LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   razov dj probhal takto ...
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Oblasti
 Reporte
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
BalvanBoulder - Horaovice
LSD - Lezeck Stna Dufek - Kuim
Sportcentrum Koloseum - Plze

Prodejny
HUDYsport - Liberec
Popina = nejlevnj v R ! - Bruntl
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Rozpis nklad komise sportovnho lezen

Ledy a drytooling 2011-2014

Na nkolika nsledujcch stranch se vm dostv do ruky rozpis prostedk vynaloench na reprezentaci a  dal innost komise sportovnho lezen ledy a drytooling za roky 2011 - 2014.

Komise, kterou jsem v tomto obdob vedl, byla velmi asto napadna pro nehospodrn vyuvn svench finannch prostedk, nedostatenou podporu nkterch len reprezentace a naopak protovn jinch len reprezentace. A bych skoro byl ekl, e mon tak me za finann krizi na Wall Street, hladomor v Sdnu a obanskou vlky v Libyi. Kad se njak musme ivit, e. Tak, promite ironii, dle u se budu vyjadovat pouze vcn a vn.

Nsledujc materil nen odsouhlasen VV HS a to nikoli z dvod nesouhlasu s uvedenm daji, ale zejmna z dvod monho obtn pedvdatelnho dopadu na dal komise.  Souasn podotkm, e mou rezignaci na zklad znan demotivovanosti vyplvajc mimo jin i z tvorby materil jako je tento, m VV HS na stole a jak s n nalo, je na jeho uven. Tento materil jsem dal dohromady jako soukrom osoba a to zejmna z toho dvodu, e nemm a nikdy jsem neml potebu nic skrvat a pokud si projdete nominan kritria jednotlivch let, zjistte, e zde nen nic, co bych jako pedseda komise dlal v rozporu. Paklie se nco mnilo v prbhu roku, bylo to vdy v zjmu reprezentant, nikdy se nejednalo o krcen pislbenho plnn, ale vdy o naven (z nevyerpanch plnovanch stek), ppadn zaazen nkterho zvodu jeho existence nebyla pi tvorb rozpotu znm. Navc, nikdy tato vc nebyla zatajovna, i jinak upravovna a komise na to na zklad posledn klauzule nominanch kritri mla nrok.

Dal text (Pehled erpn) je materilem, kter dostali k odsouhlasen vichni doten reprezentanti (samozejm vetn jmen). Nkte odpovdli s velmi konkrtn pipomnkou, jako napklad Mra Matjec, nkte odpovdli, e samozejm a jestli opravdu mus souhlas poslat psemn na svaz. Take tm, kte se neboj jt s k na trh dkuji, protoe oteven riskovali, e se zcela urit najde ada chytrch a zasvcench hlav, kte jim to oslad. Mrovi Matjcovi, Martin Kratochvlov, Honzovi Strakovi a Luki Plkovi velmi dkuji za jejich snahu a ochotu. Nkte neodpovdli, peci jen u z rznch dvod nezvod, nemli as, tko ct. Jedna odpov byla negativn. No co u.

Proto jsem se nakonec rozhodnul, e krom sebe nebudu reprezentanty jmenovat, prv z toho dvodu, e se mi nechce ani tu jednu negativn odpov komentovat a pokud bych jmna zveejnil, mohlo byt bt povaovno za pli adresn a tedy poruujc neposkytnut souhlas. Myslm, e i beze jmen je materil dostaten srozumiteln, pehledn a pokud bude staeno negativn stanovisko dotenho reprezentanta/reprezentantky, pak nemm problm vechna jmna doplnit.

Bohuel je to dlouh a pro plnou orientaci je nezbytn pest i dal dokumenty jako jsou nominan pravidla pro konkrtn roky, nebo i zalistovat ve vsledcch IWC na strnkch UIAA. Ppadn mete pout lnky tkajc se IWC na strnkch horosvaz.cz nebo horyinfo.cz atd.

Pokud se ptte po motivaci, pak se ptte sprvn. Motivac nen vyizovn osobnch t, ale celkov znechucen nad situac, kdy je dobrovoln innost lid ve svazu stle nkm napadna a zpochybovna a to velmi asto nepravdiv a bohuel se nemohu zbavit pocitu, e zejmna u nkterch hlas nikoli nepravdiv z nevdomosti, ale zcela mysln. Vsledek je jednoduch. Svaz zatm nem prostedky na to, aby mohly komise vst placen zamstnanci a bez dobrovoln prce nadench lid se zatm neobejde. A tch ochotnch lid je m dl m. Bohuel i v dsledku stlho a clenho medilnho prane, o jeho upmnch dvodech mm pomrn znan pochybnosti.

Take v mezch monost pjemn poten a popemlen:

 Rozpis nklad komise sportovnho lezen - Ledy a drytooling 2011-2014

radek lienerth   [pravy] 09:59 10.03.2014Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 kde je zakopn pes?11:39:14 10.03.2014
Letmm pohledem se zd, e Hrozovci za zveejnn roky vdy urvali nejvt st kole. Problm je tedy v tom, e mla bt ta st jet vt? Nebo je problm v tom roce 2010, kter nen zveejnn? Nebo nejde o prachy, ale o princip?
honzaodpovdt 
 LRH dopln rok 201011:44:39 10.03.2014
a hned bude jasno, podpora Hrozovc klesla ze skoro 100% rozpotu na plku. Vzrostl poet lid v repre a spolen kol se mus vc dlit. No a on se dlit nechtl...
odpovdt 
  Re: LRH dopln rok 201012:10:46 10.03.2014
Vsadm se, e za rok 2010 ve velikosti kole nebude podstatn rozdl, uvidme co si pipravil Libor, ten to bude mt jist o kousek vc do minulosti.
odpovdt 
   Re: LRH dopln rok 201012:44:12 10.03.2014
a kde to je od Libora? A bude po operaci, po lych po porodu?

prakticky to mue ukzat jen dv vci:
A. ped Zobanem mla Lucka vc ... tak si te stuje, protoe nepochopila, pro u nem vechno.

