LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Posledn slova ped smrt: Cvaknu si tu errku...
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
V 16 - Plze
SAUNA - Plze
Big Wall - Praha 9 - Vysoany

Prodejny
Rock Point Plze Americk - Plze
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Pertn - Praha 1

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Test lavinovch pstroj

Reakce na lnek

smallReakce na nedvno uveejnn lnek o Testech lavinovch pstroj.

PIEPS: nezpochybujeme testovn pstroj, ale interpretaci vsledk v podn Viktora Kozka.

TotalOutdoor s.r.o., vhradn dovozce lavinovho vybaven PIEPS do R a SR, se ohrazuje proti nevybravm tokm Viktora Kozka na znaku PIEPS. Nezpochybujeme vsledky testu, provedenho HZS SR na jae roku 2011, a to ani pesto, e jsme na rozdl od zstupc znaky Ortovox nebyli testovn ptomni. Nikdy jsme Horsk slub R, se kterou dlouhodob spolupracujeme, astnme se jako host jejich akc a dodvme jim vybaven PIEPS, nevyhroovali alobou. Nebyl k tomu dvod, nebo nm nelnk HS R Ji Broek opakovan potvrdil, e lnky dobrovolnho lena HS Viktora Kozka, kter nen lenem Lavinov komise, nevyjaduj oficiln stanovisko Horsk sluby R.
Snaha Viktora Kozka zdiskreditovat znaku PIEPS, pednho svtovho vrobce lavinovch vyhledva, je zejm motivovna nejen jeho spoluprac s konkurennmi znakami, ale zejmna tm, e se PIEPS neustle sna o bezplatn vzdlvn lyask veejnosti v oblasti lavinov zchrany. Mimo jin ke kadmu zakoupenmu lavinovmu pstroji PIEPS nabz monost absolvovat bezplatn jednodenn kurz, kde se majitel nau ovldat svj pstroj a pracovat s lopatou a sondou. Vznamn zdroj pjm obanskho sdruen ALPY4000, za kter Viktor Kozek vystupuje, pedstavuje podn komernch lavinovch kurz pro veejnost.
Elektromagnetick kompatibilita lavinovch vyhledva (citlivost vi ruivm vlivm)
Tmatem ruen lavinovch vyhledva elektromagnetickm vlnnm pochzejcm z externch zdroj (nap. radiostanice) se ji na potku roku 2009 zabvala organizace IKAR-CISA, sdruujc zchrann sloky z celho svta, vetn HS R a HZS. Tvrzen Viktora Kozka, e zchrani a do jara 2011 o tomto problmu nevdli, se tedy rozhodn nezakld na pravd. Komise pro lavinovou a pozemn zchranu k tomu tehdy vydala nsledujc prohlen:

Prohlen Komise lavinov a pozemn zchrany ICAR IKAR CISA



Elektromagnetick kompatibilita lavinovch vyhledva (07.02.2009)
Vzhledem k souasn probhajc diskusi na tma EMC (elektromagnetick kompatibilita) nkterch lavinovch pstroj prohlaujeme, e:
  • 1.      Veker elektronick zazen maj problmy s elektromagnetickou kompatibilitou. Mohou bt ovlivovna rznmi zpsoby, jako je radiov vysln, permanentn magnetick pole, dokonce i ptomnost materil s vysokou magnetickou propustnost v blzkosti zazen.
  • 2.      Dan problm se neomezuje na konkrtn vrobky jednotlivch vrobc, lze ho pozorovat mezi vemi vrobky podobnho zamen.
  • 3.      Vechny lavinov vyhledvae pouvaj antny vyroben z feritov tyky omotan cvkou, kter jsou vyladny na nominln provozn frekvenci 457 kHz. Jakkoliv kousek materilu s velkou magnetickou propustnost v blzkosti antny lavinovho pstroje me rozladit antnu, a dky tomu snit vkon pstroje ve smyslu sly vyslanho signlu i citlivosti pjmu.
  • 4.      Nkter vrobky pouvaj kombinaci jazkovho kontaktu a malho permanentnho magnetu pro vodotsn zapnn hlavnch funkc VYPNUTO VYSLN PJEM. Takov pstroje mohou bt citliv na magnetick vlny produkovan jinmi zazenmi, jako jsou reproduktory v penosnch radiostanicch, penosn mikrofony, nebo dokonce magnetick knoflky na obleen i magnetick jmenovky. Nicmn tento zpsob ovlivnn je omezen na velmi malou vzdlenost, obvykle men ne 10 cm. V ppad pdu laviny nemus bt pozice lavinovho vyhledvae vi dalm zazenm pod kontrolou. Abyste se vyhnuli nedoucm interakcm, je velmi jednoduch urit minimln vzdlenost mezi vam lavinovm vyhledvaem a dalm zazenm pomoc praktickho testu.
  • 5.      Uivatel lavinovch vyhledva by mli dkladn pest nvod k pouit, kter je piloen ke kadmu lavinovmu vyhledvai, a zamit se na prohlen, tkajc se elektromagnetick kompatibility.
  • 6.      Nejlep zpsob, jak se vyhnout problmm s elektromagnetickou kompatibilitou, je dodrovat maximln mon odstup mezi jednotlivmi zazenmi.
    Originln text: ikar-cisa dokument 
    Z ve uvedench dvodu naleznete v nvodu k pouit kadho lavinovho vyhledvae, bez ohledu na vrobce, st varujc ped interferencemi, zpsobenmi jinmi elektronickmi i magnetickmi zazenmi nachzejcmi se v bezprostedn blzkosti. Zde je ukzka:
    MAMMUT PULSE - Interference
    Z principu nemjte ostatn elektronick zazen (nap. mobiln telefony, radiostanice, elovky), kovov pedmty (kapesn noe, magnetick knoflky) nebo jin lavinov vyhledvae v blzkosti vaeho zapnutho pstroje. PULSE Barryvox disponuje magnetickm kompasem. Nemli byste nosit obleen s magnetickmi knoflky. Uivatel kardiostimultor by mli nosit vyhledva na prav stran (nastavte dlku nosnch popruh). Nastudujte si pokyny vrobce a mon dopady na kardiostimultory. Pi hledn drte zazen v minimln vzdlenosti 50cm od ve uvedench pedmt a vypnte veker elektronick zazen, pokud to je mon. Drazn doporuujeme vypnout mobiln telefony! Barryvox bezpenostn manul obsahuje seznam povolench pedmt a detailn seznam monch omezen.
    Barry manual - english

    ORTOVOX 3+  - Interference
    Ruen vysln a pjmu mohou zapinit atmosfrick poruchy, jako jsou bouky, dle pak lanovky a vleky, elektrick systmy a veden, radiostanice, mobiln telefony a dal elektronick zazen. Mobiln telefony a radiostanice by mly bt pi vyhledvn vypnuty. Vzdlenost mezi dvma lavinovmi vyhledvai a kovovmi pedmty, radiostanicemi, mobilnmi telefony, magnetickmi pedmty apod. by mla bt minimln 50cm.
    Ortovox

    PIEPS DSP - Interference
    Lavinov vyhledvae jsou zazen velmi citliv na elektromagnetick vlnn, kter negativn ovlivuje jejich vlastnosti. Proto vichni vrobci lavinovch vyhledva doporuuj dodrovat minimln vzdlenost mezi vyhledvaem a elektronickmi, magnetickmi nebo kovovmi pedmty (nap. radiostanice, mobiln telefon, MP3 pehrvae, svazek kl)!
    PIEPS doporuuje:
  • Minimln vzdlenost v reimu VYSLN: 15 cm
  • Minimln vzdlenost v reimu VYHLEDVN: 1,5 m

