LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Ti pevn body prvolezce: Nadje, e nahoe pjde zaloit, Lska i ktomu nejtitrnjmu chyteku a Vra ve svho vbornho jistie.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
50.Hyn 9963
51. 9954
52. 9915
Bouldry:
50.lapk 9056
51.olc 9050
52.ern 8884
Hory:
29.Chomov 2248
30.Kupec 2216
31.Nehasil 2188

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198610 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Lezeck stna Kbely - Praha 9 Kbely
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5
SAUNA - Plze

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
Lezec-shop.cz - tchovice
Rock Point Plze Americk - Plze

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

TK HS - Pavel Bm, Adam Ondra, vstupy roku ...

Vstup praskho primtora Pavla Bma na Everest a Adam Ondra a jeho vstupy roku 2007 byly hlavnmi body tiskov konference pro novine mainstreamovch mdi, kterou dnes v Praze podal esk horolezeck svaz.

O svch vstupech hovoili i nevidom horolezci Jan ha, kter loni vylezl Nose VI 5.9 C2 na El Capitan, v Kalifornii, USA, a Roman Rusk, kter vystoupil hranou Sasso di Bosconero v  italskch Dolomitech.

O svch plnech do budoucna se odvilo zmnit jen pr z ptomnch horolezc. Vkov horolezec Martin Minak m plnu se pokusit o slo vstup na Dhaulagiri, kam se chyst potkem bezna, a nevidom Jan ha by chtl letos lzt v Dolomitech.

Bl힚 informace o konferenci a jejch dalch astncch jsou na strnkch HS www.horosvaz.cz, kde by se mly v ptch dnech objevit podrobnj materily ke staen.

Lezec.cz   [pravy] 20:10 22.02.2008Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 =o(22:15:36 22.02.2008
Absolutn nezajmav zprva.
Karelodpovdt 
 Re: =o(22:52:08 22.02.2008
Bem m naprosto nezajm!
ouzinodpovdt 
  Re: =o(23:13:31 22.02.2008
Ty m taky ne.
A tohle taky nikoho nezajm..
Poldaodpovdt 
 Re: =o(08:12:59 23.02.2008
je videt,ze jsi mimo...takove vystupy nevidomich jsou naprosto FAMOZNI!!!kdyby jsi zavrel oci, tak si ani nenazujes lezky
odpovdt 
 Re: =o(13:51:46 26.02.2008
Jasn, mudrlante. Na absolutn nezajmavou zprvu je 43 koment docela slun palba.
 hopodpovdt 

 jei09:01:24 23.02.2008
bem tyvole pouil kyslik a nikoho nezajima:-d
kouzelnik itoodpovdt 
 Re: jei10:35:48 23.02.2008
Pokud jsi tam byl bez kyslku a klidn i bez ita-pak me hodnotit.
Honzaodpovdt 

 Solo vystup10:51:10 23.02.2008
M tedy dost zaujal solo vystup Martina Minaka. Jestli je nkdo fakt borec, tak je to tenhle lovk. Nikde se nepedvd, a leze jednu 8mu za druhou sm, bez kyslku, bez podpory, vse si tahne sam. Tak hlavne jemu drzim palce.
Maggieodpovdt 
 Odpov Bm11:11:32 23.02.2008
Pnov byl jsem jednm z asi 1500 "horolezc" kterch se letos podailo vytlait domorodcm na vrchol.Chtl bzch touto cestou podkovat mm podporovatelum co m tam dotlaili a dothli a samozejm podpoe ze strany H20 bez kterho by to nelo.
Nae PR managerka m doporuila prezentovat se se pikou (zameno na nezvisl mlad volie) + tam pidat nevidom (ensk st + tlak na city voli).Oslovme tak jak enskou st tak i nezvisl volie ,kter potebujeme
Dk za pochopen
Pavel
odpovdt 
  Re: Odpov Bm11:28:38 23.02.2008
u ti to eru Pjo .....
Karelodpovdt 
  Re: Odpov Bm11:36:20 23.02.2008
ano, bez vody - H20 - by to opravdu neslo!
honzaodpovdt 

