LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Posledn slova ped smrt: Cvaknu si tu errku...
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Oblasti
 Reporte
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Provide Wall - nen v provozu - Doln Chibsk
Z Kladruby - Kladruby
A-ProSystem s.r.o. - Most

Prodejny
HORALSPORT - KLADNO
Rock Point - OC Nisa - Liberec
HUDYsport - Praha 6

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Mimodn valn hromada HS

31. 1. 2009

esk horolezeck svaz svolal mimodnou valnou hromadu, kter se bude konat v sobotu 31. ledna 2009 v aule na Strahov, Ztopkova 100/2.

Dvodem svoln mimodn valn hromady bylo mrt lena vkonnho vboru Standy ilhna. Na programu m bt pedevm volba novho vkonnho vboru.

Zdroj a vce viz: HS

(lnek pvodn vyel 19.11. 2008)

Aktualizace: Mezi kandidty pibyli Libor Hroza a Jan lechta. Vce viz Mimodn valn hromada 2009.


Lezec.cz   [pravy] 07:33 16.01.2009Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Pochybnosti11:18:43 19.11.2008
Po mnoha letech nejsem letos poprv lenem HS, ale i tak se neubrnm vznst pochybnost zda jedinm a pravm dvodem je mrt Standy ilhna. V minulosti obdobn situace ( kdy nkdo z VV v prbhu funknho obdob vystoupil ) nastala mnohokrt a nikdy se mimodn VH nesvolvala a samozejm na to pamatuj i stanovy. Pochybnosti ve mne vzbuzuje i fakt, e je asi v podstat jedno zda je VV bez jednoho lena ( i pes to usnen schopn ) 3 msce ( do konce ledna ), nebo msc 5 do potku dubna kdy m bt VH dn. VV se schz 4 do roka....Jsem zvdav jak neoekvan a dopedu neavizovan nvrhy se na mimodn VH objev...zvlt m-li samozejm stejnou vhu jako VH dn, ale zsatoupen lenstva bude jist men.
RAdim Bzuraodpovdt 
 Re: Pochybnosti11:51:34 19.11.2008
Tak jsem mrkl do podrobnho infa na webu HS a asi to tedy jedno nen - dle vyjden HS. Pak pemlm o tom zda jsou takov stanovy "praktick" kdy se mus pi odstoupen i mrt lena VV pokad do 3 msc schzet mimodn VV....
Radim Bzuraodpovdt 
  Re: Pochybnosti12:14:53 19.11.2008
Radime, ti jet lpe...
Pokud odstoup jeden, dva... lenov zvolenho orgnu, lze kooptovat nhradnka.
Pokud vak klesne poet zvolench pod "krtickou mez", je teba zvolit nov veden. Bn praxe velikdes. Zkrtka pojistka.
No a vzpome si, Soa la na mateskou, Zoba odstoupil..., kooptovali se nov lenov VV.


