LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Love to climb? So do we.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Oblasti
 Reporte
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Stna ernoice - ernoice nad Labem
Gymnzium M. Kopernka - Blovec
Horolezeck stna Star Hradit - Star Hradit

Prodejny
Mapis - mapov informan stedisko - Praha 5
HUDYsport - Strakonice
Rock Point - Smchov - Praha 5 - Smchov

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Olympijsk kvalifikace v lezen anghaj - finle

Adam Ondra bronzov

Ve finle v lezeck kombinaci na olympijsk kvalifikaci v nsk anghaji skonil dnes Adam Ondra na 3. mst. Ve finlovch bouldrech byl Adam 1., v obtnosti 5. Zvod vyhrl Korejec Dohyun Lee, druh byl panl Alberto Gins Lpez.

V ench vyhrla Brooke Raboutou z USA, 2. byla Korejka Chaehyun Seo, 3. Britka Erin McNeice.

Vsledky viz:

ifsc.results.info

Vsledkov listina z finlovho penosu:



Adam Ondra nm po zvod poskytl audio vyjden:

audio: Adam Ondra


Adam Ondra ve finle bouldry, olympijsk kvalifikace v lezeck kombinaci v nsk anghaji IFSC



Stna s finlovou cestou, olympijsk kvalifikace v lezeck kombinaci v nsk anghaji


V anghaji se nyn lezl prvn ze dvou zvod olympijsk kvalifikan srie o 12 mst pro mue a 12 mst pro eny. Druh zvod bude od 20. ervna v Budapeti. Vsledky obou zvod se staj.

...

Standa Holec   [pravy] 13:04 19.05.2024Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Lano bida08:17:33 19.05.2024
Lano mu posledn dobou nejde
odpovdt 

 bodovn09:19:31 19.05.2024
Jenom doplnn - v kadm kvalifikanm zvod se boduje 48 mst podle poad 50, 45, 41, 38,... 1. Take Adam m 41 a i kdyby do Budapeti nejel vbec, tak m anci se na OH dostat.
goatodpovdt 
 Re: bodovn10:55:02 19.05.2024
Kozle, te si vem, e ti nejlep, kte se u nominovali, zde chybli a pes to se mu nepodailo vyhrt. Nominace asi bude, ale jak je reln ance na solidn vsledek? O vtzstv ani nemluv.
odpovdt 
  Re: bodovn17:39:07 19.05.2024
a co m bt? Pochopil jsi, o co ve sportu jde? A v olympijskch hrch? Nesm si to plst s olympyjskmi hrami...
odpovdt 
   Re: bodovn18:35:04 19.05.2024
Jen to, e je velmi nepravdpodobn, e by AO pivezl z Pae placku. To je cel.
odpovdt 
    Re: bodovn19:53:05 19.05.2024
3 x na svou odpov netrpliv koukne, abys zjistil, zda je na tebe nkdo zvedavej :o)
odpovdt 
     Re: bodovn20:11:44 19.05.2024
A je!
odpovdt 
      Re: bodovn20:38:34 19.05.2024
M pravdu, zaujal m tm 3 x obnovit, jinak nic.
odpovdt 
       Re: bodovn21:39:56 19.05.2024
To nevad. Na tom, e AO na placku z OH nejsp nem vkonnost, to nic nemn.
odpovdt 
        Re: bodovn08:23:28 20.05.2024
A?
odpovdt 
         Re: bodovn08:57:30 20.05.2024
To je cel.
odpovdt 
          Re: bodovn20:52:20 20.05.2024
A pro to sem prosm pe? Jak m dvod nebo co t pohn?
odpovdt 
           Re: bodovn21:48:08 20.05.2024
Vae agresivita, vae nutkav poteba kadho, kdo nape nco, co nezapad do vaeho vidn svta, utlouct, zadupat a zostudit. Je to takov hezk zpesten dne.
odpovdt 
            Re: bodovn20:53:17 21.05.2024
To jsou ty dvody? Hm. Pkn jsi ns pevezl, sis krsn zpestil den.
odpovdt 
            Re: bodovn22:35:50 24.05.2024
hm, psychopatologie v pmm penosu, to pot, tady nem smysl diskutovat. Hlavn pamatujte: bludy nerozmlouvat, a se nm chlapec nedekompenzuje!
odpovdt 
   Re: bodovn18:35:07 19.05.2024
Jen to, e je velmi nepravdpodobn, e by AO pivezl z Pae placku. To je cel.
odpovdt 
    Re: bodovn23:48:12 19.05.2024
odpovm v tomhle vlknu, aby se to nepletlo: a co m bt? To je peci samozejm, e nen vdycky jist, e se umst, tak pro kat samozejm vci? Abys ukzal, e vlastn o tom, o co ve sportu jde, nem ani pru, nato, abys to ml v sob? To sta jednou, neteba opakovat. Nebo e jsi sm nic podobnho nedokzal, tak bude zkouet shazovat spchy druhch? Taky sta jednou, vidme a nikoho to tady nezajm. Adam u se do historie lezen zapsal i bez OH, a pod se dl zapisuje, take b dl oupat nohama, mrousku.
pvodn enick otzkaodpovdt 
     Re: bodovn05:56:21 20.05.2024
No na to, jak skvlho m trenra, kter ho si rovnou protlail i coby ftrenra repre (bez vbrovho zen), jeho vkonnost nejen e neroste, ale kles.
odpovdt 
      Re: bodovn10:30:10 20.05.2024
To je mon pravda, i kdy kad zvod je jin a na OH se me stt ledacos ... v dobrm i zlm. Ale samozejm, nikdo nemldne, vkem se nic nelep a ani AO neme bt absolutn TOP vn.

