LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Mlad horolezci - potrava hor.
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Ledy
 Skialpy
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
29.Adamovska 10434
30.Sejbal 10431
31.ern 10375
Bouldry:
29.Urubk 9525
30.Horek 9478
31.Kollr 9450
Hory:
28.Rojko 2298
29.Chomov 2248
30.Kupec 2216

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
Boulder Bar - Praha 7
Rock 'n' Wall - Plze
V 16 - Plze

Prodejny
Outdoor Centrum Rock Point Masarykova - Brno
LANEX eshop - Bolatice
Rock Point OC Olympia - Brno

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

CupOFF Prague 2010 zvod pro kadho

20.- 21.2.2010, Praha

Pidna dal finlov videa - Adam Ondra vyhrl zvod CupOFF Prague 2010. Jako jedin z mu dal top. Tom Mrzek byl 2., Klemen Bean ze Slovinska 3. Poad dalch mu: 4. Martin Strnk, 5. Olin Klapal, 6. Majkl Fier, 7. Jure Bean (SLO), 8. Pavel Mrzek, 9. Petr Havrda.
Odpoledne vyhrla Katharina Posch z Rakouska ensk finle. Dala v nm top a byla nejlep v semifinle. Druh byla Mina Markovi ze Slovinska, kter tak topovala, ale v semifinle byla 2. Tet skonila Nelly Kudrov. Dal poad: 4. Zuzana intalov, 5. Helena Lipensk, 6. Lenka ern, 7. Petra Rikov, 8. Gabriela Vrblkov.


 Vsledky Elite mui - Full results Elite - men

 Vsledky Elite eny - Full results Elite - women

finle
Adam Ondra ve finle

finle
Katharina Posch ve finle
Ve vyhodnocen nahlench tm vyhrl tm Ptel zelenho dol.

Celkov vsledky vech tm:

 Vsledky tm

Ped tm v semifinle mu topovali ti lezci: Tom Mrzek, Adam Ondra a Slovinec Klemen Bean. Do odpolednho finle dle z celkem 30 mu v semifinle postupuj: Martin Strnk, Jure Bean (SLO), Olin Klapal, Majkl Fier, Petr Havrda a Pavel Mrzek. Pedtm v semifinle en topovala jedin Katharina Posch z Rakouska. Podle pedbnch vsledk byla v semifinle 2. nejlep Nelly Kudrov, 3. Zuzana intalov (SVK), 4. Mina Markovic (SLO), 5. Helena Lipensk. Celkem osm en z 16 postupuje do odpolednho finle. Jet tedy Lenka ern, Gabriela Vrblkov a Petra Rikov.

 Vsledky semifinle - mui

 Vsledky semifinle - eny

semifinle
Adam Ondra v semifinle

semifinle
Tom Mrzek v semifinle

semifinle
Klemen Becan v semifinle

semifinle
Katharina Posch v semifinle

semifinle
Nelly Kudrov v semifinle

semifinle
Zuzana intalov v semifinle

Prvn zvodnci v semifinle

Prohldka semifinlov cesty

 Startovka nedle - mui

 Startovka nedle - eny


Sobota:
V kategorii hobby - eny dnes vyhrla Daniela Kotrbov spolen s Gbinou Houdovou, tet byla Kateina Zhorov. V hobby much vyhrl Luk Skejpek, na druhm mst byli spolen Honza Olt a Jan Straka. Vsledky ze soboty (dle postupuj mui do 25. msta vetn do nedlnho semifinle, a eny do 11. msta vetn do nedlnho semifinle):

 Vsledky sobota - mui - Results Saturday - men

 Vsledky sobota - eny - Results Saturday - women

Pro nejlep z kategorie hobby byly pipraveny vcn ceny v hodnot cca 40000 K. Napklad speciln jistc brle CU AT THE WALL, spacky a jin vci Vaude Kiowa, desky a chyty TR Walls nebo drkov poukazy HUMI OUTDOOR. Ti, kte si sv ceny nestihli vyzvednout v sobotu, si je mohou pevzt v ptch dnech v recepci stny SmchOFF. Pr momentek ze soboty:

Nelly Kudrov

Pja Mrzek

Martin Strnk

Jedna z nejlehch cest pro veejnost

Tom Mrzek

Katharina Posch


Pedchoz info o pprav zvodu: Aktuln je do zvodu registrovno 106 mu a 30 en. Cesty bude msto Petra Solanskho stavt Jirka Lautner. Rd bych mu touto cestou podkoval, e nm narychlo vypomohl v obtn situaci. Vm si jeho pomoci o to vc, protoe Jirka sm chtl zvodit. Zprovoznili jsme strnky zvodu. Take podrobn informace jsou t k dispozici na www.cupoff.cz Pinm nkolik novch informac z pprav zvodu. Jak jsem slbil, jsou dokonena pravidla zvodu:  Pravidla, CupOFF 2010. Zde jsou propozice zvodu:  Propozice, CupOFF 2010 - download. Mme postaven kvalifikan cesty 4 UIAA Koutek vlevo vrajbasu stav Fero 5 UIAA Lev hrana vpencovho lamintu stav Petr 6 UIAA Thle pevisl profil vedle Lasportivy stav Fero 7 UIAA VLasportiv stav Petr 8- UIAAVlevo od sportovnho profilu pes strop stav Fero 8+/9- UIAA Lev st sportovnho profilu stav Sldi 9+ UIAA Prav st sportovnho profilu stav Petr, Sldi Dnes jsme dokonili dostavbu propojen sportovnch profil a ztra zanaj tpn a Petr stavt semifinlovky a finlovky. Rozhodli jsme se uspodat i ensk semifinle. Poet postupujcch en zkvalifikace bude uren tsn ped zvodem. Podle potu pihlench. Zpozvanch zvodnk se zatm mete tit na ast nsledujcch zvodnk zpoped svtovho rankingu: Tom Mrzek, Adam Ondra, Klemen Bean, Mina Markovi, a Katharina Posch. Pro divky, kte se pijdou podvat na nedln zvod, pipravujeme losovn o zapjen obytnho auta na vkend zdarma. Zajiuje spolenost Bluerent. Vichni nvtvnci budou mt monost zakoupit skvl jistc blle CU at the wall svraznou slevou. Rak
Pedchoz aktualizace: Pprava zvodu pokroila do rozhodujc fze, a tak bychom vs rdi informovali o novinkch. 1. Dky sponzorm se podailo naplnit plnovan rozpoet na akci. Podkovn nle pedevm magistrtu hl. m. Prahy, bez jeho podpory bychom nemohli zvod uskutenit v tomto rozsahu. 2. Podailo se domluvit mediln partnery, take informace o zvod probhnou na Radiu Beat, v denku Metro, a  pedevm zde na Lezci. 3. Rozhodli jsme se rozit zvod o dal kategorii. Jedn se o zvod tm. Tmy mohou bt t a vcelenn. Kadmu tmu se budou zapotvat ti nejlep vsledky z kvalifikace. Tmy mohou bt smen. Pokud budete chtt zvodit za tm, napite pi online registraci nzev tmu do poznmky. Tm je mon pihlsit i pi prezentaci 4. Pipravujeme divckou anketu. Jeden z vylosovanch divk vyhraje zapjen obytnho auta na vkend od spolenosti Bluerent. 5. V souvislosti s plnovanm zvodem jsme zahjili dostavbu propojen obou sportovnch profil. Stavbu bude provdt f. TR-walls s.r.o. a bude probhat v noci. Pedem se omlouvme za omezen provozu, kter s dostavbou souvisej. Pedpokldan dokonen dostavby: 16.2.2010. 6. Z kapacitnch dvod budeme muset omezit maximln poet zvodnk. Proto se prosm zaregistrujte co nejdv.
plakt

vodn lnek: SmchOFF uvd nov formt zvodu v lezen na obtnost. Clem je oslovit co nejvce zvodnk a zrove nabdnout kvalitn podvanou pro divky. Zvodn si me vyzkouet pln kad i zatenci, a finle pak bude za asti svtov profesionln lezeck piky. Proto jsme zvod pojali jako dvoudenn. V sobotu probhne open kvalifikace, kde si me kad zazvodit na cestch o  klasifikaci 4 9 UIAA. Vnedli uvidte zvod za asti esk piky, doplnn o nkter zvodnky zpoped svtovho rankingu. Datum konn zvodu: 20.-21.2.2010 Program: Sobota 20. 2. 2010 Kvalifikace uren pro irokou lezeckou verejnost. Kvalifikan cesty obtnosti 49 UIAA. Prezentace: 7.308.30 Nedle 21. 2. 2010 Semifinle a finle za asti esk i svtov piky vetn Tome Mrzka a Adama Ondry. Semifinle: od 9.30 Finle: od 16.00 Zmna programu vyhrazena. Zvodit me kad, kdo vletonm roce dovr 16 let. 1. den (kategorie MASTER): probhne open kvalifikace. Kvalifikace se poleze stylem flash. Pro zvodnky bude pipraveno 7 cest vobtnosti od 4 do 9 UIAA. Kad zvodnk si pi prezentaci zvol, na jak cest chce zanat. Pokud cestu vyleze, postupuje na nsledujc vy obtnost. Pokud ned vcest TOP, kon a zapotv se mu nejvy dosaen chyt. Zkvalifikace postupuje do nedlnho semifinle 20 mu a finle 8 en (eny nepolezou semifinle). Po skonen kvalifikace budou vyhleni a ocenni zvodnci a zvodnice na prvnch tech nepostupujcch mstech (tedy: 21. 23. mu a 11. 13. ena). 21. mu a 11. ena budou vtzi kategorie MASTER. Navc bude vylosovn jeden astnk kvalifikace, kter obdr lano Beal 70 m. Vichni zvodnci obdr triko slogy sponzor. Startovn: 1. Vden zvodu bez pedchozho pihlen: 200,- K 2. Pi registraci do 15.2.2010 vetn: 120,- K 3. Pi pihlen recepci SmchOff nejpozdji do 15.2.2010 vetn: 80,- K

Mete se tak registrovat on line:

cupoff-prague-2010 Pihlky prosm zaslejte na adresu: info@lezeckecentrum.cz Do pihlky uvete: Jmno, datum narozen, oddl nebo sponzora a na jak obtnosti chcete zanat (tento daj nen zvazn a mete jej zmnit pi prezentaci vden zvodu).
2. den (kategorie ELITE): Zvodnky, kte postoup ze sobotn kvalifikace, dopln nasazen zvodnci. Prvo nasadit zvodnka do semifinle pop. finle m pouze poadatel. Nedln zvod probhne vobou kategorich dvoukolov. Tedy semifinle a finle. Do finle postupuje 8 mu a 8 en. Vobou kolech se poleze stylem OS. Zatmco prvn zvodn den bude uren pedevm pro irokou lezeckou veejnost, druh den bychom rdi pojali jako zvodn exhibici a sname se krom na piky (pedbn ji pislbili ast dvojnsobn mistr svta Tom Mrzek i aktuln vtz Svtovho pohru 2009 a vicemistr svta 2009 Adam Ondra), pilkat i nkter zahranin esa. Oba dva dny se poleze podle zvodnch pravidel IFSC. Ceny zprvnho zvodnho dne (kategorie MASTER): 1. - 3. msto: Pohry a vcn ceny v celkov hodnot cca. 20000,- K Jeden vylosovan astnk kvalifikace obdr lano Beal 70 m. Vichni astnci kvalifikace obdr krom trika i diplom se svm umstnm. Ceny zdruhho zvodnho dne (kategorie ELITE): Ceny jsou stejn pro mue i eny. 1. msto 1000,- Euro 2. msto 400,- Euro 3. msto 200,- Euro 4. msto 100,- Euro 5. msto 50,- Euro 6 8 msto: vcn ceny
Sponzoi: SmchOFF HUDY sport, TR-walls, Rock Pillars - Ocn, Saltic, Beal, Resiz, Mediln partnei: Lezec, Radio Beat, Vzhledem kznan finann nronosti celho zvodu uvtme podporu dalch sponzor. Kontakt: tomas@lezeckecentrum.cz
(lnek pvodn vyel 11.1. 2010)

Rak   [pravy] 15:00 01.03.2010Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 To tu jet nebylo.12:16:13 11.01.2010
Nco jsem tuil(jak T znm), ale tohle m vyrazilo dech.
U se tm a FANDM.
speakerodpovdt 
 Re: To tu jet nebylo.12:50:56 11.01.2010
Konen zvod i pro m.
Vm 120 kg a moc chci zskat diplom ze sportovnho lezen - takhle mm anci.
Jenom nevm, jestli tu tyku vylezu.
Se sezenm bych ji asi dal - stejn je to vzva, musm potrnovat. ;-)
martinodpovdt 
  Re: To tu jet nebylo.13:06:41 11.01.2010
Ja bych takhle kazdou snahu hned v zarodku nezatracoval.

