LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Pska d 10 m do kolen.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Rock 'n' Wall - Plze
SAUNA - Plze
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Pertn - Praha 1
Outdoor Centrum Rock Point Po - Praha 1
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Provoz lezeckho centra Mammut v Holeovicch

V pondl 14.3. cel den a ve stedu 16.3. od 17:00 bude lezeck centrum pro veejnost uzaveno.

V pondl 14.3. na cel den a ve stedu 16.3. od 17:00 dojde k mimodnmu uzaven Lezeckho centra Mammut v Holeovicch pro veejnost. Po nezmrnm sil vynaloenm na jeho vstavbu a boj s ednm imlem a po cca tdnu zkuebnho
provozu tak dojde k oficilnmu oteven a nsledn marketingov akci za asti vznamnch i mn vznamnch lezeckch i nelezeckch osobnost.

Radek   [pravy] 11:24 09.03.2005Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Proc19:24:19 09.03.2005
Proc z toho delate takovou slavu kdyz ta stena je tezce podprumerna?
karbonodpovdt 
 Re: Proc19:26:58 09.03.2005
Neni :-)
Ivuchaodpovdt 
  Re: Proc10:04:58 10.03.2005
Snad bych vytknul jenom tu teplotu (ve 30 se fakt neda lozit) a zkaz lezen se sypanm magtlajzem. Vstupn na tu kvalitu docela ujde - max. 120K.
Honza odpovdt 
 Re: Proc20:36:48 09.03.2005
jen tak by me zajimalo,kerou stenu povazujes teda za aspon prumernou,pripadne kera by byla tebe hodna borce
dle me stena je paradni,pekny prostredi,hezky vymysleny a hlavne sem rad,ze uz nemusim cekat az se nekde uvolni nejaka cesta,coz si myslim je asi to hlavni
kotikodpovdt 
 Re: Proc09:45:48 11.03.2005
Tak jsem se vcera byl taky kouknout a polizt. Musim to zhodnotit ze stena je hodne povedena. Par vytek se naslonetykajicich se lezeni primo/maly satny,zvlastni sprchy/, ale neni to nic by me odradilo. Co se tyce lezeni je to neco co me hodne prekvapilo. Musim podotknout ze zde jsou cesty pro nejmensi az po strasne "tahaci". Neni duvod to pomlouvat. A podle me se vsechno delalo horkou jehlou.Casem se vsechny mouchy vychytaji..... :)
Nezbyva rict nic jineho nez DOBRA PRACE
uiaaodpovdt 
 Re: Proc20:13:26 12.03.2005
nerekl bych, ze je stena podprumerna... jen je to pro nymose:-) ale uznavam, ze je takovahle stena potreba. Ocenuju ruzny dreveny struktury atak, ale v kolmoskach si clovek s lanem nezaleze. Hlava mi moc nebrala tu bouldrovku. Proc je tak nizka, kdyz tak ke stropu jeste 3m? nektery profily jsou jen plytvani mistem...
Musadoodpovdt 

