LEZEC  OBCHOD  DISKUSE  INZERCE  ANKETY  ODKAZY  PRVODCE  MAPY  FOTKY  VIDEO 

 jmno

 heslo 

 Registrace   |   Jedu, lapu na ty nohy!
Hledn cesty

Hledn na Lezci

 Metodika
 Trnink
 Oblasti
 Reporte
Knihy
Slovensk prvodce
Vyla nejnovj kniha Reinholda Messnera Symboly
Prvodce Elbtal 1 a 2

Zvody
SP ledy Kanada (26.02)
EP v ledolezen Finsko (07.03)
MR v lezen na obtnost (07.03)

ebek
Cesty:
1.indel 12953
2.Votoek 12850
3.Stribrny 11950
Bouldry:
1.Ondra 11434
2.Volf 11356
3.Trojan 11225
Hory:
1.Sejbal 8201
2.ern 8160
3.Gro 7240

Vsledky
Zimn olympida (06.02)
Vrsk cepn (04.02)
P v bouldru Praha (24.01)

Denky
5850 lezc
1198611 cest
Nov pelezy:
Estrata Ge 7c
Look Up He 8b+
Ztopoen 9/9+
Severus 7C+
Teamwork 8A
Pepite D 7C
La Pluma 7b
LUltimo V 7b
Daos Cola 7b+
The Rabbit 8A

Stny
esk beseda - tlocvina TJ Sokol Bl - Dn X
Venkovn lezeck stna Z Habrmanova - esk Tebov
Boulder club Kotelna Brno - Brno

Prodejny
HUDYsport - Praha 2
Outdoor Centrum Rock Point Futurum - Ostrava 1
Lezeck centrum Vertigo - Bratislava

Kontakt
REDAKCE:
standalezec.cz
FREDAKTOR:
jirkaslezec.cz
INZERCE:
standalezec.cz
IT:
hoplezec.cz

Adam Ondra a Petr "pek" Slanina si spolen zalezli na psku

Adam Ondra a Petr "pek" Slanina si spolen zalezli na psku v Kloko a jak reportoval Jan imnek: Adam dal "...8 cest od IX do Xa, osm suchejch onsajt bez mga v 30 s odlezama jako krva. Velk radost tohle vidt, hlavn to tst v och tch dvou..."

"pek meets Adam aka klobsy versus prky!!!
Tohle setkn bylo z kategorie pohdek - odjakiva se u piva e "co ten Adam, jak by mu to asi lo na mkkm a co ve pekovejch cestch? Mysl e by dal ty odlezy? V tom by se nehnul!...". Take tady je to ern na blm: Kloko, 8 cest od IX do Xa, osm suchejch onsajt bez mga v 30 s odlezama jako krva. Velk radost tohle vidt, hlavn to tst v och tch dvou 🙂 vce info u piva,"
napsal vera Jan imnek k fotkm, kter zveejnil na Facebooku.

Viz:



Standa Holec   [pravy] 07:34 17.08.2021Tisk 

Reklama:


Souvisejc lnky:

Komente

     
...nov pspvkyNov koment 

 A co zlato09:17:16 17.08.2021
A k emu to je vylzt nco na Kloko? Radji zlato z Tokia
Ondraodpovdt 
 Re: A co zlato09:48:25 17.08.2021
e by pro radost?

Zlato by bylo fajn, placka taky, ale 6. flek furt prser nen, navc v tom experimentu, kterm se lezen v T stalo.

Pt ten formt bude snad trochu rozumnj a tahle zkuenost, kterou samotn ast je, se bude hodit.
MModpovdt 
 Re: A co zlato10:25:24 17.08.2021
A k emu je tvuj koment... Jen dal blbol... Sport je hlavn o radosti...
odpovdt 
  Re: A co zlato10:39:24 17.08.2021
Pesn opan.
K emu zlato z Tokia, za gymnastiku na peklice? Gymnastika je to ctyhodn, o tom dn, ale lezen vypad jinak. A Kloko, ve pekov spolenosti, to je extra hodnotn lezen.
Pokud by snad Adam pesedlal, nebude moc lid (lezc), kter by se mu a k zemi neuklonili.
D.odpovdt 
   Re: A co zlato10:24:12 25.08.2021
Souhlas. V zvodnm sportu mlokdo na pici dlouho vydr. Roky prost utkaj kadmu. A pod lep bejt stle aktivn sportovec by ne picovej, ne hvzda, kter se vyvihla a pak jenom kec po hospodch a vercch......
Honzaodpovdt 
  Re: A co zlato11:45:26 17.08.2021
Perfekto Mundo nevylezl, teda u dlouho dn 9b, na bednu byla jeho forma dost daleko, vkonnost kles a jde pomalu dol, je teba si dlat vc takovch radosti na skalch a uvat si lezen na pohodu bez tlaku okol, chtlo by to njak hezk video, vdy ty nae psky jsou tak krsn.
odpovdt 
   Re: A co zlato12:31:20 17.08.2021
"vkonnost kles a jde pomalu dol"... ten se povedl (facepalm)
odpovdt 
    Re: A co zlato21:43:06 17.08.2021
V hrubych faktech ma chlapec pravdu.
odpovdt 
     Re: A co zlato09:59:52 18.08.2021
Teda j to z hlavy pln pesn nedm, ale kdy pominu OH, tak e by se teba na zklad letonch vsledk v SP dalo usuzovat na njakou ztrtu vkonnosti se mi zrovna nezd.

