraj svou roli penze, i kdy teba ne tu hlavn, ale urit dost dleitou.
Kubaodpovdt 
         Re: Zvody 14:58:58 06.12.2010
Z HS pochybuju. Za komoue byly penze vylenn, i kdy jako vdy hrly lohu styky a znmosti (to trv dodnes v jinm kabt). A o zvodnky se m starat mateskej oddl a sponzory si nachzet i kdy je to stle obtnj. A jestli se solista, tak je to problm tvj a i se podle sv hlavy a svho "trnho systemu"....
Honzaodpovdt 
      Re: Zvody 13:42:57 05.12.2010
Ahoj. Olivaci prosim muzes tem co netusi nebo tusi a nejsou si jisti rict proc lidi na rajce na mcr nejedou? Nekdo tu rika ze se nikomu nechce padat u tretiho presa = je to tezke a chapu to pro rekreacni sportovni lezce jako ja. Proc ale neprijedou lidi z Top 50 rebricku na lezci? Kde je ten oser? To mi neni jasne...
janodpovdt 
       Re: Zvody 15:47:01 05.12.2010
Tady cejtm e bych mohl napsat dvody za sebe: Kdy jedu zvodit na obtnost tak bojuji o finle, njakej ptek u jsem se do nj nedostal a tak by pro m finle bylo spch.
-Raje - pro m patn stna s cestama koncma a rozhodujcma ve strop, to m moc nebav.
-Finann nklady na cestu jsou nemal.
-Kdy zalezu na zvod dobe, za vkend si dm 3- 4 cesty, take si ani moc nezalezu a vkend v udu.
-I kdy se dostanu do finle vyhraju maximln triko XXL nebo jinej odpad od sponzor kte vtinou to co daj na zvody nemou prodat.
-Presti zvodu pesto e je to MR je mizc, prost nuda.

Suma sumrum nenachzm motivaci zastnit se podobnch podnik a proto kdy u zvodim na lan tak vtinou v Prglu. V ptek jsem byl na otvrace lezeck arny v Jablonci, setkn s kmoi a zajmavej program m dostaten motivovali sednout do auta a jet tam.

Drm palce vem poadatelm a jejich sla nco uspodat neuhasn, je ovem poteba pichzet s novmi npady, protoe jak u jsem psal jinde i takovej Mejcup pro m zan bt nudn.