Jasne - nema to nic spolecnyho se sportovnimi vykony (i kdyz lidi, co lezou od sestek nahoru uz osobne za sportovce povazuju), ale bude to zabava. A co se me tyce, tak lezeni by mela byt hlavne zabava - takze v soutezeni pro "normalni" lidi nevidim vubec zadnej problem.
 phobosodpovdt 
   Re: To tu jet nebylo.15:24:21 11.01.2010
Ale j to myslm vn!
Opravdu vm 120 kg a lezu max tak za 6. Ale 5 a 6 musm naped nacviit... jinak mi vtinou dost dochz sla.
Kdy je 4 uklonn, tak ji vtinou dm. Pokud je ale kolm a trochu v n tee, tak si i sednu. Proto mm ten strach abych ji na zvodech dal...
martinodpovdt 
    Re: To tu jet nebylo.16:27:10 11.01.2010
:-))))) to se ti povedlo
odpovdt 
    Re: To tu jet nebylo.09:35:02 23.02.2010
tak co ? dal ?
odpovdt 
   Re: To tu jet nebylo.16:28:08 03.02.2010
Jup, tohle m potilo. Konen jsem na sv vyden a ukien sedmy pyn. Dky ... :-)
Michalodpovdt 

 super13:55:02 11.01.2010
to bude super akce!!! vypada to mnohem lakaveji!!!vsadim ze startovat bude i adam i mraza,super!
odpovdt 

 spra13:58:38 11.01.2010
Co teba rychlolezen ve spe? Chudci sprai dn zvod nemaj :o(
stipodpovdt 
 Re: spra14:12:50 11.01.2010
To mi pijde jako dobrej npad. J jsem na to teda pln lev, ale o to vc m bav pozorovat lidi, kter maj spraskou techniku zmknutou..
jiinaodpovdt 
  Re: spra14:36:46 11.01.2010
To j, protoe jsem fanoukem adrenalinu a adrenalinovch sport, nejradji sleduji ve spe lidi, kter spraskou techniku zmknutou nemaj. Ale bav m to jenom venku.
Filipodpovdt 
   Re: spra14:42:44 11.01.2010
Jo jo to m pravdu, ale nesmj to nechat zajt moc daleho - nebo sp vysoko .-)
jiinaodpovdt 

 Pauza mezi cestama14:34:38 11.01.2010
Jak to bude s pauzou v sobotu mezi tema cestama?
Napriklad, vylezu sestku, za jak dlouho musim na sedmicku? Hned?
Zdenekodpovdt 
 Re: Pauza mezi cestama14:53:38 11.01.2010
Dlka pauzy bude zviset na potu pihlench zvodnk. Urit vak nebude krat ne 15 min.
Rakodpovdt 

 Aha16:44:40 11.01.2010
take v sobotu jeden zvod pro amatry a v nedli amatrt vtzov vs profesionlov (nasazen..). Vlast pro ne, co kdyby nkdo ult a nandal to i Brkm...
Zoix9856odpovdt 

 brano18:44:34 11.01.2010
Super napad. Len drobne vyjasnenie - ked nevyleziem cestu, ktoru som si zvolil ako prvu tak co? Trebars zacnem hned na najtazsej, spadnem pri druhom chyte, rata sa mi najvyssie dosiahnuty chyt. Kamos zacne na osmicke, spadne chyt pod topkou, kam by som ja zdaleka nedosiel, som lepsi? :)) Teda je mi to jedno, len si to nejako dorieste, ak uz mate tak sorry za spam.
odpovdt 
 Re: brano19:21:40 11.01.2010
Dky za upozornn. Vyeen to mme, jen jsem to v lnku neuvedl. Kdo nevyleze svou prvn cestu, skon na dlenm poslednm mst a bude jedno, jestli zaal na 4 nebo 9. Pesn pravidla zvodu zveejnme v nejbli dob na naich strnkch www.lezeckecentrum.cz
Rakodpovdt 
  Re: Stavt bude kdo?20:49:22 11.01.2010
Zajmav,lkav,prost prima npad.Kdo bude stavt prvn a kdo druh den? Pokud to nen tajn.Dk za info.
Radodpovdt 
   Re: Stavt bude kdo?21:38:19 11.01.2010
Cesty na prvn den postav stavi ze SmchOFFa Petr Kukal a Fero Koi. Nedln cesty budou stavt: tpn Strnk, Petrem Solansk, Petr Kukal a Fero Koi.
Rakodpovdt 
    Re: Stavt bude kdo?09:17:32 12.01.2010
P.Solansky bude stavet cesty?To si sebou nebudu moct nic vzit a ceny pro viteze nevim jestli tam vydrzi az do predavani:-D viz http://www.lezec.cz/clanky.php?key=2590
climberodpovdt 
     Re: Stavt bude kdo?16:34:41 12.01.2010
Zajmavej lnek.Takovej pounej.Teba u je z toho venku.Nebo mu d Rak kvru pedem.Pak u jen zbejv doufat,e nepijde na lano a svainy nm zstanou :D. Mrza za ty lta u mon zapoml.
odpovdt 
      Re: Stavt bude kdo?20:39:09 12.01.2010
J slyel, e Solanskej ve svch "aktivitch" piln pokraoval i dle, jen si pr dv te vtho majzla, aby byl problm s jeho usvdenm. Psal o tom cca ped rokem kej kluk, co ho taky okradl. etl jsem to nkde na netu. Pr kvli krdem byl i ze koly vylitej. No, dokud neokrade Raka, tak klidn me stavt, pro ne.:-)
odpovdt 
       Re: Stavt bude kdo?21:21:54 12.01.2010
Copak Raka ,ale aby neoroval ns :D
odpovdt 
        Re: Stavt bude kdo?16:50:28 13.01.2010
Oerovat anonymn n jmno je velice humorn, dobe se bavm dcka;)
martanodpovdt 
         Re: Stavt bude kdo?13:12:12 17.01.2010
No a o. Ke niekto kradne, tak nech za to nesie aj dsledky. i ho mme vetci obhajova, "chudka" zlodeja, o okrda kamartov?
odpovdt 
    Re: Stavt bude kdo?13:24:06 12.01.2010
Cesty od Fera na SmichoFFe jsou opravdu podivne. A tim nemyslim ze nesedi obtiznost, ale proste oproti lahudkam od Sladice je to spis za trest.
Ondraodpovdt 
     Re: Stavt bude kdo?17:22:31 12.01.2010
jj, naprost souhlas. U vtiny cest Fera se d jen kroutit hlavou, jak to asi autor myslel:-(
odpovdt 
      Re: Stavt bude kdo?10:51:34 13.01.2010
J si naopak myslim e lahdky jasou cesty od Fera,ale kad m jin vkus.Jinak tahle akce vypad zajmav
Maodpovdt 
       Re: Stavt bude kdo?16:33:32 13.01.2010
No tak to jsi asi jedin.
odpovdt 
        Re: Stavt bude kdo?22:27:55 13.01.2010
ekl bych e nen...
milovnk cest od Feraodpovdt 
        Re: Stavt bude kdo?23:12:48 13.01.2010
nesu feromilovnik, ale taky jeho cesty rad lezu....
tomasodpovdt 
         Re: Stavt bude kdo?01:36:22 17.01.2010
cesta od fera? boldr od nastupu k topu...nutno mysleti a to je na jeho cestach super..jak vymyslis, obtiznost sedi... zdravim na smichov...gomez
gomezodpovdt 
          Re: Stavt bude kdo?09:18:17 17.01.2010
No prv.Bouldery a stav na bouldrovce.Ve vytrvalostn cest ,a zvlt zvodn,by to jaksi mlo gradovat vyven(stejnomrn) a do topu.Ne e tetina spadne v prvnm boulderu,zbytek nad nm oklepe, aby popadal hned v tom druhym.Lidi by na zvodech mli padat na vytrvalost,to znamen kdy jim dojde, a n e neudlaj morpho boulder.Kdy to postav moc bouldrov ,akort tim hodn lid znevhodn a nasere.Mus se Gomezi jet trochu uit a hlavn zvodit.Pak to teba pochop.Uvidme jak se s tim popasuje,ale pevn doufam e to nebude jeden boulder za druhym.Doufm e to prost nebude bouldrovej humus a e to bude vytrvalostn lezen jak m na obtnostnch zvodech bt.Bouldry patej na bouldrovku.Snad na to Rak dohldne.
odpovdt 
           Re: Stavt bude kdo?13:45:32 17.01.2010
ucit se treba vsestranosti a otevrenosti... nechapu ten skeptimismus /ci neduveru ve vlastni schopnosti?/ A cim je dano jaka ma byt zavodni cesta? Proc by nemohla byt boldroveho charakteru s gradaci boldru k topu..kdo vi jak se bude stavet za pet let.
A jestli jsou zavody o pausalizaci ci o tom, ze si zavodnici vybreci cesty, ktere jim budou sedet pak radeji zustanu diletantem pro radost a budu dal stavet cesty skalniho charakteru jak jsem cinil doposud, coz mi prineslo krasnou smlouvu v anglii.
gomez komusiodpovdt 
           Re: Stavt bude kdo?21:33:41 17.01.2010
Nemyslim si, e vechny jeho cesty jsou bouldrovho charakteru,teba ty ve strukturch jsou podle m pkn a vyven a nemyslim si, e jsou t잚 ne cesty od jinch stav,jenom asi mus lovk vc pemlet n udl krok.A vichni teba nechtj lzt cesty ,kter jsou jenom o tom dokud to ruce udrej.Ale mj nzor
Maodpovdt 
        Re: Stavt bude kdo?18:40:42 03.02.2010
neni jedinn, j si to myslm taky, jsou to mamky
aTomodpovdt 
     Re: Stavt bude kdo?14:42:41 17.01.2010
J bych taky rd vyjdil nzor, e cesty od Fera bvaj vtinou t잚, ne je napsno na cedulce. To by a tak nevadilo. Bohuel se ale asto stv, e v cest se dost zpas s nohama a bouldry v cest jsou dost nepjemn, take se tm cestm vtinou vyhbm. Taky si myslm, e nejsou moc vhodn na njak intenzivnj trnink. Kdy lezu osmou cestu a chci si dt osmiku, tak potebuju, abych dolezl co nejdl a potrpil se na vytrvalost. eit bouldry, kdy m nateklo, nem moc kouzlo ani valn vsledky.

Osobn se mi lb teba cesty od Petra, Sldie i Gomze. Zdar a tm se na akci!
Mroekodpovdt 
      Re: Stavt bude kdo?16:12:34 17.01.2010
Gomezi komusi.To jsem rd e stav v Anglii.Je to lep ,ne abys asn skaln a boulderovou cestou ppadn pokazil pomrn zajmav vyhlejc podnik.Je mi fuck co se bude stavt za 5 let.Pro mn je dleitj cesta ,kter rozhodne spravedliv, dle aktuln vkonnosti lezce.A to bohuel nen "boulderov skaln", ale pouze "stnov vytrvalostn" cesta.To nen o tom co si kdo vybre.Pokud si to vn mysl,pesta stavt v Anglii a zani v echch(kde jdou zvody taky kvli blb postavenejm cestm,kde vichni troch hor lezci popadaj na zatku ,v tkm padku)zvodit.kvarky ale motivujou vc vi. I v echch.Podnej stav nestav za such z nosu,proto se stavj ty kvalitn "boulderov" "skaln" cesty. Jedinej stav,co na Smchov za nco stl byl Sldi. Na zvodech by si vichni pilkan zvodnci mli hlavn dobe zazvodit a dosytosti si zalzt a kdy n vyhrt aspo si slun zatrnovat,ne se zprudit cvaknutm 4 expresek ve dvou boulderovejch cestch,a na dal zvody se kvli tomu vykalat.To se tk hlavn mladch zvodnk. Tak asi tak moje blitky,bez urky, Gomezi.
odpovdt 
       Re: Nejlep stav vech dob?16:30:27 17.01.2010
Nejlep stav vech dob je,ukrutn destkov mrska, SMRT.Nev o koho jde? Mrkni na zlobastram.cz
Zmoekodpovdt 
       Re: Stavt bude kdo?16:31:01 17.01.2010
Zajmalo by m,jestli pat mezi zvodnky nebo sp mezi divky.Jen abych ml pedstavu jakou vhu tvmu pspvku dvat... Nemyslm to zle,jen m to zajm.Peace.
Dangli
dangliodpovdt 
        Re: Stavt bude kdo?16:34:51 17.01.2010
Sp mezi zvodnky.Ty momentln spruzenj.
odpovdt 
         Re: Stavt bude kdo?16:58:44 17.01.2010
Ok.To beru.Pro ale spruzenj?
dangliodpovdt 
         Re: Stavt bude kdo?22:42:54 21.02.2010
kdo um lzt,peleze vechno.
lulinodpovdt 
          Re: Stavt bude kdo?11:06:40 22.02.2010
i Lulina.
odpovdt 
       Re: Stavt bude kdo?19:49:37 17.01.2010
Neboj, do urazeni mam daleko a pokud jde o boldry v zavodnich cestach mel bych patrit mezi jejich odpurce, kdyz jsem na predlonskym mcr vyhorel na prvnim boldru u tretiho v dobe kdy mi v kvalifikacni obtiznosti tak tak nateklo.
A nakonec jde o prd, kluci to zvladnou a treba jim tahle diskuze bude k uzitku...Jen bych rad vedel s kym se to tu kockuju?