 kdo jsi karbone20:22:54 09.03.2005
Co jsi postavil ty mil karbone? Mon tak trus u sv pr... vzhledem k tomu jak trous vsty. A nco vybuduje na "rovni" ty, tak ns ten obyejn zbytek svta podprmrn kvality nezapome pozvat abychom se na to mohli tak podvat. Ale jinak se mj fajn.
marekodpovdt 
 Re: kdo jsi karbone21:29:31 09.03.2005
Jenom rikam ze ta stena je ausus hodnej tak zakladni skole. Jak ma vypadat stena a jaky by mel byt standart je snad jasne ze steny na Ryzyni a z bejvale Brumly. Tak ma vypadat stena! To co je v Holesarne je pouze napodobenina al Palmovka. Mejte se taky pekne a hned se nerozcilujte paka
karbonodpovdt 
  Re: kdo jsi karbone08:15:50 10.03.2005
Pravdu d, koda nevyuitho msta. Pro zatenky asi super vc, ale na regulrn trnink to rozhodn nen, sam kolmrny a jeden strop to nesprav. Prost klasick komern stna, nen se co divit, penzky je nutn dostat zpt. Jestli se nezlep kvalita chyt, tak ve spojen se zkazem maglajzu je to o niem. A pokud k tomu pibude tradin horokola jako kdekoliv jinde, tak tam nebude k hnut, u te je tam k veeru plno a to se to rozjd. Zstv pouze Ruzy, co je na Prahu sakra mlo. Tmto nechci shazovat ni odvedenou prci, sm jsem stavl soukromou bouldrovku, vm kolik je s tm prce a to je prd ve srovnnm s touto stnou, ale pokud se jedn o komern, propagovanou stnu, je kritika na mst.
foxodpovdt 
   Re: kdo jsi karbone09:52:09 10.03.2005
chlapci pokud se vam to nelibi, nechodte tam ... bude tam vic mista. me osobne se stena libi a libi se mi i tech par cest, ktery jsem tam v utery prelezl. s Palmovkou bych to nesrovnaval, Holesovice jsou uplne jina liga ...
SpiderCzodpovdt 
 Kdo je ten karbon?11:41:24 10.03.2005
Nejlep jsou ti,co se ani vlastnm jmnem nepodep,e? V tvm ppad,mil karbone,by se sp hodil vraz novodob karbon,tj.tajn revolucion! Co to je karbon? Mlad tvar prvohor?i jemn vylouen uhlk? Nebo snad uhlov karbonov papr?Pt,mil karbone,radji dvakrt va sv slova,ne spust lavinu.Sice jsem stnu na vlastn oi jet nevidla,ale tko budu hanit jakoukoliv pleitost k lezen i trninku.Tak se mj hezky
Lucie Kaftanovodpovdt 
  Re: Kdo je ten karbon?14:33:44 10.03.2005
Otzka je zda karbon nen zainteresovn v provozu jin konkurenn stny i boulderstny a kvli tomu se takto nevyjaduje, e?
Michalodpovdt 
  Re: Kdo je ten karbon?14:18:21 12.03.2005
Tak Lucinko dr pek!
:Dodpovdt 

 ja myslim, ze dobry10:16:42 10.03.2005
ja si myslim, ze je to tam supr a basta. me se proste libi, ze vlezes primo do hospody a ne do posilovny jako na ruzyni, to me dava takovej domactejsi pocit :) ... taky se me deeeesne libej ty spary a sokolik(y), to si myslim, ze je vec co v praze chybela, to se me fakt libi moc ...je fakt ze pro meganejvetsiborce to tam musi bejt asi trochu nudo, tech uplne tezkejch cest tam zas tolik neni, ale "nemi moc" z 300 cest je vlastne porad este docela kupa, ne? ... ja bych to hodnotil kladne 
hammenodpovdt 