Jet tst, e krom AO mme adu mladch perspektivnch zvodnk s ambicemi se zaadit do neju svtov piky, e;-)))?
MModpovdt 
       Re: bodovn12:58:12 20.05.2024
Ano, je to pekvapiv. Mme takovho schopnho ftrenra repre a nic, dn nstupce AO, kter by pevzal tafetu.
odpovdt 
        Re: bodovn13:03:58 20.05.2024
Jakoze seftrener repre na tvou objednavku vyrobi Adamovo klon a hop pojdme?
odpovdt 
         Re: bodovn13:51:41 20.05.2024
Tak soutn sport je o vsledcch. Tenhle trenr skokan nic nepedvedl a hned up ho na ftrenra. Tak pojme a ukame vsledky.
Kde nic tu nic.
odpovdt 
          Re: bodovn15:05:59 20.05.2024
koukm, e preferuje dehonestaci trenra (potamo svazu, jeho veden, fa, systmu, sportovnch komis veho druhu atd atd) i za cenu potenciln demotivace naich nejlepch na mezinrodnm poli... taktak, hlavn naplivat, padni komu padni, klasika;)
odpovdt 
           Re: bodovn15:33:57 20.05.2024
Jen nazvm vci pravmi jmny. Klofovy kompetence jsou na rovni pomocnho kondinho trenra. Pesto je na pozici reprezentanho ftrenra. Podle toho tak budou vsledky.
odpovdt 
            Re: bodovn15:52:14 20.05.2024
A koho by jsis na pozici reprezentanho trenra pedstavil? Jako nen moc lidi, kte by mly kvalifikaci a chu to dlat.
odpovdt 
             Re: bodovn16:36:36 20.05.2024
Nebudu nikoho jmenovat, to by nebyl dobr npad. V kadm ppad plat, e protekn skokani nejsou dobrm eenm. Piem plat, e Klof je protekn skokan. Soryjako.
odpovdt 
              Re: bodovn17:32:11 20.05.2024
Protekn skokan nemus bt nutn patn. Vsledky m.
odpovdt 
              Re: bodovn17:32:13 20.05.2024
Protekn skokan nemus bt nutn patn. Vsledky m.
odpovdt 
               Re: bodovn17:48:02 20.05.2024
Povme si po olympid.
odpovdt 
             Re: bodovn00:10:08 21.05.2024
On mysl sebe. Ale problm je, e se tento trenrsk klenot styd pedstavit.
odpovdt 
              Re: bodovn06:15:03 21.05.2024
Vbec ne. Jen m m ivotn zkuenosti utvrzuj v nzoru, e do kad vznamnj funkce mus lovk dozrt. Mus mt za sebou postupn nabyt zkuenosti odpovdajc danmu postu. Jinak je to vdy ds. Existuje jedno okdlen slov, kter prav, e "jmenovat generly lze jen z plukovnk". A Klof v tomto smyslu je tak maximln branec. i spe krlk vytaen z klobouku. e si ho AO vybral coby osobnho trenra je v podstat jeho vc, za kterou plt svoj vkonnost. Co m vak vad, je to, e si tohoto krlka z klobouku prosadil na post ftrenra repre.
odpovdt 
               Re: bodovn08:09:21 21.05.2024
Pokud si ho vybral, tak v em je problm? Jinak trochu mimo tma: je njakej "blbj" sport tolik zvisl na tom, jakou tra/cestu/boulder stavi nachystaj??? V tomhle zlat rychlost, pro lajky urit zajmavj.
odpovdt 
                Re: bodovn08:30:28 21.05.2024
Jsou dv vci, respektive ti. Osobn trenr AO je jeho vc. Pokud by si ho platil ze svho. A zde zan kmen razu. AO si ho zjevn neplat svmi penzi, ale formou protisluby kdy mu dohodil placenou funkci ftrenra. Co je samo o sob problm. Dal problm je, e na tuto funkci protlail naprosto nekompetentnho lovka. A to od nj nen hezk.
odpovdt 
                 Re: bodovn09:11:02 21.05.2024
A jak to v, ty m njak informace? Tak je uka a potom nkoho obviuj.
odpovdt 
                  Re: bodovn09:16:05 21.05.2024
Na co ses ptal, na to jsem ti odpovdl, tak si te nestuj. Pokud by ses neptal, tak bych to sem nepsal.
odpovdt 
                   Re: bodovn09:20:40 21.05.2024
Ne j se ptm, odkud erp informace, jak si Adam financuje trenra. Prosm zdroj. Kdy nkoho obvinm, musm mt pece dkazy.
odpovdt 
                    Re: bodovn10:07:41 21.05.2024
Nemus. Sta bt xindl.
MModpovdt 
                     Re: bodovn14:05:53 21.05.2024
+1
odpovdt 
                 Re: bodovn10:06:56 21.05.2024
"AO si ho zjevn neplat svmi penzi, ale formou protisluby ..."