Nazdar dzangli, cetl si zpravu? Je to doma..
gomezodpovdt 
      Re: Stavt bude kdo?19:44:09 17.01.2010
A zapomnl jsem na Danglho.
Mroekodpovdt 
      Re: Stavt bude kdo?09:33:24 18.01.2010
absolutn souhlasm s Mrokem. Na SmchOFF chodm lzt, protoe je to pardn vysok stna a od takov ekm hlavn vytrvalostn cesty. "Trnovat"(jestli se tak d ct tomu co tam provdm) tam chodm kvli vytrvalosti. V cestch od Fera, ale nedojdm na vytrvalost, ale na boulder, bez urky, pro m dost asto s nelogickma nohama. Bohuel to nejni jen mj nzor, ale i valn vtiny mch spolulezc... vsledkem je to, e kdy chci z cesty odpadvat kvli bandaskm a vytrvalosti, nelezu ty od Fera. Co se te Mi pspvku: souhlasm, e ferovy cesty ve struktue jsou vyrovnan a celkem pkn, ale osobn vidm rozdl v tom, e ve struktue si najdu nohy tam, kde je potebuju j a n tam, kde mi je diktuje stav.
Nechci jen kritizovat, je mi jasn, e postavit dobrou cestu je kumt a taky dost nevdn prce, p se vdycky najde plno takovejhle rejpal.
Proto dk, za vecky cesty a drim palec a se zvody povedou.
LukasGodpovdt 
       Re: Stavt bude kdo?22:06:57 18.01.2010
Taky nzor,ale naprosto souhlasim s Gomezem.No co,vdycky se mi lb to co ostatnm ne...
Maodpovdt 
      Re: Stavt bude kdo?11:17:53 13.02.2010
na to, ze nevylezes osmicku, ti kazdej prdi..si proste tucnej
smrtakodpovdt 
     Re: Stavt bude kdo?10:16:39 19.01.2010
Jete si zalzt do Bruselu - v takovm Terre-Neuves nebo St.Gilles by Ferovy cesty byly choky...na druhu stranu se tam leze jenom toprope...
Tomekodpovdt 
     Re: Stavt bude kdo?10:23:14 19.01.2010
Jete si zalzt do Bruselu - v takovm Terre-Neuves nebo St.Gilles by Ferovy cesty byly choky...na druhu stranu se tam leze jenom toprope...
Tomekodpovdt 
      Re: Stavt bude kdo?11:59:19 19.01.2010
Tomku,ekl bych e jsi trochu nepochopil o em se tady diskutuje.Myslm,e to nepochopila ani Ma.Nejde o to jestli by byly cesty od Fera jinde choky,jde o to aby nedokurvil zvodn cesty pehnanou bouldrovost,kter bude lezce limitovat.Pklad: Pokud postav boulder pes dry,kter dlouhn 190cm vysok pehne a ned tam taky nohy pro 160cm vysokho borce,nebo je d blb,vrazn toho malho limituje,boulder bude morpho,a to je dobr, mon ,na bouldrov zvody,tam m dal monosti.Na vytrvalosti,respektive obtnosti ne.Tam m pokus a hotovo.Jsou vci,kterm by se ml stav zvod na vytrvalost vyvarovat.Po tom co jsem slyel jak Fero stav se toho mou lid nejsp prvem obvat.Teba se ale pletu.
odpovdt 
       Re: Stavt bude kdo?01:24:29 20.01.2010
Ja to chapu, ale lezeni neni box - zatim se myslim neuvazuje, ze se zavedou kategorie podle vysky v cm nebo pomeru delka rukou/vaha...proc asi s vyjimkou AO jsou nejlepsi lezci na umelce vetsinou pomensi (do 172cm) a lehci a protazenejsi a...- Ferovy cesty me spolehlive rozcilej - ale je to sakra vzva, dky za n, variabilita rules - musime taky myslet, sla jsou jenom orientacni, atd atd.
odpovdt 
       Re: Stavt bude kdo?01:24:39 20.01.2010
Ja to chapu, ale lezeni neni box - zatim se myslim neuvazuje, ze se zavedou kategorie podle vysky v cm nebo pomeru delka rukou/vaha...proc asi s vyjimkou AO jsou nejlepsi lezci na umelce vetsinou pomensi (do 172cm) a lehci a protazenejsi a...- Ferovy cesty me spolehlive rozcilej - ale je to sakra vzva, dky za n, variabilita rules - musime taky myslet, sla jsou jenom orientacni, atd atd.
odpovdt 
       Re: Stavt bude kdo?18:50:25 03.02.2010
a lezl jsi v posledn dob nco od Fera?
z novjch teba cesta "E.T. chce dom" - krsa, ze starch nap. "Madlo oblinovit",.. to jsou cesty, kter leze lovk pro radost
aTomodpovdt 
       Re: Stavt bude kdo?20:03:53 03.02.2010
Fakt parada jak se tady vsichni vztekaj kdyz jim nekdo nestavi do noty, holt premejset nad cestou trochu boli...
Btw mela jsem za to ze Fero sam neni zrovna z nejvyssich?
A dalsi nejspis planej postreh odkdy lezeni na obtiznost = lezeni na vytrvalost???
berryodpovdt 
       Re: Stavt bude kdo?20:38:29 03.02.2010
Fakt parada jak se tady vsichni vztekaj kdyz jim nekdo nestavi do noty, holt premejset nad cestou trochu boli...
Btw mela jsem za to ze Fero sam neni zrovna z nejvyssich?
A dalsi nejspis planej postreh odkdy lezeni na obtiznost = lezeni na vytrvalost???
berryodpovdt 
        Re: Stavt bude kdo?21:08:29 03.02.2010
Souhlasim s tebou,asi jsou jeho cesty cesty vc bouldrov ne od jinejch,ale njak odpoinkov msto se vdycky najde.jinak E.T. je fakt lahdka,hlavn dolez
lezkynodpovdt 
        Re: Stavt bude kdo?20:55:05 04.02.2010
Od doby, co se zvody zaly na umlkch dlat.
odpovdt 
         Re: Stavt bude kdo?21:00:49 04.02.2010
Pro lezkyni: to je prv to patn,ta cesta by mla smrem vzhru postupn gradovat bez monosti nekde stt a sklepvat.Mus t vytrvalostn podojit.To jen tak pro tvou informaci.V ptce se to ale blb realizuje :D .
odpovdt 
          Re: Stavt bude kdo?21:10:00 04.02.2010
Pro Berry: Kdy se zalo ped mnoha lety zvodit na obtnost,zaaly se stavt i jin ne mal stny a venku se lezli stle del a del a tm pdem i vytrvalostnj cesty.Tento vytrvalostn trend se penesl i na zvody. A to vetn svtovho pohru.Pro by to te na Smchov mlo bejt jinak? Obtnost = vytrvalost nebo silov vytrvalost + technika. Bouldering = maximlka + technika.
odpovdt 
           Re: Stavt bude kdo?11:20:24 05.02.2010
a nebo to vsechno hezky pokombinovati, tak jak to robi spanelaci...cesty na skalach jsou stale delsi, ale taky boldrovejsi..moje zkusenost je takova, ze co je ti platna vytrvalost, kdyz se pak do rozhodujiciho kroku nepostelujes...a propo...posledni dobou mi prijde stale obtiznejsi definovat co to vlastne je boldr v ceste, totiz pokud ti jde sila a technika nahoru z boldru se stava bezny krok a tady si myslim je point cele tehle diskuze mezi vytrvalci a boldrysty...totiz trenink... lezeci.... nikoli kecaci...pak si muzes rict: aaa boldrova cesta na zavodech, zmena, proc ne
gomezodpovdt 
           Re: Stavt bude kdo?19:26:57 06.02.2010
cesty se lezly s tvrdym y..jen tak na okraj, jinak no com. furt to samy
berryodpovdt 
            Re: Stavt bude kdo?21:43:46 18.02.2010
Berry , mn je jedno jestli i nebo y.Ty jsi taky furt to sam.Nem o tom valn pvdom,a bude v problematice lezen vzdlan jak v gramatice, bude to dobr.
odpovdt 

 Parada, respekt!21:58:15 11.01.2010
Smekam Tomasi a drzim palce.
Monroeodpovdt 

 No nevm...22:33:59 11.01.2010
jestli tam budou zvodit svtov esa, tak by snad i cesty pro n mli dlat pikov stavi. Solansk jako stav v obtnosti na P mldee tedy nic moc a v Brn pri stavn MR v boulderu se taky moc nepochlapil.
A nen mi jasn, jestli bbovek ve finle bude 8 nebo 10, p nejdve je napsno, e jich postoup do finle 10 a pak o nco ne se pe, e 8. Tak vlastn kolik? Jinak drm palce, a se zvod povede a nezstane jen pi "velikch och".
Honzaodpovdt 
 Re: No nevm...13:13:19 12.01.2010
Co se te stav. Se tpnem mm jen ty nejlep zkuenosti. Petr pomhal pi stavb SP v Brn. Vm, e tam nabral zkuenosti, kter nyn vyuije. Juniorsk zvody neumm hodnotit a za nepoveden boulderov zvody v Brn nebyl ani zdaleka zodpovdn jenom on. Jsem si samozejm vdom rozdlu ve vkonnosti stav, oproti stvajc svtov pice a s tm spojenho rizika. Jistj by asi bylo, kdybychom oslovili nkoho ze stav, kte stav svky. To je vak o jinch penzch a jistota tak nen 100%.
K postupovmu kli u en. Sprvn tam m bt 8 postupujcch en do finle. To jsem bohuel v textu pehldl. Nicmn bych jet rd upozornil, e tento lnek m spe informativn charakter a e me jet dojt k njakm zmnm. Napklad, pokud se pihls v ensk kategorii dostatek kvalitnch zvodnic, nevyluuji uspodn semifinle. Pesn pravidla budou zveejnna nejpozdji 14 dn ped zvodem. Jinak dky za pipomnky.
Rakodpovdt 

 ensk semifinle????02:35:20 12.01.2010
Na jednom mieste pe, e zo soboty postupuje 10 ien priamo do nedenho finle s tm, e eny semifinle ma nebud a o pr riadkov niie je napsan, e v nedeu sa polezie dvojkolovo - semifinle a finle - s tm, e do finle postupuje 8 ien. o je sprvne?
mirantodpovdt 
 Re: ensk semifinle????13:14:25 12.01.2010
Viz. odpov Honzovi
Rakodpovdt 

 Vkov hranice18:34:33 14.01.2010
Pro neme na zvod, kter nen ani jen P, startovat mlde, nebo aspo junioi 14 - 15 let? Vdy pravidla IFSC stejn nebudou tak pln dodrena u jenom tm, e poadatel si me nasadit do semi, ppadn finle, koho chce. Tak o co jde? To, aby nhodou njac mlaoi nevyrali nkomu ceny, nebo co? Mon by stlo za vahu, aby poadatel pehodnotil vkovou hranici. Pro mlad by byl takov zvod, na nejlep stn v R a ke vemu mezi nejlepmi lezci, urit tou nejsilnj  motivac, co me bt.
Michalodpovdt 
 Re: Vkov hranice13:44:44 15.01.2010
Jo pesn, a tam sou vichni. Aspo bude vc zvodnk a budeme moc videt "nadeje" naseho lezen..
Noo nooodpovdt 
 Re: Vkov hranice10:03:40 16.01.2010
Vkovou hranici pro ast na zvodech posouvat nebudeme. Vkov kategorie ve vech sportech maj sv odvodnn (napklad odlin tlesn stavba, jin tolerance fyzick zte atd.). Pokud se budou dosplch zvod zastovat dti, budou se muset cesty pizpsobovat jejich vce. Pravdpodobn se pak polezou krtk kroky po malch chytech. Stav si nedovol postavit cestu s delmi silovmi kroky, protoe bude ihned zkritizovn, e tam byly dlouh kroky. Jsem pesvden, e by k tmto problmm dochzelo a rove zvodu by tm utrpla. M dlouholet zkuenost se zvody je takov, e nkte rodie ambiciznch zvodnk, dovedou bt v prosazovn zjm svch ratolest, velmi mrn eeno netolerantn.
Rakodpovdt 
  Re: Vkov hranice14:23:05 16.01.2010
Naprosto souhlasm s taktn vyenou posledn vtou v pedchozm Rakov pspvku, zejmna pak v souvislosti se slovnm projevem "taky Michala".
Radekodpovdt 
   Re: Vkov hranice17:08:10 16.01.2010
No, teda nevm, ale dcka, co jezd evropk 14-15let maj podle m u normln dosplckou vku. Holky vtinou u ani vce nevyrostou.Chpu ale, e pro dti mlad by to problm byl. Snit hranici na 14 let mi nepijde jako patn npad, spe naopak. Jet by m zajmalo, kte borci, borkyn, budou nasazeni. Adam a Mrza jsou jasn. A kdo dl?
Honzaodpovdt 
    Re: Vkov hranice21:28:37 16.01.2010
No 14.-15.leti kluci rozhodne normalni dospelackou vysku nemaji... A holky VETSINOU vyrostou uz jen tak o centimetr, dva (az deset). Prestoze jsem matka jedne z "omezenim takto postizenych" holek, souhlasim s Rakem. Ty dva roky pockat je nezabije, na "standardnich" dospelackych soutezich taky zavodi az od 16. Fakt by se vecne resilo, ze nekam nejake decko nedosahlo a kam az posunout tu hranici...
odpovdt 
     Re: Vkov hranice00:06:05 17.01.2010
patn jsi m pochopila. Nikde jsem nepsal, e kluci u nevyrostou. Nkte rostou a do 21 let! Myleno to bylo tak, e ve 14.letech u maj takovou lezeckou vku, s kterou se daj u normln, bez vtch problm, lzt cesty pro dospl. Nejmen lezkyn, co pat k souasn svtov pice maj 152-154cm (Kim Jain, Muriel Sarkany, Angela Eiter), ze svtov piky chlap nap. Ramon Julian 159cm, hodn malej je taky Anma Sachi. Nemluv o tom, e Adam pi thle vce podval u svtov vkony na skalch a pikov vkony na zvodech, na kter ho v t dob pustili.:) Zvody jsou samozejm vc organiztora. J osobn nemm v rodin nikoho takto "postienho", take z toho hlediska mi to je jedno.:) Byl to jen mj nzor, nic vc. A pokud budu zvodit, tak m aspo tolik mladch nepedleze.:)Kadopdn myslm, e to budou dobr zvody.
odpovdt 
    Re: Vkov hranice19:49:57 21.02.2010
jeden muj vybornej lamarad (je mu 14) meri 150cm ale leze vyborne nevim jestli by zvladl dospelackou cestu
odpovdt 

 trochu zahadnej system15:36:46 16.01.2010
trochu nechapu jedno - 21.-23. muzskej (obdobne u zen) z prvniho dne dostanou ceny a pohar (i kdyz to budou celkem luzeri, kuprikladu), kdezto treba 19. a 20. ktery jeste postoupej dale a samozrejme nebudou mit zadnou sanci se pomerovat s nasazenejma hvezdama, prijdou zkratka? (pokud se neprobojujou na 6. - 8.misto)?
martinodpovdt 
 Re: trochu zahadnej system21:46:39 16.01.2010
Pro nkoho je odmnou ast v (semi)finle, pro jinho je hodnotnj vcn cena, zl na lovku.
odpovdt 
  Re: trochu zahadnej system09:23:57 17.01.2010
Skus to ci nkomu ,kdo nejede metrem z jiku, ale teba autem z Ostravy nebo Brna do o.
odpovdt 
   Re: trochu zahadnej system13:00:29 18.01.2010
viz Matous 20.kap.
www.etf.cuni.cz/~rovnanim/bible/nbk/Mt20.php
platne stale
odpovdt 
    Re: trochu zahadnej system16:48:45 18.01.2010
etb bible tady rozum jenom Pletnek.
odpovdt 
     Re: trochu zahadnej system18:53:35 18.01.2010
Klidn mu to do o eknu i kdy pijede teba z ostravi za tm nzorem si stojm. J nepojedu od metra, ale cca 150km a pojedu si zazvodit "for-fun" na ceny stejn nedoshnu. Kdybych lezl na rovni postupu do finle, byla by pro mn vt odmnou ast ne pr cen od sponzora... ale jak sem psal, zle na lovku.
pemaodpovdt 
      Re: trochu zahadnej system20:19:28 18.01.2010
To pot.
Rakodpovdt 
       Re: trochu zahadnej system21:21:19 19.01.2010
No,jene neleze na postup do finle Pmo,to znamen e tomu,pro co lezou ti vpedu neme rozumt.Prize money,nebo ceny(kter me prodat) ti mohou celkem obstojn zafinancovat tv lezeck aktivity. A trning na to, abys doshnul na pici, je krom nadn a dny taky kurevsky drahej.
odpovdt 
        Re: trochu zahadnej system21:43:23 20.01.2010
"...tomu,pro co lezou ti vpedu neme rozumt..." -nejsp m pravdu, ale.
Jestli vak n ambice jsou "vpedu", ml by si odmyslet celou open, brt ji jako kvalifikaci a soustedit se na vkon v semi/finle. Pokud vak neprahne hlavn po cench, pak se mu nabz vzhledem k lezen flash rzn strategie ;)
premaodpovdt 
         Re: trochu zahadnej system23:49:52 20.01.2010
Tak takhle een to beru :)
odpovdt 
          Re: trochu zahadnej system01:31:37 21.01.2010
BINGO :-)
tomasodpovdt 

