LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Scribo ergo sum. Zapisuj si cesty!
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Rock 'n' Wall - Plze
Lezeck stna Kbely - Praha 9 Kbely
V 16 - Plze

Prodejny
LANEX eshop - Bolatice
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

HS odmt ast lezc z Ruska a Bloruska na olympid

Veden eskho horolezeckho svazu vyjdilo zamtav stanovisko k asti sportovc z Ruska a Bloruska na mezinrodnch soutch vetn olympijskch her. Informuje se o tom v zpisu z poslednho zasedn vkonnho vboru HS.

V bodu ast zvodnk Ruska a Bloruska na mezinrodnch zvodech se uvd:
"V rmci IFSC probhla za ptomnosti zstupc MOV diskuse nrodnch federac o asti sportovc z Ruska a Bloruska na mezinrodnch zvodech s monost nominace na LOH. HS v diskusi zastupoval J. Bloudek, kter prezentoval odmtav stanovisko HS s odvodnnm, e nen mon oddlit sport a politiku v situaci, kdy rut sportovci nejsou nezvisl na jejich politickm veden a jejich ppadn spchy budou vyuvny jako soust propagandy zloineckho ruskho reimu. V rozhodovn je nutn zohlednit zetelnou nerovnost podmnek ruskch sportovc s ukrajinskmi, kte pili o sportovn zzem, a ada z nich se stala obmi rusk agresorsk vlky. VV jednoznan zastv nzor, e sportovcm z Ruska a Bloruska by vzhledem k vlen agresi vi Ukrajin nemla bt umonna ast na mezinrodnch zvodech vetn OH a veden IFSC by nemlo ruit platn rozhodnut o jejich vylouen ze sout ve sportovnm lezen, pijat usnesenm Valn hromady IFSC v beznu 2022 v Salt Lake City.

Viz zpis:

Zpis z jednn VV . 18 - 16.2.2023

(vodn foto Dimitris Tosidis/IFSC)

Standa Holec   [pravy] 02:38 23.02.2023Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Vrazi na olympiade06:40:51 23.02.2023
S tim se da jen souhlasit. Rusove na olympiade nemaji byt v zadne podobe.
Lrhodpovdt 
 Re: Vrazi na olympiade08:32:08 23.02.2023
hele, voca poca. j si teba nemyslm, e kadej ten konkrtn biatlonista/gymnastka/krasobrusla nebo co je pmo vrah. nicmn kadej z nich slou rusk propagand a u za penze/vhody nebo z blbosti (vtinou kombinace veho dohromady) - a vylouit je ze sout vnmm jako zcela sprvn.
Lukas B.odpovdt 
  Re: Vrazi na olympiade08:53:04 23.02.2023
Ja vim, ze primo ti konkretni sportovci vrazi nejsou. Ale vim jak to vrcholovi sportovci v rusku maji. Rusky system je zivi, podporuje a v Rusku jsou elitou. Ale na druhou stranu musi a vlastne nekteri i z presvedceni podporuji ten zvraceny system. Urcite to maji velice tezke ti, kteri chteji soutezit a nesouhlasi se systemem. Mnohdy je horsi ten, ktery na pachane zlo jen prihlizi, nez ten ktery je kona. Bohuzel.
Lrhodpovdt 
   Re: Vrazi na olympiade09:22:37 23.02.2023
j mm teba takhle troku problm s tm adorovnm Ztopka (a dalch sportovnch hrdin). ten byl fakticky podobnej ppad jako ti rusci - vkladn sk organizovanho zloinu, kter byl u moci.
a to skoro ani nechci zmiovat naden kolaboranty mezi horolezci (kte vesele jezdili po svt, zatmco jin a zhusta srovnateln vkonn se podvali maximln tak jednou za nkolik let na kavkaz), aby to teda patilo na tenhle server :)
Lukas B.odpovdt 
    Re: Vrazi na olympiade09:57:28 23.02.2023
Nen to tak dvno, co jeden vysok politik obhajujc sudetsk nmce prohlaoval, e nememe lidem dvat vinu za nco podle nrodnosti.
Luboodpovdt 
     Re: Vrazi na olympiade10:26:27 23.02.2023
jabka a hruky. tady nejde o adov pslunky nroda, tady jde o lidi, kte jsou vdom a vmnou za vhody vkladn skn a nstrojem propagandy.
Lukas B.odpovdt 
     Re: Vrazi na olympiade10:34:40 23.02.2023
Neodsuzujeme lidi podle nrodnosti, ale systm. Sportovci velkorussk e jsou soust systmu. Mou emigrovat, systm veejn odsoudit a startovat za tm uprchlk.