To mj pohled na vc.
Jirous



Jirousodpovdt 
      Re: Zvody 14:34:39 05.12.2010
Olivi, Olivi, Ty u asi jin nebude. Pesn kvli takovm komentm m prce pro zvodn lezen pestala bavit. Jura byl jedin, kdo byl ochoten MR uspodat. Dl to u roky a dl to perfektn. Rd bych pipomenul teba skvl posledn SP v Brn, kter byl pedevm jeho zsluhou. O destkch zvod, kter organizoval a rozhodoval, ani nemluv. Mon by nekodilo, kdyby ses obas pi tom psan zamyslel . To, e nedorazilo vc zvodnk, je pedevm jejich smla. MR je svou podstatou zvod pro nai piku. Ti co nedorazili, zejm nemaj pocit, e do piky pat. Jejich vc.
Rakodpovdt 
      Re: Zvody 14:35:22 05.12.2010
Olivi, Olivi, Ty u asi jin nebude. Pesn kvli takovm komentm m prce pro zvodn lezen pestala bavit. Jura byl jedin, kdo byl ochoten MR uspodat. Dl to u roky a dl to perfektn. Rd bych pipomenul teba skvl posledn SP v Brn, kter byl pedevm jeho zsluhou. O destkch zvod, kter organizoval a rozhodoval, ani nemluv. Mon by nekodilo, kdyby ses obas pi tom psan zamyslel . To, e nedorazilo vc zvodnk, je pedevm jejich smla. MR je svou podstatou zvod pro nai piku. Ti co nedorazili, zejm nemaj pocit, e do piky pat. Jejich vc.
Rakodpovdt 
       Re: Zvody 14:56:17 05.12.2010
No tak to zrm Raku :) te to vypad, e jsi skonil kvli m :). Co j si pamataju, tak pesn o stejnejch vcech (zvody) jsme se u bavili ped iks lety. Taky si pamatuju, e jsi v podstat skonil ihned po kiku Hrozne, kdy se domhal finannch odmn pro rychlost na MR, kter nedostali...Je to koda, protoe to t odradit nemlo. A zptky k Jurovi. Samozejm, e dl prci, kterou by mlokdo dlal a dl ji u iks let. Pro je ale problm pod stejnej a posun dopedu nulovej? Nebo snad je nrust sponzor, zvodnk atd? J vidm posun prv v zvod co jste udlali vy mimo P. Osobn si myslm, e je skoro lep nedlat nic ne poloviat a nechat vyzrt novou slu, kter se toho chop a posune to. Dy pece zvody se mus plnovat dlouhodob dopedu a n v danm roce na posledn chvli. U te by ml bt jasn kalend zvod na pt rok. A od ledna buit do sponzor pro rok 2012 atd atd...Je to maina, kter se prost mus rozbhnout jinak to bude stle stejn a stejn a ...
Olivodpovdt 
        Re: Zvody 15:24:56 05.12.2010
Koukm, co to tady vypadlo z Raka. Musm souhlasit s Olivem a to ve vech bodech.:)) MR bylo vyhleno na posledn chvli a penz mlo.:(( Krom lepho zvodnho formtu a lepch stav, Smch pithl nejlep zvodnky prost a jednodue na prize money. Pochybuji, e by se zvodu zastnila Mina, nebo jin cizinci, kdyby jako prvn cena bylo jen 50, a ne 1000. Taky je zajmav, e na Smch dorazili i Slovci, kte na Raje nedojedou, a to maj podstatn ble. m to asi je?
Kubaodpovdt 
        Re: Zvody 20:29:18 05.12.2010
Olivi! S prominutm m u celkem sere. Je to pr let, co tu jen a jen kritizuje a dopluje tm, e by se ml zmnit systm, koncepce. U jsi nco zmnil, vymyslel?
Pro to MR neuspodal nkdo jin, pro musely bt dva zvody P na Rajeti? Protoe na to vichni serou, nikomu se nechce zavt stnu na pr dn, makat tam od nevidm do nevidm a dostat za to tak mon tvj koment.
Je lep dlat nic, ne nco poloviat? A kam si tak mysl e by to lezen lo? Bez MR? e by se pilo o u i tak nedostaujc dotace na podn zvod, dky tmto vtm ti nedochz?
Za co tam ten Jirka bh a me se petrhnout? Mimo jin tden po operaci.
Mon by to chtlo troku uznn. Jet lpe pt MR (a pr zvod P) ve tv reii, v novm konceptu se stovkami lezc a lezky. Na to se budeme vichni tit.
Annie ermkovodpovdt 
        Re: Zvody 20:33:37 05.12.2010
Olivi! S prominutm m u celkem sere. Je to pr let, co tu jen a jen kritizuje a dopluje tm, e by se ml zmnit systm, koncepce. U jsi nco zmnil, vymyslel?
Pro to MR neuspodal nkdo jin, pro musely bt dva zvody P na Rajeti? Protoe na to vichni serou, nikomu se nechce zavt stnu na pr dn, makat tam od nevidm do nevidm a dostat za to tak mon tvj koment.
Je lep dlat nic, ne nco poloviat? A kam si tak mysl e by to lezen lo? Bez MR? e by se pilo o u i tak nedostaujc dotace na podn zvod, dky tmto vtm ti nedochz?
Za co tam ten Jirka bh a me se petrhnout? Mimo jin tden po operaci.
Mon by to chtlo troku uznn. Jet lpe pt MR (a pr zvod P) ve tv reii, v novm konceptu se stovkami lezc a lezky. Na to se budeme vichni tit.
Annie ermkovodpovdt 
         Re: Zvody 20:56:50 05.12.2010
Ale no tak prrr...Jmenuje se to tady diskuse a oupln jako prvn jsem reagoval na pspvek Bodyho a to na:"Ono to je asi naprosto v nem jinm.HS povauje zvodnky za njak hnusn novotvar a nechce do nich nic pustit a njak je namotivovat.Potom se nedivte, e na M pijedou jen ti nevt fanatici".
Tenhle pspvk se mi nelbil a napsal jsem svj pohled na vc jak by to mlo (mohlo) vypadat. Nic vc nic m. Take nevm co je na tom patnho a e se tak rozilujete. Jak u jsem napsal ve. Prce Jury si cenm a je jasn, e se sna z mla vykesat hodn. Jestli je opravdu smyslem pouze to, aby se nepilo o njak dotace, tak klobouk dol podruh. Ano u po nkolikt tady poukazuju na to, e je to v pravku a e to chce posunout a tajn (vejn) doufm, e to nkoho nakopne k inm a pokus se to zmnit. Koncept pouit na Smchov mi pijde dobr a dal by se pout i na ostatnch zvodech.
Penze se sehnat daj. Nejidelnj model by byl takov, e by HS na zvody nedalo ani korunu. Byli by dva ti hlavn poadatel soute, kte by se "bili" o presti podat P nebo MR, ale to u je na jinou diskusi a hlavn jinde :) Teba se neho podobnho doshne v roce 2011, ale sp a 2012 v boulderech. Lano m stejnou perspektivu jen je j poteba vidt a chtt ji vidt...
Olivodpovdt 
          Re: Zvody 21:06:21 05.12.2010
Kdyby se nkomu chtlo, tak by koncepce zvod v R asi mohla bt pln jinde. Ale jak vidno, ono se nikomu nehce. Pro taky? Ono je velmi pohodln zasednout doma za kompl, naukat lezec.cz a sdlovat svou kritiku. Bohuel nen nijak konstruktivn. Kdyby nco eila, neeknu ani popel. Ale jsou to jen dal slova do vtru, dl hodiny debat o niem. Cel to kon jen u tch slov!
Annie ermkovodpovdt 
           Re: Zvody 21:22:35 05.12.2010
No uvid se :) Teba ta diskuse nkoho oslov a chyt se ance. Ikdy jsem se nikdy v zvodech s lanem neangaoval, tak m to docela po thle diskusi zan zajmat. Nechce se mi vit, e by to bylo tak v prdeli :) Podat zvody s lanem moc nechci, ale pokusit se zamakat na konceptu a ppadnch partnerech tomu bych pr hodin vnovat mohl...
Olivodpovdt 
            Re: Zvody 21:32:38 05.12.2010
Budu se tit a dovolm si ct, e urit nebudu sama...
Annie ermkovodpovdt 
           Re: Zvody 21:43:58 05.12.2010
Smutn je, e akci nepijedou podpoit njaky znam jmna.
padloodpovdt 
            Re: Zvody 22:35:13 05.12.2010
Nzucastneny...
byl jsem jen jednou,ale trochu me vydesila ta organizace. Zvuk hruznej (nic nebylo rozumet -AV Technika pujcuje za malej peniz slusne vybaveni) (muzu domluvit a sehnat slevu,neco z nich jeste mam nevybrano:). (kontak na me je: kolikatka@seznam.cz) (bedny,kamera,mixak,mikrak - rucni ci na hlavu,clipa atd.) Jak jen je libo.
Co me tehdy vadilo bylo neprijemne postekavani, na znameho co se snazil na neco optat k pravidlum "at leze a nezdrzuje". Pro "amatera" co se snazi a koncentruje docela na p... pristup - one namyslene blondyne neni omluva,takto se pred lidma nechova a snad ani k lidem co maji snahu!
No a jestli neco resite k lezeni,verim ze penize nejsou zaklad,ale media. Kdyz je zajimavejsi davat do zprav cvrnkani kulicek nez lezeni tak asi moc sponzoru nikdy nesezenete. O tom ze kde kdo o kom se pise "horlive" skoncil na xx miste a nase mala zeme bez hor ma jednoho z nejlepsich lezcu na svete se dovim z clanku na lupu. Tak tam fakt penize nejen ze nekapnou,ale jeste se plati :D
nerikam ze mam kontak na media nejlepsi,ale optat se do MFDnes zname mohu.. kontak je vejs. Jestli nekdo ma zajem pro priste o pomoc a bude to v mych silach,pokusim se.