Jako tohle je takov klasick virtuln prasrna, sorry jako. Jedna vc je kritizovat odborn kvality, pokud se to dl slunou formou, ale tohle je jednodue kivctv. S tm jdi nkam ...
MModpovdt 
                  Re: bodovn10:36:25 21.05.2024
Ptal se, tak jsem mu odpovdl. Pokud nechcete slyet odpovdi, kter se vm nelb, tak se zeptejte a neplate m do nich. J jsem chtl jen napsat, e podle mho nzoru tet msto na zvodech bez ji nominovan piky predikuje, e aktuln vkonosti AO nen na to aby pivezl z OH njakou medaili nato aby vyhrl. Do ostatnho jste m u zatlaili vy, tak si nestezujte.
odpovdt 
                   Re: bodovn10:46:31 21.05.2024
Toto nejsou odpovdi, kter se m nelb, ale vyloen li, kter tu sype do veejnho prostoru.
odpovdt 
                    Re: bodovn10:51:40 21.05.2024
Ne
odpovdt 
                     Re: bodovn10:59:54 21.05.2024
Ale ano le a ani nev jak se tyto sluby financuj.
odpovdt 
                      Re: bodovn11:11:56 21.05.2024
Fakt jo a kdy bylo to vbrov zen na zklad, kterho byl Klof vybrn do funkce ftrenra repre?
odpovdt 
                       Re: bodovn11:22:38 21.05.2024
A ftrenr se ustanovuje na zklad vbrovho zen? Ale o to tu nejde, tady jde o to jak pe o tch protislubch, to je le jako prase a kiv obvinn...
odpovdt 
                        Re: bodovn11:27:24 21.05.2024
Ale to s tm peci souvis. dn vbrov zen jen zkulisn jednn a o tom to je.
odpovdt 
                         Re: bodovn11:34:40 21.05.2024
No tak jsme se dostali k jdru problmu, e t tve Klof, protoe nerozhoduje, dle tvch pedstav a kvli tomu jsi schopen it li o financovn Adamova trninku...
odpovdt 
                       Re: bodovn20:51:13 21.05.2024
Napi nm v jakm sportu se vybr trenr reprezentace ve vbrovm zen.
odpovdt 
        Re: bodovn10:02:19 21.05.2024
ftrenr repre je ve sv podstat organizan pracovnk, take hzet mu na hrb vkonnost jednotlivch zvodnk je skuten zcela mimo.
MModpovdt 
         Re: bodovn10:24:46 21.05.2024
Pesn tak, a tady je cel zakopan pes cel kauzy tohoto lovka, kter sem pe tyto vci na hranici zkona. Prost nerozhodl, podle jeho pedstav.
odpovdt 
   Re: bodovn18:35:09 19.05.2024
Jen to, e je velmi nepravdpodobn, e by AO pivezl z Pae placku. To je cel.
odpovdt 
    Re: bodovn10:31:54 20.05.2024
No, furt je u nj ta ance vt, ne bude u 80% len vpravy ... a to se tmi % drm jet fest pi zemi.
MModpovdt 
     Re: bodovn12:50:31 20.05.2024
Myslm, e spch bude, kdy na OH postoup do finle. To je podle m maximum.
odpovdt 
      Re: bodovn10:14:01 21.05.2024
Co je i nen/nebude spch si mus primrn ct AO, on nen blbej aby nevdl na co me v optimln form mt, na co by ml mt v kadm ppad a co je/byl by prser.