 Chcete si me brat do huby..11:19:58 17.01.2010
je mi lto, e sem musm pst, ale ned se nic dlat. Vte, u m zanaj srt oni lid, co jen kecaj a stle hodnot nco z minulosti!! a mte-li nutkn o tom diskutovat, stavte se nkdy ke mn, rd to s Vmi venku poem!!! Run....jsem jen lovk, kter udlal chyby, ale kdo m ted nezn, at prosm dr hubu!!!! Dky
P.S.odpovdt 
 Re: Chcete si me brat do huby..11:29:39 17.01.2010
No tmhle si rozhodn polep :) chce to klid. Chybu si udlal ty a jen as to otup. Nkdo zapomene, nkdo ne a ty se pesto mus penst. Hlavn nikomu nevytej, e si z tebe dl prdel.
...odpovdt 
 Re: Chcete si me brat do huby..11:34:26 17.01.2010
a stavt zvodn cesty na obtnost nen jako si jt na pivo, j stavm cesty a to ne prvn rok a ne jen mlde a na pivo nechodm....zkuste si vylzt mldenick cesty, asi by jste ani necvakli tet..... v Brn na bouldrech jsem jen vypomhal, nepostavil jsem ani jeden bouldr!!! opravdu, kdyby nkdo radji trnoval a nezabval se kecnm o nem, co stejn vm jen j nejlpe, udlal by pro esk lezen lpe, a proto j ted KONM, NEKECM.......
P.S.odpovdt 
 Re: Chcete si me brat do huby..13:16:19 17.01.2010
Na buducnost si mal mysliet vtedy a nie teraz plakat, aky si chudak, ze si kradol. To ta ale vtedy nenapadlo, ze dopadnes ako obycajny zlodej.
odpovdt 
 Re: Chcete si me brat do huby..13:17:33 17.01.2010
Typickej arogantnej zlodejicek.
odpovdt 
 Re: Chcete si me brat do huby..14:50:00 17.01.2010
Jestli jsi t psal fakt ty, Pete, tak bych se radi neohnl tmahle silnejma slovama o runm vyizovn. Na vtinu lid to neudl moc dobrej dojem. Mon by bylo lep ukzat dobrej pklad, ne rozdvat rny. Pokud se ti to da, tak jen tak dl! A se da.
Mroekodpovdt 
 Re: Chcete si me brat do huby..15:59:41 17.01.2010
Teda, jestli to fakt pe Solansk, tak dl Rakovi medvd slubu. Navc to vypovd i nco o pisatelov inteligenci. Vhruky nsilm od hubenho lezce jsou tak fakt smvn. Taky bys mohl skonit brzy ve pitle.
nesmrteln blzenodpovdt 
  Re: Chcete si me brat do huby..16:19:05 17.01.2010
To snad ani neme pst on.To by byl pln vymatnej o medvd slub pro Raka nemluv.
odpovdt 
 mas to mit23:32:47 17.01.2010

KAUZA PETR SOLANSK ML.

Informace Tome Kysilky a Tome Mrzka z projednvn krde Petra Solanskho ml. na schzi VV HS.

Nsledujc text je informac Tome Kysilky a Tome Mrzka ze schze VV HS(vkonn vbor eskho horolezeckho svazu). Oficiln zpis bude k dispozici na webovch strnkch HS (www.horosvaz.cz).
VV HS vera, 11.11.2003, projednal stnost vedoucho esk juniorsk reprezentace Tome Kysilky na krdee Petra Solanskho ml. Krom len VV HS se jednn zastnil pozvan Petr Solansk ml. a pozvan postien Tom Kysilka a Tom Mrzek. Jednn dil len VV HS Ji Veteka, kter podal Petra Solanskho ml. o vyjden k psemn stnosti T. Kysilky. Petr Solansk ml.se ve sv vpovdi piznal, e:
1. Odcizil na dvakrt stku 3000,-K rodin Tome Mrzka v dob, kdy s Tomem Mrzkem trnoval a pespval v byt rodiny Mrzkovy.
2. Odcizil 5000,-SK, znan mnostv potravin a zpsobil kodu na majetku v dom rodiny Kysilkovy v dob, kdy u nich trnoval a ml poskytnuto pln zzem.
Tyto iny zdvodnil jednak zdravotnm stavem a jednak zvist.
Tom Kysilka a Tom Mrzek ve svch vpovdch, krom jinho, upozornili na dal ppady krde pi akcch podanch HS event. v rmci reprezentace R, kde je dle jejich nzoru dvodn podezen na Petra Solanskho ml.
Petr Solansk ml. s k tmto ppadm nevyjdil, krom krdee u Rudolfa Tefelnera, kterou popel.
Na zklad vech vpovd pijal VV HS v souladu s disciplinrnm dem HS pedbn opaten s termnem do 31.12.2003, dle kterho:
1. Petr Solansk ml. m s okamitou platnost zakzanou jakoukoliv innost pi akcch podanch HS jako sportovec nebo organizan pracovnk. (Poadatel zvod budou informovni)
2. VV HS potvrdil vyazen Petra Solanskho ml. z reprezentace.
Do 31.12.2003:
1. Zdravotn komise HS posoud lkaskou zprvu o zdravotnm (duevnm)stavu Petra Solanskho ml.
2.VV HS rozhodne o dalm psoben Petra Solanskho ml. v rmci HS.

Autoi tto informace Tom Kysilka a Tom Mrzek nebudou reagovat na ppadn komente zde na Lezci.
odpovdt 
 Re: Chcete si me brat do huby..12:12:32 19.01.2010
Jestli P.S je Petr Solansk a je to skuten on, tak mi nezbejv nic jinho ne ct, e je to pako...
martinodpovdt 
 Re: Chcete si me brat do huby..14:22:40 21.01.2010
To je fakt trapn vytahovat njakou minulost, to je ubohost nejvt od vs co to dlte... kdy te je ve pln jinak... lidi maj rzn problmy, dleit je, a pedevm tk je se z nich dostat, to se Petrovi povedlo, tak nevm pro ho vichni hned odsuzuj, to jste teda hodn hloup. Mn se vdy, taky cesty nepovedou dobe postavit. Ve Svitavech jsme si vyzkoueli, e nae spoluprce je hodn dobr a dokem postavit dobr cesty.
tpn Strnkodpovdt 
  Re: Chcete si me brat do huby..22:56:07 21.01.2010
Plivn pny na druh je v internetovch diskuzch standart. A nejvc plivou ti, co nic v ivot nedokzali, nevid do pozad, ti "nedocenn". A k Petrov minulosti: lovk v ivot dl chyby, nkdo vt, nkdo men, ale lynovat za jednu chybu do konce ivota je blbost. Natst v tomto ppad o tom, kdo bude stavt cesty rozhoduje jenom Rak... . Nejlep co me Petr udlat, je postavit s tebou dobr zvody, cesty co se budou lidem lbit, a pokud se vrt jako stav zvod, tm lpe pro esk lezen. Ten, kdo "stav cesty jako nikdo v Evrop", je jen jeden, ale i na SmchoFF to celkem u umme, tak se mete tit na pkn VYTRVALOSTN :) cesty. A trnujte, cesty budou k...a dlouh..... Sldi.
Sldiodpovdt 
   Re: Chcete si me brat do huby..10:34:13 12.02.2010
Lepsie byt nedoceneny, ako zlodej.
odpovdt 

 Tajn pln boje23:40:58 21.01.2010
OK, z koment mi vyplv nsledujc tajn pln boje:
Budu zanat na estce, je teba se rozlzt. Tu bych ml dt i kdy j postav Fero. Tak jo, a j stav Fero a Petr mu do toho nekec :-) Aspo se v sedmice nebudou plst estkai ;-) V sedmice by m u njak "Frovka" mohla pekvapit, tak a j stav Petr a dm to mon taky. Hned jak sedmu TOPuju, zajdu na recepci, e je tam stran zima, a zapnou ty havie, urit bude jeden pmo nad tou sedmou. To spolehliv eliminuje aspo nkolik dalch sedmik. Osmu jsem na SmchOFF nikdy nedal, ale to u si budou lezci stovat na stran vedro, take se pak hezky ochlad a j se k n dostanu v optimlnch podmnkch! A kdy j postav Fero, bude to trochu ruleta... Jene tou dobou u budu mt vokoukan, jak se to m lzt a skonm dvactej prvn. :D Chach! A protoe si to borci, kte budou zanat na osmice nesta po jednom skouknut zapamatovat, pekonm teba i njakho pavouka! :-D Hmmm, jene Adama Ondru tak stejn neporazm, protoe v kvalifikaci nepoleze. Ach jo, to je tak demotivujc!!! :( Urit by zanal frajersky rovnou na devtce, kterou by stavl Fero!!!... a umstil se tak na poslednm dlenm mst. :-D Vem by se pak podepsal na triko, na pamtku, e uznv, e ho porazili :-D
Bbulodpovdt 
 Re: Tajn pln boje12:31:23 22.01.2010
super!! :-))
odpovdt 
  Re: Tajn pln boje15:12:37 22.01.2010
jak sem psal, nabzej se rzn strategie ;)
pemaodpovdt 
 Re: Tajn pln boje18:37:05 22.01.2010
Neboj ada nema sanci. Finale stavi Fero.



odpovdt 
 Re: Tajn pln boje12:57:32 02.02.2010
No, ja premyslim, jestli zacit od 4 nebo od 5. Mozna kvuli rozlezu a tak vubec asi od 4. Sice fakt verim, ze bych mel dat libovolnou sestku - a docela si verim i na sedmicku - ale - nikdy jsem nebyl na zavodech a po prvnich dvou cestach snad trochu spadne nervozita :-)

Ale taktika dobra - radsi nachystam poradnej balik maglajzu - aby mi to lezlo i po tom, co kvuli tobe trochu pritopi :-)

Coz mi pripomina - super taktika je se poradne zahrat a lezt lehky cesty bez maglajzu - a jeste ty chyty vzdycky trochu "hladit" - nechas tu cestu tak hezky oslintanou, ze uz to po tobe nikdo nevyleze ;-p
 phobosodpovdt 
  Re: Tajn pln boje11:40:56 04.02.2010
Na Smichove takto cesty lezou skupiny "klasiku" (zrovna vcera jsem jich tam nekolik videl). Co je k tomu vede, lezt na umelce bez maga, netusim.
jodpovdt 
   Re: Tajn pln boje12:28:45 04.02.2010
normlka, na skle nejsi zvyklej a na stnu si ho zapomene vzt,...
za klasikyodpovdt 
    Re: Tajn pln boje14:21:35 04.02.2010
Tak na to zkuste nezapominat. Stejne jako na pisek mago nepatri, tak na umelku naopak patri. Mozna jsem divnej, ale lezt cesty po oslizlejch umelejch chytech mne moc nevzrusuje.
Na nekterych umelych stenach maji pouzivani maga vynuceno v podminkach, a je to dobre, protoze to je ohleduplne k ostatnim lezcum.
jodpovdt 

 dal info...?19:01:03 22.01.2010
Ahoj, mete odtajnit njak dal info? zajmalo by mn na jekch profilech se poleze kvalifikace.
z.odpovdt 

 aktualizace12:54:05 03.02.2010
Take na Smchov pibude strop cca nad dtskm plckem? to bude zajmav upgrade profilu i vytrvalosti.
Lze zvodit v tmu i za jednotlivce zrove?
dotazodpovdt 
 Re: aktualizace16:35:06 03.02.2010
Dostavba propoj sportovn profil a bicha. Take vznikne zhruba 3 m dlouh strpek. Propojenm tchto dvou profil bude mon postavit cestu dlouhou pes 25 m. Me zvodit souasn za jednotlivce i tmy. Tv umstn v zvod jednotlivc se bude zapotvat do vsledk tmu.
Rakodpovdt 
  Re: aktualizace21:31:15 03.02.2010
Raku ty nae vdmo :) profily pro kvalifikaci nm neprozrad?
z.odpovdt 
   Re: aktualizace21:43:48 04.02.2010
Neprozradm.
Rakodpovdt 

 skoda20:16:05 03.02.2010
Je koda, kdy se autoi rozhodli, e zvodit sm pouze lidi star 16 let. Docela rd bych se astnil, ale co nadlm.
vojtaodpovdt 
 Re: skoda12:30:39 04.02.2010
me zvodit tenhle ptek?
odpovdt 