Do tv a medii. Propagace lezeni a foceni lidi se znackama do novin aby jim stalo za to ty penize tam davat.
A muze me nekdo rict proc "rychlostni lezeni" je v TV a Novinach brano jako nejvetsi a nejlepsi smer? Celkem me dostava ze Mraza a ani Adam (Mara,Stoupa atd.) nedostanou tolik prostoru jako Hroza. A cas pousteni v 22h a 23h je dost pozdni.

A dotaz na zaver,nataci se to ? Striha to nekdo atd.?

Jinak at to nezni jen jako kritika,samozrejme je dobre ze se toho nekdo ujme a ze se tu neco kona.Tim dekuji poradateli a dalsim co se podileji na tvorbe zavodu.
Filodpovdt 
             Re: Zvody 23:59:19 05.12.2010
tak to bychom ty medialni mrtky meli z krku :-)
tomodpovdt 
             Re: Zvody 08:21:54 06.12.2010
Bohuel, vechny tyhle diskuse jsou k niemu, pokud se " vlajkov disciplna " zvodnho lezen, obtnost a vlastn i bouldr, nestanou zajimavjmi discilnami. IFSC to v a sna se dlat ve pro to, aby tomu tak nebylo. U napklad prosadilo odstrann superfinle. Vytvoit mediln zajmav disciplny pro Tv, divky a i zvodnky, znamen jt proti tradinmu pojet lezen. Mete si myslet co chcete, ale doopravy mnostv zvodnk na zvodech jet kvalitu nedl.Klasick obtnost i bouldr je pro tv nezajmav IFSC to v, ale je stran tk souasnou zvodn piku pevexlovat napklad na to, e cesty na obtnost nebudou tak tek, a do topu doleze teba 80 procent zvodnk, ale bude rozhodovat dosaen as, Disciplna by se stala pro divky i Tv mnohem zajimavj a pak u by se rozbhl koloto vech vc kter k tomu pat (sponzoi, mdia, nvtvnost...) Ale to jet njakou dobu bude trvat. Ale klasick pojet zvod ve stvajc podob nem budoucnost, snad jen na zvodech , kter si lezci udlaj jen tak pro sebe, ale tudy cesta nevede...
Libor rebel Hrozaodpovdt 
              Re: Zvody 14:26:34 06.12.2010
Jo, souhlas, Libore. A jet bych dodal, e se mus pi lezen dt nco atraktivnho - skoky, pdy, lezen hlavou dol, pekonvn netradinch pekek (podobn problmy vyeily napklad motocyklov lapaky, nebo cyklotrial) atd. A jet jedna dleit drobnost: Pedevrem mluvil pr vt Otakar ern na ukonen festivalu outdoorovch film. Mj. kal, e se serilem besed a promtn Minuty dobrodrustv (kde bylo i lezen) nesouhlasil, ale te vid, jak ml poad spch, kter neekal. Tady lze kout elezo, dokud je hav. Podmnkou ale bude ta atraktivita - ve filmech bylo lezen i dal prodn aktivity podny velmi atraktivn, nkdy blzniv, ale hlavn akn!
Kuba Turekodpovdt 
               Re: Zvody 14:50:41 06.12.2010
Nojo. Ale pak u budeme skoro v cirkuse....
Honzaodpovdt 
                Re: Zvody 18:27:34 08.12.2010
Sport je v podstat cirkus. Nebo cirkus sport?
Kuba Turekodpovdt 
             Re: Zvody 10:03:36 06.12.2010
V nedli odpoledne byli pr na T4 horolezci asi pl hodiny (snad Adam, Libor a Nelly?)...
martanodpovdt 
       Re: Zvody 16:11:55 05.12.2010
Raku, SP v Brn ml opravdu vysokou rove. Ale nelze jej ani v nejmenm srovnvat s MR. Na svku se nezvodilo pece na Rajeti, ale na postaven stn speciln pro SP, pokud mi je znmo stavla ji tvoje firma. Cesty stavli jin stavi. Za SP jsou jin prize money.
Kubaodpovdt 
   Re: Kde jsou eny?15:32:45 05.12.2010
To bude tm e v lomnici jsopu ty zavody nejlep... a brno je daleko pro ostatni echy
Vencaodpovdt 
 Re: Kde jsou eny?16:24:01 04.12.2010
juniorsk zvody, no..:) v holkch fakt nalplej sport
A.odpovdt 
  Re: Kde jsou eny?18:23:38 04.12.2010
Gbina nemusela defakto ani lzt a mla v kategorii vyhrno :-) fajn zvod :-)
odpovdt 
   Re: Kde jsou eny?20:30:08 05.12.2010
a stejn bych se tm vsledkem moc nechlubil :D
, kdy ji poraz 2 juniorky :D :D , e?
njakej Jaroslavodpovdt 
    Re: Kde jsou eny?17:57:17 06.12.2010
love, tvj pstup je trochu vedle...
Ferencodpovdt 
    Re: Kde jsou eny?18:04:04 06.12.2010
love, tvj pstup je trochu vedle...
Ferencodpovdt 
     Re: Kde jsou eny?16:33:04 11.12.2010
zato ty tomu, koukm, rozum...
njakej jaroslavodpovdt 