Take znovu. Peti si ty stanovy, a ppadn se i zamysli ne nco rupne do fra :-))
Tom F.odpovdt 
   Re: Pochybnosti12:18:42 19.11.2008
e je nkdo paranoidn, jet neznamen, e po nm nejdou.
Kuba Turekodpovdt 
   Re: Pochybnosti14:01:29 19.11.2008
vak jsem se opravil...ale zase tak podrobn dn v HS nesleduji abych ptral po tom kdo el na mateskou...kdo odstoupil kdo koho nahradil i nenahradil a zda za 2 roky byl obmnn ( znovu kooptovn )1 i 3 lenov VV...tato souslednost na webu HS popsna nen. Pe se pouze o Standovi. No potkem nora uvidme co se z toho vyloupne.
Radim Bzuraodpovdt 
 Re: Pochybnosti - fakta12:27:03 19.11.2008
Take jsem si dky tob proetla stanovy HS, tedy sti o mimodn VH a o VV. Prvn vc je, e souasn stanovy byly schvleny na VH v minulm roce, tedy 24.3.2007. Tud situace, kter nastaly v minulosti, byly eeny podle starch stanov. V tch novch se v bod 9 15 (Vkonn vbor) skuten pe: "Vkonn vbor me kooptovat za odstupujc leny v dob mezi konnm volebnch valnch hromad maximln 2 leny. Pokud poet zvolench len vkonnho vboru klesne pod pt, mus se uskutenit mimodn valn hromada, kter provede volbu novho vkonnho vboru." Pokud je smrodatn, e nesm bt mn ne 5 ZVOLENCH len VV, tak tato situace opravdu nastala, protoe 2 kooptace u probhly, tud zvolen lenov VV jsou nyn jen 4. Nem to co dlat s usnenschopnost VV. Bod 5 14 (VH) pak uvd: "Ke svoln mimodn valn hromady je zapoteb nvrh minimln 5 len vkonnho vboru nebo alespo 1/5 vech len HS. Mimodn valn hromada se mus sejt do t msc ode dne splnn podmnek pro jej svoln." Vzhledem k tomu, e VV (ostatn jako vichni lenov) se mus dit stanovami, tak je logick, e nvrh na svoln mimodn VH podali, kdy jim to stanovy ukldaj.
Renaodpovdt 
 Re: Pochybnosti12:34:37 19.11.2008
Bylo by dobr,kdyby jako nelen HS si se staral o svoje osobn problmy a nestrkal frk tam kam nem.Starej se prost o sv,vole.
len HSodpovdt 
  Re: Pochybnosti12:56:40 19.11.2008
Nek tak, ani tak, ale na jeho slova dojde.
Kuba Turekodpovdt 
   Re: Pochybnosti16:27:12 21.11.2008
navc po nm jdou :-)))))
odpovdt 
  Re: Pochybnosti14:10:14 19.11.2008
Anonymn lene HS....pokud se nco prezentuje na veejnm neHS webu je teba potat i s ast a nzory neHS len i bvalch len, takov je prost svt. Mj prvotn nzor na lnek na lezci byl jist unhlen, ale pravdou je, e nezasvcen a detailn se stanovami neseznmen ( vetn historie odchod a pchod len VV ) lenov a delegti....nepochop z pedloenho bla nic...redaktor neredaktor ( troku supluje rena detailnm popisem stavu ).
Jet ne mi budete nasazovat ps hlavu vykejte vsledku....protoe historicky by to nebylo prvn a asi ani posledn neekan hlasovn o emsi i v prbhu jednn VH pedloen " pekvaipiv a nepipraven nvrh"
Jinak ao anonymn VOE.
Radim Bzuraodpovdt 
   Re: Pochybnosti08:23:25 20.11.2008
Ja prost nejsem anonymn,Jsem jsem lenem spolku ,kter si e sv problmy.Ty jsi njak lovk,kter s nama nema nic spolenho,protoe nem dobrou vuli nco eit.Jen pitom keca a kal vodu.Hle si svho.Udlej si podek v rodin.Jelene.
len HSodpovdt 
    Re: Pochybnosti15:28:26 20.11.2008
Pokud neznm tv jmno tak samozejm anonymn jsi. Jinak podle tv logiky bych se neml zajmat teba o dn v ODS i SSD protoe nejsem jejm lenem? Neml si myslet nic o korupci ve fotbalu protoe nejsem lenem MFS? HS je jako obansk sdruen otevenm spolkem jeho mu i nemusm bt lenem. Myslet si o tom mu co chci u jen proto, e mi chod info z HS na mail, tyto informace jsou na veejnch serverech atd...obecn se asi kad z ns zajm o kde co....na tom je zaloena vmna informac a mediln svt...kdy si myslme a nkdy se i vyjadujeme k vcem, kterch nejsme naprosto pmo astni ...a j a nejsem lenem HS se o nj zajmm ji jen proto, e se lenem v budoucnu stti zase mohu a ji teba jen proto e lezu a HS me m aktivity v boucnu ovlivnit..., ale tohle jsou asi souvislosti, kter jsou mimo tv velice omezen chpn a dle optiky pemlm a vyjaduju se pouze k tomu, na co mm prkazku a nic ostatn m nezajm....
Radim Bzuraodpovdt 
     Re: Pochybnosti12:08:28 23.11.2008
Radime-koda ,e jako erstv nelen se neme zastnit mimodn VH . A jet vt koda,e nev co prce stoj svoln dal VH,O blb dva msce ped dnou VH.Nem to v ivot asi jednoduch s tm neustlm podezvnm ostatnch lid.Pro stvajc VV by opravdu bylo po vech strnkch lep svoln dn VH.
Jura ermkodpovdt 
      Re: Pochybnosti09:10:31 24.11.2008
Juro dky za reakci, je jasn, e zpropagovat mimodku a pozvat zstupce oddl v nestandartnm ase nkam do zasedaky nen vc jednoduch. Ale v dob profesionlnho sekretaritu, monosti rozesln email na databzi zstupc a len, monost rozesln SMS na kontaktn telefony... Dle lze jist anoncovat vraznji na svazovm webu, inzerovat v MONTAn ( to se stihne ). Umstit msto lnku, kter zmiz v propadliti djin na msc pedem banner na LEZEC a dal ten weby...d se toho dlat spousta proto, aby dorazila usnaenschopn st HS. Ale pokud si svaz dal nco takovho do stanov nen nutn hoekovat nad rozlitm mlkem.
K podezvn: Mon kdyby jsme se znali osobn piel by jsi na to, e m to trap pouze natolik, e napu svj nzor do diskuse na lezci. Spm dobe. S kamardy a ani rodinou HS nerozebrm, protoe na svt existuj pro mj ivot a to i horolezeck podstatnj vci ne impotentn nic neovlivujc a nepodporujc svaz.
Jinak podezvn nen asi to prav slovo. Je to jist opatrnost na zklad tum 7 valnch hromad, kterch jsem byl asten a pipomnaly vce ne stety nzor sportovc parlamentn jednn, kdy nkte s nkm kamard a jin zase nikoliv, kdy nco se prezentuje msce dopedu a nco i nkdo je vytaen na VH na poslednch chvli jako krlk z klobouku. A je naprosto jasn, e modertor, asov tse, nepipravenost argument protistrany, mediln znmost atd....sehraj sv. Tm nechci ci, e je to patn...je to naprosto legitimn a vyhrvaj ti pipraven a to zejmna bohuel zkulisn politicky. Ono sta prost reporte Jakuba Turka, Tome Franka atd..z poslednch VH.
M pravdu, e v jistch vcech jsem byl zejmna na webu kritick ( neekl bych e podezvav), ale ono se pak ukzalo ( povinn vyjden na zklad vznesenho dotazu na VH )zejmna co se te hospodaen, e to byla pravda....
Jinak samozejm bt pasivnm lenem - zaplatit a o nic se nestarat, neptrat a nezajmat se, taky jde, ale to nen cesta v ped....
RAdim Bzuraodpovdt 
       Re: Pochybnosti09:40:34 26.11.2008
A ty u jsi vidl novou Montanu? A ty pesn v, jak dal kroky VV pro zpropagovn akce plnuje a dl? (samozejm ve spoluprci s profesionlnm sekretaritem) Tak to ns m fakt za totln blbce a nedivim se ti, e nechce bt v organizaci, kterou d takov blbci.
Petr Reschodpovdt 
        Re: Pochybnosti14:31:29 26.11.2008
Nevm pro tak vyhrann nzor a ostr tn, kde se slovo blbec opakuje hned nkolikrt....Jen jsem reagoval na Jurv pspvk, e se jedn o velk kus prce - co nikdo nezpochybuje. Pokud se dje to, co jsem stelil od boku a teba jet ada dalch vc je to jen dobe a nikdo nek, e je to patn.
Pete vcelku se nedivm, e se l kdy nkdo rpe i zpochybuje i tvoji vc....na stranu druhou, kdy se na to podv okem prostho lena ( i potencionlnho lena ), z prvotn informace na lezci a ani na webu HS nebylo patrn pro se tak dje - svolv mimodn VH ( bylo nsledn doplnno s vysvtlenm vazby na stanovy a historick fakta ohledn pchod a odchod na lezci v diskusi a na webu HS ). Je zbyten asi spekulovat o tom, jak VH dopadne i nedopadne, kolik lid se sejde i nesejde a jak dalece bude prce VV spn i nespn.
J ji nejsem lenem HS n proto, e si myslm, e je i nen nkdo blbcem, ale proto, e nemm pocit, e by HS njakm zpsobem hjil m zjmy, poskytoval servis a podporoval vci pro mne podstatn. O dn se zajmm proto, e se to me v budoucnu zmnit a HS me mj lezeck ivot nelena ( lena OAEV ) ze sv pozice samozejm ovlivovat. HS nco nabz a to nco, m momentln neoslovuje...neznamen to ale, e bych ml nco osobnho proti lidem, kte maj nzor jin a prci v HS vid jako smysluplnou a pnosnou. J vidm smysluplnost a vazbu na efektivn vsledek nkde jinde...S pozdravem
Radim Bzuraodpovdt 
         Re: Pochybnosti08:38:59 01.12.2008
Bzuro ty nejsi opravdu vl, ty jsi korunovanej.Nevim co chce vyprovokovat a pro jako nelen HS strka nos do tto organizace.Ubliuje ti?Nemue kvli n v noci spt?Stoj t njak finance?Asi nic z toho!Jenom blb prud.Ty mus ,ale byt exot.
len HSodpovdt 
         Re: Pochybnosti08:40:02 01.12.2008
Bzuro ty nejsi opravdu vl, ty jsi korunovanej.Nevim co chce vyprovokovat a pro jako nelen HS strka nos do tto organizace.Ubliuje ti?Nemue kvli n v noci spt?Stoj t njak finance?Asi nic z toho!Jenom blb prud.Ty mus ,ale byt exot.
len HSodpovdt 
          Re: Pochybnosti09:14:26 01.12.2008
Mon korunovanej vl, ale umm se podepsat...
Radim Bzuraodpovdt 
           Re: Pochybnosti08:16:16 30.01.2009
Tak jsi nesvprvny podepisujic se nelen.Pro s tebou vlastn nkdo debatuje?Ty jsi vlastn zahrdk v makch.Tak o co jde!
len HSodpovdt 
        Re: Pochybnosti19:49:06 27.01.2009
VOZNAIL ses mistrn, s ostatnmi zkuenost nemm ale sebe jsi trefil pesn :o)
Vilm Kreisslodpovdt 
         Re: Pochybnosti19:50:43 27.01.2009
Ve zm. plat pro Resche
Vilm Kreisslodpovdt 
    Re: Pochybnosti16:26:37 21.11.2008
Bzura je Jelen?
Nen t zveny kolem a dost?
Vyj Vlci zavile?
Co na to liberet fgli?
odpovdt 
 Re: Pochybnosti12:49:26 28.01.2009
Teda samm vysvtlovnm stanov se debata odsunula pln jinm smrem, ne byla zejm prvotn mylenka Radimova pspvku. Sice fakt, e je svolna mimodn VH, povauji za zcela normln krok, nicmn tak by m zajmalo, co z toho vzejde. Myslm, e Radim se mon snail upozornit na to, e nco v rmci svazu nen v podku. Zkrtka osobn vztahy a chovn nkterch len svazu (mm tm namysli z ad veden, lid kolem tohoto okruhu a pedn postavy eskho lezen a horolezectv) jsou naprosto komick.
No, nechme se pekvapit...
Marianodpovdt 