  • Vce informac o tomto tmatu naleznete na: ikar-cisa.org

    Pieps
    Pepnut i vypnut PIEPS DSP-DSP Tour
    Lavinov vyhledva DSP i DSP Tour nelze v dnm ppad pepnout i vypnout pomoc radiostanice i mobilnho telefonu, pokud je noen displejem k tlu, jak je uvedeno v nvodu k pouit:
    DLEIT! Lavinov vyhledva PIEPS DSP/DSP Tour noste co mon nejble k tlu, vdy displejem smujcm k tlu, pod co mon nejvce vrstvami obleen!
    Nezvisl testy lavinovch vyhledva
    Za skuten nezvisl povaujeme kadoron testovn DAV (nmeck alpsk klub), do kterho jsou zahrnuty vechny na trhu dostupn lavinov pstroje, a dlouhodob se dodruje jednotn metodika. Testy provdn pi rznch pleitostech Viktorem Kozkem nelze z mnoha ve uvedench dvod povaovat za objektivn. Testovn z roku 2008, kter ve svm poslednm lnku Viktor Kozek zpochybuje, se krom horskch vdc UIAGM Janka Bednaka a Duana Stuchlka astnili tak f Lavinov komise HS R Pavel Cingr a len Lavinov komise Pavel Hork. Zejm i tito profesionln lenov HS R to nedlali podle dobrovolnka Kozka sprvn.
    PIEPS Vector
    Vzhledem k tomu, e organiztor slovenskho testu lavinovch vyhledva neinformoval ani nepizval zstupce znaky PIEPS (na rozdl od zstupc jinch znaek), bude tk uvit tomu, e opakovan dal prostednictvm Viktora Kozka o zapjen lavinovho pstroje nov generace PIEPS Vector. Ten bude esk veejnosti poprv pedstaven 7. ledna 2012 v nov otevenm testovacm centru PIEPS, horsk boud Vrovka v Krkonoch. Vechny vs srden zveme, pijte si osobn otestovat ku hledacho psma 60m a vhody integrovan GPS.       
    pieps logo


    V Rokytnici nad Jizerou 18.11.2011
    TotalOutdoor s.r.o.

  • Jan Proke   [pravy] 08:28 20.11.2011Tisk 

    Reklama:


    Souvisejc lnky:

    Komente

         
    ...nov pspvkyNov koment 

     PIEPS09:39:18 20.11.2011
    Napriek tomu stalemi od piepsu chyba v navode (kupoval som ho v germansku) info PRECO chcu aby sa tulil displjom k telu inymi slovami ani zmienka o problemoch znamych minimalne od 2009. Ano mozno som ignorant a necitam zapisnice IKAR. No ale je to jedno, stale som mal dojem ze vysledky boli napisane LP HZS a zaver som si urobil ten ze zrejme by som vyplazol pre urcitym casom prachy za nieco ine ako DSPecko. A nie som v nijakom spojeni so ziadnou firmou. samozrejme ak budtete mat zaujem ma zalovat za moj nazor mailom Vam zaslem udaje adresu atd pre podanie zaloby
    odpovdt 

     Pieps x pp nebo nepp10:28:42 20.11.2011
    Reaguji jako bn spotebitel, kter chod po skialpech sm nebo i s lidma. Nechci se bavit o vaich firemnch sporech a ekonomickch zjmech, ale pokud investuji nemal penze (pnov prominou - nevm jak pro vs, ale pro mne je DSP i freeride dost penz), tak by jsem rd ml vechny info. Ono toti nejde jen penze ale hlavn o bezpenost v horch, kde zapnut mobil a vyslaka bv velmi astou prioritou (mlha, velk skupina atd). Absolvoval jsem nkolik lavinovch kurz i s prezentac Pieps a o tomto problmu se tam nehovoilo. Asi si nepjdeme vichni nyn koupit jin pstroj ale jsem trochu rozarovn, e po absolvovn nkolika vcedennch lavinovch kurz se dozvdm vci kter znamenaj, e mj pohyb po horch nemusel bt dky elmag vlnm tak bezpen jak by mohl a jak jsem si myslel, e mohl bt. Pnov hort vdci - nevm jak VM ale NM tady nejde o VAE penze ale o NAE ivoty a ty by mly bt i pro vdce prioritou. Vlny nezmnme a prodn zkony tak ne, ale uloen a zapnut mobil a vyslaek ano. Dkuji a jsem rd, e horsk slub, horskm vdcm a firmm prodvajcm lavinovou vbavu a vem dalm jde hlavn o ivoty lid a bezpen pohyb na horch. Opravdu dky a horm zdar.
    P.S. Nejsem prvnk, ale tady doporum mm pozstalm aby prvnky najmuli a prozkoumali okolnosti mho mrt v lavin smrem k lavinovmu vyhledvai.
    PLN ZVREM - ASI MM DIVNOU LOGIKU, ALE M NEZAJM TEST JAK TO NEFUNGUJE, ALE M ZAJM TEST JAK TO UDLAT ABY TO FUNGOVALO.
    V VSLEDEK, E V LAVIN SE TEDA DJOU VCI - HEZK, MOC HEZK - ZA LYASKOU VEEJNOST DKUJI ZA OPRAVDOV ROZEN OBZOR. Honza
    Honzaodpovdt 
     Re: Pieps x pp nebo nepp11:22:34 20.11.2011
    Tenhle koment bych sp ekal pod lnkem Kozka. Jinak co m dneska bezpen? Jde po pechodu pejede t auto, jede autem podle pedpis a sestel t njakej pitomec v protismru. A jet mi ekni, kdy jde sm po horch, jak asto a jak moc si pipad bezpen s m ppkem? Jestli jsi absolvoval lavinovej kurz tak bys ml vdt, e asi 90% lid peije pokud jsou vyhraban do 20 minut. Pak s pibvajcm asem, procenta rapidn klesaj! A ekni mi do jak doby se k tob dostane jakkoli HS? Pokud t vbec nkdo uvid a zavol je. Take z mho pohledu je blbost chodit po horch sm a se sebelepm ppkem nebo bez nj. Dal vc, hromada lid si mysl, e kdy si koup ppk za 10 tisc, vychvlenej Kozkem, HS nebo HS je jedno jakou organizac, neme se jim nic stt a kdy tak ten ppk je zachrn sm. Pece stl takovejch penz, tak co by to neml umt?! Take s lovkem, kterej m super ppk, ale num s nim zachzet, bych do hor neel.
    Take LIDI pemejlejte co vm mdia cpou do hlavy a nebute tup ovce!