 Bm19:37:27 24.02.2008
Nechpu pro se nkdo vbec zmiuje o lovku jmnem Bm, nevylezl nijakou tkou, v nem pevratnou cestu, navic i kdy Everest tak s kyslikem, take se spn zaadil mezi dal stovky "chodc" na Everest, nikoliv mezi jednotlivce kte byly bez kyslku a jet posunuly hranice lezeckch monost o njak stupnek ve.
Honzaodpovdt 
 Re: Bm20:39:21 24.02.2008
J se vm divm. Everest je jenom jeden a jestli by m tam nkdo odnes teba na zdech byl bych stran rd chlubil bych se... A kdybych tam vyel s "telefonikou" na zdech byl bych nekonen naden.
A kdybych ml to poas (soud podle fotek z knihy od Pavla) tak bych... prost rj... pro to u nemm slova.
Everest je nej - proto m tak trochu hodn - vsadn postaven.

kyslk
nechte ho btodpovdt 
  Re: Bm07:11:25 25.02.2008
Zklamu t, Everest nen nej, je "pouze" nejvy, lezou tam u i dchodci take o njakm pevratnm sportovnm vkonu se ned mluvit. A kdybych se ml na kopce nechat nosit tak jak pe se dm radji na kuliky za domem.
Dadlenaodpovdt 
 Re: Bm21:37:22 24.02.2008
Pavla Bma si vm... stejn jako stovek dalch lid co znm. Mlokdo z nich posouv hranice v lezen. Mnoz ale posouvaj hranice mho obzoru...
Kdyby byl tento web jen o tch kte posouvaj hranice, jako je Tom a Adam ( a dal s brutln silou, excelentn technikou a jinmi schopnostmi), byl by o mnoho mn obshl (a zajmav) ne je nyn...
Kad tu m sv msto... mlad dviny, co na druhm konci objevuj krsy skalnch mst, bouldristi s epkama na hlavch, sta klasici nenavn hjc tradice ped vlnou novodobho sportovnho lezen, zvodnci, reprezentanti(tky)... kad tu m sv msto- j, ty aj Pavel...

Vim..:) strnu... a mknu... (mma by asi ekla, e MOUDIM :D).
S pozdravem a ctou
W.Blake
B!LLodpovdt 
  Re: Bm08:33:15 25.02.2008
A z jakych penez si to asi Bem zaplatil, ze? Kdo si mysli, ze tam jel za svy, tak je fakt naivka...
blbecekodpovdt 
   Re: Bm09:27:58 25.02.2008
Hlavne ze to vis ty, troubo.
R.odpovdt 
  Re: Bm09:18:14 25.02.2008
Domnvm se, e jde spe o to, zda je smyslem HS - sportovnho svazu - obanskho sdruen dlat PR politikm, i prioritn prezentovat ty nej sportovn vkony i nco co posouv "hranice dl". Jde prost o to, zda je jist hodnotn vstup Pavla Bma to nej, co se za posledn rok lenm HS podailo. Nejsem schopen to posoudit, ale doufm, e to tak je. Jinak samozejm je to oboustrann vhodn spojen - jak pro Pavla Bma a jeh sebeprezentaci, tak pro HS - pro n je to dobr ance na zviditlnn....
Radim Bzuraodpovdt 
   Re: Bm10:22:01 25.02.2008
To j vylezl v Jue Action directe 11 stylem 6A1 a taky nemu ct e jsem ho vylezl (i kdy jsem ho vylezl ;-). ekl bych, e vylzt na Everest s kyslkem je to sam jako ve sportovn cest chapat za expresky - sice se dostanu nahoru, ale to je tak vechno. Osobn bych se radi v 7500m otoil a piznal si e na to nemm, ne se hrnul nahoru za kadou cenu s kyslkem a erpou.. Gl.
odpovdt 
    Re: Bm13:58:46 25.02.2008
Osobn se samozejm pod vrcholem Everestu me rozhodnout jak chce. Pavel Bm se rozhodl jak se rozhodl....je to jeho volba a kadmu je do toho kulov. Zda je jeho vkon prezentovn HS odpovdajcm zpsobem vzhledem kostatnm vkonm nen problm Bmv, ale spe komise alpinismu HS. J to posoudit nedoku, ale pevn vm, e oni ano....a pokud si nkdo mysl e ne, necht jsem d njak argumenty a pklady jinch hodnotnjch vstup.
Radim Bzuraodpovdt 
    Re: Bm15:27:24 25.02.2008
no tak to bych te chtel videt jak by ses otocil kdybys tam uz byl:))) proc ses teda neotocil i na action direct kdyz si videl ze na to nemas:))
h.odpovdt 