Nebo dl kolaborovat se systmem a na takov fakt nejsem zvdavej. Opravdu se mi ekluj reprezentanti zem, jejm veejn deklarovan clem je uvrhnout m osobn do otroctv.
Martinodpovdt 
      Re: Vrazi na olympiade13:23:14 23.02.2023
Skvle eeno! Stejn jako vichni Nmci za vlky byli nacist a podporovali vlku vyjma tch kte byli v aktivnm domcm odboji tak i vichni Rusci, kte nejsou v aktivnm domcm odboji nebo se pmo neastn boj na Ukrajinsk stran, jsou pmo odpovdn za veker vlen zloiny kter Rusko pch a samozejm ne jen e nesm na olimpidu ale au Rusko prohraje mus bt vichni po zsluze potrestni!!!
Jodpovdt 
     Re: Vrazi na olympiade10:46:45 23.02.2023
Rut vrcholov lezci jsou vesms armdn sportovci.
pbla4024odpovdt 
      Re: Vrazi na olympiade12:10:05 23.02.2023
Kdybych...se narodil a il v Moskv.....lezl bych jako Adam....nechtl bych emigrovat...tak by jste mne vyteli a mon bych vm pl frontu na Donbase.
Ale jsem narozen a iji tady a SOUHLASM s vmi.
A je to dialektick pohled jako skoro na ve kolem ns.
Martas.odpovdt 
       Re: Dorazi na piade12:35:59 23.02.2023
kdybychom nebyla hloupa decka, nepsala bychom sem cipoviny...
Koziasodpovdt 
        Re: Dorazi na piade13:24:51 23.02.2023
Klasicky vude se do sportu tah politika. Na olympid i do okresnho peboru. Ta hysterie kolem toho je smutn. Ale vlastn zas o tolik se od tch Rus nelime, jen to umme okecvat.
george-jpodpovdt 
         Re: Dorazi na piade15:01:08 23.02.2023
A akort nevradme nevinn dti
.odpovdt 
          Re: Dorazi na piade10:46:36 24.02.2023
Lidi jsou vude stejn, kdy je pleitost, tak se djou rzn vci. Akort mi zrovna nejsme ve vlce.
To nen obhajoba zvrstev. Za vlky v Evrop to bylo taky a po vlce Sudety... spravedliv ei taky vradili dti.
george-jpodpovdt 
          Re: Dorazi na piade13:00:13 24.02.2023
Mezi lety 2014 a 2022 zabjeli dti na Donbase pro zmnu Ukrajinci. Kdes tehdy byl? A kde byla esk republika a olympijsk vbor? Vdy bylo clem konit stlen - modr pilby byly nasazeny na Balkn, na Kypru (to jen co se Evropy te) ...
odpovdt 
           Re: Dorazi na piade15:59:58 24.02.2023
"Mezi lety 2014 a 2022 zabjeli dti na Donbase pro zmnu Ukrajinci"

Ale no tak. Tomu naozaj este niekto veri? Nevidel si videa vyrehotanych rusakov, ako z jedneho rakemtometu palia na jednu stranu a zaroven z druheho na opacnu? To bolo to "ukrajinske vrazdenie".
odpovdt 
           Re: Dorazi na piade16:00:11 24.02.2023
"Mezi lety 2014 a 2022 zabjeli dti na Donbase pro zmnu Ukrajinci"

Ale no tak. Tomu naozaj este niekto veri? Nevidel si videa vyrehotanych rusakov, ako z jedneho rakemtometu palia na jednu stranu a zaroven z druheho na opacnu? To bolo to "ukrajinske vrazdenie".
odpovdt 
           Re: Dorazi na piade20:20:39 25.02.2023
J shodou okolnost byl v donsbaskm regionu v 2015 nebo 16 a ptal jsem se tam tehdy na to. A tehdy a tam mi tvrdili, e dn pote. Nemohu vylouit ojedinl excesy.

