LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Z komna se nepad.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Lezeck stna Kbely - Praha 9 Kbely
SAUNA - Plze
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5

Prodejny
Rock Point Plze Americk - Plze
LANEX eshop - Bolatice
Outdoor Centrum Rock Point Pertn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Alena epelkov - nov fka HS? - on-line rozhovor

live

smPrv skonil iv on-line rozhovor s Alenou epelkovou - mstopedsedkyn eskho horolezeckho svazu a legendou eskho enskho horolezectv o jej kadidatue na pedsedkyni HS.

Kliknte na Vstup do on-line rozhovoru, kde uvidte zznam rozhovoru. Ve 18:00 jsme ukonili monost zadvn otzek, a Alena ji odpovdla na vechny otzky.

Dky Alen, tazatelm i tenm za spoluprci.

Tento on-line rozhovor se konal pt dn ped volebn valnou hromadou, svolanou na 20. bezna.

Rozhovor s Alenou jsme domluvili bhem poslednch dn, pak se objevil protikandidt na pedsedu Igor Novk, ktermu jsme nabdli rovn prostor pro diskusi v on-line rozhovoru. Ten se po bleskov konzultaci odehrl 9. bezna viz: Igor Novk - kandidt na pedsedu HS - on line

Vce o Alenin kandidatue, valn hromad a o volbch novho veden svazu v lnku Kdo bude pedsedou HS? a v dalch lncch na Lezci z poslednch dn viz Souvisejc lnky.

Lezec.cz   [pravy] 18:00 15.03.2005Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Podkovn21:54:52 15.03.2005
Sluelo by se dm kandidtce podkovat, e se nechala dobrovoln proklepat jako perskej koberec. Kdy to tentokrt nestihli pni redaktoi StaJirHop, inm to alespo takhle.
Petr Jandkodpovdt 
 Re: Podkovn17:12:43 16.03.2005
Diky Petre, mela jsem strach, neslo by mne priste treba jen vyluxovat? S obema Lezci jsme se domluvili na dekovani neverejnem, takze nezdvorili nejsou ani nahodou...
alenaodpovdt 
  Re: Podkovn17:19:05 16.03.2005
J jen e Igorovi se dkovalo veejn, tak pro ne i tob?
Petr Jandkodpovdt 
   Re: Podkovn09:16:49 19.03.2005
Jo to jsme nestihli v posledn otzce. Ale bylo to aspo v textu lnku hned nahoe. Dky ale, e jsi to udlal tady v komentch, stejn jsi se stal u jednm z tmu kolem lezce :)
Standaodpovdt 
    Re: Podkovn10:56:12 19.03.2005
:-)
Petr Jandkodpovdt 

 Rozhovor akorat07:40:15 16.03.2005
Ja take dekuji, za zajimavy nahled do problematiky CHS a za Aleniny svezi nazory. Libilo se mi, trochu narozdil od protikandidata, ze se Alena v odpovedich neuchylila jen ke strojovemu odpalkovani dotazu. Jeji vysvetleni jsem bez problemu "pobral" a zaznamenal jsem v odpovedich lehkost a nadech humoru.
 jirkasodpovdt 
 Re: Rozhovor akorat07:55:55 16.03.2005
Take jet podkovat majitelm webu za propagaci organizace a jej zviditelnn a je to komplet.
Pkn rozhovor. Oba rozhovory. Sice je to u politika a n tolik pokec, ale jak jinak ped volbama. :o)
jan puodpovdt 

 koda jen...08:37:07 16.03.2005
... e tady nezstaly pvodn komente. Teba ten Petrv vtaek z encyklopedie.
Tom F.odpovdt 
 Re: koda jen...09:50:01 16.03.2005
Ty jsou pod tmhle lnkem:
http://www.lezec.cz/clanky.php?key=3734
 hopodpovdt 
  Re: koda jen...12:40:03 16.03.2005
A ten je kde? V lncch ne kter lze nerazit pi oteven hlavn strnky?
Lenueodpovdt 
   Re: koda jen...12:50:59 16.03.2005
To se kurzorem ozna ten odkaz (co zan http a kon tm slem), zmkne se CTRL-C (Applist command-C) a pak se v prohlei klikne to dky s adresou, cel se vybere jako blok a pomoc zkratky CTRL-V (command-V) se tam vlo ten nov odkaz a po zmknut Returnu se objev ken lnek.
Pokud nkdo nezvld takovto postup, me ten odkaz opsat do adresy v prohlei run :-)
Petr Jandkodpovdt 
    Re: koda jen...13:21:25 16.03.2005
A e tys pan Chytr?
Lenueodpovdt 
    WHO IS WHO12:10:52 17.03.2005
epelkov (Stehlkov) Alena, Ing., m. s. (1953), zatkem 80. let nejspnj s. h. Krom vstup na pskovci (jako prvn ena udlala vst. c. Milencova zda v Adrpaskch skalch, 1982) psobila i v Tatrch, v Alpch, na Kavkaze, Pamiru a v Himaljch. V Julskch Alpch Aschenbrennerova c. na Travnik a pm zez na ite (1978), v sk. Mont Blanc Hemmingova c. v Z st. Pt. Dru (1981), v Bergelle 1. zimn (1. ensk) vst. vst. vst. angl. c. ve V st. Piz Baidlle a 2.zimn (1. ensk) vst. pes Hladiku ("ehliku") na Piz Gemelli (1982 s Z. Hoffmanovou), v Bernskch Alpch Z hr. na Scheidegg-Wetterhorn (1982), na Kavkaze 1. ensk vst. Chergianiho c. v S st. uu II. Z (1981 se Z. Hoffmanovou, 1. vst. enskho drustva klas. 5B na Kavkaze); na Pamiru . Komunismu od S Borodkinovou c. a . Korenevsk Budanovovou c. (1983). astnice spn himaljsk exp. Dhaulgir 1984. Od 1981 lenka vbrovho drustva HS V SSTV. spn i judu (akademick mistryn SSR 1974).
Z Encyklopedie horolezectv (Dieka, irl) informace platn k 1.1.1985
vloila Lenue :-)odpovdt 
     Re: WHO IS WHO14:19:05 17.03.2005
Vborn, bobk koprovn spn splnn!
Petr Jandkodpovdt 
      Re: WHO IS WHO14:22:21 17.03.2005
dkuji za nvod k bodu 1 celho postupu ;-)
Lenueodpovdt 

 PRO J PODPORUJU ALENU09:04:02 16.03.2005
Jako delegt na VH jsem od pedsednictva svho oddlu obdrel mandt s tm, e budu podporovat Alenu epelkovou, souasnou mstopedsedkyni v jej kandidatue na post pedsedkyn HS. Toto stanovisko jsme v pedsednictvu opt konzultovali po oznmen kandidatury Igora Novka. Nezmnilo se, pestoe jsme se domluvili, e jej budu podporovat na post mstopedsedy pro organizaci. V Igorov ppad jsme se shodli, e by mohl bt ve vrcholnch orgnech svazu osobou uitenou, i kdy  k jeho psoben v horolezeckch strukturch v minulosti mme jist vhrady. Igorovy nepopirateln schopnosti bychom toti opravdu rdi vidli vyuit ve prospch svazu, ale rdi bychom se pesvdili, e mu je hodl opravdu vnovat. A hlavn, jak tady (na Lezci) u nkdo podotknul, Alena je hez :-)

Alenu tedy podporujeme proto, e svoji ochotu pro svaz pracovat dokzala v nkolika uplynulch volebnch obdobch, kdy spolehliv hldala dosavadnmu pedsedovi prav kdlo, a kdy svaz prochzel opravdu nelehkm obdobm svho znovubudovn. V souasn chvli  se Alena stv nejvhodnjm kandidtem zejmna proto, e pouze plynule nave na svoji dosavadn prci. 
Alena prohlsila, e hodl kandidovat pouze na jedno volebn obdob. Po jeho uplynut budeme stejn muset hledat vhodnou osobu na post pedsedy, a j vn pochybuju o tom, e by nm zde v tom krtkm meziase vyrostla takov osobnost, kter by dokzala Igorovu dal kandidaturu pevlcovat. A podstatnm argumentem pro podporu Aleny v tomto ppad je i to, e Alena (na rozdl od Igora) nehodl v ppad, e by neobdrela mandt jako pedsedkyn, obhajovat post mstopedsednick. Znamen to tedy, e na voln msto zbude pouze jeden kandidt a nevm, jak se k nmu VH postav a tedy nen jist, jakou metodou bychom v ppad Slvkova nezvolen tento post obsazovali.