 mr23:09:17 04.12.2010
Jasn Jurovi se me tak akort podkovat - lep ne kdyby to nebylo nikde, rozhodn neme za ast zvodnk.
zuluodpovdt 
 Re: mr10:31:16 05.12.2010
J, to je legrace. Na totln regionlnch zvodech v Pardubkch bylo 33 lid. Tady 18/6 .Je to ostuda a Oliv m pravdu. Vtina lid se me vykalat na to ,aby padlo u 3 nebo 4 presky a lezlo dohromady max 5 minut. Pomr vkon/cena za vejlet, je toti i bez bedny a spchu dost patnej. Vc kvalifikanch cest ,kter se daj dolzt skoro do konce by lidi nejsp pilkalo. Chce to zmnit zvodn system. A pesvdit (finann) njakho "majitele stny" aby sundal hromadu profil, postavil cesty,nebo je nechal postavit a netratil na podn "fraky 16/8" haldu zlak,kter mus platit zpravidla za njem haly kde ta stna stoj. Pochybuju,e njak njemce,i majitel stny, kterho stna iv, bude ochoten absolvovat toto martirium se shnnm finannch partner pro podni soute v "hlavn sezon" uml stny.Tedy podzim /zima. To co letos pedvedl Rak a pt rok pedvede snad zase, je pknou ukzkou toho e to jde.ekl bych ale ,e raka teda stna opravdu neiv.
odpovdt 
  Re: mr10:35:44 05.12.2010
Copak zvody nejsou pro stnu reklama? zvl᚝ ty dobr:)
 martanodpovdt 
   Re: mr10:52:26 05.12.2010
Plze 27.11. ast 21/6 a vichni by mohli bt potencionlnmi astnky podniku jako je MR. Kde je vtina tch lid z ela Lezcova ebku,nebo eknme z prvn stovky? A to jak ensk tak chlapci? Natrnovno i na MR maj. Vtinu tedy nejsp sere systm.
Pro Martana : Nen. Stny,kde se MR pod,i pdalo vichni znaj. Lidi co by tam jeli zajm jen,kde to je,kolik to bude cel stt(tedy vetn PHM a ubytovn)jak kmoi tam jet jedou a kdo bude stavt cesty.
odpovdt 
    Re: mr12:49:22 05.12.2010
Jejda to je povyku, taky u jsem njak zvodnky potkal a za zvody platm njem:) Ale super e jsi to sepsal, je to tak. Na zvodech mus bejt atmosfra a tu vude dl nco jinho.
 martanodpovdt 
  Re: mr23:35:01 05.12.2010
Jsem zklamn ast na letonm MR. Zvodil bych, ale po operaci to nen jet ono. Dlat masters zvod a pohr i MR je rozdl a nemyslm si, e je to jen o penzch. MR na Smchov i loni na Cibulce bylo super a o vzdlenosti cestovn i snhu to nen. Pohr a MR by mlo bt pod nej, co tady je, ale... Vemte si takovou blbost, ale podstatnou. Ti nejlep krom 1. msta nemaj v pohru i na MR ani vcnou vzpomnku! Je tak tk nechat udlat pohry, ne jen dt triko i maglajzk? Jirka dl svoji prci skvle s celm tmem o tom dn, ale bohuel Raje u z pohru m patnou povst malou ast a to se mus projevit i pi MR. Kadopdn MR mus stavt dva lidi, cesty mus bt leziteln co nejdl, pedem klidn zveejnit obtnosti kvalif. cest a to pilk vc lid. Padn v semifinle u 3. expy je patn a je to chyba stave. Na Rajeti se daj postavit cesty i kdy to nen jednoduch, ale marn slva na MR jsou Smchov a stny podobnho rzu jinde v republice ideln, ale je to o tom udlat zzem, bar s jdlem, doprovodn programy, nabdnout obchodm stnky, span v mst konn, d se vymyslet hodn...
Michal Roekodpovdt 
   Re: mr00:37:17 06.12.2010
Z prvn dvactky eskho muskho rankingu chyb jen 4 jmna a to jet jednm z nich je Adam Ondra, kter startovat chtl, ale nepodailo se najt zpsob, jak stihnout start, kdy jet v sobotu dopoledne ml povinnosti mimo republiku. Take z t takzvan piky, kter skuten zvod, moc lid nechyb a nevm, pro by se rove mistrovstv republiky mla odvozovat od potu zvodnk a ne od jejich vkonnosti. Pokud jde o enskou kategorii, tam je to skuten tristn, i kdy v tom hraj roli i zdravotn problmy nkterch lezky. Srovnvat MR se zvodem typu Cup Off je nesmysl, Cup Off je ance zkusit si zazvodit i pro ty, kte teba nikdy nezvodili a nemaj na to vkonnost, ta zvodnick esk pika je tam stejn zk, MR je naopak pro skuten kvalitn zvodnky. Pokud jde o vlastn MR na Rajeti - na rozdl od tebe, Michale, jsem tam byl, vidl jsem bezvadn zorganizovan zvody a kupodivu i ty pohry, o kterch pe, e nejsou... A akoli mm k cestm a ke stavi spoustu vhrad, pdy u 3 expresky v semifinle nen problm stave, ale zvodnk - kdy to msto dokzalo pelzt 7 lid, z toho 2 junioi a jeden jet mlad lezec (1993), nen to nelezitelnost toho msta a zvodnci, kte chtj do finle mistrovstv rtepubliky, by takov krok mli vyeit.