    Te jet poznmka pro jakhokoli dovozce (vrobce) ppk. Nepemejleli jste o dodvn teba 2 samotnejch vysla k ppkm? Nebo monosti dokoupit za pijatelnou cenu? Jak m lovk trnovat hledn, kdy m svj jeden ppk? Vm, e nco takovho m pr lid co dlaj lavinov kurzy, ale trnovat je poteba pod a vtina lid nem penze na to, aby kadej tejden byla na kurzu a tam trnovala hledn.
    Dky ppadn za odpovdi, kde by se vyslae daly sehnat. Hore zdar.
    chrasjirodpovdt 
      Re: Pieps x pp nebo nepp11:55:32 20.11.2011
    Tady nen prostor pro kohouty kdo je vt chytrk a chytn se za slovka. Myslm si, e ten problm tu je a mlo by se o nm vc mluvit, aby se to nestalo jak bv zvykem a v rozboru smrteln nehody.
    odpovdt 

     ???12:40:14 20.11.2011
    Tak som poprecital clanok ohladom testovania a nikde som nenarazil na akykolvek utok konkretne na firmu Pieps, iba upozornenie ze ako sa vyhladavace spravaju v blizkosti telefonov ci vysilaciek (aj Arva)a ze to vyrobcami nieje dostatocne zdoraznene. Po precitani tohto clanku (reakce zastupca Pieps pre CR) mam pocit, ze jediny kto na koho hadza spinu je pan Prokes na Korizka. Aj ja son sa zucastnil Pieps lav. kurzu (za ktory som zaplatil, cize nie, ze bezplatne) a tiez sa tam o tomto probleme nehovorilo. Ponadto som bol svedkom ako na lavinovom workshope tohto roku na lucni boude panove od piepsu dali mojej kamoske do ruk stary analogovy vyhladavac Ortovox a vpustili ju na trenazer s dvoma zasypanymi, nasledne jej dali do ruk DSP...nakolko ona mala taketo pristroje v rukach poprve, samozrejme nasla s DSP,panove od piepsu jej takto predvedli(vraj aj komentovali), ako je Ortovox zly...tak toto v kombinacii s tymto clankom mna osobne presvedcuje o dajakem problemu, ktory tu tato firma riesi. Ci si kvalitu svojich pristrojov musia dokazovat porovnavanim s pristrojmi analogovymi...prepacte, ale to u mna doveru naozaj neprebudza! Mozno mam zly uhol pohladu na vec, preto by mna velmi zaujimalo, ktoru znacku vlastne ten Korizek (nepoznam ho osobne)zastupuje.
    Peter Kar.odpovdt 
     Re: ???13:30:01 20.11.2011
    Reaguji na Vai poznmku ohledn lavinovho workshopu na Lun boud, kter podala HS R. Na tomto workshopu jsme trninkovou sadu PIEPS ART sice mli, ale pouze na ukzku, take jsme urit nikoho nikam nevyslali. Krom vyhledva PIEPS nabzme zjemcm vdy monost vyzkouet si jakkoliv jin vyhledva, dostupn na eskm a slovenskm trhu, vetn nejmodernjch pstroj. Pijete se 7.ledna 2012 pesvdit na Vrovku do Krkono.
    Jan Prokes, TotalOutdoorodpovdt 
      Re: ???13:55:39 20.11.2011
    Alebo som hlupy???priamo oproti stanu pieps bol k dispozicii trenazer s viacerymi zasypanymi (tusim, ze bol spolocny pre vsetky firmy, lebo po tom istom trenazeri sme chodili aj s Arvou aj Ortovoxom), po ktorom nas aj zastupca pieps s vyhladavacom doprovadzal...Pokial boli 4 zasypany, bol pre mna problem s Arvou lebo ten model nemal markovanie, DSP markovanie fungovalo iba do 2zasypanych, potom ma hadzalo zpat ku nalezenym, Ortovox som skusal novy 3plus a bez problemov som vsetkych styroch oznacil, ale mal som problemy s prepinanim v rukaviciach.