Opravdu by se mi lbilo, kdyby se pedsedkyn stala Alena epelkov a Igor Novk by, spolu s Honzou Bloudkem obsadili funkce mstopedsed. Ve VV bych dl rd vidl: Jirku Veteku, Standu ilhna, Josku Uherku a Petra Jandka.
Pro? Protoe: Alena zachov kontinuitu. Od zvolen Jirky Novky svaz nkam popoel (myslm, e sprvnm smrem, jen ty krky jsou trochu krtk, pomal a vhav no, nedivme se, ne kad batole se zvedne a zane chodit zfleku jak by ekli sportovn lezci OS). A Alena, je v mch och zrukou toho, e pochod bude pokraovat. Igor to mon urychl. Bloudek bude dl sedt na penzch a ptt se komis, zda si skuten mysl, e jejich vydn jsou smyslupln a ctn lensk zkladn prospn. A ti tyi zbvajc: ze vech kandidt z tch nominovanch je vidm jako nejvt zruku toho, e to nebudou brzdit, ale naopak. Vechny je znm. A vidl jsem je nkdy na nem konkrtnm pracovat. A proto bych je rd vidl v novm VV. Take je podporuju proto, e vm, e pracovat chtj a umj! No, piznm se, e Josku Uherku, krom toho, e um vzt za prci, m pehled o innostech svazu a psob vysoce pozitivn v jedn z komis,  bych tam vidl rd jet z jednoho dvodu. Netum toti, nakolik se Alena bude chtt projevovat jako siln pedsedkyn. A nakolik bude chtt hasit ppadn zsadnj rozpory. A proto by tam ml bt nkdo s uritm nadhledem kdo bude tvoit nraznk. Je mlo mn prospnch vc, ne rozhdan parta. Ta by tu krku toti moc daleko nedothla.
Tom F.odpovdt 
 Re: PRO J PODPORUJU ALENU09:56:58 17.03.2005
Jsem trochu na rozpacch v ppad, e by Alena .kandidovala opravdu pouze na 1 volebn obdob. Pokud se chce nco zsadn zmnit v dlouhodob zabhnutch zvyklostech a to jak organizanch tak i vztah v. vazeb na minul "chod prce", zatenosti na dlouholet spolupracovnky a hlavn nov zmny, po kterch lensk zkladna del dobu vol, nsledn prosadit, je to pli krtk doba.
Jindichodpovdt 
  Re: PRO J PODPORUJU ALENU16:02:03 17.03.2005
Tak to mi opravdu nevad. Teba je pesvden e za to jedno volebn obdob dothne co si umanula doithnout, a najde dstojnho nstupce. A to by bylo, podle mho nzoru, a dost.
Tom F.odpovdt 
 Re: PRO J PODPORUJU ALENU12:37:25 18.03.2005
Tak to m smlu. V tom vtu pebv Fugas. Prav odvolal kandidaturu.
Lenueodpovdt 
  Re: PRO J PODPORUJU ALENU13:32:02 18.03.2005
Tok to je mi, ale opravdu lto. To byl rozhodn jeden z tch, kter bych tam rd vidl. A doufal jsem e v budoucnu by mohl psobit minimln jako mstopedseda.
Tom F.odpovdt 

 pro nevm, koho podpom.10:33:01 16.03.2005
Seril len souasnho VV o tom pro zvolit nkoho za souasn struktury (kvalitn a logick argumenty), je mi inspirac.
N oddl mi dal mandt zvolit koho chci. U Aleny je pedpoklad, e hs bude pokraovat + - ve stejnm stylu a to nen a tak patn. Igor by mohl nco zmnit, postrit vraznji. Ale ne kad zmna je k lepmu, to je tak fakt. Navc u Igora nevm, jak dlouho mu vydr "projektov naden", kter bv asto vystdan vystzlivnm a rezignac.
U Aleny toho navm tak dost. Na dleit otzky: zastvn dvou funkc a rozdlen svazu moc neodpovdla s tm, e to jet nem promylen. Take doufat, e to po zvolen promysl dobe. Otzka priorit je tot mon zrovna ta, ve kter  mezi vedenm a (vypad to tak) velkm mnostvm len nen shoda.
Oba kandidti maj pedpoklady. Take rozhodovn nebol. Poprosil bych toho, kdo nebude zvolen na post megabosse (oba bohuel zvolit nememe), aby nezatrpkl a vzal teba toho mstopededu.
Povinost to ovem nen. :o))
jan puodpovdt 
 Re: pro nevm, koho podpom.12:34:46 16.03.2005
Ta ani Keup nejsou ve VV, oba jsou v bezpecnostni komisi. :-)))
Honza Bloudekodpovdt 
  Re: pro nevm, koho podpom.12:42:03 16.03.2005
A proto se nejedn o seril ale o Bloudkv osamocen vkik v diskusi na horosvazu :-)))
Lenueodpovdt 
   Re: pro to.13:02:26 16.03.2005
J to chtl uvst jet dsnji, ale dolo mi, e by to nemuselo bt chpno jako vtip.
Seril to nen, nejsou to lenov VV. Ale o tohle mi nelo. Nejde o seril ani o to, kdo je v jak funkci. Ani o to, napsat zase nkolik podaench hrubek a peklep. O co mi lo, je asi jasn. Pokud ne, tak je to asi nevysvtliteln.
jan puodpovdt 
    j13:06:21 16.03.2005
J zase zapomnl!!!!! :o)))! :o)*)!*!
jan puodpovdt 
 Re: pro nevm, koho podpom.13:18:59 16.03.2005
No, a hlavn jsem nenapsal, e druh otzka je rozdlen penz ve svazu. Viz rozpoet. Takhle je to opravdu nesrozumiteln.
jan puodpovdt 
 Re: pro nevm, koho podpom.17:09:02 16.03.2005
No, nemohu na sobe nechat byt jen stin poderzeni, i kdyz tak necinim kvuli tvemu rozhodovacimu procesu. Ad1: zastavani dvou funkci jsem odpovedela doufam jasne. VV a soucasne predseda komise NE. VV a radovy clen komise MUZE BYT. Mame myslim dostatek kontrolnich mechamismu vcetne sebekontroly. Nejedna se o rozhodnuti svetoveho vyznamu a korupce nehrozi! Ale jestli to tak lide budou chtit, proc ne. Uvidime dopad. Ad 2/ Nerekla jsem, ze nemam predstavu o podobe, jak v budoucnu rozdelovat vydaje svazu jen ze bych 300 Kc prispevku rozdelila rovnomerne mezi navrhovane oblasti, pokud smyslem dotazu bylo odpovedet clenum, jak zhodnotit jejich prime naklady na clenstvi v CHS. Otazka celeho rozpoctu je samozrejme daleko slozitejsi. Pozitivni vsak je, ze v nasem systemu zvoleni zastupci lidu predlozi navrh rozpoctu a lid ho muze jeste rozcupovat na valne hromade. A o tom se ti jako prostemu obcanu muze jen zdat, takze se docela mame...
Jeste vyuziju tohoto vstupu k omluve dotazujicimu se pod jmenem jerrylee, v tom fofru si nejde vsimnout souvislosti v dotazech. Nechtela jsem ho odbyt, jen si myslim ze odpoved na jeho dotaz je o celych volebnich programech. Ale to, ze ma zacit s touto motivaci a treba casem prijde i na jinou, je prosty fakt.
alenaodpovdt 
  Dotaz :23:51:37 16.03.2005
M rozhodovn nen podstatn, ale pesto bych si dovolil poloit dotaz, nebo jsem pesvden, e odpov by nezajmala jenom mne :Byla bys ochotn pracovat pro svaz za pedpokladu, e by se svaz orientoval na leny a oddly a penze by se rozdlily podobn jako v loskm roce? (tedy zhruba tak, e penze od lenstva na bn poteby lenstva).
jan puodpovdt 