Tom Binter st.odpovdt 
    Re: mr08:30:53 06.12.2010
Vklad..jak by to mlo bt je mnoho, ale musm Tomi B. s tebou nesouhlasit, ast byla oproti minulm rokm velice nzk a to, e nepijela "skoro" dn znm jmna je tak na poplach bijc. Vichni dob komu tento nejdleitj zvod nestl za ast velice dobe v pro nepijeli a neteba to okecvat, situace je katastrofln a je to tak velk vizitka svazu, kter si s padkem zvodnho lezen nev u ti roky rady. Doufm, e tato situace donut svaz otevt oi a zat to brt vn. Gratulace vtzm i ostatnm finalistm.
NaHaodpovdt 
     Re: mr08:41:37 06.12.2010
Nevm o kterch znmch jmnech mluv, jak u je napsno ve - podvej se do rankingu a zjist, e naopak z tch dobrch nechybl tm nikdo, o Adamovi byla e a Mrza u rok nezvod, tpn Strnk tam byl jako divk a Michal Roek se tu ozval sm, tak kter znm jmno ti schz? Mluvm o chlapech, ensk jsou fakt problm. Ale e by nemu pmohlo, kdyby pijelo dalch 50 lam a vichni se radovali, jak hojn byla ast, o tom pochybuju.
odpovdt 
      Re: mr08:53:05 06.12.2010
Star znm jmna kvalitnch apa, kte zvod nkdy jen jednou za rok a to na MR a letos, mon nkte i loni vynechali, protoe to nen situace jen jednoho roku. Teba pnov z Prahy, kte byli, nebo velice blzko lzali finle: Hlavek, Jirous, Majkl, Oliv, Malina...Konkrtn pro kdo nemohl nen teba rozebrat, ale nezajistit si ast Adama je opravdu koda.
NaHaodpovdt 
       Re: mr aneb kdo je skuten lama12:26:35 06.12.2010
Tak tendle vlev o padesti lamch mi pobavil.Obvzl᚝ ve vztahu k Lahvoovi,Jirousovi,Olivovi,taky teba k Fierkovi,Malinovi a dalm a dalm dalm. To psal jist slunej vymatnec. Vlastn, co znm jmno, to lama. Je Olin Klapal lama? A kdo dal je Lama? Co erou Lamy e lezou ve svt nudn,ale opravdu nudn 8b ,8b+ a podobn. Pro Lamy nejedou na MR? Sta vysvtlen Jirouse? A co holky? Jsou to Lamyky? Asi jo ,a nkter jsou moc hezk.
ek bych e nco je patn a Lamy to vd!!!
50 Lam,zvody jednoznan udl.
Rov Cowboyodpovdt 
        Re: mr aneb kdo je skuten lama13:00:24 06.12.2010
Lamyky.. nestrkejte hlaviky do myky.
no tak decka, hadejte se aspon spisovne, kdo to ma pak cist.
1. Ackoliv samice od lamy, tak
pise se prosim "lamiky" podle vzoru lampiky
2. vecna: Chybely i klisniky
Vesele a hrave selatkoodpovdt 
        Re: mr aneb kdo je skuten lama13:06:15 06.12.2010
Lama je malink velbloud, tedy stvoen, kter vydr dlouho nept. Z toho logicky plyne, e esk lezec neme bt lama.
pbla4024odpovdt 
       Re: mr15:33:15 08.12.2010
NaHa
A co takhle Hudy nebo Bra Strnsk taky dobr n? Nepijedou a nepijedou
odpovdt 
    Re: mr08:38:05 06.12.2010
Vklad..jak by to mlo bt je mnoho, ale musm Tomi B. s tebou nesouhlasit, ast byla oproti minulm rokm velice nzk a to, e nepijela "skoro" dn znm jmna je tak na poplach bijc. Vichni dob komu tento nejdleitj zvod nestl za ast velice dobe v pro nepijeli a neteba to okecvat, situace je katastrofln a je to tak velk vizitka svazu, kter si s padkem zvodnho lezen nev u ti roky rady. Doufm, e tato situace donut svaz otevt oi a zat to brt vn. Gratulace vtzm i ostatnm finalistm.
NaHaodpovdt 
    Re: mr08:47:51 06.12.2010
Tomi pln s tebou nesouhlasm, e chybli jen 4. Na mr jezd prv i mnoz ti kte nezvod na p a ek bych e jich chyblo tak 15. Pochybuju e veejnost chce vidt Adama na prvnm mst na mr.
Dl bych tady rd napsal nzor o dalm - Oliv m sten pravdu (uvidme jestli to nejsou jen tlachy) bohuel Jura ermk je v thle diskusi chpn i jako len vv hs a proto se k nmu hrne kritika nebo si ji vztahuje na sebe - pro neslyme taky nkdy nco od pedsedy??? Je nevyvratiteln e se ono zvodn obtnostn lezen letos ztilo troku do pr...