Nehled na zmny v pprav, kter byly vynuceny tm prapodivnm formtem soute na OH.
MModpovdt 
  Re: A co zlato14:35:10 17.08.2021
...Sport je hlavn o radosti..z krupice co vynese :D
odpovdt 
 Re: A co zlato11:14:38 17.08.2021
tohle je lepsi nez zlato z preklizky z Tokia
Honzaodpovdt 
 Re: A co zlato16:56:30 17.08.2021
A k cemu je ten Ondra? Radsi kdyby zalezl do sve zavisti a prestal psat?
Martas.odpovdt 

 Termn09:41:59 17.08.2021
Ahoj, co znamen termn ,,suchej onsajt,, ? Dky.
Amundsenodpovdt 
 Re: Termn11:14:03 17.08.2021
severovychodni varianta hustyho onsajtu
l.odpovdt 
  Re: Termn14:30:07 17.08.2021
Specifikum piskarskeho onsajtu. Na mokrym pisku se neleze.....
odpovdt 
   Re: Termn08:44:46 18.08.2021
Aha. A j myslel e je to nco jako onsajt bez emoc. Dk
Amundsenodpovdt 

 a jde to 09:44:07 17.08.2021
i podle pravidel
odpovdt 

 Hm09:54:49 17.08.2021
Kde je nejaky video?

Aktualni rok 2021.

Raci bych schlidnul nejaky prelez.

 odpovdt 
 Re: Hm10:09:43 17.08.2021
Kedze tam bol Honza Simanek, predpokladam ze video casom bude, az to zostriha :)
m.odpovdt 
  Re: Hm11:20:59 17.08.2021
video nebude, Honzik to netoil .. mon prej lnek :)
Kwjetodpovdt 
   Re: Hm11:39:21 17.08.2021
Video nebude, nebyla to naplnovna akce za elem naten, byl to "obyejnej" plden ve skalch - tak njak jsem si ekl, e na to Adam m taky nrok..
Jan .odpovdt 
    Re: Hm16:48:42 17.08.2021
Tot pravda :)
m.odpovdt 

 Pekvapen?10:13:35 17.08.2021
nco spolu i nabuili?
Joudovodpovdt 

 Relax10:13:56 17.08.2021
Tomu sa hovori idealny relax po Tokiu :)
m.odpovdt 

 Legendy10:26:15 17.08.2021
Oba u jsou legendami, co se asto za ivota nestv. Rozdl mezi nimi je snad jedin, Adam je jaktak normln, kdeto pek je lezeck anomlie, slun eeno. Jsou to prost esa!
Richard LBodpovdt 
 Re: Legendy11:20:57 17.08.2021
A se Adam vykale na tu pekliku a zane lozit podn na psku to se budou teprve dt vci uvidte. J se na to stran tm. Za m njak medaile z Tokya nem cenu. Ondra je pedevm excelentn technik na skalch.Lezeni je hlavn o tom bt venku.
Stran moc bych u to chtl bt.
Bravo Adame a Petr samozejm taky.👍
Radekodpovdt 
  Re: Legendy13:00:27 17.08.2021
Na pisku se neda lozit poradne. Pisek ma svoje vykonostni limity, ktery jsou davno za svetovou spickou. Ale taky uz se tesim az Adam zacne bombit na skalach.
odpovdt 
   Re: Legendy13:31:47 17.08.2021
Tak tak, na dchod ideln.
Joudovodpovdt 
    Re: Legendy13:53:06 17.08.2021
Jj, Klokosk pekoviny od IX vej si na dchod nechvm :D
Jodpovdt 
   Re: Legendy23:10:29 18.08.2021
No jasn. A proto se svtov pika povtin na psku ani nehne, pokud to nejsou lidi typu Honnolda, e?
Vkonnost na sportovkch a vkonnost na psku (a stejn teba ve velehorch) se prost ned srovnvat, jsou to jin disciplny. Stejn jako nesrovnv sprintery a maratnce, i kdy oboj je bh.
D.odpovdt 
    Re: Legendy10:10:54 20.08.2021
A pro by svtov pika jezdila do oblast s cestami obtnosti povtinou max. 8b/c?
 Variantodpovdt 
     Re: Legendy17:17:17 20.08.2021
Bingo...
:)odpovdt 
     Re: Legendy13:15:11 21.08.2021
Protoe sprintr nebude bhat maratn.
odpovdt 
     Re: Legendy13:20:44 21.08.2021
Pevdn sask (nebo esk) pskov klasifikace do francouzsk a obrcen je nesmysl, tedy pokud jde na obou stranch o klasick cesty. Je to zcela jinej styl lezen s jinou nronost. Stejn tak jako je jin lezen ve velehorch, jak se tady pilhav pe. A kdo dl na pikov rovni jedno, dost dobe neme na pikov rovni dlat druh a na vjimky, jako je mimozeman Adam :) (I kdy ve velehorch zatm neleze ani on.)
odpovdt 
    Re: Legendy13:47:31 24.08.2021
J jsem svho asu v Labku potkal Bindhammera, kter byl tou dobou mistr svta ve sportovnm lezen.