 Vlk do VV14:19:53 19.11.2008
Tak co, Vlku, jde do toho? Bude kandidovat? Nemazli se s nima:-)
iljaodpovdt 
 Re: Vlk do VV22:39:28 19.11.2008
Inu, jedna vc je aby Vlk i kdokoliv jin kandidoval, druh vc je, zda bude dostaten klika k jeho zvolen.
Ped posledn VH tady byly destky podobn silckch koment ve vztahu k MG. Spousta lid tu odkazovala na prvo jednotlivch len se VH zastnit s vzvami, e "jim to ukeme". Kdosi se tu nabzel, e na zklad plnch moc bude na VH hlasovat pro MG. No a skutek utek. Onen aktivista sesbral jen pr destek hlas a hlasujcch jednotlivc jsem na VH taky nevidl.
Chti tm ci, e kecy po hospodch (nebo v diskusi na Lezci) nm jdou tuze nramn. Ale promyslet smyslupln program, udlat jakousi kampa a zajistit (pedjednat) podporu, to u zavn prac.
mellounodpovdt 
  Re: Vlk do VV22:45:40 19.11.2008
kdyby jste se ohledn MG nestrali tak veejn tak by dn problm nebyl.Tak si klidn tam nkde o tom diskutujte jak je to zakzan, ale praxe je jin a bude.a kdy si chcete ezat vtev pod prdel tak jen tak dl....skly to neodnese a jeslti se zake lezen no budi...stejn se tam poleze
odpovdt 

 brnooo15:14:47 19.11.2008
VLK NA HRAD!!!
odpovdt 
 Re: brnooo22:35:25 19.11.2008
U tebe nen nic neunhlenho vdy se sere do veho...aspo na webu...
RADIModpovdt 
  Re: brnooo22:38:37 19.11.2008
Vlk n to by se lezlo na morav o sto est a u ns v echch by vechny naprskal a zavel, e tady mgujem jen to n.
odpovdt 
   Re: brnooo00:07:52 20.11.2008
Vlk tam udl podek, tomu vte...
zatm AAodpovdt 
    Re: brnooo08:32:08 20.11.2008
Hlavn ne Vlk, sta mi co obas pedvd tady na lezci v diskuzm, v lecem se shodnem, nco je pro m na hran, ale obas si Vlk vbec nevid do huby, sm sob odporuje v jednotlivch komentch atd. Take kdyby se nhodou stalo e na VV dorazm, Vlka volit nebudu. Nevm koho, ale ho ne. Za prci v Krase ho ale chvlm.
nebrnoodpovdt 
     Re: brnooo10:12:02 20.11.2008
Brno stav exoty :-)
Jet jeden brk do VV a HS jde konen do kytek :-)
odpovdt 
     Re: brnooo13:36:36 20.11.2008
Souhlas. Krom toho volit Vlka znamen volit taky Babau a zelenho plukovnka a to u je sakra klda.
xichtodpovdt 
      Re: brnooo18:13:47 20.11.2008
Zelen peklo...fuj a za tm taky stoj VLK fujj a zstane na morav.
odpovdt 
      Re: brnooo kdo na kom (jede)16:23:19 21.11.2008
Vlk je Zobanv k, nebo Zoban Vlkv?
Lenodpovdt 
       Re: brnooo kdo na kom (jede)22:21:55 30.11.2008
Vlk neni to ten udavac ? Co podava udani
na lezce, kteri lezou s magem na pisku lepe nez on ?
Co sam leze na pisku s magem ?
Je to ten clovek co se tak strasne nesmyslne rozciloval na Tanvaldskem Spicaku pri lezeni v ledu?
Je to ten clovek co prejistuje prejistene cesty ?
Je to ten clovek co leze ve Sloupe kazdy druhy den
a kazi lezcum naladu a on sighty ?
Je to ten co mi rozsedl zidlicku a nerekl ani popel?

Jestli je to on a vy ho zvolite, tak zacnu lizt na pisku s magem ;-] a vystoupim z blazince jmenem CHS
nonameodpovdt 
        Re: brnooo kdo na kom (jede)22:23:49 30.11.2008
Chtel jsem napsat

Peace and love.
Climb now work later.
Ale nejak to nevyslo tak treba priste.

nonameodpovdt 
        Re: brnooo kdo na kom (jede)20:14:39 01.12.2008
Jestli zanete lst na psku s magnziem my ochrnci prody ho budem omvat ze skal na nstupech sdlem! Slaovat umme, tak si dejte bacha nebo budeme krmit skorky lojem, kter pipevnme na klov msta!

S pozdravem sypejte prkm v CHRK :-)
CHKO :-)odpovdt 
      Re: brnooo01:11:50 10.01.2009
Kdo je zelenej plukovnik??
PAVELodpovdt 

 Ponkud mlo kandidt07:32:31 07.01.2009
Pokud dobe potm, je zatm tolik kandidt, kolik je len VV. To je trochu mlo a vzdlen to pipomn kandidtku Nrodn fronty, s tm rozdlem, e tito hoi kandiduj z vlastn vle. Domnvm se, e minimln poet kandidujcch by ml bt alespo deset. To se opravdu mezi 10 000 ci nenajdou dal, kte by chtli to lezen pomoci tlait dopedu? Co ti, kte vdycky po valn hromad vykikuj " co jste to zase v t Praze odhlasovali"?
aodpovdt 
 Re: Ponkud mlo kandidt09:28:39 07.01.2009
I kandidti NF kandidovali dobrovoln. A zpravidla rdi!
Tm z pozad sestavoval Zoban s Vlkem a asi vzali vechny kdo jim kejnul. Neumm si pedstavit, e jim budou vichni tihle kejvat dl ;) Nu, uvidme :-)
Je to trochu technokratick kandidtka - to m s tmi kandidty NF stejn.
A kdy ti vad, e jich nen vc, pro tu rukavici nezvedne?
odpovdt 
  Re: Ponkud mlo kandidt12:43:19 07.01.2009
Tak zaprv, kandidti m nevad, vm si toho, e do toho jdou. Vad m e je jich mlo. Zadruh dlm v komisi a mm v tom rezervy. Zatet volba je na ti roky a co kdy se v ty dob zmnm v senilnho staka. Ale te bezesrandy. Mli by bt dal a z nich by se podle potu obdrench hlas mli vybrat pro ppadnou koptaci
odpovdt 
  Re: Ponkud mlo kandidt12:49:17 07.01.2009
Podivej mily nepodepsany anonyme, lidi kteri kandiduji do VV maji svou hlavu a sve nazory a ty si uvedom ze podobnymi vyjadrenimi neurazis mne ale tyto lidi, kterych ja si pro ochotu neco udelat pro CHS vazim.
Kdyz uz jsi tak chytrej, tak co jsi udelal ty?
Radek
zobanodpovdt 

 Hroza jen to ne!19:52:40 28.01.2009
Odvaha tohoto znmho prudie nezn mez. Boe jen to ne! Ten vude vzn jen zlo a nepokoje. A jet m odvahu kadidovat jako vedouc komise lezen! Vt mnus by pro sportovn lezce ani nemohlo bt.
odpovdt 
 Re: Hroza jen to ne!20:26:24 28.01.2009
Sm si k rebel,take co dodat. A pokud jin nen,tak hdm,e maj sportovn lezci(ovem krom rychlolezen)po alkch. Mon proto Raka vykousal....
Honzaodpovdt 
 Re: Hroza ano20:35:32 28.01.2009
Libora Hrozu znm pes dvacet let. Neviml jsem si , e by nkde vnel zlo atd. Navc je to lovk, kter m zkuenosti z tm vech horolezeckch discipln. M pipad jako dobr kandidt. A zvrem bych autora ve uvedenho pspvku chtl poprosit aby pt nezapoml uvst svj podpis.
Pavel uprodpovdt 
 Re: Hroza jen to ne!22:57:08 28.01.2009
To e je znm prudi sis peetl kde, na internetu ? Celkem pochybuju e by se jednalo o Tvoje vlastn zkuenosti a napsat mu o komkoliv cokoliv. Mn se Libor zd jako dobr kandidt.
Maraodpovdt 
  Re: Hroza jen to ne!00:21:52 29.01.2009
Hm, hm, naivn to lid!!!
odpovdt 
   Re: Hroza jen to ne!07:01:25 29.01.2009
Pesto e sm osobn mm velk otaznky nad novm kandidtem do VV, je si k Libor Rebel Hroza, tak bych chtl vyzvat i jeho kritiky, aby nezapomnali se podepisovat pod sv vroky. Pece jen nen zapoteb pejmat jeho vlastn zlozvyky a zlozvyky jeho ptel (;-).

M osobn na jeho kandidtn vizitce zaujalo nejvce toto: Nekandiduji proti nkomu kandiduji za sebe.
Tak si km, pro to k??? Vdy se ho na to nikdo doposud neptal! Nebo e by to bylo jinak ne tvrd?

