LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Jasn e mm dobrej tand holka! Jistm t za pknej strom (pssst) -eek :)
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Rock 'n' Wall - Plze
Big Wall - Praha 9 - Vysoany
Lezeck stna Kbely - Praha 9 Kbely

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Po - Praha 1
Lezec-shop.cz - tchovice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Valn hromada HS 2018

online report +VIDEA

Valn hromada HS dnes v Praze podpoila veden svazu ve sporu o zvodn lezen se spolkem SL. Jednak proti vli SL valn hromada odebrala hlasovn lenm do 18 let, i kdy jen na dva roky. A pak odmtla nvrh SL na ppravu volen komise pro zvodn lezen.

A schvlila nkter dal body shrnut v zvrenm usnesen:

"Usnesen Valn hromady eskho horolezeckho svazu
konan dne 24. 3. 2018 v Praze

Valn hromada HS schvlila:

1. vron zprvu HS za rok 2017
2. zprvu o hospodaen HS za rok 2017
3. zprvu Revizn komise HS za obdob od pedchoz VH HS
4. rozpoet HS na rok 2018
5. zmnu stanov ve vech bodech navrench VV (viz podklady pro VH) svjimkou bodu tkajcho se odebrn hlas mldei do osmncti let, kter byl schvlen splatnost pouze do VH 2020 

Valn hromada uloila:
Vkonnmu vboru pedloit nejpozdji na VH 2020 een zastupovn len mladch osmncti let pi hlasovn na VH a to nejpozdji 6 msc ped VH

VPraze dne 24. 3. 2018"


Z jednn jsme dlali online report - (zpis jde chronologicky odspodu nahoru, pozdj udlosti jsou nahoe):

15:10 - Pedseda Jan Bloudek ukonuje s podkovnm valnou hromadu.

15:05 - VH schvaluje usnesen.

14:54 - Dle se hlasovalo o nvrhu, kter nakonec prakticky vzeel v pedchoz diskuse o pvodnm nvrhu Tome Franka. Podle nvrhu VH ukld VV pedloit nejpozdji do VH 2020 een zastupovn len mladch 18 let pi hlasovn na VH, a to nejpozdji 6 msc ped VH. Nvrh byl pijat.

14:51 - Nvrh SL na zzen pracovn skupiny, kter by pipravovala volenou komisi pro soutn lezen, neproel. Pro bylo 17 %, proti 77 %, zbytek se zdrel.

14:15 - Debata se vyostila. Petr Resch jako pedsedajc omezil zstupcm SL monost mluvit nad rmec 3 minut, co ukld jednac d. Neumonil znovu promluvit Pavlovi Blakovi, protoe nen lenem HS. Reprezentant oddlu z Chomutova, vystoupil s nzorem, e argumenty SL na webu Lezec.cz peliv prostudoval, ale nic ne obecn proklamace v nich nenael a nechpe, pro by se lezen mlo dlit. Zaznla vzva k jednot. Rozviuje se zancen debata, do kter vstupuj dal astnci, obhajujc vce i mn jednu nebo druhou stranu. Ke slovu se peci jen dostv i Pavel Blaek jako zstupce Adama Ondry, kter jako autorita tak SL podporuje. Pavel Blaek prohlauje, e HS Adama Ondru podporuje pouze minimln. Vyzv plnum, aby vyslechlo nzory zstupc SL a dalo jim prostor k prci v soutnm lezen.
Jan Bloudek se vyslovil pro jednotu, a kdyby se to mlo dlit, nebo by VV ml pedat st pravomoc njak komisi, musel by ve funkci pedsedy skonit.
Po dal diskusi se pistupuje k hlasovn o nvrhu od zstupc SL.

Video: Zstupci SL se pokouej vysvtlovat sv postoje, pedsedajc Petr Resch je napomn pro pekraovn asovho limitu a odbr jim mikrofon:


Video: Petr Resch odebr znovu mikrofon Janu Zozulkovi a veden HS ani plnum neumouj znovu promluvit manaerovi Adama Ondry Pavlovi Blakovi, protoe nen lenem HS:


Video: Ke slovu se peci jen dostv i Pavel Blaek jako zstupce Adama Ondry. Pavel Blaek prohlauje, e HS Adama Ondru podporuje pouze minimln. Vyzv plnum, aby vyslechlo nzory zstupc SL:


Video: Zvr diskuse ped hlasovnm o nvrhu SL. Mluv David Urbek, Pavel Blaek, Karel Berndt, Ji Babaa, Jan Zozulk.


14:00 - Jirka Babaa prezentoval statistiku zvod, jejich poet se zejmna u nejmladch kategorii snil. A stoval si na to, kdy se jako rodie chtli s komis zvodnho lezen domluvit, tak se s nimi nikdo nebavil.

13:47 - David Urbek k, e v soutnm lezen se zmny u uskuteuj. Jan Bloudek si mysl, e eit nco extra volenou komis je nekoncepn vzhledem k fungovn svazu, kde ve podlh valn hromad, kter zadv koly manaersky fungujcmu VV. Jirka Oliva kritizuje souasn stav, kdy o soutnm lezen rozhoduje jeden lovk, a pitom je to nesmrn vznamn segment a e zastupuj 1000 mldenk z celkovch 4000.
Petr Resch kontruje, e debata o soutnm lezen probh, a e lid z SL se nedvnho jednn neastnili. Ti odpovdli, e ho bojkotovali.

Video: Diskuse nad nvrhem SL ohledn zzen pracovn skupiny pro ppravu volen komise soutnho lezen: David Urbek, Jan Bloudek, Ji Oliva, Petr Resch, Jan Zozulk, Tom Frank:


13:40 - Zan diskuse. Vystupuj Jan Zozulk a Jirka Oliva s prezentac aktivit SL a snac se vysvtlit sv zmry o reformu v soutnm lezen. Podle nich jde o dva svty, kter se prolnaj, ale maj rozdln zjmy. Pedstavili dva nvrhy. Jednm je vytvoen pobonho spolku sportovnho lezen a druhm vytvoen nov volen komise soutnho lezen, a ob varianty by nejprve eila k tomu zzen pracovn skupina.

Video: Ji Oliva a Jan Zozulk prezentuj za SL sv nvrhy na vytvoen pracovn skupiny, kter by hledala een problm soutnho lezen pobonm spolkem nebo volenou komis:


Jan Zozulk a Jirka Oliva

Honza Zozulk a Jirka Oliva prezentuj zmry a nvrhy SL


13:33 - Karel Berndt za Centrln vrcholovou komisi podkoval sprvcm za prci, a vyzval pedsedy, aby vytipovali spolupracovnky. Posteskl si ohledn perozdlovn penz.

13:30 - Slvek Matuka referoval o innosti zvod v ledolezen a vyzval zjemce k uspodn zvod.

13:25 - Vladimr a Titel z bezpenostn komise informoval o testu smyek chlupatic, kdy vylo najevo, e uzel krejk ml tendenci se pi zatovn posouvat. Lep je tyto smyky vzat protismrnm uzlem.

Vladimr a Titel

Vladimr a Titel


13:20 - Boena Valentov referovala o problematice souvisejc se zavedenm GDPR, ale pro leny z toho njak zsadn vci nevyplvaj. A zatm nen jet pli jasn, jak to maj eit oddly. Veden svazu bude v t vci ale schopno poradit.

13:15 - Ji Oliva ekl, e zruen prv dt bude v rozporu se zkonem, protoe nebudou moci bt ptomny na valn hromad. Na to kontroval Jan Bloudek, e dle prvnk veden to problm nebude, mj. dtem bude pstup na valnou hromadu umonn.

13:10 - Boena Valentov informovala o formlnch problmech s likvidac nefunknch pobonch spolk.

13:08 - VH jet odhlasovala zmnu stanov v pojmenovn funkce tajemnk na generln sekret.

13:00 - Tom Frank formuluje prvn nvrh, o kterm se bude nejdve hlasovat: to je nvrh na omezen hlasovn dt do 18 let, ale pouze do valn hromady 2020. Nvrh byl pijat. Kvrum byla 3/5 vtina, tedy 60 % a pro bylo 64 %. O dalch nvrzch se tedy u nehlasuje.

elektronick hlasovn kartikami

Elektronick hlasovn kartikami


12:15 - Nvrh SL ohledn hlasovn dt podpoil Ji Babaa.
Zstupce oddlu ze krovdu navrhl, aby ml len do 18 let tvrtinov hlas, a pokud by to neprolo, budou proti zmn. Zstupce oddlu z Liberce podpoil nvrh veden svazu, protoe dt do 18 let nem mt pln prva jako dospl lovk.
Zstupkyn klubu ze Zlna, kter m hodn dt, to vid jako nefr, a navrhla, aby teba kad oddl ml jeden hlas. Jan Bloudek ekl, e to je tma, o kterm veden peml, nkde v zahrani to funguje, ale zatm to problematizuje mnohovrstv lenstv v HS od individul po spolky.
Ji Babaa navrhl, aby se to promyslelo do pt VH. Na to Jan Bloudek, ekl, e by to lo, jen, e se to riziko zneuit prodlou o rok.
Tom Frank pak navrhl, aby se nebezpe zneuit oetilo dvouletm obdobm omezujc prva dt a za tu dobu by se pipravila komise, kter by vc vyeila. To Jan Bloudek pivtal.
Pavel Blaek uvedl, e jde o dleit vci zejmna v souvislosti s olympidou, a byl proti omezen prv dt.
Dal nvrh byl, aby se to cel o rok odloilo, a opadnou emoce.
Jirka Oliva byl pro neodsouhlasen nvrhu VV a ponechn stvajcho stavu stanov a vytvoen komise, kter by tyto vci eila.
Na to Jan Bloudek oznmil, e nvrh VV stahuje a e se pipoj k nvrhu Tome Franka na dvouletou zmnu.
Pavel Blaek upozornil, e dva roky je moc dlouh doba, protoe jde o dleit obdob do olympidy. Situace se v plnu zdla zmaten, proto se ve 12:45 vyhlsila pestvka, aby nvrhov komise pesn psemn naformulovala vechny nvrhy.

Pavel Blaek

Pavel Blaek, manaer Adama Ondry, argumentuje ve prospch SL


Ji Babaa

Ji Babaa je pro zachovn hlas dtm


12:10 Jan Zozulk za SL se rozhodn stav proti omezen hlas dt. Jirka Oliva k tomu pedloil nvrh, aby vznikla pracovn skupina, kter to bude eit pro pt VH. Dodal, e nvrh veden byl primrn zamen prv proti SL, kter maj 1000 dt.

Video: Jan Zozulk a Ji Oliva z SL argumentuj proti zruen hlasovacch prv dt:


12:05 - Jan Bloudek navrhuje zmnu stanov, aby mohli hlasovat pouze lenov star 18 let. Hroz toti podle nj riziko, e nkdo vykoup hlasy dt a teba se dostane k majetku svazu. Tom Frank v diskusi je obecn proti omezen dt, a navrhuje, aby to oetil souhlas zkonnho zstupce.

12:00 - VH schvaluje nvrh ohledn zaveden nazen EU s osobnmi daty GDPR.

11:55 - Jan Bloudek pedkld nvrh na zmnu stanov, aby fyzick osoba mohla mt v HS jen jedno lenstv. Nvrh byl pijat.

11:33 - VH hromada schvlila hladce rozpoet 2018 ve vi 18.800.000 K, kter ped tm odprezentoval Martin Vesel z VV HS (Viz: VALN HROMADA HS 24.3. 2018 - Podklady pro jednn). K tomu Jirka Oliva z SL vystoupil s poznmkou, e zde by chtl jejich spolek pinst nvrh na zmnu metodiky s nakldnm dotac od MMT, ale celkov s sly souhlas a pi hlasovn jeho schvlen podpoil. Nsleduje pestvka do 11:50.

11:25 - VH schvlila hladce zprvy o innosti a o hospodaen a zprvu revizn komise.

hlasovn

Hlasovn


11:20 - Martin Mat z revizn komise pednesl zprvu (Viz: VALN HROMADA HS 24.3. 2018 - Podklady pro jednn) a doporuil ke schvlen rozpoet 2018.

11:00 - Martin Vesel z VV HS pedn zprvu o hospodaen. Viz: VALN HROMADA HS 24.3. 2018 - Podklady pro jednn V souvislosti s dotan politikou si bere slovo Jirka Oliva z SL, e i zde m jeho spolek nvrhy, a vysvtluj si s Martinem Veselm a detaily zskvn dotac od MMT.

10:40 - David Urbek vysvtluje pohled veden HS na spor se spolkem SL. Rekapituluje kauzu, k, e spolku nedvuje, povauje jeho postoje za nekonzistentn. K tomu dodv mj. Jan Bloudek, e spor veden svazu nesmrn zatuje. Ji Oliva z SL reaguje na nkter jednotlivosti, e je to le. Spolu se svm kolegou Janem Zozulkem vysvtluj strun svj pohled, a vyzvaj plnum, aby bedliv sledovalo dal sti valn hromady, kter se jejich nvrh budou tkat. K tomu dodv Petr Resch, e lenov SL podnikli vi veden HS u dve nefr kroky, kdy pethli sponzora. Vystoupil i manaer Adama Ondry Pavel Blaek, kter objasuje svj podl na kauze, kdy na zatku psal dotaz na IFSC, zda by jednali s jinm spolkem. Debatuje je se o dlce diskusnch pspvk a omezen monosti reagovat, co ukld jednac d. Z plna zaznvaj naopak hlasy, aby se debata dvoustrannho sporu pesunula na dal st valn hromady. Petr Resch to nepipout. Chvilku se jet dohaduj. Debata k bodu byla poslze ukonena. A bude se k nmu vracet v dalm programu VH.

Video: David Urbek a Jan Bloudek o sporu s SL:


Video: Ji Oliva a Jan Zozulk z SL v reakci pedstavuj svj pohled na spor o soutn lezen:


Video: Manaer Adama Ondry Pavel Blaek ke sporu s HS o soutnm lezen a jeho dopisu IFSC ohledn ppadnho pijet novho spolku sportovnch lezc a nsledn diskuse:


Video: Petr Resch vysvtluje, pro pedstavitelm SL nev.


David Urbek

David Urbek z veden HS


Jirka Oliva

Ji Oliva z SL


10:20 - Pedseda Jan Bloudek vysvtluje detaily hospodaen. Nrst nklad na administrativu podle nj souvis s rstem nronosti prce s projekty na dotace apod., ale celkov podl administrativy nepatrn od roku 2009 kles, vzhledem k rstu pjm z veejnch zdroj, oproti dvjku, kdy hlavn st tvoily pspvky len.

administrativa

Podl administrativy


10:10 - V souvislosti s aktulnmi diskusemi David Urbek pedstavuje innost komise soutnho lezen. Informuje, e v komisi je mnoho odbornk, komise udlala v posledn dob "obrovsk kus prce a obrovsky posunula soutn lezen". Pedseda Jan Bloudek dopluje, e v rmci mezinrodnho srovnn jsme spn, ale tmatem je teba se dl zabvat, i vzhledem k tomu, e se lezen stalo olympijskm sportem.



9:50 - VH schvaluje navren program a pedseda pedn zprvu o innosti, viz VALN HROMADA HS 24.3. 2018 - Podklady pro jednn

9:45 - Mandtov komise hls, e valn hromada je usnenschopn. Zastoupeno je 5219 hlas co je 31,75 % z celkovch 16440 len (minimum je 20% hlas 3288). Nadpolovin vtina je 2610, 3/5 vtina je 3132 hlas.

minuta ticha

Minuta ticha za zesnul


9:40 - pedsedajcm je zvolen Petr Resch a pot jsou zvoleny komise mandtov a nvrhov.