Pro nen mr na smchove? Rakova natvanost zejm petekla ale to co tu pe e ti vad komente apod. tak je vidt e ses to ani nesnail vyeit - spousta slunch zvod nepouv lezce jako hlavni prezentan web (nkdy vbec!) - zsk tm pstupy na svj web a zbav se otravnch stupid co to tu kritizuj. Penze ti zjevn nechyb a proto podte zvod, kter je urit dost drah, ek bych e nlepka mr je pardn reklama - mnohem lukrativnj ne cup off. Kdybys chtl udlat mr ale ve formtu podobnm cup off tak se vsadm e an hs pistoup. Asi ten zvod dlte protisvazov :-)

k bafum hs - je jasn e skvlch stn tu je pomlu a je teba s majiteli vyjednvat - ne je postavit ped hotovou vc jak m zvod vypadat a udlej to tak!!!
imonodpovdt 
     Re: mr09:41:16 06.12.2010
Jirous u se tu vyjdil, Malina u dvno nezvod a kolik z tch 15 by mlo aspo anci na finle? Lidi, co berou zvodn vn jsou v rankingu nahoe, pleitostn zvodnci se rozhodujou teba i podle vzdlenosti. Naopak zejm nkdo dobe pracuje s mladejma, kdy tch junior bylo tolik a pr z nich to tm mazkm ukzalo, a zjevn chtj zvodit i holky. A pt rok budou u smt starovat s desplma Svbobodov, Vejmolov, Nevlkov a to mm pocit bude dosst zmna.
odpovdt 
      Re: mr09:50:37 06.12.2010
A j si prv myslm, e MR by mlo pithnout i lidi, kte jak pe "to nemysl se zvody vn", ale kte na to vkonnost rozhodn maj a dokazuj to na skalch. A e jich v republice je?! Nem cenu se dvat na njak ranking za leton rok a ohnt se tm, e jich chyblo jen tolik nebo tolik. A u zvodn ranking-dy byly jen dva P, tak cest na lezci-spousta dobrch lid si jej prost nevede.

A do t doby ne zvod MR nebude atraktivn natolik, aby pithl i nai skaln piku, tak je to vechno hodn patn.(ok, nkte by nedojeli ani za zlat prase, ale ty nechme bt)
Ondraodpovdt 
       Re: mr09:51:48 06.12.2010
*ne zvod bude
Ondraodpovdt 
        Re: mr14:59:41 07.12.2010
Mon kdyby tady na lezci byl aktuln ebek P a rankingu, tak by o zvody byl vt zjem.
odpovdt 
         Co chyb zvodm16:05:11 07.12.2010
...mu to v lncch zohlednit, u svku jsem to zkouel, ale docela to lnky natahuje a ani nevm jestli to pak nkdo te (minimln je vdy na konci lnk odkaz na HS, IFSC, nebo web zvod, kde to jde prbn najt). Dv si s tm hrli kluci z Lezce.cz, ale te to ji pr let je vidt vdy aktuln na webu HS a pad to tam oficieln z vsledk.
Organiztoi (dost vtinou jeden lovk) toho maj se zvodama docela pln kecky, ale s nm by mohli pomoct i zvodnci - obas napsat pr odstavek jak zvod probhal (jedno na jak web, udl se odkaz) - je to zajmavj a lp se to te, ne jmna a sla (i j jsem radji v lese ne abych trvil vkendy kouknm na zvody osobn).
Dal vc jsou profily na reprezentace na svazu, u to chtlo dvno aktualizovat - snad se zada.
 martanodpovdt 
      Re: mr19:04:53 06.12.2010
jo, a dal rok nastoup Pavlincov, pozdji Vincourkov a jet pozdji Zachrdlov, a to na zvodech bude jet vt vtr, jene mezitm nkter juniorky u se stanou eny a nkterm z nich taky pkn narostou zadnice, jin se zamiluj, nebo pjdou studovat mimo republiku, nebo co j vm co jet, a tak zase bude zvod bez enskejch.
odpovdt 
    Re: mr15:02:31 06.12.2010
Urit nemus bt 50 lid, aby se naplnil poet, ale pr lezc ze piky urit chyblo, u en m to mrz nejvc. Nevzpomnm si, e bych psal nco proti organizaci na Rajeti! Na pohr chodm na Raje pravideln a ve vdy probh perfektn. Pd u 3. expy dobe, nebyl jsem tam, junioi jsou dost siln, my postar slab potebujem mt ideln provozn teplotu, pokud nen dobr rozlez, mem spadnout:-), ale to nesouvis s organizac. Kadopdn velk gratulace nejlepm a Karlovi obzvl᚝! Na Cibulce 4., te 3. Tuil jsem, e bude mt bednu. Nebudu nikoho pinit, urit nkde chyba je,kdy poet zvodnk kles, ale to mus eit jin. Peji vem pkn svtky a pt rok hodn spch na zvodech a na skalch.
Michal Roekodpovdt 
    Re: mr20:54:51 07.12.2010
Ahoj, dky za pspvek. J si teda taky myslim, e nejde o to, kolik borc z prbnho rankingu chyblo. Jde o to, e spousta dobrejch bumen v rankingu nen a jsou to jen obasn zvodnci. Napadaj m teba ikovn kluci z Prahy.
Mroodpovdt 
     Re: mr18:14:15 08.12.2010
Nevim jsem si, e by nkdo z ikovnejch kluk z Prahy byl loni na praskm MR ve finle. Teda krom Kuby Hlavka, kterho jsem ale prkrt v posledn dob na stn potkal a je mi jasn pro nepijel, fakt nem formu...
odpovdt 
  Re: mr14:00:39 08.12.2010
V Pardubkch bylo 35 lid jen pro upesnn :-).
odpovdt 
   Re: mr14:49:30 08.12.2010
A podle vsledkovky cel pika...
http://gekon-boulderbar.cz
Tak nevm co chce dokazovat.
odpovdt 
  Re: mr15:19:33 08.12.2010
V Pardubkch bylo 35 lid jen pro upesnn :-).
odpovdt 

 finale13:00:58 05.12.2010
Ahoj,kolik lid jde z muskho semi do finle? Dky b.
bretaodpovdt 
 Re: finale14:15:45 05.12.2010
ok, u je to znt z vsledkovky
bretaodpovdt 