Stejn tak m zaujalo to, jak zdrazuje Nechci maglajz na psku Vdy o hledn een MG na psku leton VH peci vbec nen a VV o tomto nebude mt monost rozhodovat, neb posledn verzi pskovcovch pravidel schvalovala VH a ne VV! e by to byla jen snaha populisticky zaukat na dvka konzervativn naladn vtiny delegt VH?

m to, e se nechal navrhnout na kandidta do VV a po dvou mscch tsn ped VH a to a po t, kdy mu jist Petr Jandk udlal patinou reklamu na jeho dceru a dky tomu i na nj samotnho a tak po t, kdy ho sm k tomu vyzval? Jak zjem to vlastn bude ve VV hjit? HS a nebo jin?

mpak to, e se opomnl zmnit o tom, e je proti nmu vedeno disciplinrn zen souvisejc s innost, kter jak sm uvd, by se chtl v HS vnovat?!
V civilizovanm svt je dobrm zvykem, e do vyeen jakchkoli pochybnost takovto lovk vyk pravomocnho rozhodnut a teprve pak se jakkoli angauje!!! Uznvm vak, e v HS v souasnosti panuj krapet jin obyeje (;-(.
Ji Babaaodpovdt 
    Re: Hroza jen to ne!07:52:19 29.01.2009
Jirko Babao jen pro upesnn. Proti m se nikdy nevedlo disciplinrn zen! Nvrh na disciplinrn zen na Libora Hrozu mladho podala Helena Lipensk. Nakonec od tto komise odela sama s postihem a cel vykonstruovan obvinn Libora ml. bylo smeteno ze stolu. Pokud jde o reklamu na Lucku tak za tm stoj mafie kter m sv chapadla i v Itlii kde Lucku svou mocnou pa tlaila od expresky k expresce.A jen dky vlivnj mafii z ruska Lucka nezvtzila a prvenstv tak pipadlo zvodnici podporovan Putinem.Jirko, ale bacha na to, i odno Kozy Monstry se Siclie ukazuje drpky a pipravuje sv zavodnky.Problm je zatm v tom e nebyli piputni jej zvodnci na start ponvad si do ledu donesli sv zbran a s kalanikovem se paragni dlaj dost patn.Jirko, pod nen nic rozhodnuto.O titulu blzen roku se bude rozhodovat a pt tden, tak neklesej na duchu, u jsem za tebe zaplatil startovn.
Libor Hroza st.odpovdt 
     Re: Hroza jen to ne!08:07:42 29.01.2009
Jet pro upesnn. O lezen v ledu a Lucku se nezajm jen ty, ale i kriminlka protoe se dozvdli e Lucka um dlat paragny se zbranma a kasifikovali to jako nedovolen ozbrojovn.A te ptraj kam ty paragny se zbranma ukryla.U jandka u byli a taky neprozradil.
Libor Rebel Hrozaodpovdt 
     Re: Hroza jen to ne!11:15:13 29.01.2009
Koza Monstra je mocna! Hrozo nezapomen!
Nechtit bily prach pro vsechny je omyl. Chapu, jsme jenom lidi, delame chyby. Na napravu je pro tentokrat jeste cas! Tvuj Kolumbijsky obchodni partner a dobry pritel
Chavez Rodriquez De La Perigo Brancoodpovdt 
     Re: Hroza jen to ne!11:37:45 29.01.2009
Libore, na celkem regulerni namitky jsi reagoval jako magor! Husta vizitka pro potencionalniho kandidata...
Svejkodpovdt 
      Re: Hroza jen to ne!12:34:11 29.01.2009
J myslm e magor je tady nkdo pln jinej.Jak otzka takov odpov.Babaa tady podv o m zkreslen informace a j se mm tvit jako e nic? Co kdyby se omluvil? Nape e je se mnou veden disciplinrn zen a pitom to nen pravda. Hodit blto to um...
Libor Hrozaodpovdt 
      Re: Hroza jen to ne!13:59:55 29.01.2009
Hele, pnov! (Pedeslm, e s Liborem si tykme a prkrt jsem s nm dlal rozhovor pro HD.) Pro nenapete konkrtn pipomnky? Myslm, e Libor se sna bt transparentn, co je velmi frov: Bude brnit zkaz maglajzu na psku (tma, kter se stle probr), nechce proti nikomu bojovat (nect se bt lenem dn frakce), kandidaturu podal docela pozd (ale stle v dob, kdy se mohou delegti rozhodnout). O vsledcch rodinnho klanu (otec Eiger, dcera vechno mimo hor a syn rychlost) se zmiovalo mnoho mdi vetn mho, ale ped pr dny u Lucka pronikla i na Novu. To je pro inovnka HS plus, e si uvdomuje dleitost komunikace s veejnost. Ohledn dajnho disciplinrnho zen s Liborem neznm podrobnosti, ale myslm, e disciplinrn zen nen dvodem pro oputn funkce. Kdy proti mn el VV HS, ml jsem pestat dlat instruktora a odejt z veden oddlu? Kdy ho po roce skreovali, ml jsem se tam zase vrtit? To by byla blbost, e jo?
Kuba Turekodpovdt 
       Re: Hroza jen to ne!15:16:40 29.01.2009
Vae tvrzen nen pravdiv. Ve skutenosti chce dotyn brnit povolen magnzia na psku. To je pesn opak toho co pete.
odpovdt 
        Re: Hroza jen to ne!15:50:45 29.01.2009
Lekce etiny: 1) "Bude brnit zkaz maglajzu na psku" = bude se zasazovat, aby zkaz nebyl zruen. 2) "Bude brnit zkazu maglajzu na psku" = bude chtt zkaz zruit.
Kuba Turekodpovdt 
         Re: Hroza jen to ne!18:00:42 29.01.2009
A vida. Ovem pak je nepravdiv tvrzen "nen lenem dn frakce".
pbla4024odpovdt 
          Re: Hroza jen to ne!19:09:27 29.01.2009
Lekce z pojmoslov: Frakce je vce i mn formln sdruen osob v rmci jedn organizace. Myslm, e Libor chtl ci, e do dn takov party nepat. Nzor na maglajz je jin vc.
Kuba Turekodpovdt 
           Re: Hroza jen to ne!19:21:09 29.01.2009
To jako e se nepid k inkvizinmu taen, vedenmu skupinkou postarch turist proti lezcm?
pbla4024odpovdt 
            Re: Hroza jen to ne!20:56:10 29.01.2009
Aha, take ten do neleze na peklice a nebo na cvinch skalch nen lezec ale turista? Hm, zajmav to pro m novinka.
Borsaodpovdt 
             Re: Hroza jen to ne!21:53:07 29.01.2009
Zde se jedn o takzvanou "nutnou podmnku".
pbla4024odpovdt 
             Re: Hroza jen to ne!22:24:32 29.01.2009
Co to je "cvin skly"? To je pojem z doby dinosaur ty vole! Jinak se snad ani nazvat ned.Tenhle nzev se pouval v dobch kdy bylo pro monost vycestovat do skal na zpad od eskoslovenska nutno vyrazit lapat do Himlaje.A to jet pokud si byl v repre, nebo aspo stran dobrej.Podle tebe je tedy cel jin a velk st zpadn evropy pmo propikovan cvinmi skalami.Jestli jo,dej si hadr na hlavu.
R.odpovdt 
              Re: Hroza jen to ne!23:05:02 29.01.2009
Myslm, e vichni pochopili, co jsem tm chtl ct. To mi pijde dleitj ne hrt si tady na nzvoslov.
Borsaodpovdt 
               Re: Hroza jen to ne!12:28:16 30.01.2009
ANO,cela Evropa je sama cvicna skala.
Drakodpovdt 
            Re: Hroza jen to ne!22:00:57 29.01.2009
Libor je naockovanej Jandikovec! Proste se vyjadrit musi, jo holt byznys je byznys, ze jo.