9:35 - zahjen, pedseda HS Jan Bloudek vysvtluje nov zpsob hlasovn pomoc elektronickch karet. Hls, e je zastoupeno pes 5000 len, co je cca 31 %.

zahjeni

Jan Bloudek zahajuje VH a vysvtluje nov hlasovn pomoc karet


plnum

Plnum


SL

Pedstavitel spolku SL


pprava

Veden se pipravuje


registrace

Registrace pchozch


8:00 - zan registrace delegt a pprava slu na Strahov.

sth   [pravy] 14:52 24.03.2018Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Nhoda09:16:51 24.03.2018
Nen trochu divn, e se VH kon ve stejn den, kdy vtina lid kterch se ten nejvt spor tk (zvodnci, treni, atd.) jsou na zvodech podanch HS? Nen to nhoda? Tohle je metoda znm z 90. let.
Maritnodpovdt 
 Re: Nhoda09:23:05 24.03.2018
Na zavodech sem a plnou moc sem predal
odpovdt 
  Re: Nhoda10:04:43 24.03.2018
A mezi tim jeste pises do diskuze :)
odpovdt 
  Re: Nhoda10:11:31 24.03.2018
Take v houby co se tam bude probrat. Plnou moc jsi dal, ale nejsi tam. Pesn to chtj.
odpovdt 
 Re: Nhoda16:41:56 24.03.2018
Valn hromada se skoro od nepamti kon prvn sobotu nsledujc po dobhnut vech turnus jarnch przdnin. e zrovna tento termn mermomoc poteboval a prosazoval poadatel zvodu je jeho preference. Kalend zvodu je i tak nacpan, ale e zrovna dnes bude valn hromada, bylo jasn u ped x roky.
honzaodpovdt 
  Re: Nhoda19:00:29 24.03.2018
Jako vzdy za vse mohou dalsi strany!
odpovdt 
   Re: Nhoda14:05:24 25.03.2018
Tady se nee, kdo za co me, ale e termn valn hromady je dan na roky dopedu a tvrdit e je zmanipulovan, nedv smysl.
odpovdt 
    Re: Nhoda14:12:33 25.03.2018
Tak samozrejme. Cekat, ze za ery soucasneho vedeni bude zkvetat vzajemna ochota a vychazeni si vstric, je naivni. To se Bloudkovi uprit neda, ze toto v lezecke spolecnosti zabil dokonale a vsichni jedou sami na sebe.
odpovdt 
     Re: Nhoda15:36:28 25.03.2018
Zjistil jsi si o tch termnech nco vc ne jen svoje dojmy?
odpovdt 
      Re: Nhoda15:45:17 25.03.2018
Co? Kde co rikam o terminech?
odpovdt 
       Re: Nhoda18:05:58 28.03.2018
Termn VH sice byl dopedu uren, ale termn zvod nikoli, demagogov...
alergik na demagogiiodpovdt 

 Komunismus09:26:52 24.03.2018
Myslim ze hlavni spor spociva v tom kdo bude moct utracet penize danovych poplatniku. Urednik v podstate ukradne penize danovym poplatnikum a ted se o ne horolezci perou. Co kdyby si horolezci zvedli clenske prispevky na takovou uroven aby si mohli sami financova sve luxusni kancelare v centru Prahy. Mohli si za ne i provozovat svou cinnost. A ne si uzivat v podstate za penize uplne cizich lidi.
Lrhodpovdt 
 Re: Komunismus09:47:09 24.03.2018
Stailo by oddlit soutn lezen od skal a na zazen tch vjimek, pejitn, nezbytn metodiky by bohat staily souasn pspvky, protoe by nebyl vbec poteba tak pebujel apart:-).
Vlkodpovdt 
  Re: Komunismus09:54:20 24.03.2018
A kolik vlastn lezc zvod ? Kolik dt zvod ? To m nekejte, e v kadm oddle, krouku je nad 50 % zvodnk ?
odpovdt 
   Re: Komunismus09:58:45 24.03.2018
Jsou oddly, kter jsou ist sportovn a je v nich klidn 1000 dt..
odpovdt 
    Re: Komunismus10:00:24 24.03.2018
:-D z toho 950 mrtvch du jen na dotace
odpovdt 
     Re: Komunismus10:07:46 24.03.2018
1000 dt hmmm, tak to mus bt siln oddlmkrouek,z.s., a hlavn ten prostor kde si vechny dti zatrnuj, jak to skloubit asov.Jen by m zajmalo kde to me bt ?
odpovdt 
    Re: Komunismus10:26:10 26.03.2018
To uz ale neni oddil, ale komercni krouzek pak, nebo deti nabalene na lekce na preklizce. Podojit rodice, podojit stat, vychovat cvicene opicky?
r0binodpovdt 
   Re: Komunismus10:24:25 24.03.2018
Na zvody sta Binter ml.! Co vc si pt?
odpovdt 
  Re: Komunismus10:59:43 24.03.2018
Vlku ti si jatro. To je presne duvod proc jsou zpravci cim dal vic mimo misu a ztraceji vliv.
odpovdt 
   Re: Komunismus11:02:32 24.03.2018
To se troku plete, ti jsou vtinou docela v realit a vliv rozhodn neztrcej, aspo ne u ns, to mi me vit.
Vlkodpovdt 
    Re: Komunismus11:12:44 24.03.2018
Zijes v bubline, precti si statut CVK a pak delej chytryho. Kdykoliv se VV zamane tak te muze odvolat a mistnaci do toho nemaj co kecat. Tzn. To neni spor ohledne zavodnici vs zbytek ale predani kompetenci do regionu.Je to systemova vec a problem nas vsech.
odpovdt 
     Re: Komunismus11:25:49 24.03.2018
Papr je jedna vc, ale realita druh, odvolat m mou ale to je tak jedin:-), s ohledem na mantinely dan zkony to pjde zase v intencch lid, co se o to v rznch oblastech staraj a um se zejmna s OP domluvit a s tm Praha udl leda kulov, protoe na to nem zkonn pky:-). V bublin ij jin v tomto spolku, kte si mysl, e m na nco vliv, co u dvno nen pravda.
Vlkodpovdt 
      Re: Komunismus11:27:03 24.03.2018
PS: A ten statut znm, tak troku jsem se podlel na jeho tvorb.
odpovdt 
       Re: Komunismus11:42:19 24.03.2018
No tak v tom pripade jsi me zklamal, mel jsem te za rozumejsiho cloveka. Je to totiz brutal spatne napsany.
odpovdt 
        Re: Komunismus12:10:26 24.03.2018
Tak zkus pedloit nvrh na kterm se CVK shodne a bude lep, nic ti nebrn:-).
Vlkodpovdt 
         Re: Komunismus12:19:04 24.03.2018
Co jsem zaslechl tak se na tom pracuje, ale o tom ty s tim tvym vlivem musis vedet.
odpovdt 
          Re: Komunismus12:30:48 24.03.2018
Bude se divit, ale m u to njak nezajm. Mn posledn roky zajm akort to, co se dje u ns a jak to tu funguje.
Vlkodpovdt 
           Re: Komunismus12:39:59 24.03.2018
No pak nechapu proc se vyjadrujes k tomu ce se ma delit nebo nedelit na centralni urovni. Takova chytra Horakyne asi ;-)
odpovdt 
            Re: Komunismus12:51:47 24.03.2018
Protoe otzka nezn jestli, ale kdy. Tak anonyme a te pilo dtko ze zkouek a jedeme za lep zbavou do Krasu, tak nkdy jindy, tmto konm tuto zbavu:-).
Vlkodpovdt 
             Re: Komunismus19:01:30 24.03.2018
Opravdu pijel, s dtkem, dl a starm lanem :-D
Willhemodpovdt 
  Re: Komunismus21:08:15 03.04.2018
nesouhlasm SL oddlovat,sportovn lezci potebuj penze aby mohli bez nmahy za penze vech na ty sv sportovn mainstreamov projekty na umlkch... kdo zn NKTER "byznysmani" SL d mi za pravdu...ach kde jsou idely istho sportu....i ve fotbale na to u dojeli...
odpovdt 

 CHS obrovsky posunula soutn lezen10:36:54 24.03.2018
V soutnm lezen jsme odvedli

"obrovsk kus prce a obrovsky posunula soutn lezen".

Zase ty donekonena opakovan frze. Co konkrtn je ten "obrovsk kus prce"? A jak a m konkrtn "obrovsky posunula soutn lezen"? A myslm tm opravdov pspvek HS, tedy to co lze pisoudit jen jim a nen za tm nikdo jin.
odpovdt 

 Od kdy me dt hlasovat?13:40:09 24.03.2018
V klasickch volbch taky dti nemou hlasovat, tak pro by mli mt monost hlasovat na VH HS ? Jde jen o to, e lid co chtj zskat vt vliv ne jim pslu zkouej vecko mon. Napklad SL se mlo radji ne na schnn dtskch du zamovat na opravdovou komunikaci s dosplmi. Oblbnout planm slibem mimino je sna, ne to praktikovat na dosplka. Ale komu nen z hry dno, tomu nen pomoci.
Aliodpovdt 

 Prachy, prachy a prachy14:48:58 24.03.2018
  Tohle vecho jsou jen kecy. Pekliki chcou jen dal prachy. Vechny stny a bouldry jsou postaven na komern bzi, jinak by se samozejm nenael dnej investor. A ty dti? Ukate mi njakho rodie, co nesol za sv dt. Pravdou je, kdy udlme zvody a diplomy a ceny tak samozem budou clovat jet vc a radji.
  Problm je, e ke zmn je poteba lidi pesvdit. Dneska je valn hromada a za rok bude zase. Argumenty ale musej bt jasn a zeteln formulovan. Tch agitanch hesel z obou stran u byla spousta a upmn, nikdo jim nev.
Luboodpovdt 