Ale podle m to Putin vymyslel jako zminku pro vlku podobn jako pepaden vyslaky v Gliwicch poslouilo jako zatek 2. svtov vlky. Tam "hrli" polky vzni z koncentrku.
odpovdt 
            Re: Dorazi na piade12:11:02 26.02.2023
Kdy u tu ete kdo je jakej kokot, tak te mm nad hlavou v dom "imigrovan" kka. Matiky a jejich dtiky. S chut bych ty kretny arogantn, hlun, drz, bezohledn k okol vystelil vlakem zpt do jejich vlasti. Je to to toti to sam jako Rusko. Te ns tu mte, je ns mngo a budeme si tu dlat co chceme. A vy zmr.i z ech na ns nemete, za nmi je toti Anglie a Amerika.
xodpovdt 
             Re: Dorazi na piade22:07:37 26.02.2023
Pkn pohdka anonyme
Pavel Soldn odpovdt 
             Re: Dorazi na piade12:35:53 27.02.2023
Jak se projevuje u ns v R "za nmi je Anglie a Amerika"?
Ty jim mus pronajmout vrchn patro tvho domu, jinak pjde v Anglii k soudu?
odpovdt 
           Re: Dorazi na piade14:08:04 25.03.2023
Napsal jsi to dobe, - je moc smutn kolk je tady ukrofaist kte se proberou pli pozd a stihnou ns jet zathnout do vlky.
Voprlekodpovdt 
         Re: Dorazi na piade15:18:41 23.02.2023
s tm mravnm relativismem taky voca-poca.
Lukas B.odpovdt 
          Re: Dorazi na piade15:41:05 23.02.2023
Je mne jich hrozne lto z pozice bvalho sportovce, bohuel jak k Lhs, vyrostla teda vtina, na tom jejich systmu a erpali z nho. Mon by mohlo byt pro n een zmnit stt, kter by mohli reprezentovat. Na druhou stranu se vem zmenuje o n konkurence na zvodnm poli.
HelcaL.odpovdt 
           Re: Dorazi na piade16:09:34 23.02.2023
Zmnit zemi kterou mou reprezentovat? A to jako vn? Pedstav si e bude v televizi koukat na nkdo kdo se podlel na vrad tv eny, tvch dt nebo tvch rodi jak stoj na bedn a dostv medaili.... By teda bude zvodit za jinou zemi.... Tyhle zmrdi rusk mus bt navdy vyloueni z lidsk rasy a podle toho s nimi mus bt zachzeno!!!
Jodpovdt 
            Re: Dorazi na piade20:34:58 23.02.2023
V tom ppad doporuuji z Olimpidy vyadit Blorusko nu Maarsko a vbec vechny stty kter nepodporuj Ukrajinu ?.
Pavel ermkodpovdt 
             Re: Dorazi na piade21:05:03 23.02.2023
hele - m by se to lbilo, ukzat vem mejdskm sttm jejich msto (dokud bezvznamn poloostrov na zpad asie nkdo jet bere vn). tedy sebekriticky uznvm, e pedevm proto e je mi takzvan vrcholov sport u pudele a neumm na nj a (mimochodem) protlaen (horo)lezectv mezi olympijsk sporty povauji za pitomost a nien na hry.
Lukas B.odpovdt 
             Re: Dorazi na piade05:41:09 24.02.2023
Tak samozejm to by bylo ideln. I kdy Blorus nepovauji za samostatn stt to je defacto federativn republika Ruska. Blorusov mus bt na konci vlky vyeeni spolen s Rusky!
Jodpovdt 
             Re: Dorazi na piade13:06:12 24.02.2023
Rakousko taky nepodporuje Ukrajinu, chce zakzat rakousk repre ast na olypid?
odpovdt 
         Re: Dorazi na piade15:26:29 02.03.2023
Souhlas.Rus a si klidn na zvody i OH jezd, pokud nebude jakkoli propagovat ony negativn jevy Ruska vetn vlky. Jinak prost diskvalifikace a dom. Ovem platit by to mlo pro vechny, teba i ony Amky pi akcch v Jugoslavii. Vlky a ozbrojen akce nelze tolerovat nikomu a nikde.
Honzaodpovdt 
         Re: Dorazi na piade15:33:29 02.03.2023
Souhlas. Ono ve je dno dnen nenvistnou morlkou a to nejen ve sportu, politice, ale skoro vude. Mm dojem, e ona tehdej doba 2 blok a elezn opony byla v tomhle smru jen prochzkou rovm sadem...
Honzaodpovdt 
       Re: Vrazi na olympiade23:30:26 27.02.2023
Zhruba az sem podsud je diskuze rozumna, tak se pridam. (V Rusku jsem byl parkrat sluzebne, naposledy vloni. Ano, jsem kolaborant.)

Kdybys byl jako Adam, tak uz bys tam nebyl. Podobne jako obchodnik naseho zakaznika. Mladej kluk, kteryho jsem driv nemel moc rad, ale posledni rok hodne zkrotnul a kdyz jsem se posledne vratil, tak se vyptaval, jak to v jeho zemi vypada. On (i jeho spoluzaci) se tam proste ted boji vratit. A to Adam mi podle rozhovoru na netu prijde jako mnohem inteligentnejsi tvor nez ten obchodnik. (Naopak mistni elektrikar meho veku, ktery uz si v mladi na vojne nekde na vychode zabojoval, rikal, ze uz dostal nekolik povolavacich rozkazu, ale nejak v tom umi chodit a elektrikari dal.)

