LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   V pohod, kdy jde skoit na v, skome to i zptky. Potom dme dal pivka!
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Big Wall - Praha 9 - Vysoany
Lezeck centrum SmchOFF - Praha 5
Rock 'n' Wall - Plze

Prodejny
Lezec-shop.cz - tchovice
Rock Point OC Olympia - Brno
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Sprvce oblasti Tis

HO Spartak st n.L. si vzal na starost sprvu jedn z hodn navtvovan pskovcov oblasti Tis. Sprvcem jsem j a kontakt na mne je uveden ne.

Vzhledem k tomu, e se tto innosti del dobu nikdo systematicky nevnoval prosm o zasln vech pipomnek ke kvalit jitn, slann a o chybjcch vrcholovch knihch.

Dle je teba dt do podku daje o prvovstupech. Od vydn poslednho prvodce pibylo hodn novch cest, kter nejsou evidovny a ani o nich nen zpis ve v.k. Uvtal bych, kdybyste mi zaslali jakoukoliv informaci o nich. V Tis vznikla hodn pknch cest i na nov masivy a je koda, e se nelezou, protoe nikdo o nich nev. A tak by byla koda pijt o monost zapsat se do historie lezen v Tis.

Seznam novch cest zveejnme na nkterch internetov strnkch a tak budou pstupn vem do vydn novho prvodce. Stejn tak bych rd zveejnil pehled TOP cest oblasti, aby se borci mli na co tit a co komentovat.

V Tis je stle jet monost prvovstup, samozejm v duchu Pravidel a zdola a to pro pohodov cesty i prsky.

Upozornn na nedostatky v jitn a zpis prvovstup mete samozejm udlat i na strnkch Horolezeckho svazu.

Ji Rosol, mobil 602 413 591, tf. 475208181, email jiri.rosol@ct.cz, HO Spartak st n.L.

Ji Rosol   [pravy] 19:23 27.01.2003Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 Supr22:26:36 27.01.2003
Tak to m bt!
Eusodpovdt 

 Mago v Tis22:49:17 27.01.2003
Jak je to oficiln v Tis s magem. Dk
Honza
Honzaodpovdt 
 Re: Brigoka22:57:22 28.01.2003
Souhlas! V tis by to fakt chtlo trochu zantieroznit, nkter schody sou fakt slun vymlet! Myslim, e spolen brigoka by jen prospla! us
Lukodpovdt 

 23:06:16 27.01.2003
Oficiln nen maglajz povolen v adnch pskovcovch lokalitch v echch, ale co jsem tak vidl tak v Tisi se nato zvysoka kale a i z jinejch pravidel si tam nikdo moc vrasky nedl co m pilo zvltn
Kobikodpovdt 
 Re:08:30:33 28.01.2003
no...myslel jsem si to taky, ale zase tak pln pravda to nen.....v prosincovm lnku a diskusi na Lezci s nzvem K emu HS se dozv ve, vetn vyjden pedstavitel HS.
Radim Bzuraodpovdt 
  Re: Re:10:07:43 28.01.2003
Obecn m pravdu, ale v Tis je vslovn zakzno nvtvnm dem, vyvenm u vstupu do skal.
Petr Jandkodpovdt 
   Re: nvtvn d10:57:58 28.01.2003
Ani bych chtl tu debatu dl rozmlovat, je teba se podvat ze kdy ten nvtvn d je.
To e tam vis cedule, kterou nkdy v roce XY njak psmomal vymaloval (a na jinou nen) jet neznamen, e odr dnen platn stav.

Martin Mellan

P.S.: Nejsem podprce Mg.
mellounodpovdt 
  Telekomanov13:13:55 28.01.2003
To RB OSN: Nemli byste se pejmenovat na HO Spartak esk Telecom st nad Labem? Co spartakus to telekomunista :-) Papou
Papouodpovdt 

 Dojitn v Tis13:03:08 28.01.2003
Mte u njakou koncepci, jak Tisou spravovat? Nap. slaovac borhky u jednotlivch cest na temenech masiv ve Velkch stnch, dojiovn objektivn nebezpench cest, njak protierozn brigda pod skalkami etc? Papou
Papouodpovdt 