B. ped Zobanem mla m, tak si polepila a fuk jen tak ze srandy

odpovdt 
    Re: LRH dopln rok 201013:18:07 10.03.2014
Vm, e do veera budu mt ve zpracovan. Bohuel pro m nemm pstup k informacm ze svazu, tak mi to dle trv. Je fakt, e jsem bhem poslednch pr dn byl na operaci kolena a te tyi dny v Itlii.
Je dobe, e Zoban zveejnil tyhle sla, alespo to bude pesnj.
Tak trochu prosm o strpen.
Rozumn ten si pak me udlat sudek sm. Tohle je pohled jedn strany. Tak pokejte prosm i na tu druhou.
LRHodpovdt 
     Re: LRH dopln rok 201013:50:16 10.03.2014
Najednou pros o strpen, po tom co jsi tady veejn urel nejednoho lovka. Pokud pouiju Tvoje slova: "Co to tady pedvd?" Neml jsi nhodou stjn asu jako Zoban?
odpovdt 
      Re: LRH dopln rok 201014:14:39 10.03.2014
Myslm, e diskus vedenou v podobnm duchu nezsk ani jedna ze zastnnch stran.
honzaodpovdt 
       Re: LRH dopln rok 201014:17:49 10.03.2014
Bohuzel tohle uz davno neni diskuze. Teda ja si pod pojmem diskuze predstavuju trosku neco jineho...
Tom Vidlakodpovdt 
        Re: LRH dopln rok 201021:46:42 10.03.2014
Mel bys ses stydet a omluvit LRH! Sam pomlouvas ale svoje sliby nedokazes naplnit. Zamet si pred vlastnim prahem

odpovdt 
         Dleit varovn22:11:15 10.03.2014
Pomlouva, neplni sliby, stydet, ma nezameteno, omluvit, pred prahem, bys ses, LRH, HRL, RHL, HLR, LHR, RLH, bla bla bla, ble ble ble, bli bli bli, blo blo blo, blu blu blu, . . .

Pozor, to bude nejsp zanajc zchvat padoucnice! Volej 155 - hned!
MUDr Chocholouekodpovdt 
         Re: LRH dopln rok 201010:26:56 11.03.2014
???? nco mi uniklo, nebo ten koment neml bt odpov na muj pspvek o tom, e si myslm, e tohle u nen kultivovan diskuze????
Tom Vidlakodpovdt 
         Re: LRH dopln rok 201011:45:45 11.03.2014
Hele frajere, zaa zpteku, pithni pr shyb, srkni kafe;) Libor to vera veer poslal a dnes to na Lezci vis. Lidi prost nejsou na udlk jako nepodepsan komente :)
 martanodpovdt 
          Re: LRH dopln rok 201012:44:28 11.03.2014
Jaxe do lesa vola ...
odpovdt 
  Re: LRH dopln rok 201014:45:32 10.03.2014
Zajmav, e nkoho pekvapuje, e zvodnk, kter se zastn vtho potu akc dostv vce penz ne zvodnk, kter jede jen na zlomek akc a to vtinou tch dostupnjch..
A asi nikdo nepope, e Reprezentant 1, a do dnenho roku byl vcemn jedin lovk, kter ns v tto discipln mohl reprezentovat. Sp m zklamalo, e asto ty pspvky tko nahrad nklady spojen s reprezentac na akci. O cest pro trenra ani nemluv.
Co m dost pekvapilo je, jak hodn se kad rok podpora mnila - jak postupn nkomu klesala a nkomu narostla. Ale to je asi zmnou politiky k podporovn irokho spektra zvodnky a to i tch mlo nadjnch.
Mimochodem, tahle tabulka samozejm anonymn nen. Zcela jednoznan v n kad me identifikovat nkter zvodnky a to pi vynaloen tm nulovho sil. ekl bych, e v tto situaci i z hlediska prva nen anonymn (co na to prvnci?), tak pro tam rovnou neuvst jmna?
Nakonec, dky za sepsn tabulky. Doufm, e se z toho stane standard pro budouc roky a i pro ostatn disciplny a celkov nklady svazu. Je to dobr krok k transparentnosti svazu. A je koda, e to je autorem vnmno jako siln zbytenou vc namsto toho, aby to bylo povaovno za standard.
odpovdt 
   Re: LRH dopln rok 201014:51:57 10.03.2014
Autorem to nen vnmno jako zbyten vc a omlouvm se pokud to tak vyznlo. Autorem je vnmno jako zbyten zptn rozklovvn a zejmna urovn jestli frantiek dostal jeden a pl nanunaku zatmco anika jednoho. Leton rozpoet nebyl problm rozklovat, protoe byl na takovou monost pipraven. Jinak jsem navrhnul, e od ptho roku bude souhlas reprezentata se zverejnenim vyse podpory kterou cerpal. Jestli to tak ovsem bude, tak to uz jde mimo mne.
Radek
zobanodpovdt 

 Smju se...11:44:12 10.03.2014
Dovolm si mal exkurz do on smrnice. A hele, ona nek nic o souhlasech dotench osob. Ale km si: Dobe, d se to chpat jako ochrana jejic osobnch daj, take kdy daj souhlas, nen to nic proti niemu.

Pak si dovolm nahldnout do tady piloenho dokumentu a ona tam nejsou uveden jmna. Pro dvali tedy jednotlivci souhlas?

Pak se zabom do tabulek a zjistm, e je tam jedin zvodnk (reprezentant 1), kter byl podporovn na zvodech SP. Vichni, kdo se o to by jen minimln zajmaj, vd kdo to je. Jde to zjistit i googlem. To u se fakt musm smt.

Autor zjevn nechtl splnit podmnku, kterou tento zvodnk napsal do e-mailu, ale protoe chtl ukzat, e m pravdu, pesto ve zveejnil i bez souhlasu. Tomu km principiln pstup.
Syselodpovdt 
 Re: Smju se...11:56:29 10.03.2014
Kdy si podn pete text na zatku PDF, dote se, e to zveejuje jako soukrom osoba a navc e kdo si d tu prci, k podobnm slm se dobere i na zklad ji zveejnnch nominanch kritri. Take v neadresn podob nic novho pod sluncem, jen to je o nco pehlednj pro ty, kdo netou bn publikovan informace. Podobn pehled by si udlal skoro kad, kdo by se v tom chtl tden rpat. Klidn to vyzkouej...
Juraodpovdt 
  Re: Smju se...12:02:02 10.03.2014
Popravd jsem nominan kritria etl. Rozpoet Svazu taky znm. Pesto pod neumm z toho veho vyst, kolik kdo dostal na jak zvod.

Jojo, kdy chci nco zveejnit a je to v rozporu spolku, jeho jsem lenem, sta to zveejnit jako soukrom osoba...
Syselodpovdt 
   Re: Smju se...12:08:17 10.03.2014
pln kosher to nen, v tom m pravdu. Ale kdy na tebe nkdo kyd hnj a pak jako jedin nesouhlas se zveejnnm pehledu, aby na tob ten hnj nezstal, tak zobana docela chpu, jakkoliv je ten zpsob zveejnn kontroverzn.
Juraodpovdt 
  Re: Smju se...12:09:08 10.03.2014
Zobana nemam rad, ale toto mi prijde(o pravdivosti si ani netroufnu pochybovat)jako vcelku jasne ciselne vyjadreni, ktere mohlo prijit drive a predeslo by se spekulacim u min. clanku. A ikdyz si otom udela kazdy usudek sam, vysledek vede spravedlive k cislu 1 :-)
Michal Sodpovdt 

 hmm13:54:17 10.03.2014
piznm se e jsem to cel neetl, obrzky a grafy mluv za ve co asi autor chtl zdlit.