  Oliva a 100016:38:16 24.03.2018
Dovolm si malou poznmku. Navtvuji celkem hojn BB a mm to tam rd. Chodm tam asto i s dtmi. Fungovn krouk a dochzen kol mi zde pijde jako honba za kvantitou ( asi penz, nebo dotac?)  Opravdu  masa dt. To je fajn. Co nen fajn jsou instruktoi. Obas se tam vyskytuj instruktoi co nemaj o lezen moc anung. Pokrovan, hulc ped vchodem..., to asi nejsou moc vhodn na vchovu budoucch lezc.  Samotn prbh krouk je obas opravdu tragick. Hej kmo, v dneska vs naum jak zvedat tk bemena. Tak n vole. .... Navc z doslechu od kamard slchm hlku.. ty se jako div a jako, kdo by tam asi za ty prachy to el dlat??? Takhle si opravdu nepedstavuji vchovu dt pro sportovn lezen. Myslm, e zkladem je dobr instruktor. Jako lovku, kter to sleduje pouze jako nvtvnk, to na m psob jako takov tovrna na njak dotace. Jestli se pletu, tak se omlouvm za subjektivn blb dojem.
Ty dti co tyto krouky v BB navstvuj, to je st z 1000, co zde SL pedkld?
Daweodpovdt 
 Re: Oliva a 100016:44:52 24.03.2018
Jasn, to jsou ty dti, na kter pobr dotace ze vech stran.
odpovdt 
  Re: Oliva a 100017:26:05 24.03.2018
Jasny maj 1/4 detskejch clenu ale podle poctu medaili to teda videt neni. Diky temto vysledkum nechapu z jake pozice chteji mluvit do trenerske rady. Spis bych ocekaval zalozeni rady mrtvych dusi.
odpovdt 
   Re: Oliva a 100017:36:14 24.03.2018
Pokud nemaj minimln 5 reprezentant,tak dlaj nco patn...
odpovdt 
   Re: Oliva a 100019:10:27 24.03.2018
No tak jasny, ze na Bintera jen tak nekdo nema!
odpovdt 
   Re: Oliva a 100023:42:31 26.03.2018
Hlavn aby ml vbec ten slavnej svaz njak zvody, kde mou ukzat tu svtovou kvalitu :)
Pepeodpovdt 
 Re: Oliva a 100017:59:45 24.03.2018
Nejde se neozvat. Jsem rd, e do BB chod a e se ti tam lb. Co se dt a kurz te, tak je to hrozn individuln. My opravdu jedeme v kurzech kudlu, protoe jsme komern stna a bav ns to. Dopoledne mme koly a kolky a odpoledne pravideln dtsk kurzy a trninkovky. Instruktor v BB dl pes ticet a kdo vede tm lid a pracuje s dtma, tak v, e ne vdy je ve tak, jak m bt, ale makme co to jde, aby u ns byli co nejkvalitnj lidi. Ve vkazu dt mme pouze ty, kte chod pravideln a dn hon ernch du se nekon. To bych jich ml se kolkama a kolama tisce :). Je tu dotaz na vsledky na zvodech a na to odpovm, e my na lan skoro nelezeme a jezdme na boulder zvody, kde vsledky mme. Jene to nejsou svazov zvody, protoe v boulderech nejsou a naim dtem je 4 - 12 let. Star zatm skoro vbec nemme. Byla tady i narka na odmnu pro instruktory. Nevm moc, co se plat jinde, ale u ns m instruktor 200 K na hodinu s tm, e nkte i vc. Jsem jednm z reprezentant, kter se sna rozpohybovat vody ve sportovnm lezen a dlm to u pknou dku let. Volba dt do 18-ti let dopadla dnes v podstat kompromisem. Dje se to co jsme chtli, ale stane se to a za dva roky. A tedy to, e se mus najt bodov kl, kter reflektuje velikost mldenckho oddlu. To e se dnes neodsouhlasil mandt na vznik pracovn skupiny ve znn v jakm jsme ho pedkldali taky moc nevad. S adou lid jsme na VH mluvili a ada lid rozum tomu co chceme, ale podpoila by to jinak. Iks vc se ve sportovnm lezen prost mus zmnit a zmn. Je to jen otzka asu...
Olivodpovdt 
  Re: Oliva a 100018:10:02 24.03.2018
Tisice deti by mohl mit kde kdo, akorat malokdo to chce vyuzivat k prosazovani vlastnich zajmu tak jako jste to zkusili vy.
odpovdt 
   Zmna? 18:21:28 24.03.2018
Ale dy to nen pravda. Tomu pece sm nev a hlavn to ani neme nijak dokzat. A jenom technick, e bb nem tisc. SL m...
Olivodpovdt 
    Re: Zmna? 18:40:32 24.03.2018
Oficialne nezavodite, dospely nemate, do vseho desne kecate a rozhodne vam nechybi sebevedomi. Proste klasicka komercni zalezitost. Tim bych to uzavrel a proto jste neprosadili vubec nic z toho co jste deklarovali a prosadit zkouseli.
odpovdt 
     Re: Zmna? 18:49:32 24.03.2018
Kad to vidme jinak a proto je svt pestr :). Mj se prima.
Olivodpovdt 
      Re: Zmna? 21:32:26 24.03.2018
Tak jak potm jestli SL m 1000 dt, tak do BB mus chodit cca 750 dt.
odpovdt 
       Re: Zmna? 22:35:34 24.03.2018
Tolik jich samozejm nen...m patn data a nkdo ti i chyb. V tuhle chvli je to naprosto jedno. slo 1000 neber na lena pesn a hlavn neme vychzet z sel, kter jsou uveden na HS. Moc se nevyznm, kter anonym co pe :), tak se pro jistotu loum i s tebou a mj se taky prima.
Olivodpovdt 
        Re: Zmna? 22:39:03 24.03.2018
Jo tak ona neni ta 1000 deti ani clenama CHS jo ? Hele radsi uz nic nerikejte.
odpovdt 
         Re: Zmna? 22:45:56 24.03.2018
Tak snad u finl koment na toto tma. Pevn vtina jsou leny HS (v kombinaci evidovanho nebo bkovho lena).
Olivodpovdt 
          Re: Zmna? 23:10:36 24.03.2018
Jo tak :-) Ale na VH jde o cleny chs nikoliv cleny spolku s neplnohodnotnym clenstvim v chs. Tzn zase "malinka" manipulace. Odhaduju ze za mesic zjistime ze nemate ani obcanstvi EU. Jinak o tej tisicovce se me zda to byla vase hlaska nikoliv CHS. Viz zapis zde: Jan Zozulk za SL se rozhodn stav proti omezen hlas dt. Jirka Oliva k tomu pedloil nvrh, aby vznikla pracovn skupina, kter to bude eit pro pt VH. Dodal, e nvrh veden byl primrn zamen prv proti SL, kter maj 1000 dt.
odpovdt 
           Re: Zmna? 23:30:35 24.03.2018
Ano :), protoe byla obava, e ty dti petavme ve volie co jsme mohli udlat u nyn, ale prv jsme to neudlali, protoe nsiln zmny nechceme. My jsme nakonec ani nevzali pln moce (vyjma naich). Napi mi na mejl nebo mi zavolej. Tohle je fakt o niem. Uvej svoj anonymn kuklu.
Olivodpovdt 
            Re: Zmna? 12:40:58 25.03.2018
Olivi, neslyel jsi nkdy poekadlo Mluviti stbro, mleti zlato? Najmte si njakho marketingovho zstupce a mluvho. S kadm dalm slovem se do toho zamotv a sniuje si dvryhodnost. Tvoje posledn vyjden je tak kapitola sama pro sebe. Vy jste si nevydili tch 1000 hlas, protoe jste nechtli dlat nsiln pevrat? Trocha zkladn matematiky rychle odhal, e i kdybyste tch 1000 hlas mli, nic by vm to nepomohlo. A nevm, e jste to nemli spotan pedem. Dlte tedy ze slabosti slu, z negativn vci pednost? Trochu prhledn a naivn. Stejn tak nevm, e pokud byste mli monost zskat hlas tolik, e byste VH zvldli ovldnout, e byste to neudlali, protoe nevyuit pleitosti by bylo manaersk selhn a dkaz, e v drsn a pinav politice eskho sportu byste stejn neobstli. Obvm se, e jedin cesta, jak z toho mete se ct vycouvat, je piznat porku a zkusit vymyslet jin pln. Ale takhle to vypad jen jako vmluvy a vymlen si neho, co nen.
odpovdt 
             Re: Zmna? 17:31:46 25.03.2018
Jakch tisc hlas, Zozulk m v krouku cca 150 dt, k me mt okolo 100 kus (jestli vbec) a zbytek je asi v BB ? To nejsou lenov HS, ale vtinou se dti na krouek pijmaj kad rok nanovo.To znamen vypln pihlku a tm se teba km teba stanou leny nap. "z.s." a pod. a ne leny HS.Tak jestli chtli disponovat tmito hlasy, tak to je docela lev a samozdejm by s tm museli souhlasit rodie tch dt (nikdo z SL neekl, kde maj tch 1000 len).Jestli se nepletu mluvili o dtech.Dle urit tch "1000" dt nezvod a kolik z nich jezd na zvody hmm ?
Tak to jenom k slm, kterma se ohn SL v prvopotku jsem etl o tiscch, ale snad zase nejsme tak velk zem a lezen nen zas tak rozen i kdy je te hodn populrn.
odpovdt 
              Re: Zmna? 18:45:21 25.03.2018
Podvej se na dotace oddlm za dti. Platila se cca 100 za kad dt?
odpovdt 
               Re: Zmna? 18:55:16 25.03.2018
Kluc sorry, ale na tohle u nemm slu :). Fakt. Jsme pesn ve spirle o kter jsme u psali. Nepochopen vyvolv dal nepochopen a vsledek nula. J to klidn vechno s vma osobn projedu. Klidn udlme dal diskusn besedu = navrhnte kde.
Ale mydlit se tady pspvky, kter vedou k dalm a dalm nepochopenm nem smysl. Je to o niem. My jsme jasn prezentovali co chceme a jak si myslme, e by se sportovn lezen mlo dit. Chceme tomu pomhat a bt toho soust. Vy mte katulku na SL a nehodlte vidt vc.
Olivodpovdt 
                Re: Zmna? 22:12:43 25.03.2018
Dky za info. Nechtl jsem rpat, jen jsem se zeptal, jak to je. Mon jsem ml prost smlu na instruktora. Objektivn znm velmi dobe vechny stny v Praze. Bb je napumpovan dtmi co je dobe.
Klobouk dol, e m Oliv tak pevn nervy. Pekvapuje m, kolik ukivdnch chudk na diskuzi je. Z koment jsem se moc nedozvdl o co se vlastn vede spor. Na jednu stranu jsem picus, na druhou stranu je debil Oliv, kretn Resch... Spousta lid, kter kolem sebe kopou, e jim nkdo lpnul na ku oko....
Daweodpovdt 
  Re: Oliva a 100000:43:49 25.03.2018
Pijde mi neuviteln, e takovou pehldku neschopnosti a amatrismu co jste dnes pedvedli, m tu drzost popisovat jako spch. Ty asi m njakej alternativn mozek nebo co..
Milanodpovdt 
 Re: Oliva a 100020:38:25 24.03.2018
To snad nemysl vn. Na jednu stranu se ti nelb pokrovan instruktori (asi svazk) a na druh stran j co, Binter? To si dl prdel, e ten m co mluvit do trnovn. Koukni se na evropu, Binter a cel veden svazu je vsmchem tomuhle sportu a oni sou zrukou, e kvalitu nikdy mt nebudeme. Protoe ty lidi jsou za zenitem. Jedinej kdo m anci jsou individulov na kterejch se svaz nepodepsal a to sou taky jedin spchy u kterejch svaz dl jako kdyby byly jeho vtvorem. Tahle diskuze je pln lid za zenitem jako se ty...
Libor S.odpovdt 
 potetovanej...14:11:50 26.03.2018
Tak zrovna ten "potetovanej" instruktor to umi s detmi jako malokdo (ted se omlouvam, nevzpominam si jeho jmeno). Kdybych uz mel prcka, byl by to muj favorit. Nevim, kolikrat jsi ho videl pri praci, ale deti vede vyborne, jsou z nej nadseny. Treba, je nevychovava jako budouci Adamy Ondry, to ale v 99% pripadu stejne nikdo nechce. Hlavni je, ze se neco nauci, bavi je to, hybou se, maji pratelsky respekt k instruktorovi a chodi tam hlavne radi. Nesud nekoho jen podle vzhledu, dik! Howght!
michalodpovdt 
  Re: potetovanej...19:55:06 26.03.2018
A zrovna ja bych teda v zivote k nemu dite nedal. Jednou jsem byl svedkem toho, jak cepoval tri kluky - normalni vojenska sikana, zabalena do slov jako sorry bracho, ale poradek musi bejt. Kluk, co nezvlad udelat poradne 10 drepu, dostal vychovne 100. Ostatni uz delali neco jinyho, a tenhle chudak drepoval, mel slzy na krajicku, evidentne to fyzicky fakt nedaval. Mel jsem dost problemy se neozvat. Hraje si na partaka, ale to je tak vsechno. A taky me sere, ze se chova, jako ze mu to tam patri.
variodpovdt 
   Re: potetovanej...21:21:04 26.03.2018
Kolik m odpracovno s dtmi, e je to to tak jasn ?
Slabochodpovdt 
   Re: potetovanej...22:18:24 26.03.2018
No hlavne musel zubnim kartackem vytrit zachod a pak si tim umit zuby. Fakt total sikana...!!!!! Kluk pak teda na OS vysvihl nekolik cervenych boulderu a hlavne prestal mlatit a otraovat ostani navstevniky, ale to uz je podruzne.
odpovdt 
 Re: Oliva a 100021:11:22 03.04.2018
pesn....kde jsou idely istho sportu....i ve fotbale na to u dojeli...
odpovdt 

 Prachy, prachy17:38:30 24.03.2018
Prachy, prachy, a zase jen prachy. A hdky. Dve Sokol, pak TJ a dnes US. A stle dokola o rozdlen ouadi kontra lenstvo.  Zastvm nzor, kter byl dve a to Zkonem stanoven rozdlen dotac dle jasnho bodovho kle. (Jde o penze z dotac sttu).  A podle kriteri (I dnes zhruba pomr znme) Provoz kontra zvodn sport a z nho pak reprezentant, mistr republiky,atd.  ....a len. Zatek bude asi plno protest, ale as pak uke, kde byly chyby. A ty lze opravit podle vsledk. Rozdlovn dn svazy, USy ale zkon. Tak si ouadov nebudou moci diktovat sv podly. VH jim pak me cosi piklepnout stejn jako je to u akciovek (nap. podle jejich prce, zskvn sponzoringu a t.d.). Chpu, e problm je dnes hlavn tam nahoe, kdy se tam nedok shodnout ani na nejzkladnjch otzkch republiky, nato sportu. Ale tlait je musme my, vichni.
HonzaKodpovdt 

  18:34:35 24.03.2018
Prezentovan sla, slova a spchy VV nejsou podvna krsn a to krsn nen. Kad slo se d podat i druhm pohledem, kter je vlastn a opan. Standardn manipulace se zaslepenm davem. Jirka Babaa se na situaci podval s odstupem.
Parodie je Petr Resch zdrazujc dodrovn pravidel.
odpovdt 
 Re: 14:02:55 25.03.2018
Jirka Babaa prezentoval nzor, e m vc je penz, tm vc by mlo bt zvod a to pouze s ohledem na jejich kvantitu. Zaznly i nzory, e zvod mme naopak moc. Statistika je urit fajn, ale jej interpretace nebude tak jednoznan.
Kdlodpovdt 
  Re: 15:47:32 25.03.2018
A ted jakym smerem to kriterium kvality posune? Aby to pak nebylo jeste jednoznacnejsi.
odpovdt 

 jeden svaz18:43:02 24.03.2018
myslm e svaz by ml zstat jeden. jen je poteba udlat podek uvnit. co se snad dky tto inciativ sl poda
honza k.odpovdt 

 Historick VH19:14:29 24.03.2018
Tak zd se mi, e toto byla prvn VH, kdy i pes standardn malou ast, prochzeli vci pedkldan, prosazovan nebo podporovan souasnm vedenm jen tak tak. Co se jet donedvna zdlo jako nemon. Uvidme v dalch letech, to u asi k njakm zmnm dojde.
odpovdt 
 Re: Historick VH19:22:36 24.03.2018
Jen tak tak ? :-)
odpovdt 
  Re: Historick VH19:51:40 24.03.2018
No jasne, podivej se jak blizko bylo mnoho veci kvoru. To se nikdy moc nedelo.
odpovdt 
   Re: Historick VH20:04:52 24.03.2018
17 ku 77
odpovdt 

 Z pohledu delegta21:36:44 24.03.2018
Ahoj,
mj koment k VH: Oliv mluvil docela rozumn, a m mj respekt za to, jak bez emoc ustl nepznivou atmosfru, kter pro n na VH od zatku panovala.
S kontrolou emoc na tom byli nkte jin he.
Tmata, kter kluci otvraj, se budou muset (asem?) eit tak jako tak.
Samozejm, (a) pmo na VH nen ance delegty konzervativnch velkch oddl pesvdit o njak zsadn zmn, bez pedem jasn deklarovanch nvrh/dopad a vyjednan podpory.
Chpu, e v tomto ppad to asi nebylo mon, protoe problematika je pli komplexn.
Pokud se v oblasti soutnho lezen nedokeme spolen dohodnout, myslm, e to v dlouhodobjm horizontu bude negativn pro vechny strany. Oteven ir diskuse ze strany SL tedy vnmm jako pnosnou vc.
Zvrem bych chtl VV HS a vem v komisch podkovat za obrovsk kus prce, kter v roce 2017 odvedli.
piclodpovdt 

 metodika GDPR00:15:17 25.03.2018
Na VH padl dotaz ohledn metodiky GDPR pro oddly... GDPR zane platit 25.5.2018.
Ne HS vypracuje vlastn informan materil k tomuto tmatu, mohou se zjemci kochat metodickm materilem vydanm MMT, kter lze najt na webu MMT z 15.3.
SKodpovdt 

 VH08:22:50 25.03.2018
Pete Reschi...jdi do hajzlu. Ukriceny, nervzn a kiv sket neme bt pedsedajcm VH. Na pt rok pipravte nkoho jinho, tohle u si pt snad nememe schvlit jako predsedajiciho. Tenhle lovk u dvno neml bt ve VV, ani v dn jin funkci. Jedna vc jsou pravidla a druh vc hovadsk chovn. Asi jste byli pnov uz hodn podelani. Klobouk dol ped tm jak to Olivac s Honzou ustli. Evidentn jedinou cestou bude kandidatura nkoho dalho do VV. Akort s tm muste pijt vas, a ne den ped VH. Kadopdn ve veden nco hnije a dost to smrd...myslm e to ctlo vtinov i ucastnictvo VH...ale jen tko meme odschvalit nco, s cim pijdete konkrtn den ped VH. Bylo jasn e v diskuzi vm nedaj prostor pro prezentaci. Za rok znovu a lpe ;) potencil pro zmnu tady je ;) A komunikujte aktivn s KSL! Kadej podraz sdlejte s podporovateli v oddlech, i v tch "nesportovnch"...oni se asem ledy pohnou.
odpovdt 
 Re: VH08:56:54 25.03.2018
Mon m v nem pravdu, ale SL taky nehraje istou hru a dost manipuluje s sli a pak se do toho zamot.A jak SL zaalo, tak to byla pkn svirna.Jinak npad dobrej, ale realizace na hovno.
odpovdt 
  Re: VH09:38:47 25.03.2018
Pedn bych se zastal Petra R. I kdy mme evidentn jin nzor na vc a dost se neshodneme, tak nm dal prostor nad rmec za co mu dkuji. Pe o manipulaci s sly. Nco konkrtnho by nebylo? A jak SL zaalo? e padl dotaz na IFSC jak maj podmnky pro vstup nov organizace?
J v tom problm nevidm (navc jsme se neptali my) a ty to vid jako podraz. V tomhle se prost my dva neshodneme. Povedeme proto diskusi na marginln tma? My jsme naopak prv jednali s VV a kali jim jak kroky budeme podnikat, tedy e vyvolme diskusi. VV tvrd, e jsme pili s tm, e se jdeme odtrhnout a my kme, e to tak nebylo. Tvrzen proti tvrzen. Nem smysl eit. Hledali jsme odpov na to, zda je lep se odtrhnout anebo najt autonomii uvnit svazu i minimln volbu KSL. Odtren je nereln a u to tma nem smysl eit. Pracovn skupina se na VH neschvlila ve znn v jakm jsme nvrh pedkldali. Vbec to nebereme jako prohru. Uvdom si, e komise me vzniknout i bez mandtu a to co chceme, aby vyhodnotila se pro pt VH me stt. Podvej se na asovou osu, kdy jsme zaali s diskus, kdy jsme mli prvn osobn setkn s lidma po R, kdy dolo k ujasnn smru, kter je mon a kdy byla VH. Bylo nad slunce jasn, e te dn velk zmna neprojde, ale diskuse je aktivovna a nvrh je znm. Chce-li pomoct, tak m kontaktuj. Anonymn kopn do kotnk je asi taky volba.
Olivodpovdt 
  Re: VH09:42:03 25.03.2018
CSL nemuze hrat cistou hru, pokud je ve stinu za ni seda eminence P.B.
odpovdt 
   Kdo je v pozad?10:15:06 25.03.2018
J si tedy myslm, e nitky vedou jet mnohem a mnohem dl a e za prvotn mylenkou dokonce ani nen mu... Zvodn lezen u ns nem z hlediska zajitn dnou budoucnost. Po dvaceti letech v tenisu a podobnch sportech me skonit a bt finann do konce ivota za vodou, co se ti u lezen nepoda ani z hlediska celosvtovho. Lezen mus dt ve pln stejn, podepe se to na vzdln, prci, zkuenosteh... a kdy pak v relativn mladm vku skon, tak co dl? ivit se jako trenr? I to jde, ale e by to bylo radostn jistota?? A ne kad na to psychicky m. A co lid z okol? Take pprava na obsazen veden sportovnho svazu, kter se konen dostv ke slunm penzm, by byla jen logick. Ve svazu stvajcm to nepjde, tam si ti souasn sv hldaj a jet vztahy panuj spe napjat a nenvistn, take pro to nezkusit samostatn? Oliv a spol sice za SL navenek vystupuj, ale lid se v tom angauje mnohem vce, viz teba vystoupen PB a dvj prohlen AO. Nitky vedou mnohem dl a kdo toto dal dohromady, rozhodn nebyl hloup. Jen nemohl potat s tm, e IFSC zareaguje neoficiln a ve ped zpt do HS, kter tak zsk as na ppravu a odvetu. Ostatn i cel postup HS vzbuzuje dojem, e byl neplnovan a e jsou k nmu dotlaeni okolm. Podle mne, pokud by ve probhlo podle jejich pedstav, tak v ppad negativn odpovdi od IFSC by ve stopli a nikdo by se o tom neodzvdl (nebyli by prvn), v ppad odpovdi pozitivn by pokraovali neoficiln a SL ohlsili, a by mli ve hotov a pipraven.