 jojo17:15:21 10.03.2005
Jo koukam ze tady mluvej samy machri a borci. Ja jenom rek svuj nazor a podepisovat se muzu jak chci draha slecno. Tak si to tam vsichni uprime uzijte i stou prima hospodou co pro pivo musite k baru a cekejte az slecna dopise SMS aby vam pak znudene natocila pivo a mejte se vsichni krasne.
karbonodpovdt 
 Re: jojo17:39:46 10.03.2005
Jsem u pan,mlad mui a pebornk teprve ne.M pravdu podepisovat se me jak chce.V tom ppad se ale neme divit,e nejsi brn vn. Vdy se ani za svj nzor nepodepe.A kritika nebyla namena jen na tebe,takovch je,co mluv a mluv a za pezdvku se schovvaj.
slenaodpovdt 
  Re: jojo18:17:53 10.03.2005
teda, vbec nechci polemizovat o tom , jak ta stna je, myslm, e OK, ale sp m zaujalo , e spousta lid se prost nedoke srovnat s netem , stle podepi se, podepi se, to je na netu to asn, e si mu zvolit deset nicek, tak se s tm prost njak vyrovnej, nebo asi budem muset ekat, ne vymou.-)
Mykodpovdt 
   Re: jojo22:35:17 12.03.2005
M vysloven serou lidi, co povaujou pezdvky za anonymy. km natvrdo "serou", ne proto e bych chtl bt sprost, ale protoe chci bt upmn. vytk snad nkdo Papouovi, nebo Zobanovi, e se nepodepisuj vlastnm jmnem? zajm m e se Zoban teba ve skutenosti jmenuje Radek (nebo tak njak)? Nezajm! Karbon napsal, e se mu ta stna jev jako tce podprmrn, m se zase nikdy nelbilo, e se na Brumlovce chodilo pod stnou v botech zvenku a na Ruzyni mi vad poet lid a mal sprchy. No na Holeovicch mi vad, e je tam spousta nevyuitho prostoru. A podepu se jako Stip. A jestli nkdo nevte, ze Stip je jaksi Stepan Kapounek z Prahy, tak ted uz to vte. No ted ste teda fakt o hodne informovanejsi, co?
stipodpovdt 
    Re: jojo07:47:06 13.03.2005
Mon jsme informovanj,ale pedevm je jasn,e se neboj za svj nzor podepsat a e si tedy za nm asi stoj,ne?a o to tady peci lo!Protoe vkiky do tmy pod pezdvkami zvldne peci kad.I j...
Lucy Liuodpovdt 
     Re: jojo07:54:11 13.03.2005
Bohuel,se budeme muset smit s tm,e se lidi chtj schovvat,tak u toho nechme.j to tak taky budu dlat
danoodpovdt 
 Re: jojo19:20:35 10.03.2005
nesouhlasim,ze je stena spatna,jak sem napsal vyse,ale take nesouhlasim se slecnou nebo pani to je jedno,podepsat se jako karbon bohate staci,tak to na netu v diskusnich forech chodi a take nevim,ze to porad nekdo nechape,coz by snad pomohlo,kdyby tam napsal Jan Novak?to by si byla pak klidna,ale on by to byl treba jeho nick :)))
kotikodpovdt 
  Re: jojo19:43:41 10.03.2005
to je fakt!
jan novkodpovdt 
   Re: jojo20:09:16 10.03.2005
Je to na svdom kadho z ns.Sice to tak na netu chod,ale pak tyto diskuse beze jmen maj pramalou hodnotu a vidm to jako dln velkho dmu okolo malho ohnku,jako pouhou ztrtu asu.tmto vidm tuto diskusi jako ukonenou,neb nen kloudnho zvru.Vce lezen,m mluven
panodpovdt 
    Re: jojo21:58:15 10.03.2005
pan vy dte u domu
pnodpovdt 
     Re: pane07:39:46 11.03.2005
Ty sis asi neviml,e pan u dvno skonila,co?Jestli chce diskutovat,tak na rovni.Ve slov dte ti chyb J a ve slov domu se ti nkam zatoulal krouek.
ervekodpovdt 
      Re: pane07:43:15 11.03.2005
Pnov,jak je ta zmiovan spra irok nebo zk?dky za odpov
Danoodpovdt 
       Re: pane10:20:26 11.03.2005
Spry jsou tam celkem ti:
1. Kolm bovice, troku ir, ale v pohod, na psku by nebyla vc jak za VIIa.
2. Kolm prstovka - tak ta myslm bez odlap na chyty lze pelzt jen naboso (vera jsem tam vidl docela nadjn pokus o lano) - lezeku do spry nedostane a na ten to lzt nejde, protoe ten ntr kloue jako prase. S odlapy na chyty v pohod tak VII a-b.
3. Lehce pevisl spra s asi 3-metrovm stropem - ve stn pln pohoda, bovice tak za VI a pak najednou mlk ir ba ve strop - dost hnusn a zatm jsem se tam nesrovnal VIIIx?

Jinak k t diskuzi tady: Myslm, e si tady v pohod zaleze tak 80 - 90 procent lezc ke kterm patm. Nadchlo mn mnostv simulace skly - spry, hrany, dry, kouty, komny - jenom je mi lto, e nejsou alespo tyto zleitosti vypskovny - ten pocit kdy noha dr v rajbu nebo na odlap v sokolku (jako teba v Ruzyni na t nov sti). Souhlasm ale, e Ruzy a (a donedvna i Brumla) je profesionln superstna i pro vrcholov sportovn lezce, zatmco v Holeovicch je to sp pro ns soft movery. Ale je zbyten se hdat, pome to vem i tm ist sportovnm - po zbourn Brumly by Ruzyni snad u nepomohlo ani kdyby byla nafukovac :)