Co se tyka Sudet, tak nemam velky problem s kolektivni vinou. Dokazali se nechat zblbnout Adolfem, ze se jim v Ceskoslovensku nelibi, spolecne presvedcili svet, ze ani neceknul, kdyz Hitler Sudety zabral. Tak je logicke, ze to po valce dopadlo, jak to dopadlo. (Osbone vic vnimam nasledky typu, ze Kauschka musel z Jizerek, ze v Orlickych horach jsou po lese hromady kameni z vystehovanych rozpadlych chalup... Ostatne, proc tohle neprobrat treba s Prachtelem.) Osobne si myslim, ze pokud se podari vyhnat osvoboditele z Ukrajiny, tak se zbylymi Rusaky to tam dopadne podobne. A pokud se to stane, tak by me zajimalo, jestli se to nejak projevi i treba v Estonsku.

(Analogicky nemam vubec problem s atomovkami na Japonsko.)
bagrodpovdt 
        Re: Vrazi na olympiade12:55:36 05.03.2023
Mysl to Estonsko, kde nemaj Rusov ani obansk prva? Nesm volit, nesm vycestovat (leda by se nehodlali vracet)... Pro tohle nevad nikomu tady, ani v Bruselu?
odpovdt 
     Re: Vrazi na olympiade20:11:33 25.02.2023
To nen to sam. Sudetskch nmc bylo cca 3 miliony a naprost vtina byli obyejn lid, kte se nijak neangaovali (nkte ano). Jsem z Vysoiny, zde bylo dost oblast, kde ili nmci a s naprostou vtinou nebyl nikdy dn problm a oni nemli dn problm naopak s echy. A jako nmci se narodili.

Pak jsou rut sportovci, hodn se jich nijak neangauje, nejsou problmem, mon v systmu, mon ne. Prost se v Rusku narodili a nezbv jim ne tam t a njak fungovat.

Ale pak jsou elitn sportovci, kter reim podporuje a oni mus podporovat reim (bu s pesvdenm nebo bez nj). Ati se elitnmi sportovci nenarodili, ti se rozhodli pro kooperaci s reimem. A ten jejich reim je v souasnosti pro okoln zem dost neptelsk, dost kodliv a pro m osobn absolutn nepijateln.

Ale podle zkuenost z na zem je jasn, e ani sportovci, kte na veejnosti podporuj reim ho nemus podporovat opravdu. Podle mho nzoru neast socialistickch sportovc na olympid v LA byla chybou. Proto si nejsem jist jestli je sprvn je jednoznane a kolektivn vylouit.
odpovdt 
      Re: Vrazi na olympiade23:18:52 25.02.2023
O neasti sportovc v LA rozhodlo Rusko. SSR byla okupovan kolonie.
odpovdt 
       Re: Vrazi na olympiade00:20:37 26.02.2023
To nemn nic na tom, e podle m to byla chyba. Pokodilo to pouze socialistick sportovce, vem ostatnm (zpadnm sportovcm i divkm) to bylo u ...
odpovdt 
        Re: Vrazi na olympiade14:40:24 26.02.2023
Jist, z t chyby jsme se pouili. Nyn mme snahu nevpustit na olympidu reprezentanty agresora, aby zbytek svta mohl sportovn zpolit.

Ona ta neast v LA byla odveta za bojkot her v Moskv 1980 kvli invazi SSSR do Afghnistnu.
odpovdt 
         Re: Vrazi na olympiade13:02:10 05.03.2023
Pl bych si aby sis za tmto nzorem stl, a zas nkoho pepadnou Ameriani (Irk, Afgnistn - to je tak pt her, kde nemli bt, ne?)