Otzkou je, co bude dl. HS nem dn dvod k dialogu (viz vsledky VH), SL nem anci na prosazen, pokud ned dohromady provozovatele a majitele stn, protoe nyn nemaj v ruce vbec nic. Vyum tedy ve do ztracena?
odpovdt 
    Re: Kdo je v pozad?10:46:40 25.03.2018
Tak to ze to byl pokus o ukradeni komercne zajimave casti CHS je jasny a nic na tom nezmeni to, ze tet chlapci zkouseji rikat neco jineho a tvari se jako svati. Staci si dukladne precist veskera jejich vyjadreni a porovnat s realitou. Angazovanos P.B. je v tomto taky odzacatku cilena a mel to byt trumf ktery hloupou masu presvedci. Ono vubec spojeni komercni horoskoly "CSL" ktere jak jsme se tady vcera dozvedeli zavodniky vychovavat neumi, protoze to je narocne a drahe. A P.B. jehoz naplni prace je vlastne financni zabezbeceni jednotlivce v ramci konkurencniho boje elit, je pochopitelne. A v tomto boji neni prostor pro brani ohledu na prumerneho zavodnika v kontextu CR, natoz clena CHS.
odpovdt 
     Re: Kdo je v pozad?12:30:38 25.03.2018
Se naprostej trouba a jedin co um je opakovat Bloudkoviny a nezapojit vlastn mozek, ale kdo nechce slyet ten neusly. My jsme jako oddl CSL podporili a budeme v tom pokracovat dl, Je to momentln jedin cesta vedouc do budoucnosti.
Dannyodpovdt 
      Re: Kdo je v pozad?13:36:47 25.03.2018
Aha ja ze neco opakuju, tak me vysvetli co konkretniho jste podporili?
odpovdt 
    Re: Kdo je v pozad?14:05:49 25.03.2018
Iluminati? Zidovsko zednarska loze? Neboze by... sam nejvyssi.. jehoz jmeno nesmime vyslovit .... Aaaadda .. #$J$$#%$# oNd..rA.. ..?
odpovdt 
     Re: Kdo je v pozad?15:25:27 25.03.2018
Hned v prvn vt bylo uvedeno, e to asi nebude mu. AO myslm je.
odpovdt 
      Re: Kdo je v pozad?15:46:30 25.03.2018
Aha. Tedy zenska sekce iluminatu...
odpovdt 
  Re: VH14:03:48 25.03.2018
To je ale strategie! Na kazdou kritiku CHS nereagovat argumenty a vytahnout kritiku CSL. Uz nejak dochazi palivo, co? Na pristi VH uz se asi podejou zmeny.
odpovdt 

 Sympatie k CSL11:20:58 25.03.2018
Podle toho, co zde ctu, CSL v tomto kole neusplo. Mam-li byt upmn - na jejich aktivit je mi sympatick, ze jsou systematicti, ano prolomit status quo sportovnho lezeni je nadlidsk kol. Lb se mi, ze CSL preferuje cestu evoluce a ne revoluce. Zrove je mi sympatick, ze chpou skutenost, ze diskreditace sama sebe a svych cilu permanentnm neproduktivnim popruzovanim dn pozitivn efekt nem. Ze jde mimo jin o penze, co je na tom patnho?
Zrovna vera jsem o tom pemlel, kdy jsem vezl sestiletou dceru z gymnastickch zvodu. Cca v deseti ji to pestane bavit, v tu chvli ji necham trnovat lezeni - z mnoha dvodu to ma vt anci na uspech  ne kdybych to udlal ted. Kdy si dam na misky vah, co mi v tomto smru nabizi CHS (jako rodina jsme leny) a co mi ji ted nabz CSL, tak je moje volba jasna - CSL. leny CHS zstaneme, z dvodu respektu k tradici a skalnmu lezeni, ve smyslu systamaticke sportovn ppravy pro dt mi CHS dn zajmav produkt nenabz - nemm co kupovat. Mimo jin mne  stvajc personln obsazeni tohoto segmentu CHS doslova odrazuje. CSL preji  vytrvalost v jejich snaen, me osobn to dv smysl.
J.Kladaodpovdt 
 Re: Sympatie k CSL11:48:35 25.03.2018
Mohu se jen zeptat, co ti, teda tv dcei, SL nabz? Nehledej v tom nic patnho nebo njak hek. Prost by mne zajmalo, co jako rodi zvodnka v nabdce SL vid zajmavho a v em se to li od HS. Mohl bys to specifikovat a uvst njak konkrtn pklad?
odpovdt 
  Re: Sympatie k CSL12:59:50 25.03.2018
Nejlpe podloen vsledky tch jejich zvodnk, kte zejm porej zvodnky z VSCM HS, jen si toho zatm nikdo jaksi neviml ..
odpovdt 
   Re: Sympatie k CSL14:10:23 25.03.2018
V tech podlozenych vysledcich ma CHS samozrejme takhle hooooodne navrch :D
odpovdt 
  Re: Sympatie k CSL14:09:37 25.03.2018
A co ji nabizi CHS?
odpovdt 
   Re: Sympatie k CSL14:44:03 25.03.2018
Asi vic kdyz maj na zavodech ty 3/4 lepsi vysledky nez ta 1/4 deti kterou se ohani CSL.
odpovdt 
    Re: Sympatie k CSL14:50:30 25.03.2018
Coooo? Jakoze za uspechem tech zbyvajicich 3/4 stoji CHS? Jak konkretne, prosim?
odpovdt 
     Re: Sympatie k CSL17:07:22 25.03.2018
Neprekrucuj to a ukaz vysledky te 1/4 ktera tvrdi ze to umi lepe.
odpovdt 
      Re: Sympatie k CSL17:42:21 25.03.2018
koukni se na vsledky tak na prvn 3 a 4 msta krom pr vyjmek vechny dti trnuj rodie nebo pro n zajist i individuln trnink . Teda moje otzka kde na to m podl SL nebo HS ???
odpovdt 
       Re: Sympatie k CSL17:59:13 25.03.2018
Repre treni Kareov, Gendov, Kov a Binter trnuj docela dost tch, co teba vera byli na Smchov na bedn. A ti lep z nich jsou vtinou i ve VSCM. Take se d tko ct, e by jim HS nijak nepomohl. Koho trnuje ten zmiovan A trenr SL?
odpovdt 
        Re: Sympatie k CSL18:15:09 25.03.2018
Koho presne z tech na bedne dlouhodobe zminovani treneri trenuji? Kolik z toho je na naklady a z iniciativy CHS? A jak presne jim CHS pomohlo?
odpovdt 
         Re: Sympatie k CSL19:15:55 25.03.2018
Rozhodne vic nez CSL. Vtip je v tom ze se CSL pasuje do pozice vseveda a pritom vi a dela v dane problematice kulovy. Jak muzes neco kritizovat kdyz sam nedelas ani to, co ten koho kritizujes? Mysleno ukazat to aspon na jednotlivcich, nikoliv plosne.
odpovdt 
          Re: Sympatie k CSL19:45:21 25.03.2018
Ja se neptam na CSL. Ptam se na to co tu tvrdis o CHS. Proc to stacis jinam?
odpovdt 
           Re: Sympatie k CSL19:49:15 25.03.2018
Nestacim nic, me kdyz se neco nelibi na fungovani CHS tak to resim s nima, od CSL je tlak na radikalni zmeny tak me zajima co delaji tak dobre jinak ze se citi takove zmeny navrhovat. A protoze to vysvetleni dotet nedokazali prezentovat, neziskali zadnou zasadni podporu.
odpovdt 
            Re: Sympatie k CSL19:59:51 25.03.2018
Takze si ty svy trvrzeni o tom uspechu tech zavodniku pod CHS neumis nicim podeprit? A to to znelo tak presvedcive a jiste..
odpovdt 
             Re: Sympatie k CSL20:19:31 25.03.2018
Ze 1000 zavodniku CSL ma oproti zbytku spis podprumerne vysledky v zavodnim lezeni neni treba dokazovat to je evidentni.
odpovdt 
         Re: Sympatie k CSL19:18:20 25.03.2018
Gendova co vim, tak trenuje zrovna Elisku.

Ale otazka neni jak komu pomohlo CHS, ale jak oproti nim tak velice pomuze CSL. A to jeste chlapci nerekli. Oni tvrdi, ze delaji veci lepe (nebo budou), takze oni musi dokazovat ;)

A urcite minimalne na vyjezdech na zavody do zahranici se CHS jako zastresujici organizace podili. Od toho maji ty penize z ministerstva, ci ne?
klatrerodpovdt 
          Re: Sympatie k CSL19:57:01 25.03.2018
Zajimal me ten aktivni podil CHS na tech vyse zminovanych uspesich tech zavodniku na bedne pod CHS.

OK, tak mame jednoho zavodnika na tretim miste. A ted cim presne prispelo CHS k Eliscine uspechu? Plati ji trenink, poradenstvi, je soucasti nejakeho celkoveho koncepcniho pristupu CHS? Je teda s Gendovou v kontaktu skoro kazdy den a spolecne systematicky ladi formu za financni podpory CHS? Jak to funguje? Porad dokola slychame o vynikajici praci a obrovskych pokrocich a vysledcich, ale nikdo uz neprezentuje jak presne tyto veci probihaji. Kdyby to bylo znamo, asi by se predeslo mnoho bourzlivym diskuzim.

Zastreseni je. Ale to samo o sobe pro me neni podpora CHS, ale spis podpora tech zastresenych pro CHS, ze se jimi muze prezentovat a pobirat na ne dotace.
odpovdt 
           Re: Sympatie k CSL21:03:37 25.03.2018
Ale ty bourlive diskuze vyvolava CSL. Kdyby se CHS nijak nepodilel, tak by se treneri ozvali a nenechali je "chvastat se" jejich uspechy. A v mladezi tech uspechu je docela dost.
klatrerodpovdt 
            Re: Sympatie k CSL09:27:36 26.03.2018
J bt trenrem v popisovan situaci, tak i pokud by svaz neeil nic, nedal ani korunu (s tmi penzi to ale v relu pln nulov nen), a jet k tomu se chlubil jak vychovv spn zvodnky, jsem moc rd e I) mn ani zvodnkovi do trninku nekec, a II) nehz nm klacky pod nohy. A pokud by nkdo neveil, e se tohle me dt, nen v obraze. J taky neveil, dokud jsem nevidl.
semtamodpovdt 
             Re: Sympatie k CSL12:03:46 26.03.2018
Muzes nejak priblizit co a jak se delo? Z ci strany? Tohle by me zajimalo.
Jinak, kdyby mi chtel nekdo kecat do treninku, tak ho pozenu kostetem az za polarni kruh :D
klatrerodpovdt 
              Re: Sympatie k CSL12:12:07 26.03.2018
Ne.
semtamodpovdt 
              Re: Sympatie k CSL12:13:46 26.03.2018
Btw nechat si kecat do trninku je jednou z podmnek pro CZ repre, viz. leton povinn "testovn".
odpovdt 
         Re: Sympatie k CSL20:26:38 25.03.2018
Msto odpovdi, kter by musela znt "nikoho, trenr SL m kvalifikaci jen na pape" to pevd na pln zbyten dotaz "co pesn.." to jako ek, e sem zane nkdo sypat treninkov plny, tenky za spolen trninky repre v zahrani apod? Nem co bys ekl rozumnho..
odpovdt 
          Re: Sympatie k CSL21:28:40 25.03.2018
Urcite necekam to co pises. Staci park konkretnich prikladu lidi a cinu. Dle toho, co tu pronasite, to nemuze byt problem.
odpovdt 
    Re: Sympatie k CSL20:36:57 26.03.2018
To si spadnul z vin a oividn nev o problematice vbec nic. Copak nechpe e spn dti nejsou produktem CHS??? Jsou produktem rodi lezc, oddl a jejich trenr. V CHS jsou akort pro to, aby mohli zvodit. Lidi kter o tom lautr nic nevd by sem nemuseli pst, jinak je z toho diskuze na novinkch...
Kamilodpovdt 
  Re: Sympatie k CSL20:36:05 25.03.2018
1. Lidi, kterch si lezecky mohu vit - Jirka O. napklad.
2. Jsem z Prahy - ve zjednoduen - zlom byla ruzyn, bb, bw - asi jsem konzervativn, ale bouldering v R = obrovskej impulz z bb = Jirka o.Dokzal, ze nco doke. Znm se od vidn.
3. Lezu od roku 1992, kdy bych ted mel dat svy dti trnovat sportovn lezeni/bouldering, tak sice s vyhradama, ale jedin do bb. Pro? Protoe ty jejich trninkov skupiny vede aspo nkdo, kdo vi, ze dti rostou, maj v sob urit svaly, existujou motorick vzorce a sam jet k tomu solidne leze. Strucne - z prask nabdky bych dt svil jen kubovi n. - tohle nen reklama - on mne vbec nezn.
4. Systematicky formt zvodu - boulderingovejch.
5. Personalni negativa CHS jsou pozitiva CSL.
6. Pokud by dcera byla vkonn nechci eit povinn testovaci visy na lit - toto je pklad kritickeho pohledu na trenerskou erudici.
J.Kladaodpovdt 
   Re: Sympatie k CSL21:01:53 25.03.2018
Ok, dky za odpov. M smysl, ale je vidt, e se v zvodnm lezen nepohybuje.

Bod 1. je pro zvodn ppravu nedleit. To sam bod 2.

Bod 3. - Pokud vm, Kuba psob i na ad jinch mst, dle domluvy kdekoliv.

4. - 6. jsou opt naprosto nedleit.