Jen mi tam chyb dost podstatn informace. Jako jak se kter reprezentant umstil na danm zvodu na kter dostal dotaci a jak byly celkov nklady reprezentanta na dan zvod, tedy kolik si doplcel ze svho.

Dal co by stlo za diskuzi, jestli je nutn aby si spn zvodnci/reprezentanti doplceli na zvody ze svho, kdy svaz hospoda s takovm pebytkem.
d.odpovdt 
 Re: hmm13:58:25 10.03.2014
Nejlepsi je ta specialni polozka "radek linerth" :)))
xp13odpovdt 
 Re: hmm14:09:50 10.03.2014
Ale Libore, vdy nm to veer vechno naservruje ne?
odpovdt 
 Re: hmm14:19:40 10.03.2014
Informace o tom, kolik si zavodnik doplacel sam by byla zajimava. Uz jen proto, ze ta tabulka na to zrejme ma ambice - viz ty "polozky hrazene zavodniky" atd. A tak bych tyhle informace uvadel bud u vsech nebo u nikoho.
Pochybuju, ze 3375 K pokryje naklady na Koreu :), tak s informaci o tom, kolik si zavodnik doplacel, by si clovek mohl udelat predstavu, jak moc se vyplati jezdit pro vysledky do ciziny.
odpovdt 
  Re: hmm14:34:19 10.03.2014
e by zase nepodepsan Libor? Nebo by snad tohle mohlo napadnout nkoho jinho?
odpovdt 
   Re: hmm14:40:50 10.03.2014
Treba mne to napadlo take. Vlastne to byla jedna z prvnich uvah, kdyz jsem videl tu smesnou castku.

Jinak anonym kritizujici anonyma, pekne:)
 lupaodpovdt 
   Re: hmm14:53:43 10.03.2014
Lb se mi to vytven obecnho nzoru, e kad hlas kritizujc svaz je Libor. Mon situace nen tak rov, jak si nkte namlouvaj a je mnoho lid, kte se s fungovnm svazu neum ztotonit.

A to na co nar asi napadne mnoho lid, kte se do tabulky zadvaj. Nkde toti vid, kolik si kdo hradil ze svho na rzn akce a nkde vid relativn nzk pspvek na nkladnou cestu bez informace, kolik si lovk hradil ze svho. A zejm tak oekvj informaci o tom, kolik bylo doplceno z vlastn kapsy. Ale chpu, e tyhle informace Zoban nem a tak zejm budou postupn doplovny do "poloek hrazen zvodnky".
ten pedchoz anonymodpovdt 
    Re: hmm19:34:15 10.03.2014
To nen kdokoliv kritizujc svaz. To jsou Liborovy charakteristicke mantry, ktere nejspis mumla i ze spani. Ale treba uz stihnul nekoho nakazit, jeden nikdy nevi.
Ten nasledujici anonymodpovdt 
     Re: hmm22:16:04 10.03.2014
Mozna zkus zapojit trochu nadhled a akceptovat, ze mnoho lidem nezavisle na Liborovi muhou prijit nektere veci divne. Proc nutne vytvaret podvedomi, ze to je bud jeden osamoceny Libor a nebo mensina, ktera je "nakazena". Holt kazdy nema nazor jako ty ;), bud za to rad. Nekoho pohledem na tabulky prekvapi vyse prispevku na reprezentaci ve vzdalenych koncinach a nekomu (pravdepodobne tobe) ta vyse prijde zcela odpovidajici. Dokonce i tak, ze ho ani nenapadne, ze by mohlo existovat vice lidi, kterym ta castka prijde mala.
odpovdt 
      Re: hmm23:03:40 10.03.2014
Me celkova castka neprijde mala. Kdyby melo byt pokryte uplne vsechno, byl by to nejspis dvojnasobek, to mi prijde vzhledem k celkovemu rozpoctu komise uz moc. Proc jeden zavodnik objizdi uplne vsechno a ostatni ne? Co z toho je opravdu nutne objet a proc? Co by se dalo pripadne vynechat? Melo by to vynechani pro svaz nejake negativni dusledky? Nejak se v tom nevyznam, vysvetli mi to nekdo?.
Johnyodpovdt 
       Re: hmm11:21:11 11.03.2014
Objd skoro vechno, protoe jako jedin m vsledky a vozil z toho v minulch letech opravdu velmi dobr umstn. Ostatn mli umstn spe na druhm konci ebku. Kdy nap. vezmu stku za cel rok 2013 - 17 410 K, tak mm pocit, e to zt pokryje letenky do Korei, nato pak cel rok... A tento rok byl velmi spn, tak mi pijde, e je nkde nco patn..
odpovdt 
        Re: hmm17:38:29 11.03.2014
Snad bylo ne? Letos to vypada uz o neco lip..
Lonyodpovdt 
  Re: hmm - upresneni polozek hrazenych osobne14:39:29 10.03.2014
Polozka hrazeni zavodniky - tim je myslena polozka souvisejici s tim abych vubec mohl zavodit, tedy uhrada licence. Jako jedina se totiz da vyjadrit presne. Vycislovani veskerych dalsich osobnich nakladu nad ramec podpory CHS je pohybem po velmi tenkem a ne zcela specifikovatelnem ledu.
Co je naklad na zavod? Cesta, ubytovani, pripravne vyjezdy, trenink, koupe vybaveni?
Samozrejmne ze tyto naklady bude mit nejvyssi zavodnik, ktery objede nejvic zavodu, ale pak asi na zaklade napr.ziskanych price money ma pro nej objeti vsech zavodu smysl. Pro ty ostatni ma smysl jen treba jen dva nebo tri zavody.
Navic neni napr. v Saas Fee problem spat za 100 CHF na noc a nebo spat za 25 CHF na noc. Proste to zalezi jak jsi sikovny.
Radek
zobanodpovdt 
   Re: hmm - upresneni polozek hrazenych osobne15:28:19 10.03.2014
A mel bys tam taky uvest, kolik kdo zaplatil za cepiny, macky, boty, vstupy na stenu pri treninku, chybi ti tam spousta udaju.. Treba je doplni Libor.
odpovdt 
    Re: hmm - upresneni polozek hrazenych osobne16:31:16 10.03.2014
Tak znovu. Muzu napsat to co slo pres svazovou pokladnu, to je ucetne podlozene a jasne. Muzu uvest kdo si platil licenci sam a zavodil s rizikem, ze neobdrzi ani korunu podpory od CHS. Muzu uvest ze mimo rozpocet se platil kurz, ktery muze byt pro zavodeni prinosem.
Ale nedovolil bych si ani u sebe vycislit kolik penez do drytoolingovych zavodu davam, protoze co vsechno do toho zahrnout?
Zakoupeni novych hrotu na zbrane - 3 pry za sezonu cca 200 EUR. Treninkovy vyjezd do Kanderstegu - cca 4500,- K. Atd. atd....
Kde je hranice? Nkup zubn pasty pro sv dech?
Co je dulezite? Snad to jestli neco chci delat, tak to delam a pokud mi s tim nekdo pomaha je super. Misto podekovani se dostava CHS pouze nadavani ze je to malo.
Ano mozna to bylo min v uplynulych letech, ale i to bychsi nodovolil hodnotit bez znalosti vsech informaci. Jestli ovsem nekdo rekne, ze v roce 2014 bylo financovani drytoolingu nedostatecne tak je to opravdu nesoudny blazen.
Radek
z o b a nodpovdt 
     Re: hmm - upresneni polozek hrazenych osobne19:01:16 10.03.2014
Myslim, ze to mel byt jen pokus o zesmesneni tech, ktere by zajimalo na kolik treba vyjde takova ucast na zavodech v Korei. Netreba na to odpovidat.
odpovdt 
  Re: hmm00:05:12 11.03.2014
A proc musi jet i do Koreje? Co by se stalo, kdyby tam nejela?
Johnyodpovdt 
   Re: hmm16:06:31 11.03.2014
A proc musime mit zavodniky v lezeni? Co by se stalo, kdybysme je nemeli? A v ostatnich sportech?
odpovdt 
    Re: hmm17:42:04 11.03.2014
Tak jsem to nemyslel. Jen ze vynechat jeden SP neni zadna tragedie, kdyz to pry stoji tolik. Ostatni zavody at klidne jezdi, nic nerusit.
Johnyodpovdt 