 Zico = maser!22:13:49 03.02.2010
Myslim, ze cesty by mel stavet Rosta Tomanec. Nevim jestli jeste vubec leze, ale kdyz sem driv jezdil na zavody, tak cesty od nej byli dycky nejviic!!!
samuelodpovdt 
 Re: Zico = maser!18:53:11 04.02.2010
Taky bych hodn rd uvtal, kdyby cesty stavl Zico. Lep eskej stav ne Zico, bohuel nen. K boulderovm cestm, co stav Fero, se u mnoz vyjdili, Solanskej se zamuje pevn na hrubou slu a ani technitj tpn na Zica ani zdaleka nem. Ale co nadlme. Jsou to zvody na Smchi a tam je bohem Rak. A pak, Zica by si Rak stejn nemohl dovolit. Koneckonc, meme bejt rdi, e alespo njakej zvod bude.
Kubaodpovdt 
  Re: Zico = maser!21:17:03 04.02.2010
No myslm, e Tomance by si klidn dovolit mohl,zas tak chudej neni,ale Tomanec u snad jenom medituje.Jinak stav byl excelentn,krutj vytrvalostnk,cesty od nj,to by byl mazec.
odpovdt 
   Re: Zico = maser!21:43:14 05.02.2010
jo, jo, zlatej R.T. Pi stavn vc ne svaly, pouval mozek, a to se dnes moc nevid.:((
odpovdt 
    Re: Zico = maser!15:02:48 15.02.2010
Zico u je vyhulenej!
oudodpovdt 
  Re: Zico = maser!22:56:41 04.02.2010
To si Rosta za to opravdu tolik uctoval, ze by si to Rakovic nemohl dovolit?? A jak je to s nim? Leze nebo uz jen medituje? Pro me to je ledenda...
samuelodpovdt 
   Re: Zico = maser!09:58:21 06.02.2010
venuje se meditacim, viz jeho stranky
http://arunacala.blog.cz/
fotonodpovdt 
    Re: Zico = maser!08:56:58 11.02.2010
Pro vechny fanouky RT Zicca, Velk Gurru chyst comeback, loni byl spaten vo Viovom se svmi akami. Chyst nov styl lezen, hodl levitovat podl skal. Bude tak prvnm, kdo prolevituje nap. Proces...
abadikrova babikaodpovdt 
     Re: Zico = maser!09:47:19 11.02.2010
Ano, je koda, e Zico stavt nebude. Protoe pak by o tom napsal urit skvl lnek do nejdle vychzejcho lezeckho asopisu u ns. Jako tenkrt, kdy stavl s Pilkinem a Bucherem prvn svk v Praze. Takov vesel lnek o stavn zvod jsem jet neetl (a u asi ani st nebudu - leda by se Zico vrtil).
Bea Leblochodpovdt 
      Re: Zico = maser!12:49:04 11.02.2010
Pokud by RT stavel, tak bych clanek v Montane klidne rad prekousnul. Stejne se Montana uz poslednich par let neda cist. Pote co do ni prestali prispivat lidi jako byl treba Filip Silhan. A nebo prave RT. Skoro nikdy jsem se s jeho nazory v jeho clancich neshodnul, ale aspon me to donutilo nad vecmi premyslet. Jestli neco soucasne ceske lezecke scene chybi, tak to jsou opravdove OSOBNOSTI. A tou RT bezesporu byl...
samuelodpovdt 
       Re: Zico = maser!09:12:13 12.02.2010
nepeji si aby se o velkm-malm mui hovoilo v minulm ase! ON se vrt...
abadikra vl. rukouodpovdt 

 Online prenos22:03:28 13.02.2010
A nebudu sa preteky prenasat online? To by nebolo od veci, ked uz je to taka svetova akcia...
K.odpovdt 

 Poet cest18:54:04 14.02.2010
Kolik bude pipravench cest celkem? Bude napklad jedna estka, nebo jich bude vc? Budou i mezistupn jako 6-, 6, 6+, 7-, 7, 7+? Nebo to bude stylem jedna tyka, jedna ptka, jedna estka, jedna sedmika...?
odpovdt 

 Co je lepsi?11:36:23 15.02.2010
Caues, co je pro me z hlediska bodu lepsi, dat si na zacatek cestu za 5, pak prelezt 6 a skoncit na 7 nebo si dat rovnou 6 a skoncit na 7? Diky, H.
Honzaodpovdt 
 Re: Co je lepsi?11:52:54 15.02.2010
Poet vylezench cest nehraje roli. Dleit je nejve dosaen chyt.
Rakodpovdt 
 Re: Co je lepsi?11:59:57 15.02.2010
B je spravne :))
Sldiodpovdt 
  Re: Co je "lepsi"?13:02:36 15.02.2010
Abych pidal troku do mlna,co se te stavn cest od Fera:cesty dl hezk,ale jeho klasifikace VI,nebo VI-,jsou pro lezce kter lezou tuhle obtnost maximln! dost tk!!!.U nkdo zaal i upravovat jeho klasifikaci.Zejmn by se to mlo srovnat z jinejma cestama podobnho sla.I na stn se d rozbt huba,tak aby si nkdo nenabh.
gorbiodpovdt 

 Trika13:03:01 15.02.2010
Kura trika vypadaj fakt hooodn dobe...koda e ho nebudu mt :-(
martinodpovdt 
 Re: Trika16:02:06 15.02.2010
jet by to chtlo njakou vypasovanou verzi s vtm vstihem pro bbovky
odpovdt 
  Re: Trika21:39:34 15.02.2010
anebo tilko s poradnym vystrihem co? :-)
odpovdt 
  Re: Trika07:15:34 16.02.2010
sorry, nevsiml jsem si ze o vystrihu uz pises :-)
odpovdt 

 Jistc brle?13:08:00 15.02.2010
Jak si mm pedstavit jistc brle? Lpe eeno - co to je?
odpovdt 
 Re: Jistc brle?13:30:32 15.02.2010
Jsou to brle ,vlastn s hranoly, kter T nenut mt hlavu jako jisti v trvalm zklonu. Ale dret krk v pirozen pozici a pesto , dky lomu svtelnch paprsk v optickch hranolech, sledovat jitnho. Mm matn dojem, e i vyhrly njakou cenu na vstavch.
John, Plzeodpovdt 
  Re: Jistc brle?14:04:51 15.02.2010
tak to mi ho vyndej :-)) a pesnej nzev? nevte nkdo? P kdy hledm podle nzvu z lnku, tak nenajdu nic...dky
martinodpovdt 
   Re: Jistc brle?14:07:58 15.02.2010
tak u sem nael njak nhodn...ale 100 ecek no nevim jestli nepockam :-)
martinodpovdt 

 A budou fungovat sprchy?13:13:52 15.02.2010
To vypad fajn. Doufm, e teba budou fungovat sprchy za ty penze. Minule, kdy jsem si byl zalzt, jsem musel zaplatit plnou palbu a nemohl jsem se ani umt. To se mi jednou stalo v Innsbrucku na stn, ale oni kvli stejnmu problmu snili, jako omluvu, vstupn na tetinu. Chpu, e to ale od thle stny a eskch podnikatel ekat nemu.
Luk Santiagoodpovdt 
 Re: A budou fungovat sprchy?13:38:54 15.02.2010
doma netee voda? na horch maj tak sprchy? jednou se v thle civilizaci neumt je smrt
odpovdt 
  Re: A budou fungovat sprchy?14:35:22 15.02.2010
na horch mi samozejm nedl problm se nemejt tejden i vc (krom smutn varianty, kdy mne kousne vlk do zadnice). ale po matn po vopocenejch zahnojenech plastbetonovejch chytech si neumejt ruce, to tedy je prasrna. tudle ped pr lety jsem kdesi nachytal preek bradavic na levou ruku, a hlavnm podezelm mstem penosu je stna, a zrouna jak na potvoru na smchov (co nic samozejm neznamen).
Lukas B.odpovdt 
   Re: A budou fungovat sprchy?15:46:17 15.02.2010
jezkovy usi...tak chlapakum bude nakonec vadit, ze si budou muset oplachnout zamagovany ruce ve vlazne vode...heheeeee...stavte se nekdy do lokalu, tam se sprchujem ve studeny bezne :D
odpovdt 
    Re: A budou fungovat sprchy?09:55:55 16.02.2010
samozejm studen voda na pazoury dostauje. sem se tam jednou nevoplch vbec, p se vobjevila jaksi nutnost honem zout lezeky a jet skoro v sedku skoit do auta a nkam spchat.

kdy jsem to teda nakouslo, problm bazny/bradavice na chodidlech je znm. jsou njak vobecnj zkuenosti vo bradavicch na pazuchch kontra vopocen plastbetonov chyty? desinfikuje se? ukazujou se nkde ruce vobsluze a ta vylou z pepravy? (mi je to asi lautr egal, bo jsem na peklice asi dva roky nebylo a moc se tam nehrnu)
Lukas B.odpovdt 
     Re: A budou fungovat sprchy?10:17:53 16.02.2010
tak se nikam nehr, o jednoho exota alespo m...
T.odpovdt 
      Re: A budou fungovat sprchy?10:16:56 17.02.2010
Presne tak. A jeste si kup rousku jako Jackson a uz ji radeji nikdy nesundej a do parlamentu prosad aby se pred oddavajicim povinne kontrolovali pri svatbach penisy a vaginy na munky.
Martas.odpovdt 

 od kdy16:07:35 15.02.2010
Kdy to v sobotu vypukne? A me9pedem zaregistrovan lovk) dorazit nap. na 12ctou hodinu a?;)
ondraodpovdt 
 Re: od kdy20:55:54 15.02.2010
Prezentace je od 7.30 - 8.30 (viz. program v tomto lnku). Kdo se nedostav k prezentaci, nebude zaazen do zvodu. Ihned po ukonen prezentace toti probhne losovn (viz. piloen pravidla), kter ur, v jakm poad zvodnci polezou.
Rakodpovdt 
  Re: od kdy11:18:57 18.02.2010
Take na t prezentaci bude krom prezentovn i prezence?
onyodpovdt 

 Postaveno18:17:38 15.02.2010
To se jako vyplat si tam tenhle tden zajt potrnovat, kdy jsou cesty u postaven mezi ostatnmi.. nebo jsou ty "zvodn profily" do soboty zaven? :)
Dafe-Bobrodpovdt 
 Re: Postaveno20:40:28 15.02.2010
Potrnovat se vyplat vdycky. Jen ty cesty tam samozejm nenajde. Postavili jsme je, vyzkoueli a zase sundali. Znovu se budou stavt a v ptek v noci.
Rakodpovdt 
  Re: Postaveno-info pro mstn?23:05:11 15.02.2010
Ahoj Raku, dky za info o cestch. Je pkn e uvd kde jakm koutkem i pevisem povedou, ale smchova neznalm to moc nenapov. Jen mstn dobe v jak profily pilovat:( Na strnkch smchova moc fotek ze stny nen a zde je jen fotka spojen "sportovnch" profil.
Samozejm to nen ni povinnost takov informace ped zvodem zvejovat, ale kdy u jste tak uinili mohlo to bt dotaen i pro ns pespoln :)
Na druhou stranu, fotky jednotlivch profil u by mon byl "chleba namazanej po obou stranch" ;)

pemaodpovdt 
   Re: Postaveno-info pro mstn?00:19:55 16.02.2010
Ahoj,
jak jsem uvedl v odpovdi pedchozmu tazateli, nejsou zvodn cesty k dispozici a tud si je nikdo (ani mstn, na to jsem dohldl) nemohou vyzkouet. Informace o cestch v jednotlivch profilech nemohou nikoho zvhodnit. Pokud by ses obval zvhodnn mstnch lezc, potom bys musel kad zvod podat na zbrusu nov stn. Pak by to bylo pln spravedliv. V jednom m pravdu. Msto nesrozumitelnho popisu profil by byly lep fotky nebo vizualizace stny. Ped zvodem vak jedu nadoraz s asem a na podobn vychytvky nezbv as. Snad to napravm pt rok.
Rakodpovdt 
    Re: Postaveno-info pro mstn?21:13:18 17.02.2010
Ahoj Raku, samozejm sem nemyslel e by nkdo pelzal cesty pipraven pro zvod. Ml sem na mysli to, e kdo v (vid na fotce, skoukne na stn) jak profil poleze a jak mu nap. dl problmy, tak si v nm nebo jemu podobnm podrt jin cesty by s jinou krokovou sekvenc.
Kdy si ale petu "v LaSportiv stav Petr" tak opravdu nevm kam trning smovat (a to by fotka eila).
Nicmn je mi naprosto jasn, e ped zvodem mte spoustu jinch dleitjch vc k een. Neber to prosm jako njak popich, ale jako tip pro pt - buto kompletn info pro vechny, nebo radji dn.
Pspvek nademnou neberu, hnidopistv je trochu jinej soudek viz. kompletn vyistn profily ne.
pemaodpovdt 
     Re: Postaveno-info pro mstn?21:14:20 17.02.2010
*oprava:pspvek pode mnou...
pemaodpovdt 
  Re: Postaveno20:40:10 16.02.2010
Jasn :) to bylo za hnidopichy :) sem dneska byl potrnovat a acuju se na 7 kdy to dobe pude... Mte to hrozn vysok pro ns quakery :)
Dafe-Bobrodpovdt 