vymitac dablaodpovdt 
    Re: Hroza jen to ne!15:39:06 29.01.2009
J si myslim,e te Hroza do VV pat.Rozhdal dtsk lezen.Rozhdal dosplck lezen a te by dal za ui samotnmu veden HS.To by byla sila.Ten lovek snad nem ki ani z hrocha.Obdivuji ho.To by byl prvan.
Veernekodpovdt 
     Re: Hroza jen to ne!15:52:26 29.01.2009
Nen problm nic nedlat a nechvat vci vyhnt. Chceme takov lidi do veden HS?
Kuba Turekodpovdt 
     Re: Hroza jen to ne!16:24:43 29.01.2009
Te je spe otzkou "rozhdal m"! Jestli ony to teba nebyly vci dleit, ped ktermi se neutk, hm?
odpovdt 
 Re: Hroza jen to ne!00:08:27 30.01.2009
Co tady brete lezcov?
Chtli jste vc kandidt a kdy se nkdo odv pihlsit a je ochotn obtovat as tak se vm to nelb. Kandidujte!
Chtli jste medializovat lezen a zvody, kdy je pak nkdo konen zmnn tak se vm to nelb. Dlejte nco i vy!
Ohnte se demokraci a nezkostnatlm smlenm, chcete vhody a nedodrujete povinosti. V hospod dokete utratit vc ne za lenstv ale je to pro vs moc penz. Bez mg se nehnete, ty co lezou nejvy obtnost bez nj nedohonte a ty co lezli na konopku u teprve ne.
U mme nov zpadn technologie, tak by jste konen mohli teba chemicky objasnit a pdn odborn podloit, jak to mg prospv psku a pak prosadit zmnu pravidel, aby jste si na skle mohli legln znait kudy e to maj ostatn lzt, aby to nemli tak tk.
martanodpovdt 
  Re: Hroza jen to ne!10:28:07 30.01.2009
Pane Hrozo, osobn Vs neznm, mj hlas nezskvte po peten Va kandidatury do VV. Myslm, e kdyby se takto prezentoval k zkladn koly, tak propadne.
k.p.odpovdt 

  pibili hebykama21:06:22 28.01.2009
pibili... a az se sundali tak si pipyli:)
Jezisek Utekzkrizeodpovdt 
 Re: pibili hebykama21:21:42 28.01.2009
vlci vily na vli, ker vjence vyli
don smisodpovdt 
  Re: pibili hebykama06:49:58 29.01.2009
Mon se pipyjovali
Datelodpovdt 
 Re: pibili hebky21:48:49 28.01.2009
Tak moc myslm na shodu, a se zmn vznam. dky za upozornn, opraveno.
 Liborodpovdt 

 Dovolte mal upozornn12:31:06 29.01.2009
Podle stanov me kandidovat kterkoliv len. Pak je tu Valn hromada od toho, aby z kandidt vybrala. Take pokud jen diskutujete na lezci a nezadte aby za Vs nkdo hlasoval(nebo tam nebudete sami), tak potom nenadvejte koho to tam zvolili.
aodpovdt 

 "nechci aby si leckdo mohl koupit prkazku hs"14:17:07 29.01.2009
Libore, kdyz to tu zjevne sledujes, a nejaka lepsi stranka "ptejte se kandidatu" neexistuje, mohl bys tenhle "bod programu" rozvest?

"nechci aby si leckdo mohl koupit prkazku hs a chlubit se e je horolezec"

napadaj m monosti co to znamen
-njak pln na tok proti individulnmu lenstv
-populistick vst... st delegt trochu odtren od souasn doby asi trp jakousi nostalgi po povinn organizovanosti (jak paradox u horolezc!)

jkodpovdt 
 Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit prkazku hs&14:40:17 29.01.2009
M by to zajmalo taky.
Kuba Turekodpovdt 
  Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit prkazku hs&15:18:44 29.01.2009
Co se tk toho e nechci maglajz na psku je snad jasn a charakterizuje to mj postoj k co mon nejvt ochran pskovcovho lezen aby nm ho ochrani nezatrhli. Navc, nen toho zase tolik v lezen, kdy by na ns okoln svt koukal s otevenou pusou e umme nco lp ne ostatn. A my to umme! Kad kdo vzal sv kamardy ze zahrani na n psek v o em mluvm.Prost cizci koukali jak nm to jde. A to, e pskovec je tak zraniteln je na ns abychom ho ochrnili.
lenstv v hs je jedna vc a bt horolezcem vc druh.Kdy jsem poprve piel do oddlu, vzali m a byl jsem jeho lenem.A a jsem si odkroutil novkovsk vcvik a sloil novkovsk minimum dostal jsem prkazku s tou nejni vkonnostn tdou.hs by si mlo trochu zvednout svj kredit aby se o lidech kte v nm jsou dalo ct: " On je v hs on to um".A ti co chtj jaksi "propustky do skal i hor", a si je koup u vech monch ferain.I to by mohl bt vstcn krok vi ochranm.A myslm si e ochrani budou piostovat a tak pro se nerozdlit na ty kte to s lezenm a drbou skal mysl vn a na pouh konzumenty.Teba to nakonec me dopadnout tak,e vyjimku ze zkazu lezen v dan oblasti dostanou jen lenov hs protoe na ty se mou ochrani spolehnout e jim ve skalch urbes dlat nebudou.
Libor Rebel Hrozaodpovdt 
   skoda slov15:42:30 29.01.2009
"...mj postoj k co mon nejvt ochran pskovcovho lezen..." zatimco horoskoly a klienti
co jezdi hromadne na cesky pisky nechavaji ochranare chladnymi. Nevozi on Libor Hroza Rebel nahodou kurzisty do skal? He? Mg mi prijde u Hrozy jako populistickej zvast. Dvacet klientu pod jenou skalkou zanecha vetsi ekologickou stopu nez vsechno magnezium dohromady.
ekologodpovdt 
   ochrana15:42:46 29.01.2009
No argument pro a proti MG u bylo eeno mnoho, ale jak Mg pokozuje sklo nikdo neuil. Tak co prosmt chce ochraovat. Skalm kod to, e se tam leze ne magnezium, take to je opravdu chab argument. J mohu stejn tak tvrdit, e Mg sp pskovec chrn ped "olezenost", a bude to urit pdnj. A jak jsi prosmt piel na to e budou ochrani pitvrovat? Prost to co zde pe nem velkou objektivn hodnotu.
George-jpodpovdt 
    Re: ochrana16:21:13 29.01.2009
Teda pnov, pokud j dobe vidm, nepsal Libor o tom, e Mg psku kod, ale o tom, aby se chrnilo pskovcov lezen. Vidm v tom tak troiku rozdl.
Maraodpovdt 
     Re: ochrana17:58:47 29.01.2009
To uznvm, ale charakter lezen na psku se pouvnm MG nemn, ta jeho jedinenost spov v nem pln jinm.
George-jpodpovdt 
      Re: ochrana21:01:54 29.01.2009
J nevm, ale nae uveden vty se pece v niem nevyluuj .. Jde o to, e jsou tu nastavena njak pravidla (nechci soudit jestli dobr nebo patn), ty pravidla jsou kvli nemu (kvli hodn vcem ale pro toto tvrzen berme ochrnce) a tm, e se budou poruovat nebo bez mylenky mnit a lezen tam kvli tomu nebude mon (ochrnci), tak to je to o em mluvm. Pak je tu jet otzka ochrany njak tradice. J lezu vce i mn hlavn v horch a na vpn, take jestli se tam s Mg poleze nebo ne je mi v zsad jedno, ale kdy je to tak jak to je, tak s tm souhlasm a dodroval bych to.
Maraodpovdt 
       Re: ochrana23:20:43 29.01.2009
skoro souhlas. Nesouhlasm jen s tm bezmylenkovitm mnnm. Kdyby se ti lid zmohli alespo na to, e pravidla, kter jim nevyhovuj zmn, neml bych s tm problm. V souasnm chovn, kdy se jedinci sna zmnit pravidla jejich poruovnm, vidm sice asn nboj reblie, ovem jej vsledek bude dle mho nzoru pro irokou obec lezeckou spe kontraproduktivn. Myslm, e a se nm to zamlouv i nikoliv, pomalu, ale jist pestvaj v t na kotlin fungovat postkomunistick postupy a nsiln prostedek podobnho raen tto otzce nepome. Bohuel jsou na svt lid rzn, dokonce se najde i njk ten mn chpav a s tm se ned nic dlat. Vlastn d, ty ei ignorovat, protoe to jsou stejn jen kecy, jejich jedinm elem m bt zven ega samotnho enka.
Putinodpovdt 
        Re: ochrana00:13:25 30.01.2009
Dk za doplnn, co dodat... Snad jen souhlas, jestli jsem teda ve pochopil tak jak jsem ml.
Maraodpovdt 
   Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit prkazku 15:55:36 29.01.2009
Dky za otevenost. Nesouhlasm s Tebou, ale jsem rd, e jde nkdo do voleb s otevenm hledm.
Kuba Turekodpovdt 
   Pro vodhnt zkaznky? 17:41:33 29.01.2009
Zvyovat prh pro lenstv v HS je podle m naprosto zcestn. Jedinej praktickej dopad bude ten, e lidi penze, kter by mohli utratit u HS, daj nkomu jinmu. To HS fakt chce - vyhazovat potenciln zkaznky? To asi bude nutn pezkouet i ty stvajc leny, jestli maj dost velkej kredit. Tak na to se tim :-)

Mm za to, e ochranovi je but, jestli m nkdo zelenou nebo rovou prkazku. Pedstava, e do skal budou mt pstup jen lenov HS, je taky prapodivn - takov vc nen v praxi udriteln. Teda vlastn je: mus ji vymhat chlap s browningem u pasu. Kadej jinej je pro srandu krlikum. dn takov kovboje ale na horizontu nevidim...