 Polovicni pravda je ta nejvetsi lez14:36:42 10.03.2014
Nechci nikoho napadat ani urazet, ale bohuzel muj prvni dojem by se dal popsat slovy "polovicni pravda je ta nejvetsi lez".

Cele to na mne pusobi jako snaha ukazat ze Lucka dostava v porovnani  s ostatnimi desnou hromadu penez. Ale jaksi zde chybi informace ze uvedene penize dostala Lucka za medaile! A take informace kolik si zavodnici na jednotlive podniky doplaceli ze sveho by prisla vhod.

A navic, co si pamatuju, LRH si hlavne stezoval na to ze zavodnici v lezeni na obtiznost dostavaji vice za posledni mista nez Lucka za medaile v drytoolu. Teprve tabulka rozsirena o lezeni na obtiznost, vcetne umisteni zavodniku a celkovych nakladu na zavody by poskytla zajimave udaje. Takhle ... prinejmensim pro mne je to pomerne nesikovna forma utoku, dalsi trapna epizodka z nekonecneho serialu Zoban vs LRH.


Lukasodpovdt 
 Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez14:46:32 10.03.2014
Lukasi, stravil jsem hodne casu nad tvorbou tohoto materialu. Nedelalo se to snadno a napr. pokud by jsi docetl az na konec, pak by jsi videl tabulku kde je jasne rozepsano, kdo kolik ziskal medaili, kdo kolik finalovych ucasti a kdo kolik semifinalovych.
Radek
zobanodpovdt 
  Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez15:04:24 10.03.2014
V tom pripade se omlouvam, na tu uplne posledni stranku jsem nedosel.

Uvedeni techto udaju v ramci tabulek pro jednotlive roky by bylo vhodnejsi, byly by lepe videt souvislosti.

Za me je financvani Lucky fakt mizerne, ale v ramci rozpoctu drytoolu asi na maximu. Chapu tu hromadu prace, ale neslo by doplnit aspon strucny souhrn financi i pro lezeni na obtiznost? Vetsina stiznosti od LRH zde byla prave ne velky nepomer ve financovani drytoolu a obtiznosti. Jinymi slovy, Lucka udajne dostavala stejne nebo i mensi penize za medaile (nebo umisteni v prvni desitce) nez lezci na obtiznost za 50-te misto ... par cisel by tohle mohlo objasnit. Dik
Lukasodpovdt 
   Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez16:23:29 10.03.2014
Pro jen v obtnosti? Za chvli stejn nkdo vymysl poadavek na tabulku v boulderingu, v rychlosti a ve finle si vzpomeneme e do svazu pat i skialpy....
odpovdt 
    Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez16:47:17 10.03.2014
Vzdyt duvod je jasne uveden: "Vetsina stiznosti od LRH zde byla prave ne velky nepomer ve financovani drytoolu a obtiznosti."