Zima asi hned tak neskon, tak trnujte, a to pak ve skalch leze. Jo a nehdejte se pod, jsme pece stedoevropani a dn Talini (Edgar by politicky nekorektn ekl - "Chovejte se jako bloi") - kdykoli tady nkdo vyslov (tedy nape) njak nzor, okamit ho zane napadat jeho osobn neptel (neptel).
FrantaSodpovdt 
 Re: jojo20:50:30 10.03.2005
Mil Carbone, a m Tv zaujatost jakkoli pozad, zapome na chvli na ni a pij si vylzt prstovou spru, bude prvn a vyleze si za to lano. A mon, e si ani nebrnkne. Mj se!
vejfukodpovdt 
  Re: jojo09:06:25 12.03.2005
argumentovat tim ze na stene je jedna tezka kravina na lezeni je pitomost, ta stena je ve velmi hezkym prostoru vsechna cest, hezky na prvni pohled postavena, bouldrovat jsem tam nebyl a drytooling neprovozuju takze muzu komentovat pouze lezeni na lane. V pondeli jsme tam vylezli cca 10-12 cest a vsechny byly postaveny strasne, linie ruka noha, absolutne postaveno be stupu, vytoceni, odslap neexistoval, obtiznost gradovana vzdalenosti chytu. V tuto chvili jsou ty postaveny cesty naprosty nesmysly (tedy tech 12 co jsem lezl). Kdyz prelezu 12 kousku na Ruzyni a to vcetne kolmacu je jich 11 vynikajicich ve smyslu logiky i treninkove efektivity a ta jedna posledni je dobra. Musim souhlasit s nekym nade mnou ze v Praze je v tuto chvili pouze jedina stena a to je stale pres 10 let stara Ruzyn. Jestli se Holesovice vylepsi charakterem lezeni a slizkosti chytu tak tam budu rad chodit v tehle fazi never . Samozrejme klobouk dolu pred takovym projektem , ale nevim jestli nemely byt lepe zvladnut ve finalizacni fazi napr kvalitni staveci, coz je vlastne pro vlastni provoz asi to nejzasadnejsi . Obecne zklamani.
Jakub Sodpovdt 
   Re: jojo17:27:03 12.03.2005
Nevm, ale pipad mi, jestli jsi teba nebyl na jin stn, ne j. Lezl jsem cesty okolo tch dvou spr a nael jsem i odlapy, i vytoen a podobn. Njak mi nepilo, e by to bylo a tak odlin od tch kolmch v Ruzyni. Teda v Ruzyni je lep, e jsou na tch kolmch ty boule. To by se tady dalo taky udlat. Co tady trochu chyb z mho pohledu jsou del pevisl cesty s velkejma chytama. No a obas nesed klasifikace, ale to se brzo uprav. Ruzyn jede u X let, tady je to v provozu tejden. Rozhodn nen ten rozdl tak velikej, abych msto pt kilometr sem jezdil dvanch do Ruzyn, i kdy tam se mi taky lb.
Petr Jandkodpovdt 
    Re: jojo22:23:03 12.03.2005
te rozdil je naprosto propastnej, jsem zvedav zda nekdy potkas v Holesovicich lidi z Plzne tak jako je pravidelne potkas na Ruzyni, a to neni 12 km.
Jakub Sodpovdt 
    Re: jojo22:28:31 12.03.2005
te rozdil je naprosto propastnej, jsem zvedav zda nekdy potkas v Holesovicich lidi z Plzne tak jako je pravidelne potkas na Ruzyni, a to neni 12 km.
Jakub Sodpovdt 
   Re: jojo22:56:51 12.03.2005
Musm souhlasit, e co do kvality stavl se Ruzyni Holeovice ani zdaleka nevyrovnaj. To se ale d napravit asem. Nikdo uen z nebe nespadln (ale ze skly se to asto da). Taky nevm, pro jsou nkter chyty takov oslizl a to pesto, e jsou nov. Jestli je v tom prostoru njak vt vlhkost vzduchu, na studenjch chytech se sr voda, nebo jestli na to m vliv zkazu lezen se sypanm maglajzem. Mon prost my softmvei maglajzujem mlo. Zkaz lezen se sypanm maglajzem taky nechpu. Sice u vidm ten argument: "tak si to zkus pijt pak uklidit", ale j provozovatel stny nejsem. Jinak spry jsou fakt fajn, ale koda e jsou tak kluzk. To opskovn citeln schz kdy uvm jak je ten ve spe dleit. Co se te drytlingu taky jsem ekal, e tam budou njak technick lahdky v podob bouldr a ne jenom ebk z plastovch chyt. To lovk vyleze jednou a podruh u to ztrc kouzlo.
stipodpovdt 