 hur praskmu narcisovi 08:26:25 25.02.2008
a zaplapnbu, e adam zatm neleze v triku ODS
rudaodpovdt 
 Re: hur praskmu narcisovi 13:08:27 25.02.2008
...a asi jen tak nebude, kdy ho jeden mstostarostenskej modroptnk tlue pes prstiky za prek...
Papouodpovdt 
  Re: hur praskmu narcisovi 15:13:05 25.02.2008
V HS asi jedli ty zelen chobotniky ne???
Jose Prase hlavaodpovdt 

 bez nzvu10:46:17 25.02.2008
Dobe o padku eskoslovenskho horolezectv pe v posledn Montn Ivan Fiala. Je pravda, e od jeho dob se opravdu moc vc ve velkch horch neudlo, lezou se normlky a navc jet s kyslkem. Za Ztopkv as na 10 km u dnes asi taky nikdo nedostane medaili.
Lepraodpovdt 

 Bm - pro ne?13:04:45 25.02.2008
J bych se na aktivity Pavla Bma zkusil podvat z druh strany. Samozejm meme vytat politikovi snahu o zviditelnn se, ale nen nhodou takovto spoluoprce oboustrann? Kolikrt byl horolezeck sport skloovn v mdich kvli Bmovi a kolikrt kvli Adamu Ondrovi? Myslm, e zjem celebrit o n sportu mu me jenom prospt a bume rdi, e pan Bm na t tiskovce byl, mon prv proto byl o n zjem ze strany novin. Veobecn znmost naeho sportu nm dle mho nzoru me jenom pomoci pi vyjednvn podmnek pobytu v chrnnch oblastech, obecnm pohledu sponzor na n sport... Vame si lid, kte naemu sportu pomhaj, bez rozdlu barvy pleti stejn jako politickho, nboenskho a j nevm jakho jet smlen. To, e byla sportovn rove vstupu hdn mal vme vichni a ani Pavel Bm onen vstup nikterak ze sportovnho hlediska nepeceuje. V kolika dencch jste mil kritikov etli zprvu o tiskov konferenci? Byla to tedy spe pomoc HS nebo zviditelnn politika, kter m tchto pleitost mnohem vce a jsou jist snaz cesty na prvn strnky novin. A kolikrt se jmno Pavel Bm skloovalo v periodicch v souvislosti s jeho ztitou nad zvodem na Vclavku...
Petr Reschodpovdt 

 K213:36:02 25.02.2008
Tak nevm, co je hodnotnj K2 Chesenovm pilem bez kyslku nebo EVEREST s kyslkem a nosiema.

Tak to je do o trochu bijc, tady nkdo zase dostal malou dom !!!!!

Je to k smchu...

Jak zaseje, tak sklid
Jose Prase hlavaodpovdt 
 Re: K214:35:58 25.02.2008
Naprosty souhlas s Petrem Reshem, to ze vytup P. Bema neni ze sportovniho pohledu nejakym posunem ceskeho horolezectvi je asi jasny, i kdyz nechci snizovat jeho vykon, ale urcite je dobre, ze se na tiskovce ukazal, vetsina redakci je zavalena nabidkou tiskovek ve velkem a pravda je takova, ze kdyby tam P. Bem nedorazil, tak bude ucast novinaru ani ne polovicni, prinos pro prumerneho lezce ci citatele zde je skutecne nulovy, ale pro lidi kteri zavodi a jsou zavisly na sponzorech ci lidem kteri se staraji o zavody, jednani o vyjimkach atd. je publicita lezeni pomerne dulezita a je uplne sumak jakym zpusobem, smekam pred vykony lidi na spici ve vsech oblastech lezeni, ale co si budem povidat, tradicni media toto tema nezajima dokud se nespoji s nekym medialne znamym, cili v tomto pripade si myslim male + pro lidi ze svazu, ze Bema pozvali.
odpovdt 
 Re: K214:43:30 25.02.2008
Nevimla jsem si, e by Pavel Bm dostal od HS za svj vkon njak ocenn. Sp si myslm, e opravdu Bm ml pomoci nalkat na tiskovku novine.
Kokaodpovdt 
  Re: K215:07:23 25.02.2008
Nic proti Pavlu Bmovi, a jeho vkonu na Everestu, no myslm, e by to dal i bez kyslku.....ale kdyby to nedal, tak jak je zvykem v esk Republice by ho lidi serali. Ale s K2-Chesen se to ned srovnvat.