Ale jinak by bylo samozrejme idealni, kdyby podobne informace zverejnoval CHS pravidelne, pro vsechny discipliny. Melo by to byt normalni!
odpovdt 
     Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez17:05:23 10.03.2014
Svaz se ale nestar jen o zvodnky. Mlo by tedy bt normln e bude zveejnna podpora instruktor (svaz jim pece hrad st kolen), nklady na kolitele, podpora petlouka, podpora prvovstup (kolik kruh kdo dostal a kam je dal) a j nevm eho veho jet. Tm se na smr informac..to u neexistuje njak hranice kde si jet vme mezi sebou navzjem?
odpovdt 
    Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez22:10:22 10.03.2014
Vsak jo. Ty snad nechces, aby svaz fungoval transparetne?
odpovdt 
     Transparentnost predevsim!23:43:06 10.03.2014
No jasne ze jo, vsichni do trenek, vcetne sekretariatu! A kazdej mesic by meli vsichni podavat majetkovy priznani na predepsanym formulari a prinest ho potvrzeny s razitky od PR, BIS a FA. Navic by mel kazdej bafunar nosit elektronickej naramek, at se muzem na webu kdykoliv kouknout, jestli nahodou pres den nesedi v knajpe. Transparentnost musi bejt!
Dundeeodpovdt 
     Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez08:05:19 11.03.2014
J tu slavnou transparentnost nepotebuju do detail. J jim prost vm a nepoaduju aby nkdo dlal 30 hodin pln zbytenou prci.
odpovdt 
      Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez16:13:35 11.03.2014
Vzhledem k tomu, ze tyhle informace existujou a jsou cinovniku svazu vyuzivany, tak by to melo jen znamenat jen presypani do nejake ucelene tabulky. To moc casu nezabere. Je to diskutovane tema. Tak ma cenu se tim zabyvat. Uz jen treba kvuli tomu, ze to muze vzbudit diskuzi o tom, jak zreformovat financovani reprezentace. To predtim neslo, nebyla k tomu data.
Tomu o prispevek vyse - nekdo neklade stejnou vahu vysvlekani do trenek a zverejnovani toku financi ve svazu a pro nekoho (pro tebe) to zase jsou 2 rovnocene informace. Nejlepsi je to respektovat. Proc se to hned snazit shazovat?
odpovdt 
       Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez17:44:43 11.03.2014
A kde jsi prisel ne to, ze ty informace existujou a jsou v teto podobe vyuzivany? To jsou nejaky tvoje halucinace ne? Data jsou, to jo, ale utridit je do informaci je jeste prace jak na kostele.
Tomasodpovdt 
 Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez15:31:10 10.03.2014
Muzes nam prosim pripomenout, ktere medaile to letos byly?
Jirkaodpovdt 
  Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez15:44:07 10.03.2014
Nechcete snad dlat rovntko mezi medail v drytoolu a v obtnosti? Je jasn e za kadou z nich je spousta diny ale pece jen mus bt jasn, e obtnost bude v trochu jin pozici a zvod se v trochu jin konkurenci.
odpovdt 
   Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez15:56:24 10.03.2014
jako e ern nesm zvodit v drytoolingu a proto je mal konkurence?
Ono kdyby na svky v obtnosti nejezdil kadej jouda, ktermu to nkdo zaplat, teba tatnek ze svazovch penz, ale jen ti co na to opravdu maj, tak ta ast nebude a o tolik vt ne v drytoolu
d.odpovdt 
    Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez21:19:32 10.03.2014
Jde o to, koho nazv joudou. Jestli kadho, kdo nen z Hrozovic rodiny a k tomu ppadn jet Adama, pak to sed. Ale jestli se obtnosti u ns vnuj stovky zvodnk (vetn dt), pak ta pyramida taky mus mt njak vrchol, skupinku lid, kterm to jde lp ne tm pod nimi. Aby mli pro zvodit a zlepovat se, stejn je to stoj fru asu a vlastnch penz. Kecy o placen zjezd tatnkem jsou uboh plky, bude to stejn pbh jako v drytoolu. Teba se asem dokme dalho pehledu, ke ktermu nejsp LH opt ned souhlas. Bude to jako pes koprk, i s velikost pomyslnho kole.
Mraodpovdt 
    Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez23:32:27 10.03.2014
ern? Jak to mysl? Pro nesmj?
Jiinaodpovdt 
   Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez16:00:52 10.03.2014
Rovnitko tam asi nikdo nechce. V porovnani s drytoolem ma obtiznost vetsi clenskou zakladnu, vetsi konkurenci, vic sponzoru ... bez ohledu na narocnost nebo vykony bude v obtiznosti penez vic. Je to tak i v jinych sportech a je to normalni.

Ale ten rozdil by nemel byt tak dramaticky, preci jen drytool neni zas o tolik mensi. Z cisel ktera se zde obcas objevi to vypada ze Lucka dostava za zavod kde skonci na bedne nebo aspon v prvni desitce vicemene stejny prispevek jako zavodnici kteri se v obtiznosti pravidelne umistuji na poslednich mistech. To je trochu ulet, ne?
Lukasodpovdt 
    Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez16:45:15 10.03.2014
Ty discipliny nejsou pln srovnateln. Poty startujcch, zem, zvodnk celkov... Zlat z MS v drytoolu nebude bodov ani za plku zlat z MS v obtnosti. Sta se podvat, kolik je u ns drytoolovch zvod a kolik lid se jich astn. Podpora drytoolu ano, ale mrn jeho zastoupen a vznamu.
Tomodpovdt 
     Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez19:42:46 10.03.2014
Tomi? Nejsi ty Binter? :-)
odpovdt 
      Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez20:55:39 10.03.2014
No dovol... nejsem.
Tomodpovdt 
  Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez15:47:00 10.03.2014
Martina Kratochvilova - juniorske MS. Paklize narazis na tymovou medaili z Ufa, tak k tomu bych se z dovolenim nevyjadroval. Luccino umisteni na 4. miste je vynikajici a tim bych to uzavrel.
Radek
zobanodpovdt 
   Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez16:44:56 10.03.2014
Martina Kratochvilova - juniorske MS , tak k tomu bych se z dovolenim taky radji nevyjadoval. :-)
odpovdt 
    Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez17:43:36 10.03.2014
S udelovanim tymovych medaili se zacalo na MSJ v Champagny Vanoise. Podivej se na vysledky, kdo a jak vyhral.
My jsme meli obsazeneho jednoho zavodnika, v jedne ze sesti hodnocenych kategorii a celkove skoncili v obtiznosti ctvrti.
Tato soutez tymu, tak jak je nastavena je naprosto neobjektivni a podivej se kdo vyhral nejvic "tymovych" zlatych a tedy kvuli komu se tato "soutez" zavedla.
Jinak pro mne osobne ma 4. misto Lucky vzhledem k objektivite podminek v Ufa hodnotu nekde na urovni stribra v Saas Fee (a to nevim, jestli nepodhazuju).
Radek
zobanodpovdt 
     Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez22:26:27 10.03.2014
Jet ke Tvoj rezignaci - rezignace nen jednostrannej akt, kdy prost oznm e kon, protoe T to u sere?

Protoe pokud jo a ty pesto nechv rozhodnout o svm angam v ele komise drajtlu VV, pak to vypad nikoliv jako vchodisko z opruzu, ale jako taktickej tah (VV nikoho jinho nebude mt, tak t ukec, jestli by ses jet neobtoval, a ty se obtuje a posl si tm pozici).

Jet silnj mandt bys vak mohl zskat, kdybys podal VV, aby o Tvm osudu v ele komise nechal hlasovat VH. VH by Ti to nejsp podle zkona setrvanosti posvtila, nejednalo by se o velk riziko.
honzaodpovdt 
      Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez22:53:12 10.03.2014
A o odvolani takoveho komisare by pak taky musela rozhodnout VH a jinak by byl neodvolatelny?
odpovdt 
       Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez17:37:06 11.03.2014
Pro ne?
honzaodpovdt 
        Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez19:30:54 11.03.2014
Pokud by mela Valn hromada rozhodovat o vcech tkajcch se bnho chodu, co je i jmenovni nebo odvolni komisae, musela by se svolvat tak 3-4x do roka. To nen pln reln. Navc sloitj diskuse je na VH spatne eiteln.
Juraodpovdt 
         Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez07:53:06 12.03.2014
Nemyslm, e by principieln musela, ale sp vjimen (nap. na podn onoho komisae) mohla.
honzaodpovdt 
          Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez08:43:01 12.03.2014
Nebude lep si nejdv pest stanovy svazu? Tam je celkem jasn napsan co pat do psobnosti VH a co do psobnosti VV. Nebo chcete i zmnu stanov?
odpovdt 
           Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez13:02:40 12.03.2014
Asi bude;)
honzaodpovdt 
           Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez09:40:20 15.03.2014
VH je nejvym orgnem svazu. To znamen, e me - pokud chce - rozhodnout o emkoliv, i kdy to m jinak v psobnosti nkdo jin, ni/podzen (teba VV).
odpovdt 
 Re: Polovicni pravda je ta nejvetsi lez23:03:37 10.03.2014
Mimochodem, Luki tvj argument je vi Zobanovi nefr, on sed v komisi drytoolingu, nikoliv v komisi soutnho lezen dosplch. Tak mu podsouvat zmrnou manipulaci tm, e nezveejnil rozpoet komise, ve kter nesed, je trochu mimo.
Mykodpovdt 