Maglajz v pravidlech je zbyten zaplevelovn pravidel, kdy ho maj ve svejch regulch zelen.
Papouodpovdt 
   Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit prkazku 18:33:56 29.01.2009
No ty se teda rebel... nzor, e lenov HS budou pod skalam slunj, ne ostatn, je pln kravina. Bumka z tebe udl lepho lovka? Co j se po lenech HS u naodnosil svinstva ze skal, kolik ho po sob zanech lecjak horokola v rce...
nesmrteln blzenodpovdt 
    nechci aby si leckdo mohl koupit prkazku19:58:56 29.01.2009
Ne, e by mi do toho zatm tak moc bylo. Ale taky mi to pipad jako hloupej - populistickej, anebo zapkle konzervativn blebt.
Mlem jako e ve skalch by mli bt hlavn ti, co jsou jako j, protoe j jsem sprvnej. Nelezu s maglajzem, a chodil jsem do oddlu, tak proto jsem tak sprvnej. Udlejme z HS takovej klub sprvnejch, a kdo nebude chtt bejt jako my, tak ho nevemem, a hodnej zelenej strek to pozn a pochvl ns.
A kdyby to sm zelenej strek nepoznal, tak teba jet ukem prstem - koukni tyhle zlobj! ale to my ne!
 Pikotodpovdt 
     Re: nechci aby si leckdo mohl koupit prkazku22:39:39 29.01.2009
Hroza se asi pomtnul.Jinak mi neni jasn,pro prosazuje systm oddlov mase z doby bolevika.Nejsi organizovanej s vcvikem,jsi nula a nem ve skalch co dlat! Pouze s instruktorem ixt tdy! To je teda pkn blbost.
odpovdt 
      Re: nechci aby si leckdo mohl koupit prkazku23:16:00 29.01.2009
neni jasny? poradim: kursem totiz musis nekde projit, ne vsak zadarmo ale za cinkavy. A jsme u jadra veci. Chces na skaly? Prijd na vycvik do Mahmuta, mame akreditovany CHS instruktory, welcome:(
odpovdt 
       Re: nechci aby si leckdo mohl koupit prkazku00:16:43 30.01.2009
Jo, tak pesn to je to, pro to chce prosadit, te jsi udeil pesn na hlaviku... Ach jo
odpovdt 
   NE MG??07:29:36 30.01.2009
Komu si musel kejvnout na ten zkaz mg, abys mohl do kandidtky?
koda, jinak t vidm jako velice schopnho, ale jt proti lezeck pice v dnen dob, to si zaspal.
Jeden z Labkuodpovdt 
    Re: NE MG??08:39:53 30.01.2009
Bylo taky v lezeck historii obdob kdy se v horch cesty nejtovaly jedna za druhou a tento smr urovala tehdej svtov pika a nakonec se vichni shodli e to byl patn smr.Myslm e to uke as.Podle stvajcch pravidel je lezen na psku nejistj zpsob lezen na svt.Maglajz ho dost ulehuje, nemyslm lepm tenm,tm ale taky,ale tm e nemus hledat chyty, nakonec i na vpn kde u je cel cesta oblen si lezci zanaj chyty oznaovat aby vdli kam hnout a tm si to udlali taky leh. Prost vysadit mozek a jen zvldnout gymnastickou pas.Maglajz na psku se pouv zatm jen mlo,ale dovede si pedstavit kdydy to propuklo naplno. U vidm jak je Jnusovka olajnovan blejma pruhama. Co zkusit nco co by nedlalo fleky na skle.
Libor hrozaodpovdt 
     Re: NE MG??11:01:02 30.01.2009
Libore ty jse hroznej POPULISTICKEJ oumen, neer ty bobule...fakt

Pro teda pravideln jezd do Ostrova a Tis s tvoj horokolou brousit na rybu cesty? Ty nmandi akort kurvj cesty, kdy tak tup netechnicky hrabou nohama a niej stupy... s nima si jezdi na Srbsko, woe

Kdo t bude volit, je u m u--k!
taky jeden z Labskej piskovcuodpovdt 
      Re: NE MG??12:09:07 30.01.2009
Kdyz jsme u toho populismu a jinych -ismu... Ono se v Labaku, Tise atd. jeste hraje na nejaka pravidla? Nedavno si nekdo stezoval, ze uz vam tam jezdej Nemci borhakovat cesty. Me to prijde jako normalni vyvoj v dane oblasti - proste anarchie. Lezeni na rybu a oslapavani stupu vas tam potom prece nemuze vytocit. :) Tipuju, ze za chvili se zase dostanete po spirale k sekani stupu, hakovani a staveni. :) A to k vam jeste z Alp nedorazily feraty, to bude teprve parada. :)
jx zeroodpovdt 
       Re: NE MG??18:14:11 30.01.2009
V Saxonii je spousta fert na psku.
Kuba Turekodpovdt 
      Re: NE MG??13:26:56 30.01.2009
Pro: taky jeden z Labku - souhlasm ve vem co jsi napsal, Liborovo konn je populistick jak svi. Sklu skurv daleko vce lezen na rybu ne MG. Ale proboha pro se normln nepodepe? Tvj nzor m pro m nulovou hodnotu. A Libore, nevm, e kdyby se Mg povolilo, e by teba Jnusovka byla cel bl.
Zdenk Nmecodpovdt 
       Re: NE MG??18:13:20 30.01.2009
ale samozejm, e to tak bude....
Kuba Turekodpovdt 
     Re: NE MG??11:24:24 30.01.2009
Et poddotzek: jak to mte ve famlii s maglajzem? Dtiky jako na psku s mgem nee?

J e si vzpomnm, e sem vidl kdysi Tvho synka v Budweiseru v Tis prit...
Papouodpovdt 
      Re: NE MG??16:17:51 30.01.2009
I jeho dcerka s kouzelnm pytlkem byla spatena.

Synek pr, dcerka pr a tatk s horokolou ryba...

Kzat vodu, pt vno. Je to hnj.

Hele ale ten populismus je dnes "in", Hroza, idiot Paroubek....ech,ech, ech, ech





dal Labskej kaprekodpovdt 
       Re: NE MG??08:46:25 31.01.2009
A uvid Lucku nebo Libora s Mg na psku koupm Fbii. A to u se ti vyplat udlat si as na jejich sledovn!
Libor Hrozaodpovdt 
        Re: NE MG??10:13:56 31.01.2009
No, j si hlavn myslm, e by to byla vc Lucky i Libora ml. - take by je tady v souvislosti s nzory jejich otce nemusel nikdo vytahovat. A u to tak bylo, nebo ne. K emu je dobr drdit jeitnost jednoho otce.
Pikotodpovdt 
         Re: NE MG??08:43:59 02.02.2009
le musel. Kdy se nkdo tv jako vymta mga a ve famlii se pr, tak asi nco nehraje, nebo? Hrozne mm celkem v oblib, ale nech se, prosm, netv jak posledn spravedlivej. Pimen, pimen...
Papouodpovdt 
          Re: NE MG??13:43:37 03.02.2009
Jsou pokud vm dospl, take jejich taka tko me ovlivnit co dlaj a naopak, take je myslm zbyten to zde zmiovat a uplatovat njak rodinn pauln soudy...
Radim Bzuraodpovdt 
           Re: NE MG??13:52:37 03.02.2009
Ta vc s mgem se odehrla tak hodn let dozadu, synek lezl za pihlen tatka. Take ei o paulnch soudech jsou plan.