 Rd vymnm Palmovku za Holeovice21:07:45 10.03.2005
Nic nen dokonal, ale mne se stna Mamut lb a myslm, e v Praze nco tak komplexnho doposud chyblo. Myslm, e si sv pznivce urit najde a v akvariu na Palmovce bude volnji.
Venca
H.K.St Prahaodpovdt 

 spara21:09:25 10.03.2005
Sparu sem zkousel a nemam na ni, ale to ze tam sou tri betonovy sppary nic nemeni na tom, ze na tu stenu uz nepudu.Mejte se pekne
karbonodpovdt 
 Re: spara07:50:33 11.03.2005
Souhlas,Ruzyn a Brumla je a(byla)jin liga.Vo tom dn.V kadym ppad Holeovice si urit svoje "LEZCE" najdou.
Patriotodpovdt 
  Re: spara08:54:42 11.03.2005
hm patriote proc ty uvozovky,copak lezci musi byt jenom ti co lezou od 8 vejs?kuli holesarne se vam velkejm bohum na ruzyni aspon trochu uvolni misto
kotikodpovdt 
 Re: spara08:13:04 11.03.2005
spary sou dreveny, ale mozna za 500 milionu let z nich bude neco jako karbonsky uhli
lacoodpovdt 

 Magnzium14:31:34 12.03.2005
V Holeovicch jsme zakzali magnzium hlavn proto e na na pskovcovch ternech v echch je pouvn magnzia tak zakzno. Tmto zpsobem se sname vtpit urit pravidla mladm zanajcm lezcm, zejmna Praskm kte tyto pravidla ignoruj.
Libar
Libor Rebel Hrozaodpovdt 
 Re: Magnzium16:49:09 12.03.2005
hmmm super npad. Ja vidl mgovat i borce od Brna, ale jsem to vlastn debil, na Raje se pr, tak proto.... :-)))))
Maglajzkodpovdt 
  Re: Magnzium15:48:47 15.03.2005
Aj u nas na stene boli pokusy zaviest lezenie iba s gulickami resp. tekutym madzom. Lenze chyty boli do mesiaca natolko mastne, ze sa prakticky nedali pouzit. A tak - ci sa im chcelo alebo nie, museli prevadzkovatelia ustupit a zacat castejsie upratovat. A my sa odvtedy vznasame v tonach magnezioveho prachu, ktory sa nam uklada a plucach.
Levitatorodpovdt 
 Re: Magnzium17:42:20 12.03.2005
Na pskovcovch ternech v echch je tak pokud si dobe vybavuji zakzno lezen po deti - tum, e nkde a 48 hodin. Budete mt taky v rmci sv osvtov innosti po detch zaveno? Respektive, je tohle za stupidn argument?
Bltolapodpovdt 
  Re: Magnzium18:21:37 12.03.2005
Neekl bych, e to je stupidn argument. Hodn lezc zan a u se lzt na umlch stnch. Kdy se od zatku u lzt s maglajzem, neum to u jinak a pr vdy a vude, protoe na mgu zskaj psychickou zvislost. Proto je lep se nauit lzt bez mga, nebo sp s jeho minimlnm mnostvm, protoe kulika a tekut se v Holeovicch mou. Pidat se d vdycky, ubr se patn.
Petr Jandkodpovdt 
   Re: Magnzium20:47:30 12.03.2005
Aha, take prkov magnzium se nesm, ale koule a tekut ano? Z pohledu zkazu pouvan magnzia na psku je pece prek, koule i tekut mgo pln to sam, ne? O to vc mi pak to prohlen Libora Hrozy pipad zcestnj.
Bltolapodpovdt 
    Re: Magnzium17:10:41 13.03.2005
Pro asnou lezouc veejnost. Hroza a Jandk jsou sta klasici. Nic proti nim, jejich dob a trochu i moj, ale uml stna je jin liga, dimenze. Sypan maglajz na stnu pat u z trninkovch dvod. Maglajzovat, vydchvat - chvilka na soustedn. Na stn se toto d dobe cviit a na skalch poslze vyut. Mluvme-li ovem o vkonnostnm lezen. To se ovem zmnnch pn netk, stejn jako vtiny pohybujcch se lid na umlotinch. asem to dopadne tak, e co stna to jin filozofie a tud jin lid. Ale a lezem blb nebo dobe tak si zachovejme svoji dstojnost a je jasn e v podstat anonymn internet tomu pli nenapomh.
Zdendyodpovdt 
     Re: Magnzium17:58:00 13.03.2005
hehe Zdendy, dkuji ti za zhodnocen m osoby. Pokud se sypanho kontra koule tk, doporuuji tv pozornosti odpov neklasika Olive pod lnkem http://lezec.cz/clanky.php?key=3755. hehe.
