LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Nelnk m vdycky pravdu.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
50.Hyn 9963
51. 9954
52. 9915
Bouldry:
50.lapk 9056
51.olc 9050
52.ern 8884
Hory:
29.Chomov 2248
30.Kupec 2216
31.Nehasil 2188

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198610 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5
Boulder Bar - Praha 7
Big Wall - Praha 9 - Vysoany

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Pertn - Praha 1
Lezec-shop.cz - tchovice
LANEX eshop - Bolatice

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Grand Prix Holeovice

jaro 2013

smallO vkendu 1. a 2. ervna 2013 probhla na stn v Holeovicch akce pomalu vtho vznamu ne druh svtov vlka. :)


pohr



Tato udlost se jist zape zlatm psmem do historie eskho horolezectv po boku slavnch himlajskch vstup. :)

Od umavy k Tatrm (vlastn jen k Ostrav), se sjeli mlad zvodnci na stnu do Holeovic, pomit si sv lezeck dovednosti s ostatnmi soupei. Jen Sra Hrozov lezla mimo zvod, protoe bt poraen Srou, by mohla pro star zvodnky bt ostuda. :)


Sra



Zvodilo se na obtnost, rychlost a v bouldrech, a to cel jet v kombinaci.

Nechtli jsme lkat zvodnky na vcn ceny, ktermi bvaj odmnni tm vude jinde. Ten pocit, kter m zvodnk ped usnutm, kdy se jet jednou podv na vyhran pohr i medaili na police, se ned nahradit nim jinm.


Emma



A tak jsme dky firmm Singing rock, Rock joe, forclimbers.cz a stenaholesovice.cz mohli podit spoustu medail a pohr, na kterch mohly dti oi nechat.


skupina pohr



Navc jsme podili jet pohr putovn, kter je u te vystaven v na sni slvy na stn v Holeovicch.


vstavka



Na pohru jsou vytesna zlatm psmem jmna vtz, ke kterm asem pibudou dal a dal.


plakety



Potme s tm,e se podstavec naeho pohru asem rozroste do velikosti Stanleyova pohru a pak ho i pekon. :) Sponzoi ns potom budou na kolenou prosit, aby takovou akci mohli finann podpoit. :) Ale my si budeme peliv vybrat! :)

Te k samotnmu zvodu. Soutilo cca 120 lezc. V sobotu cel den probhala obtnost. A tak vyhlen vtz tto disciplny.


vyhlen obtnosti



Veer byl pro trenry zpesten velkolepou pednkou MUDr. Olgy Dyrhonov a LRH (tedy m, Rebela :) ). Musm se piznat, e trmu jsem zahnal dvma panky Fernetu. Nevm, co si posluchai z pednky odnesli, ale j jsem nucen nekriticky napsat, e byla spn. :)

Po noci pln vn, tedy alespo tch, co spali ve vlastnch i cizch :) spaccch na stn, nsledoval druh soutn den.


foto spack



Z organizace zvodu na obtnost jsme si obavy nedlali, i kdy se v kad kategorii lezly ti kvalifikan a jedna finlov cesta.


lezen na obtnost



Jak ale zvldneme nedln bouldry a rychlost, kdy na rychlost bylo pt pokus pro kadho (potal se nejlep as) a bouldr se lezlo deset, to u nm obavy trochu pinelo. :)


boulder



Pesto, e se objevily njak malilinkat zdrhelky, :) tak i tohle jsme asn zvldli. Dokonce jsme nemuseli vyut pipravenou variantu, e si podkujeme sami a byli jsme pochvleni jinmi. :)


skupina organiztor



Odjezd zvodnk komplikovala u jen velk voda ve Vltav.