A opt ... OH a finle ... j su obecn dost hyperkritick a jak "jen" finle podle mn na bouchn a pln nen (s vjimkou njakch mladch zanajcch sportovc), tak to ale ani nen na njak chozen kanlama. Na to tam pravdpodobn bude hafo jinch adept s jinmi vsledky.

Fakt by to chtlo trochu realismu, AO u nen nejmlad a i kdy je furt schopen udlat obas super vsledek, tak celkov vichni vme, e lp u bylo. A je to pln normln a pirozen, lta prost neokec nikdo.
MModpovdt 
       Re: bodovn17:02:45 22.05.2024
Adam jet nen star. O ti roky star Michael Mawem a Jacob Schubert vyhrli loni MS v Bernu. Stejn sta Stefano Ghisolfi a Seb Bouin dominuj v poslednch 2 letech ve skalch. Tm nekm, e je nov generace vechny za chvli nepevlcuje, ale 31 let jet zsadn limit nepedstavuje.
Petrodpovdt 
    Re: bodovn19:00:05 20.05.2024
No tak sis zadehonestoval nad necim poctivym usilim. Takovejch nymandu po hospodach je Mas tam i nejakou hlubsi myslenku nebo jen zapsklej slem?
odpovdt 
     Re: bodovn19:24:17 20.05.2024
Konstatovn reality je dehonestace? No proti gustu dn diputt. Prost realita je takov, e na vytouen umstn mus mt odpovdajc vkonnost. Bystej jedinci ji dok odvodit tam, kde ji zaslepen fandov nevid. AO pokud chce pomlet na medaile z OH, pak mus bt schopen s velkm nskokem vtzit na zvodech, kde ti nejvt konkurenti chyb. Pokud toho nen schopen, pak to do OH ji nedoene. Uspt v nominaci je podmnka nutn nikoli vak postaujc.
odpovdt 
      Re: bodovn21:07:58 20.05.2024
Medaili z OH, potazmo zlatou (nebo jakousi umelou nutnost/povinnost ji ziskat), mu nutis ty sam, a to daleko vehementneji, nez to sam Adam kdykoli komunikoval. Stejne vehementne pritom vykrikujes, ze ji nema sanci ziskat a jaky je to pro tvuj vesmir trauma, neb ji praveze "musi" ziskat. (Na to nabalujes jakesi evidentne osobni bolistky a poslapany kuri voka ve vztahu ty/svaz.) Ve tvym zacarovanym kruhu bych fakt nechtel bejt...
semtamodpovdt 
       Re: bodovn21:25:33 20.05.2024
A kdo t nut se semm cpt?
odpovdt 
      Re: bodovn23:19:40 20.05.2024
Au, ty si fakt vystacis. Ty a tvoje subjektivni realita. Mate spolu asi hodne smutnej zivot, aniz bys to vedel, vid? Sladka je nevedomost
odpovdt 
       Re: bodovn06:01:38 21.05.2024
Objektivn realitu budeme moc posoudit po OH a uvidme. J km, e s Klofem dn placka nebude. V lepm ppad maximln postup do finle, ale nejspe ani to ne.
odpovdt 
        Re: bodovn17:39:57 22.05.2024
Tk je to, pro nkter povahy, opustit svj monolog, petknato pochopit, o em druz mluv. A pochopit jejich motivaci, cleto u je sci-fi!
odpovdt 
      Re: bodovn09:08:53 21.05.2024
A jet bystej jedinci vd, e kvalifikace na OH nen ten top na kter se Adam pipravuje a lad top formu. Tak, za m dl cl splnn, kvalifikace na OH bude. A moc se tm, a mu budeme (teda krom tebe) fandit.
odpovdt 
       Re: bodovn09:18:38 21.05.2024
Jak teda tipuje jeho umstn?
odpovdt 
        Re: bodovn09:23:16 21.05.2024
M je to umk, m bav ten sport. Ale kad sportovec jde s nastavenm vyhrt a to mu peji.
odpovdt 
         Re: bodovn15:06:06 21.05.2024
Ale to ned, na to nem.
odpovdt 
          Re: bodovn19:54:51 21.05.2024
Ale d, uo :o)
odpovdt 
  Re: bodovn07:20:06 21.05.2024
Tak dle tv logiky maj na OH jet ti co u se nominovali a zbytek se m na to vykalat, tak m podle tebe vypadat sport?
odpovdt 
   Re: bodovn09:13:17 21.05.2024
Nepodsouvej mi, co jsem nepsal, bu tak laskav, jo.
odpovdt 
    Re: bodovn20:34:59 21.05.2024
Nebo?
odpovdt 
    Re: bodovn18:04:21 29.05.2024
Ale prv e jste to tak napsal
Strejdaodpovdt 
    Re: bodovn18:04:23 29.05.2024
Ale prv e jste to tak napsal
Strejdaodpovdt 
 Re: bodovn15:52:01 19.05.2024
Z pohledu fanouka ok, ale u sportovc je tenhle zpsob uvaovn cesta "do pekla". Stt se me leccos a motivace je na tchhle kvalifikacch extrmn, a nen radno nco podceovat, kalkulovat s tm, e nen poteba podvat 100% vkon (to jen tak ze zkuenosti 30 let ve sportu - zaal jsem brzy :D). Jinak Martin Strnk. 33. msto, 8 bod, Stefano G. 19., 22 bod, Alex Megos 12., 29 b.
odpovdt 