Ostatn jsou tu i bli pklady - Turecko a okupace s etnickmi istkami v Srii a na Kypru.
odpovdt 
 Re: Vrazi na olympiade15:25:47 24.02.2023
Nojo. A jsme metln opt v onom socilizmu, jene naruby....
Honzaodpovdt 
 Re: Vrazi na olympiade09:23:00 25.02.2023
Hrozo, jsi xenofob. Peji ti, aby ses v druhm ivot narodil v Rusku, miloval svou vlast. V, ono vlastenectv k zemi zsk skrz lsku ke krajin, rodinm, kter tam ij atd. ekni m jeden pklad, kdy nemohli Ameriani na OH. Skoro 20 let okupovali Vietnam i Afgnistn ili byl agresorem, uSSkem apod. nesmysly, co plod nae neuvdoml spolenost...nebo m nco uniklo?Kolik jsme poslali milodar a zbran do Afgoe? Nebo tam neijou lidi?
Ondraodpovdt 
  Re: Vrazi na olympiade12:39:51 25.02.2023
Vlastenectvo je pitchovina
odpovdt 
  Re: Vrazi na olympiade20:32:18 25.02.2023
Doporuuju si o vietnamsk vlce nco pest. Tam USA nepijelo jako agesor, kter by toil na sousedn zemi. Vietnam byl rozdlen 17. rovnobkou na jin (prozpadn) a severn (prosocialistick) a komunist se rozhodli obsadit jin st vlkou. Jin st si vydala pomoc.

Problematiku Afganistnu neznm, tak nebudu hodnotit.
Nicmn Afganistn v edestch letech, ped pchodem SSSR fungoval diametrln odlin od dneka a byla tam svoboda, fungovalo vzdlvn ...
odpovdt 
   Re: Vrazi na olympiade22:43:57 25.02.2023
On vbec nejvt majstrtyk rusk propagandy je, e se prakticky nepipomn, e Rusko spolu s Nmeckem a Slovenskem zahjilo dobyvanou vlku, kter vstoupila do historie jako 2. Svtovo vlka.

Bhem tto vlky Rusko anektovalo zem Polska, Finska, Litvy, Lotyska, Estonska, Rumunska, eskoslovenska Nmecka a Japonska. Jako jedin zem v tto vlce doshlo zemnch zisk.

Rusko je spoluvink 2.Svtov, dn ob. Dokud si tohle sami nepiznaj, nen monost, e se tam nco zmn k lepmu.
Martinodpovdt 
    Re: Vrazi na olympiade12:39:09 27.02.2023
Ano, je pravda, e Nmecko vyhlsilo vlku Polsku a vpadlo do Polska a souasn mrumilovn Sovtsk svaz vpadl do Polska tak (po dohod s Nmeckem).
odpovdt 
     Re: Vrazi na olympiade20:00:08 02.03.2023
Taky je pravda, e Polsko, hned po zabrn Sudet Nmeckem, toho vyuilo a vzalo si Tnsko, ze kterho se ale dlouho neradovali.
odpovdt 

 Tragdm z HS20:30:09 23.02.2023
Podle OSN bylo v roce 2014 bhem boj na Donbase zabito cca 10tis. civilist. Dnes, bhem velkho vlenho taen celm zemm jich bylo zabito cca 20tis. Pro tenkrt nikdo neoplakval, neposlal miliardy na Donbas a diplomaticky neeil mr kdy to bylo jet mon? Je tch 10tis. mu, en a dt mlo? Udlejte nco, co povede k mru a ne k dal nevraivosti a xenofobii.
Neznmodpovdt 
 Re: Tragdm z HS21:37:34 23.02.2023
No ty vole, v roce 2014 zahynulo na Donbasu 10 000 civilist, protoe russko zahjilo vlku. Nebo si mysl, e mstn civilov vythli ze stodol schovan puky, minomety, tanky, dla, PVO po Nmcch jet z roku 1944 ?

Mon by jsi se ml do toho jejich ruskho svta odsthovat, evidentn tady trp. Protoe jestli ti nepomohl ani posledn rok, tak jsi ztracen ppad.