 Pedseda16:56:31 16.03.2005
Jednm z argument pro Igora je fakt, e jako aktivn pedseda oddlu dobe v, kde svaz tla bota ve vztahu k oddlm a potamo lenm a kde bota tla oddly ve vztahu ke svazu. Novk na hrad! (Tedy Strahov) :-)) A u to dopadne jak chce, doufm, e to bude pozitivn pro celou lezeckou obec.
Marekodpovdt 

 epelkov m moc nepesvdila17:14:52 16.03.2005
On-line rozhovor ani prezentace Aleny epelkov m pli nepesvdily. Jej program je jen snka obecnch proklamac bez konkrtnch slov o tom, co jako pedsedkyn udl a na co bude klst draz. Naprosto z jej strany postrdm jasn vyjden k tomu, jak si pedstavuje nakldn se svazovmi penzi. Za obzvlt nehorznou povauji jej odpov na otzku, pro vlastn bt lenem HS, zejmna na pozad toho, e si ve sv prezentaci dv za cl: Zminimalizovat poet dotaz "k emu je nm HS". (Zejm to mlo bt - cl: Zminimalizovat poet len HS). Jinak mi pijde vcelku vtipn, ale pi pedstav, e vel HS, m vstvaj zbytky vlas na hlav.
Papouodpovdt 
 Re: epelkov m moc nepesvdila18:10:01 16.03.2005
No vid, a m pijde jako snka obecnch proklamac Igorv program. Teba:
1. "...stedndobou strategii, jej naplnn uspokoj cel spektrum..." Vichni budou spokojeni? No sml pln. Jak?
2. "Obrovsk trn potencil vech zvodcch, lze a je teba uchopit a obrtit do polohy..." Uchopit a obrtit do polohy jde lecos, leckoho a leckterou, ale sotva potencil. Co pesn chce Igor dlat?
3. "Doshnout vyvenho stavu instruktor..." M jich bt vc, nebo m? Pro to nen eeno jasn?
4. "Odborn komise potebuj do svch ad ty nejlep z oblasti jejich zamen, opravdov odbornky." To by jeden neekl... On je nkdo, kdo si mysl, e tam pat neodbornci?
---
Ono taky ped volbami, co jinho ne obecn proklamace, e.
Pro m je rozhodujc, e Alena u je znm, iteln, prost vm, e nebude chtt njak magoiny, a taky e nevypne, nevykale se na to.
Igora takhle neznm.

TomasKodpovdt 
  Re: epelkov m moc nepesvdila18:47:00 16.03.2005
Jo Na to, e
odpovdt 
  Re: epelkov m moc nepesvdila19:04:38 16.03.2005
Vytrhvn vt se mi dost nelb.
Pokud citty tak cel. Teba:

"V metodice, kter se po letech sil piblila standardm UIAA, pokraovat v zahjenm vzdlvn a zejmna odlehit stvajc finann zt uchaze formou podpory svazem. Doshnout vyvenho stavu instruktor i vcnho obsahu vuky. Zde vidm i rozvoj prosazovnm dalch uitench standard UIAA pro tvorbu horolezeckch prvodc, vyuvnm srovnvacch tabulek obtnosti mezi jednotlivmi oblastmi, grafick standardy a vechny dal sjednocovac prvky, kter zvyuj globln komunikaci a pibliovn rznch kultur."

"Do podpory vech sout, reprezentac a nov vznikajcch discipln zavst odpovdajc metriky pro erpn podpor, vasn reportovn a povinost vech partcipovat na pedvn informac. Obrovsk trn potencil vech zvodcch, lze a je teba uchopit a obrtit do polohy, kdy zvodnci svmi spchy zanou pitahovat nov zjemce, rozvoj se dostane do standardn podoby jako u jinch sport a lensk zkladna bude rst. Obasn vnmn, e lensk pspvky jsou pli pouvny pro podporu mal skupinky soutcch bez kloudnch vsledk, rychle zanikne."

Dle na :
http://www.horosvaz.cz/servis/index.phtml?id=844
Kde jsou programy vech kandidujcch.
Hodnocen nechvm na p.t. tenstvu. J jsem u nkoho poteboval slovnk cizch slov a u jinch k횝lovou kouli.
jan puodpovdt 
   Re: epelkov m moc nepesvdila19:52:42 16.03.2005
No jo, mohl jsem aspo dt odkaz na to, kde zskat cel text. Njak jsem moc podlehl tomu, e tu diskutujeme v zkm krouku, a tak vm, e i vy vte, kde si cel text najt, dokonce vm z logiky diskuse, e u jste ho etli.
A tak jsem vypchl jen ty ukzky typick slovn vaty managerskho newspeaku, kde slova plynou, a obsah je vlastn przdn.
Tak jet jednou promite, nemlo se jednat o vytren z kontextu. Pt tam dm odkaz na cel text, aby byli v obraze i nhodn nvtvnc tto diskuse.
Jinak Honzo, i kdy si dal ty frze do celho odstavce, mysl, e je to lep s tou konkrtnost programu??
A nakonec - podle m nejlp zformulovan program m Honza Bloudek. Ale ten chvlabohu kandiduje na "kocoura hldajcho spirnu", take do pedsednickho kln nezasahuje.
TomasKodpovdt 
    Re: epelkov m moc nepesvdila20:18:56 16.03.2005
Nojo, j jsem zase pehnan vyskakovac na tohle. OK :o)) Myslm e T chpu.

Program Honzy Bloudka se mi jev nejkonkrtnj a nejsrozumitelnj tak. Pln souhlas.

Ty dva pedsednick. Poznat z njakho textu, jestli pisatel bude kvalitn pedseda neumm. Jestli to nkdo um, tak je borec a nebo je, a to sp, naivn.
Igor se vyjaduje v technologickm jazyce. Jestli se v tom pohybuje, tak s nm trochu souctm. V dobch, kdy se hrabu v njakch specielnch knihch se specielnm jazykem s tm mm asto problm a musim se "pekldat". Kdy jsem ten jeho text jazykov "rozifroval" (podailo-li se mi to) tak bych s nm asto souhlasil.
Mysl to vn? Vydr mu to? Neznme se, a i kdybychom se znali, tak tohle se d tko odhadnout i u lid, kter vd denn (j tedy tohle prognostikovat neumm).
J z tch text teda vyetl hodn. Obou. Ovem nevm, jestli jsem se trefil. V oboru analzy textu nejsem kovan, a navc jsem ln a tohle dlat je docela fuka.
jan puodpovdt 
    konkrtn22:37:42 16.03.2005
k tomu co jsem psal obas smajlka!

Konkrtn mi to pijde. Pokus o peklad: Pispt na kolen zjemcm a binec v prvodcch, znakch a klasifikacch cest zarovnat s tm , jak se to dl mezinrodn (doufm, e to neznamen, e mstn poetick klasifikace budou zakzan?)
A dt reprezantantm tak njak povinnosti vi organizaci. Teba prvo prvn noc... informace. Aby byli taky uiten.