 Skvl vsledek09:27:59 19.05.2024
...pokud jde o bouldry excelentn vkon. Gratulace Adamovi, postup do Pae je velmi blzko.
Co se lana te, vm, e to tam je, a e se smla i co to je (od t neastn kvalifikace na Tokio pi  MS 2019) v pravou chvli prolom.
I pi vdom toho, e soutn lezen v poslednch nkolika letech udlalo vkonnostn posun vzhru, mon skok, vetn generan obmny, a prosadit se je pro relativn star i kdy zkuenj matadory m dl tm t잚. 
ivoodpovdt 
 Re: Skvl vsledek10:39:38 19.05.2024
Taky mi pijde, e se z lana staly 3-4 bouldery po sob a jedin rozdl je cvakn
odpovdt 
  Re: Skvl vsledek22:18:23 19.05.2024
m se lano vc piblilo skalnm cestm..
Valmarodpovdt 

 zaznam18:39:55 19.05.2024
da se na to nekde kouknout?
joudaodpovdt 
 Re: zaznam18:54:09 19.05.2024
olympics.com - je teba si tam vytvoit et a pak hledej tu: https://olympics.com /en/sport-events/olympic-qualifier-series-2024-shanghai /replays (2 mezery)
bretacrodpovdt 
  Re: zaznam21:25:47 19.05.2024
Olympics.com jde i jako appka na mobil, lze se pak pihlsit i pes Google et, to ostatn i na tch zmnnch webovkach
PPodpovdt 
 Re: zaznam22:45:35 19.05.2024
https://www.youtube.com/watch?v=qDFMzDvWlOU&t=10446s
valmarodpovdt 
  Re: zaznam11:11:26 20.05.2024
Pisou ze to streamovali zive. mazec. Diy vam obema. Ten ucet na olympics com je divnej a nejak mi to tam prave nedjede. Na patl afoun sem zanevrel - jak rika sef v praci "tezkou cestu sis zvolil" ale hold se stalo, tzv smartfoun,tedy zarizaeni vecne k netu pripoijene, stale nemam:(
jouda.odpovdt 