U bhem zvodu, kdy mi rodie pli chvlu do u :) a hlavn po zhodnocen akce a spoust dkovnch dopis, :) jsme se rozhodli, u te zveejnit termn dalho zvodu v srii Grand Prix.
Tedy u 28.-29. z 2013 se budou moci pokusit dal uchazei o zvnn svho jmna na n velkolep pohr. Podzimn Grand Prix chceme pojmout jet velkolepji a opt pinst nco netradinho do soutnho lezen. Chceme, aby se na zvodech hodn lezlo a ne ekalo v izolaci, a potom dlouho na vsledky. Mme pislbenho sponzora, kter poskytne nejmodernj PC techniku (kad rozhod dostane tablet) a na velk obrazovce v hale se budou v relnm ase pes Wi-fi ukazovat vsledky na obrazovce. A v momentu, kdy doleze posledn zvodnk, budou na obrazovce zveejnny vechny vsledky. :) (Doufm, e sponzor dodr slovo a technika nezklame.) Tak n bar bude fungovat nejmn o 200% lpe (vetn sortimentu) a k sndani bude i bbovka i kakao.

Pokud nkdo z nepejcch m pocit, e jde o samolib a sebepochvaln lnek, tak m pravdu. :) Ale i s tmhle pocitem jsme se u nauili t. :)

Celkov vsledky jsou zveejnny na strnkch HS.

Fotogalerie se nahrv na FB Lezce


Libor Rebel Hroza   [pravy] 12:30 07.06.2013Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 ...inu13:10:51 07.06.2013
pro ne. Povedlo se to? Pochvalte se. Gratuluji k poveden akci. T
Tondaodpovdt 

 Pochvala c.313:28:26 07.06.2013
Takze asi dobry. Taky mam nenaplnene ambice, tak se prosim slusne ptam odkdy mohu zacit trenovat sve dite? Myslim pravidelne lezenim na stene? Od kolika jako let...dikes.
Pochvala 1. Ty 2. viz.vyse 3. ja 4. .....
Martas.odpovdt 
 Re: Pochvala c.314:07:20 07.06.2013
Nejvhodnejsi je instalovat chyty uz do matky. Nejdriv vsak v sestem mesici jinak bude dite rozlezene a hrozi predcasny porod respektive vylez. A madla! at si neznici slachy...
odpovdt 
 Re: Pochvala c.314:55:16 07.06.2013
Maras, kdyby jsi byl na na velkolep sobotn pednce. Tak by si se dozvdl, e u ve tech mscch dtte ti odbornci mohou ct, zda je dt vhodn k vkonnostnmu trninku. Praktick rada. Trnovat me zat v podstat kdykoli. Ale je poteba si o tom zjistit njak info. Bohuel ct v obecn rovin, ve dvou, pti nebo deseti letech nejde.
LRHodpovdt 

 Pochvala Nepochvala13:52:27 07.06.2013
No j se zase tak chvlit nebudu. Mj seznam toho co do podzimu zlepit m poloek dost, ale kadopdn mm velkou radost, e si dti (nkter teda u skoro n dti :)) hezky zalezly a zazvodily. Take strun:
Vymakat vyhodnocovn vsledk. Pt max pl hodiny po dolezen a dn chyba tam prost nebude a hotovo. :).
Doladit systm a hodnocen bouldr tak aby to bylo hlavn o boulderingu.
Elektronick asomra na rychlost.
atd.

Vichni by mli Libora prbn vc chvlit, protoe na to evidentn nen zvyklej a kdy ho pak jednou za as nkdo pochvl je z toho pln urvanej. :)))

Velk dky vem co nm pomhali! To si vypijete!

Kadopdn se tm na podzim.