    Peter Kar.odpovdt 
      Re: ???14:36:05 20.11.2011
    a ano, moznost vyskusat pristroje vsetkych vyrobcov mala aj Arva aj Ortovox, skoda ze u Piepsu sme dostali do ruk prehistoricku F1 (ta uz snad ani nieje v predaji) taku tu do zelena, teraz sa tusim predava uz iba modra f1 focus?
    Peter Kar.odpovdt 
     Re: ???14:52:14 20.11.2011
    V.Kozek,nezastupuje dnou znaku..,nen dovozcem ani distributorem lavinovch vyhledvau.
    J.odpovdt 
      Re: ???15:05:55 20.11.2011
    dakujem, pak mi ale tvrdenie, ze sa snazi zlikvidovat firmu Pieps prijde dost paranoidne. mam chut sa pokusne prihlasit tiez na jeho kurz, aby som sa mohol dobrat ku spravnemu nazoru.
    Peter Kar.odpovdt 
       Re: ???15:59:30 20.11.2011
    tak to je ulet.. tak uz pry likviduje Pieps.. vkladate do ust veci, ktere nikdo nikdy nevyslovil. Na neco takoveho pan Korizek nema.
    spokojeny majitel DSPodpovdt 
        Re: ???16:30:52 20.11.2011
    Omlouvam se a prosim aby jste nereagovali na muj prispevek. Nechtel jsem nakonec vubec psat, ale omylem jsem zavadil o enter..
    spokojeny majitel DSPodpovdt 
        Re: ???16:31:26 20.11.2011
    'Snaha Viktora Kozka zdiskreditovat znaku PIEPS, pednho svtovho vrobce lavinovch vyhledva' citat z clanku p Prokesa vussie
    (ne)STASTNY majitel dspeckaodpovdt 
        Re: ???16:34:31 20.11.2011
    aj ja sa ospravedlnujem, malo byt napisane, ze: sa snazi ZDISKREDITOVAT znacku Pieps...
    Peter Kar.odpovdt 

     Mj nzor16:45:58 20.11.2011
    lnek-testovn lavinovch pstroj jsem peetl nkolikrt a nevidm v nm dn tok od Viktora Kozka na firmu PIEPS. Na druhou stranu tady pan Proke jasn to na Kozka.Ten jen poukazuje na nedostatek,a dky mu za to. Jsou to vci, kter peci jako uivatel musm vdt! Pni z PIEPSU by se mli chytit za nos a uznat chybu a pan Proke by se ml Kozkovi omluvit.
    Jinak, pane Proke, hezky si tady dlte skrytou reklamu na sv bezplatn jednodenn kurzy prce s lavinovmi pstroji...ale j si radji njakou tu kaku zaplatil za nkolikadenn lavinov kurz, kter  mi dal vc a je "k nezaplacen". Ono toti, ve co je levn nebo zadarmo, nemus bt zkonit nejlep. Pro m je toti ivot mj i mch park v horch drahocenn. PS. Znn toho prohlen p.Prokee je pod Kozkovm lnkem u od verejka...vlil ho tam Kozek.
    Horm zdar! Uijte vichni nadchzejc sezonu ve zdrav.
    Hagrid
    Hagridodpovdt 
     Re: Mj nzor17:28:15 20.11.2011
    To se mi lb ;)
    KRLodpovdt 
      Re: Mj nzor17:56:55 20.11.2011
    http://www. horskasluzba.cz/
    J.odpovdt 
      Re: Mj nzor17:58:58 20.11.2011
    http://www. horskasluzba.cz/
    J.odpovdt 