Pkn den vem
Jose Prase hlavaodpovdt 
   Re: K215:26:35 25.02.2008
Naprosto souhlasm, jen m udivuje, jak na lezec.cz pou takov ignoranti. tve m, e o vstupu na K2 v lnku nen ani zmnka a pak tu njakej vocas nape, e Bm tam lezl za podpory H20
Honzaodpovdt 
    Re: K215:27:32 25.02.2008
myslm na Everest
odpovdt 
   Re: K215:46:47 25.02.2008
Jo, asi by to dal i bez kyslku, obtnost normlky na Everest se s esenem na K2 srovnat ned, ale pod to nevysvtluje, pro to srovnvat, jak to souvis s tou malou dom a co je k smchu.
Kokaodpovdt 
    Re: K216:07:01 25.02.2008
No j myslel, e dostal vstup roku nad 6000 m n.m. pro rok 2007 od HS.
Jose Prase hlavaodpovdt 
     Re: K216:17:34 25.02.2008
Tak jet jednou: nedostal. Za losk rok v tto kategorii ocenn prost nen.
Kokaodpovdt 
     Re: K216:27:16 25.02.2008
Ale no tak, Chose...Bm za to SAMOZEJM nem vstup roku...(pokud se nepletu, tak ani nakonec v thle kategorii nebyl udlen)!-) Jin vc je, zda tohle spojen (HS a pan PB) pinese njak efekt (HS pochopiteln)...A zde si myslm, e pnos bude nulov...
jraodpovdt 
      Re: K208:39:45 26.02.2008
Souhlasm nic proti asi jsem se spletl, ale pro nebyl udlen by m zajmalo??
Jose Prase hlavaodpovdt 
       Re: K208:55:36 26.02.2008
To:Jose P.H. Pro nebyl udlen VR tady na lezci u mnohokrt zaznlo. Prost nebyl v letonm roce takov vkon, kter by si to zaslouil.To rozhodla hodnotc komise.Ale nzor na to me bt tolik, kolik ns je horolezc. Sta se jednm z hodnotitel a ovlivni tak nzor. Ale to asi zabere vce asu, ne jen vbr vstup roku. Jak je pod slyet,ta komise co to m na starosti hled nov lidi,tak se do toho dej. Stejn u ty bafci potebuj vymnit.
odpovdt 
        Re: K208:57:03 26.02.2008
Zapomnl jsem se podepsat.P.
Petrodpovdt 
     Re: K208:48:13 26.02.2008
Zkus pt jinou cestu.Nejdv myslet a potom pst. Nikdy ne naopak.Potom se ti nestane,e bude hloup napadat bez zkladnch znalost vci.Mon ped psanm sta si nco i pest.Peju do budoucna vce klidu.
Petrodpovdt 
      Re: K209:38:32 26.02.2008
No j to rychle peetl ten lnek a udlal si zvr, e to je vstup roku tak jsem se trochu rozohnil....jsem hork hlava a navc jsem tu nebyl, 40 dn jsem byl v Andch. Myslm, e by ten vstup ml dostat Libor za K2 mlem tam umel, je to po 24 letech druh ech, tak by jsi to zaslouil a navc to bylo esenovm pilem nevm, co se pokld za vc??? Je to jen mj subjektivn nzor.

Pkn den vem
Jose Prase hlavaodpovdt 
       Re: K210:31:15 26.02.2008
:-) no heje Chose; m recht - osobn bych, kdybych ml sedt v t hodnotc komisi tenhle vstup hodn prosazoval.
btw: a vbec ten v veljet - tvj sjezd by si tak zaslouil... alespo estn uznn, sakra. A to ta komise myslm udlat mohla. Pokud se tedy rozhodli, e tyhle vkony jsou srovnateln s nm, co u tady v minulosti bylo, mohli alespo pihldnout k tomu, e to v loskm roce patilo k nejvtm vkonm sezny.