A to leze!
Bobr
Bobrodpovdt 
 Re: Pochvala Nepochvala17:07:49 07.06.2013
Bobe, nedlej do vlastnho hnzda, jsem ti pece zakzal kat pravdu. :-)))
LRHodpovdt 

 ...pochvala nepochvala, koho to zajm...15:23:18 07.06.2013
Perfektn zvody, dti naden, jet jednou dky! Dobe to dlte! V z se vrtme na msto inu :)
Ondraodpovdt 

 Dk22:11:01 07.06.2013
Ten pocit, kter m zvodnk ped usnutm, kdy se jet jednou podv na vyhran pohr i medaili na police, se ned nahradit nim jinm. Co dodat, dk za dcka a v z navidnou :-)
 kimiodpovdt 

 Jak se to pot13:00:55 09.06.2013
Dkuji za krsn zvod ,ale jak se to pot. Myslm to celkov poad z tch t discipln?
Pukaodpovdt 
 Re: Jak se to pot09:36:10 10.06.2013
Spot se prmr ze soutu poad v jednotlivch disciplnch, a z toho sla se ur poad celkov. Pi shodnosti rozhoduje pomr vzjemnch vher/proher. Celkov poad se pot pouze pro ty co nastoup do vech discipln. Ve vpotu maj vechny disciplny stejnou vhu. Nejlep je bt 3x prvn. To je prmr 1 a nen co eit :)))
Bobrodpovdt 
  Re: Jak se to pot10:21:41 10.06.2013
Jak prmr?
Pukaodpovdt 
   Re: Jak se to pot11:17:54 10.06.2013
nap. Borec A je 1 v obtnosti + 3 v rychlosti + 1 v bouldrech. To je je 5. dleno 3 disciplny je 1.66666.
Borec B je 2 v obtnosti + 1 v rychlosti + 2 v bouldrech. To je taky 5. Dleno 3 disciplny je 1.66666.
Maj stejnej prmr, ale Borec A nad borcem B vyhrl v obtnosti a v bouldrech, take m 2 vhry proti jedn vhe borce B v rychlosti. Borec A tedy vyhrv.
Teba v Holkch kategorie B krom ptho msta vdycky rozhodoval tenhle pomr vher/proher.
Bobrodpovdt 
    Re: Jak se to pot11:26:25 10.06.2013
Ale co kdy budou mt stejn 3 zvodnci? Mlo by se to udlat jednoznan ,aby nedochzelo k dohadm.
Pukaodpovdt 
     Re: Jak se to pot12:12:05 10.06.2013
Co navrhuje?
Bobrodpovdt 
      Re: Jak se to pot13:59:30 10.06.2013
Co j vm. Nejsem matematik ,ale to u snad musel nkdo eit. Snad nkdo porad. Ale ta varianta co jsi navrhl ty asi nen sprvn, nkde je chyba.
Pukaodpovdt 
      Re: Jak se to pot14:35:11 10.06.2013
a) doufat, ze nebude nikdy prave 3 zavodnici, kteri kazdy vyhraje 1 disciplinu, v dalsi je 2 a ve 3 treti. Pak holt vzdy budou na tom stejne.

b) zavest slozitejsi podminky.

Otazkou je, zda to vubec je mozne. Napr. zminena vaha discipliny vyjadrena pomerem poctu startujicich, ale to bude v techto podminkach temer vzdy znevyhodnovat rychlost, kde dlouhodobe soutezi nejmin deti. Navic v hypotetickem priklade to stejne nepomuze jelikoz to bude 3:3:3 coz je stejne 1:1:1, takze porad stejne:(