 Adam21:58:24 19.05.2024
Adam je soutiv typ a ast na Olympid si zaslou, by taky vnmm, e konkurence je obrovsk a olympida jako lezeck tma pichz na sklonku jeho top-profi kariry. O to vc oceuji jeho nasazen, vdy co komu mus dokazovat, je jednm ze 3-4 ldr sv generace a mnohmi povaovn za nejuniverzlnjho lezce sv generace vbec. On mus moc dobe vdt, e pokud pojede, placka nen jist nebo bude i tk ji zskat. Pesto pojede, pokud se kvalifikuje. A teba me jet pekvapit. Na tomhle zvod je tsn za vtzem minul Olympidy, to taky o nem vypovd. Je pravda, e lano mu posledn dobou tolik nejde, naopak v boulderingu vl, kadopdn  by bylo fajn ho v Pai vidt, protoe je to bojovnk proti sm sob, par excelence. Spe je mon kritizovat jeho komern videa, co dlat nebudu. 
Chochinodpovdt 
 Re: Adam03:06:45 20.05.2024
Vlel bouldry, protoe tam dn extra bouldrista nebyl. Ti vichni u se nominovali. A nkte dok zalezt oboj, e zjistil, e nem vytrvalost a na nominanch zvodech, je velk nepipravenost, nebo dn sebereflexe.Peci jen jde o druh nejvt zvod jeho kariry a zejm posledn anci ho vyhrt. A potencil na to urit m.
odpovdt 
  Re: Adam10:33:26 20.05.2024
Jak e tam nebyli extra bouldristi? Dohyun Lee je 2. ve svtovm rankingu na IFSC, Mick Mawem 7. a Meji alk 8., Janik Flohe 9. To nejsou extra boulristi? A Lee skonil ve finle v boulderu 4., v semifinle 7. a alk 3., Flohe 9.-10., Mawem vypadnul u v klasifikaci - vdycky kadej za Adamem. Tak kdo je extra bouldrista? Jde tam sp o to, e bouldery jsou hrozn loterie, kde nhoda a momentln forma hrajou nezanedbatelnou roli.
DTXodpovdt 
   Re: Adam11:32:51 20.05.2024
pknej pekled - klasifikaci = kvalifikaci.
DTXodpovdt 
    Re: Adam12:42:16 20.05.2024
Tak 1,3,4,5,6 chyb. To u je docela hodn z tch nejlepch.
odpovdt 
     Re: Adam12:54:31 20.05.2024
e jich chyblo "hodn" ovem neznamen, e "tam dn extra boulderista nebyl". Na popen tohoto tvrzen by stailo, kdyby tam byl jeden.
DTXodpovdt 
      Re: Adam13:17:21 21.05.2024
DTX potebuje mt nutn posledn slovo. Jeden tam byl a Adama nakonec v kombinaci v klidu zalezl.
odpovdt 
       Re: Adam19:44:17 21.05.2024
jo jo, extra boldrista a natel mu to v lezen. a to o pr kokejch dlek, nikoli o prsa.
Dr. Nobodyodpovdt 