Jinmi slovy: pokud maglajz jednou toleruju a podruh se tvim jako vymta, je na tom nco divn. E?

A pisadim si: ty ses ped lety tvil taky jako vymta a pak si ho ml na letku :-) (Slyim: Netahej sem pravk... :-))
Papouodpovdt 
        Re: NE MG??14:21:47 31.01.2009
Fbii chce Lucka nebo rychlej Libor? Ja myslim, ze by si zaslouzili neco lepsiho...
lacoodpovdt 
     Re: NE MG??17:33:14 30.01.2009
e by zrovna Janusovka byla v permanetnm obleen jsem si neviml... sp naopak.
Komixkodpovdt 
 Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit prkazku hs&15:04:08 29.01.2009
A m taky! Jene j s tmto plnem souhlasm, i kdy tko je eenm tok na individuln lenstv (a nevm nic bliho, ale neekl bych e to tak Libor myslel).
Ale o jak snaze o organizovanost to mluv ty? Taky se mi moc nelb e prkazku si jednodue koup kadej ouma, kterej se mnohdy neum ani navzat na lano! Ale jakou pak takov lid dlaj vizitku ?! Jsou nebezpen sob i svmu okol. Nevm, jestli se tmto nkdy nkdo zaobrat bude a ani jestli to je vbec v nm zjmu, ale j tady mezeru rozhodn vidm.
Maraodpovdt 
  Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit prkazku hs&20:00:28 29.01.2009
Mluvm o "nostalgii po povinn organizovanosti" - abys sml lzt (natopak nkde v cizin v horch), musel jsi bt organizovn v oddle, "odkroutit si novkovsk vcvik a sloil novkovsk minimum", a tos dostal jen tu nejni vkonnostn tdu... do vych hor si sml teprv s vy tdou zhmotnnou pedpokldm taky na prkazu...

Podle m: dostaten zvldnut metodiky je kadho osobn zodpovdnost. Jak se to nau je kadho volba. Jestli v oddlov horokole, komernm kurzu, neformln s kamardy...

Nebezpen lid na skalch a v horch jsou v drtiv vtin nebezpen hlavn svmu nejblimu okol: spolulezcm. Opt, je kadho osobn zodpovdnost a volba s km leze.

Msto svobody a odpovdnosti njak systm povinnho vcviku, prkaz jen "elit",... hm...
jkodpovdt 
   Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit prkazku 23:16:10 29.01.2009
Ale nikdo pece nemluv o elit. J jen km, e ne se lovk stane rdoby horolezcem, mohl by se alespo na lano umt navzat... A jakoe dobe vm, e za tch pr stovek dostvaj prostednictvm leckterch oddl prkazky opravdu vichni .. V podku je to do t doby, dokud lezou se zkuenjmi kamardy. Kdyby tomu tak ale bylo vdycky...
Maraodpovdt 
    Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit prka01:25:25 30.01.2009
podle m, a je lenem HS kadej kdo chce,.. to, e nkdo nedostane HSku jet neznamen, e nepoleze, a kdy u leze, pro by nepispl na pejiovn? no a jestli chce HS zskat kredit, tak a zkus trochu komunikovat s mdii, o lezen se toho lovk narozdl od jinch sport moc nedote, v televizi taky nic moc... pitom lezen je populrn, u skal v oblbench oblastech bv a nepjemn plno a uml stny rostou jako houby po deti:) (s trochou nadszky)
aTomodpovdt 
  Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit prkazku hs&23:06:58 29.01.2009
Mro ty jsi taky dostal permici do Holeovic?
odpovdt 
   Re: "nechci aby si leckdo mohl koupit prkazku 13:16:18 31.01.2009
Urit jo tak na 2 roky.
odpovdt 

 Maglajs a na dn valn hromad v beznu18:16:26 29.01.2009
Usil za zruen zkazu je teba smovat a na dnou valnou hromadu. Tam se to bude eit. Nyn se rozhoduje o tch nedleitch vcech, jako kdo povede svaz.

Bl sla a vs provz.

va jirka veeaodpovdt 

 Rebel "altruista"16:22:29 30.01.2009
Lebore Rebeli Hrozo, byl-li tm obvinnm v disciplinrnm zen tvj syn stejnho jmna a ne ty osobn, tak to pak pardon! Pece jen jsem u t va rvaky nebyl  a vzhledem k tomu, e se v HS zaalo v praxi aplikovat stanovisko prvnk STV z 16.1.2008 na (NE)poskytovn informac lensk zkladn, tak jsem ani neml monost si tuto zleitost ovit (;-).

Ale jinak dky za zajmav odpovdi. ekl bych, e by jsi ve VV mohl psobit jako takov ta klidn sla, kter celkem uvliv jedn a mysl pevn na obecn blaho. A stejn tak jako jedn podle toho co sm tvrd (viz MG, Tis a tv ratolesti ;-) Skoro bych se nebl tvrdit, e jsi takov rozen altruista, kter by nevyuval sv funkce ke zlepen svch komernch aktivit a komernch aktivit svch kamard. Zejmna se mi lbilo, jak jsi pi poslednch zvodech svtovho pohru v ledolezen zce spolupracoval s dosavadnm lenem VV HS pi propagaci naich reprezentant (je jeli na tyto zvody za penze HS) a jak jste peliv dbali na to, aby jedinm exluzivnm mdiem pi tom nespornm spchu tv dcery byl jen a jen web HS o jeho zvelebovn m ten tvj kamard takovou vrozenou otcovskou pi. Jen vm pi tom vem njak opomnl nkdo ct, e HS m zaregistrovanou domnu www.horosvaz.cz a ne dnou jinou!!! 

A nebo  to bylo tak, e jste se v rmci popularizace tto disciplny chtli dostat do vech nekomernch i komernch mdi  a vichni ostatn vetn tohoto serveru a horosvazu odmtali o vkendech fungovat a tak vm nezbylo nic jinho ne on-line reporte zveejnit pouze na Jandkov komernm webu?!

Pochopil jsem to sprvn? Mli jste jen ty nejist mysly a ono to bohuel nedopadlo. Je to tak? U tomu konen rozumm sprvn?

Jen mi pak njak chyb odpovdi na ostatn otzky, je jsem si poloil ve svm prvnm pspvku.

Pkladn jsem nepochopil tvoji vtu Nekandiduji proti nkomu kandiduji za sebe. Takov Sikmund Freud by si tebas kladl neodbytnou otzku, pro o tom mluv, kdy se ho na to doposud nikdo neptal?! Asi by se tak ptal na to, zda svm vrokem jen nekryje opak?!

Stejn tak m to, e ta kandidtra byla podna a tak tsn ped VH? Co se tak zsadnho zmnilo, e jsi zmnil svj nzor? Ped mscem jsi tvrdil, e o nem takovm neuvauje, piem ve sv kandidtn vizitce tvrd nco jinho!
Ji Babaaodpovdt 
 Re: Rebel "altruista"17:54:37 30.01.2009
Prosm Vs zvolte Hrozu a budete mt posledn zasedn VV.Pak u jenom bude stait,aby po internetu poslal ty svoje chytr monology.On nasledn pejmenuje HS na HHS /esk hrozuv horolezeck svaz/.Volte Hrzu a mme poseno a na vky,AMEN.
Daryodpovdt 
 Re: Rebel "altruista"18:11:24 30.01.2009
Jirko, ty jsi fakt paranoik. J bych samozejm ml na HD rd report a fotky ze zvod ve Val Daone. Myslm, e ani Lezec by nepohrdnul :-) Jene jsme se s Liborem Hrozou ppadn nkm jinm nedomluvili, neotravovali ho, nezvldli jsme prost produkci. Lze jenom zvidt, e Petr Jandk to v HI udlal. HD mly v nedli veer vsledky a koment a v pondl dky Vclavovi tak dv fotky. Lezec ml v pondl vsledky. Nic to nevypovd o Liborovi ani Lucce. Je z toho pouze jasn, emu dvaj pednost jednotliv servery a jak je dobr/patn PR eskho horolezeckho svazu.
Kuba Turekodpovdt 
  Re: Rebel altruista18:38:43 30.01.2009
Kubo dky za kompliment ji jsem si zvykl na to, e kdy dojdou vcn argumenty, tak se nkte jedinci uchyluj k podobnm urkm, take nic novho.