J jsem to teda nezkouel, ale nkte tu tvrd, e kombinace tekutej+kulika dv stejn efekt, jako sypanej.
M to samozejm tu nevhodu, e se nepodporuje tajemn ego dotynho oblakem blho prachu a ostatn na stn by si pak ani nemuseli vimnout, e tam jsem, e? :-)
Petr Jandkodpovdt 
      Re: Magnzium20:28:15 13.03.2005
Mohu-li mluvit za sebe, tak m aby si nkdo vimnul, nepotebuji bt zahalen v blm oblaku. Nejsem skromn ale co mu dlat. Olivovi to zan klimatizaci. To chpu. Taky bych doporuil kalafunu. /NDR/ Ta nepr vbec. J jsem se do magnzia zamiloval hned jak jsem ho uvidl a kdy m Prcas dovolil do svho pytlku / myslm mg /zaboit svoje prsty. Od t doby miluji magnzium a je to u lench 22 let. Nezapomenu jak bylo opojn s tm blm, pjemnm prkem vylzt cesty kl. 10a,b,c na eskch pskovcch. Teba vzpomenu Prachov, Kik, Dubsk skly, Phrazy, Pank a pod. Vichni jsme ho pouvali. Rozdl bude asi sp v tom, e dve s nm lezlo dvacet lid a dnes dv st minimln. Ale k tm stnm. Mj nzor osobn / mon blb / je asi takov, e ne zakazovat prkov mg, tak bych se vce soustedil na to aby na stn nebylo vc lid ne je kapacitn mon. Vysvtlit jim prost jak se navzat jak jistit aby neohroovali jak sebe tak ostatn. Asi by kad ml projt instrukt a pak bt teprve piputn k vlastnmu, krsnmu aktu jako je lezen. / mluvm o lezen i kdy myslim na nco.../ Spe tam bych se zamil jako provozovatel stny. Tedy na vuku lezen a co k tomu jasn pat. Ale to jen tak nensiln..... Jo a zdarma udlm vuku pouvn mg vem lezkynm - ta romantika, bt zahalen v blm oblaku s krsnm chlapem ....to je sranda
Zdendyodpovdt 
   Re: Magnzium07:51:06 13.03.2005
To je fakt!Ale stejn budou vichni remcat
Panodpovdt 
    Re: Magnzium08:31:04 13.03.2005
Nen nhodou lidsk pot rukou agresivnj ne magnsium?
danoodpovdt 
   Re: Magnzium09:57:04 17.03.2005
osobne jsem pro sypane mg na umelych stenach i za cenu pro provozovatele slozitejsiho uklidu.duvod: lepsi vysuseni rukou a s tim tak trochu souvisi i bezpecnost na stene. s kulickou to preci jen vic klouze a zpocene potazmo potem zanesene chyty muzou ve vysokem procentu znamenat nedobrovolnou cestu k zemi pripadne i sejmuti nekoho v tesnem okoli (pad/zhoupnuti se napr.v previsech). P.S. nejsem jinak zadny zastance mg, na pisku lezu 14 let a neprasim,na nepiskach si do pytliku s klidem sahnu. Napr na Ruzyni maji tusim v pravidlech napsano, zakaz vstupu bez mg...
tomasodpovdt 
 Re: Magnzium20:04:37 12.03.2005
:-))) no to me fakt trochu rozsekalo! s maglajz kouli se prece neda lezt na stene natoz na pisku.
Musadoodpovdt 
 Re: Magnzium20:35:42 12.03.2005
Tohle jsem napsal j! Rebel.
Libr Hrozaodpovdt 
 Re: Magnzium08:29:12 13.03.2005
To bude velmi obtn!Cen se snahy,ale musm ct,e kdy sleduji diskusi na tto strnce,je to jako hzen hrachu na ze.Otzkou je,zda-li mlaoi vbec chtj nkoho poslouchat,nco si do hlavy vtpovat a nco dodrovat,kdy se ani v diskusi vzjemn nerespektuj a urej.
ziodpovdt 
  Re: Magnzium09:05:26 13.03.2005
Tohle je iracionln tma, tady se mozek nechyt. Ale, nevznik na umlkch moderna? Lezen bez mg, naboso. Teba budou i lokry co se po zaten odkolop. Bourn peklikov upren tradice. Skly se mn na pekliku, te dojde zase na ni. Pozor!=:o) I kdy?
jan puodpovdt 
 Re: Magnzium10:24:23 13.03.2005
Aha tak ten zkaz m vychovat mlad zanajc lezce, aby nemaglajsovali venku na psku? A co ten drytooling? Ten se u ns nkde sm? Teba na psku, nebo v lese na kmenech letitch buk? Nevm, nevm zdali je to vchovn.