Martinodpovdt 
  Re: Tragdm z HS08:06:13 24.02.2023
Maro, a ti nerupne cvka. Pravda se tko poslouch kdy m nkdo v hlav modrolut nlev z T24. J jsem nenapsal jedin slovo o podpoe Ruska, ale o tom, e se nikdo nesna o mr. Ty ho chce eit vojensky - tak se seber a thni na frontu. Tk kulomet je nco jinho ne tvoje klvesnice.
Neznmodpovdt 
   Re: Tragdm z HS09:15:25 24.02.2023
je to marn, 4. e ho mydl ze vech stran, on vyden zr na russa, zatm co mu koule drt ussa
odpovdt 
   Re: Tragdm z HS09:18:48 24.02.2023
Ale jak se me nkdo snait o mr kdy Rusko okupuje u 9 let Ukrajinu?Co je to za pravdolskask keci o mru? A thnou z Ukrajiny (cel vetn Krymu), zaplat vlen reparace a vydaj vylen zloince s Putinem v ele a meme se bavit o njakm mru. Jinak je tvj pspvek naprosto bezpedmtn.
odpovdt 
    Re: Tragdm z HS13:32:29 24.02.2023
Krym patil Rusku od roku 1782, pak jej nechal UK, s tm, e tam mli voj.zkladnu. No a kdy Rus vidl, e USA pebr moc na UK (viz Euromajdan, Kliko, kdy mu ruce dlala americk ministryn zahrani atd.) a ml jist obavy o svou voj.zkladnu, tak si Krym vzal zptky. Do toho UK zaala terorizovat Rusky v Luh. a Don. - samozejm dnes se to nesm kat! Jako ten "nepodek" tam, podvej se jak ij UK papali a jejich oban v pohrani - to nen ani stedovk. A v Rusku je to podobn. Take, co tady chce esit? Podvej se jak se k tomu stav Rakousko - a dl dobe!Jen vl bude strkat klacek mezi ty dva nrody.
Xyzodpovdt 
     Re: Tragdm z HS15:02:33 24.02.2023
Jak k klasik: M 60 let? Byl jsi v Rusku? pokud nespluje jednu i ob podmnky, tak nedlej chytrho a radji ml:-). Zbyten se mezi sebou dohadujete a jako obvykle pravda bv nkde mezi, nic nen ernobl.
Vlkodpovdt 
      Re: 18:35:52 24.02.2023
Byl jsem v Rusku od roku 2010 stdav a rovn jsem pobval i na Ukrajin, tam trochu pozdji. Na Ukrajin mnohem vt pruser ne ne u jejich bratru na vchod. A to pedevm neuviteln korupce. Kdo nezail, tak si to nepedstav. Ti lidi tam ili pod terorem rznch gangu, obdoba ruskch devadesatek, kdy podnikatel byl vcemn lovenou zvi. Sm jsem tam dval platky jak na bcm pasu, alkohol za volantem, rychlej dokumenty, nedodren pracovnprvnm pedpisu dn problem, pevoz zbo pes hranice jedin s uplatkem, zbran pi jednn. Jenom aby jste si nedlali iluze, ze z tch Ukrajinc kouk do budoucna nco dobrho. Je to stejn hnzdo. A jedin emu rozumj a respektujou je jasn hierarchie.
odpovdt 
     Re: Tragdm z HS12:43:11 25.02.2023
Tak ked po tom Kryme tak strasne tuzia a uplatnuju si 'historicke' naroky tak nech Russaci teda zoberu Krym, ale nech vratia uzemia Mongolsku, Finsku, Cine...
odpovdt 
      Re: Tragdm z HS15:50:24 25.02.2023
...njak zapomn na zem genocidn ukraden zpadem. A zat me rovnou u Indin. Nemluv o kolonich, e? Take tichuko...
Ten, co vodpovdt 
       Re: Tragdm z HS16:11:45 26.02.2023
A ty si kde bol pri storocnej vojne? Nevis nic, whataboutism ako lusk
odpovdt 
    Re: Tragdm z HS09:08:00 25.02.2023
Kdy u tady mele o Krymu, tak abys pochopil souvislosti. Kdy JFK v roce 62 rozmstil rakety okoli Turecka, tak Chrucov poslal na Kubu vojky. Rakety zmizely. To sam se dje i te skrze majdan. Co m ekne teba na to jak USA zskalo Texas? Co Hiroima, Vietnam a cukrovn "orynem"? Takov ty podporuje? Mimochodem Ukrajina nem od roku 1990 jasn definovan hranice, tak co z nich kouk? Vlastenet ministi, kte si vycpvaj postele prachama? Vidl jsi, co ml namstek ministra obrany Myronjuk v pelechu? Milin dolar v hotovosti (to je asi nov mna na UK). Za nkup vest UK ministi zpronevili 170 mega atd. atd. A potom m m tit budovatelsk titulek o tom jak ei poslali na UK 1 miliardu? Jsi blzen! Vylej si tu umpu z hlavy a zani racionln pemlet.
Danodpovdt 
     Re: Tragdm z HS17:12:12 25.02.2023
No, asi si nezail 68 na vlastnej koi, ale aj tak sa a optam : ako dlho by trvalo ruskej armde v plnej sile, km by dorazila z UA a BY cez SK a PL do historickch zem ?