J teba tyhle vci pochopil takhle. Ale teba patn? Kandidt te nkde to telemarky, kdo v jak to vechno je. J jsem dneska zjistil, e KJe Dorde nemus bt zobrazovn vdy jen s estncti rukami, ale i pouze dvourun, polezl jsem po vyhtch skalinch a tak jsem asten i tak.
jan puodpovdt 
  Re: epelkov m moc nepesvdila19:26:18 16.03.2005
Je fakt, e osobn zkuenost dl dost. K Novkovi: na to, e svj program vyklopil narychlo, to docela ujde. K epelkov: J jsem jej program sjel jet jednou, ale jedin konkrtn vc, kter mi z toho vypadla, je, e bude njakej tajemnk a e bude profesionalizace. Jinak je to njakej djepis a dojmky.
Papouodpovdt 
 Re: epelkov m moc nepesvdila16:16:46 17.03.2005
No, m vstvaj ty zbytky vlas (a e jich mm ji opravdu mlo) pi pomylen, e pedsednictv vyjde na jinho kandidta ne na Alenu. I kdyby nemla dn program, je to schopn ena a vm, e je jedna z mla, co snad doke zpacifikovat i hdavce z dru. Ve svm programu ukazuje i monou cestu k profesionalizaci - refundovn mezd. Bez ohledu, e bych nkoho chtl zatracovat a nkoho vynet.Dk pat vem kandidtm, jsou to koneckonc lid co nesou ki na trh bez vyhldky vtho zisku (myslm finannho).
Take peju delegtm - s rozumem volte, kandidtm - neberte to moc konfrontan .
A jinak se tu mjte, jedu lzt.
John, Plzeodpovdt 
  Re: epelkov m moc nepesvdila16:22:49 17.03.2005
Jo, Johne, m pravdu. Alespo v t sti vnujc se Alen. Ovem na to, aby aby si nkdo poradil s drem opravdu poteboval vt pravomoci. Tak asi na rovni okupan sprvy.
A mimochodem, lnek o bordelu v dru je tady:
http://www.lezec.cz/clanky.php?key=3751
Tom F.odpovdt 
  Re: epelkov m moc nepesvdila21:04:51 17.03.2005
Pi refundacui platu vznikne nepomr - kad m plat jin, take se me stt, e nkdo bude refundovn za stejnou prci pro svaz podstatn vce ne nkdo jin...nehled na to, e tento systm me velice rychle zrujnovat rozpoet. J bych se piklonil spe ke konkrtnm stkm za konkrtn splnn koly dle monost rozpotu.
Radimodpovdt 

 On-line rozhovor20:57:31 16.03.2005
No.. v jednom dotazu a v jedn odpovdi padlo m jmno v souvislosti s tm, e se mi zd zvltn e jsou sponzorsk penze pro svaz nulov - zvlt v kontrastu s obrovskm spchem eskho lezen. Alen se to jev jako normln.
Svazy s men zkladnou a menmi neolympijskmi spchy sv finann  partnery maj. V televizi se objevuje ve od zvodu drach lun, kvadriatlon, caban, jaro ( bez urky ) atd. , kte maj narozdl od veden HS tu schopnost si na sv vlety i plnn sportovnch sn penze zajistit z exterench zdroj.
Vtina svaz funguje jako organizace, kter dv prvn  zzem, zkladn fin. zzem, star se o propagaci, vyjednv se zahraninmi partnery komisemi, nadnrodnmi svazy, star se o talentovanou mlde atd. .. atd....
N svaz je dojnou krvou, kter dotuje zkou sportovn piku z penz kter jsou mimo jin i pmou dotac vzanou na lenskou zkladnu.
Musm trvat na tom, e pokud si na sv " nehodnotn " vstupy zajist komern penze  pan Caban, Jaro atd...ml by to mt lezec, kter pod zvlt hodnotn svtov i u ns uznvan vkon o to sna ( pokud se svj spch pokus prodat ). Pro kadho je samozejm jednodu nathnou ruku a dostat teba onch kritizovanch 80 000 od komise alpinismu, ne objdt firmy, dvat rozhovory novinm, zmiovat sv chlebodrce v kad druh vt. Mon je to potupn, ale m pjde vc potupn to, e uraj ze svazovho kole ani by to mlo pro svaz zptn jakkoliv efekt.
Jako pklad poslou nai nejlep, je zdob loga vech monch bohuel vyjma svazu. To sam plat i o jejich html  strnkch. Vechny vkonn vbory to nechv chladnmi a naopak jim za jejich projevenou vdnost milin pihod na kor lensk servisu ( o tom je jinde jin lnek )
O vstupech alpinist se dozvdm pouze z odbornho horolezeck komern n a tak zajmavho tisku.
Sm shnm sponzory a granty pro oddlov i sv komern akce..... Pokud mohou mt regionln zvody sedmdestitisicov sponzorsk rozpoet, pro by nemohl mt svazov rozpoet sponzorsk pjem vy, ne 0?
Je samozejm nutn nco dlat. Prvotn nabdnou reklamu, PR, propagaci v ucelen form a pak teprve dat o podporu....( samozejm prvotn mus bt popularizace lezen )
Myslm, e v tto oblasti je mimo msu Alena. Nejsme v socialismu.Je to vdy nco za nco a lovk pokud chce korunky na plnn svch sn holt mus nkdy sklonit hlavu.
Chpu, e je to velk pn kdy nejsme schopni donutit ani vlastn reprezentaci, aby za podporu kterou dostv dodalo pr fotek s vsledky na
svazov  web.... a jak je teprve donutit aby se revanovali svazovm sponzorm. Pokud nejste toto schopni zajistit budu rozhodn proti lit penz do ern bezedn dry na kor adovch len a oddl.
J podpom pravdpodobn  Igora u jen proto, e mla alena jako mstopedsedkyn dostatek protoru a asu sv vize prosazovat....mimo dlch vsledk jsem nic hmatatelnho nezaregistroval vyjma lobbismu pro komisi alpinismu a neustl omlouvn nespch na msto nvrh konkrtnch een.