 Lehk cesty ve zmti zakzanch chyt10:08:18 16.02.2010
Til jsem se, e si po mnoha letech, kdy jet na umlch stnch byla v jednom profilu vdycky jenom jedna cesta a lovk nemusel mezi hromadou chyt (a hlavn stup) hledat, na co me a na co nesm, e si tenhle zitek znovu uiju prv na tchto zvodech. Buhehehe, j o tom pochyboval hned, ale kamardi kali, e jsem blzen, e takovhle zvody urit budou mt od ostatnch zakzanch chyt vyistno. koda... Sobotn as vyuiju radji jinak.
Bbulodpovdt 
 Re: Lehk cesty ve zmti zakzanch chyt10:54:58 16.02.2010
Zvodn cesty 4,5,6,7-,8- budou proto z novch lutch chyt a stup. Samozejm by bylo ideln, mt vechny zvodn cesty v sundanch profilech. Takovhle "luxus", je ale ve stvajcch podmnkch nereln a hlavn zbyten. Prv kategorie Hobby je urena pro zazvodn znmch mezi sebou, rozhodm by ml bt hlavn kad sm sob. Podobn jako na maratonech MTB, ped Elite jede motorka, ale hobci si mus hldat znaen. Kdo na zvod zabloudil, v o em mluvm... V cestch kde jde o body do rankingu, penze, atd. je ve dle pravidel IFSC. Pro vn rpaly: na tyto zvody se sundalo 10 nejdelch lini = cca 40 cest.
Sldi
Sldiodpovdt 
  Re: Lehk cesty ve zmti zakzanch chyt17:20:15 16.02.2010
Nedoku posoudit, jak bude na zvodech pomr potu hobby a elite lezc, ale myslel jsem, e by tam mohlo bt vc tch hobby lezc, a e je sobotn zvod do znan mry uren pedevm pro n.
Proto mi nepijde, e by takovhle "luxus" byl zbyten. Zazvodit si na bn cest na uml stn jen tak mezi sebou? Akoli to nebv explicitn vysloveno, dje se tak pokad, kdy na stn vznikne nov cesta...
Bbulodpovdt 
   Re: Lehk cesty ve zmti zakzanch chyt10:25:33 17.02.2010
Nove zlute chyty, co chces vic? Sundat a nandat kvanta cest na takhle vysoke stene je drina a fakt nesmyslna. Proc nedokazes prijmout to, ze nekdo pro Tebe neco udela a temer zdarma nebo uplne, a ze treba to nevyhovi vsem a Ty ho proto pohanis? Boze!
Martas.odpovdt 
    Re: Lehk cesty ve zmti zakzanch chyt15:34:04 17.02.2010
Ale j nikoho nehanm. Pilo mi to jenom lto, protoe jsem se njak iracionln natil na nereln (nemyslm si vak, e zbyten). Lavroval jsem pod na hran, jestli se do Prahy na ty zvody vypravit, a kdy je to na hran, tak rozhodujou malikosti.
Jinak thle akci urit fandm a vm si j. Vichni lezci potebujou motivaci a takhle s blcm se "otevrnm skal" je to urit pecka.
Bebulodpovdt 
     Re: Lehk cesty ve zmti zakzanch chyt21:47:20 17.02.2010
z pravidel: Ppadn kontakt s ostatnmi chyty a stupy nesm slouit k postupu ani odpoinku...
Jestli to dobe chpu tak smekne-li mi noha zapen o pekliku nebo mikro-stup a zavadm o jin (zakzan)stup, nebude to dvodem diskvalifikace? (za pedpokladu e mi zakzan stup nepome stabilizovat polohu)
pemaodpovdt 

 parkovani10:18:50 16.02.2010
Zdarec,
planujeme pomerne silenej prejezd v sobotu rano z Brna. Chtel bych se zeptat, jak je to tam pobliz steny s parkovanim. Na mape jsem zadny parkoviste nevidel ...

Dik moc

Tony
 phobosodpovdt 
 Re: parkovani10:24:05 16.02.2010
Parkovn problm nen, v arelu je dostatek parkovacch mst. Zpoplatnno 20 K/den.
Tomas
Sldiodpovdt 
  Re: parkovani11:32:23 16.02.2010
Pripadne se da parkovat na hlavni silnici vedouci "nad" arealem, zadarmo. Je tam tak 20 mist a o vikendu byva volno.
jodpovdt 
 Re: parkovani10:40:14 18.02.2010
nahoe bych neparkovala, minule tam znamejm vybrali auto! radi 20,- piplatit a do arealu!
Gabaodpovdt 

 Ma to cenu ?11:50:17 16.02.2010
je mi 17 let. Nelezu skoro ani rok . :) rad bych si skusil nejake cesty ale vubec nevm zda bych si to nejak uil . Nevm tedy zda mam jt abych si neudelal ostudu ... lezu vinou 6+ nebo 7- . Nektere 7 + take vylezu ale to je ojedinele . Abych nebyl sam kter skon na 6 a ostatn pede mnou na 8 nebo 9 ? xD
Lukodpovdt 
 Re: Ma to cenu ?12:05:08 16.02.2010
Na njakm zvod se mus zat!
Dotaz: Kdy jsem se narodil 11/94 tak mi bude letos 16, jakoe 16 let jsem u na svt a mu zvodit ejo ejo?
odpovdt 
 Re: Ma to cenu ?13:58:45 16.02.2010
mysl e vichni zvodnci na prvnm zvod vyhrli? jde o to to zkusit ne??
martinodpovdt 
 Re: Ma to cenu ?17:52:05 16.02.2010
em to sam, lezu stejn jak ty. Max 7
Michalodpovdt 
  Re: Ma to cenu ?11:09:35 17.02.2010
Coe to ete?
Jestli chce zvodit, tak tenhle zvod JE to prav, navc bude na jedn vsledovce s borcema.
Pokud bude destej nebo padestej, tak to neznamen jen msto v zvod, ale i umstn mezi tma co nemli odvahu zvodit, pochop.
A jestli chce lzt lp, tak pohni prdel a nco se sebou dlej! Co ti brn udlat te hned pr shyb (i jeden nebo dva) nebo klik (teba deset) a kadou hodinu to opakovat a v prci nebo doma:) Depy na jedn noze a podobn voloviny se daj taky dlat vude, mlo a asto, vak si ani nezapot kvdro i montrky.
odpovdt 
   Re: Ma to cenu ?11:37:11 17.02.2010
Hezk pspevek :) ... jj udelam si td 2 shyby xD ... no snam se ... na stene sem tak 4 krat do tdne a vc u me telo nevydr ;) . shyby delam doma kad den :) . A na ty zavody se moc tm :) .... Pujdu ;) . A asi jste to pochopili patne protoe nejdu s ambicema se umstit dobe ale pobavit se :) ...
lukodpovdt 
    Re: Ma to cenu ?13:44:41 17.02.2010
Kruci dal co si m d :) kdy e jsem to naposled dlal shyb? :)
Dafe-Bobrodpovdt 
  Re: Ma to cenu ?15:23:56 17.02.2010
Ahoj, lezu neco malo pres rok a pul, sestku snad prelezu a sedmicku jen kdyz mi hodne sedne. Zkusit to ale jdu urcite, rozhodne to bude dobra zkusenost ;-)
Jirkaodpovdt 
   Re: Ma to cenu ?15:29:06 17.02.2010
Lezu uz 30 let. Ale nevim jestli na tehle zavodech vylezu 7. Ma to cenu, kurna fix?
Martas.odpovdt 
    Re: Ma to cenu ?14:42:41 26.02.2014
Nem, ser na to.
honzaodpovdt 

 Tilko14:47:53 16.02.2010
Kurna j chci tilko abych moh ukazaz biceps.Naky trapny triko si strte za klobouk :D
Filipesodpovdt 
 Re: Tilko16:10:44 17.02.2010
V tilku by byly vic videt tvoje chlupaty zada a bobr v podpazi...:-/
Michaelaodpovdt 
  Re: Tilko16:29:59 17.02.2010
nkter pnov zapchaj u kdy na se na stnu pihrnou, hoani nco s tm dlejte!
Janaodpovdt 
   Re: Tilko20:30:11 19.02.2010
Jani, kdyz Te nepritahuji nase feromony, tak jdi do hajzlu!
Stepanodpovdt 

 mega vlezn!!!22:10:21 17.02.2010
Tak tohle zpalbit musim. 200k za vstup pro divky? to myslte vn? okat rejovn penz, je vm jasn e se dost lid bude chtt podvat na svoje kamardy a sourozence tak jim to pkn osladte? takov vlezn nebylo ani na svk!
xxxodpovdt 
 Re: mega vlezn!!!22:54:24 17.02.2010
jo, souhlasim,je to hafo....
a jak to bude kdy nepostoupim do semifinle ale budu se chtt pijt kouknout na finle...budu muset platit vstup?
odpovdt 
  Re: mega vlezn!!!23:43:31 17.02.2010
A vm to pijde divn? Vdy pesn takov je esk podnikn. Nebo jinak, "Jsme nejlep v republice,tak plate,nebo thnte.Vte vy vbec,co ns to stlo penz". U mn Smch a off a mr..t je.Aspo tam budou mt o msto vc pro pitomce co jim to d.
odpovdt 
   Re: mega vlezn!!!07:03:56 18.02.2010
ty voe, tak 2kila za podivn na kmoe to je nez...lpe eeno lumprna...
odpovdt 
    Re: mega vlezn!!!10:02:21 18.02.2010
e vm nen hanba, pnov ;-), eeno slovy Martase: "Proc nedokazete prijmout to, ze nekdo pro Vas neco udela a temer zdarma nebo uplne, a ze treba to nevyhovi vsem a Vy ho proto pohanite? Boze!".
Na druhou stranu, jestli tam bude jenom zvodnk 106 chlap a 30 rotnek, tak mon na divky ani nezbude msto ;-) Je tam teba 106 sknk na pevleen? Bude to asi tip op.
Bebulodpovdt 
     Re: mega vlezn!!!10:22:21 18.02.2010
chpu e je to z dvodu aby tam nebylo narvno jak svia....pochopil bych i to e na finle to bude nco stt...ale na kvalifikaci v sobotu se mi to zd dost...to je mj nzor
odpovdt 
     Re: mega vlezn!!!12:31:18 18.02.2010
Bebule bambule, startovn pochopm,vlezn 200 je trochu rachot, a to, e nkdo nco jako zvody vytvo je fajn,ale bu si jist e zado to fakt nedl.
odpovdt 
      Re: mega vlezn!!!13:41:13 18.02.2010
Jo, taky jsem ten copy/paste v uvozovkch myslel pouze jako ironii. Co se komernho chovn praskch stn tk, bude dost mon SmchOFF na prvnm mst. Maj ale plno, take si to mou dovolit. Chovaj se prost trn. Prvo na to jim neberu. Ale 200,- korun za vstup pro nelezoucho kamarda je i na SmchOFFsk pomry brutal (co se soboty te).
Bebulodpovdt 
       Re: mega vlezn!!!23:42:59 22.02.2010
Lidi, tak si postavte vlastn stnu, vechny lezce a studenty tam poutjte zadarmo, a pitom si tam celej den sete sami (nebo plate personl),zorganizujte si zvody na kter dostanete uznvan lezce, zaplate "chudm" studentm co vm tam pijdou dlat dva dny v kuse i pes noc, seete si sponzory, vyjednejte ceny aby vs lezci nenakli e stoj za ho..., osvtlovae, modertorku, sjednejte vsledkov servis, pemluvte rozhod (dva na kadou cestu)aby vm tam strvili dva dny, stave kte postav nejen kvalifikan ale i semifinlov a finlov cesty a po skonen zvod zase postav nov cesty a piprav stnu na normln denn reim, lidi co budete potebovat na obsluhu baru a na vaen mete ocenit jen tm e mli tu est tam bt a zastnit se.
Pastelkaodpovdt 
    Re: mega vlezn!!!10:06:57 18.02.2010
hlavn tam nikdo nechote se podvat, je to pedraen, nalapete tam, nafunte a kdovco jet, nebude tam ani slechu ani k hnut.
Doufm e d nkdo aspon na stranu tu buldrofku a e vyhraju obytk
odpovdt 
    Re: mega vlezn!!!10:21:48 18.02.2010
Startovn bylo do 15.2. 80 K. Pro nepostupujc do semifinle plat karta zvodnka jako vstupenka na nedli (po dobu trvn zvodu).
sladicodpovdt 
     Re: mega vlezn!!!14:48:26 18.02.2010
Sldii dobr, o startovnym se nebavme. e se astnci kvalifikace mou zadarmo podvat na finle by mlo bt samozejmost, kdy 1)dost z nich pojede pez pl republiky a zaplat startovn.2)bez nich by dn "komern zvod" nebyl.
Jinak, e to dlaj smchovci zadarmo snad neere nikdo i na prvnim stupni bych si spotal, e ceny jdou hlavn od sponzor (+nco mlo hs?) vstup+vlez taky nco hod a reklama je investic do budoucna kter se nkolikansobn vrt...
Pokud je vlez naplenej z dvodu obav o pecpanou halu, tak je chyba v organizaci.
Napklad j sem ml v plnu jet s kmoema a brchou autem (chtli se na m podvat) kdy zjistili co chtj za vstup na dopoledn podvanou (nad 7uiaa si nevm) tak to zabalili, protoe benzn a vlez se vvyplhal na 500 na osobu.. holt pojedu sm a busem:( dky Vm rejci
xxxodpovdt 
      Re: mega vlezn!!!14:59:09 18.02.2010
pod tohle se podepisu...myslim ze to takhle zabali hromada lidi...a mozna i lezcu...proc bych mel platit za pritelkyni ktera nepoleze a chtela by jet se mrknout 2kila? a ja tam vylezu dve cesty...to bud pojedu sam anebo se na to vy...uplne...nerikam ze to je muj pripad, ale verim ze se takovy najdou - a nemusi jit jen o partnery :-)
na nedeli bych to pochopil, ale na sobotu je to fakt prasarna - dovolim si rict
martinodpovdt 
       Re: mega vlezn!!!15:08:18 18.02.2010
J se podepisovat nebudu (pesto e si za nzorem stojm), jak nkdo psal ve "i na stn me dostat pes drku" a pak, aby na m polavina organiztor koukala pez prsty kuli kontruktivn kritice, to mi za to nestoj...
xxxodpovdt 
        Re: mega vlezn!!!19:49:56 18.02.2010
Kdo nechce jt na zvody,tak me do kina.Bude to ale asi dra(v ppad,e nebude sm).
Honzaodpovdt 
       Pouen pro vechny nelezouc ptelkyn16:07:54 18.02.2010
Na pt rok, pokud budou zvody znvou organizovny, budou vechny nelezouc ptelkyn jist dn poueny a hezky se zaregistruj jako lezkyn. Na startu vyfasuj pardn triko!, do cesty nenastoup do poadovanch 40 sekund a budou si, po boku svho lezuchtivho amanta, zvody vesele uvat! :-D Jen je otzka, jak se s tm vypodaj organiztoi a uvid, e je registrovno 106 mu a 106+30=136 en. Odhaduji, e zavedou nov pravidlo, nco ve stylu, e kad slo na startu zlohu 200,- korun, kter se mu vrt, pokud neskon na poslednm, dlenm mst :-)
Bebulodpovdt 