 Nebude akce "Z"?14:12:05 28.01.2003
Tak by m zajmalo, co se slaky nad nkter cesty. Jinak bych nic nedojioval, pomnky lkaj svmi pavuinami a veern ze je po nich urit vt ne po normlnch cestch. Maximln jsem pro posunut jitn o njak decimetr kvli bezpenmu cvakn. Po loskch detch by to opravdu chtlo s ternem nco udlat, protierozn prace vis metr nad vymletmi koryty. Hlsm se dobrovoln na brigoku, nejlpe jet te v zim, ne bude poas na lezen. A hlavn dnou blou vlku!
Bdaodpovdt 
 Re: Nebude akce22:19:05 28.01.2003
Ad. Mago. Nechci vyvolvat star polemiky. Jen se chtl zeptat, a kdo jin by to ml vdt ne sprvce skal, jeslti mago povolen v Tis je nebo ne, protoe dn pravidla zakazujc lezen s magem na psku neexistuj a je to vechno vc mstnch vyhlek. Ta star cedule mi tam nepipad moc validn a kdy vidm na kadm druhm lezci pytlk tak chci vdt na em jsem.
Dky
Honza
Honzaodpovdt 
  Re: Re: Nebude akce22:58:17 28.01.2003
neni povolen
Lukodpovdt 
   Re: Re: Re: Nebude akce08:44:35 29.01.2003
A ty jsi kej chytrej...

Uveuj mejla, a ti to nemusm pst sem.
Bdaodpovdt 
    Re: Re: Re: Re: Nebude akce09:08:26 29.01.2003
mejl na Luk m o kus vej. vona je to u taky dost ustlen znaka. skoro jako Papou nebo Bda.
jo a pozor. p je luk hodn, tak rozliujte mezi Lukas B., Luk, Luky, Looky apod. vdy je to nkdo jinej.
To jen tak aby m po mejlu zase nkdo nejebal za nco co napsal nkdo jinej.
ovem pod tento prvn vklad bych se chut podepsal.
Lukas B.odpovdt 
     Re: Re: Re: Re: Re: Nebude akce09:26:03 29.01.2003
Sorry, toho jsem si neviml. LukasB je t ustlen znaka a Tebe bych si s tm volem Lukem:)nespletl.
Bdaodpovdt 

 Odpov, doplnn, shrnut11:12:30 30.01.2003
Abych se pedstavil...Jsem frontman HO Spartak a s Jirkou Rosolem jsme to tak njak upekli. Sprva oblasti dle mho nzoru ( kter se me s HS mon rozchzet) je pedevm vmna naruench, nebo jinak bezpenosti nevyhovujcch slak a postupovho jitn, doplovn i vmna vrcholovek a vce mn servisn innost, kter by mla zahrnovat i vmnu slak na nesmysln exponovanch mstech a udrovn databze cest. Asi nepjde v dnm ppad o dojiovn atd..  Ochrana proti erozi jak navrhuje Papou je innost jist zslun, stejn asi jako cel ada dalch vc. Je teba si ale uvdomit, e sprvu oblasti, kter zahrnuje pes 1000 cest dl jeden lovk s nkolika pteli v ase svho volna. Poet obmnnch kruh zvis pedevm na tom, kolik jich od HS dostaneme ( dosud jsme nedostali absolutn nic ). Vzhledem k souasnm cenm nerezovho materilu - jedinho schvlenho pro osazen - nen mon materil nakupovat z prostedk oddlu, kter jsou ureny pedevm na innost a nikoliv servis skaln oblasti. Take kvalita sprvcovstv a tm i kvalita lezen v oblasti zle na podpoe HS a potom na vli a ase Jirky R. a vech kte se na tom budou podlet. Pokud Papou a dal maj pocit, e je to pli mlo a je teba dlat vc, nen nic snaho ne se na prci ve skalch aktivn podlet - maily a telefony jsou vude uveejnny.
Ad Maglajz...v tto vci se ourm ji druh msc. Znn vyjmky pro sklolezen udlen pro oblast Labsk pskovce a pesn Tisou, kter je vedena tum jako zvltn prodn pamtka nen nikde uveejnno. A to ani na webu HS a ani na webech CHKO Labsk pskovce atd. V nvtvnm du pro CHKO nen o magnziu ani slovo. Dotazoval jsem se  mailem na sekretaritu HS a dle pana Hejtmnka, kter je v HS zodpovdn za ochranu prody a sprvu oblast - dosud jsem nedostal dnou odpov, stejn jako na vci dal ohledn dokolen instruktor II atd...ale to u je jin psnika.
To zhruba ve .....kad pomocnk bude vtn, stejn jako info o novch cestch a nevyhovujcm jitn...a Jirkovi moc dkuju
Radim Bzuraodpovdt 
 Re: Odpov, doplnn, shrnut21:56:30 31.01.2003
Dkuji za prvn erudovanou odpov na dotaz o maglajzu v Tis. Doufm jen, e asem bude vce jasn :-))
Honza
Honzaodpovdt 