 problem?18:59:23 10.03.2014
Pochopil jsem spravne, ze cely spor je o tom, jak se vloni rozdelilo cca 50 tisic mezi 8 lidi? A v letosni tabulce ty 3000 korun na cestu do Koreje nekoho vytrhnou? Vazne vas bavi se o takovy ranec hadat tady hromadne na netu?
jx zeroodpovdt 
 Re: problem?19:39:26 10.03.2014
Nebavi, ale Liborovi to nejspis naridil jeho psychoanalytik. Tak mu tady hromadne pomahame, aby se z toho brzo dostal. Ale jak vidis, je s tim Hrozna prace.
Juraodpovdt 
  Re: problem?20:57:11 10.03.2014
..super odpoved a pravda uplna
odpovdt 

 Rocni rozpocet21:20:27 10.03.2014
Asi nema zadnou cenu rozebirat, kolik kdo dostal, a jestli ma pravdu jeden nebo druhy.
Mnohem zarazejici je ale skutecnost, ze cely lonsky rozpocet komise sportovnho lezen ledy a drytooling je mensi nez naklady dvouclene rodiny provozujici sport na amaterske urovni.
Nebylo by lepsi, kdyz uz nejsou penize na aspon trochu reprezentativni podporu, celou komisi zrusit, a zamezit dalsim zabomysim valkam?
Myssakodpovdt 
 Re: Rocni rozpocet21:34:29 10.03.2014
Hele, to nen vbec patnej npad :)
Tykaodpovdt 
  Re: Rocni rozpocet22:18:04 10.03.2014
Bohuzel uz mne tato myslenka taky napadla...
zobanodpovdt 
 Re: Rocni rozpocet07:15:22 11.03.2014
No - chtl bych vidt amatra, co za rok d na svou innost (z vlastnho) 80 000 K, co je pro spoustu lid 3/4 celoronho pjmu. Lid s tmhle nzorem musej bejt buto novodob zlodji, anebo alespo praci...
Honzaodpovdt 
  Re: Rocni rozpocet07:20:03 11.03.2014
App.
Jinak mm ovem zato, e takhle proveden a zveejnn revize nklad by mly bejt soust kadho hospodaen s penzi CHS. Jako vzor je to urit na 100%
Honzaodpovdt 
   Re: Rocni rozpocet08:51:06 11.03.2014
Hele a kdo bude platit tu prci? 30hod padlo na podrobn rozkliovn mal komise s rozpotem kolem 100tis. A to si troufm tvrdit, e Zoban je rychlej a produktivn jako mlokdo. Kdyby se takhle mlo rozebrat vechno, byla by na to poteba ron pracovn doba jednoho lovka. Vn v tom vid tak velkou pidanou hodnotu? Kolik len by kvli takovm pehledm bylo ochotnch platit vy pspvky?
Juraodpovdt 
    Re: Rocni rozpocet09:48:48 11.03.2014
nevim, ale pijde mi, e to neme bt takov problm.
Kdy nkomu na nco dm penze, tak to nkam poznamenm.
Pokud to vedu peliv v el-podob, tak ti pak sta na to pustit script, kter ti v miku udl kole, kterma se me kadou nedli v poledne chlubit v poadu "Volejte Pedsedu komise XY lezen"