 Gratulace22:03:08 05.12.2010
Gratulace Edit a Martinovi.
Rakodpovdt 
 Penze07:43:57 06.12.2010
Tak m napadlo, ti nai top lezci maj pece vichni njakho sponzora, kter jim dv vybaven, lezeky, obleen a asi i penze. Oni nemaj ve smlouv povinost astnit se uritch zvod, aby je bylo vidt na vejnosti? To je pece nejvt reklama vrobcm vybaven. To jim vichni rozdvaj matro zadarmo a nic za to nechtj????
Martinodpovdt 
  Re: Penze07:57:01 06.12.2010
A vy jakoto vertical s nkm sponzorskou smlouvu mte? Ze sv zkuenosti mohu ci e sponzoi pustj vtinou "jen" matro kterej vyrbj. Penze dostanou jen ti "best off". Smlouva? no, mon nkdo njakou i m :)
Jirousodpovdt 
  Re: Penze08:32:20 06.12.2010
penzky m leda tak Adam a Mrza, u jinch to fakt vidm jen na ten matro
odpovdt 

 Mraza off09:12:32 06.12.2010
Co je s Mrazou, jakto ze uz nezavodi? A leze jeste vubec??
Petrodpovdt 
 Re: Mraza off11:46:12 06.12.2010
Mrzek u nezvod, ani neleze. Jak by taky mohl, kdy ho zastelili.
Zdenkodpovdt 

 Karel Por10:46:03 06.12.2010
Karle, gratulace jak cyp!!! Este trochu popracujes na technike a nabuduce budes majster:)
kmetoodpovdt 

 Dky14:35:57 06.12.2010
Chtl bych pedevm podkovat vem kte se na MR podleli a u organizan nebo podporou
Opravdu nechpu zde pc nasrae kte na zvodech ani nebyli a zejm se ani neobtovali pest vodn lnek nebo si alespo prohldnout obrzky.Pohry,medaile,diplomy-televize.tisk,rozhlas-ceny nap 2x70m,2x60m,2x50m atd to ve zajitno.A tady nkdo pe opak,PRO asi ?
Zcela pragmaticky to tu pe Pba-tomu rozumm a beru to.Raje je skuten zastaral stna a to pedevm svm profilem.To,e jsi jel radi na odvraku do Jablonce-to se ti te u bude stvat astji .Nutno ale dodat ,e to byl prv Makak,kter uspodn MR pislbyl a neudlal.
Z pohledu VV HS mohu potvrdit,e sportovn lezen je  jedno z nejoehvjch tmat.Mlokdo si ale uvdomuje ,e z 10 000 len je sportovnch lezc tak 300.Pravda mediln dobe vyuitelnch.Po znechucen Tome Rakovie se vypisovalo jedno vbrov zen za druhm. Jindra Prak,Simona Rajfov,Jur efl-na nikom nezstala ni such.V mezerch jsem to zplatoval j jeko i te.
Nyn je pedsedou komise sportovnho lezen Tom Binter.Zkusme mu trochu vit a nechat ho pracovat bez okamitch unhlench kritik.
Uspodn dvoustupovch zvod je pro HS povinost-neteba eit.Vbec nevidm problm v dnenm potu a rozmanitosti zvod aby si kad vybral ty svoje. to peci nemus nutne znamenat,e ostatn to dlaj patn.Spolupracuji na podn Mejcupu,SmchOF Capu ale opravdu to nelze dvat do stejn katulky s P,MR.Tady plat pravidla IFSC tady se tvo reprezentace.Z okresnho peboru nebo teba z talent-mnie to nejde
Jura ermkodpovdt 
 Re: Dky14:46:41 06.12.2010
Nic ne souhlas.Ji - dl to dobe a dk za to. On mlokterej z tch pindlk podal zvody se vm vudy a nem pru o tom, co za tm je. A jinak ne takhle mlde nepithnem a nedme zklady kter by mla mt. A za vchovu te mlad generace to jist stoj.....
Honzaodpovdt 
 Re: Dky15:08:28 06.12.2010
To vechno Juro je pravda. Ale, je tady to ale , e jde o mediln nezajimavou disciplnu a to je poteba zmnit. Kdy jsem mluvil na ME s nkolika funkcioni IFSC byly tho nzoru, ale i tam se nar na tradicionalismus, a pjde to pomalu. Ale dle m nen jin cesta, ne mnit pravidla zvodnho lezen smrem k divck atraktivit. A to bohuel v souasn dob nen.
Libor rebel hrozaodpovdt 
 Dky15:52:31 06.12.2010
DKUJU za vsledky a informace, bylo to rychl a mohlo si to tak pest spousta lezc, co museli bt teba jinde.
Jet najt cestu jak se dostat k fotkm eskch lezc na svtovch pohrech a budu si mlaskat, bohuel shormaovn fotek a vide ze zvod nen asi nyn v silch IFSC.
Vichni lezci nemus zvodit, ale jednou se bude hodit mt vsledky nkde po kup. Doufm e pro to i j budu jet njakej as moct nco dlat.
Vtina poadatel nem stle slu pst lnky na vechny strany, ani nelze, aby byly pozvnky na vechny aktuln zvody na tituln stran Lezce, ale v rubrikch v levm sloupci se sname 10let udrovat aktuln kalend velkch, malch i zahraninch zvod a vsledky. Jsou tam i odkazy na propozice, vsledky nebo lnky. Myslm e se kalend vborn dopluje s vsledkovm servisem HS.
 martanodpovdt 