 Cesty v Tis19:35:36 30.01.2003
Odkaz redakce na cesty v Tis je dobrej joke. Objev se tam jedna cesta v USA:-)
Petr Jandkodpovdt 
 Re: Cesty v Tis17:43:21 31.01.2003
Dka za pipomnky k mmu lnku a to i tm co mi zaslali maily na mou adresu. Pokusm se je postupn vyut a doplnit odpovdi.
Nkter vci nejsou toti zcela jasn - viz nap. lnek Radima B. o maglajzu. Je to asi i otzka jednn se zstupci CHKO a to ns ek. To se tk i ternnch prav v Tis.
Vmna nebo pemstn jitn je eena pravidly a myslm si, e docela dobe. Pouze se souhlasem autora, neije-li nebo bylo pvodn pirodn jitn znieno (nap. pskovcov hodiny) rozhoduje vrcholov komise. Asi velk zmny nebudou. Myslm, e cesty v Tis jsou v porovnn s jinmi pskovcovmi oblastmi docela dobe jitn.
Slaovac kruhy nad cestou by mly bt vjmen tam, kde se pi dobrn pokozuje skla a mon nad cestami, kter ji vtinou vyaduj nacviovn, tak od IXc? Te je vude dost borhk na dobrn a tak nen problm k emu pivzat jitn. Je to asi pevzato z vpencovch oblast a na psku by to mohlo nkdy vst k nadmrnmu zatovn nkterch cest.
Jirka Rosolodpovdt 
 Re: Cesty v Tis12:41:55 01.02.2003
Tak jsem ten odkaz radsi vyhodil. Nejak to nefungovalo tak jak jsem si predstavoval :)
Hopodpovdt 
  Re: Re: Cesty v Tis08:10:52 03.02.2003
Co se te slak, myslm, e by stlo za to jich pr pidat zejmna na Hebenovkch, kde se nejvce lezou prv cesty se slakem (na Pevnost, Ze, Hbitovn kvt na Vyhldku aj.) a pitom je tam hromada jinejch hezkejch smr, ale vtina lezc je moc neleze, p neni z eho slanit. Co vede k hoblovn nkolika cest, ale pitom jich tam je spousta. Mon by se tak lidi vc rozptlili a skalm by to prosplo.
Jirkaodpovdt 
   Re: Re: Re: Cesty v Tis10:33:22 03.02.2003
Jsem pro! Dobrej npad,ale kde je vzt? Dal bych hk msto bejvalejch hodin na HOGO FOGO! Klidn o dva metry ve ne byli! Slavk s tm souhlasil!
Pavelodpovdt 
    Pro Hogo Fogo?10:56:11 03.02.2003
V Hogo Fogo nebyly pi prvovstupu hodiny pouity, pr vypadaly dost kehce. S njakm tpkem, co sem pe super seril o Sasku (Jardo, sorry), pak ty hodiny odletly k zemi. J. Novk tam pak dal borhk ( v t dob cestu vylezl teba R. tefnek), kter pak Prcas vytloukl. Prezentuji, jak jsem slyel, jestli se pletu, tak m opravte. Nicmn Hogo Fogo je super cesta a bylo by koda ji dojiovat. Po pelezu AF jsme pod tou cestou chodili 1/2 roku a pak jsme ji se Sgou vylezli, on RP, j PP, tmto mu dkuji za nacvakn. Prost jsme k n museli dozrt. Z klovho msta to na zem nen a pak je to v pohod. I v pomrn dobe zajitn oblasti, jakou je Tis, jsou v cestch msta, kde v dn ppad nesmte spadnout a jsou mnohem leh ne Hogo Fogo, proto nechpu, pro dojiovat zrovna tuto cestu. Letos se tm na pmou variantu..., to bude ze!
Bdaodpovdt 
     Re: Pro Hogo Fogo?11:05:06 03.02.2003
No prv! Aby se dala lzt pm varianta, tak by tam dal jitn sluelo! Na hranu jsem to taky u dal,ale je koda nevyut t stnky nahoe!
R.K.odpovdt 
      Re: Re: Pro Hogo Fogo?11:18:34 03.02.2003
Ta se d lzt tak, jak to je. S pidanm jitnm to nebude ono.
Bdaodpovdt 
       Re: Re: Re: Pro Hogo Fogo?11:30:25 03.02.2003
Myslm,e i s tm jitnm navc bude hrozit podlaha!
R.K.odpovdt 
        Re: Re: Re: Re: Pro Hogo Fogo?12:12:46 03.02.2003
Tak to nelez, kolem m spoustu jinejch cest. Teba Kousav drky nebo Scalini:)
Bdaodpovdt 
         Re: Re: Re: Re: Re: Pro Hogo Fogo?12:16:08 03.02.2003
To je jako, kdy Ti ekne pek tak to nelez! Copak by to bylo pejitn? Kdy s tm hkem Slavk souhlasil! Cesty jsou pro lidi,ne?
R.K.odpovdt 
          Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Hogo Fogo?15:13:20 03.02.2003
Tak pro ho ped tm Prcas vytloukal? A cesty pro lidi? Prv e nkter bav, kdy to nen psychicky zadarmo. Nkdo se pestane zlepovat fyzicky, to jako seln, tak si hled jin cle, teba ty psychick. Vechny cesty nemus bt dobe zajitn. J bych dve uvtal jet jeden kruh v Gioco Duro, ale teba nkter bav si ten strach vychutnat. Tak do tto cesty bych se jet rd podval, tentokrt bez srabck 2m smyce ve 2. kruhu (i kdy u to stejn bylo pod zem).