Z vcnch nmitek ve Tvm pspvk jsem zaznamenal jen kvalitu PR HS zde se opakovan vkrd otzka nebyl to nhodou jist Petzr Jandk, je prosadil novho redaktora HS vetn tdrho honore a vetn dosazen konkrtnho lovka bez vbrovho zen?!?!?!
irou nhodou opt shodou nhod se opt objevuje na scn kdosi, kdo m zk vazby na tohoto pna? Piem jsem uvedl zcela konkrtn argumenty, kter m monost si kad ovit.
Ji Babaaodpovdt 
   Re: Rebel altruista19:37:58 30.01.2009
Konkrtn argumenty? Kter?? Nejsme naivn, spekulace konstrukce s elem hodit pnu na neptele. Ty a Rath, ukzkov ppady.
Gasodpovdt 
    Re: Rebel altruista19:55:40 30.01.2009
Chce snad Plyne tvrdit, e nehroz, e by zvolenm do VV mohl altruista Rebel jakkoli komern profitovat?
Nebo chce snad ct, e online-reporte ze svtovho pohru v ledolezen byly ukzkou nekomernosti?

No a samozejm, e jsem tak zopakoval nkolik Rebelem nezodpovzench otzek a jak vidno nen ani sto na n oteven odpovdt.

ili m snad Ty njak konkrtn vcn protiargumenty proti uvedenm skutenostem? Pokud ano, tak se s nimi. Rd si rozm obzor.


PS: J na rozdl od tebe jsem schopen se pod sv tvrzen podepsat plnm jmnem.
Ji Babaaodpovdt 
     Re: Rebel altruista21:20:58 30.01.2009
Pro jsi Jirko podle m paranoik? Protoe za vm hled spiknut. Vysvtloval jsem Ti, jak vznikala prbn report z Val Daone, kterou ji napadal. Pro byla zrovna na HI a ne nkde jinde. Prost to nebyla komern domluva mezi Petrem Jandkem a Liborem Hrozou tsn ped Valnou hromadou. Prost to byla dobr novinsk prce od HI a dobr PR od klanu Hrozovch. (Mimochodem, pro neusiluje o zvolen do ela HS, abys vymtil vechny zlody?)
Kuba Turekodpovdt 
      Re: Rebel altruista21:39:13 30.01.2009
Netuil jsem, e u jsi si doplnil lkask vzdln z oboru psychiatrie, e m takto diagnostikuje.
M-li pochybnosti o mm zdrav, tak me smle peskakovat m pspvky, neb jsou dn podepsny (na rozdl od mnohch). Bude-li vak pokraovat ve svch urkch na mou osobu, tak mm obavy, e nebudu mt zjem s tebou o emkoli debatovat.
S ctou
Ji Babaaodpovdt 
       Re: Rebel altruista22:31:04 30.01.2009
pn se urazil. Kdy ostatn napad, e jsou hlupci, podplacen, dlaj si z veejnch penz vlastn byznys, podezr je ze spiknut, atd, to Ti maj serat, jo? A kdy napu, pro si myslm, e je pn paranoidn, tak mu to najednou nevon... A propos: I po mm dvojitm vysvtlen stle nachz v reporti z Val Daone Hrozv hmotn prospch na kor HS?
Kuba Turekodpovdt 
        Re: Rebel altruista04:15:13 31.01.2009
O spiknut tady neustle melduje ty(!), j jen kladu otzky, na kter mi mnohdy zastnn nejsou schopni oteven odpovdt. No a e se obas sejdou nkter okolnosti kter do sebe shodou nhod zapadaj peci nen mj problm!!!!!!!
J na ty shody nhod jen upozornm a kad a si udl nzor sm.

Navc se pod sv pspvky dn podepisuji celm svm jmnem(!), ili m-li nkdo problm se mnou osobn a nen schopen se nad mnou pedloenmi argumenty zamyslet (pkladn jako ty Kubo), tak m me smle peskakovat, take woco go?

Apropo ty te Kubo Turane dl altruistovi Rebelovi tiskovho mluvho, e msto toho aby za sebe odpovdal sm, odpovd za nj Ty? Sm, pokud jsi si viml, se nezmohl ani na dnou odpov!

(Ale te u vn musm kmitat na vlak abych dojel vas na tu slavnou VH.)


Ji Babaaodpovdt 

 malej detail20:34:25 30.01.2009
Podle jednch spiklenci to s jinmi tajnmi agenty, podle dalch je za tm keft. Nkdo si mysl, e by to spasil canis lupus s vrtakou nzko u pasu, dal e extrmista s pytlkem, dal e nkdo bez pytlka...
Ono je to ale fffechno tak jednoduch, e nen co eit. Nkdo to dlat mus a tihle se pihlsili. Kolik jich vlastn mu nezvolit? Ani nevim.
Jednotn kandidtka, za bolevika jsem se tomu vyhnul, ztra jdu zvolit. Doufm e to bude do 15.00 to je deadtime, pak mau pracovat.
Je to zajmav sestava, nevim ani pro si vzpomnm na Ladislav Klmu a jeho slova. Smnost a hrznost jsou sestry a svt je jen bezedn hlubok groteska. Minimln sranda by mohla bejt, tak wocogou woov?
Vak t L. Klma pravil, e s ivotem se je teba nesrat.
Vybaven moudrost tohoto upivho se mue jdu tam, snad bude bageta.
A n e se tam kluci poperete! Nehodlm uplatovat vdomosti z kurz zvldn problmovho chovn. Nebo e bych vzal ssebou Daga one?
Jinak bych ekl, e jsou za tim Iluminti, ti i na ovldnut horolezen dlali dlouho zlusk. Nebo laminti. Taky jde o trh s mg, kter chce ovldnout ez.
Prkazky pro vybran oraztkovan prokolence z elitn organizace mm za megablbost, ale nzor je nzor. Msto prkazky bych ale dval potvrzen o kolen rovnou tetovat na elo, aby to bylo pehledn a lo kontrolovat i pi lezb.
Kadopdn tolik vn a nelsek pohromad, jako v hs, to se hned tak nevid.
 Dagodpovdt 
 Re: malej detail20:42:53 30.01.2009
Dag nikdy nezklame (;-)
Ji Babaodpovdt 
 Re: malej detail20:48:33 30.01.2009
Dagu, to je skvl shrnut.
U dlouho jsi nepispl, a dost to tu chyblo. Canis Lupus s vrtakou proklat nzko, mg lobby se zluskem na ez i laminti v ele s LH, jsem naden.
A ludibrionista co se s nim moc nesral...
Peju, a je ta bageta dobr.
Pikotodpovdt 
  Re: malej detail15:58:21 31.01.2009
J taky ekala na Daga. Take, jak to te bude s mgem na psku? J si myslm, e mgnesium je pzniv a pi lezen mn klouou prsty, kdy se opot.
Jana Prokov
Janaodpovdt 
   Re: malej detail14:00:06 03.02.2009
bacha woow, bacha!!! Tohle nen proti ani pro, na to jsou jin.

S mgem to bude tak, jak si odsouhlas VH.
Neb VH je vrcholnm orgnem o.s. HS. Nevidm jin, nepratn zpsob zmny. Leda by se ustanovil njak osvcen dikttor a zahodily se stanovy. Jene za poruen stanov nsleduje pi stnosti zruen o.s.
Krom toho zruen zkazu v pravidlech nesouvis se zkazem od ochrnc.

Kde co kloue, kdo za to me, kdo co leze a neleze, co se komu lb... to u jsou dal otzky, tedy astji sp odpovdi na neotzky. na procedurlnch zleitostech to nic nemn.

Jestli bude zase na obzoru njak formln <I>ovina, tak se pokusm po strnce formln k tomu nco ct. N e bych byl takovej ekpert, ale tady padaj takov krvoviny e si myslm, e na to nkdy staim. :))))

Nzory... j u dn nemm. V hlubok fenomenologick redukci, buddhistickm neztotonn... na nzory seru. :-)))))))))
S mgemodpovdt 
    Re: malej detail14:01:16 03.02.2009
To nad tim jsem psal J, dnej s mgem. Ty woe, to mi teda... :-)))))
Dagodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (190887)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 LmMqtzme
1 1 LmMqtzme
Nov komentovan:
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1470 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1340 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.