     potrefena kachna ...18:05:38 20.11.2011
    Osobn se adm k tm, kte jsou velmi pesvdeni, e nad kterkoliv ppk je umn sedt na chat a pt pivo, svak nebo aj (dle osobnho gusta) a smit se s tm, e za takovch a takovch podmnek venku nemm co dlat.
    Nicmn po peten tohohle PR vplodu bych doporuil autorovi Janu Prokeovi hlubok nadechnut a zamylen se nad poekadly jako "m vc se hovno rozmazv, tm vc smrd" a "Le m krtk nohy". ouh to z toho jako slma z bot.
    P.S. Viktora Kozka vbec neznm, ale kdy by dokzal tak dokonale zmanipulovattechnicky precizn popsan testovn veden x lavinovmi mazky z eska, Slovenska a Polska ... to by tedy byl fakt borec!
    Doktorodpovdt 

     v.k. soutez = nezapomel lumpove!!18:22:13 20.11.2011
    www.lezec.cz /clanek.php?key=8634&nazev =soutez_hore_zdar_o_ceny_za_vice_jak_150+000,-kc

    TotalOutdoor .... Jj rad jsem nenakoupil za mrzaceni v.k. vy lumpove!!!
    odpovdt 
     Re: v.k. soutez = nezapomel lumpove!!22:27:23 20.11.2011
    Aha - no jo. J odkud znm jmno Total Outdoor. Akce s polepovnm vrcholovch knek, Janek Samolepka Bednak. Tak to u je zcela jasn. (Tahle firma mi tedy prost smrd.)
    odpovdt 
      Re: v.k. soutez = nezapomel lumpove!!02:46:38 22.11.2011
    furt lep bt samolepka ne se neumt ani podepsat...chudci
    Marktaodpovdt 
       Re: v.k. soutez = nezapomel lumpove!!12:48:57 22.11.2011
    no jo hlavne ze ty ses cela podepsana :-)
    odpovdt 

     PIPS20:14:32 20.11.2011
    Pkn jsi to napsal Honzo.
    Emilodpovdt 

     PIPS20:15:03 20.11.2011
    Pkn jsi to napsal Honzo.
    Emilodpovdt 

     je to sranda20:17:30 20.11.2011
    e DSP-ko um si v kad kdo tenhle ppk ml v ruce a um s nm dlat. A tak se ptm je nco nenormlnho ct lidem ano DSP um ale dejte si mobil do batohu a vyslaku dost daleko od ppku protoe se me stt to a to. Tady je nco patn a nevm pro by z tohoto mli mt kluci od piepsu strach. Divn doba a divn een kluk od piepsu tady si nabhli sami, pak a se nediv, e jim to jejich "kmo" dv vyrat. No a svte bav se :-))))
    jeniodpovdt 

     nemecky test20:50:39 20.11.2011
    http://cms.alpenverein.de/download_file.php?id=7246&showfile=1
    odpovdt 

     Pieps je rakousk mejd10:53:00 21.11.2011
    k pipaku, ktery hleda dva vysilace a pritom ukaze na displeji tri zasypane, nebudu mit nikdy duveru (Pieps DSP predminulou sezonu na vlastni oci pri dvou pokusech ze t). A bojim se chvile, kdy me s nim nekdo bude hledat. Aby nezacal vykopavat toho neexistujiciho tretiho ...
    faodpovdt 