 nasazen10:14:04 18.02.2010
U se v, kdo bude nasazenej???:)
O.odpovdt 
 Re: nasazen13:36:41 18.02.2010
M? to psan nahoe!
OO.odpovdt 
  Re: nasazen15:35:30 18.02.2010
Byl jsem tuhle na obede v Hiltonu. Jsou to kurvy stalo mne to 2 litry. Uz tam vickrat nepujdu.Jak to, ze tam bylo ale tolik lidi?
Martas.odpovdt 
   Re: nasazen17:33:38 18.02.2010
Pravdu mas, jsou to kurvy, srovname-li Hilton se Smichoffem tak by to vstupny melo bejt tak 20,-kc...
jirkaodpovdt 
    Re: nasazen17:46:44 18.02.2010
Presne tak, jsme to vsichni kurvy. Jako vzdy delej neco pro lezce a vzdycky nejaka kurva Te za to oznaci za kurvu, kurva.
Martas.odpovdt 
     Re: nasazen18:35:17 18.02.2010
Joo, jo martas, kdyz kurva vole chodis za kurvama do hiltonu tak se kurva potom nediv, doufam ze jim tam aspon tekla tepla voda::))
jirkaodpovdt 
      Re: nasazen21:32:58 18.02.2010
A co dl Smchoff pro lezce Martas? Jako zvody? To dl hlavn pro sebe.Kdyby to toti pro smchoff nebylo vhodn,nechali by to na HS,ostatn do te to tak i bylo. Kdyby si nekali o naprosto nehorzn vlezn pro nezvodnky( 200K) a nabdli by lezeck populaci (asto se rekrutujc hlavn z ad student) trochu nezlodjskou cenu, tak bych to chroupnul na pohodu.Do kina jdu obvykle na nco co chci vidt,tak to si holt zaplatim, na sv kmoe se mu ve skalch koukat celou sezonu zadarmo.Adama a Mrzy je plnej Youtubbe a ve skalch jsem je u taky vidl.Lezou dobe a na m vkony to njak vliv nemlo.Pro mm kurva za vlez na tohle, platit vc ,ne za vlez na svk?Jestli ti to pjde normln ,tak cho do Hiltonu i na sndan.
odpovdt 
       Re: nasazen22:38:50 18.02.2010
A co kdy to vezme tak e dky tvejm divckejm 200 mou ti v topce zvodit a dostat njakou slunou odmnu, taky se prezentovat a ulat reklamu svmu sponzorovi + veejnost v tomhle ppad me zvodit taky. Prost to dl pro ty na kter se chce dvat. Vechno jde spotat v irch souvislostech - kdo vlastn vbec komu co plat a od koho kdo co dostane. Rozhodn to nen tak jednoduch: ceny jsou od sponzor, reklama se vrt apod.
odpovdt 
       Re: nasazen22:42:08 18.02.2010
Navc by to mohlo bt i o tom, e zvod s podobnmi parametry a s takovou mylenkou pod taktovkou HS nelo zrealizovat - to ale vam z mlhy, ta mylenka je mon nov. Exhibice se u ns dlaly, ale u je to dl. Za exhibici se slu nco zaplatit. Ani n jedna veee ti pijde hodn?
odpovdt 
       Re: nasazen22:47:51 18.02.2010
Tak dobe. Myslel jsem, e posta napovdt. Vstupn na prvn den je tak vysok, protoe oekvme znanou ast zvodnk. Pokud by navc pilo hodn divk, mohlo by to mt vliv na kvalitu zvodu. Pochopte, e je to prvn ronk a zkuenosti prost chyb. Budeme rdi, kdy pijde co nejvc divk na druh den a udlaj podn kotel.
Co se te rejovn v kvalifikaci. Pokud si jet nkdo vzpomene, tak kdy jsme podali MR 2008, vstupn na kvalifikaci bylo zdarma a k tomu jeden voln vstup na SmchOFF. Jene tam bylo 50 zvodnk a spousta msta. Peberte si to jak chcete.
Rakodpovdt 
        Re: nasazen23:16:19 18.02.2010
Peberu si to tak, e pokud byla na kvalifikaci mr 2008 s ast 50 zvodnk przdn hala, tak na open s ast 130? zvodnk nvtvnost dramaticky nevzroste (na tch 50 "kvalifikant" z r.2008 moc lid nepilo tak pro by pili te?). Take se jedn o tch 80 "lam" na ktar se pijdou podvat rodie a kamardi, stle pochybuju e si budem lapat po hlavch jako v Brn.
Nemyslm si e pro kvalitu zvodu je hodn divk mnusem, sp naopak. Jestli se bojte, e by pekeli zvodnkm tak pochybuju o Vaich organizanch schopnostech.
odpovdt 
         Re: nasazen23:34:41 18.02.2010
No vid. A j si prost myslm, e vzroste. Jak jsem uvedl ve, konkrtn zkuenosti s tmto typem zvodu nemme a zodpovdnost za hladk prbh zvodu je na ns a ne na mr. no name. Klidn se me stt, e se pletu a pt rok dme vstupn zase zadarmo a Tob k tomu pidme njakej volsek na stnu, nebo obytn auto. Problm je, e jsi zapomnl uvst adresu. Snad pt rok.
Rakodpovdt 
          Re: nasazen00:16:07 19.02.2010
No vid. A j si prost myslm, e vzroste. Jak jsem uvedl ve, konkrtn zkuenosti s tmto typem zvodu nemme a zodpovdnost za hladk prbh zvodu je na ns a ne na mr. no name. Klidn se me stt, e se pletu a pt rok dme vstupn zase zadarmo Rak odpovdt
jirkaodpovdt 
           Re: nasazen00:20:10 19.02.2010
Omlouvam se za predchozi opakujici se komentare - nejak se to pochrulo?? Jinak jsem chtel napsat, ze pokud se tak bojite navstevniku, tak to proste pro navstevniky v sobotu uzavrete a mate pokoj..
jirkaodpovdt 
        Re: nasazen09:36:39 19.02.2010
Souhlasim s tebou, tohle chpu.Myslim si e organizace takovho zvodu je nron jak asov tak finann,jak u to tu bylo jednou napsno.Asi je vc kadho jestli je ochotnej za to ty dv stovky dt a nebo ne a komu se to nelb tak a tam nejde,nikdo ho snad nenut.Mn osobn to teba za to stoj,ale mj nzor.
Maodpovdt 
         Re: nasazen12:37:53 19.02.2010
Ja si myslim, ze Smichoff pro mne udelal strasne moc jen tim, ze je. Nikdo z rozumnych podnikatelu by nedal takove penize do tak male skupiny odberatelu jako lezci jsou/navic studentske socky/, protoze treba velka hospoda by se rentovala lepe a Ty by jsi tam utratil za navstevu daleko vice. Jenze hospy za komance byly ale steny ne a ja jsem velmi rad, ze tam mohu zajet, kdyz jsem drive mohl lezt jen v lete.Navic my v Ostrave nemame skoro nic a ja/a nejsem sam/ jezdim na Smichoff 370 km, jenze za to Rakovi nenadavam, ze to je vlastne cestak za 4500 Kc a ze jsem za to mohl letet treba do Chorra a tam je to teda lepsi, takze na nej seru. No a ti studaci, kdo je zna, tak vi, ze povetsinou dneska roztacej daleko vetsi haky nez kdekdo z nas tatinku.Nechci at je stena zadarmo a za tri roky krachne, chapes?
Martas.odpovdt 
          Re: nasazen10:44:43 20.02.2010
Tak to jsi pknej trotl e jezd a do Prahy za lezenm.Tak si tam u vs ve smogrn nco postavte.To je asi tk co? Nejni prce jste chudej kraj atd.Herny tam ale mte pln a Stodoln krut jede. m to? e by dvky od Socnk Ostravaci rozteli? e by z alu, jak ty kurvy Sparansk se maj dobe,e u nich je prce a u vs hovno? Jsou stny kter jedou dl jak Smchoff a na zvody ,za kukaku, nechtj dv kila.Jsi holt pebohatej nechudej,uvej.J taky nejsem chudej a bolevika nevolm, ale za to skorohovno ,co bych tam vidl ,mi pijde 200 jako dost.Radi je uiju jako vstupn jinde.Teba si za n dvakrt do sytosti zalezu a zbude mi i na kafe.
odpovdt 
       Re: nasazen14:00:29 19.02.2010
U nechte tch komunistickejch a socialnch kecu.Kdy na to nem tak se doma.
Alaodpovdt 
        Re: nasazen10:46:05 20.02.2010
Kdy nem mozek,nepi.
odpovdt 
  Re: nasazen08:19:40 19.02.2010
Nahoe nen nic. Pouze jmna tch, na kter se meme tit. Nikde nen vyloen napsno, kdo bude nasazan.
O.odpovdt 

 profil LaSportiva20:02:50 19.02.2010
cesta s obtnost 7 bude v jakm profilu LaSportiva? V tom co je na fotografii nebo v tom pevis, kter je u bouldru?
odpovdt 

 Stav22:32:01 19.02.2010
Pro nakonec Solanskej nestav?
Pavelodpovdt 
 Re: Stav20:24:01 22.02.2010
...protoze poradatelum doslo, ze on neni nicmoc reklama...
odpovdt 

 Dobra nakce16:41:28 20.02.2010
Zrejme dobra akce {alespon jak to vypada z popisu}.
J jenom skoda, za podobnejch akci pribejva a v zavodech ceskzho poharu mladeze neni dodnes jasno, o vyuzivani nejvetsich sten nemluve. Bylo by asi treba najit nejake reseni....
Honzaodpovdt 
 Re: Dobra nakce16:30:33 22.02.2010
S tma dtskma zvodama m pravdu, ale tady ple na patnm hrob.To si muste udlat podek mezi tma neschpnma fama dtsk sportovn komise, nebo si sehnat jin mecene jako je teba Tom Rakovi.
Vejtodpovdt 

 UMSTN - SOBOTA19:50:23 20.02.2010
Hod sem nkdo celkov umstn lezc z dnenho zvodu? Dky!
Modpovdt 
 Re: UMSTN - SOBOTA20:12:37 20.02.2010
Prv jsem to tam dal.
 Standaodpovdt 
  Re: UMSTN - SOBOTA13:01:46 21.02.2010
v kolik hodin probhne finle
klingonodpovdt 
   Re: UMSTN - SOBOTA13:15:35 21.02.2010
eny maj zat ve 14.30, mui v 17.00.
 Standaodpovdt 

 stream live16:17:42 21.02.2010
Ahoj, ten stream je docela znouzectnost, nejde to rozchodit v lep kvalit? dky za radu.
pemaodpovdt 
 Re: stream live16:32:42 21.02.2010
Ano, je to pomal upload odsud, rychlej to bohuel neudlm. Je to jen pro ilustraci, pak tam zkusme dt pr lepch videjek ze zznamu.
 Standaodpovdt 
  Re: stream live16:38:19 21.02.2010
ok, pokam si tedy na zznam ;)
pemaodpovdt 
   Re: stream live17:36:17 21.02.2010
el jsem se kouknout na finle ale kdy mi ekli e chtj 200 k za vstup,jen na umindu,tak jsem se otoil a el pri.Chtl jsem jt sp pokecat vydt star znm,ale vydiduchy potporovat nebudu.
klingonodpovdt 
    Re: stream live20:23:29 21.02.2010
Je vcelku jasne, ze s tolika hrubkama ve 2 vetach si tezko muzes nekde solidne vydelat.Ale to nebude ani na lezeni....
Martas.odpovdt 
     Re: stream live22:54:30 21.02.2010
vichni tady ete sam hovna. bte radji trnovat a nebudete mt as na stupidn ei.
lulinodpovdt 
      Re: stream live11:37:00 22.02.2010
Ty b taky trnovat, ty Luline ,a neti zbyten co je tu napsan,evidentn t to zdruje a neme tomu lezen tolik dt.A o Martasovi u taky vme, e je ve vat, tak m na rozhazovn.On toti chod na obdy do Hiltonu.Teda ,te u urit i na sndan.Teda chod ,jezd autem a voz ho idi.
odpovdt 

 team18:29:55 21.02.2010
a jak si vedla sout tm??
Hromisodpovdt 
 Re: team19:22:47 21.02.2010
Dky za otzku, doplnil jsem vsledky do lnku.
 Standaodpovdt 
 Re: team19:24:15 21.02.2010
tak takhle ohromn akcika, kter je svho druhu jedna a je jednou za as tak si myslm e si zaslou takovhleho vstupka. zas teba dky tomu je na prize money pro ty nej a tm pdem je na co koukat...
jendaodpovdt 