Radim Bzuraodpovdt 
 Radimovi Bzurovi22:02:14 16.03.2005
Radime,tm se na tebe na valn hromad. Doufm,e po tvm kecech,po kterch mn je na blit, pjde za mnou a omluv se, nebo si koleduje o to,e ti J osobn rozbiju hubu. Sty se za svoj ubohost. Takovch kecal,kte pro svaz udlali H.... a ty jsi jednm z nich u mm pln zuby.Co jsi udlal ty,e si dovoluje kritizovat? Kdy u konen pestane vanit a zane nco dlat. Doufm,e to bude co nejdve. Vol si koho chce, to je tvoje prvo, ale tyhle kecy si nech!!!
Martin Ottaodpovdt 
  Re: Radimovi Bzurovi23:14:12 16.03.2005
Martine, zklidni hormon.
Takovmhle vzteknm se niemu neposlou, sp naopak.
Pines konkrtn protiargumenty a pesvduj.
Petr Jandkodpovdt 
   Re: Radimovi Bzurovi12:02:48 17.03.2005
No tak mu rozbije hubu. Asi m pro :-)
Lenueodpovdt 
  Re: Radimovi Bzurovi14:03:53 17.03.2005
Jo na VH budu...velice se tm ( radi bych si to jet nechal projt hlavou ). Peet jsem si to jet jednou a nenael jsem nic urlivho nebo nco nepravdivho....Zdob strnky Toma Mrzka njak Logo HS? Pinesli sportovn spchy repre zpt njak penz epro svaz? Pomohly spchy v popularizaci a medializaci lezen? atd...
Piklonil bych se k nzoru Petra Jandka. Pokud se domnv, e nemm pravdu budu rd kdy mi nape v em a mon o nco jasnji, ne jsi Petrovo Jandkovi vysvtloval dotaci 80000 na nespnou expedici. S pozdravem.
Radim Bzuraodpovdt 
   Re: Radimovi Bzurovi14:07:38 17.03.2005
Asi to bude o t konstruktivnosti tch tvch plk.
Lenueodpovdt 
    Re: Radimovi Bzurovi14:12:16 17.03.2005
Mil anonymn Lenue...pokud si udl chvilku peti si v jinm lnku zde na lezci 4 zcela konrtn nvrhy vetn variantnho rozpotu.
Kadopdn konstruktivn rove nkterch rv a raliv vkiky anonymnch en m nena....
Radim Bzuraodpovdt 
     Re: Radimovi Bzurovi14:25:01 17.03.2005
Tak to jsem rda.
Lenueodpovdt 
      Re: Radimovi Bzurovi14:27:10 17.03.2005
P.S. Teda e t nana... . Ale jinak je vidt e se jako bezmla kadej chlap bere dost vn :-)))
Lenueodpovdt 
  Re: Radimovi Bzurovi21:05:37 18.03.2005
Jet k tm kecalm....jsem pln u vytren z toho jak nkte ijou v pesvden, e oni jsou ti jedin, kte pro svaz a pro horolezce nco dlaj. Rd bych pipomenul, e mimo VV a komis se bezplatn ve svm volnm ase vnuj jinm vichni instruktoi ( ti si za to vtinou sami plat ), pedsedov oddl, poadatel zvod, sprvci skal, provozovatel stn ( nkte i za penze ), provozovatel web, prvovstupci, autoi prvodc atd...atd..tm vem lidem za jejich prci dkuji a vm si j - a to nen to sam, jako e j pijmm bez vhrad a e na nkter vci nemm jin nzor. A za odlin nzory, kter by nemli nikoho uret se omlouvat nehodlm ( snad, e bych dostal njak proti argument msto nabdky pstnch souboj ).
Pokud jde o moji osobu ber jako mj pnos to, e mi ada vc nen lhostejnch, e jsem pipravil variantn rozpoet ve spoluprci s jinmi, e jsem pipravil alternativn nvrhy, jsem pedsedou oddlu, kter m pes sto len, podm zvody se slunou ast, shnm pro svj oddl penze na innost atd...., jezdm pravideln na VH HS, jsem v rad nejvt steck TJ, kter hospoda s majetkem a rozpotem, kter nkolika nsobn pevyuje rozpoet HS, da se mi zskvat adu dotanch grant na sportovn akce a drbu ....to nen vpov egoisty. To jen proto, aby jsi ml monost pehodnotit sv unhlen vkiky a teba se i omluvit. Jinak navidnou v nedli....
Radim Bzuraodpovdt 
   Re: Radimovi Bzurovi15:39:57 21.03.2005
A byla bitka? Ve zprv o VH o tom nep ani horskodolnch strnkch :-) Natopak tady. Tady jste takov serizn :-)
Lenueodpovdt 
 Re: On-line rozhovor22:31:56 16.03.2005
Co se tk toku financ, tak s tebou souhlasm, a ten rozpoet Bzura & Humanita se mi lb vc. O tom dn.
Jene j se nemu srovnat s tm, e Igor se objev jak nhl zjeven, a j mu mm vit na zklad dvoustrnkovho souboru .doc. Je to takov zbrkl. A kdy k tomu pidm patnou zkuenost z dob jeho veden metodick komise, tak holt volm opatrnost.
Mm toti takov jednoduch kritria:
1.HoBl nedopust, aby se finance rozfofrovaly (nebo aspo vas zave na poplach).
2.Jestli Igor opravdu chce pomoci HS svmi zkuenostmi, pateticky eeno - jestli m Igor HS rd, tak mu peci mstopedsedovn pro organizaci neme vadit! No a pro ppad, e by Igor byl magor, tak dva roky s nm na pouze mstopedsednickm mst pjde pekat...
3.HoBl i Igor se klon k poslen servisu pro leny, oba chtj stanovit njakou asov del strategii, take kdyby holt Alena s prominutm zblbla a zaala moc lobovat za okamit poadavky pro komisi alpinismu, tak oni dva j budou v protivze.
4.Dleit jsou i dal lenov VV, take chci-li poslit servis pro leny, budu dl volit Josku Uherku, Fugase Veteku, Petra Jandka, a tvrtho z jet promlm.
5.Kdy bude Igor dobrej, tak za dva roky je pedsedou (protoe Alena to bere jen na jedno obdob).