Pokud budete chtt zvodit, potebuje dobrou ppravu, mimo oddly, individuln. A velkou porci trnink, bu to zvldne sm, nebo si nkoho bude muset najt. Co znamen obrovsk mnostv penz. Kuba je fajn, ale zadarmo nepracuje. A nen fyziterapeut. Ten tak nebude zadarmo a potebuje njakho v rozumn vzdlenosti. Potebje jezdit po vech stnch v R, jedna je tak na 14 dn, pak nemte co lzt. Opt na to potebuje penze a as. Jitn na trnincch? Pokud to bude dlat ty, znamen to nkolikrt tdn nkolik hodin nkde na stn, jinak opt plat. Zvody? je jich a bude jich spusta, u ns i venku. Potebuje na to as a penze.

Budete dob a dostanete se do repre. Krom ve uvedenho bude potebovat jet dal obrovskou porci penz.

V niem, co jsem vyjmenoval, ti na pikov rovni SL nepome. A nepome ti ani HS. Jedin, co ti me pomoci, jsou penze. Zn to blb, ale je to tak. Ani SL ani HS ti nic nezajist, nemaj na to infrastrukturu a lidi a pi malm potu zvodnk to v nsledujcch letech nikdo po R ani nevybuduje. Je tedy pln jedno, zda HS nebo SL, pojede si podle svho, ale co pro tebe bude dleit, je financovn, konkrtn financovn repre, to znamen, aby pokud jsi pika i na svtov rovni, jsi ml ve hrazeno, protoe dost pochybuji o tom, e bude svmu dcku schopen sm uhradit SP. Podporu ve vi pr tisc do toho nepotm, to nen ani na kapesn.

Take pro vrcholovou rove je pln jedno, kdo to bude zasteovat, dleit bude, jak sponzory a jak penze seene. A o tom ze strany SL moc nezaznlo. Ve ostatn je jen nedleit hra.
odpovdt 
    Re: Sympatie k CSL21:23:27 25.03.2018
Souhlasim s tebou, ze zasadni je individualni priprava. Zadny svaz ani spolek neudela z cloveka vrcholoveho sportovce. Prvni na to musis mit sam. To si bohuzel spousta lidi neuvedomuje a CSL na tom hresi.

Nesouhlasim ale, ze nejdulezitejsi jsou penize. Proto abys poradne natrenoval nepotrebujes jezdit po republice ani osobniho fyzio. Dulezita je motivace a smysluplny trenink. S tim ti staci mistni boulderovka ;)
klatrerodpovdt 
     Re: Sympatie k CSL21:45:22 25.03.2018
Konecne se vsichni schodnem :-)
odpovdt 
     Re: Sympatie k CSL23:57:11 25.03.2018
To beru. Jene natrnuje a co dl??? Pokud pjde do repre, tak tam u se bez penz na zvody nedostane. Vlastn to plat doslova. Jenom leton sestava 23.4. na, 30.4. zase na, 7.5. Japonsko, 10.5. USA, 25.6. Indie, na podzim dal dv ny.

Take pokud se shodneme na tom, e bude schopen za relativn slun penze natrnovat, jak vye ast na zvodech? 1. Bu jsi milion a ty prachy a as obtuje, ale o tom siln pochybuji, nebo 2. bude mt doma super natrnovanho sportovce, kter se na zvodech pobl umisuje na bedn, m na dobr celkov umstn, ale skon kdesi vzadu, protoe na zvody v dalekch destinacch jen smutn kouk na internetu, nebo 3. prost rezignuje na pikovou vkonnost a bude na tom tak, aby ti to stailo na R a sem tam si s repre zajede nkam po Evrop, co je prakticky stav souasn.

Bod 1. je reln, ale osobn o nikom nevm (co neznamen, e nen), bod 2. je extra frustrujc a nevm o nikom, kdo by to psychicky dval a bavilo ho to. Nevm, e by to nkdo dlal del dobu a ani v tom nevidm vznam. Bod 3. je vlastn souasn stav. A i kdy je to smutn, je to nevyhnuteln vsledek pomr v zvodnm lezen. A kdy se podvm na monosti, moc zpsob, jak sehnat dal potebn prostedky, nevidm. Je to za HS k niemu? Ano. S tmto rozpotem to ale ani jin bt neme. Bylo by to za SL lep? Pokud nem SL ron v zloze nkolik milion jako dal pravideln pjem, tak se zvodnm lezenm tak nepohne.

Jak je vidt na neHS kvalitnch srich zvod pro dospl i pro dti, HS a ani SL nejsou pro dobr zvody poteba. Co dl? Pe o dti a mlde? Opt - ani HS ani SL nejsou poteba, je ada krouk a oddl, namtkou Rocky Monkeys nebo Green Tree Monkeys, o dti se staraj dobe. Trnink? Hromadn to kvalitn nepjde ani pod HS, ani pod SL, a individulov si jdou vlastn cestou.

Co z toho zbylo? Budou-li treni, bude to fajn, bude-li lep pe, bude to fajn. Ale to, co je podstatn, je umonn vjezd na zvody SP/MS, konkrtn financovn. Se vm si rodie a treni porad, ale s tmto ne.

Take ta nejdleitj funkce zasteujcho svazu, a te se mnou ada lid nebude jist souhlasit, je z mho hlediska (pro dobr zvodnky s potencilem dobrch umstn na IFSC zvodech) shnn penz. Od shnn sponzor a dotac a po prodej reklamy na zvodech v OC a exhibicch. Zatm to nezvld HS a velmi pochybuji, e by to zvldlo SL, a pokud ano, e by tyto penze chtlo dvat prv na jednoho nebo dva lidi a jich tm.

Nekm, e SL je patn, jen nevm, co novho navc by chtlo dlat. Pokud nemaj v ruce njak zzran trumf, teba njak extra sponzory, nic se nezmn, situace bude pokraovat tak, jak je to dnes, souasn finance nic jinho neumouj. Jde jen o to, kdo je bude rozdlovat, ve ostatn, vetn lid na nich pozicch, zstane stejn. Take za m je pln jedno, kter zkratka se bude pi vypisovn pihlek pst, je mi jedno, zda svaz povede lovk se svatoz nebo drsn rana, pro m je dleit, jak bude ta organizace podporovat repre, aby ti dob, kte to mysl vn a chtj se tomu opravdu vnovat, jet nemuseli na spnou reprezentaci svho svazu a sttu tce doplcet.
odpovdt 
      Re: Sympatie k CSL03:45:58 26.03.2018
Kdyz natrenujes, tak ti to radi lidi zaplati - at uz svaz nebo sponzori, kteri jsou ve sportu neodmyslitelnou soucasti financovani (at uz na individualni nebo reprezentacni urovni). Ale je tezke najit sponzora, kdyz neni pro koho. Mezi mladyma je nekolik nadeji, tak uvidime jak to bude. Martin se do Ciny a Japonska podival, a tomu to myslim platil, nebo minimalne prispival, CHS.

Je dulezite si uvedomit, ze sport je taky prace, a plati se za vysledky. Ja nejsem zastancem toho platit lidem dovolenou a "sbirani zkusenosti" po celem svete jenom proto, ze maji vysledky doma.
Reprezentovat neznamena zapsat se do startovni listiny, ale bojovat a umistit se. A jak pises, cesi rezignovali na spickovou vykonnost, ale to neni jenom v lezeni. A myslim, ze ta rezignace prameni i z jejich rodin a okoli, od kterych nedostanou podporu se lezeni venovat naplno (protoze musi studovat a mit poradnou praci a blabla :D ), byt by ta financni podpora nemusela byt problem.

Co se tyce ulohy CHS, tak lidi s tebou souhlasit nemusi, ale mas pravdu. Leze si kazdy sam, ale penize si sehnat kazdy neumi. A proto by mel ve svazu sedet clovek co tohle ovlada levou zadni a pokud to tak neni, tak by se mel vymenit. Novy svaz nic nevyresi, akorat by hrozila ta sama situace.

Ted me napadlo, ze by se zavodaci mohli zeptat svych vysokohorskych druhu jak na sponzory. Tem to pokud vim, plati prave hlavne sponzori, ne? Pritom sance na uspech je tam tradicne ve hvezdach :) (Nerikam, ze jsou ty expedice neuspesne, mam spise opacny dojem.)
klatrerodpovdt 
      Re: Sympatie k CSL09:44:27 26.03.2018
Uve prosm jeden dva konkrtn individuln sporty, ve kterch to v CZ funguje tak, e svaz zajiuje financovn nadj v takovm trninkovm a zvodmm mtku, kter rozvd. Tady to prost nen zvykem - a nevm, pro by se to mlo mnit. Nejsp u jsme tady nkde na obdobn tma spolu debatovali. J osobn - na zklad 25 let zkuenost v nkolika sportech - ctm zsadu Vnitn motivace kadho zvodnka a jeho nejbliho okol. Nem-li ji takovou, e krom tvrho trninku jet i ty prachy, as atd obstar, nem prost anci i kdybys byl bohvieak talent. Svtov pika je prost vbrem, kter m motivaci, je schopn sehnat prachy, dit kvalitn trnink na mru (fyzio, psycho, zdrav atd) danho zvodnka a vyhb se mu zrann - ta zsadnj zrann, kter maj vliv na kariru v danm sportu celkov. Pokud nco z toho nem, neme v t pice bt. Sociln to sice me vypadat nepravedliv, z pohledu reprezentace to nen 100% efektivn, ale je to tak. Imnsho je to lidsky lep systm ne teba v n. To byl mj posledn pspevek k tmatu.
semtamodpovdt 
       Re: Sympatie k CSL10:51:09 26.03.2018
Jo, mte oba pravdu, netvrdm, e ne. A ani nekm, e by ml mt kad ve zaplaceno, e je njak povinnost to platit. Nen. J jsem to uvdl jen jako dleitou st podpory zvodnkm a zkladn vc, ke kter je njak svaz poteba. Z hlediska individula je mi jedno, zda to vede Petr nebo Pavel, dleit pro mne bude, co mi nabdne za podmnky, v tomto ppad jak bude podpora finann. A zrove jsem napsal, co pikov lezci od HS oekvaj. Ostatn pklad mme pomo ped oima - AO a Strnk. Co ti oekvaj od nrodnho svazu? Nic nepotebuj, ve maj, ve si zajist. Ale oba by uvtali, kdyby jim svaz pomohl s hradou nklad. A myslm, e obma by bylo jedno, od jak zkratky ty penze na et pijdou.
odpovdt 
        Re: Sympatie k CSL11:02:35 26.03.2018
Nen nhodou Adam placen sttem, co mu zajistil HS?
Kuba Turekodpovdt 
         Re: Sympatie k CSL12:03:17 26.03.2018
Co to znamen, e je placen sttem? Je placen tak, aby po seten pjm a vdaj byl v plusu nebo na nule? A to je nejlep na svt. My se bavme o normln esk repre.
odpovdt 
          Re: Sympatie k CSL13:05:10 26.03.2018
CO to znamena? Je civilni zamestnanec MV CR. Presneji je veden jako instruktor Olymp centra http://www.mvcr.cz/ docDetail.aspx?docid=21614924&doctype=ART&#O

A co jsem se doslechl od JPP, tak z toho titulu pry musi hlasit vyjezdy do zahranici z duvodu proplaceni sluzebnich cest.

V dalsich seznamech figuruji dale
Stranik Martin (instruktor sportu)
Hroza Libor (externi sportovec)
Adamovska Eliska, Slezakova Lenka, Vejmolova Iva (smluvni sportovec)
odpovdt 
           Re: Sympatie k CSL14:02:08 26.03.2018
Co znamen z hlediska prvnho, to je mi jasn :-) Ale co to znamen z hlediska finannho? Seti si odhad nklad na absolvovn SP a MS a odeti od toho pjem, kter jsi jako reprezentant obdrel. Bude v plusu, na nule nebo v mnusu? A pokud v plusu/mnusu, tak jak moc?
odpovdt 
            Re: Sympatie k CSL14:08:52 26.03.2018
U to chpu co tady ete. Blaek m za kol sehnat zlatky pro svoji oveku. SL se rozhodla to sponzorovat. Vydlat na to plnuje na adovch horolezcich. Tak to jste mli ct rovnou ;-)
odpovdt 
             Re: Sympatie k CSL14:58:57 26.03.2018
Myslis, ze kdyz budes neco porad dokola opakovat, tak se z toho stane pravda?
odpovdt 
    Re: Sympatie k CSL09:59:34 26.03.2018
No ja nevim, bod 2 mi tedy dulezity prijde. Pokud ma hala dobre stavece a kvalitni cesty, tak je to urcite dulezite i pro zavodni lezeni, ne?
Nejsme jako rodina cleny CHS, zijeme v Lipsku, tedy jsme cleny DAV. Jako rodinka jsme zacali chodit na bouldrovku, to bylo synkovi 6 let. Bavilo ho to a bavi ho to furt. Vzali ho tedy do skupiny DAV sekce Lipsko. Jak to tady funguje:
Treneri: jsou 3 studenti a 4 tatinci, vsichni maji zakladnii trenersky kurz (zaplatil DAV). Za praci nedostavaji nic, je to jejich iniciativa. Jako rodice jsme se jim slozili alespon na rocni vstupne do hal, kde se trenuje.
Cas: trenink je trikrat tydne 2 hod. Rodice deti casto pomahaji s jistenim, kazdou stredu je spolecna vecere, kdy kazdy neco prinese a je to fajn.
Sponzor: je vyjednano, ze Tapirstore Leipzig dodava a opravuje zdarma lezecky (jedna se asi o 12 deti)
Fyzioterapeuti: nejsou
Doktor: je jeden sportovni doktor, ktery je doporucen, jak to casto byva, polovina rodicu ho ma za nekompetentniho, druha polovina za super.
Proplaceni cestovneho: neni
Decka jsou povinne startovat na reprezentacnich zavodech, tedy napr. otevrene mistrovstvi Saska apod. Zavody, ktere nejsou poradany DAV, nejsou povinne.
V Lipsku je jedna bouldrova hala a jedna hala na obtiznost, ktera ma smlouvu s DAV. Normalni rocni vstupne do obou hal je asi 350 euro na dite a 500 euro na dospeleho. Decka zaplati asi polovinu z tech 350ti, zbytek zaplati DAV. Dospeli plati vse sami.
Plany do budoucnosti: jednodenni nebo dvoudenni vylety do jinych hal. Pri saskem mistrovstvi se totiz ukazalo, ze na momentalni smer staveni bouldru se bouldrovka v Lipsku moc nechyta. Tim nechci tu halu hanet nebo kritizovat, kluci stavi pilne a obmenuji nekdy i behem 2 tydnu kompletni halu. Jenze mistrovstvi vypadaji jinak. Haly jako Mandala v Drazdanech, Stuntwerk, Cafe Craft atd. maji k dispozici trochu jine stavece.

Z tech 12ti deti tady v Lipsku se do repre nedostane zrejme nikdo. A on to ani nikdo neresi. Kolik deti takhle funguje v celem Nemecku nevim. Zazemi, ktere je poskytovano skrz DAV je podle meho nazoru OK, mohlo by byt lepsi, ale to muze clovek rict vzdycky. Takhle funguje spousta sekci, nekde maji neco navic, nekde maji o neco min.

Jak podporuje CHS nebo CSL lezce, kteri se zucastnuji mistrovstvi Ceske republiky nevim. Jen jsem chtel ukazat, ze i v zemi, ktera ma podstane vic clenu a zrejme vetsi rozpocet, urcite pozadavky zdejsich diskuteru nejsou moc realne. Navic podle nekterych prispevku nejak nerozumim, proc se tady resi zavody v Japonsku nebo Cine. To se potom bavite o podore maximalne 10ti lidi. Navic ty cesty nebo bouldry jsou o necem jinem, nez natrenovat na lokalni bouldrovce...