=> pokud se nerekne explicitne, ze vitezstvi v nektere discipline je vic nez v jine, tak je to pro tento hypoteticky priklad nemozne rozlisit.
Lumiodpovdt 
       Re: Jak se to pot15:04:58 10.06.2013
A tak by se mly podit lep stopky. V Holeovicch se milo jen na setiny vteiny, co kdyby mly dv dti shodn asy? J myslm, e na dal zvody bude poteba men rozit i na tisciny, jinak hroz, e nebudete schopni vtze vyhlsit.
odpovdt 
        Re: Jak se to pot15:25:12 10.06.2013
U jsem mluvil s jednm odbornkem a ten navrhoval kvadratick prmr. Ale to by pak ten ppad co tady Bobr nabzel jako pklad ,dopadl obrcen. Tak jak to je Lumi ,ta m zkuenosti.
Pukaodpovdt 
         Re: Jak se to pot15:59:55 10.06.2013
Teba odchylka m napadla taky, ale ta to taky nee vdycky a navrch vyjaduje sp vyrovnanost vkonu ne e by neporovnvala zvodnky vi sob. Myslm ale, e v tto kombinaci je je to dost mal pravdpodobnost. Teba te to bylo tak, e kdo vedl v obtnosti vedl vtinou i v bouldrech a rychlost dlala jakousi divokou kartu. Take zas takovej problm to snad nebude. Zkusm se zamyslet nad njakm efektnm rozstelem v ppad e se sejdou 3 stejn.. :)
Bobrodpovdt 
         Re: Jak se to pot16:00:57 10.06.2013
Kdy dopadnou stejn, podle hodnocen, jak uvedl Bobr, tak prost vyhlsme dva, pop. i nkolik zvodnk na jednom mst. Koupme o pr pohr vc a dodaten je jim poleme. :-) Vyeeno. Nevm jak by se dckm vysvtlovalo, e o medaili je pipravil logaritmus z druh odmocniny prmru dosaench vsledk. :-)
LRHodpovdt 
         Re: Jak se to pot16:30:15 10.06.2013
tady nejde o Bobruv priklad na jeho priklad staci to co pouzil uz ted.

Kriticky pripad je napr. tohle:
Borec A: 1. v Obt, 2. v rycl., 3. v bould
borec B: 2 -,,- 3 -,,- 1 -,,-
borec C: 3 -,,- 1 -,,- 2 -,,-

arit. prumer: 2
kvad. prumer: 2.16025 \sqrt{\frac{14}{3}}
geom. prumer: 1.8171 \sqrt_{3}{6}
harm. prumer: 1.63636 \frac{18}{11}

pro pripomenuti: pro oficialni zavody se pouziva pro vysledek z kvalifikace: "geometricky prumer aritmetickych prumeru poradi v jednotlivych kolech".

jedine co me tedy napada je udelat zanoreni zanoreni a pokud nastane shoda v celkovych vysledcich, tak pokracovat zpet do jednotlivych zavodu a porovnat to tam.
tj. napr. v rychlosti v kolika casech byli mezi sebou lepsi
obtiznost zda to bylo na cas, jen ve finale, nebo i v kvalifikaci byl nekdo z nich lepsi.
v bouldrech absolutni pocet topu a zon.