Trochu mi pijde Radime, e d moc na efekt. Sta ti pedhodit prezentaci, a jsi z toho pln uarovanej. Njak zapomn na moudro "podle skutk jejich poznte je".
A momentln skutek Igora je, e odjel na lye, a tak se ho ani nememe u na nic dotazovat (total off-line). Zatmco Alena je k dispozici.
Pznan.
(Puovsky eeno: "signifikantn", Jene, Jenku, to byl fr, rychle smajlky :-)))))), tak).
TomasKodpovdt 
  Re: On-line rozhovor22:50:56 16.03.2005
J je nepotebuju! Pro mne tam implicitn jsou! Jo! :o))
jan puodpovdt 
  Re: On-line rozhovor23:38:48 16.03.2005
Ano. Tak by to mohlo bt a smyslupln jsi ta slova nakladl, co myslm tentokrt zcela vn.
Opravdu zatm nelobuji ani za jednoho. km-li jet nevm, tak tm (co je u ns nezvykl) myslm nevm a nikoliv ne.
Vidm tu jeden zdrhel. Ani Alenin text nen pro mne takov, abych z nj lehce pochopil co a jak konkrtn. Ovem, akoliv estv povauje za dostaujc dvod pro lenstv v organizaci (nco na tom je), tak uvd body, kdy by pro n strvat v tto bylo obtn. No a tyhle body se mi zdaj mon podobn tomu, co prosazuje teba HoBl, alternativn rozpoet...atd.
TomF se obv rozhdan party, kter tu krku...
Kdy nco nev, tak se zeptej, kala babika.
Dm to nahoru.
jan puodpovdt 
   Re: On-line rozhovor16:10:32 17.03.2005
Tak se mi lb Tomovo rozvn nakladen argument, vetn argumentace pro jednotliv kandidty. Souhlas.
Tom F.odpovdt 
    Re: On-line rozhovor17:58:48 17.03.2005
Bu od tak laskav, Tomi a neinterpretuj m slova a nepouvej je ke svmu politikaen. Dky!
jan puodpovdt 
     Re: On-line rozhovor13:37:56 18.03.2005
To jsem, Honzo, opravdu nechtl. Pouze jsem ocenil, kterak Tom (opt) dokzal shrnout to, eho se obvme i v co doufme. Take pokud sis to vyloil jinak, promi.
Jsem si vdom toho, e nejsi rozhodnut (i kdy na VH snad pojede i kdy konen pilo jaro a v ernolicch by Ti nemrzly prsty), a rozhodn to respektuju. Pochopiteln s vhradou, e do Tebe budu huet do posledn chvle na mst :-))))
Tom F.odpovdt 
  Re: On-line rozhovor00:12:24 17.03.2005
Myslim, ze jsem k dispozici prave v tento okamzik, chtela jsem si precist neco na dobrou noc :-) Je moc prijemne si pocist, jak mne hodnotite, je to takove napinave, presvedcim Papouse nebo nepresvedcim, bude mne volit Pus nebo nebude, zastane se mne nekdo nebo nezastane. Nakonec se mne zastane akorat manzel...ale ten musi, protoze mu prihraju penize do komise alpinismu. Panove, bezte do haje. Jsem ted na Lezci a tudiz nemusim hovorit oficialne, snad mi ti, kteri si z volby noveho predsednicva udelali americky thriller a patricne to ted prozivaji, prominou. Musim rici, ze je mi smutno z toho, kam jsme se to vsichni dostali. Od doby, kdy jsem se pro kandidaturu rozhodla, neubehlo sice ani tak moc casu, ale pro mne se zmenilo hodne. Kdo namitne, ze jsem to prece musela vedet a musela s tim pocitat, ma sice asi pravdu, ale ja mam jednu vyhodu: NIC NEMUSIM. Nic jsem neukradla ani nevytunelovala, pracovala jsem podle svych moznosti a schopnosti, snazila se byt maximalne objektivni. Vy to nedelate. Posuzujete podle toho, jak se kdo prezentuje na webu a podle toho, jak je kdo aktivni pred volbami. O co tu vlastne jde? O lezeni? O tymovou praci? Byl to vubec tym? S kym mam v tom novem tymu pracovat? Nemusim delat vubec nic, rozhodla jsem se pro to vse pred osmi lety dobrovolne a z pocitu, ze mam pro lezeni neco udelat, protoze kdysi udelali jini zrovna tak neco pro mne. Uz jsem si to myslim odpracovala. Vas to nestalo ani korunu, pokud nepocitate moje cestovne. Nemam zapotrebi se realizovat timto zpusobem, mam spoustu jinych zajmu a svet se nezbori a lezt se bude dal. Meli jsme osm let za predsedu osobnost, kterou by nam mozna mohl lecktery svaz zavidet. Je to osoba skromna a leckdo z vas mozna ani nevi, co vsechno pro nas vsechny vlastne udelal. Jsem zvedava, jestli mu nekdo z vas aspon podekuje. Dobrou noc.
Ta epelkovodpovdt 
   Re: On-line rozhovor02:36:48 17.03.2005
"Meli jsme osm let za predsedu osobnost, kterou by nam mozna mohl lecktery svaz zavidet. ..." - Ano. A chci, aby to tak bylo dl. A dalsi takova osoba tu je. Ty.
"...leckdo z vas mozna ani nevi, co vsechno pro nas vsechny vlastne udelal." - Vm. Nebo aspo doufm, e vm. Obyejn bych to ekl: Nebyl lhostejn a udlal prci. Pevzal vci ve patnm stavu, a kdy je pedv dl, tak v dobrm stavu.
Jakkoliv sdruen lid se do patnho stavu dostane jen vlivem patnch lid. Do dobrho stavu se dostane jen vlivem dobrch lid.
Pro dobr lidi jsou VOLBY vdy hlednm dobrch lid. Hledn je rozkrvn, zkoumn, porovnvn. To je taky prce, a jestli ji lidi dlaj, tak nejsou lhostejn.
Tak peci ns to ten Jirka Novk nauil.
---
Aleno, rno bgl na zda, a lapej nahoru!
A te u je pozdn noc, zv, a jdu taky spt, mm toho dost... beztak nm tu Papou ztra vynad, e to je "dojmek".
TomasKodpovdt 
    Re: On-line rozhovor08:07:46 17.03.2005
Zatm j a mon u toho zstane. Mm pocit, e Papou u je taky unaven. Jsouce bez informac, jsme hledali alespon na webu. Abychom alespo nco vdli a mohli odhadnout co a kdo, jsme etli programy kandidt (pokud se k nim snili) Je to divn, ale chtli jsme vdt, kdo kandiduje a co chce dlat a jak m pln.
Wittgensein tvrdil, e kolem filosofie je rozkrvn "jazykovch her". Jsem si na nj vzpomnl. Nevme co chtli ct kandidti, ale nerozumme ani dal ei. ei in. Kdy jsem furt lta blekotal o komunikaci, tak jsem myslel prv tohle. Tak nen moc rozumt. I lid, sami hledajc jsou evidentn zmaten. A jak si myslte, e by dopadla anketa mezi prostm leznm lidem: 1) vyjmenuj ti osoby z veden hs. 2) m se hs zabv?
Mal odboka k Radimovi. Ta kritika a sestavovn alternativ je tak prce. Zadarmo. I to co dl pro lezen v jejich kraji. A nabzel i dal. Tm nekm, e s nm ve vem souhlasm, ale...dost!
Jdu do hje, uvidm, jestli mi tam nkdo pijde rozbt hubu. HS peji a mu to jde, nebo zti nechovm. Na to je pli komick. Ostatn, mon se v tom hji zase brzo s touto organizac potkm.
jan puodpovdt 
   Re: On-line rozhovor12:42:39 18.03.2005
Ani Igor NIC NEUKRADL a NIC NEVYTUNELOVAL jak se tady sna blb naznaovat jin (jin)
FVodpovdt 
    Re: On-line rozhovor12:48:02 18.03.2005
Nesnam. Ptm se. To se sm.
Jin
Lenueodpovdt 
    Re: On-line rozhovor14:04:19 18.03.2005
Ale tady pece nikdo nic nenaznaoval. Dokonce bych si troufnul odhadovat, e ani ta zmnka o ppadnch dotacch pro prask krajsk sdruen (nebo jak se to sakra jmenuje) nesmovala na Igora osobn. Sp na to, e jestli tento projekt Igor dothl, tak e o nm minimln mal prask oddly nic nev. Piznm se, e jsem u zapoml e nco takovho vbec vzniklo (a to bafuam v praskm oddle), take by m vlastn tak zajmalo, jak to je. A pokud njak dotace od nkud chod (o em osobn pochybuju), pak by m zajmalo, alespo u kterch oddl kon. Jestli to je teba vzno na innost mldee apod.
Tom F.odpovdt 
     Re: On-line rozhovor15:43:27 21.03.2005
Dkuji ti nelnku e ses mn zastal! I kdy jsem se neprosila. Jo. Neekla jsem nikde e krad. Jen sbral funkce a njak z toho nikdy nic nebylo.
Lenueodpovdt 
    Re: On-line rozhovor16:27:56 18.03.2005
Tak aby v tom bylo jasno. Ve veden HS bylo za Skandery lid mnoho. I kdy se, mm pocit, Skandera snail VV zit. A pro informaci I. Novk ve VV nebyl po celou dobu. Nap. v r. 91 urit nebyl lenem veden. Psobil, pokud si vzpomnm v Komisi alpinismu a v Metodick komisi pedsedov komis myslm, byli zrove leny VV. Byl tedy v pozici, ze kter lze tko ohldat ppadn nepravosti.