A co to pjovn slaovacch osem na jitn? I to je vchovn?

Nerad bych nkoho podezral neprvem, ale trochu se mi zd, e tady je nkdo lnej vzt do ruky vysava, nebo koupit vzduchovej filtr a skrv to za osvtovou innost za zchranu eskho pskaen.
stipodpovdt 
 Re: Magnzium14:28:26 13.03.2005
To je vtip?
Smrkodpovdt 
  Re: Magnzium15:32:50 13.03.2005
Nedvno jsem zamstnal na zednick prce, truhle - modele. Jak to dopadlo? Rozporupln.
Zdendyodpovdt 

 Maglajz09:45:37 13.03.2005
Nechpu lidi co chtj provozovat stnu a nesn maglajz. To je asi jako si otevt hospodu a nesnet hosty. Ale je nov doba " host vyhazuje vrchnho "
Zdendyodpovdt 

 Re:Re spra12:24:24 13.03.2005
Tak vm povim, e nejen ta spra, ale i ta cel stna je nejvt it co sem vidl. Za mlo penz co nejvc muziky...
Bondodpovdt 
 Re:Re spra22:34:27 13.03.2005
Bonde ty asi nev o em mluv - "mlo penz"???
Michalodpovdt 
  Re:Re spra07:11:24 14.03.2005
Bond je dal co stl od pasu,nen nhodou agentem 007?
ziodpovdt 

 holerna15:46:21 15.03.2005
ahoj vichni. mue mi nkdo poradit kde ta stna v Holeovicich vlastn je? Nzor jsem si peetl dost, tak bych ji rd spatil na vlastn oko(ob). Pedem dk. Peji hezk den.
 redyodpovdt 
 Re: holerna15:53:56 15.03.2005
Pristup: Od nadrazi Holesovice smerem na vystaviste jak jezdi tram 12, kdyz
podejdes vlakovej most (asi 200m od holesovic) tak na prvni krizovatce
doleva a asi 200 metru, a je to pred zavorama ve stejnym objektu jako
prodejna japonskych motorek, jenom se tam musi dle sipek. A clovece nauc se pouzivat internet , odkazy tu mas.
Lacusak radivyodpovdt 
  Re: holerna18:22:49 15.03.2005
DK. M PRAVDU , MOC TO NEUMM. ALE UM SE.
 redyodpovdt 

 Stna12:17:25 16.03.2005
Ahoj lidiky, etla jsem tu vechny ty podivn komente o nov stn a nedalo mi to a vyrazila s kamardkou Kvtou podvat se, jak to s tou stnou ve skutenosti je. A musm ct e sem byla mile pekvapena. Krsn prosted, ist atny, WC a spousta pknho lezenka.  A tak tam byla spousta zajmavch a pjemnch lid. Urit sme se s Kvtou schodli na tom, e tam budeme spolen pravideln jednou tdn chodit. Prosm Vs vechny co stnu hante, jdte se tam podvat a urit zmnte nzor.Mjte se vichni stran krsn a ahoj ve skalch nebo na stn:-))))
Klra Kopeckodpovdt 
 Re: Stna09:07:16 17.03.2005
To jste se schodli X shodli a shodli X shodly?
Ta etina nen zas tak tk a ostudu si lovk udl hned.pa
odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (190388)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1
Nov komentovan:
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1471 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1340 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.