U tanecnich soutezi je to obdobne (http://www.csts.cz/cs/Legislativa/Soubor/15). Ale tam je vyhoda vice tancu a v kazdem je vice porotcu.
Lumiodpovdt 
          Re: Jak se to pot16:35:07 10.06.2013
Ahoj Lumi. Bude to tak, jak jsem napsal :-)ve.
LRHodpovdt 
           Re: Jak se to pot08:37:10 11.06.2013
Rozumm tomu tak ,e to opravte i pro tchto zvodech?
odpovdt 
            Re: Jak se to pot11:54:49 11.06.2013
5. ervna jsme dodaten poslali dv medaile a jeden pohr. Nevm o jinm peklepu. Pokud se tak stalo, prosm ozvte se. Chybu napravme. pohry a medaile dodaren poleme. Omlouvm se. V tu nedli Bobr vyhodnocoval, jak bouldry, rychlost a ranking. Prost chybika se vloud :-( Mj te se pkn
LRHodpovdt 
             Re: Jak se to pot13:41:49 11.06.2013
Tak je tomu v kategorii B dvata u prvnho a druhho msta ,muselo by se pipsat i jmno dvou vtzek na krsn putovn pohr.
odpovdt 
              Re: Jak se to pot14:47:51 11.06.2013
To nebude problm, napi mi vc info na mail na stnu a to dme do podku. Libor
LRHodpovdt 
              Re: Jak se to pot17:14:45 11.06.2013
Holky kategorie B byly nastejno dv, take tam funguje pomr vher. Andrea Veroniku pelezla ve dvou disciplnch ze 3 take je prvn.
Bobrodpovdt 
               Re: Jak se to pot13:54:21 12.06.2013
Dobe to maj udlan v Petznu ,tam je tak takov typ zvodu a nikdy tam k pochybnostem nedolo.
odpovdt 
               Re: Jak se to pot14:06:06 12.06.2013
Ale bohuel Andrea skonila v rychlosti a 3.
V tom je hek. V celkovm hodnocen se mus hodnotit cel zvod, ne jen dv disciplny. Pokud by se to mlo eit matematicky tak by bylo nejlpe zvolit kvadratick prmr. Ten je statisticky nejpesnj a nebo jak navrhuje Libor. Libor m irok srdce. Bobr bohuel nev o em mluv.
Timurodpovdt 
                Re: Jak se to pot15:01:44 12.06.2013
Prosm vs, napite mi, nebo Bobrovi, njak podrobnosti, a u to je vyeen. Bobr m vechny vsledky. Netvrdm, e se nemohla stt chyba. A een, e podm dal pohr i medaile jsem u nabzel. Tak a to splchneme.
LRHodpovdt 
                 Re: Jak se to pot15:13:33 12.06.2013
Tohle je akademick diskuze, kter slou jako inspirace pro podzimn kolo. Zvod co byl, je u uzaven kapitola na kter je zbyten cokoliv mnit tak se bosk prosm nestresuj. :-)))))
Bobrodpovdt 
                Re: Jak se to pot15:08:24 12.06.2013
Kvadratickej prmr je fajn. Snaha o co nepesnj vpoty taky. M ale prost njak vnitn vc sed to e pi shodnosti jen porovnm kolikrt kdo koho pelez. kdo m vc vher je lep. Pokud se sejdou 3 tak skon na spolenm nerozhodnm fleku a hotovo. Chpu, e to m limity ale i tak jsem si to zvolil. a hlavn to doku vysvtlit i malmu dcku tak aby to chpalo a nebylo natvan e nco bylo nefr a nedoke to pochopit. Protoe o ty dti jde nakonec nejvc...
Bobrodpovdt 
                 Re: Jak se to pot16:52:55 12.06.2013
Za boskho se pokld ty ,d se pocitem ,ale tady jde o zvod. A tam rozhoduj vdy vsledky a matematika. Zkus si to teba pirovnat k desetiboji. Tam teba vyhraje i ten co nebyl prvn v jednotlivch disciplnch ani jednou.
Timurodpovdt 
                  Re: Jak se to pot19:30:12 12.06.2013
Jo, ale zkus si k tomu pidat, e tohle je zvod PRO DTI. A to pro dti tak star, e jim sloitj nebo vc abstraktn matematiku nevysvtl tak, aby se s n vnitn sily - a ty dti za to nemou. Take v tomhle rozumm Bobrovi a myslm, e to zkoncipoval dobe.
(Teda, nikdy bych nemyslel, e se budu vyjadovat k zvodm. No, ale eknme, e tohle je psychologie :))
Robertodpovdt 
                   Re: Jak se to pot08:56:41 13.06.2013
Vtina sportovnch lezc nedl krasobruslen proto, e v lezen se d ve spotat jasn. Pokud bude poadatel eit takov nesrovnalosti pocitem, tak tam nikdo nebude jezdit. Ve se d zneut. Matematika vpoet je neodvolateln. Na pocity u na tomto svt zahynulo takov velik mnostv lid. Hroza vdy bil do prhlednch pravidel a kdy uspod zvod, tak je nect. Libor mn byl vdy svou zaujatost sympatick, te zanm pochybovat.
odpovdt 
                    Re: Jak se to pot09:43:07 13.06.2013
J mm na tohle takov to nzor. Podle Bobrova potn me nastat situace, e budou dva nebo i ti dti na stejnm mst. Pak to vyeme, prost tak, e dostanou stejn ohodnocen. To nen nespravedliv! Pokud nkdo v o tom, e jsme nkoho pokodili a mi nape. J o tom nevm a nikdo se mi neozval.
LRHodpovdt 
                     Re: Jak se to pot14:10:34 13.06.2013
Bylo by dobr aby jsi nastavil pevn a jednoznan pravidla. Je koda ,aby tak krsn zvod jak jsi pro dti uspodal ,byl poznamenn tou chybou jak je v kategorii B dvky. Sama jsem to nkolikrt pepotala a nejsem schopna do dneka urit jak je rozdl mezi prvnm a tetm poadm v jedn discipln. Statistika je, ale nekompromisn a kvadratick prmr byl asi u m rozhodujc Pocit tady nem co dlat.
odpovdt 
                     Re: Jak se to pot20:33:57 13.06.2013
Ono totiz, jim akorat vadi to, ze kdyby se pouzilo jine pravidlo pro vypocet kombinace, tak by to dopadlo jinak:
Geometricky prumer na poradi vliv nema u 1 a 2 mista, ale u 3 a 4.
Naopak kvadraticky o ktery se tady strasne nekteri bijou zmeni poradi na 1 a 2 miste. Zatimco pro 3 a 4 to dopadne stejne.
Bodovani ala Petzen odpovida poradim geometrickeho prumeru, tj. prohodi se 3 a 4 misto.