Ale jestli autor cesty zmnil nzor a hk se tam pid, prosm, je to jeho cesta. Podle m je to blbost, zas takov vrada to nen.
Bdaodpovdt 
           Gioco Duro17:11:34 03.02.2003
Podlaha na Gioco Duro je nesmysln. Ten smr jet ped vznikem tto cesty kad lezl s hornm po vylezen vedlej cesty a nevm, e autor lezl do neznma, kdy tvoil cestu s podlahou. Je dobe, e tam cesta je, linie je logick, ale vzhledem k okolnostem vzniku mla bt zajitn.
Davidodpovdt 
            Re: Gioco Duro17:27:16 03.02.2003
Posledn souvt mho komente pat k Hogo Fogo. m dve nkdo dojist Gioco Duro, tm lp pro m, aspo nebudu muset lzt znova ten spodek:) Hoejek u nen tkej, ale z tch vystouplch krachl strach mm.
Bdaodpovdt 
             Re: Re: Gioco Duro10:36:37 05.02.2003
J myslm, e je to stejn ppad jako u Hogo Fogo! Kdy Ti nevad podlaha tam,tak pro tady? Dokonce si myslm,e na Gioco Duro to nen a tak vysoko! Kdy to loni lezli kluci solo, tak to asi jde?
R.K.odpovdt 
              Re: Re: Re: Gioco Duro10:51:28 05.02.2003
Tys to asi nepochopil, j nic dojiovat nechci. Mlo to znamenat, e kdy to nkdo dojist, u to nepolezu, takhle jo. A jak tu nkdo u vyslovil - historie vzniku obou cest je ponkud jin.
Bdaodpovdt 
               Re: Re: Re: Re: Gioco Duro11:16:10 05.02.2003
Historie Hoga Foga je,e se lezla nad 2. kruhem na hranu ke sprm! Kdy se d hk vysoko a doleva, tak to bude varianta tto cesty! Kadopdn jestli to nepoleze, tak je to jen tvoje vc! Bude litovat.
R.K.odpovdt 
                Re: Re: Re: Re: Re: Gioco Duro11:22:21 05.02.2003
Furt si nerozumme, polezu znova Gioco Duro a polezu i pm Hogo Fogo i bez hku. R.K. zanmen tatar nebo co?
Bdaodpovdt 
                 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Gioco Duro11:42:19 05.02.2003
Nevm co se roziluje? Stejn to nevyeme, to je na del pokec! Prost to poleze tak jak to je. Chpu. Peju hodn tst!
R.Kodpovdt 
         Re: Re: Re: Re: Re: Pro Hogo Fogo?12:40:23 03.02.2003
Scalini asi nem moc pelez! Slyel jsem jak Jindich-blzen dlal asi prvn pelez a mn taky jedinej? Docela jsem se nasml,ale to je sp historka do hospody!:) Jinak dobrej tip! Dk.
R.K.odpovdt 
        Re: Re: Re: Re: Pro Hogo Fogo?14:01:26 06.02.2003
souhlas,hogo fogo pm varianta s tetm kroukem nahoe;slak je hodn vlevo za rohem a dost to de - nen to zbyten. kadopdn souhlasim s tim,e cesty jsou pro lidi a nikoliv jen pro pr vyvolench.tk a krsn cesta,kter m 25 metr a teba jenom 2 kruhy (jenom pklad) je asi dost o niem;hele,vdy i takovej aluden likr ma dodanej borhk akdy se to tak vezme,9a nen zase tak brutal (oproti astm 10b,c v labku).Vdy ty borci si tu dardu mou dt slo,je to jenom na nich,maj mj plnej respekt.autority by mli bejt tolerantn.Jo a bte se projt celou Tisou a objevte super smry a linie - je to na vs
Ondrajs K.odpovdt 
        Re: Re: Re: Re: Pro Hogo Fogo?14:01:47 06.02.2003
souhlas,hogo fogo pm varianta s tetm kroukem nahoe;slak je hodn vlevo za rohem a dost to de - nen to zbyten. kadopdn souhlasim s tim,e cesty jsou pro lidi a nikoliv jen pro pr vyvolench.tk a krsn cesta,kter m 25 metr a teba jenom 2 kruhy (jenom pklad) je asi dost o niem;hele,vdy i takovej aluden likr ma dodanej borhk akdy se to tak vezme,9a nen zase tak brutal (oproti astm 10b,c v labku).Vdy ty borci si tu dardu mou dt slo,je to jenom na nich,maj mj plnej respekt.autority by mli bejt tolerantn.Jo a bte se projt celou Tisou a objevte super smry a linie - je to na vs
Ondrajs K.odpovdt 
         Re: Re: Re: Re: Re: Pro Hogo Fogo?14:51:14 06.02.2003
V aludenm likru je pr BH dodn bez vdom autora. Co se tk Tis, pr pomnk by mlo zstat. Otzka slaku na Hogo fogo siln ovlivuje dal stovku cest, kde slaky nejsou a kter jsou ueteny hoblovn shora. V Hogo fogo bych to vidl takto:1. pid se tam nkam jitn, 2. kad ouma, co vyleze Orgoje Chorchoje, to tam hod shora 3. davy hobluj cestu. Zkus m pesvdit, e to dopadne jinak. Nakonec by se pidal kruh dol do Savoje... Jestli chcete nkdo nco pejiovat, tak Jarda Mark prohlsil, e by mu nevadilo, kdyby nkdo pejistil Do or die.