Taky mi prijde, ze pokud mi lezi na srdci rozvoj, podpora a blaho zavodniho lezeni, tak jak pro CHS i pro CSL je to prece samozrejmy cil, ne? Tady se furt argumentuje, kdo a co vsechno rekl a jak to neni pravda, ale skutek utek... Existuje aspon jedna vec, ktera se uz zlepsila? Na ktere se spolu domluvili?
Preji hezky den.
 ONodpovdt 
     Re: Sympatie k CSL10:59:16 26.03.2018
Pokud bychom zali do krajnosti, tak ve skutenosti bys nemusel potebovat ani ty stave, osad si ve skep bolderovku sm. Ale realita je trochu jin, hodn to zjednodum, ale mt za barkem super stnu a super stave zase takov vhoda nen. Ono toti poku leze od eknme 8a ve, tak tch cest je naprost minimum. A i pro dti, pokud lezou od 7a ve, ten vbr nen kdovjak. Stny mn cesty jednopu nebo dvakrt do roka. Na trninku jich ve svm maximu peleze eknme 3. Pi trninku 3-4x tdn nem na norml stn po trncti dnech co lzt. Take jezd po cel R a Nmecku a douf, e to budou pestavovat co nejdve.

A e se tu bavme o podpoe pro pr vybranch? Ano, jedn se o pr jedinc. A u jsem to napsal ve - pro normln prmrn je to pln jedno, ti nepotebuj ani HS, ani SL. Oddly tu budou i bez svazu, treni tak, zvody pro vechny rovn tak. I kdyby HS letos skonil, pro normln lezce se to nijak neprojev a u vbec ne pro dti a mlde. Seril MP tu bude i nadle, nov Hudy seril tak, zvody jako Sambar nebo Peklika Cup tak nezaniknou, kad velk stna bude dat zvody i nadle.
odpovdt 
 Re: Sympatie k CSL11:29:55 26.03.2018
A ty chce, aby jen trnovala? Nebo chce, aby j nkdo bral na skly, na hory, na tbory, teba by si zkusila i lezen v ledu, i skialpy. Prost na rzn vjezdn akce, kter nkdy budou i dobrodrun, ale bude si je pamatovat?
To se ti s komernm kurzem nestane, no, bude buit na peklice a rybait v Jue, mon v Ostrov na Kozelce, co by se mimochodem nemlo. Ale e by SL opravdu nabdlo alternativu dtskch oddl s komplexn vchovou k horo/lezeck tradici. O tom siln pochybuju, trnovat j na peklice me i ty a lp, ne instruktoi z BB a e by si tam vyrobila kamardy...
HS to dl blb, ale co chce dlat SL nikdo podn nechpe a prost to smrd komerc.
k.odpovdt 
  Re: Sympatie k CSL12:02:20 26.03.2018
Bavme se o zvodn, tedy trninku a zvodech. S tm skly nemaj co dlat. A te pi trojboji se nky rozevou jet vce, pi nutnosti trninku vech t discipln se ven nedostane, nebude mt as.

A v HS klasick oddly, kter pracuj s dtmi a mlde, nezaniknou. Ale zatm ve, s m SL spojuji, je peklika a zvody.
odpovdt 
   Re: Sympatie k CSL12:17:11 26.03.2018
SL ale nem co kecat do vchovy dt kter maj ambice bt v repre, to neumj. Pitom se SL tv e jim jde o zvodnky.
odpovdt 
    Re: Sympatie k CSL12:26:47 26.03.2018
Nete, co jsem psal, a o em to te tady je. SL nebo HS je pln jedno, bude to fungovat, i kdyby nebylo ani jedno. A pokud m na to bt dobr v repre (pravideln finle/bedna), opt tyto dva spolky nemaj dn pnos, krom finann podpory. Take ano, me mt pravdu, SL svtovou piku umt nebude, ale nebude ji umt ani HS, vdy to bude postaven na individulnm pstupu a teba Saa bude Elice pomhat se svazy i bez nich. Dleit nebude dn svaz, ale ta Saa.
odpovdt 
     Re: Sympatie k CSL12:40:07 26.03.2018
Promi patn jsem to pochopil, m pravdu. Ale troku bych se toho HS zastal, posledn rok v rmci t podpory mldee vidm malinkou ( slovo malinkou podtrhuji) snahu s tm zat nco dlat. Stle vtinu energie a nklad thnou oddly a rodie, ale pomaliku zanm ctit snahu alespo vytvoit prosed vzjemnho sdlen zkuenost. Teba se to rozvine. Pipad m to jako docela rozumn smr a na finln hodnocen ne to odsoudm radji jet rok dva pokm.
odpovdt 
      Re: Sympatie k CSL14:12:30 26.03.2018
Jo, j nejsem proti HS. Nejsem ani proti SL. Na hodnocen kter je lep, nen dost informac, zejmna ne od SL, schz parametry a jejich vhy, protoe jin poteby m repre a jin prmr...

A osobn si myslm, e je to jedno, na stedn rovni by se toho zmnou SL/HS moc nezmnilo, na vrcholov rovni je to jedno tak, kdy penze nejsou, tak je ned ani HS, ani SL. Mon je HS schopno vyjednat pro nkter jedince lep podmnky.

Take, abych to njak zakonil, pokud bych ml vliv a mohl jsem nco ve vci udlat, nechal bych ve pod HS, ale snail se o lep komunikaci a vstcnost ze strany KSL.
odpovdt 
    Re: Sympatie k CSL20:31:00 26.03.2018
Pro si mysl, e to neum a nemaj do toho kecat. J to chpu tak, e jejich snahou je vytvoit zzem pro dti a mlde kter nepochz jen z lezeckch rodin a zat pracovat s mlde na republikov rovni, vyvolat diskuzi o kvalit trenr podle osnov CHS atd. Jinak co se te repre tak to tak vtinou je (zvodnci pochz z lezeckch rodin). Jestlie CSL m 1000 dt, tak do toho urit m co mluvit. To jen mj nestrann nzor.
Kamilodpovdt 
     Re: Sympatie k CSL20:50:58 26.03.2018
Nov generace dt, ze kterch se rekrutuje nov repre, u dvno z lezeckch rodin nen. Jsou to vtinou pekliki z krouk.
odpovdt 
      Re: Sympatie k CSL23:18:26 26.03.2018
Projdi si ty deti. Rodiny a klasicky oddily zamereny na deti. Skupiny kde jde opravdu o deti ne kvantitu.
odpovdt 
       Re: Sympatie k CSL00:15:46 27.03.2018
Promi, nechpu, co tm mysl. Me to vysvtlit?
odpovdt 
        Re: Sympatie k CSL07:50:39 27.03.2018
Projdi si letosni vysledky ofiko zavodu, udelej si rozbor odkat ty deti pochazeji a zjistis ze rozhodne neni vyhoda bejt z te 1/4 ktera se prsi jak tomu rozumi. A taky zjistis ze na tom maji nejvetsi zasluhu rodice a nemasove oddily.
odpovdt 
       Re: Sympatie k CSL13:57:47 27.03.2018
Kvantita = dtsk oddly, kter maj pes 500 dt, teba BB. Kvalita = trninkov skupiny s menm potem len, teba Komorn vtah.
odpovdt 
      Re: Sympatie k CSL23:35:08 26.03.2018
Jasn a o tom mluvm - krouek - klub - trenr. Ale ruku na srdce, jakou zsluhu na tch dtech co lezou prsky m HS??? Naprosto dnou. Zeptej se tch mladejch kluk a holek z pohru. Tm nem svaz co nabdnout. Tm je svaz u zadele a Binter pro smch. Ty mlaci nebudou naslouchat trenroj kterej to sm ned, protoe neleze a vlastn o tom pohybu v kulov. A msto toho aby se s tm nco dlalo, protoe doba si d zmnu, tak se o tom nejlpe nebude ani diskutovat...
Kamilodpovdt 
       Re: Sympatie k CSL08:57:41 27.03.2018
V tomhle se dost plete. Ti mlaoi z pohrov bedny jsou z velj~ vtiny trnovni trenry VSCM HS, jezd na spolen trninky repre, kter z nejvt sti organizuje prv Binter a maj tam servis jak ve stavn cest tak i video, fyzioterapeuta a dal trenry.
odpovdt 
        Re: Sympatie k CSL10:18:58 27.03.2018
Uz to tu zaznelo, ale bez konkretnich odpovedi.

Tak znovu: Kdo presne a jak konkretne jsou od CHS podporovany? Je nekdo z tech mladochu na bedne o kterych mluvis systematicky dlouhodobe trenovan nekterym z treneru CHS na naklady CHS?
odpovdt 
         Re: Sympatie k CSL13:19:12 27.03.2018
Podvej se na seznam VSCM: https://goo.gl/Tupj4x
tihle vichni jsou svazem podporovan vetn trninku.
Pak se podvej na vsledky teba Smchoff: https://goo.gl/z7WfH2
U dvek a en je shoda na bedn 100%
U mu shoda nen, protoe jsou star ne je hranice VSCM, ale Strnk m pes HS podporu z MV.
U chlapc je shoda jen na druhm a tvrtm mst. Ale kdy nkdo z tch na bedn, co nejsou te ve VSCM, bude mt stabiln vsedky, jist se tam brzo dostane.

A te na opltku dopl, kdo z tch zbvajcch lid na bedn je svencem trenr z SL.
odpovdt 
          Re: Sympatie k CSL13:28:06 27.03.2018
No jet vtzce en do toho v Brn nikdo nekec. A kdo e ji trnuje?
odpovdt 
           Re: Sympatie k CSL13:45:02 27.03.2018
Otzka znla, kdo je od HS podporovan. A to Iva je, vetn podpory pes MV.
odpovdt 
            Re: Sympatie k CSL14:15:50 27.03.2018
Ty otzky jsou tam 2. Ano, podporu m. Kdyby ne, byla by to u pln ostuda. Ta druh otzka znla a je to zmnno i v dalm komenti:

viz. Je nekdo z tech mladochu na bedne o kterych mluvis systematicky dlouhodobe trenovan nekterym z treneru CHS na naklady CHS?

viz. Podvej se na seznam VSCM: https://goo.gl/Tupj4x
tihle vichni jsou svazem podporovan vetn trninku.

A toho se tkala m odpov.


odpovdt 
          Re: Sympatie k CSL14:44:16 27.03.2018
Na toto jsem se ale neptal... Ptam se na to, jak konkretne stoji CHS za jejich vysledky? Ano jejich jmena jsou uvedena na papire, ale co konkretne jim CHS dava? Co z tech vysledku lze pripsat na vrub treninkovemu zazemi a prostredkum od CHS a co nekomu jinemu. Snaha je, aby vsichni byli pod VSCM, to nepopiram, ale znamena to, ze stoji za jejich treninkem a uspechy?

"Podvej se na seznam VSCM: https://goo.gl/Tupj4x
tihle vichni jsou svazem podporovan vetn trninku."

Co to znamena? Jak konkretne jsou podporovani mimo to, ze je jejich jmeno uvedeno na papire? Venuji se jim treneri na naklady CHS nekolikrat tydne? Vedou dlouhodoby systematicky trenink? Nebo jen parkrat do roka zajednou na nejake kratke soustredeni a tim to hasne a trenuji a trenink si sestavuji vlastne sami? Plati jim trenink?
odpovdt 
          Re: Sympatie k CSL22:35:19 27.03.2018
Uvedomujes si, ze vetsina z te tisicovky je 8 - 12 let, ze jo? :)
odpovdt 
        Re: Sympatie k CSL12:57:30 27.03.2018
Le a nem dkazy. J ty kluky znm, ekni nm jmna tch ampion ze svazu a o tam jak je svaz trnuje (Bintera ml. me jako ampiona kidn vynechat) :D
Rosaodpovdt 
         Re: Sympatie k CSL13:27:15 27.03.2018
Ne zane pouvat slovo le, zkus si trochu posurfovat podle odkazu o kousek v.
Kdlodpovdt 
          Re: Sympatie k CSL14:46:07 27.03.2018
Ten odkaz ale vede jen na seznam jmen. Nic konkretniho o systemu podpory od CHS nerika.
odpovdt 
           Re: Sympatie k CSL18:56:41 27.03.2018
Si to dohledej, tolik prce s tm zase nebude. Minimln Nebo ek, e ti tady vechno nkdo najde a pedlo pod nos?
odpovdt 
            Re: Sympatie k CSL20:20:30 27.03.2018
No to co neexistuje, dohledat nelze. A pouzivat neexistujici vec jako argument a ohanet se tim v dizkuzi...
odpovdt 
   Re: Sympatie k CSL13:21:57 26.03.2018
Tak skly to je nco jako jezdit na koni.
odpovdt 

 XYZ08:13:14 26.03.2018
Po X letech jsem se rozhodl letos neprodluovat lenstv. NECHCI ji bt nadle lenem takov pseudo organizace. To znamen, e budu lzt na skalch pouze v zahrani, kde platm dv jin a slun fungujc organizace. Omlouvm se vem rodim, jejich dti tmto nepodpom v rozvoji lezen v R.
Ondraodpovdt 
 Re: XYZ09:41:07 26.03.2018
Co ti pijde pseudo na tom, e zstupci 5000 len se na valn hromad rozhodnou podle svho nzoru?
odpovdt 
 Re: XYZ09:55:38 26.03.2018
Myslm, e se vbec omlouvat nemus, ale jet to zva. Cizina sladk, ale doma je doma! Takov orosen pivo v Kalrn po tkm boji v zameenm vrcholu,m taky nco do sebe.Jinak vemu lezen zdar!
maca stodpovdt 
 Re: XYZ12:11:31 26.03.2018
Pkn demonstrace zsadovosti. Myslm ale, e to nemus brt tak dsledn. Podle m by ti ke klidnmu svdom pro lezen doma pln mohl pomoct i jakejkoli jinej pispvek ne lenstv v HS. Brigda ve skalch, dobrovoln vmna njakho slaku, obnoven znaen... To vyd nakonec za vc ne pr stovek za lenstv. Kdy je tu jedna jedin monost (HS), kter je pro tebe kvli njakejm vcem obtn pijateln, nemlo by platit, e kdy ji nebude podporovat, nem nrok si tu zalzt.
P.odpovdt 
  Re: XYZ14:36:07 26.03.2018
Nemus bt lenem svazu, aby sis u ns mohl zalzt a to docela v klidu a bez problm. I v ZCH, kde jsou vydan opaten obecn povahy pro lezen me lzt, protoe se vztahuj na vechny. A pokud pispje svoj trokou do mlna teba jen tm, e uklid nkde pod skalami po lezeckch prasatech, jen dobe a je to obrovsk plus.
Vlkodpovdt 
   Re: XYZ15:00:35 26.03.2018
Jasn, m pravdu. Myslel jsem to jinak ne jen "formln".
P.odpovdt 

 Bloudek, Olivac partnei16:24:29 26.03.2018
Bloudek a Olivac, koukejte se dohodnout a pestanete vysirat. U se to ned st. Dle koment vtina chce zmnu ve sportovnm lezen, ale zrove udret CHS jako jednotnou organizaci. Tak na ekte?