Pipravoval tam lnek a ml tam fotografa, kter ho fotil v Kruh za kruhem, ale focen probhalo cca u 1. nebo 2. kruhu a nahoru vbec nedolzal. Tehdy kal, e u lezen za IXa a IXb mu pijde dost tk. Bylo evidentn, e labsk psek v relativn nzkch obtnostech je hodn jin ne panlsk vpno.

Pskovcov mistry bych s mistry sportovnho lezen nesrovnval. Je to jin sport a nkdy dochz k mezioborovm prnikm.
odpovdt 
     Re: Legendy08:49:25 26.08.2021
Tak to urcite nelhal :) Ale kdyby tam par tydnu zustal, trochu navyknul na ten material, nejakou tu jedenactku by dal.
hurvajzodpovdt 
      Re: Legendy10:17:40 26.08.2021
co plat i naopak, kdyby pijeli nkte vyhlen pskai do panlska a nkolik tdn brousili od rna do veera jednu a tu samou cestu, taky by vylezli sv nov maxima. jen jde o to, e kdo leze v echch X-ky, leze na ojedinlch vjezdech celkem sue 8a, 8b. a nkdo podotkl, e opan to rozhodn neplat
odpovdt 

 30 14:12:33 17.08.2021
Co je to tch 30? hel plotny, po kter lezli? Nebo m snad jt o vyjden teploty? V jak stupnici? Jde o C nebo snad F?
odpovdt 

 Tokio 6.14:46:42 17.08.2021
Dobhl jsem 6.nevad - pjdu se projt se Ztopkem, to m udl dobe :D
odpovdt 
 Re: Tokio 6.14:55:14 17.08.2021
No jestli se chce projt se Ztopkem,tak skrz "pekoviny" se k nmu dostane pomrn brzy. Vybrat m rozhodn z mnoha, pro cestu na vnost velkolepch, vstup.
odpovdt 
  Re: Tokio 6.23:06:26 18.08.2021
:)))))
odpovdt 

 Okurkova sezona?14:50:06 17.08.2021
to uz fakt neni o cem psat?
Jo a bacha na kult osobnosti. Ten kdyz se utrhne ze retezu... historie by mohla vypravet.
odpovdt 
 Re: Okurkova sezona?14:57:08 17.08.2021
Kterej kult osobnosti m na mysli. ten . nebo ten A.O.
odpovdt 
 Hrdinov14:59:42 17.08.2021
Vy jste fakt umpy...vichni byste tam zrali s hubama dokon, protoe sami byste se k tm cestm bli i piblit a tady si hrajete na bh v co a shazujete Adamovy vkony na Olympid...Nen nic jednoduho, ne zabrat a jt to vem ukzat msto nj, borci.nablil bych vm do huby, jet zante eit, pro to nelezl s mgem, a mte co dlat...
svartaodpovdt 
  Re: Hrdinov16:03:31 17.08.2021
Kmo, dej si prek na uklidnn a vylep si plakt AO z Bravka nad postel
odpovdt 
  Re: Hrdinov17:49:18 17.08.2021
1- se neposer.
2- si znova precti na co odpovidas. Zjistis ze tam neni zmineno ani jedno z temat na ktera tak bourlive reagujes.
odpovdt 

 Echt gold15:25:28 17.08.2021
Ooo...To je proste vec, u ktery chces bejt :-) Parada.
Marphyodpovdt 

 :)15:36:19 17.08.2021
Super! Tm se na video dva dmoni v akci posral jsem se snad u vsude, v kloko tak :) kdo ze svtov piky by to neudlal? Ja mm k tomu jet lopatkou a dvm to hluboko pod zem  Nicmn mm radost, ze Ados leze na mekkym Fuck off prudici a kupte si taky podnou lopatku, penosn toy toy, nebo jdete fandit na Spartu :)
Uaodpovdt 
 AO vs pek16:36:04 17.08.2021
M vdy bere to srovnn a ta pskov aura nad loklnmi hrdiny !
AO je celosvtov hvzda fenomn co leze milnky sv doby !
pek byl ped 20-30 lety dobrej lokln pska eknme mezi 50 top lezci na psku v R. DDR.
Prost se to ned porovnat i kdy rozumm e pro lokln je a bude pek hrdina
David Peterka
odpovdt 
  Re: AO vs pek16:54:42 17.08.2021
Tak zase su rozne discipliny v ktorych moze niekto byt spicka. Nemusi ist len o obtiaznost prelezu, ale napriklad aj o mnozstvo vytvorenych, moralovo narocnych ciest. V tom Spek bude vynikat asi o nieco viac... Plus je to samozrejme exot sam o sebe (v dobrom), to tiez pomaha :)
m.odpovdt 
   Re: AO vs pek21:13:37 17.08.2021
je to nepochybn pes ticet let(!) tuzemsk pika v discipln destky "ixkovch" *) cest ron (a "vkovch" nepotan) s nejvtm procentem cest co nemaj opakovn. vtinou se jedn o ohromujc linie a dn kvaky bokem v rot. drte si clobky.