Bdaodpovdt 
          Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Hogo Fogo?14:58:01 06.02.2003
Jarda je rozumnej, nevadilo by mu pr ani kruh do Liftboje, i kdy od loska jsou tam nov smyce! Vi Ivane.
R.K.odpovdt 
           Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Hogo Fogo?15:24:59 06.02.2003
To u je njak provokace, ne? Pidnm kruhu by Liftboy i Hotel Savoy ztratily sv kouzlo. Ty cesty tam letos budou u 15 let a pelez maj hafo.
Bdaodpovdt 
            Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Hogo Fogo?12:30:20 07.02.2003
Bdo nevm, pro by zmnn cety pidnm hku mly ztratit kouzlo, lezl jsem je nkolikrt tak jak jsou a polezu je, a tam hk bude nebo nebude. Stejn jako vtina lid.
Vi tm co to ale teprve polezou, by bylo hezk, kdyby tam ten hk mli a nemuseli si to ped prvnm vylezenm zkouet s lanem nahoru - jako vtina z ns ped prvnm RP, mon vetn tebe ? au Karel
Karelsvodpovdt 
             Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Hogo Fogo?12:45:00 07.02.2003
Hogo Fogo jsem tahal rovnou, Hotel Savoy tak (o tom, e jsem pi tom chytal kruhy bych ml asi pomlet), Liftboy s hornm, hned po PP Savoje. Dal tden rovnou odspodu. Gioco Duro naped s hornm. V Tis jsem jet s hornm lezl Eveline a zkouel jsem Evenovu Ameriku a jednou Vlkovinu. Pak jsem lezl pr cest za nkm, ale jestli jich bylo 5, tak pehnm. Vtina vyjmenovanch cest byla vytvoena ped 15 lety a j osobn nevidm dvod je dojiovat. Nejsem dn "hrdina", ale pijde mi to zbyten. Kdy bude vtina pro (a te jak vtina, tch, co to u vylezli, nebo tch, co to chtj lzt, nebo vtina mstnch???), autor cesty pro, sprvce oblasti pro, neexistuje dvod, pro by se dojistit nemli.
Bdaodpovdt 
              Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Hogo Fogo?12:50:02 07.02.2003
Jet dodatek. Vdy se bt tolik nemusme. Mme mgo, ne?:)
Bdaodpovdt 
               Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Hogo Fogo?14:38:29 07.02.2003
J jsem t nechtl zkouet z toho jak jsi se k tm vcem probojoval ( i kdy je to zajmav a Savoy v OS musel bt prma zitek ), nicmn souhlasm s tm, e o tom co a jak dojistit, se opravdu mus domluvit lidi co se okolo pohybuj. Dodvm, e pokud se nodomluv oni, udlaj to ti po nich, stejn jako jsme se moc s Blinou nebavili o tom, jestli mu to zaprme nebo ne.
Zaprili a debata pro ns skonila.
Co nejm pomnk.
karelsvodpovdt 
               Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pro Hogo Fogo?23:21:31 11.02.2003
..kby ti pracky shnily pero!!!!!!!!!!!!
dDAodpovdt 
   Re: Re: Re: Cesty v Tis12:08:12 03.02.2003
Jen se bojim, ze s pribyvajicimi slanaky bude pribyvat i hobleru na rybu, ktery by tu cestu jinak ani nezkusili. To je fakt takovej problem sejit z masivu dolu???
Matyodpovdt 
    Re: Re: Re: Re: Cesty v Tis12:30:52 03.02.2003
Poet hoblr nesouvis s potem slak, ale s potem lezc se patnm pojetm lezen, kte se nanetst sluuj do vtch skupin. Tak je rozdl, jestli si tu cestu nkdo zkus s vhodn umstnm hornm, pak to d na pohodu RP a pitom tam nic neulom, nebo je to nesoudn hovado, co na to zjevn nem a uspne kdeco. Kdy si sebou vezme krat lano, tak si za stromy nad hebenovkama hod kadou cestu shora. A ten slak je i dobrej pro dvojky, kdy si to kadej chce dt odspoda anebo naopak, kdy to ten druhej lzt nechce i na to nem. Pr slak by fakt bodlo a kdy se dobe daj, nemlo by to dlat problmy.
Bdaodpovdt 
     Re: slaky15:49:24 03.02.2003
Nesouhlasm s tm, e nen pm mra mezi potem "hoblr" a slakama na hranch. Podle mch zkuenost ti nejvt magoi, kte naprosto bezohledn takto hobluj sklu jsou tak vymatn, e neznaj nic jinho, ne dv expresky do slaku, nebo pmo brousit lanem slak. Co kdyby to ten posledn nevylezl?