Pokud si zznamy nevede, nebo jen na paprky, kter schovv u ponoek, tak pak je to opravdu tk
d.odpovdt 
     Re: Rocni rozpocet10:08:44 11.03.2014
Jestli nad tm uvauje v duchu svch paprk u ponoek, je mi jasn, e ti to pijde jednoduch, mon by stailo ty ponoky vyprat a meme jet tuto nedli volat editeli :)
Tady byla e o detailnm rozklovn pln vech penz, to bude nejsp pr stovek doklad msn, Ty u by se ke tvm ponokm vely patn.
Vtina tch doklad by se musela rozebrat o dost podrobnji, ne se normln zatovvaj.
I tch skript by jist byla hromada, nkdo by je musel napsat a odladit.
Tomodpovdt 
      Re: Rocni rozpocet16:19:39 11.03.2014
Bych v tom tak velky problem nevidel :). Rozhodne ne v tvorbe takovych tabulek jako je tahle. Jeste kdyz budes dopredu premyslet a delat veci tak, aby se daly pozdeji vyuzit. Tohle jsou vsechno existujici informace, ktery nekdo ve svazu skoro v takove podobe musel mit.
odpovdt 
       Re: Rocni rozpocet17:47:03 11.03.2014
Vidis to jak Hurvinek valku.
odpovdt 
        Re: Rocni rozpocet18:33:15 11.03.2014
Takhle se to v kad normln organizaci dl. Take dn Hurvnek. Kad normln etn program je na to pipraven. k se tomu stediskov hospodaen, star to znaj jako chozrazot.
Kuba Turekodpovdt 
         Re: Rocni rozpocet19:25:16 11.03.2014
Pletes si strediskove hospodareni a podrobne rozdleni nkladu na jednotky podstatne meni ne stediska. Podle tvoji teorie by musel kazdy jednotlivec erpajc nklady, teba i pedseda oddlu na VH erpajc cestak, byt zavedeny do systmu jako samostatn nkladov stedisko. Takovych stredisek by mohlo byt dobre pres 200 a jestli mas vazne dojem, ze by s tim nebyla zadna prace a naklady navic, tak vazne nevim, co k tomu slusne dodat. Asi ze mas pravdu, Hurvnek by takovouhle blbost nevymyslel.
Petrodpovdt 
          Re: Rocni rozpocet09:24:37 12.03.2014
Nevm, jak m zkuenosti s etnictvm, ale pesn takhle to normln funguje. Na pr klik se d zjistit, nejen jak oddl a na co spoteboval svazov penze, ale tak jmenovit (to m jist sekretarit a veden k dispozici stejn jako teba veden akciovky). K tomu se pihod tabulka kdo a jak dopadl na dotovanch zvodech (tu m jist veden kad komise). Pokud je to pli sloit, je nco patn - bu je blb nastaven etnictv a jeho sestavy, nebo (to bv obvyklej) je sloit systm vyplcen dotac.
Kuba Turekodpovdt 
           Re: Rocni rozpocet13:56:09 12.03.2014
Zda se, ze pan je opravdovy znalec a odbornik na podnikove ucetnictvi. To by se ale mel rychle prihlasit za svazoveho ekonoma, ma k tomu ted pomerne unikatni prilezitost. Radi se podivame, jak to vsechno bude za par tydnu behat, rozebrane do nejmensich detailu, s pristupovym modulem v okynku na vsech lezeckych a outdoorovych serverech. Ze to bude stat maximalne par tisic a zadnou praci navic je nejspis samozrejmost, takze poznamka pod carou, ciste pro poradek..
Dusanodpovdt 
           Re: Rocni rozpocet16:23:17 12.03.2014
Hele Kubo, neplete ty si nhodou etn program pro malou firmu v cen do 10tis. s ERP systmem, kde jen samotn analza a zaveden stoj stovky tisc?
Duanodpovdt 
            Re: Rocni rozpocet18:06:11 12.03.2014
Nepletu. Myslm, e HS nen dn velk firma zral na SAP, ale pidifirmika, kter asi jede v Pohodn nebo mon dokonce v tabulkch z Excelu. Ale to na vci nic nemn - i kdyby etnictv vedla star pan na sotu, tak me hzet paragony od R1 do jedn krabice a od R2 do druh krabice. Me ze Strahova skoit teba na Smchov do Teska a zadarmo pinst klidn pt krabic pr Ramy pro R1-R5, popsat si je svt fixou a bude se ctit jako ve Star Wars.
Kuba Turekodpovdt 
             Re: Rocni rozpocet22:01:45 12.03.2014
pln to vidm ped oima. Jak tam ta pan sed, kolem sebe m rozloench na podlaze 250 krabic se jmny vech veejn sledovanch lid, a kdy pijde faktura, rozsth ji na pslun poet rzn velkch dlk, kad o velikosti podlu toho lovka na stce z faktury nebo tenky.
A kdykoliv se objev nov lovk, kterho je poteba sledovat, co bv dost asto, nedostane nic proplacenho, dokud si nepinese svoji vlastn krabici, pan mu na n svtivou fixou nape jeho jmno a zaad ji do pslun skupiny krabic, podle dlen na nkladov stediska a komise.
A kad veer v 18:00 pan smae sla z tabule se jmny vech 250 sledovanch lid, dope tam nov aktuln sla a v 18:20 u bude za dvemi netrpliv ekat Kuba Turek, tabuli vyfot a opublikuje na HD vetn odkazu z Lezce.
Prost idyla z filmu pro pamtnky :)
Duanodpovdt 
              Re: Rocni rozpocet15:15:52 13.03.2014
A nestailo by prost zveejnitkadej msc pdf- ko transakc pmo ze svazovho etnictv? Na to ti stA pt minut prce.
A to me dlat etn.
pepaodpovdt 
               Re: Rocni rozpocet18:23:27 13.03.2014
Kdy se na to bude chtt podvat v takovm detailu, jako tady zpracoval Zoban, tak to z etnch transakci nevyctes. To u tady nkdo vysvtloval x krt. Kdyby jo, tak by nad tim pehledem Zoban nestravil 30 hodin. A komu by podle tebe to pdf melo byt pstupn? I nelenm? A co jim do toho je? Proc to cpt nap.i dodavatelm aby vidli, jestli mzou zkouet zdrazit? Nebo partnerm aby si ekli - hele pt rok dame jen plku penez, vdy konkurenti jim dvaj min ne my? Nenadelalo by se tim vc skody ne uitku?
Lubosodpovdt 
                Re: Rocni rozpocet18:57:20 13.03.2014
jak je vidt, dn vle o vt transparentnost ze strany Svazu nen. Jen vmluvy, jak je to hrozn komplikovan, zveejnit kdo za co. Zajmalo by m jestli byste byli ochotni zveejnit alespo msn a ron uzvrku. To znamen jen celkov Pijmy a vdaje za kad msc a za cel minul rok.
To je dohromady 2x 13 daj na pape pod sebou.
pepaodpovdt 
                 Re: Rocni rozpocet10:21:08 14.03.2014
S tim nejspis nebude nejmensi problem. Ve standardnim ucetnim vykazu. Akorat vysvetli, cemu rikas zverejnit. Poslat to predsedum oddilu? Nebo k tomu dat pristup clenum, kteri si ho vyzadaji, nebo ukazat kazdemu kdo si o to rekne na sekretariatu? Nebo to pridavat do svazoveho infa? To zverejneni by melo mirit primarne k clenum.
Rocni uzaverku CHS normalne zverejnuje v podkladech, na VH Honza Bloudek navic nekolikrat nabizel, ze kdyz bude nekdo chtit o prestavce kouknout do ucetnich vykazu (ktere jsou zbytecne komplikovane, standardizovane a vetsinou z nich nefinancak moc nevykouka) at si rekne, nikdo se ale nikdy neprihlasil. Na VH nejspis opet bude plna rozvaha i vysledovka k dispozici, staci si rict.
Jestli ma nekdo dojem, ze by se mesicnim vykazem z uzaverky zlepsila transparentnost, nemel by s tim byt technicky problem. Navrhni na VH, je to spis otazka technickeho doreseni, ktere asi nebude kdovijak komplikovane.
Tomasodpovdt 
    Re: Rocni rozpocet16:44:55 11.03.2014
hele, a pro by se kvli tomu museli zvyovat pspvky. Podvej se, jak je vysok rezerva.
odpovdt 
     Re: Rocni rozpocet17:46:33 11.03.2014
A proto ji propalime za delani tabulek a grafu, jo to je taky super napad!
odpovdt 
      Re: Rocni rozpocet21:09:04 11.03.2014
To je samozejm nesmysl. Za zprhlednn vdaj ( tvorbu tabulek) d nanejv nkolik tisc. A pnos bude mnohonsobn vy.