 Dky22:45:57 06.12.2010
Chtl bych moc podkovat celmu tmu organiztor ohledn MR v Brn za pkn zvody s mediln podporou ve finle a hromadou cen pro vtze. Za malou ast zvodnk bych rozhodn nevidl njak chyby poadatel, ale sp souhru rznch nhod ohledn poas i zdravotnho stavu mnohch lezc. Kdy mohou na MR pijet lezci z st, Liberce a nebo z okol eskho rje, zar m fakt, e tak velk poet pedevm praskch lezc zvody bojkotoval...
Daliborodpovdt 
 Re: Dky01:06:52 07.12.2010
hmm... podle vsledkovky se zd, e bojkotovaly zvod i mstn brnnsk lezkyn. e by se v celm Brn nenala ani jen jedin lezouc borka?
odpovdt 
  Re: Dky07:30:19 07.12.2010
Mon by bylo dobr jmenovat koho mysl z onch brnnskch borky, kter dle tvho uven zvod bojkotovaly? Tedy kter nejsou zrann z mejcupu a neustle aktivn lezou atp? :-))Nejlpe kdy za ensk mluv mu;-)))
odpovdt 
   Re: Dky22:50:21 07.12.2010
nemu za to, e jsi m nepochopil.:-)) Mj koment byl adresovn k tomu, co psal Dalibor. Podle mho toti nikdo zvod nejbojkotoval, ani Praci, ani Brci.)) Prost jen nepijeli. A mu ct, e je mi fuk, e tam lezci z Prahy nedojeli, a stejn tak je mi umk, e tam nebyly borky z Brna.:))
odpovdt 

 humbuk06:05:12 07.12.2010
Je to treba videt z vetsi dalky a sirky. My Cesi jsme provokateri jak svina, a urazlivy jak druha. Prijede 20 lidi, kritizuje 200. Docela chapu Raka i Olivace i ostatni. Kazdy se svoji spetkou pravdy.
Jak to vychazi celkove to nevim, zadny zavody jsem nikdy neporadal.
vlaodpovdt 
 Re: humbuk06:10:03 07.12.2010
Nebo jinak: Poradat zavody pro verejny pohrdani moji osobou, mne prijde docela odvaz. Kde jinde to maji.
vlaodpovdt 

 Fotky z MR08:15:47 07.12.2010
Pkn den vem, na ne napsanm odkaze naleznete velice pkn fotky z MR...(odstrate mezery v odkaze)
http://www.viktorio.net/ fotoalbum.php?adresar=sport/ ostatni/10_12_05_lezeni



odpovdt 

 celkov vsledky P14:48:20 08.12.2010
jestli bylo v Brn i vyhlen P, tak jste mohli  sem hodit i celkov vsledky, jestli to nejni moc pracn
odpovdt 
 Re: celkov vsledky P15:38:21 08.12.2010
Strun jsem to pidal, jinak to asi sp zaslou shrnut za vechny disciplny po skonen rychlosti.
 martanodpovdt 
 Re: celkov vsledky P15:45:48 08.12.2010
Celkov vsledky P m na horosvazu kolonka kalend zvod (dole)
Jura ermkodpovdt 
  Re: celkov vsledky P19:14:56 08.12.2010
Kdy u jsme u tch vsledk, v rankingu P-bouldry njak vypadly Teplice-MR.
odpovdt 
   Re: celkov vsledky P19:22:11 08.12.2010
a vysledky z Brna v nem jsou taky spatne...
odpovdt 
    Re: celkov vsledky P19:44:38 09.12.2010
Ktere Brno, bouldrove a co konkretne. Pokud je to jen preklep, tak je potreba se ozvat. vzdy primo me nebo skrz horosvaz a ne nekde v diskuzi na lezci.
Lumiodpovdt 
   Re: celkov vsledky P19:33:32 08.12.2010
Teplice tam omylem nejsou, ale za to tam jsou, zejm taky omylem, boulderingov zvody v Loklu, kter byly pouze jako nominan(viz kalend zvod), a ne P. Chtlo by to chybky opravit.
odpovdt 
   Re: celkov vsledky P19:41:28 09.12.2010
Vysledky boulderu.

Nikdo nerekl, ze nominacni zavod neni CP. A vzdy se nominovalo ze zavodu CP, takze jsem to logicky zaradil jako zavod CP.

Ad Teplice. Povinnosti poradatelu je dodat vysledky na horosvaz. U mladeze zaroven na muj email (zamerne pisu mladeze, jelikoz si nejsem jisty zda to je i v pravidlech dospelych). No a holt tyto vysledky z Teplic nedorazily. Ze se vystavi na lezci jeste neznamena nic. Ja nejsem povinny je si dohledavat. Lezce temer uz nectu:) Max 1x za 14 dni.
Udrzbu rankingu dospelych defakto delam zdarma, resp. diky tomu, ze to delam pro mladeznicke zavody a tak se to nejak nabalilo.
Obecne kdyz si rypnu, tak vzdy byl problem u poradatelu bouldrovych zavodu s dorucovani. Asi maji moc svobody. Kdyby byli svazani lanem jako u obtiznosti, tak by to bylo asi lepsi:)
Lumiodpovdt 
    Re: celkov vsledky P00:09:55 10.12.2010
ze nikdo nerekl? a k cemu je kalendar na horosvazu? kdyby to byl cp, tak by to bylo v nem napsano. kdyz je zavod nominacni, tak to neznamena, ze je automaticky i jako cp. jednou byl v Lomnici zavod i v boudru a byl pouze nominacni a ne cp. staci to jen opravit. kazdy, kdo dela neco pro chs zdarma je skvelej clovek a slouzi mu to ke cti a ja ho chvalim.:-)
odpovdt 
     Re: celkov vsledky P05:56:42 10.12.2010
Za tech 11 let(sice nejdriv jen mladez az poslednich 6 let i dospelych), co delam vysledky ale si nikdy nepamatuji, ze zavod byl jen nominacni a nebyl CP. Proto jsem to bral za chybu na horosvazu. Nicmene to znamena jedine. Pokud opravdu nekdo ze svazu potvrdi, ze Jarni zavod nebyl CP a mel by tedy byt odstranen. Pak nemuze byt vyhlasen ani vitez CP v boulderingu na letosni rok, jelikoz predpisy vyzaduji minimalne 2 zavody CP a mistrovstvi. Coz letos vubec nebylo.

Typ nominacni predpisy neznani. Znaji jen zavody
I kat. MCR, II. kat. CP a III. kat. ranking.

Jo a taky je slusnost se podepsat:)
Lumiodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.