A trvm na tom, e tyhle magoi si lano od 10m vzdlenho stromu tahat nebudou! Kdy tam bude slak, budou vesele brousit, kdy ne, tak pjdou jinam.

Na druhou stranu uznvm, e jsou i "npaditj" kretni, kte si lano hod do "dobrku" na temeni ve a hobluj lanem navc i cel vrek. Tomu se d ubrnit jen pstmi, nebo slakem pkn na hran. To uznvm.

Martin Mellan
mellounodpovdt 
      Re: Re: slaky16:20:34 03.02.2003
Tak co kdyby se vytloukly i ty slaky, co u tam jsou:) Pak by se teorie rozptlen lezc po vech cestch, kdy nebude hoblovno jen Hbitovn kvt a spol., naplnila na 100%.
Bdaodpovdt 
       Re: Re: Re: slaky08:39:46 04.02.2003
Pokud k tomu pistoupme tak, e m vt poet slak, tm vc debil bude hoblovat sklu, tak asi bude vopravdu nejlep vechny slaky vytlouct. Kadej normln lezec s sebou pece vdycky voz do skal dv lana, aby se dostal dol i moh nkoho jistit odspoda, anebo to v kldku obejde kilometrovou zkratkou, aby nhodou nemusel ze skal tahat moc vc. To kdy mu ukradnou z pod cesty batoh, zatmco je nkde na vlet.
Jirkaodpovdt 
        Re: Re: Re: Re: slaky10:53:11 04.02.2003
Muste lzt ve tech, tet zane lzt, a se druh vrt z vletu a bude steit:)
Bdaodpovdt 

 Slanaky15:18:23 06.02.2003
Co se tyka osazovani slanaku, tak bych se primlouval za pridavani, obzvlast na masivech.

Je to pohodlnejsi a hlavne se to libi ochranarum, protoze jim pak neslapeme tolik po kytickach.... Na suskach treba slanaku pribylo hafo a spis to prospelo.

Chce to asi s rozumem. Kdyz budou po metru tak to taky nebude to pravy orechovy
Dafeodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.