Ale pln mimochodem, pokud vm, maj bt splnny njak "formln nleitosti" teba e vstup m bt oficiln pihlen. Pihlsili jste si to?
Tom F.odpovdt 
        Re: K215:25:28 26.02.2008
Jasn ve jsem dn pihlsil sjezd i vstup stailo by jen ct, e jsme po dlouh dob nco vylezli mrd dup s tm ocennm....je mi to lto za celou expedici, se ti to mlokdy potst-udlat takovou vc s takovm super kolektivem koda, byla to ist esk expedice....
Jose prase hlavaodpovdt 
         Re: K216:16:58 26.02.2008
Hm. Tak to mi pijde tak trochu divn...
e by to nebylo ani na "estn uznn"... chmchmchmch. Mrkev v zim :-(
Fakt je mi to mlo pochopiteln.
Argument e nco podobnho tady u bylo do jist mry lovk me brt - i kdy jde o vstupy ROKU a ne vstupy historie, eano.
No, nechm to koovi. M mnohem vt hlavu.
A taky svazu - m mnohem vc hlav :-)
Tom F.odpovdt 
          Re: K218:34:20 26.02.2008
Jet k vstupm. Tome a Jose, hodnotitel VR bylo pochopiteln vce a ne kad hodnotil vstup na K2 jako VR,nebo U.Prostm setenm hlas vylo to,co vylo.Nebudu zde kat,jak kdo hodnotil,ale pochopiteln je to vdy vce i mn subjektivn.Urit v tom hodnocen hrlo roli i to,e Joska R. K2 vylezl ped dvaceti lety i to,e letos to byl vstup zakonen bojem vce expedic o vrchol,tedy ne v pln istm stylu,jak zmiujete pouze esk expedice.Pochopiteln v kadm ppad velk vkon, ale jak vidte vsledek soutu hodnocen vyel jinak.Tak to berme sportovn.A tob Jose gratulace za J.Ameriku!!
Martin odpovdt 
           Re: K219:02:02 26.02.2008
Ale j, Martine, j to sportovn beru. Ostatn se m to netk. J si tady s Chosm nezvazn krafu :-)
Ono to je tak, e jsem si myslel, e to teba nebylo pihlen, e jste sjezd vbec neeili, apod. Sp tedy e m neocenn prv tohodle vejletu pilo tak njak koda.
Ale ostatn, rozhodoval o tom kolektivn orgn, myslm si, e prhledn (a demokraticky), take jo. Rozhodnut je takov jak je. Jen mi to osobn me pijt teba lto.

A mezi nma... Na t TK mohl sedt vedle Pavla Bma teba Libor (a myslm si, e by pozvn neodmtnul), ale to u je pln mimo...

Zdravm,
Tom
Tom F.odpovdt 
   Re: K210:35:27 26.02.2008
hehe vtou: "Nic proti Pavlu Bmovi, a jeho vkonu na Everestu, no myslm, e by to dal i bez kyslku.....ale kdyby to nedal, tak jak je zvykem v esk Republice by ho lidi serali..." jsi to pkn vystihl.
osobn myslm, e by na ten vrem ml i bez kyslku - ale nemohl si dovolit ani sebemenm zpsobem riskovat, e by teba nedoel - prost ta mediln masrka a ve souvisejc - vedla k tomu, e na ten vrek prost musel (i kdyby ho tam mli opravdu vynst jak tady nkdo ftipn poznamenv).
Tom F.odpovdt 
    Re: K215:42:37 26.02.2008
Mediln " masrku" spchal sm od sebe a vydatn piivoval. Tak asi tak.
nesmrteln blzenodpovdt 
     Re: K216:21:45 26.02.2008
Tk vc...
Kdy odjel na vlet na jinej kopec - a neinformoval pravideln... Schytal to.
Kdy pt odjdl, poskytl informace... A schytal to...

J vm, jeho volba (ivit se politikou)...
Tom F.odpovdt 
     Re: K209:03:15 27.02.2008
hi hi hi
odpovdt 

 svazov tiskovka10:45:40 26.02.2008
Tak nevm... Opravdu mm proti svazu celou adu vhrad. Taky proto v nm nejsem.
Ale opravdu jsem nepochopil, co vlastn vichni mte proti publikovn pln normln tiskov zprvy. Prost svaz ml tiskovku. Na Lezec.cz o tom vyla zprvika - prvn reakce: nikoho to nezajm; no jasn, proto tak (dotyn nikdo)neel na tiskovku, e... Ale pro tady teda exhibuje a m potebu se se svtem a nrodem podlit o nzor?

Osobn mm pocit, e svaz veejnost o svch aktivitch informovat m. Teba (a mj.) formou tiskovek. A e si tam dovolil (krom nkterch ocennch v rmci "vstup roku") pizvat njakou "celebritu" - teba Bma? No a co? Teba bylo logickou snahou pilkat novine a tedy mt o nco vt efekt z tto formy informovn o sv innosti.
Tom F.odpovdt 
 Re: svazov tiskovka15:26:32 26.02.2008
Jasn to je pravda
Jose prase hlavaodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (190887)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 LmMqtzme
1 1 LmMqtzme
Nov komentovan:
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1469 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1566 
 Ne, uniklo mi to. 
 1340 
 Sleduji jen Adama. 
 1393 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.