*) ixkov cesta m v klasifikaci (mskm slem) psmeno X. nic pro softmovera. samozejm pi pevodu do nkter ze svtovch klasifikac (od 8- nebo 6c ve) se me zdt, e vlastn o nic vznamnho nejde.

jinak fotky m naplnily istou radost.
Lukas B.odpovdt 
    Re: AO vs pek11:09:20 18.08.2021
Je dobre, ze tolko jeho ciest nema opakovanie alebo zle?

Alebo to ma byt meritkom jeho vynimocnosti?

Osobne mam s tym trochu problem a vidim v tom urcitu sebeckost.

Nastastie na piesok sa dostanem sporadicky, takze s tym dokazem zit.

Aj v oblasti, kde fungujem bol/je clovek, ktory ma hned pri Spekovi napadne ale nastastie uz mu dosli skaly a aj sa trochu znormalizoval/dal priestor druhym(buducim generaciam)
odpovdt 
     Re: AO vs pek11:18:00 19.08.2021
k jednotlivm bodm:
Je dobre, ze tolko jeho ciest nema opakovanie alebo zle?. oboje. moc lid nem na to je pelzt. a nejsou to dn kvaky v rot, ale vtinou na prvn pohled jasn linie. tm nejlepm (v tto konkretn discipln - lezen s podlem fyzick i psychick sloky) to poskytuje asn pleitosti. rozhodn to in lezen trvale udriteln v tom, e to pirozen reguluje nvtvnost nkterch oblast. nkte "vochrani" se nijak netaj tm, e to je pro n optimln model, jak udret lezen legln a omezit kody.

Alebo to ma byt meritkom jeho vynimocnosti?
rozhodn ano. pek je opravdu exot a jeho pstup k dln cest je extrmn (ve smyslu ducha tradic).

Osobne mam s tym trochu problem a vidim v tom urcitu sebeckost.
ono za vtinou toho co dlme je sobeckost. je vt sobec ten, kter dl cesty podle svho (mon extrmnho) pojet dodrovn tradic, nebo ten, kter vykopv ze zem kvaky a tlue do nich hky po metru a dl mu dobe, kdy mu pak poklepvaj po ramenou? nebo dokonce ten, kter leze po skalch ani by jedinkrt "zabrigdniil" (a u vrobou cest, budovnm protieroznch chodnk nebo takovm tm samozejmm sbrem odpadk po ostatnch prasatech)?

Nastastie na piesok sa dostanem sporadicky, takze s tym dokazem zit.
to je obecn nemoc diskus. nejvce dun przdn sudy o tom, co se jich netk a v em se moc neorientuj, a tak je jim ve jasn, dokonce se ten efekt jmenuje podle njakch chytrch pn.

Aj v oblasti, kde fungujem bol/je clovek, ktory ma hned pri Spekovi napadne ale nastastie uz mu dosli skaly a aj sa trochu znormalizoval/dal priestor druhym (buducim generaciam)
Lukas B.odpovdt 
  Re: AO vs pek21:36:08 17.08.2021
Davide Peterko, my co kolem pekatejch cest jen nbon chodme neeime aury vkonnosti ale to e pek je prost originl neopakovatelnej jedinenej a e po nm jednou zstane obrovsk dra a ta dra nebude vypadlej kruh.

Stejn jako bych alekovi sklidem svil svoje dti,pekovi bych s klidem svil i manelku.

Tihle a mnozi jini u tu sprvnou placku dvno vyhrli a je prima e lidi jako honza im. kus jejich geniality zachytj na vn asy. Zima a bhv co jet s n se blej a tyhle videa jsou fakt vzpruha

Hrejodpovdt 
  Re: AO vs pek10:48:39 19.08.2021
pek dl co ho bav.

A rzn lidi to bav.

To je ve.

Za m to sta.

Hrdina hrl hokej:-))).
MModpovdt 

 hezk zprva18:51:31 17.08.2021
Nepatm mezi Ondrovi samozejm fandy, ale musm uznat, e tento poin se povedl.
Pocitov mi to pijde lep ne olympid, protoe do nedvne doby nehrozilo, e by se Adam do neho takovho pustil.
Olympidu povauji spe za selhn poadatel a stav, neli selhn astnk, koneckonc bizardn vsledky o tom svd.
Zrovinka z tohoto poinu bych rd vidl njak uvolnn nonpromo video jak se dlala dve. Pokud to nikdo netoil, jak se pe ve, pak je to ostudn chyba. Jedno takovto video by bylo tisckrt lep neli cel mrdkocestadoTokya. Pokud z tohodle video nebude, pak je to excelentn pklad selhn AO tmu, neb na reklamn mrdky je uije, ale podnej lezeckej pbh bez reklamnho potencil u ne.
Pokud z toho video bude, tak dkuji a celmu tmu se omlouvm za sprost slova.
k.odpovdt 
 Re: hezk zprva19:27:20 17.08.2021
Postavit tri bouldery z toho jeden lehky, druhy skakaci a treti nelezitelny to opravdu neni dobra vizitka stavecu, takze souhlas.
Tomas T.odpovdt 
  Re: hezk zprva19:48:59 17.08.2021
Boldry byly ostuda, lano zase dobr. Sice bez njakch fintiek, ale rozadilo pkn. A videjko z Kloko? koda e nen, ale pro taky mt videa ze veho.
odpovdt 
 Re: hezk zprva20:25:24 17.08.2021
Jsi fakt K....! Jasne se tu pise, ze tam byl na jedno odpoledne a jen tak bokem i ukazal, ze ma i na odvazny pisecek. A ze video se nekonalo, nebyl duvod , no a kdyz ty ho mas tak velikej, tak Spek nebude mit problem si s tebou zalezt /on zatim nevi zes K./ a udelej si ho sam, pak uvidis jak tento veliky pocin jsi vykonal a teba bude i dobry a napisou Ti to.
odpovdt 
  Re: chtl bych bt taky tak chytr20:41:00 17.08.2021
Vy jste tady vichni hrozn chytr. Jak to dlte?
odpovdt 