 Nuly - jste Po.ran Nuly09:45:20 24.05.2024
Hej vy Bosci co tady komentujete lezen jak hokej...kouknte doma do zrcadla a vyhote si p.a nad, tm svm malm egem. Osobn bych si pl lzt jako Adam aspo z jedn miliontiny a peju mu vtzstv, je to pln zabijK! Doufm, e Vm vem pochybovam u.ebe dekel! Adame dvej! A Vy pochybovai a analytici si vylite pr.el!
Jaromr Bosk XIV.odpovdt 
 Re: Nuly - jste Po.ran Nuly09:57:19 24.05.2024
+1
odpovdt 
 Re: Nuly - jste Po.ran Nuly18:40:57 24.05.2024
Hezky napsan. A kdyby AO zvodil ist za sv, tak by to bylo i pravdiv. Ale jeliko m AO a i svaz penze od sttu, vybran od vech daovch poplatnk, tak kad m prvo to komentovat, jak uzn za vhodn, vdy Ondrovi na ty jeho zvody a ast pispv.
odpovdt 
  Re: Nuly - jste Po.ran Nuly09:03:33 25.05.2024
Pane Boze, ty to vidis!!!
odpovdt 
   Re: Nuly - jste Po.ran Nuly13:47:11 26.05.2024
Je to poplatnk a plat nm vem ivot, tak se mu nediv, e mu obas zjednoduen ujedou nervy. Posledn mi to vechno zaplatil a tob taky, to u si zapomnl. :)
odpovdt 
 Re: Nuly - jste Po.ran Nuly13:07:40 25.05.2024
Adam je starej a na zvodech na to u nem bude rd tak za finle, ml by zstat na skalch, jo pan ubrt to je jinej zvodn zabijk... Tomu bych to pl... A na lezen od telky jsem lep odbornk ne na hokej, a bt tet v njak usmrkan kvalifikaci a jet pojebat lano.. Tj je propadk.. Je to jako kdy tam jede Ella kter nevyhraje ani esk pohr co to pak m bt za saskarnu...
Hovnoodpovdt 
  Re: Nuly - jste Po.ran Nuly15:42:40 25.05.2024
:-))
odpovdt 
  Re: Nuly - jste Po.ran Nuly22:11:10 25.05.2024
kde se tohle v lidech bere...
odpovdt 
   Re: Nuly - jste Po.ran Nuly22:16:43 25.05.2024
tohle se vyvj jako kompenzan mechanismus v reakci na poruchy erekce, ale taky to pedznamenv prvn stdia demence. Neliteln je to.
odpovdt 
    Re: Nuly - jste Po.ran Nuly22:06:01 26.05.2024
Zvltn je, e ten kompenzan mechanismus m pravdu :-)
odpovdt 
     Re: Muly - jste Po.ran muly19:33:38 27.05.2024
no, jist, m subjektivn blud, kterej pece prost mus objektivn platit ve vech vesmrech, d rozum, n? Nebo?
odpovdt 
      Re: Muly - jste Po.ran muly21:55:51 27.05.2024
99 komentar
Jololoodpovdt 
       Re: Muly - jste Po.ran muly22:10:02 27.05.2024
Konecne padny nazor :-))
odpovdt 
      Re: Muly - jste Po.ran muly23:44:54 27.05.2024
Tak njak bych ekl, e teba ten vk nen otzka bludu, ale prost matematiky, pokud vme, kdy se AO narodil. A jin vesmry jsou irelevantn, ijeme v tomto.
odpovdt 
       Re: Muly - jste Po.ran muly19:54:23 28.05.2024
zijes ve svem vesmiru, kde ma smysl placat hubou v dehonestacnim smyslu, ale je tu dost jinych, kteri umi ocenit adama uz ted, at uz placku da nebo ne, tak se s tim smir a klidne si tu placej dal, je to sranda parek sledovat, jak te to ne a ne pustit, takze za tim musi byt neco fakt tezkyho
odpovdt 
        Re: Muly - jste Po.ran muly08:58:27 29.05.2024
Mon by ses ml zamyslet sm nad sebou. Nebyl jsem to j, kdo tu o AO psal, m je pln u zadku, neznm ho a je mi jedno, zda vyhraje, nebo ne. J se tu pouze bavm v diskuzi, nic vc. A to ani ne nad Adamem, ale na tebou, vlastn jsi na tom h, ne ten, koho se sna diagnostikovat :-)
odpovdt 
         Re: Muly - jste Po.ran muly21:26:17 29.05.2024
vak my ostatn se tu taky bavme, jak se tu snate exhibovat svj pseudokritick pohled. Klidn jet piho njakej pdavek, teba nakonec bude vypadat aspo trochu chytr.
odpovdt 
          Re: Muly - jste Po.ran muly18:37:59 30.05.2024
Pod v tom m bordel. Oslovuje m, jak kdybych ty komenty na AO psal j. Chlape, sm v tom m bordel a ostatn chce pouovat?
odpovdt 
           Re: Muly - jste Po.ran muly23:47:39 30.05.2024
chlape???
odpovdt 
           Re: Muly - jste Po.ran muly19:54:20 31.05.2024
kdy pete oba (nebo kolik se vs tu anonymn sna pedstrat intelekt) v podobnm duchu, tak pak nebre, e si t s jinm mudlou splete kde kdo. Zajmav, e t to tak ere. To jak tu cpete svj nzor na to, e Adam skon bez medaile, je oproti tomu naprosto nudn.
odpovdt 
            Re: Muly - jste Po.ran muly08:14:25 01.06.2024
Jak jsi piel na to, e m to ere, nebo e si stuju? M to njak pomotan :-) J se jeho zmatenost bavm, nic vc :-) Je rno, dm si kafe, kouknu na idnes, na Novinky, na Lezce... zasmju se a to je ve :-)
odpovdt 
             Re: Muly - jste Po.ran muly21:37:25 01.06.2024
jo, to vysvtluje ve. Nuda.
odpovdt 
              Re: Muly - jste Po.ran muly09:19:29 02.06.2024
Bingo. Pesn :-) A trocha prokrastinace :-)
odpovdt 
               Re: Muly - jste Po.ran muly20:57:54 02.06.2024
Jj, ctenar novinek nemuze mit rozvinuty intelekt. Vse odpusteno, uprimnou soustrast
odpovdt 
                Re: Muly - jste Po.ran muly13:44:59 03.06.2024
Jak to v? Nedv ti to smysl :-) Zkus s tm intelektem zat u sebe. Tedy pokud jsi toho schopen :-)
odpovdt 
                 Re: Muly - jste Po.ran muly20:11:22 03.06.2024
Prave ze to smysl dava a veliky. Nic ve zlem, tak to proste je, ze nekdo nekomu preje kvalifikaci, jinej placku, dalsi to potrebuje pseudokriticky hodnotit a nechape, na co druzi upozornujou, proste sranda pro vsechny a vubec nevadi, ze se smejou kazdy necemu jinemu. Proto sem nekteri chodime, protoze uprimne nic jinyho na tomhle webu uz moc nezije. Tak neprestavej ;-)
odpovdt 
                  Re: Muly - jste Po.ran muly20:36:53 03.06.2024
Ale ty pod reaguje na nco jinho, ne pu :-) proto ti to nedv smysl. I te.
odpovdt 
                   Re: Muly - jste Po.ran muly21:25:47 04.06.2024
To sis vymyslel/nedomyslel, me to smysl dava. Jsi soucasti vetsiho celku, i kdyz ti to zda se nedochazi nebo se tvaris ze ne.
odpovdt 