odpovdt 
 Re: Bloudek, Olivac partnei19:34:47 26.03.2018
No to prrrr. Po tom co sem videl tak CSL neni partner. Olivac je totiz jedinej z toho spolku kdo neni uplnej de...t. Ten zbytek vcetne slavnyho manazera jsou absolutni trapaci.
odpovdt 
  Re: Bloudek, Olivac partnei20:07:20 26.03.2018
No napsat o nkom e je dement, a vidt ho jednou mluvit, to taky vyaduje notnou dvku demence :)
P.odpovdt 
  Re: Bloudek, Olivac partnei23:38:41 26.03.2018
No pokud vim tak pan Blaek nen lenem SL, akort se jim s Adamem lb jejich mylenka. Ostatn kadej v, e zmna mus pijt a kdy ti ty lidi nejsou sympatick, tak je tam nevol a zvol nkoho jinho. Ale to o em muv m hlavu a patu a dv nebo pozdji se dky tmto mylenkm posune esk zvodn lezen dl. (svaz to nedoke, protoe tomu nerozum).
Liborodpovdt 
   Re: Bloudek, Olivac partnei23:49:59 26.03.2018
A cemu rozumi?
odpovdt 

 p Blaek19:59:15 26.03.2018
Kdy si pan Blaek mysli e HS podporuje A.O.mlo
a se star o nho , a HS ho by mlo vyadit ze svazu a pak se uke  jak je dobr
K.Navratodpovdt 
 Re: p Blaek20:41:18 26.03.2018
Pro sem pe takovhle vsty, to ti je 70 a nco si tady kompenzuje?? Copak nechpe, e Adam ve svazu mus bejt kvli olympid, mistrku atd.? IFSC ti nco k? Oividn ses sem prokliknul omylem, tak u nepi, nkte lid chtj slyet zajmav nzory lid kte sem pou. Tady nejse na novinkch.
Bertodpovdt 
  Re: p Blaek01:36:39 27.03.2018
To co rikas neni uplne pravda pane Bert. Adam nemusi zustat ve svazu muze si zmenit/udelat jiny obcastvi v olypijskym denni je to uplne normalni ze si zavodnici meni obcastvi
Martodpovdt 
   Dal bez informac o IFSC???12:09:55 27.03.2018
No j ti nevm, aby nedopadl jako SL. Ono se to snadno ekne, ale he udl. Nevm, jak na olympidd, ale pokud to pjde pes IFSC, nebude to tak jednoduch. Nejde jen o obanstv (mus mt jejich cestovn pas), ale kdy jsem se pesn o toto zajmal, tak IFSC mla v dokumentech, e pokud zvodnk mn svaz, za kter chce startovat, me tak udlat pouze se souhasem svazu, za kter startoval naposledy. Take se obvm, e pokud by si AO vydil obanstv a chtl startovat za jin stt jen proto, aby se "pomstil" HS, tak mu to tak HS nemus dovolit (co bych pedpokldal) a IFSC mu start nepovol. Take mylenka na start za jinou zemi je fajn, ale trochu naivn. Bohuel mi to potvrdili i z IFSC, kam jsem, (jak te vidm natst) dky m paranoie, psal pod cizm jmnem z nmeckho emailu :-)
odpovdt 
 Re: p Blaek22:24:43 26.03.2018
Boha jeho... Jako za trest, ze nejede podle petiletky a nedrzi hubu?
Normalne by clovek cekal, ze kdyz mame v necem svetevou hvezdu, jednicku, tak mu budeme snaset zlate z nebes a poskytovat mu prostredky, aby si zil jak prase v zite. Ale to bychom nesmeli byt v lezecke komunite..

PS. Diky cemu konkretne ti pan Blazek tak lezi v zaludku? Co presne dela spatne?
odpovdt 
  Re: p Blaek15:39:21 27.03.2018
To by v tom VV musel bt nkdo, kdo by soutnmu lezen dost dobe rozuml a vzal si ho za sv a ml jasnou vizi jak dl a ji dnes to pipravoval na dobu po Adamovi.
Vlkodpovdt 
   Re: p Blaek20:09:27 27.03.2018
David Urbek nevypad, e by o soutnm lezen nic nevdl. Sm trnuje solidn lezouc dti, kouuje, rozhodcuje a a obas si i zazvod.
odpovdt 

 MARKETING20:45:57 26.03.2018
Problm je v tom, e HS nev co je to slovo MARKETING. Nikdy se s nm nesetkal, nev co to je  protoe dv to nebylo a vdycky si lovk vystail s heslem j na brchu, brcha na m. No a ty kluci na to upozornili a najednou nm zanou od milho pedsedy chodit maily o neptelch lezeckho lidstva :D
Dannyodpovdt 
 Re: MARKETING21:01:02 26.03.2018
Nevsimnul sem si ze by na neco krom sebe upozornili.
odpovdt 
 Re: MARKETING08:13:28 27.03.2018
No a co to teda je, ten MARKETING?
honza - len HSodpovdt 

 Trochu nepesnch sel16:13:31 27.03.2018
Stav len HS k 31.12.2017 (A+B+E): 20763
z toho do 18 let: 6013
Dle to bude trochu nepesn, protoe neznm souasn pesn stav u vech druh lenstv, ale k ilustraci to bude stait. len E je tedy cca pes 4323, ti nemaj na VH zastoupen.
Na VH bylo zastoupeno 5219 z 16 440 len s lenstvm A+B, 31,7%.
Pro zaven st len do 18 let hlasovalo 3340 len, bu sami, nebo pes ty, kte za n hlasovali. Tedy rozhodlo cca 16% len cel lensk zkladny, co je 20% len A+B.
Proti nvrhu SL o zzen pracovn skupiny o KSL "hlasovalo" 4019 len, co je cca 19-20% cel lensk zkladny, co je 24% len A+B.
V obou ppadech tedy rozhodlo o lenech, kte pinej svazu nemal penze, 16-20% cel lensk zkladny, nebo ohledn len A+B 20-24%.
V Montan, tum e 1/16, v lnku Nevstoupm, jsem varoval, e souasn VV smuje ke stavu, kdy bude rozhodovat o ovekch se zavenmi sty a bude si dlat, co chce. Paradoxem je, e nkter oddly, kter by se z hlediska programu mldee daly oznait za vzorn, se dobrovoln vzdaly svho hlasu cokoli na poli mldee a sportu ovlivovat. VV prakticky doshl pro nj idelnho stavu a stal se dikttorem. Nyn na 2 roky, ale bude v budoucnosti vbec vle to zmnit? VV je nyn ve svch pozicch dn zabetonovan, ale kad pevnost jednou bu padla, nebo se stala zbytenou. Bohuel, do konce funknho obdob se s takto vldnoucm a opevnnm dikttorem o njakch reformch bude vyjednvat jen tko. Jedinm eenm je zskat pro reformy vt st lensk zkladny a dostat ji na dal VH. Ovem klasikm ve flanelkch je njak mlde a zvodn lezen kdesi, take tu bude dl to, co chtli lid z SL zmnit - vtina bude rozhodovat o nem, co je j vlastn jedno, ale bude dl profitovat z pjm, kter dky tm umlenm ovekm zsk. Tch umlench oveek je dky lenstv E a dky schvlen nemonosti hlasovat na VH do 18 let u pes 6000. A svm hlasovnm se na tom podlelo jen 3-4000 len. Ned se to srovnvat s tm, e v obanskm ivot tak nemaj ti do 18 let hlasovac prvo - ti zatm studuj, pipravuj se na dospl ivot a ze spolenosti si berou. V HS je to jinak - lenov do 18 let pinej do svazu penze a nemaj nyn podl na rozhodovn, co s nimi bude, pesnji - ty oddly, kter pinesou svazu penze, nemaj nyn vliv na jejich rozdlovn. Pokud si ke kontrole finannch tok pipoteme nemalou kontrolu nad lezeckmi mdii, je nyn v rukch VV soustedna v jistm smru neomezen moc. kejte si tomu, jak chcete, ale tohle nen demokracie. To je totalita a jednm z rys totality je ivot ve li. A tch se nm za posledn dobu dostalo od VV HS a moc.
Bdaodpovdt 
 Re: Trochu nepesnch sel17:49:50 27.03.2018
Jestli je v lezen 6 tisc mldenickch zvodnk, pak je to "velk spch" , protoe to dov pevyuje poty v tradinch sportech jako je teba cyklistika nebo beck lyovn. Asi je tst, e vechny dti co um jezdit s mamkou na kole na nkup nejsou nkde registrovan jako zvodnci,a nkdo na n ned dotace od MMT i odjinud.Nepopletl se nm troku vkonnostn sport se zjmovou aktivitou?
maca stodpovdt 
  Re: Trochu nepesnch sel18:08:48 27.03.2018
Uvdm to ve 2 rovinch a to zaven huby vem do 18 let, a u ji mli zavenou jako lenov E, nebo se jich to tk a nyn, povauji za vt prser, ne zachovn stvajc KSL. Treni C vznikajc pod TB jsou pmo nebezpen vem mladm a nemus to bt zvodnci.
Bdaodpovdt 
   Re: Trochu nepesnch sel18:44:07 27.03.2018
Pod km by podle tebe mli vznikat? Pod Zozulkem nebo pod kem? Co by oni podle tebe vnesli do vzdln trenr C za svtlo? A co se ti konkrtn nezd na dnenm kolen trenr C? Bu konkrtn.
odpovdt 
   Re: Trochu nepesnch sel19:00:01 27.03.2018
Projdi se po Pardubicich a nech si vypravet o vytribenem treninku deti pod vedenim cinovnika CSL a jeho ferovem jednani. Pak pochopis ze je CHS zlata organizace.
odpovdt 
    Re: Trochu nepesnch sel20:22:37 27.03.2018
Projdi se po vsech mestech mimo Pardubic a nech si vypravet o vytribenem treninku deti pod vedenim cinovnika CHS a jeho ferovem jednani. Pak pochopis ze je CSL zlata organizace.
odpovdt 
    Re: Trochu nepesnch sel20:59:53 27.03.2018
Kdybyste ten nvrh SL na vytvoen pracovn komise o KSL etli, nemuseli byste se tu pod ptt na jmno. Je tam v trenrech za SL napsan ern na blm.
Bdaodpovdt 
     Re: Trochu nepesnch sel22:28:34 27.03.2018
V tom lnku tady? Nebo kde? Mysl na tom zaheslovanm webu, kam se nelo pihlsit?
odpovdt 
      Re: Trochu nepesnch sel11:38:13 28.03.2018
Ty ses tam nezvladl prihlasit? :-O Stara generace?
odpovdt 
     Re: Trochu nepesnch sel23:15:23 27.03.2018
Cetl jsem vsecko velice pozorne a nebylo to promyslene, navic cely postup byl ala Pat a Mat
odpovdt 
      Re: Trochu nepesnch sel10:05:08 28.03.2018
Vy se to jmno bojte napsat :-D
Bdaodpovdt 
  Re: Trochu nepesnch sel20:12:35 27.03.2018
Pokud by ty dcka vedle jedn s mamkou na nkup chodily alespo jednou tdn do cyklistickho krouku, bude vechno OK. Takhle to chod ve vech sportech.
Kdlodpovdt 
   Re: Trochu nepesnch sel06:52:35 29.03.2018
Pokud by ty dcka vedle jedn s mamkou na nkup chodily alespo jednou tdn do cyklistickho krouku, bude vechno OK

Co to meles Kodle? Ona Esterka Ledecka byla nejak dotovana z rozpoctu cr? A hele jaky ma vysledky:-)

Proste se smirte vsichni s tim, ze neni na vse narok z rozpoctu cr jen proto, protoze chcete provozovat nejakej sport a zavodit, tedy bavit se....no a je pravda jeden z nazoru tady, ze proste rict si: budu dobrej , budu lizt a budu z toho zit , je proste nesmysl a stejna utopie jako sny o beztridni komunistickej spolecnosti.
odpovdt 
 Re: Trochu nepesnch sel17:49:57 27.03.2018
Je humorn, e coby nelen spolku m takovou pevelikou pi, aby nhodou nkdo, komu ani nestlo za to pijet na valnou hromadu, nebyl zkrcen ve svch prvech zlmi dikttory, kter podporuje skoro 5 tis. samozvanch len, kte mli tu drzost, pijeli a rozhodovali :) Nem tu demokracii v hlav njak naruby?
Juraodpovdt 
  Re: Trochu nepesnch sel18:14:09 27.03.2018
Pedstav si, e jsem zainvestoval 400, abych dal hlas SL a abych se na nkterch skalch nemusel nechat buzerovat, co se d peloit i jako e jsem nakonec podlehl uritmu ntlaku. Kdy pominu KSL, tak tch 3000 pisplo k zaven st celkem pes 6000 len a to mi fakt demokratick nepijde.
Bdaodpovdt 
   Re: Trochu nepesnch sel18:34:42 27.03.2018
Tak to je jin, pardn, beru zpt pedchoz rejpnut. Ale k zaven st nedolo u 6000 ale jen u cca 1500-2000 mldenk (tko odhadnout, kolik to je pesn), kte maj i prkazku. Evidovan nevolili ani dve.
Juraodpovdt 
    Re: Trochu nepesnch sel20:51:53 27.03.2018
A zn demokracie obany druh kategorie? A pi volbch st voli posl do tto kategorie jinou st voli? Co vkov hranice pro volebn prvo 14, nebo 15 let? Nejedn se o stt, ale o lezen a 14-let lezec v, co chce. A jako tma pro dal VH i volby by bylo dobrm tmatem zruen evidovanho lenstv.
Bdaodpovdt 
     Re: Trochu nepesnch sel20:58:29 27.03.2018
Bn 14 let rozum rozpotu a rozvaze za skoro 19M nebo stanovm? Fakt tomu v? O em z lezen se na VH rozhoduje? Vtinou o niem, jde hlavn o organizan - prvn - ekonomick vci.
A ta druh kategorie je taky docela jasn: rozhodni se, jestli chce mt pln prva, tak si zapla prkazku. U spolku snad logick ne? Oban si nevybr, kde se narodil, to je dost kulhav pirovnn.
odpovdt 
      Re: Trochu nepesnch sel21:21:15 27.03.2018
A co v o rozpotu sttu bn voli? Kdyby aspo to, co mlad lezec o lezen. O rozpotu HS pi jeho transparentnosti v nco jen neju veden, bn len mus vznet dotazy na sekretarit, pokud by chtl teba vdt, co bude za 1 950 000 pro VSCM a pro jde tmhle tolik a tmhle tolik.
Bdaodpovdt 
       Re: Trochu nepesnch sel21:43:05 27.03.2018
Tohle porovnn taky nesed. Ve stt volii neschvaluj rozpoet, ve spolku ano. A na VH se me kdokoliv na sti rozpotu zeptat, kdy se mu nco nezd.
odpovdt 
        Re: Trochu nepesnch sel09:31:26 28.03.2018
Ptat se muzes na kde co, ale ty odpovedi ... :)
odpovdt 
        Re: Trochu nepesnch sel10:10:40 28.03.2018
Ano, st lensk zkladny hlasuje pmo, ale dal st nepmo a dal nehlasuje vbec. A-B-E.
Bdaodpovdt 
         Re: Trochu nepesnch sel13:51:34 28.03.2018
Bdo a Ty pracuje s dtmy ???
odpovdt 
          Re: Trochu nepesnch sel14:07:53 28.03.2018
Zeptej se na mailu.
Bdaodpovdt 
        Re: Trochu nepesnch sel16:46:23 28.03.2018
Tyhle prirovnani k velkejm volbam si strcte, kam slunce nesviti. CHS je momentalne organizace, ktera zastresuje mladeznicke spolky, dostava na to penize, urcuje mantinely jejich fungovani a zaroven neumoznuje zastupcum techto spolku rozhodovat o svem fungovani.