 Konen bude vce asu na skalky! :D22:00:57 17.08.2021
J jsem rd, e vidm Adama znovu na skalch! K tam trv co nejvce asu :). Zvody jsou ale taky zbava (kdy se nezvrhnou v nepehlednou fraku, no a prost i kdy lovk vyhraje 9x z 10 monost, neznamen to nutn, e kdy pijde ten jeden den "d", vechno mus vdy bezvadn vyjt, i kdyby ml natrnovno jako nikdy). Tm se na dal projekty a videa ze skal! I kdy v Tokiu vechno neklaplo podle pedstav, byla to velk bitva a tstna byla od speedu po lead nladov. I tak super vkon a bravo za vkony i ostatnm, celkov byl formt zvodu bohuel podle m nepehledn bramboraka a myslm, e svj nejlep den nemli ped zvodem ani stavi boulder :).
Milanodpovdt 
 Re: Konen bude vce asu na skalky! :D22:59:46 17.08.2021
Dal alibiztor. Pravidla, by prapodivn, byly pro vechny stejn. Co tu pod ete? dovi se nezadailo, a co? Budeme to okecvat donekonena? Jsem rd, e je tu opt (doufm) doba, kdy nebude ve vleku financ a marketingu a bude makat na tom, co jej bav. Tak jen hou!
odpovdt 
  Re: Konen bude vce asu na skalky! :D11:29:31 18.08.2021
J netvrdm, e to byl jeho nejlep zvod, ale dky pravidlm by bral kadopdn zlato, kdyby Jakob spadnul kousek pod nm, jako se mu to stalo na x zvodech. Zrove netvrdm e nco jsi nebo nejsi ani o tob :D :D :D. Kadopdn, hlavn zprva mla bt, e nejradi sleduju buen do vkonostnch limit venku na skalch.
Alibiztor Milanodpovdt 
   Re: Konen bude vce asu na skalky! :D11:35:27 18.08.2021
Vkony soupe v zvod na oh jsem taky nijak nezpochyboval, dokonce jsem je chvlil, kdy si pete pvodn zprvu. Navc, jak jsem taky naznail ve, 4. msto ve speedu spadlo Adamovi do klna, co byl vsledek, kter by asi bral ped zvodem vema 10ti.
Jet jednou alibiztorodpovdt 
    Re: Konen bude vce asu na skalky! :D12:38:28 18.08.2021
Je za m koda, e AO posledn 3 roky netrvil vc asu ve skalch a provdl tolik specializovanho trninku v podstat kvli jednomu zvodu (i kdy trnovat je poteba!). Radi si nepedstavovat ty pelezy, kterm se msto toho mohl vnovat. Zase el si za tm svm clem, to jo!
M.odpovdt 
    Re: Konen bude vce asu na skalky! :D14:17:49 18.08.2021
Na prioritnim sledovani TOP vykonu na skalach oproti preklizce se shodneme. Na vecne okecavani a hodnoceni OH mame nazor odlisny. Holt to je zivot.
Antialibizatorodpovdt 