Nicmene, neozval se podle me nikdo, protoze neni protestovat proti cemu. Libor s Bobrem zvolili nejake pravidlo a podle nej je to v poradku. Jelikoz toto nebyl oficialni zavod CHS, tak si poradatel mohl zvolit zpusob vypoctu jaky chtel a pomer je taky matematicky pojem a rozhodne nejde o zadny subjektivni pocit.

Osobne bych asi pouzil bodovy system, nebo geometricky prumer.
Lumiodpovdt 
                      Re: Jak se to pot14:22:51 14.06.2013
Tady nejde o to jak se to bude potat, ale dt pevn a nemnn pravidla. Pokud se bude poad sestavovat podle pocitu poadatele, tak je to v nepodku a nebude nikdy klid. Dti nastaven pravidla berou. Dti akceptuj co se sm a nesm. To jen ti divn rodie dlaj podrazy a tunely.
odpovdt 
           Re: Jak se to pot13:09:28 11.06.2013
Tady uz neslo o to, jak to udelas, ale obecne o reseni problemu. Samozrejme vyhlaseni deleneho mista neni problem a je to nejjedonussi reseni pro tento typ zavodu.
Lumiodpovdt 
          Re: Jak se to pot09:31:45 11.06.2013
stejn bod, rozazovac zvod ve sprch :-)
odpovdt 
           Re: Jak se to pot15:11:29 11.06.2013
na potku modern historie olympid se pi rovnosti vsledk rozhodovalo losem, teba pi skoku vysokm bn. si myslim e teba stiba je docela fr a jednoduch, ne?
Lukas B.odpovdt 
            Re: Jak se to pot09:11:27 12.06.2013
Ne. Je stejn blb, jako hodnocen podle asu u obtnosti.
odpovdt 
             Re: Jak se to pot10:31:48 12.06.2013
Hodnocen podle asu ve finle dost zjednoduilo ivot poadatelm i stavm. U nehroz dn superfinle, nehroz e stav z obavy ped rozazenm pestel obtnost a dal komplikace. Vlastn i finle je zajmavj a divk se nemus koukat jak zvodnk dv minuty vyklepv. Ti dob um i lzt rychle. Nebo m njakou jinou zkuenost? Kdy vyhrl rychlej nad teoreticky lepm?
odpovdt 
              Re: Jak se to pot16:03:30 12.06.2013
Pokud ve finle dva topuj, vyhraje rychlej. Jist, dalo by se ci, e kdy jeden stejnou cestu pelezl rychleji, je lep. Ale opravdu je lep lezec na obtnost?

J chpu, e to uleh ivot organiztorm, jen to nepovauji za dobr. Prakticky sta u jen ten stres na zvodnka, e nesta lzt dobe, ale mus to bt i rychle. V lezen na obtnost by ml vyhrt ten, kdo peleze t잚 vc. Ne ten, kdo peleze jednodu vc rychleji.