odpovdt 
       Re: Rocni rozpocet07:03:05 12.03.2014
No - volen zstupcov snasd njak prebendy berou. Tak a se staraj i o tohle - a bez nrok. Dnes si kadej mysl e i jeho prd navc se mus zaplatit. My u 20 rok trenujeme zadara (a vm, e nejsme sami) a nijak nm to nevad), i kdy i tu agendu musme pidat a taky zadara. Tak a to dl kadej na sv rovni. Ono penze nejsou vechno a je teba je dvat tam, kde je to nutn. Teba na provoz oddl (stny a t.d.), pejiovn skal, cestovn pro instruktory a revize jitn a t.d.
Honzaodpovdt 
        Re: Rocni rozpocet12:21:32 12.03.2014
Volen zstupcov dn prebendy neberou a proto je o ty funkce takov rvaka. Nic neberou ani lenov komis.
Mykodpovdt 
         Re: Rocni rozpocet16:45:47 12.03.2014
tak, oficieln nic neberou, ale skutenost me bt jin . V kadm ppad je evidentn motivace souasnho veden tam setrvat i v nsledujcm obdob. Jinak by znovu nekandidovali.
K motivaci bezpochyby pispv i plnovan profesionalizace VV. Asi i proto dochzelo k neustlmu navyovn rezervy.
Placen fce jsou na jednu stranu dobrou motivac, na druhou stranu bude dochzet ke krcen penz sportovcm a jejich pesunu na platy bafu.
J.odpovdt 
          Re: Rocni rozpocet17:14:30 12.03.2014
J, to je ale asn pitomost! Nejsp je plat CIA aby nai sportovci nepevlcovali zbytek svta.
Elementorodpovdt 
          Re: Rocni rozpocet17:46:26 12.03.2014
Vborn, tak se nezdruj plknm a honem podej kandidaturu, a se taky dosyta naere. Zatm jich tam je jen 7 na 7 mst, to na velkou sout nevypad. Na to, jak to je podle tebe lukrativn flek se moc lid nehrne, mon jen nevd, jak asn kvra tam je k mn. Jdi do toho, mazanch chytrk, co do veho vid, nen nikdy dost.
Juraodpovdt 
  Re: Rocni rozpocet08:02:07 11.03.2014
No tak nap. za tejden na sjezdovkch v Alpch d dvoulenn rodina teba 30000. Dt 3 - 3,5 tisce msn za svoje konky mi nepijde jako plnej extrm. To by asi nebyl moc ikovnej zlodj;) Jasne to nen legrace pro nkoho tsn nad ivotnm minimem.
honzaodpovdt 
  Re: Rocni rozpocet09:55:37 11.03.2014
Sta, kdy si v zim prkrt ve dvou zajede na skialpy a v lt do Alp, zaplat cestu autem, span na chat, obas jdlo, lanovku a jsi na 80tis. za nkolik vlet, zvl᚝ kdy to bude nsobit dvma. Nebo podle tebe mou jezdit na hory jen zlodji a praci?
Luboodpovdt 
   Re: Rocni rozpocet11:03:41 11.03.2014
Asi jo. Protoe spousta rodin na venku ije za 15 000 a to i se 2 dtma. A chtl bych vidt ten jejich ivot za 2000 na osobu a msc. Oni vichni nejsou Romov, aby zbytek dostali od sttu.
Honzaodpovdt 
    Re: Rocni rozpocet11:42:04 11.03.2014
Spousta rodin na venku ije za mn ne 1USD/den. Ti co ijou za 15000 K/ms. si ijou jak prasata v it (by to nen na lyovn v Alpch).
honzaodpovdt 

 Jak je to pojitn?07:28:17 11.03.2014
Objevuje se tam poloka pojitn. U koho jsou pojitni reprezentanti? Kdo je tam pojistil? Jeden rok jsou pojitni, jin ne?
odpovdt 
 Re: Jak je to pojitn?08:01:14 11.03.2014
Jedna se o standartni pojisteni CHS, na rozdil od jinych pojistek se totiz zcela bezproblemove vztahuje i na "vrcholovy sport" za coz jsou souteze povazovane.
V roce 2011 bylo pojiteni hrazeno za Lucku, ostatni si je nenarokovali. V roce 2012 a 2013 nebylo pojisteni planovane a reprezentanti si je resili samostatne. V roce 2014 byla uhrada znovu zavedena a to z duvodu ujednocovani formy podpory reprezentantu v zavodnich disciplinach reprezentujicich CHS.
Radek
zobanodpovdt 
  Re: Jak je to pojitn?08:33:52 11.03.2014
Jestli se nepletu, je v tom znovuzaveden i njak vhodnj nabdka pojitni od STV nebo jak se to te jmenuje.
Romanodpovdt 
   Re: Jak je to pojitn?09:25:03 11.03.2014
To by jsi se prosim musel obratit na sekretariat. Vetsina zavodniku ma svoje osobni pojisteni a proto jsme to neresili v minulych letech, nicmene se ukazalo, ze u vetsiny techto pojistek jsou ruzne klauzule, ktere spochybnovaly plnn u zvod rovn IWC. Proto dostal sekretariat za ukol vybrat nejvhodnejsi dostupny produkt kryjici i IWC a uhradit za zavodniky pojisteni shodne jako je tomu u letnich disciplin.
Radek
zobanodpovdt 
    Re: Jak je to pojitn?10:12:00 11.03.2014
Aha, dky, u je mi to jasn.
Romanodpovdt 
    Re: Jak je to pojitn?10:19:52 11.03.2014
Zobane, ptal jsem se nahoe, ale nikdo mi neodpovdl. Pro R1 jezd do Koreje nebo do Rumunska a nikdo jin tam nejezd? Co by se stalo, kdyby tam nejel nikdo? Uvaovali jste o tto monosti?
Pro komise tyhle zvody podporuje, ale jen tak napl?
A jak to vlastn je s podporou asti na MS? Je ve vsledku mezi ast na MS a v Koreji njak rozdl?
Johnyodpovdt 
     Re: Jak je to pojitn?11:38:30 11.03.2014
Ano uvazovali. O alespon castecne podpore pro reprezentaty s pravdepodobnosti slusneho vysledku se rozhodlo zejmena z toho duvodu, ze body ziskane v Korei, mohou pomoct k zisku dobreho umisteni v celkovem poradi SP. To sice nema vyznam z hlediska dotaci MSMT ale muze to mit pomocny vliv pri dalsi marketingove cinnosti.
Jinak podpora se na Koreu vyplacela pro dva zavodniky pouze jednou, jinak vzdy pouze jednomu. Prave z toho duvodu, aby byla alespon trochu znat v rozpoctu akce.
Podpora by samozrejmne mohla byt vyssi, ale pak by asi zavodnici museli obetovat sve osobni sponzory a svaz by mohl vyjednavat s nejakym genralnim partnerem jako ma napriklad Hame pozici u biatlonu. Nicmene se obavam, ze do tohoto bodu doba jeste zdaleka nedospela a tak musi zavodnici vzit podporu co je a zbytek si doplatit sami, nebo zavodit treba za Azerbajdzan.
Radek
Radek
zobanodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.