 rozpink07:00:21 18.08.2021
Byl si vyisti hlavu. Lezl hluboko pod sv monosti, a je hezk, e  i z toho doke mt radost. To, e  mu mohlo nco zstat v ruce s nslednm poletem, je takov teinka. Po prodlanm traumatu v oh pakrn klimboterapie
pislekodpovdt 
 Re: rozpink09:13:27 18.08.2021
pek by mel lizt vsechny svoje cesty na kusovku.jednak by se klasa priblizila vzdalene k realite a nezazdil a nevyral by ostatnim budoucm tolik smr.v jedne generaci 1 lovek udl tisce prv=sobectv a necta k budoucm a lezeck komunit.
V tomhle vidim komunismus j
Ufodpovdt 
  Re: rozpink11:02:15 18.08.2021
Byl ses nkdy podvat v Kloko? Lezl si tam nco? Potkal si tam nkoho? Vzn se v tmatu?
Jan .odpovdt 
   Re: rozpink11:57:19 18.08.2021
Nebo jet jinak: kolik pekovch cest si v kloko vidl na vlastn oi, nebo lpe lezl? Kolik m v oblasti prvovstup pek a kolik jin prvovstupci? Dv svoje pocity za fakta nebo v o em mluv? A kdy u chce bt osobn a nazv peka komunistou, zn jeho historii ve vztahu ke komunismu, ekl bys mu to do o?
Jan .odpovdt 
    Re: rozpink14:02:40 18.08.2021
ekl.lezl.komunismus v paralele pro oni mg v tkych mou a oni v lehkych ne viz.debata v pknym filmu se pekem vs tisice prv.nejak to rezonuje
Mufodpovdt 
     Re: rozpink14:17:44 18.08.2021
Mch jablka s hrukama. pek se pohybuje v rmci demokraticky ustanovench pravidel. V otzce magnzia "jedni mou, druz ne" viz paralela s komunismem.
odpovdt 
      Re: rozpink14:39:27 18.08.2021
Jasn, kdy pijdu do hospy a sm vykalim vechny sudy tak taky nic neporuuju, ale co ostatn? tamgasti mi daji na hubu neb je takove jednan vi spolenosti amorln
Ufodpovdt 
       Re: rozpink14:42:27 18.08.2021
Ok, rozumm a loum se pane troll :)
Jan .odpovdt 
       Re: rozpink15:53:37 18.08.2021
Ufff..to je ale chujva rozdl..kdy ty vykal vechny sudy, zbydou po tob przdn sudy a dostane jet na hubu...kdy Mistr vyere tisc prv, zbyde po nm tisc dechberoucch smr, kter si me kadej zkusit vylzt...fakt, e se v tom tm nikdo z tdlet "komunitynakteroubysemlbrtohled" nehne, nen Mistrovo selhn...vid v tom ten rozdl?
bobinodpovdt 
        Re: rozpink16:07:39 18.08.2021
Kdy v oblasti udela 90% a poleze se jen tech zbyvajicich 10% od jinyc je to spravne? Adam jeho X se 4 Q preleze taky treba jen s jednim Q...kdyby takovych adamu bylo 1000 tak nikdo neleze
Bobrodpovdt 
         Re: rozpink16:45:04 18.08.2021
Kdo udlal v oblasti 90% cest? V kloko je kolem 3000 cest z nich m tm tetinu Pepis. Zavdjc debatu od Bbra bych neekal, ani ty soudy
Jan .odpovdt 
          Re: rozpink16:45:57 18.08.2021
*pepis *bobr pardon :)
Jan .odpovdt 
           Re: rozpink19:30:57 18.08.2021
J u dvno nelezu.
Dastin Bbrodpovdt 
           Re: rozpink19:30:58 18.08.2021
J u dvno nelezu.
Dastin Bbrodpovdt 
            Re: rozpink19:34:55 18.08.2021
Koudelka to sam 100 cest a stopka
.odpovdt 
             Re: rozpink22:02:47 18.08.2021
No, a konen nco, emu by se dalo kat komunismus.
P.odpovdt 
              Re: rozpink08:40:27 19.08.2021
Ok nejaky x poet cest je k diskuzi tohle melo byt zohledneno v pravidlech obdobne jako ted ve lebu max 5 rozdelanych projektu apod.proste mi pijde nefer bouchat to jako baa cviky samo ze je za tim spousta prace ale..myslim e chlapi ve labu jsou krsn pklad toho, e to jde delat rozumne s citem a profesionlne.diky za to
Ufodpovdt 
               Re: rozpink09:33:01 19.08.2021
Hele vy komunisti, radi u drte hubu... Jste njak rychle zapomnli, jak jste stli fronty na banny... Bute rdi, e mte co lzt a nemuste stt fronty na 5 cest v celym Skalku... Protoe kadej m sice nrok si udlat 100 cest, ale vichni jste ln a sedte na prdeli u potae a akort fukte, jak byste nco dlali, kdy by vm to nkdo nevyfoukl... Ale za tma prvovstupama je PRCE, vole PRCE. To neni ukn do klvesnice. Boe, ty to vid....
odpovdt 
                Re: rozpink10:44:20 19.08.2021
Ne vem nsledujcm generacm..
odpovdt 
               Re: rozpink15:41:16 19.08.2021
Ufe, ten v zvru tvho pspvku byl dobrej.
Mon by stlo za zmnku v thle souvislosti tebas to, e jeden z tch citlivch sprvc ml po roce 2010 rozdlanch opravdu nemlo smr v oblasti mezi Kriminlem a Porcelnovou stnou (pro pedstavu sta prolistovat prvodce nebo databzi - viz cesty na masivy v thle lokalit), trvalo to pomrn dlouho a po oblasti se v tch letech ukalo (i tehdej sprvce ostatn varoval v tomto smyslu), e tam se radi vbec nem chodit, protoe tam to m vechno on, a e teprv a to cel zveejn, bude to tam veejn pstupn... A jdou teba historky o tom, jak ho nadzdvihli njac Sasci, kte si tam dovolili udlat jeden zatm nerozdlanej smr.
To byla ovem jin doba, tehdy se na ostatn, nato na ty generace ohledy jet zas tak nebraly.
P.odpovdt 
                Re: rozpink21:32:56 19.08.2021
Nj klasicky syndrom oblastnich prvovystupc co si mysli e jim to pat...
Ufodpovdt 
            Re: rozpink13:01:32 19.08.2021
Dvno neleze, tak pro komente na lezci?
To mi vysvtli :)
Jan .odpovdt 
             Re: rozpink15:16:54 19.08.2021
To je jednoduch. Kdo leze, ten je ve skalch a nem as tapetovat na lezci.
honzaodpovdt 
             Re: rozpink20:13:15 19.08.2021
J mm toti supervyhledva a jakmile se nkde objev moje jmno, tak rd svm fanoukm odpovm.
Dastin Bbrodpovdt 
       Re: rozpink11:03:50 19.08.2021
Tak je to problm hospodskch, e to nevychytal a objednal mlo.