https://t.ly/vnYl
PKodpovdt 
      Re: Tragdm z HS06:32:03 26.02.2023
Nevytahuj 1968. Ukrajinci byli soust velen vojsk a jejich mnostv pi okupaci nebylo zanedbateln a pokud vm, tak se nm jet neomluvili. A musm dodat, e rovn soudruh Pvek pochopil vznam bratrsk pomoci po tom co je navtvili ptele ze Sovtskho svazu a to mu umonilo pouvn sprvnch argument pi vysvtlovn svm spoluzakm o nutnosti a sprvnosti tchto kroku.
odpovdt 
     Re: Tragdm z HS00:18:31 26.02.2023
Jak zskalo USA Texas? Kdo zaal Vietnamskou vlku?
odpovdt 
      Re: Tragdm z HS08:03:41 26.02.2023
Taky Irk a Afghanistn. Jestli tam nemu ta "slavn" koalice pomohla, nechm na kadho nzoru. Kolik to odneslo civilist, lep nepotat.
odpovdt 
       Re: Tragdm z HS13:13:38 26.02.2023
A emu v Afghnistnu pedtm pomohli Rusci? A v Srii? Tak se d jt do nekonena. A jedinej efekt, kterej to m, je relativizace veho.
Hele, tady ty tvoje kecy, co patnho udlali ostatn, kdy se te bavme o aktulnch ruskejch prasrnch, jsou klasick demagogick strategie. Mimojin popsan v rznejch manulech.
Jo, milerd zopakuju, e pokud si mu jenom trochu vybrat, hlasuju pro maximln pacifikaci ruskejch imperilnch ambic. Jsem pesvdenej, e jsou nesrovnateln rizikovj, hor a brutlnj ne ty americk. Pinejmenm v naem svt.
P.odpovdt 
        Re: Tragdm z HS13:16:57 26.02.2023
A pro pracovnky rusk pt kolony, to nen obhajoba tch americkejch ambic, pokud se dostvaj pes ru. Ale te je aktuln bavit se o tch ruskejch.
P.odpovdt 
         Re: Tragdm z HS19:07:34 26.02.2023
A co teba Turci vi Kurdm? Tam ti to pijde v podku? To je celkem aktulni tma. Tum Etiopie m taky svoje problmy a bci na olympid urit pob. A jestli ti Irk a Afhanistn pijdou tak dvno, tak se radji zamysli. Jo, m pravdu, Rusi Afghanistnu taky dvakrt nepomohli. Jen m dojma ten dvoj metr. Asi tm, e se najednou dje nco relativn blzko, navc ze strany "zlho" Rusa. Nebo snad lidi jsou jen v Evrop?
odpovdt 
          Re: Tragdm z HS09:44:40 27.02.2023
Kurdsky aj Etiopsky konflikt su vnutrostatne konflikty, Russak napadol cudzi stat... Ak nevidis rozdiel, tak ho asi vidiet nechces
odpovdt 
           Re: Tragdm z HS11:51:51 27.02.2023
Ne, nechcu. Tob jsou Kurdi ukraden? Ale je fakt, e s tm tady moc nenadlme.
odpovdt 
            Re: Tragdm z HS17:34:59 27.02.2023
pekny slameny panak, pointa je inde (vnutrostatny vs. medzistatny vojnovy konflikt) Proste to nechces chapat, tak si na smiech kazdemu sudnemu cloveku
odpovdt 
             Re: Tragdm z HS17:45:51 27.02.2023
Kurdsk konflikt a tak vnitrosttn nen (i kdy to tak na prvn pohled vypad)a jak z historie vme, mohou za nj, kupodivu, opt zpadn diplomat, to jen na okraj.
Vlkodpovdt 
              Re: Tragdm z HS18:19:45 27.02.2023
M na mysli Sykese s Pikotem?
odpovdt 
             Re: Tragdm z HS20:08:43 02.03.2023
Turci napadaj Kurdy i v sousedn Syrii a Irku, jestli ti to neuteklo. Tm to ale mon do jist mry nevad a nejsp s tm ani moc nenadlaj neb Turci jsou s armdou nkde jinde.
odpovdt 
          Re: Tragdm z HS15:34:39 02.03.2023
acohenti... ano, ano, a v americe zas lyncujou cernochy!
odpovdt 
      Re: Tragdm z HS11:16:04 28.02.2023
Vietnamskou vlku zaal Severn Vietnam s podporou ny a Ruska.
odpovdt 
     Re: Tragdm z HS15:48:09 02.03.2023
Ono tm dnenm aktivistm a z jedn i druh strany nen sto pochopit, e politika velmoc je jak na vchod, tak na zpad stejn, prost proto, e jinak by jejich velmoci skonily. To je znmo u z dob starovku a on msk e. A tm vychvalovnm i zatracovnm jednch i druhch si kadej jen profiluje a posiluje svou karieru. Kde je pravda v snad jen Bh take radj mlet. Nakonec vdy to odskou nevinn a ne oni hlavouni.
Honzaodpovdt 