Ostatn, nemyslm si, e by vichni zde uveden kradli i tunelovali. Sp tko mohli nemu podobnmu zabrnit. Dobe, nemuste je volit (jestli tedy mme dost vhodnch kandidt co se mi po abdikaci Fugase a Mellouna zas a tak moc nezd).

A aby bylo jasno, tak njak vykopvka o VV v onch dobch dvno minulch:

Volby 1990

Pedseda HS Ji Skandera
Revizn komise
1. Zdenk Brabec
2. Zdenk Jan
3. Petr Pu
VV:
1. Tom ada
2. Oldich Hein
3. Ivan Rotman
4. Ji Tomala
5. Jan Krch
6. Jarka Cuberkov
7. Petr Baudi
8. Standa ilhn
9. Vra Novkov
10. Ivana Chmelkov
11. Igor Novk
12. Ren Bul
13. Josef Zeitler
14. Miroslav Polman
15. Ji Ebenhh
16. Tom Skika
17. Ferdinand Doleel
18. Ji vejda
19. Vratislav Fibinger


Volby 1994

Pedseda HS Ji Skandera
Pedseda Revizn komise - Miroslav Polman

VV:
1. Igor Novk
2. Ren Bul
3. Varatislav Fibinger
4. Jan Krch
5. Jaroslav Mlyn
6. Ivan Rotman
7. Petr Hejtmnek
8. Jarmila Cuberkov
9. Stanislav ilhn
Tom F.odpovdt 
  Re: On-line rozhovor14:09:43 17.03.2005
Dky Tome K za nzor...jo jet nejsem na 100% rozhodnut....Dobu Igora ve svazu jsem nezail. Nikdo dnou konkrtn negativn vc do svta nepust. Otzkou je zda volit alenu, kter je sice vyzkouen, pracovit, ale to povauju mon ji trochu za nevhodu a to i proto, e se boj oteven ojmenovat nespcha teba konkrtn ct: Martin Mellan el do VV s tm, e se pokus zlepit komunikaci uvnit svazu i navenek.....pes veker sil se to po dvou letech nepovedlo. Je asi tk kat nepjemn vci nahlas zvlt tehdy kdy jsou vichni vesms kamardi. Chceme-li se nkam posunout je teba kat oteven co jsme udlali patn, abychom to pt mohli udlat lpe. A ono je to sam kdyby...a jestli...a dlme to zadarmo...a oni nm nepomhaj...
Radim Bzuraodpovdt 
   Re: On-line rozhovor14:14:29 17.03.2005
Byl za brzdu u ped dlenm svazu. A za Skandery sedl ve VV aby tam jen sedl.
Lenueodpovdt 
    Re: On-line rozhovor12:02:10 18.03.2005
A kdy u jsme tak jedovat. Copak je s tou Igorovou aktivitou se zaloenm krajskho sdruen Praha? V o tom njak prask oddl? Dje se nco? Inkasuj se na to dotace o kterch nikdo nev nebo taky zstalo u programu a schzky ppravnho vboru?
odpovdt 
  Re: On-line rozhovor14:20:22 17.03.2005
Lidi prosim vas necpete nas do takhle cernobilych skatulek. Ano, obcas mame treba s Alenou protichudne nazory - ale to je ve vysledku dobre!
Alena za vsim spis vidi konkretni lidi a jejich snazeni - proto taky ma tendenci podporovat nekoho, kdo se evidentne snazi. Ja za vsim spis vidim systemove souvislosti a cisla - a nekdy bych kvuli systemu vylil s vanickou i dite.
Nehledejte co z toho je dobre a co spatne, potrebujeme oboje. Co je dulezite, ze se musime a predevsim chceme dohodnout i kdyz se ta dohoda nekdy obtizne hleda. Ale vysledek by pak mel byt o to lepsi. Nedelejte si celkovy zaver z pripadnych dilcich prestrelek.
Jeste k Radimovi: je spousta dulezitych veci, ktere nejsou moc videt a prave v tech udelala Alena obrovsky kus prace. Prijde me hodne nespravedlive udelat smahem rychly zaver jen z toho, jak to vypada navenek.
Honza Bloudekodpovdt 
   Re: On-line rozhovor21:14:16 17.03.2005
J si rozhodn Aleny velice vm - i kdy nerozumm jejmu smyslu pro humor a obas jsem v mailech nepochopil jej ironii..
Mon dm hodn na efekt jak psal Tom Kublk.
Objektivn je teba piznat, e konkrtn zsluhy konkrtnch lid nejsou pli rozliiteln v tomto velkm a komunikan chaotickm celku.
J teba nevm kdo je za co ve svazu konkrtn odpovdn, kdo se o co zaslouil vc a kdo m. Petu zpis z VV, z kterho nen a zase tak moc poznat zsluha jednotlivch lid... a kdo hjil jak nzor.
Nebylo by od vci doplnit such zpisy a tabulky sel report, aby bylo navenek zejm kdo m jak nzor, kdo tla na co a proti komu....pokud nco takovho nen mohu se rozhodovat podle toho co kdo nape do webovch diskus a kdo mi co naept ze zkulis....
Radimodpovdt 
    Re: On-line rozhovor12:04:52 18.03.2005
Jo na efekt. To byl Igor co o nm vm. A mimochodem, maj praci to krajsk sduen nebo ho m jen Igor?
Lenueodpovdt 
    Re: On-line rozhovor12:17:09 18.03.2005
Mysl jako pehledy, kdo jak hlasoval, jako to je v Parlamentu? Mon by to bylo prospn, ale nevm jak moc administrativn zvldnuteln za souasnch podmnek.
Petr Jandkodpovdt 
     Re: On-line rozhovor12:24:50 18.03.2005
A kdo to zapisuje? Sekretariat? V em je pi sedmi lenech VV problm?
Lenueodpovdt 
      Re: On-line rozhovor12:48:15 18.03.2005
Zatm nevm, jak to funguje. kadopdn bude nutn Alenino "pouen z krizovho vvoje" (viz lnek o nominaci do repre) doplnit jet o uvdomn si, e zpis je vlastn jedin veejn dostupn dokument o prci VV a tm i celho HS a s ohledem na to ho formulovat a rozhodnut tam i teba strun zdvodovat, ppadn odkzat na njak dal dokumenty k vci.
Petr Jandkodpovdt 
       Re: On-line rozhovor12:56:16 18.03.2005
Takovejch odkaz by to chtlo :-) Zkus teba kliknout na horosvazu na Co je je HS. A jdi dl, najdi aktivn odkaz. teba VH. Posledn je z r. 99. Abych nekecala mon 01. To by chtlo vstoupit trochu systmovji.
Lenueodpovdt 
       Re: On-line rozhovor12:58:26 18.03.2005
Pete mluv mi z due....snad se ti to poda prosadit ( nemlo by to bt asi nic konfliktnho...)
Radim Bzuraodpovdt 
 Re: On-line rozhovor01:03:30 19.03.2005
doka, e lobbovala pro komisi alpinismu a jak - to jako e v n pracovala a e za dobu, co v n je, se objevuj jej zpisy ze schz a prbn informace v Montan - nen to nhodou ten informan servis pro leny?
hloup dotazovatelodpovdt 
  Re: On-line rozhovor08:33:57 19.03.2005
Ja! Jak doka??? Copak je to zloin??? Pokud je z komise alpinismu tak m, m, ha wow, haf; m lobovat za svoji komisi!
Ale jako pedseda m lobovat za vechny, vechny, vn vechny leny protoe oni j do funkce jako zstupce poslali. Proto jsem se ptal, jak si pedstavuje rozdlen financ, protoe velk st len se domnv, e by primrn mla bt pe o udren a vytven monost pro lezen vech len. Tedy jde o to, vdt, jak si to budouc pedseda pedseda pedstavuje.
Ale tohle je u blbek na dvoreku a j jsem blbek krl. Nznak kritiky je povaovan za zradu ulechtilch idl, mui se roznuj a nebo rozehrvaj strategicko-politicko-manipulano-stupidn hry, stdo bu "serte na to, jdte lzt." A j tady vanm, msto abych se na to vysral a el lzt, protoe stdo m tentokrt pravdu. Kde nic nen, ani smrt nebere, tak dloho se chod na www, a je z tebe tag.
Sorry tohle neumm.
jan puodpovdt 

 $ vs. lezba06:41:16 17.03.2005
penze(a z toho plynouc komercionalizace) x ist (postarulezen) lezen
lnky pkn inspirativn teba j. M napadlo, e nkte lezci (dobrovoln) by mli vydlvat, aby ty ostatn mohli v poklidu (a bez reklamnch slogan) lzt a km si nojo, ale kdo na sebe hod to bm lezeckho opovren (pro pehnanou komercionalizaci) kdo vyleze na p, seene pi tom pr milin, odevzd je a pak se bude, za vlah noci, opjet na balkn, aby ztra byl sto ustt kritiku ostatnch lezc pak m napadlo ano budu to jᓅ pak zas pkn kravina a pak jsem si otevel jedno pivo csssss... a npad byl tu Zimmermann