Jak se objednvaj dal skly ale njak netum.

J lezu tak njak hovno, ale tk cesty na kter nem nrok mi nevad. A fakt nectm zvist e pr fakt dobrch lezc to d a j ani hovno. ak cest jsou spousty a spousty. A taky nemus bt v kad skle metrk eleza a bejt volezen jak prolejzaka na dtskm hiti.

Aspo na ty po ns taky nco zstane.
MModpovdt 
       Re: rozpink09:39:54 20.08.2021
uf-ty jsi mega idiot
danielodpovdt 
        Re: rozpink23:52:50 20.08.2021
Dekujeme za inteligentni nazor k vci
Petrodpovdt 
  Re: rozpink16:04:29 18.08.2021
jo komunismus v lezeni.. prosimte, neplacej nesmysly o vecech o kterejch nemas tuseni.
odpovdt 

 Chudk Adam09:19:04 18.08.2021
Chudk Adam, byl si normln zalzt s kmoem na skalch a lidi jsou schopn se pohdat i kvli tomu. Holt bejt slavnej nen dn sranda!
stipodpovdt 
 Re: Chudk Adam13:52:25 18.08.2021
Sak rikal ze bude v Krase. A ono prdlajz:) Takle mast verejnost a bulvar! Tsss!
judovanaodpovdt 

 Parda15:50:54 18.08.2021
Tak tohle mi udlalo nejvt radost ze vech lnku na lezci v tomto roce. Dky za tu vysmtou fotku, naprost pohoda, dky za inspiraci. Pg
Pgodpovdt 

 Absolutni Klasa16:55:43 18.08.2021
Nejlepsi clanek tohoto roku. Adam je proste vyjimecny lezec. Stale nejuniverzalnejsi lezec na svete! Hezke gesto od Speka, ze ho pozval. Diky vsem zucastnenym!
Honza V. odpovdt 

 Klokoci 20:45:16 18.08.2021
Parda. Jet kdyby Adama nkdo dostal do Skalaku, teba na Pulp Fiction. To bych moc rd vidl.
Kvapaodpovdt 

 umpa21:53:23 18.08.2021
Tady to vypad, jako by si zde dali rande komentujc z novinek.cz Kdy lezu hovno, tak se alespo vopu do nkoho, komu ve nevylo podle plnu, takov esk klasika...trotlci :D
Ptrsodpovdt 

 Here we go again 22:39:16 18.08.2021
Na lezci to je pod stejn - pr rozumnejch koment a jinak to je pehldka vocas. Kam na vs pod chodj tvl
GrabTittyMomodpovdt 

 uprimne10:38:47 19.08.2021
Spek je fajn  a jeste vic fajn vod ty doby co dela cesty v tehlenctech  Klokockach ;)
srabak lacusakodpovdt 
 Re: uprimne12:06:34 19.08.2021
to je nepochybn pravda. teba na snnku je vtina podnch lini na opravdick skly u skoro ticet let zaclaimovna pekem (a podobnmi) a leze se tam hojn jen na malik balvnky.
Lukas B.odpovdt 
  Re: uprimne07:49:37 20.08.2021
Holt kdyz na to nemme musme lezecky dozrt na tech balvncch poradne je oapat a pokorne vzhlzet k mistrum
Uvuvodpovdt 
  Re: uprimne08:56:24 20.08.2021
Holt kdyz na to nemme musme lezecky dozrt na tech balvncch poradne je oapat a pokorne vzhlizet k mistrum
Uvuvodpovdt 

 Piskari17:37:33 21.08.2021
Sa mi paci ako sa piskari pokladaju za elitu lezenia, az je to srandovne. Pritom to je podobna uroven ako vsade inde, ked clovek vie liezt tak vylezie kdekolvek a cokolvek. Ja som bol prvykrat na piesku po 20 rokoch lezenia a liezol som len velmi lahko pod uroven svojho maxima kdekolvek inde. Samozrejme ze by som nedal nejaku specialitu na OS ale to by nedal ani pieskar na kvaploch alebo na vapne v previse. Takze pieskari klud pri vsetkej ucte nieste nicim vynimocni ;)
Lukodpovdt 
 Drtils na psku estky15:26:10 22.08.2021
jako v Tatrch?
 M@raodpovdt 
  Re: Drtils na psku estky16:30:13 22.08.2021
;) zopar IXa,b,c jedno Xa.. kludne ako tatry, ked vies liezt zalezies kdekolvek ;)
Lukodpovdt 
   Re: Drtils na psku estky18:27:37 22.08.2021
Tak xa tj 9-
odpovdt 
 Re: Piskari10:14:52 23.08.2021
Klasick lezen na psku je specifick, co je prost pravda, nikoli elitn, co taky ale nikdo netvrd.
Kdybys zase nco nevdl, klidn se zeptej;-)))!

Hore zdar!;-)

odpovdt 
 Re: Piskari11:10:50 23.08.2021
es vylezl devtky je jedna vc, druh vc je kde a jakm zpsobem.