 Olympida15:17:53 28.05.2024
Tak jsem si tady peetl komente na tma "Adam a OH" a jeho ance na placku a zda jej tam poslat nebo ne. No to je tedy vkvt. Vdy samotn probojovn se na olympidu a bt olympionik je ve vech sportech a u vech sportovc jeden z absolutnch vrchol kariry. Je to dvod k oslav a uznn. Namsto toho, abyste byli rdi, e mme anci mt na olypid alespo jednoho naeho zstupce, tady pete takovhle komenty, jestli je starej, kdo co plat apod. Na t stm je to mezi nm a tou cestou i boulderem a mus na to mt, aby to dal. Jinak nikam nepojede. A kdyby ml na olymlpidu jet vdy pouze ten, kdo j m anci vyhrt nebo mt medaili, tak to by tam moc zvodnk ve vech sportech nejelo. Take msto tchto kec, radi drte vem palce a a se tam alespo Adam za n sport probojuje. koda, e to na vc te nevypad.
DavidVodpovdt 

 Pecka11:53:43 30.05.2024
placka neplacka, ucast na OH bude super zazitek. Pro AO i pro jeho fanouse
Coolichodpovdt 
 Re: Pecka22:23:57 03.06.2024
Jj, takze kritizovat se AO nesmi, to je jasny, jen se usmivat a cekat je v poho. Jen mi vrta, analyzovat vykony muzeme? Jako jaky ma sance, co mu jde, nejde, atp., nebo to uz je taky za carou?
Longusodpovdt 
  Re: Pecka21:17:48 05.06.2024
asi zle, jak to nape, podle toho se bude odvjet diskuze. Pokud to nape ve vevdoucm a dehonestanm duchu, ekej jinou diskuzi, ne kdy bude vcn kritickej a pitom sportovn nad vc. Ale pi cokoli chce, stejn je to tu polomrtv :-)
odpovdt 
  Re: Pecka21:18:30 05.06.2024
a kdyby sis chtl jen tak popovdat o Adamovi... :-) https://www.facebook.com/ChurchOfAdamOndra/
odpovdt 

 komentare09:54:31 05.06.2024
Tak jsem si precetl nektere komentare a musim rict, ze rad ctu komentare. Vzdycky me to tady pobavi a snad se neurazite, kdyz sem pridam tento naprosto off topic komentar, ktery s AO a olympiadou nema vubec nic spolecnyho. ;-)
Kulichodpovdt 

 S10:53:49 21.06.2024
U si tu jen prvn pspèvek a pak konec, u prvnho vdycky hdm co bude na konci, nen to tak tk.
Zatek - je to patn, nejde mu to
Konec- prachy, svaz (neboli spolen pra chy, kter se k nkomu dostaly a k jinmu ne)

Kdyby na diskuze v lezci tipsport vypsal szky, jsou to jasn posychrovan prachy.
odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (190887)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 LmMqtzme
1 1 LmMqtzme
Nov komentovan:
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1470 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1340 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.