Pojte vytvoit jednu (i vce ;-)) pseudo(to slovo urit jet pokrauje, ale nevm pesn jak:-)) lezc dejme tomu Bergmana lezc bez tve, vak s ostrmi makami a s cepnem t sprvn dlky (poppad s botami, jejich hrana je schopna oholit stedn zafousenho mue). Prototyp komernho lezceunese o pr kilo vc, take se pr vlajek sponzor ztrat:-) nem dn mdn ctn, take bere nlepky, nivky veho druhu, vech barev
A  obyejn lezci lezou v poklidu oputnch skal, bez triek s nlepkami sponzor bez cvakn fotoapart  a Bergman?... Tomu nechme vytetovat na zda reklamu na Lanex skoropodprahov reklama eny budou obdivoval jeho svaly a pi tom si mumlat Lanex, Lanex Lanex
sponzoi budou platit lezci budou lzt a kontakt tchto dvou sfr bude zaizovat... a vichni budou spokojen  teda vichni konen tu bude nkdo, kdo doke vydlat a komu nebude vadit (a nebude toho chtt nechat) kdy mu na hlavu budeme hzet vajka, proklnat jeho krsn nov boty od Asola, i to, e cestou nepotkal msto s obtnost vt ne 1

muhehe kdyby nebylo est rno, bral bych to mon vn :-)))))))

Jinak... vm, e Jak Alena, tak i Igor, v co chtj a e v jak ct to, co chtj a e to co chtj ct, to co chtj a to co kaj je v jedn rovin... take nemm strach o budoucnost hs... c(_)
B.D.odpovdt 
 Re: $ vs. lezba12:19:25 17.03.2005
Zajmav texty, po vech diskusch a shrnutch mohu ct, e mme v dilematech hodn spolench. Nicmn jsme se nakonec rozhodli pro podporu nsledujcch kandidt a to zejmna:

Pedseda: Alena epelkov - zachovn kontinuity, diplomatick osoba a snaha o posun CHS pozitivnim smerem

Mistopredsedove: Igor Novak, Jan Bloudek

Clenove VV : Pavel Weisser - predevsim pro durazne jednani s ochranari, ktere ukazal pri jednanich na Jizni Morave a schopnost posunout jednani na celorepublikovou uroven
Joska Uherka - podrobna znalost metodicke problematiky i chodu svazu
Jiri Vsetecka - kontinuita s predchozim VV, znalost problematiky ochranaru a pisku
Petr Jandik - nova tvar, seriozni a znaly problematiky, dame pokus
Doufame v nasledujici priority VV:
priorita cislo jedna je treba si vyjasnit co jsou konstruktivni zasahy do lezeni pro ochranu prirody a co bohapusta buzerace ze strany CHKO
priorita cislo dve je profesionalizovat cinnost vedeni CHS a tedy i celeho servisu pro clenskou zakladnu
Radek
zobanodpovdt 
  Hur12:33:15 17.03.2005
Jet jeden podporujc Josku. Dobr volba. Uherka na hrad! A pro ppadn delegtky - no, asi tam budete v menin, ale volte Josku, skvle a ochotn tan. Takovejch mezi horolezci aby hledal se svtlkem.
Lenueodpovdt 
   Re: Hur16:18:00 17.03.2005
Dkuju Ti Lenko, za podporu mnou nominovanho kandidta. I kdy, zd se, pohnutky mohou bt opravdu odlin. e by to dlaly ty Joskovy prokvetl skrn?
Tom F.odpovdt 
  Re: $ vs. lezba17:06:14 17.03.2005
No vida, brnnsk Lokotka bude volit Alenu za pedsedkyni, a Moravky do VV. Jsem za to opravdu rd. Obma jsem poslal nominaci a potilo m, e ji pijali. Trochu m mrz, e Pavel Weisser ji nevzal natolik vn, e by na svazov strnky poslal prezentaci. O to vc tedy hodlm podporovat druhho z moravskch kandidt, Josku Uherku. U jsem se jej pokusil pedstavit jednou (v diskusi pod lnkem o volebnm programu Jana lechty jak mi to pipad dvno a jak hluboko v hloubi lnk na Lezci je tento vkik pohben), pesto tak uinm jet jednou. Obvm se toti, e by tento kandidt mohl v zplav znmch a zvunch jmen horolezecko-bafusk souasnosti i minulosti zapadnout.
Tak tedy kdo je to Joska Uherka. Sm se pedstavil v tto velestrun volebn agitce:
http://www.horosvaz.cz/download/volby05/uherka.htm
Jak ji bylo eeno, nominaci do VV jsem zaslal j, a inil jsem tak z dobrch dvod. Hlavn proto, e jsem jej ml monost jej bl poznat i pi psoben ve svazovch strukturch. Joska psob jako lektor a pohybuje se v Metodick komisi od jejho znovuoiven. Osobn jsem jeho psoben vetn nzor a schopnosti jejich prosazovn vdycky ctil jako pnos, a proto vm, e bude pnosem i pro VV. Zrove mm pocit, e se Joska stane pozitivn figurou i pi nejvednj svazov prci, protoe um udret nadhled a vn do veker innost znanou pohodu (a jet, zd se, dobe tan:-))).
Tom F.odpovdt 

 Zase pro Alenu16:47:45 17.03.2005
Alena byla vynikajc.Jinak vtin astnk tto diskuze dm soukrom telefon na znmho psychiatra dr. Cyrila Hoschla - 609 215 311
Julaodpovdt 
 Re: Zase pro Alenu18:39:30 17.03.2005
dkujuuuu... :-))))))))))))
b.d.odpovdt 
 Re: Zase pro Alenu19:41:20 17.03.2005
No to je napad! Ze me to nenapadlo pridat do programu v ramci profesionalizacnich tendenci. Takovy psychiatr pro VV, komise, delegaty VH... To by nas posunulo. Ale jeste neni pozde, treba projde Radimova verze rozpoctu a budeme si ho moci zaplatit z rezervy jako hlavni vymozenost noveho stylu vedeni. :-)))
HoBlodpovdt 

 epelkov-pedseda HS08:31:10 18.03.2005
Pro lu.

Jako Tvoje bval spolulezkyn Ti drm palce ke Tv nominaci na pedsedu HS.
                                Hofmanka
Hofmannov Z.odpovdt 

 Fugas odstoupil12:39:53 18.03.2005
Z horosvaz.cz
Odstoupen od kandidatury na lena VV HS 18.03.2005 08:08 Ji Veteka
Pro nov skutenosti, kter mn nebyly znmy v dob pijet kandidatury na lena VV HS, se vzdvm monosti bt volen do tohoto orgnu. Zmna tkajc se mho pracovnho vyten by mn nedovolovala pln se vnovat prci pro HS, zvlt v dnen dob, kdy st len HS vol po vt aktivit funkcion a nen spokojena se stavem svazu. Dkuji vem, kte mn veejn podpoili ped volbami a zrove se omlouvm, e nemohu naplnit jejich pedstavy.
Fugas
odpovdt 
 Re: Fugas odstoupil15:44:53 18.03.2005
Na znm adrese s kandidty se lze dost, e odstoupil t Martin Mellan.
Nezbv, ne toto rozhodnut respektovat. Piznvm, e v ppad Jirky "Fugase" Veteky m to doopravdy velice mrz. Dost jsem na nj spolhal. U proto, e je to klias (to souvis s tm e se bojm rozhdan party), ale tak proto, e um vzt za prci.
A zrove bych chtl oboum odtoupivm podkovat za vechno, co pro svaz dlali.
Tom F.odpovdt 
  Re: Fugas odstoupil15:49:54 18.03.2005
Ona proflknut, ve zmnn, adresa je tady:
http://www.horosvaz.cz/servis/index.phtml?id=844

To pro ty, co se s nmi nechod hdat pravideln :-)
Tom F.odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.