 Olympida20:49:20 25.02.2023
Myslm e Rut horolezci a lezci byli jedni z mla, kte na zatku vlky podepsali vzvu aby vlka skonila a vyjdili nesouhlas s n. Tak doufm e se jim podailo Rusko opustit. Ti co tam zstali (nemyslm jen lezce) a sportuj jako by se nic nedlo nemaj prvo na olympid soutit. Jejich zem vrad. Kdy nechce nkdo veejn protestovat proti vlce, aspo a se neastn veejn propagace Ruska i kdy pod neutrln vlajkou
JTodpovdt 
 Re: Olympida15:37:10 02.03.2023
no..a jak by sis predstavoval ze se to v praxi odehraje? Ruskej sportovec dostane obsilku ze ho strana a vlada vybrala do reprezentace na olympiade a aby si sbalil teplaky a dostavil se na nadrazi.
To je na urovni povolavaciho rozkazu. Kdyz rekne ze nejede, at uz z jakyhokoli duvodu, tak ma celkem zarucenou blizkou pozornost mistniho ekvivalentu panu v kozenejch kabatech.
odpovdt 
  Re: Olympida15:49:56 02.03.2023
Hmm - a to je jako z vlastn zkuenosti?
Honzaodpovdt 
   Re: Olympida16:49:27 02.03.2023
to je ze zkusenosti nekoho kdo ty casy zazil v produktivnim veku a do ty zeme blahobytu kde dneska znamenalo predevcirem jezdil a videl tam nejen to co mu pruvodci inturistu chteli ukazovat.
Ty mas zkusenost jakou?
odpovdt 
    Re: Olympida12:47:04 05.03.2023
Nehraje roli, co bylo ped pl stoletm, dleit je dnen realita (z oficilnch UKRAJINSKCH zdroj, kter pebr i T). A ta je hrzn!

Dchody okolo 2000 hiven (a jet je stt nevyplc), pracujc na eleznici cca 10-12000, zato oldci vlejc se po tlu 100 000. A jsou placeni prv z penz, co neplat tm nejbdnjm. Takov svin mr nikdy chtt nebudou. Tm sp kdy tam cpeme dal a dal hotovost. Pak se stane e armdn nkup kupuje vajko kus za 17 Euro a kdy se to proval, zavou zemdlce!!!

Kolik zstane za nehty dnen vrchuce? Zatm vichni ukrajint prezidenti kradli jako straky, za vemi jsou stamilionov afry (v dolarech!)- Poroenko, Tymoenkov, Jurenko, ... Nemluv o vech tch fech sttn banky, celncch, guberntorech...
odpovdt 
     Re: Olympida07:16:40 29.03.2023
Tak nejlep jsou chlapi co se nemou vrtit na Ukr. z dvodu povolvku, tady dlaj haury a pitom to jsou dezertei. Viz zmetci v E classe, kter minuly tden skonili po zsahu, kadopdn to Rakuan nem pod kontrolou a zmetci si tady zanaj budovat svoje organizace.
odpovdt 
      Re: Olympida07:18:27 29.03.2023
A jet abych doplnil, tak ern obchod se zbranmi na Ukr. hranicch samozejm existuje a nabdka je velik. Libo grant!
odpovdt 

 za pabdu00:58:12 29.03.2023
nechpu tu spoustu nenvisti lid kolem sebe, a peju si aby rusko u konen osvobodilo celou ukrajinu a byl zase chvilku klid a mohli se probrat zajmavj tmata. nen rozdl mezi normlnm ukrajincem a rusem. stejn jako ruskej i urajinskej ncek oba stojej za hovno,, nen to nae vlka tak se do n nenechvejme vthnout..seberte se vichni ochrnci ukrajinsk demokracie a jdte chcpnout na donbas ..urit vm tady nae vlda postav velk pomnk a budou na vs s lskou vzpomnat.
dodpovdt 
 Re: za pabdu07:17:48 29.03.2023
Amen.
tah-sha-tungaodpovdt 
 Re: za pabdu09:59:44 30.03.2023
a ty sa zas zober do ruska a chod fajcit kokot putinovi ako to robis tu nadialku
odpovdt 

 Nevm13:25:49 07.04.2023
Nevm, kdo z tch sportovc je vrah a kdo ne a nevm, jestli jejich ast ve sportu zkrt vlku nebo ovlivn jej vsledky. Nevm, kolik z ns se doke postavit fovi, na vld a podobn - a to nm zdaleka nehroz takov nebezpe (teba pd z okna) jako ruskm sportovcm - pokud by rebelovali. Ale fakt nevm, co je sprvn a zvidm vem , co v tom maj jasno. jw
Solnigerodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.