To, ze delegati VH nehlasovali pro navrhy CSL, to chapu, ale za to, ze do stanov dostali dalsi ucelovu sracku od VV, za to si muzou jit naliskat.
Geoodpovdt 
       Re: Trochu nepesnch sel06:39:20 29.03.2018
A co v o rozpotu sttu bn voli?
Kdyby aspon blablabla mlady lezec...blablabla

Bezny volic Bido? Ho*no, proto je na hrade jeden kre*en a premierem druhej kre*ten.

Tohle chces Bido?

Pak nezbejva nez vse prodat a vystehovat se...nejlip za velkou louzi a uzijte si to:-)
odpovdt 
   Re: Trochu nepesnch sel19:32:49 27.03.2018
Tyhle poty se objevuj skoro po kadch volbch, nejen po valn hromad HS. Cel to nen tom, kolik lid o em rozhoduje, ale komu stoj za to, se do rozhodovn zapojit, co je u HS mimodn jednoduch, a kdo se na to z pohodlnosti vykale. e nakonec tetina rozhoduje o zbytku, nen chyba t tetiny, ale tch pasivnch 2/3. A demokratick to je, poslat plnou moc nebo pijet mohl kad, komu to stlo za to.
odpovdt 
    Re: Trochu nepesnch sel20:28:33 27.03.2018
Ve skutenosti ta tetina vetsinou neni tretina, ale jen par aktivnich jedincu, kterym ostatni z klubu veri, anebo neveri, ale nechteji investovat cas do neceho takoveho jako je VH. Obehni par klubu jejichz zastupci o necem hlasovali a ptej se jejich clenu o tom zda vedi co se na VH resilo. A ty vyslany jedinec je vetsinou ignorant a nic moc nevi. To je taky duvod, proc se snad nikdy neodhlasoval navrh, ktery soucasne vedeni nechtelo.
odpovdt 
     Re: Trochu nepesnch sel20:52:19 27.03.2018
To taky nen pln pravda. Navrhovali teba posun vku pro dchodce z 60 let a neprolo to.
odpovdt 
     Re: Trochu nepesnch sel21:01:20 27.03.2018
No to je sice pkn, ale za tohle urit nemou ti aktivn.. Pokud to je jak pe, je to chyba tch pasivnch, co je v demokracii dost bn jev.
odpovdt 
     Re: Trochu nepesnch sel14:23:42 28.03.2018
VV je na VH pochopiteln ve vhod, a je to tak sprvn., protoe o tom co chce a pro v nejvc. Ale byly v historii ppady, kdy VV neuspl. Krom tch senior, to bylo asi dvakrt zven pspvk a dost razantn VH odmtla navrhovanou zmnu, podle kter by nhradn VH msto neusnenschopn mohla manipulovat s majetkem svazu, nebo ho zruit, i spojit s jinou organizac. To byla za Zdeka Hrubho. Pokud jde o zsadn a. dleit vci, nem to VV schvleno pedem. Ostatn na tto neproel pvodn navrhovan text omezen do 18 let, ale s podmnkou jen doasnosti.
odpovdt 
      Re: Trochu nepesnch sel15:54:58 28.03.2018
Neprijde ti to zoufale, ze tech veci kde neuspel bylo tak malo v porovnani s tim kde uspel?
Kdyz se k tomu jeste prida zoufala neznalost a nevedomost lidi, co se i VH zucastni, zda se mi, ze si sikovne vedeni muze delat vicemene cokoliv.
odpovdt 
       Re: Trochu nepesnch sel18:01:58 28.03.2018
Cokoliv urcite ne. Muze si delat co chce, jen do jiste miry, kter je konkretne takova, ze nesmi svym navrhem nastvat vetsinu, jak se to treba stalo u tech nahradnich valnych hromad. Jinak se to da brat taky tak, ze ostatni navrhy, ktere prosly jsoiu v zasade v souladu s minenim vetsiny (na VH) a neprimely mlcici vetsinu, ktere jew to jedno k protiakci. To si ale zde na lezci asi je malokdo ochoten priznat.
odpovdt 
  Re: Trochu nepesnch sel20:24:12 27.03.2018
Je humorn, e namsto argument reaguje jen v osobn rovin.
odpovdt 
 Re: Trochu nepesnch sel20:51:24 27.03.2018
o vech vcech an tto Vh hlasovalo vech cca 31%, protoe zmna stanov se projev a od jejho zapsn na adech, ne?
odpovdt 
  Re: Trochu nepesnch sel21:05:12 27.03.2018
Jako e by se snen potu hlasujcch len o mldenky ovlivnilo i vsledek tto VH? To fakt ne, to by bylo jak "pes jitrniku seral". Hlasy se na zatku spotaly, potvrdily a pak u je nelze mnit.
odpovdt 
   Re: Trochu nepesnch sel10:18:41 28.03.2018
Legrace by mohla bt pt rok, nap. oddl, kter ml letos 220 len s hlasovacm prvem, bude mt na pt VH najednou jen 20 hlas. Pak by se teba mohlo stt, e njak klasik pijde s nvrhem njak zmny, kter zake hromadn rybaen na skalch v rmci rznch kurz. Za tto situace budou snadno pehlasovny vechny oddly se stovkami dtiek, kterch se to tk.
Bdaodpovdt 
    Re: Trochu nepesnch sel10:24:26 28.03.2018
No jo, ale co kdy to bude obrcen a dtsk oddly se spoj a naopak odhlasuj hromadn rybaen jako aktivitu bezproblmovou, a k tomu teba jet pravidlo, e pokud v oblasti psob certifikovan horokola, tak tam nikdo jin nesm lzt, aby je neruil?
odpovdt 
     Re: Trochu nepesnch sel10:28:24 28.03.2018
To by jim nkdo naped musel vrtit hlasovac prvo, o em pochybuji, do r. 2020 je hodn asu to dobe spotat.
Bdaodpovdt 
     Re: Trochu nepesnch sel11:35:36 28.03.2018
Mas indicie, ze toto nektere horskoly navrhuji nebo chteji? To co pise Bida obcas zaslechnu, ale to co pises ty jsem neslysel navrhovat ani zastupce komercnich horoskol.
odpovdt 
      Re: Trochu nepesnch sel15:30:53 28.03.2018
Tak zatm asi ne, ale systm mus bt peci pipraven pedem, ne hasit problmy a pot, co vystanou. To je u pozd.
odpovdt 
       Re: Trochu nepesnch sel17:03:13 28.03.2018
To je pravda. Olivace, Zozulaka, Zaka preventivne zavrit. Deti a hlavne sportovce uplne zakazat. Ondrov a Stranikovi vyriznout jazyk. To by bylo, aby nas neco nemilo prekvapilo.

Pruser je, ze tuhle svou planovaci opatrnost pak musis aplikovat na vse. Tedy musis zacit delat i opatreni na to, co pise Bida.

Nebo treba i na to, ze ho Bloudek, Resch a dalsi totalne domrvi, vsechny ty dotace o ktere se ted tak bijou nasmeruji smerem kam chteji a totalne rozmrvi jak sportovni lezeni, tak i to skalni.
odpovdt 
        Re: Trochu nepesnch sel17:27:43 28.03.2018
Konkrtn prosm, obecnch kec jsme od SL slyeli mnoho, konkrtnho nic.
odpovdt 
        Re: Trochu nepesnch sel17:49:16 28.03.2018
M pravdu, ale je poteba mt pedem udlan njak mantinely, ve kterch se pak hlasovn me pohybovat, nen mon nechat hlasovat vechny o vem. Podle mne toto pat mezi zkladn obrann mechanismy proti zneuit systmu. Si to spotej sm - pokud bych si dal prci a investoval do toho 3 mega, seenu 5000 lid a na VH si odhlasuji, co budu chtt. Zn to jako akrna a blbost? Investice ti mega do toho, e pak budu disponovat patncti? Jen do t doby, ne si uvdom, o jak penze jde.
odpovdt 
         Re: Trochu nepesnch sel18:10:13 28.03.2018
Dti a mlde se zakzat nedaj, z eho by byl financovn VV.
odpovdt 
          Re: Trochu nepesnch sel20:08:14 28.03.2018
J netvrdm, e se maj zakzat. J jen km, e je poteba uritho kontrolnho mechanismu, kter zabrn podvodm a manipulacm s hlasy. Kdy se domluv majitel dvou t stn a nabdnou kolm vstup pro tdy zdarma, v, kolik dt doraz? A kdy se podepisuje bezpenost a dal "nesmysly" a pihod k tomu i podpis pihlky (pokud to mus bt podepsan rodii, nen to problm, kola to d dtem pedem, dl se to tak bn), m nkolik tisc hlas opravdu rychle. Mysl si, e by bylo sprvn, aby majitel tchto hlas ml monost ovldnout VH a odhlasovat si, co chce?
odpovdt 
           Re: Trochu nepesnch sel20:51:48 28.03.2018
A nechce tm snad ani nhodou naznait, e njak takhle dolo k skokovmu naven lensk zkladny HS za posledn lta? A zrovna o mlde? J jen aby si to njak paranoidn vyinut jedinec nevysvtlil po svm.
Bdaodpovdt 
            Re: Trochu nepesnch sel21:19:40 28.03.2018
Samozejm, e to byla jen ukzkov teorie. Jsem si naprosto jist, e skokov naven dtskch len spojen s vyplcenm destek tisch jednotlivm "oddlm" bylo naprosto pirozenm prbhem popularizace lezen jako modernho sportu.
odpovdt 
          Re: Trochu nepesnch sel23:16:23 28.03.2018
VV spotebuje piblin 3% z rozpotu, kter s neplacenm VV bval tetinov oproti dneku. Bez dt by hlavn nebylo z eho financovat dti, jak ty zvodc, tak ty horo-sklo-oddlov.
odpovdt 
    Re: Trochu nepesnch sel11:26:07 28.03.2018
Dost fantasmagorick konstrukce... Uka mi oddl, kde poet hlas klesl o 200. Kdyby dve nkdo chtl hlasovat o zkazu rybaen, dn dtsk hlasy by to stejn nezvrtily. Pod nezbv, ne spolhat na zdrav rozum, e by takov ptkovina pes VH neprola.
odpovdt 
     Re: Trochu nepesnch sel12:21:35 28.03.2018
M pravdu - je to fantasmagorie, ty stovky dt z nkterch oddl budou jen leny E a ta ptkovina je podle Pravidel v kompetenci kad OVK, sta, aby chtla.
Bdaodpovdt 
      Re: Trochu nepesnch sel12:38:50 28.03.2018
Tak kdyz jsme tady v ciste teoreticke rovine, tak podle me je spis pravdepodobny ze bude uspesna snaha o rybareni, nez ze nebudou zastupovany zajmy deti.
odpovdt 
       Re: Trochu nepesnch sel13:03:19 28.03.2018
Ano, u ped 15 lety jsem prohlsil, e m generace se stane klasiky jen tm, e poleze na prvnm. Jet e mm nkde barevn elasky a lut tlko Think Pink, nco jako budouc uniforma klasika, kter nahrad flanelku.
Bdaodpovdt 
        Re: Trochu nepesnch sel13:13:06 28.03.2018
V elaskch budou klasici, ve flanelkch climbing hipstei
Petrodpovdt 
        Re: Trochu nepesnch sel13:13:26 28.03.2018
Tak aspon vime, ze vestit v kratko a stredne dobym horizontu neumis.
odpovdt 
         Re: Trochu nepesnch sel13:28:16 28.03.2018
K by ;-) Bohuel, sleduji opak v pmm penosu.
Bdaodpovdt 
          Re: Trochu nepesnch sel14:06:05 28.03.2018
Hlava je na krku proto, aby se s ni dalo otacet. Musis zvetsit uhel pohledu.
odpovdt 
        Re: Trochu nepesnch sel13:17:16 28.03.2018
V elaskch budou klasici, ve flanelkch climbing hipstei
Petrodpovdt 

 Diky za videa23:04:53 27.03.2018
Diky za ta videa. Jsou docela poucna. Obzvlast mravokarce Petr Resch vyjadrujici se o lzich a dodrzovani pravidel je zajimavej. Kdo by to byl rekl, ze zrovna on zacne pouzivat takove argumenty.

Kdo mimochodem je ten clen vedeni, ktery udajne na jednom setkani vedl ten pulhodinovy monolog?
odpovdt 

 Emoce opadly13:11:42 01.04.2018
Zstupci HS se dohodli s SL a na dkaz ptelstv vytvoili spolek HSL:

http://www.emontana.cz/chs-a-csl/
eModpovdt 
 Re: Emoce opadly15:06:49 01.04.2018
Datum mluv za ve :-D
odpovdt 

 Hlubok veejn omluva23:42:04 01.04.2018
Ven lenov,

myslm, e kad z ns mme obdob, kdy se pokoume podvat sami sob do o. M to vak jeden hek. Pi podrobnm zkoumn sama sebe meme toti nachzet temn strnky na minulosti a ani u m tomu nen jinak.

Problm vak je, e ne kad byl pedseda HS tak jako j i moji pedchdci, a proto jsou nae negativn iny fatlnj a nae ern vzpomnky jet temnj. Navc ns historie stejn doene a nemilosrdn rozkryje nae skutky.

Mon Vs mnoh  pekvapm, ale i j jsem lovk s obyejnm ranekem svdom, kter m potebu jeho tze ulevit.

Dovolte mi parafrzovat star anglick pslov o tom, e jednotkou svdom je jeden stud, a kdy takovch stud mte vce, zanete se prost stydt.

Nu, a svte div se, ani u m tomu nen jinak. Mon tute, e se mn s mmi hchy nedov snadno, a jedin, co m napad, kterak se ped Vmi vemi ospravedlnit, je pokorn a hluboce lidsk OMLUVA.

Dovolte mi tedy OMLUVIT se Vm vem ven lenov, alespo za m nejzvanj iny, kterch jsem se na Vs vech dopustil a kter jsem shrnul do symbolickho desatera:

OMLOUVM SE, e jsem seel z cesty, na kterou jsme se vydali a zradil tak idely, kter nm vem byly drah.

OMLOUVM SE, e jsem zneuil dobr vry vech naich len a spojil se politicky s Petrem Reschem, o kterm jsem kal, e je mj hlavn politick neptel, pitom opak byl pravdou. Tm jsem zskal post pedsedy HS a vmnou schvlil sekn chyt.

OMLOUVM SE za vechny kauzy, kter jsem jako pedseda zpsobil a dopustil tak, aby se mafinsk prosted v na organizaci jet vce rozmohlo.

OMLOUVM SE, e jsem se obklopoval lidmi s temnou minulost, kte podaj netransparentn zvody v nedstojnch podmnkch obchok.

OMLOUVM SE, e jsem psobil na nai spolenost destruktivn, svmi vroky a intrikami rozetvval jednotliv skupiny a a vyvolval tak politickou nejistotu v naem svazu.

OMLOUVM SE vem, kter jsem zmrn urazil a ponil. Pedevm nezpochybnitelnm hrdinm i venm autoritm eskho lezen historie i ptomnosti.

OMLOUVM SE, e jsem naopak dval pkladem ty, kte aktivn spolupracovali s minulm reimem i kriminln ivly, a jsem dobe vdl o jejich vin.

OMLOUVM SE za vechny svoje slovn arogance, vulgarity a gesta, ktermi jsem znevil funkci pedsedy HS.

OMLOUVM SE se budoucm generacm za to, e jsem ohrozil jejich nadjn osudy a zlikvidoval tak nov generace reprezentace lezc R.

Vzpomnejte na m pokud mono v dobrm a pijmte prosm tmto moji hlubokou, historickou OMLUVU.

V

Jan Bloudek,
pedseda HS.
Jan Bloudekodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1472 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.