Borhkov sportovky v Labku jde u tko povaovat za pskovcov lezen. A lezen bez maglajzu je nutn podmnka k tomu, aby ses mohl nazvat pskaem.
odpovdt 
  Re: Piskari11:44:29 23.08.2021
V labaku to nebolo, a nebolo to ani s madzom, pravidla poznam aj tie nepisane ale to je fuk. Tak je to 9- a? Pisal som ze som daval OS mierne pod moje maxima inde.... No za elitarsky typ lezenia ho povazuju poniektori pieskari ako tu vnimam diskusie. Osobne je mi to skor srandovne ako sa povazuju za nieco viac ako su iny lezci. Specificke lezenie Ti ukazem aj na zule ci vapne ;)
odpovdt 
   Re: Piskari13:55:54 23.08.2021
Presne, staci se podivat co drti ted Magnus. A je to bouldrista. Kdo umi, zaleze nakonec vsude. Reci, jak by se nekdo v necem nehnul, jsou legracni.
odpovdt 
   Re: Piskari15:28:57 23.08.2021
no tak konen napi, co to bylo za cesty? znm taky spoustu cest, na kterch kadmu zvednu jeho pskovcov maximum. ale jakmile by vlezli (vetn mne) do dal cesty stejn klasy, nejsp poho
odpovdt 
    Re: Piskari09:06:06 24.08.2021
Ty si to stale nepochopil o co mi ide vsak? Take cesty v ktortch sa nepohnes ti ukazem aj na zule, andezite alebo vapne ;) je uplne nepodstatne co to bolo za cesty klasa je taka aka je a hotovo. Tu ide o to co ukazujes aj ty v diskusii ze ti co leziete len a prevazne na piesku mate stale tendenciu si dokazovat aki ste iny, lepsi a na ostatnych pozerate zvrchu. Ale dovod na to nieje ani najmensi ;)
odpovdt 
     Re: Piskari12:11:42 24.08.2021
nejde mi o sedmy, ve kterch poho destki. popisoval jsem devtky, kter vylezou sedmiki

jinak na mne psob prv ty jako nkdo, kdo se sna dokzat, e je jin a lep ne nkdo z tch zaprdnch psk
odpovdt 
      Re: Piskari05:55:50 25.08.2021
On jenom nepochopil, e je diskuze o konkrtnch lidech, co si li zalezt. A jak AO, tak pek jsou jistm zpusobem vjimen a tm vzbuzuj emoce. Zatmco neznm kluk co vylezl zopr devitek nim nezaujme a jedin co mu zbv je arogance.
odpovdt 
       Re: Piskari13:23:11 26.08.2021
a stle nenapsal jmna tch svch zopr deviatek
odpovdt 

 Foto dne:
Trebenna East
Kap horn, 9-
 Databze cest:
Vechny cesty (189329)
Top cesty v R
Top bouldery v R
Nejnovj cesty:
Look Up Here 8b+ Olba
Konec Konc 5B Malomice
Pan lajn 6A Malomice
Adalpreto 7a Sarche
Katorga 6a+ Leonidio
Nov komentovan:
Kamardm Za Velkou Lou 5+ Srbsko
Hanina 7+ Mengusovsk Dolina
Follaje Campestre 7a+ Chulilla
Velk Grc 7C+ Labsk dol - Prav Beh
Schnittstelle 7B+ Chironico

 Nov v diskusi:
Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Beruky foto dne | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech | Re: Rusci zpt na zvodech |

 Nov komente:
Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Hanba | Re: Mamlas | Re: Mamlas | Re: Mamlas |

 Kde to ve:
Podmnka 5 msc za to, e mu umela paraka na Grossglockneru (1)

 Nov v inzerci:
Goretexov bunda | Ppk BCA Tracker DTS | Garmin Fenix 5X Sapphire Gray Optic, Black band | Scarpa Maestrale RS skialp boty | Maky Petzl Lynx | Spack Nanok | Hilleberg Jannu | Bky Atomic skate 192 nov | Dtsk uvazek | Pik Pobdy |

 Anketa:
Sledovali jste dnes Honnolda v Taipei?
 Ano, iv! 
 1473 
 Ne, z vek se mi to hlava. 
 1567 
 Ne, uniklo mi to. 
 1341 
 Sleduji jen Adama. 
 1394 

 Nvody:
Jak pst na lezce ...
Lezeck mapy

 Partnei:
Treking.cz
Hledte si pkn ubytovn v R na V vlet i dovolenou? Vyberte si na webu MegaUbytko.cz vsekci chaty a chalupy pronjem. Pokud plnujete cestovat na Slovensko a potebujete ubytovanie na Slovensku, ty nejlep ubytovac zazen, chaty, chalupy, roubenky naleznete na strnce chaty na prenjom.
Na webu NaVylet.cz objevte pestrou paletu turistickch cl a tip na vlet nap celou eskou republikou. Nechyb ani oblben lezeck oblasti jako esk rj s pohdkovmi skalnmi vemi i dramatick Labsk pskovce, kter lkaj dobrodruhy i horolezce z cel Evropy.

 lezec  diskuse  ankety  odkazy  prvodce  fotky  video  *rss*  ochrana osobnch daj       cenk reklamy Energy Cloud   NetPro systems, s.r.o.