Jinak krom ulehen tento zpsob nevhodn eliminuje chyby stav. Na TC v Olomouci topovali kvalifikan i finlov cesty v jedn skupin 4 borci. Byla to ostuda a chyba stave, kluci se o 1 - 4 msto rozdlili ne podle toho, jak je kdo ikovn, ale kdo tam vybhl rychleji. Opravdu je to na zvodech v obtnosti sprvn?
odpovdt 
             Re: Jak se to pot14:55:18 12.06.2013
Pi tech kvalifikacch a stylu zvodnch cest se asu nebojim :)
U celkovejch vsledk se sta st s mylenkou, e tenhle zvod me pro nkter skonit nerozhodn. Koneckonc to tak v ivot chod... :)
Bobrodpovdt 
              Re: Jak se to pot16:56:55 12.06.2013
Stejn zvody jsou v rakouskm Petznu a tam u maj dlouh lta jasno. Zkusme se pouit od nich.
odpovdt 
               Re: Jak se to pot21:42:28 12.06.2013
Jak by tedy vyeili v Petznu tritick ppad, kter popisoval Lumi?
Tedy vsledky zvodnk:
A: 1.-2.-3.
B: 2.-3.-1.
C: 3.-1.-2.
Myslm, e by vyhlsili 3 x celkov prvn msto :).



Modpovdt 
                Re: Jak se to pot06:24:56 13.06.2013
Mas samozrejme pravdu. V roce 2011 kategorie female U12. (http://www.wettklettern.org/index.php?Mode=ShowCup&CupId=25). Bylo to sice jen 2 ale zcela jasne to ukazuje, co by se stalo i se 3. A vubec nevadilo, ze tam bylo v kategorii dalsich 27 holek.

Ten Petzen to dela uplne obycejne. Tj. ty zavody vezme jako poharovou serii a v kazdem zavode udeli postupne 100-0 bodu. No a nakonec ty body secte.
Lumiodpovdt 

 SAM CHVLA21:48:03 09.06.2013
Bylo to super!!! Moc dkujeme !!!
Za chyby se neomlouvejte, kdo nic nedl nic nezkaz, a kdyby nebyly chyby nebylo by co napravovat a na co se napt tit - dky za dal termn - peme do kalende a u se tme - a kdy bude kakao tak to bude fakt luxus :-)
Simodpovdt 

 Pochvala X+121:25:09 10.06.2013
Libore a Bobre bylo to moc dobre. Velka poklona vsem poradatelum. Skoda, ze jsme vypadli jak vichr z hor.
Modpovdt 

 GPH10:59:51 12.06.2013
Dobr akce, kluci dky. Vrchlabci
Jaodpovdt 

 pln jin hodnocen10:44:09 14.06.2013
Ahoj, ml bych jet jeden dotzek. Nemohlo by se obecn celkov hodnocen obtnosti udlat jinak, ne jednou finlovkou? Vm, e na zvodech je to obvykl, ale kdy dcka pelezou dobe 3 kvalifikan cesty, tak pak trochu smly nebo jeden patn postaven krok jim me znehodnotit celodenn snaen. Nela by tedy obtnost udlat podobn, jako teba bouldery? To znamen nechat dti pelzt vechny cesty se stejnou vhou a pak celkov vsledek spotat podle bod ze vech cest? Kdyby cest bylo teba 5 nebo 6 (prostor v mammutu na to je), dcka by si zalezla mnohem vce a cel akce by smovala vce do pohody a zbavy a pesto by rozhodovalo lezen. Stresu s finlovkou je dost na jinch zvodech :-) 
odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (192186)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
1 1 LmMqtzme
1 1 LmMqtzme
1 1 LmMqtzme
1 1 1
1 1 LmMqtzme
Nov komentovan:
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1469 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1566 
 Ne, uniklo mi to. 
 1339 
 Sleduji jen Adama. 
 1393 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.