     trocha sebezamylen by nekodila20:53:22 21.11.2011
    J hoi, pkn jste to domrvili. Popravd eeno, kdy jsem si peetl pvodn test ze Slovenska, kter sem dal Kozek, tak sem si z toho vzal, e a u budu mt v ivot jakkoli vyhledva, tak ho nikdy nebudu nosit blzko telefonu. Urit jsem si z toho nevyleoval DSP. Z toho co se tu zaalo dt jsem si kal, e Kozek asi nkomu leze krkem, ale tak to se obas stane. No a pak se tu objevilo toto. Hoi, Kozek vs me tvt jak chce, ale ne nco udlte, myslete. Z toho lnku vm podle m urit dn koda nela. Z eho vm jde koda, je podle m tento posledn pamflet. Nevm pesn kolikrt, ale nebylo to mlo, zdrazovat, e Kozek je len horsk sluby dobrovoln, ... no a co je na tom? znamen to, e je hor? J myslm, e pokud se jen trochu pohybujete po horch, a pedpokldm ano, tak jednou mete bt hodn vdn za jakhokoli dobrovolnka, kter bude na blzku. Toto u je hnus a j osobn u to asi budu mt vdy v podvdom a negativn to ovlivn moje ppadn rozhodovn o koupi ehokoli od znaky PIEPS v R, potamo od firmy TotalOutdoor.
    Martinodpovdt 
     Re: trocha sebezamylen by nekodila13:08:51 22.11.2011
    Souhlas.
    Robertodpovdt 
      Re: trocha sebezamylen by nekodila15:00:07 22.11.2011
    Taky naprostej souhlas. Tohle Total outdoor pkn po*ral.
    Vojtaodpovdt 

     "dobrovolnk" Kozek 22:26:21 21.11.2011
    Jo jo, to oznaen Viktora Kozka panem Prokeem "dobrovolnk u HS" mn zar...Co na to, jestli je dn len i dobrovoln len? Dobrovoln?...tak tm sp by si lid jeho prce u HS mli vit nebo ne? Pohorovalo by snad pana Prokee, nebo nkoho jinho, e by ho z laviny nebo z jinho prseru tahal "dobrovolnk HS" Viktor Kozek nebo jin dobrovolnk z ad HS? 
    Jinak si nemyslm, e by ve Viktorovo lnku, kde ns seznmil s testovnm, jak dopadlo na Slovensku, bylo njak napadn, toky - ani na PIEPS, ani na pana Prokee.
    Viktore, dky za dleit informace, kter se ke mn jinm zpsobem nedostaly. Jo a bacha Viktore,  on toti spch se jen tak nepromj. Na njakm pknm kopci zdar! Vem peju hodn krsnch zitk v horch a astn nvraty!
    Marmoka
    Martina Marmoka Tbokovodpovdt 
     Re: "dobrovolnk" Kozek 05:58:43 22.11.2011
    Naprosto souhlasm...spch se nepromj...ale upmn nejsem si jist, e ten spn je pan Kozek...m jen velk tst, e lid, na kter kyd hnj, jsou slun a neprezentuj taky njak skutenosti o nm...
    Marktaodpovdt 
      Re: "dobrovolnk" Kozek 07:58:11 22.11.2011
    M recht no, on nedokzal vbec nic. :)) Tak aspo mu to neme zvidt vi. (Akort mraky lid dky nmu v aspo nco o bezpenym pohybu po horch a pod.) A tenhle posledn lnek od total outdooru to taky neni hnuj. :))
    Petrodpovdt 
      Re: "dobrovolnk" Kozek 11:04:48 22.11.2011
    "M jen velk tst, e lid, na kter kyd hnj, jsou slun a neprezentuj taky njak skutenosti o nm..."
    Tohle je nejvetsi svinarna co muzete napsat. Bud ty skutecnosti napiste, nebo s prominutim drzte hubu.

    Jedine o cem me presvedcila tahle debata je to, ze prezdivka Fekal Outdoor je zcela zaslouzena.