 Aftermath11:12:08 22.02.2010
Ahoj,
Akce jsem se v sobotu ucastnil, v nedeli se byl bohuzel jenom podivat, fandit a tise borcum zavidet.
Celkove se myslim akce povedla, jenom by to mozna chtelo priste postavit alespon dve 8-, nebo jsem po vylezeni 7 cekal dve hodiny ve fronte.
Hnidopichum, co si stezovali na vysoke nedelni vstupne: mli jste se za 80,- zaregistrovat a v sobotu vylezt alespon 4, pak byl vstup v nedeli zadarmo.
Doufam, ze se bude akce brzy opakovat. Diky patri celemu tymu, kdo se na tom podilel, prce na zavodech muselo byt hafo a makat do peti do rana nen zadny kafe. PS: Raku diky za ty piva zadaco na afterparty ;-)
Honza Virtodpovdt 
 Re: Aftermath11:23:51 22.02.2010
No dky za radu...pst se zaregistruju a na lezen se vyprdnu a v nedli jdu zadarmo...tohle napadne vc lid....a urit se tm zlep kvalita zvodu, tomu v ;-) nebude se ve frontch ekat 2 hodiny (nemluvm te zrovna o front na cesty) ale teba 4...to bude o
martinodpovdt 
  Re: Aftermath14:43:04 22.02.2010
Martine, tob a podobnm vyrnkm bude rada stejn k niemu.
Vaekodpovdt 
   Re: Aftermath14:59:37 22.02.2010
jako tvj pspvek sem nepochopil...a ty mj taky asi ne....zkus ho pest jet jednou...
martinodpovdt 
    Re: Aftermath18:24:56 22.02.2010
Tvoje citace "pst se zaregistruju a na lezen se vyprdnu a v nedli jdu zadarmo" To si peti nkolikrt. Vaek
Vaekodpovdt 
     Re: Aftermath21:06:40 22.02.2010
a etl jsi pedchoz pspvek na kterej sem reagoval?? citace jo, to je hezky, ale smysl ti stale unika....a pokud si nejsi jistej, ze vis co ctes, tak nikoho nenazyvej vycurankem...
martinodpovdt 
      Re: Aftermath08:43:37 23.02.2010
V lnku Honza lezcm rad, zaregistrovat se a v sobotu vylezt alespon 4 a pak byl vstup v nedeli zadarmo.
Ta tvoje pohodlnj cesta je se na vechno vyprdnout a mt to zadarmo. Tady ctim hlavn rozdl.
Vaekodpovdt 
       Re: Aftermath08:56:19 23.02.2010
hmm je mi lito lidi, kteri ctou a chapou jenom to co vidi...kdyz necejti jak to je mysleny...ale s tebou to nema cenu, snazil jsem se ti vysvetlit ze to co bylo napsano je mysleno jinak, ale ani trikrat to nepomohlo, tudiz koncim...mozna to byla reakce na celkovej stav, nejenom na honzuv prispevek, ale to je jedno....
martinodpovdt 
       Re: Aftermath08:58:12 23.02.2010
jo a mimochodem vylizt 4 a nic je prakticky to samy ;-) ne ze bych daval 9, ale...mej se
martinodpovdt 

 Lano a karavan15:08:43 22.02.2010
Co lano a karavan...nikdo nevyhrl?
odpovdt 

 Lano a karavan15:08:50 22.02.2010
Co lano a karavan...nikdo nevyhrl?
odpovdt 
 Re: Lano a karavan09:07:56 23.02.2010
Lano vyhrl Luk Skejpek a karavan Simona Krutsk.
Rakodpovdt 
  Re: Lano a karavan20:54:47 23.02.2010
neni to s tim karavanem trochu nhoda, e to vyhrla Simona, kter na stn pracuje? :-o
odpovdt 
   Re: Lano a karavan09:05:11 24.02.2010
Nahoda to asi bude, a Ty asi nahodou budes cechacek.
Martas.odpovdt 
   Re: Lano a karavan10:32:36 24.02.2010
Je to nhoda. Stejn jako to, e Luk Skejpek vyhrl kategorii Hobby (co je do jist mry tak loterie)a navc si odnesl lano ze slosovn zvodnk.
Rakodpovdt 
    Re: Lano a karavan20:09:25 24.02.2010
me to prijde jenom divny, nic vic
odpovdt 

 Mj prvn zvod16:30:14 22.02.2010
U 14 dn ped zvodem jsem  odbhala na zchod i kdy jsem si ikala e o nic nejde. Mm clem bylo nebt posledn a neudlat si ostudu. Zanala jsem na tyrce. Moje morln podpora Ma a Pepno na m pokikovali: " Benga, benga, oli oli oli" Myslm, e sp ne povzbudit, m chtli  rozesmt  tak, e bych se jen bezmocn odloupla od stny a oni se mohli smt e nedm ani tyrku.  Po nkolika vylezench metrech  na m jisti vol: "Jani, poj dolu !!!" . Srdce mi poskoilo, nejdv jsem chtla dlat, e nic neslym a pokraovat dl, jene petahovat se s jistiem se mi zdlo hloup, navc bych  stejn prohrla a on by m strhnul. Tak jsem si do toho zmaten a zoufale sedla s tm, e pro m dnes zvod kon. Ma s Pepnem neskrvaly kodolib smvy. Natst se mi jen zauzlovalo lano a j mohla pokraovat. Msto abych se uklidovala, nervozita se zhorovala. Postupn jsem si provibrovala 5, 6 a 7 do topu. V t sedm jsem musela na chvli zastavit a rozdejchat se. Zvedl se mi aludek a nechtla jsem  poslat nepjemn drek dol do hledit. Pi ekn na 8- ke m piel jeden z organiztor a s vnm pohledem k: " Jani, asi sis toho nevimla, ale nastaly njak zmny..." V duchu si km: " Co jsem zas provedla?  Ted m kvuli nemu diskvalifikujou."  Pak tpek pokraoval: " Z organizanch dvod jsme t posunuli a za chvli pujde lzt" Do cesty jsem nastoupila vc v pohod ne do tch pedelch, asi proto, e jsem vdla, e to nedm do topu, a musm vylzt jen co nejvej. A po prvn pevsek se mi lezlo dobe. Tam jsem se chvli mazlila s oblinou kter mi nela pobrat. Za povzbuzovn divk stylu : "Neser se s tim!!!", jsem to vybojovala do jednoho hnusnho chytu nad tim a tela ten dal, pak jsem odplachtila dol. Netuila jsem kolikt bych se mohla umstit, ale s postupem jsem rozhodn nepotala. Za chvli u byly vyven vsledky holek v kategorii MASTER. "Hej men!!!" volm na Mu, "co znamen kdy tu nikde nejsem napsan?" . Nkdo z davu se ozval: "To znamen, e postupuje." "Ty krvo, J POSTUPUJU!!!!" Chvli jsem se radovala, ne mi doteklo s km budu druh den zvodit a jet h, e necvaknu ani prvn exprdu. Druhej den jsem si poprv posedla v izolaci, pak jak nejvt borec napochodovala spolu s Mrzou, Nelly a ostatnma na obhldku trati. Trochu m znervoznovali ty kameramani, na druhou stranu jsem tam byla za borce a vem jsem mohla ukzat, jak krsn doku dolzt ke tet expresce. Tm u pro m zvod opravdu konil. Dostala jsem diplom za 16 msto a u jen koukala jak si ostatn lezou semifinlovou a pak finlovou cestu. Zvod se mi lbil, dobr atmosfra a pkn cesty. Snad to bude i pt rok
odpovdt 
 Re: Mj prvn zvod09:42:40 23.02.2010
Ahoj Jano,

Tvj pspvek m fakt moc potil. A myslm, e nejenom mn,ale vechny, kdo se na zvod njak podleli. Hned m lovk vt chu, si to zopknout. Pevn vm, e T uvidme i na dalch zvodech. Jet bych T chtl podat, jestli Tvj pspvek meme pout na nae strnky www.cupoff.cz do pipravovan rubriky Napsali o ns.
Rakodpovdt 
  Re: Mj prvn zvod11:15:31 23.02.2010
ahoj, jasn e me dt mj pspvek do t rubriky. Tim se na dal zvod. zatim us
jana (ole)odpovdt 
 Re: Mj prvn zvod12:52:55 23.02.2010
Ndhera! Kde jsou ty asy, kdy baby lezly jenom na druhom... Hodn pkn story a hodn pkn vylen...
Bebulodpovdt 
 Re: Mj prvn zvod19:34:08 24.02.2010
Vyflkni se na lezen a sta se spisovatelkou! :-) Neee, jen pokus o vtip. Je to asn napsan, fakt chvlm, super!!!
Uncle Joeodpovdt 
  Re: Mj prvn zvod20:18:53 24.02.2010
Dk za pochvalu, to pot. Pst m bav a lzt taky a upln nejvc m bav pst o lezen :)
jana (ole)odpovdt 

 entrtejment19:17:54 22.02.2010
j vm e to nen lehk ale v sobotu stli hudba a speaker absolutne za hovno..jedin co mi zn v hlav jsou ty italsk oteplovaky co ste tam hrli..hrza
tonnyodpovdt 
 Re: entrtejment23:08:18 22.02.2010
No on toti v sobotu nebyl dn speaker, obas do toho promluvil Tom a hudba byla namixovan z 8MB vehomonho....njak si nevybavuji e by tam hrli njac tepli Italov.
Evaodpovdt 

 dky23:38:52 22.02.2010
Ja dekuju za cel vkend. Myslm e to je moc poveden formt. Rd jsem si zazvodil a v nedeli se ve skvl atmosfe podval na ty o nco lep;)Vm e bude dal ronk!
wedekodpovdt 

 Opet Gabca20:11:34 23.02.2010
Cely tym z Maltatalu gratuluje k velmi pekne pozici!
martanodpovdt 

 komenttorka10:30:25 24.02.2010
To mus bt docela stresujc, kdy nkomu pedtaj bhem jeho finlov cesty jeho ivotopis..J bych na to neml :-)
U chyblo jen to svtlo na konci tunelu..
Maj to ti zvodnci tk :-D.
kuba novkodpovdt 
 Video20:06:29 24.02.2010
Mete pro srovnn pidat video Mrzk z finle, dky
Fanclub Brnoodpovdt 

 hodnota topu?08:48:02 25.02.2010
Nechpu, pro se ve vsledcch nevyjaduje TOP i jako seln hodnota - pak je nemon si udlat obrzek o rozdlu vkonu topujcch a prvnch netopujcch.
Tomekodpovdt 
 Re: hodnota topu?09:39:28 25.02.2010
a nevite nhodou nkdo kam ve finlovce dolezl olin i majkl? dky.
xavyodpovdt 
  Re: hodnota topu?11:32:46 25.02.2010
voba 50-, coz je nekde nad pulkou...
apropo. mas to ve vysledkach
ten kdo umi cistodpovdt 
 Re: hodnota topu?22:21:44 25.02.2010
Tak to je snad jasny, ze si nemuzes udelat predstavu o vykonu. Ten ktery tu cestu topnul by mozna jeste dolezl i dal, kdyby mel kam.
maraodpovdt 
  Re: hodnota topu?09:18:13 26.02.2010
To je jin vc, m zajm vkon prvnho netopujcho v relaci vi topu - chpe, kolik mu et zbejvalo?
odpovdt 

 Video11:20:03 26.02.2010
Videjko s Adamem je bomba, pknej skok, vborn technika a celkov velmi "rychl jzda" - zkrtka skvl podvan. Schz tady ale video s Mrzou a taky s Minou Markovic, kter dala TOP ve finle. Leze urit lpe ne Posch, ale semifinle ji bohuel nevylo. Bt t잚 cesta ve finle, tak by ten rozdl mezi n a Posch byl vidt. No, a taky tady schz videjko s Nellinou. I kdy nedala Nelly TOP, jej styl je oku mnohem lahodnj, ne tvrd a silov lezen Posch, a krom toho byla z naich nejlep.:) Je to tak velk problm hodit sem dal videjka? Urit nejsem sm, co se rd na n podv.:)
Honzaodpovdt 
 Re: Video15:59:23 26.02.2010
Posch byla jasn lep, tak nevm pro tak opvuje Minu.
Divkodpovdt 
 Re: Video00:59:02 27.02.2010
tak tos byl, Honzo, asi na jinych zavodech, ikdyz Mina byla jiste sympatictejsi :-)
tomasodpovdt 
  Re: Video14:38:05 27.02.2010
Kdy se prvnmu povedou zvody lpe, ne tomu druhmu, to jet neznamen, e je celkov lep (viz Adam v Brn). Myslm si, e Mina i pes hor vsledek je lep a e m technitj styl ne Posch. Nejlpe se to asi uke na kolotoi zvod SP, kde se letos poprv ob potkaj. Tak uvidme.:)Jinak na skalch loni Mina dala na OS a 8 x 8a+ a jet k tomu pidala jeden OS za 8b. Posch m na OS 7b+ a jedno 8a, kter v podstat 8a ani nen, p se jedn o Cucinu a ta je rozhodn leh.:) No, a co se te toho, kter zvodnice byla z celho zvodu nejsympatitj a navc i nejhez, tak jednoznan vede nae esk Nellina.:)
Honzaodpovdt 

 :)16:45:05 27.02.2010
zvody byly dobr, dokonce jsem se tam i zamilovala :)) ale on o tom jet nev :))
odpovdt 
 Re: :)19:35:00 27.02.2010
A kocour v troub byl ped,nebo a po?
odpovdt 

 :)))20:36:41 01.03.2010
Komenttorka si to asi spletla s mdn pehldkou :D :D :D
honza k.odpovdt 

 videa15:16:00 02.03.2010
Super ze ste sem frkli videa, dik moc
Mickaodpovdt 
 Re: videa18:19:05 02.03.2010
jo, jo, fakt velikej dkes za videa! Adam je opravdu nejlep, klobouk dol. J jsem ale skromnej, mn by klidn stailo lzt jako Mrza nebo Klemen.:D
Honzaodpovdt 

 sout tm15:08:13 04.03.2010
Pekrsn zvody, za kter je poteba podkovat panovi Rakoviovi.Tak se mn zalbila sout tm.Dobr npad.Myslm, e by se to ujalo i v eskm pohru.koda, e k tomu zodpovdn pistoupili jen  borci ze SALTICU.Mnoho zvodnku leze za stejn znaky, ale jakp tm to zvladl jen SALTIC.Tmy se vyhlauj i v jinch sportech a je to dobr.Udlejme z toho tradici.Prestin souboj tm, lezen urit prospje.
Pulecodpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (190887)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 LmMqtzme
1 1 LmMqtzme
Nov komentovan:
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1
1 1 1

 Nov v diskusi:
Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1470 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1340 
 Sleduji jen Adama. 
 1393 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.