    Geoodpovdt 
       Re: dobrovolnk Kozek 13:09:45 22.11.2011
    Pod tohle bych se taky podepsal.
    Robertodpovdt 
       Re: "dobrovolnk" Kozek 15:09:50 22.11.2011
    here we go: http://goo.gl/unpvP
    Papouodpovdt 
        Re: dobrovolnk Kozek15:53:43 22.11.2011
    Protoe tam byly uvozovky tak to dl neplechu, Holt, kdy nco pu, tak si po sob mu pest nejen text, ale i nadpis. Nebo pout zkracova nadpis.
     martanodpovdt 
        Re: "dobrovolnk" Ko16:18:09 22.11.2011
    :))) Joooo!
    Robertodpovdt 
         Re: vrrrrrrrrr16:20:59 22.11.2011
    Jako malej, pokej a t potkm na skalch:)))
     martanodpovdt 
          Re: vrrrrrrrrr22:59:50 22.11.2011
    Pokej, to mysl ty (nepodaen)uvozovky - teda doufm? :) Tak to je skuten zajmav - v nadpise mho pspvku ze 13:09:45 dn zmrenina nen, tak mne to ani potom nenapadlo kontrolovat, ale v tom z 16:18:09 je; pitom jsem to v obou ppadech psal naprosto stejn, pomoc "odpovdt", ze stejn IP (to by tedy mlo bt fuk) a ekl bych i ze stejnho prohlee (K-Meleon 1.6.0 Beta2 - teoreticky to mohl bt i Conkeror, ale to je taky Gecko 1.19.x). Vidl bych to na njakou chybu na Lezci...
    Robertodpovdt 
           Re: vrrrrrrrrr00:51:24 23.11.2011
    U se to lad, jdu si kousnout do neho jinho;)
     martanodpovdt 
            Re: vrrrrrrrrr11:13:21 23.11.2011
    :)
    Robertodpovdt 
             Re: dobrovolnk Kozek20:24:45 07.12.2011
    Jestli oni nhodnou nejsou oba dva od roku 2007 v AHV?
     martanodpovdt 
        Re: trefn21:38:01 22.11.2011
    ekl bych, e ta fotka nejlp vysvtluje co lidem na t akci vadilo. Fakt trefn!
    Martinodpovdt 
         LVSxtelefon20:21:16 23.11.2011
    Dobr den, nejsem zastncem dn znaky lavinovch vyhledva (akoliv vlastnm Pieps DSP). Jen bych chtl zvejnit, e jsem na vlastn oi vidl vypnut lavinovho vyhledvae Mammut Pulse Barryvox (edoerven) mobilnm telefonem iPhone. Take je asi poteba s tmto problmem potat u vech lavinovch pstroj a zkusit se podle toho zadit.
    martinodpovdt 
          Re: LVSxtelefon22:43:12 23.11.2011
    No ted jsem popucoval a vyzkousel dalsi vyhledavace
    no a na rozdil od DSP, ktere sice pise error a prestava blikat tak vysila!! ARVA blika, ale prestava vysialt, to same mammut Baryvox,Otovox M2,X1!!No neni to jenoduche,musi se hledat presne misto kolem prepinace.
    Nejlip na tom jsou veterani Ortovox F1 a Pieps 457
    z novejch Pieps freeride a BCA, Patroller.Schvalne vyzkousejte si doma svuj!!?? Nejlip to jde s i-phonem
    pepeodpovdt 
           Re: LVSxtelefon09:27:16 25.11.2011
    Konen rozumnej koment... gratuluju...
    Dadoodpovdt 

     O testu23:14:49 23.11.2011
    www.testvyhledavacu.cz
    odpovdt 

     Dobr koment16:00:21 26.11.2011
    Hezky to komentuje Zoban na svch strnkch climbingschool.cz . Zaujatost Viktora Kozka pro Ortovox a proti Piepsu je znma.
    P.odpovdt 
     Re: Dobr koment19:45:11 26.11.2011
    ono je hezk kdy ti vrobce ekne v nvodu e m nosit vyhledva displayem k tlu, ale u mi pijde divn e neekne, e kdy to neudl, tak me zemt :)

    a o celm zavdjcm testu co provdl zoban, jsem psal dve
    dejvodpovdt 

     Foto dne:
    Trebenna East
    Kap horn, 9-
     Databze cest:
    Vechny cesty (189329)
    Top cesty v R
    Top bouldery v R
    Nejnovj cesty:
    Look Up Here 8b+ Olba
    Konec Konc 5B Malomice
    Pan lajn 6A Malomice
    Adalpreto 7a Sarche
    Katorga 6a+ Leonidio
    Nov komentovan:
    Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
    Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
    Follaje Campestre 7a+ Chulilla
    Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
    Schnittstelle 7B+ Chironico

     Nov v diskusi:
    Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

     Nov komente:
    Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

     Kde to ve:
    Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

     Nov v inzerci:
    1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

     Anketa:
    Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
     Ano, iv! 
     1473 
     Ne, z vek se mi to hlava. 
     1567 
     Ne, uniklo mi to. 
     1341 
     Sleduji jen Adama. 
     1394 

     Nvody:
    Jak pst na lezce ...
    Lezeck mapy

     Partnei:
    Treking.cz
    Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
    Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

     lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.